Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Visumvrij reizen Oekraine weer stap dichterbij

11147225_982842565110789_7191656043939498224_n.jpgOké, een hoop technisch beleidsgelul dat is ontworpen om het voor de modale burgerlul zo onbegrijpelijk mogelijk te maken, maar het komt gewoon op het volgende neer. De visumvrije regeling tussen de EU en dat Oost-Europese roversnest is wéér een stapje dichterbij. "On 17 November, the Permanent Representatives Committee (Coreper) agreed, on behalf of the Council, a negotiating position on visa liberalisation for Ukraine. It confirmed the Commission proposal to provide for visa-free travel for EU citizens when travelling to the territory of Ukraine and for citizens of this country when travelling to the EU, for a period of stay of 90 days in any 180-day period." Fantastisch. Maar stel je nu eens voor dat het niet hypothetisch zou zijn dat een internetachtige constructie in een van de lidstaten er voor gezorgd heeft dat 1) het verdrag niet geratificeerd is, omdat 2) er o.a. enige weerstand is tegen een geitenpaadje van Kiev tot Scheveningen. Nou, in dat geval kunt u zich bijvoorbeeld voegen bij het Leger des Peils, dat dit voorjaar vacuümbommen op dit beleid wil gooien. En direct doneren aan de oorlogskas kan gewoon hier alhier. Want oligarchen buiten de deur houden is nooit gratis geweest.

Reaguursels

Inloggen

@botbot | 20-11-16 | 00:09
Dat was de zin die volgde op het citaat die ik zelf aanhaalde inderdaad. En de conclusie blijft dat JIJ dat vertaalt naar een soortgelijke samenwerking met Rusland. Hetgeen bij werkelijk niemand op de agenda staat of voor Nederland überhaupt mogelijk is zolang we nog aan de EU verbonden zijn.

En als je iets nieuws probeert te vertellen, kies dan iets dat iedereen met ook maar iets van gezond verstand niet al van mijlenver aan had zien aankomen. Ik wist het toen ik Verhofstadt zag gillen dat hij gewonnen had. Ik denk dat anderen het misschien zelfs al eerder wisten.

Pierre Tombal | 20-11-16 | 21:25

Het associatieverdrag met Oekraïne komt er wel .... al doet vrouw rutte net of hij zijn best er voor doet hier in Nederland.... maar bij de EU in een hoekie zit en zijn kont een beetje krabt en de stinkevinger aan de Hollanders laat zien ...... Het associatieverdrag was al getekend door alle lidstaten voordat hier een referendum was ..... Rutte gaat dat niet meer terug houden.

kereltie_ut_drenthe | 20-11-16 | 01:45

En waarom zou ik mij moeten schamen, wees eens niet zo onbeschoft.
Sans Comique | 19-11-16 | 21:24
Rusland is toch zo democratisch dat ze op Poetin kunnen stemmen maar op wie anders?
De oppositie komt een bezemwagen tegen of worden verrast met een kopje thee.
Maar u bent een smeerdas als u ontkent dat er in de vakantiekampen in Siberië duizenden politieke tegenstanders gevangen zitten.
Zing maar eens een verkeerd liedje in een kerk.
En dat gelul over ze hebben te eten en te drinken dat hebben de kippen hier in Nederland ook.
Geef de Russen net als hier in Nederland en waarvan u ook gebruik maakt vrijheid van meningsuiting.
Hoepel toch op met je democratisch gekozen ga u schamen.

botbot | 20-11-16 | 00:26

Pierre Tombal | 19-11-16 | 23:03
Nee u, klets uit uw nek.
man man man dit schreef u toch?
.
"Trap er niet in. Stem op een partij die duidelijk stelling neemt tegen samenwerking met dit corrupte regime.
Pierre Tombal | 18-11-16 | 21:34"
.
Wel bent u voor samenwerking voor Rusland dus dan zeg ik corruptie is geen excuus om geen handel te drijven.
Maar laat ik eens het anders stellen zo dat u het misschien ook kunt begrijpen.
Poetin heeft toegeven dat hij de Krim binnengevallen is om militair strategische reden hij wilde in bezit blijven van de ijsvrije havens.
Waarom moet de Oekraïne daarvoor gestraft worden beiden zijn zo corrupt als de pest.

botbot | 20-11-16 | 00:09

@botbot | 19-11-16 | 20:33
Ik weet precies wat ik schreef. Ik schreef:
"Indien u bij deze verkiezingen op VVD, CDA, PvdA, D66, GL of CU stemt betekent dit dat u op dat moment vóór het tegen die tijd al dan niet inhoudelijk gewijzigde associatieverdrag met Oekraïne stemt."

Jij vertaalde dat vervolgens als een stem op een soortgelijke samenwerking met Rusland als in het weggestemde associatieverdrag met Oekraïne en vindt schijnbaar dat ik zou moeten motiveren waarom dat beter zou zijn. Maar ik ben niet de meester van jouw dromen. En ook niet jouw psychiater.

Pierre Tombal | 19-11-16 | 23:03

@Ben-Bataaf | 19-11-16 | 07:14
Kan ik ook op jou stemmen?
Helaas gaat de premie gezondheidszorg volgend jaar omhoog, dus die vlieger gaat al niet op.

Maria.1 | 19-11-16 | 08:06
-
Dat zie ik als een compliment.
Nee, wellicht later ooit, nu beperk ik me tot het onder de aandacht brengen van FVD als simpel lid.

Over die zorgpremies en de EU.
In deze landen is het gratis:
Frankrijk 63 miljoen inwoners.
Spanje: 46 miljoen
Italie 59 miljoen
Portugal 10 miljoen.

Samen 178 miljoen.
Als men daar ook €100,- per maand betaalt, hebben we 1200 maal 178 miljoen = 213.600.000.000.
Per jaar.

Dat is nu wel even een mooi argument tegen Juncker die nu van de rijke landen weer even 50 miljard (!) durft te vragen..

Ben-Bataaf | 19-11-16 | 22:49

Dus? Heel voormalig Joegoslavie, Grooteste deel van zuidamerika, Noord Amerika en nog een rits landen hebben de zelfde regeling. en.wikipedia.org/wiki/Visa_policy_of_...
Tja, tenzij je bang bent voor oekrainers is er niet zo veel mis mee.

ui | 19-11-16 | 22:20

botbot | 19-11-16 | 20:47
By the way, weet jij waar ik info en cijfers over de politieke voorkeur van rechters kan vinden?

Sans Comique | 19-11-16 | 21:26

botbot | 19-11-16 | 20:47
Ah, dus een land is alleen een volwaardig land als zijn regeermodel exact die van ons, is, als de plaatselijke mores die van ons is. Wel of geen oppositie heeft hier geen ruk mee te maken. De Russen komen niet om van de honger, kunnen veilig over straat en de regering is daadwerkelijk bezig met het oplossen van problemen. Totaal niet te vergelijken dus met wereldkampioen mensenhandel Oekraïne.
En de geruchten dat Poetin 200 Kaziljoen Dollar zou bezitten zijn geruchten. (Bloomberg had zoiets gepubliceerd, en je kent onze media, objectief en open-minded als altijd, dat hoeft niet gecheckt te worden. Poetin=Satan, immers).

Uiteindelijk is het heel simpel. Áls Rusland volgens jou vergelijkbaar corrupt of nog veel erger dan Oekraïne, is er geen reden voor Rusland om ongerust te zijn over toenadering tot de EU. Oekraïne doet dan een groot deel van het werk waarvan Poetin beschuldigd wordt dat hij daar op aanstuurt, namelijk totale oorlog en overheersing van het westen. Eerst onze economie vernietigen, dan simpel overnemen. (corruptie is besmettelijk, moet je indammen, niet uitnodigen en volledig vrij reizen door je gebied geven en dat is dus al een goede reden om Oekraïne links te laten liggen).
Ik weet niet of je dit filmpje gezien hebt over hoe Putin corruptie aanpakt en mensen afrekent op resultaat, maar ik snap best dat de corrupte Oligarchen heel graag bij de EU willen horen. Die zijn toch heel wat makkelijker in hun aanpak van corruptie.

www.youtube.com/watch?v=co8s0egftsc#t...

Natuurlijk roep je nu, in scene gezet. Zal wel. Maar nogmaals, als Rusland net zo corrupt was als Oekraïne (een reden dus om Oekraïne niet bij de EU te willen) had Oekraïne echt niet zoveel van Rusland te vrezen. Fuck de lokale politiek, onderhands worden wij allen rijk.


En waarom zou ik mij moeten schamen, wees eens niet zo onbeschoft.

Sans Comique | 19-11-16 | 21:24

Sans Comique | 19-11-16 | 20:43
Poetin heeft hij oppositie in zijn parlement of komen die allemaal in contact met een bezemwagen.
En waaruit kunnen de Russen kiezen?
Mammanman man ga je schamen.

botbot | 19-11-16 | 20:47

by the way, Weet iemand waar ik info en cijfers over de politieke gezindheid van de rechterlijke macht kan vinden?

Sans Comique | 19-11-16 | 20:45

Ik vraag dan dan u waarom wilt u dan wel zaken doen met Rusland?
De conclusie is dan ook dat corruptie geen beletsel kan zijn.
botbot | 19-11-16 | 20:33

Rusland is een volwassen natie, met een stevig parlement, grondwet en openbare orde. Oekraïne is een schurkenstaat waar een democratisch gekozen president is afgezet na een coup en de macht gegrepen door een doorgewinterde crimineel.
Rusland zal ook wel corrupt zijn, maar er zijn duidelijk gradaties. Anders zou je met laten we zeggen Italië of Nederland ook geen zaken te doen. De linkse banencarrousel is immers een schoolvoorbeeld van nepotisme dus corruptie.

Daarbij heeft Piere Tombal domweg gelijk. Gereserveerd tegenover het verdrag staan leverde je door het VOOR kamp steevast een label van Putin-vriendje op, maar daar gaat u liever niet op in. U zoekt het in sofisterijtjes. Woordspelletjes.

Sans Comique | 19-11-16 | 20:43

Pierre Tombal | 19-11-16 | 18:45
Weet u uw eigen schrijven niet meer te herinneren?
U schreef toch dat je met een corrupt land geen zaken moet doen!!!
Ik vraag dan dan u waarom wilt u dan wel zaken doen met Rusland?
De conclusie is dan ook dat corruptie geen beletsel kan zijn.

botbot | 19-11-16 | 20:33

@botbot | 19-11-16 | 11:06
Nee vriend. Jij hamert op een zinnetje van mij waarmee je overduidelijk bedoelt te zeggen dat iedere partij die niet voor het associatieverdrag met Oekraïne is op de loonlijst van Putin zou staan. En dat wij daarmee dus militaire samenwerking met Rusland zouden aangaan en in de meest ruime zin van het woord steun verlenen aan Rusland. Dat zijn geen feiten; dat is het absurde geleuter van een dronken aardbei. Mocht je iets anders bedoelen met dat gehamer, dan mag je dat nu uitleggen aan de mensen die jouw intellect niet kunnen bijbenen.

Pierre Tombal | 19-11-16 | 18:45

@MarcS | 18-11-16 | 22:21
Hij niet mijn voorzitter!

Tostiman | 19-11-16 | 17:02

we worden belazerd!!!

bekijket | 19-11-16 | 15:24

-weggejorist-

panthoseen | 19-11-16 | 15:19

-weggejorist en opgerot-

panthoseen | 19-11-16 | 15:19

Whoooooo Bundy!

funkyd | 19-11-16 | 15:02

Er is veel aan te merken op die Rutte. Maar eigenlijk is Koenders nog erger. Wat een ijdeltuit en draaitol is dat toch. Zie die foto bij dit artikel. Ik verheug me alvast op een interview met hem op de uitslagenavond 15 maart. Als de PvdA van 38 naar 10 is gedaald.

lightyears | 19-11-16 | 14:49

-weggejorist-

Mart6037 | 19-11-16 | 14:38

Is de politieke elite nu zo stom of spelen ze dat maar en hebben ze belangen? En dat alles met een dronkenlap aan het roer. Wie had dit 20 jaar geleden kunnen verzinnen?!?!

Mart6037 | 19-11-16 | 14:38

Future prison content

enorme sukkelzak | 19-11-16 | 14:00

@joost2 | 19-11-16 | 12:0
Inderdaad, 2 egotrippers waar Nederland helemaal niks aan heeft!
Brrrrr, ik word bijna misselijk als ik die afgrijselijke tronie van Markie zie......... zie hem eens lachen..... pindakaas magazijnmeester is nog teveel eer voor hem.

LaatmaarLu? | 19-11-16 | 13:40

Kijk nog maar eens goed naar die foto. Dat zijn de hoofdverdachten bij de Processen van Straatsburg over 30 jaar.

His Lordship | 19-11-16 | 13:39

PVV stemmen, Referendum, Nexit!
En daarna een tribunaal!

Lexus01 | 19-11-16 | 13:04

Ik ga flyeren en PVV stemmen, ook als het OM en de politiek Wilders monddood hebben gemaakt!

Lexus01 | 19-11-16 | 13:03

De gladde onbetrouwbare Rutte staat in het midden! De Oekraïne met zijn corrupte oligarchen is in oorlog met Rusland! Wij hebben daar niets te zoeken! Rutte sleept ons mee de derde wereld oorlog in, als hij tegen onze wil tekent! Iemand moet die kerel toch stoppen!

Lexus01 | 19-11-16 | 12:58

"Want oligarchen buiten de deur houden is nooit gratis geweest."
Jammer genoeg hebben die olieloosers meer geld dan de modale donateur, dus vergeet het maar, dit gaat gewoon door de strot geramd worden!

PantyHamster | 19-11-16 | 12:50

Stem in maart. Stem ! Stem PVV of VNL of wat dan ook. Maar stem in ieder geval de gevestigde orde WEG !!

Ron van Zon3948 | 19-11-16 | 12:49

necrosis | 19-11-16 | 07:22
Ik kom tenminste nog met argumenten ,u kunt in al uw wetendheid niet verder komen dan Rutte smerige leugenaar.
Succes er mee.

botbot | 19-11-16 | 12:27

Zie je ze staan, die 2 anti Nederlanders op die foto?

Rutte de jokkebrok en praatjesmaker, waarover ik mij echt verbaast afvraag, wie nou die kiezers zijn die op deze egotripper maar blijven stemmen, hij die alleen maar bezig is met zijn eigen carrière, altijd tijdig wegduikt en rekt als het belangrijk wordt ?

Voorbeelden te over.
Uit het verleden 2 zaken, waarover hij liegt en bedriegt: de MH7 ramp -en het niet respecteren van de wil van het volk inzake referendum Oekraïne.

Recent: die ZZP- ers mogen nu nog tot 2018 niet lastig gevallen worden met de door Rutte ondersteunde en in te voeren wet: DBA ( Deregulering Beoordeling Arbeidsrelatie)
wat voor die ZZP-ers uiteindelijk wordt opgedrongen vanwege het oude socialistische stokpaardje: dat die uiteindelijk maar een baan c.q. baas moeten zoeken en dus faciliteiten worden afgenomen. Veel ZZP-ers zullen kapot gaan.
Héél slim van Rutte om dit na de verkiezingen van 2017 pas te laten doorgaan. Hij kan rekken en uitstellen tot je er bij neer valt. Zo dekt hij zich weer in.
Waarom accepteren de miljoen ZZP-ers deze uitstel van executie truc?? een jaar is zo om hoor.

Hier ligt een markt open voor Baudet, Roos, Wilders.
1 miljoen stemmers: n.l. ZZP-ers die de mist in gaan in 2018.

Dan het mannetje op de foto die Koenders heet.
Dat is echt een "baggerman".
Lang heeft hij moeten slijmen en moeten bedelen om ooit minister te worden. Niemand wilde hem, maar omdat er even geen ander voorhande in de pvda was, werd Koenders het.
Koenders, die een hoge ambtenaar een kat gaf, omdat hij vond dat hij te ver weg moest gaan staan tijdens een foto cessie van de koninklijke familie.
Hij wilde dicht bij Willem Alexander staan.LOL.
Als je die attitude hebt ben je voor mij een nitwit.

Dus op de foto 2 egotrippers, waar Nederland niks aan heeft.

joost2 | 19-11-16 | 12:07

warom lees ik dit niet in mlm.

Kenneth Nietvatten | 19-11-16 | 11:49

Rutte en de VVD zijn vieze gore ratten. Rechts mijn aars. Dat zijn ze absoluut niet. Linkse kutpartij is de VVD.

Old_Spice | 19-11-16 | 11:48

Uiteindelijk zullen wij toch winnen. Want wij zijn met MEER. Vaak heb ik het gevoel dat het allang niet meer boeit wat we stemmen. De elite doet alleen wat ze zelf willen. Soms wordt je er moedeloos van. Maar toch door blijven zetten. In de Franse Revolutie dacht de elite (1% van de bevolking) ook lang dat ze de touwtjes strak in handen hadden. Maar na de zoveelste volksverlakkerij waren binnen een paar jaar de kansen gekeerd. En nam de bevolking de zaak over.

lightyears | 19-11-16 | 11:26

Het houd niet op, niet vanzelf, ondanks andere signalen in de samenleving, het heeft de schijn tegen dat het kabinet in de laatste maanden nog zoveel mogelijk definitieve beslissingen wil doorvoeren, door het volgende kabinet zoveel mogelijk zand in de raderen te strooien, beleid dat merkwaardigerwijs niet bijdraagt aan een veilige en gezondere economie en samenleving, mag ik dat opmerkelijk vinden,........

hovawart | 19-11-16 | 11:21

Lupuslupus | 19-11-16 | 09:21

Gek mens. Het is de strijd van jonge mensen (David) tegen de babyboomers (Goliath). Jonge mensen willen vooruitgang en toekomst. Ouderen willen terug naar het verleden. Dat is de harde realiteit. Wij (mensen <40) betalen de rekening.

De Koreaanse Slet | 19-11-16 | 11:20

OMFG@Pica

darmflora | 19-11-16 | 11:06

Pierre Tombal | 19-11-16 | 08:38
Ik geef mijn mening weer wat gebaseerd is op feiten.
U komt niet verder dan mij als een betaalde trol te kwalificeren.
Vuilbekkerij over mij,verder kunt u blijkbaar niet komen.

botbot | 19-11-16 | 11:06

Het zoveelste bewijs dat het de EU niet uitmaakt met wie ze zaken doet. Het gaat om de uitbreiding en meer is er niet. Hoeveel geld ze van andere mensen ze daar voor moeten uitgeven doet er niet toe. Of ze de normen en waarden van de meeste EU burgers verkrachten doet er niet toe. Het enige wat belangrijk is wat de machtigste mannen in Brussel vinden dat er moet gebeuren. Die hebben daar een hele bureaucratie voor en miljarden euro's om machthebbers in andere steden te paaien. En het lukt ze ook. Het enige gevaar voor hen zijn referenda. Want dan is de burger aan zet en niet hun zetbazen in de hoofdsteden. Dus .... meer referenda.

Graaier | 19-11-16 | 11:03

Ander nieuws: Vrienden van Erdogan die kinderen verkrachten, kunnen er straks mee trouwen om vervolging te voorkomen.... Welkom in de EU. www.telegraaf.nl/buitenland/27065153/_...

freegold | 19-11-16 | 10:51

Overigens. Voor de véle onwetende reaguurders. Visumvrij reizen en financiële steun zodat Oekraïne niet implodeert onder druk van Rusland staat los van het associatieverdrag. Het is maar dat jullie het weten.

De Koreaanse Slet | 19-11-16 | 10:37

Rommelende Onderbuik | 19-11-16 | 10:19

Prima idéé. EU 2.0.

De Koreaanse Slet | 19-11-16 | 10:34

Welkom, in de EU EUkräine.
Helaas gaat Nederland er uit. De vormt samen met Engeland een nieuw verbond. De NeUK-unie. Misschien dat Noorwegen ook mee wil doen, Finland en Denemarken zullen snel erna volgen.

Rommelende Onderbuik | 19-11-16 | 10:19

Het nieuws van de machteloze overheid ten aanzien van het van rovende en asielhoppende Marokkanen in Groningen is nog niet eens koud en we gaan weeer richting de volgende ramp. Ze leren het gewoon nooit.

jochum1980 | 19-11-16 | 10:14

Hopelijk gaat de actie van GS nog wat betekenen maar ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in. Straks komt er een klein berichtje ergens op pagina 18 waarin staat dat er - na het plaatsen van wat aanpassingen - door Rutte geratificeerd is.
.
Het is een gevecht van David (GS) tegen Goliath (Brussel). David heeft destijds de reus geveld dus als we dat in gedachten houden is er nog hoop. Hoewel gebeurtenissen uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst..

Lupuslupus | 19-11-16 | 09:21

Kijk hem shinen naast z'n nieuwe vriend Porosjenko, wat zou die beloofd hebben? En hier maar iedere journalist te snel af zijn met antwoorden, kijk maar naar vragen uurtje met de minister president! Tja, wij hebben geen enkele journalist die tegen Rutte opkan, deze man is een snelle carrière jager en een nog snellere prater die twee vingers naar het volk opsteekt.

lanexx | 19-11-16 | 09:06

@Pierre Tombal | 19-11-16 | 08:38
Trolletjes als BB houden ons scherp, al mist hij de kwaliteiten van Bakito, Supermatthijs en Euroslokkie.

necrosis | 19-11-16 | 09:00

"Omdat echte feiten maar lastig zijn."
@TeeJee | 19-11-16 | 00:25

Dat heeft botbot van z'n grote leider. Iedereen die het niet met hem eens is, is fascist, xenofoob of iets anders onfatsoenlijks. In dit geval: als je tegen het associatieverdrag met Oekraïne bent moet je dus wel op de loonlijst van Putin staan. In die zin staat volgens botbot het stemmen op een partij die jouw stem niet gaat vertalen in een stem voor Oekraïne gelijk aan stemmen op Putin. En dat noemt meneer dan feiten. If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, zou botbot misschien Arrogander zelf zijn?

Pierre Tombal | 19-11-16 | 08:38

@Maria.1 | 19-11-16 | 08:06
Hier kan je zien hoeveel meer je moet aftikken.
www.telegraaf.nl/dft/geld/gezin-zorg/2...
Overigens is er één verzekeraar die NIET duurder wordt (Salland).

necrosis | 19-11-16 | 08:29

Je hoort het ze op de foto bijna zeggen:
"Wooooow, EU!!!"

Mahatma | 19-11-16 | 08:25

Welk probleem wordt er opgelost door dat visumvrij reizen?
Als burger word ik slechts verraden door de politiek.

nederburger | 19-11-16 | 08:19

Zie over de situatie in de Oekraïne beelden bij Oom Jeroen ( vanaf 37 min) www.npo.nl/pauw/18-11-2016/VARA_101380...
En de vluchtelingen, of wat daar voor door gaat, wordt straks de nieuwe instroom.

daytripper | 19-11-16 | 08:18

@Ben-Bataaf | 19-11-16 | 07:14
Kan ik ook op jou stemmen?
Helaas gaat de premie gezondheidszorg volgend jaar omhoog, dus die vlieger gaat al niet op.

Maria.1 | 19-11-16 | 08:06

Kijk hem eens glunderen, onze Trutte!!
Na de Roemenen en de Bulgaren mag straks weer een heel nieuwe categorie zakkenrollers en bedelaars ons land in.En dat allemaal met onze handtekening eronder( want de lul heeft natuurlijk nog niet durven zeggen dat we al genoeg van dat soort gasten in huis hebben gehaald.)

mallekater | 19-11-16 | 07:51

@Ben-Bataaf | 19-11-16 | 07:14
Je kan met argumenten blijven komen, het haalt niets uit bij BB.
Vertel je je argumenten tegen een boom, heb je hetzelfde resultaat.

necrosis | 19-11-16 | 07:22

Nederlanders geen PBM meer.

Ben-Bataaf | 19-11-16 | 07:14

BPM natuurlijk..

Ben-Bataaf | 19-11-16 | 07:19

Nederland betaald dit grapje met zijn miljarden in de pensioenpotten omdat die amper wat opbrengen.
En nu ga ik meuren.

botbot | 19-11-16 | 00:29

He he, ik ben blij dat je ogen geopend zijn.
Nog een netto ontvanger in dit onrealistische clubje trekken we niet.
1 EU?
Laten we beginnen met de lasten gelijk te trekken.
Naar gemiddeld Europees niveau. Dus:
Nederlanders eerder met pensioen.
Nederlanders minder inkomens belasting
Nederlanders gratis (zoals Fransen en Portugezen)of een stuk voordeligere gezondheidszorg.
Nederlanders meer (zoals Duitsers)feestdagen
Nederlanders lagere MRB
Nederlanders geen PBM meer.
Nederlanders lagere brandstofprijzen.
Nederlandse bekeuringen drastisch omlaag.
Nederlandse oldtimerregeling terug naar 30 jaar.
Nederlandse eenverdieners een huis kunnen laten kopen.
Nederlandse truckers halen alle papieren voor €500,-

Dan pas begint een echte unie gestalte te krijgen, en dan zal de bevolking wellicht bereid zijn om voor andere landen bij te springen.

Ben-Bataaf | 19-11-16 | 07:14

Dit zijn die mooie plannen die Rutte voor ons in petto heeft, en waarover hij al repte in zijn verkiezingsspotje. Huichelaar!!!!!!!!!!

Nelis SplitBloes | 19-11-16 | 06:48

botbot | 18-11-16 | 22:45
Laat me niet lachen. Wie zijn 'De ondernemers van diverse landen' dan ? De corrupte multinationals die ook helemaal geyl zijn met SEPA en TIPP ?

En nogmaals, handel drijven kan ook zonder visumvrij reizen en/of militaire- en financiële samenwerking.

Promedio | 19-11-16 | 06:47

Nog nooit was er een enkele foto met zoveel onverantwoordelijke, infantiele volwassen mensen. Behave die eikel in het midden, die lacht zich gek. Die kan zijn geluk werkelijk niet geloven. Ik ook niet trouwens. Man man man.

TheDrivingDutchman | 19-11-16 | 06:01

Nog nooit was er een enkele foto met zoveel onverantwoordelijke, infantiele volwassen mensen. Man man man.

TheDrivingDutchman | 19-11-16 | 06:00

@Oprisp | 19-11-16 | 00:37
'Onze kerken hebben plaats gemaakt voor moskeeën waarin gepredikt wordt ons te bekeren naar een middeleeuwse religie, of anders de dood'
Juist, want de christelijke leer is wel modern??
Maar wat is het vroeg,... ik kruip even terug.

miko | 19-11-16 | 04:48

Gruwelijk. Zowel de foto als de content.

Dit is de meest verschrikkelijke foto die ik in 2016 heb gezien.

hoogstetijd | 19-11-16 | 03:25

de honden blaffen... | 19-11-16 | 01:56
Dit is duidelijk aanzetten zot haat en het wegzetten van een hele bevolkingsgroep. Van de 10 Oekraïners zijn er 8 corrupt en/of crimineel. Ruimtevaartstudenten hoeven we hier niet te verwachten.
Maar u zet ook die 2 Oekraïners in de hoek, die part nog deel hebben aan corruptie/criminaliteit.
En dat is racistisch, wan iedereen weet dat Oekraïners één van de oudste rassen van het slavische volk zijn.
Maar ik ben soepel: 2500 euri boete.

Graaf van Egmont | 19-11-16 | 02:31

Wilt u in dit land, in deze stad, meer of minder Oekraïners?
Zoek in deze zin de overduidelijke racistische elementen die tot strafvervolging dienen te leiden.
(Examenvraag in de opleiding tot jurist).

de honden blaffen... | 19-11-16 | 01:56

Deze foto doet me pijn en ik ken niet eens slachtoffers van MH17 of hun nabestaanden persoonlijk. Maar het zijn en waren mijn mede Nederlanders. Dat is mijn volk, mijn cultuur. Ik voel met ze mee. Ik en mijn familie zijn Nederlands en ik wil niks te maken hebben met het corrupte Oekraïne, behalve misschien wat neutrale handel. Ben ik nu xenofoob? Of ben ik een deplorabele Nederlander? Is het raar dat mijn onderbuik kotsbeu heeft van die lui, en iedereen die uit eigenbelang met hun heult, waaronder Rutte? Ik kan me niet anders voorstellen dan dat de gewone Australische, Maleisische etc mensen het ook zo voelen. Het goede vertrouwen is bijna op. We worden keihard in onze rouwende bekken gescheten en er worden vrolijke foto's bij gemaakt. Kots.

Doper | 19-11-16 | 01:06

Not in my name.

bisbisbis | 19-11-16 | 01:03

@Oprisp | 19-11-16 | 00:45 Ja sorry hoor. Gewoon net iets teveel in tegels voorbij zien komen. Noem het maar blasé ofzo. Of cynisch.

knutsel | 19-11-16 | 00:53

knutsel | 19-11-16 | 00:41
Geenpeil sticker? Okee

Oprisp | 19-11-16 | 00:45

@Oprisp | 19-11-16 | 00:37 Ik vind dat je een heel mooi lijstje hebt gemaakt. Jij krijgt een sticker in je schriftje.

knutsel | 19-11-16 | 00:41

Ik zag deze vandaag trouwens (ik heb hem al eens eerder gepost dacht ik), en ik snap waarom Oekraïne liever bij de EU zit dan bij Rusland. Zoals die corruptie aanpakken... (maar kan misschien ook in scene zijn gezet);
www.youtube.com/watch?v=co8s0egftsc#t...

Sans Comique | 19-11-16 | 00:40

Onze vrouwen worden bespuugd, nagesist en voor hoer uitgemaakt door buitenlanders.
Onze kinderen leren woorden als fittie, mattie en doekoe en behangen zich met bellen en tattoo's.
Onze ouderen worden bestolen en die laten we doorliggen als ze in hun bed hebben geplast.
Onze kerken hebben plaats gemaakt voor moskeeën waarin gepredikt wordt ons te bekeren naar een middeleeuwse religie, of anders de dood.
Wij moeten betalen tot en met augustus om daarna de huur of de bank te betalen tot je 67 bent geworden.
Wij hebben onze soevereiniteit uit handen gegeven aan een stel megalomane en ondemocratisch gekozen lui.
Als er mensen zijn met andere stem worden ze vermoord of weggehoond (weggezet!)als racisten en Nazi's.
Wij worden al jarenlang voor de gek gehouden door een regering die het ene voorstelt en doodleuk het andere doet, vooral voor en na verkiezingen en met referenda.
Nu hebben ze bedacht ons weer te negeren en dat we moeten gaan betalen voor een corrupte Oekraïnse kliek.
Hoe is dit toch mogelijk geweest en hoe extra schrijnend moet dit zijn voor onze veteranen, vooral die uit WO2..

Oprisp | 19-11-16 | 00:37

@PROPAGANDABEER | 18-11-16 | 20:43
+1 Vuistdiep!

keestelpro | 19-11-16 | 00:33

@botbot | 19-11-16 | 00:29
Wegrennen bedoel je?

TeeJee | 19-11-16 | 00:30

Ben-Bataaf | 19-11-16 | 00:04
Ik zal je uit de droom helpen maar dit is wel mijn menig.
Ik moet die Merkel niet zij maakt misbruik van de EU zij dicteert dat wij b.v. ongelimiteerd vluchtelingen op moeten vangen en bepaald de regels in ons land, dat zou je andersom eens moeten proberen lees het nee van Nederland witheet zijn ze op ons.
En waarom is Merkel de EU?
Frankrijk, Italië,Portugal,Spanje en België kunnen financieel niet aan de verplichtingen voldoen (daar kunnen we nog grappen van beleven)dus kunnen ze ook niet zeggen tegen de andere landen je moet het zus of zo doen.
Vandaar dat Merkel het voor het zeggen heeft.
Maar voor wat hoort wat dus wordt de rente kunstmatig laag gehouden zodat de bovenvermelde landen die zwaar in de schulden zitten amper of geen rente hoeven te betalen.
Nederland betaald dit grapje met zijn miljarden in de pensioenpotten omdat die amper wat opbrengen.
En nu ga ik meuren.

botbot | 19-11-16 | 00:29

De stand van de armen lijken verdacht veel op een nieuwe variant van de Hitlergroet. De NSB 2.0 heeft een hedendaags gezicht gekregen.

ja,diedus! | 19-11-16 | 00:26

@Pierre Tombal | 19-11-16 | 00:23
Omdat echte feiten maar lastig zijn.

TeeJee | 19-11-16 | 00:25

@botbot | 18-11-16 | 23:23
Je begrijpt er duidelijk geen fluit van. Handel vindt plaats tussen bedrijven. De enige inbreng van overheden daarin is het aanleggen van beperkingen of deze juist opheffen. Het gaat hier, nogmaals, en ik weet niet waarom nog steeds probeer dit aan jou duidelijk te maken, NIET om een handelsverdrag.

Pierre Tombal | 19-11-16 | 00:23

Geen lastige kamervragen? Van de oppositie bijvoorbeeld?

Sans Comique | 19-11-16 | 00:22

De man die vandaag in Melbourne een zelfmoordaanslag pleegde, was géén Oekraïner, maar een mohammedaanse asielzoeker. Een nepvluchteling.

Lewis Lewinsky | 19-11-16 | 00:21

@TeeJee | 19-11-16 | 00:16
Wow... "de probleem"... beter opletten als ik zinnen herschrijf;

over de bron*

TeeJee | 19-11-16 | 00:17

@botbot | 19-11-16 | 00:06
Grappig dat je weer over feiten begint terwijl je in eerdere tegels hierboven alweer laat zien dat je nog geen feit van fictie kan onderscheiden.


En volgens mij kun jij dus reaguurders niet goed onderscheiden. Zal wel komen omdat iedereen hier je constant onderuit schoffelt in discussies.
Maar als je wil mekkeren over de probleem in plaats van in te gaan op de inhoud;
duitslandinstituut.nl/artikel/16566/s...
www.rtlz.nl/tv/laatste-videos/politiek...

TeeJee | 19-11-16 | 00:16

TeeJee | 18-11-16 | 23:53
Dat weet ik ook wel maar het tij kan ook nog keren we hadden het over feiten al verwacht ik wel dat Merkel klapjes krijgt.
Volgens mij bent u wel van uw geloof afgevallen,normaal is het schelden op de staatsomroep maar nu het u zo uitkomt wordt ik er wel naar verwezen.

botbot | 19-11-16 | 00:06

Gelukkig hoeft niemand iets te bepalen voor de Duitsers. Ook daar borrelt het al.

TeeJee | 18-11-16 | 23:53

Leuk aan dat artikel is dat het geschreven is voor de Trump-zege.
De NOS voorspelde toen dus ondanks de opkomst van AfD een ruk naar links.
Ik voorspel dat men het hier bij het verkeerde eind zal blijken te hebben.
Tenzij de Groenen en de Linke ook anti EU zijn.
botbot, kom er maar in.

Ben-Bataaf | 19-11-16 | 00:04

En daar gaan we weer,u kunt wel denken dat de vervroegde verkiezingen beter voor Duitsland is maar is het niet beter dat wij dat aan de Duitsers overlaten dan aan u ,of zie ik dit verkeerd.

botbot | 18-11-16 | 23:46
-
U ziet het ditmaal deels goed: Natuurlijk moeten we dat aan de Duitsers zelf over laten.
Komen we bij het deel dat u fout ziet:
Ik wil dat helemaal niet overlaten aan mezelf.

Ben-Bataaf | 18-11-16 | 23:57

@botbot | 18-11-16 | 23:30
@botbot | 18-11-16 | 23:46
nos.nl/artikel/2133166-duitsers-zijn-g...


Gelukkig hoeft niemand iets te bepalen voor de Duitsers. Ook daar borrelt het al.

TeeJee | 18-11-16 | 23:53

En die vetgevreten bezopen figuren in Brussel!

De finale eindbaas | 18-11-16 | 23:52

Het wordt er allemaal gewoon doorgedrukt. Laten we nu eens aub afrekenen bij de verkiezingen zoals de Britten en Amerikanen dat ook hebben gedaa. Weg met de Ruttes, Samsoms en Pechtolds.

De finale eindbaas | 18-11-16 | 23:51

@botbot | 18-11-16 | 23:30
Ben-Bataaf is volgens u Rutte?

Joffri | 18-11-16 | 23:51

Ben-Bataaf | 18-11-16 | 23:36
Ik trol absoluut niet maar ik moet wel een beetje glimlachen omdat u zo in volhard om uw aannames als feiten te zien.
En daar gaan we weer,u kunt wel denken dat de vervroegde verkiezingen beter voor Duitsland is maar is het niet beter dat wij dat aan de Duitsers overlaten dan aan u ,of zie ik dit verkeerd.

botbot | 18-11-16 | 23:46

Ben-Bataaf | 18-11-16 | 22:55
Dat denkt u maar zou het niet verstandig zijn om te wachten op de Duitse verkiezingen?
botbot | 18-11-16 | 23:30
-
Nee dat zou niet verstandig zijn, het beste zouden vervroegde verkiezingen zijn.
Maar het zijn juist mensen als u die deze volksverlakkerij in stand houden.
Is dat trollen niet vermoeiend?
Of krijgt u er iets voor betaald?
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat u hier geheel belangeloos in staat.

Ben-Bataaf | 18-11-16 | 23:36

Godverdomme.

hotmint | 18-11-16 | 23:31

Het is snel 15 maart; bijltjesdag

Nederlanddraaitdoor | 18-11-16 | 23:31

Ben-Bataaf | 18-11-16 | 22:55
Dat denkt u maar zou het niet verstandig zijn om te wachten op de Duitse verkiezingen?
Ohw,... ach nee, wacht... de Duitsers hoeven niet naar de stembus te gaan u bepaald wel even voor ze dat ze Merkel zat zijn.

botbot | 18-11-16 | 23:30

Stem op een partij die duidelijk stelling neemt tegen samenwerking met dit corrupte regime.
Pierre Tombal | 18-11-16 | 21:34
Even bij de les blijven,op deze stelling van u reageerde ik.

botbot | 18-11-16 | 23:23

@Jan-Joris-Jaap-Joop | 18-11-16 | 22:16

Onzin! Wij zijn heel belangrijk voor deze criminelen.
Namelijk om hun krankzinnige geldverslindende hobby's te financieren.
We worden alleen wel geacht onze bek dicht te houden en alle krankzinnige daden van die criminelen met luid applaus te verwelkomen.

Pieter V | 18-11-16 | 23:18

Welkom welkom we hebben nog niet genoeg criminaliteit. Kunnen de Apeldoornse huisvrouwtjes weer een mooi welkomstlied gaan componeren

mmkk | 18-11-16 | 23:13

Henk Krol maakte zojuist een grap bij Pauw. Een ijzige, pijnlijke, net iets te lange stilte volgt.

Harry Turtle | 18-11-16 | 23:13

Benieuwd hoe lang we dit soort foto's en verhalen nog moeten aanhoren voordat de hele bende in elkaar klapt. Hopelijk nog maar een jaartje.

Svoboda | 18-11-16 | 23:12

@Flatuleerder | 18-11-16 | 21:40

Verkopen? Als je verkoopt krijg je geld voor wat je verkoopt.
In dit geval krijgen ze heel Nederland cadeau en moet de Nederlandse belastingbetaler er ook nog eens miljarden Euro's bij doen.

Pieter V | 18-11-16 | 23:11

@botbot | 18-11-16 | 22:36
Het associatieverdrag gaat niet over handel. Je bent nogal hardleers. Een handelsverdrag had zonder goedkeur van individuele lidstaten zo gesloten kunnen worden. Let je op? Zonder goedkeur. Dus ook zonder mogelijkheid om dat via een referendum te blokkeren. Informeer jezelf nou eens gewoon in plaats van stompzinnig achter je grote leider aan te lopen. Die overigens reeds bekend heeft het verdrag niet gelezen te hebben voordat hij het ondertekende.

Pierre Tombal | 18-11-16 | 23:02

@Backonthetrack | 18-11-16 | 20:49

Ik mis trouwens de EU Kaiserin op die foto:
Adolfientje Dorothea Sauer Merkel Kasner.
Dat Sauer wordt weggelaten want dat is wat EU burgers worden van die brok ellende die heel Afrika voor eeuwig hier feest wil laten vieren.
Ze zal het wel te druk hebben gehad met het verwelkomen van de IS-terroristen in een of ander asielopvangcentrum

Pieter V | 18-11-16 | 22:59

Twee regels met twee aannames wat wilt u hiermee bereiken?

botbot | 18-11-16 | 22:27

Nee dat zijn geen aannames.
Het Duitse volk roert zich en is Merkel meer dan zat.
Ze vonden het prachtig dat wij middels dat referendum nee zeiden.
Wel even bij de les blijven.

Ben-Bataaf | 18-11-16 | 22:55

Werkloosheid is hier kennelijk nog niet hoog genoeg.

ProAsfalt | 18-11-16 | 22:51

@SandyBottom | 18-11-16 | 20:36

Dat wordt lachen! Een toko runnen in een totaal corrupte maffiastaat. Hoeveel "beschermgeld" denkt u nodig te hebben om te voorkomen dat uw toko zomaar verschijnselen van zelfontbranding gaat vertonen?
Of erger, dat u ooit nog levend wordt gezien?

Pieter V | 18-11-16 | 22:49

botbot | 18-11-16 | 22:45
Nou en? Laat ze lekker! Zaken doen met boeven is gevaarlijk. Zij liever dan wij.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 18-11-16 | 22:47

@altijdfeest | 18-11-16 | 20:33

Ja dat klopt! En dan zijn hier al 25.000 Oekraïners die ons bij de stemlokalen komen uitlachen.

Pieter V | 18-11-16 | 22:46

botbot | 18-11-16 | 22:36
Maar met Rusland wensen wij dan ook geen associatie-overeenkomst aan te gaan. Is simpel.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 18-11-16 | 22:45

Wat een genot zullen ze hebben in de achterkamertjes.

JustCause | 18-11-16 | 22:45

Ben-Bataaf | 18-11-16 | 22:35
Nee dat zijn geen aannames.
De EU heeft verklaart dat zij samen gaan werken en handel gaan drijven met de Oekraïne, wel in een aangepaste versie desnoods zonder Nederland.
De ondernemers van diverse landen hebben met verbijstering kennis genomen van de opstelling van de Nederlandse regering en Nederland als handelspartner onbetrouwbaar verklaart.
Wel even bij de les blijven.

botbot | 18-11-16 | 22:45

We kunnen met z'n alleen hoog en laag spingen wat we willen, Rutte c.s. drammen dit gewoon door en trekken zich geen ene reedt aan van wat de Nederlandse bevolking ervan vindt. Dit is geen democratische regering meer maar een bijna-dictatuur.

Reykjavik | 18-11-16 | 22:37

Pierre Tombal | 18-11-16 | 22:26
Met zo'n corrupt land.
Dat schreef u toch?
Als men wel handel en samenwerken Rusland wil dan kan corruptie geen motief zijn om Oekraïne af te wijzen.
Wel even bij de feiten blijven.

botbot | 18-11-16 | 22:36

De overige lidstaten zullen zich gaan beraden voor zover ze het al niet gedaan hebben.
Het verdrag zal met een kleine aanpassing alsnog aangenomen worden en heeft Nederland het voor het nakijken.
Vergeet niet de Duitsland de EU is en als die het wil hebben dan gebeurt het ook.
Zij laten zich niet koeieneren door zo'n klein landje dat van hun afhankelijk is.

botbot | 18-11-16 | 21:50
=
Veel regels met veel aannames wat wilt u hiermee bereiken?

Ben-Bataaf | 18-11-16 | 22:35

@botbot | 18-11-16 | 21:50
Indien het verdrag met kleine aanpassingen zonder unanieme goedkeur van de lidstaten doorgang had kunnen vinden zou het in eerste instantie al niet op deze manier zijn opgesteld. Laat het tot die pinda die jij ene brein noemt doordringen: het feit dat van iedere lidstaat goedkeuring werd vereist sluit uit dat het slechts om een simpel handelsverdrag kan gaan.

Pierre Tombal | 18-11-16 | 22:35

Overigens, wie is die nr. 39 helemaal links?
Jan-Joris-Jaap-Joop | 18-11-16 | 22:02
Wibi Soerjadi Senior, heeft allemaal Mickeys die straks in zijn bed om hem liggen te wachten.

kadoendra | 18-11-16 | 22:31

Joh, dan maken we de voorwaarden voor visum vrij reizen toch VWP style onmogelijk.

dugo | 18-11-16 | 22:30

@Mark_D_NL | 18-11-16 | 21:14
hahahhaa. Ja inderdaad. Ik stel ook voor een verdrag met Noord-Korea te sluiten. DnKS zal dat wel zien zitten.

miko | 18-11-16 | 22:27

Ben-Bataaf | 18-11-16 | 22:20
Twee regels met twee aannames wat wilt u hiermee bereiken?

botbot | 18-11-16 | 22:27

@botbot | 18-11-16 | 21:39
Waarom zou een stem tegen politieke en militaire "samenwerking" (we praten hier uiteraard over onderwerping van een soeverein volk) met corrupt Oekraïne meteen een stem voor politieke en militaire samenwerking met Rusland inhouden? Ik wist überhaupt niet eens dat zoiets als alternatief op de agenda van Druncker stond. Jij bent slim, volgens jezelf tenminste, dus leg dat eens uit?

Pierre Tombal | 18-11-16 | 22:26

@Arachne 22:00
Op subversiviteit wel hoor ;(

Ongeblustekalk | 18-11-16 | 22:22

Ik las op Twitter dat Verhofstad opnieuw verkozen is in zijn functie??

Door WIE? En moeten de niet stemmers nu niet gehoord worden??

MarcS | 18-11-16 | 22:21

Vergeet niet de Duitsland de EU is en als die het wil hebben dan gebeurt het ook.
Zij laten zich niet koeieneren door zo'n klein landje dat van hun afhankelijk is.

botbot | 18-11-16 | 21:50
-
Je bedoelt de Duitse plucheplakkers.
Het volk hierover raadplegen durven ze niet.
In september 2017 mogen de Duitsers Merkel beoordelen.
Die is exit, geloof me maar.

Ben-Bataaf | 18-11-16 | 22:20

Yeohan | 18-11-16 | 22:09
Dat gaat niet gebeuren want jij bent volkomen onbelangrijk voor hen.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 18-11-16 | 22:16

Als die politici eens in simpele taal konden uitleggen wat ze willen bereiken op lange termijn en waarom dat goed voor mij is. Heldere uitspraken met meetbare doelen.

Yeohan | 18-11-16 | 22:09

Mag ik u allen wijzen op het linkje onderaan op die web pagina, waarin gevraagd wordt of er wellicht iets fout is op die pagina?
.
Het staat u vrij om de dames en heren te wijzen op de illegale (onder)handelingen die Rutte cs hier uitvoert.

marcoplarco | 18-11-16 | 22:08

Achja had iemand hier op Geenstijl eigenlijk iets anders verwacht? Zelfde geldt voor Turkije, al een tijd niets van gehoord maar let maar op die krijgen straks ook visumvrij reizen.

Deze tering mongolen gaan toch door met hun dubbele agenda. Ben alleen wel benieuwd hoe ze om Trump-Putin heen gaan werken. Ze zijn namelijk ook nog steeds te Russische beer uit de tent aan het lokken.

En las hier in de reacties dat mensenhandel erg hoog is in Oekraine, dat komt onze pedofiele elite wel heel erg goed uit zeg. Bah bah wat een smerige lui dit, ik walg echt van deze mensen.

Wordt tijd dat Nederlanders druk gaan zetten op Den Haag en anders met hooivorken en fakkels op pad!

Blackspyder | 18-11-16 | 22:03

Overigens, wie is die nr. 39 helemaal links?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 18-11-16 | 22:02

En ik moet er nog even op terug komen want gadverdamme wat een smerige foto!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 18-11-16 | 22:00

Leugenachtige Rutte en gevaarlijke Koenders komen hopelijk ooit, na de regime verandering voor een tribunaal wegens landverraad.

Ben-Bataaf | 18-11-16 | 21:24
----------------------------------------------------------

Op landverraad staat de doodstraf. Dat durven we helemaal niet in dit land.

Arachne | 18-11-16 | 22:00

De foto hierboven is zo eng: Zie dan die gemene kop op vijf van rechts of vier van links, bah vies vuil smerig! En de rest meurt ook.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 18-11-16 | 21:58

Dostranamus | 18-11-16 | 21:50
Voor de plofkip moet je bij Mac.of KFC zijn.

botbot | 18-11-16 | 21:57

In maart stemmen, doei Rutte.

CantBeStopped | 18-11-16 | 21:57

Zonder The Donald zou de New World Order er binnen een paar jaar zijn. Trump is de ware verlosser.

Kaltsnautzige | 18-11-16 | 21:57

Hoog tijd dus voor de Oekraïnse plofkip.
Jammer voor jullie ; www.trouw.nl/tr/nl/39681/nbsp/article/...
Maar er zijn zaken die natuurlijk voorgaan.
Wèl VVD stemmen op 15 maart hè.

Dostranamus | 18-11-16 | 21:50

Ben-Bataaf | 18-11-16 | 21:38
Voor dit moment kun je het blokkeren?
De overige lidstaten zullen zich gaan beraden voor zover ze het al niet gedaan hebben.
Het verdrag zal met een kleine aanpassing alsnog aangenomen worden en heeft Nederland het voor het nakijken.
Vergeet niet de Duitsland de EU is en als die het wil hebben dan gebeurt het ook.
Zij laten zich niet koeieneren door zo'n klein landje dat van hun afhankelijk is.

botbot | 18-11-16 | 21:50

In Thailand krijg je een visumstempel voor 30 dagen en iedere dag te laat kost veel geld, je komt het land niet uit (gevang) mist je vlucht etc, tenzij je direct cash betaalt.
Probeer eens een dag te lang in de USA te blijven en zie wat er gebeurt als je weer terug wil, grote problemen, maar nu vraag ik me af wat er gebeurt als een straatarme Oekrainer hier over zijn visumdatum gaat of zijn paspoort 'kwijt' is.

weetjenog | 18-11-16 | 21:48

Mark ziet eruit als in "boer met kiespijn". Hij weet eigenlijk wel dat hij zijn volk verraadt.

Fijnstoffer | 18-11-16 | 21:47

Methylfenidaat | 18-11-16 | 21:22

Oud nieuws werd al gedicteerd een paar dagen na de Brexit

cocktailsmaak | 18-11-16 | 21:42

@Wonderful-Life | 18-11-16 | 21:18
Er zit sla in een Big-Mac dus goed en vreet maar los. De lekkere vrouwen hebben daar al een miljardairs zoon aan de haak. Het is juist het kansloze volk dat hier gaat komen.

Zoon van Boer | 18-11-16 | 21:42

De liberale dictatuur is bijna totaal, Mark en zijn corpsballen verkopen Nederland waar je bij staat.
Heb je wat teveel noten op je zang en gevaarlijk gelijk, kom je de rechter tegen.

Flatuleerder | 18-11-16 | 21:40

Pierre Tombal | 18-11-16 | 21:34
Waarom dan wel met Rusland?

botbot | 18-11-16 | 21:39

Ten tweede als men niet mee wil doen kan men er ook geen invloed meer op uitoefenen.

botbot | 18-11-16 | 21:35

Wij zijn momenteel het enige land dat dit kan blokkeren. Van de andere lidstaten had de bevolking niet het geluk dat men zich hierover kon uitspreken.

Ben-Bataaf | 18-11-16 | 21:38

Houden ze nou een verbleekte rookworst vast?

Bram van Ojik | 18-11-16 | 21:35

Ten eerste is het nog niet zover.
Ten tweede als men niet mee wil doen kan men er ook geen invloed meer op uitoefenen.

botbot | 18-11-16 | 21:35

LET OP!

Rutte stuurt er op aan dat de beslissing over de verkiezingen van maart 2017 getild gaan worden. Indien u bij deze verkiezingen op VVD, CDA, PvdA, D66, GL of CU stemt betekent dit dat u op dat moment vóór het tegen die tijd al dan niet inhoudelijk gewijzigde associatieverdrag met Oekraïne stemt. Dit is exact hetzelfde scenario waaronder in 2006 het Verdrag van Lissabon werd aanvaard. Trap er niet in. Stem op een partij die duidelijk stelling neemt tegen samenwerking met dit corrupte regime.

Pierre Tombal | 18-11-16 | 21:34

@Tobi | 18-11-16 | 21:15
Wat een volstrekt belachelijke feauteau, overigens.

Ah... u houdt niet van rijtuig foto's ?

von Strumpfhausen | 18-11-16 | 21:34

@Panos88 | 18-11-16 | 20:54

Daar gaat het nog niet eens om.

peterdh | 18-11-16 | 21:32

@gewoondoorlopen | 18-11-16 | 20:47

Ja, want ras is alles wat duid op afkomst, taal, geloof, instelling of dezelfde mening, of de kleur schoenen die je aanhebt. Ligt er net aan voor wie het belangrijk is wat ras zou moeten betekenen. En of je het OM, of nog mooier, de rechter in je zak hebt natuurlijk, maar dat spreekt coor zich, uiteraard.

peterdh | 18-11-16 | 21:31

Het houdt niet op, niet vanzelf...

Leugenachtige Rutte en gevaarlijke Koenders komen hopelijk ooit, na de regime verandering voor een tribunaal wegens landverraad.

De wet is er al:

Artikel 97a

Hij die met een in het buitenland gevestigd persoon of lichaam in verbinding treedt met het oogmerk om een zodanig persoon of lichaam tot het verschaffen van steun aan het voorbereiden, bevorderen of teweegbrengen van omwenteling te bewegen, om een zodanig persoon of lichaam in het daartoe opgevatte voornemen te versterken of aan een zodanig persoon of lichaam daarbij hulp toe te zeggen of te verlenen, of om omwenteling voor te bereiden, te bevorderen of teweeg te brengen, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Ben-Bataaf | 18-11-16 | 21:24

Ons oude dorpshoofd zei altijd: "Des te meer zielen, des te minder AOW".

Pedronegro | 18-11-16 | 21:23

let je ff op Geenstijl?

European Union Orders British Press NOT to Report when Terrorists are Muslims

https://www.gatestoneinstitute.org/9190/media-censorship-muslims-terrorists

Methylfenidaat | 18-11-16 | 21:22

uiteraard zit ik al bij het leger des peils , en niet alleen deze ouwe zak ,maar de gehele familie heeft een donatie gedaan anders is papa boos en mama .nee hoor de kids hebben gewoon een goede opvoeding (lach-smilie)

witchmaster | 18-11-16 | 21:20

Er worden minimaal nog 100.000 mensen per jaar als slaaf verhandeld in Oekraïne. Dat getal zal wel omhoog schieten nu die slaven ook nog eenvoudig te transporteren zijn over heel Europa.

Mark_D_NL | 18-11-16 | 21:18

Oekraïense dames zijn geil, dus ik zie het probleem niet, meer meer meer Oekraïense dames..

Wonderful-Life | 18-11-16 | 21:18

Wat een volstrekt belachelijke feauteau, overigens

Tobi | 18-11-16 | 21:15

Lekker toch. Weer wat goedkopere krachten die je eenvoudig kan uitbuiten. Die Polen werden mij toch een beetje te slim. Kwamen ze opeens aan met verhalen over minimumloon en vakantiedagen in vloeiend Nederlands. En dat moeten we niet hebben.

Mark_D_NL | 18-11-16 | 21:14

Piet Karbiet | 18-11-16 | 21:09
-
Och... je kunt het ook van de zonnige kant bekijken: de beveiligingsbranche zal gouden tijden beleven. Van hangslot en camera, van hek-met-punten tot anti-inbraakfolie tot winkelpoortje en mannetjes in uniform: het zal niet aan te slepen zijn.

bisbisbis | 18-11-16 | 21:14

-weggejorist en opgerot-
De_verwarrende_man | 18-11-16 | 20:54

Wat heb jij nu weer uitgespookt?

eerstneukendanpraten | 18-11-16 | 21:12

Brrrr. Ik zei het vanmiddag al. Toeristen kunnen straks gelukkig weer balletje-balletje spelen in de Damstraat en
/of daarna na winst een Oekraiens hoertje van 14 neuken verderop.
En dan is sokpoppooier Asscher (PvAanleiding en Oorzaak) weer geschokt ende verbaasd. De mongool.

Piet Karbiet | 18-11-16 | 21:09

lekker !! veel xtra goedkope hoeren.

Leefbaar | 18-11-16 | 21:08

PVV
Referendum
Nexit

Vogelbeest | 18-11-16 | 21:05

De politiek heeft ook nooit plannen . Meestal hoor ik achteraf over mislukking.

padbuffel | 18-11-16 | 20:56

Overigens heb ik de zo bejubelde Orbán hier ook nog niet tegen horen protesteren. Hongarije heeft het verdrag dan ook gewoon geratificeerd, net als die andere eurosceptische landen van Midden-Europa.

JTKDM | 18-11-16 | 20:56

Zo rolt politiek. Wanneer de visumvrijstelling officieel ingaat, mogen Oekraïners met een biometrisch paspoort elk half jaar 90 dagen zonder visum naar de EU reizen. Het is bedoeld voor bijvoorbeeld familiebezoek: werken in de EU mag niet. Maar nu komt het: De maatregel gaat echter pas in als er een soort noodremmechanisme van kracht is geworden. Dat moet landen de mogelijkheid geven om de visumvrijstelling bij bijvoorbeeld misbruik of een te grote instroom op te schorten. Deze zin is totaal niet in overeenstemming met de eerste. Zoveel familie zal er in de eu niet rondlopen. Ze weten dus dondersgoed dat er heel veel hier naartoe gaan komen. En wat gaan ze hier doen dan ? 90 dagen bij familie ? Ik hou het er nog geen dag mee uit.

NerdAlert | 18-11-16 | 20:56

Ik wil minder landverraders...

Ali Bi | 18-11-16 | 20:55

Jullie willen 2 ton van ons hebben maar ik zie nergens een plan of begroting. Ik ben geen overheidsinstelling...

Joffri | 18-11-16 | 20:54

-weggejorist en opgerot-

De_verwarrende_man | 18-11-16 | 20:54

Geen probleem wat mij betreft, Oekraïners zijn prima mensen.

Panos88 | 18-11-16 | 20:54

De Oekraïners zijn de Polen van Polen. Die komen daar het werk doen van de Polen die naar het westen zijn vertrokken. Polen zal hier dus wel voorstander van zij, nog los van de russofobie van de regeringspartij.

JTKDM | 18-11-16 | 20:53

Het kunnen kopen van een Kalishnikov op iedere straathoek kan weleens de ware verrijking betekenen.

padbuffel | 18-11-16 | 20:49

@plaatje. Zo ziet burger hatend tuig eruit. Hou dit beeld vast tot de verkiezingen van 2017!

Backonthetrack | 18-11-16 | 20:49

Minder, minder, minder EU! Of is dat nu ook een ras?

gewoondoorlopen | 18-11-16 | 20:47

Acht nazi's op een rijte.

smdyasc | 18-11-16 | 20:46

En zo klim ik naar boven.

PROPAGANDABEER | 18-11-16 | 20:43

Rutte.
Uit 17 miljoen mensen krijgen wij een gesjeesde zeepverkoper die bij zijn mamma woont.

crankshaft | 18-11-16 | 20:41

Er wordt wel een stortvloed aan stront uit andere landen over ons uitgestort.

Wim Venijn | 18-11-16 | 20:37

-weggejorist-

SandyBottom | 18-11-16 | 20:36

-weggejorist-

SandyBottom | 18-11-16 | 20:36

beter,... ik probeer daar al en tijdje voet aan de grond te krijgen met m'n toko..

SandyBottom | 18-11-16 | 20:36

Wat u ook zegt, ze gaan onverstoorbaar door met HUN agenda.
Ze trekken zich nergens wat van aan. Er zal wat sterkers moeten komen om deze dure labbekakkers te stoppen!

Radijsje | 18-11-16 | 20:35

Ongelofelijk wat een farizeeër grrrrr

Eddy Spagetty | 18-11-16 | 20:34

In maart kan men stemmen.

altijdfeest | 18-11-16 | 20:33

Voor u geregeld door afscheid nemende politici van krimpende, in 1 geval zelfs opgeheven partij. Hartelijke groet van Marketinghoofd Rutte en manager uitverkoop Koenders.

metzonderzijwieltjes | 18-11-16 | 20:33

En men gaat er mee door in Brussel, omdat slapjanus Rutte daar niet durft te zeggen dat het van tafel moet.

Nuchternederland | 18-11-16 | 20:32

En de vraag bij de foto is: "Wat doen ze met hun andere hand?"

Kromme Tenen | 18-11-16 | 20:32

Rutte. Vieze vuile leugenaar.

centre pompidoe | 18-11-16 | 20:32

Zo, net weer even 2 nieuwe vrijwilligers erbij.

Von Mutzenbacher | 18-11-16 | 20:31

Eruit, eruit, eruit!

Lyin Ted | 18-11-16 | 20:31

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken