Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Agema: 'Meer meer bekladding verzetsmonumenten'

fleuragematwitterheader.png"Een deel van het Weteringplantsoen in Amsterdam, dat tijdens de oorlog een fusilladeplaats was waar onder andere op 12 maart 1945 dertig verzetsstrijders werden geëxecuteerd, is hernoemd tot H.M. van Randwijkplantsoen. Er is een monument opgericht met daarop de bekende dichtregels die oorspronkelijk door van Randwijk voor de Eerebegraafplaats Bloemendaal werden geschreven: Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht." Negen jaar geleden is dat monument beklad (video) door een sneuneus die aan iedereen wilde laten weten dat hij geen fan is van de koran. En nu hebben we dus een Kamerlid dat nummer 2 op de lijst van een partij staat, die iedere keer steen en been klaagt als haar leider met tirannen wordt vergeleken. Dat Kamerlid vindt het kennelijk leuk om dit soort vandalisme als twitterheader te gebruiken. Tirannen, Fleur, daar zijn wij tegen. En jij hopelijk ook.
UPDATE: Netjes.

Reaguursels

Inloggen

Wobbelplatte | 28-02-17 | 12:14
Triest dat het uitspreken tegen de bekladding van oorlogsmonumenten nu ook al politieke correctheid is.

Ardbeg | 02-03-17 | 12:12

Kim-Jung-Un | 01-03-17 | 08:37

Ken jij überhaupt moslims? Veruit de meesten volgen hun religie, net zoals joden, katholieken, protestanten etc., niet op de letter. Gelukkig maar want vrijwel alle barbaarse praktijken die je kan opnoemen uit de islam waren ook standaard praktijken in het christendom en jodendom en in extremistische circuits nog steeds.

Voorbeeldje uit het christendom.

Homo's moeten dood.
Joden hebben Christus vermoord en moeten dood.
Vrouwen zijn onderdanig aan de man

Etc.

De Koreaanse Slet | 01-03-17 | 10:07

De Koreaanse Slet | 28-02-17 | 14:27

Ik ben het niet eens met je groepen indeling. Islam is een totalitaire ideologie en religie in één, die ze vanaf de wieg er in gestampt krijgen. Er zijn maar weinig mensen die dat kunnen ontgroeien als dat vanaf de wieg gebeurt. Welke ideologie dan ook.

Ik stel voor om het bij wet vast te leggen hoe het is ; een sekte , en deze verboden maken. Eén van de kenmerken ; er staat de doodstraf op als je de sekte verlaat.

Er zijn vele culturen in Nederland, gaat allemaal redelijk goed. Een hele grote groep aziaten, tweede generatie aziaat spreekt goed Nederlands en doet gewoon mee. Alleen met moslims problemen. Ligt niet aan ons ligt aan hun. Is geen racisme, is een normale reactie. Als een gast in jouw huis zich misdraagt , wat doe je dan ? Je waarschuwt een keer en daarna gooi je deze buiten. Dat moeten we ook met moslims doen. Nu kan het nog politiek, maar zelfs nu ga je hetleger als nodig hebben om alle moskeeen te sluiten.

Kim-Jung-Un | 01-03-17 | 08:37

-weggejorist-

Bataafsche Lente | 01-03-17 | 06:30

Fleur krijgt mijn stem!

slipsniffer | 28-02-17 | 23:20

Het monument zelf bekladden is inderdaad niet okee. Maar een ander mooi openbaar muurtje vinden en de aangepaste tekst op aanbrengen is gelijk aan grafitti. Op een muurtje waar je eigenaar van bent: geen enkel probleem.

EnNouJijWeer | 28-02-17 | 21:40

Bashen die lui! Rancuneuze 'humor' (niveau Henk Elsink, God hebbe zijn ziel) van onze extreemrechtse vrienden die op één of andere manier de hele grondwet willen afschaffen. De peilingen gaan de goede kant op, dus graag nog minder (virtuele) zetels voor deze eigenaardige xenofobe club, desnoods ten gunste van het realistischer VNL!

Donkersloot | 28-02-17 | 21:27

Fleur Agema is het enige PVV-lid dat mag blijven.

Hoen | 28-02-17 | 19:40

Marie Curieux | 28-02-17 | 17:35
hahaha vrijheid en de SGP of 50+. Van de PVV weten we het wel, dat is alleen in partijnaam, de rest komt niet eens in de kamer. Selectieve vrijheid heet dat of alternatieve vrijheid wellicht straks. Discriminatie heette het vroeger. De SGP u weet wel iets met vrouwen, 50+ met de jeugd en de PVV alles wat niet PVV is.
En dan dat landverraders riedeltje weer..... zucht
"Marie, de afwas roept" (vrij naar P Fortuyn).

KomodoVaraan | 28-02-17 | 18:08

Ter verduidelijking: met linkse laffe deuglaven bedoel ik niet alleen de PvdA, GroenLinks en de SP maar ook de VVD, D66 en het CDA, die zondag j.l. in het RTL4 debat gezamelijk beweerden dat Islam niet bedreigend is voor ons land en identiteit.

Dus als onze vrijheid u lief is voor nu en voor de toekomst van uw kinderen en kleinkinderen dan weet u dat u niet op deze eigen land- en volksverraders moet stemmen maar op de PVV, VNL, FvD, SGP en 50plus.

Marie Curieux | 28-02-17 | 17:35

Raar deugstukje van @Ronaldo. Dat vindt Annabel Nanninga trouwens ook:
GeenStijl:Agema: 'Meer meer bekladding verzetsmonumenten' - www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/02/... … Tendentieus ongefundeerd en nodeloos.. deugend. Oh GS...
twitter.com/ANanninga/status/83653784...
"Nodeloos deugend. Oh GS...

En Fleur Agema heeft vanzelfsprekend niets beklad. Ook niet diegene die 9 jaar geleden op het geniale idee kwam om met 2 letters de tekst keurig aan te passen aan de situatie van negen jaar geleden die heden ten dage nog erger is geworden, dankzij linkse laffe buklaven die zwichten voor eisen van het volk van de korans. En niet alleen voor de eisen, ze bukken zelfs al voordat moslims iets hebben geëist.
Het is zelfs zover gekomen dat openbare- en christelijke basisscholen met hun leerlingen moskeeën bezoeken en hen aan het gebed mee laten doen. Dus ja, "Een volk dat voor de islam zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht."

Marie Curieux | 28-02-17 | 17:16

Incoming reports show this year's Purge has been the most successful to date, with the most permabans.

VerenigingVanDieven | 28-02-17 | 17:12

Mja... mag niet natuurlijk. En respectloos zoiets aanbrengen... mm... komt ie dan ... MMAAAR dit had je niet gekregen als men niet zo massaal aan de mosselimport en -verheerlijking was geslagen. Dan krijg je tegenreacties. Zo ben ik van relatief open/neutraal/pro-immigratie faliekant tegen nu. Zelfde met de EU grondwet, ik was voor tot het moment dat men besloot hun kont met de mening van 'het volk' (de meerderheid) af te vegen. Er komt een moment, vrinden, dat geweld de enige manier lijkt om dingen af te dwingen in dit land. Althans, zo lang men precies tegenovergesteld de wens van het volk blijft stemmen/handelen in de Tweede Kamer (check anders die stemmentrackert eens en vergelijk wat de partijen stemmen en wat de kiezers willen).

liggend_streepje | 28-02-17 | 17:10

De Koreaanse Slet | 28-02-17 | 14:39
Heel veel VVD'ers zijn keurige mensen die helaas een beetje dommig zijn, en niet snappen dat Rutte hen voor de 2e keer gaat naaien.

Roadblock | 28-02-17 | 17:07

kw_nl2 | 28-02-17 | 12:29
U leeft wel heel lang onder een steen. Ik kan u de plek aanbieden die eerder al aan de koreaanse slet aanbood, lekker slenteren in Bobigny, yeh. Kijken wat er allemaal veranderd is.

stroopa | 28-02-17 | 16:37

@De Koreaanse Slet | 28-02-17 | 15:08
Die burgeroorlog gaat er links- danwel rechtsom komen als we op de ingeslagen weg doorgaan. Een blind paard kan dit nog zien. En verder:

Een gematigd moslim houdt uw benen vast terwijl de fundamentalist uw hoofd eraf hakt.

The silent majority is IRRELEVANT.

www.youtube.com/watch?v=Ry3NzkAOo3s

Sjefke7807 | 28-02-17 | 16:31

9 jaar geleden is dat monument beklad. Heeft de koran-tekst er dan al die jaren opgestaan? Of heeft mevr. Agema een oude foto gebruikt? Blijft een beetje vaag.

Mannes | 28-02-17 | 16:16

@Mariolo | 28-02-17 | 12:18
U wilt voorbeelden? Wat dacht u van:

* Halal zwemmen in de diverse Nederlandse zwembaden.
* Gescheiden loketten in o.a. het gemeentehuis van Utrecht, wat ook nog eens een dírecte schending van Artikel 1 van de Grondwet is!
* Geen alcohol meer op tafel als er een moslimgast in een tv programma komt.
* Nederlandse kinderen, die verplicht mee moeten op "excursie" naar de lokale moskee. Maar als er naar een kerk of synagoge gegaan wordt zijn de moslim kinderen ineens "ziek". Of komen ze gewoonweg niet opdagen, zónder repercussie!
* Het feit dat Theo van Gogh als een varken op straat werd gekeeld door een moslim fundamentalist omwille van zijn Islam kritiek, en nu de rest de waffel stijf dicht houdt uit angst.
* Een democratisch gekozen(!) politicus die al bijna 13 jaar onder een zwaar beveiligde steen moet leven vanwege diezelfde Islam kritiek.
* Cartoons die niet meer kunnen.
* Problemen die niet meer benoemd worden.
* Scholen waar "gevoelige" onderwerpen niet langer behandeld worden (Holocaust iemand?) omdat de moslim kinderen dan ontoelaatbaar/onuitstaanbaar (een pleonasme, ik weet het) gedrag gaan vertonen.
* Homo's die terug de kast in worden geschopt.
* De F*cking Shariah(!) politie die met Oud&Nieuw in de Schilderswijk toezicht houdt.
Et cetera, ad infinitum...

Zo genoeg voor u?

Sjefke7807 | 28-02-17 | 16:11

@Sarcastisch varken | 28-02-17 | 15:31
die gasten die hierboven roepen of Ronaldo ongesteld is bijvoorbeeld omdat hij al dan niet terecht iets aankaart van de PVV.

Grote Smurf | 28-02-17 | 16:08

Wellicht werd er enige zachte aandrang uitgeoefend om tot wat PVV bashing te komen? Verkiezingen in aantocht en zo.

Graaiende Teddybeer | 28-02-17 | 16:03

Elk weldenkend en enigszins slim persoon begrijpt dat Fleur Agema dit niet deed om de verzetsstrijders te schofferen. Juist NIET.

Wel omdat ze achter de spreuk staat die erop wijst dat de Islam, de Koran en Sharia een fascistoïde geloof zijn die mede las doel hebben alle ongelovigen te overheersen en Europa is hun eerste doel, al sinds eeuwen overigens.

Moneytron | 28-02-17 | 15:51

Welke sneue PVV'ers? #welkedan

Sarcastisch varken | 28-02-17 | 15:30

Sarcastisch varken | 28-02-17 | 15:31

@De Koreaanse Slet | 28-02-17 | 15:18
Ik stem liever met mijn geweten.

Rest In Privacy | 28-02-17 | 15:31

"Altijd genieten onder een topic dat een keer geen halleluja en hosanna voor de PVV is. Pik je meteen de sneue adepten eruit."
jawor36 | 28-02-17 | 13:32

Sarcastisch varken | 28-02-17 | 14:16
Ja, hij doelt op PVV-ers maar niet alle, alleen de sneue. Maar jij legt de link van sneue PVV-er is alle PVV-ers.
Grote Smurf | 28-02-17 | 14:32

Welke sneue PVV'ers? #welken

Sarcastisch varken | 28-02-17 | 15:30

De Koreaanse Slet | 28-02-17 | 14:39

Jij noemt mensen doe op de PVV stemmen dommig? Vind je dat ook geen stigmatiserende benoeming?
Er zijn ook universitair opgeleiden die PVV stemmen... zijn die ook dom dan?

Er zijn nu eenmaal mensen die niets meer in de gevestigde partijen zien. Hoe ze dat kunnen oplossen en daarmee de PVV kunnen decimeren? Door ook te luisteren/kijken naar de maatschappelijke issues die PVV-stemmers ervaren en ze niet dommig te noemen. Maar nee... dat ligt niet binnen hun eigen belangen...!

Ik noem dát dommig! De PVV uitschakelen is zo eenvoudig!

Sarcastisch varken | 28-02-17 | 15:26

Groep 1.) is representatief voor de meeste moslims. Beetje raar, maar normaal gezien best aardige mensen.
------------------------------------------------------

Deze aardige normale moslims willen ook dat Nederland een moslimland gaat worden. Die conversatie heb ik al tientallen keren misschien wel ruim honderd x gevoegd met moslims van buren, werk, sportclubs enz die niet crimineel zijn en werken. Die gewoon aan de maatschappij meedoen niet dat moslim marok tuig. Schikbarend veel wil ook de invoering van de sharia hier. Beetje doorvragen en een heel ander geluid komt van deze "normale moslims"

Komt een beetje met die Deense docu overeen die de grootste gematigde moskeeën ging bezoeken maar achter de deur waren ze helemaal niet gematigd met hun sharia rechtbanken en anti Deens waarden. Slaap maar lekker verder en roep lalala land

vinzDH | 28-02-17 | 15:19

TeeJee | 28-02-17 | 15:15

Het is al gezegd. Als je rechts bent, en dan niet alleen op immigratie, dan stem je rechts. CDA of VVD. Anders krijg je een links kabinet of wederom een kreupele VVD met linkse partijen die maar moeten roeien met de riemen die ze hebben.

De Koreaanse Slet | 28-02-17 | 15:18

niemand specifiek | 28-02-17 | 15:04

Yep. Je hebt helaas extremisten. Het is een hoefijzer diagram. Extremisten raken elkaar op meer vlakken dan ze willen toegeven. Ze zijn het doorgaans slechts oneens op minimale puntjes.

Wat zorgwekkend is dat de groep extremisten groeit vooral door meelopers. En op alle fronten. Dat gebeurt op links, op 'rechts' en ook op religieus. Men radicaliseert wat af de laatste tijd.

Hoe je het ook bekijkt dat is slecht voor onze westerse liberale samenleving. Maakt niet uit uit welke hoek het komt. Het is slecht. Punt.

De Koreaanse Slet | 28-02-17 | 15:16

En toch gaat die burgeroorlog er komen als het zo doorgaat in Europa.
En nee, dat zal niet worden veroorzaakt door wat kale tokkies met een bomberjack.

Alpengeist | 28-02-17 | 15:16

@De Koreaanse Slet | 28-02-17 | 15:08
De meeste beloftes die alweer zijn gedaan zijn niet te behalen. Dat interesseert me daarom ook vrij weinig.


Dus hoe je het ook wendt of keert; de partijen die nu in de TK zitten gaan er allemaal niks aan veranderen en we gaan rustig door op het pad van een vazalstaat met grote immigratie-gerelateerde problematiek.

Ik ben dan ook heel cynisch ingesteld. Maar dat wist je al.

Rest In Privacy | 28-02-17 | 15:15

TeeJee | 28-02-17 | 14:59

Veel rechtse standpunten m.b.t. immigranten van de VVD zijn amper tot niet uitvoerbaar.

Moet je nagaan hoe erg het is met Geert. Wat hij zegt te gaan doen is simpelweg onmogelijk in Nederland.

Tenzij je een bloederige revolutie en burgeroorlog als mogelijke oplossing ziet.

Maar dan ben je van het padje.

De Koreaanse Slet | 28-02-17 | 15:08

Wallstreet = tirannie

Onzegrotebroer | 28-02-17 | 15:06

De Koreaanse Slet | 28-02-17 | 14:39
Die ziekelingen heb je in elke achterban, bij links zie je vaak de AntiFa, bij rechts vaak de extremere nationalisten.

Beide groepen zijn niet groot genoeg om ons zorgen te hoeven maken over hun invloed op onze algehele samenleving. Er zijn grote stappen te zetten voordat je van niet meer immigratie willen bij met knuppels en kettingen jagen op immigranten aankomt.

niemand specifiek | 28-02-17 | 15:04

Dit is niet mijn Geenstijl, vriend!
Pffff spijkers, laag water...
Zij is mijn vleesgeworden fantasie van een powervrouw. Die is in haar eentje 50% van alle vrouwen in een kabinet. Wij danken haar voor al haar inspanningen tot op heden en hopen nog veel moois van haar te gaan zien.
Fleur:
[ ] geen stem
[x] mijn stem

WC Experience | 28-02-17 | 15:01

@De Koreaanse Slet | 28-02-17 | 14:57
Want de rest doet het zo fantastisch. *kuch*

Face it DKS; wat er nu in de kamer zit gaat geen potten voor ons breken. Zowel linksom als rechtsom niet.

Rest In Privacy | 28-02-17 | 14:59

@harry19612 | 28-02-17 | 13:44
Het is een nietszeggend stukje. En dat schijnt nogal Ronaldo zijn ding te zijn; vandaar de aanhoudende kritiek.

Ik zie liever een goed uitgewerkt scherp stuk van Zentgraaff, ook al vind ik hem een zak hooi, waar ik inhoudelijk ook iets mee kan.
Piepen over iemand zijn achtergrondfoto is een beetje middelbare school niveau.

Rest In Privacy | 28-02-17 | 14:58

Wat wil je nog meer?
Dinand | 28-02-17 | 14:53

Een politica die iets voor elkaar kan krijgen. Geen woorden maar daden. En daar zit 'm de crux. Dat gaat dus niets worden.

De Koreaanse Slet | 28-02-17 | 14:57

phantom2 | 28-02-17 | 14:36

Wanneer extreme randverschijnselen mainstream worden moeten we als westerlingen enorm gaan oppassen. En nee. Wat Geert en de PVV doet en zegt is niet meer normaal. Het begint net zo absurd te worden als wat in Turkije, Rusland en Amerika aan de gang is. En geloof me maar het is hier nog steeds beter leven dan in die landen.

De Koreaanse Slet | 28-02-17 | 14:56

Ik ben PVV-stemmer in hart en nieren en dit soort berichten neem ik als kennisgeving aan. Als iemand met vol passie en deskundigheid haar werk doet, dan is dat Fleur Agema wel. En ze is ook nog verschrikkelijk mooi. Wat wil je nog meer?

Dinand | 28-02-17 | 14:53

@Grote Smurf | 28-02-17 | 13:24
Er is een groot verschil tussen onderbouwde kritiek en een beetje PVV-tokkies blèren. Op de eerste krijg je vaak inhoudelijke discussie, bij het tweede een grote bek.

Goh.


Rest In Privacy | 28-02-17 | 14:51

@kw_nl2 | 28-02-17 | 12:29
Hmm ik heb het met geen woord gerept over de islam, dat jij het erbij zet zegt al genoeg waar het probleem ligt. De wereld is verandert door deze figuren, het is wel zo dat ze stevig aan het bombarderen zijn in islamitische landen wat door de overheid wordt gesteund, voor mij hoeft dat niet zo met die lentes. Echter, de moslims bestoken burgers ipv de directe oorzaak aan te pakken. Heb je verder nog vragen?

Implants | 28-02-17 | 14:43

Sarcastisch varken | 28-02-17 | 14:16

Heel veel PVV'ers zijn keurige mensen die helaas een beetje dommig zijn en niet snappen dat Geert niets gaat oplossen.

Maar een ander deel van de achterban zijn gewoon staatsgevaarlijk en ziek in hun hoofd. Je haalt ze er gemakkelijk uit.

Kennissen van mij werken in de supermarkt (hij manager, zij caissière), lieve goede mensen, PVV-stemmers. Die hoor je dat soort achterlijkheden nooit uitkramen. En hoe meer Geert achterlijk doet en zegt of zijn ja-knikkers hoe meer ze beginnen te twijfelen zo vlak voor de verkiezingen. Wat dan wel? Dat weten ze niet. In ieder geval geen VVD, PvdA of D66. Wellicht SP of gewoon niet.

De Koreaanse Slet | 28-02-17 | 14:39

Jammer dat ze hem heeft aangepast. Ik had het op prijs gesteld als ze met een rechte rug Ronaldo en Quid in de bek zou spuwen met een pontificale middelvinger als toegift. Dat gezeik over de PVV elke keer...

phantom2 | 28-02-17 | 14:36

Wat een gewelddadig mens, die Agema. Mensen tegen het hoofd stoten.

Koos Knak | 28-02-17 | 14:36

Sarcastisch varken | 28-02-17 | 14:16
Ja, hij doelt op PVV-ers maar niet alle, alleen de sneue. Maar jij legt de link van sneue PVV-er is alle PVV-ers.

Grote Smurf | 28-02-17 | 14:32

Kim-Jung-Un | 28-02-17 | 14:12

Wat stel je voor?

Ik denk niet dat dit soort oorlogstaal constructief is. Beter kan je de moslims splitsen in groepjes.

1.) Normale mensen met een ander geloof en cultuur.
2.) Criminelen en tuig die toevallig als moslim zijn geboren.
3.) Radicale fundamentalisten die dood en verderf willen zaaien.

Groep 1.) is representatief voor de meeste moslims. Beetje raar, maar normaal gezien best aardige mensen.

Groep 2.) is helaas oververtegenwoordigd in de statistieken. Dat heeft vooral met sociaal economische status te maken. Meer willen, minder hebben en niet in staat om er iets van te maken. Zie je ook in volkswijken in Den Bosch.

Groep 3.) is zeer klein maar levensgevaarlijk en daar moet korte metten mee gemaakt worden. Gewoon terroristen en sympathisanten jagen.

De Koreaanse Slet | 28-02-17 | 14:27

"Altijd genieten onder een topic dat een keer geen halleluja en hosanna voor de PVV is. Pik je meteen de sneue adepten eruit."
jawor36 | 28-02-17 | 13:32

Sarcastisch varken | 28-02-17 | 13:49
Dat kan ik niet uit jawor zijn woorden halen hoor. Hij zegt alleen dat je de sneue adapten eruit kan pikken.
Jij bent degene die dat identificeerd met alle PVV aanhangers, dus jij bent degene die discrimineert.
Grote Smurf | 28-02-17 | 14:00

Gelul... hij bedoeld PVV-adepten. Neem aan dat een adept die de PVV verdedigd ook op PVV stemt (#waarandersopdan? D66? GroenLinks? #Watdan?)... ergo: hij doelt op PVV'ers! Niet 1/8 PVV'ers! Geen 1/2 PVV'ers, die bestaan niet! Hele PVV'ers dus.... Conclusie: hij discrimineert!

Sarcastisch varken | 28-02-17 | 14:16

Goede update van Fleur. Ook al mag de tekst wel correct zijn maar om daarvoor een monument te beschadigen gaat wat mij betreft te ver. En dat dan als achterfoto te plaatsen is fout vind ik. Dus knap van Fleur dit meteen te corrigeren.

Apollo | 28-02-17 | 14:14

Ik ben zelf veteraan, en vind de actie van de 'bekladder'zeer goed ! Voorkomen is beter dan genezen . Willen we weer bezet worden ? Willen we weer oorlog ? Als we nu niets tegen de moslims doen , dan wordt het oorlog ! En laten we dan hopen dat er überhaupt ( jaja ) nog een monument kunnen plaatsen. En wat moet er dan staan ? voor de zinloze slachtoffers die in een oorlog hebben gevochten die meer dan helft mijlenver aan zag komen ? Je kop in het zand steken lost niets op !

Kim-Jung-Un | 28-02-17 | 14:12

@Brulboei_61SB | 28-02-17 | 13:49
Dat is gemeen! Ze doet slechts wat haar baas haar opdraagt, dan mag je haar niet zomaar hiervan de schuld geven!

18konijn | 28-02-17 | 14:07

@Ronald89 | 28-02-17 | 13:39
Hitler en Franco en Mussolini waren uiteraard ook ultralinkse honden... Ach, het is ook allemaal zo lang geleden.

18konijn | 28-02-17 | 14:05

Nou had ik Fleur Agema best hoog zitten maar dit maakt haar toch wel een beetje een sneue muts.
Berbaar | 28-02-17 | 12:48
Dat is de zoveelste keer dat je iets roept waar ik geen flikker van geloof.
Jij had Fleur Agema best hoog zitten Brabeer?
Oh, en uit welke post van je bleek dit?

Roadblock | 28-02-17 | 14:05

Koran of Tiran. Erdogan is van beide clubjes.

WillemWordtWakker | 28-02-17 | 14:00

Sarcastisch varken | 28-02-17 | 13:49
Dat kan ik niet uit jawor zijn woorden halen hoor. Hij zegt alleen dat je de sneue adapten eruit kan pikken.

Jij bent degene die dat identificeerd met alle PVV aanhangers, dus jij bent degene die discrimineert.

Grote Smurf | 28-02-17 | 14:00

Kan je mij vertellen welke vrijheden waarvoor verzetsleden zijn gestorven je nu niet meer hebt door de islam?
kw_nl2 | 28-02-17 | 12:29
Vrijheid van meningsuiting.

Roadblock | 28-02-17 | 13:57

@Berbaar | 28-02-17 | 13:39
Geeft dat nou een goed gevoel? Als Ronaldo net ergens overheen heeft gepist, dat jij er dan ook nog even over heen moet?

VerenigingVanDieven | 28-02-17 | 13:56

-weggejorist-

Marie Curieux | 28-02-17 | 13:51

Agema begint al even gek te worden als haar baas.

Brulboei_61SB | 28-02-17 | 13:49

Altijd genieten onder een topic dat een keer geen halleluja en hosanna voor de PVV is. Pik je meteen de sneue adepten eruit.
jawor36 | 28-02-17 | 13:32

U sluit dus mensen (PVV'ers) uit voor hun politieke gezindheid? Dat word in de grondwet discriminatie genoemd en dat is volgens de wet strafbaar!

U deugt NIET! U bent een constitutioneel misdadiger!

Sarcastisch varken | 28-02-17 | 13:49

doskabouter | 28-02-17 | 13:45
Datzelfde heb ik met Geert. Maar dat wil niet zeggen dat hij geen gelijk heeft op sommige punten.

Grote Smurf | 28-02-17 | 13:48

Grote Smurf | 28-02-17 | 13:07

Ik kom nooit op Joop als ik die kop van Jole zie wordt ik duizelig.

doskabouter | 28-02-17 | 13:45

Ronaldo, ga jij het ook over deze droeftoeter hebben. Ultra linkse figuur die op Twitter bezig is, zou mij niet verbazen dat hij bij een eng ultra links clubje zit: www.dagelijksestandaard.nl/2017/02/wee...

reade romke | 28-02-17 | 13:45

Ik snap de anti-Ronaldo comments eigenlijk helemaal niet. Hij is een van de weinigen momenteel die ik onbevooroordeelde stukken zie schrijven in tegenstelling tot het andere uiterste, die Zentgraaff.
Niks mis met Ronaldo imho

harry19612 | 28-02-17 | 13:44

Natuurlijk koopt een rechtse of linkse krant geenstijl niet.
Want dan staat eind van de week een nieuwe welstijl.nl in de lucht.
Als de genoemde islam tirannen de overhand krijgen vrees ik voor het hele gedenk (!) monument : er zijn al vele monumenten vernield door deze tirannen.

EvertsNL | 28-02-17 | 13:43

Altijd genieten onder een topic dat een keer geen halleluja en hosanna voor de PVV is. Pik je meteen de sneue adepten eruit.

jawor36 | 28-02-17 | 13:32
Check!

Nuchternederland | 28-02-17 | 13:40

@18konijn | 28-02-17 | 13:18
Dat had ze moeten bedenken vóórdat ze die onsmakelijke foto koos als achtergrond.
Ik had haar snuggerder ingeschat maar helaas.

Berbaar | 28-02-17 | 13:39

De enige echte tirannie komt van links kijk naar Pol Pot, Stalin, Hitler, Noord Korea, Mao, ze hebben allemaal miljoenen doden op hun geweten. Dat is wat socialisme brengt als het te ver doorschiet.

Ronald89 | 28-02-17 | 13:39

ZI | 28-02-17 | 12:30
Mee eens. En dan siert het Fleur om het te herstellen. Niet omdat ze laf is maar omdat ze inziet dat het niet verstandig of niet kies is. Ik kijk ernaar vooruit om hetzelfde te mogen signaleren aan de kant van de progressieve signatuur. Maar ik zal mijn adem er voor inhouden.

Moresnetunited | 28-02-17 | 13:36

Ik vind een doorgedachte pastische op het vers van Randwijk acceptabel maar doe dat dan virtueel. Van het echte monument blijf je af. Want voor een volk dat de ogen sluit, is het licht al eeuwen uit. Denk daar maar eens over na.

Bigi Bana Boy | 28-02-17 | 13:36

Temporaine? Is dat net zo'n soort verschrijving als koran/tiran?
18konijn | 28-02-17 | 13:29
-
Dat slaat op het tegenwoordige "theaterspel" van de linkse MSM en politieke partijen
Ik had het wellicht beter uit moeten leggen
www.larousse.fr/encyclopedie/divers/le...

telelezer | 28-02-17 | 13:35

andalucia | 28-02-17 | 13:19

Ik spiek af en toe ook nog weleens op joop, maar zie daar nooit kritisch geluid hoor. Hooguit een links joop-geluid, waar de scherpe kantjes van zijn afgehaald.

Waarom waarom waarom is het voor de politiek correct ingestelde mens (fatsoensrakkers), toch evident om een groep loslopende psychische patiënten die een onzichtbaar vriendje hebben (gelovigen) te verdedigen? #waaromdan

Deze domme mensen kun je toch niet voor vol aanzien? Waarom toch? Waarom worden kinderen niet beschermd tegen de geloofswaanzin? (Vast omdat als je dat doet, mensen op latere leeftijd nauwelijks meer kiezen voor geloof... en daarmee slaaf af zijn ;))

Mensen... kom toch op voor ratio en niet voor iets achterlijks als "geloof"!

Sarcastisch varken | 28-02-17 | 13:34

Altijd genieten onder een topic dat een keer geen halleluja en hosanna voor de PVV is. Pik je meteen de sneue adepten eruit.

jawor36 | 28-02-17 | 13:32

dit was een van de beste vernieuwingen in de stad. viva la Fleur

am*dam | 28-02-17 | 13:31

Op radio 1 hoor ik ook al de hele tijd dat de PVV een verschrikkelijke partij met enge mensen is. Daar heb je het nou.
A.S. Perien | 28-02-17 | 13:25
-
Ja want als ze het op Radio 1 zeggen dan moet het echt wel waar zijn.
Toch..?

telelezer | 28-02-17 | 13:31

Dit is dus het grote voorjaarsoffensief. Of toch niet.

Kanernietmeertegen | 28-02-17 | 13:30

@telelezer | 28-02-17 | 13:23
Temporaine? Is dat net zo'n soort verschrijving als koran/tiran?

18konijn | 28-02-17 | 13:29

@klamme.vla | 28-02-17 | 13:24
Ja, dat overkomt mij ook wel eens. Je kan beter niet zeggen dat Joop of de NPO iets verkeerds doen want dan kom je er niet door. Maar als je daar rekening mee houdt kan je redelijk kritiesch zijn tegen de rest van het linkse geluid.

Grote Smurf | 28-02-17 | 13:29

"NRC Handelsblad gaat de Telegraaf overnemen. En GeenStijl, dat al voorsorteert op de nieuwe richting."
@ Glasgow Argus | 28-02-17 | 13:08
-
vertel me alsjeblieft, pleazzz, por favor, bitte, je vous prie, dat het NIET waar is...

*dikke tranen huilen doet*

telelezer | 28-02-17 | 13:28

WTF GeenStijl? Sinds wanneer zijn jullie ineens politiek correct en laf braafjes geworden.

KlunsJohannus | 28-02-17 | 13:28

Als niet-PVV-stemmer constateer ik, dat
1- bekladding van monumenten vrij sneu is
2- de bekladding in kwestie de tekst treffend actualiseerde
3- die tekst niets onwaars bevatte,
4- maar toch sneuë bekladding was
5- er kennelijk nog niets concreets was gevonden om ook Agema even - pardon - zwart te maken, maar
6- dit nu is 'rechtgezet'
7- en ik door zulke 'correcties' bijna op Fleur zou stemmen

De Vrijlansier | 28-02-17 | 13:28

Heel erg dom van die Agema. Heb lang overwogen om op de PVV te gaan stemmen maar nu die partij zulke verschrikkelijke dingen doet weet ik absoluut zeker dat ik geen peil moet kiezen. Op radio 1 hoor ik ook al de hele tijd dat de PVV een verschrikkelijke partij met enge mensen is. Daar heb je het nou.

A.S. Perien | 28-02-17 | 13:25

Grote Smurf | 28-02-17 | 13:07
Dat valt overigens nog niet mee, om als GS trol herkend te worden op Joop. Van de 8 keer dat ik een comment plaatste, zijn er welgeteld 0 door de moderatie goed genoeg bevonden om gedeeld te worden. Er stonden geen verwensingen, bedreigingen of kwetsende zaken in, slechts kritiek op inhoud. Maar dat valt niet lekker bij Joop. Maar ach, what's new.

klamme.vla | 28-02-17 | 13:24

@Sarcastisch varken | 28-02-17 | 13:14
Ik denk dat je versteld staat van het tegen gas dat in de comments wordt gegeven op Joop.

@TeeJee | 28-02-17 | 13:14
schijnbaar is alles wat hier licht kritisch is op de akties van de PVV leden een trol en een wijf dat ongesteld is.

Grote Smurf | 28-02-17 | 13:24

Die uitspraak mbt "Tirannen" duidde op de nazi's die Joden haatten en vermoordden.
En waar wordt tevens opgeroepen tot jodenhaat en jodenmoord!?!
JUIST..: de koran.
Ergo: m.i. is uitwisseling tussen de woorden "tirannen" en "korannen" niet slechts moreel toelaatbaar maar zelfs een interessante en temporaine trouvaille.

telelezer | 28-02-17 | 13:23

Wat is het verschil???
maar toch | 28-02-17 | 13:14
Wat, of wie. Wat is er met Van Dik Hout gebeurd eigenlijk?

chicago river | 28-02-17 | 13:23

@andalucia | 28-02-17 | 13:19
Ik was het daar een beetje zat. Als je inhoudelijk te sterk was, zelfs voor de vaste columnisten, dan kreeg je alleen maar sneue godwins over je heen.


Het niveau op GS is, naar mijn beleving, gewoon hoger. Men is hier echter wel veel harder en botter.

Rest In Privacy | 28-02-17 | 13:22

@18konijn | 28-02-17 | 13:18
En daarmee loopt de PVV weer keurig in lijn met de reeds gevestigde politieke partijen.
Fractiediscipline Muss Sein.

Rest In Privacy | 28-02-17 | 13:19


Sarcastisch varken | 28-02-17 | 13:14
Valt mee hoor. Zowel op Joop als hier op GS komen alle varianten op 'de waarheid' in de comments aan bod. Bij Joop wordt wel beduidend strenger gemodereerd op de toon van een comment, maar inhoudelijk is dat in mijn beleving niet aan de orde. Vaak is het juist interessant om de verschillende blogs te bezoeken en zo een wat ruimer beeld van de meningen te krijgen dan alleen het eigen gelijk bevestigd te willen zien. Ik moet altijd wel lachen om de 'ga lekker naar de linksche jooptrollen' hier of 'blijf bij je eigen extreemrechtse vriendjes op GS' daar. Ik denk dat velen op beide blogs komen.

andalucia | 28-02-17 | 13:19

Één getergd sms'je van Geert was blijkbaar voldoende om mevrouw Agema weer in het kippenhok van PVV-slaafjes terug te duwen. Hoe ironisch dat Agema nu alsnog "voor tirannen zwicht"...

18konijn | 28-02-17 | 13:18

Mooi hoe Nationalisme van aard wordt veranderd door betaalde agenten die claimen voor een volk diens culturele identiteit te staan. Het lijkt wel alsof het opgezet spel is om de geloofwaardigheid en het vertrouwen in nationalisme en daarmee de culturele identiteit te ondermijnen door mensen zoals Trump naar voren te schuiven die zich totaal voor lul zet, zoals een Wilders die af en toe echt totaal contra productieve acties uithaalt, of zoals Le-Pen die ook niet echt de nuance haalt. Het lijkt wel of het de 'aangereikte' opties zijn om maar niet het globalisme in de weg te zitten door te voorkomen dat er een nationalist naar voren komt die humaner en genuanceerder is. Die daadwerkelijk de culturele identiteit in bescherming neemt en daarmee eenheid creëert.

.. Whatever.

MikeLekkerBelangrijk | 28-02-17 | 13:15

In principe heeft Fleur gelijk vele teksten uit korannen = tirannen = nazie

Koeienflat | 28-02-17 | 13:14

@Grote Smurf | 28-02-17 | 13:07
Bij Joop is alles wat niet strookt met Herr Von Jolo direct troll en fascist.

Boeiend.

Rest In Privacy | 28-02-17 | 13:14

Wat is het verschil???

maar toch | 28-02-17 | 13:14

@doskabouter | 28-02-17 | 13:02
Bij Joop zeggen ze juist altijd dat de Geenstijl trollen er weer zijn als er een wat kritiesch geluid op links wordt gegeven.
Grote Smurf | 28-02-17 | 13:07

Sinds wanneer mag je bij joop een kritische (eigen) menig hebben dan? Je mocht daar toch alleen maar met de wolven in het bos meehuilen?

Sarcastisch varken | 28-02-17 | 13:14

Glasgow Argus | 28-02-17 | 13:08

Dank je voor de actuele info er moest wel iets gaande zijn gezien de tendens van de laatste maanden op GS.

Jammer dat de elite zoveel macht heeft.

slim blontje | 28-02-17 | 13:11

Dat had ik toch niet verwacht van Fleur. Het gaat hier om een monument voor menen die door de nazi's zijn vermoord. Dat ga je niet bekladden, of op welke wijze dan ook misbruiken. Het monument is alleen, en dan ook alleen, voor deze slachtoffers. Blijf er van af.

Nuuk | 28-02-17 | 13:11

-weggejorist-

Chicagoo | 28-02-17 | 13:11

bert.s | 28-02-17 | 13:08
Je bedoelt weervrouwe Marjon de Kont?

chicago river | 28-02-17 | 13:10

Wilders samen met Le Pen en Trump afbeelden in de vorm van een Godwin bij carnaval: satire, maar niet verstandig, Godwins werken altijd als een boemerang. Het plaatsen van een profielfoto van vandalisme jegens een oorlogsmonument: dom. Mag iets van gezegd worden. Bij deze gedaan door Ronaldo, en ook Fleur zelf realiseert zich dat de actie op zijn minst onverstandig was. Verder over tot de orde van de dag misschien?

andalucia | 28-02-17 | 13:10

Fleur is tegen tirannen en dus, iig voor mensen met meer dan 1 hersencel, vanzelfsprekend ook tegen korannen. Hup Fleur!

theo1610 | 28-02-17 | 13:09

Jullie kunnen me wat, ik stem toch op Fleur. Heb jullie trouwens net gemist in Purmerend denk ik, hoop dat jullie leuke beelden hebben vanavond.

Halveneger | 28-02-17 | 13:09

Is Ronaldo ongesteld?
Natuurlijk dooft het licht als je voor korannen zwicht. Dat weet iedereen met een goed stel hersens in de kop.
Hier is geen woord Frans bij. Prima opmerking, Fleur.

chicago river | 28-02-17 | 13:09

Ik zeg: Fleur mag wel eens in de Playboy.

BTW redactie. Moeten we niet eens wat meer aandacht schenken aan de nationale gezondheid. Bijv. het obesitas probleem bij de vrouwen van het NOS journaal.

Rest In Privacy | 28-02-17 | 13:08

Ronaldo.... jongen toch.

Heb je al besloten voor welke keten je hamburgers gaat bakken?

Rest In Privacy | 28-02-17 | 13:08

-weggejorist en opgerot-

Glasgow Argus | 28-02-17 | 13:08

@doskabouter | 28-02-17 | 13:02

Bij Joop zeggen ze juist altijd dat de Geenstijl trollen er weer zijn als er een wat kritiesch geluid op links wordt gegeven.

Grote Smurf | 28-02-17 | 13:07

Om de koran te bestrijden moet je strategisch op DENK stemmen en niet bekladden. Denk even dat DENK 10 zetels haalt. Ze gaan dan, tegen alles wat Nederlands is, schoppen. Dat gaat zo snel dat elke partij zich tegen DENK gaat keren. Op dat moment wordt de oorzaak ontdekt: Allah. En dan.... kan eindelijk de grote schoonmaak plaatsvinden.

Musset | 28-02-17 | 13:07

Het duurt altijd even voordat de joop trollen uit hun stink hol komen om hier even olie op het vuur te gooien. Maar ze zijn er.

doskabouter | 28-02-17 | 13:02

Wat een ontzettend sneu verhaal dit. Daar heeft Ronaldo wel dagenlang onderzoek voor moeten doen denk ik. Wat triest en wat een spijkers op laag water zoeken.

Steunpilaar | 28-02-17 | 13:02

Een volk dat voor korannen zwicht zal meer dan alleen verzetsmonumenten verliezen. Dan dooft het licht.

MogeWijEveOvergeve | 28-02-17 | 13:01

Heey hebben ze bij TMG het bod van John de Mol nu al geaccepteerd ?

slim blontje | 28-02-17 | 12:59

-weggejorist en opgerot-

MiloYiannopoulos | 28-02-17 | 12:58

Och, een foto van vandalisme gebruiken is niet zo slim misschien, want vandalisme = mag niet, kost geld, van andermans spullen afblijven etc. Maar de spreuk op zich is niks mis mee imo.

Merkelfapper | 28-02-17 | 12:58

Ik zie het probleem niet met de aanpassing voor die tekst.
Door steeds meer shariawetgeving boven de nationale wetgeving te plaatsen zijn we inderdaad voor korannen aan het zwichten.

Mastermattie | 28-02-17 | 12:56

Ludieke kunst dat moet kunnen. Er is niks gesloopt en het zet mensen tot denken aan.
Next.
Het bruggetje WOII en Islam is er 1 om niet te vergeten:
Grootmoefti Amin Al Hoesseini:
Amin al-Hoesseini genoot in de periode tot de Tweede Wereldoorlog in alle Arabische en islamitische landen een bijzonder groot gezag en was zeer populair omdat hij als vooraanstaand politicus ook een charismatisch leider was. In 1931 organiseerde hij een pan-Islamitisch congres te Jeruzalem, reisde het hele Midden-Oosten rond en verwierf politieke en financiële steun om oppositie te voeren tegen het Joods Nationaal Tehuis in Palestina en wist, gebruikmakend van deze kwestie, “de Arabische wereld ter verenigen in gemeenschappelijke haat tegen de Joden en Britten.
www.elsevier.nl/buitenland/blog/2015/1...

Feit is dat het Naziregime niet meer bestaat, maar dat de islamofascistische besturen hedendaags groter zijn als nooit tevoren.
nl.wikipedia.org/wiki/Amin_al-Hoessei...

rectormagnificus | 28-02-17 | 12:56

Misschien kunnen ze het voor onze Turkse medelanders in "Erdoğannen" veranderen.

Peter_K | 28-02-17 | 12:56

-weggejorist-

Grote Smurf | 28-02-17 | 12:54

haha, heel Geenstijl over de zeik want er wordt wat kritiek geuit op de PVV. Gasten, ga lekker Moslim worden zodat je zo kan reageren op alles want we zijn zo zielig. En dan ook nog een paar van "maar hunnie doen het ook". Is Geenstijl een kleuterklas tegenwoordig?

Het is vrij duidelijk wat Ronaldo bedoeld. Goed als je dat gezegde wil gebruiken maar verkracht er aanbeeld van een monument voor GVD!

Grote Smurf | 28-02-17 | 12:53

Geen letter aan gelogen, go Fleur!

groteKrul | 28-02-17 | 12:52

Fleur kan bij mij niets verkeerd doen.

Stijlicoon | 28-02-17 | 12:52

Ohhhhh wat heerlijk om al die zure reacties van onze PVV-aanhangers te lezen. Puur genieten.
.
Dat genieten zal na 15 maart alleen maar groter worden met de huidige ineenstorting van de PVV: de ratten verlaten het zinkende schip.
.

Vasjir | 28-02-17 | 12:52

Politiek en geloof tòch ergens verbonden terwijl we allemaal te horen kregen dat het niet kón. Volg Lubach maar eens, die doet dat stapje verder en begint bij het eigen geloof. Wel zo eerlijk...

Rest In Privacy | 28-02-17 | 12:50

Nou had ik Fleur Agema best hoog zitten maar dit maakt haar toch wel een beetje een sneue muts.

Berbaar | 28-02-17 | 12:48

Koran=tiran. Ik zie het probleem niet.

Vogelbeest | 28-02-17 | 12:44

Wat een sneu bericht Ronaldo. Je maakt een warhoofdig vergelijk tussen iemand die een monument beklad en Fleur Agema die zich terecht boos maakt dat Geert Wilders als tiran wordt weggezet; wilde je soms een suggestie wekken? Schertsfiguren Ronaldo, daar moeten wij om lachen. En jij hopelijk ook.

Cellinus | 28-02-17 | 12:42

doskabouter | 28-02-17 | 12:30

Ja knul, GS is allang niet meer alleen een website voor rechts werkloze tokkies die nog nooit ene flikker hebben gepresteerd en met het verstand van een strontvlieg.

litebyte | 28-02-17 | 12:41

wat een vaag zeik artikel...

RickKOnline | 28-02-17 | 12:41

koosnaam | 28-02-17 | 12:38

Wat mij betreft is Zentgraaff bij deze ruimschoots ingehaald door kwetsboy Ronaldo...;)

Sarcastisch varken | 28-02-17 | 12:40

Heerlijk, zo'n vrouw met titanium ballen.

solcama | 28-02-17 | 12:39

Eerst krijgen we zo'n moslim-kneus (blij dat die opgerot is uiteindelijk), en nu een halfzacht gekwetst deugend buklaafje als Ronaldo... what's next??
@Sarcastisch varken | 28-02-17 | 12:25

Ik zet in op Zentgraaff.

koosnaam | 28-02-17 | 12:38

Tirannie en de koran zijn synoniem. Dus prima van Fleur. Op naar 15 maart!

Lauwe Koffie | 28-02-17 | 12:37

Niets gesloopt, gewoon met tape over de letters geplakt.
Dus dat mag , vrijheid van meningsuiting.Deal with it.
En nee dat is ook niet racistisch wat een religie is geen ras.

Goldpaay | 28-02-17 | 12:37

Er zijn enkele letters veranderd , er is niets beklad.

alshetware | 28-02-17 | 12:36

GeenStijl heeft geen stijl meer door dit tendentieus ongefundeerde nodeloos kwetsende stuk van Ronaldo.
[sarcasme offf]

Reden | 28-02-17 | 12:34

Ronaldo is een verwarde man ; graag oppikken.

Koning BongoBongo | 28-02-17 | 12:33

Ik vind de aangepaste spreuk prima passen in de huidige tijd. Fleur heeft gelijk.

sinar2 | 28-02-17 | 12:32

-weggejorist-

doskabouter | 28-02-17 | 12:30

Stelio kontos | 28-02-17 | 12:18
Die #hoedan kun je ook aan Klaver en consorten stellen. Is namelijk zeer interessant om hun spierballentaal aangaande islamitische extremisten te horen, maar een oplossing hoor ik van hun ook niet. Want 'keihard optreden' is 1, maar ook hier geldt: Hoedan? Of: op welke manier dan?

Overigens vind ik de goedpraterij hier walgelijk. Dit is gewoon in dezelfde categorie voetballen met kransen op de Dam. Niet verdedigen. Zelfs helden of heldinnen maken (grove) fouten. Mag je gewoon benoemen hoor. Fleur vind ik altijd wel een goede politicus, eentje die lijkt op een capabel type. Dit is gewoon een dikke misser.

ZI | 28-02-17 | 12:30

@Implants
Kan je mij vertellen welke vrijheden waarvoor verzetsleden zijn gestorven je nu niet meer hebt door de islam?

kw_nl2 | 28-02-17 | 12:29

"Korannen" als nadere invulling van Tirannen is wat mij betreft een legitieme en actuele variatie op het origineel en ik zou niet weten waarom Mw Agema moraliserend aangesproken moet worden op deze "pun".

Homo homini lupus | 28-02-17 | 12:28

Ronaldo. Sneu neus, dit is toch gewoon grappig/sarcastisch bedoeld. Kan er wel om lachen. Jij niet. Deal with it dude

WatZalIkErvanZeggen | 28-02-17 | 12:27

Ik stem voor #koranverbrandingen2017 :)

Sarcastisch varken | 28-02-17 | 12:27

@paulvink | 28-02-17 | 12:20
Het is een herdenkingsplaats en inderdaad moet je daar met je poten vanaf blijven. Aan de andere kant, waarvoor zijn deze mensen gestorven? Voor onze vrijheid, die nu dag na dag afgenomen wordt.
Of deze mensen dan nog voor de goede zaak zijn gestorven is een tweede, ze hadden geen keus, wij (nog) wel.

Implants | 28-02-17 | 12:27

Sorry hoor; maar hier slaat Geenstijl de plank mis. Aub wel consequent blijven. Misschien volgende keer toch maar niet de politiek in gaan en choose your battles wisely.

Mordax | 28-02-17 | 12:27

Dan heet je @ Ronaldo... dat staat voor mij een beetje gelijk aan Priccilla, en iets verteld mij dan, dat je geen kaas hebt gegeten van verzetshelden, geschiedenis of vrijheid.
Want alleen wie zich kan indenken wat onvrijheid en verzet is, zal Agema niet veroordelen maar naast haar gaan staan.

deraderendraaien | 28-02-17 | 12:26

-weggejorist en opgerot-

Akke-de-Miekus | 28-02-17 | 12:25

Niets mis mee, een bekende historische spreuk aangepast aan de barre realiteit van 2017.
Of mag alleen deugend links zich bedienen van Godwins?
@ Leipniz | 28-02-17 | 12:10
Volkomen met u eens.
Moet je eens zien wat de andere partijen voor vuiligheid uitkramen

telelezer | 28-02-17 | 12:25

Eerst krijgen we zo'n moslim-kneus (blij dat die opgerot is uiteindelijk), en nu een halfzacht gekwetst deugend buklaafje als Ronaldo... what's next??

Sarcastisch varken | 28-02-17 | 12:25

-weggejorist-

jules degrelle | 28-02-17 | 12:24

Captain Pervert | 28-02-17 | 12:03
Lekkere Tetten? Hmmm interessant ik zal nog eens goed opletten!

Dirk III | 28-02-17 | 12:24

Geen touw aan vast te knopen, meneer Ronaldo.

Rest In Privacy | 28-02-17 | 12:23

Die focus op de Koran is misplaatst. Het is geen Bijbel. Er zijn aanvullende geschriften die je ook moet lezen om het breder perspectief te zien. Anders mis je wat. Dat leerde ik van prof. Hans Jansen. Machteld Zee raadt aan 'Reliance of the Traveler' te lezen.

wingload | 28-02-17 | 12:23

"GS; let op uw zaak want dom-linkse blogs zijn er in overvloed in NL."
@ TriestGeval | 28-02-17 | 12:14
+1

telelezer | 28-02-17 | 12:21

Klinkt meer alsof in deze GS, in casu Ronaldo,voor korannen is gezwicht..

roberto9715 | 28-02-17 | 12:21

Dat monument is toen niet beklad, Ronaldo. Dat waren n paar overgeplakte letters.

Alexander Pechkop | 28-02-17 | 12:21

Fok jou Ronaldo.

VerenigingVanDieven | 28-02-17 | 12:20

Dit is noch bekladding, noch vandalisme. Het zijn gewoon twee plakletters. Niettemin vind ik dat je zelfs dit niet moet doen: van een gedenkplaats blijf je gewoon helemaal af! Maar we moeten dit incident ook weer niet erger maken dan het is, en GS zet ons hier (bewust of uit domheid) op het verkeerde been.

paulvink | 28-02-17 | 12:20

@ Ronaldo | 28-02-17 | 11:59
Wat enorm "toevallig" dat dit vlak voor de verkiezingen wordt aangehaald.
Zum kotzen

telelezer | 28-02-17 | 12:19

GS die (terecht) kritiek heeft op de pvv... Kan Tom Staal dan aub eventjes stoppen met een karikatuur zijn van een journalist en gwn de vraag aan geert stellen: #hoedan?

Stelio kontos | 28-02-17 | 12:18

Beetje vergezocht dit.

TheOneWhoKnocks | 28-02-17 | 12:18

Zouden we al verschillende zaken in onze maatschappij kunnen benoemen waaruit blijkt, gebleken is, dat we reeds volop gezwicht zijn voor de koran?

Mariolo | 28-02-17 | 12:18

Dat die Rolinda geen kwetscash gaat eisen joh.

RenHoek | 28-02-17 | 12:18

Het klopt toch ook gewoon wat daar staat?

Als je voor korannen zwicht, dooft m.i. inderdaad echt het licht...

Niet zo zeiken a.u.b.!

Sarcastisch varken | 28-02-17 | 12:18

Maar om dit nu een topic waardig te vinden. Ik weet dat Ronaldo niet hartje PVV maar dit is wel muggenziften in het kwadraat.

Dirk III | 28-02-17 | 12:17

Wanneer komt Bart Nijman terug? Ik mis hem zo.

Ebert de R | 28-02-17 | 12:17

Koran is toch tiranniek?
Als de beste dichter nu had geleefd had hij waarschijnlijk ook voor het woord Koran gekozen. Komt tijd komt raad.

Dirk III | 28-02-17 | 12:15

Tirannie is een synoniem voor de Joden-, Christenen-, homo-, en vrouwenrechten-hatende kinderneukers a.k.a. gediscrimineerde moslims.

Mike2054 | 28-02-17 | 12:15

Bij Fleur gaat het er natuurlijk ook om te wijzen op het gepleegde plagiaat en dat plagiaat te corrigeren. Geloof ik heilig in.

vanhetvarken | 28-02-17 | 12:14

Goh, GS gaat ook al politiek correct doen.

Wobbelplatte | 28-02-17 | 12:14

-weggejorist-

TriestGeval | 28-02-17 | 12:14

De "kom er maar in, Libero zwitsals" topics lijken vooralsnog weinig discussie uit te lokken.

Dr. Blechtrummel | 28-02-17 | 12:13

Ronaldo | 28-02-17 | 11:59

Huh ?

netniet | 28-02-17 | 12:12

Welkom op Joop.nl

swagmachine | 28-02-17 | 12:11

Zwichten voor de koran is gewoon geen goed idee en op dit moment een wel serieuze dreiging.

Wat is er mis met actualiseren van situaties ?

vanhetvarken | 28-02-17 | 12:10

Niets mis mee, een bekende historische spreuk aangepast aan de barre realiteit van 2017.
Of mag alleen deugend links zich bedienen van Godwins?

Leipniz | 28-02-17 | 12:10

Woon er 5 minuten lopen vandaan. Een van de weinige positieve, relevante en creatieve uitingen binnen 10 minuten lopen.

En binnen die 10 minuten ben ik ook bij het Rijks.

Godsammekraken | 28-02-17 | 12:10

Koran = tiranniek. Dus wat is jullie probleem Geenstijl? Ik wens jullie veel soera's toe.

Mokum Kosher | 28-02-17 | 12:09

bijna iedereen denkt er zo over. (maar niet hardop graag want faxisme ofzoiets)

Cousin Eddie | 28-02-17 | 12:09

Geenstijl, zakdoekje nodig voor de traantjes?

Mokum Kosher | 28-02-17 | 12:08

wat een raar verhaal dit

marielle | 28-02-17 | 12:07

Sneu Agema.

dezenicknameisbezet | 28-02-17 | 12:04

Pfff, volkomen terechte analogie van mevr Agema maar GS wil nog even semantisch haarkloven op het deugorgel. Triest!

très cool | 28-02-17 | 12:03

Ai ai, Fleur. De voice of reason bij de PVV. En lekkere tetten. En dan toch dit. Jammer.

Captain Pervert | 28-02-17 | 12:03

-weggejorist-

batvoca2 | 28-02-17 | 12:03

Aha de dagelijkse PVV bashing / oorwassing. Dank..

batvoca2 | 28-02-17 | 12:03

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland