Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Reconstructie. Sylvana, neem je Buitenhof-leugens terug, of openbaar Cailin Kuits medische diploma's

Het kostte een nachtje, maar we zijn bij benadering bekomen van dat totaal hallucinante treinongeluk van een persverklaring waarin Cailin Kuit tegelijkertijd 1) vol blijft houden als psychiater gewerkt te hebben, 2) een BIJ1-redactielid de schuld gaf van het vermelden van haar werk als psychiater op de BIJ1-website en 3) dat BIJ1 zich "Op geen enkele manier wil profileren als traditionele politiek en politici die ongestraft en zonder verantwoordelijkheid te nemen weg lijken te komen met fraude (...)."

De totale jullie-horen-hier-niet-radiostilte werd vervolgens afgedaan met: "We hadden een grotere zorg dan verrichte arbeid uit de jaren negentig in een kliniek," andermaal bevestigend verwijzend naar Kuits werk als psychiater. 

Echter, dit alles is nog lang geen sluitend antwoord op de vraag van artsenfederatie KNMG, die onderzoekt of Kuit zich schuldig heeft gemaakt aan titelmisbruik.

Onderstaand zullen we BIJ1's claims over Cailin Kuits werkverleden uiteenzetten en de waarschijnlijkheid van die claims TAXEREN, om uiteindelijk de hamvraag te beantwoorden: is Kuit een fantast die echt alles bij elkaar verzon en loog Sylvana dus glashard in het Buitenhof-fragment waarin zij Kuit verdedigde en GeenStijl als evil incarnate wegwuifde? 

Wat claimen Cailin Kuit en BIJ1 zelf?

- In dit filmpje zegt Kuit point blank: "Ik heb voorheen als psychiater gewerkt en toen verdiende ik goed."

- Op de website van BIJ1 stond in haar biografie geschreven: "Ik ben werkzaam geweest als psychiater".

- In de persverklaring van gisteren stond dat Kuit in haar online CV's geen melding maakt van haar verleden als psychiater omdat: "het een heel lang en pijnlijk traject geweest is om het voor elkaar te boksen om überhaupt toegelaten te worden op de Radboud Universiteit in Nijmegen."

- Kuit vervolgt met: "Daarnaast is mijn fysieke gesteldheid flink achteruit gegaan en daardoor ben ik uiteindelijk maar heel kort werkzaam geweest. We praten dan over 20 jaar geleden. Om het vak uit te oefenen moet je je ook regelmatig bijscholen en laten zien dat je meegaat in de laatste inzichten in het veld. Tevens moet je een bepaald aantal patiënten behandelen om aan het werk te mogen blijven. Dit was voor mij onhaalbaar. Iemand van de BIJ1-redactie die wist dat ik vroeger in de kliniek werkte, heeft dit toegevoegd aan mijn biografie op de website."

De belangrijkste feitjes

- Cailin Kuit is nu 49 jaar en zegt "20 jaar geleden" als psychiater gewerkt te hebben. Kuit claimt dus dat ze op haar 29e psychiater was.

- Volgens een schoolgenoot rondde Kuit in 1987, op haar 18e, de mavo af te Arnhem. Dit komt overeen met Kuits eigen chronologie op schoolbank.nl.

- Kuit schrijft op schoolbank.nl vervolgens havo afgerond te hebben en daarna "de natuurgeneeswijzen in te zijn gegaan". Noot: dat is dus geen geneeskunde. 

- Kuit vertelt zelf dat zij vanaf haar 18e een Wajong-uitkering heeft. "Ik zit vanaf mijn achttiende in de Wajong, en toen ik 18 werd en een uitkering kreeg, wilde ik die eigenlijk helemaal niet. Je krijgt toch een stempel, en zeker op dat moment kon ik nog veel meer dan nu. Ik heb namelijk een progressieve stofwisselingsziekte, dus mijn mogelijkheden nemen af. Maar nog steeds wil ik gewoon mijn inkomen zelf verdienen.” Iemand komt in aanmerking voor een Wajong-uitkering als deze "vanaf jonge leeftijd door een ziekte of handicap niet kan werken". 

-Tevens vertelt Kuit hier dat zij "daarvoor in loondienst gewerkt heeft, maar daar toch niet gelukkig van werd. Een arbeidsbureau komt met banen aan in callcentra. Terwijl ik echt meer en andere dingen kan en wil doen. Daarbij merk ik dat als ik de vrijheid heb ik veel beter tot mijn recht kom. Toen ben ik voor mezelf begonnen.

Hoe waarschijnlijk is het dat Cailin Kuit een universitaire geneeskundige opleiding van in totaal 10,5 jaar voltooide en op haar 29e (1998) als psychiater werkte, maar nooit in het BIG-register stond dat medisch specialisten vanaf 1995 registreert?

Als Kuit inderdaad op haar 29e psychiater was, dan betekent dit het volgende:

- Kuit heeft met een Wajong-uitkering vanaf haar 18e (?) na de havo een vwo-opleiding afgerond, en is na een "lang en pijnlijk traject" toegelaten tot de opleiding geneeskunde in Nijmegen.

- Kuit heeft vervolgens een zesjarige opleiding tot basisarts en een 4,5-jarige specialisatie tot psychiater voltooid. 

- Kuit was op haar 29e in 1998 werkzaam als psychiater, zonder geregistreerd te staan in het BIG-register dat alle specialisten vanaf 1995 registreerde.

- Omdat haar fysieke gesteldheid achteruitging was ze "maar heel kort werkzaam" als psychiater.

- Uitzendbureau's boden haar tijdens haar Wajong (?) banen in callcentra aan, en nooit hooggeschoold werk wat een afgestudeerd medisch specialist wellicht beter zou schikken. 

- Kuit heeft op haar online CV's vervolgens nooit meer melding gemaakt van haar zeer prestigieuze opleiding tot medisch specialist, louter omdat "het een heel lang en pijnlijk traject geweest is om het voor elkaar te boksen om überhaupt toegelaten te worden op de Radboud Universiteit in Nijmegen."

The verdict

Lieve Syl, vraag Cailin om haar diploma's en openbaar deze, of neem je onderstaande flagrante leugens en verdachtmakingen aan ons adres terug. Iemand is psychiater geweest, of iemand is geen psychiater geweest. Daar kun je nog zoveel intersectionele retoriek tegenaan gooien, het verandert niets. Dus, ben je vrouws genoeg jezelf te corrigeren, of ben je nú al iemand uit de "traditionele politiek die ongestraft en zonder verantwoordelijkheid te nemen weg lijkt te komen met fraude"? Ja, da's jouw eigen kwoot.

Update: Oh, en fuck Het Parool.

Social

Reaguursels

Inloggen

Nederland is een eng land geworden. Vroeger was het beter en normaler.

pkalava | 13-01-18 | 20:27

En wat nou als la Kuit wel in de kliniek was, maar dan aan de verkeerde kant van de gesloten afdeling?

Nonik Neem | 13-01-18 | 15:04

Hoezo, "fuck het Parool"?
Ze zeggen niet dat Geenstijl stom is, ze zeggen dat Syl Geenstijl zo stom vindt dat dat haar in de weg staat toe te geven dat ze fout zit. Lijkt me een juiste analyse van het Parool. (En ik zou er als Geenstijl eerder trots op zijn, dan het Parool uit te gaan schelden)

Tapu | 13-01-18 | 11:56

Ah ik voel een nieuwe affaire Singh Varma aankomen.... Heerlijk, heb ik destijds ook volop van genoten!

Timsan | 13-01-18 | 10:17

Ja dahaag Sylvana. Geenstijl stelt zich allerzins redelijk op. Wat geenstijl vraagt is ook redelijk, openbaar de diploma’s van Cailin of neem je leugens aan geenstijl terug.
Omdat je een negerin bent, een minderheid betekend niet dat je een leuk mens hebt en gelijk hebt. Voor een zelfverklaarde intelligente vrouw doe je hele domme dingen.
Ik denk inmiddels dat jij gewoon liegt en bedriegt. Zo een persoon wil ik niet als volksvertegenwoordiger. Bovendie doet u precies wat Trump doet u maakt de media die niet op uw hand zijn verdacht.
U Sylvana bent geen haar beter dan de facisten die u zegt te willen bestrijden.

ratelaar | 13-01-18 | 10:14

Amsterdam wordt momenteel ingenomen door die teringyuppen en dito toeristen, de gewone burger wordt de stad uitgejaagd omdat de huizenprijzen de pan uitrijzen en dan heb je Sylvana met haar racisme bla bla bla tjongejonge...

Wolkbreuk | 13-01-18 | 09:31

natuurlijk is KUit nooit psychiater geweest, of maar in de buurt van een sociaal en maatschappelijk werker in de Geestelijke Gezondheids sector.
Als je al bewezen 6 jaar doet over een 4 jarige MAVO (het huidige VMBO) behoor je tot de langzame scholieren. Jezelf na 1 jaar LOI thuiscursus tot Coach benoemen is al ver boven je niveau jezelf inschatten en presenteren.

Sylvana moet dat ook zijn opgevallen aan haar 3e op de kieslijst.
Je kunt hier gewoon heel feitelijk zeggen dat Sylvana bewust bezig is geweest om de aandacht (weer) te krijgen via een ander te blameren.

Had DENK toch gelijk. Zelfs zij zijn er ingetuind. Aandacht, aandacht en aandacht is wat Sylvana drijft, maakt niet uit hoe en wie daarvoor heel ironisch als (s)laaf gebruikt of geslachtofferd gaat worden., aandacht Winst voor Sylvana altijd!

fikkieblijf! | 13-01-18 | 09:19

Inderdaad Denk moet zelfs aanrijdingen en videoscheidsrechters gebruiken om aandacht te genereren. Dat was met Sylvana wel anders.

ristretto | 13-01-18 | 11:24

Dus de reden dat dr Kuit geen melding maakt van haar werk als psychiater is : " "het een heel lang en pijnlijk traject geweest is om het voor elkaar te boksen om überhaupt toegelaten te worden op de Radboud Universiteit in Nijmegen."

Het lijkt mij dat als het je dan uiteindelijk lukt om deze zware langdurige studie succesvol af te ronden je zo trots moet zijn als een aap of ( voor de gutmensch) als een hond met zeven staarten.
Kortom : wat een treurige logica van onze dr Kuit.

daytripper | 13-01-18 | 01:35

Misschien was het Kuitekind wel zo in de war dat ze werd opgenomen in de kliniek. En dat ze dan vervolgens dacht er te werken.
Mensen die denken dat ze Napoleon zijn worden ook enige tijd liefdevol in een kamer met kussen bewaard...

Fanshitter | 13-01-18 | 00:44

Met 'n beetje geluk zal dit verhaal over de verzonnen diploma's van mevrouw Kuit telkens als vraag bij mevrouw Simons worden gelegd.
Tot zeker bij de verkiezingen in maart.
In 'de dodenrit' van Drs. P (wél 'n echte, academisch afgestudeerde drs. overigens), wordt de Trojka achtervolgd door hongerige wolven.
En telkens wordt 'n kind overboord gegooid, om de hongerige wolven even af te leiden en te vertragen.
Zo gaat 't ook met de kandidatenlijst van Sylvana Simons; zij hoopt, desnoods als enig overgeblevene, de veilige haven van verkozen worden in Amsterdam te hálen. Telkens zal zij dus 'n kandidaat van haar lijst kieperen, zodra er terechte kritiek op is. En heus, de op te offeren 'kinderen' van BIJ1 vormen 'n grote schietschijf; er zijn er nog veel meer te betrappen op leugentjes/opgeschroefde en opgeleukte 'feiten' in hun verleden.
We leven in interessante tijden. Wie offert Sylvana als volgend kindje uit de kandidatenlijst van haar Trojka.

Der Paulie | 13-01-18 | 00:20

Dus afgelopen zondag zat ze eindelijk bij kwalitatief hoogstaande media, namelijk de opinieshow Buitenhof bij de NPO, waar ze haar algemene gewauwel ongehinderd door een interviewer van bedenkelijk niveau kon spouwen.
En passant even GeenStijl en hun lezersvolk als achterlijke debielen afschilderen.
-
Hopelijk zien steeds meer wakkere burgers, dat de Nederlandse Propaganda Omroep zichzelf geen goede dienst heeft bewezen. Het platform wat ze bieden aan Sylvana en het gebrek aan enige doortastendheid maakt dat het medium NPO steeds minder serieus te nemen is.
De vooringenomenheid straalt ervan af. Ze gaan mee door het afvoerputje.
-
Helaas zijn we nauwelijks nog één volk te noemen, hoe bestaat het dat dat soort figuren in een gemeenteraad kunnen zitten als volksvertegenwoordiger? Hoe kun je dit verkopen aan hard werkende mensen in loondienst die geen pikbaantje hebben in één of andere niet serieus te nemen gemeenteraad?
Hoe je het salaris (vergoeding) verantwoorden tegenover het niveau van de geleverde 'prestatie'?
-
Had ze nu maar gewoon gezegd: "we hebben een foutje gemaakt en de cv opgeklopt, sorry". Het pauperpubliek en 'kwalitatieve' interviewer hadden het toch niet door gehad, de kijkers nemen het al niet meer serieus.
Maar eerlijkheid, realiteitszin en transparantie zijn grote vijanden van ons moreel kompas.

bananabanana | 12-01-18 | 23:37

Een oproep aan medestudenten van haar om eens e.e.a. te verduidelijken misschien?
Even invullen wat u van haar weet op gs graag.

prutserstentop | 12-01-18 | 22:58

U gaat er, wellicht abusievelijk, vanuit dat er medestudenten zijn. Zelfs op twitter blijven de vogels stil op dit vlak.

Foolonthehill | 13-01-18 | 09:36

Het kan ook nog verhelderend zijn door dr. Kuit specifieke vragen te stellen op het terrein van psychiatrie. Me dunkt dat ze door de mand valt!

Hyppo Kriet | 13-01-18 | 09:48

ach kijk ,je kunt/kan/ken hier honderden epistels over typen maar het is toch als je een beetje na denkt vanaf dag 1 al volkomen duidelijk dat dat mens never nooit zelf psychiater is geweest .en ja die conclusie maak ik alleen al op basis van haar voorkomen om het netjes te zeggen ,ik weet dat is geen 100 prct garantie,en uiteraard harstikke racistisch/ongefundeert/kwetsend/vul zelf in maar klopt in de praktijk toch akelig vaak .de kans is vele malen groter dat kuit zelf een regelmatige bezoeker van de psych is ,maar dat betekend niet dat je er zelf een bent

bowlfabriek | 12-01-18 | 22:51

Ik heb een broer die kan ook zo verschrikkelijk jokken. Die verzint ook van alles en nog wat als het 'm uitkomt. Zal eens vragen of die interesse heeft om op de kieslijst van Sul te komen. Bij1 en dan uit1.

prutserstentop | 12-01-18 | 22:50

Vroeger had je de TeeVee Dominee, tegenwoordig de Twitter Dominantrice. Wat de nieuwe dress code inhoudt weet ik niet, maar ruzie met dit soort wise galls, voorspelt niet veel goeds. image.ibb.co/gYjuRm/SYLAVIA_BIJ1_OPRAH...

rmstock | 12-01-18 | 22:24

Het was erg leuk zolang het duurde maar ik hem nu wel weer genoeg van Sylvana en haar rariteitenkabinet. Morgen weer een ander onderwerp graag. Als ik negers wil kijken wacht ik wel tot de Sint weer in het land is.

De Ana(a)list | 12-01-18 | 21:49

Het is uit met kuit en gedaan met sylvaan.

pro1991 | 12-01-18 | 21:28

Wat ik raar vind is dat ze het heeft over de Radboud universiteit Nijmegen. Tot 2004 heette dat de Katholieke Universiteit Nijmegen. Ik heb daar zelf voor 2004 mijn papiertje gehaald. Ik heb niet aan de Radboud gestudeerd maar aan de KUN en zo zet ik het ook op CV's ed. En ik ben zeker niet de enige die het zo doet.

narwan | 12-01-18 | 20:50
-weggejorist-
pro1991 | 12-01-18 | 21:24

De oude verzetshelden van het Parool draaien zich om in hun graf.

faz | 12-01-18 | 20:13

Tijdens de specialisatie werk je (steeds meer) als psychiater maar onder supervisie, dus met die 4,5 jaar kun je wat creatief omgaan.

Nichtsneues | 12-01-18 | 20:06

Annabel succes in Amsterdam. Helaas vrees ik dat ook die stoepsloerie in de raad komt. Praat gerust met je huisarts over deze borderliner patient hij kan je helpen er mee om te gaan hoewel ik denk dat ze met jou niet wil knikkeren. Deze patienten zoeken meestal geestelijk minderen. Daaronder moet ik ook de media rekenen die haar dat platform gaven. (De gêne van het niet doorvragen.) Zet u'm op.

Jimmy200 | 12-01-18 | 19:48

Na de gemeenteraadsverkiezingen zullen we, in het bijzonder in Amsterdam, weer bevestigd zien dat zelfs onweerlegbaar terechte negatieve publiciteit, zich niet per se negatief hoeft uit te werken op het stemmenaandeel van politici.

WirMachenMusik | 12-01-18 | 19:45

Wat GS, in dit geval in het bijzonder, bereikt heeft is dat de vrees voor ontdekking van CV-fraude bij (geestelijk gezonde) aspirant-politici is toegenomen en daardoor de kans er op verkleind heeft.
Maar mijn vertrouwen in de politiek is er desalniettemin nog niet door toegenomen.

WirMachenMusik | 12-01-18 | 19:34

Nou, het Kuit verhaal lijkt me nu afgerond. Tijd om de rest van de lijst af te pellen. Er staat nog genoeg vreemds tussen. Ook bijzonder: bestuursleden met functies op universiteiten. Hoe valt dat te combineren met de leugens over het CV van Kuit en twee kandidaten die verzwijgen lid te zijn van de extreme Internationale Socialisten?

BlowingBubbles | 12-01-18 | 19:25

1 down, the rest to go

koekieopjeoog | 12-01-18 | 20:48

Sylvana Simons wil gratis doekoe en aandacht. Waarschijnlijk kennen Kuit en Sylvana elkaar van dezelfde psychiater waar Kuit liep vanwege een conversiestoornis en pseudologica fantastica en Sylvana vanwege een borderline persoonlijkheidsstoornis.
Nutteloze ballast deze twee gestoorde weirdo’s.

kempenaer | 12-01-18 | 19:24

Zo gratis is die aandacht niet. Dat mens slaapt niet meer! Die werkt dus eigenlijk voor haar centen terwijl ze probeert te slapen. Ik heb best wel medelijden met zo'n persoon.

McMarx | 12-01-18 | 20:08

Die aandacht is wel gratis... voor die persoon... wordt betaald door de hardwerkende nederlander zoals jij en ik.... (ik hoop jij ook)

koekieopjeoog | 12-01-18 | 20:49

Ja Sylvana, kom op, want wij hebben de bewegende beelden van jouw gejok in Buitenhof wel echt gezien!

Bena | 12-01-18 | 19:24

Toch is het Parool wel een duidelijke krant.
Het is helemaal niet erg dat een geesteszieke kandidaat verzint psychiater te zijn geweest. Wat voorkomen had moeten worden is dat zo'n leugentje om bestwil uitkomt. Liegen en bedriegen is prima. Maar het is de SCHULD van Geenstijl dat nu iedereen weet dat Cailin Kuit gelogen heeft. Schandalig dat Geenstijl. Nepnieuws! Nepnieuws!

Orakel1958 | 12-01-18 | 19:09

GS haalt de kastanjes voor de MSM uit het vuur. Mocht GS ongelijk hebben, kunnen ze de racisme kaart mee trekken en adverteerders oproepen GS te boycotten. Mochten GS gelijk hebben dan rapporteert de MSM het zo neutraal mogelijk zodat ze geen gehaat krijgen van SJWs en #BLMs. #winning #tigerblood in de ogen van de (witte) MSM.

Ze beseffen alleen niet dat het klootjesvolk ook begint door te krijgen dat de MSM fake news in de wereld pompt en zwaar aan vriendjespolitiek doen. Maar daar wil onze Fins/Zweedse regent en haar elitepartij wat aan doen, door het internet te censureren. En de democratie af te schaffen.

Graaf_van_Hogendorp | 12-01-18 | 19:16

Van deze twee uitspraken gaan we nog veel plezier beleven:
"Ik ben maar heel kort x geweest".
"Iemand anders heeft dat op mijn y gezet".

Instant voorbeeld:
"Ik ben meer heel kort in MacDonalds geweest".
"Iemand anders had die Big Mac op mijn bord gelegd".
Jup. Afslanken met Cailin "Ik ben slank want ik lieg" Kuit.

Lewis Lewinsky | 12-01-18 | 19:04

Carel Brendel (held!) heeft weer wat uit het riool gevist. En het stinkt.

Carel Brendel


@CarelBrendel
2h2 hours ago
More
3/ Samenvattend: Op de #BIj1-lijst staan twee kandidaten (Jazie Veldhuyzen en So Roustayar) die hun lidmaatschap van de Internationale Socialisten verzwijgen. Roustayar is tevens afdelingsvoorzitter in Amsterdam.
3 replies 12 retweets 4 likes
Reply 3 Retweet 12 Like 4
Show this thread

Carel Brendel


@CarelBrendel
2h2 hours ago
More
2/ BIJ1-kandidaat Veldhuijzen sprak vorig jaar namens Internationale Socialisten op een door IS belegde actievergadering. www.facebook.com/events/1754483234871...

twitter.com/carelbrendel

Abject | 12-01-18 | 18:59

De Internationale Socialisten liggen in bed met de moslim broederschap. Zou het vertrek van Sylvana bij DENK soms fake zijn? Anyway, samen met die oude feeks Anja een fraai setje bij elkaar. Ook erg interessant is de vraag in hoeverre deze twee IS leden geweld om je doelen te bereiken 100% afkeuren.

BlowingBubbles | 12-01-18 | 19:19

Ho ho! Veldhuijzen is maar heel kort Internationale Socialist geweest en hij heeft niet zelf op die website gezet dat hij op die vergadering gesproken heeft!
Zie je, het recept-Kuit werkt altijd. Een Kuitje gaan we dat noemen. Dat wordt net zo'n begrip als een Vogelaartje.

MAD1950 | 12-01-18 | 20:02

In deze situatie anderen de schuld geven is kwaadaardig narcisme

Abu Bachouca | 12-01-18 | 18:58

Van iemand als Kuit als psychiater zou je vanzelf al gek worden. Geen studie geneeskunde voor nodig.

loze stijl | 12-01-18 | 18:55

Staan ze bij de supermarkt: Parooltje meneer?
Nee dank je!
Zeker geen echte Amsterdammer volgt er dan.
Inderdaad, gelukkig niet, krijgen ze dan toe.

Memek | 12-01-18 | 18:53

"Heb ik al online gelezen" zeg ik dan als ouwe lul tegen dat grut. Daar hebben ze niet van terug.

McMarx | 12-01-18 | 19:43

Ik ben zo doodziek van die Sylvana......ik word al opstandig als ik haar zie.

Mather | 12-01-18 | 18:48

Dat is dan nog enigzins te sturen. Ik wordt opstandig van de wetenschap dat ze bestaat. Het idee dat ze best wel eens een bestuurlijke functie kan gaan bekleden maakt me razend.

schoon-schip-maken | 12-01-18 | 20:43

Zelden zo blij geweest dat ik niet in Amsterdam woon. Voor alle Amsterdammers die wél verstand hebben en voor wie het dan allemaal niet meevalt; veel sterkte!

benjeallanggek | 12-01-18 | 18:48

Wat zijn jullie toh een stelletje rotjong daar bij GS. Zomaar een waardevolle kandidaat de grond in boren. Nu blijft Amsterdam hulpenloos achter.

McMarx | 12-01-18 | 18:47

Qua nick pas je heel goed in de Staatsliedenbuurt, graaf.

Lewis Lewinsky | 12-01-18 | 19:29
Ook al een gezellig Vogelaarwijkje trouwens met ong. dezelfde verhoudingen als de Indische buurt (misschien iets meer mocro).

De corporaties hebben relatief veel verkocht @mcmarx wat een hoop witte provincialen heeft aangetrokken. Daarnaast is AirBnB en de Stay OK groot wat vooral witte Britten aantrekt. Indische buurt is aan het veranderen maar hele delen zijn nog DENK/grijze wolven territory, afgewisseld met Afrikanen (mocro, Ghanezen).

Graaf_van_Hogendorp | 12-01-18 | 20:01

Dank voor je recensie, graaf.
Zelf woon ik in Amsterdam-Centrum, en ik kom daar maar zelden buiten. Dus ik kan je info goed gebruiken.

Lewis Lewinsky | 12-01-18 | 20:30

@Graaf_van_Hogendorp | 12-01-18 | 20:01 |
De indische buurt verjupt in hoog tempo. Nou ja, dat is beter dan dat mocrotuig c.q mosselrotzooi dat in Nieuw-west, Slotermeer en Bos en lommer zich ophoudt.

McMarx | 12-01-18 | 20:39
▼ 5 antwoorden verborgen

Transylvania is een prima woordgrap, maar waarschijnlijk zelfs waar, want als ik plaatjes zie denk ik dat is iemand die is: "zelfingenomen, denkt dat ze altijd gelijk heeft, geen emoties (voor anderen), incompetent, alles is altijd de schuld van anderen". Ik denk dat zij een psychopaat is, oftewel een uitzuiger van andere mensen en situaties. Ik zou even wat moeten lezen dat ze zelf heeft geschreven of een stukje video bekijken om zeker te zijn, maar dat doe ik niet, ik wordt al bijna misselijk van die kop alleen al op de plaatjes!

Kuit is natuurlijk geen psychiater, die heeft het mentale niveau niet wat je al ziet aan de erbarmelijke manier waarop ze zich uitdrukt in de eerdere citaten van waar ze mee bezig is, etc. Door het volgen van zo'n opleiding zou het taalniveau al hoger zijn geworden. Dat gelul over intimidatie is een psychopatische taktiek: Het is niet mijn schuld, het is hun schuld. Ja ja, het is altijd de schuld van anderen...

Negeren van idioten als Transylvania helpt niet omdat er teveel politiek-correctheid is. Deze geestelijke gestoordheid zorgt ervoor, samen met het feit dat mensen in groepen aanzien willen van andere mensen die hoger in rang in die groepen staan, dat deze randdebielen continu een podium wordt gegeven. Het slechtste wat je kunt doen is een psychopaat respect geven (dus niet "Lieve Syl", maar gewoon zeggen "Asociale leugenaar Syl"). Discussieren in persoon heeft geen zin want die antwoorden niet of blijven liegen.

swhs | 12-01-18 | 18:46

Als een zwerende vinger.
Enerzijds klein bier. Anderzijds is het simpelweg verstandig uitzaaiingen van SJW gezwellen vroegtijdig te bestralen.

koolteer | 12-01-18 | 19:01

Geenstijl ga naar de RU en check of ze alumni is, it's easy!

Bozepanda | 12-01-18 | 18:45

Kuit vertrokken en geval afdoen als aanval van GS die nog steeds wordt neergezet als een mediasite die Kuit en Simons bijna persoonlijk aanvallen. Fijntjes wordt er nog bij vertelt dat er allerlei mensen rond de woning van Kuit rondhingen. Een argeloze lezer kan dat makkelijk koppelen aan GS.

Kuit weg, probleem weg. Maar als ik GS was, was ik nog niet klaar met deze zaak. Ik ging door tot duidelijk was of Kuit wel of niet psychiater is en als Psychiater gewerkt heeft met bij behorende opmerkingen van BIJ1 en SS.
Want ik zou me niet laten wegzetten als rechtse ophitser en laten beschuldigen van smaad en laster. Want uiteindelijk is er NIETS bewezen, alleen een grote mond opzetten. Als het waar is dat ze psychiater is dan zou ik mijn verlies nemen. Zo eerlijk zou ik ook zijn, maar als blijkt voor mijn part bij de rechtbank dat het toch allemaal gelogen is over die psychiater, dan zou ik het slachtoffer zijn omdat ik onterecht beschuldigd werd van smaad, laster en de rest.

Zoals het er nu voor staat, is het wat BIJ1 betreft afgelopen, en alles wat GS nu nog hier op de site gaat zetten, wordt door de tegenpartij als bewijs van de hetze gepresenteerd.

Louise-in-de-pels | 12-01-18 | 18:41

Zou mw. Kuit op haar CV hebben gezet dat ze buschauffeur, bruggenwachter, adm. ondersteuner of kassa medewerkster was geweest dan had ze ook op plaats drie gestaan. Het oppoetsen van een CV dient niets en niemand.

Memek | 12-01-18 | 18:38

Graaisnaaiert | 12-01-18 | 16:13 |
'Transsylvaans'. Mooi man.

LibertasSimplex | 12-01-18 | 18:33

Iedereen met toegang tot internet kan het BS-statement van Kuit c.s. binnen 10minuten slopen. Waarom kunnen Jinek, Buitenhof, Volkskrant, NPO etc. dit toch niet?

Voorjaarsmoe | 12-01-18 | 18:32

Omdat ze daarmee het gelijk van GS erkennen.

schoon-schip-maken | 12-01-18 | 18:34

....en daarmee GS als serieus te nemen nieuwsbron te erkennen..Ik weet het niet of dat de enige reden is. Als journalist wil je toch aan waarheidsvinding doen. Iets of iemand lijkt dit tegen te houden, alsof het einde carriëre is als je Simons afserveert. (zie Hagens in Buitenhof)

Voorjaarsmoe | 12-01-18 | 19:20

Ik ben gestopt met het lezen van Het Parool nadat die krant Appa uitgebreid uit de doeken liet doen waarom hij zo'n hekel aan Joden heeft. Slechts als een ander medium een link naar een Paroolartikel plaatst (zoals hierboven) lees ik het nog. En ook nu is weer bewezen dat mijn beslissing van toen geheel juist is geweest!

Rhenium | 12-01-18 | 18:25

Dan heb je het nog lang uitgehouden..

schoon-schip-maken | 12-01-18 | 18:35

bij1 of bijl ?

Dzjengis-Somebody | 12-01-18 | 18:23

Nieuwe cast van Fc Kip? Met in de hoofdrol Judeska Simons?

Ali Bundii | 12-01-18 | 18:19

Die vette walrus van een Caitlin heeft haar hele leven uitkering lopen trekken. Sta daar eens bij stil als je net als ik na een 68 urige werkweek om 18:10 uur thuis komt

funkyd | 12-01-18 | 18:09

Gezien het aantal reaguursels omtrend Sultana's pathalogische waarheid staat jan de werkman daar lang en breed bij stil.
Maar who cares? Betalen en je bek houden is de promotie die ons wacht voor getoonde inzet.
Tbs voor die heks gaat wat ver maar een gedegen geestelijk onderzoek lijkt me bij Syl geen overbodige luxe.

Zak hooi dat t er rondliegt.

schoon-schip-maken | 12-01-18 | 18:23

Om nog even door te pakken, de #2 op de lijst, Jazie Veldhuijzen, is auteur op website socialist.nu, clubblad van de Internationale Socialisten. ( met dank aan @CarelBrendel )

Chemokar | 12-01-18 | 18:05

Het is de damagecontrol van deze tijd. Gewoon door gaan met liegen en niet in discussie gaan is beter dan een 'Mea Culpa'. Normale, weldenkende mensen vinden het belachelijk maar het gros heeft geen geduld of de hersenen om de inhoud te bestuderen en is gewoon voor of tegen, sowieso. Lekker makkelijk. Zo gaan de verkiezingen en zo wordt steeds meer duidelijk dat het gros der mensheid niet ver boven de 80 IQ zit maar wel stemrecht en een inkomen heeft. Aangezien je met een verzonnen bul een heel eind kan komen lijkt het net alsof het stikt van de geletterden. Nu is geletterde een bijzondere benaming voor iemand met een meisjes naam in plaats van moers meisjesnaam.

E Rectus Magnificus | 12-01-18 | 18:04

KLopt, dat heeft Sylvana dan goed afgekeken van Trump. Gewoon je eigen verhaal blijven houden, de pers uitschelden en zielig lopen doen. Heel handig.

Beste_Landgenoten | 12-01-18 | 18:19

Leuke analyse!
Kuit is uiteraard nooit psyciater geweest en ze krabbelt nu heel erg hard terug. Maar dat helaas met de inmiddels bekende vaagheid waardoor ze haar hele leven al wegkomt met geklets. En met zielig doen.
Keep the pressure on!

Beste_Landgenoten | 12-01-18 | 18:02

Iets met ' Gifbeker ' en ' Leegdrinken '

Ervaringsdeskundige | 12-01-18 | 17:59
-weggejorist-
schoon-schip-maken | 12-01-18 | 18:16

Het zal de manier zijn waarop ze al jaren wegkomt met onderpresteren. Je kent die types wel: Als het te moeilijk wordt ligt het aan een ander, of heb je last van je gezondheid, is een enorm moeilijk allemaal voor je (dus = zielig) en wie er wat van zegt krijgt een Calimero-verhaal te horen.

Beste_Landgenoten | 12-01-18 | 18:34

Abonnement op Het Parool jaren geleden reeds opgezegd toen het steeds duidelijker werd dat het van dagblad omgeturnd was in het clubblad van de PVDA.
Hein de Kort en Theodor Holman zijn gelukkig nog via het onvolprezen internet te volgen, de "krant" zelf acht ik zelfs niet langer geschikt om de kat op te laten schijten.

bwanabanjo | 12-01-18 | 17:53

Het Parool is altijd al van en voor de PvdA geweest. Oorspronkelijk een socialistisch blad en verzetskrant in de oorlog. Wellicht heeft het even geduurd voordat je het door had, dat is wat anders.

E Rectus Magnificus | 12-01-18 | 17:56

Lang verhaal kort, GS is nepnieuws of het nu feiten betreft of niet. U behoort niet tot de incrowd en telt niet mee in dit land vanwege abjecte meningen....

Pierrepoint | 12-01-18 | 17:48

"Jullie horen hier niet te zijn."

Schoorsteenveger | 12-01-18 | 17:58

Dat zou wat zijn als bij de komende Sinterklaas intocht in 2018, waar dan ook, dat geroepen wordt tegen die Black Panthers ( met Silly Syl) die dan weer komen demonstreren tegen Zwarte Piet. Misschien vast T-shirts laten drukken met bovengenoemde tekst?

knerf | 12-01-18 | 18:03

knappe dame (vroeger dan he) om in een record tempo van mavo tot universitair specialisme te schoppen. Begrijp niet dat als ze zo snel leert en schakelt haar start op de mavo was en niet meteen als wonderkind vanaf basisschool direct doooooorrrr naar VWO. En dat allemaal met een progessieve stofwisselingsziekte erbij/naast..

zo zie je maar weer dat als je chronisch ziek en gehandicapt bent je met gemak een volle voltijdsstudie er best bij kunt hebben en nog sneller dan menig gezond mens.

weg met die Wajong en weg met dat idee dat als je ziek bent je ook weleens een dagje minder energie hebt.
Caillin toont aan dat dit niet waar is.

fikkieblijf! | 12-01-18 | 17:48

Kijk naar het taalgebruik van Kuit, zowel mondeling als schriftelijk (in het Nederlands en Engels), dat we intussen onder ogen gehad hebben. Er is toch niemand met een beetje verstand en mensenkennis die gelooft dat DIE dame ooit psychiater geweest is? Ze heeft er de intellectuele capaciteiten gewoon niet voor. En dan haar vooropleiding, waarvan alleen het Mavo-papiertje onomstreden is. Met Mavo of Havo kun je geen universitaire opleiding volgen. En de chronologie van Kuits bliksemcarriere klopt van geen kant, reken maar na.
Het is domweg onbestaanbaar dat dat mens psychiater is geweest. Punt uit.
Maar goed, Kuit is gewoon een tragikomisch geval uit een sketch van Jiskefet, Simons, dát is degene waar het hier werkelijk om gaat. Iemand die zo godvergeten arrogant en eigenwijs is, continu in de slachtofferrol kruipt en tegen de klippen op blijft ontkennen, die moet gewoon goed aangepakt worden door de media en niet met fluwelen handschoenen geaaid worden. De eerstvolgende keer dat ze voor een tv-camera plaats neemt moet ze gefileerd worden. Dat is niet meer dan de plicht van het journaille!

KeesBruin | 12-01-18 | 17:45

Yep mee eens. Ze maakt het alleen maar bonter, met de dag.

Beste_Landgenoten | 12-01-18 | 18:03

Illusie dat die wordt aangepakt. Ze selecteert natuurlijk alleen de niet selectieve media.

Otman | 12-01-18 | 19:19

Eigenlijk ook wel benieuwd waarom die Bob Schoute plots vertrokken is. Met de bus terug naar Jisp?

Schoorsteenveger | 12-01-18 | 17:38

Powned ging even naar jisp om te vragen over Bobs visie over blanke suprematie in Jisp. geen grap. Kijkt, Wekker, Anna en sunny kunnen wel vanuit hun luxe ( gesubsidieerde ) torentje continue elke native NL er betichten van racisme, de kans dat bob wat flak kreeg op bv lokaal niveau lijkt me niet geheel ondenkbaar. Collateral damage.

Chemokar | 12-01-18 | 17:45

knutsel_ | 12-01-18 | 17:41
Ze zullen hem daarna ook wel gevraagd hebben achteraan te lopen en pers door te verwijzen naar de gekleurde kandidaten, want blanken krijgen altijd al alle aandacht.

BlowingBubbles | 12-01-18 | 21:03
▼ 2 antwoorden verborgen

Waarom blijft 50plus buiten schot?

Musset | 12-01-18 | 17:37

50+ heeft dat filmpje opgenomen waarin Kuit én een andere dame een podium kregen. Dat ging over armoede en de verzorgingsstaat. Beide dames houden +/-. €. 30.= over per week om "rond" te komen. Ik DENK dat Silly Syl dat filmpje ook heeft gezien en Kuit toen heeft uitverkoren! Kuit is geen dame die de media en openbaarheid afwijst. In tegendeel. Maar ja......ook 50+ is in het verhaal van Kuit getrapt. En waarom 50+ niets laat horen? Tsja......politiek!

demaup | 12-01-18 | 17:53

Typische reacties van het slachtoffervolk. Altijd naar een ander wijzen, chronisch tekort aan zelfreflectie.

Okkie Trooi | 12-01-18 | 17:37

Kan die pica van Syl niet een beetje vrolijk gefotoshopt worden want om nou met die borderline blik op mn netvlies het weekeind te beginnen gaat me veel bier kosten..

schoon-schip-maken | 12-01-18 | 17:35

Als de Fotofuck er nog was geweest....

Schoorsteenveger | 12-01-18 | 18:12

Diploma's e.d. vragen levert niets op. Die zijn vast verbrand, bij verhuizingen in het ongerede geraakt, volgens Caitin. Wedden? Het is m.i. heel simpel. Navragen in welke "kliniek" mevr. Kuit heeft gewerkt. Laat Vera Spaans van het Parool dat eens uitzoeken....

batvoca2 | 12-01-18 | 17:33

Sylvana had gewoon VJ bij TMF moeten blijven. Dat deed ze best goed.

opgejorist-weggerot | 12-01-18 | 17:32

"Waar Sylvaan gaat vallen slachtoffers."

Graaisnaaiert | 12-01-18 | 17:29

Kuit is zelf slachtoffer van de narcistische SS. Sylvana is ziek, geen zelfreflectie alles ligt aan een ander. Een wolf in een schaapspruik. Sylvana zal iedereen om haar heen gebruiken voor haar eigen gewin. Liegen gaat haar makkelijk af. Heeft ze ze niet meer nodig laat ze ze vallen. Kuit is vanwege haar lichamelijke en geestelijke handicap misbruikt.

Weertse | 12-01-18 | 17:28

Klopt, Kuit kan nu de klappen opvangen, de op hol geslagen Sylvana en haar kudde denderen gewoon door, op naar de volgende treinramp. Leuk om te volgen maar als ik Sylvanist was zou ik me toch nog eens goed bedenken of ik misschien toch niet beter uit deze circustoer zou kunnen stappen, nu ik nog niet al te zeer beschadigd ben. Sylvaan gaat duidelijk over lijken, laat dit niet het jouw spreekwoordelijke maatschappelijke graf worden...

Graaisnaaiert | 12-01-18 | 17:35

Graaisnaaiert
Juist, SS gaat nog meer slachtoffers maken. Ze is eigenlijk een fantastische pathologische leugenaar. Vooral qua media opzoeken. Woordkeuze, brilletje op en voor alles wat zwak staat. Maakt hier duidelijk misbruik van. Manipulatie betreft zwakkeren, het slaat bij minderheden, vooral met handicap en/of migratie achtergrond aan. Zeer gevaarlijk.

Weertse | 12-01-18 | 17:57

Kuit is weg, het is nu wel mooi geweest. Bovendien... jongens... laat Simons toch een paar zeteltjes pakken in de raad. Gegarandeerd vermaak, en Amsterdam is toch al reddeloos verloren.

Muxje | 12-01-18 | 17:27

@Schoorsteenveger
La Kuitesse heeft gisteren hoe dan ook niet ontkend dat ze psychiater is geweest. Ze heeft haar eerdere leugen dus gehandhaafd.

Lewis Lewinsky | 12-01-18 | 18:28

Pas stoppen als ze onder een brug hangt.
Weg ermee!

schoon-schip-maken | 12-01-18 | 18:31

Lewis Lewinsky | 12-01-18 | 18:28
Ze heeft haar eerdere leugens niet toegegeven, en ik heb het donkerbruine vermoeden dat ze onder druk is gezet om met dit "interview" akkoord te gaan. "Als je hier nog dwars gaat liggen, maken we je helemaal kapot. De positie van Sylvana en van de hele partij staat hier op het spel, en jij gaat nu niet de boel helemaal aan het schijten brengen. Echt, dan maken we je helemaal kapot." Zoiets moet het geweest zijn. Misschien in wat vriendelijker bewoordingen, maar wel met eenzelfde strekking. Die Kuit had in haar optimisme door de huistelefoon nog aangekondigd later op de dag met een verklaring te komen. Mooi niet, ze hebben net zo lang tegen haar in zitten praten tot ze murw was.

Schoorsteenveger | 12-01-18 | 18:56
▼ 5 antwoorden verborgen

Er is nog wel een argument. Een groot gedeelte van de Nederlanders zit op de sosjale media. Er is geen enkele collega of patiënt die de afgelopen dagen iets gezegd heeft.

knutsel_ | 12-01-18 | 17:25

Uit het video fragment: "Serieuze media als Buitenhof" - Sylvana Simons. Buitenhof is het Business Class van de NPO. Alleen de incestueuze kliek uit Den Haag neemt dat programma serieus omdat ze daar op de schouders worden geklopt. Zo ook mevrouw Simons.

Ares | 12-01-18 | 17:25

Mwah, vooral de zinspeling dat een serieus programma als buitenhof deze kritische vragen niet zou mogen stellen zegt heel veel over de binnenkamer van onze Silly.

schoon-schip-maken | 12-01-18 | 20:51

Politici liegen, allemaal, zelfs al worden ze openlijk met de hand in de koektrommel betrapt, er is niets meer om je over te verbazen.
Een zelfreinigend vermogen is er vrijwel bij niemand en externe krachten (media etc.) die politici op hun (dis)functioneren wijzen (GS enigszins uitgezonderd), zijn verworden tot papieren tijgers en kartel kontenlikkers.
Klooi maar wat aan, lieg er (Rutte) vrolijk op los. Wuif het weg, lach het weg, verzin een list, draai zover je kont draaien kan en toon die middel vinger aan het publiek.
Aan wat Syldrama doet is niets vreemds, zo rolt het balletje.
Als dit de weg is via welke de politoek meent te moeten gaan, dan ben ik van mening dat een blog als GS alle middelen mag inzetten om dit soort schandalen te blijven aanroeren.

Memek | 12-01-18 | 17:22

politoek = politiek

Memek | 12-01-18 | 17:23

Kan dat filmpje niet afkijken.. hou toch op mens. De bron is gewoon dr eigen partij website en het is volstrekt logisch dat jan en alleman vandaag de dag het CV en de beweringen van aspirant politici checken. Dat geenstijl dr niet aanstaat is prima, het gaat er om dat er iets op haar eigen website staat wat niet lijkt te kloppen.
Die interviewer is geen knip voor de neus waard dat ie dr daar mee weg laat komen, hij begint zn vraag zelfs door naar de BRON te verwijzen, namelijk de eigen website.

noerg | 12-01-18 | 17:19

En ook niet tegenwerpen dat het best logisch is dat verhalen gecontroleerd worden, dat zijn gewoon journalistieke principes. Wantrouwen is een uitstekende basishouding voor iedere journalist. Klopt dit wel? Laat ik me voor een karretje spannen? Wie hebben hier belang bij? etc.

noerg | 12-01-18 | 17:25

Sylvana Simons voelt zicht gewoon het lekkerst als ze vanuit haar morele hooghartigheid lekker haar moreel verontwaardigde gezicht kan opzetten (zie o.a. bovenstaande foto en haar houding in het Buitenhof-filmpje) om zo overtuigend mogelijk over te komen wanneer ze alles en iedereen valse schuldgevoelens aanpraat en in een immoreel hokje stopt, vooral vanuit haar harde, berekenende ijdele ambitie om de geschiedenis in te gaan als nobele zwarte powerwoman die streed voor minderheden en zwakkeren en groot onrecht. Haar op deze manier door haar opgehitste afgunstige achterban heeft helaas niet door of zal het worst zijn dat ze een onoprechte demagoog is en dat haar intenties vals zijn.

Lampenist | 12-01-18 | 17:47

Holy crap wat een NSBers bij verzetsvod Parool

HdJ | 12-01-18 | 17:17

en zo is het!!! Nazigedrag: de schuld aan anderen geven.

langzullenweleven | 12-01-18 | 17:21

Welk verzet?
Die paar man waar iedereen zich mee identificeerd als "goed" terwijl nergens verhoudingsgewijs meer Joden zijn verdwenen dan hier??

Hou toch op, we hebbem geen principes en kiezen voor gemak. Toch zeker sinds het hoogverraad van de gebroeders de Witt.

schoon-schip-maken | 12-01-18 | 20:58

Wat mij dan weer verbaast is dit stukje: "dat Kuit in haar online CV's geen melding maakt van haar verleden als psychiater omdat "het een heel lang en pijnlijk traject geweest is om het voor elkaar te boksen om überhaupt toegelaten te worden op de Radboud Universiteit in Nijmegen."

Lieve Cailin, als dat zo'n lang en pijnlijk traject is geweest tot je toelating tot de universiteit, ben je er toch juist trots op dat je dat ondanks alle problemen toch voor elkaar gebokst hebt?? Je toelating is dan toch de ultieme beloning voor al je inspanningen?? Ik zou het juist heel trots vermelden, maar ja wie ben ik.

Braboblanke | 12-01-18 | 17:16

Wat een aandacht voor een clubje fantasten zonder ook maar 1 lokaal zeteltje.

GroenGrasBijBuren | 12-01-18 | 17:16

Terecht opgemerkt maar...als een bedrieger, leugenaar, oplichter, valsheid in geschrifte pleegt om zich zo voor te doen dat zij betrouwbaarder overkomt van met vmbo en GS signaleert dat dan maakt het niet uit of dat gemeente of landelijke verkiezingen zijn. Aanpakken die loeders

langzullenweleven | 12-01-18 | 17:23

Ja. En als ze dan gewoon weer op aarde is gezet moet je dit soort geesteszieken gewoon met rust laten. En niet vergeten dat het maar Amsterdam is...

GroenGrasBijBuren | 12-01-18 | 18:28

Hilarische reacties op Joop. Van een zekere "Rob Roy": "Zo, en dat is ook weer uit de wereld !, de riooljournalistiek heeft een prachtig mensenmens van de lijst afgejaagd op volledig onterechte wijze, na een jarenlange studie en specialisatie en zelfs werkzaam geweest te zijn Nijmegen (daar geen opmerking dat het niet zo zou zijn geweest). iedereen weer tevreden?"

Je zou denken dat dit een "over-the-top" satire is, maar hij lijkt het echt te menen.

En dan de troll "zandb", met z'n gebruikelijke voorspelbare domlinkse onderbuikreflex: "Ik begrijp:
Er is geen bewijs dat die mevrouw als psychiater werkte.
Is dat bewijs dat ze niet als psychiater werkte er dan wel?
Blijkbaar is het nog steeds een kwestie van “geloven”. En dan vind ik dat BIJ1 dat keurig (want menselijk) aanpakt. Tenminste als we BIJ1 dan willen en kunnen geloven."

Dat schoot zelfs vele Jopers in het verkeerde keelgat...

Argyronauta | 12-01-18 | 17:13

gatver wat een kutvolk. Ik heb nooit op joop gekeken en zal dat ook nooit doen overwegende dat mijn gezondheid er niet onder mag lijden.

langzullenweleven | 12-01-18 | 17:25

Die "Zandb(ergen)" is een Vollidiot op Joop.nl Die weet zelfs nog vol te houden dat de aarde plat. Maar zelfs op de mallotensite Joop.nl kan hij nog op medestanders rekenen. Voor gekkies heeft men altijd wel begrip daar als maar policor is.

knerf | 12-01-18 | 18:10

Ja, ik begreep ook niet of dat stukje van Rob Roy satire is of dat hij echt meent. En om me nou aan te melden bij die Jopers om hem dat te vragen gaat ook weer wat ver.

Graaisnaaiert | 12-01-18 | 19:56

Is ook nagevraagd bij het BIG ook gevraagd of ooit een "Niesse" ingeschreven heeft gestaan (als arts e/o plychiater?). Of is alleen naar "Kuit" gevraagd?

harstef | 12-01-18 | 17:13

Niesse heeft er ook nooit ingestaan, zoals het Medisch Contact heden nog eens berichtte.

Lewis Lewinsky | 12-01-18 | 17:18

Mensen,sorry dat ik het moet zeggen,maar als een dikke schele rooie wajonger via ss tot vertegenwoordiger van het volk gebombardeerd word dan is de discussie over haar c.v. toch mosterd na de maaltijd..als we even gewacht hadden...
Had ze ss zo meegenomen in haar val.Gemiste kans.
Maar hoe eerder hoe beter..dat dan weer wel.

nimeminjemunde | 12-01-18 | 17:05

Ja, achteraf....

Schoorsteenveger | 12-01-18 | 17:07

Het is al snel maart. Nu is er nog tijd om de rest van de kandidaten even "door te lichten".

knutsel_ | 12-01-18 | 17:20

Een sekte is het, een hele enge. De leider een vrouw zonder empathie en alleen instaat zwart / wit te denken.

Jimmy200 | 12-01-18 | 17:01

Zelfs joop.nl neemt geen genoegen met de 'verklaring' vandaag. Wat een afgang.

Papa Jones | 12-01-18 | 17:01

tuurlijk. Die gaan de PVDA en GL steunen, zie de topic over mevr Halsema. Die waaien keurig mee met de agenda van de witte onderbroek.

Chemokar | 12-01-18 | 17:07

Nou Bij1 wordt flink geslacht daar. En terecht.

Beste_Landgenoten | 12-01-18 | 18:18

Logo Bij1 gebaseerd op testbeeld zeker? “Er is niks”

Stoefke | 12-01-18 | 17:00

Al is de leugen nog zo snel, Geenstijl achterhaalt hem wel!!

Erdee | 12-01-18 | 16:53

Sylvana. Wat een waardeloos stuk tekst. Had dan gezegd:
"Mevrouw Kuit treedt terug om zich verder te bekwamen in het onleesbare handschrift dat artsen kenmerkt".

Lewis Lewinsky | 12-01-18 | 16:51

In 1987 was er overigens nog helemaal geen Wajong-uitkering. Dat is iets uit 1997 of 1998.

Bytemaster | 12-01-18 | 16:50

Klopt. In het begin moet ze onder de AAW-regeling zijn gevallen.

MAD1950 | 12-01-18 | 17:44

Kuit staat in Medisch Contact, een vakblad voor artsen.
"Kuit staat echter niet in het BIG-register, en volgens het CIBG heeft ze er ook nooit in gestaan, ook niet onder een ander naam die ze gebruikt".
www.medischcontact.nl/nieuws/laatste-...

Lewis Lewinsky | 12-01-18 | 16:48

De artsen gaan doorbijten, Slimvana.

Lewis Lewinsky | 12-01-18 | 16:52

Ach, Sylvana komt er nu achter dat het bezigen van politiek toch van een ander kaliber is dan het aankondigen van muziekclipjes of het dansen in een kooi in een club. Geeft niets, we hebben allemaal ons plafond, maar de meesten van ons leren als we een paar keer onze kop stoten terwijl Sylvaan gewoon vrolijk verder gaat met blunderen. Enfin, blijft allemaal bijzonder vermakelijk om te volgen, zeker nu Bassie en Adriaan niet meer op tv zijn. Ga door Syl, make me smile.

Graaisnaaiert | 12-01-18 | 16:48

De enige die dit nog recht kan breien is de Boljewistische Universiteit Nijmegen. Even snel een eredoctoraat psychiatrie uitprinten voor Cailin.

solcama | 12-01-18 | 16:45

Op je 18e van de MAVO , dan ben je twee keer blijven zitten.

ja,diedus! | 12-01-18 | 16:45

Zou wel eens willen weten waar de warme band tussen Parool/AT5 en Simons op gestoeld is. Het is een voldongen feit dat de Amsterdamse media haar op handen dragen. Tik eens de naam van Simons in in de zoeker van het Parool en je komt tientallen pr-stukjes over haar tegen. Tik daarentegen de naam Baudet in de zoeker en je stuit op zwartmakende berichtgeving.

pissebed | 12-01-18 | 16:41

Logisch, het Amsterdam&Hilversum-media-kartel wil graag wat meer eigen poppetjes in de politiek, zodat ze de democratie nog bruter kunnen verkrachten.

Abject | 12-01-18 | 16:46

Het Pariool is een grachtengordelkrantje en vooral policor. Warme banden met de lokale politiek.Ogenschijnlijk kritisch soms zoals de auteur (Couzy) van de rubriek Republiek Amsterdam of zoiets. Maar in wezen is dit krantje dikke maten met het politieke en culturele establishment in deze stad.

knerf | 12-01-18 | 16:53

Zeg GS, controleer eens de naam van nmr 10. Ik lees op de twitters dat ze eigenlijk So Rayatsour heet, en dan opent de beerput.

Chemokar | 12-01-18 | 16:39

opmerkelijk, de naam is gewijzigd op de bij1 pagina.

Chemokar | 12-01-18 | 18:20

Alles is nep @ Bij1 totdat het tegendeel bewezen is. Mocht het ooit zover komen, dan zal nog geen micro organisme het interesseren.

Jorisendedraak | 12-01-18 | 16:39

Je zou bijna denken dat het een truc is

TDB | 12-01-18 | 16:37

Was er niet ooit iets met een politicus die claimde drs te zijn maar dat niet was? En viel daar toen niet de hele MSM over? EN werd de man met pek en veren afgevoerd?
Nu het BIJ1 betreft en GS de eerste is die er over bericht is het ineens zielig en de schuld van GS. Rare draai.

noorderling | 12-01-18 | 16:36

maar deze is zielig want ziek

TDB | 12-01-18 | 16:37

Nederland is erg veranderd in de laatste jaren.

TheseDays00 | 12-01-18 | 16:42

Dat was Charles Schwietert. Maar dat was wel van een ander kaliber. Hij was een redelijk vooraanstaand journalist en werd benoemd tot staatssecretaris toen hij door de mand viel.

Paramaribo | 12-01-18 | 16:55

hadden we maar meer van zulke onerzoeksjounalisten, vroeger waren er meer (vooral dode bomen media) maar helaas ballen zijn echt ver te zoeken.

isotope 465 | 12-01-18 | 16:34

Okay en wat is nu het oordeel over Ana Paula Lima. Ondanks dat zij/hij een heerlijke vrouw is, is de stap transsexueel - prostitué - politiek toch wat te ver.
Alhoewel, in beide gevallen word je genaaid....

tenerife | 12-01-18 | 16:34
-weggejorist-
Billy Ocean | 12-01-18 | 16:33

Bij1tjesdag...

wil van reem-talma | 12-01-18 | 16:31

Hey GS, wat is er nou mis met het Paroolartikel? Ze geven jullie toch gewoon gelijk?

Amsterdamsko | 12-01-18 | 16:30

Hehe, eindelijk iemand die kan lezen.
De rest blaat allemaal het GS stukje na, zonder het Parool-artikel gelezen of begrepen te hebben kennelijk.

Tapu | 13-01-18 | 11:59

Wat een drama, Syl. Je hebt je flink in de nesten gewerkt en dit houdt niet meteen op. Jouw geloofwaardigheid is namelijk - voor zover nog bestaand - helemaal naar de knoppen.
Die nep-psychiater had je meteen na de eerste kritische berichten moeten dumpen.
Wat nog meer zorgen baart, is dat GS gewoon gelijk heeft met hun analyse. Het verhaal van jouw nep-psychiater klopt nog steeds voor geen meter en daarmee is jouw geloofwaardigheid tot 0 (nul!!) gereduceerd. Hadden jullie nou zoveel dagen nodig om tot met dit flutverhaal naar buiten te komen?
Politiek leiderschap is iets dat jou totaal ontbreekt, silly Syl.

Amsterdamsko | 12-01-18 | 16:27

Wat een gedraai en gekonkel !!

Stratum | 12-01-18 | 16:22

En dan durven Nederlandse journalisten de nieuwe Amerikaanse ambassadeur de maat te nemen dat hij toch echt hun vragen moet beantwoorden.

NV_2017 | 12-01-18 | 16:22

Als ze dat bij Rutte doen zijn ze via de RVD de klos. Achterin aansluiten, jammer geen tijd meer etc etc.

Chemokar | 12-01-18 | 16:31

Lekker clubke. Hoe zit het trouwens met die andere op de lijst? Die hoer?

Pienow | 12-01-18 | 16:21

@Lewis Lawinski, de SS is een ander verhaal, dat onding haat mij en zet zelfs patienten in om te shinen. Met haar stomme pruiken

Bokito ergo sum | 12-01-18 | 16:19

LOL.

Lewis Lewinsky | 12-01-18 | 16:21

Ik heb het niet onderzocht, maar zij zegt het, dus het is waar. Edje Nijpels, Charles Schwietert komen even langs vliegen. Liegen en bedriegen, het is net een echte politicus.

Swoop | 12-01-18 | 16:17

voor alle mensen die klagen over de "zachte" aanpak die Simons in buitenhof kreeg, oké... ik doe nu even m'n Aluhoedje op, nadat ik het stukje uit buitenhof weer hoor ben ik er werkelijk van overtuigt dat NPO hier tante Syl, doelbewust op het schavot plaatst. In dit "serieuze" journalistieke programma wordt er aandacht aan besteed en tante Syl, krijgt de strop aangereikt, die ze al voort babbelend in haar eigen intellectuele beperking om haar eigen nek doet. En dat NPO ten volle bewust dat geen stijl en andere media hierop het toch al wankele krukje onder haar voeten vandaan zal schoppen hier voor deze aanpak kiest om haar te ruimen voor een eigen agenda.
Aluhoedje kan weer af.

Ceevoo | 12-01-18 | 16:15

Neen, de NPO dient eigen klusjes af te maken.

Als het afmaken van het BIJ1 aan de orde is dan guillotinieert men zelf en schijtlijstert niet in de hoop dat GeenStijl het stokje overneemt.

GeenStijl heeft trouwens de stok gevonden en aangereikt, maar de drukpersmedia, de NPO c.q, dhr. Hagens keken of ze water zagen branden.
Schandelijk verzaken, Evocatus

Evocatus | 12-01-18 | 16:26

Buitenhof heeft niet één keer op Twitter gereageerd op de kritiek die ze daar kreeg of haar softe aanpak.

knerf | 12-01-18 | 16:43

"of "= "over"

knerf | 12-01-18 | 16:43

Hoe kan iemand die al twintig jaar geleden haar baan moest opgeven wegens een progressieve ziekte nu fit genoeg zijn voor een veeleisend bestaan als raadslid in Amsterdam?

Abu Bachouca | 12-01-18 | 16:13

Beste GS, Slavyna doet niets, helemaal niets. Haar tactiek is om zich in stilte te hullen en later als de storm iets is gaan liggen de slachtofferrol te gaan aannemen en te fingerpointen naar de boze mensen die haar en Kuit dit hebben aangedaan. Het mooie zal zijn dat een aantal mensen haar zal steunen onder het mom 'genoeg is genoeg, zand erover, zielig enz'. En een zielige onderdrukte zwarte vrouw scoort nu eenmaal bij de MSM, SJW's, repressief links en BN-ers.

BozePaarseMan | 12-01-18 | 16:13

Zo is dat. Ik denk Sylvana alvast een nieuwe bril aan het uitzoeken is voor de benodigde gekwetste look.

Lewis Lewinsky | 12-01-18 | 16:19

Parool = zielig. En in de administratie van de Radboud zal heus wel terug te vinden zijn of Whalin' Cailin zich ooit heeft aangemeldt/ingeschreven. En als dat zo is denk ik - dat had je in die tijd, iig aan de RUG - dat ze een of twee vakken op universitair niveau facultatief heeft gevolgd. Uni's doen dat wel vaker, om geld binnen te hengelen en mensen toch een soort van papiertje te geven. Meestal in de avonduren... Maar ook dat moet simpel uit te vogelen zijn.
Enfin, benieuwd wat het volgende lijk is dat uit de Transsylvaanse kast komt rollen.

Graaisnaaiert | 12-01-18 | 16:13

Verklaring Bij1: [Mensen zijn nog steeds belangrijker voor ons dan het rectificeren van een aantal opeenstapelende aannames]

Los van het feit dat die zin niet loopt en eigenlijk iets heel anders zegt dan wat bedoeld wordt - de brutaliteit en grenzeloze arrogantie blijven je verbazen.

Dat Kuit de boel bij elkaar gelogen heeft -geen vergissinkje, ze beweert meerdere keren als psychiater gewerkt te hebben- is alleen maar een 'opeenstapeling van aannames'. Waarheid is voor deze narcistische gekken maar net wat je zelf wilt.

raskol | 12-01-18 | 16:10

Niks zielig Karma is a Bitch

harries | 12-01-18 | 16:09

Wacht maar tot de put opengaat over So Roustayar . nmr 10 op de lijst. Zowel nmr 10 als 12 zijn gelinked aan de int socialisten, de linkse variant van Erkenbrand. En dat hangt weer samen met Meulenbelt, nr 15.
nr 12, marjan sax , bekend van Stichting Democratie en Media. Google is uw vriend hier.

Chemokar | 12-01-18 | 16:08

Nou, die nmr 10 is interessant. Das een behoorlijk radicaal geval waar over as we speak nogal wat op de twitters opduikt. geen idee wat mevr Simons met de int socialisten van doen heeft.

Chemokar | 12-01-18 | 16:27

Klopt, dat is volgens mij haar broer.

Chemokar | 12-01-18 | 20:52
▼ 1 antwoord verborgen

Balen he Syl ? Dat internet en social media waarin alle leugens duidelijk worden. Gin vroeger toch een stuk makkelijker. Toen trapte iedereen in alle politiek correcte verhaaltjes. O ja, nepnieuws. Is een item tegenwoordig.

Kamervraag | 12-01-18 | 16:08

Cailin Kuit heeft waarschijnlijk twintig jaar geleden een tijdje bij een psychiater gelopen. Wellicht was die wel verbonden aan de Radboud Universiteit. Is ook allemaal best lastig uit elkaar te houden als je ze niet allemaal op een rijtje hebt (zie foto)

Ballenman | 12-01-18 | 16:05

Het is een term uit de voetballerij, Mahatma.
Ballenman aka materiaalman.

Lewis Lewinsky | 12-01-18 | 16:27

@Mahatma | 12-01-18 | 16:05
Lekker inhoudelijke reactie. Je mag zelf bedenken hoe je het interpreteert. De eerste pagina met google-hits zijn gewoon sfw dus je gandhi gewoon openen. Succes.

Ballenman | 12-01-18 | 16:29

Ballenman | 12-01-18 | 16:29
Niet zo lichtgeraakt. Neem een biertje ofzo en koel af. Het is bijna weekend.

Mahatma | 12-01-18 | 17:10
▼ 2 antwoorden verborgen

scherp

TDB | 12-01-18 | 16:41

@koekopjeoog, zal wel komen omdat ik uit een deurpje kom, maar de regel is dat je wat ligt verder met rust moet laten

Bokito ergo sum | 12-01-18 | 16:05

Ik zie niemand liggen. Ik zie Syl en Cailin wel liegen.

Lewis Lewinsky | 12-01-18 | 16:09

Zoals Lewis Lewinsky al zegt. Dat is juist het hele punt: ze blijven volharden in hun leugens. Daarom: pas stoppen met doorbijten wanneer ze hun leugens hebben bekend!

zef732 | 12-01-18 | 16:15

Als je 6 jaar over de MAVO doet is het wel knap als psychiater te werken met je 29ste ohhhh wacht.........

Trumme | 12-01-18 | 16:04

Laat die mevrouw toch ... nou vooruit ... misschien nog 1 Photosoep van Sylvana met het haar van die psychiater ...

Watching the Wheels | 12-01-18 | 16:01

Ophouden? Waarom? Juist blijven roeren in de stront, des te vaker worden ze uitgenodigd op tv en maken ze zich nog meer belachelijk dan ze nu al zijn. De zielige slachtoffer uithangen is juist hun verdienmodel. Dat is hun keuze, het wordt ze niet opgedrongen. Als Kuit gewoon zegt: ok, foutje, ik was geen psychiater en ik heb gelogen, is daarmee de kous af. Zolang ze dat niet doet iedere dag een topic graag.

quigg | 12-01-18 | 15:59

Dat "'De bron van het gerucht fascineert me" ook. Nee, als je op je bek geslagen wordt "fascineert" je dat niet, dan doet dat zeer. SS houdt zich lachend groot terwijl men haar uitlacht om haar stinkend vieze onderbroek. "Uw opmerking dat er poep langs mijn benen loopt fascineert me..."

Hufterst | 12-01-18 | 15:56

Passend werk weigeren als je in de Wajong zit is niet toegestaan. Je kunt dan je recht op de uitkering verliezen. Mevrouw heeft alleen een MAVO diploma en weigert callcenterwerk. Dat is dan byebye Wajong!

Steinway | 12-01-18 | 15:56

Ik heb haar MAVO-diploma niet gezien. ....

Lupuslupus | 12-01-18 | 16:37

Ik verwacht ook niet dat Sylvana ooit open zal praten over deze kwestie.

Carmelita | 12-01-18 | 15:55

Hoeveel Vogelaartjes gaan er nog volgens......?

koekieopjeoog | 12-01-18 | 15:56

Sylvana Simons:
( ) geschikt
(V) ongeschikt

benjeallanggek | 12-01-18 | 15:54

Op je achttiende van school af met Mavo ...
Met de auto naar school tussen de beugelbekkies !

Jimmy Mc Clure | 12-01-18 | 15:53

Ja die is 2x blijven zitten. Echt een toppertje. Kijk, 1 x kan nog want het is toch een sprong van de lagere school naar de MAVO. Dat je dan eerst moet 'wennen' is te billijken maar 2x blijven zitten is gewoon niet de benodigde hersens hebben of er met je pet naar gooien. De examencijfers lijken mij ook wel interessant hoewel, mevr. is weg vom Fenster dus niemand boeit dat eigenlijk nog.

Lupuslupus | 12-01-18 | 16:35

Bij het Parool is de vrijdagborrel al begonnen...

Bouwfraudeur | 12-01-18 | 15:52

Die begint toch op maandagmorgen? Oh nee, das mijn borrel die ik nodig heb als ik het parool lees op maandagmorgen...

koekieopjeoog | 12-01-18 | 15:56

Die borrel begint al op donderdagavond. Dan vragen ze aan elkaar: waar schrijven jullie over? En vervolgens zie je op vrijdag en zaterdag identieke artikelen staan in beide kranten.

knerf | 12-01-18 | 18:15

Dit mensje is kapot, niet door Geenstijl maar door Sylvana. Vanaf nu past slechts medelijden

Bokito ergo sum | 12-01-18 | 15:49

Die was allang stuk, d'r hele leven in de mafklappermolen rondgedraaid. zielig? Ja. Medelijden na deze bijkans hilarische poging om de politiek in te gaan? Nee.
Sylvana is sowieso een heks dat ze diane voor haar karretje wil spannen en die komt ook alle hoon toe maar aangezien diane wilsbekwaam mag worden geacht had ze dit van tevoren moeten bedenken.

elfenstein | 12-01-18 | 15:55

Dit mensje was al kapot voor Sylvana (crypto pyramides, cv gezwam, waarschijnlijk nog veel meer leugens en uitzuigerij)... maar zag in Sylvana een kans om mee te liften op een groep kapotte mensen, en weer een nieuw verdienmodel bij elkaar te liegen, helaas voor haar is deze trein ontspoort. Tsja... wel is het soort zoekt soort, de rest van de club heeft toch een beetje de schijn tegen in hetzelfde hoekje te zitten...

koekieopjeoog | 12-01-18 | 15:55

Voor iedereen die zegt dat het nu wel klaar is: nee. Antidemocratische gekken als Sylvana Simons zijn potentieel gevaarlijk voor de openbare orde. Dit moet op journalistieke wijze onschadelijk gemaakt worden, voordat het meer kwaad aanricht. Aanpakken dit zooitje leugenaars. Verpulver de politieke ambities van 's lands nietskunner Sylvana Simons.

Gualtiero | 12-01-18 | 15:48

Precies. Doorbijten!

zef732 | 12-01-18 | 15:51

Precies. Níks klaar. Fouten behoren rechtgezet te worden. Niet onbesproken gelaten te worden om de persoon in kwestie maar verder met rust te laten, waarna ze in de vergetelheid raken. We gaan toch zeker geen zoete broodjes bakken? Wie zaait, oogst & hoge bomen vangen veel wind.

HypoPseudo | 12-01-18 | 15:54

Yep. Het is schandalig hoe deze dame politiek is misbruikt door silly Syl. Gewetenloos gewoon.

Mahatma | 12-01-18 | 15:55

Dat gehak op die Cailin Kuit staat me een beetje tegen eerlijk gezegd. Concentreer liever op de ideologie van Bij1.

Tempolier | 12-01-18 | 15:47

Het gaat over Sylvana, da's de kop van het stukje. Aan inhoudelijk kom je met de freakshow die zich bij1 noemt niet eens toe.

TheseDays00 | 12-01-18 | 15:53
-weggejorist-
BBRDWR | 12-01-18 | 16:04

Hou toch op dit zielige hoopje mens nog meer te beschadigen dan ze al is, we weten het nu wel!
Richt je op die 'intelligente bril' negerin, daar heb ik minder moeite mee.

BadLieutenant | 12-01-18 | 15:47

Hoezo? ze doen het toch met zn 2en.... ze blijven opstaan... dan moeten ze gewoon blijven liggen

koekieopjeoog | 12-01-18 | 15:48

Moet nogal saaie dingen doen vandaag. En dan vind ik het een leuk spelletje om te bedenken wat er met Bob de Badwaterman is gebeurd. Was hij bang dat er ook van hem zijn shit zou komen bovendrijven? Of was het iemand die, heel verstandig, besloot om 'm te peren en niet mee te doen aan zis carnevale banale?
Maar goed, genoeg nu, lijkt me. Uiteindelijk vind ik bijvoorbeeld het gerommel met het cv van Hennis toch wat relevanter: 925.nl/archief/2017/11/24/pret-met-het...

Poesmobiel | 12-01-18 | 15:47

Beetje te laat, die heeft het veld al geruimd. Wel handig om achter de hand te houden als ze weer gerehabiliteerd wordt.

Abject | 12-01-18 | 15:57

Abject | 12-01-18 | 15:57
Ze zit in de 2e kamer nu.

Poesmobiel | 12-01-18 | 17:18

Oh, in dat geval heb je een sterk punt.

Abject | 12-01-18 | 18:01

Ik kan me niet voorstellen dat Kuit het enige dubieuze figuur is in die club. Nu deze zaak zo'n beetje beklonken is, is het niet beter om de volgende onder de loep te nemen? Er moeten toch genoeg mensen met een strafblad bij zitten. Het zou GS sieren als ze deze racistische beweging onderuit kan halen.

skoftig | 12-01-18 | 15:45

Tara heeft nog een tijdje de baantjescarrousel afgedraaid, baas mogen spelen over Stichting Pandora (-Voor iedereen die psychische problemen heeft of gehad heeft), en is daarna iets anders gaan doen, aldus wiki:
"Na haar vertrek uit de kamer werd Singh Varma in 2005 hoofdredacteur van het opinieblad "Volkskrant Suriname". Later werd ze medewerkster in een Surinaamse broodjeszaak."

Abject | 12-01-18 | 16:01

Abject | 12-01-18 | 16:01
die broodjeszaak job was waarschijnlijk de eerste werkervaring nadat de subsidie/uitkeringskraan werd dichtgedraaid.

NV_2017 | 12-01-18 | 16:32
-weggejorist en opgerot-
koekieopjeoog | 12-01-18 | 20:55
▼ 1 antwoord verborgen

Hoezo, "fuck Het Parool"? GS gaf silly Syl deze uitweg toch ook?

Mahatma | 12-01-18 | 15:45

WTF moment van de dag.

Mahatma | 12-01-18 | 16:00

@Mahatma | 12-01-18 | 16:00
"De politie gaat uit van een misdrijf."

Watching the Wheels | 12-01-18 | 16:15

En dan nu die transsexueel. Die zegt in een verklaring op de website van BIJ1 "Ik heb altijd geprobeerd om uit de seksindustrie te komen; de lijst met diploma's en certificaten is lang, maar door vooroordelen tegen transgenders werd ik altijd afgewezen. Hierdoor bleef ik noodgedwongen als sekswerker werken."
Ik geloof er niets van dat je als transgender niet aan het werk komt in NL als je gewoon goed opgeleid bent. Als je bij "werkervaring" alleen "sexwerker" op je CV hebt staan, tja, dan wordt het lastig.
Toch ben ik wel heel nieuwsgierig naar die lange lijst met diploma's en certificaten.
Leuk om uit te zoeken, GeenStijl?

J. Jarig | 12-01-18 | 15:44

Laat die 'transvrouw' toch. Parsons is er gelukkig mee.

Mahatma | 12-01-18 | 15:46

Hoe langer de lijst hoe een grotere onzin. Qua diploma en certificaten is één juiste genoeg. Drs voor je naam. Of Dr. Of gewoon een certificaat van een HBO opleiding. Een lijst met certificaten is alleen maar 'lang' te maken als er natuurgeneeskunde middels klanktherapie, cursus bloemschikken en reïntegratiecursus verlepte huismoeders bij zitten.

Hufterst | 12-01-18 | 15:58

Als je je gewoon als vrouw presenteert (want zo ziet 'het' er uit) en de juiste papieren hebt is er geen werkgever die je zal afwijzen n.a.v. wat je in dit geval tussen je benen hebt hangen. De werkgever weet dat namelijk niet. OF je moet het de werkgever tijdens de sollicitatieprocedure vertellen. Maar waarom zou je dat doen behalve wanneer je een creap bent?

Tijdens het behalen van de 'lange lijst met diploma's' haha. was het transgender zijn blijkbaar geen enkel probleem. Dus ook van dit persoon is het weer een broodje aap verhaal.

Wanneer je je kandidaat stelt voor de gemeenteraad behoor je de hele gemeente te dienen en niet alleen jouw creap clubje.

Lupuslupus | 12-01-18 | 16:29

Cailin Kuit is een zielig geval. De pijlen moeten worden gericht op de tragische figuur Silvana Simons.

En net zo goed op de media, die de voormalige starlet Simons de ruimte heeft gegeven. Eerst de Viva met een serie onleesbare columns, nadat de tsjech Martin Simek per ongeluk het woord “zwartjes” hanteerde op de tv. En oh, oh, oh wat waren de werelddraaitdoormensen geschokt. Viva kwam met herstelbetalingen en al de rest is geschiedenis.

La Simons kwam in de mallemolen van de talkies en ging vervolgns met de ultra reactionaire moslimbroeders in zee. De vreemde manier waarop de media deze dame alle ruimte geven voor haar leugens, geeft te denken. Net als de voorkeursbehandeling die Silly Sil van het OM heeft gekregen. Hoe Kom?

De main stream leugenpers mag toch wel het een en ander uitleggen. De kritiekloze behandeling. De weigering on te rapporteren over Cailin Kuit, een voorgedragen aankomend gemeenteraadslid dat zichtbare leugens verkoopt. Is controle op de democratie helemaal niet meer van belang voor de MSM?

Glasgow Argus | 12-01-18 | 15:43

Als de MSM weigert te berichten over duidelijke fraude van linkse aankomende politici zegt dat toch duidelijk iets over diezelfde MSM?

rijk | 12-01-18 | 15:50

Herstelbetalingen?????? Kun je die als Nederlandse dan ook aanvragen? Ik heb altijd begrepen dat de Nederlanders de slavenhandelaars waren. U beroept zich toch altijd op dat Nederlanderschap.

Jimmy200 | 12-01-18 | 16:26

De Radboud Universiteit heet pas sinds 2004 zo. Als zij daar in het verleden heeft gestudeerd zou je toch denken dat ze zou spreken van de Katholieke Universiteit Nijmegen.

Verkneukelaar | 12-01-18 | 15:43

Ik zeg kapot procederen die Kuit. Het is een zielig stukje mens, als ik haar zo inschat, dus de rechter zal het allemaal wel afvlakken omdat ze in een armlastige situatie zit. Je kan eigenlijk alleen maar medelijden hebben met haar.
Sylvana daarentegen zou eens iets aan haar pedante houding moeten doen en gewoon toegeven zij redeneerde op vooroordelen tav Geenstijl. Iets wat ze onschuldige witte mannen maar al te vaak (onterecht) verwijt.
En dan hebben we Pieter Jan Hagens nog.

Barbarous_Relic | 12-01-18 | 15:41

Ik mag die racistische ragebol met nepbril niet. Maar dit is onsportief. GS heeft gewonnen, laat je tegenstander in stilte afdruipen.

Zeddegeizot | 12-01-18 | 15:40

Helaas moet je deze types afdrogen, afdruipen duurt eeuwen of het blijft gewoon plakkerig vochtig in het rekje staan.

elfenstein | 12-01-18 | 15:42

Het is pas klaar als ze toegeeft te hebben gelogen. Tot die tijd ....

rijk | 12-01-18 | 15:46

@elfenstein Dit dus. Martelen die (vette) hap.

HeilTrump | 12-01-18 | 15:58
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
Kaktussendoorns | 12-01-18 | 15:40

Sylvana: het houdt niet op .... niet vanzelf....

koekieopjeoog | 12-01-18 | 15:39

Goed zo! Doorbijten en niet meer loslaten. Die hele circusmenagerie van Bij1, inclusief dompteuse Sylvana, moet aan flarden. Onze democratie is het waard.

zef732 | 12-01-18 | 15:39

Noem dat wijf gewoon bij haar echte naam, net als ollongren. Artiestennamen in de politiek lijken mij extreem onwenselijk, er is maar 1 goede reden om dat te doen en dat is vervreemding, ruimte scheppen voor trucjes, het oudste kunstje uit het boek voor goochelaars en snakeoil verkopers. Wat wil dat borderlinewijf nou bereiken met d'r cailin? Overkomen als SJW americana? Ze heet Diane Niesse, Kajsa Ollongren heet Karin Hildur Ollongren, kajsa is een koosnaampje turned artistname. Stop daarmee, gewoon je eigen naam gebruiken als je anderen wil vertegenwoordigen.

elfenstein | 12-01-18 | 15:39

Lang artikel maar alleen dat Borderline volstaat.Google maar eens.: Borderline personality disorder.

Jimmy200 | 12-01-18 | 16:36

In Suriname, waar Sylvana is geboren, stemmen ze massaal op Desi Bouta, een veroordeelde drugscrimineel die politieke tegenstanders heeft laten afknallen. Dat zal het referentiekader van La Simons zijn. En vergeleken bij de wandaden van Bouterse is het gedoe rondom Kuit natuurlijk klein bier. Het zal de potentiële B1-stemmers uit de Bijlmer allemaal weinig kunnen schelen.

Kuifje-in-Afrika | 12-01-18 | 15:39

Als die trol hoegenaamd psychiater is, dan ben ik de kroonprinses van Lombardije.

Dat ze zeker wel kennis heeft van de psychiatrie wil ik nog wel geloven.
Als patiënt.

EefjeWentelteefje | 12-01-18 | 15:38

Misschien kunnen ze een (openbaar) vergaderzaaltje huren bij Ripley's op Dam 21. Sterker, ik denk dat Ripley's zo'n zaaltje gratis ter beschikking stelt

BASinnic | 12-01-18 | 15:38

Sylvana krijgt in haar ogen de zwarte Piet toegespeeld maar of iets klopt staat zwart op wit. Dit betreft dus niet zomaar zwartmakerij maar eerder haar achterbakse poging om een wit voetje te halen bij de media. Ze staat er gekleurd op met dit soort leugens en misstanden. Ik trek wit weg bij het blijven draaien en het vals beschuldigen van media die wel de waarheid wil weten. Het ziet me zwart voor de ogen als ik de wantoestanden van BIJ1 gadesla. Of ben ik nu zwartgallig ? Sylvana leeft in een binaire wereld en ze verdient het om binair afgerekend te worden. Net zoals Quinsy, VARA, JOOP, DENK & PVDA. Dus.

Tutanchamon | 12-01-18 | 15:37

Mag een liegende en bedriegende partijleider eigenlijk wel op een kieslijst voor gemeenteraadsverkiezingen staan?

rijk | 12-01-18 | 15:36

Ja hoor. Die kan zelfs Minister President worden.

Nosky | 12-01-18 | 15:48

Als ik het zo lees dan is ze 18 jaar in 1987. Dan zou ze in de Wajong zijn gegaan. Maar de Wajong is pas in werking gegaan per 1 januari 1998. nl.wikipedia.org/wiki/Wet_arbeidsonge...

Dussen | 12-01-18 | 15:36

Dit soort types rollen van de ene leugen in de andere. Iets met psychische aandoeningen of zo.

rijk | 12-01-18 | 15:42

Wajong heeft voorloper, AAW

drastic | 12-01-18 | 16:13

Alweer een item over Kuit en haar naar aandacht snakkende werkgever? Misschien eens een ander lid van Bij1 onder de loep nemen i.p.v. deze stakker op wielen?

Linkse allergie | 12-01-18 | 15:36

Ze is het niet. Nooit geweest ook. Mevr Kuit is collateral damage in de narcistische zegetocht van de ex tmf dj. Het draait om mevr Simons. De rest is kanonnenvoer.

Chemokar | 12-01-18 | 15:35

Sylvana gelooft nog steeds dat Kuit psychiater is.
Ze zegt dat zij de bewegende beelden heeft gezien.

rijk | 12-01-18 | 15:34

Dit is racisme!

Mahatma | 12-01-18 | 16:16

In dit geval, geen haring of kuit maar gehakt.

pa_niek | 12-01-18 | 15:34

Sylvana ia een verwend meisje. Als voormalig golddigger lijkt een stevige therapie nu noodzaak. Overigens lijkt een aanklacht wegens smaad ook een volgende stap.

Bouwfraudeur | 12-01-18 | 15:33

Mss kan Kaas hier nog een huzarenslaatje uit slaan: mevr. Kuit heeft immer zijn signature-outfit gejat.

NecroSister | 12-01-18 | 15:32

Excuses komen niet. Het foutje toegeven komt niet. Een andermans gelijk beamen komt niet. Gevolgen? Niet. Dit gaat gewoon weer onder het Hollandsche tapijt bij de rest van de bult. Geloven in eigen gelijk? Ja, dat des te meer. Blame it on whatever? Uiteraard. Wanneer zien de MSM e.d. nu eens in dat Sylvana een kat in de zak is? Dat mevrouw gewoon talent mist om dermate serieus genomen te worden? Afvoeren. Weg! Raar wijf.

Dagdief | 12-01-18 | 15:32

Altijd gelijk hebben, bij problemen naar een ander wijzen, nooit zelf iets fout doen en je gediscrimineerd voelen. Waar heb ik dat vaker gehoord.

ScumbaggusMaximus | 12-01-18 | 15:40

Synaptische spleet, sulcus occipitotemporalis, nucleus dorsolateralis, monoamine oxidaseinhibitoren, ganglioncellen....enz..etc...etc.
Waarom zou Dr. Kuit geen medisch expert kunnen zijn met de menselijke hersenen als specialiteit? Waarom zou ze nog nooit mensenlevens kunnen hebben gered door de juiste conseclusie te hebben getrokken en de perfecte cocktail van medicijnen voor te schrijven? De kans dat ze liegt is kleiner dan dat de zon morgen niet opkomt, want ze zegt het zelf. Ik heb even als psychiater gewerkt. Waarom zou je daar in godsnaam aan twijfelen?

RickTheDick | 12-01-18 | 15:31

Ik denk dat Sylvana niet liever wilde dan het corrigeren door te zeggen: shit, foutje. Maar omdat de suggestie van GeenStijl was dat te doen werd mevrouwtje te trots.

Maar je kunt lullen wat je wil. Waar je bij de VVD simpelweg over het randje was geduwd, bleef Sylvana stug volhouden dat Cailin een geweldige kandidaat is en ook nog psychiater.

Ik vind het ergens wel zielig. Dat vrouwtje kan -nog- vrij weinig. Gemeenteraadslid zou haar misschine best passen. En dan struikel je over iets wat zo klein had kunnen zijn.

BBRDWR | 12-01-18 | 15:31

Dus als iemand -nog- vrij weinig kan, moettie maar bestuurder worden. Dit klinkt hetzelfde als "noem 5 verschillende automerken op om een rijbewijs te krijgen."

ScumbaggusMaximus | 12-01-18 | 15:38

Scumbag, ze is wel goed in lobbyen en nu blijkbaar ook fantaseren. Hoe ben je dan niet goed als politicus?

BBRDWR | 12-01-18 | 15:45

Is dit nou het laatste artikel of le Cait? Meer gaan jullie niet uit dit hoopje ellende peuren om Syl nog te pakken. MSM heeft de moed al opgegeven voor ze begonnen.

Focus liever op de andere kandidaten, zoals anderen reeds schreven.

ScumbaggusMaximus | 12-01-18 | 15:31

Mevrouw Kuit kan dus wel bij een callcenter werken. Daar lijkt ze me met haar grote mond trouwens ook prima geschikt voor. Dus waarom eigenlijk een Wajong-uitkering?

Angelica | 12-01-18 | 15:30

Volgens een miep bij het arbeidsburo...

ScumbaggusMaximus | 12-01-18 | 15:31

Omdat ze er niet ook nog een depressie bij wil. Ooit in een callcenter gewerkt?

vanBarchum | 12-01-18 | 15:32

Waarschijnlijk heeft zij via een uitzendbureau op een 0 urencontract in een psychiatrische of zwakzinnige instelling luiers verwisseld en de urine en poep flacons geledigd en schoongespoeld vandaar de titel psychiatrische dokter in de uitwerpselenkunde, geschikt geacht voor plaats nr 3 bij Mv SS van BIJ1

Goedverdoemme | 12-01-18 | 15:30

En waarschijnlijk onderwijl het luiers wisselen & flacons ledigen, op basis van het socialiseren met de patiënten, zichzélf tot psychiater benoemd.

HypoPseudo | 12-01-18 | 15:37

Nou, verrassing, dat heeft ze iig niet gezien haar gezondheid en het feit dat ze immobiel is. Dat neem ik haar niet kwalijk.

TheseDays00 | 12-01-18 | 15:39

Hey, @Spartacus. Ik geef je antwoord op je vraag. Simons gaat haar woorden niet terug nemen, daarvoor houdt ze veel te veel van zichzelf. Het is de schuld van dat linkshatende, racistische en xenofobe geenstijl!
Ik denk overigens niet dat jullie hier een onredelijke vraag stellen. Juist, als het zo'n lang, pijnlijk en moeilijk traject is geweest, mag een aanstelling als psychiater als enorme prestatie gezien worden, en daar mag ze trots op zijn.
Bottomline: Simons en Kuit lullen uit hun nek. Ze liegen beide alles aan elkaar. Hier was makkelijk doorheen te prikken, en ze hebben er nooit bij stil gestaan dat dat ook kan gebeuren.
Laten we hopen dat de afgelopen week ook binnen hun eigen achterban een onherstelbare schade achterlaat, en Simons net als vorig jaar zonder zetels blijft zitten.

Knisperende_Tissue | 12-01-18 | 15:30

Goed zo Spartacus.

Panos88 | 12-01-18 | 15:30

Het is nu wel klaar, het is nu aan de KNMG wat ze gaan doen. Iedereen snapt wel dat ze een fantast is, en mogelijk geestesziek, hoef je geen psychiater voor te zijn. Hoef je ook niet te zijn om te snappen dat de SS een borderliner is

Bokito ergo sum | 12-01-18 | 15:29

Het is niet klaar. Sylvana liegt dat ze scheel ziet.

Lewis Lewinsky | 12-01-18 | 15:32

Precies. Níks klaar. Fouten behoren rechtgezet te worden. Niet onbesproken gelaten te worden om de persoon in kwestie maar verder met rust te laten, waarna ze in de vergetelheid raken. We gaan toch zeker geen zoete broodjes bakken? Wie zaait, oogst & joge bomen vangen veel wind.

HypoPseudo | 12-01-18 | 15:44

Dit is echt zo'n gevalletje te laat om het toe te geven. Als ze gewoon meteen had gezegd, oh haha psychiater? Ik bedoelde eigenlijk psychisch medium oid was het ook oenig geweest, maar verder niets. Door het nu toe te geven, geef je tegelijkertijd toe te hebben gelogen en ontkom je niet aan totaal gezichtsverlies. Al denk ik niet dat het invloed heeft op het aantal zetels. Alle boze drammerts stemmen toch wel op Sylvana.

Japiekrekels | 12-01-18 | 15:29

Maar welke is het?

Pathologische leugenaar
Verschoor: De pathologische leugenaar is iemand die frequent liegt en dat zelf weet. Daarbij heeft deze leugenaar doorgaans een manipulatieve doelstelling. De pathologische leugenaar kan een persoonlijkheidsstoornis hebben. Het kan een symptoom zijn van borderline, of van een antisociale persoonlijkheid.

Pseudologia fantastica
Verschoor: De pseudologia fantastica liegt veel, net als de pathologische leugenaar. Een belangrijk verschil is dat hij niet weet dat hij liegt. Als voorbeeld kunnen we iemand noemen die per se meester in de rechten wil worden. Bijvoorbeeld omdat zijn vader dat ook was en het van hem wordt verwacht. In het tweede jaar van de rechtenstudie blijkt echter dat hij voor die studie niet uit het juiste hout gesneden is en hij moet ermee stoppen. Als cognitieve dissonantie gaat de betrokkene zich toch als meester in de rechten gedragen. Hij vertelt vrienden dat hij meester in de rechten is en gedraagt zich ernaar. De leugen wordt ook voor hemzelf waarheid.

BASinnic | 12-01-18 | 15:28

Boudewijn Buch had volgens mij dat tweede.

vanBarchum | 12-01-18 | 15:31

Ze heeft een keer gezegd dat ze als psychiator heeft gewerkt. Dat is een domme uitspraak. Ook dom dat ze er niet op terugkomt, maar dat er ontwijkend op gereageerd wordt. Maar dat maakt nog niet dat ze aan een van bovenstaande criteria voldoet. Waarschijnlijk vond ze dat ze werk heeft gedaan dat tot het takenpakket van een psychiator behoorde.

Gemak | 12-01-18 | 15:48

Gemak | 12-01-18 | 15:48
Tot twee keer toe "psychiator" bezigen, is dan weer wel een teken van intelligentie... Of u doet uw nick ere aan.

Acar_ketimun | 12-01-18 | 17:42
▼ 1 antwoord verborgen

Op naar de volgende kandidaat.
We hebben nog een geslachtsloze kraker zonder achternaam, een nep professor van de fopstudie en iemand die dakloos was omdat zij op haar 18de niet meteen een sociale huurwoning heeft gekregen.

Osdorpertje | 12-01-18 | 15:28

Wel met een hoofddoekje om.

PresidenteDeConjovia | 13-01-18 | 09:28

Sylvana Simons, waar heeft Nederland dat aan verdiend?
Ze kon goed radio DJ spelen en goed dansen (zit in de genen van negers) maar houdt het daar dan bij. Iedereen in Nederland racist maken die dat niet is en ook nooit is geweest wat is daar nu leuk aan???

kippevlees | 12-01-18 | 15:28

ik zou trouwens ook nog even kijken naar de bijscholingsplicht. Volgens mij is deze voor artsen pas sinds enkele jaren een formele plicht.

RenHoek | 12-01-18 | 15:28

Bel gewoon even met de Radboud Universiteit. Dan weet je 't zeker.

grep | 12-01-18 | 15:25

Is gedaan. Radboud zwijgt. Iets met privacy.

Lewis Lewinsky | 12-01-18 | 15:28

Radboud Universiteit durft de waarheid niet te vertellen. Iets met linkse sympathieën of zo.

rijk | 12-01-18 | 15:30

"Jullie zijn racisten, allemaal!!1!"

Mahatma | 12-01-18 | 15:25

Bij1 is een marginaal verschijnsel, en Simons krijgt echt teveel (negatieve) aandacht

Diotima | 12-01-18 | 15:25

Daarom was ze dus in Buitenhof.

Lewis Lewinsky | 12-01-18 | 15:27

Sylvana is goed voor 3 van de 50 zetels in de gemeenteraad omdat zij heel populair is in de Bijlmer. Zo marginaal is zij dus niet in Amsterdam. Vraag is alleen, welke van de overige kandidaten gaan op die andere 2 zetels zitten.

Osdorpertje | 12-01-18 | 15:58

Sylvana krijgt, krijt met de roe van Zwarte Piet!!!

vanrechteren | 12-01-18 | 15:24

Eerst liegen, dan schelden.
Prima strategie, Simons.

Lewis Lewinsky | 12-01-18 | 15:23

Ze liegt dat ze zwart ziet.

kneuterzak | 12-01-18 | 16:21

De "write two letters" strategie is beter voor haar.

PresidenteDeConjovia | 13-01-18 | 09:27

G1 t1, -1

DrumPiet | 12-01-18 | 15:22

Het lijkt de Piratenpartij wel. Daar zijn ze net zo hypocriet!

dezakloper | 12-01-18 | 15:21

Ja, dat is extreemlinks sores waar je ook niet mee geassocieerd wil worden.

vanBarchum | 12-01-18 | 15:25

Ah, maar de Piraten hebben tenminste een échte vrouw in latex in de aanbieding.

PresidenteDeConjovia | 13-01-18 | 09:26

Mevrouw Simons kan de restanten van haar borsten nat maken. Er komt zeker nog meer leuks aan het licht. Dat kan ook niet anders met die total freaks op haar kandidatenlijstje.
Dat worden dus nog een aantal leuke weken tot de gemeenteraadsverkiezing.

rijk | 12-01-18 | 15:21

bij1 site ligt nu helemaal plat maar dat de webmaster een prutser is al bewezen:
linkt DENK ik per ongeluk naar Joodse site bij.org: www.ibb.co/c0moz6
result: www.ibb.co/izPVCR

Ovideenznvrienden | 12-01-18 | 15:20

Nee hoor, je moet wel goed zoeken! Het is: www.bij1.org

kippevlees | 12-01-18 | 15:35

klik eens door naar 'veelgestelde vragen' of check screenshot, wel goed kijken ;)

Ovideenznvrienden | 12-01-18 | 15:36

Dat .org is om de illusie van een organisatie te wekken?

PresidenteDeConjovia | 13-01-18 | 09:25

Simons zal er, vroeger of later, toch op in moeten gaan. Geen journalist zal haar er niet op aanspreken en zonder media-aandacht kan ze niet.

Carmelita | 12-01-18 | 15:20

profiteur van de samenleving dus

spuit-12 | 12-01-18 | 15:20

Meisje toch, wat heb je hier weer een zootje van gemaakt

Roy020 | 12-01-18 | 15:20

Zou kuit wel weten dat Nijmegen gewoon in Nederland ligt, en niet ergens in de woestenij van oepa boepa? Overigens gaan er geruchten dat ze nooit is gezien op de Radboud. Maar er is vast wel iemand die dat kan bevestigen

jack and friends | 12-01-18 | 15:20

Ik kan bevestigen dat ik haar daar nooit heb gezien, want ik ben nog nooit in Nijmegen geweest. Hope this helps xoxo

vanBarchum | 12-01-18 | 15:24

Geenstijl, complimenten voor dit geweldige stuk journalistiek! Heerlijk om te zien hoe het zootje ongeregeld dat zich BIJ1 noemt stukje bij beetje gefileerd wordt. Ik heb genoten!

enternaar | 12-01-18 | 15:20

Mooooiiii :-)

HypoPseudo | 12-01-18 | 15:46

Vanaf HAVO VWO doen kost je al twee jaar (MINIMAAL). Het lijkt mij sterk dat zij op een avondschool een VWO opleiding in 2 jaar kan doen, meestal gaat het daarbij om deelkwalificaties, 5 jaar lijkt me aannemelijker, vooral ook omdat ze latijn in haar pakket moet hebben en dat op de HAVO niet aangeboden wordt. Met haar voortraject lijkt het me ook onmogelijk op haar 18e HAVO gehaald te hebben, dat is voor gezonde mensen en dan zeker niet via het MAVO traject, dat ook nog eens een jaar extra kost.

Maar laten we lief voor haar zijn en geloven dat ze VWO (met Latijn) gedaan heeft en die op haar 24e had afgerond (Waarom staat dat VWO diploma niet in haar CV?).

Met haar beperkingen in 6 jaar als arts afgestudeerd te zijn is ook al onmogelijk. Bovendien gold er zover ik weet ook nog eens een numerus fixus voor de artsenstudie. No way.

bergsbeklimmer | 12-01-18 | 15:20

En ik roep het nog maar eens: check out die Jasses. Begon ook met vmbo en daarna universiteit (achteraf slechts een niet afgemaakte schakelklas)

Fred Hartman | 12-01-18 | 15:55

Colloqium Doctum. Heb ik ook gedaan. Moet je echter wel 21 voor zijn.

knutsel_ | 12-01-18 | 16:18

ah ja, colloqium doctum die naam was ik vergeten, heeft m'n moeder ooit gedaan maar die was toen al een jaar of 40.

geenspam | 12-01-18 | 16:46
▼ 2 antwoorden verborgen

Het schip van Bij1 is al gezonken voordat het de haven is uit gevaren.
Verbaasd me ook niks met dat stuk chagrijn van een Syl als kapitein.

pontius | 12-01-18 | 15:19

Even voor de goede orde, we hebben het hier over gemeentepolitiek en gemeenteraadsverkiezingen 2018.
Leuk dat gender- en rasgeneuzel maar welke antwoorden heeft Bij1 op vraagstukken als: Rioolheffingen, parkeerproblematiek, overlast van toeristen, woonlasten, sociale woningbouw, afname van het winkelaanbod, veiligheid op straat, gevaarlijke kruispunten?
Dat zijn de thema's van lokale partijen maar daar heb ik Silly Sylvana nog niet over gehoord.

leo de pejo | 12-01-18 | 15:18

Dat is traditionele politiek, daar waagt de opruier Sylvana zich niet aan.

vanBarchum | 12-01-18 | 15:22

Rioolheffingen zijn racisme

Harry Turtle | 12-01-18 | 15:34

Het is Hom of Kuit. Kuit is weg. Hom (die als buschauffeur het warme badwater van de witte suprematie is ontsnapt en de wijde wereld van Amsterdam is ingetrokken) is ook al van de kieslijst verdwenen.
Mw. Simons is al tijden zo arrogant en overtuigd van haar eigen gelijk, daar verandert de affaire mw. Kuit blijkbaar niets aan.
www.youtube.com/watch?v=V7dEGn9AQhI

El Rico Grande | 12-01-18 | 15:18

Hom was dus de slimste van het stel. Het schip snel verlaten nadat Syllie geen blijk gaf om dit foutje snel recht te zitten maar zich volledig laat leiden door rancune, haat en narcisme.

Harry Turtle | 12-01-18 | 15:32

Sylvana, je hebt je partij niet on de controle: je beent geen leider en zonder leider gaat het ook niet lukken al wil je nog zo inclusief zijn. Het egoisme is te ver doorgeslagen binnen bijen, maar daarvoor zit ook iedereen in deze partij.

TheseDays00 | 12-01-18 | 15:18

Het staat met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vast dat mevrouw Kuit met de psychiatrie verbonden was. Maar alleen als patiënt.

rijk | 12-01-18 | 15:18

We hebben ook nog die kwestie van die gestolen foto's. Is er een register van Shemales dat even geraadpleegd kan worden? Of wellicht een vergeten filmpje op de een of andere porno-site? Moet te doen zijn.

Schoorsteenveger | 12-01-18 | 15:16

It cannot be unseen. Ik waag mij er niet aan (al weet ik het ook niet te vinden op darkweb).

TheseDays00 | 12-01-18 | 15:19

De nog onlangs geschreven recensies op hoerenloperswebsite Hookers.nl meldden dat de trans prostitué die ze bezocht hadden inderdaad de dame (heer? Transg?) van de foto’s was die daar op kinky.nl tot woensdag jl op adverteerde. Ook de woonplaats van de bezochte trans komt overeen met de woonplaats van de Bij1 kandidate Paula, evenals haar taalvaardigheid.

Fontanarossa | 12-01-18 | 15:37

Fontanarossa | 12-01-18 | 15:37
OK. Da's een begin.

Schoorsteenveger | 12-01-18 | 16:25
-weggejorist-
kommabijmebinnen | 12-01-18 | 15:15

Als coassistent moet je overigens allerlei coschappen lopen en lange diensten draaien. Mevrouw Kuit, gelooft u het zelf, en heeft u daarna nog een specialisatie gedaan waarbij vooral de nacht- en weekenddiensten tijdens de AIOS-periode erg slopend kunnen zijn, en noemt u zichzelf bekwaam om nu TS'en te kunnen beoordelen en medicatie te kunnen voorschrijven? EN u sluit zich aan bij die flutpartij van Sylvana? Wij geloven er geen sikkepit van, u wel?

vanBarchum | 12-01-18 | 15:15

Ze heeft ze sowieso niet gelopen. Hooguit gerold.
GS Targets this year: Kuit, Simons, Hagens, Jole, Jinek, ....

Fred Hartman | 12-01-18 | 15:44

Peggold! Vergeet Peggold niet.

PresidenteDeConjovia | 13-01-18 | 09:23

Waarom krijgen links extremisten zo ontzettend veel media aandacht? Simons is niet interessant, haar mening is vertegenwoordigd onder een heel klein deel van de bevolking. Ik denk zelfs dat er meer mensen de sharia willen in oeren, dan dat er mensen het met haar eens zijn... Leuk om 1 a 2 topics over te maken. Goed werk Geenstijl! Zeker! Maar nu weer over tot de orde van de dag en weer zoeken naar iets maatschappelijk belangrijkers dan dit soort paria.

Goed-hardt | 12-01-18 | 15:14

Simpel, wanneer iemand je op de nationale propaganda zender beschuldigt een dubieuze bron te zijn, je dat niet over je kant kan laten gaan.

Foolonthehill | 12-01-18 | 15:19

Ik vermoed dat ze een pion is van de Deep State!!1

vanBarchum | 12-01-18 | 15:20

Caitlin liegt gewoon. En ze is te dom om te poepen. Ze wilde gewoon indruk maken met een zielig verhaal hoe zij door haar handicap haar werk is kwijt geraakt. Maar omdat ze nooit gewerkt heeft moest ze een baantje verzinnen. En in plaats van kassamedewerker of postkamermedewerker werd het psychiater, want dat klinkt indrukwekkender. Terwijl het voor iedereen duidelijk is dat zij hiervoor de intellectuele bagage mist.

Osdorpertje | 12-01-18 | 15:13

Wat me wel frappeert is dat die Kuit nu zelf niks zegt. Heeft weinig te verliezen nog, alleen maar te winnen. Zou nu nog steeds kunnen toegeven dat ze een beetje gelogen heeft. En weet je wat? Ik denk dat de meesten, zelfs hier in het riool van GS, het nog zouden accepteren ook, dat excuus achteraf, en het dapper zouden vinden dat ze voor het eerst in haar leven misschien eens werkelijk van haar af zou bijten. De grote boze wereld die ook door Meulenbelt buitengehouden werd is zo boos nog niet, toont meer inclusiviteit, zo waag ik te veronderstellen, dan die hele freak show bij mekaar. Ze is ronduit uitgebuit door die club, tot slaaf gemaakt en geslachtofferd ten behoeve de ambities van die hatende pratende bril. En nu met kar en al overboord gekieperd.
Het zou wat zijn, een onafhankelijke journalist(e) die haar nu voor de camera haalt om het hele verhaal te doen. Ben erg nieuwsgierig wat ze aanvankelijk met die filmploeg van plan waren en waarom het zoveel uren duurde om er dat nepinterview uit te persen.
Ik vrees dat Cailin Kuit niet sterk genoeg is, het vermogen niet heeft, de kracht niet heeft en de wil niet heeft om haar verhaal te doen. Jammer dan. Zou een inkijkje geven, zou werkelijk wat toevoegen, zou laten zien, zo verwacht ik, hoe zij als gehandicapte door die hyena's aangevreten is en al bloedende is achtergelaten.

Schoorsteenveger | 12-01-18 | 15:28

De hele partij"top" is bijeen geweest. Die hebben gewoon een oekaze uitgevaardigd dat Kuit d'r knappe smoeltje dicht moet houden.

PresidenteDeConjovia | 13-01-18 | 09:22

Nu weten we het wel GS, niet blijven schieten op een mug, zet deze rabiate energie eens in op Pechtold. ..

King of the Oneliner | 12-01-18 | 15:13

Dit nazorgtopic had ik anders hard nodig, King.

Lewis Lewinsky | 12-01-18 | 15:15

Oneens. Blijven wroeten waar het stinkt. Parool geeft ook indirect GS de schuld van de stomme reactie van Simons, ipv de luis in de pels te prijzen.
Net zolang doorzeuren totdat de laatste meurende steen boven is!!

BenPakdee | 13-01-18 | 00:15

Aan de ene kant heeft het wat Noord-Afrikaans, dat kopschoppen op iemand die op de grond ligt. Aan de andere kant, zolang Trouw met dat soort stierenpoep blijft komen, is de wortel nog aanwezig, en die moet ook verwijderd worden.

PresidenteDeConjovia | 13-01-18 | 09:20

Brulvana: Apres Kuit het gelieg.

Lewis Lewinsky | 12-01-18 | 15:13

Van Brilvana naar Stilvana naar Jokkebrokvana.

Lewis Lewinsky | 12-01-18 | 15:12

:-)

nokkenaskettingklem | 12-01-18 | 16:07

De eis dat Buitenhof haar incompetente interviewers op staande voet ontslaat lijkt mij ook een redelijke eis.

Abject | 12-01-18 | 15:10

Dat komt nog. Eerst feeks Sylvana.

Normpje | 12-01-18 | 15:13

Ontslaan is ook weer een dingetje. Hoeft van mij niet zolang ze maar niet betaald worden van belastinggeld.
Je weet nu in ieder geval zodra het theaterstuk Buitenhof op het scherm komt dat er selectief gewinkeld/bevraagd wordt.
Dat vind ik geen probleem. Heel veel cabaretiers doen dat dus waarom deze niet?

Frans_Gender | 12-01-18 | 15:26

Is niets incompetents aan. Natuurlijk weet de verslaggever beter, maar op deze manier - we weten allemaal precies hoe Simons altijd reageeert!- valt de zaak veel meer op te blazen en uit te breiden. Jennen voor de buhne, heet dat.

BenPakdee | 13-01-18 | 00:13

Waarover geen twijfel bestaat wel twijfel zaaien......

nope | 12-01-18 | 15:09

Inderdaad er bestaat geen twijfel over dat Kuit gelogen heeft dus waarom twijfel zaaien, er trapt toch geen mens in.

Bret24286011 | 12-01-18 | 16:18

Weer een Kuittopic. Je verw8 het bij1na niet.

vanBarchum | 12-01-18 | 15:08

Maar ja. Het is ook gewoon interessant te zien hoe de vrijwel heilig verklaarde Simons ontmaskerd wordt. Dat is waar het om gaat Kuit is in deze bijzaak.

de ondode dichter | 12-01-18 | 15:12

Ik vind het vooral schokkend om te zien hoe enkel GS zich hierin vastbijt. Blijf dat doen hoor GS, ik vind het een zeer goeie zaak. Het toont vooral aan dat, zoals gezegd, Sylvana over lijken gaat en daarbij leugens van groot tot klein niet schroomt. QED.

vanBarchum | 12-01-18 | 15:18

De mainstream nep-pers mag blijkbaar niet onderzoeken van de gevestigde kliek. So sad...

kempenaer | 12-01-18 | 19:21

REAGEER OOK