Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LIVE. Verwarde jihadi Malek F. WEER voor rechter

Malek Pang Pang

Regiezitting nummertje een, twee, drie want de rechtsstaat moet natuurlijk wel zuiver omgaan met een ongewenste buitenlandse gek die bloedlust koestert tegen ongelovigen.

En wij blijven er bovenop zitten want hoeveel gestoorde grefo’s met ziekelijke homohaat er ook rondlopen op de meer primitieve plekken van onze provincies: uiteindelijk is de islam een veel groter, veel harder groeiend en potentieel veel gewelddadiger probleem dan het protestantisme. Van homegrown jihadisten als Mohammed Bouyeri en al z‘n uitreizende (en terugkerende) achterneefjes. Via Afghaanse wirschaffendassiërs die op Duitse treinen springen om in Amsterdam een paar Amerikaanse toeristen neer te steken. Tot Malek Fostok, de Verwarde Apotheker uit Aleppo die in Den Haag een gewelddadige uiting gaf aan zijn geloof door te proberen om argeloze passanten te onthoofden op straat in Den Hagistan. Ja, daar moet je zorgvuldig de grenzen voor sluiten mee omgaan in serieel geprogrammeerde regiezittingen over zijn 'poging tot moord met terroristisch oogmerk'. Live vanaf 15:00 uur bij Tante Sas (tweets na de breek).

Reaguursels

Inloggen

En?

Wanneer gooien ze terrorist Malen hier het land uit? Flikker op met die idioot!

Wel eens gehoord van psychiaterszondergrenzen? Ja? Mooi! Dus ook niet gaan janken over dat hij psychische hulp ofzo nodig heeft. Want dat bieden ze in Syrië, waar hij vandaan komt, namelijk ook aan.

Malek F moet weg, imho. En iedere andere asielzoeker die liegt (over zijn vluchtverhaal of over zijn echte leeftijd), oorlogsmisdadiger is geweest, zich hier schuldig maakt aan terrorisme of andere zware misdrijven, hier hele groepen tegen elkaar opstrijkt en haat zaait (zoals de haatpredikers imams) moet OOK weg!

Nu komen zulke mislukkingen er nog mee weg. Ik durf mijn geld erom te verwedden dat als dat niet meer gebeurd, als dat soort mensen worden veroordeeld en gedenaturaliseerd en het land uitgezet, dat dat een groot preventief effect zal hebben op toek9mstige idioten met vergelijkbare plannen.

Terroristen tolereren = terrorisme goedkeuren.

gaffelbaard | 12-01-19 | 18:40

Toch jammer dat bij die gasten hun hoofd niet op een been lijkt.

De waard zijn gast | 11-01-19 | 20:14

Was hij al niet verbrand? Want hier zit wel een luchtje aan.

Overtwar | 11-01-19 | 17:56

Of Malek nou een psychose had of niet, die gek moet weg uit onze samenleving. Of de bak in of TBS, maar niet meer terug. Opbergen die idioot.

Beste_Landgenoten | 11-01-19 | 17:49 | 4

Haha, sure. Onze rechtsstaat zal na lang wikken en wegen misschien een voorwaardelijk taakstrafje opleggen.

BozePaarseMan | 11-01-19 | 18:57

Ik denk meer aan een enkelbandje.

echtpaul | 11-01-19 | 19:41

Ik dacht meer aan een IBS van 3 weken waarbij Hr Malnek snel weer zijn regie over eigen leven op kan pakken. Wel humaan genoeg dacht ik?

Xaffier | 12-01-19 | 11:34
▼ 1 antwoord verborgen

De dader is hier natuurlijk weer het echte slachtoffer.

Analia von Solmsch | 11-01-19 | 17:39

Ik hoop dat ze hem niet te zwaar straffen anders komt zijn verblijfsvergunning+uitkering in gevaar

Jacktheflipper | 11-01-19 | 17:32 | 1

denk niet dat dit de redenen zijn waarom zulke mensen z'n slappe straffen krijgen.
Den Haag, Burgemeesters, en ook tegenwoordig rechters, advocaten, schijten zich in de broek, omdat ze zodra ze tegen zulke mensen in gaan bedreigt, opgejaagd en worden en ja zelfs op een dodenlijst komen, hun beste voorbeeld loopt namelijk al jaren rond met bewaking.
En dan hebben we het nog niet eens op de angsten voor rellen op straat.
Met andere woorden denken ze laat dit de burgers maar oplossen,
dan geven we die burgers over de kloten, want die doen toch niks terug...
Helaas wordt dat laatste nu lastiger... want gele vestjes.... dan maar de volle negatieve propaganda daar op af sturen. ... zolang onze leiders maar niet en een negatief daglicht komen te staan als het om polarisatie gaat, want hun moeten Politieke correct blijven... en anderen die anders denken dan hun zijn allemaal politiek incorrect. lekker makkelijk.

Rene046 | 12-01-19 | 00:38

NERGENS ter wereld krijgen idioten zoveel speelruimte als in Nederland.

SoepKip | 11-01-19 | 17:27 | 5

België

halfvolle glas | 11-01-19 | 17:42

Ja, maar om die reden zijn nog geen grote aanslagen gepleegd in Nederland. Snap dat dan.... Tjongejonge.

The7thGuest | 11-01-19 | 18:30

Frankrijk

Rene046 | 12-01-19 | 00:44
▼ 2 antwoorden verborgen

Als er iets duidelijk wordt als gevolg van het Nashville manifest is dat vooral de lafheid en het wegkijkgedrag van het Gutvolk. Dat orthodoxe protestanten niet erg enthousiast zijn over 'homeausexueel' gedrag en andere variëteiten van seksuele aard kan zelfs kamerleden en apostelen van de links-liberale kerk toch niet meer verrassen. De openbare reactie: krachtige afwijzing van zulk intolerant christelijk gedachtegoed. Het maakt vooral duidelijk hoeveel lafheid en boter-op-het-hoofd deze dappere krijgers hebben als het gaat om de grote, groeiende en fysieke bedreiging van ander sexueel gedrag vanuit groepen die zich als behorend tot de islam omschrijven. Als een afkalvende , marginale groepering die al heel lang inheems is een kleine Nashville revival doormaakt, dan is de wereld te klein en worden deze mensen figuurlijk neergesabeld, belachelijk gemaakt, veroordeeld op niet mis te verstane wijze. Aan de explosieve groei van Islamscholen en islamgemeenten en predikers die homosexualiteit en andere vormen van seksualiteit als tussen man en vrouw als duivels en zondig beschrijven wordt met een grote boog omheen gegaan. Homohaat vanuit islam wordt getolereerd, homoafwijzing vanuit de SGP moet worden verboden. Symboolpolitiek van de gutmensch a la Pechtolds handje vasthouden van een andere man op het veilige binnenhof. De echte olifant in de homeaukamer willen ze niet zien. Zou het door uitsluiting komen dat jihadisten steeds homo's willen afknallen?

daslebenderanderen | 11-01-19 | 17:04 | 2

daslebenderanderen | 11-01-19 | 17:04. Antwoord op je vraag 'Zou het door uitsluiting komen dat jihadisten steeds homo's willen afknallen?': nee, dat is de schuld van ons, de oudere witte mannen!

AdPatat1960 | 11-01-19 | 17:27

Plande Malek dan een aanval op homo's?

Beste_Landgenoten | 11-01-19 | 17:44

Wat de geestelijke toestand van deze Malek F. is, en of hij al dan niet verward is of uit jihadistische overwegingen handelde......... het zal me allemaal een grote worst zijn.

Ik wil lezen dat hij Nederland uitgetrapt is en op een vlucht naar Syrië - of daar zo dicht mogelijk bij - zit. In Syrië kan Malek meehelpen met het weer een beetje opbouwen van zijn eigen land, gezellig met gelijkgestemde gelovigen. Hier kunnen we al die lui missen als kiespijn.

Dr_Johnson | 11-01-19 | 17:02 | 9

Veluwse-Eikel | 11-01-19 | 20:35
Ik moet je zeggen dat ik weinig weet over onze strafsituatie in Nederland, en dat ik ook geen verstand heb van wat wat de meest doeltreffende methodes zijn, dus daar kan ik beter niks over zeggen. Maar mijn gevoel bij zo een man als Malek F zegt: weghouden uit de maatschappij, uit iedere maatschappij.

RozemarijnLucassen | 11-01-19 | 21:21

wordt tijd dat men zulke gasten gewoon keihard aanpakt, liefst incl. familie... dat zou enigszins effect kunnen hebben, want men durft toch de werkelijke veroorzakers/oorzaken , toch niet te verbieden of hier weg te houden, namelijk de haatboeken die zulke gasten lezen, en door jan en alle(i)man in de groep voorgelezen krijgen.

Rene046 | 12-01-19 | 00:49

Rene046 | 12-01-19 | 00:49
Ik dacht dat de familie in dit geval nou juist haar best had gedaan om Malek F. opgenomen te krijgen nog voor zijn aanval.

RozemarijnLucassen | 12-01-19 | 09:31
▼ 6 antwoorden verborgen

Deze man in een pinata stoppen en naar Mexico sturen a.u.b..

JelloBiafra | 11-01-19 | 16:58

Wat je keer op keer te horen krijgt van de verdedigers van deze stukken stront, is "dat ze handelden in een psychose". Of dat ze bepaalde uitspraken deden "in een psychose".

Typisch uitvloeisel van de geitenwollen sokken-cultuur uit de jaren '60 en '70, waarin elke misdaad werd gepsychologiseerd, en gereduceerd tot een misstapje als gevolg van iets wat je de dader niet kon aanrekenen: een ongelukkige jeugd, een dominante moeder, een meppende vader, helemáál geen vader, of een oom die aan de dader zijn piemeltje had gezeten.

Dat, gekoppeld aan de grote invloed destijds van clubs als de Coornhert Liga (een vereniging voor strafrechthervorming), die consequent van daders slachtoffers maakte, en die straffen zo'n beetje beschouwde als héél erg fout, heeft van onze rechters & officieren van justitie watjes gemaakt, die al decennia lang onze collectieve weerbaarheid hebben ondermijnd.

Doe daar nog eens overheen de niet te onderschatten invloed van het feit dat onze rechterlijke-, justitiële- en politiemachten ten offer zijn gevallen aan een massieve feminiserings-golf, en je hebt de oorzaken van de teloorgang van onze weerbaarheid op een rijtje.

Peter Emile | 11-01-19 | 16:54

Het probleem is als wij zulke mensen gevangenisstraf geven... dan komt de familie eerdaags ook naar Nederland.

sociaal_econoom | 11-01-19 | 16:32

Nou ze doen het niet allemaal zo slecht hoor, ik ken er zelfs één en die heeft nog geen verblijfsvergunning, maar die heeft nu al een eigen zaak, hij komt maandag om 3 uur voor.

FreeVogelaar | 11-01-19 | 16:24

Een verwarde man die voor moet komen enkel en alleen omdat ie wat mensen steekt en probeert te onthoofden??? Dat kan toch alleen in Nederland...

De Ana(a)list | 11-01-19 | 16:13
-weggejorist-
Wedstrijdkrokodil | 11-01-19 | 16:07

Ook deze mag een Frans paspoort krijgen, en een uitzetting naar Syrië.

Ce ca! | 11-01-19 | 16:05 | 2

Subtiel...

Wijze uit het Oosten | 11-01-19 | 16:18

Uitzetting naar Syrie is geen oplossing - zodra hij in Syrie wordt opgepakt dan zegt Vluchtelingenwerk Nederland, Jesse klaver en Rob Jetten dat wij deze man terug naar Nederland moeten halen.

sociaal_econoom | 11-01-19 | 16:35

Sommige landen hebben een geheime dienst die ongewenste dingen opruimt zonder blikken of blozen, best jaloers op.

g[E]ulden | 11-01-19 | 16:03 | 3

Ik ben ook best benieuwd naar de nieuwe James Bond.

Cobalt bomb | 11-01-19 | 16:12

inderdaad. Macron weet hoe dit effectiever kan.

WillemWordtWakker | 11-01-19 | 16:15

Ja, dat kan Poetin goed, opruimen!

BaldEagle | 11-01-19 | 18:05

deze zitting is om de 'getuigen' van Malek toegang te geven tot het deskundige oordeel panel of Malek nu gek is geworden in Nederland omdat zijn vader deuad is gegaan op de vlucht weg of al gek crazy zwaar gestoord vertrok vanuit Aleppo en al geestesziek geradicaliseerd zou kunnen zijn op het moment dat hij Allah Hakmaarafdathoofd riep vanuit zijn droom dat er daarna 72 maagden hem gingen verwennen..
Hij was nog wel zo helder van geest en wilsbekwaam om te zorgen dat het Peterbaan centrum geen onderzoek kon starten..

Is toch vreemd om te claimen dat je in een psychose tot je daad kwam ( zeg ik niet dat zegt zijn advocaat) maar dan nog wel 100% als wilsbekwaam nee mag zeggen of je wel/niet wilsbekwaam en in een psychose zat tentijde van..
Is Malek een terrorist of een gekkie die TBS behoeft maar vooral niet wil dat laatste omdat ie naar die 72 maagden wil

fikkieblijf! | 11-01-19 | 15:57 | 3

Precies. En in alle gevallen; nooit meer de maatschappij in.

letopuwzaak | 11-01-19 | 16:11

Zou een mes in je rug prettiger aanvoelen van een gekkie dan een terrorist vraag ik mij ineens af

Mark van Leeuwen | 11-01-19 | 17:12

hoezo... is een moslim nu gestoord of hebben ze psychose als hij de haatboeken op de letter volgt......
Als dat zo is dan lopen hier alle moslims in Nederland rond met deze zieke die nog ooit de kop moet op steken...

Geven andere moslims dan in de moskeeën commentaar op de Imam als men spreekt xxx.... was een martelaar... en men dan zegt nope hij was gestoord had psychose ...

Rene046 | 12-01-19 | 01:00

Gelukkig mogen Nederlandse belastingbetalers de kosten van 2 advocaten ophoesten.

demaup | 11-01-19 | 15:57 | 4

Die "advocaten" mogen wat mij betreft ook operatie Einde Oefening meemaken.

In levende lijve.

Kop Kaaz | 11-01-19 | 16:11

Ja waarom 2 advocaten dan?

AdPatat1960 | 11-01-19 | 17:33

@AdPatat1960: twee weten meer (mazen in de wet te vinden) dan een!

BaldEagle | 11-01-19 | 18:06
▼ 1 antwoord verborgen

Alle reliefanaten zijn verwarde personen om te geloven in een boodschap van boven die nog nooit enig bewijs heeft geleverd. Reliefanaten plaatsen zich boven de ongelovigen en vinden dat ze beter zijn dan ongelovigen. Moorden plegen, aanvallen,manifesten tekenen om ongelovige te straffen. Waar blijft de "boven"macht eigenlijk om te vertellen dat bepaalde geloofhandelingen niet de bedoeling zijn. Gods woord ligt in mensen handen en die mensen handen maken uit wat er mee gebeurt onafhankelijk of het wel of niet de bedoeling is van die god. Stompzinnige eigen interpretatie. Helaas moeten we het er mee doen met die gelooffanaten.

Breakdance | 11-01-19 | 15:55

Malek Flutte

Ommezwaai | 11-01-19 | 15:51

Mijn handen jeuken, pleur op, we zijn met meer, gaaf land, het gaat goed met ons land, iedereen € 1000 erbij.

JohnWalker | 11-01-19 | 17:11

Het horen van de moeder, broer en zus van de verdachte gaan we ook nog even doen. Oftewel, die gaan hier niehmals meer weg.

Ommezwaai | 11-01-19 | 15:46 | 3

De broer van Malek noemde zijn uitlatingen na het incident “bizar”, en zei hem zo niet te herkennen. Zou niet al te moeilijk moeten zijn als hij je vader en je broer is..

Ommezwaai | 11-01-19 | 15:51

"die gaan hier niehmals meer weg."
@ Ommezwaai
ies keltoerrrr, want waarom zou men nog weggaan uit "Het Land van Melk en Honing, gratis Mieles, gratis levenslange Uitkeringen en gratis Zorg"?

telelezer | 11-01-19 | 15:52

@telelezer: ik kan wel een reden verzinnen maar dat vindt Joris niet leuk!

BaldEagle | 11-01-19 | 18:08

De arme knul heeft een slechte jeugd gehad, is zijn snuffelstage misgelopen èn zijn Miele werd te laat bezorgd. Logisch dat je dan ontdaan bent. Maar wat die agent vervolgens doet kan echt niet.

wapster | 11-01-19 | 15:46

Duitse Mark en zijn integeren waken over ons.
U kunt rustig door slapen.

Pelforth | 11-01-19 | 15:41

Als politieagente had ik toch bewust wat hoger gericht en meerdere keren afgedrukt. De rechtzaak tegen mijns persoon, zou ik dan graag op de koop nemen. Maarja... daarom ben ik ook geen politieagente.

Paaldanseres | 11-01-19 | 15:41 | 1

U heeft ook een mooi beroep.

Pelforth | 11-01-19 | 15:47

"De volgende pro forma op 10 april vindt plaats in de gerechtsbunker in Amsterdam Osdorp. De inhoudelijke behandeling op 21 en 24 juni in de beveiligde rechtbank op Schiphol."
.
U en ik waren op staande voet berecht. Hier gaan we nog even een half jaartje over doen. Wat een club.

Ommezwaai | 11-01-19 | 15:40 | 1

Ga ik weer s ff kijken. Is weer wat anders dan de Familie Holleeder.

Pelforth | 11-01-19 | 15:48
-weggejorist-
Bokito ergo sum | 11-01-19 | 15:35 | 5
▼ 5 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Graaisnaaiert | 11-01-19 | 15:35 | 2

Het mag wat kosten allemaal... we financieren ons paard van Troje ook echt op alle fronten. Alsof onze gastvrijheidsindustrie voor echte vluchtelingen al niet genoeg kost?!

Halal gehaktbal | 11-01-19 | 15:34 | 1

"we financieren ons paard van Troje ook echt op alle fronten"
Paard? het is eerder uit de zandbak het "Kameel van Troje"

telelezer | 11-01-19 | 15:56

Hadden wij maar een premier als Orban, die wil dit soort gajes niet in zijn land hebben. Veegt zijn reet af met de EU en wil gewoon geld van dronken drupje Juncker hebben anders is hij weg naar Poetin. En gelijk heeft hij.

RenHoek | 11-01-19 | 15:31 | 6

Helaas hebben de Haagse trawanten van Brussel gretig een chantagemiddel bedacht om Orban te proberen te dwingen om immigranten binnen te laten; anders geen centjes.
www.telegraaf.nl/nieuws/3010369/neder...

telelezer | 11-01-19 | 16:00

@telelezer | 11-01-19 | 16:00 |
Nou, mijn waarde @telelezer, ze zullen in 'Brussel' nog lelijk op de neus kijken, want Oost-Europa sterft nog liever dan dat ze dezelfde ellende over zich afroepen die wij hier al decennia met karrenvrachten naar binnen slepen. Ook vergeet 'Brussel' dat Oost-Europa onder het Ottomaanse rijk gezucht heeft en derhalve precies weet welk islamitisch vlees men in de kuip heeft. Die péinzen er niet over om zich in het pak te laten naaien. Ze stappen er nog liever uit of betalen fluitend de boete, maar die 'culturele verrijking' gaat daar geen poot aan de grond krijgen.

Sjefke7807 | 11-01-19 | 16:19

Over Juncker gesproken: die griezel wil nu graag ook de criminelen uit Roemenië en Bulgarije naar Europa halen en vriendje Rutte moet daarvoor gaan zorgen!
www.bd.nl/politiek/juncker-tegen-rutt...

BaldEagle | 11-01-19 | 18:12
▼ 3 antwoorden verborgen

We halen ladingen vol met die gekken binnen. Niemand durft kritiek op de islam te hebben, want dan ben je de volgende. Ondertussen lekker blijven importeren van dat haatgeloof. Mooi land. Alleen Oost-Europa is nog veilig.

Wim Venijn | 11-01-19 | 15:28 | 3

Het niet uiten van kritiek is zelf opgelegd, iets met SJW en zo over komen waaien uit de Joe Naait me Steeds.

vmk | 11-01-19 | 15:33

Als ik zo het gedram en geklaag op onze staatszenders zie dan is daar iemand goed bezig om de zaak te resetten

Zoic | 11-01-19 | 15:37

Helaas chanteert de EUSSR (onder gretige aanvoering van hun trieste Nederlandse trawanten) het dappere Oost Europa om meer-meer-meer floegteliengen te importeren; anders krijgen ze geen centjes meer van Brussel (lees= van ons).
Pure laffe chantage
www.telegraaf.nl/nieuws/3010369/neder...

telelezer | 11-01-19 | 15:45

Behoorlijk mea culpa aan de reaguurders, if you kloos ried between the lines... Hulde

merel veld | 11-01-19 | 15:24 | 2

Kunt u wat specifieker zijn?

Kop Kaaz | 11-01-19 | 15:30

En wie krijgt dan de schuld? Een dikke heaumeauxsensuele haatbaard met een bult.

Ommezwaai | 11-01-19 | 15:32

Ik ben op zich niet zo voor groene maatregelen maar een groene mijl voor deze gasten lijkt me wel een goed idee.

Mr_Natural | 11-01-19 | 15:23 | 7

Mr_Natural | 11-01-19 | 15:33

Ik ken het boek/de film, waarde. Maar dan nog, het is het niet waard om parasieten in leven te houden.

Kop Kaaz | 11-01-19 | 15:36

Kop Kaaz | 11-01-19 | 15:36
Je hebt wel erg veel haast ermee hè?

Mr_Natural | 11-01-19 | 15:38

Mr_Natural | 11-01-19 | 15:38

Haha, soms. Het leven is te kort, ik zie graag vooruitgang in mijn biologische tijdsspanne.

Kijk, als het nou om een paar crimineeltjes ging, dan ben ik zeker voor een mooie rechtsgang van zaken. Dat maakt inderdaad ook mooie TV en films later.

Maar met dit ongedierte,................ nee. Alleen een grote schoonmaak zal helpen.

Kop Kaaz | 11-01-19 | 15:49
▼ 4 antwoorden verborgen

Ik zeg.....10.000-en euros belastinggeld om dit vuilnis te berechten. Of een klein projectieltje van een euro of 2?

Who's the winner, Johnny!?

Kop Kaaz | 11-01-19 | 15:20

Op deze manier gaan we de oorlog niet winnen.

Gulliver | 11-01-19 | 15:18 | 2

Welke oorlog, het westen is al verloren.

Kop Kaaz | 11-01-19 | 15:23

Defaitist, het zelf reinigend vermogen is nog niet aan getast.

Pelforth | 11-01-19 | 15:39

Religieuze wanen en stemmen (v.d. profeet) in z’n hoofd...
Vroeger kreeg je hiervoor valium en een dwangbuis voorgeschreven.

Veluwse-Eikel | 11-01-19 | 15:17 | 3

En als dat niet helpt, een lobotomie.

ik_word_gek_in_NL | 11-01-19 | 15:26

Voor het valium en dwangbuis tijdperk had men veelal betere oplossingen...

Ommezwaai | 11-01-19 | 15:27

Ommezwaai, bedoelt u de behandeling op het marktplein?
Ik-word-gek, ge bent 'n echte D66 stemmer of zit al reeds in het gesticht.

Veluwse-Eikel | 11-01-19 | 15:36

Was hij niet verkocht aan Napoli?

Patje2011 | 11-01-19 | 15:17

Burgemeesters, politie, politici, journalisten, TV-mensen, redacteuren en conferanciers zijn na "Parijs" "Brussel" en "van Gogh" doodsbang geworden nog een negatief bericht over islam te zeggen of te schrijven.

meneer Q | 11-01-19 | 15:14 | 7

Kop Kaaz
Ik ging er van uit dat u bedoelt "met tegen de muur" dat burgemeesters, politie, politici, journalisten, TV-mensen, redacteuren en conferanciers geëxecuteerd moeten worden. Ik vind dat te ver gaan al vind ik dat er wel veel meer kritiek op de islam moet zijn en dat er een open discussie moet zijn over de toekomst van de islam in Nederland en Europa. Maar stel je bent burgervader je zegt iets over de islam en 5 inwoners worden afgeschoten dan voel je je echt niet prettig. Of je kinderen worden bedreigd etc. Het zijn natuurlijk een beetje lafbekken en dat is soms te begrijpen maar executeren gaat mij te ver.

Patje2011 | 11-01-19 | 15:33
-weggejorist-
Kop Kaaz | 11-01-19 | 15:54

Ik vind ook dat mensen in de publieke sector en entertainment en in de journalstiek meer kritiek moeten hebben op de islam en er moet natuurlijk meer satire zijn ook al staat er geweld tegenover. Maar ik ken niet al hun afwegingen en ik kan soms begrip tonen voor hun keuzes, meer niet. U wilt de (Nederlandse)) mensen executeren die wat laffer zijn aangelegd dan u en ik.

Patje2011 | 11-01-19 | 16:05
▼ 4 antwoorden verborgen

Dolle honden moet je meteen afmaken.

aamert | 11-01-19 | 15:13 | 2

Yep.

Kop Kaaz | 11-01-19 | 15:22

Zeker als ze ons nog geld gaan kosten ook.

Ommezwaai | 11-01-19 | 15:25

Ook weer zoiets. "Nee hoor, ik ben er vandaag niet bij.... ik blijf liever in mijn nest ruften". Minachting voor alles en iedereen. En Nederland staat er zoals gewoonlijk weer de wave bij te doen. Slappe hap. Iedere verdachte is bij zijn zaak aanwezig.... punt uit.

Pedronegro | 11-01-19 | 15:13

*DSM5 Cluster A pakken doet*

peter_la_selie | 11-01-19 | 15:11

Een rechtsstaat heb je altijd. Ook bij dit soort debielen. Even je gevoel aan de kant, en het grotere plaatje blijven zien.

Ggroengras | 11-01-19 | 15:09 | 5

Het grotere plaatje is dat we hier in Nederland steeds vaker met de uitwassen van de radicale islam te maken zullen krijgen.

Tietmier | 11-01-19 | 15:37

Het grotere plaatje? Voor het uitspreken van de woorden 'minder, minder, minder' wordt een Nederlandse volksvertegenwoordiger al jarenlang strafrechtelijk vervolgd. Het moet niet gekker worden.

JohnWalker | 11-01-19 | 16:09

Ik zeg toch: even het emotionele gejank aan de kant. Voor je het kind met het badwater weggooit. Droog je traantjes, toe.

Ggroengras | 11-01-19 | 16:47
▼ 2 antwoorden verborgen

Die gaat voorspelbaar een tijdje een gesloten inrichting in,. wegens 'stemmen in het hoofd' - en na een jaartje of twee, drie gaat hij gezellig op 'begeleid verlof'.

bisbisbis | 11-01-19 | 15:08

Terroristen neerpaffen in je korte broek. Wat een topjob.

Koenz0r | 11-01-19 | 15:08 | 3

Ik teken er voor. Helaas ben ik ongeschikt [X] - want ik zou afdrukken.

bisbisbis | 11-01-19 | 15:13

Een islamitische slachter in zijn been schieten terwijl hij net een paar van je landgenoten de keel heeft proberen door te snijden. Tsja.

kempenaer | 11-01-19 | 15:26

@bisbisbis: Ditto. Heel knap, op zo'n moment "in control" te zijn. Was mij niet gelukt.

Graaisnaaiert | 11-01-19 | 15:41

Een derde inleidende zitting...
Knettergek. Pampermaatschappij.

vmk | 11-01-19 | 15:08 | 2

Volgens mij kan die hele rechtszaak in 3 minuten afgehandeld worden. Wat zeg ik? 1.

Mr_Natural | 11-01-19 | 15:14

@Mr_Natural
De politie had het met 9mm af kunnen handelen maar dat mag niet gezegd worden.

Mastermattie | 11-01-19 | 15:18

Verwarde man willen ze ons doen laten geloven. Helaas weten de meeste mensen inmiddels dat verwarde mannen voornamelijk aan Islam lijden. Dus gewoon een Islamitische strijder van IS, en dus gewoon een terreur aanslag op Nederlandse bodem.

Indoneesje | 11-01-19 | 15:07 | 3

Een spuitje zou op z'n plaats zijn, niet meer niet minder.
M'n broek kan niet meer afzakken, hangt reeds op den enkels.
Wat een f*ck rechtstaat.
Ja kom er maar in.

watmagjenogwel | 11-01-19 | 15:34

De rechtsstaat geldt voor iedereen, voor u, voor mij en dus ook voor dat stuk stront. maar man o man, wat schuurt dat op zo'n moment...

Graaisnaaiert | 11-01-19 | 15:37

weg gejorist.

watmagjenogwel | 11-01-19 | 15:42

Sleep die hond maar aan z’n haatbaard naar de rechtbank.

peter_la_selie | 11-01-19 | 15:07 | 4

Ja, naar een sharia rechtbank in de krochten van Syrië...

Ommezwaai | 11-01-19 | 15:24

Ommezwaai | 11-01-19 | 15:24
Daar krijgt hij er een beloning hoor.

Mr_Natural | 11-01-19 | 15:25

Mr_Natural | 11-01-19 | 15:25
Dan maar crowdfunden om deze lapzwans ons land uit te werken.

Ommezwaai | 11-01-19 | 15:29
▼ 1 antwoord verborgen

Weer een paar ton door het putje door zo'n mafkees.

Knoopsgat | 11-01-19 | 15:05

Kosten nog moeite worden gespaard om dit stuk stront een zo laag mogelijke straf te geven......... wegens ontoerekeningsvatbaarheid

Fatwabuster | 11-01-19 | 15:04

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken