Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Duitsland. Afghaanse asielzoeker steekt zwangere Poolse vrouw neer in ziekenhuis, baby sterft

Prachtig oud Duits stadje jammer van al die ruziezoekende Poolse vrouwen

Alweer een Wirschaffendassiër.

Wie een beetje rond koekeloert op het internet van de Oosterburiërs, komt om de haverklap berichten tegen waaruit blijkt dat het met dat schaffen nogal eens scheef gaat in de verhoudingen tussen migratie en misdaad. Vaak zijn dat moeilijk te verifiëren berichten, gedeeld door twijfelachtige accounts of niet van geloofwaardigheid blakende blogjes die er in hun berichtgeving voornamelijk op uit lijken te zijn om op alle migratieslakken zout te leggen. De Mainstream Media (of 'Lügenpresse', zoals dat in Duitsland zo mooi heet) bericht op haar beurt nauwelijks over de met migratie gepaarde misstanden en -daden en als ze het wel doen, is het meestal in veilig-vage termen ingekleed. Maar soms ook niet. Op het ooit zeer wirschaffendas-bereide Bild.de lezen we vandaag een bericht waar de nekharen recht van overeind gaan staan. Vertaling:

Bad Kreuznach – Bij een steekpartij tegen een zwangere vrouw in een ziekenhuis in Bad Kreuznach is een ongeboren kind zodanig gewond geraakt dat het in de moeders buik is overleden. De politie deelt mee dat de 25-jarige Poolse vrouw op vrijdagavond zo levensgevaarlijk gewond is geraakt dat ze een noodoperatie moest ondergaan. Haar toestand is inmiddels stabiel.

De verdachte, een 25-jarige asielzoeker uit Afghanistan, is na een korte vlucht aangehouden op het station van Bad Kreuznach en zit vast. Voorafgaand aan de steekpartij had de vrouw ruzie gekregen met de verdachte, die daarop meermaals op haar heeft ingestoken. Of ze elkaar kenden, is nog niet duidelijk.

Mogen we tot slot als suggestie meegeven dat deze Afghaanse Asylbewerber volgens het Marrakech-verdrag de Luikse Methode terug naar zijn eigen land gesleept wordt?

Reaguursels

Inloggen

Waarschijnlijk was het de (proest) vrouw van een (proest) Afghaanse "Arts" (proestproest) die de vrouw wilde helpen (proestproestproest) met de baby ter wereld te brengen (proest) maar ging dit helaas fout (proestproest)... Dus doorlopen mensen... Hier valt niets te zien, aldus de Deutsche MSM...

Nemo_Tenetur | 14-01-19 | 13:42
-weggejorist-
Mikayla_Purcell | 14-01-19 | 11:02

Op de foto zien wij Bamberg. Da war ich letzten Sommer. Halve liter bier 3 euro en eten voor een tientje. Het kan dus wel.

Kalekruin | 14-01-19 | 10:54

Goh, wie had kunnen bedenken dat er barbaarse slachtpartijen zouden gaan plaatsvinden na het binnenhalen van duizenden wilde barbaren.
#WELKOM

K. Westergaard | 14-01-19 | 10:45

Is de Poolse al uitgezet?

Roeieber | 13-01-19 | 23:31 | 1

Hahaha, ja die hebben ze geruild met een bataljon Afrikaanse deelnemers van de geslaagde multiculturele samenleving.

Tipped Relic | 14-01-19 | 01:38

Bah weer een rasistische moord door een moslim...

wie zal het zeggen | 13-01-19 | 22:21

Ik heb het hier eerder geschreven. Woon in de randstad en een van de twee passerende zandparels schreeuwde uit het niets keihard naar mijn jongste van vier omdat hij blijkbaar voor hun voeten liep in het drukke winkelcentrum. Gewoon omdat dat blijkbaar leuk is om te doen naar een kind van vier. Die schrok zich rot en rende als het ware weg. Die vent lacht me daarna in mijn gezicht uit terwijl het enige wat ik kan doen is "idioot" uitroepen aangezien mijn kind wegrent en iedereen snel doorloopt omdat ze bang zijn voor een escalatie.
Iedereen weet dat het niet mengt, dat de leefbaarheid steeds kutter wordt tot het punt dus dat je niet eens meer normaal naar de winkels kan met je kind.
Het is gewoon kut geworden de laatste 40 jaar en ik neem het mensen als Rutte extreem kwalijk en nog meer wanneer ze roepen dat ze de daders met hun handtasje willen slaan. Rutte als jij er niets aan kan doen via regelgeving wie dan gvd wel?! Slappe z**!

Dirk III | 13-01-19 | 22:03 | 5

"Die vent lacht me daarna in mijn gezicht uit terwijl het enige wat ik kan doen is "idioot" uitroepen aangezien mijn kind wegrent en iedereen snel doorloopt omdat ze bang zijn voor een escalatie." Dirk III, het is duidelijk wie de baas is op straat. Nu zijn er twee mogelijkheden: Of terugvechten op straat. Maar dat gebeurt niet. Die tribale reflex hebben Nederlanders verloren. Of wat diepstrotje zegt: Bereid een vertrek voor naar een regio waar men minder mulicultuur heeft binnengejubeld. Ik heb een paar jaar geleden voor het laatste gekozen......

Boeser_Onkel | 14-01-19 | 00:24

Je staat in je eentje tegen twee Sabans terwijl je kind wegrent. De enige optie in de drukte was voor mijn kind te kiezen. Ga je vechten, raak je je kind kwijt in de drukte of ziet hij zijn vader het afleggen tegen twee opgeblazen Sabans. Dus heb ik maar de verstandige Harry uitgehangen.
Verhuizen wordt zo inderdaad wel steeds aantrekkelijker maar ik heb eigenlijk geen idee waarheen.

Dirk III | 14-01-19 | 08:28

@Dirk III : "Verhuizen wordt zo inderdaad wel steeds aantrekkelijker maar ik heb eigenlijk geen idee waarheen."
Kijk eens op Immobilien24.de of een andere duitse huizensite. Selecteer een (redelijk) landelijke omgeving, bijv omgeving Bitburg, Koblenz, Mainz. Bezoek de Emigratiebeurs, binnenkort in Houten.
www.immowelt.de/immobilienpreise/deut...

theo-is-dood | 14-01-19 | 20:49
▼ 2 antwoorden verborgen

"De 'Lügenpresse', zoals dat in Duitsland zo mooi heet". Zo zou je het in Nederland ook gewoon over de Leugenpers kunnen hebben. Maar van Rossem zegt Meenstriem miedia. Waarom willen Duitsers wel hun eigen taal spreken en Nederlanders niet?

JvanDeventer | 13-01-19 | 21:56

Waarop de Afgaan vervolgens de bajes in verdwijnt waar hij op handen gedragen wordt door zijn Allah vriendjes. Want bajessen zijn leuk en vertrouwd voor import gajes. Langzaam verdwijnt er steeds meer macht van ons vrije menschen. Ze beginnen netjes onderaan de ladder, want bajessen zijn al volledig pislam. En zo klimmen ze langzaam omhoog om alles te annexeren. Ze beginnen een politiek partijtje, om maar eens wat te noemen..

TonyMontana010 | 13-01-19 | 21:18

In de toekomst wordt de kans op Duitse slachtoffers in Duitsland steeds kleiner. De tendens lijkt te zijn gezet. Ik hoop dat de strafmaat in de toekomst ook aangepast zal worden. Een ultieme lijfstraf lijkt mij gepast.

EUrofoob | 13-01-19 | 20:12 | 2

Zou die Merkel nou nooit eens denken, wat heb ik hier een spijt van?.

Pelforth | 13-01-19 | 21:59

Merkel? Hahaha, die is zo gek als een deur die neemt het voornamelijk de Duitsers kwalijk als die vraagtekens hebben bij wat er gebeurt en snoert daarom de pers de mond.

Dirk III | 13-01-19 | 22:06

Ben even door de site gegaan maar man man man... Na het zien van dit wil je het liefst dit continent verlaten. Wat een tuig is er binnen komen wandelen. Man man man.

Dirk III | 13-01-19 | 21:51

Hartelijk dank voor deze interessante informatie over migranten en de misdrijven die zij steeds weer plegen.

Ella | 14-01-19 | 08:04

Je kan er ook op zwembad zoeken ! waarom zou zwembad nou een zoekterm zijn ? Op apotheker zou beter zijn.

hackxor | 14-01-19 | 11:31
▼ 1 antwoord verborgen

Joehoe. Sargentini….Joehoe!! Er is er toch wél een!!! (Vandaag)

langzullenweleven | 13-01-19 | 19:34

Gelukkig worden asielzoekers dankzij onze speciale trainingen steeds weerbaarder. Goed voor hun zelfvertrouwen en het gevoel geaccepteerd te worden.

Baron Clappique | 13-01-19 | 18:59

Zo nu kan de politiek weer volop op zoek gaan hoe ze dit verhaal weer mooi praten..

Rene046 | 13-01-19 | 18:49

Benieuwd of de Polen nog iets hierover gaan zeggen.
Mevrouw in kwestie is per slot van rekening Pools staatsburger.
En het is een nogal strijdbaar volkje.

Ab Sconditus | 13-01-19 | 18:42 | 2

Polen is in de regel behoorlijk anti immigratie

timmey | 13-01-19 | 19:02

Hoewel veel polen zelf wel werk zoeken elders in europa..

timmey | 13-01-19 | 19:03

De geweldsincidenten lijken rechtevenredig op te lopen met de import van migranten.

Harrie7949 | 13-01-19 | 18:26

Waren op zijn minst 3 uit Finland afkomstige jongemannen, 1 deed opleiding arts, de ander apotheker en de 3e ingenieur. Ze werden met bij hun gucci petjes passende armbandjes afgevoerd.

nisaframo | 13-01-19 | 18:39

De kans dat het slachtoffer van Nederlandse komaf is, slinkt met de jaren.

EUrofoob | 13-01-19 | 20:14

Geindoctrineerd gewelddadig volk uit een achterlijke, antieke cultuur waarvan de normen en waarden absoluut tegengesteld zijn aan de onze, horen niet in het Westen thuis.
Het botst en zal altijd blijven botsen omdat men zich niet wenst aan te passen. Dat soort lui eist zelfs dat het gastland zich aan hen aanpast. En hoe meer van dat soort volk er binnenkomt, des te harder gaat men die eisen kracht bij zetten.

DeathValleyCreek | 13-01-19 | 17:41 | 1

Het gaat om ​culturele genocide.
Onze westerse cultuur moet om zeep geholpen worden.
De westerse cultuur is de beste cultuur die er is en ooit geweest is.
Deze westerse cultuur zal vervangen worden door een samengestelde minderwaardige cultuur.
Vormgegeven door een zoals u het noemt, geïndoctrineerd gewelddadig volk uit een achterlijke, antieke cultuur.
Met dank aan de LinkseKerk politici en hun kiezers, die de grenzen wagenwijd hebben opengezet.

Ella | 13-01-19 | 20:22

Totaal overbodig geweld en nu ook moord tegen bejaarden en gehandicapten en zwangere vrouwen is heel normaal en cultuur en als je dat niet vindt ben je racist. Wat echter hier de vraag is: waarom zijn ze vergeten te verbergen zoals anders dat het een asielzoeker betreft?

Patatter | 13-01-19 | 17:37

Afghanen hebben niks en dan ook werkelijk niks te zoeken in Nederland noch Duitsland. Nergens in Europa. Die horen met hun arme geitjes op de Afghaanse hoogvlakte rond te zwerven. Genieten van het mooie uitzicht en een religieus ascetisch leven. Met alleen geitemelk. Beter voor hen, beter voor ons.

suscrofa | 13-01-19 | 17:28


Judith Sargentini

''Er is geen greintje bewijs voor de stelling dat IS-strijders op vluchtelingenbootjes naar Europa komen. Is hysterie.''

twitter.com/judithineuropa/status/600...

bitterpete | 13-01-19 | 17:21

welk volk laat zich dan ook zo mishandelen door een stel islamitische barbaren?

Bill Cosby | 13-01-19 | 17:03

De lange arm van de VN en NGO's. En hun handlangers.

JohnWalker | 13-01-19 | 17:25

Bad Kreuznach – Bij een steekpartij tegen een zwangere vrouw....
Jawel TEGEN een zwangere vrouw.
Dus niet INGESTOKEN op een zwangere vrouw.
Dat beeld willen we niet voor ogen hebben, namelijk.

bodemloos | 13-01-19 | 16:50 | 1

TEGEN houdt twee kanten in... Wat erg.

Willem_Oltmans | 14-01-19 | 00:05

Wekelijks hoor je over steekpartijen.
Dit is duidelijk een importprobleem, want we kenden dit niet in Nederland. Het was geen Nederlandse gewoonte met messen te steken.

marjen | 13-01-19 | 16:46 | 3

Onze hulpverleners weten er over mee te praten.

JohnWalker | 13-01-19 | 17:27

@ marjen
Precies. 50 jaar geleden stroopten we de mouwen op, sloegen elkaar op de bek en klaar. M.u.v. een enkeling wellicht.
Daarna kwam er een groep figuren naar Nederland die het fysiek af moesten leggen tegen het geweld van de knuisten. Gauw een oplossing gezocht in de schapenscheerderstas van pa. Verdomd. Een mes is wel heel handig.

F. Jacobse | 13-01-19 | 17:32

JohnWalker | 13-01-19 | 17:27
Ja maar dat gebeurt volgens Rutte hoofdzakelijk met Oud en Nieuw

Rene046 | 13-01-19 | 17:48

is het niet IM? zoals t boek im westen nicht neues?

GormSuil | 13-01-19 | 16:38 | 2

Ik denk het ook.

lingo star | 13-01-19 | 17:19

Precies. All quiet on the western front.

Ik raad de eerste versie van de film aan uit de jaren 20 of 30 maar moeilijk te vinden is.

Lt-Kol Kilgore | 13-01-19 | 17:24

Leest u mee mevr Kaag en mevr Merkel ?

lingo star | 13-01-19 | 16:36 | 1

En mevrouw Sargentini.

matatwork | 13-01-19 | 17:25
-weggejorist-
Lexus01 | 13-01-19 | 16:35

Ik hoorde het bericht vanmorgen op de radio. Ik probeerde mij te verplaatsen in de vrouw die een kind draagt, een baby verwacht. die man heeft wellicht gericht in de buik gestoken om het kind om te brengen. Ik moest huilen, zo triest dit!

ugur | 13-01-19 | 16:29 | 2

Ik las het even snel terwijl ik mijn eigen kind naar bed bracht. Je bent gewoon totaal van slag dan. Ik kan gewoon niet begrijpen dat we met deze mensen worden opgezadeld hier. Waarom laten we dit gebeuren als makke lammeren. Ik kan er met mijn pet niet bij.

Dirk III | 13-01-19 | 21:42

Dirk III | 13-01-19 | 21:42
Met dank aan de LinkseKerk politici en hun kiezers, die de grenzen wagenwijd hebben opengezet en nog steeds verder open zetten.

Ella | 14-01-19 | 09:18

Wir schaffen das.

De luis | 13-01-19 | 16:24

En die gele hesjes maar belachelijk maken, het is een kwestie van tijd voordat de tering uitbreekt in west-Europa

Asylum | 13-01-19 | 16:24

moonbeebe | 13-01-19 | 15:19 |
Hahaha, dat is lang geleden, zo´n extra kromme Godwin ! Dank :)

Jahowiseffe | 13-01-19 | 16:17

Dat al die gasten standaard met een mes over straat lopen en geen drempel kennen er ook mee te steken. Dat je dat even op je laat inwerken. Is wel even wat anders dan een vuist op je bakkes in de kroeg.

spinselsinjehoofd | 13-01-19 | 16:16

Misschien heeft die baby het zelf wel uitgelokt, ik heb verhalen gehoord over schoppende bewegingen.

Mr_Natural | 13-01-19 | 16:15 | 2

Goed gevonden, maar het blijft in- en in tragisch. Daar kom je als moeder nooit meer overheen.

Jahowiseffe | 13-01-19 | 16:18

Humor, hoe groter je het contrast met de waarheid maakt, hoe harder het aankomt.

Mr_Natural | 13-01-19 | 16:23

Het wachten is op de rote-grüne ordetroepen welke dhr. Magnitz ook een ‘corrigerende tik’ op z’n schedel hebben gegeven, deze zullen nu wel heel erg verontwaardigd zijn... niet..? Hoe kan dat nou?

Veluwse-Eikel | 13-01-19 | 16:05 | 1

De ene parasiet dekt de andere parasiet

Jahowiseffe | 13-01-19 | 16:10

Google eens "zwangere vrouw" "geschopt".
Gewoon in nederland.

Alquest | 13-01-19 | 16:05

Voor de GroenLinksers die deze volksverhuizing prachtig vinden (heeft met een politieke vluchteling niets meer te maken) en in zullen brengen dat het maar een incident is. Daar staat de ijsberg theorie tegenover, hoeveel bijna steekincidenten zijn hier aan vooraf gegaan die geen dodelijke afloop hadden of anders geeindigd zijn?
De sfeer begint in de heimat aardig te verzuren in de nieuwe Duitse bevolking.
-
Laten we het op opstart problemen houden. Dit bericht is trouwens nog op een positieve manier gebracht (zelf de NPO heeft het overgenomen) via het Marrakech principe, de rillingen lopen dan helemaal over de rug.

bananabanana | 13-01-19 | 16:01

En weer niks hierover op nu.nl, want Wilders in de kaart spelen, onderbuik.

TheBigKirth | 13-01-19 | 16:00 | 1

Idd. Wat een ratten. selectieve nieuwsgaring.

horsteknots | 13-01-19 | 17:24
-weggejorist-
Tapioca pudding | 13-01-19 | 15:59 | 1

Culturele gebruiken: en.wikipedia.org/wiki/Bacha_bazi
'''In a 2013 Vice Media, Inc. documentary titled "This Is What Winning Looks Like", British independent film-maker Ben Anderson describes the systematic kidnapping, sexual enslavement and murder of young men and boys by local security forces in the Afghan city of Sangin. The film depicts several scenes of Anderson along with American military personnel describing how difficult it is to work with the Afghan police considering the blatant molestation and rape of local youth. The documentary also contains footage of an American military advisor confronting the then-acting Police Chief on the abuse after a young boy is shot in the leg after trying to escape a police barrack. When the Marine suggests that the barracks be searched for children, and that any policeman found to be engaged in pedophilia be arrested and jailed, the high-ranking officer insists what occurs between the security forces and the boys is consensual, saying "[the boys] like being there and giving their asses at night." He went on to claim that this practice was historic and necessary. "If [my commanders] don't fuck the asses of those boys, what should they fuck? The pussies of their own Grandmothers?"[31]'''

theo-is-dood | 13-01-19 | 15:57 | 3

Wat wil je nu precies duidelijk maken met deze copy-a-page..?
Maak 'n samenvatting, dan begrijpen we het mogelijk beter.

Veluwse-Eikel | 13-01-19 | 16:20

Kameel of geit zijn goede alternatieven in die kontreien (pun intended), maar ja, die schoppen harder.

Ramses Sappie | 13-01-19 | 16:49

Kameel is veel te hoog, ga er maar aanstaan..

Canis.bonus.es | 13-01-19 | 20:20

Ze zullen de eventuele straf wel naar beneden bijstellen, we moeten immers niet willen dat z'n verblijfsvergunning in gevaar komt.

2Alabama | 13-01-19 | 15:56

Er hat dass geshaft.

zik | 13-01-19 | 15:55

Altijd weer die meerderheid die het voor de enkeling moet verpesten.

Onno Barendsen9337 | 13-01-19 | 15:54

Google maar eens: ''Schwangere Frau erstochen von Flüchtling'' en het barst van die berichten in Duitsland.

van der g | 13-01-19 | 15:54 | 3

Daar ook al?

Ruimedenker | 13-01-19 | 15:57

Bekijk de "einzelfall karte" van duitsland maar eens. Je schrikt je de tiefus. Er zijn daar per jaar meer incidenten met allochtonen dan niesbuien. Letterlijk.

prakkie | 13-01-19 | 16:07

Vind je het gek, de media laat alleen een heel ander beeld zien. Keeping up apearences.

lacucaracha | 13-01-19 | 16:10

Je vraagt je af, gaan
die bommen af,gaan
we, wanneer de bommen afgaan,
achter de Afghaan aan,
Of laten we hem z’n gang gaan,
En wanneer gaan we terugslaan......

( Vrij naar Laurentius)
Uit de bundel ‘Krijg de Typhus’

laurentius | 13-01-19 | 15:51

Een Afghaan die in Duitsland een Poolse neersteekt. Ik ben wel benieuwd naar het motief.

matatwork | 13-01-19 | 15:48 | 3

Ik ook. Jammer dat het waarom bijna nooit wordt vermeld. Dat mogen we zelf invullen.

Onno Barendsen9337 | 13-01-19 | 15:55

Volk A (Islam) steekt volk P (Catholic) in land D (Wir schaffen das).
Zo moeilijk kan het niet zijn, kleuter logica.

Veluwse-Eikel | 13-01-19 | 16:27

Hmm, zou niet de eerste keer zijn dat asielzoeker hoopt via een door hem verwekt kind verblijfvergunning te krijgen. Was enige tijd ook niet een steekpartij in Dtsl toen aantal asielzoekers ruzie met elkaar kregen over wie nu vader van ongeboren kind van zwanger Duits meisje was?

LucaBrasi | 13-01-19 | 16:30

Hoeveel van deze steekincidenten door die middenoosterse asielzoekers zijn er nu al niet geweest? Ik kan er uit mijn hoofd zo tien opnoemen, terwijl ik me er niet eens mee bezig hou. Ik denk honderden waar geloof en/ of discriminatie tegen niet-moslims en rol speelt. Tel je de gewone misdrijven mee, dan kom je vermoedelijk op duizenden.

Dit geeft om wel weer aan hoe schadelijk dit is voor een land. Een ongetwijfeld hardwerkende en geïntegreerde Poolse, althans als het een gemiddelde Poolse, is zwaar gewond en getraumatiseerd, en een kind wat fatsoenlijk opgevoed zou worden komt niet ter wereld, maar we zitten wel met een Afghaan die zijn hele leven alleen maar uitkeringen zal trekken, zorg gebruiken, enz, en wellicht nog familie binnen zal halen met dezelfde problemen, etc.

Misschien kan hij daar niks aan doen. Dat hij misschien is getraumatiseerd, en is opgevoed als moslim, valt en individu niet aan te rekenen. Maar we moeten gewoon geen grote groepen van dit soort mensen in Europa willen.

Gewinflipt | 13-01-19 | 15:46

In Duitsland broeit het.

Het zou niet meer dan terecht zijn dat de eerst verantwoordelijke, Mw. Merkel en haar omgeving, een passende straf krijgen voor het vernietigen van de Europese cultuur.

Dat gezegd hebbende:
Nu schiet me toch opeens de stadsnaam Luik te binnen.
Heeft misschien te maken met een ander incident van vandaag.

Heppie-even-voor-mij | 13-01-19 | 15:42 | 1

Wir schaffen das... hoe lang nog?

sociaal_econoom | 13-01-19 | 15:46

Is het nog nieuws? Het is alleen nog nieuws hoe er verslag over wordt gedaan.

Datkanjenietmenen | 13-01-19 | 15:41 | 2

De NPO doet vanavond bij het journaal hier geen melding over.
Ze hebben wel wat nieuws over Trump en de Brexit en over het mooie verhaal van Mark Rutte vanochtend.

sociaal_econoom | 13-01-19 | 15:44

Datkanjenietmenen | 13-01-19 | 15:41
Ich war es nicht. Ich bin kein Afghan. Ich bin ein Berliner.

Is dit nog nieuws? | 13-01-19 | 17:23

De moeder is een Poolse,.. en hen kennende zal dat in de mediaas behoorlijk kwaad bloed zetten.. we volgen.

horsteknots | 13-01-19 | 15:34 | 1

Mark Rutte zei vanochtend bij de NPO, Polen en Oost-Europa doen vrijwel geen opvang van migranten uit moslimlanden - nu helemaal niet meer.

sociaal_econoom | 13-01-19 | 15:36

Wat mij opvalt dat migranten afkomstig uit Afghanistan zulke dingen doen...
van mensen uit Syrië hoor je dit vrijwel nooit.
Kan me herinneren dat de Nederlandse vredesmissie in Afghanistan (Uruzgan) gevaarlijk was met bermbommen en aanslagen.
De vredesmissie in Mali wat eind maart wordt beëindigd is rustig zonder noemenswaardige incidenten verlopen.

sociaal_econoom | 13-01-19 | 15:24 | 2

''Rampant sexual abuse of children has long been a problem in Afghanistan, particularly among armed commanders who dominate much of the rural landscape and can bully the population. The practice is called bacha bazi, literally “boy play,” and American soldiers and Marines have been instructed not to intervene — in some cases, not even when their Afghan allies have abused boys on military bases, according to interviews and court records''
Gewoon een cultureel dingetje: www.msn.com/en-us/news/world/us-soldi...
link: iwpr.net/global-voices/afghanistan-al...
-Afghanistan: Allegations of Widespread Abuse in Boys' Schools

theo-is-dood | 13-01-19 | 15:51

sociaal_econoom | 13-01-19 | 15:24 | reageer
Nee mensen uit syrië houden zich meer bezig met bomaanslagen...

Rene046 | 13-01-19 | 17:54

Hij was natuurlijk boos dat Polen te weinig moezzliems wil binnen laten

telelezer | 13-01-19 | 15:23 | 4

De AIVD kan mij met deze uitspraak geen oor aannaaien.

sociaal_econoom | 13-01-19 | 15:34

Het Migratiebeleid is een voorbeeld.

lacucaracha | 13-01-19 | 15:55

sociaal_econoom | 13-01-19 | 15:30 |
Of dit verstandig is--> daar mag de NPO over oordelen

Jahowiseffe | 13-01-19 | 16:12
▼ 1 antwoord verborgen

Sorry. Ik ga hier mijn echte mening niet over geven. Dit zijn het soort walgelijke islamitische misdaden jegens Westerlingen waar mijn reacties in het verleden hebben gezorgd voor langdurige verbanning uit de rose community.

kempenaer | 13-01-19 | 15:16 | 3

je "echte" mening geven?
vergeet niet:
AIVD hört mit
(dat rijmt)

telelezer | 13-01-19 | 15:21

Dit is sjieker en doeltreffender.

Ruimedenker | 13-01-19 | 15:22

Wie zijn wij mensen om daar over te oordelen... dit is iets waar God of Allah over mag oordelen.

sociaal_econoom | 13-01-19 | 15:32

Trouwens, dankzij coalitie-kopstuk, buitenland-expert en gematigd VVD-er Stef Blok weten we dat Poolse vrouwen gewelddadige racistische xenofoben zijn. Ze heeft het dus uitgelokt. Van die kant moet je het ook bekijken.

obominotie | 13-01-19 | 15:15
-weggejorist-
Tapioca pudding | 13-01-19 | 15:13 | 2

Dit is Charles Manson shit! Een piepklein lief babietje vermoord in de buik van zijn/haar mama. Als die arme vrouw weer bij haar positieven is, wat moet ze dan?? Had ik die klootzak maar op armlengte afstand gehouden?? Nee die Merkel is dit schuld, dat valse rotwijf. Ik hoop dat ze brandt in de hel als ze de pijp uitgaat.

Accident_Prone | 13-01-19 | 15:10 | 4

Willem_Oltmans | 13-01-19 | 15:13
Ja ja, na vier keer kennen we je grapje wel.

Professor Superhirn | 13-01-19 | 15:20

Prof. Jij misschien wel, je bent dan ook professor en geen minister president.

Willem_Oltmans | 13-01-19 | 15:32

Willem, jonguh, “verontwaardigd” dekt de lading niet! Had dat stuk stront vlak na z’n daad me voor de voeten gelopen, had ik z’n mes in z’n anus geplant.

Accident_Prone | 13-01-19 | 15:56
▼ 1 antwoord verborgen

die Poolse dame heeft 'de ármlengte afstand' vast niet toegepast. Je kunt ook beter in Polen de EU geneugten consumeren, dan heb je nog de meeste kans dat je dit soort gasten niet tegen het lijf of in het lijf aan loopt.. rip baby.. zit je dan onschuldig in je moeders beschermende buik... maar niet tegen deze rijkdom met veel welkom binnengezongen..

fikkieblijf! | 13-01-19 | 15:06 | 2

De Poolse regering weigert asielzoekers, dat hadden ze niet moeten doen.

Bill Cosby | 13-01-19 | 15:13

Als ze op een keukentrapje was gaan staan dan was het immers ook gebeurd

telelezer | 13-01-19 | 15:26

Nou dat zal het Poolse enthousiasme om aangespoelde, sorry aangevoerde, immigranten op te nemen wel wat temperen..

Veldmaarschalk Sorry | 13-01-19 | 15:02 | 1

Hahaha.

Willem_Oltmans | 13-01-19 | 15:13

Maar we kunnen toch niet de goeie vluchtelingen onder de enkele slechten laten lijden? 1. Dat kan wel. We hebben geprobeerd de wereld te helpen maar dat kan niet door in grote getalen te importeren. 2.

Willem_Oltmans | 13-01-19 | 15:02 | 1

een Afghaan is geen vluchteling.. begin daar eens mee!

fikkieblijf! | 13-01-19 | 15:07

Gruwelijke bericht stond vanmorgen zowaar op teletekst pagina 130

AntonJensen | 13-01-19 | 15:00 | 2

Gruwelijk... even dimmen ja, je hebt het hier wel over een vluchteling.

Willem_Oltmans | 13-01-19 | 15:03

En de ranzige aap komt ook uit de mouw: Als de moffen afkomst benoemen, doet teletekst het ook. Mutti vond het voor één keer goed.

gestoptmetroken | 13-01-19 | 15:05

Angela Merkel en de haar omringende elite hebben zorgen. Zorgen over de dalende geboortecijfers in DE, zorgen over tekorten aan arbeidskrachten. In plaats van de eigen bevolking op te peppen om dikke buiken met babytjes te krijgen heeft de elite samen met Angela Merkel gekozen voor een gestage instroom van migranten van buitenaf om de draaiende economie van DE weer een slag in de rondte te geven. Nou, daar komen ze: gespuis uit alle krochten der aarde. Ze komen naar het meest koudbloedige land ter wereld, waar ze subiet aan de drank / Koran / opium gaan om de ondempbare put van depressiviteit te vullen met haatteksten en gekaffer. Waarom blijven Angela Merkel en haar elite zo halsstarrig romantisch naar die migranten kijken? Zijn ze zelf ook aan de dope verslaafd? Door romantiek ga je wegkijken, wegdromen. DE is een harteloos robotland vol Jettenlookalikes. In plaats van het kwaad recht in de ogen te zien roept de elite: "Ik zou ze wel in elkaar kunnen slaan!" en is zelfvoldaan in indolentie. Vervloekt, het lijkt wel alsof DE en NL een pak van hetzelfde laken is! Wat is Rutte verMerkeld en Merkel verRutted!

Eeuwig..Op..Vakantie | 13-01-19 | 14:57 | 4

Merkel krijgt het in de Bundestag van de AfD regelmatig te horen.

Frau Merkel | 13-01-19 | 15:20

Aanhoren en aannemen zijn helaas twee...

einStina | 13-01-19 | 15:36

Eeuwig.. Op.. Vakantie plus.

horsteknots | 13-01-19 | 15:49
▼ 1 antwoord verborgen

Dit al jarenlang dagelijkse kost in Duitsland en de landen waar veel statushouders een plekkie hebben verworven. Je leest of hoort ook nooit, dat er in Afghanistan weer 50 regeringssoldaten door de Taliban zijn afgemaakt. Dat gebeurt ook elke dag. Voor nieuws ben je op jezelf aangewezen. De msm faalt keer op keer, dus die sterven vanzelf wel een keer uit. Zijn we gelijk verlost van activistische journalisten en nieuwslezeressen van het NOS journaal.

lokoolokie | 13-01-19 | 14:55

Onbedekt haar! Foei.

einStina | 13-01-19 | 14:59

Vier de Vrede, vrienden!

In een ziekenhuis nota bene, niet een vuig steegje maar de plek van levens redden, en plein public. De onbeschaamdheid. Walgelijk. Dit maakt me zo onbeschrijfelijk kwaad.

einStina | 13-01-19 | 14:51 | 7

Democratie, stembus Einstein? Ik ga me niet verlagen door iemand te lijf te gaan. Ik hou me vast aan onze normen en waarden en democratie (minst slechte staatsvorm) en verlaag me niet tot het niveau van hen die ik verafschuw.

Willem_Oltmans | 13-01-19 | 16:11

Waar zeg ik dat je je tot geweld moet verlagen?! Er zit nog iets tussen 'humor' en doodsteken in. Of denk je dat de burger nog nooit in de geschiedenis enige invloed heeft gehad? En wat is het nut van boosheid van burgers, die wellicht eindelijk in zinvolle actie komen, belachelijk te maken met 'humor'? Man man man. Aan jou hebben we wat.

einStina | 13-01-19 | 16:19

einStina | 13-01-19 | 14:51 | reageer

Wacht maar af... in de toekomst metaal detectoren, en magneet kaartjes nodig om je moeder te bezoeken in het zieken huis. en niet te vergeten een islamitische afdelingen apart..

Rene046 | 13-01-19 | 18:10
▼ 4 antwoorden verborgen

Wanneer gaan linkse partijen nou eens snappen dat je geen bloeddorstige wolven in een hok makke schapen los kunt laten.
Hoeveel schapen moeten er nog kapot gebeten worden, voordat het hok op slot gaat en een extra hek er omheen.
Wees zuinig op de schapen, die geven veel wol. Wolven geven niets.

Ruimedenker | 13-01-19 | 14:50 | 5

Prima analogie, veel mensen zijn gewoon gebrainwashed.

lacucaracha | 13-01-19 | 15:58

Volgend wieden de zwakke exemplaren uit een populatie. Is de natuur/evolutie.

Jahowiseffe | 13-01-19 | 16:15

Correctie
Volgend moet zijn Wolven

Jahowiseffe | 13-01-19 | 16:21
▼ 2 antwoorden verborgen

Refererend aan de titel. Het boek nichts neues im Westen is fantastisch. En nog steeds zeer leesbaar en tijdloos.

van heinde en verre | 13-01-19 | 14:49

Volgende week zal u allemaal wel weer verteld worden. Het zijn allemaal chirurgen en tandartsen. Het gutmensch koor zingt wees welkom en Merkel roept wir schaffen das.En trutte stemt instemmend mee. Die zul je niet horen. Ik sla hem de touwtyfus.

tweetybird | 13-01-19 | 14:48

Gaan we weer godverdomme.

lacucaracha | 13-01-19 | 14:47

Er staat de Afghaan vast een stevig correctiegesprek te wachten. Dat zal 'm leren!

otjemans | 13-01-19 | 14:47 | 1

Ne , er komen hardere maatregelen. Geen Miele wasmachine maar een Bosch wasmachine. Dat zal hem leren.

Bennie Boos | 13-01-19 | 14:55

Zijn er eigenlijk cijfers van het aantal slachtoffers van de instroom nadat Merkel wie schaffen das heeft geroepen? Lijkt me toch dat je met een civiele zaak namens de slachtoffers Merkel tot de verantwoording moet kunnen roepen als bevolking van Duitsland zijnde??

henniebal | 13-01-19 | 14:45 | 3

Er zijn websites die de aanvallen bijhouden, maar deze worden uit google gehouden. In reaguursels van eerdere incidenten moeten ze te vinden zijn. faktenfinder.tagesschau.de/inland/fei...
Er zijn pogingen geweest om Merkel voor het hekje te krijgen, tot nu toe tegengehouden, door het EU onrechtshof notabene.

Frau Merkel | 13-01-19 | 15:28

Onrechtshof. Rake term!

einStina | 13-01-19 | 15:35

Je zou intussen een aardig lijst je kunnen maken - er schieten me zo uit het hoofd al vele voorvallen te binnen, uit allerlei verschillende landen. Maar hoe langer dat lijstje, hoe meer not done het is om vraagtekens te zetten bij de huidige massa-immigratie.

Arme mensen die de directe gevolgen van de immigratie ondervinden terwijl de verantwoordelijken in hun veilige bubbel vertoeven.

Lewis | 13-01-19 | 14:44

Kennis die Commandant is bij de politie in een grensplaats dicht bij Duitsland vertelde me dat de Duitse politie zwijgplicht heeft ivm asielzoekers.
Ook mogen ze bijna niets doen,handen zijn gebonden.

Roger-Rabbit | 13-01-19 | 14:44 | 1

Zie Keulen.

Mart6037 | 13-01-19 | 14:52

Het zijn vaak messen............. die ze bij zich hebben. Zoals gebruikelijk is in de landen van herkomst. Ze "steken" graag.

Als je de derde wereld toelaat in je land................ word het land op den duur zelf de derde wereld.

Kaskensj | 13-01-19 | 14:42 | 1

Daarom mogen wij hier ook vuurwapens dragen op straat,in Tsjechië heb je er speciale wetgeving voor.
Om geval van nood mag en kan je je wapen gebruiken voor zelf bescherming en die van anderen.
Dus iemand die een mes trekt mag je neerknallen,deze mogelijlhedenczijn er alleen voor tsjechiëse staatsburgers,niet voor al dat import spul.

Roger-Rabbit | 13-01-19 | 14:52

De politiek is compleet blind voor het feit dat het verschil in cultuur van deze 'asielzoekers' te groot is met die van ons. Al die aanhangers van de 'religie van de vrede'(kuch) weigeren zich aan te passen aan onze normen en waarden. De meeste hebben een ontzettend kort lontje en beschouwen vrouwen als minderwaardig en als het mannetje zijn zin niet krijgt, dan volgen er klappen.
Maar nog steeds worden deze mannetjes niet gedwongen om zich aan te passen. Sterker als je er iets van zegt ben je xenofoob, discriminant of nazi.
Wanneer gaat dit eindelijk veranderen ?

Gemeen Mosje | 13-01-19 | 14:42

Volgens mij mogen ze het mes hebben na de besnijdenis.

Patje2011 | 13-01-19 | 14:41

Wanneer worden Duitsers die ex-stasi eens echt zat, met haar domme kop

Bokito ergo sum | 13-01-19 | 14:39 | 1

Al zouden ze Merkel zat zijn, dan hebben we nog het mooie EU met Judith Slachtertin die obv +12k per maand salaris bepalen wat goed is voor ons...

Bill Cosby | 13-01-19 | 14:44

Merkel zal de geschiedenis in gaan als de bondskanselier die Duitsland naar de ondergang heeft geleid. Schootpoedeltje Rutte is hard op weg om met Nederland hetzelfde te doen. Dit is nog maar het begin, gaat nog veel erger worden als al die nieuwkomers toch niet te blijken slagen in een Westerse maatschappij op een enkeling na.

sprietatoom | 13-01-19 | 14:36 | 5

Wij staan het met zijn allen in Europa toe dat dat gekke linkse refo wijf Merkel ons continent sloopt. Ze verdient een levenslange gevangenisstraf en eigenlijk erger voor haar hoogverraad.

Superkwatta | 13-01-19 | 15:02

@bisbisbis, ik ken nog zo'n figuur uit de tijd 1940 - 1945. Is cultuur.

MoonBeebe | 13-01-19 | 15:19


sprietatoom | 13-01-19 | 14:36 |
Merkel als vertegenwoordiger van Duitsland, heeft in de 2e WereldOorlog 6 miljoen Joden helpen vergassen.

Nu helpt Merkel, miljoenen JodenHaatMoslims om Duitsland en ook Europa binnen te komen.

Ella | 14-01-19 | 09:33
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik krijg een deja vu.. Vorig jaar stak toch ook een afghaan een zwangere poolse in een duits ziekenhuis neer?

Binnenbaan | 13-01-19 | 14:36 | 4

Volgens mij was er een Italiaanse zwangere vrouw die in het ziekenhuis werd verkracht door een asielzoeker tijdens de bevalling.

Accident_Prone | 13-01-19 | 15:17

@AP klopt. Totaal geschift. Zelfs dieren doen dat niet.

einStina | 13-01-19 | 15:54
▼ 1 antwoord verborgen

Zerstöre das Land. Merkel schafft es.

Fijnstoffer | 13-01-19 | 14:35

Die vrouw was dan ook een kufar, volgens goed islamitisch gebruik is dit een prima methode om de meerderheid op te eisen. Bedankt, Islam.. het kent niet alleen moordlustige godsdienst, maar ook een staatskundige component. Maar dat mag je niet dan weer niet zeggen.

Bill Cosby | 13-01-19 | 14:33 | 1

dat krijg je met dat wir schaffen das

riesepies | 13-01-19 | 14:35

Wat raar. Omdat je het niet verwacht. Omdat jonge mannen uit exotië van nature goed zijn. Ook door hun religie. Aber Duitsland is wel lekker inclusief bezig. En dat is meer waard dan wat collateral damage.

RickTheDick | 13-01-19 | 14:33
-weggejorist-
Dr.SapperDeFlipFlap | 13-01-19 | 14:33 | 2

Hier in NL lees ik regelmatig berichtjes over taxi's die fietsers doodrijden. "De jonge bestuurder is ondervraagd door de politie". Vannacht nog een 24-jarige vrouw in A'dam; de chauffeur van de taxi een "jongeman van 21".
Ik weet uit ervaring dat allochtone bestuurders van taxi's, pizza en amazon koeriers vaak veel te hard rijden. Hoe hoog zou het percentage zijn van het jaarlijkse aantal verkeersdoden veroorzaakt door allochtone bestuurders? Daar lees ik nooit over. Wel dat er na 2000 veel allochtone taxibedrijven zijn bijgekomen. "Tot 2000, tot de invoering van de nieuwe Taxiwet, was ook de drempel om toe te treden tot de taxibranche hoog en waren er (dus) weinig allochtone taxiondernemers. Was in 2000 nog maar 7% van de taxiondernemers
van allochtone afkomst, in 2004 was dit percentage gestegen tot 37". Tekst uit rapport gem. Amsterdam 2006. Ben beniuwd hoe het nu is. pdf www.ois.amsterdam.nl/pdf/2006_factshe...

ecologiste | 13-01-19 | 14:32 | 6

Shoarmazaken zijn meestal bedoeld om crimineel geld mee wit te wassen.
Hier in het dorp zit al meerdere jaren zo’n zaak waar nooit een klant te bekennen is, maar hij bestaat nog steeds. Ook op dit vlak zit de linkse overheid te slapen, die zit liever achter Friese snelwegblokkeerders aan.

Superkwatta | 13-01-19 | 15:00

Uit ervaring en eigen waarneming weet ik dat de Amsterdamse taxiwereld inmiddels voor zo'n 90 procent uit allochtonen bestaat. Er zit van alles tussen: Turken, Marokkanen, Irakezen, Egyptenaren, Libanezen. Algehele kenmerken:
- Ze kunnen geen van allen fatsoenlijk autorijden;
- Ze kunnen geen van allen fatsoenlijk Nederlands spreken;
- Ze kunnen zich geen van allen fatsoenlijk kleden;
- Ze hebben geen van allen een fatsoenlijk scheerapparaat in huis;
- Ze kennen geen van allen de weg in de stad, op een manier die je van een normale, nette taxichauffeur zou mogen verwachten;
- Ze bezorgen niet alleen hun eigen branche, maar óók de stad Amsterdam een slechte naam. Internationaal.

En dan heb ik het nog niet eens over de vele honderden snorders. Vaak lui met een uitkering, die vooral 's nachts illegaal bijverdienen met hun "diensten".

Ik bezoek regelmatig het Holland Casino. Als die tent om 3 uur 's nachts sluit, begeeft zich een stroom mensen over het bruggetje dat naar de ingang leidt. Dat bruggetje staat dan steevast vol met een twintigtal ongeschoren, arabisch brallende types die "taxi, taxi" sissen als je langs loopt. Alsof ze drugs of vieze boekjes verkopen. Het is net alsof je in Bagdad, Caïro of Marrakesh rondloopt. Je hoort alleen nog maar Arabisch om je heen.

Peter Emile | 13-01-19 | 16:08

@superkwat Klopt! Ik ken er ook zo 1. Minder dan 800 inwoners, maar toch zo'n toko. Nooit iemand te zien.

Ramses Sappie | 13-01-19 | 17:14
▼ 3 antwoorden verborgen

40 jaar geleden was een kleurling in de grotere Nederlandse dorpen en middelgrote steden een rariteit. Grapjes als "een indiaan op een fiets, hoe vind u zoiets" of "misschien is er wel een neger uit Timboektoe die harder schaatst als Schenk", hoezo Ard wereldkampioen. We lachten wat af. Inmiddels is dit realiteit en eisen ze hier alles op. 40 jaartjes, beste mensen van GS!!!

Peter777 | 13-01-19 | 14:29 | 2

rectificatie. Eigenlijk in 20 jaar, want die narigheid is al 20 jaar aan de gang.

Peter777 | 13-01-19 | 14:31

Inmiddels zijn ook in de allerkleinste dorpjes in Rijnland-Palts (waar Bad Kreuznach ligt) asylanten opgevangen. U bent nergens meer veilig

theo-is-dood | 13-01-19 | 15:54

west Europa heeft oost Europa nodig om dit allemaal tegen te gaan.

Schepvogel | 13-01-19 | 14:27 | 1

Stimmt

Willem_Oltmans | 13-01-19 | 14:53

Bild is niet zo slecht, beetje de Duitse Telegraaf. Dit is echt om moedeloos van te worden. Merkel heeft geen kinderen dus importeerd ze ze, hierbij resultaat

Bokito ergo sum | 13-01-19 | 14:26 | 2
-weggejorist-
lacucaracha | 13-01-19 | 17:33

Maar daarvoor krijg je wel de Kalergi prijs.

lacucaracha | 13-01-19 | 17:34

Weer een leuk multicultureel feestje. Poolse vrouw en een Afghaan. Ook al geen gelukkige combinatie. Wat wórden we toch beter van dat Nieuwe Europa!

Jahowiseffe | 13-01-19 | 14:25

Iets met niet kunnen wennen aan een vrouw die weerwoord biedt, zo lijkt het. Tegenspraak leidt dan tot zwaar geweld. Zelfs (de hier verguisde) Joris Luyendijk kreeg het van links zwaar te verduren toen hij opmerkte dat die mensen echt niet zomaar hun eigen moraal inleveren voor de onze bij emigratie uit Dingesstan.

Beste_Landgenoten | 13-01-19 | 14:24 | 1

Ook niet echt bijdehand van die vrouw. Of keek ze alleen maar naar de Duitse versie van de NPO ?
Verder van de westerse cultuur afstaan als een Afghaan is bijna niet mogelijk.

Jahowiseffe | 13-01-19 | 14:28

Gajes, mag toch wel hopen dat ze hem eerst een tijdje opsluiten voordat hij op de teruggistan expres gaat.

marrretje | 13-01-19 | 14:21 | 5

Dr_Johnson | 13-01-19 | 14:26,

Exporteren kost ook geld, bovendien moet er een straf zijn. Iets met rechtsgevoel voor slachtoffer en maatschappij.
Verdrinking lijkt me redelijk goedkoop.

Dandruff | 13-01-19 | 14:44

Opsluiten in een volle vuilniswagen.

Mastermattie | 13-01-19 | 14:47

Dat dus Dandruff, hij komt waarschijnlijk toch weer terug dobberen.

marrretje | 13-01-19 | 15:14
▼ 2 antwoorden verborgen

Onderhuids broeit het .... De Duitsers die nog last hebben van een schuldcomplex met betrekking tot de Tweede Wereldoorlog worden steeds minder .Een cordon sanitair houdt de AFD nog buiten de deur totdat ze zo groot worden dat ze niet meer te negeren zijn .History repeats en elke aanslag brengt het omslagpunt dichterbij,

hoeman | 13-01-19 | 14:20 | 1

Nee hoor. Dat zijn achterhoede gevechten, de strijd is al grotendeels verloren.

Lafayette | 13-01-19 | 14:34

-edit- volstrekt ongepast gegeven het topic.

Hetkanverkeren | 13-01-19 | 14:18 | 1

Ongepast? Dan kijkt u toch gewoon weg.

Mart6037 | 13-01-19 | 14:24

"Afghaanse asielzoeker steekt zwangere vrouw neer"
ies koeltoerrr

telelezer | 13-01-19 | 14:17 | 2

Asieleisers en ruziezoekers, ik krijg er een steeds grotere schijthekel aan.

Dr_Johnson | 13-01-19 | 14:23

Laten we hopen dat de Afghaanse meneer in een begeleidingstraject wordt opgenomen waarin met behoud van eigen cultuur voorzichtig en begripvol wordt gewezen op het feit dat men in het Westen zelfs wanneer door moslims uitgevoerd en zelfs wanneer Allah het goedvindt, het doodsteken van baby's niet erg op prijs stelt. Maar in godsnaam voorzichtig, voorzichtig want straks radicaliseert hij nog.

Mazzelstof | 13-01-19 | 14:17 | 2

Welnee, hij wordt vrijgesproken want die arme man is al genoeg gestraft door alle publiciteit; en volgend jaar kan hij dan zijn Levensverhaal verkopen aan de media

telelezer | 13-01-19 | 14:19

Hij krijgt gelijk een huis inclusief 48" scherm. En mag interviews geven. Of is dat alleen in Islamsterdam?

Mart6037 | 13-01-19 | 14:22

Misschien hebben sommige mensen met psychische problemen meer de neiging om te gaan zwerven.

HogeNood | 13-01-19 | 14:17 | 2

Volgens mij heeft Merkel een dak boven haar hoofd.

Rotterdammert1965 | 13-01-19 | 14:42

En een plaat voor de kop

Rotterdammert1965 | 13-01-19 | 14:45

Weer een kerfje voor Team Merkel.
Sie schaffen das!

Parel van het Zuiden | 13-01-19 | 14:12 | 1

In Duitsland noemen ze het beestje tenminste bij de naam [een Afghaan]. In NL zou het om een inwoner uit Assen of Delfzijl gaan.

Peter777 | 13-01-19 | 14:17

Ik vertrouw altijd op de twitterfeed van Arzu Aslan, Sander Philipse en Flavia Dzodan om op de hoogte te blijven van dit soort berichten.

fredflange | 13-01-19 | 14:12

Het Kurort Bad Kreuznach, ben er afgelopen zomer nog doorheen gefietst, ja zelfs over dat bruggetje. Iets verder stroomopwaarts langs het riviertje de Nahe staan hoge stellages, wel honderden meters lang, overgroeid met zeewier waarlangs water wordt verneveld. Een echt aanradertje, maar kijkt u wel uit voor Afghanen!

JohnJames_001 | 13-01-19 | 14:10

En de Duitse equivalenten van vvd/pvda/d66/cda -stemmers zagen dat het goed was.
Fatsoenlijk, hè...

Parel van het Zuiden | 13-01-19 | 14:09

Als zelfs ongeboren mensen het slachtoffer worden van deze migranten zou je toch gaan denken dat mensen eens wakker gingen worden. Maar nee.

halfvolle glas | 13-01-19 | 14:08 | 3

Plus veel

Ars Vivendi | 13-01-19 | 14:29

Mooie metafoor. Ocharm het is geen metafoor meer.

Willem_Oltmans | 13-01-19 | 14:54

Wij hebben nog een veel groter probleem dan een tsunami aan islamieten: linkse cultuurrelativisten die lijden aan een vergevorderde vorm van diepgewortelde zelfhaat.

Superkwatta | 13-01-19 | 14:55

Ik word hier zo moedeloos van. Wat bezielt iemand die hier te gast is, voor wie alles wordt betaald en geregeld, die zelf geen ene flikker hoeft te doen en wie we ook helemaal niets verschuldigd zijn zich hier te buiten te gaan aan diefstal, intimidatie, verkrachting, moord, terrorisme, verkrachting en overige vormen van criminaliteit. Echt, kan d'r met de kop niet bij.

Graaisnaaiert | 13-01-19 | 14:08 | 8

Importeer de Moedjahedien in grote getale en de oorlog gaat hier gewoon verder.

Ommezwaai | 13-01-19 | 14:28

Hem "bezielt" niks. Hij vindt het gewoon normaal en heeft in zijn ogen rechtvaardig gehandeld. Dat is nou het hele punt.

Jahowiseffe | 13-01-19 | 14:36

@ graaisnaaiert
Je denkt veel te veel vanuit jezelf. Naïef.

Superkwatta | 13-01-19 | 14:54
▼ 5 antwoorden verborgen

Wel verrassend dat dit cultuurverrijkende evenement terug te vinden is op TT.
Doen ze anders nooit...
nos.nl/teletekst#130

Ars Vivendi | 13-01-19 | 14:04 | 5

2018: 1974 aanslagen, 1766 doden, 11483 gewonden.
Gewoon blijven wegkijken hoor, niks aan de hand...

Ars Vivendi | 13-01-19 | 14:37

11766 doden

Ars Vivendi | 13-01-19 | 14:38

Nog wat terug te zeggen Erik?

CalamityJane | 13-01-19 | 14:58
▼ 2 antwoorden verborgen

Terug slepen? Ze zouden hem moeten opknopen.

heldheino | 13-01-19 | 14:03 | 4

Wel graag *eerst* terugslepen.

peterdh | 13-01-19 | 14:13

De meerderheid van de Europeanen is tegen het afmaken van psychopatische misdadigers naar het schijnt. Ik heb dat nooit begrepen, als kind al niet. Afval moet je opruimen, menselijk afval ook.

Superkwatta | 13-01-19 | 14:53

@Superkwatta Tja daarom is *eerst* terugslepen misschien geeft eerst terugslepen dan niet alleen wat voldoening, maar is het ook nog nuttig.

peterdh | 14-01-19 | 06:20
▼ 1 antwoord verborgen

Miele stuk?

Willem_Oltmans | 13-01-19 | 14:03

De duitse bevolking wordt uitsluitend via de alternetieve media informeert, vandaar dat de overheid deze wil verbieden. De systeemmedia Staat volledig onder Staats controlle en Bericht uitsluitend positief over de linkse politiek en vlucjtelingen. Hier in duitsland geeft het een Website waar alle regionale berichten samenkomen en de ware omvang van de Kulturbereicherung te zien is : Einzelfallkarte

NSA | 13-01-19 | 14:03 | 5

Censuur. Weglaten van berichten.

Is dit nog nieuws? | 13-01-19 | 14:15

KeinStil.de ?

Mastermattie | 13-01-19 | 14:42
▼ 2 antwoorden verborgen

Zou hier nu van alles willen neerzetten, maar hou me maar in. Want meneer Van Rossum denkt dat ik me meer zorgen zou moeten maken dat ik van de trap zou kunnen vallen dan dat me mogelijk overkomt door een terrorist. En dan lees je dit van een Poolse vrouw en haar ongeboren baby door zo'n vervloekte Afghaan. Nee, ik weiger hier aan te gaan wennen en Europese grenzen dicht en alleen die mensen toelaten die wíj hier willen hebben. Want dit went nooit en ich schaffe das nicht mehr, wie nog wel eigenlijk?

Jan, Leiden | 13-01-19 | 14:03 | 2

Voor een keukentrapje heb je geen aparte voorzorgsmaatregelen nodig. Gezond verstand is voldoende om veilig te zijn voor een keukentrapje. Een keukentrapje is niet gemotiveerd om mij te doden, een keukentrapje kan geen actie ondernemen. Op straat 's avonds hoef ik niet om te kijken of ik belaagd ga worden door een keukentrapje. Ik wordt ook door niets en niemand gedwongen om een gebrekkig keukentrapje te omarmen en welkom te heten. Mijn keukentrapje wordt niet gesubsidieerd en krijgt geen strafvermindering om zijn aanvraag voor de woonkamer niet in gevaar te laten komen. Mijn keukentrapje eist niet van mij dat ikzelf een keukentrapje wordt.

Sans Comique | 13-01-19 | 14:15

Er worden bovendien niet door de staat elke dag door de staat onveilige keukentrapjes in mij keuken gezet.

peterdh | 14-01-19 | 06:22

De Luikse methode, dat lijkt mij ook wel wat. Uitstekend voorstel Van Rossem!

Wladimir 1928 | 13-01-19 | 14:00

Op Duitse sites wordt het slechts terzijde gemeld. Een AfD politicus die werd afgetuigd idem. Kaalkoppies die een paar asielsimulanten opjoegen was echter dagenlang titelpagina-waardig nieuws en kostte een toepambtenaar z'n job.
Ben geen aanhanger van Chomsky's orakelende polemiek, maar wat hij oreert over "the manufacturing of consent" mag ontegenzeggelijk aanvaardt worden.

Al_Capsone | 13-01-19 | 13:59 | 1

edit- topambtenaar

Al_Capsone | 13-01-19 | 14:02

Zag de headline en vanochtend en vroeg me al af of het om een migrant zou gaan. Had het verder niet gelezen en nu dus alsnog.

StiekemeBunzing | 13-01-19 | 13:59 | 2

Ergste is dat we ons dat tegenwoodig niet mer hoeven af te vragen. het is inmiddels zo dat het een crimigrant is tenzij het tegendeel wordt bewezen. En dat tegendeel zullen we dan ook weten ook, tot maanden na de daad zal het ons worden ingewreven dat het een autochtoon was.

Graaisnaaiert | 13-01-19 | 14:10

Dat u het zich nog afvraagt verrast mij.

halfvolle glas | 13-01-19 | 14:10

Afghanen doen zulke dingen met ongehoorzame vrouwen. Erger zijn EU-mevrouwen als Merkel die Afghanen en andere islamitisch-verwarde mannen met boze opzet los laten op de eigen bevolking.

Veel erger.

Jan Passant mk2 | 13-01-19 | 13:58 | 1

Klopt. De gek die een valse rotweiler op een schoolplein van een kleuterschool los laat moet nog voor de bijter een spuitje krijgen.

Superkwatta | 13-01-19 | 14:49

www.merkur.de/welt/bad-kreuznach-mess...
Kommentare
Liebe Leserinnen und Leser,

wir bitten um Verständnis, dass es im Unterschied zu vielen anderen Artikeln auf unserem Portal unter diesem Artikel keine Kommentarfunktion gibt. Bei einzelnen Themen behält sich die Redaktion vor, die Kommentarmöglichkeiten einzuschränken.

Die Redaktion

Is dit nog nieuws? | 13-01-19 | 13:57 | 2

Tsja, de lezers zouden eens zaken kunnen gaan benoemen...

Wijze uit het Oosten | 13-01-19 | 13:59

Maak het Duitse volk lekker monddood en schuif ze MSM voor die het als incident zal afdoen?

Jan, Leiden | 13-01-19 | 14:08

De Afghanisering van Duitsland leidt nog eens tot een 20/25.

Ruimedenker | 13-01-19 | 13:54 | 3

Bijbeltekst? Welk bijbelboek? Verklaar u nader!

Wladimir 1928 | 13-01-19 | 14:16

40/45 2.0 2020/2025.

Ruimedenker | 13-01-19 | 14:40

Ruimedenker, Alois Irlmaier heeft vlak na de tweede wereldoorlog een aantal zaken genoemd voor de tijd na de tweede wereldoorlog en voorafgaande aan de derde wereldoorlog. 1. Wohlstand wie nie da gewesen 2. Glaubensabfall und Verfall der Sitten 3. Eine große Anzahl Fremder strömt ins Land 4. Wertverlust des Geldes 5. Revolutionen im Land. We hebben de komende grote inflatie in het Eurogebied nog niet meegemaakt, en de revoluties/ burgeroorlogachtige toestanden ook nog niet. Dit gaat denk ik nog wel 10 of 15 jaar duren. En bovendien gaat de derde wereldoorlog zeer kort duren in vergelijking met de eerste en tweede wereldoorlog. www.viversum.ch/online-magazin/alois-...

Wladimir 1928 | 13-01-19 | 19:33

Ik wens hem een hele dikke aai over de bol. *linkse modus off*

BozePaarseMan | 13-01-19 | 13:54

Als omvolken je niet snel genoeg gaat...

Sitting_targets | 13-01-19 | 13:53

Vooral door blijven gaan met het importieren van de psychopathische islamieten; des te eerder zijn jullie mannen van die vervelende zeikwijvon af!

pigadaki | 13-01-19 | 13:53 | 2

Meer, meer, meer!

BozePaarseMan | 13-01-19 | 13:54

Als misdadiger, epilepticus en pederast Mohammed je voorbeeld is, dan heb je niets te zoeken in mijn land en op mijn continent. Dat zou de strakke lijn van iedere Europeaan moeten zijn, helaas lopen er in Europa inmiddels ook een hele hoop halve garen rond.

Superkwatta | 13-01-19 | 14:47

Schuld van Wilders’ cartoonwedstrijd.

Ruimedenker | 13-01-19 | 13:51

Volgens mij is het slepen achter een auto een dingetje van de KKK

Risingson | 13-01-19 | 13:51

Afghaanse asielzoekers, altijd op de vlucht voor zichzelf, nergens veilig.

De Briemusketier | 13-01-19 | 13:51

Am Besten was Neues.

bergsbeklimmer | 13-01-19 | 13:51

Hoewel verschrikkelijk moet je ze nu natuurlijk niet allemaal over een kam scheren, niet elke stekende Afghaanse asielzoeker vermoord een ongeboren kind dwars door de moederbuik .

Castor12 | 13-01-19 | 13:50 | 3

Inderdaad. Dat ongeboren dode kind is een soort van "collateral damage". Dat wist de Afghaanse meneer waarschijnlijk helemaal niet, is hem dus ook niet aan te rekenen.

Die Poolse vrouw zal zich ongetwijfeld op een provocatieve wijze gedragen hebben, en dan mag je haar best met een mes op haar nummer zetten, hoor. Vrouwen moeten hun plaats kennen, in Afghanistan en in Duitsland.

Dr_Johnson | 13-01-19 | 14:01

@Dr_Johnson
Ja inderdaad, wat deed die vrouw überhaupt buitenshuis?

Bon-sens | 13-01-19 | 14:13

Aan elke zaak zitten vaak twee kanten, wie weet wat zo'n ongeboren kind allemaal voor racistische dingen kan roepen ?

Castor12 | 13-01-19 | 14:15

Moet verschrikkelijk traumatiserend zijn geweest voor die arme vluchteling. Mijn gedachten gaan naar hem uit.

ronin1962 | 13-01-19 | 13:49 | 4

Doet ie anders nooit. Echt niet.

Willem_Oltmans | 13-01-19 | 13:53

Bovendien was hij vast verward en had hij een lage bloedsuikerspiegel.

miss error | 13-01-19 | 13:57

Vanavond een stille toch met witte ballonnen, ach die arme afghaan. Sterkte knul!

Ars Vivendi | 13-01-19 | 14:00
▼ 1 antwoord verborgen

Waarom gevlucht uit Afghanistan?

Is dit nog nieuws? | 13-01-19 | 13:48 | 1

Waarschijnlijk op de hielen gezeten vanwege oorlogsmisdaden gepleegd gedurende de oorlog met de Russen tegen de eigen bevolking. Zo lopen er hier ook wel een gros van rond. Andere naam aannemen en het leven gaat vrolijk verder.

Ommezwaai | 13-01-19 | 14:25
-weggejorist-
Gras5hopp3r | 13-01-19 | 13:48

Im Osten nichts neues, nee, oftewel business as usual.

Geen zin om er veel woorden aan vuil te maken, behalve dat ik het van harte eens ben met de suggestie aan het eind:

"Mogen we tot slot als suggestie meegeven dat deze Afghaanse Asylbewerber volgens het Marrakech-verdrag de Luikse Methode terug naar zijn eigen land gesleept wordt?"

Mag van mij gewoon met het vliegtuig, hoor, maar wel nog vandaag: fast, clean, good riddance to bad rubbish.

Dr_Johnson | 13-01-19 | 13:48 | 2

niet landen, gewoon een fly-by met open deur

Risingson | 13-01-19 | 13:52

Is ook milieu vriendelijker.

Muuke | 13-01-19 | 14:02

Het echte nieuws is natuurlijk dat er geen enkele wet is waarmee die klootzak voor eens en voor altijd de maatschappij uit kan worden getrapt. Hier moet en zal een hoop hulpverlening tegen aan gaan en hij blijft welkom.

opblaasschaap | 13-01-19 | 13:47 | 2

En anders werkt Afghanistan niet mee aan de terugkeer dus welkom.

Is dit nog nieuws? | 13-01-19 | 13:49

Daar is geen wet voor nodig, slechts 9mm lood.

Mastermattie | 13-01-19 | 13:53
-weggejorist-
Marcello Christiani | 13-01-19 | 13:46 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Je gaat je onderhand toch echt afvragen waar wij hier in het westen dit EU gemartel aan verdiend hebben.

Welles! Nietes! | 13-01-19 | 13:46 | 6

Nah, de olifant in de kamer mag niet genoemd worden. Want 2e wereldoorlog. Trauma. Stel dat je bepaalde bevolkingsgroepen gaat profileren dan is het vergelijken met de razzia's al snel gemaakt. Dus dit soort dingen moeten we gewoon accepteren. Als onderdeel van de "tolerantie" van de samenleving.

Is dit nog nieuws? | 13-01-19 | 14:14

Is dit nog nieuws? | 13-01-19 | 14:14
Er blijft bij mij persoonlijk steeds het gevoel hangen dat de signalen die duidelijk nazi praktijken opnieuw aangeven met opzet niet worden benoemd of gewoon niet gezien of genegeerd.
Nu weer een programma op NPO 2 over de onderdrukking in China.. wie goed naar de media kijkt kan een patroon van angstaanjagende waarschuwingen gewaar worden die of als indoctrinatie getoond worden of als onderdeel van uitlokking voor wie het wel zien aankomen.En daar tegenin de ontkenning en zwijgen binnen de media over de frustratie die zich overvloedig uit in de straten van Europa door bv de gele hesjes.. maar daarvoor al door een Occupy en een Pegida beweging. Het lijkt een opmaat naar oorlog,destructie en resetten te worden.Dus we wachten af omdat de meesten blijven geloven in het "Nie wieder"

Welles! Nietes! | 13-01-19 | 14:27

Het weg saneren van politie en het militaire apparaat in combinatie van het massaal binnenloodsen van een barbaarse cultuur alleen al moet alle alarmbellen doen afgaan.
Dit is een genocide in de making.
Ik kan geen andere conclusie trekken.

Ray69 | 13-01-19 | 14:53
▼ 3 antwoorden verborgen

Armlengte afstand.
Wit schaffen das.

Is dit nog nieuws? | 13-01-19 | 13:46 | 2

Wir

Is dit nog nieuws? | 13-01-19 | 13:46

Wit / Wir
Zelfde strekking

Canis.bonus.es | 13-01-19 | 14:23

Las het net. Ook al zo'n gaaf land. Hahahaha... mooi he.

Willem_Oltmans | 13-01-19 | 13:45

ij bent welkom, welkom in mijn land.
Jij bent welkom, niet zomaar hier gestrand.
We gaan je leren kennen.
Ik wil weten wie je bent.
Vertel me je verhaal.
Ik wil begrijpen wat het is
om op de vlucht te zijn.
Jij bent welkom
meer dan welkom.

Ik zag je op de boot
op het nieuws en in de krant.
De angst op je gezicht
je dochter in je armen.
Zovele kwamen om
bli-bla-blo op de zee.
Maar jij hebt het gered.
En ik leef nu met je mee.

Acidbrain | 13-01-19 | 13:45 | 2

Ze spreken (nog) geen Nederlands, dus ... voor wie was die tekst eigenlijk gemaakt?

Watching the Wheels | 13-01-19 | 13:46

Für alle nicht Deutsch sprechende Kommentatoren ?

Acidbrain | 13-01-19 | 14:07

Merkel: “Wir schaffen uns ab”.

Glasgow Argus | 13-01-19 | 13:44

Misschien was het wel zelfverdediging. Context ontbreekt volledig.

Superior Bastard | 13-01-19 | 13:44 | 6

@Acidbrain | 13-01-19 | 13:59
Bedankt, heb nog geen koffie op vandaag.

Watching the Wheels | 13-01-19 | 14:03

@Acidbrain | 13-01-19 | 13:59
Dacht dat hij gek geworden was, maar ik had wel beter kunnen weten natuurlijk.

Watching the Wheels | 13-01-19 | 14:05

@ SB drumpiet
Misschien was hij wel een boterham met pindakaas aan het smeren en viel zij meermaals in zijn mes. Serieus gast, loop jij vrij rond?

Superkwatta | 13-01-19 | 14:42
▼ 3 antwoorden verborgen

Als je veel 'zandbak mentaliteit' importeert dan krijg je dit ook........ niet verbaasd van staan, Duitsland heeft er zelf om gevraagd.... laatste verkiezingen is Merkel niet genoeg afgestraft en daarom is ze er nog steeds.

Fatwabuster | 13-01-19 | 13:44

Tja, het kost je wat ongeboren kinderen, maar daar krijg je wel een mooi christendemocratisch regime voor terug. Lang leve de tirannie van de extremistische meerderheid!

obominotie | 13-01-19 | 13:44

Wie is de Duitse Mark Rutte die daar de hulpverleners gaat omhelzen, waarna de BTW op groente en fruit weer omhoog gaat om nog meer van die badgasten naar Europa te halen? Merkel?

Watching the Wheels | 13-01-19 | 13:43

Nog een paar “incidenten” en de populisten krijgen nog eens gelijk.

Ruimedenker | 13-01-19 | 13:43 | 1

Populisme is een door links verzonnen negatief bedoelde term voor politiek met gezond verstand. Inmiddels is populist een geuzennaam geworden.

Superkwatta | 13-01-19 | 14:41

Zo iemand zou ik het liefst in elkaar willen slaan.

Opco Engering. | 13-01-19 | 13:42 | 2

Maar het kan niet ... dan maar de hulpverleners omhelzen ... maar dat kan ook niet. Moeilijk moeilijk moeilijk ... dan maar de BTW op groente en fruit omhoog.

Watching the Wheels | 13-01-19 | 13:44

@Watching:

DE oplossing voor alles..

neonreclame | 13-01-19 | 13:49

Triest, maar vraag me af of het Afghani zijn hierop van invloed geweest is. Als het in de relatiesfeer zit, hoeft ethniciteit er niet veel mee te maken te hebben. Ook Nederlanders steken wel eens op elkaar in, of meppen elkaar met een klomp dood.

Nice_Wheels | 13-01-19 | 13:42 | 7

@Glasgow: Dat ook. Ik bedoel eigenlijk dat je niet per definitie alles aan nationaliteit hoeft op te hangen. Ken inmiddels al best wel wat Polen, Afghani's, Iraniërs, Irakezen, Turken, Syriërs enz. enz. en iedereen in mijn omgeving heeft gewoon respect voor de omgeving en is blij dat ze welkom zijn, en proberen er gewoon wat voor zichzelf en voor hun kinderen van te maken. Kinderen zo goed mogelijk te laten leren enz. Ik zit zelf ook in Germanië, maar beide kinderen gaan wel naar een Gymnasium. Zo ook het dochtertje van de buitenlandse buren. Ik ken eigenlijk maar weinig buitenlandiërs die zich misdragen. Natuurlijk heeft dat ook met sociale omgeving te maken, maar het is absoluut niet zo dat MO-ers zich per definitie als een klootzak gedragen.

Nice_Wheels | 13-01-19 | 13:52

@ nice wheels
Verdiep je eens een keer in de statistieken voordat je begint te bagatelliseren.
Een beetje van het niveau:
“In Nederland werd er ook wel eens een Jood vermoord, dus wie zijn wij om de nazi’s te veroordelen...”

Superkwatta | 13-01-19 | 14:33

@ superiorbastard
Wat nou als hij jouw vrouw, zus of moeder had neergestoken, was het dan erger geweest?

Superkwatta | 13-01-19 | 14:40
▼ 4 antwoorden verborgen

We moeten een beetje respect hebben voor de cultuur van de nieuwkomers, en normaal worden vrouwen in de brand gestoken, dus ze heeft nog geluk gehad. En wat deed ze überhaupt zonder mannelijke begeleider op straat?

Osdorpertje | 13-01-19 | 13:42

Misschien was die zwangere vrouw wel ongetrouwd. Dus haram, meteen dood!

TRUMP | 13-01-19 | 13:41 | 1

Plus dat als Amerika daar geen oorlog was begonnen die gast niet was gevlucht. Eigen schuld dus van die vrouw, want Polen is de VS immers!
/zoiets?

quazi | 13-01-19 | 14:06

Het is wel koeltoer om zo'n beetje elk conflict op te lossen met barbaars geweld. Maarja, dit zijn de offers die gebracht moeten worden voor het kalergi'en van Europa, volgens de linkse verraders dan hè.

HaatAth3ist | 13-01-19 | 13:41

Hebben die gasten nu zelf niet door dat ze uiteindelijk een keer hardhandig de grens over geflikkerd gaan worden zodra de revolutie en revolte een feit is. Als men onderweg niet per ongeluk van een viaduct valt, of zo..

Marcello Christiani | 13-01-19 | 13:41 | 3

Die gasten speculeren eerder op een volledige overname. Denk je niet dat die niet volkomen verbijsterd zijn dat het grootste gedeelte van Europeanen alles, maar dan ook alles pikt?
Linkse Europeanen wier dochter is verkracht en vermoord door een islamitische immigrant, gaan op haar begrafenis collecteren voor nog meer islamitische immigratie.
Tsja, met zulke zieke elementen binnen je eigen bevolking is de genezing ver weg.
De behandeling zal snoeihard en compleet wars van vals sentiment en misplaatste tolerantie moeten zijn.

Superkwatta | 13-01-19 | 14:30

als ze de grens nog halen.

Barkruk2 | 13-01-19 | 15:26

Nou zeker, dat gaat nu ergens de komende 30 jaar vast eens een keer gebeuren. Zeker nu beleidspersonen elke keer opnieuw, geschokt zijn over dit soort gevallen. En ook elke keer opnieuw, dat steeds een beetje extra zijn, dat geschokt zijn en zo.

Dus het moet toch wel bijna zeker zijn, dat de komende 30 jaar, er eindelijk eens een keer er eentje hardhandig de grens over geflikkerd gaat worden.

Dr.Tatta.Macamba | 14-01-19 | 07:09

Hollanders steken ook wel eens zwangere vrouwen neer……….

ditotje | 13-01-19 | 13:40 | 5

Dus?

Apollo | 13-01-19 | 13:41
Bedankt voor het antwoord.
Ik zie nu dat ik het sarcasme teken vergeten ben.

ditotje | 13-01-19 | 13:47

Noord- of Zuid-Hollanders?

Is dit nog nieuws? | 13-01-19 | 13:48

@ Ditotje 13.47. Okido. Snap het nu.

Apollo | 13-01-19 | 13:56
▼ 2 antwoorden verborgen

Danke, Merkel.

Tietmier | 13-01-19 | 13:40

Bedankt Angela en Judith.

Mahatma | 13-01-19 | 13:40

Iedereen kan uit de bocht vliegen zo ook een gratis arbeider.

ProAsfalt | 13-01-19 | 13:39 | 1

Sommige groepen vliegen continu uit de bocht. Althans volgens ons normen -en waardenpatroon. Als je basis de koran is, dan is het afslachten van een brutale kafirvrouw veel minder een dingetje.
We deviëren in Europa naar een steeds barbaarsere maatschappij met meer steekpartijen, moorden, inbraken, berovingen, bijstandsuitkeringen, verkrachtingen en mishandelingen.
Dat is niet zo gek als je miljoenen barbaren uit Barbarije importeert, welke dwaas had gedacht dat dit het niveau hier in het Westen niet drastisch naar beneden zou trekken?

Superkwatta | 13-01-19 | 14:26

Im Osten, Bart

Tobi | 13-01-19 | 13:39 | 1

uhm

Langshetrandje | 13-01-19 | 13:49

Im Osten..

Superior Bastard | 13-01-19 | 13:38 | 6

Je hoeft helemaal niet zo ver weg voor dit soort nieuws. Ok, het neersteken van een zwangere vrouw is wel heel bizar, maar in Nederland gebeurt ook genoeg in de AZC's. Blijkbaar weet men dat hier nog beter onder de hoofddoek te houden.

Ommezwaai | 13-01-19 | 14:10

@Langshetrandje
Im Osten nichts Neues. Das Buch des Krieges wie er war, van Carl A. G. Otto

Tobi | 13-01-19 | 14:28

Weet ik Tobi. Daar gaat het me hier echter helemaal niet om.

Langshetrandje | 13-01-19 | 17:09
▼ 3 antwoorden verborgen

Wat een verrijking toch weer...

Wijze uit het Oosten | 13-01-19 | 13:38

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken