Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Kuzu: "Moord Van Gogh geen terroristische aanslag"

Jaaa tuurlijk gaan we terugkijken naar Kuzu bij Pauw. Gewoon, omdat een gure herfstochtend niet door te komen is zonder de verbindende warmte en inclusiviteit van Shula Rijxmans NPO. Niets geeft de kijker, de burger en de Nederlander zo'n gevoel van verbondenheid als Tunahan Kuzu uit zijn verkiezingingsprogramma te horen citeren dat hij pedo's chemisch wil castreren, terwijl Jeroen Pauw hem niet herinnert aan het feit dat DENK vorig jaar tegen een CDA-motie stemde om kindhuwelijken te ontbinden. Kennelijk is het geen pedofilie als kinderverkrachting volgens het huwelijkse voorbeeld van de profeet gebeurt en in het kader van de typische NPO-inclusiviteit lieten ze het bij Pauw maar lekker passeren. Nog verbindenderder waren de warme woorden waarmee Graaf Denkula (of is het meer Mr. Bean?) de islamitische slachtmoord op Theo van Gogh probeerde te reduceren tot een gevalletje 'niets met de islam te maken', terwijl een compleet mislukte "aanslag" op een moskee (lees: een fikkende fles spiritus op het gazon voor de deur) het échte terrorisme in Nederland zou zijn. Juist ja. Oh en reppert Fresku mocht ook absurde dingetjes over kindermishandeling beweren. Denkend aan Nederland zien we geniepige opruiers, onweersproken door ontbindend kijkcijferland gaan.
Reminderrr: Opfrissertje voor Kuzu. De rechter vond de moord op Van Gogh wél een 'misdrijf met een terroristisch oogmerk'. (Uitspraak.) welterreurkuzu.png

Reaguursels

Inloggen

Wat is 'ie toch weer Pauwlitiek Correct. Het 'slachtoffer' kan zeggen wat hij wil zonder enig weerwoord van Bleekneus (want dat is racistisch!).

EnNouJijWeer | 16-11-16 | 03:50

Dat jij met je Brabantse roots moslim bent geworden dat is geen grap zielmaat Fresku. Ik zie jou als een van ons. Hans, Theo, Henry je weet wel... Je moet wat langer blijven hangen na je optredens en filosoferen met je fans.

Een weldenkende neger is geen islamist. Punt uit.
Ik ben bruiner dan jij als golfende Nederlander makker.

keestelpro | 16-11-16 | 01:17

Pauw zakt steeds dieper met name door Denk volk aan tafel. Maar ja anders moet je mensen met verstand maar zonder de juiste mening uitnodigen. Neppe handel

flat out | 15-11-16 | 23:52

Deporteer kuzu aub per direct, minder minder minder.

westcoast | 15-11-16 | 23:51

Kuzu is een mooie naam voor een varkentje.

Ronnie uit Helmond | 15-11-16 | 22:52

En Armeniërs zijn heidenen die het verdiend hebben om door de turken op hun nummer gezet te worden. Hun nummer was -750.000 oftewel genocide. Eat that leipe vleesgeworden ultrakutochtoon. Want zo klinkt die jankturk ook.

rattenvanger XL | 15-11-16 | 22:31

Grap is dat de meeste klagers wel gelovig zijn. Ben benieuwd wie God als eerste aanklaagt want die moet dan wel bovenaan hun lijstje staan als het gaat om de schuldvraag.

vertelnogeens | 15-11-16 | 22:21

-weggejorist-

katja69 | 15-11-16 | 22:19

Volgens mij citeerde hij gewoon de rechter die hem veroordeeld heeft en alle feiten kent. De aanslag op de moskee werd door de rechter wel bestempeld als een terroristische daad.

Mocro2897 | 15-11-16 | 22:17

Mijn vrouw is in haar jeugd enkele malen "de typhus" geslagen en zij heeft GÉÉN antilluaanse ouders. Nee, zij had gewoon KUT OUDERS en dat heeft geen flikker met slaven te maken, achterlijke imbicielen !

Anjin Mohammed | 15-11-16 | 21:14

Alsof Kuzu onzin uitkraamt als hij meent dat islamitisch terrorisme in Nederland geen probleem vormt...
Theo van Gogh is tien jaar geleden omgelegd door een knettergekke moslim, en een veel significanter figuur - Fortuyn - is een tijdje daarvóór omgelegd door een knettergekke autochtoon.
Als je als Nederlander zeven kleuren schijt uit angst voor terrorisme/de deur niet meer uit gaat dan ben je toch echt niet goed bij je hoofd.
Met zijn allen wat minder roken, zuipen; minder suiker en vet vreten, wat meer bewegen.
Laat je niet leiden door dat geschifte geouwehoer over 'substantiële dreiging van terrorisme', het dreigingsniveau is al twintig jaar substantieel en we wachten nog op het eerste 'incident', ondertussen duizenden doden door zwakzinnige tokkies die zichzelf kapot roken, zuipen en vreten, maar dat valt zogenaamd onder de noemer zelfbeschikkingsrecht.
Donder de FOK op, stel hypocriete bange idioten. Maak je liever druk om die vluchtelingenstromen vanuit landen waar de islam daadwerkelijk van 't leven een ware hel maakt.
*MATELOZE ERGERNIS*

Snelle Jeroen | 15-11-16 | 19:42

Denk is een proefballon. Een zwevende. Op het moment dat je ze wil laten uitleggen waar ze echt voor staan, waar hun denken op gebaseerd is, en er dus uitspraken gedaan kunnen worden t.o.v. Erdogan, zijn ze er opeens niet.
Voorlopig blijft het bij wijzen.

En een prachtige drogreden; iets wordt niet serieus genomen, dus is het er wel. Je kunt hier alles invullen. Het vliegende spaghettimonster wordt niet serieus genomen, dus is het er wel. Zo werkt dat niet.

kloopindeslootjijook | 15-11-16 | 19:05

-weggejorist-

defluitketel | 15-11-16 | 18:59

Toen Theo van Gogh vermoord werd door de moslimextremist Bouyerie, is er bij mij iets geknapt. Mijn incasseringsvermogen jegens primitieve buitenlanders met hun prehistorische levensvisie raakte voorgoed op. Als ik nu Turk kusu de moord op mijn held Theo hoor downplayen, denk ik echt: rot op naar je primitieve geitenneuker Erdogan. Een aanslag op jou zou ik ook geen terroristisch daad noemen.

Rest In Privacy | 15-11-16 | 18:55

Woehaha.... lol: je kinderen slaan vanwege een slavernijverleden wat jezelf, je ouder, je grootouders en je overgrootmoeders nooit onderdeel van zijn geweest. Sterker nog, alleen maar profijt van hebben gehad. In plaats van een uitkering nu waren ze in Afrika geboren in een arm land en waren ze vroegtijdig dood gegaan van de Homer of AIDS. Wellicht hadden ze de pont van Libië naar Italië genomen, als nomaden. Maar meer ook niet. En leven ze in 1 der rijkste landen ter wereld, met een goed gezondheidssysteem en een goed sociaal stelsel.
Wie verzint toch steeds weer al deze onzin? Pseudo wetenschappers die zich professor noemen en die studenten consequent links proberen te indoctrineren? Is er dan geen onderwijsinspectie die er naar kijkt? Of zijn dat ook allemaal SP-ers?
.
Tja, en dat DENK slaat werkelijk alles. Dat zou echt verboden moeten worden! Een politieke partij die zich opzet tegen onze geschreven leefregels (lees: wetboeken) moet verboden worden. Maar wie doet dat? 'Slapperug Rutte'? Nee, natuurlijk niet. Die lacht wel verder en draait zijn hoofd om, doet een plas en gaat door zoals het was.

Albert5000 | 15-11-16 | 18:53

Die Kuzu is nog gekker dan ik dacht.

bft | 15-11-16 | 18:35


@ Kuzu.. tis nog explicieter gesteld. Terroristisch oogmerk uit naam van de Islam..

had doorgesneden en met dat andere, gekromde, mes in de bovenbuik van [slachtoffer] had gestoken, welke brief onder meer de navolgende passages bevatte:

- ‘Dit is een open brief aan de ongelovige fundamentalist, [lid van de Staten-Generaal]’ en

- ‘Deze brief is Insha Allah een poging om uw kwaad voor eens en altijd het zwijgen te doen opleggen’ en

- ‘[lid van de Staten-Generaal]: wenst de dood als u werkelijk van uw gelijk overtuigd bent’ en

- ‘[lid van de Staten-Generaal] je zal jezelf stuk slaan op de Islam!’ en

- ‘Ik weet zeker dat jij, O [lid van de Staten-Generaal], ten onder gaat’,

welk misdrijf is begaan met een terroristisch oogmerk, te weten het oogmerk om de bevolking of een deel van de bevolking van Nederland ernstige vrees aan te jagen en de fundamentele politieke en/of constitutionele structuur van Nederland ernstig te ontwrichten,

ten aanzien van het onder 6. primair telastegelegde:

op 02 november 2004 te Amsterdam [lid van de Staten-Generaal] heeft bedreigd met een terroristisch misdrijf, te weten moord cq. doodslag op haar met een terroristisch oogmerk, door een dreigbrief gericht aan [lid van de Staten-Generaal] met een mes op het lichaam van [slachtoffer] te steken, nadat hij, verdachte, met een pistool zeven kogels in de rug en rechterflank en linkerarm en nek van [slachtoffer] had geschoten en met een ander, gekromd, mes de halsorganen van [slachtoffer] had doorgesneden en met dat andere, gekromde, mes in de bovenbuik van [slachtoffer] had gestoken, welke brief onder meer de navolgende dreigende passages bevatte:

- ‘Dit is een open brief aan de ongelovige fundamentalist, [lid van de Staten-Generaal]’ en

- ‘Deze brief is Insha Allah een poging om uw kwaad voor eens en altijd het zwijgen te doen opleggen’ en

- ‘[lid van de Staten-Generaal]: wenst de dood als u werkelijk van uw gelijk overtuigd bent’ en

- ‘[lid van de Staten-Generaal] je zal jezelf stuk slaan op de Islam!’ en

- ‘Ik weet zeker dat jij, O [lid van de Staten-Generaal], ten onder gaat’.

fikkieblijf! | 15-11-16 | 18:28

Het is toch wat dat wij zelfs de schuld krijgen van de harde opvoedingsstijl door de Antillianen.

Kan ik de Antillianen de schuld geven dat ik ben tewerkgesteld door Jetta Klijnsma(PvdA)?

ProAsfalt | 15-11-16 | 18:13

Boeiend. Brandbommetjes gooien richting een moskee terechtkomend op een grasveldje is terrorisme maar iemand vermoorden met de woorden Allah Akbar is geen terrorisme.

Dit noemen wij meten met twee maten.

ProAsfalt | 15-11-16 | 18:08

Wie kijkt er dan naar pauw? Dan ben je gewoon een minkukel. Minder minder kijkcijfers graag. Opdat de gore nederlandse staatsomroep snel failliet moge gaan.
Vout | 15-11-16 | 09:18
.
Het is eerder "De Echte Nederlander Knevelen"

Nikstc | 15-11-16 | 18:03

Ja, straatroof is ook het gevolg van slavernij probeerde een getinte vrouw mij ooit wijs te maken..

Alles heeft te maken met slavernij dus.....

*nog maar een wijntje neemt*

knerf | 15-11-16 | 17:50

Graaf Bean is een gezwel.

Drs. Paco P. | 15-11-16 | 17:43

Ook "opvallend" dat Pauw niet aan discriminatie-roeper Kuzu vraagt 'maar waarom discrimineer jij zelf dan door vrouwen in de moskee en andere plekken te scheiden van mannen, en hun bedekte kleding te laten dragen?" Dan ben is ie uitgeluld. Maar ja heh, Jeroen Pauw.

Bram van Ojik | 15-11-16 | 17:29

Woordje weggevallen.
Lees: Door de tot in 't oneindige te haten witman natuurlijk. = Gedaan door de tot in 't oneindige te haten witman natuurlijk.

Der Paulie | 15-11-16 | 17:23

Ná ‘t afschaffen van de Zwarte Piet (vrees niet, dat gebeurt echt niet) gaat de anders gepigmenteerde mede-Nederlander 'n nieuwe steen des aanstoots ontwikkelen. Want Nederland mag niet deugen, en nu is de normale kans op samen 'n gezellig kinderfeestje vieren verstierd. Teveel zwarte ouders hebben hun kind al geestelijk vergiftigd met innerlijke verkreupeling zodat al die zwarte kindjes alleen nog maar als hun papa en mama kunnen denken; dat zwart voor alle anderen ‘t teken is dat zij gediscrimineerd worden. 'Want echt hoor, alle andere witmensen zijn racisten'. Zo mismaak je je eigen kinderen. Zo vergiftigend wreed zijn deze roeptoeter-negers voor hun eigen kinderen. Zodat ook hun eigen kinderen goed in hun toekomstige slachtofferrol zullen blij ven roepen, dat ze 'compensatie' willen krijgen; net als de bedelaars-kaste uit India, want die mismaken hun kinderen ook; die kinderen worden blind gemaakt om beter te kunnen bedelen. Deze roeptoeter-negers hebben geproefd van de gratis honing, áls ze maar blijven roepen, dat ze gediscrimineerd worden door de anderen, door de witte racisten. Oh, wat 'n land van melk en honing, dat je alleen maar de anderen hoeft te beschuldigen, en dat je dan je recht van spreken hebt, de anderen te kunnen chanteren met je ingebeelde zieligheid. Zal het ooit ophouden, dat klagen door de toneelspelende aanstellers (?), nee. De beloning voor zelf aangeprate verontwaardiging is te groot. Zelfs als ze er zelf verbitterd door gaan le-ven; want gefrustreerden zullen nooit gelukkig worden. Deze roeptoeters zullen zuur en verongelijkt zijn; hun hele leven, dit wordt hun enige deuntje: 'kijk eens wat de anderen 'ons' hebben aangedaan'. Is ‘t niet Zwarte Piet, dan is ‘t werkeloosheid, of zijn 't de straatnamen, of 'n beeld in de Efteling; of 'n standbeeld van 'n Zeeheld, of iets anders waar ze driftig naar op zoek gaan om zich heel erg gekwetst over te kunnen beklagen.
Hun nieuwe speeltje-des-aanstoots om mee te roepen is, dat de slavernij de schuld is. Door de tot in 't oneindige te haten witman natuurlijk. Want door 'de slavernij' slaan die Antilianen hun eigen kinderen; en zorgen ze voor de cyclus-van-ellende; van slavernij-vader-op-kind-op-kind-op-kind-enzovoort. En 'daarom' blijven die afstammelingen van slaven maar de innerlijke verkreupeling op hun kinderen doorgeven. Samen te vatten met de zin, dat gehospitaliseerden altijd slachtoffer willen blijven, en bereid zijn de kinderen van zichzelf en anderen daar aan op te offeren. Boe-oeh.

Der Paulie | 15-11-16 | 17:01

Ik vind het prima dat dit gedachtengoed, dat onder de meerderheid van de islamitsche allochtonen heerst, punliekelijk bekend word. Ik zie nu steeds meer mensen in mijn omgeving hun ogen openen voor het gevaar dat de islam aan het vormen is voor de westerse verworvenheden.
En dit mede aan Denk die dit allemaal schaamteloos uitkraamt.
sinar2 | 15-11-16 | 09:20
Inderdaad. Wilders kan het jaren lang van de daken schreeuwen, maar die wordt weggezet als blonde gek en een racist. Nu het moslimtuig zelf de publiciteit zoekt helpen ze Wilders in principe alleen maar. Ironisch eigenlijk.

Akiron | 15-11-16 | 16:31

liegen, verdraaien, liegen, verdraaien, liegen, etc
Het merendeel van aanslagen, intimidatie en geweld kwamen in het verleden uit de extreemlinkse- en nu uit de islamitische hoek. Maar dat zijn DENK-vriendjes.
Extreem rechts wordt vaak door de media zo gelabeld en geframed ALSOF het extreem rechts is terwijl dat 't helemaal niet is. (bv Pediga).
nl.wikipedia.org/wiki/Terrorisme_in_N...
Nog slechts 285 aanslagen en we zitten aan de 30.000 dodelijke islamitische aanslagen sinds 9/11.
Dat zijn er gemiddeld 2000 per jaar en meer dan 5 per dag.
www.thereligionofpeace.com/

matrixbluepill | 15-11-16 | 16:28

Op zichzelf wel spectaculair dat Kuzu vindt dat Mohammed eigenlijk gewoon gecastreerd had moeten worden.
Hij past zich dus toch aan.

mallekater | 15-11-16 | 16:24

DENK (turks)= equivalent
Equivalent aan wat vraag ik mij af.

ERDOGAN?

K1100 | 15-11-16 | 16:09

Inderdaad, de haat krijgt nu een gezicht. En dat maakt ook dat het gros hier een bloedhekel aan gaat krijgen met hun bekrompen denkbeelden.

Betweetert | 15-11-16 | 15:53

En Links weet ook maar al te goed om zichzelf staande te houden, zodat subsidiegelden hun richting in (blijven) rollen. Die linkse kliek houdt zichzelf aardig in stand. Toch heb ik het idee dat hun rol uitgespeeld raakt.

Betweetert | 15-11-16 | 15:51

Alles wat enigszins links is zal geen middel ongemoeid laten om rechts een loer te draaien. Want zo rollen die linkse rakkers wel...

Betweetert | 15-11-16 | 15:49

Denkula op 0:57: "God zij dank".

Jan Toeternuitje | 15-11-16 | 15:41

De huichelachtige cynisch glimlachende Jeroen Pauw van de Vara, verzamelt altijd een meerderheid van herstelbetalingsactivisten, links radicale ruzie zoekers,
de anti Nederlanders, de onrechtmatige asielzoekers en
geeft al die linkse rakkers een podium en geniet er dan van dat de gewone Nederlander zich rot zit te ergeren voor de TV.

Indien nodig, nodigt hij dan arrogante lulletje lampenkatoen Pechtold uit, die al lang weet dat hij nooit minister president zal worden, omdat de meerderheid van de Nederlanders hem een arrogante klojo vinden, die ons land aan Brussel wil verkopen en alles wat de partij van de democraten ooit wilden heeft afgebroken.

Pauw is een media ramp voor dit land.

joost2 | 15-11-16 | 15:39

Het is zo lachwekkend en tenenkrommend dat het lastig te bevatten is dat mensen dit zeggen en vinden. Maar hé, iedereen heeft recht op vrijheid van meningsuiting. Ook deze jokers.

Is dit wat Shula bedoelde met? "Waar hebben WE het gemist"?

ristretto | 15-11-16 | 15:22

Antillianen slaan hun kinderen en dat komt door de slavernij.
Marokkanen en Turken slaan hun kinderen en dat komt door de Islam.
Ergo is de Islam slavernij.

Je vraagt je toch af wat ze in het water doen tegenwoordig.

MistaRazista | 15-11-16 | 14:53

Ik vrees dat ze die twee zeteltjes echt wel houden. Arm Nederland.

LJBrinkhorst | 15-11-16 | 14:52

@Feynman | 15-11-16 | 10:53
Wat bij die moskee ook meespeelt: als het de moslims niet verteld was dat er een brandbom gegooid was, dan hadden ze het helemaal niet geweten, en dus ook niet bang geweest.
.
Feitelijk is de boodschapper, die zegt dat er een terroristische aanslag is gepleegd, zonder bewijs daarvoor, de angstzaaier.

Peter_K | 15-11-16 | 14:51

Nabrander @Jeroen Pauw:
PS Je opperbaas Shula heeft gisteren nieuw beleid uit gezet. "Normale", weldenkende ontevreden mensen moeten ook een stem krijgen:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/11/...

hotmint | 15-11-16 | 14:45

Okee, dus "Pauw" is een sprookjes programma,
waar reliverdwaasde en anderszins verdwaasde types,
landelijk hun zegje mogen doen.
.
En ik betaal daar belasting voor.
Juk, juk, juk, en eng (vooraal DENK).
.
@Jeroen Pauw: Ga je werk doen!

hotmint | 15-11-16 | 14:43

Zoek eens op internet naar "rechts-extremistische aanslag" en je krijgt 138 hits waarvan er 135 niet relevant zijn.
Zo een op "islamitische aanslag" en je krijgt 521.000 hits. Dus verhouding: 521.000 vs 3... En dus zijn die 2 alinea's waar Denkula het over heeft nog ruim bemeten in het rapport.

de schaamte voorbij | 15-11-16 | 14:10

Je heet Jeroen Pauw, je mag op kosten van de belastingbetaler TV maken.
Al geruimte tijd wordt je bloed gedronken, kritiek stapelt zich op, velen keren het programma de rug toe.
Wat doe je dan; dan schakel je nog een tandje bij.
Bijvoorbeeld twee keer in een week een DENK muppet op de buis die beiden een hoos aan onzin uitkramen. Met als toetje een debiel als Fresku.
En steeds maar weer meer van hetzelfde.
Dan heb je, Jeroen Pauw, een bord voor je dakpan zo groot als de Himalaya.
.
Waarom is de NPO toch zo uitgekauwd en uitgekotst?
Snapt u het nog?

Memek | 15-11-16 | 14:09

Wij zijn een democratisch land met o.a. vrijheid van meningsuiting. Behalve Wilders dan. Ik zou het fijn vinden als die Turks-islamitische partij Denk een 10tal zetels zal halen in ons nep-parlement. Dat is wat de meerderheid van Nederlandse kiezers tot nu toe wil, want ze halen die Turken/Arabieren al jaren met hoera Nederland in. Hebben we het nog niet over Frau Merkel. Demografische rapporten spreken van een 30% arabisch/Afrikaanse bevolking in Europa tegen 2050. Dus ook kiezers. Ik ga mij aanpassen ik wordt Islamiet, ik heb al een snor, jurk komt. Ik verwissel de joods/christelijke liberale religie voor de Islam. Die heeft goede kanten voor mij... zoek ze er zelf bij en blijf politiek correct stemmen. Anders lukt het niet en gaat het hier de Trump kant op. Foei die Amerikanen toch...

Goedzo | 15-11-16 | 13:48

Kuzu had gewoon een aardige kleermaker moeten worden. Zijn politieke logica laat te veel te wensen over.

metagod | 15-11-16 | 13:47

Wienerschnitzel mit | 15-11-16 | 13:02
Elk nadeel heb z'n voordeel. De haat wordt zichtbaar en krijgt vorm.

Schoorsteenveger | 15-11-16 | 13:29

Wat hoor ik nou? Gaan ze Kuzu chemisch castreren, dacht dat ze in Turkije altijd twee bakstenen gebruikten!?

Use less | 15-11-16 | 13:08

Greet gaat die Koesoe na de verkiezingen aan Trump aanbieden. Die neemt hem in eerste instantie op, laat hem een paar maanden meebikken bij de Taco Wall en doet hem vervolgens bij de douane retour. Vervolgens krijgt Marié Le P. hem toegestuurd. Weer retour. Daarna de AFP in Berlijn, zelfde verhaal. Ten slotte smeekt Koesoe of hij dan maar weer onder de vleugels van de Erdogeit mag nestelen. De geit weigert en stuurt hem naar Tsjetsjenië voor veldwerk. Van daar loopt het spoor dood.

Kaltsnautzige | 15-11-16 | 13:03

Graasnaaiert 12.52--- En of die haat diep zit! Dat is nou juist het enge van zo'n partijtje als die Denk, dat kan ze wellicht nog best wat zetels gaan opleveren.

Wienerschnitzel mit | 15-11-16 | 13:02

"Slaan komt door de slavernij" , Hm, waarom wordt er in een groot gedeeldte van Afrika, dan ook met de harde hand opgetreden als het om opvoeden gaat?
Dat waren toch geen slaven? Maar diezelfde Afrikanen hebben ook de 'slaven' destijds toch ook verkocht aan de blanke man, daar hoor je niemand over.

De Joden waren drie á vierhonderd jaar slaaf in Egypte, niemand die het daar over heeft.

Rest In Privacy | 15-11-16 | 12:53

ach, in maart is Denk uitgedacht.
hereweare | 15-11-16 | 09:12
.
Vergis u niet. De haat jegens autochtonen zit diep hoor, bij een hoop kanslozen maar ook bij een hoop Wildershaters en autochtonen met Stockholmsyndroom a la Bergman, Kim Feenstra enz. En nu AK-Nederland zich uit het opvangputje dat de PVDA is heeft verlost is er vrij baan voor 50 jaar migratietreurnis om zich democratisch op de kaart te zetten.
Zouden nog wel eens 5 zeteltjes kunnen worden in Maart. Kunnen we net zo goed de Commissie Stiekem opheffen, want vandaag achter gesloten deuren, morgen op de desk van Erdogan en overmorgen in de truck met explosieven van IS...
Dank u wel, VVD/VDA/PVDA/D66 en GL, voor al die jaren wegkijken, ontkennen en racismekaarten trekken.

Graaisnaaiert | 15-11-16 | 12:52

Pauw is als een vriendin van mij altijd zegt, een linkse rakker met een rechtse portemonnee. Eigenlijk zijn best veel linkse politieke of media mensen hier in Nederland dat wel. Altijd maar iedereen beetje inleveren zo dat uw medemens het beter heeft, is een goed idee. Probleem wordt wanneer de linkse rakker op tv en politiek dit zeggen en dan dat geld in eigen zak stoppen, als of zij de arme mensjes zijn in deze maatschappij (wel slachtoffertje spellen doen ze wel op een professional).

Fosite | 15-11-16 | 12:48

Bij 0.50 heeft ie het over een terroristisch "oormerk"?? mijnheer Kuzujus, wat is dat?

Wienerschnitzel mit | 15-11-16 | 12:47

Mijn vader zijn fiets is 20 jaar geleden gestolen, daarom steel ik ook fietsen. Mijn fiets is ook ooit gestolen, dus dat geef ik ook weer door aan mijn kinderen.

TheseDays00 | 15-11-16 | 12:44

Pauw met zijn selectieve journalistiek en Kuzu met zijn selectieve verbinding. Wat een troep!

miss error | 15-11-16 | 12:43

-weggejorist-

Troost J.E. | 15-11-16 | 12:39

Die brabo met antiliaanse achtergrond werd Door zijn vader geslagen en dat kwam door de slavernij achtergrond.
Mag hij blij zijn dat hij niet, zoals ik, uit een arbeiders gezin komt. Onze ouders lieten ons alle hoeken vd kamer zien als we niet luisterden !

Troost J.E. | 15-11-16 | 12:39

Het Staatsjournaal na een paar minuten direct de nek omgedraaid (dat Pauw gelul kijk ik niet eens meer). Een grote klaagzang over discriminatie van een import Turk die hier de boel naar z'n hand wil zetten,gevolgd door mohammed nr 2(iets van een moslimkrant ofzo) die het ook allemaal maar discriminazzzie vind, natuurlijk daarbij ook nog een negert, die weer over slavernij zeurt.
Dit alles in ons eens zo mooie gezapige landje, waar het leuk wonen was, TOTAAL verziekt door dit soort, en wij moeten dat blijkbaar allemaal maar accepteren. Waarom hoor ik die turk niet over de MEGA overlast die wij ondervinden van Moslims die ons als minderwaardig betitelen, ons als apen en varkens zien, en de Nederlandse vrouw als "matras" zien, als opstapje naar een huwelijk met de ozo 'vrome" Khadija,"gebedshuizen" (kuch...) waar demeest vreselijke dingen geroepen worden, opsporing verzocht wat voor 90% uit de meest verschrikkelijke misdaden bestaat, begaan door... en ja TEGEN die ongelovige. Als ze het allemaal niet aanstaat, gezien de mega discriminatie (mag ik ff lachen), en slavernij (oh, wat is die blanke Nl-er toch een slechterik). Pak je fiets, step, benenwagen, of de trein,boot,vliegtuig.... en VERDWIJN!

Wienerschnitzel mit | 15-11-16 | 12:38

En bij DWDD vraagt de Nederlandse pers zich af wat ze fout doen.... ik geef maar één voorbeeld: Die mongolen van Denk een podium bieden.
Dat op zich lijkt me al voldoende.

mallekater | 15-11-16 | 12:38

Jij bent af, Pauw. En jij bent een trol, Kuzu.

VerenigingVanDieven | 15-11-16 | 12:38

Het is toch wel een bijzonder black privilege dat je totale onzin mag uitkramen en toch door een groot deel van weg-met-ons-Nederlanders serieus wordt genomen.

Rommelende Onderbuik | 15-11-16 | 12:35

En die lange krullenbol zich maar afvragen waarom mensen die NPO uitkotsen.
Meneer stelde weer 0 kritische vragen aan Tunahan Kuzturk.
En wat zat die rapper allemaal voor onzin te roepen.
Kinderen worden nog geslagen vanwege het slavernijverleden van 400 jaar geleden? Koekoek

Labanda | 15-11-16 | 12:33

ik wil veeeel meer van deze domheid horen, meer meer meer kuzu meer npo meer pauw meer vara

zo hoeft mijn geert geen campagne te voeren

zandloper | 15-11-16 | 12:31

Mijn over-over-over-over-overgrootopa was horige. Ook een soort slaaf. Mag ik geld?

harry21 | 15-11-16 | 12:31

Antillianen slaan hun kinderen omdat het al vroeg etters zijn. Makkelijk zat!

Dr. Oplul | 15-11-16 | 12:18

Ik sla mijn kinderen ook met de zweep. Komt uit de tijd van de slavernij. Mijn voorouders zijn niet anders gewend dan vol los te gaan met de zweep en sja, dat draag je over. Ik ga er nog dagelijks gebukt onder, maar kan het niet helpen...

El Vato loco | 15-11-16 | 12:15

Heer Fresku, helemaal met u eens. Ik sla mijn kinderen ook omdat we 5 jaar onder de Duitse knoet hebben moeten zuchten. En het is beter dat ik mijn kind sla dan een Duitser.

batvoca2 | 15-11-16 | 11:57

Ik steel wel eens fietsen. Dat komt door de tweede wereld oorlog. Toen werden fietsen van sommige van onze overgrootouders gestolen. Het is beter om zelf fietsen te stelen dan te wachten tot Duitsers dat doen.

Rommelende Onderbuik | 15-11-16 | 11:57

Over domme dingen zeggen gesproken: waar was Sylvana?

JIP! | 15-11-16 | 11:47

Die Pauw schurkt alleen nog maar met de domme, allochtone onderklasse. Gewoon omdat domme allochtonen domme dingen zeggen, vaak nog iets dommer dan domme blanken, en we om allochtonen niet mogen lachen, maar het stiekem wel moeten doen. Extra spannend dus! Gegarandeerd voor aandacht en kijkcijfers. Eigenlijk is Pauw gewoon de Jerry Springen van 2016, hoewel Jerry er gewoon voor uitkwam dat hij walgelijke tv maakte zonder enige moraal, doet Pauwtje net of hij de stem van de kansarmen wilt verdedigen (ofzo iets).

Copycrauw | 15-11-16 | 11:44

Roadblock | 15-11-16 | 11:31
Je hebt gelijk. Duidelijk, inderdaad.

"Bij beantwoording van de vraag of er sprake is geweest van terroristisch oogmerk zijn de volgende omstandigheden van belang. De moord is gepleegd in een drukke straat, tijdens spitsuur, op een bekende Nederlander, en op een gruwelijke wijze. Daar komt bij dat op het lichaam een brief is achtergelaten met dreigende inhoud, niet alleen aan Tweede-Kamerlid [lid van de Staten-Generaal] maar ook aan geheel Nederland. Bovendien heeft verdachte, naar een getuige verklaart, aan een omstander op diens uitroep: “Dit kan toch niet, dit kan je toch niet maken” gereageerd met de mededeling: “Dat kan ik wel en dan weten jullie ook wat je te wachten staat.”"

Doctor 660 | 15-11-16 | 11:44

-weggejorist-

JIP! | 15-11-16 | 11:43

Met medewerking van Pauw en extreem links gaat de ontmanteling van het Nederland zoals wij die kennen in rap tempo door. Straatnamen worden verboden. Sportjournalisten die "De Bruine" (Belgische voetballer) aan de bal zeggen worden aangeklaagd wegens racistische uitingen. Wasmiddelen die de witte was witter maken moeten verboden worden. De Nachtwacht moet over geschilderd worden naar een multiculti tafereel liefst overal negers. (Neger is afgeleid van het Spaanse en Portugese negro, wat zwart betekent (het is niet duidelijk of het daarvoor een afgeleide was van het Latijnse niger of het Griekse necro).
Verder volop doorgaan met islamisering.
Sylvana doet het liefst met boze blanke man die in de quote bovenaan staat. Ook wel gold dicker genoemd.
Ja, een mens moet ook vreten. “Erst kommt das Fressen, und dann kommt die Moral.......
Islam terreur komt door blank racisme.....
Theo v Gogh was een ongelukkige botsing met een mes.
-----
Tja, mensen als het nu geen tijd is om op de PVV te stemmen weet ik het niet meer...

dijkbewaker | 15-11-16 | 11:39

Doctor 660 | 15-11-16 | 11:28
Ik zou zeggen, lees nog eens de gerechtelijke uitspraak rustig door:
"Al deze feiten tezamen genomen rechtvaardigen de conclusie dat verdachte welbewust heeft beoogd de Nederlandse bevolking vrees aan te jagen. De rechtbank acht aldus het terroristisch oogmerk in feit 1, feit 5. primair en feit 6. primair wettig en overtuigend bewezen."

Roadblock | 15-11-16 | 11:31

Waarom zou de moord op Theo van Gogh dan wel terrorisme zijn? Terrorisme is het systematisch en gecalculeerd uitoefenen van angst en geweld op mensen in een bepaald gebied, meestal 'verantwoord' met een politieke of politiek-religieuze eis, en dan het liefst met het maken van zoveel mogelijk slachtoffers om de angst voor meer geweld wezenlijker te maken. Hier was de moord gericht op een individu, niet zozeer om onschuldige mensen bang te maken voor "meer geweld tenzij je gehoor geeft aan eisen", maar louter om het doelwit de mond te snoeren. Dat klinkt meer als een politieke of religieuze moord, zoals ook die er veelvuldig zijn geweest.

Van de andere kant: een politieke moord (of breder: politiek geweld) is in principe moreel te verantwoorden. Denk aan de 2e W.O. of de mislukte aanslag op Hitler. Terrorisme is nooit moreel te verantwoorden, maar wederom, vaak vooral omdat er onschuldige personen (die geen uitgesproken politieke of religieuze overtuiging uitdragen) slachtoffer van zijn. Was de aanslag op Kennedy terrorisme? Martin Luther King? De mislukte aanslagen op Paus JP II? Of die op Hitler?

Doctor 660 | 15-11-16 | 11:28

@Nog in 1908 werden er vrouwelijke slaven verkocht in het Ottomaanse Rijk. @Seksuele exploitatie van slaven bleef gedurende de hele geschiedenis een centraal @onderdeel van het Ottomaanse slavensysteem.

Zie Youtube: -Grandma's Tattoos-http://topdocumentaryfilms.com/grandmas-tattoos/Filmmaker Suzanne Khardalian makes a journey into her own family's history to investigate the terrible truth behind her grandmother's odd tattoos and, in the process, unveils the story of the Armenian women driven out of Ottoman Turkey during the First World War.

During the First World War, millions of Armenians were forced out of their homes in the then Ottoman empire, into the deserts of Syria and Iraq.

More than a million people died in what Armenians describe as a genocide, although Turkey rejects this accusation.

Everybody in the family seemed to know the story, but no-one ever spoke about it.

theo-is-dood | 15-11-16 | 11:26

Gelukkig hoef ik niet naar dit soort non-programma's te kijken. Maar waarom word ik gedwongen om eraan mee te betalen?

Cor Netto | 15-11-16 | 11:25

Kuzu zegt: wij zijn geen Turken, wij zijn Nederlanders. Niet waar. HIj heeft nl. een Turks paspoort. Als hij zijn Turkse paspoort opgeeft is hij een Nederlander. Die definitiespelletjes over wel of niet terrorisme zeggen me niets. Waar de Islam het voor het zeggen heeft, daar hebben mens en dier een rotleven. De Islam is geen religie die vreedzaam met anders-gelovigen samenleeft. Ook respecteert zij niet de cultuur van het land waar zij zijn binnengetrokken (zie Denks plannen voor beeldenstorm). Dus moeten wij de Islam zo min mogelijk ruimte geven. WAt mij betreft wordt zij, als ideologie, verboden. Dat is geen racisme, dat is realisme.

Poes Fiep | 15-11-16 | 11:21

-weggejorist-

RoccoPornetti | 15-11-16 | 11:21

De vriendin van Pauw is een moslima. Nu mag, aldus Mohammed en consorten, een vrouw niet met een niet-moslim trouwen. (een man wel met een niet-moslim). Conclusie zou wel eens kunnen zijn dat dhr Pauw zich gaat bekeren of heeft bekeerd tot de islam. Net als Jan Lammers indertijd moest doen.
Voor meer informatie over de plaats van de vrouw in de islam.
www.answering-islam.org/Dutch/

Jesaja | 15-11-16 | 11:21

Slavernij in het Ottomaanse Rijk vormde een legaal en belangrijk onderdeel van zowel de economie als de samenleving van het Rijk. In Constantinopel, de hoofdstad van het Rijk, bestond de bevolking van 1609 voor ongeveer een vijfde uit slaven. De slavernij van volkeren uit de Kaukasus werd in het begin van de 19e eeuw verboden, maar slaven uit andere bevolkingsgroepen bleven langer toegestaan. Zelfs na verschillende pogingen om de slavernij in de 19e eeuw af te schaffen, bleef de praktijk tot in de vroege 20e eeuw nagenoeg onaangedaan voortduren. Nog in 1908 werden er vrouwelijke slaven verkocht in het Ottomaanse Rijk. Seksuele exploitatie van slaven bleef gedurende de hele geschiedenis een centraal onderdeel van het Ottomaanse slavensysteem.

Memek | 15-11-16 | 11:12

-weggejorist-

Dick-Willy-WellHung | 15-11-16 | 11:11

apekind | 15-11-16 | 10:57
Om nog maar niet te spreken van de Cananefaat in ons. Hoe onze vaders destijds door de Romeinen gedwongen werden om als soldaat naar het Donaugebied te trekken om daar te sterven voor Rome, en wij achterbleven met onze moeders, vaderloos. Wij hadden geen vaders die ons konden tuchtigen, nee, onze moeders moesten maar zien hoe het gemis op te vangen, als ze al niet vermoord of verkracht werden door achterblijvende Romeinen of brute Bataven uit omliggende gebieden.
Een hel was het, ik voel het nog steeds in me, die pijn van toen.

Schoorsteenveger | 15-11-16 | 11:10

Zodra die Kudtturk over verbinden begint, verschijnt in mijn beeldscherm de mededeling: de verbinding is verbroken. Hebben daar nog meer mensen last van?

Memek | 15-11-16 | 11:10

Terroristisch oormerk!? Wat een mongool zeg, die Kuzu. En als hij pedofielen chemisch wil castreren, laat 'm dan beginnen met z'n eigen volk. Want weet je wie er in Turkije nog maagd zijn? Kinderen onder de tien jaar en schapen die hard kunnen lopen...

Jan6887 | 15-11-16 | 11:09

Wat doet de NPO nog meer dan polariseren?

Ko Ranzig | 15-11-16 | 11:09

Tis nie waar! | 15-11-16 | 10:37

Wat voor kabinet als er dan komt zal me wordt wezen als de PVV maar meeregeert. Al is het maar met één of twee posten.
En dan Martin Bosma alstublieft op Cultuur. Hij is de man om de NPO te fileren tot op het bot.

rooie vogel | 15-11-16 | 11:07

Even kontkreet, ik grijp dat het mijn schuld is dat zij hun kinderen slaan?

Gewinflipt | 15-11-16 | 11:04

Blijkbaar is alles nu de schuld van de witte mens. Punt.

MoonBeebe | 15-11-16 | 11:04

Helaas zijn er voor de slechtste programmaleider nog steeds een kleine 743.000 kijkers die ongetwijfeld een mening vormen aan de hand van het besprokene.
Mochten dat allemaal Denk aanhangers zijn , dan zijn we er nog niet vanaf.
Er zijn vloggers en you tube filmpjes die meer hits halen..
Wat is het die Pauw een geweldige Loser.
Hij creeërt de ongelijkheid voor de witte boze man en zit lachend toe te kijken terwijl hij volksverraad pleegt.
Niets geleerd van Oekraïne en brexit en Trump, hoe kunnen we hem het meest en snelst beschadigen en op laten zouten.
Pauw is lid van Denk;-)
via de sociale media graag.zegt het voort zegt het voort .pauw is de verkrachter van het vrije woord.

medelmo | 15-11-16 | 11:01

Pauw durft gewoon niet op dat moslimgedoe in te gaan.Toen Trump won zei hij dat hij geen moslims meer wilde binnen laten,antwoord van Pauw was:Dan kan ik met mijn vriendin niet meer naar Amerika.
Dus hier is uw antwoord.

roodborstje1 | 15-11-16 | 10:58

Florian Geyer | 15-11-16 | 10:49
Dus hij zat nog een potje te liegen ook. Gaat Jeroen vanavond opnieuw rectificeren, denk je? Of denken we van niet?
Het is me nog steeds niet helemaal duidelijk waarom Sylvana het moest ontgelden. Ging ze niet in op de avances van Jeroen? Gedroeg ze zich niet slaafs genoeg? Wat het een kwestie van "als je denkt dat ik je niet pakken kan, dan heb je het mis"? Ik weet het niet, maar het was duidelijk een wraakactie, een eenmalige. Ik denk dat mevrouw zich vreselijk onbemind heeft lopen maken daar in de studio, en dat de redactie het zo zat was , dat de eerste de beste gelegenheid te baat werd genomen om haar in de zeik te nemen. Het zal echt niet gaan om de behoefte onwaarheden aan het licht te brengen. Dan zou deze onwaarheid ook stante pede als onwaarheid zijn ontmaskerd.
Wat een rat, die Kuzu, en hoe gemakkelijk komt hij ermee weg.

Schoorsteenveger | 15-11-16 | 10:57

Wanneer gaat er eens iemand serieus onderzoek doen naar de traumatische gevolgen van de Tachtigjarige Oorlog (1586-1648)? Het moge toch duidelijk zijn dat alle blanke Nederlanders die hun kind slaan dat doen omdat het beter is je kind zelf te slaan dan dat een Spaanse soldaat het doet.

apekind | 15-11-16 | 10:57

Piet Karbiet | 15-11-16 | 10:25
Je kan ze niet vaak genoeg plaatsen als je die vergenoegde smoel van Kuzu zag.
mediachecker.wordpress.com/2013/06/07...
Ze hebben 1.5 miljoen van de 2 miljoen Armeniers afgemaakt.
De enige reden dat de USA het geen genocide noemt is het bondgenootschap met Turkije.
En ze zijn het nu met de koerden weer aan het flikken.
Heel de wereld op zijn kop omdat Assad eigen burgers bombardeerde.
Niemand vindt het vreemd dat Erdo-Hitler de koerden platbombardeert.

Roadblock | 15-11-16 | 10:56

Die Kuzu moet je gewoon helemaal geen podium geven om zijn onzin te spuien. Wij kunnen het allemaal ridicuul wel vinden, maar er zijn altijd weer mensen die zich kunnen vinden in wat hij zegt. Geen ze geen podium, want het zijn gewoon gevaarlijke gekken.

Harrymetnuance | 15-11-16 | 10:53

necrosis | 15-11-16 | 09:25
Om tot terrorisme te komen moet je ook aantonen dat de islamitische daad van Mohammed Bouyeri geen persoonlijke kwestie is, maar eentje tegen iedereen die de islam niet met het juiste respect behandeld, en daarmee een boodschap aan alle bewoners van deze planeet.

Dat bewijs is gelukkig in ruime mate aanwezig, aangezien Mo het letterlijk schrijft en heeft verklaard in de rechtbank.

Dat is met een aanslag op een moskee met een brandbom nog niet direct het geval. (voor de duidelijkheid, ik ben daar geen voorstander van, omdat wij ons dan verlagen tot hun gewelds en doodscultus.) Zo`n brandbom kan een non-verbale boodschap zijn aan een specifieke moskee die bijvoorbeeld geweld tegen homo`s preekt, tijdens het vrijdaggebed opruit tot geweld en zo verder.

Dat mist voor mij een beetje de beoogde algemene werking van angst, die de kern van terrorisme vormt.

Feynman | 15-11-16 | 10:53

Lol... 'Ik denk dat als je vanuit de slavernij al klappen krijgt... Dat is dan veiliger om je eigen kind te slaan, dan dat je meester 't laat doen...' En hij vertelt 't met het smoel alsof hij zelf nog als slaaf is opgegroeid... Mooi stukje cabaret, vooral het tussenshot van de minzaam knikkende Kuzu.

Fall | 15-11-16 | 10:52

Het wordt tijd dat Pauw eens stilgelegd wordt.
Genoeg met die Linkse wegkijker met islamitsche propaganda. Kan iemand van GS niet eens kijken of Soros hier ook achter zit?
.
Pauw, nieuwsuur, en bijna alle programma's van de NPO (ik betrapte zelfs Lubach erop) zijn allemaal bezig met een indrukwekkend staaltje Gaslightning.
Leestip: tpo.nl...
.
Maar wij worden wakker, gaan afrekenen met de gevestigde orde en de MSM.
.
17 maart pakken wij het land terug!! Wacht... natuurlijk niet, Soros is al beroepsdemonstranten aan het inlijven.
www.geenstijl.nl...
.
De MSM waarschuwt al voor rellen bij de verkiezingen. Goh, waar zou dat door komen?
kees1386 | 15-11-16 | 09:22

@kees386. Het is nog niet eens zozeer dat Pauw een " linkse wegkijker" is . Hij leeft in z,n eigen wereld van rijkdom "far away from the mad crowd" met bovendien een islamitische vriendin op dit moment en werkend in een Gutmensch omgeving die hem financiert. Hij snapt wel dat het niet allemaal ok is, maar wat kun je verwachten in een dergelijke setting? Straks weer 2 maanden doorbetaalde vakantie:)

daytripper | 15-11-16 | 10:50

Uitspraak RECHTBANK AMSTERDAM Parketnummer: 13/129227-04

5.2. Terroristisch oogmerk.

Ten aanzien van alle feiten is telastegelegd dat verdachte deze zou hebben begaan met een terroristisch oogmerk.

De rechtbank overweegt omtrent het terroristisch oogmerk het volgende.

Voor een bewezenverklaring van dit bestanddeel is gelet op artikel 83a van het Wetboek van Strafrecht vereist dat verdachte de misdrijven heeft begaan met het oogmerk om de bevolking of een deel der bevolking van Nederland ernstige vrees aan te jagen, dan wel een overheid of internationale organisatie wederrechtelijk te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden, dan wel de fundamentele politieke, constitutionele, economische of sociale structuren van een land of een internationale organisatie ernstig te ontwrichten of te vernietigen.

Verdachte heeft ter zitting verklaard [slachtoffer] te hebben vermoord uit geloofsovertuiging. Dit sluit terroristisch oogmerk echter niet uit. Bij beantwoording van de vraag of er sprake is geweest van terroristisch oogmerk zijn de volgende omstandigheden van belang. De moord is gepleegd in een drukke straat, tijdens spitsuur, op een bekende Nederlander, en op een gruwelijke wijze. Daar komt bij dat op het lichaam een brief is achtergelaten met dreigende inhoud, niet alleen aan Tweede-Kamerlid [lid van de Staten-Generaal] maar ook aan geheel Nederland. Bovendien heeft verdachte, naar een getuige verklaart, aan een omstander op diens uitroep: “Dit kan toch niet, dit kan je toch niet maken” gereageerd met de mededeling: “Dat kan ik wel en dan weten jullie ook wat je te wachten staat.”

Al deze feiten tezamen genomen rechtvaardigen de conclusie dat verdachte welbewust heeft beoogd de Nederlandse bevolking vrees aan te jagen. De rechtbank acht aldus het terroristisch oogmerk in feit 1, feit 5. primair en feit 6. primair wettig en overtuigend bewezen.

Ten aanzien van het schieten op de politieagenten en de daarmee verbonden bedreigingen ligt dit anders. Weliswaar gebeurde dit ook in een drukke straat en tijdens spitsuur, maar de overige omstandigheden die hiervoor zijn opgesomd, ontbreken. Vast staat dat verdachte de agenten heeft beschoten om hen te doden en tevens te bewerkstelligen dat zij op hem zouden terugschieten zodat hij als martelaar zou sterven. Hieruit blijkt echter onvoldoende het kennelijke doel de Nederlandse bevolking vrees aan te jagen.

Dit geldt ook ten aanzien van de poging tot moord op de twee omstanders in de Linnaeusstraat, [slachtoffer3] en [slachtoffer2]. Verdachte heeft zich - door met een pistool te schieten in een drukke straat - willens en wetens blootgesteld aan de aanmerkelijke kans dat een omstander dodelijk getroffen kan worden. Verdachte heeft die kans ook aanvaard en op de koop toe genomen. Onder deze omstandigheden kan niet gezegd worden dat verdachte [slachtoffer3] en [slachtoffer2] met terroristisch oogmerk probeerde te vermoorden.

Verdachte wordt daarom vrijgesproken van het onder 2A. primair, 2B, 2C. primair, 2D. primair, 2E. en 4. primair telastegelegde terroristisch oogmerk.

Florian Geyer | 15-11-16 | 10:49

-weggejorist-

oostvooruit | 15-11-16 | 10:48

Vrijheid van meningsuiting op tv bestaat alleen maar voor "links".
Nederland moet gaan federaliseren. Gelezen welke probleem de STAD Groningen heeft? Net gelezen in de TG.
De pvda burgemeester spreekt er "schande" van. Tsja de verkiezingen staan voor de deur en het noorden is nog steeds een wit pvda bolwerk. Dus gaan we stoere uitspraken doen. Wat doorzichtig allemaal.

Er moet echt wat gaan veranderen. "Change" noemen ze dat. De USA heeft zojuist het voorbeeld gegeven. Nu wij nog.

oostermoer | 15-11-16 | 10:47

Had niet moeten kijken. Ik heb mijn hele ontbijt er alweer meteen uitgekotst.

apekind | 15-11-16 | 10:46

-weggejorist-

PookaE | 15-11-16 | 10:46

Fresku zegt niet te weten wie hij is, hij is Brabander, Nederlander, Antilliaan,,,, Maar één ding lijkt hij zeker te weten: alles wat hem pijn doet komt vanwege die slavenhandel van toen.
Inmiddels weten wij van mevrouw Wekker dat wij witten behept zijn met een koloniaal cultureel archief, een soort kankergezwel dat niet ons pijn bezorgt maar via ons iedereen pijnigt die onwit is.
Ergo, als de onwitte pa van Fresku zijn handjes niet thuis kan houden, dan zijn het de witten die daar via een erfzonde schuldig aan zijn en blijven.
Haarkloverij en mierenneuken is dit, een discours creëren waarbinnen bij voorbaar de schuldige is aangewezen. Een formeel discours ook, een woordenspel. Kuzu wil dat spel ook zo spelen, want het is de enige wijze om het te spelen. Jargon creëren, en op basis van dat jargon proberen vast te lullen. Maar hij gaat daarbij meteen ook in de fout, laat zien dat het hem helemaal niet om waarheid of waarachtigheid gaat, maar om het spel en de knikkers. Als het over de moord op van Gogh gaat verschuilt hij zich, hoe slinks, achter hoe de rechter de werkelijkheid in woorden wenst te vangen. De moord op van Gogh was geen terroristische aanslag, zo betoogt hij met het vingertje van rechtvaardigheid in de lucht, omdat de rechter destijds de daad niet als "een aanslag met een terroristisch motief" heeft aangemerkt, en dan is het dat dus ook niet. Eens kijken wat-ie te vertellen heeft als de rechter Wilders vrijspreekt, wat dan de kromspraak is om gelijk te blijven houden.

Schoorsteenveger | 15-11-16 | 10:45

Dat gaat nog leuk worden in de toekomst met die plannen van Denk het niet. Mocht ik ooit een taakstraf krijgen dan zal ik dus als vrouw in contact gebracht worden met de benadeelde. Ik zie het al helemaal voor me, in een Boerka mag ik dan ergens in een keuken zitten, aanhoren dat ik mensen onderdruk en wachten tot de baas des huizes zijn thee wil hebben. Om daarna heel snel weer in die keuken te verdwijnen voordat ik een paar klappen krijg. Trouwens die Shula gaat het nog druk krijgen komende tijd. Het begint de avond met een zwaar overbetaalde voorlezer in DWDD die niet verder komt dan Frans Bouwer, dan het journaal 10 minuten besteed aan een verkiezing waar je alleen maar kunt kiezen uit Spa Rood of Sourcy Rood. Om aan het einde van de avond alweer een zwaar overbetaalde medewerker (ja ook VARA) mensen aan tafel de mening laten verkondigen dat na ruim 200 jaar afschaffing van de slavernij het doodnormaal is als je je kinderen slaat want anders doet de baas het wel. En die publieke omroep vraagt zich af waarom er toch steeds minder mensen kijken, nou Shula.... werk aan de winkel meid ! Nou snap ik ook waarom al die Antilliaanse mannen die vrouwen massaal in de steek laten. 483 jaar geleden heeft een blanke zeker een rotje afgestoken op het eiland. Daar hebben al die mannen nog een trauma van en vandaar het vluchtgedrag.

Barbara Drijfzand | 15-11-16 | 10:43

Ondertussen in Groningen : www.elsevier.nl...
ja,diedus! | 15-11-16 | 09:59

Klopt. vroeg mij al af wat reden was van de verhoogde politie patrouilles in de binnenstad.
De propaganda blaadjes VK en AD scannend daarover natuurlijk niets tegengekomen.

daytripper | 15-11-16 | 10:42

Ik zou Kuzu ook eens willen slaan. Niet voortkomend uit slavernij, maar gewoon omdat het een mongool is die een gevaar vormt voor de Nederlandse samenleving met z'n opvattingen uit het achterlijk gelijk 'Islam'

Roken Toegestaan | 15-11-16 | 10:39

'Het Nederlandse volk lijdt aan zelfvernedering'. Dit schreef ongeveer honderd jaar geleden Dirk Schäfer, één van de grootste pianovirtuozen die Nederland heeft gekend. En die 'dus' werd miskend in eigen land. Nederland kent vele talentvolle zonen en dochters, maar zij krijgen géén podium, in ieder geval niet zoals al die miserabeltjes die er slechts op uit zijn Nederland te verzieken, verpesten en ontwrichten. Zelfkastijding, dat is wat de Nederlandse politiek en media drijft.

Zenzeo | 15-11-16 | 10:39

Laat een Marokkaans kind je schoen of riem zien en ze kruipen in elkaar. Werkelijk slaan is niet meer nodig voor de ouders.

am*dam | 15-11-16 | 10:39

Masochisten dat het zijn willen ze Geert. Lekker de wereld in Wit vs. Zwart verdelen zodat opruiien en haten lekker veel stemmen en dus geld voor hun oplevert. Witte enablers in de zin van sexueel geprikkelde jongens en meisjes van hogescholen helpen wel mee.

Echt Geert. Doe het, doe wat je zegt, DOE HET!

roflastc | 15-11-16 | 10:37

Wel weer typisch dat Pauw dit soort eikels uitnodigt.

Sayer | 15-11-16 | 10:37

De kritiekloze houding van Pauw was kotsend. Zonder een inhoudelijke vraag over de armeense genocide en Theo van Gogh.
Hoe kun je als rechter hier in dit land nog pedofilie veroordelen bij 500 kindhuwelijken in 2014 - 2015 door de islamitische 5e kolonne in nederland?
Ik hoop dat na de 2e kamerverkiezingen in maart 2017 de totale NPO wordt gesaneerd in een geluid dat door de hele nederlandse bevolking wordt gedragen, niet alleen het linkse gedachtengoed zoals het nu al jaaaaaren is.

De Laureaat | 15-11-16 | 10:37

-weggejorist-

Memek | 15-11-16 | 10:36

Ik ga je zwepen

Zwiebert | 15-11-16 | 10:35

@PookaE | 15-11-16 | 10:30
Gecombineerd met een matige emotionele ontwikkeling; want het is natuurlijk ontzettend kinderachtig om, tenzij dermate ziek en haatdragend, een bepaalde mening niet te kunnen tolereren.

Panos88 | 15-11-16 | 10:35

-weggejorist-

PookaE | 15-11-16 | 10:30

@Stgeorge4444 | 15-11-16 | 10:20
De Armeense genocide van 915 is bovendien slechts een voorttrekking van andere slachtpartijen van enkele decennia daarvoor waarbij ook al honderdduizenden zijn gesneuveld.
@1+1 | 15-11-16 | 10:20
Kenmerkend probleem van deze tijd.

Panos88 | 15-11-16 | 10:27

@Stgeorge4444 | 15-11-16 | 10:20
Die Turken spijkerden gewoon de christelijke meisjes naakt aan rijen houten kruizen. Waarschijnlijk na de verplichte rituele verkrachtingen door de soldaten van allah. Ik ga de foto's niet meer plaatsen hier.

Piet Karbiet | 15-11-16 | 10:25

We kunnen wel blijven roepen dat die Denkers een stel achterlijke idioten zijn. Maar we moeten niet de fout maken om het gevaar van deze beweging te onderschatten. Ze appeleren aan de onderbuikgevoelens van moslims en negers, en als die en masse op Denk gaan stemmen, zou het nog wel eens helemaal verkeerd kunnen aflopen.

contramien | 15-11-16 | 10:24

Hettiet | 15-11-16 | 10:13

Pauw verdient met deze propaganda 250k per jaar van uw zuurverdiende belastingcenten.

Maar aan de andere kant is het wel zo dat veel nuchtere mensen kunnen zien hoe kansloos DENK is.

doskabouter | 15-11-16 | 10:23

Als je je realiseert dat DENK staat voor: Domkoppige Erdogan's Nederturkse Kontlikkers dan is het veel minder bizar ;-)Yoshidepossi | 15-11-16 | 10:15
Denk is een Turks woord. Ben de betekenis alleen vergeten. Heeft niets met het NL denken te maken.

Nuchternederland | 15-11-16 | 10:22

Ik kijk gelukkig naar RTL 7 de Grand Slam of Darts. Dat is een stuk aangenamer dan naar die zure koppen bij Pauw te kijken.

Graaf Monte Cristo | 15-11-16 | 10:22

Het wordt tijd dat we in Nederland meer aandacht besteden aan de genocide van 1915.

Waarbij de Turken alle autochtone Christelijke Armeniërs/Grieken/Assyriers hebben afgeslacht.

Dezelfde Turkse mentaliteit steekt nu hier de kop op. Hoe lang nog voordat de Turken alle autochtone Nederlanders gaan genocideren?

Stgeorge4444 | 15-11-16 | 10:20

Dit land is echt verziekt. Ik heb zelfs relatieproblemen omdat mn vriendin niet had verwacht dat ik zo rechts zo zijn.

1+1 | 15-11-16 | 10:20

Tonijnham tosti iemand?

DeEeuwigeZwitsal | 15-11-16 | 10:19

Pauw wordt steeds erger. Ik ga niet meer kijken, is niet goed voor mijn gezondheid. Wat een tafel gisteren, je gelooft het toch niet.

catomar | 15-11-16 | 10:18

Niveautje: holocaust ontkenning. Deze man hoort in het gevang.

van heinde en verre | 15-11-16 | 10:18

Ik blijf de naam DENK bizar vinden. Het bewijst dat de opleidingsinstituten in dit land te snel titels mogen uitdelen. Deze mensen vinden echt dat ze gelijk hebben en dat ze er goed over na hebben gedacht.
uberdude | 15-11-16 | 09:07

Als je je realiseert dat DENK staat voor: Domkoppige Erdogan's Nederturkse Kontlikkers dan is het veel minder bizar ;-)

Yoshidepossi | 15-11-16 | 10:15

Wij hebben weer genoten van Pauw gisteravond. Glas alcohol erbij [ mocht het echt te erg worden} open haardje aan en kijken en luisteren welke onzin er nu weer uit veel van de monden van de gasten van dhr Pauw komen.Klein voorbeeldje :Zwarte mensen slaan hun kinderen omdat dat ze is ingegeven door de slavernij! En omdat onze gekleurde medemens wil voorkomen dat hun kinderen denken dat de wereld mooi is rammen ze die naiviteit bij hun kindjes er eigenhandig zelf uit.... schitterend toch? Hoe komen ze erop? En bij Pauw zetten ze deze onzinuitkramers graag in de schijnwerpers zonder weerwoord van dhr Pauw zelf.Je kan precies zien bij Pauw hoe de linksekerk mensen via de media indoctrineert. Echt heel interessant.

Hettiet | 15-11-16 | 10:13

Ze slaan niet alleen hun kinderen maar vaak ook hun vrouw als ze daar tenminste bijblijven meestal zwerven ze rond met her en der een roedel kinderen waar ze nooit naar omkijken en nooit de lasten voor dragen.
Gelukkig kunnen de kiezers nu zien welke ongelofelijke engnekken deze figuren zijn.
@-@Therapietje | 15-11-16 | 09:46

Hier het ultieme bewijs: ""Vandaag veroordeelde de Rotterdamse rechtbank de Antilliaan Gerald H. tot vijftien jaar cel voor het doodschieten van Sedar Soares. H. zou Sedar hebben doodgeschoten vanwege het gooien van sneeuwballen op zijn auto.
Er zullen weinig mensen treuren om de celstraf van Gerald H, behalve misschien zijn tien kinderen die hij verwekte bij zeven vrouwen. Om deze prestatie noemt de 28-jarige super-macho zichzelf in het papiemento “Japatin”, Koning Der Lullen. Het staat pontificaal achterop zijn auto. Verder is Gerald een zelfverklaarde klootzak, agressief en een inmiddels veroordeelde cokedealer.""
Bron: Sargasso
sargasso.nl/lullenkoning-moet-brommen-...

theo-is-dood | 15-11-16 | 10:09

Ook RTL Unilever ging de NPO route en noemde wel de naam ( Volkert) maar niet de achtergrond en men ging vrolijk verder over recht extremisten .
Verder is de aanpak van Denkula grotendeels gelijk aan Trump . Het maakt niet uit wat je zegt als het je achterban maar aanspreekt. Maakt het je tegenstanders boos en die steken een grasveld in de fik dan heb je nog meer ammunitie .

Goatboy2014 | 15-11-16 | 10:09

Kompel | 15-11-16 | 10:04& UFO spotters zijn niet op geld uit.

ja,diedus! | 15-11-16 | 10:06

@Piet Karbiet | 15-11-16 | 10:00
Klopt, maar de onderliggende gedachte is dat blanke Europeanen makkelijker te beheersen zijn als groep, dus wordt daar uit opportunisme ook minder aandacht aan gegeven. Dat dat geen vanzelfsprekendheid meer is begint na alle gebeurtenissen dit jaar ook langzaam neer te dalen in Hilversum; ik vraag me echter af of er nog genoeg realiteitszin aanwezig is om het in goede banen te leiden.

Panos88 | 15-11-16 | 10:06

De overeenkomst tussen Pauw, DWDD en koffietijd ? Je ziet steeds dezelfde kopjes.

ja,diedus! | 15-11-16 | 10:05

Theo is door rechter als terroristische daad beoordeeld.
Leuk dat we meer aandacht moeten schenken aan de minst aantal paragrafen ipv de meesten. Dogmatiek.

MarcS | 15-11-16 | 10:05

Het zijn allemaal zielige treurpieten

SinEstilo | 15-11-16 | 10:05

Het zijn de nieuwe UFO spotters. Overal zien ze gevolgen van slavernij en in alles vinden ze een vorm van racisme te spotten.

Kompel | 15-11-16 | 10:04

Walgelijk figuur die Kuzu. Meer kan ik er niet van maken. Van Gogh had hem bij leven volkomen gefileerd.

brutus68 | 15-11-16 | 10:03

Laat maar raaskallen deze volbloed idioten - TENENKROMMEND - dat wel, maar 1 voordeel: alle stemmen op Denk gaan af van de PVDA(chterlijken). Dat is dan weer wel mooi natuurlijk. Kijkerstip: gewoon niet kijken naar NPO.Hoe meer mensen niet kijken, hoe beter.

Jesses Klaver | 15-11-16 | 10:03

Het probleem met lieden als Fresku is is dat al hun geschiedkundige kennis op een onderwerp gefocust is en bovendien ook nog vanuit een eenzijdig perspectief: Er waren Afrikaanse koninkrijken(waarbij men doorgaans de fout maakt een moderne interpretatie aan het woord Koninkrijk te geven), toen kwamen de blanken met hun slavenschepen en nu zijn we hier. Op die manier leidt inderdaad elke causatie naar de slavernij.

Panos88 | 15-11-16 | 10:02

Iemand die in mijn land door managers(graaiers) is binnengehaald onder het mom van : Het werk dat jullie niet willen doen(onderbetaalt) kunnen dus zeggen dat alles oneerlijk is hier terwijl ze zelf zijn gekomen. Mijn cultuur staat onder druk, vriendelijkheid is ver te zoeken in de grote steden, op het platteland groeten mensen elkaar nog. Ligt niet aan de multiculturele leugen. Ligt aan verstrengelde belangen van politiek. En ja wij zijn met meer, trump-windje gaat hier ook waaien. De T.B.C met wegkijkende subsidie klootzakjes. Wij zijn het volk!

rattenvanger XL | 15-11-16 | 10:00

@Panos88 | 15-11-16 | 09:45
Zou kunnen. Er is in Nederland echter een veel grotere groep die ook vol zit met rancune en woede die niet op Nederlandse TV komt maar er wel voor moet betalen. Die groep is vele malen groter dan de islamitische gekrenkten, alleen hun politieke vertegenwoordigers worden door de NPO al jaren weggezet als racistisch, dom en xenofoob. Als zetelrovende Turk mag je wekelijks de groots mogelijke onzin komen uitkramen. Dat is compleet scheef.

Piet Karbiet | 15-11-16 | 10:00

Soms moet je bij zulk een domheid ook niet verder vragen. Daar komt toch niets zinnigs uit en dan kan je het beter heel kort houden.

deEerlijkeLeugenaar | 15-11-16 | 10:00

-weggejorist-

PookaE | 15-11-16 | 09:59

Ja als ze graag een cocktail willen moet je het niet op de grond gooien maar gewoon netjes voor ze
serveren .

Domie nee | 15-11-16 | 09:58

Pauw en Kuzu, Kuzu en Pauw, schitterend duo, gefinancierd door jou.

RickTheDick | 15-11-16 | 09:57

Slavernij en Denk is een scherts.
Twee derde van de uit Afrika gevoerde slaven is naar het Oosten vervoerd door Arabische handelaren.

Omdat in de islamitische doctrines een lichte huid boven een donkere huid staat (en belangrijker is dan mannen boven vrouwen) zijn de donkerste mannen steeds buiten de voortplanting gehouden. In alle tussenliggende chocolade tinten is de man telkens lichter van kleur dan de vrouw (anders is de vrouw de belangrijkste persoon in de relatie).

Hadden wij dezelfde aannames gemaakt, dan waren Sylvana en alle huidige Antillianen ook pigment arm geweest

BraadWorstLul | 15-11-16 | 09:56

Feiten verdraaien, daar een emotionele conclusie aan verbinden, vingerwijzen en een straf bedenken. Dat is het terugkerend patroon in de werkwijze van DENGK.
Niet zo lastig toch, om ze daar telkens weer mee achter de lijn te houden?
O, en lachen, dat werkt ook: twitter.com/Beweging_DENK. Nog bedankt, Osdorpertje!

Poesmobiel | 15-11-16 | 09:56

- doordat ze de hele dag bezopen niet goed weten wat ze doen
- doordat ze meer van de Cariben, de meest agressieve, oorlogszuchtige, bloeddorstige en onbeschaafde indianenstam uit de geschiedenis afstammen, dan van arme Afrikaanse slaven
- doordat etcetera etcetera
Verzin het maar. Allemaal niet waar. Want op z'n zachtst gezegd te absoluut gesteld.
Ahumba. We dansen de rumba.

LibertasSimplex | 15-11-16 | 09:55

Gisteren in het 8 uur journaal ook weer mooi staaltje linkse beinvloeding. Ook daar kwam de terrorisme deskundige aan het woorde en sprak over toename van geweld aan linker- en rechterzijde. De NPO had daar twee beelden bij. Een van Breivik (ik denk al 3 of 4 jaar geleden) en de moord op de anti-Brexit Labour politica. Subtiel onbewust dus gelinkt aan rechts en pro-Brexit terwijl 99% van het terrorisme (laat het 90% zijn) uit Islamaanhangers bestaat.

pietje precies | 15-11-16 | 09:55

Geen zichzelf respecterend mens kijkt nog naar die zuigende, provocerende, saaie, voorspelbare en geestdodende linkse troep.

Een dagelijkse parade van trieste alpha's uit de krochten van de subsidiesector die hun vage hersenspinsels tot mainstream trachten te maken. Een inteeltachtig clubje waar iedereen om het hardst zit mee te knikken als er weer een politiek-correcte opmerking wordt gemaakt. Want dat meeknikken is puur zelfbehoud. Als je dat als bestuurder niet doet, dan is het afgelopen met je carriere.

Wat een angst moet er toch heersen daar in Hilversum. Iedere uitspraak die je doet kan het einde betekenen voor je, want de vigerende politiek-correcte doctrine veranderd nu sneller dan iedereeen voor mogelijk houdt, juist door die dagelijkse niet aflatende stroom van fatsoenlijke-mensen-die-elkaar-demaat-nemen. Kindbruiden is nu gewoon mainstream kennelijk want cultuur ..

Gewoon niet naar kijken, dan raak je er ook niet door besmet.

ChatBot | 15-11-16 | 09:55

Pauw was poeslief voor die enge Graaf Denkula.De slimme rat Denkula heeft een uitgekiend scenario om zijn pluchezetel te waarborgen .. en Pauw? Tja... het is weer bijna tijd voor 2 maanden doorbetaalde vakantie.

daytripper | 15-11-16 | 09:55

Bij het journaal ging het gisteren over de dreiging van geweld rondom de komende verkiezingen. Als voorbeeld werden Breivik en de moord op Jo Cox genoemd; echter geen woord over de moord op Fortuyn.

Lomo | 15-11-16 | 09:54

Knettergek deze lui. Echt knetter-de-knetter. En het ergste is dat ze een vorstelijk salaris hebben van onze belastingcenten.

Rico den Hollander | 15-11-16 | 09:53

necrosis | 15-11-16 | 09:23
Kuzu lult niet uit zijn nek- Hij liegt gewoon schaamteloos zoals een moslim altijd mag tegen ongelovigen. En komt er mee weg.
Die Fresku suggereerde tussen neus en lippen door, dat jihadisme en syriegang het gevolg was van rechts-extremisme (lees Wilders). En komt er mee weg.
De moslims aan tafel zaten elkaar bemoedigend toe te knikken, en Pauw behandelde ze met fluwelen handschoenen.

Roadblock | 15-11-16 | 09:53

Simon_GS | 15-11-16 | 09:35
Ja, dat was deerniswekkend. Na 100 jaar moest er maar eens een onafhankelijk onderzoek komen naar die Armeense genocide. Alsof een paar honderdduizend doden die genocide minder afgrijselijk zou maken. Wereldwijd zijn het alleen de Turken die hun eigen misdaden niet willen erkennen. Het goedpraten van wat je clan doet is als de schoffies op straat die ook eerst hard roepen dat zij Niks hebben gedaan. Het is altijd de Ander. Kuzu is daar geen uitzondering op; het is gewoon Niet Waar. De sick joke is dat bij gebeurtenissen als Srebrenica moslims altijd wel de volgende dag al precies weten wie de slachtoffers zijn. Hypocriet kutvolk. Denk wil een boycot van Israelische producten maar geen woord over het door Turkije bezette Cyprus en de illegale annexatie van de Spaanse Sahara door Marokko. Kotsbeu ben ik die gasten.

Piet Karbiet | 15-11-16 | 09:52

"DENK vorig jaar tegen een CDA-motie stemde om kindhuwelijken te ontbinden."

VVD, PvdA, en GroenLinks waren ook tegen dus mensen die op die partijen stemmen steunen pedofilie.

vinzDH | 15-11-16 | 09:51

www.youtube.com/watch?v=Os4O0ZEkQxw
Je slaat kinderen omdat je een onderontwikkeld achterlijk stukje voorvocht bent. Rot op met die achterlijke debielen.

ChronischeKlager | 15-11-16 | 09:51

Was een moment toen die komiek zei dat moslim terrorisme komt door rechts extremisme. Dick Schoof dat direct terzijde en de moslims waren uitgepraat.

i-Wonder | 15-11-16 | 09:51

Het was weer een dieptepuntje Nederlandse televee gisteren.
Wat een treurnis, wat een leugens en wat een slappe tegenspraak van Pauw. Had er veel verder op door kunnen rammen, deed het niet, niet hebben de galbakken een gevoel van 'overwinning op het Nederlandse volk'.

LangeTijdGeleden | 15-11-16 | 09:51

Pauw is van de policor Vara / NPO/PvdA en mist alleen hierom al de intellectuele bagage om dit soort aperte leugens en slachtofferrol-verzinsels te ontzenuwen of op zijn minst de roeptoeters van die leugens / onzin kritisch te bevragen. NPO gaan we hier nog wat aan doen?!

krelus | 15-11-16 | 09:51

-weggejorist-

LibertasSimplex | 15-11-16 | 09:50

Antilianen slaan hun kinderen en dat komt door de slavernij. Neen, Antilianen slaan hun kinderen en dat komt doordat Antilianen hun kinderen slaan.

netniet | 15-11-16 | 09:50

Yeah right, Theo was at the wrong place at the wrong time toch?
Puur toeval, hoezo wegkijken.
Er komt zoveel poep uit die man zijn mond dat de riolering er van overstroomd.
En dan die rap(p)er had nog veel meer corrigerende tikken moeten hebben.
Respectloze kanslozen.

Squeezemylizard | 15-11-16 | 09:49

Malloten die telkens weer een podium krijgen, onbegrijpelijk.

animalia | 15-11-16 | 09:48

Zuid Afrika is een prima voorbeeld van hoe het wel moet.
Sri Lankezen worden afgemaakt of verjaagd. De ene zwarte stam voelt zich verheven boven de andere. Roof, moord, verkrachting, verloedering. Gelukkig is er geen Apartheid meer...

squadra | 15-11-16 | 09:47

Ze slaan niet alleen hun kinderen maar vaak ook hun vrouw als ze daar tenminste bijblijven meestal zwerven ze rond met her en der een roedel kinderen waar ze nooit naar omkijken en nooit de lasten voor dragen.
Gelukkig kunnen de kiezers nu zien welke ongelofelijke engnekken deze figuren zijn.

Therapietje | 15-11-16 | 09:46

Was weer tamelijk frustrerende televisie. Schoof die zijn verhaal wilde doen en daarom zachte benamingen gebruikte zodat Graaf zijn verhaal niet zou onderbreken.
Fresku is echt teveel gefocust op racisme in Nederland wat ie op teveel plakken ziet waar het niet is. Echter, dat wat hij denkt dat de oorzaak is van kinderen slaan op de Antillen (en hij zegt ook dat denk ik), namelijk slavernijverleden, meh, klinkt plausibel, weet ik veel of dat waar is. Durf ook niet te beweren dat het niet waar is want ik weet het niet.
Die DENK Graaf zat weer lekker te irriteren. De moord op Theo van Gogh is door de rechter beoordeeld als 'moord met terroristisch oogmerk', terrorisme dus, maar die lul wil natuurlijk over de betekenis van die beoordeling hebben want dan lijkt ie intelligent terwijl iedereen weet dat het gewoon mensen bang maken was. Terrorisme dus.

Draak uit Brabant | 15-11-16 | 09:46

@Piet Karbiet | 15-11-16 | 09:37
Ik denk dat ze DENK maar al te graag zouden doodzwijgen maar men heeft niet erg veel keus lijkt me. Dat is bij deze partij namelijk geen optie aangezien er veel (misplaatste) rancune heerst met name onder de Islamitische bevolking van Nederland en deze bevolkingsgroep bovendien haar eigen communicatiekanalen heeft. Door het een podium te geven heb je tenminste de kans om de beeldvorming te beïnvloeden.

Panos88 | 15-11-16 | 09:45

Beseft die rapper wel dat zijn IPhone en hoogstwaarschijnlijk ook zijn kleding gemaakt zijn door moderne slaven die opgehokt en voor een hongerloontje het werk moeten verrichten? Hij weet niet eens wat slavernij is. Ouders geven klappen uit onvermogen en onmacht. Niets meer en niets minder.

salsaparilla | 15-11-16 | 09:44

Er is ook goed nieuws, maar dan moet je niet naar P-a-u-w kijken:

-"NYT: Meet Stephen K. Bannon — U.S. Naval Officer, Harvard MBA, Investment Banker, Filmmaker, Media Mogul, Populist ‘Establishment Outsider’"http://www.breitbart.com/2016-presidential-race/2016/08/17/nyt-meet-stephen-k-bannon-u-s-naval-officer-harvard-mba-investment-banker-filmmaker-media-mogul-populist-establishment-outsider/

Donald Trump has elevated former Breitbart News CEO Steve Bannon to chief strategist of the White House. 2017 gaat een prachtig ! jaar worden!

theo-is-dood | 15-11-16 | 09:44

Ik blijf het zeggen: vrijheid van meningsuiting is een recht, geen plicht. Ik weet dat sommige mensen daar anders over denken. Jammer dat de MSM dit selectief toepassen.

h3* | 15-11-16 | 09:43

@Ing. Van der Pik | 15-11-16 | 09:24
Vertel!

Piet Karbiet | 15-11-16 | 09:43

Goed dat ze uitgebreid de gelegenheid krijgen zichzelf voor schut te zetten. Onbegrijpelijk dat PVV'ers de uitnodigingen om ze van tafel te komen vegen blijven afslaan.

JTKDM | 15-11-16 | 09:42

@Alexis de T. | 15-11-16 | 09:09 Het zou mij niks verbazen als Ebru Umar eerdaags hoog op de kieslijst van de PVV verschijnt.
Ik zou haar graag debatten zien voeren met de PVDA, D66 en GL, die dan natuurlijk in de oppositie zitten.

Keyboardspeler | 15-11-16 | 09:42

PAUW en de VARA zijn gewoon huichelaars vragen alleen lieve vragen, zoon progamma
is niet goed voorbereid Het PAUW slap gelul begint al steeds meer de keel uit te hangen Kan mij indenken dat sommige mensen niet in dat progamma willen op dragen
Het heeft het zelfde laag gehalte als Koffie tijd
En de DWDD zakt ook steeds meer af als een links zakken vullers progamma
Je ziet elke keer de zelfde linkse kopjes,

gerrit5042 | 15-11-16 | 09:41

Gelukkig kijkt er niemand nog televisie, of NPO en laat staan Pauw. En stemt iedereen maart 2017 voor behoud en vooruitgang van NL, dus PVV. Toch?

oranjerood | 15-11-16 | 09:40

Vanochtend zwarte koffie gezet.
Ik voelde me toch behoorlijk schuldig na het drinken van de 2de kop.
Je kunt proeven dat de slavernij die koffie geen goed gedaan heeft.
Ik bedoel, zwart, oorspronkelijk uit Afrika, verscheept naar de America's, en dan door blanken verpletterd en uitgeperst worden.
Dat laat zo zijn sporen na, en dat proef je.

Dat heb je met Chinese thee toch duidelijk minder.

Nuchternederland | 15-11-16 | 09:40

Heb die hele Fresku hype nooit begrepen. Intellectueel lichtgewicht met een warrig verhaal.

Harry Turtle | 15-11-16 | 09:39

Ik ken de rappert niet, maar waarom krijgen dit soort lui altijd een serieus podium in Nederland? Daaree wordt alleen bereikt dat ze volgelingen krijgen (hoi tuigvlogger), linkse steun en uiteindelijk gewoon hun zin met gedram, gejank en geklaag.

TheseDays00 | 15-11-16 | 09:38

Maar wat wil Kuzu nou bereiken? Wat is zijn doel? Iedere keer opnieuw lijkt hij bezig niks zinnigs, maar vooral boosmakends te zeggen.
Niet dat ik ook echt boos word van wat -ie zegt. Het zal me aan m'n reet roesten wat dat giftige spionnetje uitkraamt.
Maar wat wil die nou? Is het voor een paar zetels? Een extremisitsche, domme achterban vergaren, voor een paar zetels?
Ik zou bijna denken van wel. Aandacht voor een paar zetels. Om z'n buitenlandse baasje te pleasen.
Waardeloos.

LibertasSimplex | 15-11-16 | 09:38

@Doper | 15-11-16 | 09:25
Dat is mij observatie ook, men begeeft zich in kringen waar men nog maar nauwelijks wordt uitgedaagd om zijn of haar standpunten te onderbouwen en verdedigen. Bovendien projecteert men de in eigen kring gebruikelijke denkwijze op andere groepen in de maatschappij zonder zich bewust te zijn van de verschillen op het gebied van communicatie en psychologische ontwikkeling.

Panos88 | 15-11-16 | 09:38

Vier jaar geleden stond de Piraten Partij virtueel op 1 zetel. Die kwamen nooit op TV. Waarom dat griezelige Denk zo ontzettend veel podium geven? Snap ik niet.

Piet Karbiet | 15-11-16 | 09:37

Die vriendin van Pauw, is dat een moslima begrijp ik uit een opmerking van hem enige tijd geleden. Of heb ik dat mis.

Mantisomantis | 15-11-16 | 09:37

Oh wow. Dus de moord op Theo van Gogh is geen terrorisme. Maar een paar halve zolen die een brandje stichten die een voorbijganger uittrapt, nou dat is erg.

Niet dat Kuzu echt een vertegenwoordiger is voor de politiek of zo hoor. Maar snap je nu dat het vertrouwen in de politiek zo de deur uit loopt.

Munchhausen | 15-11-16 | 09:36

Laten we de zaken wel ook juist benoemen inderdaad; moord op Van Gogh lag toch ook daadwerkelijk meer in de relationele sfeer...

Contento-Limbo | 15-11-16 | 09:36

Lang niet naar Pauw gekeken, maar gisteren bleef ik hangen omdat ik me niet los kon maken van Kuzu en de rapper.

Werkelijk alles wisten ze terug te leiden naar racisme en discriminatie. Het was ziekelijk.

De rapper legde uit waarom Antillianen hun kinderen slaan. Dit komt door de slavernij. Je kunt als ouder beter zelf slaan, dan dat de Baas het doet.

Oh ja, islamitisch terrorisme wordt veroorzaakt door rechts extremisme. En het is discriminatie dat Dick Schoof meer aandacht heeft voor het jihadisme dan rechts-extremisme. De aandacht zou gelijk moeten zijn, ook al zijn de jihadisten vele malen bedreigender.

Kuzu en de rapper waren het helemaal met elkaar eens.

orange pekoe | 15-11-16 | 09:36

Wat betreft de Armeense genocide beweerde hij dat er een onderzoek moet komen omdat de geschiedkundigen het er niet over eens zijn (flauwekul): het is na de Holocaust de meest bestudeerde genocide dus lijkt mij onderzoek totaal overbodig. Vervolgens begon hij te goochelen met cijfers alsof een genocide op 7500.000 ipv 1.250.000 het een kwestie zou maken zoals DENK de genocide noemt. Ook is mij niet duidelijk of zijn racisme politie alle xenofobe discriminerende passages over ongelovigen uit de Koran gaat schrappen?

Simon_GS | 15-11-16 | 09:35

kwestie armenië
kwestie bouyerie
kwestie kurdistan
kwestie zwarte piet
kwestie kinderbesnijdenis
het had zo een prettig gesprek kunnen zijn.
nee hoor , niet eens gelachen.

nemeton | 15-11-16 | 09:35

Geweldig spotje zendtijd voor politieke partijen van de PVV. Ga zo door NPO 👍

koosnaam | 15-11-16 | 09:34

Alle regels die bedacht worden in de politiek gelden alleen voor de blanke Nederlanders. Alle anderen mogen alles omdat ze dat kunnen herleiden naar de slavernij en discriminatie.
Als een blanke iets zegt dan lopen ze allemaal dat de blanke discrimineert (het mode woord van 2015-2016 en 2017). Geen enkele politieker die er iets tegen durft te zeggen behalve Wilders dan

bobby33 | 15-11-16 | 09:34

En het NPO blijft maar podium bieden aan dit soort onzinverspreiders. Hopelijk komt er na 15-3-2017 een flinke bezem aan te pas.

Lichtstadfan | 15-11-16 | 09:33

Pauw is ook geen journalist, maar een presentator op zijn best, meer een facilitator.

TheseDays00 | 15-11-16 | 09:33

Pauw is geen interviewer, hij is een diskjockey die links extremisten hun plaatjes laat draaien.

IslamPislam | 15-11-16 | 09:31

Kuzu zit daar alleen om blanke boze mannen nog bozer te maken. En geniet daarvan. Zijn doelgroep kijkt geen Pauw op de late avond maar naar landvanherkomst-tv. Of op z'n best naar die koddige YT-filmpjes van Denk. Negeren dus.

Road to serfdom | 15-11-16 | 09:31

Ook mijn achterstanden zijn te wijten aan de slavernij. Bij de afschaffing ervan hebben de Simpli alles ver onder de prijs moeten dumpen. Het was vreselijk. Wens je niemand toe.

LibertasSimplex | 15-11-16 | 09:29

De reppert wist ook nog te melden dat Jihadisme eigenlijk een reactie is op het rechts extremisme.
Alles komt door racisme en rechts extremisme!

Tenenkrommend slechte tv, ik hoop dat er alleen maar mensen naar Pauw kijken om zich te ergeren.

DickTurpin | 15-11-16 | 09:28

Oh, sorry het staat inmiddels(?) ook al in het artikel zelf.

Charlie36 | 15-11-16 | 09:28

Zullen er ook joden zijn die hun kinderen vast vergassen, voordat de neo anti-semitische beweging hier de dienst gaat uitmaken? Hoe kun je hier nog JA-knikkend naar zitten luisteren? Wordt echt tijd voor wat nuchtere zelfreflectie bij de moslim/ex-slaven gemeenschap.

freegold | 15-11-16 | 09:28

ach, in maart is Denk uitgedacht.
hereweare | 15-11-16 | 09:12
Daar zou ik maar niet op rekenen, er lopen genoeg laagopgeleide allochtonen a la Fresku in onze steden die hun hele leven naar de mond zijn gepraat.

Panos88 | 15-11-16 | 09:27

Ok, nu wordt het echt leuk. Vanaf nu gaan we met z'n allen onze eigen tekortkomingen wijten aan de slavernij.

Jippie | 15-11-16 | 09:27

In dezelfde aflevering van Pauw zat nog een ander bijzonder fragment. Fresku gelooft dat slaan in de Antilliaanse opvoeding nog het gevolg is van de slavernij.

www.npo.nl/pauw/14-11-2016/VARA_101380...
Om 42:50

Charlie36 | 15-11-16 | 09:26

@Feynman | 15-11-16 | 09:22
Shit, je was me voor......

necrosis | 15-11-16 | 09:25

Ze nemen Kuzu letterlijk, maar niet serieus. Werd ook over Trump gezegd. Links heeft oogkleppen opgedaan bij zichzelf. En omdat ze zelf vinden hoogopgeleid te zijn, denken ze geen blinde vlek te hebben. Een gezamenlijke blinde vlek kan erg groot zijn, als je elkaar steeds napraat en je zgn hoogopgeleide mening van de Volkskrant krijgt.

Doper | 15-11-16 | 09:25

Na die uitspraak van die vampier Kuzu over Theo baal ik dat ik geen groter schoenmaat heb anders had ik hem platgedrukt als een kakkerlak!

Dr. Frambozenjam | 15-11-16 | 09:25

Dat de moord op Theo van Gogh niet is aangemerkt als gepleegd met een terroristisch oogmerk, is feitelijk onjuist. Ik citeer uit het vonnis van de rechtbank van 26 juli 2005:

'Het bewezenverklaarde levert op (...) [m]oord, terwijl het feit is begaan met een terroristisch oogmerk'

Duin | 15-11-16 | 09:25

Weet ik weer waarom ik niet naar de NPO kijk, Pauw zou nooit een open deur intrappen, totale verbale massage

Bokito ergo sum | 15-11-16 | 09:24

Ik heb gisteravond doorgezappt, dus hoef dit niet terug te kijken ook en waarom uberhaubt dit soort stront elke dag een podium geven???

Arknow | 15-11-16 | 09:24

Ik ging toen op zoek naar een Antilliaanse in de Bijlmer, en in Rotterdam-Zuid.

Ing. Van der Pik | 15-11-16 | 09:24

De terrorismedeskundige doet zijn verhaal over de dreiging van het jihadisme en het opkomende extremisme van zowel links als rechts. Zich baserend op feiten is de conclusie dat we veel meer te vrezen hebben van het jihadisme van terugkerende moslims.
En die malle dreadlock Fresku blijft maar zaniken over rechtsextremisme. Wil als moslim uiteraard niet horen en zien dat zijn "broeders" het grote kwaad zijn in de westerse samenleving.
De olifant in de kamer.

leo de pejo | 15-11-16 | 09:24

@F1802 | 15-11-16 | 09:11
Nee prima dat de man daar mag aantreden, hij doet namelijk mee aan de komende verkiezingen en is wat dat betreft niet kansloos.
Ja Pauw had zich beter kunnen voorbereiden, maar ik kan me ook voorstellen dat hij op dit moment niet zoveel interesse heeft in discussie nummer 10.003 over de geschiedenis van het Ottomaanse rijk/Erdogan. Uiteindelijk moet de kijker zelf ook geacht kunnen worden kritisch na te denken, en voor een gemiddeld persoon met enig IQ en opleiding moeten de drogredeneringen van Kuzu toch evident zijn.
Wat dat betreft is de manier waar op de vluchtelingen crisis en het ZP-debat destijds zijn gevoerd veel eentoniger en slapper geweest.

Panos88 | 15-11-16 | 09:24

Walgelijk gewoon.
Goeie toepassing van die zelfreflectie NPO, goed gedaan krentenbroodjongens!

Rest In Privacy | 15-11-16 | 09:23

Ik zat toen in een antropologisch veldonderzoek-periode... ik wilde ook 's een keer een Antilliaanse proberen.

Ing. Van der Pik | 15-11-16 | 09:23

@Infidel66 | 15-11-16 | 09:11
Het was wel degelijk een islamitische daad, Bouyeri sprak de volgende woorden vlak voordat zijn vonnis werd voorgelezen:

"Hij vertelde dat hij het niet uit haat had gedaan maar omdat zijn geloof het hem beval: "Ik heb me laten leiden door de wet die mij opdraagt om iedereen die Allah en de profeet beledigt zijn kop eraf te hakken." Ook vertelde hij dat hij het weer zou doen en dat hij op de politieagenten had geschoten met de bedoeling hen te doden. Tegen de moeder van Van Gogh zei hij: "Ik voel uw pijn niet. Dat kan ik niet."

Oftewel: Kuzu lult uit zijn nek.

necrosis | 15-11-16 | 09:23

Turven, en dan conclusies trekken. Vooral niet denken, turven. En dan liegen. Wat een nodeloze flikker is die Kuzutürk toch.

LibertasSimplex | 15-11-16 | 09:23

Serieuze vraag; hoe kan het eigenlijk dat splinterpartijtje PvdA (in de vorm van de VARA) de enige twee grote talkshows op de NPO in haar beheer heeft?
Het publieke omroepsysteem wordt toch geacht representatief te zijn? Is dit wat wordt bedoeld met een afspiegeling van de maatschappij?

JackRyan | 15-11-16 | 09:23

Het was het avondje wel weer, eerst een debat tussen 2 PVDA lulletjes die elkaar probeerden nog een paar vliegen af te vangen en ondertussen elkaar af een toe een roos in de reet steken.
Daarna Pauw werkelijk niet een kristische vraag gesteld aan Klunzoe, Pauw had vast en zeker een uitputtend weekend gehad en geen tijd om zich voor te bereiden op zijn aanstaande werkweek.

Titje | 15-11-16 | 09:23

Het wordt tijd dat Pauw eens stilgelegd wordt.
Genoeg met die Linkse wegkijker met islamitsche propaganda. Kan iemand van GS niet eens kijken of Soros hier ook achter zit?
.
Pauw, nieuwsuur, en bijna alle programma's van de NPO (ik betrapte zelfs Lubach erop) zijn allemaal bezig met een indrukwekkend staaltje Gaslightning.
Leestip: tpo.nl/column/in-onze-door-gaslighting...
.
Maar wij worden wakker, gaan afrekenen met de gevestigde orde en de MSM.
.
17 maart pakken wij het land terug!! Wacht... natuurlijk niet, Soros is al beroepsdemonstranten aan het inlijven.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/11/...
.
De MSM waarschuwt al voor rellen bij de verkiezingen. Goh, waar zou dat door komen?

kees1386 | 15-11-16 | 09:22

Op de laatste dag van het proces verklaarde Mohammed Bouyeri: "Ik heb gehandeld uit geloof" static.nos.nl/nosjournaal/dossiers/ter... QED.

Lees anders ook even de tekst die geitenneuker Mohammed Bouyeri met een lang mes vastprikte in het varkensvet van Theo van Gogh. www.nu.nl/algemeen/436941/letterlijke-...

''Ik weet zeker dat jij, O Amerika, ten onder gaat.''
''Ik weet zeker dat jij, O Europa, ten onder gaat.''
''Ik weet zeker dat jij, O Nederland, ten onder gaat.''

Politici die eerst hun eigen werkelijkheid moeten scheppen met behulp van psychedelica omdat ze in deze waarin we ons bevinden geen oplossingen kunnen bieden. Is dat niet een combinatie van werkweigering en toneelspelen?!?

Feynman | 15-11-16 | 09:22

Dat die mensen überhaupt een podium krijgen.. onbegrijpelijk!

WellusNietus | 15-11-16 | 09:21

Wat een ontzettende mongool. Meer kan ik er niet over kwijt zonder ban aan mijn broek te krijgen...

Rest In Privacy | 15-11-16 | 09:21

Heb 1 keer een Antilliaanse vriendin gehad. Dat was 1 keer en daarna nooit meer. (Goedemorgen Geenstijlers)

Ing. Van der Pik | 15-11-16 | 09:21

A me hoela: in Theo's tijd was er nog niet de verzwarende juridische omstandigheid "met terroristisch oogmerk".

frank87 | 15-11-16 | 09:20

F1802 | 15-11-16 | 09:11
Het had nooit toegestaan mogen worden dat dit soort figuren in de kamer zitten. Het ontkennen van de satanische moord op Theo dus.

Implants | 15-11-16 | 09:20

Ik vind het prima dat dit gedachtengoed, dat onder de meerderheid van de islamitsche allochtonen heerst, punliekelijk bekend word. Ik zie nu steeds meer mensen in mijn omgeving hun ogen openen voor het gevaar dat de islam aan het vormen is voor de westerse verworvenheden.
En dit mede aan Denk die dit allemaal schaamteloos uitkraamt.

sinar2 | 15-11-16 | 09:20

Ontkennen van zaken die niet in je politieke straatje passen, is dat een oud turks gebruik?

Sneeschuiver | 15-11-16 | 09:18

Wie kijkt er dan naar pauw? Dan ben je gewoon een minkukel. Minder minder kijkcijfers graag. Opdat de gore nederlandse staatsomroep snel failliet moge gaan.

Vout | 15-11-16 | 09:18

Ja tuurlijk joh, nodig die klaploper uit.

RenHoek | 15-11-16 | 09:17

DENK staat toch voor De Echte Nederlander Knielt? In zijn hoofd dan tenminste...

Litsehimmel | 15-11-16 | 09:17

Ik snap niet dat ze zelfs bij de NPO nog niet klaar zijn met deze clown.
Dit móét toch zelfs voorbij alle grenzen van de NPO gaan.

Petskast | 15-11-16 | 09:16

@crankshaft | 15-11-16 | 09:06
Kuzu neemt geen afstand, hij is zelf een buikspreekpop van Erdosnor.

necrosis | 15-11-16 | 09:15

De kleine Erdogan met een NL paspoort.

maar toch | 15-11-16 | 09:15

Mensen -van kind tot volwassene- indoctrineren met sprookjes met daarin dood, vernieling en pedofilie als zedenles en als hoogste goed is al terrorisme op zich.
En dan zwijg ik nog over dingen die gebeuren in het echte leven.

Notenkraker | 15-11-16 | 09:15

Pauw? Das toch die talkshow voor bejaarden?

Onze jeugd kijkt god zij dank geen npo. Ik geef ze nog max 15 jaar.

IkWilOokWatZeggen | 15-11-16 | 09:15

Och, Kuzu en Slovenia krijgen iedere X weer het podium om zich etnisch te profileren.. of heet dat dan weer anders. Kind(bruidjes)huwelijken bestaan niet bij de Islamitische culturen.Zodra de minderjarige (volgens westerse normen en waarden) aan de gom is overhandigd/verkocht, is ze meerderjarig.
Aangezien we in dit land nog steeds een wet niet wijzigen dat 'huwelijken' gesloten in het land van herkomst geldig zijn en blijven zal deze stroom uitgehuwelijkte kinderen ons land onder 'gezinshereniging'binnen blijven komen. Vraag eens aan Kuzu of hij een dochter heeft en/of deze zich mag 'verbinden'met een Nederlander van Nederlandse afkomst.. dan heb jeje verbinding visie van deze man meteen helder!

fikkieblijf! | 15-11-16 | 09:14

Die Kuzu en zijn vriendjes zijn wel lekker bezig met nog meer olie op het vuur gooien...

JackRyan | 15-11-16 | 09:14

ach, in maart is Denk uitgedacht.

hereweare | 15-11-16 | 09:12

Uitzetten die debiele varkenskop is de beste optie.

Koeienflat | 15-11-16 | 09:12

Pauw was weer eens slecht op dreef. Kritiekloos vragen stellen, niet doorvragen, de situatie in Turkije niet aan de orde stellen enz. Zo komen we er wel met dit achterhaalde media bestel.

jetztgehtslos | 15-11-16 | 09:12

Ongelooflijk dat zo'n man nog een podium krijgt in de media laat staan een zetel in de tweede kamer heeft. Man man.

F1802 | 15-11-16 | 09:11

Zucht. Aanslag op Theo van Gogh was geen terroristische aanslag. Zo kom je overal mee weg.

Infidel66 | 15-11-16 | 09:11

De Vara is moreel verantwoordelijk wanneer er in Nederland een opstand komt.

Maya de Blij | 15-11-16 | 09:11

Het ergste is nog dat die Fresku daar keer op keer blijft uitgenodigd worden. Die man is verlichamelijking van pure domheid en mag desondanks daar als rolmodel voor allochtone jeugd verschijnen.

Panos88 | 15-11-16 | 09:10

Ik wil niet horen wat hij te vertellen heeft. Uit dit geniepige ventje komt niet een fatsoenlijk woord. Stuur hem asjeblieft snel naar zijn holmaatje Erdogan.

mia | 15-11-16 | 09:10

Pauw, hij blijft dit soort muppets maar podium geven... waarom eigenlijk?
Zoals hierboven al geschreven "niet ingaan op de kinderbruidjes".
Wat is uw doel nou precies meneer Pauw?

Katvangert | 15-11-16 | 09:10

Je ziet 'm glunderen. Kijk mij eens slim gebruik maken van de domheid van de weg-met-ons-Nederlanders.

Rommelende Onderbuik | 15-11-16 | 09:09

Ik kan werkelijk waar niet bevatten dat er nog mensen zijn die ook maar iets op de NPO kijken.

General Dripple | 15-11-16 | 09:09

Ik DENK niet dat ik dit wil zien.

darmflora | 15-11-16 | 09:09

Het alternatief is dat hij inderdaad gemiddeld slim is, en Nederland wil omtoveren tot Ankara2.0
En dat arme VJ schaapje loopt mee tot ze verplicht besneden in een laken loopt. Om anderen niet te kwetsen, weet je.

uberdude | 15-11-16 | 09:09

Tuurlijk. Verwardemansyndroom viert hoogtij.

Infidel66 | 15-11-16 | 09:09

Ik blijf de naam DENK bizar vinden. Het bewijst dat de opleidingsinstituten in dit land te snel titels mogen uitdelen. Deze mensen vinden echt dat ze gelijk hebben en dat ze er goed over na hebben gedacht.

uberdude | 15-11-16 | 09:07

Minder

gestopt | 15-11-16 | 09:07

Heeft ie al afstand genomen van de acties van Erdogan?
Iemand?

crankshaft | 15-11-16 | 09:06

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl