Interview. Trump 26 minuten lang bij 60 Minutes
De CEO of The Free World maakte voor het eerst in twee jaar tijd voor een diepte-interview en rondleiding met CBS. Hele interview met een sympathieke Lesley Stahl na de breek, hapklare soundbites per thema her en der. Sowieso weer gelachen natuurlijk, want op de vraag: "Terugkijkend, zou je iets anders gedaan hebben, of heb je ergens spijt van?", luidde het antwoord: "Ik heb er spijt van dat de media me nog steeds zo slecht behandelt sinds m'n verkiezing". Een moment later volgt wél een eerlijk en kwetsbaar introspectief momentje van Trump. Over immigratie zegt hij namelijk dat de aanwas zijn schuld is, omdat het economisch zo geweldig gaat. Andermaal mooie beelden, en 2020 is natuurlijk een gelopen race. Mooie plaat aan de muur trouwens!
Over Mattis: "He may leave, at some point everybody leaves"
Social
Reaguursels
InloggenDaarover... straks de premiere van de film "Dummycrats" van Diamond & Silk (www.dummycratsthemovie.com/)
Right Side Broadcasting Network is er ook: twitter.com/RSBNetwork/status/1051901...
Ondertussen, in de affaire Kashoggi, laat Trump zien waar hij om geeft: Om de 110 miljard mega-order voor defensie. Trump zegt:
- het is een Saoedische journalist.
- prins Salman heeft het zelf ontkend
- het kan ook dat hij door "rogue killers" is gedood
en heeft onlangs nog gezegd dat die deal moet doorgaan, want anbders gaat Poetin of Xi met de buit ervandoor.
Ofwel:
Dat een land een kritische journalist in stukjes hakt op het consulaat vindt Trump geen probleem. Interne zaak. Gewoon over laten waaien, niet te moeilijk doen. En Trump heeft zelf ook de pest aan journalisten, zeker de kritische, nog meer die van de Washington Post. Heimelijk zal hij ervan dagdromen dat hij ook zo met sommige van zijn critici zou kunnen omgaan. Maar ja, die verdomde grondwet.
Oh ja en wat is Trump daar "eerlijk" over. Hallelujah.
Nee, hij zegt dus dat als ze het gedaan hebben hij Saudi Arabië zal straffen. Maar het cancellen van de wapendeal acht hij een schot in eigen voet dat ook nog weinig zal uithalen omdat Rusland of China dan in dat gat springt. Dus moet er een andere straf komen als bewezen kan worden dat de Saudis het gedaan hebben.
"I'm a politician which means I'm a cheat and a liar, and when I'm not kissing babies I'm stealing their lollipops. But it also means I keep my options open." Binnenkort nog eens opnieuw kijken.
Hij geeft dus toe dat hij een totale hufter is en dat maakt hem kennelijk oke. Omdat hij eerlijk zegt dat hij een hufter is? Een hufter blijft wat ie is: Een hufter.
Over Kim zeggen dat hij van hem houdt is mesjokke. Een smerige dictator als lover aanduiden, al is het maar een "figure of speech" is obsceen. Daar praat je zo niet over. Dat zegt namelijk dat je het prima vindt wat hij doet en wie hij is. Dat het je geen reet interesseert wat hij uitspookt in eigen land. Ik vrees dat Trump echt zo denkt, over Duterte, Assad, Xi, Kim en al die andere despoten. Het zal hem wordt wezen. Prins Salman? Who cares. Binnenlandse aangelegenheden. De manier waarop hij altijd met meel in de mond praat over dictators, geeft aan waar hij staat.
Dit linksche viswijs zou ik, ondanks dat ze echt afstotelijk is, achterlangs doen zodat ze op dit lijkt
media.dumpert.nl/foto/787a5909_FullSi...
Linkse democraten zijn altijd nog rechtser dan de meest rechtse VVDerr. Dus links en rechts is maar betrekkelijk.
"In the mean time I'm president and your not" HAHAHAHA
Geweldige vent, hoop dat hij nog 6 jaar blijft!
Dat linksche wijf liet echt zien hoe diep die haat bij de linksche kerk zit en dat ze nog steeds gif in hun mondhoeken krijgen. Wat reageerde Trump rustig op de vieze linksche insinuaties en leugens van dat slang. Prachtig, hiervan ga je met een glimlach naar bed en dan zwaai ik ook nog even naar Penthouse in gedachten. mmmmmmmmmm slaap ik weer lekker.
Eens, en hoe giftig hier in Nederland ook op Trump afgegeven word, zelfs hier in de comments wat meestal toch redelijk rechts is.
Ook zoveel die vinden dat hij "dom" is. Nou volgens mij heeft hij meer voor elkaar gekregen dan alle reaguurders bij elkaar mezelf inclusief.
Niedendeze | 15-10-18 | 17:52
Onderschat nooit de macht van de media. Ook al lijkt hun rol steeds minder betekenis te krijgen, het is nog steeds een van de grootste bepalers van de publieke opinie. Je ontsnapt er niet aan.
Het totaalplaatje van dit 'interview' in cijfers:
twitchy.com/samj-3930/2018/10/15/such...
Trump (en z'n crew) weten dit natuurlijk, en ze weten heel goed dat ze dit soort linkse minkukels zichzelf alleen maar verder laten ontmaskeren.
Weer een meesterzet van Trump, en z'n totaal doorgeslagen linkse Trump-frustraten zijn te ver heen om het zelfs door te hebben.
Dat was al de reden dat ze verloren tegen alle verwachtingen (en sabotage) in, 2 jaar geleden.
Wow, die stats zijn toch echt schandalig. Ze zijn daar nog extremer dan onze NPO !
Misschien heeft ze ook honderd maal meer reden om hem te interrumperen. Ooit bedacht dat er verschillen zijn tussen Obama, welbespraakt, verstandig, evenwichtig, ongeveer 100 x minder leugens vertellend, begaan met anderen, bescheiden, met een 10o0 x intelligentere vrouw en anderzijds dus Trump, de liegende opscheppende proleet zelve.
"Wind orkaan en smelten ijs ook schuld van Trump" nou doei links, probeer het over 100 jaar nog eens.
Stop links asiel kapitalisme!
Hij heeft haar goed te pakken gehad door kritiek op z'n immigratiebeleid te parereren met het feit dat Obama precies hetzelfde deed, en je er toen niemand over hoorde.
"I want to change the subject", reageerde de interviewster.
Heel de wereld ziet dit, en denkt: "Oh.. dus hij heeft gewoon gelijk".
Ja, dat waren weer 60 minutes voor Trump.
Het meest interessante voor psychologen is hoe het komt dat mensen in staat zijn om enkel zien wat ze willen zien en enkel te geloven wat ze willen geloven. Uiteraard zullen alle linkstrekkende mensen iets anders zien dan aluhoedjes en ander gekkies. Maar het objectieve punt blijft dat Trump weinig eloquent is en geen flauw idee lijkt te hebben wat hij nu eigenlijk wil communiceren.
Voorbeeldje.
De vermeende moord op een Saudische dissident en journalist in het consulaat in Turkije.
Trump zijn eerste reactie: 'dat was in Turkije, het is geen Amerikaans staatsburger en 110 miljard dollar aan wapenverkoop.'
Trump zijn tweede reactie: 'als dat zo is dan slaan we keihard terug'
Saudi reactie: 'dan gaan wij de olieprijs verneuken'
Drie keer raden wat Trump gaat doen?
@ De Koreaanse Slet | 15-10-18 | 16:42
-------------
Bedankt voor je bevestiging van mijn feitelijke observatie.
Tenenkrommend. Maar dat schilderij vind ik wel gaaf
Ik vond het ook mooi. Het knipoogt m.i naar de biljartende honden :)
Net als in mijn vaderland valt ook hier op hoe dom Trump aanhangers zijn.
Net als in je vaderland valt ook hier op hoe dom anti-Trumpers waren dat ze hem n nog niet eens zagen aankomen op de verkiezingsdag zelf.
emirto goktrommel? alweer een nieuwe naam en ip?
Hahaha, de heks Clinton verloor de verkiezingen dankzij gebrek aan waardering voor dergelijke uitspraken over haar medemens.
Heerlijk hoe hij fuckt met die gasten. Kan er geen genoeg van krijgen.
Dat is het mooie: Jij ziet daarin het totaal omgekeerde van wat ik zie.
Ik zie een onbeschaamde blufkop die echt nergens maar dan ook nergens echt verstand van heeft, zichzelf overschreeuwt, zwalkt in zijn argumentatie, continu anderen zaken verwijt feiten verdraait, liegt, onbeschaamd opschept over niet-bestaande successen en daarbij praat als een dertienjarige schooljongen.
Ik vond dat Trump en zijn administratie iets goeds hadden gedaan. De voorganger die in Turkije gevangen zat en vanwege zijn geloof in Jezus vervolgd was is vrijgekomen.
Ze wilden hem 35 jaar gevangenisstraf geven met valse beschuldigingen maar inmiddels is hij in de Verenigde staten.
Amerikanen om niets de gevangenis in gooien zal niet snel meer gebeuren zolang Trump president is, schat ik zo in.
Hier gaat het over. www.opendoors.nl/nieuws/voorganger-an... Ik denk dat het vooral aan Mike pence te danken is.
De democraten waren ooit 'rechts' en voor slavernij (reden burgeroorlog), voor segregatie (Jim Crow laws) en hebben als klap op de vuurpijl ook nog eens de KKK opgericht. Daarnaast heeft men in linkse tijden (want gedraaid van rechts naar links) de FED opgericht op slinkse wijze.
Klopt helemaal, raar he dat ze links en rechts zomaar omgedraaid hebben maar is echt gebeurd.
Voor de mensen die het nog steeds niet goed doorhebben.
Slet is hier om onze fijne regering te verdedigen, hoe bont ze het ook maken.
Tel daarbij op de eu en de migranten en je hebt een aardig idee, waar deze trol mee bezig is.
Trump bashen is er duidelijk bijgekomen dit/vorig jaar.
Ik moet toegeven, het schelden is een stuk minder geworden.
Maar hij zal je nog steeds voor voor gek, dom of aluhoedje uitmaken, zodra je (hem) onwelvallige dingen meedeelt.
En meneer poneert stellingen die kant noch wal raken en als je er iets van zegt, dat gaat hij ze (ietsje anders) herhalen en aan jou
vragen om deze te weerleggen.
Tip: reageer er niet meer op. Hij is het echt niet waard en hangt zelf van leugens aan elkaar. Precies hetgeen hij Trump verwijt.
Oh ja, hypocriet is hij dus ook nog eens, maar dat zijn alle bekende trollen hier...
Stoer.
Ga eerst maar eens beginnen om mijn "leugens" te debunken. Oké. Je weet het zo zeker dus moet een makkie voor je zijn.
Of wil je gewoon liever geloven wat je wil geloven?
Zeg het maar Baski. Maar stop je inzet waar je mond is. Anders ben je al niet serieus te nemen.
Ik wacht...
Oh en zaken opzoeken zoals "12 billion subsidies for US farmers" op Google kan iedereen toch? Toch?
Waarvan akte.
Je bent echt té makkelijk en voorspelbaar slet.
DKS verdedigd het ‘vrouwenprincipe’. Tevens is hij een vereffent voorstander van de criminele Islam en georganiseerde misdaad uit Roemenië en Bulgarije e.d. Dit blijkens zijn eigen onsamenhangende schrijfsels. Een haas loopt een rechtere koers dan DKS.
Maar dat is jouw probleem Baski. Ik kom hier binnenzeilen met verifieerbare feiten. Dan zeg jij dat dit leugens zijn. Ik zeg nee. Maar bring it on. En dan komt er verder niets zinnigs uit je. En dan sta je dagelijks te huilen dat het leven oneerlijk is. Misschien moet je wat beter je best doen.
Veluwse-Eikel | 15-10-18 | 15:16
Ehh. Nee je zwetst uit je nek. Ook zielig trouwens.
Slet, ik lees nooit letters, ik lees intenties en die intenties onthoud ik bijzonder lang. Vandaar....
@ Baski | 15-10-18 | 14:54
Investeer in een kroontje en je kan ze blocken. Er zijn daarnaast wel diverse reaaguurders waarmee je een beledigings vrije discussie kan aangaan.
@ Ce ca! | 15-10-18 | 15:58
Het gaat niet zozeer om mijzelf, maar om de mensen die hier komen, die het niet zo in de gaten hebben.
Die zullen er nu gelukkig niet zo veel zijn, maar je weet maar nooit.
Ze zoekt en vist naar antwoorden die ze wil horen,en die haar gelijk geven,krijgt ze die niet kapt ze onmiddellijk af en wil ze snel over wat anders hebben
Wat een treurig stukje journalistiek is dat zeg.
ff lachen om de debiele Hillary adepts die zo ongelofelijk zeker van zichzelf waren dat Trump echt niet zou kunnen winnen
www.youtube.com/watch?v=G87UXIH8Lzo
Het blijft een goed filmpje :-) Hij zou de primary's niet eens door komen.
.. blijft leuk. Liberals daar en hier zijn uitstekende voorspellers, wel exact hun tegenovergestelde denken en doen om precies goed te zitten.
""Het klinkt vast als complotdenken, maar ik hoe meer ik bijvoorbeeld hoor over die energietransitie hoe meer ik het idee heb dat ze het uit de losse pols verzinnen, uit de duim zuigen en dat er een
(geo)politieke agenda achter zit in plaats van puur natuur.""
GroetenVanUrk | 15-10-18 | 14:05
Over (geo)politieke agenda gesproken: Hier laat ome Pat Condell duidelijk zien hoe smerig de EU agenda is
youtu.be/Nh11RYjheUY?t=376
Dat weten we toch al jaren, belasting op belasting, ze hebben ons nog steeds niet genoeg uitgezogen.
Het Klimaat, nieuwe dreigmiddel om de Rijken nog rijker te maken, en de Armen nog armer.
Yep, linkse Robin in the Hoods. Stelen van de armen in de rijke landen - en dat geven aan de rijken in de arme landen. Met eerst de vulling van eigen zakken, uiteraard.
De stijl van het schilderij van 'The Republican Club' is typisch Socialistisch Realistisch uit de jaren dertig. Allemaal lachende gezichten, opgestroopte hemdsmouwen en waar nodig verjongingskuren. Geen wonder dat de POTUS zich wel bevond in het gezelschap met die Noord-Koreaan. Verder reageert hij Asperger-achtig op de vraag van de interviewster of het niet vijandig klonk om de EU af te schilderen als Amerika's slechtste bondgenoot: "Vijandig? Ik? Nee, ZIJ zijn vijandig!" waarmee hij het perspectief met geweld omgooit en nog meer ontdoet van elk invoelend vermogen. Poetin heeft zijn vingers in mislukte aanslagen (Skripals), waarvan het narratief stinkt als grotegatenkaas. Tsja, en nu wordt de Porosjenko-zoener Joe Biden de Democratische tegenkandidaat in 2020. Zo'n oude bok is beter dan een schrille geit (en beter dan een Rob Jetten intertoy), maar wat een politiek-gerontocratische incest!
Ja maar bush en die andere bush zouden verwijderd moeten worden van de tafel en Coolidge en Taft toegevoegd. Laat die lullen met vingers maar toekijken ergens achterin.
Wel. Eventjes afgezien van het feit of je voor of tegen abortus bent, want daar gaat het de conservatieven in Amerika vooral om, of je nu vindt dat migratie moet kunnen of niet, of je nu vindt dat we misschien iets moeten doen aan de problemen met het klimaat of niet.
Afgezien van alles...
De grootste motivatie van mensen aan elke kant van het politieke spectrum is vooral dat Trump in onze ogen ongeschikt is als president en dit komt vooral voort uit het feit dat Trump krankzinnig is en totaal geen morele of ethische waarden of normen kent. Hij kent geen schaamte. Hij kent geen menselijke emoties. Hij kent maar één ding en dat is koste wat het kost winnen. Hoeveel hij moet liegen. Hoeveel mensen moeten bloeden. Het boeit hem niet. Hij past derhalve prima in het rijtje Kim, Stalin, Hitler enzovoort. En dat was ook zo prima voor al die miljoenen mensen.
Tuurlijk DKS. Trump heeft geen emoties en is hetzelfde als Stalin. Echt waar?? Het wordt steeds gekker. Trump is het beste wat de wereld overkomen is de afgelopen jaren. Een normale gast, geen politieke achtergrond die stink rijk is en zichzelf niet voor de leeuwen hoefde te werpen, die nu gas geeft. Nice, was er in NL maar één die zich zo manifesteert.
.. als ik al die industrieel van de lopende band te Hilversum gerolde meningen zie voorbijkomen, dan sta ik in diepe bewondering voor onze "onpartijdige doch extreemlinkse" media.
Zet je TV eens uit, je hersenen zijn al meer gaar dan je denkt.
tragic1911 | 15-10-18 | 14:21
Let maar op. Hitler werd politiek actief in 1919. In 1933 kaapte hij de democratie. Pas in 1942 begon de genocide. Trump gaf in 1988 te kennen dat hij misschien politiek actief te willen worden. In 2016 kaapte hij de democratie. Ja want hij verloor de democratische stem. We zitten nu pas in 2018. Wedden dat hij of gestopt wordt of dat de geschiedenisboekjes vol staan met president Trump en de ellende die hij heeft aangericht? Ik hoop uiteraard niet op het laatste. Trump is misschien incompetent als leider maar wel levensgevaarlijk. Niet veel anders dan Stalin of Hitler.
Trump is geen Hitler, dokus dat je bent. Hij is juist voor de rule of law. Maar dat schijnen jij en je linkse vriendjes kwijt te zijn. Jullie zijn juist de rule of law aan het wijzigen en de rechtstaat aan het ondermijnen.
Slet whahaha stuk onbenul ben je ook met hij verloor de democratische stem. wat een onzin. Inderdaad Killary had meer voorkeurs stemmen (van voornamelijk 100+ jarige en illegalen) maar Trump won gewoon het electoral college, en die benoemen de president en vice president.. en tot nu toe heeft hij geen maatregelen getroffen die de democratie of vrijheid van menings uiting onder druk zetten..
Mocht je Hitler met iets willen vergelijken dan moet je gewoon dichter bij huis zijn, in ankara en brussel bijvoorbeeld maar om trump met hitler te vergelijken... ja je bent echt een NPC
tragic1911 | 15-10-18 | 15:09
Nee hoor. Trump is van mening dat hij boven de wet staat. Is niets nieuws.
Captain_Dipshit | 15-10-18 | 15:21
Trump heeft een speciale commissie ingesteld om te onderzoeken of er inderdaad bijna drie miljoen of meer illegale stemmen zijn gegeven aan Hillary. De commissie is opgeheven en ging naar huis zonder enige vorm van bewijs dat deze aantijgingen klopte. Wederom een leugen. Wel werden een aantal mensen gevonden die probeerde twee te stemmen ... Voor Trump.
Kortom geen greintje bewijs zelfs niet na een speciale commissie.
Nomen Est Omen dipshit.
Dat is nou precies de reden waarom ze idioten zoals jij niet van een educatie moeten voorzien. Je snapt het niet, wil het niet snappen en dan houdt het op. We hebben geprobeerd je zelfstandig te laten denken maar het is mislukt.
tragic1911 | 15-10-18 | 15:26
Is dit werkelijk de enige wanhopige repliek die je hebt? Is dit alles?
Ik denk wel dat de stelling correct is. Trumpers zijn niet heel erg intelligent.
Slet
"nomen est omen " -- whahahaha, is dit om aan te tonen dat je latijn op de middelbare school hebt gehad..
Feit is gewoon dat de meerderheids stem nou enmaal niet bepalend is in de verenigde staten van Amerika, en dat is met een reden gegaan want anders waren er geen verenigde staten van amerika.
Noem jij nou maar een beleids maatregel van trump die de persvrijheid en of democratie ondermijnt? dat kun je niet..
Captain_Dipshit | 15-10-18 | 15:36
Nomen Est Omen.
Trump noemt de vrije pers de vijand van het volk. Obama was vaak kwaad op de pers. Bush ook. De enige andere wereldleider die lugenpresse in zijn hoofd haalde was Hitler. De vrije pers de vijand van het volk noemen omdat hun berichtgeving je niet aanstaat is schandalig en ongekend. Maar hij doet het. Waarom? Hij wil enkel flaterende berichten over hoe goed hij is. Hij is krankzinnig.
Slet
de vrije pers is helemaal niet meer zo vrij en objectief als vroeger.. en hij heeft het niet over alle vrije pers maar over de makers van nep nieuws zoals CNN washington post etc. en desondanks mogen ze gewoon van alles vragen, worden ze in niks beperkt om verslag uit te brengen. alleen als ze onzin lopen te verkondingen gaat hij in de aanval.
Het is waar... de Amerikaanse Droom is waar, zelfs de grootste godvergeten retard kan president worden. Als je maar geld hebt
En een Links kogelvrij vest.
Ja, gelukkig is die retard niet meer de president en zit hij nog steeds kansloze plannetjes te smeden in zijn bunker onder het moeras.
Trump praat warrig en zonder filter maar laten we dit interview even ontleden op wat hij feitelijk gezegd heeft.
- Hij zegt natuurlijke klimaatverandering te geloven, maar geen banen te willen riskeren om een eventuele menselijke invloed teniet te doen.
- Hij had NAFTA eerder willen heronderhandelen
- Hij is fan van NATO, maar NATO leden moeten eerlijk meebetalen
- De EU maakt misbruik van Amerika en de EU moet eerlijk gaan handelen.
- China heeft meer te verliezen bij een trade war dan Amerika en dus heeft Trump daar een sterkere onderhandelingspositie
- China én Rusland doen aan cyberoorlog (en nog vele anderen)
- De onderhandelingen met Noord Korea stemmen hem positief en soms moet je een dictator paaien in de dialoog om oorlog te voorkomen
- De immigratiewetgeving moet op de schop, want iedereen wil illegaal naar Amerika komen door de goede economie (kan Europa wat van leren)
- De media doen aan fake news
- Dat gedoe met de opperrechter zint hem niet, want 'tijd, plaats, jaar vergeten'
- Backstabbers in het witte huis die eruit vliegen
- De politiek is een slangenkuil, vilein en niemand is te vertrouwen.
Dat is het zo wel en ik zie er eigenlijk niets geks tussen staan, maar wie weet zijn er mensen die Trump hierover in de pan kunnen hakken. Ik zie dat de redactie het ondertussen ook in behapbare stukjes heeft gehakt.
Dank. Eens met Trump.
Laten we bij punt 1 beginnen. Hoezo is dat niet gek?
De Koreaanse Slet
Als het over Trump gaat klimt het Sletje(hij of zij) volledig uit het Koreaanse hol.
Sletje stop met CNN kijken je zal zien dat je dan veel relaxer leeft.
Ik kijk helemaal geen CNN. Ik heb niet eens een televisie. Snap je hoe dom je nu over komt Harrie.
En ja. Wereldleiders die crimineel zijn en of krankzinnig is nogal belangrijk. Dit zijn wel de mensen die ons allemaal economisch in de afgrond kunnen storten. Of erger. Dat baart me zorgen. Ongeveer net zoveel als dat er nog steeds reaguurders zijn die niet doorhebben wat Trump is. Een krankzinnige oplichter. Dit terwijl iedereen die begrijpend kan lezen inmiddels wel door moet hebben hoe ernstig het is.
Ik zal het je simpel proberen uit te leggen. Straks als Trump weg moet zij het door impeachment of gewoon in 2020 of zelfs daarna. Dan nog slaap ik beter met Pence als president of Rubio of Kasich of Cruz. Allemaal ultraconservatieve idioten maar ze zijn niet krankzinnig.
Politiek gezien vaar ik ergens tussen de Democraten en Republikeinen. Aan de linkerkant van de Republikeinse partij en aan de rechter kant van de Democraten.
Trump is echter een levensgevaarlijke gek.
Zijn moeder dacht net dat ie aan de cyaankali was gegaan maar het schuim bleek hem gewoon op de mond te staan.
De Koreaanse Slet | 15-10-18 | 14:19
Ook weer feitenvrij slet. Je gaat zo toch niet op het knopje drukken? Doe maar eerst een paar ad hominems. Geen tv hebben maar wel precies weten hoe de NOS het vanmorgen spinde. Applaus voor jezelf slet.
Slet -- je lijkt haast wel een NPC, met je gezwam..
Trump gaat geimpeached worden!!! hahaha laat me niet lachen man, dat hele mueller onderzoek loopt op niks uit qua trump en er zijn steeds sterkere signalen dat de Democraten vals hebben lopen spelen.. en om een impeachment te bekrachtigen heb je 2/3 vana de senaat nodig en dat is iets waar de democraten alleen nog maar van kunnen dromen..
niemand van de republiekeinen zal trump gaan uitdagen in 2020, dat staat gewoon gelijk aan politieke zelfmoord. en ahaha Rubio als president,, je bent niet goed wijs man, als je nou eens Paul Rand had genoemd had ik het nog enigzins kunnen begrijpen..
jij gaat het de komende 6 jaar nog ontzettend zwaar krijgen met trump als POTUS whahahaha
The_Challenger | 15-10-18 | 14:37
De tering. Ik geef je onwetendheid en raise je met domheid. Je had niet door dat ik internet heb? En dat ik kan lezen. En dat ik goed en begrijpend kan lezen?
Het moet een akelig leven voor je zijn als je zo goedkoop wanhopig je gelijk probeert halen en nergens de moeite kan doen om eventjes te kijken of er inderdaad meer dan een triljard aan de staatsschuld wordt toegevoegd door Trump. Of inderdaad 82% naar de rijken gaat van deze lening. Of er inderdaad 12 miljard subsidie gaat naar boeren om handelsoorlogen. Of er inderdaad 8,500 banen zijn gecreëerd in de mijnindustrie ten koste van vervuiling van drinkwater.
Conclusie je bent gewoon dom of je wil dom zijn. Beiden zijn geen kwaliteiten om naar huis over te schrijven.
Captain_Dipshit | 15-10-18 | 14:43
Nomen Est Omen.
Maar hoe denk jij wel te weten hoe het gaat aflopen? Ik weet het namelijk niet. Ik geef drie opties. Maar jij weet het schijnbaar wel. Vertel.
Slet
hoe wat gaat aflopen??
Het mueller onderzoek -- geen idee wanneer het gaat aflopen maar dat zal niet al te lang meer duren verwacht ik. onlangs zijn er weer een paar vertrokken uit dat onderzoeks team. Het zal wel ergens na de midterms zijn. in de tussentijd is horrowitz ook bezig met een paar onderzoekjes en ik ben erg beniewd wat daar allemaal naar buiten zal komen..
wie in 2020 de verkiezingen wint? Trump en het zal geen reet uitmaken wie van de democraten tegen kandidaat is want zoveel bijzonders hebben ze daar momenteel niet rondlopen. Biden de kindersnuffelaar, Warren de fake apache, Harris die zich in Chicago heeft omhoog geneukt, of spartacus Booger alle vier zullen ze het onderspit delven.
zullen er voor de verkiezingen in 2020 republikeinse tegenkandidaten zijn? nee geen serieuze..
maar we gaan het allemaal wel zien.. eerst de midterms maar eens afwachten en ik moet nog maar eens zien of de democraten de meerderheid in de senaat en/of house krijgen --
Captain_Dipshit | 15-10-18 | 15:07
Onderzoek van de Inspector General Horrowitz is al afgerond. Bleek dat er eigenlijk niets aan de hand was. Ook dit is vrij verkrijgbaar op google. Het baart me zorgen dat je geen van dit alles weet.
Captain_Dipshit | 15-10-18 | 15:07
Overigens is er voor Impeachment slechts een meerderheid nodig. Om Trump af te zetten moet de senaat met 2/3 het eens zijn. Dat gaan de Democraten nooit voor elkaar krijgen omdat het niet mogelijk is om zoveel zetels te winnen. Wist je trouwens dat de Republikeinse senatoren ongeveer 30% van de bevolking vertegenwoordigen terwijl ze een meerderheid aan zetels hebben? Wat had je daar van gevonden als het andersom was?
Kamila Harris vertegenwoordigt 20 miljoen mensen. Dit terwijl haar tegenpool uit een rode staat ongeveer 700,000 mensen vertegenwoordigt. Wat vind je daarvan?
Er komt geen impeachment DKS. Leef er maar mee, de normale Amerikaan vind Trump super, slechts de linkse jankers janken al 2 jaar lang en proberen allerlei wetteloze manieren om hem af te serveren.
Slet -- Horrowitz heeft nog een aantal onderzoekjes lopen. ook dit is vrij verkrijgbaar op google. Het baart me zorgen dat je geen van dit alles weet .
tragic1911 | 15-10-18 | 15:34
Volgens mij weet jij helemaal niet wat Impeachment is.
Maar laat ik het anders stellen. De democratische partij heeft op dit moment 14% meer kans om het huis te winnen. Doen ze dat dan zullen ze ongetwijfeld articles of Impeachment indienen. Dan is het de vraag of Trump wordt afgezet door de senaat. Dit lijkt vrijwel onmogelijk omdat 2/3 voor afzetting moet stemmen. Echter zijn de Republikeinen ook niet altijd blij met Trump. Dat blijft dus een vraag.
Oh en voordat je begint. Ja Trump heeft het kiescollege gewonnen met ongeveer 70,000 stemmen verdeeld over drie staten. Zo minimaal was zijn winst. Dit keer is het anders. De grote vraag is kunnen de democraten genoeg mensen op de been krijgen en het huis winnen. De senaat is mogelijk maar vrij onlogisch.
Captain_Dipshit | 15-10-18 | 15:37
Nee. Hij heeft zijn eindrapport uitgebracht.
In Juni. Maar als jij meer weet dan ik dan wil ik graag dat je het met mij deelt.
www.google.sk/search?q=horowitz+inves...
Slet -- ja de house kan een impeachment procedure starten bij meerderheid... en dan doet vervolgens de senaat uitspraak in deze procedure. hierbij moet men een 2/3e meerderheid hebben om tot afzetting over tegaan.. waarom loop je dan de hele tijd om impeachment te krijsen terwijl je hier zelf al toe geeft dat dit niet gaat gebeuren.
ja dat wist ik.. dat komt omdat tijdens de unificatie de kleinere staten hebben bedongen dat ze evenveel senatoren in de senaat mogen hebben als de grotere staten (2 per staat) zonder deze afspraak was er helemaal geen united states of america geweest..
Nogmaals de USA is een Federatie van verschillende staten, dus dat kun je niet vergelijken met een land als nederland. dus in het geval van de USA vind ik het wel te verklaren dat de ene senator meer kiezers vertegenwoordigd dan de andere...
Captain_Dipshit | 15-10-18 | 15:58
Bill Clinton is impeached. Niet afgezet. Waarom snap jij dat niet?
Slet
ja hij heeft rapport uitgebracht over het FBI onderzoek naar Killaries email schandaal.. maar dat is alles..... Sessions heeft hem ook opdracht gegeven om te onderzoeken of de FBI en DOJ aan machtsmisbruik hebben gedaan tijdens fisa applicatie... oig.justice.gov/press/2018/2018-03-28... en deze loopt nog
Captain_Dipshit | 15-10-18 | 16:20
Nee. Eindrapport is gepubliceerd in juni. Je leeft in een fantasiebubbel.
Haha we gaan het zien........
Wel jammer dat Trump, net als velen, klimaatverandering op één hoop gooit met alles wat met natuur te maken heeft. Milieuvervuiling en ontbossing zijn een veel accuter probleem dan klimaatverandering en in tegenstelling tot de CO2 discussie is er geen enkele twijfel dat al die gore shit die in onze voedselketen en lucht terecht komt door mensen is veroorzaakt. Er zijn dieren die schoner zijn dan de mens. We vervuilen ons eigen erf.
Het is denk ik ook een fout van Groenlinks om ze zo maar even te generaliseren door CO2 en 'vervuiling' op een hoop te gooien. Voor veel mensen is dat CO2 en klimaatverandering iets abstracts en onzichtbaar, terwijl vervuiling, zwerfafval, plastic soep, ontbossing, verdwijnende koraalriffen, uitstervende dieren etc wel op sympathie konden rekenen.
Het ging 'ze' volgens mij gewoon niet snel genoeg en ze kregen niet genoeg medestanders waardoor ze met de CO2 op de proppen zijn gekomen als grote vijand waarvoor we ons moeten verenigen. Het klinkt vast als complotdenken, maar ik hoe meer ik bijvoorbeeld hoor over die energietransitie hoe meer ik het idee heb dat ze het uit de losse pols verzinnen, uit de duim zuigen en dat er een (geo)politieke agenda achter zit in plaats van puur natuur.
.. niet alles geloven wat je TV in je kop giet Lafayette. Je naamgever zou ook niet in die propaganda zijn gestonken, in zijn militaire steun aan de heden op 2 na beste president ooit.
@Jan Passant mk2 | 15-10-18 | 14:48
De Markies en ook George Washington wisten als grondbezitters, en zeker George als boer, heel goed dat je zo niet met je land en je eten moet omspringen.
Ik kijk geen tv en hier op Bonaire zie ik uit eerste hand de meuk en gorigheid die hier op de kust wordt gedropt en de zee heeft vervuild. Misschien denk je "och in mijn stadstuintje ruim ik altijd alles netjes op", maar uiteindelijk komt het in ieders voedsel, water en lucht. Ik heb niets en dan ook niets met Groen Links, maar ik ben niet onwetend als het gaat om vervuiling.
Helaas is 'het milieu' gekaapt door de CO2-maffia en deugmensen, en daardoor schijn je op (alt-)rechts vervuiling niet te mogen aankaarten.
Grab her by the.. euh..? Botox?
.. maar goed. Ik heb nu al zin in de einduitslagen van 6 november. Kan Nancy haar laarsjes aantrekken & start walking, met meenemen van de rest van het tuig dat nu nog dagelijks aan de noodrem hangt om te voorkomen dat Trump de hele wereld in zijn eentje verbetert.
Hilarisch +++++
Michiel Vos de Amerikadeskundige die in vele programma's zijn zegje mag doen is een schoonzoon van Nancy. Said nuff.
.. Hilversum is 1 groot incestueus & extreemlinks stinkhol. Net als de rest van de door ons betaalde media.
Leuk. Het nonvaleurend linkse tuig wordt iedere dag meer hysterisch omdat Trump nog steeds de president is. Krijsend rollen ze in de grote steden over straat in hun zwarte NSB pakken en ski-maskers.
Want volgens de linkse versie van democratie moet hij daarom aftreden.
Wat een hysterische reactie.
OK, je hebt in ieder geval blijkbaar niet meer naar CNN gekeken dan. Dat scheelt een massa hysterie en is al een verbetering.
Heerlijk om te zien, ook hier trouwens.
Hetzelfde gejank, dezelfde non-argumenten, iedere keer weer.
Stampvoetend door de panelen als een kleine kleuter die zijn zin niet krijgt, dom dit, tokkie dat, laagopgeleid zus en nazi zo.
Een hele tijd heb ik gedacht dat dit trollen uit de rechtse hoek waren die boel probeerde op te zwepen. Maar nee hoor, ze menen het echt en geloven dat anderen zich daar bij aansluiten.
Zou Trump MAVO-4 niveau kunnen halen? Hij komt weinig intelligent over, een soort Amerikaanse Rapper Sjors. En dan hoop ik dat ik Sjors niet beledig.
1 van de meest intelligente mensen op de planeet. Kerel die zoveel geld heeft en de hele dag met z'n piel zou kunnen spelen beslist om zonder politieke ervaring president te worden omdat hij alles ziet afglijden. Je zou hem moeten koesteren.
Enig argument waarom hij Mavo 4 niet zou halen?
Kuifje: je bewijst nogmaals je bent een vervelio.
globalistisch- en links tuig doen niet aan argumenten, Challenger.
Die hebben zij niet, tenzij je een straal bear-spray of een megafoon op 10 argumenten noemt. Zoals de fascisten-zelf dat dus doen.
Zelfs Steve Bannon gaf toe dat Trump heel dom was. Lijkt me in deze toch een onverdachte bron.
Waar heb jij het over. Trump dom vinden is subjectief, volgens mij krijgt hij als domme mongool toch veel voor elkaar. Zo dom is hij blijkbaar niet. Hij is slimmer dan jij, miljardair, machtigste man op aarde. Sta jij daar met je theezakje.
Ik drink geen thee, ik drink koffie.
Ik drink geen thee, ik drink koffie.
The_Challenger | 15-10-18 | 13:19
"What's wrong with Trump? He's a poor man's idea of a rich man. A stupid man's idea of a smart man. A weak man's idea of a strong man."
Maar er gaan stemmen op dat Trump veinst dat hij dom is. Dat het allemaal gespeeld is.
Sommigen worden daar doodsbang van want dat zou betekenen dat het opzet is.
Anderen worden daar dolblij van want dat zou betekenen dat het allemaal opzet is.
Heb je alles al gehad komt DKS met een reaguursel waar je spontaan de natte schijt van krijgt.
@Kuifje-in-Afrika | 15-10-18 | 13:36
Wat doe je dan telkens met een theezakje, dombo!
D'n Kaas snapt em.
De Koreaanse Slet | 15-10-18 | 13:41
Ach kijk. Weer allemaal meningen en zero feiten. CNN Europe lijkt me een prima werkgever voor jou als je volgend jaar terug komt naar Nederland.
The_Challenger | 15-10-18 | 13:57
Heb je al eventjes opgezocht hoe het zit met Trump zijn golfclubs? Hoe het zit met zijn financiën en de leugens? Had je de fact-checks al gelezen en nader onderzocht? Heb je iets gedaan om iets te leren of geloof je liever in een onfeilbare Trump die jouw redder is? Je weet wel. Zoals religieuze mensen dat doen met God.
CNN? Of gewoon de NPO?
Wouw. DKS. Natte scheet. Elke keer als ik denk dat je het niet kan overtreffen kom je weer met zo een onzin aan dat het spetterpoep wordt. Als Trump zo'n klootzak was hadden ze allang wat gehad, en dan bedoel ik - bewijsbaar -, hij op tape die een kerel in de kont pakt van 12. En nee, dat is er niet. Slechts onzin en suggesties. En in de tussentijd trekt hij Amerika er bovenop qua werkgelegenheid.
tragic1911 | 15-10-18 | 14:04
Dit was ook gebeurt als jij president was geworden. Die hele lijn is in 2009 ingezet en stijgt niet exponentieel onder Trump. Buiten dat heeft Trump helemaal niets ondernomen om deze te stimuleren of anderzijds. Zijn wapenfeiten zijn:
Een triljard staatsschuld extra waarvan 82% naar de allerrijksten gaat.
Een minimale aanpassing aan NAFTA.
Zich terugtrekken uit diverse akkoorden en niemand kan uitleggen waarom. Neem Parijs. Geen verplichtingen enkel een intentieverklaring. En vele anderen. En de wereld draait ondertussen door.
Deregulering waardoor o.a. mijnen weer hun afval in drinkwater kunnen dumpen. Het resultaat 8,500 banen. Goed plan.
12 miljard subsidie naar boeren die hun producten niet kwijt kunnen want handelsoorlogen.
Nou dat is het wel.
Had jij nog iets? Behalve dan de groeiende economie die al aan het groeien was en waar hij niets mee te maken heeft. Sterker veel deskundigen vrezen dat medio 2019 de economie en dus ook de wereldeconomie zullen klappen door Trump zijn handelen.
De Koreaanse Slet | 15-10-18 | 14:00
Jij doet de bewering dus jij gaat maar op zoek naar die linkjes. Jammeren dat de rechtsstaat hier het zo fantastisch doet kan je wel. Dan weet je ook dat jij de bewijslast moet aandragen. Niemand is onfeilbaar. Maar dom oeverloos ad hominems enfeitenvrije meningen neerplempen maakt je een slechte debatpartner slet. Dan verlies je het al. Van je laatste zin kan ik ook maken: zoals trollen dat doen met Rutte.
Kuifje-in-Afrika | 15-10-18 | 13:31
Die 2 zijn al lang niet meer de grootste vrienden dus de bron is per definitie niet onverdacht.
The_Challenger | 15-10-18 | 14:28
Nee. Ik geef je de feiten. Daar jij deze sowieso niet wil geloven is het aan jou om voor jezelf de keuze te maken of jij wel of niet wil weten.
Ik heb echt niet de illusie dat jij wil weten.
Maar vraag jezelf eens af. Het zijn vrij exacte nummers die ik noem. Ben ik zo intelligent dat ik ze uit mijn duim zuigen of komen ze voort uit feiten?
Portret van een eenzaam huilend Mexicaans jongetje zou het leuk doen in het witte huis.
Hoezo, je moet ze natuurlijk binnenlaten als illegaal zodat ze nog verder uitgebuit kunnen worden. Hij zou eigenlijk moeten lachen maar snapt dat nog niet.
@tragic: Een lachend jongetje!? Wat een tragische wansmaak heeft U! Nou, niet in mijn caravan hoor!
Je snapt me niet. Niet erg. Zelf ff terug naar school.
Gheghe zou prachtig staan naast het onvermijdelijke huilende zigeuner jongetje want dat is zo ongeveer wel het trashy niveau van Donny Drumpf en zijn tokkie familie.
@berbaar: Boohoo drumpfy is een tokkie. Gaan jullie nu maar bewijs vinden (of maken dat doen democraten tegenwoordig graag) dat hij slecht is terwijl al het echte bewijs aantoont dat hij gas geeft.
In het Witte Huis zien zij dagelijks hele drommen droeve linkse figuren huilend aan het hek hangen. Daar voegt een portretje niks meer aan toe.
Trump is een proleet zonder smaak. Een pauper in een groot paleis. Een klein jongetje in het lichaam van een bejaarde.
Nee, ik ga geen scheldwedstrijd met je houden, loop eens weg bij het nieuwe fascisme, ik wil je in de toekomst niet zien hangen na Neurenberg II, kuif!
@tragic: Ga niet zo snel op de kast zitten joh....
We hebben je om Kuif met dat soort retoriek kun je niet verliezen, het zakt de komende maanden vanzelf wel in. Trump doet niks verkeerd, hij is een botte hark maar dat is nodig soms. Spreek je als je bijgedraaid bent.
Die interviewer zit wel door te drammen dat Trump klimaatverandering zou ontkennen. Dat doet hij nadrukkelijk niet. Hij betwijfelt de invloed van mensen en of het klimaat niet met of zonder ons natuurlijk verandert, maar dat noemt de interviewer al ontkennen. Het is niet eens meer activistisch te noemen, het is religie.
Ze hebben het interview van Trump langs die van Obama gelegd. Obama werd 4x door de journalist in kwestie geïnterrumpeerd. Trump maar liefst 64x zodat ze het verhaal kon draaien.
Doe dat nu niet Urk. DKS heeft al moeite genoeg om het te spinnen.
Trump heeft de beste bijdrage geleverd voor het klimaat door de "klimaatafspraken" bij het oude papier te doen.
Dat scheelt miljarden die anders in de zakken waren verdwenen van klimaatoplichters, rijke criminelen in arme landen en andere zendelaars.
Nu kan en doet de president daar mooie dingen mee.
Als het economisch goed gaat, dan wordt alles duurder. Als het economisch slecht gaat, dan wordt alles onbetaalbaar. Voor mij is dat de bewustwording van de eeuw. Maar goed, ik ben nu eenmaal soms naïef.
Ik word een beetje moe van dat vóór of tegen Trump (moeten) zijn. Zoals elke president die hem voorging, doet Trump dingen goed en doet Trump dingen slecht. Hoe de balans in zijn totaliteit uitvalt wordt doorgaans pas een aantal jaar na een presidentschap duidelijk. Vooralsnog heeft 'ie de wereld niet in het verderf gestort en is de wereldvrede ook nog niet uitgebroken. Het kan dus nog alle kanten op.
Net als met die klimaatverandering, het ken vriezen of het ken dooie.
Het maakt mij niet uit of je voor of tegen hem bent. Maar aan feitenvrije meningen en ad hominem zoals sommigen hier doen heb ik een hekel.
Je hebt het over jezelf?
Prins Harry den eerste uit Oeteldonk?
Doe ff normaal man mafkees. Net alsof ze zelf niet bepaald wat ze wil, een rooie rijke Engelsman dat dan weer wel.
Prins Harry von Battenberg - von Saksen Coburg und Gotha - von Hannover.
Een Duits prinsje die de tweede kleinzoon van de Engelse koningin schijnt te zijn.
@tragic1911 | 15-10-18 | 13:03
Jij denkt dat mensen niet zelf voor een leven in slavernij kunnen kiezen? Ok... Prinsje Harry heeft haar gewoon gekocht hoor. Als hij een simpele pijpfitter uit Manchester was geweest, en niet een erfgenaam één van de rijkste families van de wereld, dan had ze zichzelf niet aan hem verkocht hoor.
Tja, jij bent gewoon niet blij met je eigen leven en denk dat het zo werkt. Sterkte man.
Wat een verademing om deze man te horen praten. Een nuchtere ziel met een tikkeltje humor, gehard door het bedrijfsleven in plaats van gecorrumpeerd door een politieke carrière. Go Trump!
Amen!
Mee eens.
Nee, ik snap z'n analyses ook niet (altijd). Had ik bij Cruyff ook niet. En ik vind het ook een arrogante kwal. Vind ik Louis van Gaal ook.
Maar het gaat om het resultaat. Eindelijk eens iemand ACTIE onderneemt.
In plaatst van die pratende pop Obama, die alleen "mooie woorden" sprak, die zijn speech writer mooi opschreef, maar waar geen reet (geen acties) uit voort kwamen.
Hij is gewoon erg dom.
Kuifje-in-Afrika | 15-10-18 | 13:13
Nog extra bewijzen erbij? Uitdraai van een IQ-test? Of is het gewoon je eigen mening. Jammer dat jij en je vrienden niet verder komen dan dit soort rabiate onzin.
Kuifje: je bent een vervelio.
Ik heb ooit een uitgeschreven toespraak van Trump gelezen: het raakte kant nog wal, ging alle kanten op en zat boordevol met herhaling. Oftewel, die man is niet goed snik en is heel dom.
@ Kuifje-in-Afrika
Het is kant 'noch' wal. De pot verwijt de ketel.
Klopt, kant noch wal. Foutje. Maar Trump is echt heel dom.
Klopt, kant noch wal. Foutje. Maar Trump is echt heel dom.
Kuifje-in-Afrika | 15-10-18 | 13:30
Hilarisch dit!
@Kuifje, Terry Berdet is heel slim want gestudeerd. Weet nou niet of intelligentie een criterium is. Trump levert en dat is wel telt. De rest is leuk voor de discussies bij De Balie of aan tafel bij Matttthijs Draait Door
Wat levert Trump?
Wat levert Trump?
Kuifje-in-Afrika | 15-10-18 | 14:52 |
.
Somebody “delivers” is een uitdrukking in het Engels, dus niet doen alsof de zin nog niet compleet is aub, want dat klinkt een beetje dom. www.vocabulary.com/dictionary/deliver...
DKS, het schuim staat in je mondhoeken. Neem even rust kerel.
Als zelfs lamme mark je daarop aanspreekt DKS dan wordt het tijd om ff rustig te doen.
Dat bepaal ik lekker zelf hoor. En nee hoor ik vind het nogal vermakelijk hoe de Trumpers niet eens de moeite doen om met een "nee, want..." te komen maar bij elkaar gaan schuilen in verwarring. Hoe dan ook. Het is toch allemaal "fake news" hè. Al die officiële documenten? "Fake news" alles wat de grote leider kan beschadigen is nep en niet echt. Toch?
Zucht, hadden we ook meer journalisten zoals Lesley Stahl die doorvragen waar het stinkt in plaats van twans die liegen en bedriegen waar je bijstaat. Misschien hebben we ze wel maar worden ze voordat ze leuke vragen kunnen stellen al op het zijspoor gezet. Zo'n interview met onze stumper als premier of kleuter jesse zou op een disaster voor die twee eindigen als er goed to the point doorgevraagd werd. Hier zie je toch de kwaliteiten van Trump als politicus om op elke moeilijke vraag een goed antwoord te geven, hij mag dan een paar makke hebben maar hij is niet dom.
Ach ga weg. Ze zit te janken over het 'verdelen' van gezinnen en dat dit zo erg is terwijl Obama precies hetzelfde deed. En daar lult ze niet over. Het is een waardeloze journalist.
Knettergek. De weg volledig kwijt.
de media en de democraten bedoelt u toch?
Je bedoelt jezelf Blotus?
De wereld om hem heen, ja.
Die vent is compleet van 't padje af, wie dat niet doorheeft denkt niet meer kritisch na. En nee, ben geen fan van Hillary/Soros/Pechtold/welke deugmens dan ook.
De usa had niet veel te kiezen. Ik neig meer naar trump dan hillary.. toch was het net als in south park: “turd sandwich or giant douche”
Volgens mij valt dat reuze mee hoor.. waaruit blijkt dat, kun je met voorbeelden komen?
Bernie Sanders.
Minder Nederlandse TV en radio luisteren en kijken.
Geenspam heeft gelijk, Trümp loopt namelijk niet op het kronkelige padje oftewel slijmspoor zoals anderen presidenten maar neemt de afkorting recht op het doel af. Goed gezien geenspam!
Meer dan honderd jaar geleden vertelden wetenschappers na een catastrofale Hurricane dat het aan de stoomtreinen was te wijten. Dat hele klimaatgedoe is inmiddels een industrie geworden met tienduizenden zgn geleerden... hahaha
Sinds de overwinning van Trump gedragen de Democraten en hun vriendjes in de media zich hysterisch.
Democraten roepen zelfs openlijk op om Trump supporters en Republikeinen lastig te vallen waar ze zich ook bevinden. Dus ook als ze zich b.v in een restaurant bevinden.
Hollywood roept zelfs op om Trump te vermoorden.
Het laatste is dat Alec Baldwin heeft opgeroepen ,tijdens een Democratisch gala, om Trump af te zetten. Een oproep tot een staatsgreep dus.
www.foxnews.com/entertainment/alec-ba...
Trump is een narcistische mafketel met een gebrek aan kennis en empathisce vermogens, maar hij maakt uiteindelijk wel de keuzes die maar niet gemaakt werden en in vele daarvan kan ik mij prima vinden. Ik vind de fanboys eng, net als de idolaten van Obama, maar pel de achterlijkheid van zijn persoon weg en dan is Trump praktisch gezien een goede president.
Jammer is het pact dat hij heeft moeten sluiten met de Christengekkies.
Trump is het beste wat de wereld dit decennium overkokmen is.
Over cockmen gesproken... ;)
Helemaal mee eens.
Man wat heerlijk, dat mondiaal alle linksche deugers zo ziek worden van de Beste President ooit.
Man en open en bloot met echte antwoorden van zo een belangrijk/machtig persoon.
Heel wat anders dan Darkroom66 Robot, schrijnend.
Je suis Trump & Jenny Jenny Jenny
I am president and you are not. Hilarisch.
Nee, beangstigend.
De waarheid.
Je weet duidelijk niet dat die gast doet wat hij beloofd heeft. Hij maakt vrede met Noord Korea, krijgt Erdogan op de knietjes. Omdat hij doet wat hij zegt ondanks een horde aan linkse boze media die hem al 2 jaar lang afknallen, nu zelfs roepen tot een staatsgreep, simpelweg omdat hij Soros 1 miljard gekost heeft toen hij president werd. ;-)
Hilarisch en de waarheid.
tragic1911 | 15-10-18 | 13:00
Dat laatste is een mooie bijvangst. zouden die postcodeloterijdeelnemers weten dat het hun ook wat heeft gekost? De MSM in Nederland heeft het laatste jaar ook een flinke knauw gekregen. Gewoon omdat steeds meer mensen het zien.
In Democratische kringen schijnt men nog steeds op een impeachment te zinnen; zo diep is de obsessie met Trump dus. Je kunt het ongezond noemen.
Zouden de Republikeinen nóóóit doen hè...(*proest*)
Zenzeo | 15-10-18 | 12:56
Er is precies 3 maanden over het impeachment van Clinton gepraat. U weet wel. Zich door een staigere laten verwennen in the oval office. De Democraten zijn over een maand al 2 jaar bezig met dat impeachment. Om over de demonisering in verkiezingstijd hebben we het dan nog niet
The_Challenger | 15-10-18 | 14:07
Kijk dit is dus onwetendheid op en top. Clinton is impeached omdat hij onder ede loog. Hij is echter niet afgezet vooral omdat zijn populariteit toenam. Waarom weet je zulke simpele feiten niet?
De Koreaanse Slet | 15-10-18 | 14:33
Hoezo ontwetendheid? Iedereen weet dat die oval office pussygrabber heeft gelogen met zijn I didn't have a sexual relationship with these woman. Zeg ik ergens dat hij is afgezet? Zijn populariteit nam niet toe. De democraten hadden op dat moment de macht in de senaat. Mijn insteek ging er om dat er maar 3 maanden over is gezeurd en dat jij met je medetrollen al dik 2 jaar bezig zijn over het afzetten van Trump.. Begrijpend lezen is echt een probleem voor je he?
Het trollenleger wat ineens uit de krochten van het internet komt zetten is net zo hilarisch. Die 2 ruttekruipers zijn weer heel voorspelbaar. Net gaf de één de ander gelijk en dan hebben ze het gelijk over meerdere reaguurders die het met ze eens zijn in het Malek topic.
Zag ik daar nou een klein trumptowertje in zijn broek? Tja, 26 minuten lang me, myself and I, laat dát maar aan Ome Doon over!
Trump had moeten vragen "denk je dat journalistiek in de VS objectief is, dus dat de helft van de journalisten democraat is, en de andere helft republikein?"
Vraag me af wat het antwoord zou zijn.
Journalistiek draait om verifieerbare feiten. Of deze je nu aanstaan of juist niet. Objectiviteit is derhalve niets meer dan de feiten brengen.
Journalisten in NL en US zijn slaven van extreem links. Dat zie je dagelijks. Daarpm is die rechtstreekse communucatie van Meneer Trump zo,n verademing. Middle man journalisme, nos e.d., is OUT!
De Koreaanse Slet | 15-10-18 | 12:35
Dan is bij jou alle journalistiek dus uit het systeem weg. Ik heb nog geen enkele tegel van jou in dit topic gezien waar feiten worden aangehaald. Je jankt als een CNN-anchor.
The_Challenger | 15-10-18 | 12:39
Dat komt vooral omdat jij de feiten niet kent of wil kennen. Ik snap dat wel. Wie wil er toegeven dat ze zijn opgelicht?
Hoe dan ook. Als een krant in de financiën van Trump duikt en 100,000 documenten vindt waaruit blijkt dat de mythe van Trump self-made billionaire van top tot teen is gelogen. Dat hij al millionaire was toen hij nog in zijn luier scheet. Dat vrijwel elk bedrijf wat hij is gestart door hem hoogstpersoonlijk de afgrond is ingeramd. Dat geen Amerikaanse bank hem geld wil lenen. Dat hij - volgens zijn zonen - zijn geld uit Rusland haalt. Dat zijn golfresorts miljoenen per jaar verliezen. Dat hij huizen verkoopt onder de waarde. Dat hij meerdere malen onderaannemers en kopers heeft opgelicht. Dat hij het meest liegt van alle politici ooit. Elke dag weer. Leugen na leugen.
Als al deze verifieerbare feiten jou niet kunnen overtuigen dat je met een oplichter te maken hebt. Dan zal niets jou overtuigen.
Koreaanse slet: kom jij, voor het eerst, eens met wat feiten dat zou je geloofwaardigheid goed doen. Tot nu toe alleen oeverloos tegendraads geleuter van je gelezen.
De Koreaanse Slet | 15-10-18 | 12:54
Jouw feiten zijn gewoon meningen die niet onderhoud zijn met feiten. Zo moeilijk om er een linkje bij te plakken? Maar eerlijk is eerlijk. Jouw kwaliteiten staan gelijk aan CNN.
sletje... zouden die 60 miljoen mensen ook niet op hem gestemd hebben denk je? best veel mensen hoor, die een geheimpje moeten bewaren
The_Challenger | 15-10-18 | 13:14
Dus 100,000 documenten die verifieerbaar zijn is een "mening".
Je bent gehersenspoeld man. Je moet een de-radicaliseringsproces door.
merel veld | 15-10-18 | 13:24
De meesten hebben helemaal geen weet wie Trump is. Ze denken dat hij een Messias is. Ze denken dat alles beter is dan liberalen.
Je weet hopelijk wel dat veruit de meeste Trumpers religieuze gekken zijn. Wat alles weer bijzonder ironisch maakt daar Trump zo'n beetje voldoet aan alles wat in hun geloof een onverbeterlijke zondaar maakt.
De Koreaanse Slet | 15-10-18 | 12:54
Iemand die een rijke vader heeft is nooit selfmade. Welke krant is dat geweest. Bron graag De NT en/WP? Waarschuw me dan even. Ik heb net de monitor weer schoon van je vorige "feiten"... Ik word al jaren opgelicht door Rutte en c.s. Trump voert alleen zijn plannen uit. en daarvoor heeft hij nog minimaal 2 jaar. Daarbij zie ik weer alleen aannames en geen feiten. Zolang jij daar niet mee komt neem ik je niet meer serieus. er zijn ons over Trump tientallen zogenaamde feiten gebracht door de MSM die allemaal niets anders dan leugens bevatten. Maar volgens jou zal de NOS en CNN wel betrouwbare media zijn. Geef ik jou de link naar de site van Karskens die vol met feiten staan dan komt er hooguit een ad hominem naar deze man.
De Koreaanse Slet | 15-10-18 | 13:46
Och, deze staat ook weer vol met meningen. Dat is dan de man die feiten zogenaamd hoog in het vaandel heeft staan.
The_Challenger | 15-10-18 | 14:16
Het probleem is dat het jou helemaal niet uitmaakt wat de feiten zijn. Je wil gewoon geloven wat je wil geloven. Je weigert stelselmatig om niet mijn beweringen te weerleggen maar om ze te negeren. Dat kan zijn omdat je dom bent. Kan zijn omdat je graag niets wil weten. Kan zijn omdat je lui bent. Kan zijn omdat je bang ben. Kan heel veel zijn. Desalniettemin blijf je liever onwetend. Dat is een keuze. Ik ga daar niets aan veranderen.
Trump en Poetin, 2 klasbakken. En daar tegenover Rutter en bijv. Mogherini... Hilarisch toch.
O ja, hij/het heet Rutte. Alwwer vergeten. Weinig indruk gemaakt schijnbaar.
"De media" is MEERVOUD van "het medium", Spartacus!!! Daarom "behandelen" i.p.v. "behandelt". Trump kan dat nooit fout gezegd hebben, want hij praat geen Nederlands.
Drie uitroeptekens nog wel. Het is ook nogal een vondst. Bedankt voor je uitgebreide uitleg ook.
Prima interview. Trump is eerlijk volgens mij in de dingen die hij zegt. Ik vind dat hij echt wel wat vreemde trekken heeft, maar sinds Trump is politiek veel interessanter geworden en ik vind de resultaten van zijn politiek indrukwekkend.
Trump is de enige kans op relatieve stabiliteit in het midden-oosten bijvoorbeeld. Met Clinton zou er bijvoorbeeld een nieuwe impuls zijn gekomen voor de agressieve regime change politiek, zoals die ook onder de Obama administratie leefde en natuurlijk breed gedragen is binnen de EU. (Zover zelfs dat wij Toyota's schenken aan rebellen). Verder gewoon heel realistische politiek, ook ten aanzien van China en Rusland.
Ik denk dat 2020 echt heel eenvoudig gaat worden voor Trump.
Trump is nooit eerlijk. Lees de fact-checks eens. Hij liegt er maar wat op los. Trump denkt zerosum en heeft geen scrupules. Dus hij zegt maar gewoon waarvan hij denkt dat het goed voor hem is.
Trump is een oprecht mens. Je ziet dat de extreem linkse de KKK liberalen dat niet snappen.. oprechtheid.
Als Trump zegt dat de aarde plat is en dat is zijn overtuiging, dan kan hij eerlijk zijn. Het blijft onjuist.
Ah de fact checks.... gesponsord door the msm zeker.... heb je een link slet?
Als president Trump gezond blijft is het voor hem in 2020 inderdaad appeltje-eitje. En terecht.
Vergissing, Trump zegt niet dat de aarde plat is.
"Let it be watever gets the job done."
In dat licht moet je ook zijn tweets lezen over bijvoorbeeld zijn knop die veel groter is dan die van Kim. Donald weet heel goed wat de uitwerking is van zijn optreden in de media. Niet alleen in Amerika maar ook in de rest van de wereld en dus ook Noord Korea. Je kunt Kim wel tegen je in het harnas jagen maar daar schiet niemand wat mee op en de Noord Koreanen zien hun hoop op een betere toekomst voorlopig ook weer in de koelkast gezet.
Het resultaat telt, niet de aanpak. Trump dient te worden beoordeelt op zijn resultaten en beleid, niet zijn persoon en presentatiestijl. Sommig beleid kan ik waarderen, ander niet.
Trump heeft helemaal geen beleid. Het enige wat hij doet is liegen hoe geweldig hij is en liegen over zijn prestaties en liegen over zijn falen. Zo geeft hij de Democraten overal de schuld van. Dit terwijl de Democraten niets te zeggen hebben. Nergens.
Trump's beleid is een groot success. Money talks, bullshit walks. Check wat hij heeft bereikt. Het is HUGE!
Slet trump zijn beleid is om verkiezingebeloften waar te maken.
, iets wat ons Nederlanders nog al raar in de oren klinkt, en daar slaagt hij anders met vlag en wimpel voor..
Captain_Dipshit | 15-10-18 | 12:48
Ook dat is een leugen. Trump zijn prestaties zijn opgeklopt van hier tot Tokio. Eventjes als verder kijkt dan je neus lang is. Neem USMCA toegegeven er zijn een aantal kinken uit getimmerd door zijn onderhandelaars die op korte termijn houdbaar zijn maar deskundigen zijn twijfelachtig over de lange termijn. Hoe dan ook. Het is nog steeds 95% NAFTA. Met een paar aanpassingen. Trump verkoopt het als een totaal nieuw handelsverdrag. Sterker Trump heeft er niets mee te maken gehad. Helemaal niets. Dit is niet zo vreemd want Trump doet zijn hele leven al niets en als hij wel iets doet loopt het meestal verkeerd af. Zijn beste tijd was toen hij de Apprentice presenteerde. Wat doorgestoken kaart was.
Er zijn mensen die liever hebben dat hij 7 dagen per week gaat golfen i.p.v. 3 dagen per week. Oh ja. Trump gaat al 1/3 van zijn tijd in het Witte Huis op vakantie. Meer dan welke president ooit.
Juist koreanderslet, obama en die andere griezels hadden een duidelijk beleid " en hebbn niiiiiets bereikt als alleen maar oorlog en ellende"; Trümp lult niet in de ruimte maar zegt, zonder beleid. waar het op staat en heeft al meer bereikt als alle 3 presidenn voor hem.
jan huppeldepup | 15-10-18 | 13:02
Nee. Dat is de leugen die Trump verkoopt.
Geloof me maar als Trump echt iets zou presteren ben ik de eerste die zegt... Mwa onverwacht maar eerlijk is eerlijk. Maar Trump is alleen maar bezig met verkopen.
De Koreaanse Slet | 15-10-18 | 13:01
Jouw grote vriend was anders ook nooit thuis.
De Koreaanse Slet | 15-10-18 | 13:09
Als Trump volgende week zorgt voor een totale vrede op aarde en het hongerprobleem oplost dan zal jij dat nog niet uit je mond krijgen.
Slet..
Dikke onzin dat het opgeklopt is. Maar blijf jij maar lekker op de msm wolk zitten.
Dus volgens jouw is 95% het zelfde dus dat betekend dat 5% anders is. Weet je ook welke 5 Prcent?? The devil is in the detail.. en over welke “deskundigen” heb je het nu weer. Peter r de vries zeker..
Ja het klopt dat hij vaak te vinden is in het witte huis van het zuiden waar hij gewoon zijn werkzaam heden blijft uitvoeren...... en wat is daar mis mee?
Captain_Dipshit | 15-10-18 | 13:18
Ik berust me op verifieerbare feiten. De enigen die heilig naar propaganda luisteren zijn de volgers van de persoonlijkheidscultus van Trump. It's all bullshit. Misschien zal jij het ook ooit inzien. Wie weet.
Slet
geef anders ff een link naar je zogenaamde feiten
De NOS wist vanmorgen het klimaatprobleem ook zo mooi te spinnen. Het werd zo gebracht dat Donald Trump het niet meer als een hoax zag en als waarheid had aangenomen. Natuurlijk om te laten zien dat het zogenaamd een draaikont is. Het klimaatakkoord werd er ook nog even bijgesleept. Maar Trump was het in dat interview nog steeds oneens met de klimaatwtenschappers. Daarom is het verdrag opgezegd. Want het draait daar nog steeds om die conclusie van de 97% politiek gedreven schetenwappers.
Volgens mij heb je het niet begrepen. Bekijk nog eens wat hij zegt.
De Koreaanse Slet | 15-10-18 | 12:26
Ik heb het dondersgoed begrepen. Jij zit de indoctrinatie al jaren niet meer. Ik vergeef je het dus. Trump zei het in het interview dat de wetenschappers die de schuld aan de mensheid gaven politiek gekleurd waren. Jij mag het ontkennen maar ik heb het in 1080i gezien en gehoord.
The_Challenger | 15-10-18 | 12:32
Nee hij erkende dat ZIJN klimaatwetenschappers van o.a. NASA unaniem zijn dat de mensheid verantwoordelijk is voor de klimaatverandering. Hij voegde tevens toe dat er ook een miezerige 2-3% zijn die daar niet van overtuigd zijn. Vervolgens noemde hij de wetenschap politiek. Wat dus niet zo is.
The_Challenger
Als je het klimaatprobleem nu nog steeds blijft ontkennen dan moet je een wetenschapper en klimaatexpert zijn die enorm veel meer kennis bezit dan al de anderen. Of je hebt een enorm bord voor je kop. Welke van de twee is het?
Er is geen klimaat probleem er is een mensen probleem. Teveel mensen op deze aardkloot. En vooral teveel domme slaafse mensen.
Haatgenerator | 15-10-18 | 12:50
Het klimaatprobleem wordt niet ontkend. We wat het veroorzaakt heeft. Als er 1000 miljard uitgegeven gaat worden omdat het een CO2 probleem is terwijl dat niet voor 100% vaststaat is het dom om dat geld uit te geven. In 1492 was ook 97% van de intellectuelen er van overtuigd dat de aarde plat was. Daarbij werden diegenen die dat ontkenden ook verketterd.
Er is helemaal geen probleem met het klimaat. Het klimaat veranderd, ja, zoals altijd. Verandering hoeft niet slecht te zijn, beetje warmer is juist goed.
Meer CO2 in de atmosfeer is juist positief.
Tronald_dump | 15-10-18 | 13:08
Gelukkig heb jij er verstand van. NOT!
The_Challenger | 15-10-18 | 13:07
Vrijwel iedereen die nu actie moet ondernemen, als het al niet te laat is, is straks hartstikke dood. De kwestie gaat dus niet om geld voor nu maar om een leefbare planeet voor onze kleinkinderen straks.
Als klimaatsceptici er naast zitten krijgen we natuurrampen die zijn weerga niet kennen. Als klimaatwetenschappers er naast zitten krijgen we een betere en schonere wereld. Ik ga voor het laatste.
Trump is de beste president die Amerika nu kan hebben.
Het klimaat verandert, duidelijk genoeg, er is echter geen enkele wijze persoon op onze wereld die echt 100% zeker kan weten waardoor dit wordt veroorzaakt, door de mens of anders, 'klimaatkunde' is geen exacte wetenschap.
Een mening hebben is prima, maar is niet wetenschappelijk en is geen bewijs.
Hadden wij maar een president als Trump in plaats van die engnek die we nu hebben, een land waar iedereen met elkaar kan trouwen hebben wij een geheimschrijver die al 10 jaar lang stiekem zijn vriendjes ligt te kluiven.
Trump en zijn partij zijn het grootste gevaar voor onze planeet.
Wereldwijd gezien heeft men meer vertrouwen in president Poetin en president Xi. Dat dekt de lading wel.
@ijgenweis Linkse retoriek en slogans dumpen zonder enig BEWIJS !
nu terug in je hok en je huiswerk doen
President Trump en zijn partij zijn de grootste zegen voor onze planeet en zijn vrouw is de mooiste first lady ooit. Wij moeten het doen met incompetente griezels zoals Rutte en de EC. Stikjaloers op de Amerikanen.
Jij moet niet zoveel reaguurgsels lezen van die trollen hier. Wordt je echt niet wijzer van. Maar om je mening met één of ander argument kracht bij te zetten vraag ik je hoe je erbij komt?
meso1 | 15-10-18 | 12:21
Dit hoort toch onder “De Koreaanse Slet | 15-10-18 | 12:19” te staan.....
Trump heeft 2 katten en een cavia. Al jaren. Echte dierenliefhebber.
Ondanks dat de media Trump haten en hem dagelijks demoniseren is Trump veel openhartiger naar de media als Obama. Dit terwijl Obama op handen werd gedragen door de media.
Trump geeft vaak interviews in het Witte Huis en vergadert soms met de media aanwezig. Dat gebeurde nooit onder Obama die veel geslotener was naar de media.
Dat vergaderen heeft ie twee keer gedaan en toen riep ie alleen maar onzin dat zelf de republikeinen kwaad werden. Verder geeft hij nooit interviews, tenzij het Fox is, maar dan is het geen interview maar een propaganda gesprekje.
Erikjan79 | 15-10-18 | 12:18
Komt bij dat Trump doet wat hij altijd doet en dat is wat lukraak ongeinformeerd zwammen.
Trump is zijn hele leven al een bullshit artist geweest. Wat wil je ook van iemand die zegt dat hij 1 miljoen van zijn vader leende maar na een beetje onderzoek blijkt dat hij bijna een half miljard van zijn vader heeft gekregen.
Maar zwammen kan hij als de beste.
De Koreaanse Slet | 15-10-18 | 12:22
Van een half miljard 7 miljard maken kan je niet als je een bullshit artist bent. Een bullshit artist kan wel reaguurder van het jaar worden met bijna 6000 misbaksels aan tegels vol met gezwam. Lenen en krijgen zit trouwens ook een verschil tussen. Maar feiten doen we nu maar even niet aan? Pak trouwens even een doekje terwijl je dit leest. Ik zie stoom uit je oren komen en dat schuim op je mond is ook geen pretje voor je moeder als ze binnenkomt.
@The_Challenger
7 miljard? Wie zegt dat? Wat ik wel weet dat hij 6 keer failliet is gegaan en niet durft zijn belasting aangiftes vrij te geven.
The_Challenger | 15-10-18 | 12:28
Van 500 miljoen kan je door iemand anders te laten investeren gemakkelijk 20 miljard maken. Zeg ik niet. Zeggen investeerders. Verder is Trump naar schatting, want niemand weet het, ongeveer 3 miljard waard wat abominabel slecht is als je al start met een half miljard. Punt is dat hij overal over liegt en altijd. Wist je dat zijn golfclubs al jaren miljoenen verlies draaien. Elk jaar weer. Dat hij de enige eigenaar ooit van casino's is geweest die ze de afgrond in wist te boren? Het huis wint altijd. Dat hij de meest absurde bedrijven heeft gestart die gedoemd waren om te falen? Trump University a scam.
Trump is heel goed in het overtuigen van niet al te snuggere mensen. Verder niets. Dat noemt men in de volksmond een oplichter.
Erikjan79 | 15-10-18 | 12:31
Als je 150 bedrijven bent begonnen dan zullen er altijd een paar zijn die mislukken. In Amerika hebben bedrijven ook verschillende juridische vormen net als in Nederland. Het bedrijf gaat failliet. Niet de persoon. In Nederland is dat een BV.
met de belastingen zal weinig fout zijn gegaan. De democraten zijn zo erg aan het zoeken dat de belastingen wel het eerste zijn waar ze snuffelen. Daarbij heeft hij ook enkele jaren aan boeken overhandigd. Ik neem je niet kwalijk dat je het niet weet. Positief nieuws over Trump komt niet naar buiten in de MSM.
De Koreaanse Slet | 15-10-18 | 12:44
Doe eens aan bronvermeldingen. Als het allemaal feiten zijn zou hij allang afgezet zijn. En daarbij weet jij donders goed dat hij dat niet aan investeerders heeft overgelaten. Dat is gewoon weer een suggestie van jezelf. Jij zegt het niet maar gebruikt het heel graag als argument. Het 2e argument. Je zeg al dat niemand het weet, dus jijzelf ook niet. Weg argument.
Heb je ook een bron van de cijfers met betrekking van zijn golfsector? Is dat een schatting of echt onvervalst CNN nieuws? De Nederlandse regering o.l.v. jouw leider Rutte weet haar eigen casino's ook niet winstgevend te maken. Iets wat nog harder gaat binnenkort door het totale rookverbod. Maar jij hebt een betrouwbare bron over de casino's van Trump? Laat even zien als je wil. Zolang er geen bron is ben jij het maar die het zegt. De enige die goed zijn in het overtuigen van niet al te snuggere mensen zijn de MSM die het nieuws 1 op 1 kopieren van CNN. En toevallig staat het internet vol met bewijzen dat CNN het niet zo nauw neemt met de waarheid. Weet je hoe we iemand op geenstijl noemen die bewust niet al te snuggere mensen proberen te beïnvloeden met factfree meningen?
The_Challenger | 15-10-18 | 12:48
Punt is dat Trump zijn grootste ondernemingen allemaal failliet zijn gegaan. Casino's, luchtvaartmaatschappij, etc. Het enige wat wel (waarschijnlijk) goed draait zijn zijn licentie business waar hij miljoenen mee verdiend. Dat en de verdenkingen dat hij al decennia zijn vader zijn business van geld witwassen heeft overgenomen. Het blijft overigens frappant dat hij zijn vader zijn vastgoedimperium heeft verkocht onder de geschatte waarde.
Trump stinkt. Vroeger of later komt het allemaal naar buiten.
The_Challenger | 15-10-18 | 13:01
Ik betwijfel ten zeerste of dat nut heeft. Maar als je bronnen wil lezen over Trump dan raad ik google.com aan. Gewoon zelf eventjes zoeken en lezen.
De Koreaanse Slet | 15-10-18 | 13:06
Vergeet het maar. Jij doet de beweringen en jij bent diegene die het woord feiten het meest gebruikt. Ik loop hier al langer mee vandaag dus ik verwacht niet dat er wat komt.
De Koreaanse Slet
1 miljoen geleend en een half miljard gekregen, dat lijkt me vrij normaal in een gezin. Misschien niet voor iedereen in die getallen, maar qua verhouding zie ik niets verkeerds.
The_Challenger | 15-10-18 | 13:08
Je schat jezelf veel te hoog in. Ik ben van mening dat jij reddeloos verloren bent. Mocht je toch eventjes willen kijken of ik heel misschien geen gelijk heb dan moet je dat doen. Ik heb de hoop opgegeven. Sterkte.
Papierversnipperaar | 15-10-18 | 13:16
Ja toch. Totaal normaal liegen dat je een gigantisch bedrijf hebt gecreëerd en dat later blijkt dat het allemaal het werk was van je vader. En erger dat jij al jouw eigen ondernemingen de grond in hebt geramd. Totaal normaal.
Wakker worden allemaal! Ook GS! We worden naar de ondergang geleid! U bent gewaarschuwd!
twitter.com/sypwynia/status/105103203...
Syp begrijpt het weer eens helemaal niet. Het betreft een niet bindend akkoord om migratiestromen te reguleren.
De Roemenen hadden destijds een afdoende oplossing voor hun probleem. Heel raar maar ik ga daar steeds meer begrip voor hebben.
@DKS
Volgens mij begrijpt Syp het prima en voorziet hij alleen dat Nederland zich als braafste jongetje van de klas tot op de letter aan dit akkoord gaat houden, desnoods tegen de eigen belangen in.
Niet iedereen die het oneens is met jouw zienswijze heeft de feiten of jouw tegel niet begrepen, DKS. Damn.
Syp heeft meer verstand in zijn pink, dan jij in totaal. Vandaar ook dat hij zegt, dat linkse rechters hier mee aan de haal gaan. Maar dat vind jij natuurlijk prima.
Is al oud nieuws. Als ik het goed begrijp gaat het om een soort selectie van, dus mensen die voldoen aan het gewenste profiel hier binnen te halen. Cynisch als ik ben denk ik dat dit nog eens bovenop de ongereguleerde instroom komt in plaats van geheel of gedeeltelijk in de plaats van. Dit continent heeft geen migranten nodig van buiten, dit continent heeft een betere spreiding en inzet van arbeidskachten nodig. En natuurlijk kun je eventuele tekorten prima opvangen met tijdelijke arbeidscontracten voor mensen van buitenaf maar dan zonder kans op definitieve vestiging en naturalisatie hier. Het is heel simpel, nog meer Afrikanen en/of ISlamieten binnenhengelen werkt destabiliserend hier, niet goed voor hun, niet goed voor ons. Bouw daar aan de regio, stabiliseer het daar en op een dusdanige manier dat wij er ook centjes aan overhouden maar haal ze hier niet naartoe, laat ze daar.
De tijd zal het leren DKS. Gezien ervaringen met internationale verdragen en intentieverklaringen in het verleden zou het zomaar kunnen zijn dat Syp niet ver bezijden de toekomstige waarheid kan zitten.
@Graai
Gaat over twee maanden getekend worden door de EU, dus geen 'oud nieuws'. Maar je houding is precies dat wat ervoor zorgt dat iedereen straks weer kan zeggen 'wir haben es nicht gewußt'.
Winter_is_coming | 15-10-18 | 12:33
Migratie is een gigantisch probleem. Niet alleen voor rijke westerse landen maar ook voor armere landen d.m.v. braindrain. Iets waar veel Oost-Europese landen last van hebben maar elders ook. Het is alleen maar goed om daar eens met 193 landen goed naar te gaan kijken en het op te gaan lossen.
@dks
Migratie is een gevolg. Probleem is dat er straks 4 miljard (!) mensen in Afrika zijn. En die willen allemaal liefst een Mercedes en elk jaar een nieuwe Iphone. Hulp zonder voorwaarden maakt problemen groter.
benjeallanggek | 15-10-18 | 13:12
Vier miljard? Da's knap. En vooral onzin.
@DKS,
Af en toe zelf iets lezen, het kan geen kwaad hoor. Macro riep het, bijvoorbeeld. U weet het uiteraard beter dan het Franse wetenschappelijk bureau.
www.trouw.nl/opinie/de-afrikaanse-bev...
@Marc
Als iets DKS niet goed uitkomt, dan is het onzin. Lijkt heerlijk, zo'n geestelijke aandoening. Maar wel wat sneu voor de omgeving; een soort drugsgebruiker eigenlijk..
Trump doet het uitstekend; een goed lopende economie met de laagste werkeloosheid cijfers. Ook voor Afro Amerikanen en Latino's.
Ook praten en onderhandelen met NK; iets wat vorige Presidenten niet is gelukt.
De kern van Trump's beleid is de economie. Het is een President van de "deals".
Overigens moet de muur snel worden gebouwd; er is weer een caravan illegalen vanuit Zuid-Amerika op weg naar de VS.
Hundreds of Hondurans head for US border in mass migration 'march': report
www.foxnews.com/us/over-1000-honduran...
Trump doet het inderdaad uitstekend. De credits nemen voor zaken waar hij niets mee van doen heeft dat is.
Zien jullie nog steeds niet dat Trump een oplichter is. Zijn hele leven al geweest. Of moet eerst alles instorten en gaan jullie daarna de schuld geven aan de Democrats die absoluut niets te zeggen hebben in Amerika. Niet in de senaat. Niet in het huis van afgevaardigden. Niet in het Hooggerechtshof. Nergens.
De Koreaanse Slet
Door u haat naar Trump bent u niet meer in staat de feiten te zien.
Zelfs de NYT ( die dagelijkse Trump demoniseren) moeten toegeven dat Trump effectief bezig is en veel voor elkaar heeft gekregen in twee jaar tijd.
Ook door het economisch beleid van Trump ( o.a. belastinghervorming; deregulering) loopt het economisch zeer goed.
De werkeloosheid onder de Afro Amerikanen en Latino's is nu op het laagste punt.
Trump heeft in twee jaar tijd meer gedaan voor deze groepen dan Obama in 8 jaar tijd.
@Kaskensj
U snapt economie niet helemaal.
@Erikjan79 en jij wilt de economie niet snappen
Kaskensj | 15-10-18 | 12:19
Heeft niets met haat te maken. Er is geen president geweest die zoveel uit zijn nek lult als Trump.
Overigens is lang niet alles wat hij doet slecht. Het grote probleem is dat met zo'n beetje alles wat hij goed doet hij met de eer strijkt ondanks dat hij er niets mee te maken heeft en straks, want dat gaat gebeuren, als de markt zich corrigeert, zijn handelsoorlogen verkeerd uitpakken, en blijkt dat het allemaal een con-job was. Dan word hij pas echt levensgevaarlijk. Trump kan namelijk niet iets fout doen.
meso1 | 15-10-18 | 12:22
Geen loze kreten slaken. Leg eens uit waarom. Wat doet Trump hartstikke goed voor de economie. Behalve blaten.
DKS wat about het volgende. Links in Amerika is in de oppositie en roept publiekelijk op tot het aanvallen van Republikeinen op elk mogelijke wijze. Rechts in Europa is in de oppositie en probeert stemmen te winnen in het democratisch proces. Drammen versus woordenstrijd.
@De Koreaanse Slet
Ze houden van Trump, want economisch wonder. Rutte heeft ook fantastische economie en die bakt er niks van. Leg het maar uit.
Wat president Trump doet voor de economie DKS? Bijvoorbeeld geen oorlog meer voeren -zoals Obama- die niet alleen levens maar ook klauwen met geld kostten. Daarnaast haalt hij opdrachten binnen, bv uit China en stopt hij met kapitalen verspillen aan Palestijnen en klimaathysterie. En ga zo maar door.
Kaskensj, niet met DKS in dialoog gaan. Is een randdebiel die met standaard reacties komt om je op te naaien gewoon omdat DKS niet geprogrammeerd is om zelf te denken en niet kan (wil) zien dat Trump het goed doet.
"Ook praten en onderhandelen met NK; iets wat vorige Presidenten niet is gelukt."
Heeft Bama geprobeerd, keihard afgefikt door rechts, want je praat niet met een dictator. Lachen man, hypocrisy
Maris v.d Hof5393 | 15-10-18 | 12:34
Obama is geen oorlog begonnen. Hij heeft ze wel geprobeerd te beëindigen. Overigens zit ook onder Trump Amerika nog steeds in de shit die Bush begonnen is.
tragic1911 | 15-10-18 | 12:36
Komt omdat ik niet de leugens volg maar kijk naar wat Trump doet. Voorbeeldjes. Trump spendeert 3/7 dagen op zijn golfclubs. Trump gaat pas om een uurtje of 11 aan de slag. Trump doet helemaal niets behalve blaten. Trump wordt ook universeel gezien als nogal dom en vooral met een heel fragiel ego. Zolang je aardige dingen over hem zegt kan je met hem door één deur. Je gelooft me niet? Kijk hoe geflatteerd hij is door Kim. Hij houdt van Kim.
Trump is totaal krankzinnig. Wat wel heel knap is dat hij er mee weg komt. Het is absoluut een unieke kwaliteit die ik nog nooit eerder heb gezien.
Je kunt zeggen wat je wil, maar die quotes tav van vrije journalistiek vond ik mooi. Vrij vertaald; “Yes, they make fake News. Still, they should have the liberty to do so. We will punisch anyone that tries to fuck with them”.
Mind you, de journalist in kwestie is niet eens Amerikaan
Ja, echt retorisch hoogstandje...
Mijn eerste gedachte was: ik zou 'm niet doen. Tja, wie met GS om gaat wordt er mee besmet.
Lesley Riefenstahl?
Sorry, te makkelijk. Nu even filmpje kijken, al stemnt de kop dat "Mattis may leave" me niet vrolijk. Dit is m.i. de beste man op de juiste plaats daar, zijn inbreng met o.a. Noord Korea moet niet worden onderschat.
Leslie Riefenstahl?
Goh, een volledig uitgekauwd door PRmensen goedgekeurd interview.
Waar hebben we dat vaker gezien?
nos.nl/artikel/2170340-koning-openhar...
REAGEER OOK