Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

AIVD: 'Laura Hansen en andere IS-terugkeersters vormen gevaar voor onze samenleving'

GAAT U ALLEMAAL MAAR RUSTIG SLAPEN.

Social

Er is echt niks aan de hand hoor. Laura Hansen is afgelopen week niet vrijgelaten door onze D66-magistraten. Nederland is hartstikke veilig. De AIVD lult maar wat, is allemaal nepnieuws. We moeten die terugkeersters gewoon een handje helpen. Vliegtickets regelen, buurthuis, van-werk-in-het-kalifaat-naar-werk-in-de-Kruidvat-trajectje er overheen en over een half jaartje hebben we er een paar modelburgertjes bij van hebben we u daar. Misschien moet u Laura Hansen eens uitnodigen voor de buurtbarbecue anders. Ze eet gewoon varkensvlees dus dat scheelt. Nederland gezellig!

Reaguursels

Inloggen

Is het niet zo dat de basis van de Islam een gevaar vormt voor onze westerse waarden en normen. Bij mijn weten bestaat er geen gematigd Islam en er zijn ook geen democratische landen waar de Islam het geloof is.

moi6666 | 19-11-17 | 18:23

Vrouwenemancipatie, dat woord kwam bij me op in deze kwestie.

Louise-in-de-pels | 18-11-17 | 16:24

Op het keerpunt dat IS verslagen zou gaan worden is deze domme doos teruggekeerd en doet nu alsof ze niets te maken heeft met de praktijken van haar man en zijn vrienden.
Elke dag weer worden er massagraven ontdekt in de gebieden waar IS heer en meester was. In deze graven liggen de resten van mannen,vrouwen en zelfs kinderen die gruwelijk aan hun einde zijn gekomen door de slagers van IS.
Deze massa moorden zijn heimelijk verheerlijkt door IS en met regelmaat op internet gezet.
Als IS snol heeft ze goed geleefd van de geroofde eigendommen van deze vermoorde mensen, en maak je mij niet wijs dat ze niet wist wat er speelde in een oorlogsgebied.
Nu het heet wordt onder haar voeten is ze het paradijs ontvlucht en komt ze hier kinderbijslag en uitkering trekken in het verachtelijke westen die ze haat.
Geen Nederlands paspoort voor haar en a.u.b. terug sturen naar de mensen die hebben geleden onder haar vrienden.

I.P standing up | 18-11-17 | 15:20 | 2
-weggejorist-
Hetvolkspreekt! | 18-11-17 | 18:13

"Deze massa moorden zijn heimelijk verheerlijkt door IS "

Nou, laat "heimelijk" maar weg, hoor. Dat tuig is apetrots op hun afgrijselijke terechtstellingen van onschuldige mensen. Het zijn enge, gevaarlijke aliens die je niet meer moet toelaten in je land. Maar de overheid doet niks.

Dr_Johnson | 18-11-17 | 20:59

Ik roep het al jaren: Iedere 'Nederlandse' Jihadstrijder + vrouw die de afgelopen jaren in (vooral) Syrië en Irak zijn geweest, linea recta uitleveren aan President Bashar al Assad van Syrië en Premier Haider al Abadi van Irak. Opzouten ermee! Waarom in hemelsnaam dat tuig hier vervolgen? Die strafbare feiten zijn toch daar gepleegd!? Gewoon weg ermee. Ze deugen allemaal voor geen meter en je krijgt die Salafi Jihadi mentaliteit er never en nooit uit. Bashar al Assad is onze vriend, hij weet wel raad met die fascistische islamistische duivels.

rachid82 | 18-11-17 | 14:32

Wisten wij al en wat gaan wij er aan doen? Minister Grappensnitsel (of zoiets) wil met dat moslim jihad tuig praten! Feit is, dat wij door Rutte en zijn prutsers aan islam terreur worden blootgesteld! Rutte hoort in de gevangenis thuis!

Lexus01 | 18-11-17 | 13:44

En dit is de reden dat die sleepwet er niet moet komen. Ik hoor van de week van een voorstander op TV die zegt dat dit soort potentiële terroristen beter in de gaten gehouden moet kunnen worden. Valt misschien in eerste instantie wat voor te zeggen. Echter; we hebben een overheid en rechterlijke macht die niets met verkregen info doet. deze jihadi's mogen gewoon terug komen en eventueel na kort vastzitten weer de maatschappij in. Straffen stellen niets voor.

Uiteindelijk komen die haat moslims weer op straat en kunnen een aanslag plegen, zoals al elders in Europa bewezen is.
Die sleepwet draagt dan wel bij aan beter in de gaten houden, maar er wordt niets mee gedaan. bovendien moet de hele grote fatsoenlijke meerderheid ook maar beperkt worden in haar rechten. En we weten allemaal waarom het nodig is, maar dat mag niet benoemd worden.
sleepwet: nutteloos en dus niet doen.
moed tonen: ja, en dus dit tuig niet toelaten in Nederland en indien toch: levenslang opsluiten.

Nuuk | 18-11-17 | 13:11

"Inmiddels zijn er zo’n tien moslima’s naar Nederland teruggekeerd. Bekend voorbeeld is Aïcha uit Maastricht, die in 2014 terugkeerde, geen gevangenisstraf kreeg en nog steeds radicaal is. Vorige week deed de rechter uitspraak in de zaak van Laura H., die daar haaks op staat. Laura had de islam afgezworen maar is toch veroordeeld tot gevangenisstraf."
.
Waarmee wederom is aangetoond dat het linkse justitiële apparaat de allochtoon knuffelt en de autochtoon knecht.

De waard zijn gast | 18-11-17 | 12:54

Het zijn waggelende broedkippen voor een nieuwe generatie vanaf geboorte geïndoctrineerde moslims en daarmee staatsgevaarlijk. Willen we een situatie als tussen Israëliërs en Palestijnen, maar dan eentje waar de gehersenspoelde Palestijn onze buurman is, dan vooral dit potentiële gevaar negeren.

De waard zijn gast | 18-11-17 | 12:51

Misschien is er nog een vacature in het deradicaliseringsteam in 020.

Drs. Paco P. | 18-11-17 | 12:36

Ach, voor je het weet jat ze in die Kruidvat een doos lego en moet ze jaren brommen

skoennie | 18-11-17 | 12:34

Deze vermeende terroristen hadden ze nooit en te nimmer meer mogen laten terugkeren. Wanneer je voor zooets afgrijselijks kiest zou je ook de consequenties moeten aanvaarden. Het risico op aanslagen moet je niet wíllen lopen, ook al zou die klein zijn.

Jan, Leiden | 18-11-17 | 12:14

De geleerden denken hier uiteraard anders over.
De wereld van psychologie en menswetenschappen in het algemeen is gevuld met zielige eenlingen. Die zielige eenling zijn omdat ze zielige eenling zijn lekker vinden. Hebben ze zelf ook een mooi woord voor: Zwelgen.
Herinnert u zich Piet Vroon nog? Hoezo voor gek geleerd.
De man "wist zeker" dat hij zijn geboorte en de eerste maanden van zijn leven kon herinneren. Ging gruwelijk af bij Jack Spijkerman door Emile Ratelband fysiek aan te vallen, en pleegde korte tijd later zelfmoord.

Orakel1958 | 18-11-17 | 11:24 | 1

Die geleerden zijn meestal linkse NO no's

Lexus01 | 18-11-17 | 13:47

Hahaha. Ik heb ooit een discussie gehad met zo'n vodvrouw. Ik zeg, als het vrije keuze is doe hem dan eens een weekje af. Dat kon niet wegens geloof, ik zeg: je mag dat toch bepalen want vrije keuze, doe het dan als test. reactie: nee. Ik zeg: nee je familie stoot je uit of gooit zuur in je gezicht als je dat doet. Geen reactie meer gehad. Ow ja, wel reactie maar die was agressief en gewelddadig, beetje de modus operandi als je tegen die stinkers spreekt.

tragic1911 | 18-11-17 | 11:08

Dus alle waarschuwingen van de AIVD en alle uitingen van gezond mensenverstand zijn voor de juristerij niet voldoende om deze walgelijke wijven gewoon vast te zetten??
Hoe zat het ook weer ....wanneer mensen vrijwillig in een vijandig leger dienst nemen dient ze het Nederlanderschap per direct ontnomen te worden?

En IS was dus geen vijandig leger of staat??

mallekater | 18-11-17 | 10:42

Maar die dame uit Friesland die iets zegt over dat anti-zwarte piet comité, die krijgt de politie op haar dak. Mijn stelling in het topic over Zwarte Piet wordt moeiteloos bewezen.
Laura is niet vrijgelaten uit humanitaire overwegingen, Laura is vrijgelaten omdat die vrijlating een doel dient. En het is opvallend dat de AIVD met deze uitspraak komt (een open deur weliswaar) maar dat dus de landelijke overheid deze waarschuwingen in de wind slaat. Conclusie: de AIVD handelt conform zijn opdracht in het kader van de binnenlandse veiligheid. Het beleid van de Nederlandse overheid staat hier echter nu haaks op: open grenzen, terugkeer en faciliteren van jihadi's, pamperen van SJW's als Antifa en andere activisten. Je zou dus hieruit iets kunnen concluderen. Deze keer laat ik het aan u.

DearMud | 18-11-17 | 10:41 | 1

Nou ja, dat is wel duidelijk. Totale controle van de bovenlaag over de onderlaag en of een deel van die onderlaag nou uit geimporteerde haat bestaat boeit niet.

Graaisnaaiert | 18-11-17 | 11:56

Er zijn nog maar een stuk of 100 laura's in NL. Elk met een kind of 4.
Marginaal probleem. Handhaven kost meer dan de gevolgschade nemen dat er af en toe een paar ontploffen.
En dan nog kunnen we altijd ontkennen -verward-hypo-niets-met-islam-te- maken.
/VVD666-presetmodus uit.

Rommelende Onderbuik | 18-11-17 | 10:05

Voor welke achterlijke mongolen hou je het Nederlandse volk nu, Rutte? Denk je echt dat wij die diarree die jij uitkraamt nog opvreten?
Je hebt een meerderheid vsn 1 zeteltje. Ik lach me rot als morgen Pieter Omzicht uit het CDA stapt en voor zichzelf begint. Dan ben jij niet alleen je meerderheid kwijt, maar je hebt er naast Baudet nog een lekker probleempje bij. En dat gun ik je zo!
Turbocharger | 18-11-17 | 00:02 | reageer
VVD: 2.238.351
CDA: 1.301.796
D666: 1.285.819
CU: 356.271
Sub totaal: 3.167.737

Groen(s)Links: 959.600
Portemonee van de Ander: 599.699
PvdD: 335.214
Totaal: 5.062.250

Mark Rutte: 1.760.117 (!!!)

Ja de tata is te stom om te schijten en de ellende is Mark Rutte weet dat ook.

Graaf_van_Hogendorp | 18-11-17 | 10:00 | 4

@WayneGretzky*99* | 18-11-17 | 11:10
Zeg dat wel...

Maar het èchte 'gevaar' komt uiteraard van Wilders en Baudet, dat begrijp je toch?
[ sarcasme-modus uit ]

EefjeWentelteefje | 18-11-17 | 14:33

@WayneGretzky*99* | 18-11-17 | 11:10
Zeg dat wel...

Maar het èchte 'gevaar' komt uiteraard van Wilders en Baudet, dat begrijp je toch?
[ sarcasme-modus uit ]

EefjeWentelteefje | 18-11-17 | 14:33

@WayneGretzky*99* | 18-11-17 | 11:10

Nee dat heeft de oppositie gedaan door het cordon sanitaire te steunen.
De gehele 2e kamer ( alle partijen) dus.

iew | 18-11-17 | 15:39
▼ 1 antwoord verborgen

Laura Hansen en andere IS-terugkeersters vormen een gevaar voor onze samenleving en daarom loopt ze vrij rond. Erg logisch allemaal.

Lompelul | 18-11-17 | 09:53 | 2

Voor fascistisch linksch nl wel.

WayneGretzky*99* | 18-11-17 | 11:11

Toch ben ik er ook voor haar en andere terugkeerders vrij te laten.
In Serie wel te verstaan, laat de rechtsgang daar deze problemen maar oplossen.

arabes_eut_domus | 18-11-17 | 11:51

Ik hou tegenwoordig trouwens goed bij welke mensen dit soort dingen als “ok” verklaren en vergoeilijken.
.
Gewoon, voor later...

Parel van het Zuiden | 18-11-17 | 09:53

Een fokverbod voor die types.

van Oeffelen | 18-11-17 | 09:53

Pauw, Tan, DWDD, Tijsje: allemaal volgeboekt tot 2020. Minstens 1x per week jihadbruidje te gast die komt uitleggen dat ze het allemaal niet zo bedoeld heeft, slachtoffer is, gedwongen werd: vaders, moeders, broers, zussen, neven, nichten, ooms, tantes, opa's, oma's: komen allemaal hun hand in het vuur steken voor 'dat arme meisje dat geen vlieg kwaad doet'. "Ja maar"..."islamofoob!!"

Zenzeo | 18-11-17 | 09:50

Ik ga pas rustig slapen als dit hele kabinet voor de rechter komt te staan en veroordeeld is.

gelukzoeker | 18-11-17 | 09:40 | 1

Nooit dus.

Is dit nog nieuws? | 18-11-17 | 09:41

De AIVD wilt ook een duit in het zakje doen bij de door de media opgedrongen feminisering.

Wolkbreuk | 18-11-17 | 09:39

Deze mevrouwtjes zullen straks een beschermde status krijgen en gaan een zogenaamde rol vervullen als begeleidster van buitenboord gevallen islammennekes. Je kunt linkse mensen niet overtuigen dat ze gevaar vormen. Ik had hier eerder een discussie over met een linkse collega. Zijn reactie was: maar jij koopt ook vuurwerk. Toen wist ik weer genoeg. Een ruggengraat van piepschuim.

Marcel7690 | 18-11-17 | 09:35 | 1

Gepareerd met: en jij rijdt ook auto? Fuck zeg. Vuurwerk vergelijking met terrorisme. Volkomen wappie.

Is dit nog nieuws? | 18-11-17 | 09:40

Terroristen helpen.
.
Daarmee kunnen vvd, pvda, d66, cda en consorten dus op de internationale terreurlijst.
.
Ik hoop ook dat Trump Nederland snel op de banlijst zet.
.
Landverraad mag dan salonfähig zijn, daarmee is het nog steeds niet ok.

Parel van het Zuiden | 18-11-17 | 09:33

Ik ben benieuwd of ze haar niqab heeft afgeworpen, weer varkensvlees eet, mannen een hand geeft en haar kinderen naar een blanke school stuurt. Als ze dit gedaan heeft, zit er een kansje in dat ze weer normaal geworden is. Zo niet, dan weten we genoeg.

Alco-de-Holist | 18-11-17 | 09:25 | 1

wat denk je zelf.. ja tijdens de rechtbank zat de jongedame zonder tent, want dat mag nl niet.. ben benieuwd wie haar als buuv gaat krijgen..

fikkieblijf! | 18-11-17 | 09:28

Ik zie het anders, onze overheid is veel gevaarlijker dan welke terrorist dan ook.
Zei zijn diegene die dit allemaal toelaten met dat politiek correct handelen.
Zei brengen Nederlandse burgers in gevaar.
Ons rechtsysteem lijkt wel op handen van deze terroristen en faceliteren toekomstige aanslagen, door slappe hap met straffen.
Gemeentes die alle hulp bieden met wonen, werk en weet ik nog wat.
Nee, ik weet wel waar de vijanden van onze samenleving zitten.

Rest In Privacy | 18-11-17 | 09:20

Mooi! In dat geval kan ik haar dus gewoon veilig doen.

Petskast | 18-11-17 | 09:16 | 1

Nou... Eh... Succes en geniet ervan.
?

Is dit nog nieuws? | 18-11-17 | 09:39

Dat justitie nu voor veiligheid gaat,betekent gewoon dat het leger tegen de eigen bevolking kan worden ingezet,als zij niet willen luisteren naar rukke en de andere nsb,ers

napels | 18-11-17 | 09:07

begrijp uberhaupt niet waarom ze weer terug moeten komen. Ze wilde toch daar heen, daar zijn en leven, laat ze daar, desnoods onder de grond!

fikkieblijf! | 18-11-17 | 09:03

Mocht dit ongedierte aanslagen plegen in Nederland dat ze dan svp pro vluchtelingen stemmers opblazen, zijn we meteen van dat hersenloze stemvee af.

pannekoekgezicht | 18-11-17 | 08:59

Quantanamo Flevoland waar dit soort types lanngdurig, jaar of tien, aan de tand gevoeld worden. Soort jihad tbs. Geen vooruitgang jammer de bammer. Sleutel weg gooien.

P-unit | 18-11-17 | 08:47 | 1

Daarnaast moeten dit soort types beschikbaar blijven voor mogelijke uitlevering aan een nog op te richten tribunaal over de misdaden die daar gedurende is zijn gepleegd.

P-unit | 18-11-17 | 08:57

Ik ben benieuwd naar de reacties uit de tweede kamer als Laura toch niet zo een hele lieve meid blijkt.

ogeon | 18-11-17 | 08:23 | 1

Standaard riedeltje medeleven nabestaanden, en nog meer vluchtelingen opnemen.
Mooie is dat een VVD niet meer afhankelijk is van dé kiezer, voor zei die nog steeds denken in een eerlijke democratie te leven.
VVD de grootste? Echt?

pannekoekgezicht | 18-11-17 | 09:03

Met D66 figuren in de regering, die o.a. verantwoordelijk zijn voor de AIVD (Binnenlandse Zaken) en op OCW (w.o. de NPO) ben je slecht, heel slecht af.
Dit was mijn grootste afkeer toen de formatie met D66 startte.
D66 is het grootste gevaar voor de Nederlandse samenleving.

Memek | 18-11-17 | 08:13

welke beloning wacht de Jihadistbruid eigenlijk na een *plof?

fikkieblijf! | 18-11-17 | 08:13 | 2

72 mannelijke gigolos.

Spaanse Peetvader | 18-11-17 | 08:20

sinds oktober leven we in een rechtSStaat waar Justitie VOOR Veiligheid gaat..
knoop dat nu eens in jullie oren. Laura heeft haar straf uitgezeten en is veroordeeld. Ze kan nu beginnen aan haar perspectief met haar 2 bloedjes van kinderen, op korte termijn een nieuwe moslimman of de oude, kan ook nog, en volgend jaar is het beschuit met muisjes.. het jaar erop idem etc etc. De invasie gaat stug verder binnen de eigen NL grenzen.

Verder geldt voor Jihadisten en deze vrouwen, Iedereen is onschuldig tot schuld is bewezen, een (pre)dader hoeft niet mee te werken aan zijn eigen berechting, Ben je duidelijk gestoord hoef je niet mee te werken aan onderzoek welke gestoordheid je hebt, met een dubbele paspoort kan je het Nlse verliezen, kan, maar meestal niet want Marokko wil ook die ellende niet in huis. En ze willen zelf ook niet daarheen met hun bekende redenen, en iedereen verdient een 2e, 3e, 4e, 5e kans of 100 uren schoffelen om het af te leren.

Met een ploflima is trouwens de wet ook heel duidelijk, recht op een begrafenis, voor de stukken terroriste.

in Marokko worden geen aanslagen gepleegd, iemand dat al opgevallen!

fikkieblijf! | 18-11-17 | 08:11 | 1

"met een dubbele paspoort kan je het Nlse verliezen, kan, maar meestal niet want Marokko wil ook die ellende niet in huis."

En dus, en DUS, is Nederland verplicht die "ellende" wel in huis te nemen?!?! Het spijt me, fikkie, maar daar pas ik voor. Als iets eruit ziet als een naffer, zich gedraagt als een naffer, klinkt als een naffer, opvattingen heeft van een naffer, dan is het waarschijnlijk een naffer. En als ze in Syrië deel hebben uitgemaakt van het gilde der halsafsnijders, dan wil ik mijn land niet meer met ze delen. Opzouten!

"En ze willen zelf ook niet daarheen met hun bekende redenen,"

Wat die lowlifes zelf wel of niet willen, zal me werkelijk worst wezen. Zij hebben al hun rechten op aanwezigheid in Nederland verspeeld. Good riddance to bad rubbish.

Dr_Johnson | 18-11-17 | 12:43

Even heel eenvoudig over nieuws en nepnieuws.
Ik sprak gisteren weer zo'n leraar van de oudere generatie. Leeft in een volledige fantasiewereld. Hij is er heilig van overtuigt dat Poetin en Trump onze vijanden zijn. En dat er geen relatie is tussen de Islam en de rellen van vorige week in Brussel. Tsja... Wat is nou echt en wat is nou nep?

Orakel1958 | 18-11-17 | 07:45 | 4

Zij zijn de generatie die straks 100 procent verantwoordelijk mag worden gehouden voor de grote ellende.

Spaanse Peetvader | 18-11-17 | 08:21

Mijn moeder is ook van die generatie maar na een paar weken werken in een buurthuis in Gouda was ze volkomen genezen, dat volk wil nu niet en nooit niet wat betekenen voor de samenleving.
Die constatering van haar was al meer dan 25 jaar geleden.

ariedeknaller | 18-11-17 | 08:39

Krast eenmaal niet weg.

ariedeknaller | 18-11-17 | 08:46
▼ 1 antwoord verborgen

De volgende stap is om de jihadstrijders met open armen weer te ontvangen. Dit is een opwarmertje om ons, het kutvolk, de geldgeneratoren er alvast aan te laten wennen.

BozePaarseMan | 18-11-17 | 07:27 | 1

jazeker, we leven in een rechtsstaat. Justitie komt voor Veiligheid en als je Nederlander met dubbele paspoort hebt IS Nl er als de kippen bij om deze broeders en zusters in hun armen te sluiten en te gaan berechten??? geen idee wiens idee dat is maar niet van het volk dat graag Veiligheid voor Justitie ziet..

fikkieblijf! | 18-11-17 | 08:15

Sinds de jaren 60 is het percentage vrouwelijke zelfmoordterroristen geklommen naar 15%. Met dit soort beslissingen nodig je ze uit om dit hoger te doen oplopen.

spamtarget | 18-11-17 | 07:26

Die 100 wijven pakken anders niet echt door. Ik denk dat ze gewoon erg lui van aard zijn en de Islam en mooie manier vonden om de hele dag niks te hoeven doen.

de Voorzittert | 18-11-17 | 07:15 | 1

ik DENK dat jeje daar aardig in vergist. Die broedkippen zijn druk bezig met broeden en werpen.. da's hard werken!

fikkieblijf! | 18-11-17 | 08:16

Het verbazingwekkende van het verhaal is natuurlijk dat er compleet gestoorde idioten bij de veiligheidsdiensten zitten die serieus dachten dat die wijven NIET gevaarlijk waren/zijn.
Denken ze nu echt dat dat soort hun kinderen, waarvan ze er in vier jaar 5 hebben uitgebroed op en fatsoenlijke manier opvoeden?
HJet gevaarlijkst zijn echter NIET die vrouwen, maar het gajes dat ze het land binnenhaalt en vervolgens na korte tijd op onze samenleving loslaat.

mallekater | 18-11-17 | 07:10

Vroeger , zeg maar in de jaren 1940 - 1945 hadden we tenminste nog zogenaamde verzetsmensen. De ondergrondse genoemd. die overlegde met een paar mensen wat ze met een gevaarlijke vijand moesten gaan doen en besloten dan dat iemand ze gewoon afknalde. Waar zijn toch die verzetsmensen gebleven vraag ik me dan af. oh wacht.... die zijn er natuurlijk nog wel. Alleen lopen die in burkas rond. Dat zullen de nieuwe oorlogshelden van de toekomst zijn . strijdend tegen de naïve domme hollanders die denken dat ze het kalifaat europa tegen kunnen houden. De boeken van Johannes Post ,Hannie Schaft ,Anne Frank de soldaat van Oranje zullen op een goede dag verbrand gaan worden. Alleen de Koran zal nog gelezen mogen worden. De huidige machts hebbers en het koningshuis vluchten massaal naar Polen of Hongarije om vanuit daar te gaan zitten doen of ze het niet hebben zien aankomen. Via Radio Oranje zullen ze u oproepen zich niet te verzetten en vooral geen verzet te plegen.
De Nuttige idioten uit de grachten gordel die de bezetter geholpen hebben om volledig de boel over te nemen zullen worden beloond met baantjes als gevangenisbewaarder en zullen pas worden onthoofd als de gehele autochtone bevolking is uitgeroeid........... om deze ellende allemaal te voorkomen lijkt het me verstandig dat we beginnen met landverraad en het helpen van dit tuig (hallo hulporganisatie en zieligheids industrie advocaatjes) te bestraffen met uitzetting uit ons mooie land. op een houtvlot de Noordzee in wel te verstaan.

memyzelfandai | 18-11-17 | 05:56

Ik heb heerlijk geslapen. Alleen jammer dat een gevaarlijke vrouw die naast mijn lag, mij wakker hield.

Schepvogel | 18-11-17 | 05:08

Ben niet zo eloquent als velen van u. Dus ik zeg maar zo; opbokken met dit soort.

ekemor2nd | 18-11-17 | 03:27
-weggejorist-
Bokito ergo sum | 18-11-17 | 03:19

Waar zijn de feministen nu? Moeten zij niet zeggen dat vrouwen ook wel prima goed mensen kunnen martelen en doodmaken beter nog dan mannen, opzij? En dat zij echt niet alleen achter de potten en de pannen zaten als hulpeloze damsels in distress?
Sowieso zou ik wel leugendetector tests willen zien van de dames.

Papierversnipperaar | 18-11-17 | 02:49

Gevaarlijk of niet. Ze hebben hun keuze gemaakt.
Ze houden niet van Nederland en de bevolking en dat zullen ze ook nooit doen.
Laat ze wegblijven uit dit land!!! Wat heb je aan die mongolen?
Alsof ze met een beetje begeleiding plotseling gezellige Nederlandse carnavalsvierders worden.
Ja verkleed zijn wel alvast. Maar die verkleding gaat nooit uit. Het is niet leuk meer!
Dit land is knettergek. Waarom gaat dit gewoon door?
Wij zijn bang voor hen ipv andersom.
Ze moeten zich kapot schamen hier in die pinquin nazi pakken rond te lopen maar ze worden volledig geaccepteerd en ondersteund door hun eigen gemeenschap. Ze gaan er in op zonder problemen.
Er zijn geen moslims die hen toespreken van wat ben jij radicaal zeg. Ik hou hier niet van. Je hoort hier niet thuis. Nee, het wordt zelfs gewaardeerd.
Kritiekloos verplaatsen ze zich onder hun eigen volk.
Dat zegt genoeg over de meeste moslims. Ze houden van hun nazi gedachtengoedje.
De een laat het alleen iets meer blijken dan de ander.

klinkklaar | 18-11-17 | 02:43

Duhhhh.... iedereen met het verstand met een zandkorrel wist dat al, Daar heeft men geen AIVD voor nodig. Het geeft alleen maar aan hoe ver de regering en de AIVD af staat van de gewoone bevolking.

kereltie_ut_drenthe | 18-11-17 | 01:29 | 2

Nou ja, de aivd is ook geen volksdienst. Het is hier de DDR niet, ... eh. Ik stel u dat als de aivd zijn werk zou doen we geen sleepwet nodig zouden hebben.

knutsel_ | 18-11-17 | 01:42

Ga eens lekker slapen. Nu. ;)

Ongeblustekalk | 18-11-17 | 01:50

Nadat de nazis de oorlog hadden verloren werden de fanatiekelingen passend berecht, velen met met de doodstraf. Zij die vanuit Europa duizenden kilometers reizen om zich in het kalifaat ' nuttig ' te maken zijn per definitie fanatiek. Pamperen? Dacht het niet. Dit zijn misdadigers van de ergste soort.

HaatbaardKnipper | 18-11-17 | 01:10 | 4

Dit gaat over de vrouwen van jihadisten. Wraak is een gevaarlijk ding. Is een mooi onderwerp voor colleges moraalfilosofie. Na de oorlog zijn er bijna 9 miljoen Duitsers uit Oost-Europa weggejaagd en daarvan 2.1 miljoen vermoord. Terecht? Toen de oorlog al gewonnen was zijn er Duitse steden totaal vernietigd met brandbommen. Terecht? Turken zijn Rusland binnengevallen maar vernietigd door de Russen geholpen door Armeniërs... de druppel voor de Turken... Armeense genocide, 1,5 miljoen doden. Terecht? Wat doe je met vrouwen van Duitse soldaten? met Nederlandse moffenhoeren? met de vrouw van een massamoordenaar? Met de vrouw van een stierenvechter? Met de vrouw van van Jole? En om het positief af te sluiten, wat doe je met de vrouw van olympische medaillewinnaar, verdient zij ook een medaille voor haar steun aan haar sportman?
Genoeg gezopen. Dag.

RickTheDick | 18-11-17 | 01:40

@Rick Tuurlijk, je hebt een punt. Als die (de analogie volgend) nazihelmen en -uniformen uit zijn ja. Maar dat doen ze niet..

VP732 | 18-11-17 | 05:39

Voor de schijn ja, want bepaalde nazi's kregen een uitnodiging om naar Amerika te komen..."Operatie Paperclip".

JI-HAAT | 18-11-17 | 09:18
▼ 1 antwoord verborgen

Het meiske zag een paar van die video's van gezelligheids-vereniging islamitische staat en dacht bij zichzelf, ach waarom niet, Praag, Milaan, Parijs gaan op een gegeven moment ook vervelen, nu maar wat exotischer. In Raqqa kan ik vast ook op feesboek en de wereld meedelen dat ik een geestelijk wrak ben, maar dat allah keigaaf is.

dysdiadochokinese | 18-11-17 | 01:06

12 kinderen vermoord, dat is weer een maagden verdubbelaar voor deze ploflim.
Alleen sympathie hebben voor deze ranzige club zou al levenslang moeten opleveren.

pannekoekgezicht | 18-11-17 | 09:11

@JanD
Het AD weet nog even te melden dat SA en Iran aartsvijanden zijn. Waarom wordt echter niet uitgelegd. We moeten er kennelijk als lezers zelf maar een draai aan geven.

kindapaas | 18-11-17 | 09:27

Wat is eigenlijk het nut van de sleepnetwet wanneer bekende terroristen niet eens worden aangepakt?

Oja, om nog meer controle op de burgers uit te oefenen natuurlijk. Dom van me. Mea culpa.

Synthese | 18-11-17 | 01:02 | 1

sleepnet is ook helemaal onzin. De huidige inlichtingen die er al zijn komen niet verder door de slappe wetten over jihadisten. Ze worden gezien als normale burgers die mogelijk in oorlogsgebied waar zij zich bevinden iets hebben uitgevreten of niet. De 'straf' die er vervolgens voor staat is zo lachwekkend. Kijk naar een Laura, na een jaar staat ze weer buiten omdat ze haar gehele straf van lid van een terroristenorganisatie en het in gevaar van blablabal heeft uitgezeten.

Gaat zo dus ook gebeuren met die terroristen. eenmaal de straf uit gezeten zijn ze nog fanatieker om de boel hier flink te terroriseren want ze hebben al die vastgezeten tijd plannen kunnen bedenken..terwijl ze werden gevoed en een bedje hadden om lekker in uit te rusten..

fikkieblijf! | 18-11-17 | 08:20

Over IS terugkeersters gesproken.... wat te denken van de BBC rapportage over de geheime deal die het Syrisch verzet, met medeweten van de USA en overige bondgenoten, met de laatste IS strijders in Raqqa had afgesloten?

Vrije aftocht van ca 4000 van hun meest fanatieke strijders en familieleden..... er is nog geprobeerd het te downplayen tot enkele tientallen, maar getuigen beweren voor de camera dat het om zo'n 50 vrachtwagens, 13 bussen, en ca 100 overige voertuigen ging.

Die mochten nog even zonder problemen en zwaarbewapend vertrekken voordat het laatste deel van Raqqa werd ingenomen.

En nu zijn ze foetsie... waarschijnlijk al een groot deel in Turkije... met mogelijke interesse om zich tussen de "vluchtelingen" richting West Europa te begeven.

Nou, je suis flabbergasted...

Carlitros | 18-11-17 | 00:52 | 4

Over een paar maanden geht es los!

Sarcastisch varken | 18-11-17 | 09:50
▼ 1 antwoord verborgen

Nou, alle hens aan dek voor het gevaar van een lamkekap.

Ongeblustekalk | 18-11-17 | 00:42 | 2

+1 voor de poging tot relativering.

knutsel_ | 18-11-17 | 01:07

Dank u.

Ongeblustekalk | 18-11-17 | 01:36

Zoiets heet: wachten tot het verkeerd gaat. Hoeveel vd lui moeten er eigenlijk 24/24 in de gaten gehouden worden? Mag wat kosten, dan heb je ook echt wat...

Wienerschnitzel mit | 18-11-17 | 00:30 | 2

Die lui moeten uitgeleverd worden aan Assad. Laat ze voelen wat ze anderen zelf hebben aangedaan uit naam van hun achterlijke, barbaarse geloof.

HaatbaardKnipper | 18-11-17 | 00:53

@Haatbaardknipper
Mijn idee !

boccelullus | 18-11-17 | 09:05

De AIVD heeft meer Israelisch bloed nodig.... !

D.Ormin | 18-11-17 | 00:27

Wat schrijft de AIVD verder over teruggekeerde jihad-vrouwen:

Al die tijd zijn ze blootgesteld aan geweld en groeide hun jihadistisch netwerk. Meer dan tien vrouwen zijn min of meer gedesillusioneerd teruggekeerd. De AIVD verwacht dat steeds meer Nederlandse vrouwen terugkeren uit het oorlogsgebied. ,,Waarschijnlijk behoudt een aanzienlijk deel na terugkomst in Nederland haar jihadistisch gedachtegoed en connecties", aldus de veiligheidsdienst.



Jan Dribbel | 18-11-17 | 00:23 | 2

En de conclusie is?

Versnelling | 18-11-17 | 00:30

Sleepwet, versnelling, alleen de sleepwet kan ons redden.

RickTheDick | 18-11-17 | 01:00

viervoudig systeem: religieuze-politieke-culturele – commerciele ideologie :
Wist u dat om halal certified te zijn alleen al Campina - per Productlijn! - EUR 200k aan een Iraans bureau in DenHaag betaald? Om zo een klote powerpoint diploma aan de muur te hebben! Afpersing, Schande!!!

edgar4633 | 18-11-17 | 00:19

Islam is een meervoudig systeem:
een religieuze-politieke-culturele en commerciele ideologie – met als doel de wereld aan Saudi's te onderwerpen. We zien het allemaal, maar wie voorkomt dat jouw dochters over 5 jaar met een hoofddoek Moeten lopen?
We moeten bij de Maart.2018 duidelijk maken dat in onze globale en very high tech maatschappij de Islam ons 1000 jaar terugzet! Of onze vrouwen zullen de dupe worden; de hetero-mannen vechten zich er wel doorheen!
Dus in Maart.2018 geeft een signaal aan vvd-d66-cda-etc Nu of nooit!!!

edgar4633 | 18-11-17 | 00:17

Is Laura 18+? Dan moet ze 100 % met de gevolgen van haar beslissing leven.

Manneke Pislam | 18-11-17 | 00:11 | 1

Zal ze 100% achter staan.

Is dit nog nieuws? | 18-11-17 | 09:38

Maar in Volendam en Urk zijn ze ook erg hoor!

echt_links | 18-11-17 | 00:03

En minister van Vuiligheid en Justitie, Ferdje Grapjas zag dat het goed was. Hij wil dit soort killers die een gevaar voor iedere Nederlander die niet aan moslim leidt, graag terug halen naar Nederland nadat ze in het kalifaat weet ik veel wat hebben uitgevreten, om met ze in debat te gaan.

Ga je ook met de drol die je iedere ochtend draait een fijn gesprek aan?

Grapperhaus is als minister vsn justitie met zulke waandenkbeelsen echt een gwvaar voor onze damenleving.

Rutte kan zo hard roepen als hij wil, dat dit Grapperhaus zijn privé-mening is, en dat hij braaf het kabinetsbeleid uitvoert, maar dat is precies hetzelfde als neo-nazi minister van Justitie maakt. 'Ja, dat is zijn privé-mening, maar de minister van Justitie met nazi-sympathieën zal braaf het kabinetsbeleid verdedigen. Ook als dat bescherming van joden tegen geweld en aanslagen van moslims betreft, aldus Rutte.

Voor welke achterlijke mongolen hou je het Nederlandse volk nu, Rutte? Denk je echt dat wij die diarree die jij uitkraamt nog opvreten?

Je hebt een meerderheid vsn 1 zeteltje. Ik lach me rot als morgen Pieter Omzicht uit het CDA stapt en voor zichzelf begint. Dan ben jij niet alleen je meerderheid kwijt, maar je hebt er naast Baudet nog een lekker probleempje bij. En dat gun ik je zo!

Turbocharger | 18-11-17 | 00:02 | 1

Laten we hopen dat Omtzigt zich bij FvD aansluit. De enige partij met een echte visie om het nog te keren.

Spaanse Peetvader | 18-11-17 | 08:28

Ach ja. Zolang er nog gewoon keukentrapjes verkocht worden hoeven we het hier niet over te hebben.

Lewis | 17-11-17 | 23:59

De islam kent niet enkel een theologische opbouw, zoals het Jodendom en het latere christendom, maar presenteert als het ware een complete blauwdruk voor de inrichting van een samenleving, waarin voor zaken als democratie, individuele vrijheid van handelen en/of gedachte, homoseksualiteit, gelijke burgerrechten, laat staan afvalligheid van het geloof geen plaats is. De islam is meer dan een religie. Of moslims zich er bewust van zijn of niet, de islam is een drievoudig systeem: een religieuze-politieke-culturele ideologie – met als doel de wereld zelf te onderwerpen.
En dan dit soort lui rond laten wandelen, en daarna beweren dat ze gevaarlijk zijn.

demaup | 17-11-17 | 23:42

Weet niet wat er hier in het water zit maar hoe kan het dat we een samenleving hebben die zo fel tegen nazi's ed. zijn maar de islamitsche versie wel goed vindt.
want dat zijn het wat weten sommige menen, dat er toch buitenaards leven is en dat we er al mee praten en ze bij ons op bezoek willen komen zal dan wel net op het moment zijn dat de islam piekt in zijn macht en dan wordt de bodem uit alle geloven die op god berusten geslagen want we zijn niet alleen.

Umberto die trotzoni | 17-11-17 | 23:32 | 1

Olie. Olie voor Moslims. En geopolitiek.

Graaisnaaiert | 18-11-17 | 01:01

Nou, als ze vrijwillig hum klit er af willen laten snijden, om ons mannen beter te kunnen dienen, ik zie zo 123 nog niet eens eens een bezwaar.

Manneke Pislam | 17-11-17 | 23:26 | 2

Een vrouw zonder klit houdt een nauwelijks gesmeerde spermastortkoker/pisgeval over, degenen die de clit vrijwillg laten verwijderen na hun 18e verjaardag moeten dat lekker zelf weten. Jonger dan 18 verplicht alles laten als mee geboren.

Hendrikaatje | 17-11-17 | 23:56

Blij dat je veilig thuisgekomen bent, Hendrikaatje!! Super dat je er was.

Ontopic: dat barbaarse idee van besnijdenis is sowieso een achterlijk iets. Mishandeling of zelfkastijding; either way SICK

Robin Hood | 18-11-17 | 08:15

waar eens een veiliger oord
heen ging met Pim en Theo vermoord
wordt men nu vervolgd om enkel woord
met jonkvrouw Ollogren aan de poort

waarmee de hoop en wens
bewaarheid wordt zonder dividend
terugkeren mag zelfs zonder vent
want wij hebben nou dat mens

het landverraad van addergebroed
met achterlijk gedachtegoed
wordt beloond met getolereerde jihad
dus leve de moeder der stagiares Kajsa

een enkel paspoort kent zij niet
gelijk hen die terug komen gaan
dat schept een band of niet
onze adeltuit met blinde waan

totdat Laura uit pure onvree
op een mooie pinksterdag tevree
Kajsa van haar bakfiets schiet
en gans de grachtengordel zingt het lied

dat ze toch echt wel toffe jongens zijn
blind voor de geradicaliseerde zonen
door jihadstrijdsters geworpen met chagrijn
dat voorland als landverraders terug mogen komen

hoochee | 17-11-17 | 23:26 | 2

Pure poezie.

Graaisnaaiert | 18-11-17 | 01:00

Pure kunst, heb 'm 2500 maal uitgeprint en steek het als inlegvel in elke volkskrant die ik morgenochtend na de koffie bij abonnees in de bus ga duwen.

RickTheDick | 18-11-17 | 01:11

hahahahahahaha #Pauw.
Oh gottegottegot. Kees Verhoeven gaat nepnieuws uitleggen. Maar weet geen voorbeelden. En dan Gerard Joling... over een Speld-kloon, overduidelijk satire. (nieuwsbom.nl)
Tjongejongejonge....

Stormageddon | 17-11-17 | 23:23 | 1

Dank voor de link, geen kans dus voor Joling maar hij heeft weer een paar duizend euro te factureren door aan te schuiven. Echt waar zeg, als je de koppen van de artikelen ziet dan weet ieder kind toch dat dit satire is.

Roze_bril_drager | 17-11-17 | 23:34

Ik ben letterlijk al vier keer een nieuw reaguursel begonnen maar ik durf ze gewoon niet te posten.

Makro777 | 17-11-17 | 23:22 | 4

Gewoon doen. Kijkt toch niemand hier.

Kruisruiker | 17-11-17 | 23:28

Joris weet er wel raad mee :)

Rest In Privacy | 17-11-17 | 23:29

's nachts na drie uur leest niemand meer mee...

Rest In Privacy | 17-11-17 | 23:44
▼ 1 antwoord verborgen

Het verslag van de gesprekken die Harald Doornbos voerde met lokale bewoners over de IS-strijders: "De buitenlandse IS-strijders waren de allerergste, de allerwreedste... Volstrekte psychopaten van de ergste soort." Herhaal dit tegen een ieder die beweert dat we deze mensen welwillend en vergevingsgezind tegemoet dienen te komen. Ze verdienen het om opgehangen te worden!

Rhenium | 17-11-17 | 23:09 | 1

Aan pianosnaren als het jou om het even is.

HaatbaardKnipper | 18-11-17 | 01:00

Wordt de AIVD dan niet gehoord in zo'n zaak? Tulk wa maar doen ze niks mee...

Dulacs | 17-11-17 | 23:04

Tja, we hebben een ruggengraat loze politiek en een rechterlijke macht die dagelijks kans ziet zichzelf tot een 2e Josti-band te profileren. Vandaag op de radio nog de fijne "discussie" wat met de vrouwelijke terugkeerders te doen. De AIVD zegt dat het enorm gevaarlijke schepselen zijn. was dus op de radio de vraag of de Nederlandse regering de spijt-IS-wijvon niet moet terughalen als die broedkasten geen kans zien zelf naar Nederland te komen. Dan kunnen ze daar berecht woden en hun straf ondergaan. Das was weer een hal uurtje schuddebuiken. Bi Laura heben we al gezien dat Nederland niet in staat is landbverraders, IS-moordenaars enz fatsoenlijk te berechten. Paar maandjes cel, vingertje omhoog en met enkelbandje naar huis en af en toe langs de faal-organisatie genaamd "reclassering" Uiteraard wordt ze verder goed in de gaten gehouden. Net als al die ploflims en autobestuurders met suikerproblemen die allemaal in beel waren bij de diensten. Ze doen er alleen geen f*ck mee. Uiteraard hoor je op de radio het alternatief niet, namelijk dat veel Nederlanders die IS-geteisem en IS-low-lifes helemaal niet terug wil in dit land. Het zijn problemen die je binnenhaalt en gaat bakken geld kosten aangezien ze allemaal wel iets krijgen in de toekomst om niets bij te dragen aan de wereld. afgezien nog van het feit dat het levens kan gaan kosten. Kortom, geen enkel pardon. Ze waren en zijn de zwakke schakel, tot nooit meer ziens. aangezien ons kabinet dol is en super goed in het sluiten van dealtjes waar we als burger niets over mogen weten (en uitleg wordt geweigerd, want... blablabla), zou ik ze aanraden een dealtje met de Engelsen en Amerikanen te sluiten. Die hebben ter plaatse snipers in plaats van een nest overgesubsidieerde welzijnswerkers als welkomscomité.

Ruikbaard | 17-11-17 | 22:59 | 1

Hier doen we aan commissies, rapporten,duiden,glas (35 Euro p/st),plas,"workgroup",tussen rapportages, concluderen,bevinden, en met de kennis van toen.Daar zult u het mee moeten doen.

Rest In Privacy | 17-11-17 | 23:11

Kan Beatrice de Graaf hier niet wat duiding over geven? Zie ik haar weer eens op tv.

lingo star | 17-11-17 | 22:57

Jammer dan AIVD, maar onze nieuwste min J&V Grapperhaus wil met ze in discussie.

medusa324 | 17-11-17 | 22:47 | 3

Wordt in ieder geval een discussie op niveau als ie met meisje Laura gaat debateren.

Rest In Privacy | 17-11-17 | 23:52

Debateren? Denk eerder copuleren...

Hendrikaatje | 18-11-17 | 00:03

Überhaupt, discussie voeren met een fanatiekeling... Onmogelijk.

Is dit nog nieuws? | 18-11-17 | 09:37

Er is toch wel een potje voor deportatie van dit soort volk? Desnoods schrappen we een paar honderd euro uit het zes ton budget voor Matthijs van der Nieuwenkerk. Kun je zo een enkeltje naar de prachtige stad Raqqa voor bestellen.

Lefgozer | 17-11-17 | 22:37 | 4

@ Berbaar | 17-11-17 | 22:46
Hij bedoelt:
Geld van de NPO naar de IND.

Rest In Privacy | 17-11-17 | 23:05

@Ce ca! | 17-11-17 | 23:05
LOL de domheid, U denkt dat er eventjes geld van het ene ministerie naar het andere wordt overgeheveld?
Zo werken die dingetjes niet in de echte wereld.

Berbaar | 18-11-17 | 00:41

Berbaar: nee zo werkt dat niet. Behalve als er overgemaakt moet worden naar Griekenland in het kader van jouw fascistoide EU project. Dat is geen probleem voor die leugenaars daar in de Den Haag.

HaatbaardKnipper | 18-11-17 | 01:03
▼ 1 antwoord verborgen

Semi-OT:
Ik blijf toch worstelen met het begrip nepnieuws. Als ik de mainstream media mag geloven is het nieuws dat door de russen is gefabriceerd voor eigen gewin. Het enige voorbeeld is over de site die leek op een overheidssite die bericht over de mh17. Nooit van gehoord, nooit iemand over gehoord.
Het enige wat ik in Amerika erover hoorde was een paar nep twitter/facebook accounts, en dat ze voor $100.000 aan nep advertenties hebben gekocht. Heb er redelijk naar lopen zoeken maar aan concrete voorbeelden ontbreekt het me toch een beetje. En dan vooral de directe link naar Rusland.
Ik snap dat Rusland kan profiteren van onrust in Europa, maar die onrust komt in mijn ogen vooral door de MSM. Half Nederland is flink overstuur van een afgeschilderde malloot als president in Amerika en het klimaat dat niet meer te redden is. Het kritisch denken is bij velen helemaal verdwenen.

Nepnieuws wordt hoe ik het ervaar gecreerd door de media zelf, door slechte journalistiek in combinatie met een fakenews headline die zorgt voor clicks=$. Rusland is al jaren een zondebok, die dus ook gretig wordt gebruikt als oorzaak van al het fake news.

Luckystriker | 17-11-17 | 22:31 | 2

Ze willen je doen geloven dat er niet meer mensen zijn zoals jij.

knutsel_ | 17-11-17 | 22:35

Nepnieuws is de zelf vervullende leugen van de msm geworden. Tenminste meestal. Tot brexit en trump enzo.

P-unit | 17-11-17 | 23:00

Het zou wel prettig zijn wanneer het bekend is waar deze ex IS gekkies gaan wonen. Lijkt me wel fair.

Mark_D_NL | 17-11-17 | 22:22 | 19

au revoir..

Kruisruiker | 18-11-17 | 00:41

truste

knutsel_ | 18-11-17 | 00:52

@ Kruisruiker | 17-11-17 | 23:05

Als je zó dom bent dat je niet begrijpt dat naar Syrië en dat kutkalifaat daar afrijzen geen goed plan is, dan verdien je wat mij betreft voor de rest van je leven in beschermende hechtenis te worden genomen. Of dus TBS als ze toch niet zo dom is als ze lijkt. Is mij verder om het even, als die kids maar een veilg en liefdevol plekje krijgen, ver weg van hun afkomst enzo. Waar je niet mee omgaat kan je ook niet mee besmet worden. Iets in die geest.

Robin Hood | 18-11-17 | 08:28
▼ 16 antwoorden verborgen

Dat had ik voor de helft van het budget van de AIVD de samenleving ook wel kunnen vertellen.

Afgeschminkte Bassie | 17-11-17 | 22:17

Als ze alleen domlinksen zouden opblazen, dan zou de dwaasheid van regressief links wat beter te verteren zijn geweest. Maar helaas, er komen bij die moordpartijen van moslims ook onschuldigen om en dat is bijzonder verdrietig.

kempenaer | 17-11-17 | 22:16

Ik zie het probleem niet. We zijn in oorlog met de islamitische staat. Dat geeft iedere Nederlandse burger het recht, of misschien zelf de plicht, zichzelf en de zijne te verdedigen. De soldaten, in dit geval de vrouwen, zijn erg makkelijk te herkennen. Die dragen een hoofddoek. De mate van zelfverdediging is tussen u en uw geweten.

mundusvultdecipi | 17-11-17 | 22:16

Ook weer een knap staaltje nieuws.
Hoelang gebruiken ze al vrouwen om zichzelf op te blazen in naam van de ideologie van de vrede? 10 jaar?
Het nieuws heeft inmiddels trollongren bereikt, schijnbaar.

p17266141 | 17-11-17 | 22:14

Vrouwen zijn al 1 keer per maand niet echt "gezellig".
Gaan jullie nu zeggen dat dat 24/7/365 is?
#Totdedooduscheid.jihadbruidje17/18

Rest In Privacy | 17-11-17 | 22:13

Er moet toch een ultieme oplossing voor dit hele probleem zijn, even denken hoor... Iets met "bij twijfel, niet binnenhalen"?

DommeNeger | 17-11-17 | 22:09 | 6

Haha allemaal wensdenken, naar Syrië gaan is niet strafbaar, neuken met een IS strijder is ook niet strafbaar en zelfs fan van IS zijn is niet strafbaar.
We gaan onze rechtsstaat niet verkrachten voor enkele tientallen wappies gelukkig.
Er is gelukkig BEWIJS van een strafbaar feit nodig, zo rollen we hier.
Mevrouw heeft iemand die wél ging strijden gefaciliteerd en dat is (gelukkig) strafbaar, mooi.
Voor andere jihad bruidjes zal hetzelfde gelden, redden ze het hier terug te komen dan zal er bewijs van een strafbaar feit moeten zijn.
Ik zit niet op die idiote mutsen te wachten maar ze zullen wel eerst schuldig bevonden moeten worden van een strafbare handeling en niet van een fantasie strafbaar dingetje van een GS reaguurdertje.

Berbaar | 18-11-17 | 00:30

Dat komt Berbaar, omdat jij geen toekomstvisie hebt. De fantasie-scheppende reaguurders willen een betere wereld.

knutsel_ | 18-11-17 | 01:23

@ Berbaar | 17-11-17 | 22:34

Voor zover ik weet wordt er gewerkt aan wetsvoorstellen om naar het kalifaat vertrekkende Nederlanders of Medelanders bij vertrek het NL’se paspoort af te nemen. En dat lijkt mij een uitstekende oplossing. Opgerot staat netjes.

Robin Hood | 18-11-17 | 08:32
▼ 3 antwoorden verborgen

Wat kost die AIVD?
Ik wil voor dat geld ook wel even komen vertellen terugkerende moslim terroristen een mogelijk gevaar opleveren.
En voor datzelfde geld geef ik nog een tip om er van af te komen. Kost 30 cent per terrorist heb ik me door een ouwe Koerd laten vertellen.

Rest In Privacy | 17-11-17 | 22:07 | 1

Hm. Gironummertje openen? Ik stort de eerste 500 euro.

Graaisnaaiert | 18-11-17 | 00:56

Haha dacht al hetzelfde. Ze zal waarschijnlijk wel goed geobserveerd zijn in haar jaar in het gevang om er zeker van te zijn dat ze geen gevaar zal zijn. Al vertrouw ik tot referendum, en vooral na invoer sleepwet de AIVD niet meer. Die zullen net als met de overheid+media als hardste gaan lullen dat er ongelofelijk veel risicovolk rondloopt dat zonder deze wet een groot gevaar is voor de gewone Nederlander. Dit soort nietszeggende onzinberichten van de AIVD en mainstream media zijn in mijn ogen vooral gericht op het veranderen van publieke opinie, plus inspelen op angst natuurlijk.

Luckystriker | 17-11-17 | 22:01

Is ook ruk als je met miljarden opgebouwde IS proxy legertje door die kloterussen naar de Siberische jachtvelden is geschoten, de commanding chiefs waren nog net te redden www.zerohedge.com/news/2015-05-23/secr...

HdJ | 17-11-17 | 22:22

Reken maar dat er een hoop beleidsmakers en uitvoerders bij de overheid (incl AIVD aka CIA-NL) vol verwachting zijn van de daden van dit soort typjes, al dan niet geholpen door een paar sessies MKUltra. Altijd handig om er wetten doorheen te krijgen die op veel plebsweerstand stuiten maar door emo/media terreur daarna wel geslikt gaan worden.

HdJ | 17-11-17 | 21:59

Na WOII ging men heel anders om met zulke mensen, laat staan oorlogsmisdadigers.

Turk182 | 17-11-17 | 21:58

Oh nu geloven we onze veiligheidsdiensten wel.

Maar goed. Het lijkt me vrij evident dat jihadisten geen plek hebben in Nederland. Geen enkele. Nu nog een oplossing.

De Koreaanse Slet | 17-11-17 | 21:58 | 2

Oplossing is er niet. Ja chippen en als lokeend gebruiken om straks manlief in de gaten te houden. Dit zijn slaafse spelersvrouwen. De voetballers zijn gevaarlijk.

RickTheDick | 17-11-17 | 22:31

Rick, daar bega je een klassieke fout. Het zijn vaak de vrouwen die harder, sadistischer en gevaarlijker zijn..

Bobdesloper | 18-11-17 | 07:10

Compleet o.t. maar zitten er nu niet reaguurders in een cafe in Amersfoort? Ik dacht dat het een topic op zou leveren.

knutsel_ | 17-11-17 | 21:53 | 5

Het was leuk enkelen te ontmoeten, doch te weinig mensen om er een topic van te maken.
Ow ja, denk dat necrosis dit lied zou onderwaarderen. https://www.youtube.com/watch?v=_3ZrESW4EUk

Hendrikaatje | 17-11-17 | 22:10

@ DKS
Een NS abonnement en het spoorboekje richting Duitsland?

Rest In Privacy | 17-11-17 | 23:02

@De Koreaanse Slet | 17-11-17 | 22:02
Had gehoopt en zelfs gevraagd of u er ook was; heb bijzonder prettige herinneringen aan een paar Koreaanse sletjes die zich bij m'n hotelkamerdeur aandienden; wat krap doch voldoende sap en geweldig genoten!

Hendrikaatje | 17-11-17 | 23:09
▼ 2 antwoorden verborgen

Dit wijf heeft zich daar laten volpompen met IS zaad, heeft hand en spandiensten verleend aan IS, heeft deelgenomen aan het IS gebeuren en zo de criminele gewelddadige strijd gesteund. Mogelijk heeft ze zelf geen moorden gepleegd, maar dat zou ze moeten bewijzen.
Per onmiddelijk omgekeerde bewijslast invoeren voor terugkeerders, bewijs maar dat je niemand gedood hebt; Dat je erheen gaat om madeliefjes op graven van vermoorde IS slachtoffers te leggen geloven we niet.
OT. Juist terug van necrosis memorial, helaas door slechts enkelen, reaguurders en gluurders bezocht.

Hendrikaatje | 17-11-17 | 21:52 | 6

@Berbaar | 17-11-17 | 22:20
Bedankt voor de kudoos! Was gewone café muziek, niks necrosis achtigs....
Het is voor het OM zo ongeveer onmogelijk daar in Syrië onderzoek te doen, lijkt me niet verstandig de Syrië gangers (soort mensen dat zich bewust bij het moordzuchtige IS kalifaat voegde) op hun strontkleurige ogen te geloven.
Daarbij is liegen tegen niet islammers (Takiyya) een door de islam toegestaan iets.
De 'mensen' die de moeite namen af te reizen naar Syrië deden dat niet om madeliefjeskransen om doorgesneden nekken te leggen.

Hendrikaatje | 17-11-17 | 22:50

Die kudoos zijn meer dan verdiend Hendrikaatje, de moeite nemen om een unieke reaguurder als necrosis te gedenken is bijzonder en mooi.
Verder hou ik niet van het omkeren van bewijslast, straks mag U aantonen dat U niet te hard gereden heeft of dat iemand niet met zijn vingers aan kindertjes heeft gezeten, brrrr.
Dat is een glijdende schaal.
Ik moet die enge jihadbruidjes net zo min als U hier maar dat is me niet het verneuken van de rechtsstaat waard.

Berbaar | 17-11-17 | 23:15

@Berbaar | 17-11-17 | 23:15,
Ben waarschijnlijk niet duidelijk genoeg geweest, bedoel die omgekeerde bewijslast alleen voor lieden die zich in vreemde krijgsdienst begeven tegen de staat der Nederlanden, wat voor gender dan ook..
Het OM heeft niet de mogelijkheden in de gebieden waar het plaatsvind onerzoek te doen.
Bewijs dan zelf maar dat je niks gedaan hebt tegen anderen of de staat der Nederlanden.
Voor in Nederland gedane delicten moet alles blijven als het is.

Hendrikaatje | 18-11-17 | 01:05
▼ 3 antwoorden verborgen

[NL-islamexpert mode on] Deze meid gebruikt nagellak en dat is haram, dus gaat het niet om een fanatieke aanhangster van de islam. [NL-islamexpert mode off]

Wobbelplatte | 17-11-17 | 21:51 | 1

Dat valt niet meer op als haar hand is afgehakt wegens steeldieven...

Graaisnaaiert | 18-11-17 | 00:54

"AIVD: 'Laura Hansen en andere IS-terugkeersters vormen gevaar voor onze samenleving'"

Ik kan me hier zo kwaad om maken. Om te concluderen dat al die jihadgangers een potentieel gevaar vormen voor de samenleving, daar hoef je geen Einstein voor te zijn of een AIVD medewerker. Al die lui - ca 280 in totaal - zijn afgereisd naar het kalifaat, terwijl destijds meer dan bekend was wat er daar zoal gebeurde. Ze moesten hun best doen om de AIVD en de politie te omzeilen, want was bekend dat ze afreisplannen hadden, dan werden paspoorten ingenomen en eventuele kinderen onder toezicht gesteld, alles om die kk-lijers maar in Nederland te houden.

Terwijl ik altijd dacht: als je ze tegen hun zin hier houdt, besluiten ze waarschijnlijk - tot hun kruintjes afgevuld met haat tegen het westen - om de jihad dan maar in Nederland te gaan voeren. Zoals vaak had Wilders in deze kwestie de juiste opvatting: láát ze vertrekken, maar zorg ervoor dat ze nooit meer kunnen terugkeren.

Maar mbt dat laatste schiet de overheid schromelijk tekort. Het is mogelijk - de wet is in maart aangenomen - om Syriëgangers hun Nederlandse nationaliteit af te nemen in geval van dubbel paspoort (we hebben het dus over naffers), maar Stef Blok, de demissionaire MinJus, heeft dat in slechts 4 gevallen toegepast, terwijl een paar weken daarvoor de UK liet weten met één pennenstreek 150 Britse Syriëgangers hun Britse nationaliteit te hebben afgenomen. Dat had Nederland natuurlijk allang moeten doen met al die lui die in het kalifaat zitten/zaten. Nu onderneemt Nederland niets om die jihadbruidjes actief te repatriëren, maar ze moeten zich maar bij een Nederlands consulaat melden, en dan gaat alles weer vanzelf. Nee, het zou zo moeten zijn dat wanneer ze zich bij een Ned. consulaat melden, ze te horen krijgen: "Sorry, u bent geen Nederlander meer, wij kunnen niets voor u betekenen. Probeer het eens bij het Marokkaanse consulaat, of vraag asiel aan in een islamitische heilstaat, waar de samenleving veel meer zal beantwoorden aan uw ideaalbeeld van de wereld".

Wij, de "toegesprokenen" kunnen alleen maar onze verontwaardiging laten blijken tegen deze labbekakkerigheid van onze regering, en proberen duidelijk te maken aan al die kalifaatbewoners, dat ze hier niet welkom zijn:

We won't tie a yellow ribbon round the ol' oak tree for you scumbags; stay away!

Dr_Johnson | 17-11-17 | 21:47 | 7

@ De Koreaanse Slet | 17-11-17 | 22:07
Maar wat als de premier zegt dat wij in "oorlog" zijn. En als dan de (krijgs)wet van toepassing als zijnde "buitenlandse strijder cq landverraad" is?
Willen wij met een onderbezette/reorganiserende politie korps, deze misdadigers tussen ons laten lopen?

Rest In Privacy | 17-11-17 | 22:41

"Je kan meestal niet eens aantonen dat ze in Syrië zijn geweest en meestal al helemaal niet dat ze misdaden hebben gepleegd."

Dat eerste is m.i. wel degelijk aantoonbaar. De AIVD heeft namen en rugnummers van iedereen die zich in het kalifaat bevindt/bevond. Het tweede is inderdaad een stuk lastiger, want je kunt daar moeilijk ter plaatse gedegen onderzoek verrichten. Vandaar dan ook dat ik er voor pleit dat iedereen waarvan aangetoond kan worden zich daar te bevinden, "automatisch" zijn/haar Ned. nationaliteit verliest. Ook al heb je misschien niet persoonlijk koppen afgesneden, je wist dat het er dagelijks plaatsvond en door je aanwezigheid heb je eea gesanctioneerd.

Die lui hebben helemaal niets met mij gemeen: niet mijn westerse normen en waarden, niet mijn voorkeur voor de democratische rechtsstaat, niet mijn respect voor de VvMU, niet mijn afkeer van middeleeuws geweld, slechts één ding hebben zij met mij gemeen: een Nederlands paspoort, en dat hebben zij verspeeld en moet ze afgenomen worden.

"Geen bewijs = geen zaak = geen zaak is vrijspraak. Zo werkt de rechtsstaat."

Nou, in dit specifieke geval toch niet helemaal, dacht ik. Die wet, waar ik het over had, en die in maart dit jaar is aangenomen, maakt het nu juist wel mogelijk, binnen de rechtsstaat, om ze te denaturaliseren zonder ingewikkelde rechtszaken waar alles haarfijn "bewezen" moet worden. En terecht, m.i. Opzouten met die lui.

Dr_Johnson | 17-11-17 | 22:57

Het gaat niet om "ook" linksterroristen, DKS. Dat is een andere discussie. Dit zijn mensen die aantoonbaar willens en wetens hun leven hier hebben opgegeven om in de woestijn hun heilstaat op te bouwen, daarvoor te vechten, diegenen die vechten en ondersteunen/faciliteren en zich daar voortplanten. Einde oefening, dus denaturalisatie ( of, indien slechts 1 paspoort ) Guantanamo Bay. Uitreizen? Ja, graag, hoepel maar op. Beter voor ons, beter voor nieuwkomers die hier hun toekomst zien en er hier wel wat van willen maken. Maar ja, de angst om kwaad bloed bij achterblijvers en fanatieke beroepsmoslims in binnen en buitenland te zetten ( en natuurlijk om het Olie voor ISlamproject niet in gevaar te brengen ) blijven we het maar verdommen ons gezonde verstand te gebruiken. Toch te gek voor woorden dat we nog steeds haatpaleizen faciliteren en dat het Salafisme nog niet als terroristische organisatie is aangemerkt en verboden?

Graaisnaaiert | 18-11-17 | 00:53
▼ 4 antwoorden verborgen

"Gaat uw allen rustig slapen"
Er is geen vloed,nog storm.
De dijken zullen houden.
#vvdspsdasgp66vcda.

Rest In Privacy | 17-11-17 | 21:47

je zou haast gaan denken dat er bij de AIVD nog een beetje gezond verstand aanwezig is.
Maar de werkelijke kwestie is waarom ambtenaren dit zo duidelijk naar buiten brengen: Blijkbaar zijn er zorgen over de verantwoordelijken - Ollengren , de useful-idiot van kabinet Mohammed I.

Tohuwabohu | 17-11-17 | 21:46

Het blijft knap van de tekenaar dat hij de arrogantie naar de kafir zo goed heeft weten uit te beelden.

28 | 17-11-17 | 21:43 | 3

Dat mens heeft gewoon het IQ van een garnaal.

Kruisruiker | 17-11-17 | 21:45

Ok de micro expressie van een arrogante garnaal dan, onderdeel van zes basisemoties van paul ekman, aangeboren en instinctief

28 | 17-11-17 | 22:03

En die bloedvlek op rechts is een stille hint.

gemeentereiniging | 17-11-17 | 22:37

Het AD heeft nog wel een kolum voor haar, goed voor de diversiteit.

bigs | 17-11-17 | 21:42

Alsof ik nu ineens wel de sleepwet wil omarmen door dit nieuws.
#nepnieuws., #VertrouwenInDeToekomst.

Reebensteeltje | 17-11-17 | 21:40

Omscholen naar werk in het kruitvat??! *****KABOEM*****

Pimol | 17-11-17 | 21:34

Zo blij als ze op de tekening kijkt heb ik haar nog niet gezien op een camera.

TheseDays00 | 17-11-17 | 21:31 | 2

Ze heeft net haar pringles gekregen.

Papierversnipperaar | 17-11-17 | 21:46

Viel mij ook op, ze heeft eigenlijk maar een enge lege blik in d'r ogen

Lompelul | 18-11-17 | 10:05

Zoveel islamitische landen en ze moeten allemaal naar het westen wat ze zo verafschuwen. En wij leggen de rode loper uit voor het paard van Troje. Wij weten zelfs dat er ook vijandelijke vrouwen in het paard van Troje zitten, maar toch: kom maar binnen.

miss error | 17-11-17 | 21:31

Noem mij gerust een alarmist, maar het zou mij bepaald niet verbazen als er alweer een paar stiekem onder ons waren, mogelijk zelfs met medeweten en medewerking van onze overheden. Ze zijn inmiddels Syrië uit, en ze moeten toch IÉTS met deze mafklappers. Turkije wil ze heus niet houden - dus als er binnenkort Nederlandse 'consulaire medewerkers' in Sanliurfa en Gaziantep verschijnen die 'deals 'aan bieden ('joh! Die drie jaartjes hoef je niet helemaal uit te zitten') zou dat niet zo verwonderlijk zijn. Misschien zijn ze al geweest. Ik denk zó maar dat Nederland zoete broodjes gaat bakken bij deze tijdbommen ('echt nóóit meer doen, hé, Rashid?') en dat wij ze binnen afzienbare weer voor de vaderlandse bijstandsloketten kunnen waarnemen. Intussen mogen hun onschuldige ('die kunnen er toch niets aan doen dat hun ouders in Syrië zaten'?) bloedjes van kindertjes hier naar school - zodat ze ons over een jaar of twaalf kunnen opblazen terwijl ze toch zo goed waren in aardrijkskunde (nee, nóóit iets van gemerkt')

bisbisbis | 17-11-17 | 21:29 | 1

@mijzelf:
-
Ik had iets duidelijker moeten zijn: mijn vermoedens betreffen niet uitsluitend de Laura's, de Atifa's en de Nur's, maar met name de Mohammeds, de Samir's en de Abdelkadrs.

bisbisbis | 17-11-17 | 21:35

Er zitten in den vreemde talloze échte Nederlanders in de knast,
waarvan een deel om dubieuze redenen danwel -rechtzaken
Waar onze overheid geen poot naar uisteekt
maar alle verknipte ISIS-bruidjes mogen terugkomen en worden, na een D666
aai & fopproces
weer lekker op de maatschappij losgelaten
Het is maar waar je prioriteiten liggen, he pRutte c.s.

Tobi | 17-11-17 | 21:26 | 2

Laat die Nederlanders maar lekker daar zitten. 99,9 % is gewoon fout geweest.

Bergbloempje | 17-11-17 | 22:16

Ik weet geen getallen, mogelijk heb je geheel gelijk met je 99%
maar door de jaren heen hoor je toch van landgenoten die in den vreemde opgesloten zitten
En in al die tijd, soms vele jaren, nog niets hebben gehoord van de Nederlandse consul etc ter plaatse
Waar het mij hier even om gaat; waarom al die activiteiten voor terugkerend ISIS tigh, maar geen enkele aandacht(ze hoeven die lui niet vrij te komen pleiten) voor die Nederlanders, dom of door onrecht, die elders vastzitten

Tobi | 17-11-17 | 23:59

De laatste verdedigingslinie bestaat uit de zwakste schakels. De Hollandse Waterlinie biedt meer bescherming want zwemmen kunnen ze niet.

PIS-Alchimis | 17-11-17 | 21:25

Ja, aanslagen horen nu eenmaal bij een feestje.

Arnold9638 | 17-11-17 | 21:23

Heeft de AIVD al een Twitter vinkje gekregen?
-
Keer op keer brengen ze het geloof van de vrede slecht in het nieuws. Ben benieuwd hoe onze minister van informatie dit gaat aanpakken.
Moeten ze ook een itempje brengen over het gevaar op rechts? Moet de Nederlandse Propaganda Omroep een serie maken over de geslaagde omvolking van Gotenborg? Niets is te gek.

bananabanana | 17-11-17 | 21:23 | 1

Schiet me net te binnen.
-
Onze Ollegren gaat die Hansen zo erg kneden en pamperen, dat ze binnen een jaar als rolmodel bij de Nederlandse Propaganda Omroep in alle eenzijdige VARA opinieshows kan dienen als ROLMODEL!
-
Wat een mooie draai, van verward in het land van het geloof van de vrede naar vredesstichter in het land van de verwarde mensen komt zij ons het licht brengen namens het geloof van de vrede.
-
Wat een mooi scenario is dat voor onze minister van informatie alias onze beschermengel tegen nepnieuws.

bananabanana | 17-11-17 | 21:30

Binnenkort, bij een supermarkt bij u in de buurt.

LiniaalRectaal | 17-11-17 | 21:22

Oud nieuws. Althans........ voor de oplettende, niet wegkijkende Neder-Nederlanders.

demaup | 17-11-17 | 21:12

Wir haben es nicht gewusst

24^7 | 17-11-17 | 21:10 | 1

Jawel!
En wie slim is gaat naar Denemarken. :)

Rest In Privacy | 17-11-17 | 22:05

Wie moet ik nou geloven, de jeaup of de AIVD? Hmmm...

tata1981 | 17-11-17 | 21:08

Half off-topic. Las zojuist op Bloomberg: misdaad in Zweden is de afgelopen paar jaar aanzienlijk gestegen. Onder andere het aantal seksuele misdrijven is gestegen van 0,9% aan slachtoffers per jaar naar 2,4%, dus ruim 2,5 keer zoveel. Maar "men weet niet hoe het komt".

Goh, wat is er de afgelopen jaren in Zweden veranderd, en welke groep mensen is toegenomen? "Vluchtelingen"? Van een "bepaalde afkomst" misschien zelfs? Nee, dat zou discriminerend wezen van de realiteit. Straks moeten we de realiteit nog aan gaan klagen: www.bloomberg.com/news/articles/2017-...

Maar goed, correlatie is geen causatie, zullen me maar vergoeilijkend zeggen. Er is vast wel een Scandinavische Troll die dit kan verklaren als te maken hebbend met alles behalve een bepaald geloof of Derde Wereldculturen binnenhalen.

Wol | 17-11-17 | 21:06 | 4

Door #metoo durven vrouwen aangifte te doen: zie je, het helpt!

TheseDays00 | 17-11-17 | 21:24

eerstneukendanpraten | 17-11-17 | 21:09
Ach ja inderdaad, stom van me. De Russen verkrachten Zweden virtueel via het verspreiden van nepnieuws. En die vrouwen zijn allemaal beïnvloed en in feite Russische agenten die nep-aangiften doen over verkrachting om de EU en politiek correcte types die voor massa-immigratie van "vluchtelingen" zijn in een kwaad daglicht te stellen. Alles valt ineens op z'n plek...

TheseDays00 | 17-11-17 | 21:24
Met twee jaar terugwerkende kracht zelfs. ;)

Wol | 17-11-17 | 21:43

@ Wol | 17-11-17 | 21:43
Dat niet alleen: het is ook de schuld van Trump ook nog.

TheseDays00 | 17-11-17 | 22:07
▼ 1 antwoord verborgen

Als ze opnieuw ver weg zoiets ondernemen maar dan een kalifaat maken met een wat beter buitenlands beleid, maar dat ook zo'n zelfde aanzuigende werking heeft op moslims, dan kan ik er alleen voor zijn.

Papierversnipperaar | 17-11-17 | 21:06

krijg een beetje de tyffus met die DENK en IS! gewoon elke verdachte het land uitlazeren!

thepinkpainter | 17-11-17 | 21:02 | 1

Haha het simplisme personified lol
Innocent until proven guilty maar gezien bovenstaande onzin zult U dat wel niet begrijpen.
Fijn weekeinde (dat is zaterdag en zondag) mijn beste.

Berbaar | 17-11-17 | 22:05

Wat zit je nou te lullen met je buurtbbq. Een nekschot moet dat secreet hebben. Punt.

Pedronegro | 17-11-17 | 21:00 | 3

Twee mag ook hoor.

r.s.jonkman | 17-11-17 | 21:09

Wat nou twee? Een beetje kogel kost een euro. Heb je de loterij gewonnen of zo?

Pedronegro | 17-11-17 | 21:20

Om zeker te zijn een dessert Eagles. 50 met holle punt maar dan, kost iets meer maar zeker is zeker

Rest In Privacy | 18-11-17 | 09:55

Wat slecht. Zelfs een simpele lul kan aannemen dat die Hansen een aivd thermometer in haar leven heeft.
Morgen bij de kapper eens lezen of er nog nieuws is.

Versnelling | 17-11-17 | 20:58 | 2

U weet hoeveel mensen er nog zijn om dat mens 24/7 in de gaten te houden? En u betaalt daar graag aan mee?

Graaisnaaiert | 18-11-17 | 00:07

Die AIVD die stelsmatig mankracht en middelen te kort komt? Je maakt mij aan het lachen.
Wat waren de boodschap van de diensten na de afgelopen aanslagen in Europa? "Hij was bekend bij de diensten."

Hahaha

Nikao_Ouranos | 18-11-17 | 08:52

Een voordeel is dat weinig moslimvrouwen kunnen autorijden.
Dus een vrachtwagen jatten en besturen wordt hem niet.
Technisch zijn ze ook al niet, dus een bomgordeltje is ook lastig.
Een vliegtuig in een toren vliegen? Lijkt me niet.
Tjaa, ik zou het niet weten.

Kruisruiker | 17-11-17 | 20:58 | 7

@ Kruisruiker | 17-11-17 | 22:12
En genderneutraal & glutenvrij

Rest In Privacy | 17-11-17 | 22:36
-weggejorist-
Rest In Privacy | 19-11-17 | 08:41
-weggejorist-
Rest In Privacy | 19-11-17 | 08:41
▼ 4 antwoorden verborgen

kaalscheren en rondrijden op een kar over de bodem van het Ijsselmeer.
Hoewel, misschien heeft mevr. Sorregieta een betere oplossing..
Willie, zeg er es wat van. ( of vraag je moeder)

Tohuwabohu | 17-11-17 | 20:57

De Fransen zijn wat minder gevoelig, dit is een oorlog , we zijn niet klaar daarvoor

Bokito ergo sum | 17-11-17 | 20:57 | 1

Fransen hebben kogels én ze kunnen schieten.

Rest In Privacy | 17-11-17 | 23:55

Ga maar rustig slapen mensen, het komt allemaal wel goed.

Jan Hagel | 17-11-17 | 20:57

Hahaha. Maakt u geen zorgen de ex-SSers kloppen weer op uw door en de NSB is ook een gave club

Dat zeggen ze dus.

En we doen ze een sleepwet cadeau die prutsers.

Kaas de Vies | 17-11-17 | 20:55 | 3

Wat een krankzinnig reaguursel.

DrumPiet | 17-11-17 | 20:57

Juist jij snapt het!

Kaas de Vies | 17-11-17 | 22:03

Uw door is "Uw deur"?! Stop the time.

Rest In Privacy | 17-11-17 | 22:08

Zelfs als het mogelijk is dat iemand weer terug kan herbekeren of zoiets gaat het toch vooral om de keuze die gemaakt is om af te reizen naar IS om strijd te voeren voor een wereldwijd kalifaat. Dat kan en mag niet genegeerd worden. Ze moeten de consequenties van die keuze onder ogen zien: we motten ze hier niet meer.

knutsel_ | 17-11-17 | 20:53 | 3

Dat zie je fout. Eerst mee in bad gaan, euh, debat. Reïntegratie projectjes erbij, klaar is Laura.

Croxifoxio | 17-11-17 | 20:57

Sorry ik had het bij mezelf moeten houden: ik mot ze hier niet meer.

knutsel_ | 17-11-17 | 21:07

@ Croxifoxio | 17-11-17 | 20:57
reïncarnatie projectjes?

TheseDays00 | 17-11-17 | 22:09

Volgens artikel 'zo'n 100' vrouwen. Straks allemaal 3 a 4 kinderen en heb je een potentieel van 400 tot 500 personen. Toch een aardig leger.

deNettobetaler | 17-11-17 | 20:53 | 1

Da’s op bataljonsterkte.

ja,diedus! | 17-11-17 | 21:50

Ze mag misschien, heel misschien, op de bbq komen. Maar van de aanmaakblokjes blijft ze af!

Croxifoxio | 17-11-17 | 20:49

Doe niet zo verbaasd. We weten inmiddels allemaal hoe het hier draait in NL.
Snel emigreren naar Tsjechië of Hongarije. Daar snappen ze het wel.

073Cab | 17-11-17 | 20:49 | 2

Daarom krijgen ze ook ieder jaar weer Miljarden van de EU, dus Nederland. Zonder de EU centen, Nederlands Belastinggeld, stort Hongarije in als een kaartenhuis. En dat presidentje van Hongarije is een aluhoedje. Compleet kudtland dat Hongarije. En op een gegeven moment ben je die lekkere wijven in klederdracht en de goulash soup ook wel zat.

Mark_D_NL | 17-11-17 | 22:14

@Mark_D_NL
Ik zeg al: Daar snappen ze het wel.

073Cab | 17-11-17 | 22:21

Nederland zou inderdaad een wat actievere houding kunnen aannemen: zorgen dat ze niet terug hoeven op de Franse manier.

TheseDays00 | 17-11-17 | 20:47

En het gaat ook hartstikke goed met de reclame inkomsten van de NPO, internet bestaat niet en surfen doe je op zee. Alle vluchtelingen spreken Nederlands, hebben allen fijngevormde tieten en kont en zijn goed in de keuken. Van Jole is allergisch voor vrouwen en witte onderbroeken moeten nog worden uitgevonden.

VeelTeSteil | 17-11-17 | 20:46

Tja, volgens onze nieuwe minister van Justitie moeten we vooral de dialoog met dit doort beesten aangaan. Alsof we dat met moordenaasr ook doen! Kill the enemy zou het devies moeten zijn. Waarom zo zacht voor moordenaars ook al hebben zij hun daden in Syrie en Irak gepleegd?

Albert5000 | 17-11-17 | 20:46

Ik verwacht ook hier een betoog van Feynman dat eigenlijk het Westen, de EU en de MSM het grote kwaad zijn, en IS buiten beschouwing houdt. Past wel binnen zijn weg-met-ons beeld. Net als Rusland bij MH 17 is zal IS ook wel slachtoffer zijn van ons

Artin | 17-11-17 | 20:44 | 2

Dacht dat dit meer een dingetje was voor de Koreaanse Del...

eerstneukendanpraten | 17-11-17 | 21:07

IS is niet zozeer slachtoffer van ons, als meer een wapen om vrijheden in de rest van de wereld in te perken, zodra ze er ergens in europa wat door willen drukken ploft er ergens zo'n idioot of komt een vrachtwagen een kerstmarkt voortijdig opruimen, en voila je hebt gelijk steun voor maatregelen waar de bevolking je op andere dagen voor uit je ivoren toren zou trekken.
En omdat we volgend jaar een referendum krijgen zou het mij niet verbazen als de aivd vast wat omroept, er binnenkort een hersenloze islamist zijn plek tussen de andere maagden gaat opeisen en heel nederland netjes bij het kruisje tekent.

jack and friends | 17-11-17 | 21:28

Laura Hansen kan zo aan de slag bij het vernieuwde deradicaliseringsproject van de gemeente Amsterdam, de grijze campagne van Jozias van Aartsen.

Glasgow Argus | 17-11-17 | 20:40

De AIVD die zijn handen al schoonwast voor de eerste Nederlandse "zwarte weduwe" die plof-lim gaat? Al die tijd stil, pas nog een grote oefening en mondjesmaat wat verhalen dat ze toch wel gevaarlijk zijn die jihadi. Er is iets op handen zeg ik u, of moet is mijn aluhoedje aan vervanging toe?

HaatAth3ist | 17-11-17 | 20:40 | 2

Wat er op handen is is een nieuw budget van een nieuwe minister dat veilig gesteld moet worden. (Dont get me wrong, budget mag van mij omhoog)

Montu | 17-11-17 | 21:38

Zo had ik er nog niet over na gedacht, altijd machtig handig om het dreigingsniveau wat prominenter in beeld te brengen als die pot met geld aan bod komt.

HaatAth3ist | 17-11-17 | 22:32

Laura wordt binnenkort schrijver bij Joop.
Of ervaringsdeskundige ergens bij de overheid. Vast. Want zielig vrouw zonder man oorlogstrauma enzo.
Voorwaardelijke straf van paar maanden. Hahahahaha.

Is dit nog nieuws? | 17-11-17 | 20:39

Jep laura voor president

rein9576 | 17-11-17 | 20:38 | 2

U bedoelt het zeilmeisje, zo mogen wij hopen?

bisbisbis | 17-11-17 | 21:37

Er is een positie vrij als de-radicalisering expert in Amsterdam.

Rest In Privacy | 17-11-17 | 22:44

.. in een lelijker toekomst zullen de dames mogelijk nog een heldenstatus krijgen, wanneer vrouwen dan erkend worden als volwaardig mens, dat is.

Jan Passant mk2 | 17-11-17 | 20:38

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken