
Het is weer een strak geregisseerd staaltje haatpropaganda, die nieuwste video van ISIS. Je zou toch denken dat al hun editors onderhand van
the face of the desert zijn gebombardeerd door de Coalition Forces, maar kennelijk hebben ze nog wat reservisten opgeroepen om de gruweldood van een aantal krijgsgevangenen op beeld vast te leggen. Wie het zijn en waarom ze dood moeten, wordt niet duidelijk maar ze worden spionnen genoemd. De video is afkomstig uit het oosten van Syrië, vermoedelijk Deir al-Zour, Syria. In het filmpje figureert een islamitische slager - letterlijk, want een stuk of vijftien arme schapen in oranje overalls worden gekeeld, leeggebloed boven een rooster en daarna opgehangen aan slachthuishaken. Nee, dan lezen we nog liever de knellende kopvodcolumns van Hanina Aiaiai. Waarom dan toch weer
de video delen, terwijl andere media dat niet doen? Omdat wij onze lezers wel serieus genoeg nemen om hen de volwassen keuze te geven om wel/niet te klikken en verder vanwege wat
hier staat. Eid Mubarak allemaal.
Reaguursels
InloggenHé, je zou maar naast zoeen buurman wonen.. Ow wacht.
Omdat ik zeg ' zwáár ziek' tegen geenstijl,omdat ze dit plaatste,word ik weggejorist????..... ha! nog zieker.
Tja2 | 14-09-16 | 02:34
Juist wel kijken, kijk maar wat de Islam is in plaats van te gaan thee drinken! Dit wil de Islam!
Ik zeg tegen alle reaguurders: maak die volwassen keuze, kijk er niet naar! Hoe minder views, hoe groter IS als loser overkomt (los van het feit dat het voor de oranje overalls natuurlijk vreselijk blijft. Maar aan hun lot voeg je écht niets toe door naar het filmpje te kijken, juist niet!).
Los van alles wat compleet verneukeratief is aan de Islam en alle idealen die ermee gepaard gaan, even over de video stijl en montage: Die is wederom van top niveau. Wie is de terrorist die dit voor daesh in elkaar flanst? Lijkt me toch dat die te achterhalen moet zijn door Bellingcat achtige sites.
Ik hoop wel dat er voor deze mensen straks een sociale huurwoning klaar staat, anders moeten we er maar een paar extra leegmaken.
Je bent welkom in mijn land en integreren kunnen wij leren.
Islam= horror
Ik begin er wel aan te wennen. De passiviteit van de slachtoffers lijkt wel op de passiviteit van onze regering. Alleen de slachtoffers verschillen nog met onze bestuurders.
Offers genoeg maar het feest zie ik er niet van in. Of het zou een sarcastisch 'het is daar nog steeds elke dag feest' moeten zijn.
En dan zeggen mutsen als mevrouw Merkel dat de islam bij Europa hoort. Dat soort mensen wil oorlog, in de meest gruwelijke vorm hierheen halen.
Ik vraag me weleens af of dit nou echt komt door de Islam of dat deze mensen zelf zo in en in rot zijn geworden. Ik bedoel, hoe kom je van een paar letters op papier tot zulke acties komen. Is er misschien iets meer aan de hand. Wat zullen deze monsters doen wanneer er geen Islam zou zijn?
Messchien moeten we dit soort gruwelvideos eens op alle moskeen in nederland projecteren. Als Protestactie. Om de bevolking eens met de waarheid te confronteren over deze beesten. Ben benieuwt hoe snel de moslims in de sharia wijken dan in "ja maar,.." - modus vervallen zullen. Want heb je het eenmaal gezien, kan je niemand meer serieus nemen die de achterlijkheid in de islam nog verdedigt.
het zoveelste bewijs dat dat deze 'mensen' 500 jaar achter lopen op de westerse beschaving. Voor de kijktwijfelaars, filmpjes is echt te goor...
Wanneer worden deze 2 benige, rottende vleesklompen, voor de zwijnen gesmeten. Zou ze met alle plezier opvoeren aan de zwijnen. Onvoorstelbaar dat dit soort hompen vlees, ons land binnen gezongen worden.
Wel creatieve jongens, steeds opzoek naar een wredere manier om mensen naar het bittere einde te jagen. Hoe kun je zo ziek worden?
dildona | 13-09-16 | 19:39
:') fantastisch bedacht
@ Gezwel | 13-09-16 | 12:12
Dat is nog eens gezwellig nieuws.
Top
-weggejorist-
Nuke the bastards. Voor de rest. Wat Geert zegt.
Jawel, wel de waarheid posten, inclusief bewijs video.
Ik heb zelf niet geklikt.
GS is betrouwbaar genoeg medium , lees ik vandaag ?
Nou Den Haag dit is waarom ik totaal niks moet hebben van het Islam .. IS=ISlam.
Islam. In naam van Allah. Ik vind dat iedere gutmensch en wegkijker hier verplicht een uur naar moet kijken. Willen we meer of minder Islam ? Willen we meer of minder Allah ? NATUURLIJK snijden niet alle Moslims hier een keel door........ maar blijkbaar is dit een geloof waar dit soort dingen gebeuren. Keer op keer. Steeds maar weer. Hier een aanslag, daar een moordpartij, daar terreur etcetc. Wil je bij die club horen ? Willen wij die club in ons land ? Nu even technisch: als Allah WEL bestaat laat hij misselijkmakende slachtingen toe en verbieden we Islam in NL. Als Allah niet bestaat........... waarom het dan toelaten ? Dan verbieden we het ook maar. Wat zou de wereld mooi zijn zonder alle geloof maar vooral zonder Islam. Tegen de zogenaamd gematigde Moslims 1 vraag waar ik een duidelijk antwoord op wil: waarom laat jullie god/geloof het toe dat moordenaars het misbruiken dan ? Als Allah de machtigste was voorkwam hij het. Als hij slecht is of niet bestaat dan gebeuren deze dingen. Waar staan jullie ???
Zijn ze wel allemaal orgaandonor?
Iedere keer als er dit soort zaken naar boven komen zorgen dat je een veelvoud van deze slachtoffers aan Isis-aanhangers oppakt. Ook bij iedere terreuraanslag (50 slachtoffers, dood of levend, pak een veelvoud op). Breng ze naar een hangar groot genoeg om er uiteindelijk 500-1000 te huizen. Ontdoen van ledematen en in leven houden. Voer die rompjes knakworsten, baadt ze in varkensbloed en geef ze enkel alcohol te drinken. Ondertussen zo lang mogelijk in leven laten.
Gewoon video's de wereld insturen met een hele hal vol rompjes die erom smeken dat ze mogen sterven, maar dat stellen we het liefst zo'n 20 jaar uit. Al die tijd laten liggen en blijven voeren met de meest onreine voeding die maar voorhanden is. Kijken wie er barbaarser is gvd! Werkte een jaar of 20 geleden in Algerije ook goed om bruut op te treden tegen islamterrorisme. Ze zijn er daar nagenoeg vanaf.
Antwoord van AD: Nederland heeft meer Islam nodig.
wensen, ik ga bijna praten als een mocro
Filmpjes worden ook steeds beter geëdit, vooral die ene met slomo shotgun beelden. Het doet me niets meer behalve dat ik vurig blijf wenzen dat deze barbaren en iedere IS aanhangers een nog gruwelijkere dood tegemoet zien. Inshalla!
Heb wel gekeken, en ondanks dat ik wel wat gewend ben, moest ik haast kotsen.
wat een ongelooflijke beesten zijn dit!
Islam , ik wil je niet , ik haat je , en je hoort hier niet.
Ga naar je woestijn,!
Fikse beelden. Als de tijd komt. Strijdt tot het einde, strijdt tot dood! Deze psychotische barbaren kennen namelijk geen genade, hebben geen geweten en zijn vertegenwoordigers van het ultieme kwaad.
Gaarne de mening van dwaallicht Sylvana Simons.
Nee, laat ook maar.
Niet gekeken, maar ik kan me er wel een voorstelling van maken. laat ons met z'n allen Oboema danken, die deze schitterende daden mogelijk heeft gemaakt omdat hij zo nodig Assad weg wilde hebben!
Het is precies volgens het boekje. De handleiding van Mohammed is net even iets anders dan het exempel dat Jezus gesteld heeft.
Religie van de vrede. Volgens mij is ergens een jaar of 40 de vertaling fout gegaan.
Tja, volgens de islamitische theologie is de demon allah een necrofiel.
Vandaar altijd dat "allahu akbar" (allah's lul is groot) bij elke gruwelijke slachtpartij.
En die lul van de demon allah, dat is natuurlijk de bedenker van de islam; de Plunderende Proleet Mohammed.
Die vond het belangrijk dat de islam de meest ranzige religie aller tijden zou worden. Dat is ook goed terug te zien in de sharia, die niet alleen onrecht, ongelijkheid, wreedheid en massamoord predikt; maar vooral ook elke denkbare vorm van perversie.
-weggejorist-
"Omdat wij onze lezers wel serieus genoeg nemen om hen de volwassen keuze te geven om wel/niet te klikken"
Hulde !! dankjewel ! en ga zo door.
Tjesus...
Sommigen zagen er enigssinds Westers uit. Is er iets ergens bekend over de identiteit van deze afgeslachte mannen?
Alfred1977 | 13-09-16 | 16:11
Doe mij maar de wat levensechtere Harry Calahan met "Go ahead punk, make my day".
Trouwens ook zeer geschikt voor Poelenburg/Zaandam.
Voor het eerst dit soort filmpjes gekeken, en nu snap ik waarom het kijken ervan afgeraden wordt. Het roept namelijk een enorme weerzin tegen moslims op. Het komt alleen maar dichterbij. Deze laffe beesten komen binnenkort weer terug naar west Europa.
Soms zit ik wel eens te hopen dat Israël zich ermee gaat bemoeien dan is het zo gedaan met dat vieze smerige tuig.
Niet gekeken, doe het bewust niet. Wat een barbaren.
Zo, da's best professioneel. Ik mis alleen nog een Universal/Paramount intro en Vin Diesel/Sjon-Kloot van Damme die op het laatste moment binnen stuitert. Tja...
Vind het verhaal uiteraard slecht, het missen van de ondertiteling helpt ook niet echt. Enfin, ik zie het vanavond vast wel in het journaal... oh, wacht effe!
Vuile honden, maar gelukkig heeft het niks met de Islam te maken.
Echt werkelijk, wat een varkens.
Dit filmpje zou verplicht moeten zijn voor elke wensdenker, weg-kijker of andere excuusidioot. Ik hoop dat de coalitie ze op humane wijze volkomen uitroeit, desnoods met nucleaire middelen. Daarna alles wat ook maar de schijn er van heeft om met deze onmenselijke varkens te sympathiseren onmiddellijk gedwongen isoleren van de rest van de samenleving, waar mogelijk repareren en de rest terugsturen of laten inslapen. Dit zijn geen mensen, dit zijn beesten. Beesten die een groot gevaar zijn voor humane mensen. Hoe bestaat het dat iemand zoiets doet...
Wen er maar aan. Binnenkort zie je het op jouw dorpsplein gebeuren.
Maar toch komt er een moment dat de Politiek deze filmpjes gaan verbieden om te plaatsen, de waarheid houden ze liever onder de Pet.
FreeVogelaar | 13-09-16 | 13:00
Haha, dat zouden ze wel willen ja, m.n.m.m., gaat dat niet meer lukken met het internet, al zou je daarvoor VPN moeten gebruiken of geavanceerder.
Professor Superhirn | 13-09-16 | 12:53
.
"Nederland moet veel bewuster omgaan met haar veiligheid en met sociale fraude door exotische profiteurs"
En al helemaal als zulke mensen een uitkering genieten"
.
Wat zegt u nu Professor??
Dat doet men reeds jaren.... alleen voor autochtonen, dat dan weer wel.
Deze filmpjes moet je zien zodat je niet vergeet wat het resultaat kan zijn van een tolerantie tegenover een ideologie die letterlijk over lijken gaat om totale heerschappij te krijgen. In landen zoals Afganistan en Irak had je ook tegenstand tegen die gestoorde extremisten. Die zijn nu allemaal gevlucht of dood. In Nederland laten we het allemaal maar toe want we willen geen racist genoemd worden. Terwijl die gasten discrimineren op geloof, gender, seksualiteit, en wat nog wel niet meer. Wij Nederlanders zouden nooit weg kunnen komen met zulke opvattingen, hell zwarte piet is al ieder jaar gezeik. En die gasten onderdrukken vrouwen met bourkinis en komen er mee weg want het is een zielige minderheid en wat zijn die vrouwen dapper. Dezelfde types die vroeger voor vrouwenrechten vochten vechten nu voor de onderdrukkers. Ik heb het nooit gesnapt NL gaat kapot.
Waarom trek je witte kleding aan bij een slachting? Je hele kleding gaat zo naar de klote. Ik realiseer me ook dat als je 12 jaar lang dit soort filmpjes kijgt (Nick Berg was de eerste) dat je hier immuun voor gaat worden. Het doet je weinig meer. Het enigste wat me nu nog wel raakt is als het gaat om dierenmishandeling, dat soort filmpjes kan ik echt niet kijken dat doet echt pijn om dat te zien. Dus eigenlijk denk ik gelukkig houden ze het bij ISIS bij mensen en niet bij dieren.
De Droit | 13-09-16 | 12:33
Men zegt dat Melisana helpt.
Je maakt mij niet wijs dat dit alles niets te maken heeft met die psychopatische doctrine. Het lijkt wel genetisch bepaald, dat gedrag.
Islam, minder dan het stront van een varken.
Binnenbaan | 13-09-16 | 12:27
Ook mooi een grote groep die maar blijft volharden dat het fake is.
Vooral zo doorgaan hoor, is allemaal een spelletje.
F.U.!!
@lillendvleesch | 13-09-16 | 12:01
Struisvogel!
Wegkijken en ontkennen! Ignorance is not the same as innocence!
Als dit soort praktijken binnenkort in Europa gewoon zijn, gaat u dan ook roepen: Ja maar ik wist niet dat de Islam dit soort dingen doet? Pleur toch op zeg, dit is verplichte kost voor iedereen die de Islam wil knuffelen.
Cuyahoga | 13-09-16 | 12:22
40 jaar geleden was het een fatsoenlijke krant, zelfs beter dan dat ochtendkrantje uit A'dam, tijden zijn veranderd.....
Eigenlijk nooit haatgevoelens gekend.
Maar ik kan nu zeggen, ik haat de islam en zijn volgelingen!
PVV +1
Zouden Rutten en Pechtold hier naar kijen?
notamused | 13-09-16 | 12:20
En dat bedoel ik nou, met "alle roverheden van de EU faciliteren dit"
Not amused so2
En dan te bedenken dat alle slachtoffers van IS niets, maar dan ook niets, misdaan hebben.
Opdat we niet vergeten waar de ware islam voor staat en waarom we er minder van willen.
Antitheïst | 13-09-16 | 12:07
Zal je niet lukken omdat dit gefaciliteerd wordt door iedere EU Roverheid.
Dus dat wordt lang wachten, tenzij....
Jeetje. Inderdaad klikken op eigen risico!
Het is zo professioneel gefilmd dat ik eerst dacht dat het nep was!
De angst regeert steeds meer en terecht. Want kun je er zeker van zijn dat de islamitische buur met zes kinderen zich niet tegen je zal keren als daar een oproep toe wordt gedaan? Het is de macht van het getal. Hoe meer islamieten erbij komen hoe luider hun stem, hoe sterker hun invloed. Zo beredeneerd is het inmiddels vijf voor twaalf. Nog even en de kans een leven lang in een vrij land met westerse verworvenheden te kunnen leven is voorbij.
De islam: De grootste vervuiler van het internet.
De islam: De grootste verspreider van de meest perverse gewelds-porno.
De islam: De enige religie die zich uitsluitend op negatieve, stuitende wijze aan de buitenwereld manifesteert.
De islam: Verspreider van dis-respect voor menselijk leven.
De islam: Vrijbrief voor het botvieren van de meest zieke perversiteiten.
De islam: Grootste leverancier van geestelijk gestoorden.
De islam: Grootste leverancier van verstandelijk beperkten.
De islam: Grootste verspreider van terreur, terreurdreiging en geweld.
De islam: Grootste leverancier van misdadigers tegen de menselijkheid.
De islam: Het grootste morele riool ter wereld.
De islam: De enige beweging die faliekant in strijd is met de grondwet, die niet wordt verboden.
telelezer | 13-09-16 | 13:54
Nou, zo off-topic vind ik het niet.
ISIS zijn radicale moslims, DENK (Kuzu en Ozturk) zijn dat ook.
ISIS doet aan offerfeest. DENK's Kuzu doet ook aan offerfeest ( www.facebook.com/KiesKuzu/ reactie van 11-9-2016 om 24:46 )
ISIS heeft niks met homo's. DENK ook niet. www.dagelijksestandaard.nl/2016/06/den...
DENK en ISIS. De overeenkomst is dat het bij beiden om radicale moslims gaat.
DENK's radicale moslims zijn geïnfiltreerd in de Nederlandse politiek. Weer andere radicale moslims zijn geïnfiltreerd in het leger van Nederland www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/arti... , België www.dagelijksestandaard.nl/2016/08/rad... en Duitsland www.liveleak.com/view?i=6ad_1473554527... . Of in de shariapolities in Den Haag en Hilversum fenixx.org/2016/07/14/burgemeester-hi... .
In ieder geval 1 Nederlandse ex-militair en ISIS jihadist is nu dood. dutchturks.nl/nederlandse-ex-militair-... Of ook hij mensen halal slachtte, net als in het filmpje van dit topic, is voor zover ik weet nog niet bekend.
Dus ik vind je vergelijking terecht en je linkje niet off topic.
Heb alle eerdere filmpjes overgeslagen en dacht klik ik toch maar eens, als volwassen mens moet ook dat kunnen. Om eerlijk te zijn dacht ik de eerste anderhalve minuut dat ik naar een geregisseerde film zat te kijken, inclusief props en scripts. Heb het filmpje niet afgekeken, toen de eerste aan de ketting ging had ik het wel een beetje gehad.
Enige vraag die voor mij overblijft; is dit echt? Laten die mensen echt het leven? En zijn er echt mensen in Nederland die met dit soort beelden als ideaal rondlopen? Kan het me haast niet voorstellen.
@bisbisbis | 13-09-16 | 14:18
Ook niet onbelangrijk om aan te halen, is dat IS voor de westerse coalitie een noodzakelijk kwaad is.
Zonder de verschrikkingen van IS is er bij lange na niet voldoende steun voor militaire acties in Syria.
Hadden we eerst de slager uit Bagdhad, nu hebben we de slagers uit Syria (IS) Alleen deze keer pakt het westen maar ook rusland en turkije het wat taktvoller aan.
De strijd tegen IS is een soort van georchresteerde chemotherapie.
Ik kijk niet.
Verspreiden, verspreiden, verspreiden.
-
DWING ze er desnoods naar te kijken.
-
Als er nu één ding is geweest, dat in hoge mate heeft bijgedragen aan 'non - ontkenning', dan is dat wel het dwingen van de bevolking van Weimar en München om door de 'bevrijde' kampen van Buchenwald en Dachau te lopen.
-
@Lupuslupus | 13-09-16 | 13:50
Dood wensen? Kom kom niet zo tragisch. Ik wens helemaal niemand dood, zeker niet personen die wat emotioneel flexibel zijn.
Hier, probeer het eens naast uw bijbel (alleen via uw arts verkrijgbaar.)
www.kenniscentrumbipolairestoornissen....
Het is bekend dat het goed werkt, ook bij mensen die aan manische relifrenie lijden (werkt bij alle religies)
Er gaat dag voorbij of moslims zijn in het nieuws. Pffff vermoeiend. Minder propaganda.
aight.. | 13-09-16 | 13:41 Ik schreef al "just saying" met in het achterhoofd dat, waar je mee omgaat je door wordt besmet. Misschien hadden de Spanjaarden brutale ervaringen opgedaan die men vervolgens geheel Freudiaans op de afvalligen toepaste.
Peter_K | 13-09-16 | 12:26
Ook voor u, zie 12:31. Heeft u trouwens het gevoel dat we een stap verder zijn gekomen dan, laten we zeggen, 5 jaar geleden door 't kijken naar hun flauwe propaganda? Ik persoonlijk vind van niet. Daarbij versta ik 9 van de 10 keer geen reet van 't gejammer van die slagers, geef ik geen zier om wat ik zie, maar vind u toch dat ik moet kijken omdat ik anders 't probleem negeer? Mijn stem om de islam total verboten te maken was er al in de jaren '70. Daar heb ik het miljoenmiljardste overgeproduceerde chainsaw massacre equivalent niet voor nodig.
Wonderful-Life | 13-09-16 | 12:25
Zie mijn commentaar van 12:13. Er hoeft niet weggekeken te worden. Het is inmiddels net zo schokkend als het staren naar lauwe brinta op een zomermiddag.
De wereld verhard, men adoreert en idoliseert psycho-socio en alle andere soorten "paten", zet ze op een voetstuk en aapt na.
men juicht als de russen ISIS opblazen, men juicht als een messentrekker door het hoofd word geschoten in Israel, men juicht als Rambo 30 man opblaast, een stel torens in elkaar zakt, men word geil van Frank Underwood's acties, gordon gekko word geadoreerd, Superman vernietigd hele flatgebouwen en men kijkt op het puntje van de stoel hoe grote groepen mensen worden vermoord. men bekijkt exploding varmints video's en andere gruwelijkheden tegen dieren als entertainment en men lacht om gruwel omdat men geen andere reactie kan bedenken. men kijkt gerust zonder verhoogde hartslag naar politie executies van "vermoedelijke criminelen" en het is hype om op school je vriendjes te filmen die een slachtoffertje in elkaar beuken.
men heeft iconen als ghandi, john Lennon, anne frank, mandela, king jr, tolstoy, voltaire, tubman etc verlaagd tot memes of gecommercialiseerd als product zie guevara. (alhoewel hij ook niet fris was)
De waarde van een mensenleven word uitgedrukt in cash, settlement payments, verzekering en martelaar uitkeringen en zelfs de hoeveelheid likes op een website.
Me adoreert de laagste nominale deler van gedrag in de samenleving die filmpjes maakt over hoe fantastisch, gewelddadig, rijk, racistisch of slim hij/zij het wel niet heeft, is of doet.
De afgunst en jaloezie van de beschouwer overheerst in bijna alle gevallen zonder na te denken over de motivatie van de filmer. Want als je de motivatie van de content creator in beschouwing neemt realiseer je meestal dat de content geen enkele waarde heeft en de aandacht niet waard is en alleen dient als commercieel vessle, reclame. (behalve voor Darwin Awards natuurlijk)
Ik sla dit zoveelste voorbeeld van compleet krankzinnige mensen dus over, ik hoef geen bevestiging meer dat haast iedereen gek is. (mezelf incluis)
misschien heeft het zin om de definitie en principes van seculier humanisme, Geneva conventies op school te leren, nee, er in te stampen als kind, En als we dan toch bezig zijn een nieuwe verlichting binnen de samenleving creëren waarin men een nieuwe definitie van geloof opwerpt en maatstaven oplegt aan wat wel en niet kan op deze aardbol. waarde voor dieren en mensen levens, waarde van het ecosysteem te opzichte van verdienmodellen, quality of life ten opzichte van economische groei etc..
Nu hoor ik iedereen denken , maar die hebben we toch? Ja gedeeltelijk, maar niemand die de voeten van verkozen of gepromoveerde sociopaten aan het vuur houd. we leven in een "me" society waarin bijna niemand meer tijd heeft om zich te druk te maken over een ander, een dier of de wereld in zin geheel.
Elke dag komt er een vraag bij mij naar boven..
The fuck is wrong with people?
Jam vlees!
De standaard modus operandi van de gemiddelde mannelijke mohammedaan: kinderen en vrouwen als schild gebruiken, zoveel mogelijk ongewapende burgerslachtoffers maken, geboeide en verdoofde gevangenen standrechtelijk executeren, kinderen indoctrineren, misbruiken en inzetten voor zelfmoordaanslagen. Geen wonder dat het meest eervolle voor een mohammedaan zelfdoding is. Als ik een dergelijke religie aan zou hangen zou ik uit schaamte ook zo snel mogelijk mezelf van het leven beroven. Of, onafhankelijk van welk smaakje van die ideologie ik aanhang, me als de donder er van distantiëren. Hier wil niemand toch iets mee te maken hebben, zelfs niet als je beweert een "gematigde" vorm aan te hangen? Advies aan een ieder: wat welke mohammedaan ook tegen je zegt, TRAP ER NIET IN.
ff off topic (... of niet...?!)
De Denk-turkjes zijn boos
www.telegraaf.nl/binnenland/26595785/_...
Alleen al de gedachte aan hoe sommige islamieten christenen en andere groepen mensen afslachten op precies dezelfde manier als een beest waarvan het stuk vlees ervan in de supermarkt ligt met zo'n halal sticker erop... nee, dank u.
Misschien de daders eens uitnodigen bij DWDD? Goed gesprek met de heren en ze de kans geven hun kant van het verhaal te doen. Er zal wel een logische verklaring voor dit gedrag zijn. Kan in ieder geval niets met de Islam te maken hebben.
Lupuslupus | 13-09-16 | 13:49
Je was me voor. ++
@Lupuslupus | 13-09-16 | 13:36
Relifrenie is a bitch dat toont u toch maar weer.
Misschien eens een Lithium kuurtje proberen?
litebyte | 13-09-16 | 13:42
.
Iemand dood wensen (want dat is wat u doet) blijft gewoon staan? Nou ik weet genoeg.
De hele dag, iedere dag, gaat het over islam - zo moe
Ze hebben een bepaalde visie op vrede die nog niet eens zo gek veel afwijkt van de 10 geboden.
Reaganmania | 13-09-16 | 13:43
.
De 10 geboden zijn samen te vatten in:
1. Heb God boven alles lief
EN
2. heb uw naaste lief als uzelf.
.
Nee hoor, dat wijkt echt niet veel af van de islam! Sjonge jonge zeg. Iets met klok en klepel.
Ook mooi contrast hier op geenstijl. Wij genieten van vrouwen die op een boot liggen. Erboven genieten zij van het slachten van mensen. Man o man, waar is het fout gegaan.
Ze hebben een bepaalde visie op vrede die nog niet eens zo gek veel afwijkt van de 10 geboden. Maar om die stand van vrede te bereiken is volgens de Koran alles geoorloofd. Een groot institutioneel verschil met het christendom.
Hier wordt al decennia lang door de inteelt van de haat geroepen dat ze het gaan overnemen. Onze verraders in de politiek weet donders goed wat er aan de hand is met de zandbak inteelt die ons overigens ook nog eens miljarden op jaarbasis kosten.
En ik moet zeggen dat ze lekker op weg zijn om hun doel te verwezenlijken. Met behulp van de landverraders natuurlijk. Die hebben ze (nog) wel nodig. Hoe lang laten we dit nog ongestraft gebeuren? Gaan we in maart weer op die verraderlijke gluiperd van een Rutte stemmen die ons uiteindelijk ook verkwanselt aan de verderfelijke islam?
Varkens
@Lupuslupus | 13-09-16 | 13:36
Relifrenie is a bitch dat toont u toch maar weer.
Misschien eens een Lithium kuurtje proberen?
sickworld | 13-09-16 | 13:33
ik weet niet hoe dat relevant is voor de inquisitie. je zou er een punt van kunnen maken als publieke terechtstellingen in spanje aantoonbaar wreder waren dan die in andere europese landen, maar dat lijkt me sterk. kijk maar naar hoe men in duitsland omging met de anabaptisten: en.wikipedia.org/wiki/M%C3%BCnster_Re...
Next gen koppensnijden whats new, die 4k slomo headshots van vorige week bleven langer plakken.
Desnietalmin 2 dagen geven om civys te ontruimen en dan die waterbom erop dit komt nooit meer goed.
komtdatschot | 13-09-16 | 12:41
Heeft met wegkijken niets te maken. Ik heb inmiddels genoeg van dit type islamhorror videootjes gezien en als ik de beschrijving lees heb ik gegeten en gedronken.
Het zal vast nog altijd gekker kunnen met nog meer islam cruelty, vast. Maar ik ben geen masochist. Ik kijk of lees dan liever over de moorden of verdwijningen door individuen in de VS of Rusland (polonium) of ontvoeringen (Oostenrijk of Dutroux). Dat vind ik van een andere orde.
IS-islamietjes met botte mesjes krijgen mij niet meer aan de buis gekluisterd.
chicago river | 13-09-16 | 12:51
De enige reden waarom ik naar dat soort filmpjes kijk is omdat de islam zich ook genesteld heeft in dit landje.
En dan kan men wel zeggen dat IS maar een tak is van de islam en dat het niks van doen heeft met de islam zelf maar dat geloof ik allang niet meer.
Als dat zo zou zijn had de islam allang afgerekend met IS.
Maar dat doet de islam niet omdat de islam nu eenmaal een wrede religie(totalitair systeem) is waar dat soort wreedheden aan de orde van de dag zijn.
Hier in dit landje valt het tot nu nog "mee" maar ook hier is een openlijke invasie van de islam aan de gang.
En dan is het een kwestie van tijd dat de wreedheden van de islam ook hier aan de orde van de dag zijn.
En dan heb ik het nog geeneens over bomaanslagen en dergelijke.
Nee over openlijk mensen hun keel afsnijden in naam van de islam.
Want daar gaan we wel naar toe als je de islam in dit landje niet stopt.
Wonderlijk. We worden al veertig jaar gekoloniseerd en nog begrijpen we er niks van omdat de kolonisten geen wit velletje hebben..
@Groffert | 13-09-16 | 13:20
Als mein kampf voor neo nazi's als leidraad wordt gebruikt om al dan niet (naar interpretatie) geweld toe te passen. Ziet u dan ook niet de link met hitler en het derde rijk?
Zolang de koran in haar huidige vorm blijft zal het voor *moslims* (naar interpretatie) altijd als leidraad/excuus *kunnen* dienen om geweld toe te passen.
Ik klik niet.
Ben ook geen Turk namelijk.
Dergelijke satanische energieën zijn iets wat mij inmiddels angst inboezemt. Maar Lupus zal hier wellicht meer over kunnen melden (respect).
sickworld | 13-09-16 | 13:18
.
Met te erkennen (of te vermoeden) dat hier satanische machten aan het werk zijn, schiet u recht in de roos.
Satan is bittere *werkelijkheid*. Hij wordt in de bijbel genoemd de grote vernietiger van alles dat goed is. De mensenmoordenaar vanaf het begin.
.
Satan, een van de hoogste engelen in de hemel wilde als God zijn, rebelleerde tegen de Schepper en werd samen met 1/3e van de engelen (zijn mede-standers) de hemel uitgetrapt. Sindsdien raast hij met een niets en niemand ontziende terreur over de wereld. Hij wordt door Christus Zelf genoemd "de overste van deze wereld".
.
De islam = de 'godsdienst' van Satan. Dood en verderf is alles wat hij te bieden heeft. Dat kan ook niet anders omdat hij zelf het 'pure kwaad' is.
Schietmijmaarlek | 13-09-16 | 13:34 Grrr, je nick!
Maar Hanina badmuts van het AD wil meer meer meer Islam.
Te gruwelijk voor woorden, maar de wereld moet kunnen zien met wat voor een achterlijke barbaren we te maken hebben.
En wie naar de islamitische slager gaat omdat halal vlees zo lekker goedkoop is en ondertussen keihard 'jij bent welkom' staat te zingen, kijk even goed.
Het kan namelijk maar zo dat je ooit zelf zo eindigt.
Dan is halal slachten opeens niet meer zo leuk.
Maar troost je... het duurt maar een minuut of 4 voordat je lampje dooft.
Als het met een kogel/pen gebeurt, dan mis je het hele ritueel waar je als multiculti Nederlander altijd zo trots op was. Dat zou zonde zijn.
Dit is toch zeker wel de bruutste tot nu toe. Klik maar niet als je er niet tegen kan.
@ aight.. | 13-09-16 | 13:29 ... ik moet wel zeggen dat ik niets weet van de spaanse inquisitie...
Maar was Spanje ook niet het land dat eerder al door Mo's volgers (deels) bezet is geweest? Ik herinner je aan de Moren en die beroemde moskee in Cordoba. Just saying.
Piet Karbiet | 13-09-16 | 13:20
goed punt. doorgaans werden alleen de mensen die zich echt niet aanpasten en ook nog actief ketterij bleven propageren gedood of verminkt, tenzij er achter de schermen meer aan de hand was (lokale politieke spelletjes etc).
nee, bij IS kun je beweren dat je moslim bent, zo goed mogelijk je best doen om de goede antwoorden te geven, en dan verklaren ze je gewoon afvallige/ongelovige/ketter en dan gaan ze je vervolgens uit staan benen. dat is inderdaad totaal anders dan de inquisitie.
ik moet wel zeggen dat ik niets weet van de spaanse inquisitie, alleen het een en ander van de kerkelijke inquisitie in zuid-frankrijk en noord-italië.
@ DaJonkel | 13-09-16 | 13:23 Dat van die contactlijst is wel even een dingetje...
@Roadblock | 13-09-16 | 13:22
Dat krijg je als de Politiek maling heeft aan de Grondwet en het functioneren in buitenlandse krijgsmacht gewoon toestaat. Maar waar heeft dit kabinet nou eigenlijk geen schijt aan.
Jongens, jongens, dit zijn incidenten... We noemen dit structurele incidenten...
over snijden gesproken, kan ik nog verzoekjes indienen voor de volgende isis vlog? www.google.com/search?q=lingchi
Piet Karbiet | 13-09-16 | 13:20
Ik doen niet zozeer op het strafvorderlijk proces, maar op de tenuitvoerlegging. Overigens waren de buitenkerkelijke straffen ook niet mals. Het vierendelen of spiezen voor valsemunterij ging gepaard (geen woordspeling) zonder verdoving.
Dat dit weer een platform krijgt??? Dit is gewoon echt weer te gruwelijk voor woorden. Man man man me knieën worden hier zwak van. pffff damn
Ik sla het kijken vandaag maar even over. Ik ben bang dat ik anders heel verward word... Wie weet waar ik in die toestand toe in staat ben. Dat moeten we zien te voorkomen toch?
Dit soort praktijken zullen uiteindelijk ook in Europa gemeengoed worden als we de EU en de rest van de vernietigers van de westerse samenleving hun gang laten gaan. Het is al vijf over twaalf!!
Als "ik hoop dat Dennis Honingpot geen toegang tot de Geenstijl contactlijst heeft" tegenwoordig al wordt weggejorist dan is Geenstijl kapot. We kunnen blijkbaar niet meer tegen hele specifieke kritiek dus is het duidelijk beleid hem, en jullie eigen domme keuze hem een podium te geven, tegen deze kritiek te beschermen door het maar gewoon allemaal te verwijderen.
Jullie zijn gecommercialiseerd. Alle tekenen zijn er dat er achter de schermen wat geldstromen en belangen veranderd zijn. Nieuw postsysteem, Jan weg, reaguurders zijn meer "jullie" dan "wij", ineens spam bots, "meer diversiteit" onder de columnisten met bijkomend anti kritiekbeleid, en een hoop snoepjes voor het personeel.
Doei, ik zou hopen dat je je schaamt tijdens het wegjorissen van dit bericht, als het zo'n onzin is laat het dan aan de reaguurder over om die conclusie ook te maken, maar duidelijk denken jullie het "untouchable" niveau bereikt te hebben, dus de zelfgenoegzaamheid zal er wel vanuit druipen terwijl je met een "doei!" terug op de verwijderknop drukt.
Dit doet de nederlandse overheid met mensen die het lef hebben om persoonlijk het aantal van dit soort beesten te verminderen:
www.ad.nl/buitenland/strijder-tegen-is...
En dit doen overheden met mensen die waarschijnlijk dit soort wreedheden gepleegd hebben:
nos.nl/op3/artikel/2005894-teruggekeer...
Daar wordt je toch helemaal niet goed van?
@HdJ& | 13-09-16 | 13:12
U bent een roepende in een woestijn van onwil, mooie en duur betaalde banen zijn in de E.U. belangrijker dan het wel en wee eigen bevolking.
@Tjemig | 13-09-16 | 13:17
Als je bekende en weer katholiek werd mocht je van de rechters van de Inquisitie weer naar huis, dat betrof 95% van de verdachten. De gruwel van de Spaanse Inquisitie valt in het niet bij Isil. Daar heeft bekeren en bekennen geen zin.
Slechte film, snap trouwens niet dat ze daar nog steeds zitten, en wat dit met Islam te maken heeft
En dan is dit nog de Director's Cut. De slachtpartij duurde in werkelijkheid veel langer dan 4½ minuut en de gevangenen konden dus zien en horen wat er gaande was. Dat lijkt mij nog het gruwelijkste.
@ pro1991 | 13-09-16 | 13:08 ... Ik kijk niet.
Verstandig. SW keek jaren geleden eens een docu over de vleesindustrie in Zuid-Amerika. Zal je de details besparen maar geloof me, bepaalde scenes zijn permanent op mijn netvlies ingebrand. En hoewel ik de waarheid en niets anders dan de waarheid te weten wil komen, in al haar facetten, twijfel ik over het zien (lees: weten) van de waarheid inzake gruwelijkheden die de mensheid jegens dieren uitvoert. SW is niet gelovig opgevoed maar heeft al lange tijd het idee dat -hetgeen we duivelse krachten noemen- meer tussen hemel en aarde plaats vindt dan we oppervlakkig waarnemen. Dergelijke satanische energieën zijn iets wat mij inmiddels angst inboezemt. Maar Lupus zal hier wellicht meer over kunnen melden (respect).
Voor hen dit vergelijken met christendom; er zijn nog zat barbaarsheden uit de inquisitie die ik nog niet door IS vefrfilmd heb gezien.
HdJ& | 13-09-16 | 13:12
het westen wil niet verder dan luchtsteun, omdat de vorige keer dat een westers leger in irak orde probeerde te houden de sji'ieten en soennieten elkaars kinderen ontvoerden om er met elektrische boren wat gaatjes in te maken. dat is letterlijk wat er gebeurde.
het moet wel gezegd worden dat de amerikanen erin slaagden om tegen 2009 de rust weder te laten keren en IS toen te breken, maar allee. omdat er zoveel moslims elkaar hadden opgeblazen doen we alsof de amerikanen evil zijn en moet het westen maar toezien.
Buurtslachthuis.
maar die kopvod van het AD heeft toch net uitgelegd dat de islam alleen maar mooie dingen brengt
en er zijn allerlei bootvluchtelingsstichtingen die ze dagelijks met de watertaxi naar Europa brengt. kan iemand ze dwingen om naar dit filmpje te kijken ? ze zijn medeplichtig, want de ellende gaat als de pest mee aan boord.
nos.nl/artikel/2131449-nederlandse-boo...
www.vice.com/nl/read/van-amsterdamse-s...
Die reageren alleen als een Israëliër of een niet moslim het doet.
(Waar blijven de massale protesten van de moslims? Hun broeders worden toch op de meest barbaarse wijze afgeslacht! Dit is geen visitekaartje voor de "gematigde"islam. Het is weer oorverdovend stil!
miss error | 13-09-16 | 12:30)
niemand die hier aan deze gruwelpraktijken een halt toe roept. Moslims mogen alles en zelfs onze feesten worden afgepakt door andersdenkende en deze offerfeesten kunnen in Nederland ook gewoon plaats vinden. Waar blijven wij met onze protesten en verweer wat de allochtonen doen kunnen wij toch veel beter kom en protesteer, dat ze hier geen offerfeest mogen vieren doe iets nu..
Een van de afgrijselijkste filmpjes die ik ooit gezien heb. Afgeslacht worden in een slachthuis. Ik weet niet of het een verrijking is van mijn levenservaring. Degenen die voor deze slacht verantwoordelijk zijn, zijn vervuld van een enorme haat jegens het westen, andersgelovigen en wat dan ook. Ik zal hier wel nachtmerries van krijgen.
Toch steun ik de zienswijze van GeenStijl. Ook dit dient men te zien. De keiharde realiteit. Het ware gezicht van isis.
Welkom in mijn land!
(sick)
Ze worden er niet echt origineler op.
Werkelijke weer kost en kots misselijk van deze sujetten en de cultureel equivalente zwijgers er omheen.
Ik kijk niet.
@Dit is waarschijnlijk de meest gruwelijke executie video die ik ooit heb gezien. Zat hier tandenknarsend en met gekromde tenen naar te kijken. Wat een barbaren!
Raad_maar_raak! | 13-09-16 | 12:57
Als de Assad soldaten of de Koerden deze daders te pakken krijgen worden ze levend boven een vuur geroosterd.
Roadblock | 13-09-16 | 13:01
Truman heeft in augustus 1945 2 atoombommen gedropt voor minder, met 130000 onschuldige burgerslachtoffers tot gevolg.
Het zou nu veel bescheidener en veel gerichter kunnen.
*alarmklokje tikt*
Wreedheid zit sowieso veel meer in de cultuur daar. Op de Arabische TV zie ook veel meer losse ledematen na een verkeersongeluk of aanslag op het nieuws dan hier, waar alles wordt weggeblurd of niet uitgezonden. Barbarisme is in het Westen geen deugd, daar wel.
@ FreeVogelaar | 13-09-16 | 13:00 ... de waarheid houden ze liever onder de Pet.
Wegens opruiend karakter van het videografisch materiaal. Met uiteraard een forse sanctie op het overtreden van die gedragsregel.
Over een jaar is dit uw buurman en Obama Klaver bijt u dan toe ; " nou en ? "
zonder de verlichting die we binnen het christendom geëist hebben, ook van de islam eisen.
Feynman | 13-09-16 | 12:39
.
Het christendom is de grond ingetrapt. Heeft niets te maken gehad met 'eisen'. Dat kan alleen iemand beweren die géén christen is.
Ik mag u wijzen op Rusland en hun satellieten ten tijde van de USSR waar gelovigen hevig vervolgd werden. Google Richard Wurmbrand en de Ondergrondse kerk. En zie, de huidige Russische president is een overtuigd Christen en het christendom bloeit daar als nooit tevoren.
.
Nederland en de meeste landen in Europa hebben hun Christelijke roots verloochend en verraden, de christenen in de grond getrapt, belachelijk gemaakt en tegelijkertijd de islam met vlag en wimpel binnengehaald.
.
Daar plukt men nu de vruchten van.
Allemaal hysterie. Heel kwetsend voor slagers ook. Amok-videootje.
Het mes in deze video was proudly sponsored by ontwikkelingssamenwerking .nl
Ik sla even over, dank u.De beschrijving zou voor de mensen voldoende moeten zijn. Geef deze mensen aub geen platform om haat, verderf en verlaging van normen en waarden te verspreiden zou ik zeggen.
Mooi! Iedere moslim-collega die begint over het slachtfeest krijgt voortaan dit filmpje van mij te zien.
.
Islam is vrede? Hier met je kutgeloof!
De_bbm | 13-09-16 | 12:15
Ben het met u eens.
Ook al draait je maag om, blijven kijken.
Weet wie de vijand is, en wat deze doet.
De media die dit niet meer willen plaatsen zijn dezelfde media die straks met een "gematigde tak" van IS gaan praten.
Lieden die uit naam van hun geloof medemensen zulke dingen aandoen moeten afgeschoten worden als dolle honden.
En mensen, die toelaten dat deze beesten hier naar toekomen om deze praktijken hier uit te oefenen moeten.....
@janmetdepet | 13-09-16 | 12:53
Maar toch komt er een moment dat de Politiek deze filmpjes gaan verbieden om te plaatsen, de waarheid houden ze liever onder de Pet.
@ Wijzeuithetoosten | 13-09-16 | 12:53 ... Haha. Ik zeg: links van mij als mijn neus naar het puntje van de aarde wijst.
Dit is waarschijnlijk de meest gruwelijke executie video die ik ooit heb gezien. Zat hier tandenknarsend en met gekromde tenen naar te kijken. Wat een barbaren!
Ik denk er ineens aan dat er ook nog een gematigde muzel bij betrokken is (wegens geen mes in de hand): de regisseur, die met een (westerse) Mac en een (al even westers) editprogramma deze gorigheid filmografisch heeft ineengezet, volgens onvervalste hollywoodnormen.
Ja mensen, de matige film World War Z is in deze zin heel profetisch. Ofwel ook Planet Of The Apes, maar die is te soft.
Lupuslupus | 13-09-16 | 12:43
Het is goed dat je jezelf van topadvies voorziet. Ik ben onder de indruk van je mate van zelfreflectie.
ISIS doet gewoon aan mensenoffers. ik weet niet of iemand de eerdere stelselmatige executies al zo betiteld heeft, als ze ongelovigen/afvalligen doden ter meerdere glorie van hun heilige zandworm kun je dat ook als mensenoffers zien. Maar nu de manier waarop dit gebeurt moet het toch overduidelijk maken.
Of laten we doorgaan met de struisvogelpolitiek.
Werkt volgens sommige lieden hier uitstekend.
Tuurlijk moet je die filmpjes blijven laten zien, het is het absolute hoogtepunt van wat de moslimcultuur ons brengt.
Trouwens heel goed van geenstijl dat ze dit filmpje delen,het zou ook verplicht moeten worden dit op scholen of waar dan ook te kijken,er zijn volgens mij nog te veel mensen die denken dat Islam vrede is en niet weten wat er speelt en dus geen weet hebben wat ons misschien staat te wachten.
Gisteren zag ik weer zo'n type lopen, in z'n djellaba, luid arabisch schreeuwend door zijn mobiele telefoon. In de stad zie ik ze regelmatig staan, overdag, in een groepjes op straat, blijkbaar zonder verplichtingen ten opzichte van een werkgever.
Ik vraag me echt af wat zulke figuren hier te zoeken hebben en wat ze in hun schild voeren. Weinig tot niets goeds, als je het mij vraagt. Nederland moet veel bewuster omgaan met haar veiligheid en met sociale fraude door exotische profiteurs. Geen mensen toelaten die wiens handel en wandel haaks staat op onze wetten en gebruiken hoort daarbij. En al helemaal als zulke mensen een uitkering genieten en zich tegelijkertijd openlijk afficheren als aanhangers van een fascistoïde ideologie. Mensen met een hakenkruis op hun shirt worden ook van de straat geplukt- dus we kunnen het wél.
Voor de cynische reaguurder die mij nu de vraag gaat stellen "En hoe wilt u dat dan wel gaan doen, professor?" heb ik hier alvast het antwoord. Het begint op 17 maart met een stem op de juiste partij, en het eindigt met het intrekken van dubbele paspoorten en het intrekken van verblijfsvergunningen indien een vreemdeling zich in een moskee begeeft waarin intolerantie wordt gepredikt, of in het algemeen uiting geeft aan ideeën die in strijd zijn met de grondwet. Alles onder het motto dat Nederland alleen mensen toelaat die écht mee willen doen met Nederland, met de Nederlandse open-mindedness en tolerantie, maar op de Nederlandse manier - en dus niet de islamitische manier, om maar wat te noemen. Dus geen Trojaanse paarden dulden die openlijk of heimelijk dromen van het stichten van een kalifaat in Europa, of die het omverwerpen van de democratie als ultieme doel hebben. Meerderheid verwerven in de staten generaal, wet aanpassen, rechter uitspraak laten doen, vonnissen uitvoeren op Schiphol, klaar.
@janmetdepet | 13-09-16 | 12:49
En de gedachten dat dit soort figuren op kosten van ons belastinggeld hier leven doet je toch meer dan rillen alleen.
sickworld | 13-09-16 | 12:48
Dat ligt net aan je definitie van het oosten ;-)
@Lupuslupus | 13-09-16 | 12:48
U begrijpt denk ik zelf niet helemaal wat u schrijft. lees uw eerste reactie nog eens.
Ach, JV team...
Obozo, de progressieve god, zei het zelf dus dan is het waar. Allemaal nep en heeft niets met de nobele islam te maken.
Ik heb dan toch liever een pin door de kop. Je bent wat mij betreft niet meer dan een beest met dat rituele slachten. Wat kan ik toch ziedend worden van deze barbaren.
Wat een fantastische cultuur toch!
komtdatschot | 13-09-16 | 12:41
Heeft met wegkijken niets te maken. Ik heb inmiddels genoeg van dit type islamhorror videootjes gezien en als ik de beschrijving lees heb ik gegeten en gedronken.
Het zal vast nog altijd gekker kunnen met nog meer islam cruelty, vast. Maar ik ben geen masochist. Ik kijk of lees dan liever over de moorden of verdwijningen door individuen in de VS of Rusland (polonium) of ontvoeringen (Oostenrijk of Dutroux). Dat vind ik van een andere orde.
IS-islamietjes met botte mesjes krijgen mij niet meer aan de buis gekluisterd.
En dan te bedenken dat er velen van deze onderkruipsels mee zijn gekomen met de stroom gelukzoekers.
Ik weet dat het niet goed is maar ik haat alles wat moslim is komt waarschijnlijk omdat ik diep in mijn hart weet dat als het er op aan komt elke moslim tot zulke gruweldaden in staat is.Maar ook dat gewoon bekend is dat ruim 75% van moslims in ons land achter IS staat in iedergeval het niet afkeurt.
De tijd dat de wijzen uit het oosten komen ligt inmiddels wel achter ons. Een jaartje of 1300 ***kuch***
Wederom jammer. Totaal negeren die propaganda is nog 't beste.
lillendvleesch | 13-09-16 | 12:01
---------------------------------
Zo is het , met negeren en wegkijken van ongemakkelijke feiten zijn we hier groot geworden .
Het word op de een of andere manier wel steeds moeilijker, heel vreemd ?
Om bij uw logica te blijven. Dan waren die kinderen die ik in een slachterij in Vietnam kuikentjes heb zien verwerken natuurlijk verkapte moslims.
litebyte | 13-09-16 | 12:41
.
Het is algemeen bekend dat in die landen een dierenleven 0,0 waarde heeft. Dieren levend villen, honden levend koken, het hoort er daar allemaal bij. Het monster mens komt daar tot volle wasdom.
.
U hebt daar duidelijk geen enkele moeite mee dus ik zou zeggen ga daar wonen. Soort zoekt soort, toch?
@redactie Kan iemand mijn link weghalen, is niet helemaal goed gegaan.
Wat ik niet begrijp is dat die IS soennieten niet doorhebben dat ze de rekening van hun daden op termijn terug betaald krijgen. Er komt een moment dat een andere woestijn stam de overhand krijgt. Dan is het natuurlijk weer dikke tranen over het 'onrecht' dat ze aangedaan wordt.
Zal wel te maken hebben met de zon en hitte die voor een permanente zonnesteek zorgt.
Piet Karbiet | 13-09-16 | 12:33
Ik heb een poging gedaan, maar kom niet door de ballotagecommissie, denk ik.
@HairyJack | 13-09-16 | 12:41
Klopt, dit is duidelijk gemaakt met Tinfoil 2.0
chicago river | 13-09-16 | 12:28
Lekker muziekje hoor. Back to the good old days. De 90's.
Ieder keizerrijk dat leunde op technologische voorsprong is in het verleden gevallen.
Feynman | 13-09-16 | 12:39
Ook wel bekend als de Wet van de Remmende Voorsprong. Met als eindresultaat achteruitgang. Of totale neergang, inderdaad.
Wij denken te winnen,
@Feynman | 13-09-16 | 12:39
Een column binnen een topic. Helemaal eens met je betoog. Ik ben geloof ik ook een van de weinigen die het zeer duister inziet voor onze cultuur, onze verworvenheden.
Cuyahoga | 13-09-16 | 12:22
Grappig hoeveel mensen jouw zwarte cynisme rond een kwaliteitskrant die in de autoriteitsdrogreden trapt maar niet willen zien.
@chicago river | 13-09-16 | 12:35
Ik weet wie je bedoeld, dat figuur is verzot op stenen gooiende theedoek dragers. Nog Linkser kun je ze echt niet vinden.
arbanafal | 13-09-16 | 12:12
.
lieg.niet.zo.
-weggejorist-
***Lupuslupus | 13-09-16 | 12:30 want ze leren het als kind al om een weerloos lammetje - een baby-schaapje - de keel door te snijden.***
Uw infantiele logica is soms van een uitermate abject niveau.
Om bij uw logica te blijven. Dan waren die kinderen die ik in een slachterij in Vietnam kuikentjes heb zien verwerken natuurlijk verkapte moslims.
Tis wel professioneel gemonteerd.Wat dat betreft gaan ze erop vooruit.
Ik las trouwens ook dat sommige reaguurders liever niet naar dat soort filmpies kijken en het gewoon niet doen.
Ik zelf kijk er liever ook niet naar maar doe het wel omdat omdat ik geen wegkijker ben van de wreedheid van de islam en de dhimmi,s van de islam.
-weggejorist-
@arbanafal | 13-09-16 | 12:32
Zeker. De Nazi's filmden weliswaar ook executies en massa-slachtingen maar die werden dan niet 's avonds in het Polygoon in Scheveningen en Hamburg vertoond. Verder is de hele islam ontsproten aan vrouwenhatende geile woestijngeiten. Je mag je aan alles van dat 'geloof' vergrijpen. De Qu'ran, Hadith en Sunna zijn instructieboeken voor wrede verkrachtingen, lustmooren en sexuele uitspattingen. Die paar leuke zinnen in het begin gaan over zijn moeder. Ja, doei.
Geef die mannen toch een buurthuis.
arbanafal | 13-09-16 | 12:35
Nee dat is waar. Maar hoe verder IS verzwakt hoe meer van dit soort zieke video's de wereld in gestuurd worden om op die manier gezag en angst op te wekken. De media is hun boodschapper.
Als ze niet getoond worden verstoor je hun tactiek. Maar zoals ik al zei ....... platbombarderen tot de laatste IS pisnicht stopt met roken.
pfff.. toch geklikt en nu weer een paar uur misselijk. Wat een barbaars volk.
En ondertussen is Erdogan vooral bezig met Gülen een terroristische organisatie te noemen. (welke aanslag?) en de Koerden uit te moorden, om vervolgens te klagen als ze dat niet accepteren en zelf ook fors over de schreef gaan.
Erdogan reageert op PKK aanslagen met collectieve straffen voor de hele bevolking in Oost Turkije, inclusief mensen die helemaal geen Koerd zijn. Dat mag niet volgens Genève, maar veel belangrijker, die taktiek WERKT niet. Werkte al niet toen de Duitse bezetter met represailles kwam richting het Nederlands verzet.
Zodra je namelijk de strijd aangaat met het hele volk, in plaats van alleen de terroristen, speel je terroristen ongelooflijk in de kaart. Is zo ongeveer het enige wat je niet moet doen.
Een dode terrorist is voor ons een kleine stap voorwaarts. Voor hun is zo`n martelaarschap het hoogst bereikbare. Zij zien het niet als verlies, maar als ultieme waardering. Wij zijn zo dom om het effect van onze acties te beoordelen naar onze eigen culturele maatstaven, waarbij een dode soldaat een enorme negatieve impact heeft.
Wij denken te winnen, maar binnen de cultuur van oorlog die nu vijftien eeuwen ontwikkeld is, ploegen we alleen wat zand om en verheffen we sommige strijders tot het martelaarschap. Wat anderen beweegt in hun voetsporen te treden, maar vooral de rest van de bevolking laat verharden in die strijd.
De woede die je oproept bij dat volk zal namelijk steun voor die strijders opleveren. Zal zelfs nieuwe strijders vanuit die bevolking opleveren in een hoger tempo als je ze kunt uitmoorden. Ieder bombardement van een woonwijk drijft normale mensen richting extremisme.
Een van de modernste, geharde en gemotiveerde legers ter wereld heeft die taktiek nu een halve eeuw getest op de West Bank en Gazastrook. Leidde niet tot vrede. Alleen tot verdere escalatie.
Als je dat vergelijkt met de vrede die wel bereikt is met arabieren in Israël zelf, Libanon, Syrië, Jordanië en Egypte, (die samen een benchmark vormen) dan weet je dat je niet de beste oplossing te pakken hebt.
Voor extremisme is oorlog heel goedkoop. Zoals Rwanda bewees, een kapmes is genoeg. Een AK47 is iets duurder maar het komt niet in de buurt van de 6 000 000 000 000 dollar die USA alleen al uitgaf in Irak en Afganistan.
Deze oorlog tegen de islam loopt al zo lang als de islam zelf bestaat. Het is een uitputtingsoorlog en ik ben geloof ik een van de weinigen die beseft dat we tonnen uitgeven om een zinloos resultaat te bereiken.
Uiteindelijk is dit niet een materiële strijd. Het gaat erom of onze vrije samenleving over de eeuwen heen behouden blijft, of dat we langzaam vervallen tot een theocratie. Omdat we verkeerde migranten met verkeerde ideologie binnenlaten, zonder eisen te stellen, zonder de verlichting die we binnen het christendom geëist hebben, ook van de islam eisen.
Als we het laten aankomen op pure democratie of bereidheid slachtoffers te accepteren tijdens oorlog is het antwoord simpel. Ooit zijn zij met meer, en dan zal onze vrije samenleving in het stemhokje of tijdens geweld op straat verdwijnen.
De tactiek die we nu toepassen is te duur en leunt veel te veel op technologische voorsprong. Ieder keizerrijk dat leunde op technologische voorsprong is in het verleden gevallen. Dat is geen oplossing.
Strijd de goede strijd! Hans Jansen, rust zacht.
-weggejorist-
@nananua
Je vergeet nog twee scènes uit de gruwelreeks: gevangenen op laten blazen door een kind van 3 die op een knopje drukt. En in een kooi laten verdrinken (Al Qaeda in Jemen). Overigens ga ik deze niet meer kijken.. Ik besef volledig hoe erg IS is... de mensen die hiermee willen onderhandelen, die moeten dit kijken. Idem voor mensen die vinden dat IS-supporters niet vervolgd hoeven worden.
@notamused | 13-09-16 | 12:20 Reken maar dat die linkse kerk (D66 vooraan, PVDA, GL en SP) ermee in hun maag zit, krap 6 maanden voor de verkiezingen.
Laat daarom die peilingen van de Hond maar voor wat ze zijn, zou mij niks verbazen als de PVV straks op +40 zetels staat en die ook binnensleept.
FreeVogelaar | 13-09-16 | 12:31
ZOu die foute tante Tineke Bellema uit Breda nou inmiddels wat van die dobberaars hebben opgenomen? Want daar hoor ik niets meer van, na dat domme schapengeblaat van d´r.
doskabouter | 13-09-16 | 12:34
Het een sluit het ander niet uit. Het is niet dat de westerse wereld geen geld voor straaljagers meer heeft omdat Geenstijl een filmpje van IS online zet.
@Cuyahoga | 13-09-16 | 12:22
Ik ben gestopt met lezen bij: Nederland heeft meer islam nodig, niet minder. Dan is zo'n IS filmpje nog beter vol te houden.
Waarom lopen de echte nazi's nog los in de schilderswijk en zegt VVD'er Van Aartsen dat hun debielengedrag aan warmte of ramadan ligt?
Haat meter weer gevuld, merci.
islam verbieden.. punt
Jullie doen precies wat ze willen. Angst zaaien via de media. Negeren en platbombarderen zou beter zijn. Uitroeien die beesten desnoods met een kernbom. Mij boeit het niet meer.
Na de eerste ben ik even opgehouden. Ben wel wat gewend maar dit is toch van een barbaarsheid die zelfs mijn maag niet aankan.
Sorry, Joris van dienst, maar ik ontzettend, ontzettend kwaad, boos, ontzet over deze beesten, deze eencellige verkankerde hufters, deze Untermenschen.
En dan altijd weer dat godvergeven vingertje!
Ik zou de neiging krijgen iedere fucking islamiet zijn fucking wijsvingers af te hakken. Fucking scum.
Sorry, maar de stoom komt echt uit mijn oren nu...
@Cuyahoga | 13-09-16 | 12:22
Je mag zowaar wel onder de column van die Chinese vaatdoek reaguren maar ik sla even over. Wat een bagger weer.
Dit is geen lam!
Piet Karbiet | 13-09-16 | 12:17
Eigenlijk wil ik zelfs een stap dieper treden: De Nazi's en moslims lijken eigenlijk in hun handelen nog minder op elkaar. De unieke waarnzin achter de holocaust is niet dat er veel mensen werden doodgemaakt, voor het unieke was juist de complete emotionele distantie. De Nazi's waren als industrialisten; de hele volkerenmoord werd in logistieke termen uitgerekend en we zien ook aan de documenten van personen als Eichmann dat alles in termen van efficiency werd bekeken. Koelbloedig en vrijwel emotieloos. In contrast, de moslims zijn juist uitzonderlijk heftig emotioneel; hun moordpartijen zijn bijna seksuele orgies van geweld. Hun haat naar de ander en hun bloedlust kunnen ze eindelijk in hun eigen domein vrij de ruimte geven, en je ziet ook bijna het orgastische van hun video's afspatten.
En inmiddels zijn er duizenden terroristen in Europa, en staan de grenzen verder open dan wagenwijd. O ja, nog bedankt Moeke Merkel, en nog bedankt Linkse kom maar binnen in mijn landzangers.
Mijn kinderen vonden de video wel een beetje eng.
@lillendvleesch | 13-09-16 | 12:01
Aah, dus nu is wegkijken niet het nieuwe devies, maar *niet willen ( of mogen) (be)kijken...
Bovendien, ik snap niet dat u dit ziet als propaganda.
Alleen voor mensen die aan een extreme vorm van relifrenie lijden kan dit mogelijk een vorm van propaganda zijn, maar ik ga ervan uit dat u niet aan relifrenie lijdt.
Voor mentaal stabiele mensen heeft deze onmenselijkheid niets met propaganda te maken.
Langer dan 15 seconden heb ik niet kunnen kijken. De islam is dood en verderf. De vergelijking met een slachthuis is inderdaad frappant.
.
Maar vergis u niet; élke moslim is hiertoe in staat want ze leren het als kind al om een weerloos lammetje - een baby-schaapje - de keel door te snijden.
ISIS timmert hiermee aan de weg om angst te zaaien; precies zoals de pedofiel mohammed het heeft bevolen: "zaai angst in de harten van de ongelovigen".
.
Nou dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres want hoe vaker ik het nieuws lees en zulke filmpjes zie, des te groter wordt mijn haat tegen alles dat 'des islams' is.
.
Niet dat ik agressief ben of zo, totaal niet. Maar ik mijd ze als de pest. Altijd. Overal.
Waar blijven de massale protesten van de moslims? Hun broeders worden toch op de meest barbaarse wijze afgeslacht! Dit is geen visitekaartje voor de "gematigde"islam. Het is weer oorverdovend stil!
Stigmatiserend dit! Niet alle moslims zijn zo! Je hebt ook gematigde moslims!
Die schelden alleen maar je vriendin uit, beroven je, maken je wijk onleefbaar of houden je vast terwijl de echte moslim je strot doorsnijdt! Terwijl ze in de bijstand zitten!
Nee ik klik t niet aan,bedamkt
Dit filmpje ga ik gewoon eens niet kijken. Het enige resultaat van wel kijken is een boos en onmachtig gevoel. Daar ga ik dan maar weer dingen van roepen waar anderen weer boos en onmachtig van worden. Buiten dat; de links-progressieve meerderheid in dit land blijft geloven dat dit een symptoom is van achterstelling en een gebrek aan stageplaatsen. En geloven, daar dring je toch niet doorheen. *knuffels*
Wijzeuithetoosten | 13-09-16 | 12:16
Linken is prima, ik kijk het ook niet (meer). Ik heb genoeg gezien - zeker met in het achterhoofd de mevrouwen op die boot. Veel vermakelijker.
Wel moet ik terugdenken aan dat topic ´Wat veranderde in uw leven na 9/11´. Want dat valt bij mij samen. Toen ik opgroeide, en puberde, en doorstudeerde, kwam die 9/11 om de hoek kijken. En voor die tijd kan ik me bar weinig van IS-achtige propaganda en martelingen herinneren. Ja, je had de Golfoorlog, Irak, en nog wat zaken.
Voor wie voor even sentimenteel wil zijn over vroegere tijden, ipv stoom uit de oren over dit islam gespuis sinds anno 2000+, plus van (techno)trance uit de jaren 90 houdt, of hield:
www.youtube.com/watch?v=iSRhIeEFQf4
Oldschool trance classics. Hele fijne tijden waren dat. Getekend, chicago ´metalhead´ river.
Ik pas even. Meestal toch fake as fuck en zo niet hoef ik t ook niet te zien...
Ik ga in de oranje overall handel.
@lillendvleesch | 13-09-16 | 12:01
Negeren lost dit soort problemen niet op.
.
Geke Faber negeert al tijdenlang de problemen in Zaandam, dat heeft uiteindelijk de huidige situatie opgeleverd.
Cuyahoga | 13-09-16 | 12:22
Ik heb geprobeerd door dit braaksel heen te komen maar het is werkelijk niet te doen. Het is niet fijn als je keel doorgesneden wordt, maar een column als dit moeten lezen is toch ook een marteling.
@lillendvleesch | 13-09-16 | 12:01
Nee, laat vooral zien wat de echte islam is, zolang het westen de islam blijft importeren, dan hebben de westerlingen het recht om alvast het ware gezicht van de islam te zien. Dan hoeft men later geen domme smoesje te gaan verzinnen, zoals "wir haben es nicht gewusst"
halal! dat dan weer wel!
man man man
R
Zit George Maat achter deze filmpjes? Stond de ruwe radar aan? Op deze manier sterven minder mensen dan door laat zeggen zongebrande indeukeatten.
S.A.W.
man man man
@Antitheïst | 13-09-16 | 12:07
Hier is niets maar dan ook helemaal niets godsdienstig aan. Dit is satanisch. Maar je schreef dan ook godsdiendienstig met een kleine g
Hoor ik een kameel of een drommedaris of een lama schijten. ....
Hebben ze daar geen maatschappelijk werkers ofzo. Gemene mensen. Ja sorry dat ik de populist uithang en stigmatiseer.Terwijl ik het filmpje niet eens heb gezien. En toch framen. Ik ga hard aan mezelf werken om te leren wennen aan Shit dat er niet zou zijn als..
En met scheepsladingen worden ze naar Europa gebracht ,Godver .
@Bedwetertje, inderdaad, ik was ook weer te nieuwsgierig...... had ik dus beter niet kunnen.
En voor de tweede keer, inderdaad, dieren zijn geen beesten, moslims wel....
Waar zijn al die goed situeerde en integreerde moslims, die dit een grote walging en barbaars vinden, wat uit naam van de islam gedaan wordt ? Zij moeten toch opstaan en een protest houden ,dat dit niet kan en zeker niet uit naam van het zogenaamde vrede islam ? Ik snap er geen reet van.Ze willen niet dat men generaliseert en dat alles over een kam geschoren wordt,maar een tegengeluid openlijk hoor je niet ? Dus boeren verstand ,geen reactie is ook een reactie.Geen antwoord is ook een antwoord.Dan hoeven ze zich niet wonderen .Of zie ik dat verkeerd ? Oh zij hebben het niet nodig ,om afstand ervan te doen ,hoor ik in mijn achterhoofd.Nou Als Nederlanders dat doen spreken velen openlijk het onbegrip en walging uit.Dat dan weer wel .
En daarom moet Nederland islamitisch worden mensen, tenminste volgens de op haar schrijfkwaliteiten geselecteerde, niet over islam-zou-schrijvende wannabee-Chinees van het AD:
www.ad.nl/dossier-nieuws/de-islam-inde...
Iets wat 'De Wetenschappers' hebben ontdekt, namelijk dat islam, je zou het niet verwachten, tóch helemaal hoteldebotel totally tof blijkt te zijn.
En nogmaals, het klopt, want 'De Wetenschappers' zeggen het.
Het AD, je kan er je kat op laten schijten, maar doe maar liever niet.
Dat noemen ze dus "de religie van de vrede en liefde" en veel sukkels geloven dat ook nog.
ISIS is de echte islam thereligionofpeace.com/pages/quran/vio...
Er is een gruwelijke aflevering van The Walking Dead waarin ongeveer hetzelfde wordt uitgebeeld als wat hier wordt omschreven. Dat was nep maar vond ik al shockerend. Dus ik sla deze even over. Of zou dit ook nep zijn?
@très cool | 13-09-16 | 12:06
"Wie het zijn en waarom ze dood moeten, wordt niet duidelijk maar ze worden spionnen genoemd."
Dit zouden dus ook nog wel eens christenen kunnen zijn.
Ik vind dat bijvoorbeeld PAUW en DWDD verplicht moeten worden dit soort filmpjes te vertonen, met bijvoorbeeld Wim van Rooy erbij die de verzen voorleest uit de koran waar allah beveelt tot deze slachting. En dit dan als opmaat voor een maatschappelijke discussie over hoe het toch komt dat we na elk incident van allah akbar terreur steeds maar te horen krijgen dat het allemaal niets te maken heeft met de religie van de vrede en eindeloze barmhartigheid. Het is trouwens echt van belang dat dit soort informatie verschijnt in de roeptoeters van de linkse kerk (PAUW, DWDD, NRC, JOOP, enzovoort), omdat anders diezelfde linkse kerk maar blijft geloven dat het allemaal verzonnen is door extreem rechts, onderbuikers, xenofoben, islamofoben, enzovoort. Heel die linkse kerk lijkt in de waan te verkeren van: Wij willen het niet weten!!! En wie er toch over begint, die is een nazi!!
Heb zo ontzettend genoeg van die kut islam, moslims, mohammed, allah etc.
Geef ze maar een stukje zandbak en laat ze daar elkaar maar helemaal uitroeien.
Wat wil IS hier mee bewijzen? Dat het altijd nóg gekker kan?
Dit stelletje krankzinnigen moet simpelweg worden uitgeroeid - liever vandaag dan morgen. Iedereen en z'n moeder weet dat deze 'mensen' volledig krankjorum zijn. 'Help' ze dan ook maar zo spoedig mogelijk.
De wereld zal er een stukje beter op worden.
Ik heb 't allemaal gezien op Liveleak en Bestgore: het 'old school' onthoofden met een zwaard, de keel doorsnijden, executeren met een AK47, een nekschot door een puber met een pistool, massa executie in een greppel, in brand steken in een kooi, het verdrinken in een kooi, schieten met een RPG op een groep, schieten met een RPG terwijl de groep in de auto zo, overrijden met een wals, anti-tank mijnen om de nek, van een gebouw af gooien, een boot opblazen. Ik dacht dat ik alles wel gezien had en inmiddels immuun was.
Deze 'Walking Dead' achtige setting zet voor mij toch ook weer nieuwe grenzen waarvan ik dacht dat ik ze niet meer had. Ik ben blij dat ik hier nog zo kwaad om kan worden als ik dit zie. Kwaad op die slagers, maar o zo kwaad op de politiek correcte linksmensch die maar niet in de gaten hebben dat we beetje bij beetje, stapje voor stapje onze grenzen en vrijheden opgeven voor dat gespuis. Dat sterkt me steeds meer in de gedachte dat het echt tijd wordt dat iemand zegt "nu is het genoeg". Vind je het dan vreemd dat ik niet kan wachten op komend voorjaar te stemmen op een persoon die ik tot voor enkele jaren nauwelijks serieus nam. Wat moet ik anders?
Alle islamknuffelaars en immigratieliefhebbers dit filmpje verplicht laten kijken a.u.b.
Ik sla even over, what has been seen cannot been unseen.
Abusievelijk wordt ook hier wel eens het Islamisme vergeleken met het Nazisme. Dat is te veel eer. De Nazi's hingen ook mensen aan vleeshaken en meer maar die hielden dat wijselijk geheim. Het masterplan was om na de Holocaust alle bewijzen en kapo's uit de weg te ruimen. IS zet juist alles online en claimt alle aanslagen. Hitler gaf altijd eerst anderen de schuld.
Ziek kut volk.
En al dit moois halen we ook hier naartoe!
Raar, he? Dan krijg je een leven in de schoot geworpen (ik heb er nooit iets voor hoeven doen om geboren te worden) en dan vind je jezelf zó superieur ten opzichte van een ander, dat je vindt dat je het recht hebt om een ander van het leven te beroven. En waarom? Omdat die persoon een ander of geen geloof aanhangt. Of omdat die ander een andere huidskleur heeft.
Nee, ik snap ook niet waarom de wereld dit moet zien en dus niet dat Geenstijl dit meent te moeten linken. Ik sla even over, toch bedankt.
-weggejorist-
Ik dwing mezelf dit soort walgelijke filmpjes te kijken zodat ik nooit vergeet wie of wat de vijand is.
Nee, het valt allemaal niet mee.
Nee, het zal onze tijd niet duren
Nee, door het te negeren gaat het niet weg
Juist goed dat GeenStijl dit neerzet, zodat we niet kunnen negeren wat voor beesten de tegenstander is
Moge deze monsters de genade ontvangen die ze anderen zouden gunnen. Het is jammer dat mijn geloof geen hel kent: ik zou ze graag een eeuwigheid daarin gunnen
Het is vrij simpel. Je noemt zichzelf gewoon geen moslim meer om jezelf te distantiëren van mensen die "moslims" in een kwaad daglicht stellen. Verzin maar een nieuwe term voor jezelf en je meer dan vrienden buttbuddies. Is die hele kleine eis een probleem voor je, en begin je het standaard relaas over wie nou echt moslim is en wie niet, dan heb ik, terecht, genoeg twijfel om te denken dat je lid van de passieve meerderheid bent die de gewelddadige minderheid, heimelijk, steunt.
Lekker laf, ik zou best een keer met zo'n haatbaard in een afgesloten ruimte willen met elk zo'n mesje in de hand.
Ik vond het boek beter.
Er zijn nog veel linkse mensen in ons koddige landje, zie gisteren Pauw, die denken dat je met een aantal goede gesprekken, therapieen en andere tegemoetkomingen deze lui nog tot vredelievende burgers kan omtoveren. Er zijn socio' s die niet kunnen wachten.
Hollander01 | 13-09-16 | 12:08
Net als onze grote sateprikker Ismail uit Poelenburg, geeft aandacht/views alleen maar een grotere voedingsbodem om door te gaan. Ik heb dit filmpje 3 seconden gekeken. Gapend, zelfs ietwat verveeld. Niet meer naar dit soort filmpjes kijken staat niet gelijk aan wegkijken zoals de linkse kliek dat graag doet. Van mij mogen dit soort gasten direct dood neervallen, ze verdienen niet beter. Maar de behoefte om hen 't genoegen te geven om naar hun prutswerk te kijken: Ik gun het ze niet.
Net wanneer je denkt dat het niet zieker kan bewijst een moslim, sorry ik bedoel terrorist, je weer het tegendeel :)
bedwetertje | 13-09-16 | 12:09
Mensen zijn geen herkauwers. Bij herkauwenden is er geen omweg bij de halsslagaders waardoor bij doorsnijden gelijk alle druk wegzakt en bewusteloosheid intreedt. Bij mensen en niet-herkauwende zoogdieren zakt die druk niet ineens weg, en blijft men nog enige tijd bij bewustzijn na doorsnijden van de halsslagaders.
Jammer dat deze held even niet in de buurt was.....
revu.nl/nieuws/sniper-schiet-vier-is-b...
Gelukkig heeft dit niks met de islam te maken.
Ik hoef het niet perse te zien
Nee, nee, nee en nee, ik ga niet kijken. Dit is te ziek. Van en voor doodzieke mensen. Gedeelde kinderporno maar dan erger. Iedereen die dit verheerlijkt moeten ze preventief levenslang opsluiten of levend verbranden, mag ook van mij.
Waarom heb ik nou weer op die link geklikt, kon mijn nieuwsgierigheid weer eens niet bedwingen maar wat een stelletje barbaren zeg.. Maar goed, wij doen hetzelfde bij dieren en die heb ik over het algemeen hoger zitten dan moslims..
Lijkt trouwens wel verdacht veel op 't broertje van... cdn.pm-network.nl/sites/2/2015/11/Khal...
Ik mis de ondertitels. Zo is het natuurlijk moeilijk om te beoordelen of er een reden voor dit kwajongensgedrag is.
Misschien is een buurthuis voor deze boze jongemannen een oplossing?
Ik vind het evengoed wel nieuwswaardig trouwens.
En ik denk niet dat "advertenties en commercieel" de enige reden zijn dat gs het publiceert. Beetje flauw.
islam is vrede! fijn offerfeest. Of wacht even dit heeft helemaal niks met islam te maken natuurlijk sorry
Erg goed dat jullie dit soort video's blijven delen. Geeft mij de mogelijkheid om deze maar eens een keertje over te slaan. Dank dat jullie de reaguurders voor vol en volwassen aanzien!
Ik zou er niet voor kiezen een verlengstuk te zijn van de propagandamachine van IS. Het voegt mijns inziens ook niets meer toe. Wie nu nog niet weet dat IS een stelletje gestoorde barbaren zijn, leert het ook niet meer.
@lillendvleesch | 13-09-16 | 12:01
Ben ik niet met u eensch...
Neigt naar Pv/dAllochtonen-mentaliteit..
Daar lokaal paddestoelen kweken met een hoogte van 12K+ daarintegen...
Het gaat al zo slecht dat ze geen dierenvlees meer hebben voor het offerfeest?
Barbaren waren het al, maar nu ook kanibalen?
(Ps. Alleen beschrijving gelezen)
Heeft ie dat koksmes nou met Albert Heijn zegels bij elkaar gespaard? Het lijkt precies.
Trouwens, ik wil ook zo'n baard.
Eid Mubarak! En dat het maar het laatste jaar van isis mag zijn geweest.
Ik heb trouwens niet geklikt, het is al erg genoeg dat dat gespuis zich met zulke afschuwelijke dingen bezig houdt, ik hoef hun horrorshowtje niet te zien.
Ik zal herhalen: De islam is een politieke haatideologie met een godsdienstig randje.
Deze haat moet uitgeroeid worden.
Een dag zonder islam, is een dag niet geleefd. :-S
.
Wat was ik vroeger toch gelukkig zonder islam.
Zwak filmpje. Je ziet duidelijk dat de mannen die onthoofd worden verdoofd zijn.
De daders zijn dus echte moslims: trots zijn dat ze een verdoofd iemand kunnen doodmaken. Laf en ziek.
Spionnen. Voormalig IS-ers dus die het allemaal niet meer zo zien zitten. Ik kijk dit soort videos nooit, deze ook niet, maar het ziet er naar uit dat ze elkaar beginnen af te maken. Kan er dus niet zo heel erg mee zitten, vrees ik. Next!
@technov1king | 13-09-16 | 12:02
Dus kijken met een adblocker aan is wel goed?
Ranzig, maar stageplaats bemachtigen in een halalslagerij mag geen probleem zijn. Dus daar kan straks allemaal niet aan liggen.
De leer van Mohammed dient ten aller tijden gevolgd te worden door moslims.
Deze leer is niet tolerant, waar hierbij staat terreur tegen oa ongelovigen centraal.
Wat anderen je ook mogen vertellen. DE ISLAM IS GEEN VREDE.
Moslims die zeggen dat Mohammed de profeet van vrede was misleiden of kennen de koran zelf helemaal niet.
Trap er niet in.
-weggejorist-
Wederom jammer. Totaal negeren die propaganda is nog 't beste.
REAGEER OOK