Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Tot zover Koningsdag. Ondertussen, in Europa:

ANP-50891897.jpg Kan het hier wel een vlekkeloze Koningsdag zijn geweest (waarvoor kudo's, landgenoten), in de rest van Europa was het vandaag gewoon donderdag. En wat gebeurt er zoal op een gewone donderdag in Europa? Nou, dit soort dingen: Frankrijk: Moslim schiet op politie Op het Franse eiland Réunion, een druppel steen in het zeewater ten midden-oosten van Madagascar, heeft een geradicaliseerde islamitische moslimmohammedaan op agenten geschoten. De politie wilde hem arresteren op verdenking van het voorbereiden van een door Allah ingefluisterde daad van agressie tegen niet-moslims, toen de man het vuur opende. Twee dienders raakten daarbij gewond. Op de foto hierboven wordt de dader gehanddoekt afgevoerd. Geinig feitje: de hoofdstad van Réunion heet Saint-Dénis en zo heet het Jihadistische Molenbeek van Parijs ook. Over Parijs gesproken:
Linksextremistische rellen in Parijs We blijven nog even in getormenteerd Frankrijk, alwaar linksextremisten vandaag de straat op gingen om te rellen tegen presidentskandidaten Marine le Pen (want racistische nationalist) én Emannuelle Macron (want globalistische bankier). Overal waar ze met hun ongewassen stinkpoten maar bij konden, kalkte het antidemocratisch fascistentuig "geen bankier en geen nationalist" op muren & ramen. Daarbij sneuvelden uiteraard een heleboel ruiten alsook & wederom een stukje van de redelijkheid. Traangas maakte een einde aan de meeste ongeregeldheden. Hoera voor traangas. Meer filmpjes & foto's bij Putin Today (want in de Nedermedia geen letter hierover). Messenmoslim opgepakt nabij parlement in London C-bXfIbXoAMQZ2W.jpgSlaan we linksaf de tunnel in richting London, alweer een migratie-achtergrondiër met een kort koppie en een lange baard is aangehouden bij Whitehall, om de hoek van Number 10, met een rugzak vol messen. Aanslag voorkomen? Looks like it, lads & ladies. Het goede nieuws: de politie werd getipt door iemand uit 'de Engelse moslim-gemeenschap' die zich zorgen maakte over het gedrag van de man. De twintiger woont in London, maar is buiten Engeland geboren. Meer foto's, ook van de messen, bij Daily Foiled Muslim Attack. Hieronder nog wat arrestatiebeelden, en dan reizen we door naar Duitsland.
Oh wacht, ook nog in London trouwens: een in september al opgepakte radicale moslim bekende vandaag dat hij een aanslag wilde plegen tijdens een 9/11-concert van Elton John.
Man valt agenten aan in Berlijn Bij een ziekenhuis in Kreuzberg heeft een man agenten aangevallen op de parkeerplaats. Daarbij had hij een mes of een pistool, dat weet Die Welt niet zeker. De politie zag zich in elk geval genoodzaakt om te schieten, waarbij de man in een been is geschoten. De 26-jarige dader was een bekende van de politie, die eerder al eens aangehouden was voor wapenbezit. Motief: onbekend. Vermoedens: een 26-jarige bekende van de politie die agenten aanvalt met een wapen. Sja. Extreemrechtse compensatie in Duitsland In Frankfurt is een Duitse militair opgepakt die zich eind 2015 als Syrische vluchteling had aangemeld bij een asielzoekerscentrum, met de veronderstelde intentie om een aanslag te plegen en die in de schoenen van asielzoekers te schuiven. Dat is best wel ziek qua false flag fascisme. Details in het Duits bij Die Welt. De laatste mislukte aanslagpoging komt uit Brussel: SP'er Dennis de Jong wilde nieuwe regels voor het Europarlement instellen om te kunnen controleren waar die uitvreters hun vergoedingengeld aan uitgeven om waar nodig een belastingaanslag op hen los te laten voor terugbetaling van verkeerd besteed geld. Er wordt namelijk een half miljard per jaar aan onkostenvergoedingen verbrast door de MEP's en daar mag best een beetje controle op. Maar helaas, de aanslagpoging is mislukt: Europarlementariërs willen geen controle op de besteding van hun toelages. Misschien kan de vvd integriteitscommissie zich eens over deze misstand buigen... Tot zover zomaar een dag in het Europa van 2017. Morgen weer een dag!

Reaguursels

Inloggen

Ze wilden het wel doen, maar het kattengejank in Tilburg ging zo erg door merg en been, dat ze hun woede elders moesten uiten.

Jostifiel | 29-04-17 | 10:48

-weggejorist-

Badnews | 29-04-17 | 05:53

Koreaanse Slet heeft een verstrengeling die nooit meer goed komt en wens hem/haar veel sterkte met de aankomende zomerjihad.

rattenvanger XL | 28-04-17 | 20:50

Het wordt zomer, de mo's worden leip.... Burgeroorlog in 3,2,1.... Chips en bier!

rattenvanger XL | 28-04-17 | 19:56

@Ravian | 28-04-17 | 16:41
U slaat de spijker op zijn kop! Ziet u de tegel van; De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 14:31 Het verhaal dat ik in de tegel schreef was door mij bedoeld om uit te lichten hoe verknipt het denkbeeld van onze progressieve wereldverbeter knuffelaars precies is. Want voor IS terugkeerders wordt er wel degelijk over wonen, werk en wijf gepraat (de absurditeit alleen al!) Er wordt volledig aan de boodschap in kwestie voorbij gegaan. Wel wordt er gelijk op de man gespeeld naar mij toe en denk nu toch eens aan de tóón van het debat mensen! Maar afijn...

Sjefke7807 | 28-04-17 | 18:55

Ravian | 28-04-17 | 16:41

+1 (eindelijk iemand die het even aankaart)

Kaasvangegeten | 28-04-17 | 16:50

-weggejorist-

Ravian | 28-04-17 | 16:41

Je zou nog eerder denken dat er opzet in het spel is. Europa moet kapot.
Axelvon | 28-04-17 | 08:39

Bingo!

Ravian | 28-04-17 | 16:17

Duitsland heeft sinds 1945 geen eigen leger meer nodig,met de oprichting van de NAVO en het verbod op ontwikkeling van raketten/atoomwapens voor de Duitsers is Duitsland beter af zonder Bundeswehr,de miljarden die jaarlijks naar de Bundeswehr/NAVO gaan zouden beter in de opvang van vluchtelingen/humanitaire hulp gestopt kunnen worden,
alanya666 | 28-04-17 | 06:24

Ik twijfel tussen hippie of moslim, maar ik gok op die laatste...

Ravian | 28-04-17 | 16:14

Trump heeft pas verklaard, niet verwonderlijk met een grote verzameling olie-lobby-isten in zijn regering:
Saoudi-Arabië is een grote en belangrijke bondgenoot van de VS.
Trump is te dom om in te zien dat alle ellende op deze planeet, als het om moslims gaat, wordt gepropageerd en betaald uit Saoudi-Arabië.
Bush was ook zo'n onbenul, hij had nooit gehoord van het verschil tussen soeniten en shjiieten.
Met onkunde win je geen oorlogen.
Jan Dribbel | 28-04-17 | 03:23

Waarom sla je Oboema, en alle andere “democratische” presidenten die erg dik waren met SA, over in je verhaaltje?

Toeval?

Ravian | 28-04-17 | 16:09

@Koreaanse Slet|28-04-17|14:06
"Ze doen het misschien uit naam van maar de meesten zo niet allen zeggen nee dankjewel."
De groep terroristen binnen de islam is misschien niet de grootste groep, maar de meeste moslims voelen zich superieur ten opzichte van het westen en hun loyaliteit ligt niet in het westen. En dat massaal hier binnenhalen is gegarandeerd een bron van ellende. Daar is geen ontkomen aan, hoe diep je je kop ook in het zand steekt of het bagatelliseert.
miss error | 28-04-17 | 15:23

Denk van niet. Ik denk juist dat er sprake is van een minderwaardigheidscomplex.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 15:41

@Koreaanse Slet|28-04-17|14:06
"Ze doen het misschien uit naam van maar de meesten zo niet allen zeggen nee dankjewel."
De groep terroristen binnen de islam is misschien niet de grootste groep, maar de meeste moslims voelen zich superieur ten opzichte van het westen en hun loyaliteit ligt niet in het westen. En dat massaal hier binnenhalen is gegarandeerd een bron van ellende. Daar is geen ontkomen aan, hoe diep je je kop ook in het zand steekt of het bagatelliseert.

miss error | 28-04-17 | 15:23

@De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 14:36

Helaas inderdaad. Maar goed om maar op een positieve manier te eindigen. Het zijn roerige tijden, er gebeurd veel op dit moment, grote geopolitieke verschuivingen, de nasleep van de Arabische lente, nieuwe technologische ontwikkeling enzo. Maar er is ook zoiets als voortschrijdend inzicht.
De EU is jong, erg jong. Ik ben ervan overtuigd dat de EU zich de komende decennia zal ontwikkelen naar een systeem dat perspectief en vertrouwen biedt. Ik denk dat we aan het prille begin staan van een verenigde EU.
Het islamitisch geweld zal ook niet oneindig aanhouden. Ook daar hunkerd de meerderheid naar vrede. Er ontstaat vanzelf een nieuwe balans. Het is alleen onzeker hoelang dat duren zal.
Verandering is de natuurlijke staat der dingen en alles gaat voorbij, zei een wijs man ooit.

ratelaar | 28-04-17 | 14:58

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 14:06

Ik mag dan "amper" een mening hebben volgens u, echter, ik heb een mening. De meesten die in een doctrine opgroeien weten niet wat dat is, een eigen mening hebben, want, referentiekader Allah. Eén van mijn kinderen viel het in de jaren '90 al op in de klas. Turkse en Marokkaanse klasgenoten konden zelf geen mening vormen. Scherp opgemerkt van een 14- jarige, vond ik.

Kaasvangegeten | 28-04-17 | 14:49

@De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 14:31
Ik moet me diep schamen. Tuurlijk. Weer heeft u het vooral over de toon waar u voor het gemak de inhoud maar weer negeert. Verder zijn uw ad hominems nogal kinderachtig. Ik probeer via deze beeldspraak iets duidelijk te krijgen en u zwatelt over de toon van het debat... *face palm*

Sjefke7807 | 28-04-17 | 14:44

Laat de islamitische wereld elkaar maar uitmoorden of tot inzicht komen dat de universele rechten van de mens niet zo slecht zijn. Uiteraard kan daar ook beleid op worden gevoerd door de EU. Maar dan moet je ook beteid zijn om bij tijd en wijle je spierballen te tonen en beslissend op te treden.
ratelaar | 28-04-17 | 12:44

Niet dus. Je hebt verder wel gelijk hoor. En dank voor uw dienst voor het koninkrijk. Maar de EU heeft dus helemaal niets. Hadden ze dat maar. Nogmaals ik ben geen fan van de Junckertjes of soortgenoten maar de enige oplossing is dan samenwerken wat we dus niet doen. Alas.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 14:36

@De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 11:02
Omdat Breivik niet al "God is groot!" o.i.d. liep te schreeuwen bij zijn daad. Waar iedere terrorist van Islam makelij heel overduidelijk aangeeft waaróm hij/zij precies doet wat hij/zij doet! Snapt u het nu echt niet of doet u zich alleen zo dom voor?
Hier een verhaaltje om het wat duidelijker te krijgen voor u:
Gesprek (fictief) tussen aangehouden moslimterrorist en agent:
Agent: Waarom probeerde u daar nu een hele bus met mensen op te blazen?
Terrorist: Omdat jullie allemaal Kuffar zijn! Vieze varkens! Dood moeten jullie!
Agent: Ik zie dat u zich vreselijk opwindt. Heeft u soms last van het institutioneel wit racisme in dit land?
Is er iets dat we voor u kunnen doen?
Terrorist (begint rood in het gezicht aan te lopen): Allah is de Grootste. Mijn opdracht is de wereld te zuiveren van ongelovigen zoals onze grote Profeet geschreven heeft in de Koran. Uw bestaan is een smet op het aangezicht van deze planeet.
Agent (draait nu ietwat ongemakkelijk op zijn stoel): Wilt u er soms over praten met een hulpverlener? U kunt toch niet echt zo over andere mensen denken? Dat is niet netjes of lief hoor. Daar speelt uw Wilders ook nog eens mee in de kaart. En dat moeten we niet willen met zijn allen.
Terrorist (zit nu zo'n beetje schuimbekkend van woede op zijn stoel): Man, hoor je nu niet wat ik zeg?!? Jullie vrouwen zijn hoeren! Ze bedekken zich niet en gaan zomaar zónder man de straat op. Homo's hebben sowieso geen recht van leven! Christenen zijn, net als de Joden mensen van het Boek en die moeten allemaal dood! Het is mijn taak mede te zorgen dat het Kalifaat hier gesticht wordt! Allahu akbar!
Agent: Ik zie dat het u echt heel hoog zit. Ik zal zorgen dat er zo snel mogelijk een huis, uitkering en vrouw voor u klaar staan. Ook zal ik u naar de dichtstbijzijnde GGD post brengen alwaar u er eens lekker over kunt bomen met een psycholoog...
Sjefke7807 | 28-04-17 | 13:53

Wat een achterlijk verhaal en hoe disrespectvol voor mensen die dienen in naam van de samenleving en wat ons beter maakt dan de rest. Ga je diep schamen.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 14:31

@Koreaanse Slet|28-04-17|11:02
Het steeds maar weer vergelijken van moslimterreur met Andreas Breivik, Tristan en Karst T., om de zaak te bagatelliseren, is appels met peren vergelijken. Het betrof hier individuele acties van gestoorden. De terreur door moslims is veel talrijker en georganiseerder en veroorzaakt door een totaal gestoorde islam. Of is dit te moeilijk?
miss error | 28-04-17 | 12:55

Blijkt dus niet zo te zijn. Natuurlijk maakte Breivik deel uit van een clubje extreemrechtse Reaguurders maar niemand wilde dat. Eenling dus. Dit geldt dus ook voor vrijwel alle andere terroristen. Ze doen het misschien uit naam van maar de meesten zo niet allen zeggen nee dankjewel.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 14:06

@De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 11:02
Omdat Breivik niet al "God is groot!" o.i.d. liep te schreeuwen bij zijn daad. Waar iedere terrorist van Islam makelij heel overduidelijk aangeeft waaróm hij/zij precies doet wat hij/zij doet! Snapt u het nu echt niet of doet u zich alleen zo dom voor?

Hier een verhaaltje om het wat duidelijker te krijgen voor u:
Gesprek (fictief) tussen aangehouden moslimterrorist en agent:

Agent: Waarom probeerde u daar nu een hele bus met mensen op te blazen?

Terrorist: Omdat jullie allemaal Kuffar zijn! Vieze varkens! Dood moeten jullie!

Agent: Ik zie dat u zich vreselijk opwindt. Heeft u soms last van het institutioneel wit racisme in dit land?
Is er iets dat we voor u kunnen doen?

Terrorist (begint rood in het gezicht aan te lopen): Allah is de Grootste. Mijn opdracht is de wereld te zuiveren van ongelovigen zoals onze grote Profeet geschreven heeft in de Koran. Uw bestaan is een smet op het aangezicht van deze planeet.

Agent (draait nu ietwat ongemakkelijk op zijn stoel): Wilt u er soms over praten met een hulpverlener? U kunt toch niet echt zo over andere mensen denken? Dat is niet netjes of lief hoor. Daar speelt uw Wilders ook nog eens mee in de kaart. En dat moeten we niet willen met zijn allen.

Terrorist (zit nu zo'n beetje schuimbekkend van woede op zijn stoel): Man, hoor je nu niet wat ik zeg?!? Jullie vrouwen zijn hoeren! Ze bedekken zich niet en gaan zomaar zónder man de straat op. Homo's hebben sowieso geen recht van leven! Christenen zijn, net als de Joden mensen van het Boek en die moeten allemaal dood! Het is mijn taak mede te zorgen dat het Kalifaat hier gesticht wordt! Allahu akbar!

Agent: Ik zie dat het u echt heel hoog zit. Ik zal zorgen dat er zo snel mogelijk een huis, uitkering en vrouw voor u klaar staan. Ook zal ik u naar de dichtstbijzijnde GGD post brengen alwaar u er eens lekker over kunt bomen met een psycholoog...

Sjefke7807 | 28-04-17 | 13:53

@ratelaar | 28-04-17 | 09:44
Zeer duidelijk en helder betoog waar geen speld tussen te krijgen is. Behalve dan als je DKS heet en persé je gelijk wilt halen.

En de Verzorgingsstaat dreigt niet onhoudbaar te worden, dat is hij al. Het wordt nu alleen nog met alle macht onder de pet gehouden. U noemde zelf al een paar schrijnende voorbeelden. En dit zal alleen maar toenemen.

Saoedi-Arabië verdomt het om ook maar één "vluchteling" op te nemen. Er staat daar een tentenkamp met Wi-Fi, airco, de hele rataplan voor een miljoen(!) man gereed waar ze zó in kunnen! De reden? "Ze passen hier niet in de cultuur." Wat moet dat hier dan wel niet geven? Wij zijn net zo ver van die mensen verwijderd qua cultuur en religie als marsmannetjes zich tot ons zouden verhouden. En die kleine groep (volgens DKS) is helemaal zo klein niet. Recent onderzoek hier wees uit dat zo'n 70% van de moslims hier de wetten van de Koran belangrijker vinden als de NL Wetgeving. Dat alleen al zou meer dan een beetje te denken moeten geven!

Sjefke7807 | 28-04-17 | 13:35

@Koreaanse Slet|28-04-17|11:02
Het steeds maar weer vergelijken van moslimterreur met Andreas Breivik, Tristan en Karst T., om de zaak te bagatelliseren, is appels met peren vergelijken. Het betrof hier individuele acties van gestoorden. De terreur door moslims is veel talrijker en georganiseerder en veroorzaakt door een totaal gestoorde islam. Of is dit te moeilijk?

miss error | 28-04-17 | 12:55

@atheïstisch stemvee | 28-04-17 | 11:08
Hopelijk blijft het probleem niet te lang. Hoe dan ook door islam of welke religie dan ook in een hoekje te duwen werk je sowieso niet mee aan een oplossing. Er zijn geen simpele oplossingen voor complexe problemen.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 12:54

@Kaasvangegeten | 28-04-17 | 11:12
Het is amper een mening. Het is namelijk niet op feiten gebaseerd. Het is een waanillusie. Een angstbeeld. Er zijn veel goede mensen maar slechte zijn er ook. Als ze moslim zijn maakt ze dat erger? Of minder erg? Doe niet zo raar.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 12:53

@Kaasvangegeten | 28-04-17 | 10:27
Dat noemt men dramatisering. Of pure hysterie. Moslims staan onderaan de ladder. Ik weet niet waar jij staat maar als je dat zooitje ziet als een bedreiging dan ben je echt van God los. We hebben het over normale mensen, tuig en religieuze fanatici. In die volgorde.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 12:51

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 09:54
Ik ken de situatie ik heb in mijn vorige militaire carriere met moslims tegen moslims gevochten. In Afghanistan waar ik in de loop der jaren 5 keer ben geweest. Ik heb diverse aanslagen van dichtbij meegemaakt in Kabul. En ik weet dat de meeste Afghanen in Kabul niets willen weten van al qaida. De regering van Afghanistan is zo corrupt als de nete. Een probleem in de meeste islamitische landen. Dat maakt het voor de radicale islamisten makkelijker om zieltjes te winnen. Overigens vergelijkbaar met de situatie in Mali, waar ik ook ben geweest.
De dynamieken zijn overal anders. Wat wel opvalt is dat het terrorisme toch uit de soennitische hoek komt. Wat ook opvalt is dat er ook vaak linken zijn met Saudi Arabië. Ofwel invloedrijke terroristen hebben dat gestudeerd ofwel de leer vind zijn basis aldaar. Nee, de shiieten moeten ook niet worden onderschat, daar wil ik vanaf zijn.
Maar we delen de opvatting dat vluchtelingen het best in de regio kunnen worden opgevangen. Maar ik denk dat het niet gek is om voor niet moslims een uitzondering te maken.
Laat de islamitische wereld elkaar maar uitmoorden of tot inzicht komen dat de universele rechten van de mens niet zo slecht zijn. Uiteraard kan daar ook beleid op worden gevoerd door de EU. Maar dan moet je ook beteid zijn om bij tijd en wijle je spierballen te tonen en beslissend op te treden.

ratelaar | 28-04-17 | 12:44

Patje2011 | 28-04-17 | 11:26

Laat dit positieve nieuws snel doordringen tot ,,dikke BMW,, betreffende de kindhuwelijken in onze AZC ,s waar hij zoals afgesproken een eind zou maken.
Walgelijke toestanden met medeweten van de ,,regering,,.
Waarvan akte.

maasdonk | 28-04-17 | 11:48

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 11:04

U vindt mij hypocriet. Zo is het en niet anders. En na deze vergelijking " Je moet Daesh zien als de Ku Klux Klan of welke christelijke extremisten dan ook. Apocalyptische gekken".... vind ik u nogal naïef. Maar dat is dan mijn mening.

Kaasvangegeten | 28-04-17 | 11:12

Kaasvangegeten | 28-04-17 | 10:56

We zijn het niet oneens. Jij bent hypocriet. Het is kennelijk erger als een moslim hetzelfde doet.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 11:04

@Koreaanse Slet| 28-04-17| 10:45
"Over het algemeen is er geen begrip voor terreur onder de moslims"
Dat mag misschien zo zijn, maar dan mag je toch wel een veel groter protest verwachten vanuit die groep. De terreur is niet bepaald een visitekaartje voor hun "vredelievende" geloof.
miss error | 28-04-17 | 10:55

Toen Anders Breivik (een Germaan en christen) 78 kinderen vermoordde zag ik geen tienduizenden mensen op straat met de woorden 'niet in mijn naam'. Toen Tristan doordraaide zag ik ook niets. Toen Karst Tates mensen met een auto vermoorde ook niet. Toen Dylan Roof wat negers afknelde ook niet. Wat wil je zeggen?

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 11:02

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 10:36

We zijn het oneens en fijn dat ik toch een mening mag hebben. Ik hoop dan ook dat u spoedig met een oplossing komt. Dat is, voor zover ik u reacties lees, wel aan u over te laten.

Kaasvangegeten | 28-04-17 | 10:56

@Koreaanse Slet| 28-04-17| 10:45
"Over het algemeen is er geen begrip voor terreur onder de moslims"

Dat mag misschien zo zijn, maar dan mag je toch wel een veel groter protest verwachten vanuit die groep. De terreur is niet bepaald een visitekaartje voor hun "vredelievende" geloof.

miss error | 28-04-17 | 10:55

atheïstisch stemvee | 28-04-17 | 10:47

Christus werd en wordt misbruikt door fanatici tot op deze dag. Mooier kan ik het niet maken. Je moet Daesh zien als de Ku Klux Klan of welke christelijke extremisten dan ook. Apocalyptische gekken.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 10:54

@De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 10:36

Toch nog even hoor. Die vergelijking klopt niet helemaal. Als wekelijks in naam van Christus een aanslag zou worden gepleegd. Dan zou ik toch beginnen denken dat er iets rot is in die kerk van Christus. Maakt niet uit dat het een minderheid van de christenen zou zijn.

Als 2.5% van de Belgen wereldwijd ieder moment zou kunnen ontploffen (Leopold Akbar!), dan zou er veel voortvarender worden opgetreden. Maakt niet uit dat de meerderheid van de Belgen alleen maar vreedzaam friet wil eten.

atheïstisch stemvee | 28-04-17 | 10:47

atheïstisch stemvee | 28-04-17 | 10:32

Dat is een valse leugen. Over het algemeen is er geen begrip voor terreur onder moslims. Helemaal niet dus. Met name omdat vooral moslims slachtoffer zijn van terreur. Wat er wel is onder een bepaalde groep is dat sommige moslims vinden dat ze zich mogen verdedigen tegen een aanval van niet-moslims. En zelfs die groep is relatief klein.

Een ander verhaal. Wij gingen vroeger vaak stappen in andere steden en vooral het Gooi want daar waren katholieke meisjes die waren makkelijker om te neuken. Mag niet. Het bleken toch mensen en wij ook.

Zie je hoe stupide dit is?

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 10:45

Kaasvangegeten | 28-04-17 | 10:27

Dat is dus niet zo. Anders Breivik vertegenwoordigde ook niet het christendom in het algemeen toen hij 78 kinderen vermoorde. Noch vertegenwoordigde hij rechts of conservatief. Hij vertegenwoordigde hooguit het zogenaamde 'alternatief' 'rechts'. Dat slaat dus net zoveel op mij als rechtse lul als een jood die moslims in de fik steekt. Helemaal niet dus.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 10:36

@De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 10:15
Zolang er onder de zwijgende meerderheid veel begrip is voor aanslagen zie ik een oplossing verder weg dan ooit. Daarnaast begint een oplossing altijd met het benoemen van het probleem. Helaas is dat benoemen zo beladen dat we blijven steken in het elkaar verdacht maken en uitschelden.

Om weerbaar te maken tegen een intolerante religieuze identiteit heb je weerbare mensen nodig. Haat wordt van huis uit aangepraat. De grote achterstand in ontwikkeling (al bij zeer jonge kinderen) bij veel niet-westerse allochtonen is verwaarlozing van huis uit, van ouders die niet meer te bieden hebben. En dat in een omgeving waarin je de Nederlandse cultuur geheel kunt vermijden. Goed, genoeg geluld.

atheïstisch stemvee | 28-04-17 | 10:32

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 10:17

Wat wel kan: niet bagatelliseren, en zeggen dat het wel meevalt. Deze krankzinnige ideologie zien voor wat het is. Een ideologie van onderwerping, dood en verderf.

Kaasvangegeten | 28-04-17 | 10:27

Het blijft dweilen met de kraan open. Vandaag opgepakt, overmorgen weer vrijgelaten en later: "de politie had hem in het vizier".
Waarom moét half Afrika en het Midden-Oosten toch maar steeds onder hoge druk Europa in worden gepompt? Opvang en hulp in de regio, daar zijn genoeg veilige gebieden, zou al veel minder druk op Europa geven. Het begint met bootjes met migranten terug te slepen naar Afrika in plaats van Europa.

miss error | 28-04-17 | 10:25

automobilaterealist | 28-04-17 | 09:59

Stoer! Verder iets?

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 10:24

"Zij geloven het écht, het hiernamaals is voor hen een bestaand iets en de rest van de moslims zwijgt. Het zijn geen verwarde mannen, het zijn strijders van Allah."
knutsel | 28-04-17 | 10:16

Absoluut. Dat geloven ze. Maar ze zijn wel verward. Iemand die dokters vermoord omdat ze vrouwen abortus laten plegen is ook geen soldaat van Christus of wel? Hij/zij denkt dat misschien. Dat maakt het niet waar. Iemand die een kerk in loopt en negers afknalt omdat Christus het blanke ras vertegenwoordigd is ook geen soldaat van Christus. Of wel? Of iemand die een moskee binnenwandelt en moslims doodschiet? Of een jood die dertig moslims tijdens hun gebed afknalt? Etc.

Je bent gewoon ziek in je kop als je dat doet.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 10:23

Kaasvangegeten | 28-04-17 | 09:57

Wat kan je anders doen? Voel jij je geroepen om verantwoording af te leggen voor Anders Breivik? Dacht het niet. Overigens spreekt de moslimgemeenschap zich met regelmaat uit over terreur. Maar dat schijnt dan Takkkiiiyaaa te zijn. Ik bedoel. Wat kan je dan nog?

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 10:17

@De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 09:58 Pieter V probeert tenminste nog een oplossing te bedenken.
Daarnaast kan ik me wel een beetje ergeren aan dat verwarde mannen verhaal. Niet elke verwarde man is alleen maar verward. Je kunt toch echt niet ontkennen dat de islam de drijvende kracht is achter al die aanslagen in dit topic. Zij geloven het écht, het hiernamaals is voor hen een bestaand iets en de rest van de moslims zwijgt. Het zijn geen verwarde mannen, het zijn strijders van Allah.

knutsel | 28-04-17 | 10:16

atheïstisch stemvee | 28-04-17 | 10:07

Je moet ze afspiegelen voor wat ze zijn ongewenste terroristen die ziek in hun hoofd zijn. Vergis je niet ik ben geen 'iPhone' fan en ik zie wel degelijk wat de problemen zijn. Ik maak me echter meer druk over oplossingen dan benoemen. Na twintig jaar benoemen ben ik het een beetje beu. Ik opper dan ook voor echte oplossingen en minder blaat en zinloos vingerwijzen.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 10:15

@De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 09:45

Het argument van de grote groep die niets doet. Als een bepaald percentage van de iPhones ontploft is dat een probleem. Maakt niet uit dat de meerderheid niet ontploft. Wat jij nu voorstelt is het niet meer benoemen van de iPhone, maar het over telefoons gaan hebben. En dan valt het allemaal reuze mee. Toch? Dat is het homeopathisch verdunnen van het probleem (kon niet laten).

Al die definities waar jij mee goochelt is voor de bühne. Het verandert niets aan de problemen die er nu eenmaal zijn. Ik probeer moslimextremisten juist serieus te nemen door ze niet als achterlijk, zielig of hysterisch af te schilderen. Ik ga ook niet de realiteit negeren, alleen omdat de meerderheid op dat moment niet betrokken is bij aanslagen.

atheïstisch stemvee | 28-04-17 | 10:07

Arm onnozel Timmerfranske...

HIJ
Is nog te stom om zich af te vragen waarom steeds meer Europeanen tegen de EU ageren.
Franske is te stom om in te zien dat er dus iets gigantisch misgaat.
Franske is echt te onnozel voor woorden, dat hij niet snapt dat je woede opwekt wanneer grijpgraai tuig uit de Zeuro-landen zich walgelijk verrrijken van ons belastinggeld.

En dus te stom om in te zien dat de EU op deze manier ten dode is opgeschreven.

mallekater | 28-04-17 | 10:05

Zoiets als "ik salafist je de moeder."

bft | 28-04-17 | 09:59

Mossels met baarden die zich gedragen als weekdieren, je verwacht het niet.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 09:10
Doe eens met je andere been uit bed stappen voortaan, stuk chagrijn. Koekkoek, simpele.

automobilaterealist | 28-04-17 | 09:59

Salafisme klinkt mij altijd als een onreine seksuele handeling in de oren.

bft | 28-04-17 | 09:59

@knutsel | 28-04-17 | 00:52
Door het wereldwijd niet langer als godsdienst aan te merken maar als gewelddadige sekte en ze dan ook als zodanig behandelen, te beginnen in Nederland en de hele EU.
Als daarmee al hun privileges vervallen, er een einde komt aan de schandalige "positieve" discriminatie en hun crimineel gedrag gewoon volgens onze wetten wordt afgestraft volgens dezelfde maatstaven alsof het was begaan door een ongelovige, is de lol er snel van af.
Dat betekent namelijk ook dat al die islamitische haatzaaiers voor de rechter gedaagd moeten worden die met een beroep op hun"geloof" ongestraft kunnen oproepen tot geweld.
De islam is helemaal geen geloof maar de meest gewelddadige oorlogsdoctrine ooit.
Pieter V | 28-04-17 | 09:53

*zucht*

Zoveel onwetendheid in een tegel. Zoveel. Pieter wat doe jij in het dagelijks leven? Lezen en leren is geen van je hobbies zoveel is duidelijk. Maar waarom voel jij je geroepen om een mening te hebben over iets waar je klaarblijkelijk geen reet verstand van hebt. Gewoon niets.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 09:58

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 09:45

Het valt niet reuze mee. Integendeel.
Het zijn de radicalen die zorgen voor terreur en moord. De rest kijkt toe.

Kaasvangegeten | 28-04-17 | 09:57

ratelaar | 28-04-17 | 09:44

Veruit de meeste slachtoffers van geweld in het Midden-Oosten zijn moslims. Sowieso van terreur. En veruit hè echt voor elke dode en gewonde in Europa vallen er 1,000 daar. Vrijwel allemaal moslims.

Maar ik ben het volledig met je eens dat ze hier opvangen tijdelijk of voor langere tijd geen oplossing is. Ik pleit dus al jaren voor opvang in de regio. We moeten dus fiks geld gaan uitgeven om vluchtelingen op te vangen in de regio waar ze veilig zijn en genoeg te vreten hebben en fatsoenlijk kunnen leven tot ze eindelijk terug naar huis kunnen.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 09:54

@knutsel | 28-04-17 | 00:52

Door het wereldwijd niet langer als godsdienst aan te merken maar als gewelddadige sekte en ze dan ook als zodanig behandelen, te beginnen in Nederland en de hele EU.

Als daarmee al hun privileges vervallen, er een einde komt aan de schandalige "positieve" discriminatie en hun crimineel gedrag gewoon volgens onze wetten wordt afgestraft volgens dezelfde maatstaven alsof het was begaan door een ongelovige, is de lol er snel van af.

Dat betekent namelijk ook dat al die islamitische haatzaaiers voor de rechter gedaagd moeten worden die met een beroep op hun"geloof" ongestraft kunnen oproepen tot geweld.

De islam is helemaal geen geloof maar de meest gewelddadige oorlogsdoctrine ooit.

Pieter V | 28-04-17 | 09:53

gatito | 28-04-17 | 09:28

Macedonië gaat vandaag lid worden van de NAVO als alles goed gaat. Wederom een land wat Poetin de rug toekeert. En terecht.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 09:47

atheïstisch stemvee | 28-04-17 | 09:24

Terreur heeft een hele heldere en duidelijke definitie.

En ja. De extremistische sekte van radicaal islamisme is gigantisch als je denkt aan de duizenden, tienduizenden die het onderschrijven. Maar op 1.5 miljard moslims van allerlei verschillende sektes en interpretaties valt het reuze mee. Hoe dan ook je helpt niet mee met het bestrijden van extremisme door islam af te schilderen als het probleem. In Israël hebben ze al decennia te maken met terrorisme in eerste instantie waren het communisten met Arabisch nationalisme (Baath) later kwamen er wat 'geleerden' die wat woordjes anders interpreteerde en plotsklaps waren er zelfmoord aanslagen. Later evolueerde dit tot waar we nu zitten. Maar hoe dan ook wij en welwillende niet gewelddadige moslims zijn nu eenmaal met meer dus hoeveel pijn het ook doet uiteindelijk zullen wij winnen. Zoals altijd.

Overigens. De oorlog tegen radicale islam is best jong. Het begon ergens in de jaren tachtig en werd steeds fanatieker en gewelddadiger met vooral zieke en gestoorde mensen.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 09:45

-weggejorist-

skoftig | 28-04-17 | 09:44

@De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 08:09,

Dat zal dan wel. Maar er is een grens aan wat Nederland kan opnemen aan immigranten blijkt uit onderzoek: blendle.com/i/ad/stop-massa-immigrati....
De verzorgingsstaat dreigt onhoudbaar te worden.
.
In het M.O. zijn niet moslims het meest in de problemen. Geef die prioriteit boven islamitische vluchtelingen. Die laatste groep kan door andere islamitische landen worden opgenomen. Er zijn genoeg islamitische landen waar moslims op de vlucht voor islamitisch geweld terecht zouden kunnen. Er zijn een aantal stinkend rijke oliestaten die daar best wat geld aan kunnen spenderen voor de umma. Daarmee beperken we de stroom aan immigranten. Ook dwing je daarmee dat de islamitische wereld gaat nadenken over de huidige stand van zaken. Het ironische is dat Saudi Arabië het gidsland voor moslims nauwelijks vluchtelingen en immigranten opneemt! De oplossing voor de huidige problematiek rond de islam ligt ook in de islamitische wereld. Kortom maak hén probleemeigenaar.
.
Wat we in Europa namelijk zien is dat het vooral moslims zijn die de westerse principes (scheiding van kerk en staat) vewerpen en bereidt zijn om geweld te gebruiken om hun standpunten kracht bij te zetten. Ondanks dat het een kleine groep is is er wél een verband tussen islam en geweld. Die ongemakkelijke waarheid wordt nog onvoldoende erkend in Nederland. Daardoor wordt de situatie onnodig complex wordt gemaakt. Door het er niet over te hebben zal er geen oplossing komen.
.
Moeilijk hoeft het niet te zijn, een gebrek aan wil om het er over te hebben dát is het probleem. Tel daarbij op dat het ideaal dat globalisering alleen winnaars kent en dan kijken we naar een groter en complexer probleem.
.
Wat gebeurd er als door immigratie de zwakkeren van de samenleving écht geen aanspraak meer kunnen maken op steun. Dat is namelijk waar het naar toe blijkt te gaan. De schrijnende situatie in verzorgingshuizen geeft al een inkijkje in de ontwikkelingen, zo ook het groeiend populisme. Kortom pijnlijke keuzes zijn nodig. Een dooddoener als; het is allemaal niet zo makkelijk leidt helemaal nergens toe.

ratelaar | 28-04-17 | 09:44

Vlgs mij is dit het ijland uit de serie "death in Paradise", ongelooflijk dat dat gespuis daar ook al rond mag lopen.

Mallepietje1001 | 28-04-17 | 09:36

Dat Macedonie schijnt een behoorlijk ding te zijn. De regering , die gisteravond in mekaar geslagen is, zijn Soros poppetjes. Ik begrijp er nu nog even niet veel van, teveel landen, moslims, griekenland kosovo etc. Maar het is dus een zaak om in de gaten te houden.

gatito | 28-04-17 | 09:28

@De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 09:09

"Een fanatische radicale 'leer' aanhangen is sowieso een ziektebeeld."
Wat is fanatiek? Wat is radicaal? Dat verschilt per cultuur en tijdsgewricht. Voor de één een terrorist, voor de ander vrijheidsstrijder of martelaar. Het is perceptie. Terroristen verward noemen en het wijten aan sociaaleconomische achterstand, is eigenlijk ultiem racisme

Jij beweert dat het maar een paar geleerden zijn en dat het een kleine groep is. Kan het niet weerleggen, maar mijn waarneming is een andere. Ik hoop dat je gelijk hebt. Ik bespeur zoveel haat dat ik vermoed dat ook andere zaken meespelen (zoals westerse bemoeienis in islamitische landen).

"Echter islam of althans het politieke systeem is ergens in 1918 definitief verslagen"
Het landschap is van voorbijgaande aard. Ik denk dat we ons in een kantelmoment bevinden. Geen idee wat precies de uitkomst wordt, maar die westerse hegemonie van je lijkt uit te doven. Het is dat we de VS nog hebben.

atheïstisch stemvee | 28-04-17 | 09:24

Dus zelfs het paradijs is al verziekt met dit ongedierte?

Mallepietje1001 | 28-04-17 | 09:23

EEnzame SchizofrEEN | 28-04-17 | 09:00

In de uitvoering soms misschien. Hoewel je niet van Karst T. kan zeggen dat hij doelgericht te werk ging. Kan je ook niet over Tristan zeggen. Punt is en blijft dat er enorm veel gestoorde mensen zijn en een gedeelte daarvan is levensgevaarlijk. Neem een Anders Breivik. Je kan het allemaal simplistisch op de islam smijten maar hoe verklaar je de bovenstaande drie voorbeelden dan? Hoe verklaar je dan dat zo'n 99% van de moslims bezig is met totaal andere zaken dan extremisme of fundamentalisme?

Er is dus maar een verklaring en dat is dat er teveel gekken rondlopen die eigenlijk in een gesticht zouden moeten zitten. Of het nu moslims zijn of christenen of atheïsten. Je bent ziek in je hoofd als je mensen wil vermoorden en volledig gestoord als je het ook nog eens doet. Wat je 'excuus' daarvoor is doet er niet eens toe. Of je nu op je zolderkamertje beslist dat je jouw moeder en daarna kleine kindertjes moet vermoorden of mensen moet afslachten in een bioscoop of met een vrachtwagen over tig mensen in Nice moet heenrijden (inclusief moslims) of een metro in Sint Petersburg moet opblazen (wederom inclusief moslims) etc.

Je spoort dan gewoon niet. Wat je motivaties ook zijn. Het is het kaliber seriemoordenaar of massamoordenaar. En zeker wat betreft islamitische aanslagen kan je niet stellen dat men in het algemeen islam ziet als een mooie religie met lieve mensen. Het is eerder een public relations nachtmerrie.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 09:22

Het bizarste verhaal is natuurlijk die Oberleutnant van de Duitse Bundeswehr die zich, zo wordt beweerd, als Syrische vluchteling heeft voorgedaan en zonder problemen asiel en uitkeringen kreeg, hoewel hij geen woord Arabisch sprak (?!). Even later in Wenen werd gearresteerd toen hij een door hem verborgen wapen uit een toilet wilde halen. Vervolgens blijkbaar gewoon weer vrijgelaten en zijn dienstbetrekking weer opnam tot aan zijn arrestatie nu. Als dit kan, kan alles

batvoca2 | 28-04-17 | 09:15

@ roze_bril | 28-04-17 | 09:01

Of, maar dan zou mijn nick een rol gaan spelen, er een veel diepere reden is en de 'religie van de vrede (r) (c)' ingezet wordt door een organisatie die als doel heeft de globale onrust te laten voortduren, zodat er steeds meer geld naar deze organisatie (inclusief de 'vrinden die wapens leveren) gaat en er ook steeds meer macht naar deze organisatie wordt overgeheveld. Alleen ben ik daar een beetje te nuchter voor, vrees ik.

EEnzame SchizofrEEN | 28-04-17 | 09:12

Xirdalan | 28-04-17 | 08:55

Koekkoek.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 09:11

-weggejorist-

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 09:10

atheïstisch stemvee | 28-04-17 | 08:52

Een fanatische radicale 'leer' aanhangen is sowieso een ziektebeeld. Dit kan goedaardig zijn en niemand kwaad doen maar fanatisme is niet gezond. Het kan ook zeer kwaadaardig zijn. Dat zien we met regelmaat in het nieuws. En in alle eerlijkheid of ze nu Abdel of Dylan of Karst of Tim heten. Je ziet aan die ogen dat ze niet sporen.

Het grootste probleem met islam is vooral dat er een paar 'geleerden' zijn die zeggen dat je plots wel onschuldigen mag vermoorden en zelfmoord plegen als martelaar want de wereld is in oorlog met islam en dus mag het. Dat is een interpretatie die weinig steun en aanhang heeft binnen de islam want de doelstelling is, zoals christendom dat ook heeft, om islam te verspreiden en niet om zieltjes te vermoorden. De tactiek was ook relatief simpel. Versla de vijand en onderwerp ze, ze mogen hun originele geloof houden maar het is verstandiger voor ze als ze zich bekeren. Het verschilt niets van wat de christenen deden in Afrika en de Amerika's en Azië hoor. Echter islam of althans het politieke systeem is ergens in 1918 definitief verslagen en met de komst van Israël en de westerse hegemonie zijn bepaalde figuren een uiterst extremistische feitelijk valse vorm van islam gaan prediken wat culmineerde in 9/11 en sindsdien is het oorlog tussen het liberale westen en een sekte van extremistische islam ook wel Khawarij genoemd en een vorm van islam is dat zo extreem en bloeddorstig is en was dat ze het destijds na de dood van Mohammed met wortel en tak probeerde uit te roeien. Zie hier Daesh. Daesh is zo extreem dat zelfs de Taliban en Al Qaida vinden dat ze 'ongelovigen' zijn.

Het is allemaal niet simpel maar heel complex.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 09:09

tata1981 | 28-04-17 | 08:54

Alle media zijn een vorm van crowd control. Geen enkele medium brengt nieuws objectief. Hoe groter de krant of nieuwskanaal hoe meer corruptie/inmenging van politieke en commerciële belangen, embedded journalistiek en geheime diensten. Media zijn allemaal corrupt, we worden allemaal voortdurend voor de gek gehouden en en we tuinen er allemaal in.

Axelvon | 28-04-17 | 09:06

@EEnzame SchizofrEEN | 28-04-17 | 09:00

Behalve als je zelf nogal verward bent.

roze_bril | 28-04-17 | 09:01

Wat een breed front weer dat europese terrorisme, niet alleen islamietjes, maar ook linksgekkies en andere idioten zijn weer in de weer.
Volgens mei wordt het lente, de europese lente.

cat22 | 28-04-17 | 09:01

@ De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 08:26
Ik meen toch verschil te zien tussen de diverse verwarde types die je noemt.
Drie van de vier types richten hun woede op een héél selectief doelwit. De voormalige relatie (en diens omgeving), het koningshuis met als ultiem doelwit de koning.
In het geval van de islamist is er eerder sprake van een heel breed doelwit; ieder persoon dat niet in het heel specifieke sprookje gelooft is het doelwit én iedere mee-gelover die eventueel geslachtofferd wordt, wordt door de overlevenden goedgepraat onder kreten als 'de wil van ons sprookjesfiguur'.
Nee, de islam 'strijders' vergelijken met andere mentaal instabiele leed-veroorzakers gaat al snel best wel mank.

EEnzame SchizofrEEN | 28-04-17 | 09:00

@De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 08:47

Ja maar zij deden het ook!

roze_bril | 28-04-17 | 08:55

Iedere keer lees ik met bewondering hoe je door draaien, framen, zogenaamde feitenvergelijkingen en bagatelliseren problemen als onderdeel van het leven wegpoetst.

Daarnaast weet je uitstekend iedereen die een oplossing heeft als dom, achterlijk, slecht geïnformeerd en niet ter zake kundig weg te zetten.
ristretto | 28-04-17 | 08:32

Dude, dat is zijn/haar baan: betaalde trol van George Soros om mensen in oeverloze discussies de pis lauw te maken, en om op zo'n manier iedere vorm van oppositie tegen Het Establishment te breken.

En het lukt blijkbaar vrij goed gezien de laatste verkiezingen, want zoals zo vaak verzandt de discussie weer in minuscule details en mierenneuken i.p.v. hoofdzaken zoals de desastreuze financiële-, geopolitieke- en immigratiepolitiek van de afgelopen 2-3 decennia.

Maar ja, da's typisch Nederlands: zeuren over een tiende procentje hier en daar en dromen van een Maakbare Samenleving waar alles tot in de details gepland is, maar tegelijkertijd volledig genaaid worden.

Xirdalan | 28-04-17 | 08:55

-weggejorist-

tata1981 | 28-04-17 | 08:54

Islam is liefde, wen er maar aan...

Air van Boven Dorens | 28-04-17 | 08:53

Axelvon | 28-04-17 | 08:39

Tribalisme is van alle dagen. Ook zonder moslims is en was het zelfs in het kleine Nederland een stammenstrijd. Dit is overigens precies het verschil tussen patriotisme en nationalisme/tribalisme. Een patriot staat voor zijn/haar land en wat dit land beter maakt dan de rest. Een tribalist/nationalist leeft en teert op een vals gevoel van superioriteit. Ik kan niet zeggen dat mij een gevoel van trots bekruipt als ik een zooitje randdebielen zie fulmineren tegen buitenlanders omdat het buitenlanders zijn. Of Feyenoord versus Ajax hooligans. Of boeren die in het weekend gaan knokken met boeren uit een 'rivaliserend' dorp. Etc.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 08:53

Van Duyvenbode | 28-04-17 | 08:46
De protesten van het volk zijn zwak omdat er nog geen echte crisis is. Hoe slechter het gaat hoe rechtser de stem. Europa zal steeds rechtser en christelijker gaan stemmen.

Axelvon | 28-04-17 | 08:53

Hoe dan ook je kan er niet onderuit dat je behoorlijk van het padje bent
@De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 08:26

Dat hangt denk ik af van je referentiekader. Pluk een willekeurig persoon van de straat en leg die onder een microscoop. Hoogst waarschijnlijk dat je er verschillende ziektebeelden op kunt plakken.

Of, waar gaat een diepe overtuiging over in een ziektebeeld?

atheïstisch stemvee | 28-04-17 | 08:52

Datzelfde SA staat op imploderen dat dan weer wel. kan ze niet genoeg ellende wensen.
miko | 28-04-17 | 03:03

Klopt, maar dan zul je ook een olieprijs van >$200 moeten accepteren.

Xirdalan | 28-04-17 | 08:49

Het is oorlog. Islam tegen het 'vrije' Westen.
Alleen het 'vrije' Westen wil het nog niet weten.
Wie haalt die plaat voor de kop weg?

Eppo | 28-04-17 | 08:47

roze_bril | 28-04-17 | 08:41

Zo zien christenen het ook niet. Na alle moordpartijen, genocides, seksschandelen etc. geloven ze nog steeds heilig dat hoewel er 'fouten' zijn gemaakt door bepaalde mensen dat zij het juiste geloof aanhangen.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 08:47

Axelvon | 28-04-17 | 08:39
De protesten van het volk zijn zwak, zeer zwak. Kijk maar naar 15 maart, hoe het volk heeft gestemd.
Hier op Geenstijl spreken we niet namens het volk; we zijn hier een marginale groep.

Van Duyvenbode | 28-04-17 | 08:46

Laat ik je iets vragen. We hebben geen probleem met verwarde mannen van islamitische afkomst toch? Waarom ligt Amsterdam dan vol met lichtGRIJZE betonblokken?

*zet koffie voor de slet en ieder die wil*

ristretto | 28-04-17 | 08:32

Dat zeg ik dan ook nergens. En niet alleen verwarde mannen ook criminelen en straattuig uit islamitische nesten. Hoe kom je er eigenlijk bij dat ik dat zou zeggen laat staan denken. Lees je mijn comments eigenlijk? Of zie je DKS en schiet je meteen in je valse vooroordeel?

Ristretto graag, dank.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 08:44

Als je nu nog een aanhanger bent van de profeet. Dan ben je inderdaad behoorlijk in de war. Geestesziek mag je het ook noemen.

roze_bril | 28-04-17 | 08:41

Een neiging van ons soort is dat als het op 1 of andere manier niet goed gaat dat we dan anderen kapotdoodvermoorden. Wanneer je over de geschiedenis van Europa leest (Oude media: doen!) zul je ontdekken dat massale slachtingen en volkerenmoord de orde van de dag waren. Joden, zigeuners, hugenoten maar ook boeren, adel en geestelijken, you name it: zodra er honger of crisis was begon de ene meute de andere uit te roeien. Wat ik echt niet snap: lezen politici in Europa wel eens een geschiedenis boek? Hebben ze bv een idee wat er tijdens de pest, na de Franse revolutie ,tijdens WO2 in de Oekraïne en in Polen en recentelijk in de Balkan gebeurd is? Snappen ze niet dat ze van Europa een soort tijdbom aan het maken zijn? Hoe. stom. kun. je. zijn? Vreemde (en vijandige) culturen binnen je eigen cultuur binnenlaten en dan de protesten van het volk negeren. Je zou nog eerder denken dat er opzet in het spel is. Europa moet kapot.

Axelvon | 28-04-17 | 08:39

He weer een dag vol hele ingewikkelde problemen, met complexe oplossingen.

roze_bril | 28-04-17 | 08:34

@De Koreaanse Slet,

Iedere keer lees ik met bewondering hoe je door draaien, framen, zogenaamde feitenvergelijkingen en bagatelliseren problemen als onderdeel van het leven wegpoetst.

Daarnaast weet je uitstekend iedereen die een oplossing heeft als dom, achterlijk, slecht geïnformeerd en niet ter zake kundig weg te zetten.

Toch is het simpeler dan je denkt. Om een probleem helder te krijgen zul het moeten vergroten, zwart-wit stellen. Terwijl een ieder weet dat de wereld in 50 tinten grijs werkt.

Zodra iemand een probleem signaleert bedek jij hem of haar met alle tinten grijs die er zijn.

Laat ik je iets vragen. We hebben geen probleem met verwarde mannen van islamitische afkomst toch? Waarom ligt Amsterdam dan vol met lichtGRIJZE betonblokken?

*zet koffie voor de slet en ieder die wil*

ristretto | 28-04-17 | 08:32

Er reed hier zojuist een tractor door de straat. Alles is goed gegaan. Er zijn geen doden of gewonden. Later meer.
#Goed nieuws is geen nieuws
atheïstisch stemvee | 28-04-17 | 08:18

Ik moest lachen!

Hoe dan ook je kan er niet onderuit dat je behoorlijk van het padje bent als je onschuldige mensen gaat vermoorden of anderzijds wil kwetsen. Of je nu een verwarde neger bent met lulleveduh of een crimineel die radicaliseert naar extreem islamisme of gewoon op Koningsdag met je Suzuki door het publiek heenwalst of je zoontjes vermoord omdat je jouw ex haat. En ja het gebeurt allemaal.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 08:26

@De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 08:01
Ik spin helemaal niets. Jij vult in dat mensen 'verward' zijn. Waarschijnlijk omdat jij de overtuiging bent toegedaan dat alleen verwarde mensen bepaalde dingen doen.

Een aanslag heeft geen quotum van minimaal leed of aantal doden. Wat terreur onderscheidt van zware criminaliteit is intentie.

Ook zijn alle verschillende extremisten (links/rechts/islam) keurig in artikel vermeld. Geen sprake van selectief nieuws.

Er reed hier zojuist een tractor door de straat. Alles is goed gegaan. Er zijn geen doden of gewonden. Later meer.
#Goed nieuws is geen nieuws

atheïstisch stemvee | 28-04-17 | 08:18

Gisteren: verjaardag van Willy
Vandaag: lijst van GS en Telegraafbericht dat informatie over allochtonen/vluchtelingen en misdaad onder de pet wordt gehouden
Beleid van Rutte c.s.:
Geef het volk brood en spelen. Maar meer ook niet.

langzullenweleven | 28-04-17 | 08:17

Brutus v Overvecht | 27-04-17 | 23:56
EENS!

langzullenweleven | 28-04-17 | 08:14

ratelaar | 28-04-17 | 07:5

Vrijheid van meningsuiting en/of religie gaat volgens de letter van de wet. Er zijn grenzen. Men mag wel wat harder en actiever optreden tegen haatzaaiende imams en extremisten.

De meeste vluchtelingen die op de vlucht zijn overigens moslims en vluchten voor moslimextremisten.

Het is allemaal niet zo makkelijk.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 08:09

Maar we krijgen er zoveel prachtigs voor terug.

Dit hoort er nu eenmaal bij, als je met moslims samen wil leven.

Muggenmepper | 28-04-17 | 08:02

atheïstisch stemvee | 28-04-17 | 07:52

Er is nogal een verschil tussen een moslim met een paar keukenmessen, een verwarde man op straat en een gecoördineerde aanslag met honderden doden.

Hier stond laatst ook een kerel in het park met een mes te zwaaien en te krijsen over weet ik veel wat. De politie kwam hem rustig ophalen en iedereen geen weer verder met de dag.

Er zijn gewoon heel veel gestoorde mensen in de wereld. Of ze dit nu in naam van islam doen of omdat ze boos op de koning zijn of wat dan ook.

Je herkent ze trouwens vrij makkelijk als ze complottheorieën aanhangen weet je dat ze niet helemaal jofel zijn in hun bovenkamer en als ze daarnaast woest zijn dan zijn ze gevaarlijk en instaat om met een auto door het publiek te walsen of met een mes los te gaan of een winkelcentrum binnenwandelen en tig mensen af te knallen.

Je kan het spinnen tot je eens ons weegt maar we hebben een extremisme en gestoorde mensen probleem. En nee dat is niet exclusief voor moslims. Hoewel deze wel een nogal groot aandeel hebben in mannen met ernstige psychische problemen. Het zal de cultuur en inteelt zijn.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 08:01

Telegraaf: Politie liegt: "Cijfers over criminele asielzoekers onder de pet gehouden"

>http://www.telegraaf.nl/binnenland/28066562/__Cijfers_onder_de_pet__.html

"Aanvankelijk had de politie tegenover deze krant ontkend dat er überhaupt gegevens worden verzameld over misdrijven onder vreemdelingen die asiel aanvragen. Later kwam de politie hierop terug. Niettemin blijft inzage in de informatie taboe. Het argument dat nu wordt gebruikt om de cijfers onder de pet te houden is ’opsporingsbelang’."

theo-is-dood | 28-04-17 | 07:58

Stop de migratiegolf. Kost de samenleving klauwen vol met geld aan alle geïmporteerde steuntrekkers ten koste van autochtone Nederlanders. Laat moslims sowieso niet meer toe tot Europa, focus je op de minderheden die vluchten voor de onderdrukking, vervolging en genocide gepleegd in naam van de islam. Ga bovenop die moskeeën zitten als overheid. Verdachte imams, beschouw ze als neo-nazi's die oproepen tot; genocide, vervolging en onderdrukking van andersdenkenden, want dat gebeurd namelijk. En behandel ze als zodanig.
Het is een gotspe dat een totalitaire religie, die wordt opgedrongen met geweld en in wiens naam zo overduidelijk misdaden tegen de menselijkheid worden gepleegt niet wordt aangepakt door de overheid omdat het een religie is. De staat moet zich niet bemoeien met religie want; scheiding van kerk en staat. Mee eens, maarrrrr wat nu als in naam van de religie alle wetten worden genegeerd en sociale afspraken worden gebroken. Het wordt tijd dat we afstappen van de scheiding van kerk en staat of beter gezegd moskee en staat. Net zolang tot er alleen nog een variant van de islam overblijft die binnen onze Nederlandse/ Europese kaders past.
Maar ja dat is rechts in de kaart spelen hè. En als je dat doet dan leidt dat tot onderdrukking, vervolging en vernietiging van andersdenkenden. Zeg maar precies wat er in naam van de islam gebeurd. En dat moeten we niet willen met zn allen.

ratelaar | 28-04-17 | 07:53

eklipse | 28-04-17 | 07:30

Tja inderdaad zeg. Nieuws is sensatie geworden en dat kan nooit goed zijn.

De Koreaanse Slet | 28-04-17 | 07:52

@eklipse | 28-04-17 | 07:30
(Verijdelde) aanslagen in Europa een mug noemen, want rustig in Nederland. Het broeit in Europa (extreemlinks/-rechts), maar dat benoemen is zeiken. U werkt voor de NPO?

atheïstisch stemvee | 28-04-17 | 07:52

Kut hè, van Rossum? Dat het een keer rustig was met Koningsdag. Maar gelukkig valt er nog genoeg te zeiken over wat er in de rest van Europa gebeurt is. De media moet eens stoppen met van elke mug een olifant te maken.

eklipse | 28-04-17 | 07:30

-weggejorist-

Jeremias | 28-04-17 | 07:21

-weggejorist-

Jeremias | 28-04-17 | 07:20

-weggejorist-

Jeremias | 28-04-17 | 07:19

-weggejorist-

Jeremias | 28-04-17 | 06:54

-weggejorist-

Jeremias | 28-04-17 | 06:54

Duitsland heeft sinds 1945 geen eigen leger meer nodig,met de oprichting van de NAVO en het verbod op ontwikkeling van raketten/atoomwapens voor de Duitsers is Duitsland beter af zonder Bundeswehr,de miljarden die jaarlijks naar de Bundeswehr/NAVO gaan zouden beter in de opvang van vluchtelingen/humanitaire hulp gestopt kunnen worden,

alanya666 | 28-04-17 | 06:24

@knutsel | 28-04-17 | 00:36
Het is vrij simpel: je komt er niet meer vanaf. Je bent voorgoed deels islamitisch geworden. Het enige wat je kan doen is de aanwas stoppen. Afspreken dat er de komende 25 jaar nog maar 100 moslims (alleen de meest schrijnende gevallen) bij mogen komen.
.
Dan echt werk maken van integratie: geen islamscholen meer. Nederlands verplicht de voertaal in elke moskee. Shariawijken oppimpen. Einde aan de fopstraffen. Verplicht dubbel-paspoortiërs tot opleiding-anders uitzetting. Etc.
.
Het is allemaal niet zo moeilijk. Helaas alleen kiest de bevolking 15 maart 2017 voor méér EU en dus méér Islam. We schaffen onszelf democratisch af. Terwijl we woedend naar Turkije kijken doen we hier exact hetzelfde.

de Voorzittert | 28-04-17 | 06:16

Overigens heeft in Duitsland een D u i t s e rechts-extremist het geflikt om, ondanks het feit dat hij geen woord Arabisch spreekt, zich als Syrisch asielzoeker aan te melden en heeft meer dan een jaar de daaraan verbonden mogelijkheden genoten.
Dus die controle over wat en wie het land komt binnenzetten is ook nihil.

mallekater | 28-04-17 | 06:05

Je kijkt er al niet anders meer van.
Elke ochtend wel een stuk of wat kansenpareltjes die even willen laten weten hoe hun wereldbeeld er uit ziet en wat ze ervan verwachten.
En Geevee 03.12
Je moet inderdaad het geld wat je op de bank hebt staan opgeven aan de belastingdienst.
Die gaat er dan van uit dat je 4 % rente hebt ontvangen en dat bedrag wordt bij je belastbaar inkomen geteld.
Aangezien je geen rente hebt ontvangen is dat dus pure diefstal.
Maar in dit land, en in dit Europa, kan en mag de overheid alles en jij mag niets...want Owee wanneer je vergeet dat beetje geld op te geven...dan volgt er een fikse boete, simpel en alleen omdat je je niet wilt laten bestelen door je eigen regering.
Dijsselbloem is dus een lul van jewelste, vooral omdat die lage/of negatieve rente niets bijdraagt aan de economie.
Dus wanneer stappen WIJ eens uit Europa?

mallekater | 28-04-17 | 06:03

Ik vind die laatste eigenlijk het ergste. Grootste gevolgen voor ons allemaal namelijk. Euikels.

Upendo | 28-04-17 | 04:52

@appelvink
Je bent me net voor.
Misselijkmakend heur die berbaren!

kaplaarzenverkoper | 28-04-17 | 04:10

-weggejorist-

appelvink | 28-04-17 | 03:55

Fijn het laatste nieuws uit Réunion dat had ik even gemist de laatste eeuw.
Proest.........!
Berbaar | 27-04-17 | 23:09

Tja, moslimse barbaren missen al 1400 jaar het laatste nieuws.
Geloven nog steeds dat hun profeet (proest) gezeten op een paard door de ruimte vliegt (proest)
De aarde is plat en mohammed is de meest perfecte mens ooit.... (Proest).
Moslimse barbaren aanbidden een maangod... Proest

Franse politie-agenten worden slachtoffer van een primitieve barbaar... Lachen joh... proest

appelvink | 28-04-17 | 03:54

@Jan Dribbel | 28-04-17 | 03:23
Met onkunde krijg je ze!

miko | 28-04-17 | 03:30

Trump heeft pas verklaard, niet verwonderlijk met een grote verzameling olie-lobby-isten in zijn regering:
Saoudi-Arabië is een grote en belangrijke bondgenoot van de VS.
Trump is te dom om in te zien dat alle ellende op deze planeet, als het om moslims gaat, wordt gepropageerd en betaald uit Saoudi-Arabië.
Bush was ook zo'n onbenul, hij had nooit gehoord van het verschil tussen soeniten en shjiieten.
Met onkunde win je geen oorlogen.

Jan Dribbel | 28-04-17 | 03:23

En onze Jeroen heeft vandaag weer verklaard er geen bezwaar tegen te hebben als de Negatieve rente word ingevoerd,ik vraag me af op dit moment moet je je positieve rente nog opgeven voor de belasting zou je de negatieve rente kunnen aftrekken van de belastingen (net als de hypotheken)

Geevee | 28-04-17 | 03:12

@Arachne | 28-04-17 | 02:44
Datzelfde SA staat op imploderen dat dan weer wel. kan ze niet genoeg ellende wensen.

miko | 28-04-17 | 03:03

@ knutsel | 28-04-17 | 02:24

Das heel simpel, mijn beste Knutsel.

“Zij” zijn de moslims.

Ravian | 28-04-17 | 02:55

.... zou SA makkelijk Jemen kunnen ondersteunen of anders wel andere Golfstaten waar de oliedollars tegen de plinten klotsen. Maar nee het moet weer van de blanke EU komen die op hun beurt weer verdiend hebben aan de SA wapenhandel.
PrinsesStoepje | 28-04-17 | 01:32

Europa wordt financieel uitgebuit en leeggezogen. Ook dat is een vorm van oorlogsvoering. SA pompt geld in moskeeën in Europa om hun netwerk uit te breiden en Europa te ontregelen en uiteindelijk te ontwrichten. Nog een vorm van oorlogsvoering.

Arachne | 28-04-17 | 02:44

@Ravian | 28-04-17 | 02:16 Het is wel zo makkelijk als je weet wie zij zijn. Maar dat is het nou net. Je weet weet niet wie zij zijn.

knutsel | 28-04-17 | 02:24

@ knutsel | 28-04-17 | 01:31

Die “Wij” zijn de westerlingen, als ik ook nog uit moet leggen wie de “Zij” zijn dan hoor ik het wel.

Ravian | 28-04-17 | 02:16

Het tijd-argument. Vrij naar Hitchens en Dawkins.
We lopen nu al 100.000 jaar rond als mens. Sommigen zeggen 250.000 jaar maar dat doet voor het argument niet ter zake. Circa 3000 jaar geleden openbaarde God zich. Niet bij de Chinezen die toen al duizenden jaren konden lezen en schrijven. Niet in zuid-Amerika waar ook al grote bouwwerken gerealiseerd waren. Nee, bij een volk in de woestijn, ten dode opgeschreven. En dat geleuft gij?

knutsel | 28-04-17 | 01:49

Dit zijn de inleidende beschietingen van een totale oorlog in het westen van Europa. Uitstekende topic overigens, GS.

Hoe is het mogelijk dat al die haatbaarden en andere kwaadwillende allochtonen hier allemaal zijn? Over zo´n vier jaar allemaal gewoon weer VVD/D66/GroenLinks stemmen mensen, dan zijn we over tien jaar allemaal dood.

hoogstetijd | 28-04-17 | 01:41

Jammer dat die lachende baard in London niet in zijn eigen mes is gevallen. Moet je hem zien lachen : "jullie doen mij niets" lijkt hij te willen zeggen.

Jammer dat ze in London niet meer martelen in uitzonderlijke gevallen zoals enige eeuwen terug.

EN tja, in Brussel is het wel tijd voor een aanslag, nou ja revolte, tegen de EU.
Bel die links extremisten in Parijs, die zijn overal tegen dus ook tegen de EU.

Moneytron | 28-04-17 | 01:39

miko | 28-04-17 | 01:29

Excuus. Het ligt vast aan mijn vastgeroeste moedergedrag.

NecroSister | 28-04-17 | 01:38

Ben nu al misselijk over 4 mei waar we niet de meerendeels Joodse slachtoffers herdenken maar de random wereldwijde slachtoffers herdenken. Dat zou nog hout snijden als we daar consequenties aan zouden verbinden. Dus niet eerst geld verdienen aan bommen op Jemen en dan hypocriet daarvoor een Europees fonds inzamelen. Afgezien van het feit dat Saudi-Arabie Jemen de moeder bombardeert (omdat ze ergens een sjiitisch ding steunen) zou SA makkelijk Jemen kunnen ondersteunen of anders wel andere Golfstaten waar de oliedollars tegen de plinten klotsen. Maar nee het moet weer van de blanke EU komen die op hun beurt weer verdiend hebben aan de SA wapenhandel. A continuaning story.

PrinsesStoepje | 28-04-17 | 01:32

@Ravian | 28-04-17 | 01:25 En wie zijn die Wij dan? Doen die mee in de kabinetsformatie? Of moeten we nu de straat oprennen?

knutsel | 28-04-17 | 01:31

@ Lewis Lewinsky | 27-04-17 | 23:18

Het is gewoon een vorm van bagatelliseren, zonder enige gevoel voor fatsoen, is Berbaartje goed in.

Ravian | 28-04-17 | 01:30

@NecroSister | 28-04-17 | 01:13
Kiddo?
Ik denk dat ik met knutsel een van de oudste dienders ben hier vanavond.

miko | 28-04-17 | 01:29

@ knutsel | 28-04-17 | 00:36

Het is simpel, het is WIJ of ZIJ.

En daar hebben WIJ niet voor gekozen, daar hebben ZIJ voor gekozen.

Tijd dat WIJ dus voor onszelf gaan kiezen...

Ravian | 28-04-17 | 01:25

Ik heb geen koning, daar heb ik nooit voor gestemd. Vandaag heb ik mijn belastingaangifte gedaan, en morgen ga ik naar mijn werk om de loonaangifte te betalen. Allebei moeten voor 1 Mei gedaan worden.

Osdorpertje | 28-04-17 | 01:22

-weggejorist-

Jeremias | 28-04-17 | 01:17

Draag een kruisje en ga in gesprek met linkschen, ze zullen je demoniseren want alle priesters zijn pedo etc. Ga je het gesprek aan over islam zal elke linksmensch zich in alle bochten wringen om islam er goed uit te laten zien. Dat is de kromme ideologie van de linkschen: Sooo sorry for the Holocaust but as we see islam as righteous so there is no room for Judaism whatsoever.

PrinsesStoepje | 28-04-17 | 01:17

-weggejorist-

Jeremias | 28-04-17 | 01:16

necrosis | 28-04-17 | 01:05

I've done my homework. Ik let op de deetjes en teetjes en ik zal proberen niet te bijten.

miko | 28-04-17 | 01:05

Nope kiddo

NecroSister | 28-04-17 | 01:13

Oprisp | 28-04-17 | 01:01
Met zijn allen als atheïst je aansluiten bij "het vergiet op je hooft geloof". Een zo groot mogelijke groep vormen en dan op ludieke wijze allemaal gekke eisen gaan stellen aan kleding, ruimtes en waar jij als "gelovige" wel en niet aan mee wil doen.
Alles tot een rechtszaak laten komen en daarmee ook de ONZIN van de andere geloven aantonen.
Als ik geen vergiet op mijn hoofd mag dan wil ik dat alle religieuze (gezichts) bedekkende kleding verboden worden.
Zo pakken we ze op dezelfde wijze terug.
Met zeuren, emmeren en zaniken.

Dirk III | 28-04-17 | 01:11

@knutsel | 28-04-17 | 01:02
Laten we in ieder geval beginnen met ze niet te faciliteren in Europa.
Maar zolang de overheden in verschillende landen religie met fluwelen handschoenen aanpakt en in het bijzonder Islam en men nog steeds denkt dat een gelovige een betere moraal heeft dan een ongelovige zie ik inderdaad niet veel vooruitgang.
het betrekken van d moskee in buurten is bijvoorbeeld al zoiets.Hoe dom moet je als stadsbestuur zijn om een religie uit te nodigen om mee te doen die staat en kerk niet wil scheiden??

miko | 28-04-17 | 01:09

Oprisp | 28-04-17 | 01:01

Haha, duh, ik ruik misschien naar zwitsal maar ik weet wie Joris is.

NecroSister | 28-04-17 | 01:07

@NecroSister | 28-04-17 | 00:56
Hej,... Lizzy jij hier??

miko | 28-04-17 | 01:05

@NecroSister | 28-04-17 | 00:56
Of je je nick mag houden, is een beslissing van moderatie.
Ik ga daar niet over, hooguit druk ik op knopjes als een comment de huisregels overtreedt.

necrosis | 28-04-17 | 01:05

Lewis Lewinsky | 28-04-17 | 00:20

Jup, de kleine lettertjes zijn exclusief voor DE necrosis.

NecroSister | 28-04-17 | 01:02

@miko | 28-04-17 | 00:58 Die bladzijden worden al geschreven sinds pak-em-beet 622 n.c. En we hebben nog steeds geen oplossing. Mijn punt is dat we daar misschien eens over moeten gaan nadenken. Let that think in zeg maar.

knutsel | 28-04-17 | 01:02

Somber om te zeggen, maar dit gaat niet lang meer goed gaan in Europa. De islam verenigt zich niet met onze culturen. Met name omdat - iedereen mag geloven wat hij wil geloven, maar de islam is daar niet tevreden mee. Die wil dat iedereen MOET geloven wat zij geloven en anders gaat je kop eraf. En actief of passief stemt een meerderheid van de moslims in onze landen daarmee in. Ben je klaar mee. En dat heeft nu al vele tientallen jaren ruim baan gekregen van de europese overheden, en ook die van ons.

Lefgozer | 28-04-17 | 01:02

NecroSister | 28-04-17 | 00:56

Maar hoe roei je de islam uit?

Oprisp | 28-04-17 | 01:01

@knutsel | 28-04-17 | 00:36
Ik kan een eind meegaan met je maar als het nog even door gaat schrijven hun die zwarte bladzijde wel. De eerste alinea's staan in Syrië al op papier.

miko | 28-04-17 | 00:58

necrosis | 28-04-17 | 00:08

Ha, een beetje plagiaat misschien. Ik reagluur al jaaaren, en ken de die-hards hier wel zo'n beetje. En jou dus ook.
Ik kon me vaak vinden in jouw (bij vlagen recalcitrante) tegels, jouw voorliefde voor ruige muziek en, jaja, ik ben ook van de oudere andere sekse. Zodoende. Hopelijk mag ik mijn nick houden en zo niet, aan jou de eer om mij van een stoere nick te voorzien!

NecroSister | 28-04-17 | 00:56

@Lewis Lewinsky | 28-04-17 | 00:45 Klopt, maar hoe stop je het idee? We kunnen ze niet binnenlaten, we kunnen wat bommen gooien. Maar hoe roei je de islam uit?

knutsel | 28-04-17 | 00:52

Tja, bereid u maar voor op meer van dit. Geheel linksdraaiend deugend Europa wil het schijnbaar zo. Want men blijft maar stemmen op méér! van dit. *hele diepe zucht ende head desk*

Sjefke7807 | 28-04-17 | 00:49

@miko | 28-04-17 | 00:39
Wie heeft het over verwonden?
Gewoon de draden met elkaar verbinden en dan het lege knopje weer monteren.

necrosis | 28-04-17 | 00:47

@knutsel | 28-04-17 | 00:36
We zitten nu midden in een zwarte bladzijde. Hoeveel mensen heeft ISIS vermoord, de afgelopen drie jaar?

Lewis Lewinsky | 28-04-17 | 00:45

@necrosis | 28-04-17 | 00:38
We gaan Parsons niet verwonden. Dat mag niet necrosis.

miko | 28-04-17 | 00:39

@miko | 28-04-17 | 00:33
Tip: lichtknop demonteren en draden doorverbinden.

necrosis | 28-04-17 | 00:38

@Lewis Lewinsky | 28-04-17 | 00:25 Ik wil wel even een lans breken voor mensen in het algemeen. Laat ik er bij blijven dat islam fascisme is. Dan nog is het niet altijd hun eigen schuld. Je wordt er in geboren, weet niet beter. Wij gaan er veel te veel van uit dat je er een twee drie uit kan stappen. Dat geldt voor jou en mij, maar niet voor iedereen. Het is vrijwel onuitroeibaar. Tenzij we alle moslims afslachten, inclusief vrouwen en kinderen. En dat is nou net hetgeen we proberen te vermijden om inderdaad niet weer een zwarte bladzijde in de historie te schrijven. Ik heb echt geen flauw idee hoe dit op te lossen.

knutsel | 28-04-17 | 00:36

@Parsons | 28-04-17 | 00:07
Zit je weer eens ouderwets met je vingers aan de lichtknop? je weet wat er dan gebeurt!
Pets pets.

miko | 28-04-17 | 00:33

@necrosis | 28-04-17 | 00:14
Gematigde moslims zijn de ergsten. Voorbeelden: Mohammed Atta, Mohammed Bouyeri, D. Tsarnaev.

Lewis Lewinsky | 28-04-17 | 00:25

@necrosis | 28-04-17 | 00:08
Gelul, necrosis. Haar nick begint met een hoofdletter.

Lewis Lewinsky | 28-04-17 | 00:20

@Parsons | 28-04-17 | 00:07
Jammer. Bedankt voor je plempsels!
*licht weer aandoet*

Lewis Lewinsky | 28-04-17 | 00:19

@necrosis | 28-04-17 | 00:14 Ik denk dat de gematigde moslim wel bestaat, net zoals er wel gematigde nazi's bestonden. Ze gaan gewoon mee met de stroom.

knutsel | 28-04-17 | 00:19

@Mark_D_NL | 28-04-17 | 00:10
Gematigde moslims bestaan niet, dat is net zoiets als een beetje zwanger zijn.

necrosis | 28-04-17 | 00:14

Ja, Europa staat aan de vooravond van een gitzwarte periode.
Wat we tot nu toe gezien hebben is kinderspel.

Lewis | 28-04-17 | 00:13

@Parsons | 28-04-17 | 00:07
Koop dan een fatsoenlijke desktop.

necrosis | 28-04-17 | 00:11

@Parsons | 28-04-17 | 00:07 Ik vond "think in" juist wel mooi gevonden. Dacht dat het bewust was.

knutsel | 28-04-17 | 00:10

Jan Dribbel | 28-04-17 | 00:04
Een "Gematigede Moslim" is dat zoiets als de "Gematigde Oppositie" in Syrie?

Mark_D_NL | 28-04-17 | 00:10

@NecroSister | 27-04-17 | 23:37
Vanwaar die nick, zwitsal?
Het lijkt op plagiaat.

necrosis | 28-04-17 | 00:08

@Mark_D_NL | 27-04-17 | 23:55
Denk eens wat globaler Mark.
We zijn een minderheid.

keestelpro | 28-04-17 | 00:08

Fucking mobiel reaguren met autocorrect en brakke interwebs is niet te doen mensen. Ik doe het licht alvast uit. Had graag willen reageren op bovenstaande mentions. Gaat ff niet.

Parsons | 28-04-17 | 00:07

Hoen | 27-04-17 | 23:54
Ik las een commentaar onder die video.
Wat is een gematigde moslims? dat zijn moslims die nog niet geploft zijn of die nog niet gemoord hebben, maar het wel toejuichen.

Jan Dribbel | 28-04-17 | 00:04

Hebben we het nog niet eens gehad over Soros, Antifa, Berkeley​, Macedonië, etc. gehad.

En toen we hier op de gevaren van al deze shit wezen zijn we jarenlang uitgemaakt voor rechtsextremisme idioten.

Let that sink in.

Parsons | 28-04-17 | 00:03

Schuld van Trump, Le Pen, Baudet, Wilders, Farage, Blanke Mannen, Slavernij, Slecht Populisme en Negerzoenen. Heeft niets met de Islam te maken.

Mark_D_NL | 28-04-17 | 00:02

Hebben we het nog niet eens gehad over Soros, Antifa, Berkeley​, Macedonië, etc. gehad.

En toen we hier op de gevaren van al deze shit wezen zijn we jarenlang uitgemaakt voor rechtsextremisme idioten.

Let that think in.

Parsons | 28-04-17 | 00:02

Ik had toevallig bij het zappen op de Franse zender gezien dat Le Pen een kwart van de stemmen kreeg in Réunion.

De hoofdreden om voor Le Pen te kiezen was voor de vooral gekleurde kiezers was de islam.

Dit vonden de reporters zeer vreemd omdat er zo weinig moslims wonen die bovendien allemaal zeer vriendelijk en vredelievend zijn. En zie hier 2 dagen later...

HeringeBatse | 28-04-17 | 00:02

En op de Zwarte Plak keuvelt het leven voort. Mocht je hier komen met zwarte intenties. Ik weet raad.

horsteknots | 28-04-17 | 00:01

@Parsons | 27-04-17 | 23:44 M.i. speelt de pvda en ander links tuig maar een marginale rol in het geheel. Het is de algemene consensus, bij de meerderheid dus, dat vrijheid van godsdienst een grondrecht is. Dat de media elke betrokkenheid van "de religie van de vrede" ontkennen is echter een ander verhaal. Waarom moeten wij zo dom gehouden worden? Nogal wiedes dat men ontvankelijk wordt voor complottheorieën. (dit nog even naar aanleiding van het interview van Duk met Nijman).

knutsel | 28-04-17 | 00:00

Ik ben die islam gasten kots beu

Ik wil geen moslim dokter
Ik wil geen moslim tandarts
Ik wil geen moslim in het zwembad die mijn dochter lastig valt
Ik wil geen moslim klas genoten bij mijn dochter in de klas
Ik wil geen moslim terreur in het winkel centrum
Ik wil geen moslim terreur op tv zien
Ik wil geen belasting betalen voor een moslim
Ik wil geen burka's op straat
Ik wil geen moslim in jurk en punt schoenen met baard en heup tas tegen komen op straat

Eigenlijk wil ik er gewoon niks mee te maken hebben maar ontkom het bijna niet meer.
Ben het kots beu die kut moslim ellende en heb hier niet voor gekozen

Brutus v Overvecht | 27-04-17 | 23:56

Gelukkig zijn we met meer.

Mark_D_NL | 27-04-17 | 23:55

En dit dus uit ongeveer 5 minuten uit mijn tl op Twitter.

Dit gaat 24/7 door.

Wen er maar aan, bedankt nog PvdA en ander links tuig!!!!

Parsons | 27-04-17 | 23:44

@Parsons | 27-04-17 | 23:17
Ik kan er ook maar geen patroon in ontdekken.

keestelpro | 27-04-17 | 23:40

@NecroSister | 27-04-17 | 23:37
Yup :)

Lewis Lewinsky | 27-04-17 | 23:40

@Parsons | 27-04-17 | 23:36
Gelukkig is er geen sprake van islamisering. They could have fooled me.

Lewis Lewinsky | 27-04-17 | 23:38

Lol altijd als "VVD" en "Integriteit" in een zin opduiken.

Lefgozer | 27-04-17 | 23:38

Lewis Lewinsky | 27-04-17 | 23:18

Ik zit ook vol smart op de clue te wachten.

NecroSister | 27-04-17 | 23:37

miko | 27-04-17 | 23:33
Meestal gaan moslims op donderdag een bidmatje breien.
Misschien was de wol op.

Jan Dribbel | 27-04-17 | 23:37

Gelukkig komt binnenkort yasser klaver aan de macht. Die krijgt met zijn vredesbeweging de moslims weer rustig, en kan de islamisering gewoon verder gaan. Maakt u zich geen zorgen mensen. Dit zijn de groeistuipen van de multiculturele droom. Volhouden en even doorbijten tot de onomkeerbare samenstelling is bereikt

Tirade | 27-04-17 | 23:35

He ? beginnen die moslims nu ook al op Donderdag?
Maar dat mag toch niet?

miko | 27-04-17 | 23:33

Loop je als islamitische migratieachtergrondiër gewoon rustig met je pas aangeschafte messenset langs het parlement, wordt je zonder reden plots tegen de grond gewerkt! Je mag ook niks meer tegenwoordig. Gelukkig zijn we in Nederland druk aan het koekhappen, dus wordt Wilders gelukkig niet in de kaart gespeeld.

Reynaerde | 27-04-17 | 23:31

Réunion tellen we niet mee, dat is te ver weg.
De rest zijn verwarde mannen op weg naar de moestuin.
Er is dus niets gebeurd vandaag.
Aldus de werkgroep: linkse studies van de UVA.

Jan Dribbel | 27-04-17 | 23:30

Een moslim die op twee agenten schiet en vervolgens rechtop lopend het plaats delict kan verlaten. Zie hier het failliet van de westerse beschaving.

Rest In Privacy | 27-04-17 | 23:28

Het is fijn dat moslims geen enkel probleem vormen. They could have fooled me.

Lewis Lewinsky | 27-04-17 | 23:25

"In Frankfurt is een Duitse militair opgepakt die zich eind 2015 als Syrische vluchteling had aangemeld bij een asielzoekerscentrum, met de veronderstelde intentie om een aanslag te plegen en die in de schoenen van asielzoekers te schuiven."

Ik hoorde vandaag hier in Duitsland op de radio dat de man geen woord Arabisch spreekt, dus sowieso al een grap dat die man 2 jaar lang zich als 'vluchteling' kan voordoen.

Verder is het Duitse leger al jaren actief op zoek naar allochtonen en verder iedereen met een hartslag (lees: mensen met een erg laag IQ en niet eens een middelbare schooldiploma) wegens acute 'Personalmangel.' Ik vraag me af of die Duitser een 'echte' Duitser is (blond, lichte huidskleur) met een IQ van 2x2, of toch misschien een licht getint kleurtje heeft? Hoe dan ook, de 'selectie' bij de deutsche Bundeswehr is net zo lek als de grenzen... https://www.welt.de/politik/deutschland/article159898506/Bundeswehr-wirbt-um-Schulabbrecher-und-Auslaender.html

Xirdalan | 27-04-17 | 23:25

En dan moet het vrijdagmiddaggebed nog beginnen...

Sosti | 27-04-17 | 23:22

"The request was accepted, even though the man speaks no Arabic."


[Insert rant here]

omanders | 27-04-17 | 23:22

@Parsons | 27-04-17 | 23:17
Zeg dat wel. They could have fooled me.

Lewis Lewinsky | 27-04-17 | 23:19

Wat een lijst...

Leyrann | 27-04-17 | 23:18

Wacht effe: één enkele Europarlementariër kost ons met z'n allen bijna 560.000 Euro???

bisbisbis | 27-04-17 | 23:18

@Berbaar Barbaar | 27-04-17 | 23:09
En wat precies vind jij er nou zo grappig aan als een moslim in naam van Allah politiemensen neerschiet? Leg het even uit, wil je, dan kunnen de andere reaguurders eventueel met je meelachen.

Lewis Lewinsky | 27-04-17 | 23:18

Godzijdank heeft het allemaal niks met islam te maken.

Parsons | 27-04-17 | 23:17

Ach, Europa. Ik kom er soms nog wel eens een weekje op vakantie, maar voor de rest zeer blij dat ik daar niet meer woon. Veel sterkte daar, jongens.

Ceristimo | 27-04-17 | 23:14

@Nathan R Jessup | 27-04-17 | 23:08
Of dat nu op het conto van Rutte moet worden geschreven vraag ik me af maar ze doen iets goed de diensten hier.
Kudos!!!

Berbaar | 27-04-17 | 23:11

Fijn het laatste nieuws uit Réunion dat had ik even gemist de laatste eeuw.
Proest.........!

Berbaar | 27-04-17 | 23:09

Lof voor Rutte dat hij Nederland aanslagvrij houdt.

Nathan R Jessup | 27-04-17 | 23:08

Moet een kok zijn, met zo veel messen op stap.

dihydrogenmonoxide | 27-04-17 | 23:07

Morgen niet zomaar een dag, morgen vrijdag!

de Voorzittert | 27-04-17 | 23:07

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken