
Transparantietopic! Sorry, even huishoudelijk maar we vinden het belangrijk om open en eerlijk te zijn. Dus bij dezen. Check die lolfoto dan. Iedereen geanonimiseerd behalve Jantje Roos. Pica komt uit een wobverzoek, vandaar. Aanstaande 24 november gaan er bij de referendumcommissie een aantal enveloppen met beantwoordingen van Wob-verzoeken de deur uit. Er zijn diverse media die gewobd hebben op de verstrekte subsidies rond het Oekraïnereferendum. Van enkele ontvangers, met name rechtspersonen, is bekend dat ze aan hen toegekende en uitgekeerde subsidie nooit hebben ingezet om campagne voor of tegen het associatieverdrag te voeren, dus daar gaat nog wat strontnieuws van komen. En terecht, subsidiemisbruikers moeten aan de hoogste dode boom. Maar de meeste mensen zijn gewoon netjes geweest met andermans geld. Onder de GeenPeil-vrijwilligers zijn ook enkele tientallen natuurlijke personen geweest die op persoonlijke titel subsidie hebben ontvangen en dat geld hebben ingezet voor de referendumcampagne. Enkele van hen hebben controle van de subsidiecommissie gehad, middels een steekproef, en allemaal zijn ze met vlag en wimpel door die check gekomen: niemand aan onze kant van de campagne heeft misbruik van taxpoet gemaakt. Vanuit de GeenPeil-vrijwilligers is er derhalve volledige medewerking verleend bij het openbaren van de subsidiedocumenten.
Dat neemt niet weg dat sommige media er nog altijd op uit kunnen of zullen zijn om GeenPeil in verband te brengen met subsidiemisbruik. Om die reden spelen we proactief open kaart. Wij ontvingen de documenten die de commissie gaat openbaren eerder dan de wobbende media, omdat we desgewenst nog in bezwaar kunnen gaan tegen openbaarmaking. Niet alleen hebben we geen bezwaar, want niks te verbergen en hup transparantie, we gaan zélf de documenten alvast openbaren. Bij dezen tweemaal PDF, eentje met de
beantwoording die de wobverzoekers krijgen, en eentje met daarin de steekproef, de bonnetjes en de
verantwoording die ondergetekende heeft afgelegd over een ontvangen subsidie op persoonlijke titel ten behoeve van de GeenPeil-campagne (hahaha @ ANP campagne-foto's met zwarte blokjes). Enfin. Onze leien zijn schoon.
Ohja, de subsidieverhalen komen vanaf 24 november in diverse media, waaronder maar niet beperkt tot het AD, NRC Handelsblad, Trouw en op RTL Nieuws, en er is ook nog een freelancer die onder andere voor de Telegraaf werkt die gewobd heeft op de documenten. Dat weten wij dan weer, omdat de referendumcommissie niet zo goed bleek met het anoniem maken van de verzoeken. Maar er ging wel meer niet helemaal goed daar, niet in de laatste plaats omdat diverse subsidietoekenningen zo laks zijn gedaan dat ontvangers ervan er moeiteloos met het gemeenschapsgeld vandoor konden gaan.
Reaguursels
InloggenNu de roebel van Poetin ook nog in waarde gehalveerd is wat aangeeft hoe het economisch gesteld is wordt het wel heel erg kwaad kersen eten.
@ botbot | 15-11-16 | 09:15
.
De Russcische economie wordt opzettelijk door het westen kapot gemaakt met allerlei bocots uit nijd dat De Kriom voor Rusland koos in de verkiezing.
Whahahaa, wat een loseres.
Dat was landelijke TV.
(Ah ja, die kijkt niemand meer dus was het zeker "geheim" ;-)))
Heeft Geenpeil aan 118.829,-- subsidie ontvangen? Er zijn 34 particuliere aanvragers geweest voor het tegenkamp. Hiermee is de boekhouding van geenpeil wel mooi uit de picture gebleven. Er is door de particulieren een faktuur betaald voor de app, leuk bedacht.
Ben toch wel benieuwd wat er zo geheimzinnig aan de administratie was.
www.referendum-commissie.nl/nieuws/ni...
@botbot | 15-11-16 | 09:15
Poetin (Gazprom) heeft gas geleverd, Oekraïne heeft niet betaald.
Wie is er nou onbetrouwbaar?
botbot | 15-11-16 | 09:15
Iemand moet de bakken belasting betalen voor de EU. Oekraine heeft binnenkort tenslotte weer 40 miljard nodig.
Hup botje hup.
necrosis | 15-11-16 | 08:23
Juist chantage, dit geeft dus precies weer wat voor een onbetrouwbare handelspartner Poetin is.
Nu de roebel van Poetin ook nog in waarde gehalveerd is wat aangeeft hoe het economisch gesteld is wordt het wel heel erg kwaad kersen eten.
Ik ga weer aan het werk.
@ necrosis | 15-11-16 | 08:36 Ik las deze maar wil het graag uit zijn/haar pen vernemen. Het verhaal dat jij noemt is in lijn met mijn beeld van de zaak.
@necrosis | 15-11-16 | 08:43
Wel schattig hoe hij de discussie weg probeerde te draaien van zijn eerdere, op geen enkele wijze onderbouwde, stellingen.
Die vlieger gaat uiteraard niet op.
Waren ze maar zo kritisch naar "eigen publiek"....
@TeeJee | 15-11-16 | 08:39
Hij is hem alweer gesmeerd met de staart tussen de benen.
@botbot | 15-11-16 | 08:08
Laat alleen maar weer zien dat de keuze voor Oekraine en het sanctioneren van Rusland ons geld kost.
Zoals al uit de linkjes en cijfers van mijn eerdere tegels bleek. Waar u niet op in gaat omdat u in discussie al kansloos onderuit bent gegaan.
@sickworld | 15-11-16 | 08:28
Ik heb het antwoord al gegeven (08:23), en de bijbehorende linkjes heb ik maanden geleden al gepost.
www.burgercomite-eu.nl/vanaf-heden-be...
Maar ik ben de moeilijkste niet, ik ben bb tenslotte niet.
@ botbot | 15-11-16 | 08:08 ... En? weet u het al waarom de EU de gasrekening betaald heeft?
Ik niet en hoor deze graag uit uw bronnen.
@botbot | 15-11-16 | 08:08
Omdat die steenrijke oligarchen van Oekraïne het verdomden om Gazprom te betalen.
Rusland dreigde de gastoevoer 100% dicht te draaien waardoor delen van Europa ook zonder gas zouden komen te zitten.
Europa zou dus de dupe worden van ruzie tussen UA en RU.
Rusland levert gas, Europa betaalt netjes voor zijn gas, dus wie is hier de spelbreker?
Juist!
TeeJee | 15-11-16 | 07:41
En? weet u het al waarom de EU de gasrekening betaald heeft?
necrosis | 15-11-16 | 07:23
Beetje DKS Light.
Wel het gezwam over "feiten" en dat anderen niks snappen, maar zonder het (creatief) gescheld en de hele nacht door reaguren.
botbot | 14-11-16 | 20:57
Leugenaar.
@TeeJee | 15-11-16 | 07:14
bb is hardleers, leest linkjes van anderen niet en onderbouwt zijn eigen tegels niet.
Reageren op zijn tegels begint een beetje zonde van mijn tijd te worden.
@botbot | 14-11-16 | 23:47
Heb u net de cijfers voor uw neus gelegd en u blijft maar oeverloos zwammen.
Blijkbaar wil u graag de risee zijn, moet u zelf weten.
Dat de VARA al decennialang MET SUBSIDIE reclame maakt voor de PvdA wordt niet vermeld.
@Pierre Tombal | 15-11-16 | 06:39
BB blijft een grappig trolletje, los van het feit dat meerdere reaguurders geen spaan heel gelaten hebben van zijn comments.
@WitteGrunneger | 15-11-16 | 01:09
Je bent wel heel erg offtopic, en je taalgebruik is ondermaats.
*zwaait*
@botbot | 14-11-16 | 23:54
Ik snap dat jij (nog steeds) niet weet waar het referendum over ging. Volgens mij is dat voor deze discussie meer dan genoeg.
-weggejorist-
ristretto | 15-11-16 | 00:28
Nee, het gaat de laatste jaren stukken beter dat er nu een hogere prijs voor betaald moet worden komt door het krappe aanbod.
.
Stel dat ze aan de Russen zouden gaan leveren dan zou dat nog meer krapte opleveren en de prijs zou dan nog verder gaan stijgen.
Dus uw stelling gaat niet op.
Bovendien is het nog maar de vraag of se Russen die prijs wel op kunnen hoesten.
En nu ga ik meuren.
Het verdrag, dat geen handelsverdrag is, voegt dus niets tot weinig toe. Het heeft tot nu toe eerder ellende met een van de grootste exportmarkten, Rusland, opgeleverd.
Nee botbot, ze willen wel maar worden geboycot of tegengewerkt. Noodgedwongen wordt de export verplaatst. Het gaat nu eindelijk wat beter en wij betalen in NL meer voor onze bloemen dan ooit. Allemaal feiten beste botbot.
ristretto | 15-11-16 | 00:19
Ik kan toch moeilijk beweren hoe graag ze dat hier ook willen dat het bedrijfsleven liever met Rusland zaken doet.
De praktijk wijst anders uit.
@botbot, u vergelijkt echt mijn bloemen met peren. U bent een druif.
Pierre Tombal | 14-11-16 | 23:50
Er is een ander probleem, u snapt niets.
@botbot
Ik hoor niks, ik hoor niks. La-la-la-la. Ik zie niks niks, ik zie niks. Oh mijn god, ik ben blind.
Wat een ontzettend sneue figuren zijn D66 adepten toch.
TeeJee | 14-11-16 | 23:16
Weer zo'n fabel, wij pissen bakken met geld weg.
Andere Europese bedrijven gaan wel handeldrijven die gaan er echt geen geld op toeleggen.
Het is niet voor niets dat zij Nederland als een onbetrouwbare handelspartner zien
Wij hebben het voor het nakijken.
TeeJee | 14-11-16 | 23:04
Doet het je zeer dat de feiten op tafel komen?
Doet het pijn dat het bedrijfsleven Oekraïne boven Rusland verkiest?
Doet het pijn dat de roos en gerbera ingevlogen worden omdat de capaciteit ontbreekt?
@Ongeblustekalk | 14-11-16 | 23:22
Dit is nog rustig :P
TeeJee | 14-11-16 | 23:16
Denk om je hart, het is botbot maar. Doe es rustig :)
En ach, als we toch bezig zijn;
www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2016/11/hande...
Peanuts, staat totaal niet in verhouding tot de kosten van de sancties tegen Rusland.
Nog afgezien van het feit dat de Europese goederen veel te duur zijn voor Oekraine en dat voorlopig ook wel blijven, aangezien de gemiddelde burger daar amper wat verdient of zal gaan verdienen in de komende tien tot twintig jaar.
www.nu.nl/economie/4071746/sancties-ru...
Bakken met geld wegpissen omdat je wil kijken wie de langste lul heeft in de geopolitiek.
En botbot maar roepen dat onze bedrijven toch echt liever met een straatarm land "handel drijven".
Philips maakt verdorie in zijn eentje meer winst dan de waarde van wat we exporteren naar Oekraine!
Wat een gelul.
www.nrc.nl/nieuws/2014/07/23/een-hand...
En dan gaan wij meer handel kunnen drijven met een veel kleiner land, in burgeroorlog verzeild DOOR de EU, wat krap 100 miljard aan totale economie heeft.
Wat een gelul.
@pietat | 14-11-16 | 22:55
Ook hier stellen we prijs op correcte spelling en grammatica, hoofdletters, interpunctie en alinea's.
@botbot | 14-11-16 | 22:33
Vooralsnog ben jij degene die niet ingaat op het feit(!) dat de handelsovereenkomst met Oekraïne bij het referendum niet ter discussie stond. Om de doodsimpele reden dat wij daar sinds het Verdrag van Maastricht geen enkele zeggenschap meer over hebben. Aangezien jij geen enkel idee hebt, doe eens raden waar het wel om ging?
@botbot | 14-11-16 | 22:33
Nog geen enkel "feit" daadwerkelijk kunnen onderbouwen.
Doet DKS ook altijd. Staat ook altijd voor lul.
@botbot | 14-11-16 | 22:23
Veel blablabla uwerzijds weer, maar nog steeds geen enkele gedegen onderbouwing.
Oftewel, u heeft geen inhoud, geen argumenten en overduidelijk geen kennis van zaken.
Terug naar school botbotje.
ristretto | 14-11-16 | 22:54
Wat klets je nu weer uit je nek.
In het begin piepte de glasbouw en waren noodgedwongen hun export te verleggen.
Nu beleven ze topjaren en je hoort ze niet klagen.
Ook zo'n fabel bestaat er over de peren ga maar eens een kilo kopen dan verneem je wel dat er een overschot aan is.
@dief: ik maak dan ook geen factuur op, enkel een reaguursel
Lieve botbot,
Je hebt het niet over feiten. Een van de grootste exportproducten van NL zijn de bloemen. We exporteren graag naar Rusland. Dat is aantoonbaar in elkaar geklapt na de Europesche bemoeienissen. Nu zou de Oekraïense markt dat moeten oplossen? De bloemenboeren willen gewoon met Rusland zaken doen lutser. Dat zijn de feiten.
@botbot | 14-11-16 | 22:33
Cognitieve dissonantie. Google it.
ristretto | 14-11-16 | 22:18
Feiten geef ik weer en dat kan niemand om begrijpelijke reden weerleggen dus gaat u maar op deze tour.
@pietat | 14-11-16 | 22:27
Geen hoofdletters gebruiken komt ook amateuristisch over.
ik ben helemaal niet tegen geenpeil, maar nu komt het toch amateuristisch over...
laatste blad verantwoordingsstukken: 'exclussief btw'
wtf?
TeeJee | 14-11-16 | 22:15
Waarom heb ik al uitgelegd maar probeer u eigen eerst eens te oriënteren over de zaken zoals het bedrijfsleven waarvan u denkt verstand te hebben.
-weggejorist-
Godzijdank zijn waren de bonnetjes op orde. Administratie is gewoon rotwerk, maar als je het niet doet krijg je vroeg of laat problemen. Het hoort erbij, maar kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt tijdens zo'n epische strijd. Die vakantie was inderdaad welverdiend, wat een werk man. Hulde mensen. Ik weet zeker dat ze jullie anders op dit soort dingen zouden proberen te pakken. Schade heb je daar altijd van. Klinkt misschien gek, maar dit voelt als een enorme overwinning. In ieder geval als het ontwijken van een flinke klap.
Ik snap heel goed dat er door regeltjes gewoon geen zin in is subsidie, want ze gaan je pakken aangezien ze je als bedreiging zien. Bijna gevallen over een paar broodjes en koffie en een welverdiend eindfeest. Het bedrag voor de app is ook een scheintje als je kijkt naar de impact en het vergelijkt met de vele zinloze dure overheidsapps. Deze keer (vacuumcampagne) zoveel geld in de strijdkas dat we 100% subsidie vrij moeten blijven voor de zekerheid. De strijd gaat door :)
@botbot,
Wat ben je toch een lieve lutser, een dromer en een luchtfietser. Leuk, maar niet echt serieus te nemen. Na al het gebazel en gedraai zal je wel moe zijn. Neem een lekkere Westmalle dubbel en neem het ervan. Welterusten.
@botbot | 14-11-16 | 22:13
U heeft GEEN daadwerkelijke argumenten. Dat is nou net het hele probleem. Geen onderbouwing, geen bron, geen sterk verhaal; slechts wat lui gezwets over "groeimarkten" en een persoonlijke mening die OOK niet onderbouwd is.
Kom morgen maar terug voor een herkansing. U scoort nu een duidelijke onvoldoende
@botbot | 14-11-16 | 21:34
U heeft dus geen bron of onderbouwing voor uw bewering.
Had ik ook niet verwacht, gelet op mijn eerdere ervaringen met uw gezwam.
botbot heeft weer eens een "veel blaat, weinig wol" momentje.
MarcS | 14-11-16 | 22:05
Volgens mij zijn argumenten moeilijk te behappen voor u.
@Pferdefotze | 14-11-16 | 22:01
Dat geld voor het gebruik van die app lijkt mij prima marktconform. En die juridische constructie lijkt mij ook prima, voorkomt een aantal nare scenario's.
@geenstijl, heerlijk gelachen weer om het gras voor hun voeten weg te maaien. Ga zo door! Vandaag EN geenstijl EN TPO met npo verhaal. Ik lach mij een deuk hier!
@botbot | 14-11-16 - u bent sneu. Zelden zo'n slechte trol gezien. Morgen maar weer naar UWV?
-weggejorist-
Steve Bannon is een antisemiet volgens ons Staatsjournaal -> nos.nl/artikel/2143005-trump-kiest-ins...
Wat bijzonder is, want hij is mede-eigenaar van Breitbart.com welke is opgericht door wijlen Andrew Breitbart, een jood die enorm pro-Israel is en vele andere joodse mensen in de redactie had zitten. lees: forward.com/news/348040/does-breitbart...
Het Staatsjournaal van vandaag liegt dus wederom. Iemand een anti-semiet noemen zonder enige waarheid, vind ik een misdaad.
@Keyboardspeler | 14-11-16 | 21:56
Volgens mij mag je in NL niet kamerlid zijn en een groot internetnieuws imperium (Italiaanse toestanden).
Laten we vooral één nieuws medium in Nederland houden die wel dit geluid laat horen en nog een beetje onafhankelijk lijkt te zijn.
@hetzoutindepap | 14-11-16 | 21:35 Als Geenstijl nu een partij was begonnen, met Jan Roos als lijsttrekker (en v Rossem 2e man op de lijst) hadden ze op mijn stem kunnen rekenen, maar helaas...
Lupuslupus | 14-11-16 | 21:17
Nou zeg op waarom betaalde de EU de rekening?
@Botbot:
Hou maar op, hier ruikt men een JOOP-er van verre al inloggen. Ze hadden u al in het vizier toen u www.gee intypte.
@botbot | 14-11-16 | 21:46
Echt serieus, kap ermee voor vanavond. Je bent niet in vorm. Je hebt me wel laten lachen, dat wel ;-)
Heel goed van Rossem, open en transparant, zoals het hoort. Chapeau! En nu op naar het vacuumbommenoffensief...
Subsidie en misbruik horen onlosmakelijk bij elkaar.
Maar lost daarvan zijn de "nee" stemmers wel verantwoordelijk voor de vacuümbommen die op de kindertjes van Aleppo worden geworpen. Tenminste dat heb ik begrepen van de staats-TV.
En subsidiemisbruik is niet erg als het geld bij linkse Gutmenschen terecht komt. De kachel moet toch roken en er moet brood op de plank komen. Subsidiemisbruik is pas erg als het bij rechtse populisten terecht komt die twijfelen aan de Europese eenheids ideologie. Die niet geloven in de luchtfietsers.
VerenigingVanDieven | 14-11-16 | 21:41
Waardeloos figuur mij uitmaken voor troll omdat u niet tegen mijn argumenten op kunt boksen.
@Pferdefotze | 14-11-16 | 21:41
Ik moet snel zijn want jij zal geen lang leven hebben hier, zwitsals moeten namelijk een beetje dimmen. 3500 euro is een schijntje als je maximaal 50000 eruit kan halen, en een app ontwikkelen en de data ervan analyseren is ook niet gratis.
botbot | 14-11-16 | 21:37
Oh, is dat zo? Ik vind dat typysch een arument voor iemand die vindt dat hij het monopolie op de waarheid heeft. En trouwens, u ontwijkt mijn vraag.
Oprisp | 14-11-16 | 21:38
Daarom geen linkjes je moet je opzouten aan een mening van één man die de groeikansen buiten beschouwing laat.
@botbot | 14-11-16 | 21:37
Ah toe nou, eentje is genoeg en we zullen het niet afkraken.
-weggejorist-
"Met een bruto binnenlands product van honderd miljard euro is de Oekraïense economie precies even groot als die van Noord-Holland."
Ewald R. Engelen is een Nederlands financieel geograaf en publicist. Als iemand iets mag zeggen over de financiële situatie van Oekraïne is hij het wel.
En nu geen ruzie meer maken.
Eerlijk en transparant. Het tegenovergestelde van links. *trots in ooghoek wrijft*
Prof. v.d. Neuq | 14-11-16 | 21:24
Ik voeg nooit geen linkjes bij,
Dat is iets meer voor de knulligen die denken dat als één man op het internet iets schrijft het de absolute waarheid is.
Die Jan Roos is een ontzettende boerenlul.
Hij hoopt dat er in NL genoeg boerenlullen zijn die op hem willen stemmen.
Ik hoop het niet.
TeeJee | 14-11-16 | 21:10
Groeimarkt zegt u dat iets?
8 WOBverzoeken van ongeveer gelijke strekking. En 37 pogingen van de referendumcommissie om de boel correct te lakken. Ben er tot en met vandaag met ze over bezig geweest en we zijn er nog niet helemaal, maar het begint ergens op te lijken.. Openheid dmv WOB is dikke prima, maar mijn persoonlijke bankgegevens openbaar maken gaat me iets te ver. *zucht*
www.groene.nl/artikel/geenpeil
"Met een bruto binnenlands product van honderd miljard euro is de Oekraïense economie precies even groot als die van Noord-Holland."
Of het helemaal klopt weet ik niet maar je mag toch gedegen onderzoek verwachten van deze krant
Eindelijk een pica die aan mijn behoefte voldoet. Heb een schoenenfetisjisme.
Het gebied mij u Geenpeil(ers) kudo,s toe te kennen voor de zuivere administratieve uitvoering van de referendumsubsidies.
botbot | 14-11-16 | 21:09
Heeft u bronnen voor de boude bewering van het steeds verder aftakelen van het Poetiniaans Keizerrijk?
Ik heb ze van de aftakeling van onze westerse, zogegenaamd superieure samenleviing. Bij reeksen. Door allerlei oorzaken. Wilt u een linkjeswedstrijd houden of gaat u uw punt maken?
Maar wacht eens even? Had GeenPeil niet gezegd dat ze door al die lastige regels van de commissie geen subsidie zouden aanvragen?
Raad_maar_raak! | 14-11-16 | 21:03
.
Als u het artikel goed LEEST zult u zien dat Van Rossem subsidie heeft gekregen op 'persoonlijke titel'.
@botbot | 14-11-16 | 21:18
Ah, nieuwe strategie, de zaken omdraaien. Heeft DKS vrij ofzo?
"Hoe verzin je het,het bedrijfsleven heeft juist te kennen gegeven dat zij liever handel doen met Oekraïne dan Rusland."
@botbot | 14-11-16 | 20:57
Dan is het maar gelukkig dat de handelsovereenkomst met Oekraïne niet ter discussie stond bij dit referendum. Oh! Wacht. Dacht jij...? Hahahahaha! Ben jij er even ingetrapt. Doe Nederland een lol en herinner je op 15 maart aanstaande dat degenen waar jij geloof aan hecht jou eigenlijk maar een sukkeltje vinden.
@botbot | 14-11-16 | 21:18
Wij wachten allen met smart op uw antwoord op mijn tegel van 21:10
@Zoon van Boer | 14-11-16 | 20:49
Een beetje geloofwaardige dreiging hoeft ook weer niet helemaal slecht te zijn.. als collega's al niet helemaal vertrouwen hebben in de competentie van een bestuurder, dan rooien ze hem zelf wel als iedereen zijn hachje op het spel staat. Ik geloof dat het de premier van Estonia was, die binnen 24 uur na de verkiezing van Trump middels een motie van wantrouwen zo ongeveer via het raam van het parlementsgebouw werd geloosd..
Kost wel bakken geld, bewapenen en mobiliseren - maar een beetje serieuze eisen aan mensen stellen en dat het ergens over gaat (namelijk alles), kan periodiek misschien ook niet helemaal kwaad (maar het is dus wel zaak aan beide kanten dan ook verstandige politici te hebben die een crisis kunnen bezweren - er zijn betere aanleidingen denkbaar, maar meestal moet het toch een enigszins dreigende/dwingende zijn is een gedachte die soms in mijn hoofd een beetje rondkruipt).
Laat ik nu denken dat Poetin het in Rusland voor het vertellen heeft.
Laat ik nu denken dat Poetin over de rug van zijn bevolking zich schandelijk verrijkt.
Sjonge, dat ik het zo mis kan hebben.
botbot | 14-11-16 | 20:52
Zelfs al zou je daar bewijzen van hebbn, dan nog verrijkt in ieder land de elite zich aan de samenleving. Je hoeft tegenwoordig geen aluhoedje meer te dragen om dat te zien tussen de magische TV golven door. Internet voldoet. Dus wat is hier precies je punt[?
@botbot | 14-11-16 | 21:13
In Nederland worden iets te succesvolle oppositie leiders door een nuttige idioot omgelegd.
VerenigingVanDieven | 14-11-16 | 21:14
Wist je baas geen antwoord te verzinnen?
Lupuslupus | 14-11-16 | 21:13
Als u dat zo goed weet dan weet u vast wel waarom of moet ik dat u ook nog vertellen.
botbot | 14-11-16 | 21:15
.
Ik heb geen vertelsels van u nodig.
Ze weten dat de voorjaarshel eraan zit te komen. Vandaar dit gewroet.
Laat ze lekker hun gang gaan.
Van de VVD zijn we nog niet af want er zijn nog al wat lieden in Nederland met veel poen maar na het voorjaarsoffensief kunnen we de PvdA bijzetten op de puinhopen van de geschiedenis.
Lupuslupus | 14-11-16 | 21:13
Als u dat zo goed weet dan weet u vast wel waarom of moet ik dat u ook nog vertellen.
@botbot | 14-11-16 | 21:09
Geen linkje, geen bewijs, doei trol!
Sans Comique | 14-11-16 | 21:08
Probeer daar eens een oppositie partij te beginnen.
Tip ,let wel op veegwagens of wat je drinkt.
Suc6.
@botbot | 14-11-16 | 20:57
Dat lijkt me sterk want die markt is veel kleiner. Linkje?
VerenigingVanDieven | 14-11-16 | 21:03
.
De EU heeft zelfs de gasrekening van Oekraïne aan Gazprom betaald....
@Controllos | 14-11-16 | 21:07
Ja, en dus? Je hebt blijkbaar geen idee wat er bereikt is. Geloof mij maar dat deze campagne een duwtje in de rug was bij de Brexit, die op haar beurt weer een duwtje in de rug was bij Trump.
Sterker nog, it's the gift that keeps on giving. Je schudt aan de boom, en presto, het is geen handelsverdrag meer maar een belangrijk geopolitiek document.
Sowieso idioot, subsidies. We zijn er maar druk mee in dit land.
Raad_maar_raak! | 14-11-16 | 21:03
Lees de tekst nog eens goed en aandachtig door?
Hoe verzin je het,het bedrijfsleven heeft juist te kennen gegeven dat zij liever handel doen met Oekraïne dan Rusland.
Maar om één of andere reden wil de Nederlandse bevolking juist niet hebben dat zij handel met Oekraïne doen.
botbot | 14-11-16 | 20:57
Nederland had bloeiende handel met Rusland tot de europese toenadering tot Oekraïne Rusland provoceerde, en hoe, met een deel van de Russische vloot in de Zwarte Zee. En handelaren doen echt geen zaken met mensen van wie je je geld misschien niet terug krijgt (Oekraïne is erg corrupt, wist je dat wél?)
@botbot | 14-11-16 | 20:57
Want die economie ter met het formaat van die van Noord Holland is echt super lucratief!
*zucht*
Bij dergelijke claims hoort een bronvermelding botbot. Kom op man, hoe lang tegelt u hier nou al. U hoort beter te weten.
VerenigingVanDieven | 14-11-16 | 21:03
Wat in de economie telt.
Bedrijven zien meer in groeimarkten en daar kun je Rusland wat met de dag verder aftakelt niet toe beschouwen.
Laat ik nu denken dat Poetin het in Rusland voor het vertellen heeft.
Laat ik nu denken dat Poetin over de rug van zijn bevolking zich schandelijk verrijkt.
Sjonge, dat ik het zo mis kan hebben.
botbot | 14-11-16 | 20:52
Wie heeft je dat vertelt? Ik heb daar niets uit al was het maar enigszins betrouwbare bron van vernomen. Please, enlighten me.
Er is gewobd en nu al begint geenstijl erover dat geenpeil in een kwaad daglicht gesteld kan worden. Een topic van gebakken lucht dus, louter en alleen bedoeld om stemming te maken.
@botbot 20:52
Rusland is geen bezit van Poetin. Russen zijn ook geen bezit van Poetin. Door over "het Rusland van Poetin" te hebben, wordt Rusland ontmenselijkt. En worden wij klaargestoomd voor een oorlog met Russische mensen door ons eigen Staatsjournaal. Ik vind dat soort propaganda een misdaad.
@botbot | 14-11-16 | 20:57
Dat lijkt me sterk want die markt is veel kleiner. Linkje?
Maar wacht eens even? Had GeenPeil niet gezegd dat ze door al die lastige regels van de commissie geen subsidie zouden aanvragen?
3571 EURIES???!
Even een heel land in chaos brengen hoeft niet veel te kosten.
Zodeknetter dat is efficiënt gedaan!
Zoon van Boer | 14-11-16 | 20:49
Hoe verzin je het,het bedrijfsleven heeft juist te kennen gegeven dat zij liever handel doen met Oekraïne dan Rusland.
Maar om één of andere reden wil de Nederlandse bevolking juist niet hebben dat zij handel met Oekraïne doen.
Wie controleert dat de overheid bij een WOB verzoek het volledige dossier over de toonbank schuift? Hoe makkelijk is het om documenten de wissen, vervalsen, modereren, en ga zo maar door.
tipo | 14-11-16 | 20:46
Laat ik nu denken dat Poetin het in Rusland voor het vertellen heeft.
Laat ik nu denken dat Poetin over de rug van zijn bevolking zich schandelijk verrijkt.
Sjonge, dat ik het zo mis kan hebben.
Transparantie, daar houd ik van. En nu maar afwachten tot er "vragen" gaan reizen over hoe Geenstijl/Peil dit allemaal heeft kunnen betalen? Waarom en voor wie?
Brussel wil sancties, niet de bedrijven die jaarlijks voor 7 miljard worden genaaid met minimale compensatie. Daarnaast ken ik genoeg mensen die helemaal geen ruzie willen met Rusland en Oekraïne dat zijn eigen bonen moet doppen.
Kunnen de media zich niet liever druk gaan maken over wat er met de uitslag van dit referendum gebeurt?
Hoe leugenaar Rutte zich onder zijn verantwoording uitglibbert?
Maar nee, dat zou Wilders maar in de kaart spelen. Ofzoiets.
Als de subsidiemisbruikers er lekker bier van gekocht hebben, dan keur ik het goed. Want dat geld gaat dan niet naar de Staatsomroep.
Zojuist op het Staatsjournaal sprak met over "Het Rusland van Poetin" en dat "WIJ in het Westen allemaal sancties willen." En impliciet dat "Trump niet Westers was." Elke Euro die aan die oorlogshitserij wordt afgepakt door bierdrinkers komt de vrede in de wereld ten goede. Proost.
Ik moet eerlijk opbiechten dat ik nog een stuk of 50 flyers over had. Die heb ik wel netjes in de afvalbak voor papier recycling gedaan.
Soros?
Het zal mij benieuwen of de Pro-EU clubjes ook netjes hun bonnetjes hebben bewaard.
Ben benieuwd wat Trouw gaat publiceren, want heeft een van hun columnisten (Rob van Wijk) ook niet subsidie aangevraagd?
En heeft ie daar wat anders voor gedaan dan de EU propaganda, waar hij ook al door Trouw voor wordt betaald, in zijn columns verwerken?
Welkom in het slagveld van de politiek.
Zou één van die zwarten Piet heten?
Ach niemand heeft nog echt vertrouwen in de media. Komt wel goed hoor schatje.
-weggejorist-
REAGEER OOK