Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Vrouw zoekt rechtse date. Wordt van Marktplaats gegooid

topicmarktplaatsliefde.pngHet is lente dus mensen willen daar hormoontechnisch wat mee. Maar hey, zomaar dagelijks de kroeg in voor een partner is ook weer zo wat, dus het grote boze internet moet maar weer in de contactbehoefte van het volk voorzien. Tinder, The Inner Circle, Fetlife? NEEN! Marktplaats is natuurlijk de place to be voor interessante zoekertjes van persoonlijke aard. Of nouja, behalve als je rechts bent natuurlijk. Dan slaat de vijfde kolonne van met de islamitische tsoenami meebewegende Dhimmi's genadeloos toe. De advertentie van adverteerder "autonoom1975" werd grof gejorist: de vrouw was op zoek naar "rechtse gesprekspartners" om eens een boompje op te zetten over de massamigratie en daaruit voortvloeiende bedreiging van ons kikkerlandje. Een zure linkse Jooplezer zag de advertentie en gaf het aan bij Marktplaats, die de annonce direct verwijderde. Geen platonisch rechtscontact dus voor mevrouw. Very unfair! We gaan adverteerders bellen. Alle tien miljoen. Goed, de advertentietekst staat hieronder en de naam en het adres van de contactzoekende is bij de redactie bekend. Ik ben op zoek naar mensen die van gedachten willen wisselen over de vluchtelingen problematiek en achterliggende thema's. Zoals de verschillende culturen die nu samenkomen. Wat voor cultuur komt er eigenlijk naar ons land? En welke religie en normen en waarden nemen zij precies mee?  Ik zou bijvoorbeeld wel meer willen weten over de koran. En nog meer beeld willen schetsen wat deze invasie van vluchtelingen voor ons betekent. Maar ook zoek ik gesprekspartners om van gedachten te wisselen over hoe je bijvoorbeeld omgaat met linkse gesprekspartners. En wat schuilt er eigenlijk achter die linkse onnozelheid? Of hoe ga je eigenlijk zelf om met al die ellende die op ons afkomt? Waar kunnen we ons op voorbereiden? En hoe doe je dat dan? Ook lijkt het mij leuk om kennis te vergaren en bijvoorbeeld een boek te bespreken. ( Ik lees nu machteld zee/ helige indentiteiten/ (SIC!) op weg naar een sharia staat?) Of een film te kijken en te bespreken. Ik heb geen vaste vorm voor ogen. Ik sta voor veel open. Omdat ik gesprekspartners mis ben ik geneigd mijn kop in het zand te steken maar dat is niet wat ik wil. Zullen we elkaar versterken? Twitter is fijn maar kan niet op tegen een echt gesprek:) mijn idee is misschien een keer per maand ergens in een cafe afspreken?  Of misschien is er een keer een leuke lezing o.i.d. Waar we samen heen kunnen. Laat een berichtje achter dan neem ik contact met je op!

Reaguursels

Inloggen

Geachte mevrouw, ik herken uw probleem en heb er enige decennia geleden al voor gekozen mij niet te laten knechten door politieke correctheid. Dat laatste was toen nog geen geïnstitutionaliseerd begrip maar wel alom aanwezig. Ik behoud mij het recht voor mijn oprecht(s)e mening met fatsoenlijk taalgebruik te verkondigen wanneer ik dat wil en ook nuttig acht. Ik kan een aardige bloemlezing geven wat dat zoal aan kwalificaties oplevert, die in mijn geval al zo'n veertig jaar geleden mijn deel werden. Je krijgt daarvoor vanzelf eelt op je ziel hoor.

Dat werkt uitstekend, het selecteert de medestanders van de tegenstanders, het soort "vrienden" waarbij je geen vijanden meer nodig hebt en vooral van de papegaaien die over alles een mening hebben zonder zelf ook maar enige moeite te doen aan waarheidsvinding of factcheck, want het stond op facebook- twitter- in de Libelle of nog erger, gehoord van het NOS journaal. Opvallend in mijn vele gesprekken is hoe intolerant (linkse) mensen zijn die tolerantie van de ander eisen zonder het dus zelf te praktiseren. Dat zijn doorgaans mijn favorieten tijdens een gezellige kout.

Tot slot hoe en waar wilt u in hemelsnaam afspreken met de paar miljoen mensen die, net als u, graag met gelijkgestemden, ander dan links getormenteerd volk dus,in gesprek zouden gaan? Lastig, heel lastig want "rechts" is niet georganiseerd in NL. Was dat maar zo, dan zouden wij nu allang een degelijk kabinet hebben van rechtse signatuur en verstoken blijven van de dagelijkse kwelling van miezerige linkse en linksige mannetjes die hun eigen belang en op de tweede plaats het partij belang, in plaats van het landsbelang, centraal stellen. Bang als ze zijn om later afgerekend te worden als zij verantwoordelijkheid durven te nemen.

Ik wens u succes met uw streven, deel uw sympathie voor rechts dat in mijn geval synoniem is voor hartgrondige afkeer van socialisme ongeacht de variant daarvan, niet van sociaal, in tegendeel zelfs.
Tot slot nog een vraag, zijn rokers welkom?

h.a.k. blok | 23-05-17 | 01:08

-weggejorist-

Ikwilhierweg | 23-05-17 | 00:48

Daten op Marktplaats? What‘s next, je huis verkopen op Grinder? Een boek kopen bij Funda? Een huis kopen bij Lexa? Een vliegticket boeken bij Blendle? Fapvoer kijken bij Wehkamp? Oh, wacht. De badpakken.

dezenicknameisbezet | 22-05-17 | 22:50

Laten we eens een keer niet over de toon hebben, maar over de schrijfvouten. Daarna pas, de inhoud.

Rest In Privacy | 22-05-17 | 21:36

Linkse lui zijn allemaal werkeloos, anders heb je voor dit soort dingen helemaal geen tijd.

r04drunn3r | 22-05-17 | 20:51

Wat schuilt er eigenlijk achter die linkse onnozelheid? Nou ik kan de Youtube video's van Ben Shapiro erg aanbevelen, daar wordt de linke denker briljant ontmaskerd. Waarschijnlijk kom je er dan ook achter dat je veel te moeilijk denkt over de linkse motieven, zo'n verheldering is dat. Een ware inspiratie: Ben Shapiro!

alweereenmening | 22-05-17 | 20:11

Oké, misschien is Marktplaats dan niet helemaal de juiste plek voor deze advertentie maar het idee spreekt me enorm aan.
Ik zou zeker reageren

Lief Meisje | 22-05-17 | 20:10

Gewoon elke dag onder verschillende accounts veel fake advertenties op Marktplaats zetten.
Leren ze het wel af, politiek correct gezemel, belachelijk, te gek voor woorden.

Als ik als AFA mensje een date zoek met een gelijkgestemde die mee wil doen met:
-inbreken op vliegvelden
-een Makro of Shellpomp in de fik hens steken
-hier en daar wat dieren bevrijden die zich vervolgens te pletter lopen
-stenen gooien zodra er mensen willen demonstreren tegen teveel migranten en tegen de verislamisering (Pegida)
-het bezetten van een pand wat even leeg staat, gratis wonen.

Dat mag dan wel?

Moneytron | 22-05-17 | 19:26

... vuur

hotmint | 22-05-17 | 19:23

Internet en VVMU liggen onder voor.
Het wordt tijd voor een paar nieuwe sites,
die niet toegeven aan politiek correcte censuur.

hotmint | 22-05-17 | 19:23

Ik wil niet lullig doen, maar in de gebruiksvoorwaarden van marktplaats staat dat politieke uitlatingen niet zijn toegestaan. help.marktplaats.nl/help/veiligheid/re...
In die zin is het niet zo gek dat de advertentie is verwijderd.

Braboblanke | 22-05-17 | 18:21

Voor je het weet zit Francisco van Jole naast je aan tafel. Arghhhh

MoonBeebe | 22-05-17 | 17:40

MikeTheBull | 22-05-17 | 16:38,

"Ik zeg dat soort dingen nooit zomaar, ik zeg dat soort dingen niet, gratuit"...
Prachtig, Teeuwen = God.

Dandruff | 22-05-17 | 17:27

In het licht van die waarschuwing in de krant die expliciet Marktplaats noemde kan ik me voorstellen dat Marktplaats niet graag genoemd wil worden in verband met een slachting a.d.h.v. een geplaatste advertentie.
Laten we wel wezen, MP is geen politiek platform.
De volgende stap zou kunnen bestaan uit een advertentie waarin een 18 jarige jongen vraagt om gesprekken over ISIS, hoe je vriendin eronder te krijgen omdat je moslim bent geworden, hoe haar los te weken van haar familie, enz.
Ik zie het voor nu als een beschermingsmaatregel zowel voor haar als voor Marktplaats.
Ga inderdaad naar een FvD avondje, kom reaguren op GS, en je ontmoet geheid gelijkgestemden op een veilige manier.
Maar om te suggereren dat Marktplaats hier linkse politiek bedrijft in nogal voorbarig.

LuckyGirl | 22-05-17 | 17:01

Ah kijk! Anne Fleur wordt geil van rechtse praatjes en heeft behoefte aan keiharde rechtse realiteit. Moet ze wel even een drempeltje over.

www.youtube.com/watch?v=w1oWrZiyFPM

MikeTheBull | 22-05-17 | 16:38

Ik ga reageren ik ben namelijk nogal rechts dragend.

Lasius | 22-05-17 | 16:24

Mevrouw zou eens kunnen beginnen op Fora en weblogs om zich te laten kennen door iets van de eigen overtuiging en het eigen karakter prijs te geven en zich buiten dat ook gewoon onder de mensen te begeven. Na verloop van tijd zou er maar zo een match kunnen ontstaan. Nu lijkt het toch weer alsof er wat trollen naar gegevens vissen. En indien serieus bedoeld zall dat toch niet de bedoeling geweest zijn.

Voor zover mij bekend zou ruilhandel geen probleem moeten zijn op markltplaats. Vraag en aanbod van strooks zou er dus best kunnen worden uitgewisseld.

Takki Yah | 22-05-17 | 16:15

Marktplaats is toch van EBay?

Dutch_Holland | 22-05-17 | 16:13

Linkse mensen en media zijn net fascisten.
Iedereen die ook maar een klein beetje een andere mening heeft, of zich daarin wil verdiepen, wordt subiet het recht daarover te spreken of zich erin te verdiepen ontnomen.

gaffelbaard | 22-05-17 | 16:10

@simpelman | 22-05-17 | 15:33
Met "concreet product of dienst" bedoelt Marktplaats vanzelfsprekend zaken die tegen een betaalmiddel verhandelbaar zijn. Of nog belangrijker, die fysiek grijpbaar zijn door den grijpgraagen meedemensch. We hebben het dan niet per definitie over Opsporing Verzochtiërs, maar ook over Joopiërs of VVD-grijpgragen. Dat stelt de reactie van Marktplaats toch in een genuanceerder daglicht.

Nivelleermarionet | 22-05-17 | 16:08

Ik vertrouw het niet. Een beetje slimmerik gaat al gauw over op het lezen op fora op het internet. En die komt wel met wat beters aanzetten dan Machteld Zee. Maar goed, wel sneu dat dit tegenwoordig zo moet. *IN EEN VRIJ LAND NOG WEL*! Voltaire zou zich in zijn graf omdraaien als hij onze samenleving ziet. wikiislam.net/wiki/Quotations_on_Isla...

Jostifiel | 22-05-17 | 16:06

Deze rechtse mevrouw kan toch op GeenStijl met gelijkgestemden praten over al die onderwerpen die ze aanhaalt. Wat let haar? Veilig, anoniem en als je het zat bent dan zet je je computer uit!

BadLieutenant | 22-05-17 | 15:54

Ja wat moet je hiermee in jezusnaam op marktplaats, marktplaats voor een tweedehands theepot of schoorsteen mantel.

ikdenkwat | 22-05-17 | 15:48

"Voorbeelden van overtredingen van de Gebruiksvoorwaarden zijn:
…
• Advertenties waarin geen concreet product of dienst wordt aangeboden"
 
Moord! Brand! Ophef!

simpelman | 22-05-17 | 15:33

Ik weet het niet hoor, die contactadvertenties op marktplaats. Bij zo'n beetje alle andere advertenties kun je aanvinken, nieuw, zo goed als nieuw of gebruikt maar bij zoiets belangrijks als dit...

053 | 22-05-17 | 15:29

Wat een omslachtige manier om te zeggen dat je wilt neuken!

Ikkelille | 22-05-17 | 15:08

Gezocht: leuke linkse feministe om eens per week mee te bieren en Duitse marsliederen mee te zingen.

Rommelende Onderbuik | 22-05-17 | 15:02

Misschien was mevrouw zelf wel een nieuwsgierige open minded linkse dame op zoek naar een Baudeteskes uitdaging?

Rommelende Onderbuik | 22-05-17 | 15:00

Mevrouw moet lid worden van de fvd en dan contacten leggen voor politieke borrels. Marktplaats is voor 2e hands meuk. Het zou ze sieren als ze die hele contacten rubriek weghalen, is toch alleen maar zieligheid en bedelarij.

Admiraal Balthasar | 22-05-17 | 14:38

Lijkt mij dat geen stijl ook een marktplaats kan beginnen . "2dehands stijlloos shoppen" - nou ja , ongetwijfelt dat Zentgraaff (:P) iets beters kan verzinnen.

Kim-Jung-Un | 22-05-17 | 14:33

Is het geen valstrik van isis? Of een onderzoeksmethode van een soosjaal wetenschapper aan de Uva?

Rest In Privacy | 22-05-17 | 14:33

Na de oproep van ISIS om ongelovigen met messen om zeep te helpen via advertenties op sites als Marktplaats was ik sowieso never nooit niet op deze advertentie ingegaan. ...
#verdacht;allevlaggenoprood1!!

Aristotalloss | 22-05-17 | 14:30

'Er is een contact advertentie verwijderd op Marktplaats..' Echt. Wereldnieuws!

eetvis | 22-05-17 | 14:25

-weggejorist-

ANGEL70 | 22-05-17 | 14:22

Dit had ik niet verwacht van Marktplaats. Mensen ventileren geen mening. Ze doen slechts een oproep in de rubriek Contacten en Berichten. Tja, Jesse heeft zo overal zijn middelbaar en hoger opgeleide aanhang zitten.
.
Wat ik nooit niet snap met die vluchtelingen, waarom sturen ze die niet naar Suriname? Het land is 4,5 keer zo groot als Nederland en er wonen nog geen 550.000 mensen. Dan kan Bouterse gewoon een rekening sturen naar Syrië en Lybië en is iedereen blij toch?

Twee Jeetjes | 22-05-17 | 14:21

Die mevrouw mag marktplaats wel dankbaar zijn.
Zo'n advertentie plaatsen is spelen met je leven.
Linksmenschen zijn gevaarlijke gekken.

jemagookniksmeer | 22-05-17 | 14:18

+ AntiGratisArbeid: Je argument is sterk verouderd. "Links" heeft de arbeiders in de jaren '70 laten vallen als revolutionaire klasse. De nieuwe revolutionaire klasse is sindsdien een coalitie van (vermeend) achtergestelde minderheden. Voor modern links zijn blanke arbeiders nu heteronormatieve cis-genderscum patriarchale racistische witte suprematisten wiens "privileges" actief vernietigd moeten worden.

History of political correctness: www.youtube.com/watch?v=EjaBpVzOohs

Professor Jordan Peterson: "The Idea of Privilege and Oppression in Communist Regimes" over communistische massamoord op mensen met "privileges"
www.youtube.com/watch?v=Em82ZmetFhg

petersteenkamp | 22-05-17 | 14:18

Er is helemaal niets mis met deze advertentie. We worden dus gegijzeld door linkse media en commerciele bedrijven als Marktplaats (E-bay sinds enkele jaren). Er is zware censuur op de vrijheid van meningsuiting tenzij het om migranten en smerig links fascistisch tuig gaat. Hierdoor bereiken ze het tegenovergestelde, links en rechts wordt tegen elkaar opgezet. Wat een land joh!

ILF2 | 22-05-17 | 14:10

@STnick
Van mij mag je het hier delen; ik vind die beide boeken namelijk een pot nat.
Iedereen die zo'n geloofsmanifest serieus neemt is volgens mij van de pot gerukt en als jij kan ontkrachten dan wel bevestigen dat dit klopt zou ik graag de argumenten vernemen.

harry19612 | 22-05-17 | 14:05

Ik denk dat dit eerder een commerciele dan eenpolitieke weigering is. Mensen van marktplaats kunnen best prive b.v. Rechts stemmen, maar ze kunnen bang zijn dat marktplaats die naam krijgt en dan inkomsten mis loopt.

Worst_kaas_scenario | 22-05-17 | 13:59

Ik ben serieus geïnteresseerd. Ik heb een bijzondere lexicografisch vergelijkend onderzoek gedaan tussen de Koran en het Nieuwe Testament. De resultaten van het onderzoek wil ik graag met deze persoon delen.

STnick | 22-05-17 | 13:48

Wedstrijdje: deze contact advertentie op maroc en joop plaatsen. Eens kijken waar hij het snelst weg is...
GO!

h3* | 22-05-17 | 13:45

Ik voer wel vaker dit soort discussies. Vorige maand nog een waardevol gesprek gevoerd met een jonge moslima die zich thuis moet onderwerpen aan de Islam maar voor zichzelf hier geen toekomst in ziet. We spraken over politiek, over Nederland, over religie, over vrije studiekeuze en over vrijheid in het algemeen. Zij sprak mij beleefd aan of ik dit gesprek met haar wilde voeren. Uiteraard was ik eerst enigzins terughoudend, maar ik ben blij dat we het gesprek zijn aangegaan. Ze had haar stem op het CDA uitgebracht en voelde zichzelf Nederlander. Gelukkig zijn dit de mensen waar we het van moeten hebben in de toekomst en niet van de relschoppers die een eigen column krijgen in het landelijke krantje omdat ze het geschopt hebben tot bekende treitervlogger.

andrew1972 | 22-05-17 | 13:45

@LangeTijdGeleden | 22-05-17 | 13:06
Niets. Alleen de benaming klopt niet meer.
Groenlinks zou zijn naam moeten veranderen in Roodrechts.
Da's alles.

keestelpro | 22-05-17 | 13:42

Ik mis de wederhoor van Marktplaats. Wat zeiden ze zelf?

Ardbeg | 22-05-17 | 13:42

Overigens ben ik een homo op zoek naar een vrouw die zich met mij wil voortplanten cq kind buiten een (seksuele) relatie. Hiervoor heb ik verscheidene gesprekken gevoerd in reservaat Amsterdam en dan merk je toch ook wel dat sommige vrouwen ronduit zeggen dat ze geen rechtse man willen in hun uitgangspunten. En dan heb ik nog niet eens gezegd waar ik politiek sta, mensen denken toch vaak dat ik D66 stem op basis van uiterlijke kenmerken (terwijl ik die partij intens haat).

Net zoals elke man wil ik natuurlijk uiteindelijk een vrouw die op mijn moeder lijkt: een rechtse vrouw dus. Bovendien is een leuke vrouw, een rechtse vrouw omdat die niet zo zuur moralistisch zijn. En dat is best lastig in reservaat Amsterdam.

Tarak | 22-05-17 | 13:36

Praten met een vrouw over belangrijke zaken... kan dat? Ja, dat kan, zolang ze maar rechts zijn. Linkse mutsen willen alleen maar onderdanig doen en hoofddoekjes dragen.

Geef toe... ik heb gelijk

Yzord | 22-05-17 | 13:35

Niet raar kijken dat je afspraak blijkt te bestaan uit een deprogrammeersessie door een stel AFA's in een kraakpand.

ChatBot | 22-05-17 | 13:35

Marktplaats is een commerciële onderneming die zelf bepaalt of een advertentie blijft staan of niet, dat is hun goed recht. Mevrouw kan een FvD meeting bezoeken, dan kan ze met genoeg mensen keuvelen over het onrecht in Nederland.

Ongeblustekalk | 22-05-17 | 13:35

Wat stuitend dat dit wordt weggehaald. Doei Marktplaats, ik kom niet meer.

très cool | 22-05-17 | 13:34
-weggejorist-
Diepe Vuist | 22-05-17 | 13:32

Ik vertrouw het ook niet.

atheïstisch stemvee | 22-05-17 | 13:31

Vind het verdacht, gevalletje AIVD zou ik zeggen. Misschien weet markplaats wel meer?

DerkArie-ut-de-Achte | 22-05-17 | 13:30

laten we eens een proef doen. Dezelfde advertentie plaatsen, maar dan rechts door links vervangen. ( en alles wat daar mee samenvalt uiteraard ). Kijken of hij dan ook wordt verwijderd.

helaas nederlander | 22-05-17 | 13:26

Adverteerder staat dus open voor discussie en wil gebruik maken van de middelen die de wet daarin verstrekt (u weet wel, dat Grondwet vodje, iets met VvMu), en overtreed daarin geen bestaande wetten. Hysterische haterT heeft hekel aan andersdenkenden en debat en gaat helemaal fascist op de advertentie, waarna Marktplaats eieren voor het geld kiest en de advertentie dan maar jorist... overigens onze wetten geven Marktplaats daartoe enige bevoegdheid (en terecht), maar dat ter zijde. NSB-er geeft zichzelf een schouderklopje voor de eigen "tolerantie" en morele verhevenheid, en plopt een kurk op de overwinning.

Heb ik zo de strekking van het verhaal goed begrepen?

IntegereVoorzitter | 22-05-17 | 13:26

Marktplaats roept nare herinneringen bij me op.

necrosis | 22-05-17 | 13:22

Ik krijg een gillend false flag alert. Wie zoekt met dergelijk woordgebruik op marktplaats voor dergelijke contacten?? Dat is de Van Gogh zoeken op het Waterlooplein

RRMerlin | 22-05-17 | 13:22

Nette tekst voor een Marktplaats-advertentie. Ik zie ergere dingen langskomen waarbij ik de neiging om mijn ogen uit te krabben maar nét kan onderdrukken.
Deze vrouw verwoordt keurig waar ze mee zit zonder te stigmatiseren of discrimineren. Keurig.
Ik snap wel dat Marktplaats hier niet op zit te wachten. Straks wordt dit een medium waarlangs allerlei andere shit wordt gecommuniceerd, heel slim om dit reeds in de kiem te smoren. En VVMU my ass, Marktplaats is geen publieke ruimte maar gewoon een commercieel geëxploiteerde website waarvan de eigenaar mag publiceren wat 'm goed dunkt. Volgens mij is daar geen wet voor die zulks zou beperken (zoals met selectief doorgeven van internet-content wel zou zijn).

Bakkeleures | 22-05-17 | 13:21

Snap niet echt waarom je een rechtste vriend wil hebben, ik heb heel lieve linkse vriendinnen, eens gaan we het nooit worden maar dat maakt mij niet uit

Bokito ergo sum | 22-05-17 | 13:19

Lijken me terechte vragen. Optie lijkt mij ook een lidmaatschap van FvD. Levert veel kennis en kennissen op.

Toontje50 | 22-05-17 | 13:16

Eigen schuld, moet je maar geen witte autochtone Nederlander zijn of zoiets.

netniet | 22-05-17 | 13:15

Argument dat rechtsdenkenden allemaal tokkies zijn is hiermee in ieder geval gelogenstraft. Maar zo zie je maar, al ben je nog zo fatsoenlijk en goed opgeleid, wat deze mevrouw klaarblijkelijk is, het is nooit goed. Dat ook MP meedoet aan deze hetze is jammer, zo niet heel jammer te noemen.
Persoonlijk ventileer ik overal vrijelijk mijn mening en ik ben tot nu toe nog nooit iemand tegen gekomen die zich niet ook heel ongerust maakt over de toekomst door deze invasie. Maar dat mag dus niet.

Rest In Privacy | 22-05-17 | 13:14

Ik begrijp de insteek goed en zou graag met deze persoon in contact komen. Hoe pakken we dat aan GS?

Freddie Stobart | 22-05-17 | 13:13

Tja. Ik wil best met zo'n mevrouw afspreken. Maar hoe doen we dat nu?
Hoe dan ook: Het is wel duidelijk wie hier een probleem heeft met tolerantie.

wingload | 22-05-17 | 13:10

Marktplaats stelletje NSB'ers

Bram van Ojik | 22-05-17 | 13:08

Weet niet hoor, beetje het "Every millionaire starts with one dollar"-gevoel.

Jos Tiebent | 22-05-17 | 13:08

Was dit een betaalde advertentie of een gratis advertentie? Als het geld voor een betaalde advertentie geaccepteerd hebben en hem dan niet plaatsen is het contractbreuk en kan je een schadevergoeding eisen.

Maar waarschijnlijk heeft mevrouw nu meer aandacht dan met een advertentie alleen.

Geevee | 22-05-17 | 13:07

Begrijp niet helemaal dat je zoiets op Marktplaats zet.
Kan me ook best voorstellen dat als je niks te verkopen hebt zoiets gejorist wordt.

Mijn vraag is hoogstens, wat gebeurt er met een dergelijke advertentie als het niet rechts maar links is.
Al lijkt het me onwaarschijnlijk dat een moderator ofzo gaat geloven dat het serieus is aangezien je met links geneuzel overal welkom bent en nooit het risico loopt dat je ervoor een pak slaag krijgt.

happen naar de baas | 22-05-17 | 13:07

Vroeger was links:
- Anti-geloven
- Anti-corporaties
- Anti-monopolies
- Pro-arbeiders
- Pro-integratie
- Pro-gratis onderwijs

Nu is links:
- Anti-christelijk, pro-Islam
- Pro-corporaties, want Pro-EU
- Pro-monopolies, want Pro-EU
- Anti-arbeiders, want pro-hogebelastingen
- Anti-integratie, want pro-'eigen-identiteit-bewaren'
- Anti-gratis onderwijs, want pro-leenstelsels

Echt, wat is er gebeurt?!

LangeTijdGeleden | 22-05-17 | 13:06

En na afloop van het leuke gesprek word je door haar mede-AFA's buiten het café in elkaar gerost.
Nee dank u.

sinar2 | 22-05-17 | 13:04

@Enter Yeti | 22-05-17 | 12:55

Die "linkse onnozelheid" stak natuurlijk nog wel het meest.

roze_bril | 22-05-17 | 13:03

Jezus, wat een fatsoenlijk stukje. Nee, dat is niks voor marktplaats. Discussieren over dat soort thema`s doe je maar hier. GS wil er toch geen concurrent bij hebben?

roze_bril | 22-05-17 | 13:02

Over welke leeftijdsgroep hebben wij het?

dedwarsligger | 22-05-17 | 13:00

Advertentie was zeker verlopen. Gebeurt bij alle advertenties...

zuilim | 22-05-17 | 12:58

Kan je daten via Marktplaats?
.
#CompletelyMissingThePoint

quantumcollider | 22-05-17 | 12:56

Hoe sneu kan je zijn, gesprekspartners moeten zoeken via Marktplaats.
Verder zou de opgegeven reden van verwijdering verhelderend zijn, misschien had mevrouw de advertentie in de verkeerde categorie geplaatst.
Vragen, vragen........!

Berbaar | 22-05-17 | 12:55

Hahahaha. Wat een advertentie. Lekker genuanceerd beginnen: "Wat voor cultuur komt er eigenlijk naar ons land?" Om vervolgens vol op het orgel te gaan: "Of hoe ga je eigenlijk zelf om met al die ellende die op ons afkomt?" Een bipolaire vrouw uit 1975. Nee bedankt, geef mijn portie maar aan Fikkie.

Enter Yeti | 22-05-17 | 12:55

Ja, prima. Gooit GS alsjeblieft mijn mailadres naar deze dame?

Poesmobiel | 22-05-17 | 12:53

Terwijl haar man dacht dat ze braaf in de keuken aan het werk was zat ze dus gewoon stiekem op de laptop advertenties te tikken voor op Marktplaats. En zie, wat voor gedonder er allemaal van komt. Afspreken met vreemde mannen in een café, het moet niet gekker worden! Nog even en ze wil haar eigen mening vormen, de horror... Dit moeten we gewoon niet willen! Gelukkig dat Marktplaats hier tijdig ingegrepen.

Klik_hier | 22-05-17 | 12:52

Ze mag met mij contact opnemen. Dat meen ik serieus. Mijn naam en emailadres zijn bij Geenstijl bekend.

Gewinflipt | 22-05-17 | 12:51

massaal verhaal halen bij marktplaats dmv mailen, bellen, etc

matrixbluepill | 22-05-17 | 12:51

@redactie: zijn jullie dit topic alweer vergeten? www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/05/...

Levensgevaarlijk dat jullie deze 'too good to be true' reaguurder bait gewoon zonder disclaimert online pleuren.

JaNeeTochNietDan? | 22-05-17 | 12:50

@XaleX_2 | 22-05-17 | 12:42
Of het is AnneFleur oid. Linkse activisten bedienen zich in DE wel vaker van dit soort tacktieken.

Pierrepoint | 22-05-17 | 12:49

@ keestelpro | 22-05-17 | 12:46
Hier in een (studenten)stad in het diepe zuiden is het al lastig genoeg.
Heb het al meer dan eens meegemaakt dat mensen zich op een terras met het gesprek bemoeiden dat ik met mijn gezelschap voerde.
Mochten zij natuurlijk, want zij hadden de Deugende Waarheid in pacht.

Lewis | 22-05-17 | 12:49

En dan kom je bij haar thuis en wordt je ritueel geslacht.... ja na die oproep van IS kan je niemand meer vertrouwen toch?

Hettiet | 22-05-17 | 12:48

@Tarak | 22-05-17 | 12:40
Nou het is in links bolwerk Amsterdam nog veel moeilijker om geestverwanten te vinden. En mocht je die vinden dan is het nog steeds not-done om in het openbaar het rechtse gedachtegoed te verkondigen zonder afgebrand te worden.

keestelpro | 22-05-17 | 12:46

Lijkt me niet correct van Marktplaats.

Mannes | 22-05-17 | 12:45

Ja mag niet, lijkt me duidelijk. Stel je voor dat je een eigen mening vormt die niet strookt met het linksche deugmensch gedachtes. Nog erger stel je voor dat linksche deugmensen gaan nadenken en guur rechtse geenstijlers gaan worden. Dat kan niet, de horror. Stel je voor de werkelijkheid is anders dan de deugmenschen denken, ja wat dan?
Misschien heeft Geert wel een klein beetje gelijk, dat kan natuurlijk niet we gaan nog liever onder het hakmes.

NaJoris | 22-05-17 | 12:45

Ik zou het beschermen van de (kwetsbare) arbeider geen linkse onnozelheid willen noemen.

AntiGratisArbeid | 22-05-17 | 12:44

Zoekt ze een tweedehands mening?

Mr_Natural | 22-05-17 | 12:43

Ja, wanneer komt er eigenlijk een GeenStijl cafe?

Of druipt horeca dan af vanwege bedreiging en intimidatie vanuit zekere kringen?

General McAuliffe | 22-05-17 | 12:43

Ik zou maar uitkijken inderdaad, kan zomaar een linkse terrorist zijn.

MichelDenHaag | 22-05-17 | 12:43

Legitieme, genuanceerd verwoorde zorgen en vragen.
Waarvan je wéét dat miljoenen Nederlanders ze hebben.
Wat denkt zo'n Marktplaats zich wel niet aan te matigen?

Lewis | 22-05-17 | 12:43

Is gewoon een jihadist die een rechtse slachtoffer zoekt op Marktplaats.

XaleX_2 | 22-05-17 | 12:42

Niks mis met de advertentie, ik zou reageren.

rifraf | 22-05-17 | 12:42

Overigens raad ik mevrouw aan om niet via Marktplaats geestverwanten te zoeken maar naar passende discussie-avonden te gaan om leuke geestverwanten tegen te komen. Maar als je in Maastricht, Sluis of Leeuwarden woont is dat natuurlijk wat lastiger dan voor mensen in Amsterdam.

Tarak | 22-05-17 | 12:40

Ja, dat moeten we toch niet willen met z'n allen, praten over problemen. En over de indentiteit van Nerderland, dadelijk worden we nog paranoia.
We kunnen beter wegkijken. Struitsvogelpolitiek dus.

Nuchternederland | 22-05-17 | 12:39

Even adverteerders bellen van Marktplaats. Zo'maar tornen aan vrijheid van meningsuiting. Gotspé.

TRUMP | 22-05-17 | 12:38

Wat geeft Marktplaats zelf aan als reden voor verwijdering?

Tarak | 22-05-17 | 12:38

Niets over seks. Next.

keestelpro | 22-05-17 | 12:37

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland