Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Doodrijder Tilburg reed nog 1 km met deze voorruit

Het is een wonder dat er niet meer doden zijn gevallen, gisteravond in Tilburg. De bestuurder van de zwarte VW Polo kon namelijk geen hand voor ogen zien tijdens zijn vlucht van het kerkhof aan de Bredaseweg naar de Haverhof. Bijna vijf een kilometer (in het donker) door stadsverkeer sjezen met 0,0 zicht. Deze moordende vluchtverkeershufter mag nooit meer aan het verkeer deelnemen. (Maar het zal wel weer 240 uur plantsoen worden.) wtftilburg534nieuw.jpg

Reaguursels

Inloggen

Broeders van andere moeders.

Saik0 | 29-10-16 | 17:28

Heeft iemand een naam, of wordt er hier gespeculeerd dat het een Marokkaan was?
Wat een niveau.

jezusisonzin | 29-10-16 | 14:12

Rijdt als blanke 2 km te hard op de A2 en je hebt een camera onder je neus. Rijdt als licht-getinte 2 mensen dood, vlucht daarna en je wordt beschermd... Wat klopt hier niet?!

krabbegat | 29-10-16 | 12:13

De terughoudendheid van de media over de daders, de omstandigheden,de plaats van het ongeval, het percentage, het slot op informatie door de politie, etc.etc. doen me steeds meer vermoeden dat veel mensen hierboven gelijk gaan krijgen.

Vespucci | 29-10-16 | 11:53

Hebben we nu nog geen namen en rugnummers?

beau van rtl | 29-10-16 | 11:51

Ik ga me niet meer druk maken om lage of hoge straffen, als mijn familieleden iets overkomt door dit soort primaten neem ik het recht in eigen hand als ze weer buiten staan

Dutch Master | 29-10-16 | 10:10

@XaleX_2 | 28-10-16 | 16:09
Triest maar waar, snap ook niet waarom dit uitschot een voorkeursbehandeling krijgen. Valt het ook op dat nooit een overheid wordt aangevallen om hun oeverloze steun om te bombarderen in het m.o.?

Implants | 29-10-16 | 09:50

Een theedoek en een emmer water

12pints | 29-10-16 | 03:10

Kan voor dit kutvolk niet ergens een eiland worden opgespoten waar we dit uitschot kunnen dumpen?

Eaveau | 29-10-16 | 01:21

Ome Gijs | 28-10-16 | 11:41
Tja, die tante uit ..... hiep hoi!.... Triest is dit, heel triest! Het zullen je ouders of directe familie maar zijn die door dit soort tuig het slachtoffer geworden zijn ... Die arme mensen hebben totaal geen kans gehad.Verdomme, de veroorzakers zijn nog te bedonderd geweest om hulp in te schakelen op het moment dat ze zo'n drama veroorzaken. In wat voor een k.. wereld leven we vandaag de dag? Wat mij betreft geen compassie voor de veroorzakers van deze ellende ! Elimineren, castreren, levenslange rij-ontzegging etc. van de veroorzakers van dit drama! Verdomme, dat dit gedoogd wordt, ik ben hier zeer pissig over!! Hierbij betuig ik mijn medeleven aan de nabestaanden van de slachtoffers van dit onnodig leed!!!

waarmotdatheen | 29-10-16 | 00:24

-weggejorist-

jipje | 28-10-16 | 23:14

raskol | 28-10-16 | 11:12
Bij lichtgetintiërs is dat niet de usance.

Maurice63 | 28-10-16 | 23:03

Zwarte Polo? Ik weet genoeg. Is de benjamin uitvoering van de Audi rijder.

Risingson | 28-10-16 | 22:45

-weggejorist-

mar1m | 28-10-16 | 21:11

Hoe lang pikken we het nog dat dit soort criminelen wegkomt met belachelijk lage strafjes?

MAD1950 | 28-10-16 | 21:10

Deze twee mensen, allebei onderwijzer, hij zou vanavond zijn veertigjarig jubileum hebben gevierd, ze waren gisterenavond op weg naar de schouwburg; ikcdewereldwijzer.nl/wp-content/upload...

Doe mij maar twee ! | 28-10-16 | 20:40

Broers geven elkaar de schuld en wachten het vonnis rustig af. Vrijspraak wegens gebrek aan bewijs. Wegrijden loont immers altijd. Stoppen, 112 bellen en hulp bieden levert immers een arrestatie op.

Sliptong | 28-10-16 | 20:20

"Ik heb er niks van gemerkt", of "ik dacht dat ik een konijntje had geraakt"...

Lonestarr | 28-10-16 | 19:26

Ik hoorde net dat die broer niet toerekeningsvatbaar is en geen rijbewijs heeft. Komt dat even goed uit.

artie | 28-10-16 | 18:20

@artie mijzelf dus;
Minder schade te berokkenen.

artie | 28-10-16 | 18:16

k vind het trouwens ook laag om na overleg met de familie een broer die minder hoog op de (drugs criminele) ladder staat, te offeren om de familie van meer inkomsten en eer te voorzien.

artie | 28-10-16 | 18:14

Iedereen weet nu al dat het slappe straffen zullen worden. Want volgens geitenwollensokken helpen strenge straffen niet, verdienen de daders 14e kansen en zijn er 200 redenen waarom dit zo ging. Daarbij wijzen ze elkaar gewoon aan als bestuurder en is er niets aan de hand. In dit land gaat het niet om de 2 overledenen en hun familie en vrienden maar enkel om de toekomst van 2 stukken ongedierte die geen verantwoording hoeven af te leggen over hun gedrag. Voor de goede orde: de man was 20 meter weggeschoten en belandde door de achterruit van een geparkeerde auto. Dus: VEEL te hard gereden (midden in het centrum, megadruk en ook nog tijdens een koopavond) + vluchten. @speertjespunt 15:07: stemadvies PVDA maar dat deed U al 20 jaar he........ Verrotting en verkankering is een keuze.

Rest In Privacy | 28-10-16 | 17:50

En toch, ook als er voor Marokkanen fopstraffen gegeven worden, zitten ze in hun leven nog steeds langer in de gevangenis dan niet Marokkanen. Ze krijgen hun portie toch wel.

artie | 28-10-16 | 17:09

Hartgrond | 28-10-16 | 16:06
Een leuke marokkaan moet nog geboren worden,en daar zijn genen voor nodig, en niet voorhanden dus helaas, is er al bekend of het Jan,Piet, Klaas of Kees is geweest die deze laffe streek op hun naam hebben staan.

slotbert | 28-10-16 | 17:04

Ik denk schaamtecultuur. 2 jaar rijbewijs kwijt waarvan 1 jaar voorwaardelijk. En 240 uur schoffelen natuurlijk.

maruyama | 28-10-16 | 16:19

Nog steeds geen beelden van de daders?

Dutch_Holland | 28-10-16 | 16:12

Ik denk dat de rechter gaat vinden dat een molotov tegen een buitenmuur aangooien wel een stukje erger is dan even wat mensen doodrijden.

XaleX_2 | 28-10-16 | 16:09

Of mijn vinger stotterde, of er is iets mis.
2x posten is niet de bedoeling.

mickey99999 | 28-10-16 | 16:07

Wat zeggen leuke Marokkanen hiervan? (Los van of het blanke Nederlanders waren).
Oproep aan leuke Marokkanen. Zeg eens wat.

Hartgrond | 28-10-16 | 16:06

-weggejorist-

mickey99999 | 28-10-16 | 16:00

Dat hebben de Amerikanen beter geregeld: Als een misdrijf wordt gepleegd, dan worden alle betrokkenen geheel verantwoordelijk gehouden voor de gevolgen.
Het maakt dan niet meer uit wie stuurde / het schot afvuurde / enz.
Als je je associeert met iemand met criminele neigingen, dat deel je mee in de straf voor zijn criminele daden. Eigen schuld.
Dat maakt een strafproces wel veer eenvoudiger.

mickey99999 | 28-10-16 | 16:00

En beide broers gaan dadelijk naar elkaar wijzen wie nu de werkelijke bestuurder was. Werkelijk ongelooflijk dat je bij zo'n ongeval doorrijdt alsof er niets is gebeurd en ook nog eens 5 km verder doodleuk parkeert.

Wat zal het zijn: gevalletje teveel gezopen of een gevalletje rijden zonder rijbewijs?

Nog-maar-eens-dan | 28-10-16 | 15:47

@roze_bril | 28-10-16 | 13:34
de Xfiles zijn ook gebaseerd op waargebeurde verhalen. Je kunt er niets van zeggen..

van heinde en verre | 28-10-16 | 15:42

Aanklagen voor tweevoudige moord.

Zenzeo | 28-10-16 | 15:32

Die krijgen in geen geval de straf als degene die al 6 maanden in de gevangenis zitten omdat zij vuurwerkbommen met de kracht van een zachtgekookte eieren tegen de deur van een moskee gegooid hebben.

blauwe zander | 28-10-16 | 15:14

MarcS | 28-10-16 | 15:04
Nou nou, mijn comment is wel binnengekomen bij u is het niet?
En dan meteen schelden... Nou dat maakt indruk hoor. Gegroet.

Petrus Poortwachter | 28-10-16 | 15:12

Wet een oordelen weer. Allemaal naar de auto wijzen of inzittenden. Voor hetzelfde geld staken de 2 personen over zonder op of om te kijken. Senioren zijn oververtegenwoordigd tegenwoordig in de ongevallen statistieken. Eerst maar eens het onderzoek afwachten. En dat doorrijden: ja, dat kan van de schrik zijn.

Speertjespunt | 28-10-16 | 15:07

@Petrus Poortwachter | 28-10-16 | 12:35 - zei ik iets anders dan? Neen, dus voortaan OF lezen wat er staat OF niet reageren als je het niet begrijpt. Jij legt anderen dingen in de mond, dicht hen eigenschappen toe die jij niet eens kunt weten. Lamme

MarcS | 28-10-16 | 15:04

Ik zag op youtube de auto met het kenteken. Volgens RDW niks raars overigens. Ik verbaas me er echt over dat er nog niks bekend is wie het waren.

Vespucci | 28-10-16 | 15:01

loze stijl | 28-10-16 | 14:48
Als je het stuk in het BD hebt gelezen kon je weten dat de eigenaar van de auto zegt dat hij niet gereden heeft en tevens dat de 23-jarige broer al toegegeven heeft dat hij reed. Onduidelijk is nog of ze alle twee in die auto zaten, maar dat hoeft dus helemaal niet.
www.bd.nl/regio/tilburg-e-o/tilburg/br...

Petrus Poortwachter | 28-10-16 | 14:59

Er volgt vrijspraak. Reden: beide inzittenden wijzen naar de elkaar bij de vraag wie de bestuurder was.
Een beproefd recept in getinte kringen.
sinar2 | 28-10-16 | 10:54
-------------------------------------------------
Daar heeft de rechter iets op gevonden..... bij onduidelijkheid over de werkelijke dader wordt de kentekenhouder aansprakelijk gesteld.... reken maar dat dit vullis dan zwicht... en gaat praten..

loze stijl | 28-10-16 | 14:48

Eerste melding was om 19:57 112meldingen.nl/melding/index.php?m=%2...

Daarna duurde het meer dan 5/6 uur voordat de broers aangehouden werden en moest er zelfs nog druk worden gezet op de familie zodat de andere broer zich zou gaan aangeven(??).

Quote AD ,,Vervolgens hebben we de druk richting de familie opgevoerd, zodat de bestuurder zich alsnog zo spoedig mogelijk zou melden''

Mag dit alstublieft worden meegenomen in een strafzaak, echt ongelooflijk!

@Wienerschnitzl met: Zijn beide veroordeeld, maar er was toch maar 1 bestuurder. Beiden stellen dat ze niet hebben gereden, dan heeft er toch altijd 1 gelijk en 1 ongelijk. Dan wordt er dus 1 onschuldig bestraft. Niet correct, maar hoe dan??

Dr. Kuijper | 28-10-16 | 14:27

Dr Kuijper. -- Zijn "veroordeeld" .. kuch..

Wienerschnitzel mit | 28-10-16 | 14:23

Hoe was dat ook alweer afgelopen met die twee Nijmeegse overvallers op een scooter, waarbij ze allebei niet hadden gereden?

Dr. Kuijper | 28-10-16 | 14:20

Straks zijn het Jaap-Diederik en Maurits-Frits van Huppeldepup. Ja, dan horen we er ook niets meer van. Commissaris van Tilburg is vriend van papa.

beau van rtl | 28-10-16 | 14:17

beau van rtl. nee, die gaan ook niet komen denk ik.... u weet wel...

Wienerschnitzel mit | 28-10-16 | 14:16

Hebben we nu al namen en rugnummers??

beau van rtl | 28-10-16 | 14:12

Wellicht zal de familie vd daders binnenkort ook nog "szachduclaim" indienen.

Wienerschnitzel mit | 28-10-16 | 14:08

"Broersz"..."szwarte Poloo"...... hmm, vrees het ergste. Bommetje gooien naar haathut: 4 jaar. Twee ongelovigen doodrijden: rechter gaat helemaal mee in de problemen van geen kansen krijgen, geen stageplek, gediscrimineerd..........80 uur plantsoenendienst?

Wienerschnitzel mit | 28-10-16 | 14:06

@necrosis | 28-10-16 | 13:44
Lastige jeugd, teveel aan de kant gezet door etnisch profileren, mensen hadden zelf ook schuld want White privilege, etc. Ergo: 240 uur schoffelen...

hoevenpe | 28-10-16 | 14:01

Fopstraf gegarandeerd. Niet zeggen wie er reed, dan beslist D66 rechter niet om allebei te veroordelen, maar om ze te laten lopen. Zie Nijmegen.

metzonderzijwieltjes | 28-10-16 | 14:01

Heb geen zin om alles te lezen, maar weten ze nu al wat het waren. Ik denk niet Kees en Piet van Dalen, anders hadden we het al lang gehoord.

beau van rtl | 28-10-16 | 13:54

@sneakysnake | 28-10-16 | 13:09
En wat voor straf was dat ook alweer? Oh ja, met aftrek van voorarrest moest de één van de jongens zo'n 3 jaar brommen (want kreeg 4) en de ander kon bijna gelijk weer op vrije voeten komen uit de rechtbank want moest maar 5 maandjes.

Tevens waren ze beiden niet eens aanwezig op hun eigen hoorzitting want gevlucht naar Marokko "op vakantie".

LangeTijdGeleden | 28-10-16 | 13:46

De aangereden man werd dusdanig hard geraakt dat hij via het achterraam van een geparkeerde auto IN diezelfde auto belande.
De vrouw werd zo'n 50 á 60 meter meegesleurd.
De snelheid was dus aan de flinke kant.
En dan nog durven doorrijden met een verbrijzelde voorruit met het risico op nog meer 'ongelukken'.
Als ik rechter was, zou ik het wel weten.....

necrosis | 28-10-16 | 13:44

Sommige reaguurders hebben gelijk. Wat kunnen wij er over zeggen? We moeten niet te snel concluderen en gewoon het politieonderzoek afwachten. Stel je voor er was een UFO geland en de buitenaardse wezens hebben met telekinese deze arme mensen op een zebra geplaatst en die onschuldige jongens draaien er voor op. Je weet het gewoon niet.

roze_bril | 28-10-16 | 13:34

prutserstentop | 28-10-16 | 13:22 Het erge met dit soort advocaten is, dat de dader weer in recidief valt. Zij werken aan het in standhouden van het probleem, met als gevolg slachtoffers.

detiefus | 28-10-16 | 13:33

Een waxinelichtje gooien bestraffen ze hier zwaarder.

prutserstentop | 28-10-16 | 13:25

De advocaat zal wel adviseren om vooral niet meer te weten wie er achter het stuur zat en dan natuurlijk zijn doorgereden omdat ze helemaal in paniek raakten. Een advocaat die willens en wetens de rechtsgang tegenwerkt hoort wat mij betreft ook achter de tralies.

prutserstentop | 28-10-16 | 13:22

Zonder de daders te willen verdedigen, zo'n ongeluk is vreselijk. Ook voor hun. Ik vermoed dat ze in blinde paniek de werkelijkheid probeerden te ontvluchten.

van heinde en verre | 28-10-16 | 13:15

Ach ja, op de rechtelijke macht hoef je niet te wachten. Justice wont be served. Als dit mijn ouders waren, dan had ik de verdachten of wat van hun familie leden kapot gemaakt. Eigen rechter spelen. Gaat nog heel groot worden in Europa. Oog om oog, tand om hoofd.

Ketchupbadger | 28-10-16 | 13:15

Ja vervelend als je een moeilijke jeugd heb gehad.30 uur schoffelen en zeggen dat het je spijt en een rijverbod van 6 mnd voorwaardelijk.In Amerika fluit je wel anders de komende 25 jaar.Met een beetje geluk ben je buitenlander en beschuldig je de Nederlandse rechtspraak als racistisch waarna je direct naar huis kunt.

tegenalles | 28-10-16 | 13:13

In tegenstelling tot wat velen hier denken zijn die twee Marokkanen die op hun vlucht op de scooter iemand hebben doodgereden uiteindelijk wel veroordeeld.

sneakysnake | 28-10-16 | 13:09

Heerlijke weg om af en toe eens hard te scheuren zeg nou zelf..

Count_Grishnackh | 28-10-16 | 12:58

de manier waarop de berichtgeving is dus zonder etnische vermelding en zwarte golf doet idd het ergste weer vrezen ik deel de mening van alle andere commentaren - 140 uur werkstraf met aftrek van bestaande uitkering - Nederland oh Nederland met zijn D66 rechters en waardeloze straf systeem

lasttango2016 | 28-10-16 | 12:58

Vreselijk! Voor de slachtoffers en nabestaanden. Echt vreselijk. De man zou vandaag zijn 40 jarig jubileum in het onderwijs vieren.
Wat er precies gebeurt is, weten we nog niet, maar dat ie (ze) doorgereden is na het ongeluk belooft voorlopig weinig goeds.
Als ie schuldig blijkt te zijn, hoop ik dat ie nooit (dus nooit) meer mag rijden en 96 maanden het gevang in gaat.

Bernhard de II | 28-10-16 | 12:53

Plantsoentjes genoeg daar, zie ik op de kaart.

woordgrap van de dag | 28-10-16 | 12:51

Hebben ze al een schadeclaim ingediend?

funkyd | 28-10-16 | 12:41

MarcS | 28-10-16 | 12:27
Ik kom helemaal nergens mee. Voorlopig is de bestuurder en zijn eventuele bijrijder alleen schuldig aan, inderdaad, doorrijden na een ongeval (dat veroorzaken is ook nog niet zeker). Voor veel reaguurders staat veroorzaken en schuld allang vast. Ik wil alleen maar het resultaat van het onderzoek afwachten. Als dan blijkt dat er drugs, alcohol of onverschillig marokkaans gedrag aan ten grondslag ligt is er geen straf zwaar genoeg wat mij betreft.

Petrus Poortwachter | 28-10-16 | 12:35

@Sjefke7807 | 28-10-16 | 12:24 manslaughter is precies dat, geen moord dus zoals doet voorkomen. Murder zijn er ook in gradaties in de US. Net als hiero

MarcS | 28-10-16 | 12:31

@Petrus Poortwachter | 28-10-16 | 11:35 - rechtlijnigheid, het is nu eenmaal de wet. U vind wetten interpretabel? Dat verbaasd mij nu weer niets.

U komt nu waarschijnlijk met verzachtende omstandigheden: geschrokken, verdwaasd, drugs, slechte jeugd, doof .....

Doet niets af aan schuldvraag, doorrijden na veroorzaken ongeval, hoogstens van invloed op gevolgen.

MarcS | 28-10-16 | 12:27

Je pas de volgende dag melden omdat de resten van drugs en/of alcohol dan verdwenen zijn. En niet stoppen om te zorgen dat getuigen niet weten wie er reed. Klinkt als... ehm... nou ja, we wachten het onderzoek wel af. Als ze die lui maar gewoon laten lynchen, zal hun uiterlijk mij een rotzorg zijn. Mislukt vuilnis, geen redden meer aan.

wazakzegguh | 28-10-16 | 12:25

@Paljas | 28-10-16 | 11:10
Wat deze "heren", en die lutser op de A2, gedaan hebben valt in de States in het strafrecht onder "Vehicular Manslaughter". Wat precies aangeeft wat dit is. Moord m.b.v. een voertuig. Niets meer en niets minder. In de States zijn de straffen daar dan ook naar. En bij verzwarende omstandigheden (doorrijden na ongeluk, roekeloos/te hard rijden, en zéker drugsgebruik danwel alcoholgebruik) wordt er gelijk doorgepakt qua straf. Niet dat geaai dat je hier ziet. Wat ook nog eens een regelrechte klap in het gezicht van de nabestaande is. Als dit mijn ouders/grootouders zouden zijn deed ik wel iets anders als met stoelen in de rechtszaal gooien. Want ga er (hoe triest dat het al te voorspellen is) maar vanuit dat het weer op een fopstraf zal uitdraaien. Zucht....

Sjefke7807 | 28-10-16 | 12:24

-weggejorist-

dezenicknameisbezet | 28-10-16 | 12:24

Diegene die gereden heeft is toch gemakkelijk op te sporen! Neem de vingerafdrukken van het stuur en de buitenste deurkrukken en dan wordt veel duidelijk

A.S | 28-10-16 | 12:22

@knerf | 28-10-16 | 11:56
Herkenbaar. Lang geleden kreeg ik uit het niets een ram voor mijn kop. 's Avond voor de deur van Vindicat (echt waar). Ik liep naar een agent 10 meter verderop en vertelde wat er was gebeurd. Komt die meppende boer naar me toe en dreigt mij wat aan te doen als ik dit nog eens deed. Vertelde dit direct aan de diender en die haalde zijn schouders op.

Piet Karbiet | 28-10-16 | 12:19

Aan de hand van de schade aan de auto is de politieken OM uitstekend in staat om de snelheid van de auto te bepalen. Is al eerder gedaan met een ongeluk met een Albanees geval die een overstekende fietser aan flarden reed. De aldus geconstateerde snelheid was ruim 120 km per uur. En de crimi-advocaat beweerde met droge ogen dat zoiets uiteraard nooit mogelijk zou zijn. Gelukkig werd dat argument can tafel geveegd.

DenkenDanDoen | 28-10-16 | 12:17

Deze auto zal van binnen beter op sporen onderzocht kunnen worden dan die scooter van die twee andere klootzakjes. Laten we daar onze hoop maar op vestigen.

Rest In Privacy | 28-10-16 | 12:13

Twee broers/broeders/neven. Marokkanen. Vermoed ik.
Normpje | 28-10-16 | 10:53

hadden ze liefde voor elkaar?

BroederBlockchain | 28-10-16 | 12:08

Tsja, typisch Marokkanen gedrag hoor, die dit leraren echtpaar ,een paar jaar voor hun welverdiende pensioen, op deze achterlijke wijze hebben doodgereden.

Zwizalletju | 28-10-16 | 12:06

-weggejorist-

GraafTel | 28-10-16 | 12:06

raskol | 28-10-16 | 11:59
Ja. Kan allemaal. Daarom eerst het onderzoek maar eens afwachten.

Petrus Poortwachter | 28-10-16 | 12:03

Ci Ty33 | 28-10-16 | 11:57

"LOL", neemt niet weg dat de uitdrukking "van het bed lichten bestaat". Dit houdt in dat iemand, op een voor de nachtrust bestemd uur, wakker wordt gemaakt en mee moet.

knerf | 28-10-16 | 12:01

Nog netjes dat hij eerst iets naar achteren is gegaan om daarna om haar heen te rijden, hij had ook over haar heen kunnen rijden natuurlijk... "Een getuige hoorde de klap en rende naar een vrouw die op het asfalt lag. Volgens hem manoeuvreerde de bestuurder zijn auto om haar heen en reed die vervolgens vervolgens door zonder zich over het slachtoffer te bekommeren." www.telegraaf.nl...

hoevenpe | 28-10-16 | 12:01

@Petrus Poortwachter | 28-10-16 | 11:50

Da's 65 km/h ongeremd hè... dus de daders zaten compleet te slapen terwijl ze ongeveer de maximaal toegestane snelheid reden, en knalden zonder te remmen het zebrapad over.

Óf ze reden veel te hard, remden te laat en raakten de voetgangers alsnog met forse snelheid.

raskol | 28-10-16 | 11:59

mezelf | 28-10-16 | 11:52
Rectificatie zin 1 ...."zoals dat heet"

knerf | 28-10-16 | 11:57

knerf | 28-10-16 | 11:52
Dat zal wel schrikken zijn voor krakers, maar half zes is voor de werkende klasse een volstrekt normale tijd om op te staan.

Ci Ty33 | 28-10-16 | 11:57

Piet Karbiet | 28-10-16 | 11:47

Ja maar of ze komen is wat anders... Toen ik op straat een keer bedreigd werd, kreeg ik te horen dat er eerst iets gebeuren. Dat kregen bedreigde wethouders of burgemeesters niet te horen. Die werden meteen beveiligd...
Tsja, verschil moet er zijn alleen jammer dat dat dan niet in de wet is vastgelegd.

knerf | 28-10-16 | 11:56

Deze zaak zal wel geseponeerd worden, want de broers gaan elkaar weer als bestuurder aanwijzen, waardoor het OM het bewijs niet rond krijgt...

Brulboei_61SB | 28-10-16 | 11:55

Sjaak Faal | 28-10-16 | 11:43
Ik heb bij YT ook nog even gezocht op Car vs Pedestrian maar kon die filmpjes echt niet aanzien. Kijk zelf maar.

Petrus Poortwachter | 28-10-16 | 11:54

Ci Ty33 | 28-10-16 | 11:46
Welnee. Anderen worden bij een misdrijf gewoon "van hun bed gelicht" zoals dat .
Bij voorbaat om vijf uur, half zes 's-morgens als de weerstand het minst is.
Daarom vinden ontruimingen van kraakpanden ook altijd 's-morgens vroeg plaats. En terecht..

knerf | 28-10-16 | 11:52

Welkom,welkom,welkom in mijn land.

Kromme Banaan | 28-10-16 | 11:52

Sjaak Faal | 28-10-16 | 11:43
Hier een crashtest van een Peugeot 308 bij 65 km p/u. Een snelheid die op de aangegeven plek heel 'normaal' is. Er blijft van je auto heel weinig over.
www.youtube.com/watch?v=j8xTzEbAHQE

Petrus Poortwachter | 28-10-16 | 11:50

Het elkaar aanwijzen als de bestuurder om vervolgens beide ermee weg te komen, is typisch een tactiek waar een bepaalde bevolkingsgroep een monopolie op heeft.

Arijane | 28-10-16 | 11:49

Zal niets worden aangezien niet bewezen kan worden wie de auto bestuurd op dat mment. Beide heren zeggen 'Ik zat niet achter het stuur' en de rechtszaak is mislukt, sterker nog, volgens mij is er geen bewijs dat ze zelfs in de auto zaten op het moment van het ongeluk.... dus..... ik zie het somber in tenzij die beroemde beveiligingscamera's waar Nederland vol mee hangt iets nuttigs doen.

DickieDick | 28-10-16 | 11:48

Zoals laatst in Breda, blijkt dat je als je achterlijk bent, toch gewoon een rijbewijs kunt halen en dat je gewoon mag rijden. Absurd! Overigens, hoe langer het Brabants Dagblad zwijgt over de afkomst van de broers, hoe meer je een bepaalde kant op gaat denken.

Ko Ranzig | 28-10-16 | 11:48

@Ci Ty33 | 28-10-16 | 10:56

Dat advies kreeg ik laatst al van de wijkagente. Bij onraad of een fietsendiefstal gewoon 112 bellen. Mag weer.

Piet Karbiet | 28-10-16 | 11:47

Ik ken de situatie ter plaatse. Je maakt kort voor dit punt een slinger naar links langs de begraafplaats, komende vanuit de stad. Daar word stelselmatig te hard gereden. De overstekers hadden geen kans als ineens die auto naast je opduikt.

Betweetert | 28-10-16 | 11:46

Verhoor van deze twee moordenaars is gisteravond uitgesteld want ze hebben natuurlijk eerst RECHT OP NACHTRUST.

www.omroepbrabant.nl...
Honorificabilitas | 28-10-16 | 11:33

Dan hebben ze ruim de tijd om hun verhalen op elkaar af te stemmen (tenzij ze apart van elkaar opgesloten zitten).

Maar het is absurd. Twee doden en er wordt niet doorgepakt.

orange pekoe | 28-10-16 | 11:46

Honorificabilitas | 28-10-16 | 11:33
Gelukkig leven we hier (nog)in een rechtstaat. Slaapdeprivatie is een vorm van martelen, zowel voor criminelen als voor anderen. Want waar ligt de grens? : Voor sommigen was b.v. Janmaat ook een crimineel. En zijn het wel de echte daders? Hoeveel gerechtelijke dwalingen zijn er inmiddels? nl.wikipedia.org/wiki/Justiti%C3%ABle...

Ci Ty33 | 28-10-16 | 11:46

En nou maar hopen dat ze niet de ander de schuld gaan geven, zoals die sukkels op die scooter van laatst ....

J. Jarig | 28-10-16 | 11:45

Vreselijk, maar het tactische spel van "ik was het niet" is begonnen. Uitkomst (staat nu al vast); dader kan niet aangewezen worden. Vrijspraak voor beiden. Ongeacht de twee doden, de dollemansrit door Tilburg en het wegrijden na het veroorzaken van het ongeval. Omdat de wet zo is.

Betweetert | 28-10-16 | 11:43

@Petrus Poortwachter doe es normaal man. Met 30km/u wordt je niet tien meter gelanceerd en met je hoofd door een achterruit getorpedeerd.

Rest In Privacy | 28-10-16 | 11:43

Wat interessant is, is dat de politie de familie onder druk heeft moeten zetten om een familielid zich te laten melden als bestuurder en dat dit pas op 01:30 uur is gebeurt!
.
Had die broer echt willen volhouden dat hij er niks mee te maken had? Moesten er nog sporen worden uitgewist? Moesten er verhalen eerst nog met elkaar worden afgestemd? Had de broer een tante in een zuidelijk land en die was niet thuis omdat ze kwam?

Ome Gijs | 28-10-16 | 11:41

Honorificabilitas | 28-10-16 | 11:37
Ja overbodig. Als ze dat gajes meteen alle twee hard hadden aangepakt was dat voorval allang vergeten. Nu merk je toch dat het in de hoofden van veel mensen (mijzelf incluis) door blijft werken.

Petrus Poortwachter | 28-10-16 | 11:40

Gelukkig was het overgrote gedeelte van de rit na het ongeval door zeer smalle, donkere straatjes in de bebouwde kom. Daar kon niet veel meer gebeuren. Zullen dat bewust hebben gedaan en hun snelheid daarop keurig hebben aangepast. Hebben ze netjes bedacht deze heren.

A-Safari | 28-10-16 | 11:39

@genoegisgenoeg

Ik denk eerder dat er sprake is van een alcomobilist, dat is meestal de reden dat ze zich pas de volgende dag melden,als het bloed weer in het alcohol zit.

TheStef | 28-10-16 | 11:38

Honorificabilitas | 28-10-16 | 11:33

Ik zag het. Walgelijk!

genoegisgenoeg | 28-10-16 | 11:38

Honorificabilitas | 28-10-16 | 11:33
Tja, vrijdag is eigenlijk ATV-dag.
Schikt het na het weekend om even te bespreken hoe en wat? Dinsdagochtend, is dat wat?
Ah, je weet wel, het gaat om die twee mensen die je doodgereden hebt.

Rommelende Onderbuik | 28-10-16 | 11:37

Petrus Poortwachter | 28-10-16 | 11:30 Overbodig? Paranoia?

Honorificabilitas | 28-10-16 | 11:37

MarcS | 28-10-16 | 11:31
Tja, rechtlijnigheid kent geen tijd...

Petrus Poortwachter | 28-10-16 | 11:35

Honderd uur schoffelen of elkaar de schuld geven, zodat de D66 rechter wordt verblind.

braamstruik | 28-10-16 | 11:33

Met zo'n vooruit kan je onmogelijk zien wat er gebeurt is als bestuurder. Waarschijnlijk heeft hij verdere ongelukken willen voorkomen en is snel de wijk ingeslagen. Knap trouwens dat je op je 20ste al een nieuwachtige VW Polo bezit.

Ome Gijs | 28-10-16 | 11:31

@Petrus Poortwachter | 28-10-16 | 11:19 - onderzoek is klaar, doorrijden nadat jij een aanrijding hebt gehad = schuldig.

MarcS | 28-10-16 | 11:31

Willen we dit soort gedoe niet, dat de publieke ruimte wordt ingenomen en ieder die zich daar rechtens bevindt wordt gemolesteerd. Het is tijd voor verandering, stem PVV om deze gewenste verandering te verkrijgen. Het wordt echt tijd.

braamstruik | 28-10-16 | 11:30

Maytheforcebewithyou | 28-10-16 | 11:26
Helemaal mee eens. Maar het is nog te vroeg om hier al over moord en doodslag te spreken. Laat staan levenslange veroordelingen.
Het valt mij wel op dat veel 'burgers' meteen dat geval met die marokkaanse criminelen uit Nijmegen erbij halen. Zowel hier als in het Brabants Dagblad lees ik die reacties. Daar heeft m.i. de rechterlijke macht wel een hele hoop overbodige paranoia mee gekweekt blijkbaar.

Petrus Poortwachter | 28-10-16 | 11:30

Ik voorzie weer een taakstraf aankomen voor 'per ongeluk'aanrijden en in shock doorrijden, was niet van plan iemand dood te rijden dus geen moord, doodslag of roekeloos rijden. Daarvoor zal op kosten van de gemeenschap een prima advocaat ingezet worden.. tip voor de doodrijder, flink wat alcohol of cannabis in het lijf helpt om tot zo min mogelijk uren schoffelen te komen!

fikkieblijf! | 28-10-16 | 11:30

Tilburg?

- Maaskantje-tokkies
- Antillianen
- Mocro's

Biedt u maar...
raskol | 28-10-16 | 10:53

Interesseert me geen reet al zijn ze paars. Opsluiten, rijbewijs voorgoed innemen en nooit meer een voertuig besturen. Afkomst maakt me niet uit en ga ik ook niet over speculeren. We horen het straks wel. GS zoek t eea toch wel uit?

Waakvlam | 28-10-16 | 11:30

Doorrijden met een beschadigde voorruit is heel wel mogelijk. Gewoon zijraampje open draaien en daardoor naar buiten kijken. Wel even het bloed wegvegen. Ik zie trouwens dat de auto ook een soort dakraam heeft, die kan ook gebruikt zijn voor navigatie

batvoca2 | 28-10-16 | 11:29

Petrus Poortwachter | 28-10-16 | 11:19
Wat daar ook uitkomt: door rijden na een aanrijding is ALTIJD een misdrijf.

Maytheforcebewithyou | 28-10-16 | 11:26

Initialen? Signalement? Oh nee, dat is ethisch profileren..

knerf | 28-10-16 | 11:25

Dat de bestuurder doorgereden is begrijp ik heel goed, die was zich natuurlijk een hoedje geschrokken. Dan zet je best je auto een paar straten verder om even op adem te komen natuurlijk. Vergeet dan vooral niet om even een natte lap over stuurwiel en pook te halen. Als de politie dan onverhoopt toch je auto vindt duik je natuurlijk voor de nacht onder om iewat te ontnuchteren. De volgende morgen meld je dan uiteraard fris op het bureau met een broer of twee.

Florian Geyer | 28-10-16 | 11:24

Ik denk dat ze Rob en Karel heten alleen zal deze veronderstelling wel niet correct zijn vrees ik,Het zullen wel weer de kansenpareltjes van de maatschappij zijn en daarmee weer een bevestiging dat we dit uitschot er zo snel mogelijk eruit moeten sodemieteren wat een vuile schoften die dit op hun geweten hebben hier komen weer een hoop reacties op kan me niet boeien ik ben een beetje klaar met dat politiek correcte gelul.

slotbert | 28-10-16 | 11:23

Wat kan je toch veel met zo'n klein autootje doen.

ridder pompompom | 28-10-16 | 11:23

En hoogstwaarschijnlijk zijn het inderdaad "neuzen" anders had de politie allang verteld dat het gewone nederlanders waren.Politie wacht eerst af of er iets in de media komt en als niemand wat gezien heeft, geven ze pas informatie over de daders en daar staat dan geen nationaliteit bij.

Vespucci | 28-10-16 | 11:22

Johannes26 | 28-10-16 | 11:12
Allemaal giswerk. Er wordt daar inderdaad vaak veel te hard gereden (net als op de hele Cityring trouwens) maar om daar nu meteen 100 km. aan te hangen... Wel eens een ongeluk met 30 km per uur gezien? Ik wel. Ziet er hetzelfde uit. Als die twee slachtoffers vlak achter die bus uit zijn gekomen kan het nog best zo zijn dat daders en slachtoffers elkaar helemaal niet gezien hebben. Zullen we eerst het politieonderzoek maar eens afwachten?

Petrus Poortwachter | 28-10-16 | 11:19

Ze moesten wel doorrijden om de zakjes met wiet en coke veilig te stellen. Meeste koeriers rijden in zo'n Polo. Nadat ze de zakjes hadden veiliggesteld hebben ze nog even afgewacht en toen bleek dat er een klopjacht gaande was en ze zich beseften dat ze hier niet mee zouden wegkomen, en de bestuurder was onder invloed, hebben ze snel een smoes verzonnen en zich gemeld. Laat de politiehonden maar eens snuffelen in die auto.

Vespucci | 28-10-16 | 11:19

Dat wordt vrijspraak.
Want moeilijke jeugd gehad.
En hopsa, weer de auto in en de stad door jakkeren.

ljcoster | 28-10-16 | 11:19

-weggejorist-

Maxx! | 28-10-16 | 11:18

hoevenpe | 28-10-16 | 11:12

Een middel dat hij, als fucking 50+-er, vrijwillig tot zich nam.

Maar okay,het gaat hier om Tilburg. Je kan er vergif op innemen dat het hier om drugs gaat.

keizeradmiraal4 | 28-10-16 | 11:17

Skorzeny2017 | 28-10-16 | 11:03

Ja, want die blijven louter in de eigen buurt.
Toch?
Het maakt toch verder ook niets uit wat de achtergrond is.
Zijn het mohammedanen komen ze er misschien mee weg, lachen het prisoners dilemma in ieder geval regelmatig weg, andere volkeren zullen wel een straf krijgen die conform het veroorzaakte leed is.

Desmoulins | 28-10-16 | 11:17

Wat een heisa om niks. Rutte veegt zijn reet af met de grondwet en de Referendumwet. Brussel veegt zijn reet af met elke mogelijke wet die mogelijk is, inclusief Verdrag van Lissabon, de ECB is illegaal bezig en deze arme man zou vervolgt moeten worden omdat er 2 doden zijn gevallen? Heel vervelend voor de familie, maar heeft het OM geen andere prioriteiten? Oh wacht, er wil iemand wat minder, minder,..

ViveLaRevolution | 28-10-16 | 11:16

-weggejorist-

BillyDanzig | 28-10-16 | 11:16

We weten allemaal welke types in een zwarte Polo met open dak rijden. Ze zitten nog aan de consumerende kant van het wietcircuit gezien de waarde van de auto. Die aan de producerende kant zitten rijden al BMW. En tja, die consumeren niet. Dus ja, onder de streep blijft dan over twee beginnelingetjes die aan het flippoën waren van de wiet.

Ikreaguuralzesjaar | 28-10-16 | 11:16

Krijgen ze nog wel een boete voor te hard rijden? Het CJIB mag zijn inkomsten in geen geval mislopen.

A.Vis | 28-10-16 | 11:16

Laat me raden twee broers genaamd Jan en Piet?

J.T | 28-10-16 | 11:15

-weggejorist-

biblebeltsurvivor | 28-10-16 | 11:14

Ik vermoed navolging van het brommer-arrest: "Ik was 't niet, wollah!"

appelboor | 28-10-16 | 11:14

-weggejorist-

sinar2 | 28-10-16 | 11:13

Uit het bericht:

[In eerste instantie werd de eigenaar van de auto aangehouden, een 20-jarige Tilburger. Die gaf aan dat hij niet gereden had. "Vervolgens hebben we de druk richting de familie opgevoerd, zodat de bestuurder zich alsnog zo spoedig mogelijk zou melden"]

Dus de hele familie houdt elkaar de hand boven het hoofd. Als mijn zoon ooit zoiets zou flikken leverde ik 'm per omgaande bij het politiebureau af.

raskol | 28-10-16 | 11:12

@Paljas | 28-10-16 | 11:10
Toch denk ik dat dit iets anders ligt: bij de A2-killer was er sprake van een soort psychose, veroorzaakt door speed. Dit lijkt vooralsnog gewoon 'bewust' veroorzaakt, in ieder geval het doorrijden na een ongeval.

hoevenpe | 28-10-16 | 11:12

De auto was niet zwart maar metallic goud. Gezien de schade moet er meer dan 100 km/u zijn gereden. Gezien het gedrag van de inzittenden zijn er waarschijnlijk drugs in het spel. De gewetenloosheid van de broers is onvoorstelbaar.

Johannes26 | 28-10-16 | 11:12

Die 240 uur is natuurlijk wel voorwaardelijk.

Steinway | 28-10-16 | 11:12

Als ik denk aan het vonnis in de zaak van dat dodelijk auto-ongeluk op de snelweg A2 bij Maarssen. Een dode, vijf zwaar gewond waarvan 2 kinderen voor het leven gehandicapt.
Vonnis: slechts 3 jaar gevangenisstraf terwijl de dader onder invloed van speed met ruim 200 kilometer per uur achterop een auto reed.

Conclusie: je mag in Nederland in het verkeer ongelofelijke capriolen uithalen, en risico's nemen en anderen daardoor zelfs doden tegen een zeer milde straf. Het zal hier niet anders gaan.

Paljas | 28-10-16 | 11:10

De twee keer dat de familie met stoelen ging gooien in de rechtbank werd gelukkig wel een celstraf opgelegd.

Feynman | 28-10-16 | 11:09

Omgekeerd aan hun ballen ophangen.

metagod | 28-10-16 | 11:09

Het zullen je ouders zijn... Omdat Bartje en co een flinke discussie in de auto hadden en even geen tijd voor overige zaken zoals het verkeer

Mark van Leeuwen | 28-10-16 | 11:08

Niet om iets goed te praten maar ongeval is gebeurt ter hoogte van de begraafplaats Bredaseweg (centrum). Het Haverhof is 900 meter verder. Nog steeds absurd natuurlijk dat ze niet zijn gestopt.

Wario62 | 28-10-16 | 11:07

-weggejorist-

Kaan78 | 28-10-16 | 11:07

Karst Tates had tenminste nog de decency om zelf ook deaud te gaan.

Prof. D.A.H. Vintik | 28-10-16 | 11:03

Ik wazz het niet, het wazz mijn broer, iek zzzweeer, wholla!
En die broer ontkent en wijst naar de andere broer.... en zo krijgen we dat scooter verhaal weer waar men niet kan bewijzen wie er gereden heeft.

kapitein_iglo | 28-10-16 | 11:03

Niet helemaal waar, geen 5km , maar ongeveer 1km

Micko | 28-10-16 | 11:03

Tilburg?

- Maaskantje-tokkies
- Antillianen
- Mocro's

Biedt u maar...
raskol | 28-10-16 | 10:53

-------------------------

Moeilijk. Tokkies maken in dit gedeelte de grootste kans. In west zouden het ws. mocro's zijn geweest en in noord antillianen.

Skorzeny2017 | 28-10-16 | 11:03

Leuk geprobeerd GS, maar die map als bewijs... klopt niets van.
Vanaf de plaats van het ongeval door klaverstraat via capucijnenstraat naar haverhof is een paar honderd meter.
Is bij mij zo ongeveer om de hoek. Paar jaar geleden dealer doodgeschoten in haverhof. In dit geval kunnen daders zowel tokkies als andersgepigmenteerden zijn

Petrus Poortwachter | 28-10-16 | 11:03

Klootzakken zijn het, allemaal! Maar feiten moeten feiten blijven en dat het geen 5 KM moge duidelijk zijn. Slechte Journalistiek heren. Het was 1 KM namelijk, en dat waren 1000 meters teveel. Zie hier de juiste MAP : www.google.nl/maps/dir/51.5553421,5.0...

Schrale Kip | 28-10-16 | 11:03

Ff correctie, die auto is krap een kilometer verder gereden. Het ongeluk gebeurde bij het kerkhof. Geen 5 kilometer, nog steeds te achterlijk voor woorden maar een kleine correctie tbv goede berichtgeving.

MartCaunton | 28-10-16 | 11:02

Ik voel weer een voorwaardelijk taakstrafje aankomen.

Cor Netto | 28-10-16 | 11:00

het is de schuld van de twee slachtoffers, let maar op. hadden ze maar niet voor die auto moeten komen. en die twee arme bestuurders, och arm, konden er toch niks aan doen, allemaal racisme. WAAR IS MIJN GEWEER?

jan den hollander | 28-10-16 | 11:00

"Door de harde klap kwam één van de twee slachtoffers in een geparkeerde auto terecht. Omstanders hebben het slachtoffer uit de auto gehaald. Zowel de man als de vrouw overleed ter plekke."
Probeer dat eens voor je te zien. Iemand die zo hard door de lucht vliegt dat hij bij een andere, dichte, auto naar binnen klapt. Dat kan zelfs Michael Bay niet verzinnen. Maar deze Tilburgers wel. Man man man wat een treurnis.

Captain Pervert | 28-10-16 | 10:59

Het is een racebaan daar

Maaiveld | 28-10-16 | 10:58

Tilburg heft een lage standing in Brabant. Teveel plat lomp volk.

van Oeffelen | 28-10-16 | 10:58

Opzet? Jihad?

genoegisgenoeg | 28-10-16 | 10:58

Hoeveel strafpunten zou dit zijn op het puntenpaspoort?

hoevenpe | 28-10-16 | 10:57

Uit de Twitter blijkt dat de politie inmiddels kennelijk alle vertrouwen kwijt is in het tel.nr 0900.8844 en dus verzoekt om ook bij niet spoedeisende zaken gewoon 112 te bellen.

Ci Ty33 | 28-10-16 | 10:56

Hebben de twee nog niet naar elkaar gewezen op de vraag wie de bestuurder was?

Hufter | 28-10-16 | 10:56

-weggejorist-

Amalrik | 28-10-16 | 10:56

t waren Willem en Kees.....
Kees zei Willem heeft gereden...,
nee zei Willem: Kees heeft gereden.
Misschien waren t Rutte¨s Oogappels wel

Alexander Pechkop | 28-10-16 | 10:56

Ik zet in op de zin in de rechtzaal: "Ja maar we waren zooo geschrokken dat we niet durfden te stoppen! We dachten dat het wel mee viel!"

Wie nog meer?

LangeTijdGeleden | 28-10-16 | 10:56

Dit soort van ongelukken zijn oordeel van de jihad en dienen als misdrijf met een terroristisch oogmerk te worden bestraft. Ophouden met wegkijken en ontkennen en aanpakken.

Glasgow Argus | 28-10-16 | 10:55

Gelukkig hadden de daders geen terroristisch oogmerk. Want als je met zo'n oogmerk een stuk gras in de fik zet ga je 4 jaar de bak in. Nu zal het bij voorwaardelijke celstraf en ontzegging van de rijbevoegdheid voor 3 jaar blijven.

raskol | 28-10-16 | 10:55

Er volgt vrijspraak. Reden: beide inzittenden wijzen naar de elkaar bij de vraag wie de bestuurder was.
Een beproefd recept in getinte kringen.

sinar2 | 28-10-16 | 10:54

Alvast voor over een paar maanden... man man man.. wat een fopstraf voor een moordenaar.

RickTheDick | 28-10-16 | 10:54

Ik snap wel dat ze zijn doorgereden. Je kunt met zo'n voorruit toch ook niet zien dat er iets aan de hand is. Vind het wel netjes dat ze zich later wel melden. Lijken me keurige mensen.

Krantje24 | 28-10-16 | 10:54

-weggejorist-

Cuyahoga | 28-10-16 | 10:54

Trouwens, als het weer 2 "lichtgetintiërs" zijn, zullen ze er dan weer met een fopstrafje vanaf komen zoals de scooterboys die die bejaarde dood reden op de scooter en toen in de rechtszaal weigerde te zeggen wie er nou reed?

LangeTijdGeleden | 28-10-16 | 10:54

In sommige gevallen pleit ik voor eenzame opsluiting op water en brood waarbij elke maand even met een bot mes iets van het lichaam wordt afgesneden.

overVecht | 28-10-16 | 10:54

Trieste is dat alle vandaag hier neergeplempte reacties over persuasie hoogstwaarschijnlijk waar zullen zijn.

Joris Klam | 28-10-16 | 10:53

Tilburg?

- Maaskantje-tokkies
- Antillianen
- Mocro's

Biedt u maar...

raskol | 28-10-16 | 10:53

Twee broers/broeders/neven. Marokkanen. Vermoed ik.

Normpje | 28-10-16 | 10:53

Sodeju. Die mensen die dood zijn gereden hebben echt een flinke dreun gehad. Hoppa, voor een jaar of 20 zeepjes rapen. Eikel.

Suncatcher | 28-10-16 | 10:53

Deze gore kwaadaardige gezwellen in de boeien slaan oranje overal aandoen en laten knielen. Of moet dit weer ¨beschaafd¨ worden bestraft.

ukuppes | 28-10-16 | 10:52

Er borrelt iets in m'n onderbuik over de mogelijke etnische profilering van de daders. Broers, Tilburg, Zwarte Polo en er is een bepaalde bevolkingsgroep dat procentueel vaker doorrijdt na/bij een ongeluk.

LangeTijdGeleden | 28-10-16 | 10:52

@genoegisgenoeg | 28-10-16 | 10:49
Ik heb zo'n lichtbruin vermoeden!

TonyD | 28-10-16 | 10:51

Ik was het niet, het was mn broer. En t waren toch maar kuffar.

Lex Trumbauer | 28-10-16 | 10:51

Heeft u ook zo'n gevoel over de mogelijke achtergrond van de daders.

genoegisgenoeg | 28-10-16 | 10:49

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken