
Tsjonge. Wat een weekje vroeg opstaan al niet kan bewerk- stelligen. Willem Frederik Holleeder is ziek, zwak en misselijk afgevoerd naar het
Leids Universitair Medisch Centrum. De klachten zijn hartklap, stress en moe. Oorzaak van de pijntjes: het verschrikkelijk strenge regime in de EBI, en de uitputtende nachtelijke ritjes Vught - 020 in peperdure staatsmobielen met luxe bepantsering en uitzicht op schitterende Nederlandse zonsopgangen. Nou, meneer De Neus. Mooi gedaan hoor. Dat zijn inderdaad
prima vluchtroutes. Tot ziens! En stuur nog eens een kaartje...
Reaguursels
Inloggentja lekkende hartkleppen en nieruitval, klinkt niet zo best
Daar rij ik zo langs haha. :D
tuurlijk meneer vreest dat ie weer eens een paar jaar achter de tralies moet.dus gaat ie maar ff fijn deaud,,,,,MIETJE!
straks last van een (weg)lopende Neus hahaha!
Die topcrimenelen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn! Ik ben teleurgesteld in onze willem
Het heeft wel voordelen om in een Ebi te zitten.
Bij een hartfalen wordt je direct opgenomen.
Geen wachtlijsten af te wachten, helemaal niks.
Toedeloe, over een jaartje kom ik nog wel eens terug.
@bottehond 09-04-07 @ 21:04
*klap klap klap*, jij wel??
"versnelde hartslag en verhoogde bloeddruk zijn geconstateerd"
Ach ja dat is angst, dezelfde symptomen wat zijn slachtoffers hun laatste minuten hebben gehad.
ik was gisternacht in leiden en toen kwammen ze idd met 5 audi's aanscheuren met zwaailichten en speciaal kenteken , en een hele zooi motormuisje's om hem naar het lumc te brengen , voor alle ramptoeristje's , ga naar leiden centraal , koop een bosje bloemen en 100 meter verderop loop je bij het lumc naar binnen , geloof mij , je kan helemaal naar zijn kamer lopen.
Vandaag een fruitmandje laten bezorgen, uitsluitend afpers sinasappelen ...
Komt mooi uit, ik ben wel aan nieuwe brommer toe.
Daniel Dennet:
Het hebben van slechts één persoonlijkheid is even wonderbaarlijk en ongeloofwaardig als het hebben van meerdere persoonlijkheden.
Genoeg geleuterd, handen aan de ploeg. Iemand moet de boel toch bij elkaar houden.
Valt dit straks ook onder rekeningrijden?
Trouwens versnelde hartslag en verhoogde bloeddruk zijn toch ook de symtonen die Jan Modaal krijgt als hij de bekeuring voor 10 km te hard in zijn brievenbus ontvangt. ??????????????????????????
fuckit weetje wel. i got the skillz
@koerbagh 10-04-07 @ 01:21
Ik ben het volledig met u eens.
Ik ken ook niet echt grote overheden die zeer effectief werken en burgerinitiatief bevorderen. Maar mijn blikveld is beperkt.
Als het mogelijk is om een groot overheidsapparaat efficient te laten werken: desnoods. Liever zo weinig mogelijk overheid.
PS.: En zeker geen "parlementair nakaarten achteraf, welke koppen moeten rollen" gezever van mensen, die op een beslissingsmoment hebben zitten slapen. Een parlementaire enquette is een middel, geen excuus-instrument.
@HY78 10-04-07 @ 01:16:
Een grotere overheid lijkt me bijna per definitie een minder effectieve overheid. Meer overheidsinvloed betekent ook een grotere overheid, want meer controle, dus meer ambtenaren, dus minder effectief.
@piquant 10-04-07 @ 01:16:
Welterusten
@ Koer @ CoJoNes
Dank weer voor de posts.
**welterusten**
CoJoNes 10-04-07 @ 01:04
Meer overheidsinvloed, klopt. Maar ik denk ook een substantieel minder slagvaardige overheidsinvloed.
Zaken worden niet / minder open benoemd en onderbouwd bekritiseerd, zodiende heeft de dienstdoend ambtenaar al gauw het idee dat alles op rolletjes gaat. Terwijl de realiteit anders kan zijn.
Meer overheidsinvloed moet je je zorgen over maken, maar ik denk ook dat een minder effectieve overheid me zorgen baart.
Heck, off topic, klopt ook.
@moi-même:
slag = slang
overheidsivloed = overheidsinvloed
@CoJoNes 10-04-07 @ 01:04:
Mmmm... synoniem zou ik het niet willen noemen. Wel een evenredig omkeerbaar causaliteitsverband.
*Denkt erg in metaforen vanavond*
Ik zie het beeld van een slag die zichzelf vanaf de staart opvreet.
PC > Overheidsivloed > meer PC > meer overheidsinvloed... etc...
Dus zorgen dat je geen deel van de slang wordt, lijkt me. Ben je dat wel: you're fucked.
Leiden phuuuuuuu wat modaal. Was Het Bronovo in den Haag niet beter geweest? Dan kon Mabel tijdens kraamvisite even ongemerkt overwippen om de waarheid er uit te zuigen.
Ik lees net een interessante stelling: Politieke correctheid is synoniem aan meer overheidsinvloed. Klopt als een zwerende vinger volgens mij.
Eeeuuuh, over wie gaat het eigenlijk?
Enfin, ik zou zeggen, meneer Plooy, laat je niet bij DE NEUS nemen !
Meneer H. is alleen wat NEUSverkouden.
@Koerbagh @ 00.52
heeft geweldig geholpen!!!!Lievvv
Het filmpje vond ik buitengewoon interessant en.... ik wist niet dat er van die verschrikkelijke dingen in de Bijbel staan(maar verbaast ook niet echt)
CoJoNes @ 00.52
Lekker!!
*borrelnootjes richting piquant schuift*
@piquant 10-04-07 @ 00:46:
Nee... troostend was het niet bedoeld... Maar wellicht is het niets en is het morgen weer over. Zou een mopje muziek wel helpen?
www.youtube.com/watch?v=fdVucvo-kDU
(filmpje is ook aardig, maar het gaat even om het muziekje)
@Koerbagh @ 00.42
Bezorgdheid duidt erop dat er iets ergs met mij aan de hand is en het allerergste is dat ik het niet eens door heb.
Als het troostend is bedoeld die onwillekeurige vergelijkingen,heeft u mij dieper in de misere geduwd. Nou net 2 verkeerde vrouwen.
Zakdoekje geaccepteerd,maar alcohol drinken doe ik alleen bij het eten.
FREE WILLEM
@piquant 10-04-07 @ 00:38:
Ik bedoel maar... het woord "onwillekeurig" zelfs niet meer juist kunnen duiden. Alsof ik daar wat aan kan doen. En waarom is dat nu weer een belediging? Het kan ook een teken van bezorgdheid zijn, toch?
*schenkt borrels in en reikt zakdoekje aan*
@ Koerbagh @ 00.33
Gaat u mij beledigen??? Gonnie nee toch en om te wordne vergeleken met dat meisje van de witte was "ons mam"brr.
Ik vind dat het voorbeeld van een trut op wielen, dus blij wordt ik niet van beide vergelijkingen. waar heb ik dat aan verdiend??* wederom snik,maar nu ontroostbaar*
@Botte
Vanwaar die achterdocht steeds???
Ik kan het niet anders dan ik het doe,als dat dan mannelijk is,tja....
Moeilijk te "bewijzen". Hoe komt het dan dat ik niemands sekse wantrouw hier en jij ook niet;alleen bij mij.
Heb je S en J wel al uitgelaten??
Slaap lekker.
@bottehond 10-04-07 @ 00:30:
Ja... ik snap het wel. Piquant niet... Dat auteau-ongeluk heeft toch meer schade toegebracht... (de naam Gonny dringt zich nu onwillekeurig op...)
@ CoJoNes 00.29
Zit hier helemaal in tranen omdat niemand meer raegeert *snik* (bis)
Gelukkig nog een sociaal persoon hier,maar ik kan daar niks op zeggen. Klopt helemaal.
een groep anti CHRIST noemen in jeaudsche context noem ik niet bepaald slim, piquant.
* zzzzzzzzzzzzzzzzzz *
@piquant 10-04-07 @ 00:20:
Het is niet zo belangrijk. "Yvon Jaspers" zit in m'n kop, maar echt uitleggen kan ik het niet. "BlonT" is het niet, "Rooms" ook niet, "Vrouw" ook niet...
Sorry, er is vast een woord voor maar ik kom er even niet op.
koerbagh 10-04-07 @ 00:16
Ik heb net mijn tanden gepoetst en wil naar bed, maar ik zeg je: die piquant: is dat een (geemancipeerde) vrouw? Als een man zegt: "snap je" gaat hij er impliciet van uit dat een vrouw zulks moeilijk kan begrijpen. Ik heb je dat nooit aan cojo of mij zien vragen. Ergo: male chauvinist pig en imho valt dat iedere vrouw op. Niet dat ze er niet op vallen, maar als een "vrouw" dat niet vat, dan word ik zeer achterdochtig. Comprende, amigo?
@piquant
Geld van de staat (subsidies) dat via belasting terugvloeit naar de staat, dat noemt men een 'sigaar uit eigen doos' ook wel 'vestzak-broekzak'. Draagt dus he-le-maal niets bij aan de economie.
@miko @ 00.16
Mee eens,maar ook weer goed voor de werkgelegenheid;houdt heel veel mensen van de straat en een deel daarvan rolt weer terug in de schatkist.
@Koerbagh @ 00.16
Normaliter kunt u alles heel goed verwoorden;regelmatig neem ik daar mijn hoed voor af.
Probeer het zelf eens.(ik snap het echt niet)
@All. Iemand nog een intelligente opmerking van @ Strondgordel gezien?
CoJoNes 09-04-07 @ 23:59
Of het moeten de subsidie slurpers zijn uit het consultenmaffiacirquit!
@piquant 10-04-07 @ 00:12:
Ja, ik snap het wel. Nee, niet naief maar ehm... *zoekt een woord, kan het niet vinden...*
Botte, doe eens even helpen, pleez.
@Bottehond @ 00.12
Ik heb het programma niet gezien,maar zal "uitzending gemist "kijken. In een ding vergis je je. Joris is verre van dom.
@Koerbagh
Snapt u waarom Bottehond zo onbedaarlijk moet lachen? Of ben ik weer naief?
piquant 10-04-07 @ 00:04
YFC... hahaha.. één laatste dan: die domme joris l. zei: en dan krijg je anderen die zeggen: de palsetijnen zijn de anti- christ.... euhhhhhh... de duivel. En dat matigt zich aan de jeaudsche ziel te kennen. Wat een wegwerpartikel.
bottehond 09-04-07 @ 23:53
Mag het hopen maar er zijn ook wetenschappers die er vlot achteraan lopen.Het is niet hun vakrichting maar geleuven dat doen ze!Atlantische ocean had vorig jaar in van de hoogste gemiddelde temparaturen in jaren.MEGA orkaan seizoen!!Dus niet!Het weer/klimaat voorspellen of ook kompleet verklaren dat kan men nog niet!Desondanks loopt iedereen maar achter het doomverhaal aan.Zelfs de pollenanalyse van weleer word nu 'omstreden' verklaart.Tja dan kun je alles recht lullen wat krom is.ondertussen gaat dat leiden tot wetgevingen waar de gevolgen ook niet van te overzien zijn en waar men totaal niet van weet of ze effect gaan hebben.
@CoJoNes @ 00.09
Jakkes. Toch geen wetenschap d.m.v. empirisch onderzoek,hoop ik.
Wat een gedoe. Meneer Holleeder is ineens ernstig ziek door stress en oververmoeidheid. Tijdens zijn vermeende toenmalig betaan stond ie ongetwijfeld onder grotere druk dan nu en incasseerde hij de centjes. Nu puntje bij paaltje komt en men hem confronteerd met zijn vermeende handel en wandel is meneer ziek... op advies van zijn advocaat misschien? Om getuigen te horen, beinvloeden of intimideren? Gelet op dit feit een voortgang in de positie van Holleeder.
Als wij voor de rechter moeten verschijnen en ziek, zwak of misselijk zijn en hierdoor niet kunnen verschijnen worden we in verstek veroordeeld... Blijkbaar moet je het groot aanpakken als crimineel; dan bereik je het meeste; Zet de media naar je hand Holleeder!!!! Zorg dat de mensen medelijden krijgen met je. Dat slaat vast over op Plooy en Teeven... Dusz!
Snap je?
koerbagh 10-04-07 @ 00:05
Hahahahahahhaha... "snap je" zegt hij... moeha! En ik zou bot zijn? Moi?
* mand *
@piquant
'Roomspotje' als dijenkletser lonkt, ik houd me in. Het antwoord is: Ja. Rooms katholiek ben je met je hele wezen. Met je ziel en (subjectieve) zaligheid.
@Koerbagh @ 00.05
Gesnapt
Zeta Jones is,ook al is ze met die engerd getouwd nog steeds een mooie vrouw;dat verandert niet door een verkeerde partner keuze.(als ze niet snel wordt afgeragd door die sex verslaafde;maar daarom heeft ze hem juist wel gekozen. Who knows?
@piquant 10-04-07 @ 00:00:
Goed even uitleggen dan... Gesteld dat ik Catherine Zeta-Jones een mooie vrouw vind (en dat vind ik... althans zeker voordat ze zonodig met Michael Douglas moest gaan trouwen) dan is zij een een slecht(er) voorbeeld van lelijkheid.
Snap je?
@ Strontgordel @ 23.59
????? Probeert u het zelf eens.
CoJoNes @ 23.59 Mooi en leuk comment. Vraag:als je katholiek bent,is je Kudt dan ook rooms??
Ik vind in ieder geval haar (te) blijde glimlach te rooms;bijna grenzend aan de youth for Christ sekte.
Justitie is zo corrupt als de pest, maar de media durven niks te schrijven.
Ik zeg turkije kom d'r maar in. www.klokkenluideronline.nl/
@Strotgrondel 09-04-07 @ 23:59
Nee, je bent de enige.
@Koerbagh @23.58
Met eerste deel accoord. Laatste zin een paar keer gelezen,maar ik vat em niet.
@piquant
Het ministerie van EZ kan vandaag nog opgedoekt worden, geen ondernemer die er iets van merkt. Het benoemen van Maria 'ik zit hier omdat ik een katholieke kudt heb' van der Hoeven is, de paasdagen indachtig, een Judaskus voor het Nederlands bedrijfsleven.
@ All
Zijn er nog intelligenten onder ons?
@piquant 09-04-07 @ 23:53:
Nee, ik bedoel een beter voorbeeld. Als botte het heeft over lelijkheid en noemt Esther een voorbeeld van lelijkheid, dan ken ik betere voorbeelden van lelijkheid. Een slechter voorbeeld van lelijkheid zou mijn idee van een bloedmooie vrouw zijn.
Die man koopt zijn dood, zet um nu al in de slappe was.
@ Koerbagh @23.51
Het gaat mij eigenlijk niet zo zeer om geld,maar ik verwacht niet veel van deze mevrouw,net als veel van haar recente voorgangers.
miko 09-04-07 @ 23:41
Beetje erg conveniant (itt de suggestie van apeasing al gore dat het onaangenaam zou zijn) dat er een heeeeeeeeeeeel relevant, van levensbelang zelfs, fenomeen is dat vlot aandacht nodig heeft. Wat een lusters in 070. Serieuze en dappere wetenschapperTs all over the world bashen al gore als de dilettant die hij is. Dát zijn pas wetenschappers. Net als Galileo, tegen de dwang van de gecorrumpeerde en bang gemaakte peer group in. Yo. onzonuitKramer! Er zijn belangrijkere thema's dan jouw dure hobby!
@Koerbagh @23.41 Idd gecompliceerd onderwerp,maar wel leuk!
Uw post @23.43 "daar ken ik wel betere(u bedoelt slechtere) voorbeelden van",is zwak. Zo kan alles worden weggepoetst.
Neem t niet weg dat u haar best leuk kunt vinden natuurlijk.
@piquant 09-04-07 @ 23:47:
Ach, het budget van EZ is heel bescheiden op het totaal van de rijksbegroting. Wat zij in 4 jaar kan verkwisten dat kunnen Plasterk of Guusje ter Dorst er in een paar maanden doorheen jassen. Bovendien gaat het voor dit jaar nog niet op, de begroting voor 2007 is nog door het oude kabinet gemaakt, dus je kunt deze club pas in september financieel gaan beoordelen.
Hij is gewend alles via de makkelijke weg te doen, niet werken voor geld maar mensen geld afpersen, een typisch geval van geen ruggegraat, wordt niks meer met Holleeder, het was niks, het is niks en het zal nooit meer wat worden, Holleeder exit.
Stuur hem maar naar quatanimo bay
@Botte@23:38
Weet je wat echt erg is??? "Onze"nwe minister van economische zaken. Dat gaat echt veel geld kosten,zo'n nitwit op deze belangrijke post.
Je comment @ 23.39 ook weer geestig. Als je iemand typeert of kwaad wordt op een post,ben je op z'n best.
On topic: Holleeder kan op medisch advies het proces morgen niet bijwonen. Zeker een medicus in geldnood(als je begrijpt wat ik bedoel)
Een watje??? Holleeder een watje?? Ach nee, die neemt de hele wereld in de maling met de rechterlijk macht op de eerste plaats. Hij gaat straks lekker ontvluchten, die zusters daar zijn wel ontvankelijk voor zijn neus(je). Komt helemaal goed Willem!
koerbagh 09-04-07 @ 23:43
Gelukkig, ik meende dat je je waardering als teststeronkanon debiteerde.
waren er vrijdenkerts geweest, als er geen kerken hadden bestaan....
van onze oude vriend nietzsche
@bottehond 09-04-07 @ 23:39:
Ik heb het niet over mooi als in uiterlijk. Ik heb het over leuk. En lelijk is ze nou ook weer niet. Daar ken ik wel betere voorbeelden van.
@piquant 09-04-07 @ 23:35:
Het is een samenspel van houding, uitstraling, op het juiste moment de juiste dingen zeggen én op het juiste moment je kop weten te houden. En dan er ook een beetje leuk en verzorgd uitzien. En mooie ogen enzo, helpt ook.
Dus ehm, 't ligt gecompliceerd.
bottehond 09-04-07 @ 23:24
Als weermannen ontslagen worden omdat ze het niet bij het rechte einde hebben dan gaan er meer per jaar de deur uit dan voetbal trainers!Ik geloof ook niet zo in ; ons effect, dan wel het doomdenken erover.de wereld heeft wel grotere catastrofes verwerkt maar zeg het eens in publiek en je krijgt de strontemmer over je heen.Alsof je zegt dat je niet in god gelooft. ;)
@ Rustige
Lelijk mokkel, dude. Een knollenkop en een bintjesneus. Vreemde smaak, dude.
Holleeder speelt spelletjes, daarin is hij altijd al goed geweest.
In dit toneelspel blinkt hij uit. Veel van zijn kornuiten lopen nog frank en frey rond...
Justitie en pliesie zijn beducht voor eventuele (en zeer waarschijnlijke)
ontsnappingsacties.
.
Impressie van een Holl. afpersing:
"Ik zou niet willlen dat jouw dochter iets zou overkomen.."
"Hoezo?? Moet ik mij zorgen maken?"
"Nee hoor, ik waarschuw jou alleen maar.."
Vul de rest maar in
@ miko
als jij met mooi antiek gaat smijten dan mag ik ook:
www.youtube.com/watch?v=Gs6LfHXOSxU
@ piquant
Volgens mij heb jij haar minstens zo kort door de bocht afgeserveerd. En geheel terecht. De milsjeu- maffia heeft ons weer eensch opgescheept met een doldwaas eksperiment dat nodeloos veel geld gaat kosten. Ik kán mijn zegen daar niet (meer) aan geven.
@bottehond@23.24
Hoewel buitengewoon geestig getypeerd;vind ik weer es dat je erg kort door de bocht gaat. De nwe minister afserveren op de 5 zinnen die ze heeft gezegd en haar uiterlijk-waar niet zoveel mis mee is m.i.- is TE vlot.
Stuitender vond ik dat ze niets zinnigs wist te zeggen over de wonderschone Mattheus die zij q.q. mocht bijwonen.
@Koerbagh... Leuk vrouwtje die Esther??? Wat kunnen smaken toch verschillen,maar ja mannen beoordelen vrouwen nu eenmaal anders,maar kan er nog steeds geen vinger achter krijgen waar dat verschil nu precies in zit.
En Holleeder is ongetwijfeld een grote psychpathische proleet(om on topic te blijven)
/OT
jaja, Jeroen Pauw, van coke ga je zweten, hè?!
koerbagh 09-04-07 @ 23:23
Bon.
Laten we geen oude koeien uit sloten gaan halen in een land waar geen koe meer te zien is en niemand nog begrijpt wat je bedoelt als je het daar over hebt.
'Vleugellam' is trouwens een mooi woord, kortwiekt een beetje mijn eerdere post.
geenstijl is kut
OT:
Bij pauw en pauw een echte SStaatSSdictator, een schreeuwende heks, een laffe diepgevroren variant van d'ancona. Wat een draak van een SStaatSSsosjaist is die "minster" (is ReichsKomissar) van meljeumaffia. Dit is het allerbeste artikel over de materie dat ik in lange tijd las en heaup dat jeauris dit wel goed vindt:
www.opinio.nu/node/206
Als je dit leest, zo genuanceerd en eerlijk, en ziet die witte feeks als een door de morele zuiverheid gedreven Duiveluitdrijver bij pauw en pauw te keer gaan, dan weet je pas waarom dit kabinet asap op moet krassen. Met álle middelen. Dat lijkt me een aardige missie veur de anti- establishmentpartijen in de TK.
@Natte Bever 09-04-07 @ 23:12:
Nee, maar een "vleugellam gezegde" kan weer wel. Dat kan dan een beeldspraak zijn die geen zeggingskracht meer heeft omdat het beeld erin ouderwets en achterhaald is.
bottehond 09-04-07 @ 22:55
Ja Daar was ik later ook achter.Maar ik hoorde hem van de eerste keer.De eerste keer dat ik set me free hoorde was van deze jongens en ik ging er vanuit dat dat van hun was.
Tja .A men can be fooled
www.youtube.com/watch?v=JlwtwYSLBfU
'hij is slechts verdachte blah blah'
val eens heel snel dood
die nieuwe advocaat van 'm is trouwens ook een crimineel
how gives a fuck... zolang hij in tegenstelling tot zijn vermeende slachtoffers een verhoogde hartslag heeft, hoeft ie zich 123 geen zorgen te maken.
ow kudt, die spamlink had naar de topic "actievoerders bezetten reclamezuil" moeten verwijzen.
maf ze
bottehond 09-04-07 @ 23:04
Just askin'.
Zie de 'Vrijheid' waar u het over heeft nu niet gelijk als iets dat terugveroverd moet worden.
U trekt uw bek open, dat siert u. Waarom zou niet iedereen dat doen en doet ook niet iedereen dat? Okee, er is wat gedonder rond de islam (sorry dat ik dat woord hier gebruik, want ik word er schijdtziek van), maar in wezen is dat naar mijn idee een marginaal gebeuren.
Daarover kun je van mening verschillen. Weet niet meer met wie ik ooit die discussie had, maar de Turken staan niet voor de poorten van Wenen. Wel zit Holleeder nu in het LUMC.
snoeff 09-04-07 @ 23:06
Ik heb strikte opvattingen over mijn rol en die behelzen niets dat te maken heeft met de wijze waarop e.e.a. aangevat zou moeten worden. heb daar zelf ideeen over, maar die lijken vooralsnog op geen enkel draagvlak te kunnen rekenen. Dát is voor mij wél een relevante factor. En dus is mijn mening dienaangaande irrelevant. Voor een voorstel voor een aanpak verwijs ik naar diverse politieke partijen, waar zeker iets van Uw gading tussen zit. Onthoud daarbij dat ethische vuile handen soms noodzakelijk zijn. Een soort van: "wahat would yóu do?" . real life ethische dilemma's. Daar heeft menigeen nooit rekening mee gehouden en het denken is er dan ook niet op berekend. De wereld was goed en als wij goed deden zou ze almaar beter worden. Het is dus wederom tijd om te bezien wie de écht Vrijdenkenden zijn en wie er wat voor over heeft of niet. Dat zijn indivuduele afwegingen, val me daar niet mee lastig. Mijn attitude is mijn eigen verantwoordelijkheid en heeft er de facto (sic) niets mee te maken. Feiten en patronen. Dáár gaat het om. Of meent U dat ik mijn ziel en zaligheid zou verbinden aan een onzinnigeheid, aan massahysterie en aan hitsen um Sonst?
even spammen hoor:
www.ravagedigitaal.org/index.htm?2007n...
't Is gewoon humor
En oja: turbokapitalisme is een pleonasme...
Sytze zegt: slaap lekker.
koerbagh 09-04-07 @ 23:04
Die vind ik dan wel weer leuk.
Bij pleonasmen gaat het er om dat een eigenschap genoemd wordt van iets dat eigen is aan de zaak. Niet alle gezegden zijn gevleugeld, dat ben ik wel met u eens, maar 't blijft raar om te spreken van een ongevleugeld gezegde. Een gezegde, daar is weinig meer aan toe te voegen. Ik had wellicht beter 'pleonastisch' kunnen zeggen, om de richting van de taalverloedering aan te geven.
*Hoop dat het allemaal niet te hoogdravend gelul is, want sommigen worden daar kierewiet van, als ze het al niet zijn*
TV is uit, jammer voor die Esther.
Alle vrijdenkers prediken de revolutie maar kunnen principieel niet kiezen. De echte vrijdenker zou ook voor immigratie zijn, maar dan wel zonder sociaal vangnet en gedwongen solidariteit.
De meest vredelievende én effectieve vorm van revolutie is en masse vertrekken naar een staat buiten de EU.
miko 09-04-07 @ 22:46
Sorry was ook niet van hem hij gebruikte het ook weer van iemand anders.
@23.00
u heeft een punt in deze, meneer heeft een atitude zoals in het land der blinden is de eenoog koning, maar wat is z'n agenda? Schapengeblaat daar hebben we niks aan en kunnen we niks mee.
bottehond 09-04-07 @ 22:59
Ken hem niet persoonlijk.
En ja, OP is goed, zij het hier en daar wat langdradig of maniëristisch. Staat wel in mijn top-10, als ik zoiets zou hebben.
Dat 'onder' had voor de lector WFH nog wel een extra laagje... maar laat ik hem hier verder buiten beschouwing laten.
Ga wel zelf zo slapen.
Natte Bever 09-04-07 @ 23:00
Dat houd ik graag voor mezelf en intimi, if you don't mind. Eenieder mag zijn eigen keuzes maken, daar wil ik voor niets aan tussen staan. Ik stel vragen en provoceer en zeg ronduit wat ik vind en meen. Dat lijkt me al heel wat om te delen. De rest gaat je, vrijmoedig gesproken, geen fluit aan. With all due restecp, natuurlijk.
Brengt mij wel op de vraag wat je eigenlijk wilt zeggen met je post. dat kan nog vrijmoediger en compacter, lijkt me.
@23:02: "pleonasme" ( +s dus)
@Natte Bever 09-04-07 @ 22:57:
Nee, dat is geen pleoname, want het bijvoegelijke naamwaard is niet een synoniem voor het het zelfstandige naamwoord, noch is het een vanzelfsprekend noodzakelijke eigenschap van het zelfstandig namwoord zonder welke het zelfstandig naamwoord zijn betekenis zou verliezen. Dus...
Een achteruitkijkspiegel, dat is een pleonasme. Er bestaan geen spiegels waarin je vooruit kan kijken.
Overigens, (OT) leuk vrouwtje, die Esther bij P&W.
bottehond 09-04-07 @ 22:55
Vergeef me de vrijmoedigheid, Botte, maar is eindeloos geouwehoer op allerlei sites 'de hand aan de ploeg slaan'? Of heeft u iets anders in gedachten, een axiegroep of zeau? Zonder amendementjes etc.
Natte Bever 09-04-07 @ 22:31
Yup, maar ik vind onder professoren zijn ultieme researchliteratuur. Ontluisterend. Wat ontluistert is goed, want kennelijk daarvoor te positief beoordeeld om verkeerde redenen: ergo: onder professoren. De Neus heeft niets met intellectualisme en ook niet met dierlijke onderbuik. De man is een freak, een aberratie van het Menschelijk soort.
generaal klootoog 09-04-07 @ 22:31
Tuurlijk, wat dacht jij. Je beoordelingsvermogen lijkt me prima intact, heur. Toch? Hehehehehehe.....
Justitie bij de Neus genomen.........
koerbagh 09-04-07 @ 22:55
Ook dat 'gevleugeld gezegde' een pleonasme is?
't Was echt laat geworruh hè?
@Natte Bever 09-04-07 @ 22:54:
I know.
miko 09-04-07 @ 22:46
VrijdenkerTs zijn pas échte VrijdenkerTs als ze ook de hand aan de ploeg slaan als juist voor hén essentiële Vrijheden verdedigd, of zoals in 0031, terugverroverd motten worden. Wie die Vrijheid als vanzelfsprekend acht mag dan vrijdenker zijn, hij is dan wel een onnozele vrijdenkerT.
@Koerbagh
R.D. had het niet over vrijdenkerts.
@miko 09-04-07 @ 22:46:
Ehm... Ik weet niet of Richard D. de eerste was die dat heeft gezegd. Het is een gevleugeld gezegde. Ik heb 'm voor het gemak toegeschreven aan Ellen Johnson van de American Atheists.
CoJoNes 09-04-07 @ 22:25
Damn, die is heel hard en heel scherp. Bot ook wel eigenlijk.
@kolonel klootoog 09-04-07 @ 22:43:
Yep... www.tenthdimension.com/
Dacht eigenlijk dat Harry Mulisch 'De Neus' genoemd werd (Feestneus zonder feest) en niet WFH.
koerbagh 09-04-07 @ 22:24
Tja vrijdenkers hoeden is als het hoeden van katten.(vrij naar R.Dawkins)
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. In de hele aanloop naar het proces is er wel het een en ander gebeurd. Zijn advocaat moest het veld ruimen en Willem H heeft wekenlang aan een stuk door zijn processtukken doorgenomen en voorbereid.
@ koerbagh 09-04-07 @ 22:34\
::
Nog meer verwarring? Denk je echt dat dat gaat helpen?
Ok, komt ie dan hè...
Nou, ik vind dus dat zie de Holleeder aan zijn zak uit een treurwilg moeten verhangen. Hij verkocht mooi wel drugs aan de kinderen van nederland en is een regelrechte schoft. Als nederland niet kan rustig slapen als hij vrij over straat zou lopen vind ik dat hij ook geen rust verdient terwijl hij zijn terechte straf afwacht. Daarnaast zijn Hells Angels helemaal geen bonkige leernichten die hun minderwaardigheidsgevoel proberen te verdoezelen door een beetje de intimiderende bink uit te hangen op te fel glimmende brommertjes.
@bottehond 09-04-07 @ 22:29
Mee eens, heb een keer naast de man gestaan bij die Sushitent in de Beethovenstraat. Funny vibes. Ik denk wel, dat Holleeder de Fallguy is, het netwerk om en achter Holleeder, de mensen die er echt grof aan verdiend hebben dus, die blijven buiten schot. In ruil voor zwijgen, natuurlijk.
@kolonel klootoog 09-04-07 @ 22:31:
Nog meer verwarring stichten wellicht? (Zomaar een ideetje hoor...)
@ bottehond 09-04-07 @ 22:23
::
Ik kan heel goed voor mezelf zorgen hoor. Persoonlijk weiger ik me te laten leiden door welke doctrine dan ook. Je weet toch. Toch?
@ koerbagh 09-04-07 @ 22:24
::
Wat je zegt. Het probleem is dat vrijdenkerts per definitie vrijdenkerts zijn en dus in negen van de tien gevallen niets geloven van wat de ander denkt. Wat het organiseren van het clubje zo verdomde lastig maakt. Maar dat is ook een beetje de lol. Want als iedereen een beetje vrij in de rondte ging lopen denken, wat moeten wij dan in vredesnaam doen?
bottehond 09-04-07 @ 22:29
Z'n initialen (WFH) zijn wel weer geestig. U bedoelt: Nooit meer slapen?
@ 22.29.
U begrijpt mijn insteek. Waarvoor hulde.
gut, mijnheer moet maar geen onregelmatige baan krijgen.
Of huisarts worden, want hij zou nog ziek worden bij een patient thuis in de nachtdienst.
snoeff 09-04-07 @ 22:08
Ik vind dat puik, want ik denk niet als eerste: stel je voor. daardoor kijk ik naar de Neus als het Beest dat hij is, ik ken hem van vroegah, van terzijde weliswaar, maar toen voelde ik altijd kou als die man in de buurt was. Mijn instinct (en de feiten, samengevoegd zeer overtuigend) zeggen mij dat dit een raszuivere psychopaat is en die hebben geen geweten. Geen medelijden, behalve voor zichzelf. Het o.m. doet het goed! Psychologisch folteren, die vant, en dan zal ook wellicht de Neus gesnoten worden. dan is hij er van af: 8 jaar in ruil voor rust, rust en nog eens rust. Prima gedaan! OM!
jaaaaaaaa, van fappen word je moe Willem!
De VPRO doet het met buro renkema. DAt zegt genoeg, ben ik bang. De VPRO is als een blikje Whiskas na 6 dagen vasten.
@kolonel klootoog 09-04-07 @ 22:19:
Dat is ook de reden dat we er bekaaid vanaf komen. Vrijdenkers ed. laten zich lastig organiseren. Kijk die hordes (gristenen, socialisten en ander goedgelovig tuig) die laten zich wel leiden door volkmenners met sprookjes en idealen, maar ja... iemand die zelf kan nádenken heeft helemaal geen behoefte aan vóórdenkers.
@koerbagh 09-04-07 @ 22:21
Same here, te harde wind en te koud
Overigens wil ik er voor waken me achter de een of andere stroming te scharen. Voor je het weet komen er ongelukken van.
kolonel klootoog 09-04-07 @ 22:19
Je pakt die tank maar als je hem nodig denkt te hebben, je troepen zijn slechts middels ansichtkaarten te mobiliseren, maar goed. De tank is vanmiddag gerepareerd deaur "Rupsbanden veur Vrijheid" B.V. in Oisterwijk.
koerbagh 09-04-07 @ 22:15
Dat beetje weegt aanzienlijk zwaarder als je "Vrijzinnig" in je wapenschild voert en alleen om die reden (en dus niet vwb de kwaliteit an sich) vind ik oprecht dat ik in het geheel niet overdrijf. Ze kúnnen het wel, maar zijn niet "Vrijzinnig" genoeg. Bah. Doordrenkt met mainstream establishment zoals de gemiddelde NRC of azijnkoe het gaarne ziet.
@Warner 09-04-07 @ 22:13:
Ik ben al even geweest. Er is hier eentje vlakbij... die andere was me te ver fietsen. D'r staat best een harde wind nog. En dat gezuip erbij had ik geen zin... Lange nacht gehad, ik ben een beetje moe.
@ambitieustypje 09-04-07 @ 22:13,
Holleeder, Bin Laden, journalistiek van hetzelfde laken een pak.
@ koerbagh 09-04-07 @ 22:10
Ik heb tijdens het Paas bezoek aan de ouderlijke residentie eens ruim de tijd genomen om 'het vaderlandgevoel' eens te bestuderen. Wat een, voor mijn idee, heel duidelijk en compact idee geeft over de vaderlandse geschiedenis. Blijkt opeens dat vrijdenkerts er ten aller tijde nogal bekaaid vanaf komen. Wat natuurlijk zonde is. Ik heb goede hoop dat het uiteindelijk wel goed komt.
Overigens wil ik er voor waken me achter de een of andere stroming te scharen. Voor je het weet komen er ongelukken van.
@bottehond 09-04-07 @ 22:07:
Je overdrijft en het is niet waar. De VARA en haar huidige handlanger NOS zijn het ergste wat de NL omroep te bieden heeft. Ok, Argos zuigt, maar ik beoordeel een omroep niet op 1 radioprogramma, maar haar jarenlange traditie van het gezonde verstand boven het dogma. Anno nu zijn ze de weg een beetje kwijt lijkt het wel, dat ben ik met je eens.
Dit ging toch over Holleeder he? Dit is genieten, hoor!! Je reinste manipulatie!
En al die journalisten meehuilen met zijn advocaat... "Hij zag er toch wel heel slecht uit donderdag in de rechtszaal".... Strategie? Holleeder laat zich niet als het beest, maar als het slachtoffer afschilderen.. Ik denk dat Plooy er niet in trapt... Door laten gaan dinsdag......
@koerbagh 09-04-07 @ 22:10
Zeg, moest jij niet paaschbulten affietsen vanavond?
just asking :)
kolonel klootoog 09-04-07 @ 21:59
Een humanist nieuwe stijl (euh) nog wel!
* Bevordert de kolonel pronto tot Brigade- Generaal (sic!) *
ftp.cwi.nl/dik/strips/NZH/1987-1988.jp...
@ snoeff 09-04-07 @ 22:08
Neef van Kouwes?
@snoeff
Man, ik krijg ademnood in m'n hoofd als ik je comments lees.
@kolonel klootoog 09-04-07 @ 21:59:
Overigens is de HO wel leuk, maar 't is een ledenloze tegenhanger van al die reli-kudtomroepjes: RKK, IKON, NMO, JO enzeau. De humanist en/of vrijdenker en/of libertarier en/of atheist komt er bekaaid af in het omroepbestel. Vroegâh had je ook nog "De Vrije Gedachte" en dan kwam er een bejaarde in beeld (Jan Vis heette die gozert geloof ik) die 5 minuutjes iets over vrijdenken ging vertellen... Pfff... Dat was geen reclame voor een goed gebruik van de rede.
Allereerst, ik trek voor niemand partij, maar kan me levendig voorstellen dat WH oververmoeid is na zo'n lange tijd alleen met me meself and i in een hokje een jaar lang. Hij is al die tijd verstoken geweest van conversaties van enig niveau, behalve z'n bezoek van vrienden etc, advokaat etc, maar voor de rest heeft de man alleen maar dank je gezegd tegen z'n bewakers en tv gekeken 23 uur per dag. Nu kunnen wij met z'n allen wel roepen; ohgarm de man is zielig, nee dit is nu typisch nederland, in het buitenland daar weet je dat je in detentie klappen krijgt en dat daar geen verschil is tussen verdacht en veroordeeld. Maar m.i is dat dan het o.m ook niet moet koketteren, met wij oefenen geen enkele druk hoe dan ook uit. Ten eerste de man is compleet geisoleerd, als de man een uur of twee aan een stuk door geconcentreerd moet luisteren en evalueren en onthouden etc. en wat allemaal niet nodig is voor een rechtzaak, wakker blijven dus m.a.w dan noem ik dit dus wel degelijk psychische marteling en dat de man is uitgeput vind ik op zich niet zo verwonderlijk, en nogmaals alle vooroordelen ten spijt schuldig al dan of niet maakt niet uit, maar denken jullie nu echt dat het o.m z'n eigen mannier of technieken nu niet in huis heeft om een van ons te breken? dan ben je toch zeer naïef als je dat echt denkt, want het o.m heeft net zo goedz'n streken en alles door de beugel van de wet en het toelaatbare jaja, nogmaals ik pleit niet voor w.h maar soms kun je beter een klap voor je kop krijgen dan dat je twee weken mentaal onder handen wordt genomen en een ding staat als een paal boven water dat dat gebeurt, klaar!
*denkt ineens aan bleke zwetende Nixon versus TV-ready Kennedy,
op de radio had Nixon volgens de luisteraars het beter gedaan dan Kennedy,
op TV bleef daar echter niets van over, exit Nixon.
puur beeld nada inhoud.*
koerbagh 09-04-07 @ 21:50
Onzin. Dat Vrijzinnige is á la jaren '60 en '70. Tegendraadsch tegen het toenmalige establishment. De VPRO is de duisterste van aale SStaatSSapparaten. Nog erger dan ZEMBLA. De "onthullingen" gaan altijd over zaken die vanuit de voormalige progressieve hoek gewaardeerd worden. Dat doen ze vaak goed, maar als je de stem van de presentator van Argos beluistert krijg ik het koud om mijn hart. Het is bijna kwaadaardig geworden bij de VPRO. Nee, Rustige: een medium dát dermate selectief te werk gaat dient de eapuletten met "VrijdenkerTs" er op terstond van de schouders gescheurd te worden.
ok tof, ga ik m morgen even opzoeken in het LUMC. kan ik m een paardenhoofd EHM paardenbloem geven
@ vander F 09-04-07 @ 21:56
Sinds de VEEPROOO zich genoodzaakt zag het zwaar heerschende DUTCHMASTERS aan het nederlandse radio publiek te onthouden heb ik ze de rug toe gekeerd. Al moet ik toegeven dat ik me vaak, bijwijze van heimelijk genoegen, laaf aan het kijken naar 'the best of villa achterwerk'.
(als iemand trouwens in het bezit is van een opname van de afscheids uitzending van Dutchmasters zou ik een mailtje naar de service balie van het 42ste zeer op prijs stellen: het42ste[at]gmail[.]com)
@kolonel klootoog 09-04-07 @ 21:59:
Ze zijn nooit wit geweest. Koerbagh koopt geen witte sokken, helemaal niets wits eigenlijk, alleen witte t-shirts in bulk van de dumpstore.
@CoJoNes 09-04-07 @ 21:58:
Nee, ik ook niet. Sinds wanneer?
De mijne zijn nog gewoon geheel van deaude koe.
@CoJoNes 09-04-07 @ 21:53,
ik ken de hele meuk.
This is tv man!
Ik vraag me dus ook af of objectieve verslaggeving eigenlijk wel mogelijk is,
een camera standpunt kan een reportage al kleuren, is er nog geen woord gezegd.
Albinusdreef 2 Leiden is de parkeergarage van het LUMC (als ik de pijl mag geloven op Googlemaps. Uitstekelbaars startpunt voor de vluchtroute, dat dan weer wel.
@ koerbagh 09-04-07 @ 21:50
Ik ben er sinds kort achter dat ik humanist ben(het is de schuld van bottehond: www.geenstijl.nl/mt/archieven/049071.h... ). En schaar me dus, zonder overigens enige kennis van zaken te hebben (maar dat heeft me in het verleden ook niet tegen gehouden), compleet achter de Humanistische Omroep.
Je grijze sokken verraden trouwens dat jij niet geëmancipeerd bent en dus duidelijk niet op de hoogte bent van het feit dat je bonte en de witte was dient te scheiden.
Lekker dicht bij het station ook! Dus als je holleder in de trein zit zitten tussen Den Haag - Leiden of Leiden - Amsterdam (ik denk eerder de laatste)... Bel de pliesie, want waarschijnlijk weten ze dan niet meer waar die is...
Ik wist niet dat Emilio ook schoenen met rubber zolen maakte, koer...
Prima vluchtroutes? Hij zit vlakbij Leiden Centraal. Hij kan de trein, de bus of een taxi nemen...
Heren, jullie doen Joris tekort en de VPRO eauk. Je moet er OOK naar kijken. Geven soms/vaak goed beeld van het nieuws.
@kolonel klootoog 09-04-07 @ 21:54
Tja, ik ben ook niet meer wat het geweest is.
Dat heet ook wel jeugdsentiment
Excuses @ 21:54:
Emilio *Salvatini*
@ CoJoNes 09-04-07 @ 21:48
Ik niet. Ik heb mijn kisten jaren geleden chirurgisch aan mijn kuitbeen laten vastnieten. Het is even wennen, maar dan heb je ook iets.
Mijn punt? Dat de VEEPROOO allang niet meer is wat het geweest is. Maar dat compleet terzijde.
@kolonel klootoog 09-04-07 @ 21:47:
*Naar beneden kijkt*
Eh nee... grijze sokken in zwarte stappers van Emilio Santini.
@vander F
Je vergeet de als authentiek gepresenteerde beelden van de Pallywood video.
www.youtube.com/watch?v=c1oq7oGO_N8
Wel aardige docu hoor,
joris stipt een paar aardige punten aan.
Niet echt 'nieuws' wat mij betreft.
Vreemd programma.
Vijandbeeld, beeldvorming. democratie...
Tis me wat.
Waar is Vleeming trouwens als je hem nodig hebt. EORG kom er eens in!
@bottehond 09-04-07 @ 21:37:
Botte, de VPRO is de enige vrijdenkerTs omroep die er is... 't Is niet al te veel meer en ze verzaken hun taak, maar het is de enige club die nog kritisch is in Hilversum. Wie is de beste presentator van Buitenhof? Peter van Ingen, VPRO. (ok, Rob Trip doet het ook goed.) En Joris L. is niet dom. Het is wel een mooie docu over TV-hermeneutiek, eigenlijk.
Waar blijft Amnesty International nou?
Dit is toch mensonterend voor die arme jongen?????
@kolonel
Dat dragen de meeste militairen ook in hun vrije tijd op de camping. Wat is uw punt?
@ CoJoNes 09-04-07 @ 21:43
VPRO? (uitspreken als: VEEPROOO?). Zolang daar niet een of andere woest beschaamhaarde vrijgemaakt mokkel nakende een krant zit te lezen of ze Rembo en Rembo uitzenden vind ik het de moeite niet waard. VPRO kijkerts dragen sandalen met witte sokken.
Nee vooral niet kijken naar de VPRO. Stel je voor dat je hoort hoe de NOS de kijkertjes manipuleert. Denk niet zelf, kijk geen VPRO! U zou eens op verkeerde gedachten kunnen worden gebracht!
Kom op zeg, botte. Alleen onbenullen zullen Luijendijk geloven. Ik hoor vooral een journalist van het 3e garnituur, die z'n incompetentie zit recht te praten. Omdat hij geen goede pakkende items kan maken, wordt de hele journalistiek gemanipuleerd.
Als Joris ooit nog een boekje wil verkopen, kan ie moeilijk toegeven dat ie al z'n kennis vanuit z'n aircondirioned appartement in Jeruzalem heeft verzameld.
Gewoon effe tijd rekken..... Kan die eventjes een paar vervelende nieuwe getuigen deaud doen gaan .....
Natuurlijk is het bioritme van de neus naar de bliksem.
Op het tijdstip dat hij vroeger naar bed ging, 3 uur s, nachts, wordt hij nu op dat tijdstip gepord om rondjes te rijden.
Volgens aanklagert Koos Plooy moet hij dan maar vroeger naar zijn nest gaan,
Toch vreemd, als talibanners met muziek en waterstraaltjes uit hun slaap worden gehouden valt dat onder martelen,
Als de neus straks met zijn medisch rapport gaat zwaaien, dan moet je als rechter stevig in je schoenen staan om een gemarteld medemens te veroordelen.
@bottehond 09-04-07 @ 21:37
Aanschouw de propagandamachines der geloven....
@ Mariobros 09-04-07 @ 21:37
Ho ho fijne onderbuikende onbenul. Onschuldig tot dat het tegendeel is bewezen.
Ahasveros 09-04-07 @ 21:32
OT:
Niet kijken naar de vpro. joris luyendijk zit weer geld te verdienen over rug van vele deauden: "ze doen het allemaal, en wij worden gemanipuleerd". Ondertussen is de "bezetting" ergere "terreur" dan bussen met kinderen (iemands kinderen) opblazen. Alsof de jeauden voor hun lol miljarden spenderen om de ergste druk van de islamistische hordes af te toppen. Nu joris het zegt zal menig gesublimeerde jeaudenhaterT zich weer gesterkt voelen.
Ik zou die Holleeder gewoon laten creperen zoals hij dat ook met zn slachtoffers deed!! Wat een gezeik zeg over die kudtcrimineel! Wie betalen de kosten weer? Jaaaaaaaaaaaaaaa wij de belastingbetaler! ?Gewoon een nekschot die Holleeder weg met dat onkruid en dan kunne wij onze centjes in de zak (met grote belastinggaten) houden
Holleedert is een HOAX!
*plop*
Oorzaak van de pijntjes:
Karma...
Lol @ Loopvogel, nip/tuck crime special.
En waarom een unief hospital? Om op onze Wim te oefenen?
Wat je ook van Holleeder vindt, hij staat momenteel terecht en wordt VERDACHT van afpersingspraktijken. Wat meneer allemaal wel of niet uitgevreten heeft en waar meneer in de toekomst nog meer voor wordt aangeklaagd, op dit moment is hij VERDACHTE. Een verdachte die op niet al te menselijke manier wordt behandeld.
Nee, ik heb het niet over vroeg opstaan. Dat is gezwam van de media. Maar geloof me dat meneer echt niet als koning wordt behandeld. Van het reizen alleen of het vroeg opstaan wordt hij echt niet moe. Ik denk dat het gros hier, vallend onder hardwerkend Nederland, deze behandeling(en) ook niet zouden trekken.
@Redactie
Ligt het aan mn 486, of duurt inloggen voortaan zo lang?
Het gras is groen, ik herhaal het gras is groen maar niet op zondag!
L.S. De grootste flauwe kul van de eeuw wat een mietje wat een flap is net zo als zijn raadsman met dat piepstemmetje.
Bah.
*Snoaarr*
Opgenomen? kunnen ze gelijk een "nosejob" doen.
Dit slaat toch wel alles!
Een beetje een bikkelharde crimineel als mietje afschilderen.
Ik vraag mij dan af of moszcko&moszcko.. etc. ook deze strategie zou handhaven
Tsja. Eerlijk-geld verdienend NL reist gemiddeld op een dag verder dan Vught-020. Maar het scootertje van de Neus had niet zo'n grote acciradius. Gelukkig hebben we daar allemaal alle begrip voor.
lol @ knut @ 21:03
Sociopaat,Vraag eens aan onze waakhond hoe zijn pasen was??
*Gooit weer een gerookte kluif naar Botte* Good boy.
Is Leiden nu in last?¿?
Lijkt de set van Jan de Bont wel... www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2007/...
/OT
Stijlloze kijktip: tegenlicht op staats2
De Neus is te slecht dat hij brandt. Een cultheld maken van een doortrapte psychopaat. Bespottelijk. Die lutsers die menen dat ik als burger jaloers ben op die man spoort niet. Ik heb veel met criminelen van doen gehad en geen van hen heeft nog zielerust, voor zover in het bezit van een werkend geweten. Ik wel.
Even een WIA keuring door onze uwv artsen ,en morgen op tijd weer melden.
Er zit volgens mij meer achter deze zaak. Deze zaak lijkt verweven te zijn met de lijst met corrupte ambtenaren van Mink K. Willem Endstra beschikte ook over die lijst. Moszkowicz ook. Holleeder zal die lijst dan ook wel gezien hebben. Telegraaf jounalisten De Haas en Mos moesten voor het beschikken over infromatie daarover in het gevang.
Zoekt op Mink K. op www.klokkenluideronline.nl
Ik wist het: PLUTONIUM!
De eerste Joego-ziekenbroeders voor het Leids UMC worden momenteel ingevlogen vanuit Belgrado
tja, het bronovo is natuurlijk gereserveerd voor maxima.
Tijdens het afpersen en mollen moest Willem ook regelmatig even op adem komen
Ja tragisch, hoe kan die Kinkerbuurthomey nou iets als een org runnen als ie 't NL gevangenisregime niet kan bolwerken...
Jezus hoe lang is dat proces nou bezig? Net 2 dagen? Nu hopen dat de rechter er niet in trapt en dit geval snel veroordeelt. Eerst een nep-aanslag en nu dit...
Fred V 09-04-07 @ 20:37
Ik ken genoeg loonslaven die hetzelfde moeten doen om maar niet te spreken van zelfstandige.
Sociopaat.
Beter op een uitdijende vrouw(ik hoef ook niet zo een gratenpakhuis)dan 8 jaar geen vrouw aan mogen raken.En ben nog al op mijn vrijheid en reizen gesteld en dan bedoel ik niet een weekend verlofje na je zus , weduwe van de door jou vermoorde zwager.
*trekt een lange neus naar sociopaat*
Hij ligt nu wel op een privé kamer. Mijn oma, die haar hele leven keihard gewerkt heeft, lag in een kamer met nog een aantal andere patiënten.
Laat de slang het groene gras niet zien, kom als specht 3 takken vd top
Hij had ook al last van verminderd zicht, dus dat gaat niet lang meer duren.
Scheelt weer een hoop centjes voor de belastingbetaler en Willem kan lekker balletje balletje gaan spelen met de Paus b3ta.hnldesign.nl/index.php?id=303
ach gut, wat lief. mijnheer is uitgeput. de meeste van zijn slachtoffers hebben anders eeuwige rust.
Acherrrm moeten we vort medelijden hebben met onze ''top''criminelen? Een bakje lauwe pis en droge boterham en luikje dicht. Ik mag hopen dat ze hem aan een diepgaand anaal onderzoek onderwerpen daar in Leiden.
't zou mij niet verbazu als'tie uit de klinik wegwandelt
Bob Paalhout 09-04-07 @ 20:30
Denk dat dat nog wel meevalt ten opzichte van: www.democracynow.org/article.pl?sid=05...
@ miko. Ik verkneukel mij bij het feit dat u zich aangesproken voelt. Hoe was de paasshow? De groeten aan uw gestaag groeiende vrouw!
Nou, ik zou zeggen: laat Rutger even een bloemtje bezorgen. Iemand die goed is voor zoveel kopij heeft toch wel een opkikkertje verdiend.
/OT: Geen Kouwes deze paas?
wachtlijsten is dat natuurlijk
Tsja, als je crimineel bent heb je gelukkig geen last van wachtlasten en andere beperkingen. Ze zullen hem wel moeiteloos door de mri scanner halen, kost meer dan 400 euro zo'n grapje. Als je crimineel bent gaan immers alle deuren voor je open.
Wat Holleeder ook gedaan heeft, hij verdient wel een humane behandeling. Verder is hij nog altijd verdachte en officieel geen dader. We leven in een rechtsstaat (al zou je dat niet altijd zeggen). Het lijkt me als hij iedere dag om drie uur al moet opstaan om dan vervolgens om elf uur 's avonds weer thuis te komen, best zwaar.
In mijn branche wordt dit soort zwakheid keihard afgestraft.
Sorry Willem, was gewoon grapje. Weer vriendjes?
Ontsnappen ? Waarom, hij zal na veroordeling max tot 2010-2011 in de cel zitten.
Sociopaat. 09-04-07 @ 20:30
Ja ik benijd Willem als hij straks 10 jaar krijgt.
Mwoehahahahah
Vanaf 03.30u bezoekuur.
Moeha... die pica en dan de tekst (alttag of zeau tog?)... Hahahaha
OT: PR (sic) de Vries brak weer eens een lans veur de neus bij de kempingzendert. Hoe doorzichtig, de man is nota bene opperprotector van een kind van de neus (of een neefje, wil ik vanaf zijn).
Zouden de zusters en doktoren blij met hem zijn ?Waarschijnlijk is hij inmiddels al snel overgebracht nar een ander ziekenhuis, de simulant. Straks wordt hij nog ongesteld.
tactiek:als dat penozemannetje met zijn p.nis omhoog ligt op de intensive care hebben zijn maatjes in crime extra tijd om links en rechts wat getuigen te ruimenof in ieder geval te intimideren.
Het enige wat helpt is die jongen de pil van drion in te laten nemen....
Allemaal grote monden hier. Ondertussen bijzonder jaloers dat op meneer Holleeder omdat hij niet onder de duim van een vrouw in een astra naar een paasshow hoefde. Nee beste nieuwbouwwijkers, jullie benijden Willem.
Ga maar eens een weekje in de EBI zitten.
Ik denk dat je dan wel anders piept.
holleeder is onschuldig echt waar
In het zuiden noemen we zo iemand een mietje.
Wat een wijf zeg. Paar nachtjes vroeg op en stort gelijk in.
Zo piepte Milosovitch er ook tussen uit
... misschien dat ie opknapt van een Heineken...
Tis ook zo moelijk hæ, opstaan op een tijdstip waarop elke normale arbeider moet opstaan...
Wat een watje die Holleder, het is nog niet eens spannend geworden en hij gaat al onderuit. Waar moet dat heen met die topcriminelen tegenwoordig.
REAGEER OOK