Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Joehoe @JesseKlaver... Geef eens antwoord

Goedemorgen, toekomstig afkomst-premier van alle witte Nederlanders. Twitteraar KizaMag, fulltime neger en bekend van potsierlijke onzin-artikelen in de Volkskrant, wil graag iets van u weten. En die comments onder uw Feestboek-post liegen er ook niet om. Nou mijnheer Jezus, we horen het wel. Okthxbai.

Reaguursels

Inloggen

@BlowingBubbles | 14-01-17 | 17:01
Eens, want écht wit is geen mens.

van heinde en verre | 15-01-17 | 18:07

AUB geen olie op het vermeende discriminatie-vuur gooien.

Zosima | 15-01-17 | 16:59

Ik zie vooral hele domme mensen.

Spare Rib | 15-01-17 | 16:04

@ implosie | 14-01-17 | 20:30
Mooi gevonden, Jesse de Berber!

Lexus01 | 15-01-17 | 15:19

Grootheidswaanzin Jesse ? Jezelf naast Obama zetten, terwijl je meer hebt van je tweelingbroer uit Boston. Groen Links wil Nederland net zo groen maken als Noord Korea, nu nog de doctrine van Kim overnemen Jesse, lang leve 't communisme.

Sweetlakecity | 15-01-17 | 14:24

Vooral Groen Links groot laten worden! Dan kan Jesse Feras nog meer van zijn Marokkaanse broeders binnen halen!
Bij GL denk ik vooral aan de GL advocate B. Bohler, die Volkert v.d Graaf verdedigde!
En denk ik ook aan GL politicus W. Duyvendak en aan Rara de linkse terreur organisatie!
Wij kunnen beter de dijken doorsteken, als de Nederlanders zo stom zijn om op GL te stemmen!

Lexus01 | 15-01-17 | 13:10

Bij Groen Links moet ik altijd denken aan Scientology en Jesse Klaver in de rol van Ron Hubbard. Ook zo'n club gelovigen voorzien van een messias.

oliebolletje123 | 15-01-17 | 12:50

Groenlinks is de oude Communistische Partij Nederland. Wie daar op stemt is toch compleet van de pot gerukt.

Old_Spice | 15-01-17 | 12:42

Groen links is een partij die afstamt van: communisten, maoïsten, krakers en links radicalen, de rara beweging etc. Wat een toegevoegde waarde voor ons land nietwaar?
Nederland gaat failliet met hun programma.
Deze lieden zijn ook niet uit te roeien helaas. In feite zijn het vaak egotrippers en linkse zakken vullers ( Rosenmoller, Halsema) of idiote bestuurders: Singh Varma, Meijer, Duivestein, etc.
En dan hebben ze nu een meneer Klaver, waarvan ik vind dat hij een te lage, dus eigenlijk geen, opleiding heeft en bovendien te weinig levenservaring om bestuurder te zijn in Nederland.
Hoe kan een verstandig mens op deze jongen stemmen?

Klaver zou meer passen in een voorstelling van een amateur gezelschap, waarin hij Obama speelt en hij achteraf denkt dat hij het bijna nog is ook.

Zijn ergerlijke imitatie gedrag van Obama geeft aan dat hij niks van zichzelf heeft. Dat is toch geen bestuurder?

joost2 | 15-01-17 | 12:18

Verschrikkelijk, deze Barack O'Klaver.....

donkeyman | 15-01-17 | 10:48

Dacht eerst dat het Hans Klok was na een alomvattende goocheltruc.

Tis nie waar! | 15-01-17 | 09:20

Never send a boy to do a men's job,..........it must be a lady.

John.F.Kennedy

hovawart | 14-01-17 | 23:04

Links haalt nog geen 60 zetels dus links blok aan regeren zal niet gebeuren. VVD - D66 - CDA - GL zou kunnen

piratenpartij | 14-01-17 | 22:31

Tenenkrommende wereldvreemdheid.

Rest In Privacy | 14-01-17 | 22:08

Jesshje met zijn beshjlishjesshje. Denkt dat alles creëerbaar is, zelfs draagvlak.

Carryon | 14-01-17 | 21:49

jesse de berber waant zich een Joodse messias.

implosie | 14-01-17 | 20:30

Even een Godwinnetje:
Zie hier de rasechte producten van het Lebensbornproject. De fuhrer zou tevreden zijn, behalve met die halfbloed in het midden.

IndoFortuyn | 14-01-17 | 20:29

@kizamag en elke andere nederlander van niet-nederlandse afkomst (ofzo), word lid en ga naar dit soort bijeenkomsten. Of het nou GL of PVV is, hou op met mekkeren aan de zijlijn en zorg dat je er wat aan gaat doen, door er bij te zijn. Kom niet aan met het argument dat "de witte man" je er niet in laat, want weigeren van lidmaatschap van een politieke partij is bijna onmogelijk. Maw geen woorden, maar daden! Bommen en Granaten nog aan toe!

KapiteinHaddock | 14-01-17 | 20:26

GroenLinks: witter dan de PVV.
Meer, meer, meer witten in de partij GroenLinks.

Raider Twix | 14-01-17 | 19:47

Bah, heel m'n avondeten weer over m'n toetsenbord. 5 minuten na de foto zat hij vast al weer terug in z'n kleedkamer met diezelfde foto. *Fapfapfapfapfapfap*

DerFoehrer | 14-01-17 | 19:39

In Scandinavië gold heel lang de onderlinge strijd wie er percentueel de meeste vluchtelingen opnam. Maw wie het beste gutmensch was. Vooral Zweden en Noorwegen staken elkaar naar de kroon. Gevolg is nu dat in de grote steden je struikelt over het aantal bedelaars. Er no go areas zijn ontstaan, en dat criminaliteit er welig tiert. Applausje voor jezelf

Tirade | 14-01-17 | 18:38

Vrouwen mogen best stemmen op Jesse Obama omdat ze een natte kut krijgen. Ik stem op Fleurtje Agema omdat ze lekkere tieton heeft....

Andere zaken om op te stemmen in Nederland heb ik nog niet kunnen ontdekken. Want het niveau is verder erg laag.

Uitzondering is Omtzigt... maar ja, CDA heeft me ooit verraden bij een zeker referendum, en iemand die die partij vertegenwoordigd kan ik dan principieel niet op stemmen.
Omtzigt zou een bij de PVV moeten gaan... dan halen ze 76 zetels.

Oepsie1234 | 14-01-17 | 18:37

De Marxistische Groen Links verlosser is inderdaad een snotneus. Omhooggevallen - dat wel.

Nehemia | 14-01-17 | 18:31

Volgens mij heeft Jesse zelfs gordijnen met Obama print. U weet wel - de president die Libië en Syrië naar de kleauten heeft geholpen om over de steun voor Saoedi Arabië die in Yemen aan het slachten is maar niet te spreken.

Nehemia | 14-01-17 | 18:29

De degeneratie slaat diepe wonden.

Nehemia | 14-01-17 | 18:26

Een zaal vol lekkere wijven, maar een kandidatenlijst die nog meer lijkt op een de Adams family, dat krijgen alleen links-gekkies voor elkaar.

Copycrauw | 14-01-17 | 18:12

Hoeveel GL-stemmers hebben een houtkachel?

Carmelita | 14-01-17 | 18:08

Ik mis nog een aureool rond het hoofd van deze zelfingenomen groene messiasachtige.
Wat een theater daar......

Gravin v Kippenbouth | 14-01-17 | 17:17

Zo te zien is JFKlaver de enige allochtoon daaro #sowhite

Wel ironisch dat het beoogde achterban (moslims) niets geeft om de partij die het meeste voor ze wil doen.

Moslims zullen wel PvdA, D66 en nu DACHT gaan stemmen, afhankelijk van de etniciteit van de kandidaten per partij.

Graaf_van_Hogendorp | 14-01-17 | 17:16

DearMud | 14-01-17 | 13:13
Stem daarom FvD of VNL in maart.

BlowingBubbles | 14-01-17 | 17:10

@bananabanana | 14-01-17 | 13:49
Zweden idd wat er gebeurt als Groenlinks de macht zou hebben. Maar in Zweden speelden de christendemocraten, liberalen en socialisten onder één hoedje en ze omarmden allemaal een soort Groenlinks ideaal. Zweden moest en zou multicultureel worden en kritiek op masssa-immigratie was/is: racisme=nazi=holocaust.
Ik keek nog eens een filmpje terug van Jesse Jackson op bezoek in Zweden. Hoe hij de mensen wijs maakten dat omdat de Zweden kennelijk in slaven handelden in een ver verleden dat ze nu maar hun eigen land moesten opgeven. Erg triest.

McStuiver | 14-01-17 | 17:08

Waar zijn al die mensen waar deze partij zo voor in de bres springt??
Ik snap er niks van! | 14-01-17 | 10:56

Die zijn zelf doorgaans niet zo 'progressief'....

BlowingBubbles | 14-01-17 | 17:03

kapitein_iglo | 14-01-17 | 10:47
Laten we gewoon 'BlankLinks' zeggen en het Joop vocabulaire hier niet overnemen. Blank, niet wit.

BlowingBubbles | 14-01-17 | 17:01

Wat een verzameling blanke mensen, het lijkt de ku klux clan wel

lingo star | 14-01-17 | 16:46

Jesse Barack Trudeau Obama is dus de nieuwe Jezus?

rijk | 14-01-17 | 16:44

Als Klaver president van Nederland geworden is stap ik per direct in het beroep "kunstenaar"
Ga ik lekker in een caravan van stad tot stad vlinders, stoelen en bomen uitbeelden.
Met €270.000 subsidie per jaar kom ik dan wel uit.
(Ps, wat een onzin? Helaas was dit enkele jaren geen uitzondering ) kunst en cultuur noemden ze dit....

pannekoekgezicht | 14-01-17 | 16:39

Klaver ? Who the fuck is Klaver ?

oter | 14-01-17 | 16:28

Meisjes van Groenlinks neuken het lekkerste. Wel hier en daar wat overtollig haar, maar als je biologische scheerschuim koopt scheren ze het ter plekke af. Je mag zelfs meekijken.

Admiraal Balthasar | 14-01-17 | 16:20

Klavertje nul is een groot gevaar, groter dan u wellicht denkt. Hij kon wel eens de sleutel op zak hebben, na de verkiezingen, die tot een afschuwelijke coalitie lijdt.
.
Dat gezegd hebbende ben ik over GL en de mensen die daar achteraan lopen total verbaasd.
Hoe een ultra links, anti establishment, anti globalisering, anti EU, anti grootbanken gericht anarchistisch clubje wereldvreemde blinde vinken zich 180 graden draaien en ineens hun hele komaf te grabbel gooien.
Pro alles wat ze voorheen verachtten en dikke vriendjes met Rutte. Zelfs neo nazi's uit Oekraïne zijn welkom bij GL.
Ik kan er niet aan wennen, of trapt Klavertje nul er net zo met open ogen in als Stekkerdoos Sap, en ligt de rekening onder in de zak te wachten.

Memek | 14-01-17 | 16:17

De reacties op facebook liegen er inderdaad niet om. Citaatje: "Ik voldoe toch ook net als jou al mijn plichten waarom moet ik omdat ik in nederland werk en leef me nederlander noemen." Deze man is 46, woont en werkt naar eigen zeggen 44 jaar in Nederland.

Braboblanke | 14-01-17 | 16:08

Je moet stalinisten toch bewonderen hoe goed ze erin slagen hun fascisme te verbergen achter sociaal bewogen gelul. Het domme droomvolk laat zich misleiden terwijl de grote leiders via hun connecties bij de staat bakken belastinggeld in hun eigen zakken laten verdwijnen zonder er iets voor een ander voor te doen. Klavertje wordt in zijn narcisme gebruikt door het gestaalde partijkader in de staatsorganen. Welwillend natuurlijk, want het is wel hartstikke opwindend, al die aandacht. Hij zou er haast door gaan geloven dat hij wel wat voorstelt. Dromen zijn bedrog.

radiatorknopje | 14-01-17 | 16:08

Ik hoop dat de pappa' s van die groenlinks pubermeisjes ze gaan uitleggen dat Jesse een krypto communist is, de erfopvolger van de CPN en Stalin.

Janneus | 14-01-17 | 16:08

Na de verkiezingen: 'Gelukkig hebben we de foto's nog.'

Braboblanke | 14-01-17 | 15:56

Knetter knetter knetter knettergek!

kommabijmebinnen | 14-01-17 | 15:56

Jim Jones begon ook zo.

philia | 14-01-17 | 15:43

Dit is bijna niet in de krant geweest.
Door een (s)linkse truuk weet de Groene Khmer iets te voorkomen waar de meerderheid in de gemeenteraad (D66, VVD en SP) eigenlijk voor was.
www.telegraaf.nl/binnenland/27423433/_...
En die partij beweerd dus dat ze klaar zijn voor regeringsverantwoordelijkheid.
En van mij mogen die adviescommissies zoals de stadsdeelraden tegenwoordig heten afgeschaft worden (eigenlijk wilde ik optyfen zeggen).

Osdorpertje | 14-01-17 | 15:43

Heeft Jesse eigenlijk al eens zijn visie op de toekomst van Nederland/ Europa gegeven? Waar hij heen wil met al die miljoenen immigranten? Hoe hij dat wil combineren met een groene toekomst? Of heeft hij het gewoon te druk met poseren, kan ook nog natuurlijk...

Zenzeo | 14-01-17 | 15:41

Jesse Klaver, de nieuwe zeer gewenste Messias van de policor meute en de mainstream media. Zeg maar dag tegen je houtkacheltje, de visserij en de agrarische sector als deze witmensenclub aan het roer komt.

Eppo | 14-01-17 | 15:28

Alles is volledig nep en marketing bij Jessie, hij presenteert zich zeker beter dan Yolanthe Sap en Tofuck Dibi. Groenlinks is qua programma bijna 1 op 1 vergelijkbaar met D66, maar daar zitten ze met die veilingmeester die over zijn houdbaarheidsdatum is.

High-Roller | 14-01-17 | 15:20

Bij de VVD hadden ze in de jaren tachtig ook zo'n figuur... wel iets meer hersens dat dan wel. Nijpels heette hij en puur op uiterlijk haalde hij veel stemmen.... Klaver is trouwens allesbehalve een neger, hij is een halfbloed, heeft Indisch bloed, vader was Marokkaans en heeft ook nog Nederlands bloed. Een Marokkaan is geen Neger....

oh nee niet weer | 14-01-17 | 15:18

Woehaha ... het lijkt wel een klasse-avond van de Vrije School !!

boccelullus | 14-01-17 | 15:03

Heee Jesse, wat vind je van al die kwajongensstreekjes van de door jou zo geliefde immigranten..?
http://www.telegraaf.nl/buitenland/27432478/__Weer_brute_aanval_metro_Berlijn__.html

telelezer | 14-01-17 | 14:59

Zou het overigens kunnen zijn dat veel 'mensen met een migratie achtergrond' zich helemaal niet aangetrokken voelen tot het progressieve geluid van GL? Het zijn niet allemaal Kiza-klonen immers. Vooral Moslims hebben nu eenmaal niks te zoeken bij GL (ook niet bij PvdA, SP en D66 overigens).

BlowingBubbles | 14-01-17 | 14:45

@Nacho_Vidal | 14-01-17 | 11:11
Zolang het acteerwerk goed is lukt het me prima mijzelf te verplaatsen in de hoofdrolspeler. Huidskleur maakt voor mij dan echt niets uit.
Ben alleen niet zo weg van zombie-films of -series.

hStripe | 14-01-17 | 14:33

Dat GL geen allochtonen aantrekt, is logisch; allochtonen - vooral degenen die afkomstig zijn uit achterlijke macho-culturen, en dat zijn ze bijna allemaal - hebben niks met het muljeu, niks met zielige dieren en al helemaal niks met bakfietsen.

GL is voor mensen - vooral van de vrouwelijke kunne - die van elke metropool een kinderboerderij willen maken waar de geiten uit zichzelf linksdraaiende geitenyoghurt produceren. En met kinderboerderijen hebben allochtonen ook al niks. Met geiten wel, maar dan om heel andere redenen.

Peter Emile | 14-01-17 | 14:32

Jesse is een walgelijk figuur, die het echt niet gaat maken. Over een paar jaar lijkt ie op van der Steur, de streken heeft ie al.

Use less | 14-01-17 | 14:25

In het verleden stonden andere politiek leiders die het gelijk aan hun zijde dachten te hebben ook in zo'n zelfde houding: zelfverzekerd met hun armen over elkaar.
nl.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler
Gezien de historische besmetting van 'links' - door onderdrukking, vervolging en opsluiten van andersdenkenden, www.meervrijheid.nl/?pagina=74 is het mijn persoonlijke hoop dat dit soort roodgetinte politieke kleurtjes ver van de Haagse en/of Europese pluche vandaan blijven.

matrixbluepill | 14-01-17 | 14:23

@ Hans Gruber | 14-01-17 | 13:44

Ze worden nu eenmaal sneller volwassen daar in Afrika. Dat zal wel komen door het voedzame biologisch verantwoorde dieet en de bijbehorende kleine ecologische voetafdruk...

HoogToontje | 14-01-17 | 14:23

Ik mis de hoofdoekjes,de dobbernegers en de apothekers uit Syrië.

komtdatschot | 14-01-17 | 14:12

U bent wel flauw om mij op mijn taalgebruik aan te vallen. U bent tenslotte degene die Klaver de maat neemt wegens zijn opleiding, en dan mogen wij dat niet bij u doen?
TegenBeterWetenIn | 14-01-17 | 13:10

Dus ik ben flauw omdat ik flauw reageer op uw flauwheid, oh... oké ? Snap je vergelijking niet... ik stel mezelf niet kandidaat voor een publieke functie. Als je dit doet moet je ook openstaan voor kritiek. Ik durf trouwens te zweren dat mijn diploma's meer waard zijn dan die van jou en Klaver bij elkaar.

koter | 14-01-17 | 14:11

Kan iemand die aanstel-negert even een sok in zijn uitlaat stoppen?

Petskast | 14-01-17 | 14:10

Waarom moet de beste jongen van u dan universitair geschoold zijn?

TegenBeterWetenIn | 14-01-17 | 13:10

Dat zeg ik helemaal niet. Wat ik zeg is dat hij real life ervaring achter de kiezen moet hebben. Om politiek leider te zijn vind ik persoonlijk dat je je moet hebben bewezen in de commerciële wereld. Klaver heeft nog nooit een echte baan gehad, dat vind ik problematisch... dat leven in een bubbel. Het zorgt ervoor dat je ver van de leefwereld van de gemiddelde burger staat.

koter | 14-01-17 | 14:05

@bananabanana | 14-01-17 | 13:49
De overheid is al far left dus inderdaad, alleen nog een extreem linkse regering het gaat hier 'deugen' tot in de onderbroeken van onze dochters of een armlengte daar vandaan. En als deze linkse tafelschuimers aan de macht komen is het écht tijd om een wapen aan te schaffen.

Sliptong | 14-01-17 | 13:58

Populistisch links is niet mindder erg dan populistisch rechts.

litebyte | 14-01-17 | 13:56

Wat een aandacht voor zo'n marginaal minkukelpartijtje met een minkukel als partijleider die vooral heel veel zelfvertrouwen heeft en zichzelf als die andere mislukkeling, Obama, ziet. Zin in TK 2017 als minkukeltje Klaverblad en consorten weer lekker vanaf de zijlijn mogen deugen. En dan zeg ik, net als collega johan3, maar even niets over die misselijke jubelfoto hierboven.

Sliptong | 14-01-17 | 13:55

Als je je zo laat fotograferen bevestig je dat je een narcist bent.
En op zeker dat 99% van wat daar zit niet werkt of zijn geld verdiend in de zieligheid of de geitenwollen sokken industrie.
En NSB'ers klinkt hard maar als je je nazaten willens en wetens met een verdorven land opzadelt hoe zou je dat dan moeten noemen?!

johan3 | 14-01-17 | 13:51

Het slechte wat een land kan overkomen is een premier met GroenLinks idealen.
Het is Zweden overkomen. Een land wat alles voor elkaar had en vanwege haar beperkte bevolkingsdichtheid het walhala was. Waar iedereen zijn bijdrage leverde er werd verdiend en gedeeld.
Dat moest van het Zweedse GroenLinks volk in een 'Links blok' gedeeld worden.
Nu is Zweden van top-land afgedaald naar een flopland. Qua verkrachtings- en criminaliteitscijfers voert het alle lijsten aan (tussen de bananen replublieken).
En nog zijn er mensen die dat niet zien en voor een links ' blok' gaan. De naïviteit ten top. Hoewel er in Zweden een sterke censuur is, is het niet moeilijk toch wat op te vangen van de perikelen aldaar (zoek maar op).
De naïeve 'gestudeerde' meisjes van GroenLinks blonken dan ook nooit uit in exacte vakken waarbij logica en verbanden cruciaal zijn (ja ik ken het type).
-
Hoewel veel Zweden (te laat) aan het ontwaken zijn, leende het land zich uitstekend voor links wegkijkvolk. Dit vanwege de afmetingen van het land. In Nederland heb je dat niet en zal de ramp zich binnen vijf jaar na aantreding van Links helemaal onomkeerbaar aftekenen. Nu al brokkelt het sociale systeem af! (topper Drees zag dat al aankomen en zijn zoon was meer dan wakker!).

bananabanana | 14-01-17 | 13:49

Is dit op de EO jongerendag?

High-Roller | 14-01-17 | 13:49

Allemaal betrokken witte mannen en vrouwen! Waar kennen we dat ook alweer van?

Sliptong | 14-01-17 | 13:49

DearMud | 14-01-17 | 13:13

+1!

Basil Fawlty | 14-01-17 | 13:47

Kiza Magendane is in 1992 geboren in Congo. In 2007 naar Nederland gevlucht. Hij studeert politicologie en noemt zichzelf student , ondernemer en dromer.Hij waarschuwt bij voortduring voor de gevaren die de witte man vormt voor ons land. Diezelfde witte man die hem liefdevol na zijn vlucht aan een bestaan heeft geholpen alhier. Wederom een dankbare aanwinst voor onze samenleving.

Jan Boule | 14-01-17 | 13:44

Die Kiza Magendane is zogenaamd geboren in 1992. Maak dat de kat wijs.

Hans Gruber | 14-01-17 | 13:44

Niks mis met een jonge gast vol idealen. Maar wat gaat hij doen met concrete migranten problemen? En wat gaat ie doen tegen de islam die niet wil integreren? Ik hoor alleen maar softe ideeën van nog meer afwachten, binnenlaten en verbinden. Daarvan weten we inmiddels dat het niet werk. Denk vooruit Jesse. Durf de waarheid onder ogen te zien. Je verkoopt witte koophuispraatjes. Vertegenwoordigt blanke welkomsvrouwen. Juist die knuffelhouding heeft ons al zoveel ellende bezorgd. Namelijk vrijbaan voor groepen die zich niet willen aanpassen. Tegen alle volgers van deze gutmenschmessias zou ik willen zeggen: dream on op je roze wolk

Tirade | 14-01-17 | 13:41

@Handsomeboy | 14-01-17 | 10:52

Het is helemaal geen mooie foto, maar dat is ook de bedoeling, anders zou het teveel lijken op een afgesproken pose...wat het natuurlijk helemaal niet is.

Ten tweede, ik weet niet of het hem veel stemmen gaat opleveren. Het snotneus imago (zeker zo niet) raak je niet kwijt in een foto, ook bij snotneuzen van zijn eigen leeftijd geldt dat. Er staan naast blanken ook vrijwel alleen maar jongeren op.

Nu geef ik les aan snotneuzen, merendeels tussen de 22 en 26 jaar en af en toe heb ik het wel eens met de studenten over politiek, vooral dan ook studiegericht.

En studenten (met name waar GL zich nu op probeeert te richten) prikken tegenwoordig heel snel door plaatjes en praatjes heen. Zij zien in Jesse veelal ook een zelf geilende populistische onervaren politicus met een Obama complex.

Als ik zo van mijn studenten moet uitgaan dan stemt waarschijnlijk het merendeel D66 en VVD en dan is de dierenpartij ook een grotere favoriet aan het worden. En dan zal er een veel kleiner gedeelte zijn wat op GL, PVV, SP, CDA, PvdA zal stemmen.

litebyte | 14-01-17 | 13:40

Meneer Kiza Magendane heeft gelijk; GL bestaat vooral uit mensen die over allo's, racisme en ethniciteit drammen, daarbij vaak vingertjesheffend naar anderen maar zelf intermingelen ze er eigenlijk niet zo erg mee, anders dan bij die leuke Tunesier op de hoek koeskoesnootjes en kufargeroosterde dadelpeertjes aan te schaffen... Is ook een manier om jezelf het gevoel te geven dat je "deugt".

Graaisnaaiert | 14-01-17 | 13:39

Moslims voelen zich thuis bij een partij die de verschroeide aarde vertegenwoordigt en zeker niet bij een partij waar een groengekleurd lammetje met een scepter zwaait.

dogbitedog | 14-01-17 | 13:38

Handen over elkaar,die heeft geen zin om te werken dat zie je aan heel zijn houding.

miko | 14-01-17 | 13:37

@Indoneesje | 14-01-17 | 11:09
De diverse clubjes sektarisch namaak progressief zijn heel behendig in het wegpesten van iedereen die hen niet aan staat. Helaas behoren de mensen met een donkere huidskleur daar ook bij dit clubje ook (allemaal) bij. Zo'n GroenLinks heks doktertje zal jouw donkere kindje wel helpen hoor. Met Ritalin en andere gore giffen. Satanskinderen.

Orakel1958 | 14-01-17 | 13:35

Mijn hemel, wat een walgelijk ingestudeerde pose. Maar blijkbaar doet het de brave linksmeisjes (van alle leeftijden) van hun stoel glijden.

Franker | 14-01-17 | 13:28

Een jongen met meisjes haar en tieten, en heel veel meisjes zonder tieten.
Voel me niet aangesproken

Padre Grassi | 14-01-17 | 13:27

Martin Kolder (comments Fb) doet zijn naam eer aan.

NACademicus | 14-01-17 | 13:26

Observing the hypocrits.

Orakel1958 | 14-01-17 | 13:26

Wie o wie wordt zijn Pontius Pilatus.

Tjemig | 14-01-17 | 13:25

Alleen witte mensen zijn vatbaar voor het aanpraten van een schuldcomplex.

jemagookniksmeer | 14-01-17 | 13:24

Deze maangod stopt de de "suck" in sukkel

rattenvanger XL | 14-01-17 | 13:19

Obama JF Klaver van de Klaver meinhof gruppe toont trots dat ie al de boze blanke Nederlanders nu in een zaal heeft opgesloten ?

Castor12 | 14-01-17 | 13:19

Je zou bijna gaan pleiten voor het terugroepen van het vrouwenkiesrecht, maar er zijn ook nog genoeg soortement mannen die geilen op meneer Klaver.
Maar goed, GroenLinks gaat om de vorm, niet de inhoud. GroenLinks positioneert zich met logo en boegbeeld, maar de werkelijke dogma's achter deze zogenaamde milieupartij worden zoveel mogelijk toegedekt. Af en toe borrelt het boven, bij Palestina demonstraties en als het gaat om tegengestelde meningen, dan verandert het vriendelijke gezicht in een giftig en kwaadaardig monster.
Ik herinner me nog goed de stemmingmakerij in de aanloop van de verkiezingen van 2002 en hoe 'een ander geluid' absoluut niet toegestaan was. Toen dit rapalje inzag dat het niet ging lukken via de demoniseringscampagne in de media, heeft men gegrepen naar het uiterste middel: moord.
15 jaar later heb ik hetzelfde zien plaatsvinden in de UK en de VS, met medestand van de GroenLinks media hier. Ik kan geen kennis of collega spreken of ik moet horen hoe fout Trump is en hoe eng Farage is. De consensus is dat 'iedereen deze mening deelt', en wee je gebeente als dat niet zo is. Niet gehinderd door enige inhoudelijke kennis moet ik menig leeghoofd aanhoren tot ik het zat ben en het pareer met 'ik volg die situatie daar al meer dan 4 jaar, de waarheid is wat genuanceerder'. Ik heb mijn mening en dring die niet op, waarom moet ik dan dit opgedrongen krijgen?
Dat is mijn probleem met GroenLinks en andere linkse partijen. Ik ken hun standpunten door en door, maar ik ben ze jaren geleden ontgroeid. Ik kom niet meer terug, al zet je daar Nicole Kidman neer als boegbeeld (die vind ik leuk).
Maar mensen zoals ik hebben geen recht op leven, heb ik het gevoel. Wij mogen gewoon niet bestaan. Het feit dat wij een andere mening eropna houden, van mening zijn dat het genoeg is geweest met 's werelds opvanghuis te spelen, genoeg met de leugenmedia die ons wijsmaakt dat het meevalt met de criminaliteit terwijl die nu ineens 5 maal zo hoog blijkt te zijn. Genoeg met het sociale geëxperimenteer in scholen en op de werkplek, genoeg met het social engineering en van bovenaf opleggen van ideologische waanideeën over economie en klimaat, genoeg van het betuttel en gekleineer, het doorlopend in een hoek gezet te worden en beledigd, genoeg met het door de strot geduwd krijgen van een religie waar ik totaal geen interesse in heb, van een groep die amper 6% van de bevolking bedraagt.
Ik ben er klaar mee, met die 'solidariteit' die ik altijd moet opbrengen voor een ander zonder begrip van het principe van wederkerigheid. Ik ben het zat om een kruisjeslijst aan opvattingen te moeten nalopen en onderschrijven om er zeker van te weten dat ik 'deug'. Ik word dit jaar 50, ik heb geen behoefte eraan om opgevoed te worden door een blaag die met een beetje pech mijn zoon had kunnen zijn.
Jesse, jongen, ga werken, ga de maatschappij in, en leer mensen kennen, ga dan pas de politiek in, als je wat meer levenservaring hebt opgedaan. Het volstaat niet om op handen gedragen te worden door HEMA-bakvisjes.

DearMud | 14-01-17 | 13:13

Maakt het probleem wel duidelijk: Echt HELEMAAL niemand die ik ken zou dit opgevallen zijn, je hebt er gewoon een hysterische figuur voor nodig met een prefab-overtuiging dat blanken racisten zijn.
voor de volledigheid: Helemaal NIEMAND verbied het je om bij deze bijeenkomsten aanwezig te zijn, je kunt je met evenveel verontwaardiging afvragen waarom er dan geen enkele nieuwe medelander te zien is? Wat is er jongens, niet geïnteresseerd in inspraak?
Werkelijk van de categorie Sylvana: Zelf zo racistisch als de hel (maakt ons voor racisten uit) en zelf continue argumenteren op basis van huidskleur, of het nu zwarte piet is of wat dan ook.
South Park heeft hier een uitstekende aflevering over genaamd "Chef Goes Nanners" (S04E07), ik raad iedereen aan die eens te gaan zien. At your service: southpark.cc.com/full-episodes/s04e08-...

Homer P. Simpson | 14-01-17 | 13:12

Jesse KKK Klaver

Nuuk | 14-01-17 | 13:11

koter | 14-01-17 | 12:03

En dat is ook precies Klaver's punt. Hij verkoopt de boodschap. Hij draagt een programma uit dat hij niet zelf geschreven heeft. Waarom moet de beste jongen van u dan universitair geschoold zijn?

U bent wel flauw om mij op mijn taalgebruik aan te vallen. U bent tenslotte degene die Klaver de maat neemt wegens zijn opleiding, en dan mogen wij dat niet bij u doen?

TegenBeterWetenIn | 14-01-17 | 13:10

Hij ziet eruit alsof hij heul veul stront te verbergen heeft...

Arknow | 14-01-17 | 13:09

Socialisten willen alles delen,maar dan moet het wel van een ander zijn ,zelf zijn het namelijk parasieten .

fleurtje | 14-01-17 | 13:07

De hoogste tijd voor wat oudhollandsche blackface bij GL! Wat is er tenslotte mis met nepnegerts:https://nl.wikipedia.org/wiki/Barack_Obama? De link naar barackobama.com wil helaas niet lukken. Excuses.

Hetkanverkeren | 14-01-17 | 13:05

koter | 14-01-17 | 12:37\
Hte publiek heeft meer aan aantoonbare ervaring en succes. een Papiertje is niets. dat was misschien vroeger een manier om mensen te overtuigen, maar heden ten dage is dat natuurlijk een andere verhaal. er komen zoveel mensen van de Uni af, dat je je moet afvragen wat de waarde van dat papiertje nog is en of het je echt een streepje meer geeft.

Mark_D_NL | 14-01-17 | 12:48

Veel negers zien er uit als aangebrandde blanken. Klagen, zeiken, zeuren, zuur zijn, chagrijnig en feitelijk om niets. In dat opzicht is de integratie geslaagd.

Zeddegeizot | 14-01-17 | 12:43

koter | 14-01-17 | 12:37
Eens!

Nacho_Vidal | 14-01-17 | 12:43

Nacho_Vidal | 14-01-17 | 12:29
Jesse is content. Niets meer en niets minder. Makkelijk object om wat verhalen omheen te creëren en natuurlijk eenvoudig te sturen en te manipuleren. Dat is ook niet onbelangrijk.
--
Het is dus begrijpelijk dat zo iemand als jesse, met zijn matige profiel, de verhevene is binnen GL. Maar ook voor Jesse geld, zo gewonnen zo geronnen. Wanneer je alleen maar content bent, dan ben je ook eenvoudig in te wisselen voor de volgende Posterboy.
--
Toch jammer van jesse, beetje jong bloed in die kamer is altijd goed. maar dan niet van het soort jesse klaver aub. We zoeken echte mensen.

Mark_D_NL | 14-01-17 | 12:42

Ik weet niet of het je boeit, of iemand anders hier.. maar ik kijk op dit moment 'Z-Nation'. Een soort Walking Dead, maar dan net iets beter, met meer humor en aktie.

Nacho_Vidal | 14-01-17 | 11:11
Erg leuke serie. Als ik het goed zie, is vanaf juni dit jaar seizoen 4 te zien. Erg benieuwd. Is een serie die zich steeds beter ontwikkeld.
FrankVeer | 14-01-17 | 12:32

Het is een geweldige serie. Voor echte fans van het genre! Anders dan TWD is elke aflevering een item ipv 1 seizoen met TWD. De personages zijn veel boeiender. Veel meer 'over the top' actie en een perfecte mix van gore en diepgang.

De makers zijn zelf fans. Dat zie je in alles. Ook de grappen zijn goed. Sommige afleveringen zoals met de baby sloeg nergens op. Maar ze snappen zelf dat het na 1 aflevering klaar is. Topserie!

Nacho_Vidal | 14-01-17 | 12:42

Groen Links mensen hebben altijd gelijk. Andere meningen zijn niet OK. Zelf ondervonden als raadslid.
Jesse ziet nu een hoop geile meisjes in katzwijm vallen voor hem en denkt premier te moeten worden. Wat een eigendunk.

ruysdael050 | 14-01-17 | 12:42

Daar wil ik wel een kanttekening bij plaatsen. Hoger opgeleiden zijn niet per definitie slimmer.
Nacho_Vidal | 14-01-17 | 12:29

Klopt. Dat iemand hoog is opgeleid wil niet zeggen dat hij per definitie slim is. Genoeg dombo's die een diploma halen omdat ze ouders hebben die ze achter de broek zitten en/of genoeg motivatie hebben. Punt is wel dat het publiek iets heeft om je op te kunnen beoordelen (zeker handig als je een publieke functie ambieert). Een diploma vervult zo'n functie. Het zegt niet alles maar wel iets: je kan iets beginnen en afmaken i.e. doorzettingsvermogen en vastberadenheid. Klaver (en Wilders) hebben tot op hebben niets noemenswaardig gepresteerd. Ze kunnen beiden lullen als Brugman maar echte prestaties blijven uit.

koter | 14-01-17 | 12:37

Daar wil ik wel een kanttekening bij plaatsen. Hoger opgeleiden zijn niet per definitie slimmer.
Nacho_Vidal | 14-01-17 | 12:29

Klopt. Dat iemand hoog is opgeleid wil niet zeggen dat hij per definitie slim is. Genoeg dombo's die een diploma halen omdat ze ouders hebben die ze achter de broek zitten en/of genoeg motivatie hebben. Punt is wel dat het publiek iets heeft om je op te kunnen beoordelen (zeker handig als je een publieke functie ambieert). Een diploma vervult zo'n functie. Het zegt niet alles maar wel iets: je kan iets beginnen en afmaken i.e. doorzettingsvermogen en vastberadenheid. Klaver (en Wilders) hebben tot op hebben niets noemenswaardig gepresteerd. Ze kunnen beiden lullen als Brugman maar echte prestaties blijven uit.

koter | 14-01-17 | 12:37

Het is ook zo ouderwets om met zijn allen achter een zogenaamde grote man (vrouw) te staan. Totaal niet progressief, en een beetje eng wanneer je je bedenkt dat al die schijnbaar redelijk opgeleide mensen achter iemand aanlopen die niets bewezen heeft en in basis gewoon marketing content is. En het ophemelen van middelmaat eindigt altijd in een drama zoals de geschidenis heeft bewezen.
--
Maar toch succes Femke Klaver!

Mark_D_NL | 14-01-17 | 12:36

Ik weet niet of het je boeit, of iemand anders hier.. maar ik kijk op dit moment 'Z-Nation'. Een soort Walking Dead, maar dan net iets beter, met meer humor en aktie.

Nacho_Vidal | 14-01-17 | 11:11

Erg leuke serie. Als ik het goed zie, is vanaf juni dit jaar seizoen 4 te zien. Erg benieuwd. Is een serie die zich steeds beter ontwikkeld.

FrankVeer | 14-01-17 | 12:32

GL is een EUlitaire partij voor Grachtengordeldieren en Amsterdam-Zuid Hipsters.

Rommelende Onderbuik | 14-01-17 | 12:31

koter | 14-01-17 | 12:22
Ok nu snap ik je.
Maar mag ik dan even een metaphoor gebruiken? Klaver vergelijken met een Trump of Obama is hetzelfde als Dacia tegen een Ferrari.

Het is van een hele andere orde. Ik snap nu je punt. Daar wil ik wel een kanttekening bij plaatsen. Hoger opgeleiden zijn niet per definitie slimmer. Ik zou zelf ook nog door kunnen leren. Genoeg capaciteit. Het heeft ook een beetje met boerenverstand te maken.

Laat ik het anders stellen. Iemand die een 9 scoort op strafcorners maar een 6 op sprinten. Moet je dan een 7 willen maken van dat sprinten, met veel moeite? Of maak je een 10 van de strafcorners.

Samenvatting; blink uit waarin je echt goed bent. Die Jesse is inderdaad ongeschikt. En dat komt naar mijns inziens door zijn ervaring of het gebrek daaraan.

Nacho_Vidal | 14-01-17 | 12:29

Klaver kan nu toegevoegd worden aan het quotum van verwarde mensen.

blauwe zander | 14-01-17 | 12:28

@Statler en Waldorf | 14-01-17 | 12:01
Zo'n levensbeschouwelijke bubbel kan soms wel een dingetje zijn.. of dat genoeg overtuiging is om toch eens een paar 'long reads' door te spitten zijn weet ik niet, maar ik probeer het toch: "The Train That Saved Denver - The car-choked city overcame regional distrust to build a major transit system that is remaking the urban core and the suburbs, too." www.politico.com/magazine/story/2016/0... uit dus de weekend-editie van Politico (Denver hield een referendum om de BTW te verhogen om dus die metro aan te leggen.. en dat werd een succes, waar de staat eerder werd geplaagd door allerlei bouwfraude, zoals we dat hier ook hebben gehad).
Daarnaast kunnen recht-conservatieven ook een nachtmerrie zijn om 'onder' te moeten leven, andere lezenswaardige 'longread': "Canada’s Stephen Harper left shaken by scandals, defections and cheap oil - Conservative prime minister could call a snap election in the spring as Canada’s economic fears grow and support builds for Liberal leader Justin Trudeau" www.theguardian.com/world/2015/feb/16... Trudeau won die verkiezing dan ook bij 'a landslide' zoals dat heet (wil trouwens niet zeggen dat ze helemaal schandaalvrij zijn, maar het is ook wat vroeg nog om conclusies te trekken ook). En conservatieven trekken ook vaak zelf wel de stekker eruit als wat ze zich hadden voorgesteld echt niet werkt (Theresa May maakte als eerste ongeveer korte metten met George Osborne en begrotingsdiscipline, net als de regering Thatcher door haar eigen ministers naar huis werd gestuurd die het vertrouwen in haar opzegden). Helaas keren de Amerikanen iets minder makkelijk (ook George Bush werd economisch geen succes, net als Reagan eigenlijk bijna het tegenovergestelde deed met oa de staatsschuld als dat ie beweerde, net als de mensen die hem idealiseren vaak niet naar de feiten kijken die gewoon makkelijk te vinden zijn).

nickolaas | 14-01-17 | 12:26

over populisme gesproken.. vind het maar een verwaand ventje.

Loodje | 14-01-17 | 12:24

daytripper | 14-01-17 | 12:14

Hoezo warrig?

koter | 14-01-17 | 12:24

Nacho_Vidal | 14-01-17 | 11:43

Het zou best kunnen dat iemand later tot bloei komt. Maar tegen die tijd heeft zo'n persoon al velen jaren, maanden en uren verspild met het niet verfijnen van zijn talenten. Jesse Klaver is iemand met 0 ervaring in de echte grote mensen wereld. Het is iemand die in de politiek is gerold na een niet noemenswaardige schoolcarrière. Dit kan je van de oude garde niet zeggen. Politici hadden vaak een sterke CV alvorens politiek leider te worden: Wouter Bos had een hoge positie bij Shell, Obama was hoogleraar aan een prestigieuze universiteit en Angela Merkel is gepromoveerd in de natuurkunde. Allemaal mensen met die werkelijk wat hebben gepresteerd. Wij zitten nu met een havist (Wilders) en een vmbo'er die later nog wel zijn HBO heeft gehaald (Klaver). Deze jongens zullen internationaal worden opgegeten als het erop aankomt. Totaal geen partij voor een Trump, Poetin of de politiek leiders in het Midden-Oosten zoals El-Sisi.

koter | 14-01-17 | 12:22

De foto geeft wellicht ook aan dat mensen met een andere huidskleur gewoon helemaal niet willen participeren. Of ze vinden ze GroenLinks en haar ideeën (positieve discriminatie, onderdanigheid aan islam, zwarte mensen zijn eigenlijk zielig), verwerpelijk.

GroenLinks is een verspilling van intellect. Het heeft een Sivia Millecam complex. Het oogt lieflijk, talentvol en mooi, maar uiteindelijk blijkt bij nadere inspectie angst een grotere drijfveer dan hoop.

Statler en Waldorf | 14-01-17 | 12:21

Progressief? Een optreden van @miko met the Communards in Mekka, da's progressief. Grachtengordel zal wel helemaal in de war zijn. Straks moeten kiezen tussen de veilingmeester, malek of deze kkk-achtige sekteleider marok oboema .

RickTheDick | 14-01-17 | 12:20

Alle negers zitten al bij Denk in het zaaltje

de_landloper | 14-01-17 | 12:19

Klaver is het voorbeeld van een compleet mislukte marketing campagne.

Kamervraag | 14-01-17 | 12:16

Dit zou een ramp zijn die knaap. Net zo erg als de pvda nooit op stemmen een brok ellende. Ook zo´n binnen halers van buitenlanders, iedere dag op tv en media zien we wat een verloedering nederland is.

Joop2768 | 14-01-17 | 12:15

doitdoit | 14-01-17 | 10:52
Inderdaad verbazingwekkend. En dan ook nog eentje die nog nooit iets van belang heeft gepresteerd.

BlowingBubbles | 14-01-17 | 12:15

"Dat de PVV populair is onder Hindoestanen (Surinaamse Hindoes) en Molukkers is al heel land bekent."
koter | 14-01-17 | 11:53

Zeg kotertje .. sorry, maar je verhaal is warrig en wat een reaguurder al eerder zei: je taalfouten zijn echt te gek.

daytripper | 14-01-17 | 12:14

Zit meer aan zonnekoning louis de 14e te denken

Bolesmales | 14-01-17 | 12:14

Vooropgesteld dat ik een grafhekel heb aan Jesse Klaver en alles waar GL voor staat. Maar kan die Kiza zijn bek niet gewoon houden? Wat kan Klaver eraan doen dat er kennelijk niet zoveel meer gepigmenteerden lid zijn van dat clubje? Gratis lidmaatschappen weggeven soms? Moeten we ons in NL nu gaan schamen dat er nu eenmaal nog steeds veel blanken in dit land wonen. Die er ook nog de schouders onder willen zetten er iets van te maken (hoewel je daar v.w.b. GL vraagtekens bij kunt zetten). Ga weg Kiza, ga Sunny Bergman masseren o.i.d.

BlowingBubbles | 14-01-17 | 12:13

Jesse Feras met VMBO als premier! Wat een idioot!

Lexus01 | 14-01-17 | 12:12

Je zou toch verwachten dat elke geitenwollen snob daar een vluchteling op schoot had zitten in het kader van integratie en gedwongen betrokkenheid bij de samenleving. Ook al niks van dat, dus. Geen asielzoekers, geen zoewarten, geen transgenders. Nee, louter gutmenschjens en zweettruien.

Kaltsnautzige | 14-01-17 | 12:10

Is er nu niemand binnen GroenLinks die zegt: Jesse, doe nou effe normaal, joh!
Ik zou me kapot schamen als GroenLinkser met zo'n mannelijke equivalent van Jomanda.

nemoj me jebat | 14-01-17 | 12:10

ChatBot | 14-01-17 | 12:03
Deze zelfde mensen geven vaak schilder'les' of iets dergelijks.
Go figure, niemand wil ze.

Nacho_Vidal | 14-01-17 | 12:07

een menneke dat geen diploma heeft,nooit gewerkt heeft,altijd door meisjes werd geholpen ,zou het moeten zijn?
een karikatuur van arbeider met zijn mouwen opgestroopt.
hij wil alleen laten zien dat er geen naaldafdrukken zichtbaar zijn van adrenaline.

pejoar | 14-01-17 | 12:05

Jessus Kadaver , meer kan ik er niet van maken .

blauwe zander | 14-01-17 | 12:05

@funkyd | 14-01-17 | 11:54
Lol! Nee dat werk is niet alles. Gelukkig kan ze haar creativiteit kwijt in de vorm van grote vagina's die ze zelf maakt van vilt. Haar man Sterre, heeft immers de subsidie daarvoor geregeld via een vriend. Als die vermalijde bakfiets het maar weer deed! Nu moet ze buurman Hans vragen om hem weer te maken en laatst had hij ook weer allemaal seksuele toespelingen..

ChatBot | 14-01-17 | 12:03

-weggejorist-

landlopertje | 14-01-17 | 12:03

Ik snap het verwijt niet zo goed. Het staat iedere kleur toch vrij om lid te worden van groen links? Blijkbaar zijn alleen blanken dom genoeg. En anders richt je toch een partijtje op voor alleen zwarte mensen. Word ik lid, met mijn blanke smoel.

Happy People | 14-01-17 | 12:03

TegenBeterWetenIn | 14-01-17 | 11:49

Laat ik jouw grammatica- en stijlfouten maar niet benoemen. Dit is niet het Staatsexamen Nederlands. Ik schrijf snel wat uit de losse pols en druk op 'post' zonder te controleren... dan kunnen er geregeld fouten in staan. Punt is dat je de boodschap ontvangt.

koter | 14-01-17 | 12:03

funkyd | 14-01-17 | 11:54
Ze bestaan echt die cliché's.

Ik snap dat niet dat je zo schaamteloos kan zijn. Vaak gaat het letterlijk zo: studie tot 24e, dan een jaar reizen, komen nergens aan de bak. Want geen ervaring (daar een punt van maken). Soms zelfs in de WW. En inderdaad. Rond hun 28e een baan waar ze niet tevreden over zijn.

Maar dan had je ipv die sabbatical gewoon gelijk aan het werk moeten gaan, lamlul.

Nacho_Vidal | 14-01-17 | 12:02

Grootheidswaanzin en de nieuwe volgers. Deze mensen zijn ziende blind en niet vatbaar voor rede. Ik denk dat de meesten geen baan hebben bij een bedrijf en in een levensbeschouwelijke bubbel leven.

Statler en Waldorf | 14-01-17 | 12:01

Als die man premier wordt van Nederland .
Is het de ondergang van Nederland
Maar gelukkig mag hij verder dag dromen .
Groenlinks vergelijk ik met een dictatuur.

gerrit5042 | 14-01-17 | 12:01

Zum kotzen.

FnurkY | 14-01-17 | 12:01

De Politiek Correcto's weten het niet meer en hebben Klaver dan maar als hun messias aangewezen ? Werkt lekker prettig in op de cognitieve dissonantie. Met een goed gevoel vanavond weer naar huis !

Croisantneuf | 14-01-17 | 12:00

Het helpt wel om er zo uit te zien. Daarom stel ik voor dat Geert zijn positie afstaat aan Fleurtje Agema. Zo'n leuk poppie. Zie hoe diep de Nederlandse politiek gezonken is. Politici moeten het puur van hun uiterlijk hebben. Maar dat garandeert wel dat we geen Trutte III krijgen. Want die begint toch wel een gedateerde rotkop te krijgen, heb ik me door de bewoonsters van één van de laatste bejaardentehuizen laten vertellen.

Nivelleermarionet | 14-01-17 | 11:59

Kim Jong Klaver tussen zijn klapvee.

Basil Fawlty | 14-01-17 | 11:58

Jezus! Alleen maar blanken. Ik noem die partij nu maar 'wit links'. Wat een pathologisch megalomaan figuur is die Klaver toch.

Luisterdantoch | 14-01-17 | 11:57

topsporter | 14-01-17 | 11:52
Daar is hij veel te lui en egocentrisch voor, al zal hij wel vertellen dat een vrouw op een voetstuk staat en meer van dat gezever. Zo zit het mannetje in elkaar.

Patje2011 | 14-01-17 | 11:56

koter | 14-01-17 | 11:53
Geef eens antwoord op mijn tegel.

Nacho_Vidal | 14-01-17 | 11:56

Partij voor witte meisjes. Papa heeft een dikke Volvo of of juist een Prius, je weet. Na hun studie willen ze "reizen". Daarna "belangrijk werk" waarschijnlijk bij de overheid. Hun prins op het witte paard merkt niet dat haar vagijn nu al ruim bemeten is na al die reizen door Tanzania, Australie etc. En als ze het doen sluit ze haar ogen en denkt aan Jesse met zijn donkere ogen en zwarte haren. Na alle studie en reizen is ze 28 als ze aan het werk gaat. Ze heeft wel eens gehoord dat er mensen zijn die dan al 10 jaar gewerkt hebben! Zal wel niet waar zijn, net zoals die onzin over islamisering, criminaliteits cijfers, massa immigratie etc.

funkyd | 14-01-17 | 11:54

Zelf nog nooit een dag gewerkt. Opleidingen niet afgemaakt en anderen het werk laten doen. Jesses!

Een vrije paling | 14-01-17 | 11:54

Stuur eens een powned verslaggever op af met een paar basis vragen zoals : hoeveel gaan er in een dozijn. Of wanneer gaat ook Portugal de euro invoeren, wat is de hoofdstad van Helsinki en nog meer leuke instinkers. Zoals wat verwacht u van de Raad van de Verenigde Waterschappen etc. Hij gaat door het ijs !!

Stoker | 14-01-17 | 11:53

"Het gross heeft jarenlang VVD & PvdA gestemd omdat dat zo ging,"
@HaatAth3ist | 14-01-17 | 11:26
Ik heb toevallig Schotland een beetje gevolgd (ook omdat ik er een periode regelmatig kwam). Dat was vroeger toch wel een belangrijke bakermat van 'Labour' in het Verenigd Koninkrijk.
Die partij (mogelijk vergelijkbaar met een 'PvdA') zijn (ook?) nogal wat mensen na verloop van tijd teleurgesteld in geraakt (net als er een kloof ontstond tussen de stedelijke gebieden en de meer landelijke). Op dit moment heeft 'Labour' in het Schotse parlement (gedeeltelijk zelfbestuur) geloof ik 2 zetels (en die twee kunnen ook nog niet met elkaar opschieten). De 'Conservatieven' waren volgens mij nooit groot in Schotland en Nigel Farage werd een café in Edinburgh uitgejaagd nog voor ie zijn verhaal kon afmaken (ben ik ook niet voor, maar goed ook geen zetels voor UKIP daar geloof ik) en ook stemde Schotland dus tegen Brexit.
Wie heeft het daar dan wel voor het zeggen? The Scottish National Party (SNP). Is dat een soort van Wilders? Het antwoord is eigenlijk 'nee' en echt populisten zijn het in praktijk ook niet, in de zin dat ze naast dat ze met uitvoerbare plannen komen, deze ook uitvoeren. En wat ze voeren is heel pragmatisch links-progressief beleid, misschien nog wel het meest te vergelijken met Groen-Links.. wegens succes hebben ze doelen voor hernieuwbare energie iedere keer naar boven kunnen bijstellen en zoals het nu gaat zijn ze volgens mij in 2020 al volledig over - en tegen heel haalbare kosten. Jarenlang kregen ze de hoon over zich heen van de landelijke Conservatieve partij, nu wil diezelfde partij een stroomkabel naar het zuiden (wat wel een breekpunt is, want ze willen eigenlijk zoveel mogelijk zelf lokaal stroom opwekken en gebruiken dat was altijd het ideaal "Scottish independence: An energy revolution?" www.aljazeera.com/indepth/opinion/2014... ). En ook sociaal is die SNP heel schappelijk (en veel mensen in Schotland hebben het minder breed dan het relatief extreem rijke Zuid-Oosten van het VK, waar de Conservatieven een belangrijk deel van hun bakermat hebben).
Maar in die zin kan een Groen-Links-achtige partij best een relevante ideologie in deze tijd zijn (Colorado doet het trouwens ook heel goed onder 'links-progressief' beleid, legde onder andere binnen tijd en kosten een hele nieuwe metro aan die succesvol is en door alle lagen van de bevolking inmiddels gebruikt wordt). Ook in Colorado was geen meerderheid voor Trump (terwijl die staat van oudsher wel een beetje naar de Republikeinen tendeerde), net als dus in Schotland niet voor Brexit werd gestemd. Beide gebieden zijn ook nog heel goed bestuurbaar en men is dus over het algemeen relatief tevreden daar over de politiek.. dat kan je lang niet altijd zeggen van die rechts-conservatieve gebieden (Canada heeft ze er ook uitgegooid ten gunste van een soort van 'Jesse Klaver', trudeau heet ie geloof ik). Dus ik trek toch wel een beetje in twijfel (met dus voorbeelden) wat je probeert te zeggen in je tegel.

nickolaas | 14-01-17 | 11:53

McStuiver | 14-01-17 | 11:35

Dat de PVV populair is onder Hindoestanen (Surinaamse Hindoes) en Molukkers is al heel land bekent. Bij de eerste komt dat omdat Hindoe's erg opkijken naar de Europese/blanke cultuur. Veel (zo niet de meeste) Hindoe's zouden heel graag blank willen zijn. De drie andere groepen zijn overwegend christelijk. Ze zien de islam als directe concurrent op de godsdienstmarkt en willen dat daar een stokje voor wordt gestoken. Er stemmen trouwen ook relatief veel - seculiere - Turken op de PVV. Bij Marokkanen ligt dit anders, maar dat mag niet verbazen, Wilders heeft Marokkanen namelijk als public enemy nr. 1 benoemd. Ligt dus voor de hand dat hij daar niet zo goed ligt. Allochtonen stemmen trouwens in relatief opzicht vaker PVV dan autochtonen... de onderlinge afkeer is vaak veel sterker dan naar de dominante gemeenschap.

koter | 14-01-17 | 11:53

Deze sla ik even over.. tis weekend effe ontspannen..

fikkieblijf! | 14-01-17 | 11:52

Ach, daar gaan we weer! De negroide medemensch is niet in grote getale aanwezig bij deze GL-meeting, dus er zal wel een bordje met 'Slegs vir Blankes' hangen bij de ingang.
Kan het niet zo zijn, Kiza Magendane, dat de negroide medemensch helemaal niet zo gecharmeerd is van deze partij en daarom niet zo zichtbaar aanwezig is?
Er is een partij die jou en al je broeders en zusters met open armen zal ontvangen en waar het grotendeels juist om het kleurtje gaat, dus wat let je?

BadLieutenant | 14-01-17 | 11:52

Ik kan me niet voorstellen dat Jesse een vrouw beft.

topsporter | 14-01-17 | 11:52

Woa Gertje, wat is dat dan, economisme? Nee Jessie, het is economie of kapitalisme.

knutsel | 14-01-17 | 11:52

ChatBot | 14-01-17 | 11:50
Sorry dat moet zijn: gebakkenluchtbakfietser.

ChatBot | 14-01-17 | 11:50

GL, de partij voor de naïeve idealistische dwazen die Nederland langzaam maar 100% zeker uitleveren aan andere culturen en de islam. In het algemeen goedwillend en intelligent klinkend, maar toch ... domvolk, immer gereed om te worden misbruikt.

Fijnstoffer | 14-01-17 | 11:50

Gebakkenluchtfietser.

ChatBot | 14-01-17 | 11:50

-weggejorist-

topsporter | 14-01-17 | 11:49

Bakfietsracisten, allemaal!
Tijd voor een nieuw model, de baKKKfiets.

Jackanders | 14-01-17 | 11:49

koter | 14-01-17 | 11:38

Zolang u geleid met dt schrijft, kunt u moeilijk de intelligentie van MAVO-studenten in twijfel trekken, toch?

Er zijn voorbeelden genoeg van mensen die pas laat hun zelfvertrouwen ontdekken, of, nog erger, een hele basisschool lang verkeerd zijn ingeschat door incompetente docenten.

Klaver's intelligentie meten we wel af in de aankomende verkiezingsdebatten.

TegenBeterWetenIn | 14-01-17 | 11:49

@postmodernismisdead | 14-01-17 | 11:40
Wat is er fake aan die foto?
De grootheidswaan druipt er van af, dat wel.
Maar het is gewoon een foto.
Deze foto is wel fake:
pbs.twimg.com/media/C2IAAIwXcAIyqqM.j...

keestelpro | 14-01-17 | 11:49

Dat een van de eerste - positieve - reacties op feestboek is geschreven door een muts die 'Sterre' heet, bevestigt al mijn vooroordelen.

En verder word ik doodmoe van al die politici die voor de camera's verschijnen met opgerolde hemdsmouwen.

Tenslotte ben ik ervan overtuigd dat partijen als GL en de SP de hospices vormen waarin 'links' een zachte dood zal sterven. De enige reden waarom GL momenteel opveert is het feit dat vooral heel veel vrouwen die sowieso al per definitie iets hebben hebben met duujjjzaamheid, dieren en het muljeu, nu óók nog massaal lopen te soppen van de seksuele broeierigheid die een jongen met grote, exotisch-bruine ogen veroorzaakt.

Peter Emile | 14-01-17 | 11:48

Vanavond met de haartjes nat op moeders schoot met een bakje chips, glas prik en een video van Obama waarin hij aangeeft dat hij allahverdomme echt geen moslim is.

Patje2011 | 14-01-17 | 11:47

Wat een slap gelul zeg! Wat willen jullie dan? Een paar uitsmijters aan de deur met een quotum? "Nee sorry, je komt niet binnen. Al teveel blanken. Vanaf nu alleen nog maar negers naar binnen."

Sir Lance | 14-01-17 | 11:46

@provocativo | 14-01-17 | 11:24
Andersgekleurden hebben anders wel wat beters te doen dan te luisteren naar zo'n kleinerend blank betwetertje. Die gaan wel leren bloedzuigen bij Kuzu.

Jostifiel | 14-01-17 | 11:44

koter | 14-01-17 | 11:38
Die laatste 2 zinnen snap ik niet helemaal. Zelf ook MAVO gedaan. Dit ivm feit dat ik wel kon, maar geen zin had. Later wel licht gezien en door keihard werken mijzelf omhoog gewerkt.

Door schade en schande wijzer geworden zegmaar. 'Van de straat' zou je kunnen zeggen.

Dat zie ik bij de meeste hoogopgeleiden vaak niet terug. Mijn broer is van een andere strekking. Cum Laude Gymnasium, daarna ook Cum Laude Universitair. Maar veel minder 'feeling' met de onderklasse om maar zo te zeggen.

Nacho_Vidal | 14-01-17 | 11:43

Ongelooflijk dat er menschen zijn die deze omhooggevallen praalhans met zijn 1op 1 Obama imitaties (er staan ons nog wat vermaak te wachten:)))
serieus nemen..
Die opgestroopte mouwtjes .. zo van .. ja ik ben druk ..
Eigenlijk : Zum kotzen! Of in het kromme vmbo Nederlands van jongetje Jesse: ik heb het kotsbeu!

daytripper | 14-01-17 | 11:43

@Osdorpertje | 14-01-17 | 11:30
Maar heeft hij zijn huiswerk al af?

Lewis Lewinsky | 14-01-17 | 11:42

Ik mis nog de "Ich bin ein Berliner" quote.
Maar die komt er vast in maart onder te staan.

roberto9715 | 14-01-17 | 11:42

Die foto. Zo fake.
Trap er niet in.

postmodernismisdead | 14-01-17 | 11:40

Die persfoto's waar Klaver als een soort Jezus-figuur neergezet wordt met adorerende [jonge] grietjes om zich heen zijn best wel zorgwekkend.

Amherst | 14-01-17 | 11:40

GL denkt tenminste na over de communicatie en dat doen ze best ok voor een clubje natuurcommunisten.

Hoe zit het met de campagneplannen voor GeenPeil? Weten jullie al hoe je straks in beeld blijft als de grote jongens de aandacht op gaan eisen?

Ravissant | 14-01-17 | 11:40

Getuige de feestboek comments zitten er heel wat 30+ gefrustreerde vrouwtjes te soppen .... inderdaad : zijn electoraat.
Over populisme gesproken.

daytripper | 14-01-17 | 11:39

Tja niet westerse allochten hebben doorgaans nou een maal weinig op met genderneutraal en progressief gedoe, als ze op zo een partij stemmen is het meestal uit opportunistische overwegingen. Jesse mag het niet zeggen, dus doe ik dats maar voor je Kiza.

Panos88 | 14-01-17 | 11:39

Het sektegehalte is hoog in bovenstaande foto. Of zoals een WPVM (wit, progressief, vrouwmens) zou zeggen "creepy". Wat het helemaal potsierlijk maakt is dat Klaver van het VMBO komt. Rare tijden. De populaire partijen worden geleidt door matig intelligente personen. Personen die meer uitstraling hebben dan inhoud. Wordt letterlijk een mongolenland.

koter | 14-01-17 | 11:38

Als het aan Klaver ligt is straks heel Nederland half om half en kan hij het grote voorbeeld spelen voor iedereen. Echt raar dat er mensen zijn die vinden dat Klaver iets kan. Wat dan? Stoned kijken? Fantaseren over een Obamarol? Geliefd zijn bij 40+ vrouwen vanwege zijn siebertvoorkomen? Ik kan niet wachten tot hij wordt afgemaakt in de debatten, het knulletje begrijpt namelijk niks van cijfers en snapt niet dat zaken gekd kosten en dat voor geld eerst hard gewerkt moet worden.

Patje2011 | 14-01-17 | 11:37

Logica: sneeuwvlokken zijn wit.

ristretto | 14-01-17 | 11:37

Niet eens een paar excuusnegerts op de voorgrond.

Muggenmepper | 14-01-17 | 11:36

Het schijnt dat bij Surinamers en Antillianen (en waarschijnlijk ook bij Molukkers en Indo's) de PVV de populairste partij is zie twitter.com/Martinbosma_pvv/status/81....
Dus een partijcongres van de PVV zou misschien meer diversiteit hebben dan een partijcongres van Groenlinks.
Auw pijnlijk.

McStuiver | 14-01-17 | 11:35

Die komennniet kn aanraking met allochtonen. Ik ken het van mezelf. Lekker wonend in mijn witte enclave. Buitenlanders genoeg: mijn buuv is russisch. Tegenover us mijn buurman frans. Beiden doen iets op de universiteit... Makkelijk praten van hier.

diek | 14-01-17 | 11:34

Een club witte mensen die heel graag het geld van andere witte mensen willen uitdelen aan niet-witte groepen en doelen

Risingson | 14-01-17 | 11:34

Wat een Facebook reacties van die Jesse fans, totaal wereldvreemd, maar vooral "positief" en lievvvv. Zien die mensen geen nieuws of is dit het gevolg van alleen MSM volgen?

J.van-Bontekoe | 14-01-17 | 11:30

Inderdaad wel vreemd, want aan het IQ kan het niet liggen, daar worden politici - zeker op links - niet op geselecteerd.

Astroturfer | 14-01-17 | 11:30

Vraag Klaver wat de hoofdstad van Finland is en hij weet dat niet.
Hoe kan nou een matige vmbo-er minister president worden?
Bovendien het programma van groen link leidt er toe dat Nederland failliet gaat.
Weer zo'n linkse praatjesmaker, we hebben er daar al genoeg van.

joost2 | 14-01-17 | 11:30

@Lewis Lewinsky | 14-01-17 | 11:15
Onder zijn neus groeit een beetje.

Osdorpertje | 14-01-17 | 11:30

Jesse Klaver, een zelfverheerlijkende Marokkaanse wolf in schaapskleren. Ik kan het bijna niet uit m'n bek krijgen maar dan toch liever Femke Halsema voor deze nietsnutten parij.

Acuntofaday | 14-01-17 | 11:28

Mooi ook hoe hij zijn mouwen heeft opgestroopt.
Klaar om te "aan het werk te gaan".
Heeft hij nog geen dag van zijn leven gedaan, namelijk.
Niemand trouwens in die partij.

Dandruff | 14-01-17 | 11:28

nickolaas | 14-01-17 | 11:22
Het gaat meer om wie er mogen stemmen en wat voor een weet die hebben van globale, landelijke en lokale zaken.
 
Het gross heeft jarenlang VVD & PvdA gestemd omdat dat zo ging, heeft weinig met een wel overwogen democratische keuze te maken of geïnformeerd zijn over partij programma's. Idem met de meeste vrouwen die ik ken welke wel gaan stemmen (en die zijn in de minderheid); ons huidige democratisch stelsel is sowieso overschat.

HaatAth3ist | 14-01-17 | 11:26

Wordt wel lachen als Obama uit de kast komt.

corbiere | 14-01-17 | 11:26

Wat een drol.

Nilfisk | 14-01-17 | 11:26

LOL, "Alleen maar nette mensen". :-P

hotmint | 14-01-17 | 11:25

Gisteren enquete ingevuld was keuze tussen Asscher Buma en Rutte, was niet moeilijk, geen van drieën, en ik heb héél véél problemen met Rutte. Als de keuze zou zijn Rutte of deze VMBO-er, wordt het toch knarsend Rutte.
Maar het is erg vervelend te constateren hoeveel snowflakes er hier rondlopen. Ben oprecht blij dat zij niet voor mijn pensioen hoeven te zorgen, dat ik de mogelijkheid heb om te vertrekken als blijkt dat een meerderheid van de bevolking in Nederland, hersenloos blijkt te zijn.
En ja,ik ben voor census kiesrecht.

corbiere | 14-01-17 | 11:25

Het is toch een openbare bijeenkomst. Blijkbaar zijn de anders gekleurde te lui om te komen.

provocativo | 14-01-17 | 11:24

Is dit een een variant van "Where is Waldo?"
Zoek de neger bij de progressieve partijen. Je kunt van alle linkse partijcongressen zo'n foto maken. Typisch gevalletje van: we don't practice what we preach. Geinig.

Stormageddon | 14-01-17 | 11:24

Partijbijeenkomst van de NSB?

Uw Psychiater | 14-01-17 | 11:23

Echte taalparel die Kizamag. "Daarnaast kiezen politieke partijen bewust voor kandidaten met een achtergrond in het vakbond". En de fascisten van de azijnbode-redactie doen dat dus expres niet redigeren.

Taggart | 14-01-17 | 11:22

Jesse Klaver is een (doorslaggevend) argument tegen vrouwenstemrecht.
HoogToontje | 14-01-17 | 10:56
Ik denk dat we hier niet echt mogen klagen.. volgens mij de eerste wet die in de VS werd aangenomen - nadat vrouwen voor het eerst mochten stemmen - was de drooglegging.. dat bleek ook na verloop van tijd niet zo'n handige actie. Het zou misschien ook nog een beetje 'self fulfilling prophecy' richting die brouwerijen kunnen zijn geweest (want die hadden dus jarenlang tegen het vrouwenkiesrecht in de VS gelobbyd.. of ze zagen de bui hangen). Anyway, stukje van die geschiedenis staat hier: "Women's suffrage [kiesrecht] in the United States" en.wikipedia.org/wiki/Women's_suf...

nickolaas | 14-01-17 | 11:22

Jonge blanke naïeve huppelk*tjes en de mannelijke babyboomers met moeilijk kapsel. Voilà het electoraat van GL.

Basil Fawlty | 14-01-17 | 11:21

Hoist all the colours !!

Koos Knak | 14-01-17 | 11:21

Moet wat meer pindakaas eten want daar wordt je echt groot van.

Toetsiemonster | 14-01-17 | 11:19

Het narcisme van de foto. Onvoorstelbaar.

Snotneus.

Bastie | 14-01-17 | 11:19

Opvallend is het wel dat Nederland verdeelt raakt in blijkijkers en booskijkers, wegkijkers en blinden, achteromkijkers en omlaagkijkers, maar eensgezind achter een paar gesjeesde Havo-uitvallers met een vlotte babbel aan lopen.
De gevestigde politici komen slechts in het nieuws als er een ander geschoffeerd word, enige zelfreflectie En zelfkritiek is de deftige Haagse heren vreemd, ‘Artsen begraven hun fouten op het kerkhof, journalisten zetten ze in de krant, politici geven een ander de schuld’.

hovawart | 14-01-17 | 11:17

Knap hoor, hoe ze snotneusje in zo'n groot publiek hebben weten te fotosoepen.

necrosis | 14-01-17 | 11:16

Kijk naar mij ,;dit komt ervan als je Sesamstraat verhuisd qua tijd en zender.
Kinderen worden boos , en gaan zonder schooldiploma het land besturen....De "Geschiedenis " herhaalt zich;-).
Zelfreflectieloos volk zoekt kop van Jut om angst achter te verstoppen..

medelmo | 14-01-17 | 11:16

@Osdorpertje | 14-01-17 | 11:12
Heeft hij al schaamhaar?

Lewis Lewinsky | 14-01-17 | 11:15

Misschien hebben ze toch nog iets geleerd van het fiasco Rabbae.

Guido | 14-01-17 | 11:15

@CoffeePatch | 14-01-17 | 11:12
#witLinks, geniaal.

geenspam | 14-01-17 | 11:15

Kan die ook gitaar spelen?

Mr_Pikibelly | 14-01-17 | 11:15

Alle journalisten en fotografen zijn zelfs wit.

ristretto | 14-01-17 | 11:14

LOL!!!
De blonde, blauwogige, oer-Germaanse, GroenLinkse arrogant-elitaire snobjes hijsen een halve Marokkaan op het schild en pretenderen vervolgens namens de hele 'goegemeente' te spreken...
Hypocriete (oud-)communisten in het rijke Westen!
Marx is zo passé...

Aristotalloss | 14-01-17 | 11:13

eerstneukendanpraten | 14-01-17 | 11:11
Prima toch, maar noem je medeleerlingen geen 'studiegenoot'. Om te kotsen die pretenties.
Weet je wie trouwens ook pretentieus was?

Nacho_Vidal | 14-01-17 | 11:13

Lol, hij doet het stukken beter dan die drol van een Asscher of die koeienvlaai van een buma. Jong fris en niksig. Precies zoals het imago voorschrijft.

ristretto | 14-01-17 | 11:12

@crocelodocus | 14-01-17 | 11:08
Zijn zijn ballen al afgedaald?

Osdorpertje | 14-01-17 | 11:12

crocelodocus | 14-01-17 | 11:08

Hij heeft de vmbo-sgool écht afgemaakd.

eerstneukendanpraten | 14-01-17 | 11:11

hStripe | 14-01-17 | 11:05
Eens, straks komen de Oscars, en ipv het hebben over de kwaliteit van de film, hebben ze het nu al over het tekort aan donkere genomineerden. Het heeft gewoon met kwaliteit te maken.

Ik weet niet of het je boeit, of iemand anders hier.. maar ik kijk op dit moment 'Z-Nation'. Een soort Walking Dead, maar dan net iets beter, met meer humor en aktie.

De hoofdrol wordt vertegenwoordigd door een donkere actrice. Los van het feit of het goed geacteerd is... maar zo zijn er nog talloze voorbeelden van goede films en series waarin een donker persoon de hoofdrol vertegenwoordigd.

Nacho_Vidal | 14-01-17 | 11:11

In eerste instantie denk je. Apart, hoort niet. Echter als je bekijkt waar GroenLinks voorstaat dan is het helemaal niet onlogisch dat de foto gevuld is met louter witte mensen.

Deze witte mensen zijn veelal hoog opgeleid, zo vermoed ik, echter niet in de exacte (technische) wetenschap maar in de Alfa-hoek. Die witte mensen kun je alles wijsmaken over het klimaat. Klimaatsverandering veroorzaakt door, jawel, de witte mens, henzelf. GroenLinks heeft één gemeenschappelijk doel namelijk ten strijde trekken tegen de klimaatsverandering veroorzaakt door de witte mens, het klimafaat genoemd.

Het klimafaat zal ervoor zorgen dat er de komende 10 tot 20 jaren door deze naïeve hoog opgeleide alfa witte mens 200 tot 500 miljard uit de zakken wordt geklopt uit de hardwerkende Nederlander, die fysiek (slecht betaald) zwaar werk verricht. Iets wat zij waarschijnlijk niet zullen doen. Zij werken slechts met hun geest.

Maar goed, het Nederlandse volk is in de natuurwetenschappen bijzonder slecht opgeleid en laat zich een onterechte angst aanpraten waardoor GroenLinks zomaar eens de grootste partij kan worden met alle gevolgen van dien.

*snel bidden doet dat het niet zover komt*

ProAsfalt | 14-01-17 | 11:11

Een echte pussy-magnet, deze Jesse.
Zie die meisjes in hun spijkerbroek, smartfone altijd binnen handbereik, welgestelde blanke middenklasse die vanaf de crèche is opgegroeid met lieve rubberen tegeltjes om hen heen.
Ze hebben nog nooit bij wijze van spreken een kip geslacht, of een band geplakt, bij wijze van spreken.
En maar hun idealistisch en hippie wereldbeeld opdringen aan de rest van de werkende samenleving.
In Amsterdam mogen bijvoorbeeld binnenkort geen vrachtwagens en tweetakt brommers meer rijden.
Want dat is slecht voor het miljeu.
Dat ondertussen moslim immigranten onverantwoord veel kinderen op de wereld zetten, is weer geen probleem.
Een kind gaat in zijn hele leven gigantisch veel grondstoffen en energie en voedsel gebruiken.
Denk aan wasmachine, auto, huis, reizen etc.
Emotiegedreven politiek, alles is emotie en goed gevoel en idealisme.

King of the Oneliner | 14-01-17 | 11:10

multi culti is dan ook alleen een droom voor mensen die niet met de werkelijkheid geconfronteerd willen worden.

geenspam | 14-01-17 | 11:10

@crocelodocus | 14-01-17 | 11:08
Is zijn fontanel al dichtgegroeid?

Lewis Lewinsky | 14-01-17 | 11:10

Jesse Klaver is gewoon een marionet van Bram Oijik en Wijnand Duyvendak die achter de schermen nog steeds aan de touwtjes trekken.

Osdorpertje | 14-01-17 | 11:10

LOL, kijk dat volk om hem heen, kennelijk allemaal van de VU, de deug(nieten)!

lanexx | 14-01-17 | 11:10

Weten jullie nog, wie er ook premier wou worden van een land?!

Rest In Privacy | 14-01-17 | 11:09

Als dit een PVV bij eenkost zou zijn , zou iedere GL-er er schande van spreken, misschien wel aangifte doen van racisme. Maar nu komen er allemaal vergoelijkende tweets te voorschijn. Eigenlijk heb ik heel diep medelijden met die groen linkse mensen, wat een bekrompen geest hebben die mensen. Kunnen ze niet meer bevatten of is het gewoon desinteresse? Van Tofuck Dibi weten we inmiddels dat het gebrek aan IQ is, maar geldt dat voor heel GL?

bergsbeklimmer | 14-01-17 | 11:09

Tja, als de 'negers' of politiek correct gezegd; de Afrikaanse Nederlanders te beroerd zijn om naar zo'n bijeenkomst te gaan. Moet je niet achteraf lopen huilen over rascisme. Je zou ook de conclusie kunnen trekken dat Afrikaanse Nederlanders het prima vinden vertegenwoordigd te worden door mensen met een andere huidskleur. Of dat men gewoon minder geïntresseerd is voor de politiek. Deze vanuit de VS overgewaaide Afro-American Black live matters activisten zorgen slechts voor meer polarisatie en onbegrip. Daarnaast zijn deze mensen geobsedeerd met hun eigen huidskleur. Best wel rascistisch vindt ik dat. Nederlanders zijn een tolerant volkje vergeleken met vele Afrikaanse landen waar je huidskleur of etnische(stam) afkomst een handje minder kan betekenen. Als Afrika voor hen zo heilig is, wat belet hun in godsnaam om dit rascistische k*tland te verlaten?

Indoneesje | 14-01-17 | 11:09

Heeft hij zijn school al afgemaakt?

crocelodocus | 14-01-17 | 11:08

Het zou me niet verbazen als Obama op korte termijn terugtreedt om ruimte te maken voor Martin Luther J.F. Klaver, de nieuwe Neger des Heils.

Lewis Lewinsky | 14-01-17 | 11:08

Jesse "Bieber" , meer gebakken lucht bestaat er niet.

alshetware | 14-01-17 | 11:08

Rutte werd ook door hitsige wijvon in het zadel gehesen.

Tjemig | 14-01-17 | 11:06

leo de pejo | 14-01-17 | 11:04
Kijk, die 'kinderen' kunnen er ook niets aan doen dat ze zo zijn genoemd.

Maar waarom moeten ze zich er altijd naar gedragen? Is je dat wel eens opgevallen?

Nacho_Vidal | 14-01-17 | 11:06

Stop nou eens met dat oeverloos gedram; huidskleur hoort helemaal geen issue te zijn, net als seksuele voorkeur, afkomst of religie. En als dat wel zo is dan moet je eens bij jezelf te rade gaan of het allemaal wel klopt wat je denkt, Kiza.

hStripe | 14-01-17 | 11:05

Tsjonge zeg vroeger was ik ook blij als een paar pubermeisjes op mij zaten te geilen maar dat ik daardoor premier zou worden is in mijn brein nooit opgekomen. In het door zelfingenomenheid aangetaste zaagsel van deze oetlul wel dus.

Lichtstadfan | 14-01-17 | 11:04

Echt zo'n partij voor de zondagskinderen - de Sterre's , de Merels en de Stormpjes.
pontius | 14-01-17 | 10:57
Lol lol lol
Er heeft inderdaad een Sterre gereageerd op Facebook
www.facebook.com/jesseklaver/photos/a...
Die het voor kindje Klaver opneemt met aan het eind een 'GO JESSE hartje'.
Alle cliché's bevestigd.

leo de pejo | 14-01-17 | 11:04

En buiten de amsterdamse randstad ,sta je daar alleen en zonder UvA vriendjes je broek op te houden.
Met vriendjes alleen de "schone schijn ".;-)
OT.
De nieuwe witte anti-nederland partij.
ook tegen BBQ en in de tuin.en kachels en houtsvuurtjes waar arme negermensjes op moeten koken....of mag dat niet gezegd worden van een klavertje??

medelmo | 14-01-17 | 11:04

Tintin in the land of the tacky, leuke cover voor een verkiezingsposter,"witter kunnen wij het niet maken".
Spijtig dat ze dat bord voor zijn kop niet weggehaald hebben.

hovawart | 14-01-17 | 11:04

Jezus Klaver Christus de 2e. Zal hij dan 18 Maart opstaan na 1984 jaar gewacht te hebben? (2017 minus 33 jaar)

Rest In Privacy | 14-01-17 | 11:04

Mensen die zichzelf intelectueel noemen. Altijd lachen.

HMCuiteraard | 14-01-17 | 11:03

Eng clubje.

Mark_D_NL | 14-01-17 | 11:03

GroenLinks is de eigen-bakfiets-eerst partij

GraafTel | 14-01-17 | 11:02

Jesse vindt dat de Groene Khmer aan de beurt is om de premier te leveren. Immers het CDA, de VVD en de PvdA hebben al zo vaak een premier geleverd, en zij nog nooit en dat is niet eerlijk.

Osdorpertje | 14-01-17 | 11:02

Waar zijn de gekleurde mensen in andere partijen ? Op de vingers van 1 hand ! Zo'n Geen-stijl itempje is spijkers op laag water of zoiets. Wat is er tegen een natuurlijk charisma ? Ik stem geen GL maar heb wel sympathie voor J.K. (lettercombinatie met ook een charisma).

Peerke Poep | 14-01-17 | 11:01

Klavertje leeft een beetje met zijn hoofd in de wolken. Keer op keer zalen vol adepten die braaf klappen na zijn ingestudeerde pauzes tijdens het opdreunen van zijn velletjes tekst.
Dan ga je geloven dat je echt een golden wonderboy bent.
En dan die ongeloofwaardige valse bescheidenheid.
En laten we maar ophouden over zijn 'beweging die groter is dan zijn partij. En die groter en groter wordt'.
En al die jonge meiden die je tegenwoordig in de zaal ziet bij GL, die zijn gewoon stilletjes verliefd op hem. Zitten te soppen op hun stoel als de Milieu Messias in zijn smetteloos witte hemdje (met uiteraard semi-nonchalant een knoopje los)het podium betreed gelijk een popster.

leo de pejo | 14-01-17 | 10:58

't Is niet míjn klavertje-4 !!

Ron van Zon3948 | 14-01-17 | 10:58

Wat hij dan moeten doen? Wat kleurtjes er bij shoppen? Gewoon een oprechte foto van zijn electoraat. Niks mis mee.

ho4x | 14-01-17 | 10:57

Het draait bij de groen links nu alleen nog maar om de verpakking: leuk koppie maar totaal geen inhoud.
Echt zo'n partij voor de zondagskinderen - de Sterre's , de Merels en de Stormpjes.

pontius | 14-01-17 | 10:57

Kan hij nu ook de zee openen zodat zijn vlok terug kan lopen naar het thuis land, O wacht dat was zijn broer Mozes. Jezus man!!

Carpe@diem | 14-01-17 | 10:56

Gisteren op de NPO: ze waren zo trots dat er 1000 mensen in een zaal waren. Correctie nog tijdens de uitzending "het zijn er zelfs 1400!!!!!". Schaamteloos.

Zou goed kunnen dat het de enige aanhang is, laten we dat maar hopen, voor het welzijn van ons eens zo mooie landje.

Rimini | 14-01-17 | 10:56

Waar zijn al die mensen waar deze partij zo voor in de bres springt??

Ik snap er niks van! | 14-01-17 | 10:56

Jesse Klaver is een (doorslaggevend) argument tegen vrouwenstemrecht.

HoogToontje | 14-01-17 | 10:56

Het blijft oorverdovend stil vanuit de GL gelederen, dat is wel zeker. Jesse neemt alles en iedereen de maat, behalve zijn eigen clubje engnekken. Het is toch ongelofelijk dat deze sekte nog aardig hoog in de peilingen staat. GL schept een heel eng guurlinks klimaat, zoveel is wel duidelijk

Ommezwaai | 14-01-17 | 10:54

En halve progressieve witlinkse universiteitsmeisjes worden compleet soppig van bovenstaande foto...

Wijze uit het Oosten | 14-01-17 | 10:54

Zanger Rinus zou ook wel premier van Nederland willen worden.

Prof. Pim Pam Pet | 14-01-17 | 10:53

Zou er een stemverbod voor vrouwen met een bakfiets, abonnement op de Happinez, danwel een combinatie hiervan uitgevaardigd kunnen worden zodat deze sneuneus zo min mogelijk stemmen gaat krijgen in maart?

Casamalakka | 14-01-17 | 10:53

Zitten daar nou zoveel oppasmoeders bij dat jongetje?

Petrus Poortwachter | 14-01-17 | 10:52

Mooie foto, moet gezegd worden. De kracht die er vanuit straalt is groot. Waarschijnlijk gaat deze impuls GL omhoog stuwen ten koste van SP. PvdA, CDA en D66. Ik schat in GL op 15 zetels, PVV op 52 zetels.

Handsomeboy | 14-01-17 | 10:52

Dat iemand zo'n snotneus uberhaupt serieus kan nemen.

doitdoit | 14-01-17 | 10:52

Alleen maar blanken

Bokito ergo sum | 14-01-17 | 10:52

Ook de bovenstaande foto is weer een Obama-campagneteam-spin.

Trap.Er.Niet.In.

Rimini | 14-01-17 | 10:51

Doen ze het met opzet? Dat iedereen uit zichzelf policor moet gaan denken?

RenHoek | 14-01-17 | 10:51

Die meisjes zitten echt te soppen op Jesse en hij op zichzelf.

ristretto | 14-01-17 | 10:50

Hij heeft meer apostelen dan Jezus.
Man man wat een godenzoon is deze messias ook.
Ik mis wel de aureool boven zijn hoofd.

keestelpro | 14-01-17 | 10:49

de messias, zoon van god. Barak husein Klaver

gestopt | 14-01-17 | 10:48

WitLinks

kapitein_iglo | 14-01-17 | 10:47

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken