Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Wildersproces. Knoops wil minder minder vervolging

Gisteren, op dag 2 van de Algemene Beschouwingen, voerde premier Rutte een uitgebreide verdediging van zijn recht en mening om "pleur op" te zeggen tegen treitervloggers van de richel. Vandaag moet een andere democratisch gekozen politicus, ene Geert W., hetzelfde doen over een vergelijkbare uitspraak. Maar dan in een rechtbank in Amsterdam. Om 9 uur begint de derde zitting in het Tweede Wildersproces, waarin Gert-Jan Knoops gaat proberen om vervolging om minder minder minder te voorkomen. Omdat het knettergek is, dat er een voorbedrukte aangifte-parade met invulassistentie door politie en imams werd gehouden om een onwelgevallig geluid te smoren waar die prutsers in de Tweede Kamer geen grip op krijgen - laat staan dat ze de oorzaken van de maatschappelijke onvrede die er aan ten grondslag ligt weten te stelpen. Dus nu kan het bestaan dat een paar jankzandnegers en hun helper whiteys 500 euro kwetscash eisen van Wilders omdat ze zich beledigd voelen. De vorige zitting was een zootje. Er was ruzie over het gekozen moment voor het verweer (te vroeg, volgens Knoops, die meer voorbereidingstijd wilde). De pleitnota was gelekt. En de aanklager heet Wouter Bos, dat is ook gewoon niet handig. Hoe het ditmaal verloopt, bepaalt of het proces verder gaat. Krijgt Knoops gelijk, dan stopt het proces. Maar dat zal wel niet, want Wilders lijkt veroordeeld te moeten worden. De inhoudelijke zitting staat gepland vanaf 31 oktober. Saskia Belleman is er bij in de beveiligde rechtbank op Schiphol en zowel de NPO als RTL hebben een livestream:

Reaguursels

Inloggen

Wilders gaat hier gewoon winnen maar wat een poppenkast!!!

old shaterhand | 23-09-16 | 20:46

Het vreemde en meest smerige van deze voorgedrukte aangiftes is de achterbaksheid waarmee het gepaard gaat.
-
Van de week zat een zekere Rob Oudkerk aan tafel bij een of ander NPO pauper programma, denk laat ik weer eens een keertje langer dan twee minuten kijken (zat één vrouw bij die wel wakker en bij de tijd is). Even die PVDA oetlul ge-googled en lol naast zijn hobby's hebben ze bij de PVDA (jaren terug al) het over kut-Marokkanen.
Maar dan alleen als ze denken dat de microfoon uit is!!! Maar stiekem niet!!!
-
Door achterbaks gedrag om te zetten in wensdenken en naïef beleid, kom je uiteindelijk uit op wanbeleid. Bewust foutief handelen is strafbaar!
Hoewel deze zaak wat complexer zal zijn, lijkt het me dat hier op z'n minst door het OM naar gekeken zal worden. Zeggen en ontkennen . . . fout doen tegen beter weten in . . .
-
Maar omdat het Wilders is, die het wel zegt zonder in de veronderstelling te zijn dat de camera's uit zijn gaan we aangifte doen? En gaat SamBami tegen Rutte tekeer, omdat Rutte een keer zegt (alleen niets doet) wat 80% van de Nederlandse-Nederlanders vinden van zo'n betoging in Rotterdam (20% is verloren in GL/PVDA/D66 waanideeën en geestelijk opgegeven).
-
Normaal stem je voor een partij omdat ze het dichtst bij jouw eigen ideeën liggen, nu heb je gewoon een scherpe afkeer van zo'n achterbakse partij als de PVDA (GroenLinks kan het overigens nog beter). Dan spreekt men zo langzamerhand van een kloof en ja daar is de PVDA voor verantwoordelijk, maar daar heeft de media het niet over!
Wel de tegenreactie bekritiseren maar niet de bron? bah,

bananabanana | 23-09-16 | 19:51

www.youtube.com/watch?v=4yyPkfdLLl0 Het betoog tussen Rutte en de rest van de Tweede kamer is duidelijk. “Pleur op” naar waar je vandaan komt, kan niet. Het dispuut wordt echter wel in het Parlement beslecht. De Hoge Raad dient hieruit zijn conclusies te trekken, en de zaak tussen Wilders en de vele aangiften tegen hem wegens “Minder Marokkanen” te seponeren, met als reden dat dezelfde indieners van aangiften tegen Wilders geen aangiften tegen Rutte wegens “Pleur op” hebben ingediend.

rmstock | 23-09-16 | 19:49

Het is niet erg dat Rutte niet wil samenwerken met Geerd, er zijn bij de VVD genoeg andere die dat wel willen. Ik denk dat de VVD top ook zo langzamerhand doodziek van die Rutte wordt en er zo snel als mogelijk van hem af wil.

Boy Cot | 23-09-16 | 19:17

is er ergens een samenvatting te zien?

Wutbürger_ | 23-09-16 | 18:53

Hahaha. Zal Jackie even balen dat afgelopen dinsdag het kabinet Wilders I zichzelf openbaarde. ;)

Pierre Tombal | 23-09-16 | 18:38

G*dT dat was een geleerd betoog van meester Knoops...
Paarlen voor de zwijnen, helaas!
Ome Geert wordt bewust misverstaan en moet juridisch uitgeschakeld worden door de beroepsmoslims en hun zaakwaarnemers.
Criminele Marokkaan is zolangzamerhand een pleonasme geworden;-)
*CcMed*

kapitein oosterlng | 23-09-16 | 18:01

@Pieter V | 23-09-16 | 17:46

OK, niet alleen "katholieke" beroeps-jodenhaters maar ook nog zelfverklaarde moreel superieuere kinderneukers.
Altijd lastig om volledig te zijn.

Pieter V | 23-09-16 | 17:48

@Lewis Lewinsky | 23-09-16 | 17:25

Bedankt, ik heb dat gemist.
Heeft die Jackdawn dan ook bij de jezuïeten op sgool gezeten, net zoals Van Agt en de vele andere "katholieke" beroeps-jodenhaters?

Overigens heb ik de indruk dat 'the Jackdawn' mogelijk de poepluiers net is ontgroeid en zo niet de pubertijd niet goed heeft kunnen afronden.

Misschien wel een blaaskaak van de VvD-Jugend.
Als dat in de toekomst de VvD moet redden dan maak je de borst maar nat.

Pieter V | 23-09-16 | 17:46

Toch apart. Rutte wil niet meer met de PVV samenwerken als Wilders geen afstand neemt van zijn 'minder, minder, minder', maar zelf zegt hij dat Turken die zich geen Nederlander voelen misschien beter op kunnen pleuren... Maar goed dat de VVD zogenaamd niet met de PVV wil samenwerken vanwege 'minder, minder, minder' is natuurlijk slechts voor de buhne. Het is de bekende tactiek van de VVD om een stem op de PVV als nutteloos te proberen neer te zetten in de hoop dat mensen toch naar de VVD overstappen of zelfs helemaal niet gaat stemmen. Trap er niet in mensen!

freelux | 23-09-16 | 17:44

@Is dit nog nieuws? | 23-09-16 | 11:41

Nee hoor deze onvoorstelbare sukkel heeft nu eenmaal niet meer intelligentie dan een garnaal hetgeen wordt bewezen door het feit dat hij dat hier vrijwel dagelijks zelf in zijn plempsels bewijst.

Bovendien was hij vast vergeten zijn medicatie op tijd in te nemen.
Allemaal erg sneu dus maar past perfect in de slachtoffercultuur die hier door het geïmporteerde intellect is gecreëerd.

Pieter V | 23-09-16 | 17:32

@the Jackdawn | 23-09-16 | 17:03

En weer dat riedeltje over weglopen.
Wilders heeft principes en dat is iets waar de gevestigde politiek partijen al lang een broertje aan dood hebben.
Zoals de wind waait, waait mijn jasje.

Hou toch op eens man en zie nu eindelijk eens in dat Rutte een trekpop is van de EU dictators met Merkel als alleenheerser die graag in de geschiedenis herinnerd wil worden als degene die het Europese autochtone bevolking heeft uitgeroeid en hun cultuur en habitat heeft vernietigd.
En dat geheel in overeenstemming met het door die EU-misdadigers geadopteerde misdadige Coudenhoven-Kalergi plan waarvoor zij dan ook al onderscheiden is.

Pieter V | 23-09-16 | 17:27

@Pieter V | 23-09-16 | 17:10
De man met het jackdawn-syndrome is een antisemiet:

*De PvdA heeft als partij van invloedrijke joden geen plaats in Nederland dus wordt het tijd dat de partij uit Nederland verdwijnt.
the Jackdawn | 20-08-16 | 20:25*
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/08/...

Lewis Lewinsky | 23-09-16 | 17:25

Ik voel me diep,ja zelfs tot op het bot beledigd door Rutte die mij een "tokkie" noemde omdat ik mijn verontrusting uitsprak over de verregaande en zeer gevaarlijke islamisering van ons Nederland. Mag ik ook ff €500 vangen? Dat maakt dan totaal €1500 omdat ik ook nog €1000 krijg van de grootste oplichter en leugenaar van het land. Maar dat kan ik vast wel op mijn buik schrijven. Want ik ben een blanke echte Nederlander en ook nog eens geen aanhanger van de levensgevaarlijke duivelse sekte die zich islam noemt.

Harihakbar | 23-09-16 | 17:23

@the Jackdawn | 23-09-16 | 17:10

Zelfs uiterst gewelddadige mocrocriminelen met een strafblad zo lang als een pleerol maar slechts in het bezit van een tijdelijke verblijfsvergunning konden volgens het VvD "crime fighters" duo Peppi en Kokkie niet worden uitgezet.

Het zijn dus de policor ultralinkse debiele VvD-ers die het tuig graag hier houden.

VvD = een grote muil maar aanpakken ho maar.

Pieter V | 23-09-16 | 17:17

@Lewis Lewinsky | 23-09-16 | 16:40

the Jackdawn liegt per definitie. Dat is een pathetische afwijking van alle VvD-ers in dit tijdsgewricht.
Ze worden in de liegkunde opgevoed door hun grote leider Pinocchio, aka Mark, met als belangrijkste assistent van dit moment Van der Steur.

Een paar zijn er al afgevoerd want die hadden het hoofdstuk 'cover-up' nog niet goed onder de knie.

Pieter V | 23-09-16 | 17:10

diek | 23-09-16 | 17:04
"Het uitzetten van criminele immigranten is een gewone zaak in Denemarken."

In Engeland ook, sterker nog wanneer je een UK paspoort krijgt mag je je oude nationaliteit niet opgeven omdat men het recht wil houden je terug te sturen naar land van herkomst.
Daarom is opgeven van de oorspronkelijke nationaliteit zo'n domme eis van Wilders. Het lijkt er wel op dat Wilders de criminelen in Nederland wil houden a 187 euro per dag

the Jackdawn | 23-09-16 | 17:10

Volgens mij kunnen ze Geert niet veroordelen omdat dat een precedent schept.

Accident_Prone | 23-09-16 | 17:08

@jackdawn. Het uitzetten van criminele immigranten is een gewone zaak in Denemarken. Als dat via de wet on nederland wordt ingepast krijg je al snel minder marrokanen. #minder.

diek | 23-09-16 | 17:04

@komtdatschot | 23-09-16 | 13:05

Inderdaad! Dat ESM "verdrag"!
Het land voor miljarden met schulden opgezadeld door een demissionair kabinet waarvan de premier het nodig vond om iedereen die hem smeekte om dat niet te doen gezien de ondraaglijke exposure voor de belastingbetalers werd geschoffeerd.

Een ESM misbaksel waar ongekozen despoten met het geld kunnen doen en laten wat ze willen en zelfs miljarden van EU landen binnen een week kunnen opeisen zonder dat ook maar enig verweer mogelijk is.

Ongekozen despoten die op geen enkele manier verantwoording hoeven af te leggen, zelfs niet bij crimineel gedrag want daarvoor zijn zij onaantastbaar verklaard.

Zij er nog steeds mensen die er aan twijfelen of de EU een criminele dictatuur is met Merkel als alleenheerser?

Pieter V | 23-09-16 | 17:04

@jackdawn. Het uitzetten van criminele immigranten is een gewone zaak in Denemarken. Als dat via de wet on nederland wordt ingepast krijg je al snel minder marrokanen. #minder.

diek | 23-09-16 | 17:04

Pieter V | 23-09-16 | 16:41

Natuurlijk ben ik het niet eens met een aantal zaken, ik vind alleen dat de doelstellingen van de VVD realistischer zijn. Er is in Nederland een groep dolende slachtoffers van de crisis en bij gebrek aan geloof wordt nu achter een politieke messias aangelopen. Probleem met die man is dat het eigenlijk een politieke hooligan is die de democratie in Nederland dus danig beïnvloedt dat elke partij naar het midden gedwongen wordt. De partij van Wilders toont alleen maar aan dat stemrecht niet voor iedereen is weggelegd en daarom misschien bij sommige mensen ontnomen worden.
Dat de VVD nu leidend is in het midden kan ik alleen maar toejuichen en dat daar compromissen voor gesloten worden begrijp ik. Ik stem liever op een partij die me iets geeft ipv die mij gratis bier beloofd maar wegloopt voor zijn verantwoordelijkheid als er betaald moet worden.

the Jackdawn | 23-09-16 | 17:03

Wat een blamage dat het OM totaal geen weerwoord had op het preliminaire betoog van Knoops. Of erger wellicht: niet in staat was tot een inhoudelijk weerwoord.
Een beetje jurist wil toch weten wat de rechtbank van de aangevoerde punten vindt en verdedigt zijn standpunt dan inhoudelijk, en dan in plaats daarvan aankomen met de simpele repliek: 'nou, dat zien wij anders', zonder uit te leggen waarom. als ik de rechtbank was wist ik het wel. Alleen jammer dat we dan Knoops niet meer te zien en te horen krijgen.

kaasfondue | 23-09-16 | 17:02

@the Jackdawn | 23-09-16 | 16:49

Hoe hij dat wilde doen heeft hij al zo dikwijls in detail uitgelegd, ook voor die bewuste avond maar voor verstandelijk gehandicapte VvD-ers (aanhangers van de Vereniging van Dieven)zoals Jackdawn is dat te moeilijk om te begrijpen.

Pieter V | 23-09-16 | 17:02

@komtdatschot | 23-09-16 | 13:05

Inderdaad! Dat ESM "verdrag"!
Het land voor miljarden met schulden opgezadeld door een demissionair kabinet waarvan de premier het nodig vond om iedereen die hem smeekte om dat niet te doen gezien de ondraaglijke exposure voor de belastingbetalers werd geschoffeerd.

Een ESM misbaksel waar ongekozen despoten met het geld kunnen doen en laten wat ze willen en zelfs miljarden van EU landen binnen een week kunnen opeisen zonder dat ook maar enig verweer mogelijk is.

Ongekozen despoten die op geen enkele manier verantwoording hoeven af te leggen, zelfs niet bij crimineel gedrag want daarvoor zijn zij onaantastbaar verklaard.

Zij er nog steeds mensen die er aan twijfelen of de EU een criminele dictatuur is met Merkel als alleenheerser?

Pieter V | 23-09-16 | 16:52

Mark "Pleurop" Rutte wordt natuurlijk niet vervolgd, maar komt er vanaf met een oorvijg van Pechtold in de tweede kamer. Dat de Tweede Kamer in het geval van Wilders doorverwijst naar het Openbaar Ministerie zegt meer dan genoeg. De aanklacht van het OM tegen Wilders in opdracht van het Kabinet Rutte is een politiek wapen om de PVV in de komende verkiezingen lam te leggen. De campagne tegen Wilders en de PVV begon al tijdens de diverse Paarse kabinetten van Balkenende.

rmstock | 23-09-16 | 16:50

Lewis Lewinsky | 23-09-16 | 16:40
"Wilders heeft ervoor gepleit om dit politieke proces te beëindigen. Dus jij liegt."

Zo pak jij het op, ik vind dat Wilders een goede zaak heeft wanneer hij zegt dat de mensen thuis duidelijkheid moeten krijgen wat nu wel mag en wat niet mag. Reden te meer om een rechter naar de uitspraken te laten kijken.
Wilders heeft gelijk dat minder minder een gevoel is wat bij mensen leeft maar wat nu als Wilders misbruik gaat maken van de gevoelens van mensen en roept dat hij het gaat regelen. Ik ben benieuwd naar het plan wat Wilders heeft om minder minder Marokkanen in Nederland te krijgen. In de TK hoeft hij niet te antwoorden maar een rechter zal hij antwoord moeten geven.

the Jackdawn | 23-09-16 | 16:49

@the Jackdawn | 23-09-16 | 15:32

Zelfs toen de VvD onder het ultra linkse, partij ondermijnend en toeterend, sujet Dijkstal de principes van de VvD in de kliko flikkerde? Net zoals Rutte nu ook doet?

Dat was voor mij genoeg reden om die hele landverradersclub de rug toe te keren.

Gezonde bedrijven prima en hard nodig, maar heel het land aan de duivel overdragen om leuke vriendjes te hebben is voor mij het einde van zelfs maar een greintje interesse voor deze gedegenereerde club van Vollidioten en klaplopers.

Wel eens goed gekeken naar die zeldzame klootviool Van der Steur? Opstelten en Teeven ook echt een succesverhaal hoor!

Dijkstal en Rutte waren / zijn linkse mollen die de principes van de VvD hebben verkwanseld uit puur eigenbelang.

Pieter V | 23-09-16 | 16:41

@the Jackdawn-syndrome | 23-09-16 | 16:37
Wilders heeft ervoor gepleit om dit politieke proces te beëindigen. Dus jij liegt.

Lewis Lewinsky | 23-09-16 | 16:40

Uitstekend pleidooi van Wilders waarom de rechtszaak door moet gaan. De PVV-adepten snappen het niet dus kan het beter door een rechter beoordeelt worden.

the Jackdawn | 23-09-16 | 16:37

Als het politieke proces niet eindigt op 14 oktober, gaat het verder op 31 oktober om half tien.

Lewis Lewinsky | 23-09-16 | 16:35

Vrijdag 14 oktober 10 uur in Den Haag wordt de uitspraak voorgelezen.

Lewis Lewinsky | 23-09-16 | 16:32

Geweldige toespraak van Wilders.

Lewis Lewinsky | 23-09-16 | 16:30

Wilders aan het woord. Hulde, Geert!

Lewis Lewinsky | 23-09-16 | 16:24

@Bokito ergo sum | 23-09-16 | 11:13

Hadden we invloed op de uitslag kunnen hebben? Vertel!

Pieter V | 23-09-16 | 16:20

@Nuchternederland | 23-09-16 | 11:24

Neem eens een stevige borrel! Misschien helpt dat om uit je depressie te komen.
Of keek je net even naar het product dat je zelf in de wc-pot hebt gedeponeerd?

Pieter V | 23-09-16 | 16:18

@Umberto die trotzoni | 23-09-16 | 09:57

Die jeugd is heel systematisch door hun ouders, die veelal de achterlijk of te beroerd waren om Nederlands te leren, opgehitst om de ongelovigen het leven zuur te maken.

25 jaar geleden liep dat naffer straattuig al te blèren "wacht maar tot wij hier de baas zijn" als iemand het gore lef had om een opmerking te maken over hun buitensporig asociaal en intimiderend gedrag.
En dat hadden die knulletjes zelf bedacht?

Kijk eens naar de reacties van de mocro's als er eindelijk weer eens een landgenoot wordt opgepakt voor een waslijst aan gewelddadige misdaden.

Kunt u zich de reacties nog herinneren van de familie na de overval op de juwelier in Deurne waarbij hun zoontje helaas werd doodgeschoten?
Met een pistool op een juwelier schieten was een beetje slordig maar het was toch zo een goed jong! En die juwelier die na een serie eerdere overvallen eveneens door dat mocrotuig zichzelf ging verdedigen, dat was pas erg.

En dit soort reacties van de naffer criminele brigade (het straattuig plus de hele familie) hebben we al zo vaak zien voorbij komen.

Dat is waar Wilders het over had.

Pieter V | 23-09-16 | 16:14

Ik ben het eens met Knoops dat de rechter niet moet oordelen, laat het Nederlandse volk oordelen over Wilders in een referendum.
Moet de PVV verboden worden Ja of Nee, heel simpel en super democratisch volgens Wilders en Thierry Baudet zelf.

the Jackdawn | 23-09-16 | 16:03

Als je minder, minder, minder Fransen roept, is er ook niets aan de hand. (Goedemiddag beste mensen)

Ing. Van der Pik | 23-09-16 | 16:02

"Niemand die hier iets van weet."
@rmstock | 23-09-16 | 15:18
Waarom zou de Rechtelijke Macht zich daar druk over maken, die Rechter is daar naar mijn mening bewust neer gezet. De eerste Recht zaak tegen Wilders is geheel mislukt, dus een tweede vrijspraak kunnen ze zich niet veroorloven.

FreeVogelaar | 23-09-16 | 15:42

Poes Fiep | 23-09-16 | 12:13
"Wat is je stemadvies voor mensen die zoveel mogelijk van de Islam afwillen, Jackdawn?"

Dat los je niet op met stemmen, het christendom is ook met oorlogen en het zwaard gebracht en wordt nu als normaal gezien terwijl het een godsdienst uit de woestijn is die niets heeft met Europa, zo zal het ook gaan met de islam.
Nu Wilders zelf heeft aangegeven dat hij niet wil regeren omdat hij weigert compromissen te sluiten moeten de PVV-adepten wel gaan stemmen en niet overlopen naar de SP.
Voor je het weet heb je een linkse regering die meer geld naar de zorg en uitkeringen loost ipv Defensie, Veiligheid en Infrastructuur. Daarom mijn stemadvies blijf PVV stemmen om Rutte 3 af te dwingen.

the Jackdawn | 23-09-16 | 15:38

@raskol | 23-09-16 | 09:35

Maar ja, "alle kazen moeten dood" mag door de kutturken en het mocroschorem vrijwel dagelijks ongestraft de wereld in geslingerd worden.

Daar is nog nooit tegen opgetreden, evenmin tegen haatzaaiende imams. Er zijn tientallen meldpunten voor discriminatie maar ik ken niemand die ooit met succes aangifte heeft kunnen doen tegen een geïmporteerde, of hier lokaal gefabriceerde, nageboorte wegens discriminatie of bedreiging.

Dan wordt je naar huis gestuurd met de boodschap "Niet doen hoor, ze weten waar je huis woont".

Dit land wordt geregeerd door criminelen die hun reet afvegen met de grondwet.

Pieter V | 23-09-16 | 15:37

telelezer | 23-09-16 | 12:18
"Ik vermoed dat u "Denk" stemt..?!"

Nee hoor, heel mijn leven al VVD.

the Jackdawn | 23-09-16 | 15:32

En dan hier de `smoking gun' over Rechter van Rens die de tweede zaak Wilders voorzit : Bij VAN LIEMPT LIVE van 18 Maart www.youtube.com/watch?v=VtSVX7AVgiE op min 27:00 Hiddema : "Bij Coen Verbraak `Kijken in de Ziel' verklaarde een Rechter als volgt : "Bij de selectie van Rechters het voor hem onbestaanbaar zou zijn dat een PVV-lid tot de Rechterlijke macht zou worden verheven" Ja zegt van Liempt, die Rechter dat is dus diezelfde Rechter die de zaak Wilders voorzit. Hiddema: 'Wat is dat? is dat diezelfde Rechter? Ik ben blij dat ik bij jullie in de uitzending ben uitgenodigd, want dit is voor mij een verrassing. Ik heb het nieuws een beetje gemist. Nou dat is ronduit schandalig van die Rechter, maar die uitspraak heeft dus in de Rechterlijk Macht geen rimpeling ten wege gebracht. Geen enkele reactie. Niemand die hier iets van weet."
rmstock | 02-06-16 | 05:37
Heeft Rechter van Rens een familie verwantschap Supreme Court Associate Justice Elena Kagan ? Er is wel enige gelijkenis.

rmstock | 23-09-16 | 15:18

Een van de slechtste verweren die ik ooit van een OM heb gehoord.
Klaarblijkelijk zijn ze echt dom. Andere conclusie is moeilijk te trekken.
Een schoolverweer door studentjes, zo lijkt het wel.

A3an | 23-09-16 | 15:18

Ze struikelt nogal over haar woorden en komt onzeker over. Ik vraag me daarom af of ze zelf achter haar eigen woorden staat, of dat ze een verplicht nummer moet doen, wellicht tegen haar zin...

Spittertje | 23-09-16 | 15:13

Als mensen een 'vrije wil' hebben, dan is het eveneens hun keuze om zich beledigd te voelen.

KlaasGoudsekaas | 23-09-16 | 15:11

Er was eens een tijd dat we veroordeeld werden omdat we minder Duitsers wilden.

enohPi | 23-09-16 | 14:39

Jan, Leiden | 23-09-16 | 13:39
Kuzu heeft toch al een onderzoek aan zijn broek vanwege fraude met onroerend goed, in de vorige gemeente waar hij wethouder of zoiets was, of nee het was Ozturk,https://www.nrc.nl/nieuws/2016/06/14/de-zaken-van-selcuk-ozturk-2710952-a1507158, sorry Peppi en Kokki probleem.
Kuzu is wel veruit de meest glibberige van de twee, dat wel.

corbiere | 23-09-16 | 14:35

Ach Knoopsje nou tochies.
Wanneer jij echt serieus denkt dat Wilders die flauwekul van hem niet zo bedoeld heeft, gut, Knoopsje, ik dacht toch echt dat je iets intelligenter was.

Maar duidelijk niet intelligent genoeg om je goede naam niet te verbinden aan een manipulator maar ik dacht toch slim genoeg om je goede naam niet te laten verzeiken door dit proces.

Geld maakt rauwe bonen zoet, blijkt.

mallekater | 23-09-16 | 14:21

Een veroordeling van Wilders zou Wilders en zijn aanvang goed uitkomen. Vrijspraak ook. Hij heeft al gewonnen. Al lijkt het dat hij kan verliezen. Uiteindelijk wordt iedereen ontmaskert, polariseert de maatschappij en wordt het duidelijk wie de vijand is.

heilgeil | 23-09-16 | 14:18

necrosis, 09.06

En jij gelooft echt dat dat hele gezwets van Wilders helemaal toevallig is ontstaan?
Schat je jouw held ZO DOM in??
Hij wilde deze reactie, en de weg er naar toe was zorgvuldig ingestudeerd.

Want wat jij nu suggereert is dat Wilders compleet achterlijk en debiel was.... dat geloof je zelf niet, toch??

Of???

mallekater | 23-09-16 | 14:16

Volgens mij was het toch echt het publiek in die zaal die 'minder, minder, minder' scandeerde.
necrosis | 23-09-16 | 09:06

Nadat hij eerst twee andere vragen met 'minder, minder' had afgevuurd. Zoiets heet uitlokking, hij legde de woorden in de mond van zijn publiek. En dan 'dan gaan we dat regelen' is ook een uitspraak waarvan hij best wist dat men die niet zou uitleggen als 'dan gaan we geselecteerde personen vragen weg te gaan', maar als 'uitzetten die hap. '

Verder moet je idioten die rare dingen roepen niet vervolgen, maar verbaal terugpakken. Al is dat een techniek die Wilders ook niet zo goed beheerst, die beperkt zich tot sneren en boze 'ontsla die man' als je hem onderbouwd aanpakt.

Bruine Beer | 23-09-16 | 14:08

-weggejorist-

telelezer | 23-09-16 | 14:01

"Het hart zit niet echt aan de linkerborstzijde."
@ McMarx | 23-09-16 | 13:53
.
De symptomen van een hartaanval kunnen van persoon tot persoon variëren.De meest voorkomende waarschuwingssignalen van een hartaanval zijn de volgende:
.
(Note: Niet volledig geciteerd!)
Pijn of ongemak op de borst.
De meeste hartaanvallen zorgen voor ongemak in het midden of de LINKERZIJDE van de borst. Het kan aanvoelen als druk op de borst, knijpen, volheid, of gewoon pijn. Het kan ook voelen als brandend maagzuur of indigestie. Het gevoel kan mild of ernstig zijn.
Ongemak in het bovenlichaam. Je kunt last hebben van pijn of ongemak in een of beide armen, de rug, schouders, nek, kaak of bovenste deel van de maag (boven de navel).

telelezer | 23-09-16 | 14:00

Petje af voor mr. Knoops. Ik wens het OM veel succes, nu ze al uren voor amateurs worden uitgemaakt...

Petrus Poortwachter | 23-09-16 | 13:58

@telelezer | 23-09-16 | 11:17
Het hart zit niet echt aan de linkerborstzijde.

Rest In Privacy | 23-09-16 | 13:53

Simpele vraag aan alle bevooroordeelde Wilders Haters:
.
Weigert Wilders om vrouwen een hand te geven?
Bespuugt Wilders meisjes en vrouwen?
Randt Wilders meisjes en vrouwen aan?
Slaat Wilders meisjes en vrouwen in elkaar en noemt ze k.k.hoeren?
Hakt Wilders hoofden af?
Steekt Wilders weerloze gevangenen in brand.?
Verzuipt Wilders weerloze gevangenen?
Laat Wilders bommen ontploffen in steden en op door vrouwen en kinderen drukbezochte markten?
Schiet Wilders met opzet raketten af op ziekenhuizen en scholen?
Vermoordt Wilders filmmakers als ze een film maken over hoofddoekjes?
Bedreigt Wilders democratisch gekozen volksvertegenwoordigers met de dood als ze toevallig iets zeggen wat hem niet zint?
Gaat Wilders met kalashnikofs naar vreedzame drukke steden om honderden onschuldigen medogenloos af te maken in discotheken en in de straten?
Gaat Wilders naar het strand om onschuldige westerse toeristen (inclusief hun jonge kinderen) af te maken?
Vermoordt Wilders tekenaars omdat ze iets tekenen wat hem niet bevalt?
Slaat Wilders conducteurs het ziekenhuis in omdat ze om zijn kaartje vragen?
Gaat Wilders midden op staat liggen bidden?
Roept Wilders op tot geweld ipv keer op keer te benadrukken dat we het echt democratisch en geweldloos moeten houden?
Stenigt Wilders vrouwen en homo’s?
Besnijdt Wilders machteloze jonge meisjes?
Berooft en vermoordt Wilders juweliers?
Berooft Wilders gepensioneerden en slaat ze het ziekenhuis in omdat ze joods zijn?
Is Wilders een inbreker?
Verschijnt Wilders regelmatig in Opsporing Verzocht voor steeds vaker begane misdaden?
Roept Wilders op tot moord op iedereen die anders durft te denken?
Gooit Wilders joden en homo's van het dak af met het hoofd naar beneden?
Roept Wilders op om collega's door het hoofd te schieten?
Trapt Wilders meisjes in elkaar omdat ze korte rokken dragen?
En ga zo maar eindeloos door;
en door
en door

telelezer | 23-09-16 | 13:51

We moeten in dit land zeker minder-minder-minder moslims krijgen, maar gelukkig is het OM een selectief stel prutsers, de rechterlijke macht een slappe D66 hap en dit proces tegen Wilders er een met enkel en alleen politieke intenties, dus kunnen wij hier rustig doorgaan met het aanzetten tot haat jegens het grootste haatgeloof op aarde, de islam.

ZSU-23-4 | 23-09-16 | 13:51

Is er ook niet ergens iets door Kuzu gezegd of door hem is gesteund waarmee hij voor de rechter kan worden gebracht? Of is het in dit scheiterig land dan de aangifte weer niet nodig?

Kopje thee iemand?

Jan, Leiden | 23-09-16 | 13:39

-weggejorist-

komtdatschot | 23-09-16 | 13:36

Wat ik nergens in de hele discussie terug zie is dit : Wilders vraagt aan een zaaltje vol mensen : "wilt u meer of minder marokkanen ". De zaal geeft als antwoord ; "minder, minder". De zaal had ook kunnen antwoorden Meer, meer. En misschien zouden ze dat ook wel gedaan hebben als er niet zo vreselijk veel misdaad is door marokkanen.
Wilders zei als antwoord :"dan gaan we dat regelen"
Vraag : wie zei nou dat er minder marokkanen in Nederland moet zijn ? NIET Wilders dus.

EvertsNL | 23-09-16 | 13:28

Best lache met Greet. Beetje achterlijk geloof bashen enzo. Maar soms gaat hij iets te scherp door de bocht. Door bijvoorbeeld de familie van Nederlandse wetsovertreders met meerdere paspoorten uit te willen zetten. Dan komen z'n megalomane trekjes naar boven. Jammer want hij zegt ook veel goede dingen.
youtu.be/jj8Yl48jg68

Ravissant | 23-09-16 | 13:26

joost2 | 23-09-16 | 12:46

Nou die rutte is helemaal geen mp van us holland maar een zetbaasje van Brussel.

De kuch oppositie is helemaal geen oppositie maar de onderknuppels van Brussel.

Die rutte weet dat maar al te goed dus die kan rustig alles bij elkaar staan liegen en bedriegen want hij weet toch wel dattie ermee wegkomt.

En dat erbij als rutte oppleurt staat er een hele rij liegers en bedriegers om het over te nemen.

Die hoeven nog geeneens uit de vvd te komen maar ook uit de andere dhimmi partijen van Brussel

Wat mij nog het meest tegenstaat is het feit dat de meerderheid van de kiezers daar allemaal zelf voor gekozen hebben.

Het verraad van lissabon en het esm verraad is door de 2de kamer erdoor gejaagd alsof het niks was en de gemiddelde burger maar weer gezellig stemmen op de dhimmi partijen van Brussel.

Zeg nou zelf dan vraag je toch om types zoals een rutte.

komtdatschot | 23-09-16 | 13:05

Er is helemaal nog geen rechtszaak. Als het Hof het OM niet-ontvankelijk verklaart komt die rechtszaak er niet.

@Lupuslupus | 23-09-16 | 12:56
Dat weet ik al wel, maar ik suggereer slechts de hoop van Links.

FreeVogelaar | 23-09-16 | 13:02

Zeker als het vonnis in de achterkamertjes al bij voorbaat is gevallen.
FreeVogelaar | 23-09-16 | 12:38
.
Er is helemaal nog geen rechtszaak. Als het Hof het OM niet-ontvankelijk verklaart komt die rechtszaak er niet.

Lupuslupus | 23-09-16 | 12:56

Ach, justitie en rechters maken van Wilders een politiek proces, hen opgedrongen door zijn ( linkse) politieke vijanden, die hem ongestraft demoniseren, zoals zij dit ook bij Fortuyn deden.
Rutte niet ,die mag alles zeggen.
"Turken pleur op b.v."
Is daar nu zo'n groot verschil, als iemand zegt:"minder, minder Marokkanen?"

Er worden grappen en grollen gemaakt door Rutte, hij loopt over van zelfoverschatting, besodemieterd het kiezersvolk op alle fronten, zelfs het linkse TV journaille loopt als een schoothondje achter hem aan en zien hem als een soort pop-idool.
( schoolkinderen die op het Binnenhof "selfies " maken met Rutte, worden uitvoerig op TV vertoond -"kijk eens hoe populair ik ben")
ze vinden hem zooo leuk, en hij neemt een arrogante houding aan om ons alvast te laten weten dat hij weer MP wil worden. Wat God verhoede.
Hij vindt die baan leuk zegt hij.
Zelden zo'n narcistische politicus meegemaakt in Nederland.

Het verbazing wekkende is dat de meeste journalisten vandaag de dag,die vroeger wel eens op zoek gingen naar de echte waarheid en kritiek hadden als iemand uit de politiek duidelijk de kluit belazerde, gewoon het volk voor loog en met een nooit gemeend excuus wegkwam, nu slijmen en kritiekloos tegenover hem zitten.
Rutte wel, hij manipuleert mensen,wil aardig gevonden worden en zet ze op het verkeerde been.

Rutte heeft n.l. in Nederland helemaal niks gepresteerd, dan als een cabaretier opgetreden en ons toneelstukjes voorlas.Fouten gemaakt bij het leven, zoals geldsmijterij naar Brussel, de MH17,negeren referendum van de Nederlandse kiezer, de verkiezingsbeloften, de kwaliteit op het gebied van veiligheid en het immigratie probleem is onder hem volledig uit de klauw gelopen en zal ons zeer veel geld
( belastingen dus) kosten in de komende jaren.
Geen journalist die daarover praat.
Het wordt onbetaalbaar die duizenden geluks/asiel/vluchtelingen zoekers etc. "Dankzij Rutte".
Wel is hij verantwoordelijk dat de kwaliteit van ons leven in Nederland slecht is geworden, de mensen bijna nergens meer in de overheid vertrouwen hebben, zich onveilig voelen en onder Rutte zich uitgeperst voelen als citroenen, door te hoge belastingen en voor veel mensen veel pijnlijke bezuinigingen.
En dan brutaal zeggen dat HIJ dit allemaal zo goed gedaan heeft waardoor onze economie met 1.6% is gestegen, wat een werkelijk te verwaarlozen percentage is.Maar WIJ hebben dit gedaan, niet de politiek onder Rutte.

Rutte strooit met leugens en bedrog en is een beste politieke praatjesmaker ooit, die echter helemaal niks voorstelt.
Als je gewoon je verstand gebruikt, kijkt en ziet en luistert naar hem met zn talrijke "one-liners", moet je wel een heel dom mens zijn om deze leugenaar niet te doorgronden.
Er is n.l. niks echts aan hem.Een geheim privé leven, geen vrouw, geen gezin,geen verantwoordelijkheid dus want dat kent hij niet.

Voor Rutte geldt m.i. maar een ding en dat is: "pleur zelf ook maar op ".

joost2 | 23-09-16 | 12:46

@GS410 | 23-09-16 | 12:30
Zeker als het vonnis in de achterkamertjes al bij voorbaat is gevallen.

FreeVogelaar | 23-09-16 | 12:38

@dijkbewaker

Helemaal mee eens. !

waarzeggertje | 23-09-16 | 12:32

Het duurt allemaal te lang voor de mensen daar. Vinden het vervelend dat Knoops zo uitgebreid zijn verhaal doet. Kut hé? Dat Knoops zijn huiswerk heeft gedaan.

GS410 | 23-09-16 | 12:30

@Kaan78 | 23-09-16 | 11:17
Kuzu die goed Nederlands spreekt??? *proest* Enige zelfreflectie is u ook echt totaal vreemd hè.

Verder: Wilders moet voor het gerecht wegens "minder", maar als een stel Turken op camera(!) in een openbaar YouTube filmpje overduidelijk oproepen tot het vermoorden van "alle k.k.kaaskoppen" dan is er ineen geen vuiltje aan de lucht?!? Dan is het geen racisme?!? Ongelofelijk wat er van dit land geworden is, je verzint het gewoon echt niet. En verder hoop ik dat hij deze rechtszaak dik wint. Munitie genoeg qua vergelijkend warenonderzoek en waarom dáár niets mee gedaan is.

Sjefke7807 | 23-09-16 | 12:30

Poes Fiep | 23-09-16 | 11:28 MIsschien is hij (Geert Wilders)karakterologisch ook niet voorbestemd om goed samen te werken.
------

Integendeel lijkt me de realiteit aan te geven. Karakterologisch is HIJ een van de beste samenwerkers.
Er zijn er namelijk velen die net als Wilders een politieke partij wilden en willen beginnen voor het goede doel. Alleen de echt goede samenwerkers krijgen zoiets voor elkaar plus veel goede beleidsvoornemens. Beiden heeft Geert Wilders wat de realiteit bewijst door zoveel burgers aan zich te binden naast de vaste kern die hem al sinds het begin steunen. Het samenwerken met politieke partijen die dit land steeds verder laten afglijden en daarmee door willen gaan is geen goede basis voor samenwerking. Meer islam en meer EU bemoeienis terwijl het minder... moet worden. De PVV wijkt niet van die koers af wat de PVV bestaansrecht geeft. Wie een slap aftreksel wil eindeloos bla bla, geen daden maar woorden, moet bij de andere partijen zijn. Werken heel goed samen om totaal niets te doen aan de echt grote problemen van deze tijd. (die ze trouwens zelf gecreëerd hebben om zelf bestaansrecht te veinzen) Moedwillig de burger blootstellen aan een moorddadige ideologie en wie zijn mond opentrekt kan voor de anti PVV D66 rechter verschijnen.

dijkbewaker | 23-09-16 | 12:27

"Een stem op Wilders is een stem op Rutte 3."
@ the Jackdawn | 23-09-16 | 11:39
.
Ik vermoed dat u "Denk" stemt..?!

telelezer | 23-09-16 | 12:18

Islam ies toch Friede. !!!

waarzeggertje | 23-09-16 | 12:15

@Bokito ergo sum | 23-09-16 | 11:13
Er ligt geen formulier klaar en tevens geen rood potlood. En aangezien die andere linkse Lösung ons ook niet zo ligt wachten wij gewoon rustig af tot volgend jaar maart.

Pierre Tombal | 23-09-16 | 12:14

Een stem op Wilders is een stem op Rutte 3.
the Jackdawn | 23-09-16 | 11:39

Ik weet niet of ik dit helemaal kan volgen.
Wat is je stemadvies voor mensen die zoveel mogelijk van de Islam afwillen, Jackdawn?

Poes Fiep | 23-09-16 | 12:13

Knoops krijgt ongetwijfeld per uur betaald.
T.H. | 23-09-16 | 10:17
.
Zoals ELKE andere advocaat dus wat is uw punt?

Lupuslupus | 23-09-16 | 12:12

Wat is het ergste wat Geert Wilders kan krijgen en wat zijn dan de directe gevolgen nadien voor zijn cariere?

BMCJG | 23-09-16 | 12:09

Je mag in dit land de Waarheid niet zeggen.
Want de Linkse Maffia is overal aanwezig. En vooral en altijd op kosten van de werkers in het bedrijfsleven.
Links betekent altijd: Ambtenaren, Trekkers, Gesubsidieerden en gepremieerden.
Kortom altijd leven van een Ander.

waarzeggertje | 23-09-16 | 12:08
-weggejorist-
Sinister-President | 23-09-16 | 12:05

De geringe belangstelling hier, waar toch veel mensen Wilders een warm hart toedragen is wel veelzeggend over wat er ook uitkomt, de echte uitslag gaat zijn.
Bokito ergo sum | 23-09-16 | 11:13
.
Het pleidooi/verzoek van mr. Knoops voor/aan de rechtbank is om het O.M. niet-ontvankelijk te verklaren in haar eis tot vervolging van Wilders. Als de Rechtbank het verzoek van mr. Knoops honoreert komt er dus geen nieuwe rechtszaak meer; dan wordt Wilders niet vervolgd.

Lupuslupus | 23-09-16 | 11:58

NPO en RTL verzorgen een live-stream over dit stompzinnige showproces. Dat doen ze met één reden: de rechter krijgt hiermee his finest moment of fame zodat hij eerder tot veroordeling over gaat.

pissebed | 23-09-16 | 11:57

Politiek proces.

Wilders, de martelaar van het vrije woord.

ProAsfalt | 23-09-16 | 11:50

Ik voel mij gekwetst door Klaver, Pechtold, Samson en klotskopturk omdat ze minderheden meer rechten en voordeeltjes (gratis zorg, gratis huisvesting, gratis leefgeld) geven dan aan de autochtone bevolking.

Uw Psychiater | 23-09-16 | 11:48

Dit proces over "minder Marokkanen" heeft niets met die (volgens Links strafrechtelijke) uitspraak van Wilders te maken. Maar met het feit dat de Linkse Politiek en hun strafeisers geen tegenwerking duld, tegenwerking in het islamiseren van ons land. Een goed voorbeeld zijn de algemene beschouwingen van gister, waar vooral de Linkse Politici als ware hyena's zich storten op de gewraakte uitspraak van Rutte.

FreeVogelaar | 23-09-16 | 11:47

Ik zou het combineren, minder en pleur op!

Extra.Paracetamol | 23-09-16 | 11:47

-weggejorist-

telelezer | 23-09-16 | 11:45

Minder? Wat is minder? Met minder los je het probleem van de criminele Marokkanen en potentiele moslimterroristen, die ongestoord hun gang kunnen gaan niet op. Hoeveel Marokkaanse kinderen zijn er sinds de minder vraag geboren? Hoeveel islamitische asielzoekers zijn er het land binnengekomen? Het wordt nooit minder, het wordt alleen maar meer, meer, meer.

contramien | 23-09-16 | 11:42

Kaan78 | 23-09-16 | 11:17
Link naar je waanideeën?

Is dit nog nieuws? | 23-09-16 | 11:41

@kaan78, te hilarisch voor woorden, deskundologen in deskundologie, zelfverklaarde intellectuelen laten nu eenmaal een slakkenspoor achter als een Turk, toegegeven, vrij goed Nederlands spreekt. De opluchting is voelbaar.

Bokito ergo sum | 23-09-16 | 11:41

Poes Fiep | 23-09-16 | 11:28
"Maar toch wil ik wel op hem gaan stemmen: want een sterke PVV helpt wel om het Islamprobleem te agenderen en bijv. de VVD op het rechte pad te houden. NOu ja, houden. Krijgen."

De PVV moet minimaal 35 zetels scoren om zeker te stellen dat Rutte 3 er komt. Wanneer Wilders het niet voor elkaar krijgt om 35 zetels te scoren bestaat er een grote kans dat we Klaver 1 krijgen met een links beleid.
Een stem op Wilders is een stem op Rutte 3.

the Jackdawn | 23-09-16 | 11:39

Kaan78 | 23-09-16 | 11:17

L.O.L. Jij bent zeker de leukste thuis?
Was je op vakantie? Er waren toch een aantal topics waar ik je trollensmoelwerk wel verwacht had.
Natuurlijk spreek die Koedoe die beste Nederlans met heelboel ttttt

Cobalt bomb | 23-09-16 | 11:38

@Pompenkoning | 23-09-16 | 10:16
edit voor bij vorige post

Cobalt bomb | 23-09-16 | 11:33

Je maakt wel nieuwsgierig. Als je in de ideenbranche zit dan moet je die verdedigen, met hand en tand, als je niet wil dat dit soort dievenbendes er zo mee wegrennen. Je kan geen zaken doen met de maffia, de maffia doet zaken met jou.
Wat betreft knuppel, neem een dik boompje. Ben je lekker lang bezig ;)

Cobalt bomb | 23-09-16 | 11:32

Juist aan linkerzijde zou men zich niet druk moeten maken over een veroordeling: er zijn er daar zat met een strafblad, zelfs wegens terrorisme...

Ik denk overigens niet dat de rechter het durft om Wilders het passief kiesrecht te ontnemen.

Guido | 23-09-16 | 11:31

Leestip: mocromaffia, eyeopener!😋

Rest In Privacy | 23-09-16 | 11:31

the Jackdawn | 23-09-16 | 11:17 : dat Wilders in de oppositie zal blijven is misschien ook maar beter: hij zal wel niet voldoende goede mensen kunnen krijgen om ministers e.d. te leveren, vrees ik. MIsschien is hij karakterologisch ook niet voorbestemd om goed samen te werken. Maar toch wil ik wel op hem gaan stemmen: want een sterke PVV helpt wel om het Islamprobleem te agenderen en bijv. de VVD op het rechte pad te houden. NOu ja, houden. Krijgen.
En: alleen al het feit dat een politicus voor de rechtbank staat vanwege een mening maakt het nodig op hem te stemmen. Een politicus moet elke mening kunnen hebben, in een democratie, lijkt mij.

Poes Fiep | 23-09-16 | 11:28

Als ik dus iemand een idioot noem, en hij zich "gekwetst" voelt, kan die mij aanklagen ?
Waar gaat de wereld heen...

Power2All4Ever | 23-09-16 | 11:28

Theo-Pim-Riv | 23-09-16 | 09:41
&
Schoorsteenveger | 23-09-16 | 10:01
.
& 1

telelezer | 23-09-16 | 11:24

En Wilders heeft gelijk tijd om zijn boek "Mijn Strijd" te schrijven.

the Jackdawn | 23-09-16 | 11:15
Bah.

Nuchternederland | 23-09-16 | 11:24

Je moet dus voortaan niet meer zeggen minder, minder, minder Marokkanen maar pleur op Marokkanen.

Elessir | 23-09-16 | 11:21

"Politiek proces: Wilders MOET vervolgd worden zodat hij minder/geen kans maakt bij de verkiezingen 2017(..)"
@ Is dit nog nieuws? | 23-09-16 | 09:25
.
Het is zeer opvallend dat zowel het vorige alsook dit proces heel "Toevallig" vlak voor de verkiezingen wordt gevoerd zodat Wilders geen moment rust krijgt maar zich voor beide zaken moet prepareren.
Op die manier proberen ze hem kapot te krijgen met een hartaanval.
Tijdens de beschouwingen zag ik hem met z'n hand over z'n linker shouder en linkerzijde van de borst wrijven . Dus heer Wilders: take it easy. De domme kiesmeute is het niet waard om voor te sterven.

telelezer | 23-09-16 | 11:17

Bokito ergo sum | 23-09-16 | 11:13

Wilders is oud nieuws nu hij kenbaar heeft gemaakt dat hij ook na maart 2017 in de oppositie wil blijven. Interessanter is nu wie deel gaat nemen in Rutte 3.

the Jackdawn | 23-09-16 | 11:17

Weet je wat echt beschamend is? Dat een Turk Kuzu het beste Nederlands spreekt in de kamer volgens taalkundigen en diegene die opkomt voor Oer Nederlandse waarden Wilders het slechts. Blijkbaar moeten andere mensen die waarden laten leven en heeft Wilders er geen zin in om Nederlands goed uit te spreken.

Kaan78 | 23-09-16 | 11:17

bisbisbis | 23-09-16 | 10:03
"Als het ooit tot een veroordeling zou komen, dan levert dat bepaald niet minder-minder-minder zetels voor de PVV op."

En Wilders heeft gelijk tijd om zijn boek "Mijn Strijd" te schrijven.

the Jackdawn | 23-09-16 | 11:15

De geringe belangstelling hier, waar toch veel mensen Wilders een warm hart toedragen is wel veelzeggend over wat er ook uitkomt, de echte uitslag gaat zijn.

Bokito ergo sum | 23-09-16 | 11:13

De zaal scandeerde minder, minder... niet Wilders. Fop-aanklacht dus!

SoepKip | 23-09-16 | 11:05

Mijn oma maakte ook gebruik van haar vrijheid van meningsuiting. Ze wilde op Jesse Klaver stemmen en deelde dit aan mij mede. Ik heb haar streng toegesproken - en er zijn nog wat andere dingen gebeurd - en nu loopt ze achter een rollator.

Pompenkoning | 23-09-16 | 11:02

... djoeties en responssibillities....
Kom op Knoops... Engels?
Is dit nog nieuws? | 23-09-16 | 10:53
.
mr. Knoops is hoogleraar in het internationale strafrecht. Dus hou eens op met zeuren.

Lupuslupus | 23-09-16 | 11:01

@Vonkentrekker | 23-09-16 | 09:18
Of op een pliesie-auto staan.
Mocht blijkbaar ook. Moet ik eens doen, als roomwitte Nederlander.

Hollander01 | 23-09-16 | 10:56

Dezelfde lamlullen die het altijd hebben over vrijheid dit en vrijheid dat stonden als eerste op het pliessie bureau om een aanklacht in te dienen tegen Geert Wilders.
De pliessie was weer zo aardig om de voorgedrukte aanklacht formulieren zovast al klaar te leggen.
Maar goed dat kan er ook allemaal nog wel bij voor iemand die al 12 jaar lang 24/7 beveiligd moet worden voor de dhimmi,s van de islam en Brussel.
Manmanman wat een ongelooflijk smerig landje is dit toch.

komtdatschot | 23-09-16 | 10:54

... djoeties en responssibillities....
Kom op Knoops... Engels?

Is dit nog nieuws? | 23-09-16 | 10:53

Toen Knoops begon over de reikwijdte van lid 1 ben ik afgehaakt. De enige die daar een zinnige uitspraak over kan doen is een ervaringsdeskundige als Jenna Jameson.

Borrelende Boris | 23-09-16 | 10:45

Wutbürger_ | 23-09-16 | 10:37
Ga eens snel GTST kijken dan...

Is dit nog nieuws? | 23-09-16 | 10:44

Ik ben ook gekwetst. Gekwetst omdat ik wel belasting mag betalen, maar niets te zeggen heb wat betreft het uitgeven van al mijn zuurverdiende belastingcentjes. Kom niet aan met die fopverkiezingen een keer in de zoveel jaar, die hebben steeds minder met democratische inspraak te maken. Waar kan ik aangifte doen?

Tietmier | 23-09-16 | 10:41

wat vreselijk saai

Wutbürger_ | 23-09-16 | 10:37

meneer Q | 23-09-16 | 09:37 ik ben gekwetst door jouw woordje "onze".
Zèlf heb ik sedert het Verraad van Lissabon al niet meer (toe)gestemd (Want EU = vreemde mogendheid).
Alles wat je in de stembus gooit draagt bij aan het draagvlak onder het platform van ideoten.

hallevvezool | 23-09-16 | 10:36

Staande op de brug van Zijne Majesteits Schip ¨Nederland¨
zijn de officieren en de kapitein het erover eens dat het geen gevaarlijke ijsberg is recht voor de boeg. De Nederland is namelijk een stevig schip met een saamhorige bemanning die doet wat het bevolen wordt. Alleen dat drammerige ventje dat belast is met de navigatie loopt te muiten. Met z´n ¨kijk nou uit en pas nou op¨. We zullen hem nog eens kielhalen...

squadra | 23-09-16 | 10:35

Wie wil er nou MEER Marokkanen? Niemand toch? Hypocriet gedoe.

Veritas Splendor | 23-09-16 | 10:35

@Titje
Knoops hoopt zonder interrupties en inclusief een lunchpauze om 1400 klaar te zijn.

Jos Tiebent | 23-09-16 | 10:29

Duidelijk is na afloop wel of we nog onafhankelijke rechtspraak hebben,of dat we niet onderdoen voor een bananenrepubliek waar de rechters in opdracht van de machthebbers "rechtspreken"

Bennie Boos | 23-09-16 | 10:26

nsl | 23-09-16 | 10:20
Precies. De ene belediging is duidelijk de andere niet. Een moslim mag zonder problemen elke dag verkondigen dat ik een kufar ben en als mens daarom niet deug.

Schoorsteenveger | 23-09-16 | 10:24

Tuurlijk, player stopt er mee.

Rest In Privacy | 23-09-16 | 10:24

Indien je niet wordt uitgenodigd voor zomergasten is ook dit mooie partij-reclame.
Gelukkig nog iets langer dan die lullige 3 uurtjes van Rukke.

Titje | 23-09-16 | 10:21

In 1966(!) schreef Gerard Reve in "nader tot u" dat hij "gemeenschap heeft met een als ezel geïncarneerde God". Gevolg was gekwetse refos en een proces dat Reve won, en daarmee was de kous af, niks levenslange beveiliging, fysieke bedreiging, gekwetse geldeisers.

Stel je eens voor wat er zou gebeuren als een bekende nederlandse schrijver een soortgelijke phrase in een boek zou schrijven en het woordje God door Allah, Mohammed of zelf Erdogan zou vervangen. Zou hij dan nog een rechtszaak winnen? Beveiliging nodig hebben?

nsl | 23-09-16 | 10:20

Knoops krijgt ongetwijfeld per uur betaald.

T.H. | 23-09-16 | 10:17

Eigenlijk ben ik er wel klaar mee. Ik zie dit schouwspel zich voltrekken en ik probeer al 3.5 jaar een antwoord te krijgen van een van de partijen die - aantoonbaar - mijn werk hebben overgenomen.

Maar laat er nu net geen wet of jurisprudentie zijn over een gedecentraliseerde actie van de Europese commissie die in Nederland wordt uitgevoerd door een semi-publieke instelling die een overheidstaak uitvoert middels een mandaat.

De EU wijst naar de instelling. Voormalige partners wijzen naar de instelling. Instelling wijst naar de EU en dan op Ruttiaanse wijze gewoon eindeloos gebakken lucht verkopen aan mijn grijnzende advocaat - want anders reageren die clubs niet want belangen he - die in zijn beeldvorming alleen maar euro tekentjes ziet en dit wegzet onder het voeren van mediation. Eindeloze mediation... net als bij GeenPeil. Daarom kan je ook niet meer op de fatsoenveinzers stemmen. Is een gepasseerd station.

De EU is overheerser. Het recht heeft er vaak al geen vat meer op door de willekeur van de organisaties. Je bent vogelvrij en overgeleverd aan de willekeurde waarden van een organisaties die bestaat bij de gratie van belangen die niet de onze zijn.

Maar wel moet ik kijken naar deze vertoning van de rechtstaat. Terwijl ik in de kou blijf staan. Hoef geen geld - ook al verdienen ze een half miljoen - maar een antwoord en bevestiging van wat de EU gedecentraliseerd heeft gedaan. Je krijgt gewoon geen antwoord.

It is done. Ik ga ook Wilders stemmen.

*laat baard staan en gaat knuppel snijden uit stuk hout dat NU van een boom af wordt getrokken.*

Pompenkoning | 23-09-16 | 10:16

NNecrosis | 23-09-16 | 10:06

Ik leef met u mee.

kwark001 | 23-09-16 | 10:14

@Is dit nog nieuws? | 23-09-16 | 10:05

"Kiezers hoeven dan dus niet meer naar mening/opinie/standpunten gevraagd te worden."

jawel hoor, zolang het antwoord maar politiek wenselijk is.

nsl | 23-09-16 | 10:13

necrosis | 23-09-16 | 09:16
Dan voel ik mij gekwetst door zijn liegen.
Al een tijdje trouwens.

Maya de Blij | 23-09-16 | 10:13

Pff wat praat die gozert langzaaaaaaaam.

Sanka4President | 23-09-16 | 10:12

@spanarchist | 23-09-16 | 09:38
misschien maken veel niet marrokaanse nederlanders zich ook zorgen over hun "marrokaanse" landgenoten.

nsl | 23-09-16 | 10:11

@bisbisbis | 23-09-16 | 10:03:

Juischt: veroordeling leidt tot PVV+=10

Balsaq | 23-09-16 | 10:11

Off. topic: dankzij Jan Roos wordt straks de wiet gereguleerd. VNL heeft z'n standpunt gewijzigd waardoor er nu een meerderheid is voor regulering/legalisering. Chapeau matroos!

gestampte pot | 23-09-16 | 10:11

Betweetert | 23-09-16 | 10:05
Foutje: Wilders riep niks: Wilders stelde een vraag: Willen jullie meer of minder ....?

Is dit nog nieuws? | 23-09-16 | 10:09

Wilders zei op de bewuste bijeenkomst in Den Haag: Willen jullie meer of minder Europa? Antwoord: Minder! Minder! Minder!
Willen jullie meer of minder PvdA? Minder! Minder! Minder!
Willen jullie meer of minder criminele Marokkanen? Minder! Minder! Minder!
Daarna maakte hij een samenvatting en stelde de vragen nogmaals maar noemde het woord "criminele" niet.
De NOS-reportage die "minder criminele Marokkanen" laat zien is na enkele dagen snel door de NOS van het internet verwijderd.

pushpins | 23-09-16 | 10:09

Ik wil ook minder Marokkanen vooral die hier te lande zoveel troubles veroorzaken, en ik weet zeker dat met mij velen er net zo over denken.
Ik heb het volste vertrouwen dat dit proces niet in het nadeel van Geert Wilders uitvalt.

Memek | 23-09-16 | 10:07

@Nuchternederland | 23-09-16 | 10:00
Ik ben hier al uitgemaakt voor heftruckchauffeur, dooie, necrofiel, mijn nick werd met een hoofdletter geschreven.....
Ik voel me nu ook gekwetst ;)

necrosis | 23-09-16 | 10:06

Regelrechte klasse justitie. Wilders roept iets, staat voor het bankje. Rutte roept iets en gaat vrij uit. Enkel en alleen omdat het Wilders is. Pim moest de mond gesnoerd worden, want tegen de stroom in. Wilders idem dito. Gaat niet mee met de meute, dus moet aangepakt worden.

Betweetert | 23-09-16 | 10:05

Als Wilders hiervoor veroordeeld wordt, gaat politiek bedrijven een stuk lastiger worden; Wat willen jullie kiezers? Wheps.... dat mocht niet....
Kiezers hoeven dan dus niet meer naar mening/opinie/standpunten gevraagd te worden.

Is dit nog nieuws? | 23-09-16 | 10:05

Monddoodstraf?

Mr_Natural | 23-09-16 | 10:04

Als het ooit tot een veroordeling zou komen, dan levert dat bepaald niet minder-minder-minder zetels voor de PVV op.
-
... en dit is natuurlijk een uniek platform voor Wilders om zijn standpunten uit te dragen. Als hij het slim speelt, dan kan hij zijn betoog zó opbouwen dat ze er bij het journaal dag-en nachtwerk aan hebben om zaken er uit te filteren of te onderbelichten. Gratis extra zendtijd voor politieke partijen.

bisbisbis | 23-09-16 | 10:03

Dit Moet Wilders winnen.Dat kan niet anders.Vrijheid van meningsuiting.Dit is een politieke rechtzaak.Velen Nederlanders denken er zo over.Nederland heeft al decennia lang last van bepaalde groeperingen .Dus niet wegkijken.

altijdfeest | 23-09-16 | 10:03

Ik hoop op een ongepaste straf voor meningsuiting en vervolgens een live revolte van het volk. Nogmaals, ik hoop. Het zal wel een veroordeling(tje ) worden, linksche mafia bedankt.

rattenvanger XL | 23-09-16 | 10:02

"Kutmarokkanen."
“Marokkanen hebben een etnisch monopolie op overlast."
"Rot op".
"Pleur op."
Het is opvallend dat als de één iets zegt, dit meteen als beledigend wordt ervaren en maximaal wordt opgeklopt, terwijl als een ander hetzelfde zegt, of er zelfs nog een schepje bovenop gooit, er weinig of geen ophef ontstaat.
Wat zegt dat? Dat zegt dat men de neiging heeft om de persoon die de uitspraak doet, en vooral de veronderstelde intenties van die persoon, maximaal laat meewegen. Het is de positie van waaruit de uitspreek gedaan wordt die bepalend is voor de vraag of men zich beledigd voelt. Of, nog specifieker, het is de positie van waaruit gesproken wordt die a priori bepaalt of men zich al dan niet beledigd mág voelen, of zelfs móet voelen.
Diegenen die nu geld eisen omdat ze zich beledigd voelen, komen als vliegen op de stront af, want hun gevoelens worden gesanctioneerd, goedgekeurd, gesteund, gecultiveerd door een omgeving die er baat bij denkt te hebben te cultiveren, een omgeving die ook volop de ruimte krijgt om te cultiveren.
Op de keper beschouwd worden er heel wat mensen beledigd, dagelijks, en vanuit vele verschillende posities. Maar de moraal schrijft voor dat wij ons niet overal beledigd over mogen voelen, dat bepaalde vormen van belediging zijn ingebed in onze samenleving en dus door ons getolereerd, nee geaccepteerd moeten worden.
Elke dag weer wordt door imams verkondigd dat ik een kufar ben, een ongelovige, dat ik als mens niet deug en dat ik eeuwig zal branden in de hel. Ik voel me niet beledigd, ik ervaar dit soort gescheld als de uiting van een primitief soort denken dat een moreel onderscheid maakt tussen goede mensen en slechte mensen, enkel op basis van de God die ze aanhangen en het Heilig Boek dat ze zien als dé Waarheid, maar ik zou me beledigd kúnnen voelen, met evenveel recht als degenen die zich nu door Wilders beledigd voelen, met méér recht als je het mij vraagt, want men veroordeelt mij zonder dat men mij, mijn individuele denken of handelen betrekt in het oordeel. Ik word a priori veroordeeld, om mijn afkomst.
De ene belediging mag wel, en de andere niet.

Schoorsteenveger | 23-09-16 | 10:01

Ik ben geen advocaat maar het kan toch niet zo moeilijk zijn. Ze kunnen Wilders niet berechten voor iets wat hij niet gezegd heeft... De achterban die riep wat maar ja, lijkt me moeilijk om iedereen te berechten.

der Dude | 23-09-16 | 10:01

Als Wilders veroordeeld wordt, mag de helft van alle reaguurders hier ook wel gaan uitkijken.
Want ... oh wacht even, de deurbel gaat

Nuchternederland | 23-09-16 | 10:00

Wat Theo-Pim-Riv | 23-09-16 | 09:41 zegt.

In het bewuste pleidooi had Wilders het continu over 'criminele Marokkanen'. Alleen bij die laatste vraag niet. Het is natuurlijk wel een inkopper om die vraag te laten beantwoorden door een keuze 'meer of minder'.

Zijn laatste opmerking is wel over het randje ('dan gaan we dat regelen'). Als spreker van een groep heeft hij volgens mij daar geen (aanzet tot) haatzaaierij gepleegd. Hij heeft ook niet gezegd hoe hij zijn doel zou bereiken. Ik snap dus echt totaal niet waarom hij daarom in het bankje moet zitten.

Jos Tiebent | 23-09-16 | 10:00

Wat hier ook uitkomt, Wilders spint er garen bij. In het gunstigste geval onthoudt de rechter zich van een uitspraak, zoals Knoops betoogt. Dan ligt er geen gevoelige uitspraak voor beide partijen.
Als Wilders schuldig wordt bevonden, dan is het hek van de dam. Ik verwacht dan ook massale aangiftes van gekwetst zijn. Immers: gekwetst worden is altijd mogelijk, je bepaalt immers zelf of je je gekwetst voelt. Dat is geen vast en meetbaar fenomeen, dat is subjectief. Kan dus ook niet gebruikt worden voor een veroordeling, maar je weet 't maar nooit...

Bakkeleures | 23-09-16 | 09:58

Het hele proces van wilders gaat in feite over niks anders dan het falen van zelf reinigend vermogen van de vele bevolkingsgroepen die Nederland rijk is, was de betreffende gemeenschap opgestaan tegenover de zich steeds meer misdragende jeugd was die uitspraak nooit geweest, want dan was de vraag geweest willen we meer of minder van zulke ouders en het antwoord was dan geweest meer meer meer, is het zelfde als nu neusmans door filmende schijnbaar medeturk wordt achterna gezeten iedereen vindt dit goed was het een resident geweest was het land te klein.

Umberto die trotzoni | 23-09-16 | 09:57

@Is dit nog nieuws? | 23-09-16 | 09:54
Mhaw, ze hoeven van mij nog niet eens zelf-kritisch te zijn. Zou het al fijn vinden als het emotionele argument uit de kamer word verbannen.

mvdwarsligger | 23-09-16 | 09:57

probleem is denk ik dat Rutte niet niet niet is aangeklaagd, dus de vergelijking rechtsgeldig niet opgaat. Iedereen mag iemand aanklagen.

Bokito ergo sum | 23-09-16 | 09:55

mvdwarsligger | 23-09-16 | 09:52
Thanks, lijkt mij ook lastig te combineren. Daarnaast: een veroordeling is natuurlijk de hoop van links: Kan men Wilders helemaal zwart maken / demoniseren. Moddergooien is altijd makkelijker dan zelfkritisch zijn.

Is dit nog nieuws? | 23-09-16 | 09:54

Ik mis Bram :'(

Rest In Privacy | 23-09-16 | 09:53

@Is dit nog nieuws? | 23-09-16 | 09:47
Volgens wikipedia:

"Ontzetting uit het kiesrecht
Ontzetting uit het actief en/of passief kiesrecht is mogelijk als men tot minstens een jaar gevangenisstraf is veroordeeld. Bij een tijdelijke gevangenisstraf (dus niet levenslang) kan het kiesrecht worden afgenomen, maar dit geldt niet levenslang. De duur hiervoor is twee tot vijf jaar boven op de duur van de straf. Dus wanneer iemand veroordeeld wordt tot twintig jaar, heeft dit tot gevolg dat diegene 22 tot 25 jaar lang niet mag stemmen of gekozen mag worden."

Daar zou de rechter zich dus over moeten uitspreken. Al lijkt het me wel lastig te combineren.

mvdwarsligger | 23-09-16 | 09:52

[Kijkend naar de live reportage van de zitting] : Fascinerend hoe 3 simpele, voor ieder begrijpelijke woordjes kunnen leiden tot zulks een onbegrijpelijk juridisch gebrabbel.

Tekenend ook hoe dingen 'opgelost' worden in Nederland.

Promedio | 23-09-16 | 09:49

Blijft wonderspul, die geld. Je weet.

RickTheDick | 23-09-16 | 09:49

whetherthouwouldbe | 23-09-16 | 09:44
Stel nou he.. dat Wilders vlak voor de verkiezingen tot een celstraf wordt veroordeeld: Kan ie dan de 2e Kamer in?

Is dit nog nieuws? | 23-09-16 | 09:47

Te schandalig voor woorden eigenlijk als je er eens goed bij stil gaat staan. Ongeacht de standpunten.. Geert, hou vol!

alusion | 23-09-16 | 09:46

Ik begin ook naar Wilders te neigen. Waarden die Jesse en Sybrand naar voren halen identificeer ik mij graag aan. Voelt lekker deugdzaam. Zeker na mijn EU avontuurtje waar iedere deelnemer nog de baten ondervindt van mijn project resultaten.

In een EU waar het bindmiddel 'het belang' is en de import van deze waarde-loze mensen binnen en buiten de EU is het niet meer dan onverstandig en zelfs gevaarlijk om belangen met waarden te lijf gegaan. Zeker als die waarden alleen nog maar in woorden bestaan en nog niet eens tot daden kunnen lijden.

Pompenkoning | 23-09-16 | 09:45

Jongens, niet zo druk maken! Misschien is het juist goed dat Wilders vervolgd wordt, waardoor er een lawine aan stemmen op hem komt. Er zijn er genoeg die het gedachtegoed vervolgens (tijdelijk) kunnen voortzetten (Bosman, Agema...). Win-winsituatie noemen we dat.

whetherthouwouldbe | 23-09-16 | 09:44

@de heer Geert Wilders,
Al die neppolitici tijdens hun debatjes en al die linksch&lims schijnen te vergeten, dat al de waarden die voor hen gelden NIET voor ONZE politicus de hr G. Wilders gelden.
Geert Wilders kan niet met zijn gezin naar de supermarkt.
Geert Wilders komt niet elke avond thuis.
Geert Wilders heeft met zijn gezin geen EIGEN THUIS.
Geert Wilders zit in een beveiligings cocon en slaapt elke avond met gezin op een andere plek.
Geert Wilders kan niet even een broodje halfom op de hoek halen.
Geert Wilders kan zelfs niet met gezin een gewoon wandelingetje maken.
Geert Wilders kan niet even nr 29 bij de Chinees gezellig gaan eten met zijn gezin.
Geert Wilders wordt al 12 jaar GEDEMONISEERD door de linksche Kerk.
Geert Wilders wordt al 12 jaar BEDREIGD door de moslims en hun islam gevaar.
Geert Wilders is de alleen verdediger van onze Christelijk/Joods/Humanistische Nederlandse cultuur.
Geert Wilders weet, dat elke dag zijn laatste kan zijn en dat hij net zoals zijn voorgangers Pim Fortuyn door de kogel van Linksch en Theo van Gogh door een moslim door zowel Linksch als moslim terroristen naar het leven gestaan wordt, ja zowel hij als zijn gezin.
Denken die neppolitici Rutte Pechtold Samsom Klavertje drie Buma Roemer Thieme en de rest daar één moment aan, eten die neppolitici en heel de linksche kerk en alle moslims in ONS Nederland daar één hap minder om denkt U dit?
Mijnheer Geert Wilders ik denk daar wel aan en ik neem elke dag een hap minder en ik maak me daar wel zorgen om, wat ik ook van U vind te allen tijde mag U op mijn NEDERLANDSE stem rekenen, U krijgt van mij, want U knokt en waagt Uw leven voor mij U krijgt van mij het grootste RESPECT.
Maar ik neem het U niet kwalijk hr Wilders als U bijvoorbeeld met Uw geliefden naar een veiliger land als Israël zou immigreren U heeft de toon gezet U heeft voor al zoveel veranderingen bij de andere neppolitieke partijen gezorgd, dat U en Uw gezin Rust en Gezondheid & Geluk verdiend hebben.
Laat Links & de Shariaklootzakjes maar oppleuren en neem het er eindelijk eens van het is U en Uw gezin gegund.
Ik ben niets, niemand, nada maar dit is wat ik voel en in dit binnenkort sharia land mag ik dit nu nog zeggen.

Theo-Pim-Riv | 23-09-16 | 09:41

En wederom gekloot met het geluid.

kwark001 | 23-09-16 | 09:39

"Het gaat om hele gewone Marokkaanse Nederlanders die zich heel veel zorgen maken om wat er in Nederland aan de hand is", zegt Sluiter tegen RTL Nieuws.
Dus dit is waar "gewone Marokkaanse Nederlanders" zich zorgen om maken? Misschien, heel misschien, zouden ze ook eens zorgen kunnen maken om het gedrag van andere Marokkaanse Nederlanders?

spanarchist | 23-09-16 | 09:38

kijk nog eens wat Theo van Gogh zei over de demonisering van van Pim Fortuyn: youtu.be/MxqAEMdVQeQ
In het kort: er werd een klimaat geschapen waarin een type als Volkert zijn daad kon plegen, denkend dat hij de wereld een grote dienst bewees. En waarschijnlijk denkt hij er nu nog steeds zo over. Ik moet daar steeds aan denken als ik goedmensen tekeer zie gaan tegen Wilders of Trump. Er lopen nog genoeg Volkerts rond... hee wacht, Volkert loopt zelf gewoon rond! (wat een land..)

Bert Konterman | 23-09-16 | 09:37

Een gekleurde medemens riep tegen mij: "Ouwe kankerlijer".
Kan ik nu ook 500 euro smartegeld vragen van een D66 rechter?
Overigens "Pleur op" mag dus officieel want onze MinPred. heeft het ook gebruikt.

meneer Q | 23-09-16 | 09:37

Het pleurt op was tegen de Turk die zei tegen de reporter van de NOS "rot op" bij de Pro-Erdo-demo in R'dam. Niet tegen de vloggers....

ikdenkwat | 23-09-16 | 09:36

Een heel hoog D66 gehalte...
Peggold zit momenteel te fappen achter z'n tv.

Ommezwaai | 23-09-16 | 09:36

@pennestront | 23-09-16 | 09:21

Al die dingen mag je zeggen, en ieder weldenkend mens is het dan met je eens. Maar een zaal vol mensen de retorische vraag stellen 'willen jullie in deze stad en in dit land meer of minder Marokkanen' en na het verwachte 'minder' antwoord zeggen: 'dan gaan we dat regelen' is op / over het randje omdat je zonder enig onderscheid een complete bevolkingsgroep erin betrekt.

raskol | 23-09-16 | 09:35

Ik weet nog bij Pownews hadden ze toen een filmpje waarin ze aan mannen in jurken die maar vijf woorden Nederlands spraken, vroegen waarom ze aangifte gingen doen.
Hadden eigenlijk geen flauw benul, veel verder dan 'ies rasies' kwamen ze niet.
Maar wel allemaal naar een politiebureau geloodst door Frankvanderlindenoïden en aanverwante schimmelrot aan de wortels der beschaving.

Cuyahoga | 23-09-16 | 09:34

Proces tegen Wilders = meer meer meer zetels. Zet hem op Greet

Waakvlam | 23-09-16 | 09:32

Ik verwacht wel dat de rechter meegaat in de eerste alinea van van Rossem.

Einde van de Domheid | 23-09-16 | 09:31

Is irrelevant geworden. Men denkt nog steeds dat door de accenten te leggen op deugdzame zaken als gemiep over taal en Syrisch jongetje II het grootste onderwerp van dit moment onbespreekbaar kan blijven. Als je niet beter weet of wilt weten ga je dat soort achterhoedegevechten voeren!

Slogra | 23-09-16 | 09:26

Politiek proces: Wilders MOET vervolgd worden zodat hij minder/geen kans maakt bij de verkiezingen 2017. De reden daarvoor? Politiek is bang voor zijn populariteit.

Is dit nog nieuws? | 23-09-16 | 09:25

Ronduit schandalig een schertsvertoning.Een diepte punt voor Nederland. Alle minderheden gaan zich vast , op kosten van u en mij , suf procederen. En wij moeten ieder woord afwegen. Je zou er bijna van gaan stotteren.

Hettiet | 23-09-16 | 09:23

Wim Kok zei als Minister-president van Nederland over de Pim Fortuyn stemmers/aanhang: De ratten komen uit hun holen.

Kan de toenmalige aanhang nu ook 500 euro van hem eisen.

Obsi | 23-09-16 | 09:22

Vanaf 9.30 live te volgen op NPO nieuws.

Titje | 23-09-16 | 09:22

Minder
Minder
Minder
Minder ja. Minder straatterreur, minder islamgedram, minder haatpredikers, minder relikinderneuqers, minder uitkeringsfraude, minder policor wegkijkers, minder overgenuanceerde prietpraat door laffe policorruptici, en hierdoor uiteindelijk ook minder belastingen.
Want wij, harde werkers, bekostigen door dit WANBELEID overlast waar we ZELF het slachtoffer van zijn!
Dus MINDER, ja.
Minder
Minder
Minder!

pennestront | 23-09-16 | 09:21

Als je de Timeline van Saskia doorneemt heeft zij gisteren een zaak (koper26) bijgewoond die precies aantoont waarom mensen Minder, Minder, Minder willen

Rest In Privacy | 23-09-16 | 09:20

Was hier maar een live-stream van

Petrus Poortwachter | 23-09-16 | 09:20

Je mag als relturk nederlandse politie agenten helemaal verrot schelden, politievrouwen nog meer nare dingen toewensen zonder dat er ook maar aan een vervolging gedacht wordt.

Vonkentrekker | 23-09-16 | 09:18

Dat gajes waar we minder, minder en minder van willen krijgen hier meer voor elkaar als de gemiddelde NL-er.
Als je aangifte doet tegen bijv. het Vomar-jeugdplan in Zaandam wordt je recht in je gezicht uitgelachen door bromsnor en zijn vriendjes.....
Pleur toch op met die rechtszaak... Oops mag ik dat zeggen? JA dat mag ik zeggen!!

Ciprinus | 23-09-16 | 09:17

Een mooie kans voor sukkelig-nederland om een martelaar te creëren.

Petrus Poortwachter | 23-09-16 | 09:17

Ja, ik vind dat ook.

Dommelsch | 23-09-16 | 09:16

@Maya de Blij | 23-09-16 | 09:09
Die duizend Euro was geen kwetsen maar keihard liegen....

necrosis | 23-09-16 | 09:16

@kop

" -- = + "

Wil Knoops der totalen vervolging?

*artikel lezen gaat*

hallevvezool | 23-09-16 | 09:15

Zoals hij ook al te vroeg: geen Turkije in de EU riep. En dat twee paspoorten niet echt fijn is als je in bestuursfuncties of politiek zit. Allemaal weggehoond. Terwijl iedereen die niet in de kamer zit of Aerdenhout of grachtengordel of lid van D66 wist: klopt als een zwerende vinger.
.
Kappen met dit proces
.
By the way: Sitalsing in VK wist vanochtend ook al precies hoeveel dagen Rutte nog niets met het NEE van het referendum heeft gedaan. Chapeau tumble weed meter, chapeau Geenstijl. Zet de democratie op scherp jongens, we moeten er door nu.
.
Om met Henk Wijngaard mee te fluiten: de containers laat ze erdoor
www.youtube.com/watch?v=RQiqCoGzLEU

flat out | 23-09-16 | 09:13

Het wordt onderhand tijd om een tribunaal op te zetten om alle politici en hun handlangers van de media te berechten die al die Orks naar binnenhebben gehaald. Voor hun eigen persoonlijke carriere. Ik denk dat hoogverraad en sociaal-economische ondermijning van de staat de aanklacht moet zijn.

ad melkert | 23-09-16 | 09:11

Iedere zitting levert Wilders meer, meer, meer zetels op, met dank aan de invulassistenten en de imams. Je eigen graf graven, heet dat.

Huupke | 23-09-16 | 09:10

@hfakker | 23-09-16 | 09:06
Ik wil minder, minder, minder Rutte/ Kereltje!
Gaan ze mij nu ook oppakken?

necrosis | 23-09-16 | 09:09

Ik ben diep gekwetst door Rutte met zijn 1000 euro.
Waar kan ik dat eisen?

Maya de Blij | 23-09-16 | 09:09

Hier kijkt niemand ergens meer van op.Als je denkt,moet niet gekker worden dan wordt het niet minder maar meer.

van stampij | 23-09-16 | 09:08

Als je 'minder, minder, minder' Engelsen roept, zit geen EUrofiel ermee.

hfakker | 23-09-16 | 09:06

Volgens mij was het toch echt het publiek in die zaal die 'minder, minder, minder' scandeerde.

necrosis | 23-09-16 | 09:06

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl