Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Cranky Henkie Krol haat reaguurders

topiccrankykrol.jpgHet is dat pensioenenplannen vol gouden pleepotten van onzorgvuldig administrateur Henk Krol (50 plus korting in de bus) al zo hilarisch en belachelijk zijn dat u alleen op de man kan stemmen als u een rancuneuze haatbejaarde bent, maar gottegot wat zitten er toch een paar pareltjes in het partijprogramma. Nemen we u mee naar pagina 11 van het document:
"35. Internet en sociale media. Anoniem internetgebruik tegengaan door invoering van een digitaal paspoort. [...]Vrijheid van meningsuiting is geen vrijbrief om anderen te beschimpen en om te schelden. Elkaar aanspreken op fatsoen moet normaal zijn. Smaad zwaarder straffen.
Nu weten wij uit betrouwbare bron (okee, mailtjes van woedende 50+ die wegens racistisch vuilbekken weggejorist en opgerot zijn) dat er heel wat van ulieden reaguurders in de doelgroep van Cranky Henkie vallen, maar trap er niet in! Voor u het weet moet u als Mevr. van Dorp uit Habbekutteveen reaguren, in plaats van onder DarkTemplar69 en wordt u bovendien ook nog eens continu sociaal bedrukt door de overige mensen, want sociale controle wordt hét internetthema van 2017, als het aan 50PLUS ligt. Dat moeten we toch allemaal niet willen mensen! Gewoon lekker kankeren over de nakende islamisering en het Coudenhove-Kalergiplan moet gewoon met gesloten vizier kunnen. Het open schijtriool van krankzinnige anoniempjes is van ONS!

Reaguursels

Inloggen

@bergsbeklimmer | 26-02-17 | 16:32
probeer eens dotvpn, een add-on voor firefox
liefst in combinatie met Block site tegen allerlei ongewenst doorlinken

kindapaas | 27-02-17 | 04:18

Zolang Henk mij niet feliciteert, mag hij roepen wat hij wil.

dubbelq | 26-02-17 | 23:51

Nou, nou, Geenstijl vol in het orgel tegen 50+ de laatste dagen. Wat is er aan de hand? Marketingbureautje heeft uitgewezen dat duo-twijfelaars tussen GeenPeil en 50+ gaan, dus de concurrentie moet even zwart gemaakt worden?

a9b2b1 | 26-02-17 | 23:19

GeenStijl is tof. Ze zijn helemaal niet zoals die PvdA die mensen uitsluit met een cordon sanitaire zodra die een andere visie hebben dan hun en daarmee verdeeldheid en haat zaaien. Nee, want als Asha ten Broeke en Wilma Verver een beroep doen op GeenStijl dat hun fiets is gestolen, dan zou GeenStijl een oproep plaatsen. En zo'n maatschappij wil ik hebben. Niet iemand gaan haten als die een andere mening heeft dan jij, maar gewoon als mens blijven respecteren! Jeuj!

DitjaarkrijgikAOW | 26-02-17 | 21:41

Samen met zijn beschermheer Nagel totaal de weg kwijt. Krol is goed voor spelleider in een bingozaal gevuld met ouwe demente en aan alzheimer leidende bejaarden. Charlatan met de gave van de oplichter heer Olivier. Eigelijk zou hij achter de tralies moeten inplaats van het gordijntje van 50 plus

Goedverdoemme | 26-02-17 | 20:39

Ik vind meneer Krol een onfatsoenlijke hypocriete zak uien.
Dat baseer ik op zijn uitspraken over samenwerken met meneer Wilders, het niet laten doorrekenen van zijn plannen waarin korte termijndenken hoogtij viert waardoor zelfs 50+'ers zwaar de sjaak zijn en ik moet altijd huilen van het lachen om de onkunde van meneer Krol.

Petskast | 26-02-17 | 20:15

Ik zit al klaar met bier en chips voor vanavond. Wie gaat als eerste Krol over de zeik krijgen.

jezusisonzin | 26-02-17 | 20:07

Ben niet onder de indruk, met een met bitcoin betaalde vpn.

Joris Driepitter | 26-02-17 | 20:02

50 plus is een prima partij en ik hoop oprecht, dat ze veel zetels van links afsnoepen. Toch ga ik voor de PVV.

oostermoer | 26-02-17 | 19:58

Een digitaal paspoort is een prima idee. Maar dan alleen voor mensen die geen kudt verstand hebben van internet. Zoals mensen van boven de 50.
His Lordship | 26-02-17 | 18:33

Pardon me, His Lordship, maar het enige waar mensen boven de 50 nou eenmaal wel verstand van hebben is kudt en naar mijn weten bestrijkt dat geslachtsdeel zo'n beetje de helft van het internet. Toch?

Ernst Oosters8389 | 26-02-17 | 19:24

Ik ben vorige jaar nog op vakantie geweest in Kalergi. Mooi gebied.

Mark_D_NL | 26-02-17 | 19:24

Henk Krol, de wandelende malversatie.. Ach, als kleine mensen lange schaduwen maken dan weet je dat dag voorbij is. (Confucius)

Croisantneuf | 26-02-17 | 19:20

Smaad zwaarder straffen, hij bedoelt natuurlijk al die mensen die hem, uiteraard geheel ten onrechte, beschuldigen van het achterover moffelen van pensioengelden. Henkie Panky zou naadloos passen in de EUcorruptiemolen.

HijgentHert | 26-02-17 | 19:06

LibertasSimplex | 26-02-17 | 16:25
Dat hij zijn paspoort altijd meeneemt is het gevolg van wetgeving ( legitimatieplicht)
Dat die legitimatieplicht alleen voor ons geldt en niet voor dobbernegers is een ander verhaal.

loze stijl | 26-02-17 | 19:01

Bij Henk Krol verwacht je eerder dat hij pleitbezorger is van een ander paspoort.

Nehemia | 26-02-17 | 18:44

Richard Coudenhove-Kalergi
Je leert van alles hier bij Geenstijl

Raad_maar_raak! | 26-02-17 | 18:40

bakoenin | 26-02-17 | 17:27
Welkom in de wereld van sarcasme.

Tha Man | 26-02-17 | 18:35

Een digitaal paspoort is een prima idee. Maar dan alleen voor mensen die geen kudt verstand hebben van internet. Zoals mensen van boven de 50.

His Lordship | 26-02-17 | 18:33

"Gewoon lekker kankeren over de nakende islamisering en het Coudenhove-Kalergiplan moet gewoon met gesloten vizier kunnen."
.
Vergeet het Verdrag van Straatsburg (1975) niet ; ).
www.dagelijksestandaard.nl/2012/09/de-...

Nehemia | 26-02-17 | 18:22

Overigens snapt minimaal de helft van Krols doelgroep niet hoe een computer werkt, laat staan wat reaguren is.
En homo's die seks hebben met veel verschillende jongere mannen, dat vinden ouderen in de regel ook niet al te fatsoenlijk.

LuckyGirl | 26-02-17 | 18:20

Devadip | 26-02-17 | 18:03:
Dank, 1 lijn met jouw "mutual benefits".
Kijk, Krol zal best wat aardige puntjes hebben, maar iemand die nog vóór zijn politieke carrière van zijn personeel hun pensioenrechten afpakt, die gaat mij niets vertellen over dat ik medelijden met hém zou moeten hebben.
Gewoon de zoveelste carrièrepoliticus dus, alsof we er daar nog niet genoeg van hadden.

LuckyGirl | 26-02-17 | 18:12

Man, man. Film Noir. Miles op het schavot.
@Ernst Oosters8389 | 26-02-17 | 17:50

Lol. Ja sorry, probeerde het reaguren volgens de kritische paranoïde methode. Toch veel gezondheid toegewenst (of juist niet?).

atheïstisch stemvee | 26-02-17 | 18:11

@bakoenin | 26-02-17 | 17:42

Ik zie de merkkleding en smartphone eigenlijk als compensatie voor de immateriele ellende die onze oudere generaties hebben binnengehaald. Andere budgetpost dus...

Parel van het Zuiden | 26-02-17 | 18:06

bakoenin | 26-02-17 | 17:42:
Voor de duidelijkheid, pensioen is een vuil spel dat niets met werkelijke solidariteit te maken heeft.
Ik denk niet dat ik het voor elkaar krijg iemand mij 1/3e van het loon te laten geven in ruil voor een belofte die over 50-60 jaar ingelost wordt als die gene nog leeft.

LuckyGirl | 26-02-17 | 18:06

Een gedachtepolitie die de boel gaat muilkorven lijkt me een belemmering om je mening openlijk te ventileren. Daarnaast hebben we al huisregels in hoever je mag reizen binnen tegelland.

Nehemia | 26-02-17 | 18:05

Henk Krol werd vakkundig neergesabeld door een journalist die eindelijk zijn werk deed, nl kritisch zijn Henk Krol gaf nergens antwoord op maar hield zijn eigen verkooppraatjes Iedereen die geen babyboomer is weet wat voor charlatans Jan Nagel en Henk Krol zijn De politieke zwanenzang van de babyboomergeneratie wordt een farce

lingo star | 26-02-17 | 18:04

"De westerse economieën zijn gebouwd op elkaar gebruiken in plaats van elkaar te verheffen"
Luckygirl 1759

Briljant verwoord. Idd probleem/uitdaging!!

Devadip | 26-02-17 | 18:03

bakoenin | 26-02-17 | 17:42:
Zonder die merkkleding en smartphones lag zo goed als de gehele economie op zijn gat.
Overigens te danken aan verdienmodellen die niet bedacht zijn door 50-, maar laten we ons niet tegen elkaar laten uitspelen op leeftijd.
Dat is precies wat 50+ probeert en dat biedt geen oplossingen.
De westerse economieën zijn gebouwd op elkaar gebruiken in plaats van elkaar te verheffen.
Om dat te doorbreken hebben we een verhevener persoon dan Henk "jouw pensioen weg én je baan kwijt" Krol.

LuckyGirl | 26-02-17 | 17:59

bakoenin | 26-02-17 | 17:19
Hear Hear. Ik behoor niet tot de doelgroep qua leeftijd, maar staande ovatie voor deze voltreffer!

Marie Curieux | 26-02-17 | 17:59

Geenzuiverkoffie | 26-02-17 | 17:29 en boekanin

Soldariteit in de vorm van mutual benefits is geen probleem. Brandverzekering, autoverzekering. Risicospreiding, prima, hartstikke nuttig.

Ons wordt verteld dat pensioenen net zoiets zijn, maar dan tussen generaties.

Wie dat gelooft heeft daar waarschijnlijk baat bij.

Devadip | 26-02-17 | 17:56

robertdoesnEro | 26-02-17 | 17:51
Haat? We gaan maar door met framen en stempeltjes plakken.
Nee meneer geen haat maar realisme, en bullshit kunnen scheiden van realiteit.
Erst kommt das Fressen, und dann kommt die Moral
Dat geld voor u en voor mij.
En voor iedereen van welke leeftijd dan ook.

bakoenin | 26-02-17 | 17:56

Ach ja, Henk Krol, die de moed had om bij Twan Huys - de grootste hypocriete linkse rat die er bij de NPO rondloopt - zijn fout toe te geven en daarvoor werd afgeslacht zoals we van Twan gewend zijn, krijgt ook nog even een trap na van een jankende hipster met hoedje en ruiperig sikje ter compensatie van een gebrek aan echte ballen.

Dat zou voor mij, en vele anderen al een reden zijn om op Krol te stemmen, ware het niet dat ik al op de door genoemde hipster met sikje en hoedje als Nazi weggezette Heer Wilders stem.

Hup Henk Krol!

Marie Curieux | 26-02-17 | 17:55

"Ha laat ik eens een doelgroep pakken waarbij ik niet nog eens 4 zetels kan verk*ankerenin een week", aldus Henk Krol.

* met een piq in zijn hol en ook nog 4 in zijn mond *

Disclaimer: Dat die laatste opmerking nergens opslaat weet zelf ik ook wel maar Henk is nu eenmaal een domme fliqqer.

netniet | 26-02-17 | 17:55

bakoenin | 26-02-17 | 17:42

Zoveel haat.
Ik heb daar een goed filmje voor gevonden,

www.youtube.com/watch?v=pBJ3guaPjbA

De haat vertaalt in fictieve actie, beter dan echt mensen afmaken. :

robertdoesnEro | 26-02-17 | 17:51

Wij atheïstisch stemvee | 26-02-17 | 16:23j
.
Reaguurders zijn het digitale equivalent van de hoestende man, dan wel vrouw, in lange regenjas op een donkere tochtige plek. Klokkenluiders zijn we.
.
En dan hebben we nog niet in de zakdoek gekeken die rood kleurde. Man, man. Film Noir. Miles op het schavot.
.
Ik ben met roken gestopt het nieuwe jaar, daarna stop ik, let op, geheid met drinken zodat ik als het zover is gezond kan sterven.....

Ernst Oosters8389 | 26-02-17 | 17:50

atheïstisch stemvee | 26-02-17 | 17:41
Juist, solidariteit bestaat alleen maar om onrust te voorkomen. Diegenen die er het meest mee zwaaien vullen hun zakken dan ook het meeste. Zie een Tichelaar, of Kok. Maar ook het graaiende VVD canaille wat kwaakt dat we moeten zorgen voor de problemen van mensen die in 2060 leven.
Rot toch op. U gelooft toch niet werkelijk dat het VVD canaille daar ook maar een seconde mee bezig is?
Solidariteit verkondigd door ordoliberalen is niets anders dan zorgen dat de status quo gehandhaafd blijft. Valt wat voor te zeggen als je in die positie zit dat je daar baat bij hebt.

bakoenin | 26-02-17 | 17:49

Onwelgevallige meningen moeten strafbaar worden. Het kan toch niet zo zijn dat iedereen zo maar een mening in het open riool gooit dat niet deugt?

roze_bril | 26-02-17 | 17:49

Hoon en wederhoon, Henkie.
Anonimiteit maakt ons allemaal gelijk.
Dus nu moet ik volgens jou prijsgeven dat ik al 4 jaar reaguur vanuit de EBI?

LuckyGirl | 26-02-17 | 17:48

Henk Krol is een smerige fascist. Vrijheid van meningsuiting gaat nu juist WEL over het recht van spreken van mensen met wie je het niet eens bent. Mensen die na vandaag nog op 50 plus willen stemmen zijn barbaren. Geen uitzonderingen.

a1a2a3 | 26-02-17 | 17:43

Parel van het Zuiden | 26-02-17 | 17:36
Be my guest, maar dan graag even terug storten wat de staat de afgelopen 40 jaar van me gejat heeft zodat uw consumerende en hedonistische generaties in merkkleding en met smartphones kon rondlopen.

bakoenin | 26-02-17 | 17:42

@bakoenin | 26-02-17 | 17:19
Toptegel! Solidariteit is vaak als altruïsme, het indekken van zichzelf voor het geval dat. Met als beloning een goed gevoel over jezelf. Toch is het goed dat er ietsiepietsie afgedwongen solidariteit is (voor het geval dat natuurlijk).

atheïstisch stemvee | 26-02-17 | 17:41

Gisteren is Krol door Twan Huijs vakkundig afgemaakt, helft v/d zetels pissen binnen 1 week.
Maar met dat 65 verhaal heeft Krol wel een punt, hoe simpel kan het zijn om ff een berekening op een whiteboard neer te zetten, doet tie niet, gemiste kans.

Uw verz advs | 26-02-17 | 17:40

@hotnot | 26-02-17 | 17:39
Wel een glasverzekering afsluiten!

Geenzuiverkoffie | 26-02-17 | 17:40

Geen optie. Ik wil natuurlijk wel anoniem kunnen blijven kankeren op de islam zonder dat er een ontketende colonne Golfjes GTI mijn richting uitkomt.

Nehemia | 26-02-17 | 17:40

Maar hoe staat de PVV hier in? Heeft Wilders hier ook een standpunt over?
Die is dacht ik ook niet zo erg voor het anoniem reaguren.
VVMU, OK, maar dan wel dat je duidelijk ziet wie wat zegt.
Ondertussen ben ikzelf ook te laf om een PVV poster in m'n raam te hangen.

hotnot | 26-02-17 | 17:39

Oh en dus ook nogal achterhaald. Soort van we zouden een website moeten hebben, met foto's en werkgevers en namen en je familie die het ook kan zien zodat mensen niet zo onfatsoenerig doen en we noemen het dan feestboek of zoiets, it will be huuuge. Oh wacht..

Ohja | 26-02-17 | 17:39

Het CDA is met Buma ook al een enge fatsoensrakkerpartij aan het worden
Overigens 50plus dekt de lading niet: het is de Babyboomerpartij en die kunnen niet voldoende aangepakt worden

lingo star | 26-02-17 | 17:37

Geen anonimiteit helpt niet om mensen aardiger te laten doen. Als dat zou helpen, dan zou iedereen op facebook aardig doen tegen iedereen. Dat is niet zo. Sterker nog. Ik ken vele anonieme fora waar men aardiger tegen elkaar is dan in de gemiddelde facebook discussie. Men denkt dat als mensen hun naam erbij staat, ze dan niet zouden zeggen wat ze zouden zeggen. Serieus tuigvolk cared daar niet om. Impulsief scheldvolk ook niet, want impulsief. Het idee dat men alleen maar naar doet als anoniem is nergens op gebaseerd, een aaname en als je kijkt wat men op facebook zoal uitkraamt helemaal niet waar.

Ohja | 26-02-17 | 17:36

@bakoenin | 26-02-17 | 17:19

Jee bakoe, heeft u nog haar op uw hoofd?
.
Als er geen solidariteit is heeft u er vast geen bezwaar tegen als de jongere generaties per subiet stoppen met bijdragen aan pensioenfondsen?
En dan niet mauwen over verlaging van de pensioenuitkeringen, hè.

Parel van het Zuiden | 26-02-17 | 17:36

robertdoesnEro | 26-02-17 | 17:27

Nope. :)
Ik doe niet aan trollen. :)
Ik gaf enkel een advies.

robertdoesnEro | 26-02-17 | 17:35

Yvon Jaspers: 'Hoe voelt dat nu?'
Henk Krol: 'Ik denk aan de HONDERDDUIZENDEN slachtoffers!' slaat met vuist op tafel bij DWDD

HetOorAakel | 26-02-17 | 17:32

Hoe vaak moet nog blijken dat mensen onder pseudoniem het aardigst met elkaar om gaan.
Hoe meer mensen van elkaar weten, hoe meer ze elkaar pijn kunnen doen Ik zie de knokploeg al vragen naar kutjebef99 als die wat fout heeft gezegd op internet. Dat terwijl ik laatst hier op de site een verhaal heb gelezen hoe iemand helemaal stuk werd gemaakt om foute ideeën op Tinder.

frank87 | 26-02-17 | 17:31

robertdoesnEro | 26-02-17 | 17:27
Ach jeetje, gaan we framen en stempeltjes plakken?
Probeer eens iets inhoudelijks misschien is het dan het lezen waard.

bakoenin | 26-02-17 | 17:31

Ik vind Bakoenin wel goed bezig eigenlijk. Er is geen solidariteit, punt.

Geenzuiverkoffie | 26-02-17 | 17:29

Henk kol is een smerige oplichter, subsidieparasiet, fraudeur en belastingontduiker.
Geen Laster of smaad lijkt mij, gewoon feiten.
Mensen moeten vrij en anoniem kunne reageren en niet zodanig dat de sjaria politie over 10 jaar bloggers opspoort en van het dak af gooit. Het voorstel van deze ouwe nicht is dan ook crimineel.

Astroturfer | 26-02-17 | 17:29

bakoenin | 26-02-17 | 17:19

Het zou je goed doen om je iets minder psychopathisch te gedragen. :) No offence.

robertdoesnEro | 26-02-17 | 17:27

Tha Man | 26-02-17 | 17:25
Natuurlijk, pak van iedereen het stemrecht af waar je het niet mee eens bent en noem dat dan democratie.

bakoenin | 26-02-17 | 17:27

Je mag niet stemmen voor je 18e. Misschien moeten we het stemrecht ook maar afpakken na een bepaalde leeftijd als je dit soort achterlijke dingen gaat roepen.

Tha Man | 26-02-17 | 17:25

Een digitaal paspoort...?
En de volgende stap: ieder burger een onderhuids chipje..?
Dat maakt ut helemaal transparant he...? Krolse henkie.

Kanarie_Geil | 26-02-17 | 17:22

DarkTemplar69 | 26-02-17 | 17:18
Nee voor mij doet u er niet toe. Ken ik u soms?
Hoepel toch op met je zogenaamde solidariteit. Die gaat alleen over hoe jij je daar het beste bij voelt.

bakoenin | 26-02-17 | 17:21

Nee, dan het partijprogramma van de 'vrije democratische partij' welke ik gisteren in mijn brievenbus mocht ontvangen...
Enige punten (krom taalgebruik is letterlijk overgenomen van hun pamflet!):

* afschaffing homosexuele huwelijken
* verlaging van de rente
* verlaging van de zorgverzekeringen
* aftrekbaar tweede hypotheek
* Verlaging van de hypotheek
* afschaffing subsidie geld bedrag joodse instellingen
* afschaffing subsidie Anne Frank huis
* meer allochtonen in hogere posities
* verhoging van salaris en uitkeringen
* invoeren halal slachten
* vrijheid in godsdienst (moskee verbouwing)
* invoering openbaar (moslim) gebedsoproeping
* afschaffing zwarte Pite
* verbod op coffeeshops
* invoering softdrugs in zorg basispakket
* invoeren racisme politie
* aanpakken van racistische rechters
* aanpakken van racistische politie (korpsen)
* verbod op euthenasie
* verbod op abortus
* hogere rente geld lening aan de IMF
* verlaging pensioen leeftijd naar 56 jaar
* meer onafhankelijke Centraal plan bureaus komen voor evenwichtigheid
* meer allochtonen op hogere posities zoals bij rechtbanken, openbaar ministerie bij justitie en politie
* geen verbod op alle Nederlandse producten naar buitenland
* kwijtscheldingen voor burgers met hogere prive Schulden aan belastingdienst en banken
* stem recht aan alle Nederlandse burgers zonder Nederlandse nationaliteit
* strafbaarstelling media pers TV zenders die racistische en oproeiend en verdeeldheid veroorzaken
* afschaffing boerkaverbod
* positieve discriminatie voor allochtonen

FW Ta-183 Huckebein | 26-02-17 | 17:21

Jee Zentgraaff, heb je al haar onder je kin?
Luister eens Zentgraaff, het interesseert me geen drol hoe het met jou en je generatie gaat over een jaar of 30.
En waarom zou me dat moeten interesseren?
Het maakt jou tenslotte ook geen drol uit hoe het met mij gaat en of ik nu leef of dood ben. Of ik nu gelukkig ben of lig te rollen in mijn eigen stront.
Ik heb 42 jaar 50 % van mijn inkomen aan de staat gegeven (verplicht) en ik ga er van uit dat jij alleen nog maar geprofiteerd hebt en daarom stukjes mag schrijven. Ik moet nog een jaar of 10 en hoop dat te overleven met werken en studeren en studeren en werken. Daarna Zentgraaff, mag je van mij doodvallen. Net zoals ik van jou mag doodvallen en dat je daarna alles nog pikt wat ik na laat. Er bestaat geen solidariteit. Dus lul daar dan ook niet over en rot op met je hypocriete moraliteit.

bakoenin | 26-02-17 | 17:19

Stem nooit 50 plus. Eigen groepje eerst partijen zijn egoistisch en asociaal. Alsof andere mensen er niet toe doen.

DarkTemplar69 | 26-02-17 | 17:18

Niet anoniem reaguren/tweeten is de definitieve nekslag voor de VVMU. Het politieke tuig weet dat en wil het om die reden.

Fijnstoffer | 26-02-17 | 17:17

En hoe willen ze dat technisch gaan realiseren?

sinar2 | 26-02-17 | 17:15

Dan volgt hier het volledige naam, adres, telefoon bestand van alle Nederlandse kamerleden, bestuurders, journalisten en leden Koninklijk huis, met inbegrip van bankrekeningnummers, gemeime minaars, vrouw en kinderen, en alle strafbladen if any.
Alles in een handzaam pdf-je, in het kader van volledige openheid en transparantie.:
............
............
............
just joking.
Dit laten we aan de betrouwbare overheid over.
U weet wel, die u internet en telefoon aftapt, internetgedrag opslaat, 100000 camera's heeft en precies weet wat u op de bank heeft staan en met wie u het gedaan heeft de laatste tijd.

King of the Oneliner | 26-02-17 | 17:08

Krol, rot eens op naar Noord-Korea...

EefjeWentelteefje | 26-02-17 | 17:07

Die gast is gek, digitaal paspoort... dan sluit hij zichzelf uit van het internet. Hij denkt er blijkbaar niet aan dat hij dan tot op de bit toe gevolgd kan worden en hij 0 privacy zal hebben. Maar daar heeft hij waarschijnlijk nog niet over na gedacht.

Zoon van Boer | 26-02-17 | 17:06

Maar er zijn morele regels. Je wilt toch niet zoiets meemaken als Amanda Todd.

robertdoesnEro | 26-02-17 | 17:05

Henk Krol heeft goede punten met zijn partij en ook mindere punten, maar zijn realistische en pragmatische aanpak en kijk op zaken is verfrissend. 50 Plus zou sowieso een rol van betekenis kunnen spelen in de volgende kabinetsformatie, het is nu eenmaal zo.

smdyasc | 26-02-17 | 17:05

@Parel van het Zuiden | 26-02-17 | 16:48
Sommige verlichte geesten denken dat als je de mogelijkheid tot anoniem reageren wegneemt, dat dan het onbehagen als vanzelf verdwijnt. Het zal slechts eindigen in verstikkende pogingen totale controle te krijgen over de persoonlijke levenssfeer. Dan worden we een China. Minder overheid graag, niet nog meer.

Aan de andere kant; de comments onder YouTubefilmpjes zijn wel een absoluut dieptepunt van onze beschaving. Moeilijk

atheïstisch stemvee | 26-02-17 | 17:01

-weggejorist-

Up2me | 26-02-17 | 16:56

Heeft er iemand een indiaan in de familie?
Dan wil ik graag dat die me tamtam leert spelen dan kan ik daarmee reaguren. Mocht dat niet lukken dan wil ik van Joris graag toestemming om het per postduif te doen.

pa_niek | 26-02-17 | 16:56

Olleke, bolleke, rebusolleke,
Olleke, bolleke, Krol!

maar toch | 26-02-17 | 16:54

Ach, ach dat steeds maar alles veranderen. Ik kan er niets aan doen maar in het duits zeggen ze het mooi:
(google translate voor wie de taal niet machtig is)
Wir ändern morgen, wir ändern heut,
wir ändern wütend und erfreut.
Wir ändern, ohne zu verzagen,
an allen sieben Wochentagen.
Wir ändern teils aus purer Lust,
mit Vorsatz teils, teils unbewusst.
Wir ändern gut und auch bedingt,
weil ändern immer Arbeit bringt.
Wir ändern resigniert und still,
wie jeder es so haben will.
Die Alten ändern und die Jungen,
wir ändern selbst die Änderungen.
Wir ändern, was man ändern kann,
und stehen dabei unsern Mann.
Und ist der Plan auch gut gelungen,
bestimmt verträgt er Änderungen.
Wir ändern deshalb früh und spät
alles, was zu ändern geht.
Wir ändern heut' und jederzeit,
zum Denken bleibt uns wenig Zeit.

pa_niek | 26-02-17 | 16:51

'Onbetrouwbare gladjanus!', dat is wat mijn onderbuik altijd schreeuwt bij het horen en/of zien van Henkie K.
Wat dat betreft past hij naadloos in de 2e kamer.

Jackanders | 26-02-17 | 16:50

Nog een destructief idee van 50+ is om huisartsenpraktijken 7 dagen per week open te houden. Fataal voor de laatste solopraktijken, die daardoor moeten fuseren met een groepspraktijk of een peperdure waarnemer in moeten huren. Want ik zie mijn toch al zwaar overwerkte huisarts geen zeven dagen per week dienst draaien. Haar personeel ook niet. Daarvoor bestaan de huisartsenposten juist. Ook groepspraktijken worden nodeloos op hoge kosten gejaagd. Gelukkig was ik toch al nooit van plan om 50+ te stemmen. Gelukkig, want ik hoef het programma dan niet helemaal door te spitten op zoek naar meer totaal wereldvreemde waanideeën over een maakbare samenleving. Internetpaspoort. Hoort daar ook een computerbrevet bij? Vast niet, want het aantal 50+ digibeten neemt exponentiëel toe met de leeftijd. En dan het schrikbeeld van dubbele internetpaspoortiërs. Nee Krol, doe eens snel realistisch maken dat programma van jullie.

Nivelleermarionet | 26-02-17 | 16:49

@atheïstisch stemvee | 26-02-17 | 16:23

Ik ben gewoon een burger die zijn mening ventileert. Zo'n domme trouwens, die politiekcorrecte retoriek niet kan luchten of zien. Zo eentje die wel dood mag. Geen klokkenluider, geen waakhond.
.
Ik reaguur anoniem omdat in dit land mensen vermoord worden om hun mening. Met volmondig goedkeuren van de politiekcorrecte profeten. Ik zou graag met open vizier de discussie in gaan, maar mensen die zichzelf als moreel en intellectueel superieur beschouwen stellen daar dus iets te permanente consequenties aan.
.
Wellicht dat een open discussie ooit kan. Zo lang we politiekcorrecte messentrekkers laten haatzaaien, demoniseren, en bedreigen zal dat moment nooit komen.
.
Er is op zich nog hoop. Weet u wat het met tirannen is? Vroeg of laat komt de boemerang terug. Ik wens iedere Nederlander die ook maar een enkel vergoeilijkend woord voor politieke moordenaars heeft opgebracht die boemerang hartelijk toe.
.
Laten voor hen hopen dat ze niet krijgen wat ze anderen toewensten. Minder doen zou onszelf verlagen tot het niveau van dat politiekcorrecte gespuis zijn.

Parel van het Zuiden | 26-02-17 | 16:48

Henk Trol, je bent een bitchie queen fuck you..

*wacht op zwarte busjes*

Shadow112 | 26-02-17 | 16:48

@Berbaar | 26-02-17 | 16:34

De grondwet is inderdaad een vodje want wordt door onze eigen overheid dagelijks met voeten getreden.
Als je als land niet eens een constitutioneel hof hebt om alle wetten die in strijd zijn met de grondwet te toetsen ben je als land een bananenreplubiek.

Oh ja, de grondwet bestaat uit dan één A4-tje, wat een papierverspilling!

Pieter V | 26-02-17 | 16:47

Hypno2050 | 26-02-17 | 16:41

U heeft Hypno2050 als naam op uw geboorte-akte en staat als zodanig ingeschreven in de GBA? #vragen

Bijtendehond | 26-02-17 | 16:45

Met een partijleider als Henk Krol heb je geen politieke tegenstanders meer nodig, die man is in staat nog vóór 15 maart de partij muurvast in de 'nul-positie' te zetten. Waarna Jan Nagel zijn boekje 'Persoonlijke politieke successen van de afgelopen decennia' weer met een gerust hart kan opbergen in de kluis.

Zenzeo | 26-02-17 | 16:44

Het is toch Schubbekutteveen? Maar dat terzijde:
.
@Hypno2050 | 26-02-17 | 16:41
.
Nuanceren doen we later wel. Eerst even alles lekker zwart-wit overbrengen, dan is dat maar duidelijk. Nuance is voor mietjes!

Brou Is Back | 26-02-17 | 16:44

@Hypno2050 | 26-02-17 | 16:41
Dat je ouders je Hypno2050 hebben genoemd. Heb je daar nu vaak last van?

atheïstisch stemvee | 26-02-17 | 16:43

Van mij mag die anonimiteit er ook af. Maakt alles een stukken transparanter en wellicht iets meer genuanceerd.

Hypno2050 | 26-02-17 | 16:41

Nou, dan reaguur ik wel per pampieren post.

brughslurph | 26-02-17 | 16:41

Zolang het nog anoniem kan wil ik Henk Krol er nog even aan herinneren dat hij een onbetrouwbare lul is die het pensioen van zijn personeel gebruikte voor de aankoop van een pornovilla en een appartement in Amsterdam en rondreed in een dure sportwagen.

Osdorpertje | 26-02-17 | 16:37

Ach ze hebben allemaal wel idiote plannetjes.
De één met een onzinnig digitaal paspoort, de ander denkt dat de Grondwet gelijk is aan een vodje A4.

Berbaar | 26-02-17 | 16:34

Kon gisteren en vanochtend niet reageren met mijn Oostenrijkse IP adres. Geenstijl is vast begonnen met internet af te sluiten voor Nederlanders uit den vreemde?

bergsbeklimmer | 26-02-17 | 16:32

"Anoniem internetgebruik tegengaan door invoering van een digitaal paspoort."

1984 Internet, welkom! Als ze dit invoeren is de NL IT hosting industrie zwaar de lul.

harry21 | 26-02-17 | 16:27

Krankzinnige anoniempjes.. Iets meer respect gaerne!

MinderStijl | 26-02-17 | 16:25

Zo'n man neemt, waarschijnlijk vol onzekerheid over wat je wel en niet mee mag nemen over de grens, zijn paspoort mee als -ie naar Drenthe moet. Lekker laten babbelen. Morgen is -ie het weer kwijt. En dan begint -ie opnieuw.

LibertasSimplex | 26-02-17 | 16:25

Ik heb het program van 50-plus gelezen en vind dat ze best wel een hoop goede punten hebben. Tevens willen ze ook wel samenwerken met de PVV. In mijn ogen een (50)plus punt
Maar ach,.. verkiezingen, dus ook het 50-plus bashen is nu begonnen.

telelezer | 26-02-17 | 16:25

Wij reaguurders zijn het digitale equivalent van de hoestende man, dan wel vrouw, in lange regenjas op een donkere tochtige plek. Klokkenluiders zijn we. Waakhonden van de democratie! En nog veel meer van die dingen.

atheïstisch stemvee | 26-02-17 | 16:23

Waarom smaad zwaarder bestraffen? Het gaat toch prima zo?
.
Miljoenen fout stemmende Nederlanders wegzetten als nazi, fascist, xenofoob, tokkies moet gewoon blijven kunnen, hoor. Zo ook met het doodsbedreigen en demoniseren van die mensen.
.
Echt. Dat veranderen om het veranderen. Dit land gaat er aan kapot.

Parel van het Zuiden | 26-02-17 | 16:21

-weggejorist-

Nico de Vries | 26-02-17 | 16:20

Weet je wie ook smaad zwaarder wilde straffen?

HijgentHert | 26-02-17 | 16:16

Hij heeft gelijk. Fuck Facebook.

RickTheDick | 26-02-17 | 16:15

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken