Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

UvA-meisje Khadija: 'Baudet spreekt taal Derde Rijk'

*EN WEET U WIE OOK DE TAAL VAN HET DERDE RIJK SPRAK?* Even zuchtend voorstellen: Khadija Al Mourabit, UvA-meisje en student van 37. Het type vrijgevochten Welbespraaktiër waarvan je tijdens de eerste alinea nog een verheffend betoogje durft te verwachten, maar waarvan je daarna schoorvoetend moet toegeven dat het alweer zo'n dertien in een dozijn diversiteitsdrammer is, die niet veel verder komt dan het herkauwen van Amerikaanse identity politics en het liefst elk gebed start en eindigt met een godwin. "Bij elke lezing, elk symposium of borrel waar er over een inclusieve universiteit werd gesproken, kon je erop rekenen dat je Khadija tegen het lijf zou lopen", opent meisjesblad Folia. Diversiteit als doel op zich dus, we kennen het inmiddels wel. Maar diversiteit kan natuurlijk alleen slagen als DE NAZI'S geen eigen plekje in het palet krijgen. En dan gaat het natuurlijk om Wilders, én inmiddels ook Baudet. "De taal die een maatschappij bezigt, geeft ook de realiteit van die maatschappij weer.” Ik vind dat een hele sterke analyse, de werkelijkheid begint bij de taal. Dit is de taal van het Derde Rijk." We hebben heel hard ge-ctrl-f'd, maar zoals gebruikelijk was er van introspectie weer geen enkele sprake. En tussen al dat Germaans aandoende tromgeroffel noopt dat natuurlijk maar tot 1 ding: EEN PLAN B, namelijk een achterhuis in Marokko, namelijk "het huis in Beni Chiker dat Khadija’s vader liet bouwen voor zijn kinderen. ‘Voor als Nederland jullie straks niet meer wil.’" Regeren is anticiperen.

Reaguursels

Inloggen

Dit soort lelijke, domme en waarschijnlijk overal uitbundig behaarde wijven is de reden dat Geert steeds Groter wordt.
Bedankt, ongewenstelinge!

pennestront | 20-04-17 | 10:15

G*dT, is dat nou een gevalletje van de Sapir/Whorf these zoals eerder opgemerkt of is het meer de verheksing van de taal van ome Ludwig?
Of gelden hier de gevleugelde woorden van ome Gerard? Matroos Vos vindt het niet leuk als ik ze gratis herhaal;-)
*CcMed*

kapitein oosterlng | 19-04-17 | 16:36

Vroeger werden gekken opgesloten, tegenwoordig krijgen ze soepsidie en een podium.

Anjin Mohammed | 19-04-17 | 15:58

-weggejorist-

Rayboogie | 19-04-17 | 14:17

Compleet gestoord wijf.

bft | 19-04-17 | 13:13

Hier op GS is de kritische houding al lang weggezonken. De man heeft ronduit enge ideeën, die inderdaad in de context van het Derde Rijk tot wasdom hadden kunnen komen.
T.H. | 19-04-17 | 07:42

Ga je dit ook nog duiden? Of doe je alleen hard roepen en dan wegrennen?

BolletjeWol | 19-04-17 | 10:44

Jammer dat dit soort megaulen het klimaat doelbewust verzieken voor de meerderheid van de allochtonen die hier gewoon minding their own business doen. Het wordt echt tijd dat Baudet of Hiddema aangifte gaat doen tegen deze haatzaaierij.

LJBrinkhorst | 19-04-17 | 10:33

Belastingdienst even meekijken: "studente" van 37, huis in marokko, inkomsten uit links policor gezwatel in UvA parochieblaadje? Door de administratieve mangel met dat mokkel.

Bracula | 19-04-17 | 10:20

Wat zeurt die meid toch over Riffen in het Riffen gebergte. Ga daar dan lekker zitten en vermoei Nederland niet met je onnozele prietpraat.

ljcoster | 19-04-17 | 10:03

-weggejorist-

Ja echt ik ben het | 19-04-17 | 09:18

Als je de taal van het derde rijk wil horen hoef je alleen maar naar de moskee te gaan mevrouw.

knutsel | 19-04-17 | 09:05

Hier op GS is de kritische houding al lang weggezonken. De man heeft ronduit enge ideeën, die inderdaad in de context van het Derde Rijk tot wasdom hadden kunnen komen.

T.H. | 19-04-17 | 07:42
Dat lijkt waar. Het lijkt logisch en een natuurlijke omgeving voor Baudet. Maar is dat het enige tijdperk waar je een Baudet zou kunnen plaatsen? Is de gave hem in een andere historische setting te zien niet per definitie idioot? Zou een Walt Disney figuurtje kunnen meespelen in een Hanna Barbara produktie?
En wat bedoel je met eng? Is dat griezelig of nauw?
Waar jouw logica uiteindelijk naartoe lijkt te gaan is de eindconclusie dat verheffing middels studie en lichamelijke vorming in de Griekse en Romeinse traditie 'fout' is.
Iedere context loslaten bij Baudet en zijn bewuste keuzes als eenzame pilaren gebruiken om een nazitempel mee te construeren is vervalsing van de werkelijkheid. Dus NEE, Baudet heeft niets met het 3e rijk. Hem daarnaartoe dichten moet een geestelijke perversie zijn. Anderen daarbij gebrek aan kritiek verwijten is eigen ego aaien. Dat de gedachtenlink met het 3e rijk bij je opkomt vind ik wel menselijk, die had ik ook. Ik liet het daarbij, want mijn gedachte, hoe dwingend het ooit zich aan mij opdrong, is geen kennis en logisch onhaalbaar.

Zoltan | 19-04-17 | 09:03

Jaha, Baudet. Daar sta je dan. Kom niet aan het leuke lieve leventje en wereldje van de hedendaagse huppelkut. En ga nu al helemaal niet met feiten strooien want dat is het laatste waar men zich mee bezig wil houden.

Mark van Leeuwen | 19-04-17 | 08:55

Is Khadija’s vader al doorgelicht door de sociale dienst op uitkeringsfraude ?? Huis + uutkerink ?

Wekkertje | 19-04-17 | 08:52

En maar vreten uit de gemeenschapsruif, en maar schoppen tegen dit land en haar politici, en maar janken over vermeende ongelijkheid, en maar steeds de schuld stoïcijns bij de ander leggen, Ik ben zo klaar met de gemiddelde islamiet!

kommabijmebinnen | 19-04-17 | 08:50

Die vader lijkt me een redelijke vent met een visie Als je je onmogelijk maakt wil niemand je meer hebben, en Marokko al helemaal niet. Daar zit geen greintje discriminatie aan en heeft alles met je opstelling te maken.

Mark van Leeuwen | 19-04-17 | 08:48

We willen je nu al niet meer, krullenbol. Ga weg.

Boer in 020 | 19-04-17 | 08:32

Deze simpele DENK trollen krijgen steeds maar weer een podium. GS negeer deze VU afbaksels!

lanexx | 19-04-17 | 08:25

Tsja, als je zo lelijk bent dan moet je nog wel op je 37e studeren. Het zit dat mokkel niet echt mee in het leven als je alles op een rijtje zet. En dan ga je dom lullen hé.

P.redgleuf | 19-04-17 | 08:24

Iemand die op haar 37e nog studeert kun je -met of zonder geïmproviseerde fopbaan- sowieso niet serieus nemen.

His Lordship | 19-04-17 | 08:13

Nee zeggen en ja bedoelen.

ristretto | 19-04-17 | 08:12

In Amsterdam kun je dus nog als 37-jarige studeren zonder enig spoor van intelligentie en realiteitszin. Als men diversiteitskunde als een studie ziet tenminste.

Guido | 19-04-17 | 08:08

@T.H.
Ik luister graag naar kritische noten. Tot nu toe kom ik niet verder dan een homeopatische verdunning van de Nederlandse cultuur en een passage over vrouwen die nee zehggen eigenlijk je bedoelen uit een roman (fictie) die hij geschreven heeft.

Welke ideeen zijn derde rijk waardig volgens u?

ristretto | 19-04-17 | 08:01

Wacht maar als het heilig ieslaam, dan is het gedaan met meisjes die in het openbaar geluid maken en beroering in de samenleving veroorzaken door onschuldige mannen te beschuldigen.
*straatrochel op straat rochelen doet*

hallevvezool | 19-04-17 | 07:50

Als het instituut UVA niet mag discrimineren en generaliseren bestaan hun sociale studies niet.
Sterker; zonder die 2 eigenschappen kunnen zij niet tot wetenschap komen.
Iedere beschrijving van de veronderstelde of onderzochte werkelijkheid is dan onmogelijk.

Zoltan | 19-04-17 | 07:47

PS. Mevrouw Kadija is natuurlijk nog veel enger.

T.H. | 19-04-17 | 07:45

Hoe de fak krijg je het in vredesnaam voor elkaar? Leven op kosten van de gemeenschap en dan ook nog een huis laten bouwen in het buitenland voor als je na een arbeidsverleden van 5 jaar en 30 jaar WAO eindelijk van je welverdiende pensioen kan gaan genieten in een warm land..

IAKSAKKAK | 19-04-17 | 07:43

Hier op GS is de kritische houding al lang weggezonken. De man heeft ronduit enge ideeën, die inderdaad in de context van het Derde Rijk tot wasdom hadden kunnen komen.

T.H. | 19-04-17 | 07:42

Met pruik en zonder snor had ik studie oma haast niet herkend !

Castor12 | 19-04-17 | 07:36

RijkDOM - Het enige waar dit soort types aan denken is rijk worden zonder te hoeven werken. Als je op je 37ste nog steeds als student door het leven gaat, ben je rijkelijk dom.

Zorgelijk | 19-04-17 | 07:33

mallekater | 19-04-17 | 07:04
Dat is dus wat ze in PvdA bolwerk Amsterdam aan de gelijknamige universiteit leren. Diversiteit en cosmopolisme is de juíste ideologie. Alle ellende is veroorzaakt door boze witte mannen, van de kruistochten, via de VOC naar de ellende in het MO. Geert Wilders is hitler, Thierry Baudet is jonge hitler (wedden dat ie wagner speelt op zijn piano). Dankzij de achterban van die figuren hebben we nog geen eeuwige vrede en is er nog steeds honger in de wereld. O ja noem deze dame geen tutmuts genderlabeling is een manier van onderdrukking, door de witte man.

ratelaar | 19-04-17 | 07:23

Na gisteravond bij Pauw een Turk(in Nederland geboren, maar toch ja gestemd) Erdogan te hebben zien verdedigen en nu deze tutmuts die eveneens wartaal uitslaat weet ik het zeker:
ELKE cent die aan scholing en studie van dit soort idioten wordt uitgegeven is er een te veel, want ze weigeren fatsoenlijk na te denken en bijten in de hand die ze voedt.
Iemand die zich student( maar een "vissekop") noemt en met dit soort rotzooi komt zou van het hoger onderwijs moeten worden uitgesloten.Net als deze dame die trouwens vrij lang over haar studie doet.... ik wist niet dat dat tegenwoordig nog mocht.....

mallekater | 19-04-17 | 07:04

37 jaar en student ? Zal wel grapje zijn - in ieder geval - die 2 gegevens in 1 zin doen bij mij alle alarm bellen en lichten afgaan en ik stop met lezen . Dit kan alleen fake news zijn.

enorme sukkelzak | 19-04-17 | 07:04

ratelaar | 19-04-17 | 06:44
Waarmee ik dus suggereer dat Wilders populariteit samenhangt met een reeel gevaar. De islam.

ratelaar | 19-04-17 | 06:45

Plan B voor als Wilders écht gevaarlijk wordt? Jammer dat het vluchten is. Je zou ook iets aan de oorzaak van de populariteit van Wilders kunnen doen. Ik geef een hint: allah akbhar...... *BOEM*

ratelaar | 19-04-17 | 06:44

Islamitische rethoriek was de taal van het Ottomaanse Rijk.

Zzzzooooffff | 19-04-17 | 06:17

Spreekt Thiery Duits? Waarschijnlijk wel. Ich auch ein bisschen. Is dat de taal van het derde rijk? Zal wel. De taal van het vierde rijk is niet één taal, maar de toon is "inclusief" en "weg met blank". Los daarvan moet ik dat 4e rijk niet. Één Europa, zoals dat nu gepropageerd wordt, is een grote mislukking in wording. Ik zie daarin nieuw fascisme: "Wij zijn goed, jullie zijn fout". Ondertussen verkopen de elitaire machtshebbers alles aan multinationals. Volgens mij is Kadija een shill, ze promoot het vierde rijk maar heeft geen flauw benul van de consequenties. Ik ook niet, maar ik weet wel dat politieke macht bij het volk hoort, en niet bij een zelfverkozen elite. Het 'Demos' krijgt vooral informatie van die elite en stemt op hen. De NPO brengt weinig nieuws, maar voornamelijk propaganda. Gesubsidieerde shills zetten overal. En ongesubsidieerde shills ook. Wie kan die shills vertellen wat ze fout doen? Volgens mij is "mijn woorden zijn goed, jouw woorden zijn fout" een aanwijzing. Het ik gelijk? Ik denk het wel maar weet het niet zeker. Ik verafschuw geweld.

Appsole | 19-04-17 | 05:33

-weggejorist-

Rayboogie | 19-04-17 | 04:57

Gitzwart haar en een drie-voor-de-prijs-van-één bril van de Brillenconcurrent in de Kanaalstraat. Waar heb ik dat eerder gezien. En waar heb ik dat gekrakeel eerder gehoord. Tussen draaideur Hema ik hem houden zou als zij was laatste vrouw op planeet Terra in stelsel Sol.

Nivelleermarionet | 19-04-17 | 04:22

-weggejorist-

Kwadraat | 19-04-17 | 03:28

Wat zijn de commentaren weer flink zuur. En bedorven. Seksistische opmerking of ze 'te doen is of niet'. Xenofobe opmerkingen over alleen al haar naam. Je hoeft t niet met iemand eens te zijn om normaal fatsoen op te brengen.

Kwadraat | 19-04-17 | 03:27

Ken de woestijn. Onherbergzaam. Kaal.
In korte tijd van regen komen de bloemen op als dagvlinders. Daarna verwelken ze even snel als dat ze opkomen. Géén bestendiging. Geen investering; als voorbijtrekkende nomaden. Archetype.
er bestaat altijd 'n groot cultuurverschil tussen jager/verzamelaars die komen en gaan als globetrotters. Met als leidraad de zich overal als wellevend presenterende oppervlakkigheden, 'want ze willen iedereen met beleefde clichés te vriend houden; wie ze ook tegen komen'. Jager/verzamelaars representeren 't matriarchaat. Daar tegenover staat de grond-gebonden-hard-werkende landbewerker; nors en wantrouwend; afkerig van vreemden, want heeft genoeg aan eigen gelijk. De cultuur van zwijgers. Patriarchaat.
Soms tendeert 'n maatschappij naar moderne fratsen als in Amerika; daar begint opnieuw 'n vorm van matriarchaat. Soms tendeert 'n maatschappij reactionair naar geslotenheid; daar grijpen op drift geraakte culturen naar met 'n behoefte de oude geborgen identiteit van vroeger te doen herleven; reactionair.
De babbels van deze Khadija geven dat mengsel van zwalken tussen de culturen weer: stoere feministische praat voor de buitenwereld 'wij, Arabische vrouwen hebben geen talent voor ondergeschiktheid', maar ondertussen onderwerpen ze zich graag aan 'n reactionaire macho-man, die beter weet, en van hun eist, dat ze zich steeds meer onderwerpen aan kledingvoorschriften en netjes afwachten tot de man als eerste zijn voorrang heeft genoten.
Eigenlijk zijn 't zielige vrouwen die niet meer thuis horen in de oude wereld en ook niet in de nieuwe wereld. En dus hangen ze maar 'n leuk praatje op. Maar 't is even veelzeggend als de lucht die verplaatst wordt tijdens 't spreken. Zodra de woorden los zijn in de lucht, komt de stilte die zich niets meer herinnert. Er bleek slecht vrouwen-gekwetter te zijn, zoals je ook wel geanimeerde terrasgeluiden kunt horen op zomerse dagen; er wordt blijkbaar heel veel gezegd, maar niets daarvan dringt door, en niets daarvan blijft hangen, dan dat er slechts 'n hele leuke sfeer was. Arabische vrouwen produceren grappige zeepbellen. Daarna is 't plop. En daarna is de woestijn weer terug, en zijn de bloemen verwelkt. Er was slechts aangename ruis.

Der Paulie | 19-04-17 | 02:02

Wat een lelijkerd...

Doe mij maar twee ! | 19-04-17 | 02:00

@Ongeblustekalk | 18-04-17 | 21:02
Kijk eens naar"Barbarella", een cult klassieker van toen ze nog echt lekker was. En ik een baby. Maar ze was toen echt lekker.

Osdorpertje | 19-04-17 | 01:51

Overigens lees bv " Reis naar de Filippijnen" een NL expeditie rond 1895 en verwonder je over reeds toen aanslagen en terrorisme in het Zuidelijk deel. We zijn nu 120 jaar verder en dezelfde ellende.
En dan de mafkezen hier die denken dat integratie mogelijk is. Ja , inderdaad , voor 10% die op de buis worden gesleept bij de NL propaganda omroep.

daytripper | 19-04-17 | 01:48

Kunnen we de UvA niet afschaffen?

Zosima | 19-04-17 | 01:46

Kuch, dit haatvrouwtje, vertrouweling van Francisco van Jole, be-eindigt haar zwaar gesubsidieerde studie als ze als AOW-er gedwongen wordt de faculteit te verlaten.
Wat een land, wat een land.

Jan Dribbel | 19-04-17 | 01:44

De islam is niet het probleem, het is de manier waarop mannen de islam gebruiken om het patriarchaat door te drukken.
filosoof Khadija al Mourabit.
.
Volgens u is het patriarchaat overal, niet alleen in een land als Marokko. Wat merken wij er in het Westen van?
‘De verkiezing van Trump: mensen hebben liever een nitwit als president dan een vrouw. Iemand die zulke verschrikkelijke dingen zegt en dan nog wint, dat zegt genoeg. Dat is het patriarchaat in werking.’
.

Flappie2006 | 19-04-17 | 01:42

2de,3de generatie migrant wil zich helemaal niet b.v Marokkaans voelen, maar bevoorrecht Marokkaans.

Het gevoel van privilege, dat de migrant krijgt als hij met geld kan strooien in het thuisland, wat de thuisfront niet heeft em daarom na hem opkijkt.

Hetzelfde gevoel van prins en princess (migranten-narcisme) wil men in wezen ook in NL.
En natuurlijk is men dan niet geinteresserd in integratie en aanpassing, want dat levert geen privileges op.
MistaRazista | 19-04-17 | 00:23

Uitstekende cultureel-antropologische analyse. De gemiddelde Nederlander weet dat niet, maar zo is het!

daytripper | 19-04-17 | 01:42

Deze mevrouw Khadija heeft natuurlijk als lichtend voorbeeld genomen het overleg dat Hitler in 1941 had met kalief al-Husseini over de oplossing van het "Joden-vraagstuk", en in die context past de heer Baudet nou net niet. Dat is nou jammer, nietwaar mevrouw Khadija? Het derde rijk past uw ideologie stukken beter!

Nelis SplitBloes | 19-04-17 | 01:35

Elessir | 19-04-17 | 01:11
Die huizen bouwen ze over het algemeen van NL uitkeringen en kinderbijslag, die ze hier door leugens en fraude hebben weten te verkrijgen.

pennestront | 19-04-17 | 01:15

Graaf van Egmont | 19-04-17 | 00:48
Bij een grote multinational heerst 'n strenge pikorde.
En de hiërarchie is er doorgaans nogal ingehouden heimelijk; anders gezegd; men is daar nogal gelaagd en ondergronds bezig met machtsspelletjes.
Kenmerk van de meer gepassioneerde culturen is (ik vermijd opzettelijk 'n aanduiding naar 'n bepaalde bevolkingsgroep)dat die veel expressiever 'indruk' willen maken; en dus ook veel sneller hun winst hebben te incasseren. Mijn indruk is, dat iedereen die evenveel indruk wil maken als 'n swingend muziekclipje, weliswaar 'n leuke afleiding vormt, maar ook weer snel verveelt, en geen poot aan de grond krijgt binnen de wereld van vele ladders binnen 'n grote multinational.
Het toekomstbeeld van Khadija (?); 'n veredelde secretaresse-baan bij 'n leuke instelling met spontane idealistische mensen in dezelfde bubble. Om daarna ineens tegen 'n leuke jongen aan te lopen met wie ze 'n kindje wil krijgen. Een niksje dus. Met niet eens 'n aardig karakter. Hoe armoedig kun je zijn door te gaan roepen, dat iemand de taal van 'n verslagen derde Rijk gebruikt. Wie wil 'n bejaarde wijsneus interessant blijven vinden, langer dan tien minuten. Test jezelf. Wil jij morgen nog weten, wat ze gisteren heeft gezegd? Jij wil dat niet; niemand wil dat.

Der Paulie | 19-04-17 | 01:14

Mijn gunst. Als ik het goed begrijp wil deze ideologische kleindochter van de bolsjewieken taal gaan controleren, om zo de maatschappij te controleren. Want de (rechtse) mens kan niet worden vertrouwd om zelf een persoon te zijn, een mening te vormen en een discussie aan te gaan. Kijk goed uit voor dit soort mensen, en dat meen ik bloedserieus! Op GeenStijl zitten we erom te lachen maar deze beweging kruipt ons langzaam nabij. Kijk maar eens naar ptaktijken op Amerikaanse universiteiten met oog op de diversiteitscultus. Deze mensen zijn ideologisch geen liberalen maar marxisten, wat inhoud dat ze mensen niet als individuen maar als onderdeel van een groep zien die een bepaalde machtsverhouding hebben met andere groepen. Als je dan deel van de 'machtige' groep bent ben je hun vijand. Destructief tot op het bot deze mensen.

Zosima | 19-04-17 | 01:11

Waarom laten we gvd mensen hier wonen die dermate welvarend zijn dat hun familie in hun eigen land huizen laat bouwen. Zijn dat vluchtelingen? Waarvoor dan en waarom mag dat gewoon?

Elessir | 19-04-17 | 01:11

Hee lelijke vogelverschrixter!
NL moet je niet meer!
Kan je fijn oppleuren naar je haathut elders, waar alles beter want moslim is.
Ik wil je er wel naartoe schoppen. Met maat 49, dus altijd prijs!
Win/win toch?

pennestront | 19-04-17 | 01:10

Misschien kun je es wat geschiedenis gaan lezen ipv bij de kapper je als een kerstboom ( sorry) laten toetakelen en als een 37 jarige puber gedragen.

daytripper | 19-04-17 | 00:50

Der Paulie | 19-04-17 | 00:33
Ik bekijk de foto van haar met bril. Normaal zie je de lijn van de konen verspringen in het glas. Dat is hier niet het geval. Het is dus een nep-bril. Zo een die SS ook altijd draagt als ze intelligent wil overkomen.
Nou weet ik dat ze studeert en werkt an de UvA, maar ik weet nog steeds niet wat ze kan.
Een goed belegde boterham verdienen buiten het subsidie gebeuren van de UvA? Laat ik eens een gekke vraag stellen: bij een grote multinational?

Graaf van Egmont | 19-04-17 | 00:48

Natuurlijk ontbreekt ook de genetisch bepaalde slachtoffer huil-huil niet : " als Nederland jullie straks niet meer wil "
Zeg huil-mafkees , als jij nou es aan je neven en nichten gaat vertellen hoe z'n hun kinderen moeten opvoeden zodat niet een exorbitant ( sorry moeilijk woord) deel in de gevangenis eindigt, dan is straks je huilie-huilie niet meer nodig en kun jij je concentreren op eindelijk volwassen worden.

daytripper | 19-04-17 | 00:47

Evocatus | 19-04-17 | 00:36
Ze is duidelijk links, dus ik ga voor b. met de toevoeging "welbewuste"

Graaf van Egmont | 19-04-17 | 00:40

@Graaf van Egmont | 18-04-17 | 21:22

Inderdaad het gemak waarmee "verdunning" tot "uitdunning" wordt "gepromoveerd". En dat wil dan De Sauyssure aanhalen. Gadverdamme!

Er zijn twee mogerlijkheden:
a. Ze beheerst de Nederlandse taal niet zo goed.
b. Geniepige demagogie.
Salut! Evocatus

Evocatus | 19-04-17 | 00:36

Wat zien ik?
Een oude Marokkaanse maagd met 'n bril op om intelligent te lijken.
En ik zie haar snorretje al doorschemeren.
En als ze geen maagd meer is (ik wil 't niet eens weten), dan is ze niet jong genoeg meer om te worden uitgehuwelijkt, en dan vindt 'n zeker deel van haar culturele achtergrond haar 'n H***.
Zij lijkt me sowieso wel 'n type dat gewend is om tegen gesproken te worden maar niet heus. Oja, nu weet ik waar ze me aan doet denken; bij de SP is daar ook zo'n wandelende nuance in de tweede kamer, haar naam begint met 'n K. En eindigt op *rabullut.
Voor iedereen die de chichébeelden van onze voorouders wil leren begrijpen; beeld je deze vrouwen in met 'n deegroller in de hand terwijl je op 'n avond thuiskomt van 'n avondje café-bezoek.
En zeg mij na met het wachtwoord dat elke man tot lotgenoot maakt: 'mijn vrouw begrijpt mij niet'.
Dat is wat mij nog steeds doet verbazen met 'n mengeling van afkeer: 'hoe komen die F*** W**** toch aan die drieste logica's, terwijl ze duidelijk er niets van snappen?'
Wij mannen blijven alsmaar verbaasd over de geheime bronnen waardoor de meest dommen der dommen onder ons, alsmaar tóch blijven menen, dat zij 't als de allerbesten begrijpen.
Bij deze Marokkaanse woestijnbloem zal 't snel afgelopen zijn met haar pikanterietjes; ze begint al uit elkaar te vallen; die bloemen verwelken gauw.
Citaat van mijn vader; om de moed erin te houden, há: 'Wie 'n wijf trouwt om 't lijf, verliest 't lijf, en behoudt 't wijf'.

Der Paulie | 19-04-17 | 00:33

2de,3de generatie migrant wil zich helemaal niet b.v Marokkaans voelen, maar bevoorrecht Marokkaans.

Het gevoel van privilege, dat de migrant krijgt als hij met geld kan strooien in het thuisland, wat de thuisfront niet heeft em daarom na hem opkijkt.

Hetzelfde gevoel van prins en princess (migranten-narcisme) wil men in wezen ook in NL.
En natuurlijk is men dan niet geinteresserd in integratie en aanpassing, want dat levert geen privileges op.

MistaRazista | 19-04-17 | 00:23

Meisje van de UvA? Eerst terug naar de basisschool om geschiedenis te leren.

Short | 19-04-17 | 00:23

Dostranamus | 19-04-17 | 00:13
Dat hoef ik niet te laten bezinken. Uw stelling is helder. En misschien krijgt u wel gelijk. Over 150 jaar.

Graaf van Egmont | 19-04-17 | 00:23

@mezelf 22:16
Dit is een voorbeeld van hoe je dat 'sociaal Darwinisme' terug kan zien in de huidige politiek. Dit gaat over iemand die heel ver terug gaat met Robert Mercer - een hedge fund miljardair die een vrij cruciale rol heeft gespeeld in de overwinning van Trump en mede-eigenaar is van de Breitbart website, net als dat hij al heel lang samenwerkt in projecten met Stephen Bannon - de strategisch adviseur van Trump in het Witte Huis.
Citaat uit wat een heel goed artikel is (in de zin dat het heel veel andere artikelen samenvat die het afgelopen jaar zijn verschenen over deze dus in conservatieve kringen invloedrijke donor): "Magerman [collega van Mercer bij het hedge fund dat hem miljardair maakte] told the Wall Street Journal that Mercer’s political opinions “show contempt for the social safety net that he doesn’t need, but many Americans do.” He also said that Mercer wants the U.S. government to be “shrunk down to the size of a pinhead.” Several former colleagues of Mercer’s said that his views are akin to Objectivism, the philosophy of Ayn Rand. Magerman told me, “Bob believes that human beings have no inherent value other than how much money they make. A cat has value, he’s said, because it provides pleasure to humans. But if someone is on welfare they have negative value. If he earns a thousand times more than a schoolteacher, then he’s a thousand times more valuable.” Magerman added, “He thinks society is upside down—that government helps the weak people get strong, and makes the strong people weak by taking their money away, through taxes.” He said that this mind-set was typical of “instant billionaires” in finance, who “have no stake in society,” unlike the industrialists of the past, who “built real things.” " www.newyorker.com/magazine/2017/03/27/... Daar zit wel een begin in op zijn minst, in hoe dus de nazi's tegen mensen met aangeboren handicaps aankeken - als een last voor de maatschappij.. het begon dus met het vergassen van mensen met bijvoorbeeld doofheid die aangeboren was en uiteindelijk wilde men volkeren met een Slavische achtergrond uitroeien en vrij kort daarna kwamen de concentratiekampen voor systematische uitroeiing van Joden, homo's, Roma, etc.
In hoeverre mensen die een neiging hebben tot denken dus in dat soort 'Darwinistische principes' die lijn zouden willen doortrekken is moeilijk te zeggen (over 'hoe heet de soep gegeten wordt', etc) - feit is wel dat de nazi's daar in de kern dus wel mee begonnen zijn..

nickolaas | 19-04-17 | 00:17

Graaf van Egmont | 18-04-17 | 21:03
#####
U ziet het helemaal verkeerd.
De moslims zijn niet de nieuwe joden maar de nieuwe Duitsers.
Laat dit maar even bezinken.

Dostranamus | 19-04-17 | 00:13

Zou deze dame weten dat in de Westelijke Sahara Marokko slavernij toelaat en faciliteert? Ik zeg meiske, ga die kant op. Heerlijk wonen daar. En met een beetje geluk kom je daar de slavenhandelaar van je dromen tegen. Doei!
--
Nederland heeft echt de meest domme immigranten van de hele wereld.

Mark_D_NL | 19-04-17 | 00:11

De taal van het Derde Rijk was Duits, net als de taal van de Bondsrepubliek. Zou dit vedergewichtje die taal werkelijk beheersen? Ik denk het niet. Ik denk trouwens dat er op de hele UvA niet veel mensen rondlopen die Duits kunnen verstaan. Hoe dan ook is dit meisje, haar domheid, haar meninkje alsook haar bestaan, niet verrassend. Er is immers altijd wel iemand die bereid is om iemand anders voor Hitler uit te maken. Dat merk je ook op deze site. Dat suffe blad Folia is bij gebrek aan nieuws en redactioneel bewustzijn ook nog bereid die onzin te plaatsen. Gefeliciteerd, Folia!

JvanDeventer | 18-04-17 | 23:59

-weggejorist-

Alpengeist | 18-04-17 | 23:57

Batavi Magistralis 23:06
Kom je weer aandacht tekort?
De politieke ontwikkelingen in Europa wijzen iets heel anders uit, terwijl en met 5% import nog lang geen verzadiging is. Hoe zou het politieke landschap er uitzien met een groter percentage?
Je zit er weer eens naast met jouw "inzicht".
Er valt nog veel te leren over oorzaak en gevolg, maar dat geeft niet mevrouwtje, daarom zit je hier
Nog vragen?:)

Ongeblustekalk | 18-04-17 | 23:35

Iemand vragen zich/iets aan te passen

=

de ander 'uitsluiten' en 'discrimineren'

(volgens Khadija dan).


Next...

gaffelbaard | 18-04-17 | 23:32

Uit het artikel waar aan gerefereerd wordt: "[.. ]een bericht dat oud-Groenlinks-Kamerlid Tofik Dibi op Facebook had geplaatst: ‘Ik wil even een steekproef doen: wie van de moslims, Marokkanen, Turken, Surinamers etc. hier is bewust en praktisch aan het nadenken over een plan B voor als Trump-achtige taferelen in Nederland gebeuren? En wie totaal niet?’ [...] Wie door de reacties scrolt wordt het al snel duidelijk dat er veel Nederlanders met een migratieachtergrond, met name moslims, weleens twijfelen of ze hier altijd willen blijven."

Waarom vraagt Dibi alleen moslims, Marokkanen, Turken en Surinamers naar hun plan B? Welke ideeen hebben oorspronklijke Nederlanders eigenlijk? Ik zou ook wel graag de mogelijkheid hebben te emigreren naar het land waar ik een tweede nationaliteit van zou hebben maar ik mag geen tweede nationaliteit hebben.... Ik ben dus gedwongen er hier wat van te maken tussen mensen die lachend naar een alternatief vaderland vertrekken als het hier een rotzooitje geworden is.

Dank je wel voor medeleven, Tofik.

Boeser_Onkel | 18-04-17 | 23:30

Meid ga toch koken!

Eshek | 18-04-17 | 23:12

Ik hoop dat je snel genoeg bent met plan B, want ik help je graag met plan C.
De C van centraal station!

Tuborg øl | 18-04-17 | 23:10

@Ongeblustekalk | 18-04-17 | 20:47
Nou je durft nogal wat te zeggen.. Probeer je voor jou denkbeeldige rechts extremistische reacties uit te lokken in deze panelen of zo? Ik mag hopen dat dit niet een persoonlijke mening is, maar slechts een vaststelling, dat de geschiedenis in Europa zich weer zou kunnen herhalen? Jij gaat ook echt alle kanten op hé. Jij wil toch altijd aan de morele superieure, en goede kant staan? Beetje trollen dus? Vandaar ook die sneue vrouwonvriendelijke opmerking op 21:42 mevrouw kalknagel? Een teken van zwakte, doe normaal.

Het gaat niet gebeuren zoals je zegt, over 100 jaar zal de Europeaan zoals wij hem kennen niet meer bestaan, zowel in uiterlijk als in culturele gebruiken, als de massa-immigratie voortdurend zo massaal wordt gefaciliteerd, met goedkeuring van de gemiddelde Europeaan die vergiftigd is door de MSM en hun overheden, met een soort eeuwigdurend Mea Culpa. Hoop maar dat de islam een soort verlichting heeft doorgemaakt tegen die tijd. De autochtone Europeanen zijn kikkers in een langzaam opwarmende pan, lekker blijven zitten tot er geen weg meer terug is. Die paar nationalisten gaan de massa echt niet meer beïnvloeden hoor.. Lekker nu genieten van het leven dus, Carpe diem, zou Baudet zeggen.

Batavi Magistralis | 18-04-17 | 23:06

Als deze meid Marokko zo adoreert, waarom woont ze daar dan niet? De nationaliteit heeft ze al. De connecties blijkbaar ook.

martymcfly | 18-04-17 | 22:58

Francisco van Jole is trots op haar:
"ik heb haar zelf ontdekt op de UVA".
"Een multitalent".

Jan Dribbel | 18-04-17 | 22:56

Is het nou de universiteit van allah of de universiteit van adolf?

geenspam | 18-04-17 | 22:54

hahaha de gemiddelde nederlander wil je/jou/jullie allang niet meer .en is dat gezeik al spuugzat maarja de nl overheid denkt daar anders over .

bowlfabriek | 18-04-17 | 22:46

Godwins zijn zooo afgezaagd vandaag de dag. Maar die bril is eigenlijk best wel geil.

Rest In Privacy | 18-04-17 | 22:43

Onder de gordel deze opmerking waarmee deze Kadija Baudet op een lijn zet met Hitler. Met haar waanideeën doet ze me denken aan Don Quichot.

Paljas | 18-04-17 | 22:36

Khadija praat peop.
Baudet had het over een "homeopathische verdunning van de Nederllandse cultuur". Khadija versleutelt dit tot "homeopathisch uitdunnen van een volk". Inderdaad meid, de taal die een maatschappij bezigt, geeft ook de realiteit van die maatschappij weer. En zoals jij met taal bezig bent, dat is niet zuiver.

Schoorsteenveger | 18-04-17 | 22:36

@Flightless bird | 18-04-17 | 21:54
Dat doe ik dan ook. Gewoon met de handen naar binnen lepelen. Scheelt tijd.

miko | 18-04-17 | 22:28

"Ik vind dat een hele sterke analyse, de werkelijkheid begint bij de taal"

Dit lijkt sterk op Whorfianisme, een hypothese in de taalwetenschappen, dat taal onze gedachten determineert. Helaas blijkt dit effect kleiner te zijn gedacht.

En ook gelukkig: Het sluit scenarios uit, waarin taal aangepast wordt om de bevolking te manipuleren, zoals in 1984.

In de praktijk zie je dit soort pogingen ook stranden. Buitenlander wordt allochtoon en daarna is medelander geprobeerd. Je ziet dan dat de werkelijkheid taal altijd in haalt. En niet andersom.

decadent degeneraat | 18-04-17 | 22:28

Graaf van Egmont | 18-04-17 | 21:22 Dat viel mij ook al op. Ze zegt aan het eind zelfs:

"... maar hoe zorg je er dan voor dat een volk homeopathisch wordt uitgedund? Als het antwoord je bevalt, dan heb ik toch het idee dat ik mijn plan B moet gaan uitvoeren."

Wat een onnavolgbare quatsch. En dit heeft dus gestudeerd. Aan een "universiteit" nog wel.

Ramsesz | 18-04-17 | 22:23

Ja Khadija; en denk maar niet dat wij je terugreis zullen betalen.

oliebolletje123 | 18-04-17 | 22:19

Wat een gedoe om de opmerkingen van een volstrekt onbekende vrouw.
Lekker boeiend allemaal. Ik zou wel eens willen weten hoe goed ze oraal is. Dat is wel belangrijk.
Ongeblustekalk | 18-04-17 | 21:42
Eindelijk een relevant reaguursel. Ik ben daar ook razend benieuwd naar.
En mag ik de belastingdienst vragen om zwartspaarders even met rust te laten en eens te focussen op vastgoedeigenaren in de diverse zandbakken?

NeedIsaymore? | 18-04-17 | 22:17

Hé domme doos! Baudet is rechts. Das Dritte Reich was gefundeerd op de Linkse Ideologie. Weet je nog? 40-45? NSDAP?
@P.redgleuf | 18-04-17 | 21:27
Ik heb het wel eens vaker uitgelegd.. na 1929 was het ongeremde kapitalisme net zo gefaald als communisme nu. Het politieke spectrum, waarmee je nog enigszins verkiezingen kon winnen was communisme op links en socialisme op rechts..
Verder is ook vooral Darwin een inspiratiebron geweest in die tijd voor feitelijk de meest gestoorde geesten en ideologie die daaruit ontsprongen is (enerzijds superieure rassen/ cultuur - die dan vervolgens zou moeten groeien ten kosten van anderen - voedsel- of grondstoftekorten probeerde men doodleuk op te lossen door de buurlanden te overheersen en daar te plunderen wat men nodig had.. eventueel slavernij als dat dus uitkwam.. ook als de populistische ideeën tekortschoten om geschilderde vergezichten economische realiteit te maken.. overigens kan men er ook een klassensysteem mee proberen te rechtvaardigen en dus uitbuiting van bepaalde groepen ten gunsten van een andere 'superieure'). Dat 'sociaal-Darwinisme' hoor je hier en daar nog wel eens terug, ook in de huidige tijd om ongelijkheid te 'rechtvaardigen' - dat is denk ik een hele belangrijke om op gespitst te zijn: "Social Darwinism is a name given to various phenomena emerging in the second half of the 19th century trying to apply the evolutionary concept of natural selection to human society." en.wikipedia.org/wiki/Social_Darwinis... ).
En flirten met 'sociaal Darwinisme' vind je dus nu ook nog wel terug in conservatieve stromingen of anderen menen het te constateren: "They call themselves conservatives but that’s not it, either. [..] They’re not conservatives. They’re regressives. And the America they seek is the one we had in the Gilded Age of the late nineteenth century.

It was an era when the nation was mesmerized by the doctrine of free enterprise, but few Americans actually enjoyed much freedom. Robber barons like the financier Jay Gould, the railroad magnate Cornelius Vanderbilt, and the oil tycoon John D. Rockefeller, controlled much of American industry; the gap between rich and poor had turned into a chasm; urban slums festered; children worked long hours in factories; women couldn’t vote and black Americans were subject to Jim Crow; and the lackeys of rich literally deposited sacks of money on desks of pliant legislators." ("The Rebirth of Social Darwinism" www.huffingtonpost.com/robert-reich/re... ).

nickolaas | 18-04-17 | 22:16

plan B ?
les 1 in wijsbegeerte : Life is what happens to you, while you're busy making other plans.”

nemeton | 18-04-17 | 22:12

En, om in Baudet-terminologie te blijven:
"a ineptias al mourabitae libera nos domine"
Sic.

Graaisnaaiert | 18-04-17 | 22:10

Oh, ja, ze vindt Zwarte Piet ouderwets. Terecht dat je je als naffer schaamt voor je slavenhandel verleden, maar om nu anderen onterecht de maat te nemen.
movingtraditions.nl/symposium/line-up
...
Maar laten we dan ook maar eens breken met deze traditie, de westerse bleekscheet die voor luie naggers werkt:
www.historischnieuwsblad.nl/nl/artike...

Rommelende Onderbuik | 18-04-17 | 22:06

@Dirk III | 18-04-17 | 21:25
Nee, het Marokkaanse kadaster deelt geen informatie met de sociale dienst, het UWV of de belastingdienst.
Iemand kan dus rustig onroerend goed bezitten in Marokko zonder dat dit invloed heeft op zijn of haar uitkering en bij je belastingaangifte telt het ook niet mee. Ook op je studiebeurs heeft het geen invloed, en ook niet op een eventuele kwijtschelding van de restschuld omdat je onvermogend zou zijn.

Osdorpertje | 18-04-17 | 21:55

Dat huis zal wel door ons betaald zijn.

roze_bril | 18-04-17 | 21:55

Laat ik Goebbels nu nooit hebben kunnen betrappen op het citeren van (en: persifleren op) de eerste catilina van Cicero...

bisbisbis | 18-04-17 | 21:54

*couscous naar binnen lepelt*
@miko | 18-04-17 | 21:28
Couscous wordt over het algemeen gewoon met steelvingers naar binnen gewerkt.

Flightless bird | 18-04-17 | 21:54

Maar willen we het Derde Rijk of het Zesde Kalifaat?

Foolonthehill | 18-04-17 | 21:52

Ik steek hem nog liever in het vriesvak. Dat bevat tevens meer hersenen. Er ligt een verse doos van twaalf frikadellen in.

Achterhoutje | 18-04-17 | 21:50

Wat zou toch de verklaring kunnen zijn van de trend dat het plebs zich niets meer gelegen laat liggen aan de wetenschap.

dihydrogenmonoxide | 18-04-17 | 21:49

Maak er je Plan A van.

De_ontwarrende_man | 18-04-17 | 21:48

Links verschuilt zich totaal achter mensenrechten en (grond)wetten. Dat is op zich hun goed recht. Maar wat ze verkeerd doen, is het verketteren van iedereen die hier een kritische noot over wil kraken. Links als verdediger van het conservatisme, wie had dat ooit gedacht. Gutfanatici die met riek en zeis gelukszoekers en moslims gaan verdedigen omdat ze zo zielig zijn. Het aanhoren van de kritiek, zover komt het niet eens. Kritiek op culturen, nationaliteiten is bij voorbaat fout. Door deze laffe struisvogel houding van links, zal het vroeg of laat tot clashes komen. Maar er is nog hoop. Binnenkort mag Jesse Klaver gaan aankondigen dat hij een veel strenger asielbeleid gaat verdedigen in ruil voor 3 windmolenparken en het ontmantelen van 3 kolencentrales. Misschien dat links het dan wel begrijpt..

Tirade | 18-04-17 | 21:47

Nou met het niveau van de uni is het ook steeds slechter gesteld.

Solar666 | 18-04-17 | 21:45

Ik ken een aantal Marokkanen die er heel anders over denken, misschien moet ze daar eens mee gaan praten in plaats van te volharden in slachtofferig diversiteitsgedram.

lingo star | 18-04-17 | 21:44

Familienamen namen met El...... en Al...... komen vooral voor in het gebied rond het Rifgebergte. En..... ik heb begrepen ook in de criminaliteit statistieken. In NL dan, hé!

demaup | 18-04-17 | 21:43

@matrixbluepill | 18-04-17 | 21:41
Bedankt voor dit leesadvies.
Doe ook het in 2006 geschreven boek Kristalpaleis van Peter Sloterdijk er maar bij. Visionair.

Orakel1958 | 18-04-17 | 21:43

Wat een gedoe om de opmerkingen van een volstrekt onbekende vrouw.
Lekker boeiend allemaal. Ik zou wel een willen weten hoe goed ze oraal is. Dat is wel belangrijk.

Ongeblustekalk | 18-04-17 | 21:42

Meisje met vlas snor heeft gewoon gelijk,... je kan het maar beter bij de Marokkaans geïntroduceerde diversiteit taal houden.( kuch)

Hé UvA meisje,.. yo MEISJE!.. Hey hoerr!

deraderendraaien | 18-04-17 | 21:41

Ondertussen wordt een goede kennis van mij door de woningbouwvereniging gedwongen naar een duurdere woning te gaan.... Waardoor het beetje geld wat zij per maand voor leuke dingen heeft verdwijnt in de bodemloze put.... Komt er bij haar ook nog een maatschappelijk werkster op bezoek.... Die haar financieel advies aanbied.... Als ik hier zou schrijven wat we volgens mij met psychiaters, psychologen en maatschappelijk werkers zouden moeten doen dan wordt ik vervolgd voor aanzetten tot geweld.... Ondertussen is het tegelijkertijd 1914, 1939 en 2017. Hoe hardnekkig kunnen de Gutmenschen nog wegkijken? Hoe blind moet een mens zijn om niet waar te nemen dat we op weg zijn naar een totale hel?

Orakel1958 | 18-04-17 | 21:41

Dat Baudet zo op de korrel wordt genomen is een signaal dat hij en FvD een groter politiek gevaar kan gaan vormen dan Wilders. Baudet is welbespraakt, goed geïnformeerd, scheldt niet en heeft een goede partijstructuur. Zou in de toekomst wel eens een heel serieuze alternatief kunnen worden voor VVD, PVV en zelfs de rechtervleugel van D66.
Nogmaals aanrader: lees Peter Siebelts boek "De vierde wereldoorlog, de weg van Marx naar Allah". O.a. samengesteld op basis van vrijgegeven AIVD documenten. Dan begrijp je in 1 klap de verradersrelatie links-islam.
www.bol.com/nl/p/de-vierde-wereldoorl...


matrixbluepill | 18-04-17 | 21:41

Die heeft dus duidelijk niet dé standpunten van FVD nader bestudeert. Daar zit allemaal hele rationele stof voor allemaal sociaal-economische vraagstukken tussen.

NiCeY | 18-04-17 | 21:40

Zouden wij enkelpaspoortiërs iets missen als Khadija naar Marokko vertrekt?
En welke uitwijk mogelijkheden heeft een enkelpaspoortiër als fascistische gekkies als Khadija het hier voor het zeggen krijgen?

Rommelende Onderbuik | 18-04-17 | 21:40

Dat Twitter gaat nog eens groot worden. Een 37 jarige student ( ik had er al 17 jaar werken op zitten) van Marokkaanse afkomst spreekt de taal van slachtoffers en klaagt een politicus aan en maakt ondertussen een godwin. Drama alom. Who the porcodio is tutje hola?

ristretto | 18-04-17 | 21:39

Een Godwin is een onkruid plantje dat elke dag meermalen water moet hebben anders verlept het. En zo houden we dat fijntjes in leven. De 2e wereldoorlog duurt hier al 77 jaar.
Tenslotte, hoe zou je anders hedendaagse maatschappelijke ontwikkelingen en gebeurtenissen moeten beargumenteren, daar zijn geen woorden voor. Dus dan neme men een Godwin want onkruid vergaat niet.

Memek | 18-04-17 | 21:36

De achterlijkheid heeft ook bij deze vrouw reeds zijn intrede gedaan bij de islamitische opvoeding. Daar helpen geen 100 studies meer aan, daar moet je gewoon ver weg van blijven. Beter gaat zij zelf ver weg, met de rest van die gelijkgestemde religieus gehandicapten. Inclusiviteit my ass, niet met haar.

accijnstoerist | 18-04-17 | 21:35

Ik word schijtziek van de politieke trend op links, zowel in de States en nu blijkbaar ook hier.
.
Iederere onwelvallige stem is een Nationaal Socialist en moet kapot gemaakt worden, want daar komt het inmiddels op neer. Mensen gelijk stellen met nazi's, partijen met NSDAP vergelijken en deelname aan de regering/zitting in het parlement gelijkstellen aan een Vierde Reich.
.
Wie er echt gevaarlijk zijn in het tijdperk van ongekend veel informatie zijn het de smerige cultuur-marxisten welke aan de gevaarlijke verdunning van de westerse samenleving bijdragen & de Islam welke alle kenmerken van een ethno-totalitaire ideologie bezit.
.
Links stuurt aan op geweld met deze onzin, steeds vaker zien we de debiele blac bloc, antifa mongolen, anarchistisch tuig of communistische sympathisanten hele gebieden kapot rellen en de verpauperde en geïnfiltreerde universiteiten die het goed praten. Ongezien de tyfus voor dit kutvolk, tot hier en niet verder.

HaatAth3ist | 18-04-17 | 21:33

Hoeveel haat past er in een mens?

Orakel1958 | 18-04-17 | 21:32

Als je bang bent dat een land je niet meer wil is het slimmer om jezelf gewenst te maken en niet nog harder trappen

BolletjeWol | 18-04-17 | 21:31

Weer zo'n totaal gesubsidieerd hopeloos geval. Eeuwig klaagziek, en professionele slachtofferrol-acteur. Geen enkele aanzet tot zelfkritiek. Welkom lieve moslimmensen. Het is allemaal onze schuld. Sorry. Hier nog meer subsidie, dan kan je nog beter klagen

Tirade | 18-04-17 | 21:31

Als ik T Baudet was, zou ik toch eens juridisch laten optreden tegen deze boosaardige aantijgingen

Janneus | 18-04-17 | 21:30

Lieve Khadija: count your blessings.
-
In geen enkel ander land ter wereld dan in dit land zou je ooit een platform krijgen.

bisbisbis | 18-04-17 | 21:30

Welnee Khadija,Baudet is alleen vrouwonvriendelijk. Daar heb jij geen last van met je snor.
Ik moet wel zeggen dat ze betere stukjes schrijft dan Ronaldo en voor de rest zeikt als een Nederlandse. Goed geïntegreerd dus.
*couscous naar binnen lepelt*

miko | 18-04-17 | 21:28

Gek meisje is lasterlijk. Voor de rechter er mee.

Fijnstoffer | 18-04-17 | 21:28

Heeft Khadija al een hoofddoekje aangeschaft voor plan B?

miss error | 18-04-17 | 21:28

Als ze commentaar heeft moet ze eerst maar eens kijken naar haar eigen familie. De kans dat er daar één of meerdere niet deugen is namelijk zeer groot.

Stratum | 18-04-17 | 21:27

doe jij maar een hoofddoekje want die ontplofte pruik is helemaal geen porem

eriksweet | 18-04-17 | 21:27

In het Derde Rijk zei ene Adolf Hitler ooit "Democratie is als een tram, je rijdt ermee totdat je jouw einddoel hebt bereikt en dan stap je eruit."
Ben benieuwd bij welke halte Thierry Baudet uit wil stappen.

Osdorpertje | 18-04-17 | 21:27

Hé domme doos! Baudet is rechts. Das Dritte Reich was gefundeerd op de Linkse Ideologie. Weet je nog? 40-45? NSDAP?

P.redgleuf | 18-04-17 | 21:27

Als ik aan Khadija denk, dan wordt ik moe, o zo moe. Dat aan die briljante geest zoveel aandacht wordt besteed! Kunnen we echt niets beter bedenken? Khadija, sprankelende geest, icoon van de UvA (ook niet echt een relevant instituut meer, dezer dagen, met die aflopende wekker), ga alsjeblieft terug naar Beni Chiker in het hemelse Marokko en val ons niet meer lastig. Maak jezelf blij. En maak hen die achterblijven blij.

ljcoster | 18-04-17 | 21:26

Heeft papa dat vermogen/ vastgoed ook netjes vermeld bij zijn belastingaangifte? Verhuurt hij het nu? Ook melden graag. Dank u.

Dirk III | 18-04-17 | 21:25

en wat is plan B? geweldadige acties zoals we gewend zijn vanuit de linkse fascistische hoek?? ga alstublieft direct weg hier.... je hoort hier niet. Wij verafschuwen facsisme !!!!!!!!!

arunt_da_beftekkol | 18-04-17 | 21:23

Allochtonen krijgen hier alles wat ze maar willen , maar zo gauw er kritiek komt draaien ze de rollen om en zijn wij de daders die de kritiek veroorzaakt hebben.

Koning BongoBongo | 18-04-17 | 21:23

dat is allemaal wel heel leuk en aardig, maar wij hebben dus geen ander land om naartoe te gaan als iemand anders er hier een teringzooi van maakt.

aight.. | 18-04-17 | 21:22

Later sprak hij(Baudet)van een ‘homeopathische verdunning’ van de Nederlandse cultuur.
Zelf stelt dit meiske dan de volgende vraag:
maar hoe zorg je er dan voor dat een volk homeopathisch wordt uitgedund?
Ziet u die nuance?
Homeopathische verdunning van de cultuur is ineens homeopathisch uitdunnen van een volk geworden. Wég cultuur, wég verdunning en toegevoegd een volk.
En deze tante studeert dus aan een universiteit.
Laat ze me eerst maar eens uitleggen wat eigenlijk die taal van het derde rijk is.

Graaf van Egmont | 18-04-17 | 21:22

Doe eens islam prakizeren, dame. Want zoals je er nu bijloopt wordt in Plan B helemaal niet zo op prijs gesteld.

plaszak | 18-04-17 | 21:22

Bah!! Wat een misselijkmakende opmerkingen plaats jij.. Hoe durf je iemand als baudette die titel op te spelden... Verschrikkelijke trut ben je,,

arunt_da_beftekkol | 18-04-17 | 21:21

Als de grijze haren niet meer zijn weg te werken dan is het toch wel sneu als je nog rondloopt als student.
Net zo sneu als 50ers die naar een festival gaan en zich kleden en gedragen alsof ze nog 18 zijn. Zelfde sneuheid.
Ik zou zeggen, stoppen als je nog niet klaar bent en ga je nuttig maken voor de maatschappij.
In de zakenwereld betekent dat, werken van 9 tot minimaal 17:30 en de helft daarvan inleveren om een nieuwe generatie deugmeisjes van te kunnen opleiden.

Dirk III | 18-04-17 | 21:19

UvA-meisje Khadija: 'Baudet spreekt taal Derde Rijk'
En jij van o.a. Stalin en Mao. Jij hebt gewonnen.
Met de meeste doden, dat dan weer wel.

PieterPassant | 18-04-17 | 21:18

Ben trouwens benieuwd wat deze studenten in Marokko gaat doen om haar studies te bekostigen dan wel haar brood te verdienen. Neem aan dat Papa het niet blijft regelen.

Tipje, misschien iets met gezichtsontharing voor berberse vrouwen?

Rommelende Onderbuik | 18-04-17 | 21:16

Vader heeft een huis gebouwd voor als Nederland ze niet meer wil, dat is zo ongeveer nu.

osolemio | 18-04-17 | 21:14

"Nee, Marokko is ook niet het paradijs, beaamt ze, ‘het gaat absoluut tijd en energie kosten om daar een leven te beginnen."

Hier kost het niet veel meer dan een lullig artikeltje in een pamflet als Folia (Labia wellicht een betere naam?) om op de kaart te worden gezet als activist en daarna verzekerd te worden van een baan als HR-mewerkster met diversiteits & genderspecialiteit (schaal 14 of zo) in de publieke sector.

Slachtoffertaal levert gewoon poen op. Het is gewoon een ordinair businessmodel geworden. Waarom de aandacht voor dit soort parasieten?

ChatBot | 18-04-17 | 21:14

Bite the hand that feeds you.
Is het credo van dit soort geinstitutionaliseerde racisten.
Maar in Nederland met tegengesteld resultaat: hoe harder je gilt dat je Nederland en Nederlanders kut vindt, des te meer subsidie wordt er naar je toegesmeten.

jemagookniksmeer | 18-04-17 | 21:13

Wir mussen das Parteikartel abschaffen! Heinrich, bringen Sie mir den Lavendel, schnell!

WimCock | 18-04-17 | 21:13

Blijf me verbazen over al die Marokkanen en Turken, die hier in een sociale huurwoning zitten, maar wel een eigen huis hebben in het thuisland. Hoorde laatst ook weer zo'n verhaal, Turken inmiddels in de AOW wonen daar, maar nog wel een huurhuisje hier en een paar keer per jaar terug voor de gezondheidszorg.

Franker | 18-04-17 | 21:13

37? Ga eens werken!

Dirk III | 18-04-17 | 21:13

Baudet is op sommige vlakken wat blijven hangen in de jaren 50 van vorige eeuw. Vinden sommige mensen kennelijk eng. Iemand die archaïsch praat en komt met loepzuivere, logische redeneringen waarbij landsbelang en vernieuwingsdrang niet schuwt... Conclusie van dom-links: zal wel een soort Hitler zijn.

Als stupiditeit toch eens strafbaar kon worden.

Rommelende Onderbuik | 18-04-17 | 21:13

Graaf van Egmond 21:03
Daar zou ze best wel eens gelijk in kunnen hebben. Jij als allochtoon kan je die Europese volksaard niet indenken, maar die wreedheid zit echt wel in Noord Europeanen.

Ongeblustekalk | 18-04-17 | 21:12

Weer een -ditmaal overjarig- deugmeisje dat ook om aandacht smeekt

Tobi | 18-04-17 | 21:10

Waarom ligt holocaust onderwijs zo gevoelig bij Marokkanen en veel moslims? Aan de ene kant is het volgens hun dan wel nooit gebeurt en is het een zionistisch complot om de staat Israël te vestigen en de Palestijnen te verjagen. Maar aan de andere kant geloven
ze dat ze zelf de nieuwe joden zijn en waarschuwen ze voor Derde Rijk taal van Wilders en Baudet.

McStuiver | 18-04-17 | 21:10

We kunnen het nu nog betalen deze uva meisjes, over een paar jaar is de gasbel op en gaan we de kaarten opnieuw schudden.

Bennie Boos | 18-04-17 | 21:09

Het is dieptreurig dat juist dit mens die op zak van de Nederlandse belastingbetaler vele jaren studie's tot universitair niveau heeft mogen volgen en dan met een uitspraak komen waarbij de Nederlanders schaamteloos weggezet worden als Nazi's en onbetrouwbaar.

Koeienflat | 18-04-17 | 21:09

necrosis | 18-04-17 | 21:03

Hahaha, ik ook niet. Ik kijk wel uit!

Manus Olie | 18-04-17 | 21:07

@Ongeblustekalk | 18-04-17 | 21:02
Ben je weer, mevr. kalk?

necrosis | 18-04-17 | 21:06

Eigenlijk heeft ze natuurlijk groot gelijk. Rassenvermenging bekritiseren deed ome Adolf ook. De taal mensen, de taal!

Ongeblustekalk | 18-04-17 | 21:05

Beste mevrouw met onuitspreekbare naam,

Als Nederland je niet meer wil, heb je dat geheel aan jezelf te danken.
Ik ken Marokkanen die volledig geïntegreerd zijn in de samenleving, die keihard werken en netjes hun belasting afdragen, want ze willen niet afhankelijk zijn van een uitkering of subsidie en waarvan de kinderen gewoon 's avonds op tijd naar bed gaan omdat ze wel wat willen bereiken en vooral mee willen bouwen aan de samenleving.
Deze mensen hoor je trouwens ook nooit zeiken over discriminatie en dat ze er niet bijhoren, want ze voelen zich en Nederlander, staan open voor anderen en daarom zijn ze ook gewoon Nederlander.

Maar sommige Marokkanen willen niet bij Nederland horen, die verblijven uitsluitend in Marokkaanse en moslim kringen, kijken neer op de hardwerkende Nederlander die hun uitkering betaald en vinden dat aanpassen voor hun niet hoeft, want ze hebben toch nog wel een pan B voor als NL ze zat zijn.

tsjajaja | 18-04-17 | 21:04

@Manus Olie | 18-04-17 | 20:59
Ik zou dat secreet nog niet doen met de lul van een ander.

necrosis | 18-04-17 | 21:03

Snel een loodgieter naar de UvA.
Het water is niet goed meer, zit iets onverklaarbaar vreemds in..

Flightless bird | 18-04-17 | 21:03

Het huis dat vader voor zijn kinderen liet bouwen. Voor als Nederland ze niet meer wil. Betalen, dat moest nog achter wil en vóór de punt, Spartacus...

F. von Zeikhoven | 18-04-17 | 21:03

Laat even tot je doordringen. Wat ze dus zegt is dat het best wel eens zo zou kunnen zijn, dat moslims de nieuwe joden gaan worden en dat wij, Nederlands volk, best wel bereid zijn om het werk van ome Adolf dunnetjes over te doen.
Hoe ziek moet je dan in je gestudeerde hoofdje zijn. Of hoe erg ben je dan geïndoctrineerd op je eigen universiteit?
Ik hoop dat ze een echtgenoot uit Marokko laat overkomen. Verdwijnt ze vanzelf achter de voordeur.

Graaf van Egmont | 18-04-17 | 21:03

Ik zou best aangifte tegen haar willen doen voor het aanzetten tot gaat jegens Thierry.

Ze gaan net zo lang door tot iemand hem neerknalt hè.
Seen this before....

IkWilOokWatZeggen | 18-04-17 | 21:03

Wat fijn voor Khadija dat ze een plan B heeft. Ik als foute autochtoon ben helaas niet gezegend met een plan B, vanwege geen dubbele nationaliteit en geen huisje in het buitenland. Je weet wel; een plan B voor als vredelievende moslims hier aanslagen gaan plegen, de sharia willen uitroepen en de boel getalsmatig gaan overnemen.

Want als ik luister naar de taal van een groeiende groep moslims in onze samenleving, dan hoor ik de taal van het kalifaat. En de taal die een groepering bezigt, geeft ook de realiteit van die groepering weer.
Ik vind dat persoonlijk een hele sterke analyse.

atheïstisch stemvee | 18-04-17 | 21:02

Necrosis 20:56
Zegt iemand die Jane Fonda een lekker wijfje vindt. Gad ver dam me!

Ongeblustekalk | 18-04-17 | 21:02

Wie het eerst een argument kan vinden in al die anti Baudet broddelwerkjes krijgt van mij een krat bier.
Of een fles rose, want over het algemeen vinden vrouwen rose lekkerder dan bier. Seksistisch? Nee het is gewoon zo.

Harry Turtle | 18-04-17 | 21:01

skoftig | 18-04-17 | 20:54
Welnee.. kijk.. wenkbrauwtjes bijgewerkt, snorretje weg, make-upje, lipstick.. haartjes gedaan. Zij is netjes kaal, hooguit een klein streepje.
Fendergear | 18-04-17 | 20:58
Echt niet!!! Totale ravage in die onderbroek

langzullenweleven | 18-04-17 | 21:01

Het zal eens niet van de de UvA komen...
Als iemand de taal van het derde rijk spreekt is het erdoHan.

Slipsnifter | 18-04-17 | 21:00

Ken uw rat.

De Vrijlansier | 18-04-17 | 21:00

UvA + dubbelpaspoortige = totaal mislukt en totalitair wereldbeeld

langzullenweleven | 18-04-17 | 21:00

@Montgomery Burns | 18-04-17 | 20:57
Nephaar, nepbril, ze zou het zusje van Sylvana kunnen zijn.

necrosis | 18-04-17 | 20:59

Khadija Al Mourabit heeft een plan B voor als het echt gevaarlijk wordt.....
----------------------------------------------------
Ik neem aan dat ze de toename van Marokkaanse gangsters bedoelt alsook de nimmer aflatende criminele toestanden met Marokkaanse jeugd. Dat moet eigenlijk wel , want het pamperen door linkse partijen van dit 'ras 'zal nooit temperen en dit alleen om rechts dwars te zitten.
Hahahahaha ,wat zijn we toch een lachwekkend land ......

Koning BongoBongo | 18-04-17 | 20:59

Ik zou haar doen.
Fendergear | 18-04-17 | 20:[email protected] | 18-04-17 | 20:52

Als ik jou was, zou ik in therapie gaan.
necrosis | 18-04-17 | 20:56
LOL!

Manus Olie | 18-04-17 | 20:59

skoftig | 18-04-17 | 20:54
Welnee.. kijk.. wenkbrauwtjes bijgewerkt, snorretje weg, make-upje, lipstick.. haartjes gedaan. Zij is netjes kaal, hooguit een klein streepje.

Fendergear | 18-04-17 | 20:58

De ene volstrekt nuttelose werkloze figuur die leeft op kosten van de maatschappij, die uitspraken doet over de andere volstrekt nutteloze werkloze figuur die leeft op kosten van de maatschappij.
.
*gaap*

KermitDeKrikker | 18-04-17 | 20:58

Weer een overbodig mens. Spuuglelijk bovendien.

Montgomery Burns | 18-04-17 | 20:57

@Fendergear | 18-04-17 | 20:52
Als ik jou was, zou ik in therapie gaan.

necrosis | 18-04-17 | 20:56

Volg het nieuws en waan u dagelijks in een islamitisch land. Maar het gevaar komt van Baudet? Heeft het schepsel ooit van Pim Fortuyn gehoord?

padbuffel | 18-04-17 | 20:56

“The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it.” George Orwell.

netniet | 18-04-17 | 20:55

Op naar het vierde rijk!!

echt_links | 18-04-17 | 20:55

Een S. Simons 2.0 in barbie uitvoering.

Fi-Bu-Bla | 18-04-17 | 20:55

Het komt (ik ben nl reaguurder) niet vaak voor: maar deze keer zou ik haar dus NIET doen, terwijl dat omgekeerd zeker weten wel het geval is, ongezien. Dat onderlichaam is net een bouvier die zojuist aan de melk heeft gezeten, zeker weten.

skoftig | 18-04-17 | 20:54

De taal van het derde rijk wordt door Adolf Erdogan gesproken op het moment.Teken een snorretje op zijn foto en het is de tweelingbroer van Adolf Hitler.

mia | 18-04-17 | 20:53

@Rotterdammert1965 | 18-04-17 | 20:49

Dit soort idioten gaan dus richting een postdoctoraal en verder... want diversiteitsquota.
De teloorgang van het academisch onderwijs in haar volle glorie.

Desmoulins | 18-04-17 | 20:53

Ja, we weten het wel, voor de Joopfanboygirls en hun doelgroep is Baudet het nieuwe Kwaad. Vergeet Erdolf, vergeet IS, vergeet Marokkaanse straatterroristjes, vergeet bedreigde homno's en Joden, nee, allemaal mis. Baudet, die moeten we hebben, die is pas gevaarlijk.
#deugmodus uit.

Graaisnaaiert | 18-04-17 | 20:53

Misschien moten wij ons eerder zorgen maken over de onmiskenbare aanwezige 'Vijfde Colonne' dan vermeende representanten van het 'Derde Rijk'.

Yoshidepossi | 18-04-17 | 20:53

Ik zou haar doen.

Fendergear | 18-04-17 | 20:52

En ondertussen heeft Terry nog geen woord verkeerd gezegd. En ik verwacht ook niet dat hij dat gast doen.
Verder is het zoals Hans Teeuwen al zei: linkse meisjes worden geyl van rechtse jongetje.

Freddie Stobart | 18-04-17 | 20:52

Wie was er nou ook zo goed in het doordrammen van een ideaal? Precies, Hitler. Alleen deed hij het in een wat kortere tijd en met een nogal opvallende manier. Ein reich, ein volk,vein fuhrer.

De linkse ideaal wordt al 70 jaar lang opgedrongen over heel Europa, mensen die enigzins hier buiten vallen kunnen rekenen op geweld, stenen of zelfs kogels. En de dreigingen worden weer steeds erger nu hun ideaal weer in gevaar komt. Ein reich (Europa), ein volk (het doorbreken van nationale culturen en elk cultuur moet met elkaar samenleven want iedereen is gelijk aan elkaar, ein fuhrer (de eu machthebbers).

Zie hier het verborgen nazisme (of linksisme) van Europa

Dikkerd108kg | 18-04-17 | 20:51

Het is anno 2017 helemaal niet erg als je rascist bent in Nederland, zolang je maar niet wit bent.

netniet | 18-04-17 | 20:50

Studente van 37 jaar!!!! Met die leeftijd had ik er al 18 arbeidsjaren erop zitten. Premies betaald en alles. Niet zo gek dat met pensioen gaan op 65 onbetaalbaar is geworden.

Rotterdammert1965 | 18-04-17 | 20:49

Voordat ik uit reisde naar een veiliger oord dan Nederland liep ik ook met een plan B rond. Voor het geval dat de grond onder mijn voeten te heet werd. Dat werd het niet, maar regeren is vooruitzien, dus ik heb mijn koffertje naast de voordeur vlug gepakt.
Dit is dus een volwassen vrouw die zich van alles in haar simpele hoofdje haalt.
"De taal die een maatschappij bezigt, geeft ook de realiteit van die maatschappij weer.”
En dat vindt ze een sterke analyse.
Het deed mij denken aan de eerste zinnen van de Bijbel: "In den beginne was het woord en het woord zweefde over de wateren." Ik heb daar ook een keiharde analyse op losgelaten. Deze zinnen geven ook een realiteit van de Bijbel weer. Alles wat na die zinnen volgt is namelijk stierenpeop.
En over poep gesproken: op de foto kijkt het meiske net zo verbaasd als mijn hond, als die in de tuin van de buren zit te schijten.

Graaf van Egmont | 18-04-17 | 20:48

Ga Dan!
Met je lichtzinnige gewauwel, achterlijke moslima.
Oeps pleonasme.

Desmoulins | 18-04-17 | 20:48

hoezo "straks"?

etwaboy | 18-04-17 | 20:47

De woede tegen dit soort infiltranten zal zich denk ik zo uiten dat plan B niet meer uitvoerbaar zal zijn. Zo gaat dat uiteindelijk in Europa.

Ongeblustekalk | 18-04-17 | 20:47

Ze is trouwens af, want bij de UVA wordt je alleen serieus genomen als je binnen drie zinnen zowel de woorden 'inclusiviteit' als 'rabiaat' hebt gebruikt. Daarmee bewijs je namelijk dat je authenticiteit mist en dus een aanwinst bent voor de linkse zaak.

skoftig | 18-04-17 | 20:46

Zij moet snel een hoofddoek om en op vakantie blijven tussen haar medewoestijntokkies.

IndoFortuyn | 18-04-17 | 20:46

Voor als Nederland jullie straks niet meer wil.’"
Laat dat 'straks' maar weg.
Doei!!!

Manus Olie | 18-04-17 | 20:46

Het zijn volgens mij juist de autochtone Nederlanders die hard moeten nadenken over een plan B.

Botte Hork | 18-04-17 | 20:46

Dat zal Kadija vast met de taal van het derde rijk bedoelen namelijk meer kindergeld en werk voor iedereen.

Koeienflat | 18-04-17 | 20:46

Latijn was de taal van het Eerste Rijk. Niet het derde.

Godsammekraken | 18-04-17 | 20:45

Anne Fleur proberen te overtreffen?

TheseDays00 | 18-04-17 | 20:44

Dat was Latijn lieverd. Geen Duits.

squadra | 18-04-17 | 20:43

Weet je wie er ook altijd meningen over anderen hadden waar je precies aan moest voldoen? Alles erbuiten mocht niet.

TheseDays00 | 18-04-17 | 20:42

Tot plan A behoort natuurlijk ook het voor de spiegel veinzen van een verbijsterde gezichtsuitdrukking voor wanneer het bericht komt dat Baudet met een mes in z'n lijf of doorzeefd met kogels zijn laatste adem uitblaast, wanneer de demoniseringscampagne eindelijk is voltooid.

raskol | 18-04-17 | 20:41

De meiden weten het tegenwoordig wel. Als je via DWDD een zorgeloos, zwaar overgesubsidieerd leven tegemoet wil zien als orakel, moet je eerst zorgen dat je op GeenStijl komt.

skoftig | 18-04-17 | 20:41

Student van 37?? Met plastic haar?

Apollo | 18-04-17 | 20:41

het is met vluchten net als met zelfmoord. Als je plannen serieus zijn dan hou je je mond wel.

De rest is aanstellerij.

Godsammekraken | 18-04-17 | 20:40

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken