Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

CNN-onderzoek: Heel NL was Marked For Death

wandelmaarkomdanlala.jpgWat zouden we het graag een dagje meemaken. Een frontpage zonder islam en immigratie. Maar helaas, deze ongein gaat duren zo lang u leeft. CNN heeft onlangs wat huiswerk gedaan, en kwam tot zeer Wilders-in-de-kaart-spelende conclusies. Ten eerste worden Sargentini en Dijkhoff natuurlijk compleet en totaal gegrilled. "The documents reveal fresh details about their journey and the way they posed as Syrian refugees, blending in with thousands fleeing the war-torn country. (...) Several sources told CNN there are probably more sleeper cells and ISIS operatives coming into Europe using the same crowded, chaotic refugee route exploited by Haddadi, Usman and Tabaouni. "We've seen that in the recent weeks, several of them, individuals who carry out individual attacks, inspired attacks, were coming back from Syria using the same route," Brisard said. "In addition to that, several jihadists have been arrested all around in France ... in Belgium and Germany using the same route, for the same purpose," Brisard said." Wat een hysterie. Maar er bleek nog iets, namelijk dat ONS LAND ook een gegadigde is voor wat 'kinetische architecturale herschikking'. "After interrogating suspects and gathering intelligence, European investigators now believe that ISIS initially planned for the operatives it sent last year to also attack the Netherlands (...)." WTF? Waarom wij? Wat hebben wij nou weer misdaan. Tuurlijk, we hadden Theo van Gogh, waarvoor excuses, maar die is al dood. Ja jeetje, tuurlijk hadden we Fortuyn, sorry nog, maar daar is ook voor gezorgd. Oh, Ayaan dan? Mea culpa, maar die hebben we ook al weggepest. Is het Wilders dan? Die schopt het niet eens tot Zomergasten, laat ons eens met rust Mohammed. Hele rapport alhier.

Reaguursels

Inloggen

wat hebben wij gedaan? we hebben een jaar lang ofzo na de VS en het VK de meeste bommen op IS gegooid van de luchtcampagnecoalitie. na de grote aanslagen in frankrijk en het in de strijd gooien van franse vliegdekschepen zijn de fransen ons voorbijgegaan, maar goed.

dat wil overigens niet zeggen dat IS zonder die betrokkenheid geen aanslagen zou willen plegen. iedereen die ook maar een klein beetje (dat is wat ik doe, een klein beetje) volgt wat die debielen zeggen, die weet dat het hun eigen ideologie is die ze aanzet om aanslagen te plegen. dat stond pas nog heel goed uitgewerkt in dabiq, een artikel 'why we hate you and why we fight you' als ik het me goed herinner. sam harris had er ook nog een podcast over, waarin hij het stukje voorlas.

waarom wij dus? omdat we kuffars zijn, omdat we kruisvaarders en christenhonden zijn, omdat we atheïsme tolereren, omdat hier hoerenkasten, coffeeshops en homobars zijn. omdat we 'onze' meisjes over straat laten gaan in rokjes. je krijgt het zo gek niet verzonnen of het is reden genoeg voor ze.

aight.. | 06-09-16 | 10:45

'kinetische architecturale herschikking'. Ach ja, die ploflims willen het hier natuurlijk een beetje op hun thuisland laten lijken. Ruïnes voelen zo vertrouwd hè?

lulleficatie | 06-09-16 | 09:25

In links Europa, waar we compleet in slaap zijn gesukkeld doordat er maar weinig gebeurd, moeten we harder worden voordat het te laat is. We moeten meedogenloos zijn richting mensen die ten doel hebben onze samenleving omver te werpen. Ik zou er persoonlijk geen probleem mee hebben als iemand levenslang in een werkkamp opgesloten zou worden zonder kans op vrijlating wanneer hij/zij meegeholpen heeft aan de voorbereiding van een aanslag op onschuldige mensen.

_pandora_ | 06-09-16 | 08:39

nickolaas | 05-09-16 | 20:54
ik geloof dat jij er totaal niets van hebt begrepen. Ik heb het niet over frisdrank, ik gebruik een metafoor om uit te drukken dat er in Nederland niets te kiezen valt. Daarom gebruik je een metafoor, niet om een debat over frisdrank in Hongarije op te starten.

DearMud | 05-09-16 | 23:30

En nu graag weer jullie beider blik richten op het immense gevaar dat Nederland bedreigt. De ISLAM!

Nelis SplitBloes | 06-09-16 | 00:44

nickolaas | 05-09-16 | 20:54
ik geloof dat jij er totaal niets van hebt begrepen. Ik heb het niet over frisdrank, ik gebruik een metafoor om uit te drukken dat er in Nederland niets te kiezen valt. Daarom gebruik je een metafoor, niet om een debat over frisdrank in Hongarije op te starten.

DearMud | 05-09-16 | 23:30

Angstzaaien is een goeie baangarantie...

F. von Zeikhoven | 05-09-16 | 22:29

Injegezicht | 05-09-16 | 20:35

Moet dat niet zijn j'abandonnerai?

Nelis SplitBloes | 05-09-16 | 22:19

Als het dan toch moet gebeuren dan graag vóór 15 maart 2017. Als het later gebeurt blijft het doormodderen op de ingeslagen weg.

Nelis SplitBloes | 05-09-16 | 22:15

"waar je elke smaak fanta kunt krijgen die je wil, zolang die maar sinaasappel is. Een metafoor, u begrijpt."
@DearMud | 05-09-16 | 20:04
Ik wil niet bijdehand doen of zo.. maar ik ben in Hongarije geweest toen dat voor het eerst kon (het ijzeren gordijn was er nog) - en een van de dingen die ik me kan herinneren is dat ze frisdrank hadden in bijna iedere smaak die je je als kind toen nog voor kon stellen.. ik heb toen aardbei, kiwi en nog wat van die smaken op - eigenlijk meer keuze dan hier Coca Cola en Pepsi (en toen ook nog NL-fabrikanten als Herschi etc), die feitelijk bepaalden wat frisdrank was.. misschien dat het elders in het Oostblok anders was (daar waren ook geen lege winkels). En volgens mij hadden de Hongaren ook wel alle soorten auto's die in het Oostblok gemaakt werden - al waren een paar types als trabant en wartburg, dacia in mijn herinnering heel dominant (paar jaar later was ik er weer - en toen was als bij toverslag zeker in Budapest het meeste aan auto's 'Westers' - en zo is het met die 'exotische' frisdrank misschien ook wel gegaan..).
Overigens is er een lokale frisdrank populairder dan 'Westerse' cola.. en dat is in Peru, 'Inca Kola' - maar dat zal de wereld niet gaan veroveren, want dat is al jaren geleden opgekocht door Coca Cola en moeilijk te krijgen in deze contreien bijvoorbeeld. "Inca Kola" nl.wikipedia.org/wiki/Inca_Kola

nickolaas | 05-09-16 | 20:54

We doen nog keurig mee met de islamisatie dus we hoeven niets te vresen. Zodra er iemand voor zichzelf opkomt, of voor het land, dan moet je pas gaan uitkijken. Dat is richting de lente, dan komen er verkiezingen en komt eindelijk het verlossende woord (not, de islamisering gaat het winnen)

ModusOperandi | 05-09-16 | 20:53

We doen nog keurig mee met de islamisatie dus we hoeven niets te vresen. Zodra er iemand voor zichzelf opkomt, of voor het land, dan moet je pas gaan uitkijken. Dat is richting de lente, dan komen er verkiezingen en komt eindelijk het verlossende woord (not, de islamisering gaat het winnen)

ModusOperandi | 05-09-16 | 20:53

-weggejorist-

Injegezicht | 05-09-16 | 20:35

Neem daarnaast de financiële prikkel weg en zet al het schorriemorrie en onaangepaste volk uit. Et voila, de grootste problemen met multiculti en terreur zoals we die momenteel kennen zullen als sneeuw voor de zon verdwijnen.
@JackRyan | 05-09-16 | 19:11
Doe deze zin nou nog eens over, zonder mensen gouden bergen te beloven.. (en er is nog steeds terreur in Israel.. op die manier alleen kan je geen duurzame vrede creeren, zo is het in Noord-Ierland bijvoorbeeld ook niet gelukt en daar hadden ze ook een grens trouwens met Ierland, waar ondanks allerlei fortificaties en bewaking met helcopters, etc nog steeds vanalles doorheen kwam - uiteindelijk is met vredesonderhandelingen het meest bereikt). Ook Saudi Arabie komen illegale immigranten met hordes binnen (ondanks dat ze daar een zeer slechte 'rechtspositie' hebben en de saoediers ze met honderduizenden tegelijk uitzetten). "Saudi deports 370,000 African migrants - By This Is Africa on March 28, 2014 — Over the past five months Saudi Arabia has deported 370,000 African migrants from their Kindgom back to Africa" thisisafrica.me/saudi-deports-370000-a... "Saudis expel 100,000 Ethiopians" www.aljazeera.com/news/africa/2013/12/... Allemaal
Op zich zal je meer moeten doen dan alleen wat jij hier zo schetst om een trend te keren (of in ieder geval niet te verergeren). Je zal misschien ook voorwaarden moeten creeren om elders het leven dragelijk te maken (op zijn minst a la de VS onze multinationals te vervolgen als ze bijvoorbeeld in het buitenland functionarissen omkopen en zo corrupte regimes instandhouden of aanmoedigen - vaak kunnen ze nu die boetes zelfs met de weinige belasting die ze hier betalen verrekenen.. ). Ook is er nog wel wat kritiek geweest recent op Nederlandse bedrijven die met subsidie van 'ons' ook zakendoen in Ethiopie, moet misschien ook nog een tandje beter (en nog steeds is regimes dus een probleem en dan zal Ethiopie nog steeds niet het slechtste voorbeeld zijn - en waarschijnlijk is het sowieso iets van de lange adem en ook kan Nederland waarschijnlijk ook niet meer dan zijn deel doen in mee zoeken naar iets dat beter werkt of voorwaarden helpen scheppen desnoods dat mensen daar die er op een constructieve wijze iets kunnen doen, of simpelweg kijken naar wat er aan protectionisme in bijvoorbeeld handel is.. Douwe Egberts zou bij wijze van spreken binnen een week failliet zijn als er geen importheffing van ik meen een euro of wat op een pakje voorverpakte gebrande koffie zou zitten.. terwijl ze nog zat kunnen doen aan innovatie en daar dan aan verdienen (licenties op koffiepads, die koffiebranders dan zouden kunnen betalen),etc of zorgen dat er simpelweg altijd bekertjes zitten in de automaten die ze beheren.. die dienstverlening is lang niet altijd goed is mijn ervaring, maar dat lijkt ook weer niet echt te boeien of zo - paar kopjes koffie meer of minder uit die automaat.. die automaat met het beheer ervan is de dienst en als ie dan een paar uur leeg is, is het niet zo dat mensen naar het gebouw van de buren lopen en dan nog grote kans dat die automaat ook 'van hen' is.. jah - om dat soort bedrijven daarom nou kapot te wensen.. maar het is wel irritant - en er zijn meer bedrijven die waarschijnlijk de helft van hun bestaan en hooghartig arrogante houding te danken hebben aan een regeltje ergens in de wet, dat ze waarschijnlijk met het nodige gelobby in stant houden, zoals de NS met het alleenrecht om tussen twee steden waar een spoor ligt te rijden.. kan geen busmaatschappij tussenkomen, al zijn er genoeg die het zouden willen en misschien wel op bijna alle punten beter kunnen scoren, bewijst ook vaak de situatie in het buitenland, zoals Duitsland en het Verenigd Koninkrijk..).

nickolaas | 05-09-16 | 20:28

-weggejorist-

DearMud | 05-09-16 | 20:04

Als hier een aanslag gebeurt, dan is het een weekje och en ach wat vreselijk allemaal, reaguurders die zich een ongeluk typen, maar daarna is het van: We gaan naar de kroeg,heffen het glas,doen een plas en alles was weer zoals het was (althans dat wensen we dan).

Injegezicht | 05-09-16 | 19:46

Liefst niet vlak voor 15 maart 2017
Ageless | 05-09-16 | 15:45
16 maart zou ook wel eens een goede datum kunnen zijn. Kunnen we daarna weer 4 jaar uitgebreid discussiëren over de vraag of de islam nou een religie van vrede is, ja of nee, en zo ja (of nee) we misschien nog wat extra vluchtelingen op kunnen nemen.

SmilingBhudda | 05-09-16 | 19:38

nickolaas | 05-09-16 | 18:44
Ook in Israël zal er vast nog weleens eentje illegaal de grens oversteken, zoals je zelf al laat zien. Maar daar gaat het wel over heel andere getallen dan hier in Europa. Ook een hekwerk is niet 100% doeltreffend, natuurlijk afhankelijk van hoe degelijk je het inricht.
En zoals een voorbeeld van je aangeeft (met ladders de grens overklimmen); dat zal niet mogelijk zijn, bij een degelijk en goed bewaakt hekwerk middels sensoren e.d.
Het is vrij zeker dat een grens á la Saudi-Arabië-Iraq of Israel-Westbank veruit de grootste hap tegenhoudt.
Het is niet voor niets dat sinds de bouw van de muur in Israel er daar geen grote aanslagen meer plaatsvinden. Het werkt gewoon, het vermindert het probleem met zeker 90%.
Neem daarnaast de financiële prikkel weg en zet al het schorriemorrie en onaangepaste volk uit. Et voila, de grootste problemen met multiculti en terreur zoals we die momenteel kennen zullen als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Zoals al eerder gesteld in dit topic door een ander; het is beter te dweilen met een druppende kraan, dan met een open riool.
Ik denk dat er ondertussen wel voldoende (deel)oplossingen zijn aangedragen, maar zolang er geen politieke wil is zal er niets gebeuren. Dat is waar het aan schort.
En dat is een zeer ernstige zaak, er mag gewoon niet gespeeld worden met de veiligheid van de bevolking. Zo is het en niet anders.

JackRyan | 05-09-16 | 19:11

@ nickolaas | 05-09-16 | 18:58

Het Parijs klimaat akkoord zorgt voor een temperatuur reductie van 0,05 graden celcius in het jaar 2100. Dit is volgens het officiele CMIP5 (MAGICC) klimaat model, welke gebruikt is voor het klimaat akkoord.

Politici verpakken het in een totaal getal door te zeggen: "we willen niet dat de aarde meer dan 2 graden opwarmt". Hiermee zeggen ze dus eigenlijk dat ze gokken dat de aarde 2 graden zal opwarmen, en met de maatregelen wordt dat dan 1,995 graden opwarming.

Hier de officiele verwachtingen van klimaat akkoorden (volgens klimaatmodellen die de afgelopen decennia met een factor 3 overdrijven m.b.t. de temperatuurstijging verwachtingen).

www.lomborg.com/press-release-research...

mysteryposter | 05-09-16 | 19:08

Het is de schuld van Pokémon.

Ramsesz | 05-09-16 | 19:07

-weggejorist-

Elessir | 05-09-16 | 19:05

@mysteryposter | 05-09-16 | 18:49
Euh.. van het akkoord van Parijs wordt op dit moment bekeken hoe het te implementeren (rekening houdend met dus ook economische gevolgen zal ik het noemen - dekt ruimschoots wat jij daar schetst). En grootste vervuilers China en de VS hebben zojuist aangegeven te gaan rectificeren. Volgens mij loop je een beetje achter de feiten aan voor wat betreft: "De korte termijn noodzaak is er co2/opwarming technisch ook niet, dat is inmiddels een doorgeprikte leugen gebleken." - die discussie lijkt voor jouw kamp voorlopig feitelijk verloren. Heeft ik meen 55% van de vervuilers (of was het landen) gerectificeerd dan is het dacht ik feitelijk wet/bindend dat verdrag..

nickolaas | 05-09-16 | 18:58

Waarom Nederland? Omdat Nederland islamitisch moet worden. Daarom.

Maria.1 | 05-09-16 | 18:50

@ nickolaas | 05-09-16 | 18:15

Migratie technisch is 100% renewabel paradoxaal, als de olie inkomsten wegvallen in het midden oosten kunnen we immers veel meer migranten verwachten. Al zal onze energie rekening dan zo hoog zijn dat het ook weer mensen afschrikt. Op dit moment komt slechts een gedeelte van de oliegelden in het midden oosten terecht bij de bevolking, het gros gaat naar nieuwe moskeeen in het westen, een kleine moslim elite, wapens etc, vandaar het idee om de olie in te nemen en de gelden lokaal goed te besteden.

Over het groene energie vraagstuk. In plaats van tientallen miljarden investeren in onrendabele groene energievormen, welke om de 15 a 20 jaar vervangen dienen te worden zie ikzelf liever dat zulke bedragen naar onderzoek en ontwikkeling gaat voor rendabele oplossingen m.b.t. energie opwekking en opslag, en pas grootschalig investeren in het uitrollen als we kostentechnisch ver genoeg zijn.

Uiteindelijk zullen we het gewenste einddoel (energieonafhankelijkheid en schone lucht) dan eerder bereiken. Het huidige gesubsidieerde windmolen/zonnepaneel beleid (en gebrek aan grootschalige investeringen in onderzoek en ontwikkeling) vertraagd en verzwakt ons slechts. De korte termijn noodzaak is er co2/opwarming technisch ook niet, dat is inmiddels een doorgeprikte leugen gebleken.

mysteryposter | 05-09-16 | 18:49

Knappe inbreker die dan nog wat weet te jatten.
JackRyan | 05-09-16 | 17:45
Ik zal je een voorbeeldje schetsen.. (heb ik meteen @De Profundus "Please Israel,help us.
You now how to do it." erbij ).
Israel doet het een en ander aan grenzen (waaronder hekken), maar ook hebben ze een gemobiliseerd leger waarin zo'n 80% van de bevolking ik meen minstens 2 jaar dient Maar in dat land wordt bijvoorbeeld ook nog steeds drugs gebruikt. "An IDF jeep on routine security patrol near the tiny community of Ezuz came under fire from drug smugglers across the Egyptian border on Wednesday. The criminals, who wounded two soldiers, were trying to bring narcotics from Sinai into Israel." [..] "According to an initial army investigation, the jeep was fired upon from three directions, including from a vehicle used by the smugglers. The multi-directional attack, which included an anti-tank missile, was designed to pin down the jeep and kill the soldiers, before bringing the drugs into Israel." www.jpost.com/Arab-Israeli-Conflict/Eg... Hoe meer hermetisch die grens, hoe meer druk er op komt om dingen erdoorheen te krijgen (als je niet zorgt dat mensen geen drugs meer gebruiken, maar dat kan net zo'n utopie zijn als drooglegging, etc). Zelfs diplomaten worden regelmatig gepakt (ik ken minsten 3 voorbeelden die ik toevallig gelezen heb). "Jordanian diplomat caught smuggling into Israel - Middle East - News", "Norwegian embassy driver busted with 10 kilos of antiquities", "Smuggled gold bars and steroids uncovered in EU diplomat's car", etc (Google 1e 3 hits "diplomats smuggle jordan crossing") - en dus waarschijnlijk het topje van de ijsberg.
Vervolgens wat er wel of nog steeds door die grens komt: "200 Africans illegally enter Israel over fence
Using ladders 6-10 meters high and the help of smugglers, migrants manage to bypass new border fence; IDF troops arrest them and take them to Saharonim detention center." www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-473... "Israel's unwanted African migrants" www.bbc.com/news/magazine-35475403 En Israel stuurt mensen terug naar oorlogsgebieden, biedt 1% maar asiel aan, staat niet bekend als hartelijk voor wat betreft een groter deel van de bevolking misschien wel als hier. Maar tegelijkertijd heeft men ook een economie die meer nog dan hier op lage lonen drijft en men kan schijnbaar niet zonder die migranten als goedkope arbeidskrachten in de toeristindustrie, restaurantkeukens, landbouw, constructie, etc.
Is er verder nog de grens met de Westbank, altijd wel een recent artikel over - hier van juni 2016 "Estimates vary widely on the number of illegal workers. Mr. Shikaki said 30,000 was a reasonable guess; Mr. Nuriel said it was closer to 60,000, depending on the time of year. Most work in construction, agriculture or restaurants. -
Mr. Rosenfeld, the police spokesman, said that hundreds of illegal workers were picked up each week, but that the authorities were “focusing on arresting those that are attempting to bring in the Palestinians illegally.”" uit "mugglers in West Bank Open Door to Jobs in Israel, and Violence - A thriving industry allows West Bank residents to get past what Israelis call a security barrier. It has a dangerous side effect: Attackers sneak through as well." www.nytimes.com/2016/06/21/world/middl...

nickolaas | 05-09-16 | 18:44

@mysteryposter | 05-09-16 | 17:43
Minder olie verbuiken ?? (of speel je dan weer 'die bakfietsen' in de kaart, wat ik inschat als een afschuwelijk idee voor mensen die een wereldbeeld hebben waar jij blijk van geeft).
Overigens hebben de 'progressief-linkse' Schotten jarenlang de hoon van de Conservatieven in de rest van het UK over zich heengehaald, door doelen te stellen over het gebruik van alternatieve energiebronnen. Vervolgens hebben ze die doelen iedere keer overtroffen en zijn nu op weg om in 2020 100% hernieuwbare bronnen te gebruiken voor energie (en dus sowieso niet meer te importeren uit regio's die 'complex' zijn) "It can be seen that on current projections, Scotland
will fall short of its 2020 renewable electricity target,
with predicted capacity only sufficient to generate
87% of the equivalent annual demand for power." www.scottishrenewables.com/media/file... "Scotland exceeded its renewable energy target, set in 2007, for 31% of total power generation coming from renewables by 2011, and the 2020 target for the renewable share of total electricity generation has been raised from 50% to 80%" en.wikipedia.org/wiki/Renewable_energ...
Op zich misschien een betere manier (maar dus kennelijk 'links' - overigens willen die Conservatieven in de rest van de UK nu een kabel naar Schotland leggen om mee te profiteren van die energie in plaats van zelf 'slimme mensen' daarna te laten kijken zo lijkt en te investeren - of dat nou hardleersheid is ?). En sowieso, door de lag olieprijs is er heel weinig geinvesteerd in toekomstige bronnen de laatste jaren - beter werkt het om alternatieven te vinden anders staat binnenkort de prijs weer op het oude niveau of hoger.. en sowieso is fossiele brandstof ook duur als je het 6 km onder zeeniveau moet gaan opboren.. kan je net zo goed lokaal opwekken (en dus bijvoorbeeld geopolitieke problemen zoals jij schetst misschien een stukje omzeilen, als we dan toch dingen makkelijk proberen te maken.. ).

nickolaas | 05-09-16 | 18:15

JackRyan | 05-09-16 | 17:59
Niemand wil dat. Los van de weerzin tegen bodybags is het voor de Yanks, Israëli's etc. een schitterende black hole waarin allerlei sektarisch gespuis elkaar over de kling jaagt. Zolang team Shia maar niet te dominant wordt steken ze geen vinger uit. En ook de Russen zitten er alleen maar uit eigenbelang. Maar wij zitten met de migrantenstromen. Waar best wat tegen te doen valt. Maar waar de politieke wil dus voor ontbreekt.... Rinse & repeat Ad nauseum, totdat het "populisme" uiteindelijk doorsijpelt in realistische politiek. Maar ja, dan is de schade enorm. Dat is ie nu al :-(

Gen. Maximus | 05-09-16 | 18:14

Zie die route met een boog om Bosnië en Albanië lopen.

byzantium1453 | 05-09-16 | 18:07

mysteryposter | 05-09-16 | 17:43
Of gewoon heel dat IS van de kaart vegen. Dat is ook een deel van de oplossing. Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat de EU/NAVO zo'n enorm trainingsgebied voor terroristen tolereert, vlak aan haar grenzen?
Geloof me, het is binnen twee weken geregeld, als de NAVO dat echt wil. Rushen die handel. Gewoon een enorme overmacht invliegen (500.000 troepen of zo), het gebied in één lijn schoonvegen en ontdoen van strijders. Klaar is kees.
Dat in combinatie met de andere deeloplossingen (EU-buitengrenzen hermetisch afsluiten, schorriemorrie/onaangepast volk uitzetten, uitkeringen stopzetten, etc.) en we kunnen hier weer rustig slapen.

JackRyan | 05-09-16 | 17:59

Het wachten is niet of er een aanslag gaat plaatsvinden, maar wanneer. En mocht er een aanslag plaatsvinden, dan graag in gebeden waar de pittige kapsel dames in gekleurde soepjurken en afgekloven Arafat-sjaaltjes uit volle borst zongen "jullie zijn welkom, welkom in mijn land."

Uw Psychiater | 05-09-16 | 17:58

Please Israel,help us.
You now how to do it.

De Profundus | 05-09-16 | 17:53

Je kan van die Amerikanen zeggen wat je wilt maar ze hebben hun ellende toch maar mooi in Europa geparkeerd.

netniet | 05-09-16 | 15:51
Je kunt van die Saudi-Arabiërs zeggen wat je wilt maar ze hebben hun ellende toch maar mooi in de rest van de wereld geparkeerd.

SmilingBhudda | 05-09-16 | 17:51

Als ieder land weer z'n eigen normale landsbescherming oppakt, is de hefboomwerking op de waarde van een tochtje Lesbos dan wel Lampedusa weg. Je kunt het, zoals Gen. Maximus mooi opmerkt, zo aflezen aan de effecten van de grensbewaking in Visegrad-landen.

Het smerige is, alle bestuurders weten dat natuurlijk. Want ik ben niet zo slim, maar hunnie doen zo dom. Het enige dat een paar jaar terug had hoeven gebeuren, is dat de EU had gezegd, jongens, doe wat je nodig acht, dan zorgen we dat deze beweging van een misschien tijdelijk stapje terug binnen Schengen past.

Maar nee hoor, er moet ons worden wijsgemaakt dat grenzen niet werken. Zie ik er uit als Noord Koreaans of zo. Iedereen kan toch aan de hele wereld zelf zien dat grenzen bestaan en werken!
Een heel goed verhaal van Franz Kafka. Dat is wat er om mij heen gebeurt. Ieder z'n perceptie, natuurlijk, zei de visser en stopte een murene in z'n onderbroek.

LibertasSimplex | 05-09-16 | 17:47

nickolaas | 05-09-16 | 17:35
Waarom zet je dan niet gewoon de voordeur open en leg je al je waardevolle spullen en geld gewoon in het zicht op de eettafel, als het toch niet veel uitmaakt? Want volgens jou komen ze toch wel binnen, of het nu na 5 of 10 minuten is.
Het heeft wel degelijk zin om een hek voor de poort van je erf te zetten, goede sloten te monteren, een alarm te laten installeren en een paar Mechelse herders in de tuin te zetten. Knappe inbreker die dan nog wat weet te jatten.

JackRyan | 05-09-16 | 17:45

Bij ons gebeurt dat niet De wijkagent zit in haarvaten van de Schilderswijk

lingo star | 05-09-16 | 17:45

@ nickolaas | 05-09-16 | 17:35

Grens hekken is idd. slechts een onderdeel van mogelijke oplossingen. De olie afpakken van terroristen en van de winst save zones of nieuwe veilige stadstaten bouwen in de zandbak is ook zo'n mogelijke oplossing.

mysteryposter | 05-09-16 | 17:43

Wij zijn met meer en Wilders is volgens Ome Mark Sargentietje het echte gevaar. Dit is geneuzel in de marge; ik kijk alleen nog maar herhalingen van Zomergasten.

verbanden | 05-09-16 | 17:41

Gen. Maximus | 05-09-16 | 17:33
Precies! Het is puur politieke onwil. In de praktijk is de illegale migratie perfect tot stilstand te brengen. Zo moeilijk is dat niet. Alleen al de financiële prikkel weghalen zou een enorm effect hebben.

JackRyan | 05-09-16 | 17:36

Beter dweilen met een druppende kraan als met een open riool.
mysteryposter | 05-09-16 | 17:23
Een relatief klein stukje 'hek', de belegering van Sarajevo in de jaren '90 door de Serven. "Throughout the war, between two million and three million Bosnians and UN soldiers passed through the tunnel, and approximately 400,000 Bosnians used the tunnel to flee Sarajevo." en.wikipedia.org/wiki/Sarajevo_Tunnel... In principe werd daar met scherp geschoten ook nog (en het heeft sowieso vrij lang geduurd voordat de Serven hem hadden ontdenkt.. en het is dus toch een relatief klein stukje grens).
Ik denk dat je 'inbraak' ook niet alleen met betere sloten oplost, staat ook op de doos van zo'n slot 'inbraakvertragend' (meestal in de orde van 3 minuten) en preventief (in de zin dat het vervolgens bij de buren relatief makkelijker wordt - mits je zelf niet nog meer kwetsbare plekken hebt, dan je met dat ene slot wil gaan oplossen). Mensen die je een ander beeld proberen te schetsen, praten je feitelijk naar de mond. Maar niet altijd populair om te kijken naar factoren waardoor mensen op het dievenpad gaan.. en hoe daar dan weer mee om te gaan (en dan heb je daar ook weer de discussie over wat effectief is,, ).

nickolaas | 05-09-16 | 17:35

nickolaas | 05-09-16 | 17:18
Het Ijzeren Gordijn zou ik inderdaad opnoemen. Of de grens tussen Saudi-Arabië en Irak, die nu gebouwd wordt. Zie:
engtechmag.files.wordpress.com/2015/0...
i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/01/15/24B...
In de Koude Oorlog waren die moderne sensoren en UAV's er nog niet. Ook toen al kwam er bijna niemand doorheen (relatief gezien dan).
Als Saudi-Arabië zo'n grens kan laten bouwen (door Airbus nota bene), waarom kan de EU dan niet zo'n project opstarten? Ook nog eens goed voor de werkgelegenheid.
.
Een degelijke grensbewaking i.c.m. uitsluiting van uitkering en opvang bij illegale migratie (financiële ontmoediging), dat zou de illegale migratie vrijwel tot stilstand brengen. Enkel nog legale migratie als beleid hanteren, op basis van aanmelding in land van herkomst en selectie op benodigde competenties. Waarom zou dat dweilen met de kraan open zijn?

JackRyan | 05-09-16 | 17:34

nickolaas | 05-09-16 | 17:18
So? Zonder de hekken kwamen er 1 mlj in een jaar. Al hielden ze maar de helft tegen, dan is het nog zeer effectief. De lagere instroom van de afgelopen maanden is met dank aan de visegrad grensbewaking. Niet dankzij die krankjoreme "Turkije deal". Schijnbaar zijn de hekken zo effectief dat de Med route weer aantrekkelijk wordt. Die slotgracht is natuurlijk nog makkelijker te bewaken. Dat we dat niet doen en ipv daarvan marine inzetten als veerdienst, dat is een gebrek aan politieke wil. Niet omdat het onhaalbaar zou zijn. Verre van dat zelfs!

Gen. Maximus | 05-09-16 | 17:33

Hetkanverkeren | 05-09-16 | 16:40

Bij mijn weten zijn ze allebei nog beursgenoteerd.

Borrelende Boris | 05-09-16 | 17:29

is bij u dik bereikt met als gevolg een toch wel drastische aanpassing van de levenswijze.
baronbreekijzer | 05-09-16 | 17:05
.
Ik ben helemaal tevreden met mijn leefomstandigheden dus heb met mij maar geen medelijden. Het enige dat ik al jaren geleden heb opgegeven is naar de markt gaan. Omdat die door moslims is overgenomen en ik weiger dus om mij tussen die lui te begeven. Ik kan erheen maar ik wil het niet.

Lupuslupus | 05-09-16 | 17:25

mysteryposter | 05-09-16 | 17:23
Hier hier!

LibertasSimplex | 05-09-16 | 17:25

@ nickolaas | 05-09-16 | 17:18

Beter dweilen met een druppende kraan als met een open riool.

mysteryposter | 05-09-16 | 17:23

catomar | 05-09-16 | 17:00
Inderdaad, een mafkees die Mastermattie. Net als Bokito ergo sum @ 16:09. Zoiets wens je niemand toe. Bovendien kan het jezelf treffen, op de meest vreselijke manier. In deze tijden sta je niet graag in de metro of op een luchthaven. Zover is het triest genoeg al gekomen.
.
Misschien kan het nog voorkomen worden, maar dan moet de regering z.s.m. zijn beleid grondig wijzigen. Elke dag die ze wachten is er één teveel. Hoe dan ook is de regering verantwoordelijk, mocht er ooit wat gebeuren.
100% grenscontroles invoeren, grenzen bewaken middels hekwerk en alles wat zich hier niet wil aanpassen aan onze waarden vastzetten en resoluut het land uitzetten. Er zal helaas behoorlijk wat schorriemorrie tussen zitten, na decennialange ongebreidelde immigratie uit het Midden-Oosten en Afrika.
Van Belgische medewerking zullen we het ook niet moeten hebben, daar is het al helemaal een puinhoop. Dan maar de grens hermetisch afsluiten en grenscontroles invoeren, net zolang totdat ze het daar op orde hebben.

JackRyan | 05-09-16 | 17:23

@baronbreekijzer | 05-09-16 | 17:05
Nee, we zijn slachtoffer van het slappe gedrag (slap of vooropgezet??) van de EU en de NL overheid. Zij hebben dit getolereerd en welbewust Europa binnen gelaten. Dat sprookje wat u verkondigt is de draaierij van de EUSSR en Kringspier Koning Rutte.

Mark_D_NL | 05-09-16 | 17:23

@Lupuslupus | 05-09-16 | 16:19
Vergeef me mijn brutaliteit, maar wilt u met mij emigreren naar Groenland?
necrosis | 05-09-16 | 16:26
.
Dat is nog eens een leuk en lief aanbod necrosis, zoiets overkomt mij niet iedere dag :-) En brutaal vind ik het al helemaal niet. Voordat ik ja of nee zeg ga ik mij eerst goed verdiepen in dat land. Zijn er niet teveel muggen (zoals in Zweden b.v. want ik ben echt allergisch voor insectenbeten), zijn er bossen, kun je er aan zee wonen? En ik heb nog veel meer vragen.
Dus het antwoord kan even op zich laten wachten :-)
Groenland was toch eigendom van Rusland en nu van de VS? Nou ja, maakt niet uit. In Groenland zal men maar weinig merken van Washington.

Lupuslupus | 05-09-16 | 17:21

@kweethetooknietbeter | 05-09-16 | 16:54
Israel heeft een hek van 700km... Dus dat hek om Nederland is een eitje.

Mark_D_NL | 05-09-16 | 17:20

@ Mark_D_NL | 05-09-16 | 16:01

Bos en Lommer?

Je vergeet geuzenveld. Ga daar maar eens snachts over straat lopen. Ik lees je verslag de volgende dag wel, hopelijk....

Taxi!! | 05-09-16 | 17:20

Natuurlijk is de gehele EU-buitengrens in de praktijk hermetisch af te sluiten, dat is niet moeilijk met moderne techniek (zoals allerlei soorten sensoren).
@JackRyan | 05-09-16 | 16:59
Dit is dweilen met de kraan open.. en ik doe echt me best om af en toe iets te posten waaruit blijkt dat dit in praktijk niet zo werkt (en ook anders uitpakt vaak dan de bedoeling is geweest).
Noem eens een grens waar dit werkt en hoeveel mensen daar dan vervolgens doorheen zouden komen in jouw gedacht (kan ik je bij een aantal grenzen nog een getal noemen, dat je waarschijnlijk veel lager had ingeschat.. noem je het IJzeren gordijn of een grens van Israel- die hebben ook dat soort benaderingen, deels denk ik ook omdat het politiek voor sommige groepen makkelijk in het oor ligt en dat is soms ook wat waard - maar die voorbeelden kop ik dus appeltje-eitje in mocht je daarvoor gaan.

nickolaas | 05-09-16 | 17:18

@ja,diedus! | 05-09-16 | 17:11
Die katoenen lakens; dat katoen is toch wel fair-trade geplukt en verhandeld? En er hebben toch hopelijk geen kinderhandjes aan dat katoen gewerkt om van dat katoen een laken te maken?

kweethetooknietbeter | 05-09-16 | 17:18

Of de boeven Europa "toch wel" in komen is een prima vraag, waarop het antwoord er niet toe doet.
We wonen hier, in Nederland. De wereld mag door internet dan kleiner lijken te worden, dat wordt -ie niet.
Als iemand je om zeep wil helpen zal hij toch eerst binnen bereik moeten komen.
Dat is één.

Twee is, dat de reden dat er zoveel willekeurige mensen uit willekeurige landen "Europa in" (naar ons toe) komen, hem er in zit dat er geen grenzen in het Schengen-gebied worden gehanteerd. Doen we dat wel, dan willen die hordes mensen helemaal niet meer komen. ISIS natuurlijk nog wel. Dus dat zoekt makkelijker.

Echt hoor. Wat een verstand.

LibertasSimplex | 05-09-16 | 17:16

Dan bent u indirect dus alvast 1 van de eerste slachtoffers van terrorisme. Een van de doelen van terrorisme, het zaaien van angst, is bij u dik bereikt met als gevolg een toch wel drastische aanpassing van de levenswijze.
baronbreekijzer | 05-09-16 | 17:05
Angst is gezond en een goede raadgever. Wat niet gezond is is zoals de politieke elite die niet handelt naar de gerechtvaardigde angst en zorgen, maar hun kop in het zand steekt en doet alsof er niets aan de hand is en gewoo n hordes men of fighting age blijft opvangen en dan denkt dat het met wat integratie projecten wel goed komt.

XaleX_2 | 05-09-16 | 17:16

Droom maar van de overwinning en de zege,
droom maar van uw mooie multiculturele ideaal
dat nog nooit door handen schudden is verkregen,
droom maar dat het u wel lukken zal dit maal.
Denk maar niet aan al die bejaarden die verrekken,
hoeveel vrouwen, hoeveel kinderen zijn vermoord.
Droom maar dat u aan het langste eind zult trekken
en als het niet lukt is "sorry" uw laatste woord.

Schrik maar niet te erg wanneer u in uw dromen
al die schuldeloze slachtoffers ziet staan
die door terroristische aanslagen zijn omgekomen
en u vragen hoe lang dit nog zo moet in naam van de Islam.
En u zult toch ook zo langzaamaan wel weten
dat er mensen zijn die ziek zijn van geweld,
die het bloed en de ellende niet vergeten
en voor wie nog steeds een mensenleven telt.

Droom maar niet te veel van al die dode mensen,
droom maar fijn van overwinning en van macht.
Denk maar niet aan al die machteloosheid.
MINISTER PRESIDENT SLAAP ZACHT!

Durotar | 05-09-16 | 17:15

Nehemia | 05-09-16 | 16:20 Dan wel een akoestische gitaar uit de kringloop winkel. Na afloop biologische toastjes met noten-humoes en een bakje fair- trade koffie uit een biologisch afbreekbaar bekertje. Dan met een goed gevoel met de bakfiets naar huis. Parkeren in je met schuttingen omgeven macro biotische onkruidtuin . Want ja , vreemde mensen in je tuin moet je ook niet willen. Bakfiets op slot met twee sloten , want je weet maar nooit. Daarna je huis afsluiten want niet iedereen moet zomaar binnen kunnen lopen. Stel je voor zeg .Je weet nooit wat er tussen zit tenslotte. Nog even op joop.nl kijken naar je eigen gelijk en dan lekker naar bed onder de katoenen lakens. Morgen weer een dag. En dan lekker uitgerust met alle aandacht heel hard brullen en zingen onder begeleiding van triangels en Afrikaanse trommels dat iedereen welkom is en dat de wereld van iedereen is.

ja,diedus! | 05-09-16 | 17:11

-weggejorist-

Nexitter1 | 05-09-16 | 17:09

In de basis is dit allemaal 1 groot vies spel om geld en macht. Het loopt nu toch wel uit de klauwen vroeg of laat, ongeacht de keuzes die ons Europeanen nu nog resteren.
Ik hoop dat de aliens ons kunnen redden want de mensheid kan zichzelf alleen maar kapot maken.

ruud-topper | 05-09-16 | 17:06

@Ravissant | 05-09-16 | 16:56
Hee realisme da's zeldzaam!!
Tuurlijk komen kwaadwillenden Europa toch wel in.
Neemt niet weg dat we ze het niet makkelijk moeten maken dus gedegen screening, bij twijfel detentie en het is inderdaad goed om te zien dat de Diensten er bovenop zitten.

Berbaar | 05-09-16 | 17:05

Lupuslupus | 05-09-16 | 16:33

Dan bent u indirect dus alvast 1 van de eerste slachtoffers van terrorisme. Een van de doelen van terrorisme, het zaaien van angst, is bij u dik bereikt met als gevolg een toch wel drastische aanpassing van de levenswijze.

baronbreekijzer | 05-09-16 | 17:05

Laten we niet vergeten dat de muur van China wel de Mongoolse hordes tegenhield. We kunnen natuurlijk ook de uitkeringen afschaffen en het verstrekken van huizen aan banden leggen en de nareis ernstig beknotten en het hoger beroep afschaffen en natuurlijk de veerbootdienst Frontex stoppen. Zomaar een paar suggesties. Het gebeurt natuurlijk niet, want de boven ons gestelden willen niet dat het stopt - al plengen ze die tranen wel voor de bühne.

Nehemia | 05-09-16 | 17:03

-weggejorist-

FnurkY | 05-09-16 | 17:02

Mastermattie | 05-09-16 | 15:38
En dan maar hopen dat er geen familie van jou tussen zit. Toch mafkees?

catomar | 05-09-16 | 17:00

Een beetje off topic , maar toch niet helemaal.

Het populisme en de polarisatie in Nederland nemen toe, doordat de ongelijkheid in Nederland groeit.

Dat stelt minister Dijsselbloem (Financiën) maandag 5 september tijdens zijn speech bij de opening van het academisch jaar aan de Universiteit van Tilburg". Dan volgt er nog veel meer pvda bla bla. Altijd weer dezelfde retoriek van de kliek.

Ja Dijsselbloem de ongelijkheid groeit. Autochtonen worden steeds meer gediscrimineerd. Dat is de waarheid.

Clinton = Merkel = Rutte = Dijsselbloem.

CNN = Clinton Network. Ach, het is allemaal zo simpel.

oostermoer | 05-09-16 | 16:59

@Ravissant | 05-09-16 | 16:56
Misschien wel, misscien niet. Je kunt het ze in elk geval wel moeilijker maken. Zo ontmoedigen we ook inbrekers door ramen te sluiten en deuren op slot te doen.

kweethetooknietbeter | 05-09-16 | 16:59

Glasgow Argus | 05-09-16 | 16:31
Met één verschil, al die miljoenen illegale Mexicanen zijn katholiek en plegen geen aanslagen. Bovendien krijgen ze geen hoge uitkering + huis bij aankomst en dragen ze economisch bij. Had jij niet liever gehad dat er vorig jaar een miljoen illegale Mexicanen Europa waren binnengewandeld? Ok, er zitten wel een paar criminelen bij die Mexicanen. Dan maar een miljoen Koreanen? Of een miljoen Japanners?
Echt, alles is beter dan massale immigratie uit het Midden-Oosten en Afrika. Die volkeren moeten zich eerst eens leren gedragen en hun eigen land opbouwen naar democratisch model.
En dan denken sommige politici nog dat ze we ze in de toekomst hard nodig zullen hebben, om de veroudering tegen te gaan. Hoe kortzichtig kun je zijn? Nodig dan een stel Chinezen of Koreanen uit, daar heb je tenminste nog wat aan.
mysteryposter | 05-09-16 | 16:35
Aan dat plaatje te zien is nog vrijwel niets afgesloten, het ziet eruit als een gatenkaas. Ook aan de Poolse grens is nog geen hek te zien.
Natuurlijk is de gehele EU-buitengrens in de praktijk hermetisch af te sluiten, dat is niet moeilijk met moderne techniek (zoals allerlei soorten sensoren).
Gewoon een dubbel hek neerzetten over de gehele oostelijke en zuid-oostelijke EU-buitengrens, met patrouilleweg er tussenin. Om de zoveel honderd meter FLIR-camera's en bewegingssensoren. Ondersteund door een paar dozijn UAV's (Global Hawks o.i.d.) die de boel vanuit de lucht in de gaten houden. Gegarandeerd dat er geen illegaal meer overheen komt.
De boodschap van de EU moet zijn; immigreren naar de EU? Dat kan, maar enkel op legale wijze, met aanmelding en selectie op basis van benodigde competenties in land van herkomst. Net zoals het er in ieder ander beschaafd land op deze wereld aan toe gaat.
Illegale migratie moet massaal ontmoedigd worden. Orde i.p.v. chaos. Australië moet ons voorbeeld zijn.

JackRyan | 05-09-16 | 16:59

EU-politici zijn misdadigers, leden van een terroristische organisatie die niet achter de tralies zitten omdat niemand hen wil aanklagen en veroordelen.

De Vrijlansier | 05-09-16 | 16:56

Je kunt de traantjes laten lopen over de boeven die tussen vluchtelingen schuilhouden maar wie Europa in wil komt Europa toch wel in. Wel een dikke +++ voor de diensten die er bovenop zitten en daardoor ondermeer een aanslag op Schiphol verijdeld hebben.

Ravissant | 05-09-16 | 16:56

"WTF? Waarom wij?"

We zijn infidels die ook met onze antieke vliegtuigen bommen pleuren op haardbaarden. Niet dat de islam een verdere reden nodig heeft dan dat we niet lid zijn van die zieke oorlogssekte. Welkom, welkom allemaal.... en dit Kabinet blijft lekker zitten en de EU trein gaat vrolijk verder, tot zo ver onze vrijheid, tot zo ver de democratie.

XaleX_2 | 05-09-16 | 16:55

@mysteryposter | 05-09-16 | 16:35
Natuurlijk kan het. ProRail, bijvoorbeeld, heeft in haar eentje door heel Nederland al meer dan genoeg hekwerk staan om de hele Nederlandse grens van hekwerk te voorzien.

Nederlands-Duitse grens: 577 km,
Nederlands-Belgische grens: 450 km,
Totale lengte kustlijn (west en noord NL): 451 km.
Totaal dus 1478 kilometer aan grens.

"Momenteel staat er ruim 1700 kilometer aan hekwerk en daar komt komende jaren 600 kilometer bij."
www.prorail.nl/pers/persberichten/600-...

Dat om even een vergelijking te trekken.

kweethetooknietbeter | 05-09-16 | 16:54

Feynman | 05-09-16 | 16:45 6 miljard is een hoop geld.

ja,diedus! | 05-09-16 | 16:53

Gaat nog wel gebeuren. Het hoeft niet eens een bloedbad te worden. 1 'verdacht' busje op de A4 bij de schipholtunnel en 1 onder het Pr. Clausplein en het hele land ligt plat. Ik ken nog veel meer van dat soort plekken. Hun ook.

Yohean | 05-09-16 | 16:53

Is het Wilders dan? Die schopt het niet eens tot Zomergasten..
@Spartacus | 05-09-16 | 15:29 | Link | 100 reacties |
Dan kan je misschien net zo goed meteen Martin Bosma vragen.. (geen idee of Geert wat te melden zou hebben - maar als ie daar zelf mogelijk ook aan zou twijfelen, zou Bosma waarschijnlijk een groot deel van de samenstelling doen). Geen idee wat Bosma ervan zou maken (maar hij heeft wel een paar boeken geschreven, dus ik denk dat ie wel iets aan de wereld zou willen laten zien in die paar uur televise). Ik heb hem volgens mij al heel lang al niet meer bij de publieken gezien (afgezien van Pownews) en daar zit ook inderdaad van beide kanten volgens mij niet zoveel liefde - maar ik denk dat het toch een interessante avond zou kunnen worden (mits geen van beide kanten er op uit is 'rekeningen te gaan vereffenen' of anderszins met schoenen te gaan gooien of zo).

nickolaas | 05-09-16 | 16:52

Als Het zo doorgaat zie ik half Nederland in een
Oranje overall geknield op Het Scheveningse strand met een zooitje woeste baardapen achter zich met een bot mes in de handen.

Zal wel weer wegjorissen en opgerot worden.

MenteSuperior | 05-09-16 | 16:52

Waarom ze ons haten? Dat is heel simpel. Volgens moslims zijn moslims verheven boven niet-moslims. In de praktijk bungelen moslims overal ter wereld onderaan de sociale ladder. Aangezien de islam superieur volgens hen superieur is, kan die sociale achterstelling dus nooit aan de moslims zelf liggen. Alles wat niet-islamitisch is moet dus kapot om de moslims uit hun lage sociale positie te halen. Ze hebben echter totaal niet in de gaten dat hun middeleeuwse islamitische gedachtegoed juist de reden is dat ze onderaan aan die sociale ladder bungelen en dat ze zonder het Westen helemaal nergens zouden zijn.

Bytemaster | 05-09-16 | 16:50

Dat eerste stukje van die reis, dat noord-zuidlijntje vanaf Allepo...

Dat stukje proberen Syrische rebellen samen met Koerden al een jaar te veroveren. Het mag niet van Erdogan, die beschoot hun vanuit Turkije en toen dat niet genoeg hielp gingen de tanks de grens over om het door IS verlate Jarabulus in te nemen.

We hebben dus een NAVO lid, kandidaat EU lid die weigert anderen de terreurkraan vanuit Syrië bijna bij de bron af te sluiten.

Feynman | 05-09-16 | 16:45

Borrelende Boris | 05-09-16 | 16:09 Beste Boris,u bedoelde hopelijk Lockheed? De door u genoemde firmas zijn bij mijn weten ter ziele. Mogelijk vanwege de introductie van degelijkheid in de straaljagerbouwkunde in de VS 'kuch*SAAB Gripen E*kuch.

Hetkanverkeren | 05-09-16 | 16:40

@1+1 | 05-09-16 | 16:34
Hun centjes, hun keuze.
Wie betaalt, bepaalt in dit geval.

Berbaar | 05-09-16 | 16:40

@ JackRyan | 05-09-16 | 16:27

De Oost Europese grens met Rusland is geheel afgesloten (polen onlangs ook). Duizenden kilometers grens hekken. Het kan dus wel, alleen de wil is er niet. Naja enkel de wil voor een hek zodat we niet kunnen vluchten naar het Oosten als de poep de ventilator raakt.

s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/de/...

mysteryposter | 05-09-16 | 16:35

Berbaar | 05-09-16 | 16:26

Plus ik vind het een beetje racistisch van de filantroop dat alleen Syriërs welkom zijn.

1+1 | 05-09-16 | 16:34

Berbaar | 05-09-16 | 16:26
Verrekt. Ik ben het roerend met je eensch. Wat een dag!

Gen. Maximus | 05-09-16 | 16:34

Het hele punt is, waarom ze ons haten, hierom. Nederland moet meer bidden. Dit land is het zatte zusje van Gomorra, geen wonder dat er soms diepgelovige jongeren opkomen voor hun geloof, voor het goede. en ons zondaars op ons plaats willen zetten met bomgordels van tuchtigende liefde. We zijn losgeslagen, op drift geraakt, wat is nog echt, wat is nog waar. We zijn ontspoord. Word recht in de leer. Want van een beetje bijbelvastheid is nog nooit iemand gesmolten hoor!
Valse profeten willen ons doen geloven dat we landsgrenzen nodig hebben. Maar een grens is een muur in je hart tussen jou en de Here Jezus. Laat de Here toe in je hart, en laat het geloof in de Zoon de Heilige Geest zelve zijn amen.


Groetjes,

uw Overheid

LibertasSimplex | 05-09-16 | 16:33

Misschien is die vrouw naast je in de trein zit volgende week wel dood door een terroristische aanslag. Of mischien ben jezelf wel op de verkeerde plek, om de verkeerde tijd.... Spannende tijden. Wie worden de eerste Nederlanders die worden opgeblazen...!
Mark_D_NL | 05-09-16 | 16:15
.
Met 'zeg nooit nooit' in het achterhoofd kan ik u toch wel melden dat de kans dat mij dit overkomt, miniemaal is.
Ik ga niet verder dan 1 km verwijderd van mijn huis en dat alleen om de honden uit te laten en om 08.00u s morgens mijn boodschappen te halen bij de supermarkt. Alwaar je op dat tijdstip een kanon kunt afschieten zonder iemand te raken. Ik vermijd al véle jaren plaatsen waar veel mensen aanwezig zijn.
.
Maar ik vind het natuurlijk wel ellendig voor de toekomstige slachtoffers. Dat wel.

Lupuslupus | 05-09-16 | 16:33

Berbaar | 05-09-16 | 16:26

De leukste thuis zeker.

1+1 | 05-09-16 | 16:32

Kabouteraap | 05-09-16 | 16:25
Kijk! Zie jou wel. Het is dus geen islamitisch geïnspireerd geweld want dit zijn helegaar geen echte moslims. Eens te meer bewezen dat er walgelijk gegeneraliseerd wordt, zelfs door CNN. Driewerf bah. Sociaal-economische ongelijkheid, dat is de echte oorzaak. Veroorzaakt door het vuige latente racisme van de westerse autochtoon. Het is gewoon onze eigen schuld. En zo niet, dan is het alsnog terechte boetedoening voor de slavenhandel en kolonialisme!

Gen. Maximus | 05-09-16 | 16:32

JackRyan | 05-09-16 | 16:27
Nou de VS heeft al naar schatting dertig miljoen illegalen binnen de grenzen. Daarom pleit Donald Trump ook voor een muur tussen Mexico en de VS, te betalen door de Mexicanen. Dat heeft trump komen te staan op bakken met stront uit de links progressieve hoek want discriminisme.
Maar de criminele overlast en de race naar de bodem vwb salarissen door concurrentie van illegalen gaat ervoor zorgen dat Donald trump in de presidentsverkiezingen ver gaat komen, tenzijn fraude of moord hem afstoppen.

Glasgow Argus | 05-09-16 | 16:31


Haatgenerator | 05-09-16 | 16:23
Bedankt, het is me geschafft.

Bottleneck | 05-09-16 | 16:31

@Berbaar | 05-09-16 | 16:26
Hoeveel illegale asielzoekers heb jij opgenomen in je sociale huurwoningkje?

Mark_D_NL | 05-09-16 | 16:30

@Kabouteraap | 05-09-16 | 16:25
In stedelijke gebieden is er een groot tekort aan geiten.
Ze moeten toch wat?

necrosis | 05-09-16 | 16:28

Glasgow Argus | 05-09-16 | 16:10
Het zou zeker eens tijd worden dat de overheid voor de rechter gedaagd wordt wegens het schenden van zijn verplichting tot het beschermen van het volk.
De EU-buitengrenzen hadden al vanaf begin jaren 90 hermetisch bewaakt moeten worden, meteen nadat de binnengrenscontroles werden opgeheven. Dat is echter nooit gebeurd, de buitengrenzen zijn zo lek als een mandje, al decennia. Met alle enorme gevolgen van dien.
Als het ooit fout gaat, en de daders komen van buiten de EU of zijn buiten de EU getraind, dan zijn de wegkijkende en nalatige Europese overheden waardoor die daders gereisd hebben 100% verantwoordelijk.
.
Stel je eens (in een theoretisch geval) voor dat er in de komende maanden een miljoen islamieten illegaal de VS binnenvaren/wandelen, net zoals dat vorig jaar in Europa is gebeurd. De Amerikaanse bevolking en politiek zou volledig op zijn achterste poten staan. Zoiets zal daar echt nooit kunnen gebeuren. Alleen al vanwege het feit dat ze daar wél een degelijke, goed uitgeruste kustwacht (US Coast Guard) en grenswacht (US Border Patrol) hebben, die illegalen gewoon tegenhouden en terugsturen.
Hier, met de slappe EU, kan zoiets blijkbaar wel gebeuren en niemand die er wat aan doet. Waarom kan of wil de EU niet zelf een eigen EU Coast Guard en EU Border Patrol opzetten? Daar hadden die miljarden voor Turkije beter aan besteed kunnen worden.

JackRyan | 05-09-16 | 16:27

@1+1 | 05-09-16 | 16:13
Lijkt me prima hoor, die mensen hebben allemaal al een verblijfsstatus dus we zullen ze hier ergens moeten laten.
Verder helpt het SNTR:
- alleen Syriërs
- alleen gezinnen
- geeft men intensieve begegleiding
- taalcursus
- zsm zelfredzaam worden
- niet in kansenwijken huisvesten
Lijkt me vele malen beter dan gezinnen in een AZC te laten wegkwijnen plus dit initiatief ontlast de toch al veels te krappe sociale woningmarkt.
Win - win!!

Berbaar | 05-09-16 | 16:26

@Lupuslupus | 05-09-16 | 16:19
Vergeef me mijn brutaliteit, maar wilt u met mij emigreren naar Groenland?

necrosis | 05-09-16 | 16:26

De gsm van 1 van de verdachten stond kennelijk tot de nok toe vol met Porno. Kan ik me niet voorstellen. Rukken mag niet van Allah, en al zeker niet tijdens de Jihad.

Kabouteraap | 05-09-16 | 16:25

necrosis | 05-09-16 | 16:06

Andere discussie. Al die zaken die u opnoemt kunnen ook ook bewerkstelligt worden met een minder kwaadaardige geest. Ik ben het verder met u eens dat 'onze' grootste fout steeds is dat wij democratie gaan brengen door de dictator te verwijderen. Daar pleit ik nergens voor.

Weird Guilders | 05-09-16 | 16:24

kweethetooknietbeter 1611
Snuitvlees is absoluut haram. Halal is de je bent welkom bakfietsnorm. Dood laten bloeden middels de halssnede. Inshallah.

Nehemia | 05-09-16 | 16:24

@Bottleneck | 05-09-16 | 15:52
haakje aan het einde van de url weghalen

Haatgenerator | 05-09-16 | 16:23

@Bottleneck | 05-09-16 | 16:13
Ik meen te herinneren dat er massale verkrachtingen plaatsvonden op een plein in Egypte toen Morsi aan de macht was.
En volgens mij is het momenteel ook niet echt veilig in Libië.
Misschien is het hoog tijd dat iemand in Nederland eens met de vuist op tafel gaat slaan in plaats van dat slappe gelul van de oude politiek.
Gelukkig heb ik geen kinderen die me vragen waarom Nederland zo'n kutland is geworden.
Ik hoef alleen maar te denken aan vroeger, touwtje uit de brievenbus, achterdeur niet op slot.
Tegenwoordig word je doodgeslagen als je iemand verkeerd aankijkt......

necrosis | 05-09-16 | 16:22

Ja,die dus! 1610
Wel een akoestische gitaar. Dat appelleert beter aan dat Woodstock gevoel.

Nehemia | 05-09-16 | 16:20

Eigenlijk is het gewoon te schandalig voor woorden dat de overheid met de kennis van nu nog steeds door blijft gaan met het importeren van potentiële tijdbommen. Tijdbommen die tussen u en uw kinderen in komen te leven en waarbij het slechts een kwestie van tijd voordat er weer een een truck pakt a la Nice of een bloedbad aanricht onder kinderen in een theater.

baronbreekijzer | 05-09-16 | 16:19

ISIS heeft al méér dan een jaar geleden gemeld dat zij 4.000 terroristen midden tussen de 'asielzoekers' naar Europa zouden sturen. Waarom hield iedereen zijn klep daarover dicht? Waarom werden de mensen die waarschuwden voor 'aluhoedjes' uitgescholden?
Iedereen heeft toch de filmpjes gezien van de agressieve horden?
.
Zelfs NA de afslachting van Lee Rigby, Bataclan enz. is er HELEMAAL NIETS aan gedaan! En de landen die wel wat deden zoals Hongarije kregen hoon en dreigementen over zich heen!
.
Wilders heeft het allemaal voorzien. Niet omdat hij een glazen bol heeft maar omdat hij weet wat de islam inhoudt. Maar zijn advies: "grenzen dicht" werd met hoongelach en demonisering ontvangen. En nog steeds luistert men NIET.
.
Weet u, men zal in Nederland de soep die men heeft opgeschept, moeten(!) oplepelen. Daar is geen ontkomen aan. Helaas zullen er vele slachtoffers vallen maar die komen zonder uitzondering op het conto van regering en parlement, uitgezonderd de PVV.
.
Geert Wilders is al 12 jaar een roepende in de woestijn, heeft AL die jaren zijn persoonlijke vrijheid EN die van zijn vrouw opgeofferd voor dit eens zo prachtige land met zijn NU overwegend verschrikkelijke inwoners.
Daarom zou ik tegen hem willen zeggen: "hr. Wilders, uit de grond van mijn hart dank ik u voor al uw opofferingen en trouw aan Nederland. Dank voor wat u voor mijn eens zo mooie land hebt willen doen. Maar zoals u zelf vaak hebt gezegd: "genoeg is genoeg". Daarom raad ik u aan om te emigreren naar een islam-vrij land. En dat u daar samen met uw vrouw nog heel veel jaren in goede gezondheid en vooral ook vrijheid zal mogen genieten.
Hr. Wilders, na u de islam-zondvloed waartegen u zo hard hebt gevochten. Dit land verdient niet beter.

Lupuslupus | 05-09-16 | 16:19

-weggejorist-

kaplaarzenverkoper | 05-09-16 | 16:18

Nexitter1 | 05-09-16 | 16:16 Vandaag de dag zitten ze o.a bij de politie.

ja,diedus! | 05-09-16 | 16:17

Borrelende Boris 1609
Yup! Kijk naar het midden Oosten en andere landen. Overal waar Uncle Sam 'vrijheid' en 'democratie' kwam brengen is het verworden tot rokende ruïnes. Dat wij al die vluchtelingen op ons dak krijg zal ze aan hun 'star sprangled banner' geschilderde reet hoesten. Amerika is hofleverancier van geopolitieke ellende, maar het hoogst op de mondiale apenrots dus niemand doet ze wat. Omgekeerd werkt dat totaal anders natuurlijk.

Nehemia | 05-09-16 | 16:17

Ik hoor het al aankomen: "sorry hoor!"

ruud-topper | 05-09-16 | 16:16

-weggejorist-

Nexitter1 | 05-09-16 | 16:16

Hij komt, hij komt, hij komt !

jammer Klaver daar gaan jouw virtuele zetels

jaap932057795966 | 05-09-16 | 16:16

'Zo lang u leeft', da's in deze context wel to the point, ja.

Lewis | 05-09-16 | 16:15

Misschien is die vrouw naast je in de trein zit volgende week wel dood door een terroristische aanslag. Of mischien ben jezelf wel op de verkeerde plek, om de verkeerde tijd.... Spannende tijden. Wie worden de eerste Nederlanders die worden opgeblazen...!

Mark_D_NL | 05-09-16 | 16:15

Nederland is een safe haven. Zie Den Hagistan.. een aanslag plegen zou onverstandig zijn.

Stonecity | 05-09-16 | 16:14

Nexitter1 | 05-09-16 | 16:11 En de spion , die klotsen tegen de plinten op momenteel.

ja,diedus! | 05-09-16 | 16:14

CNN / CIA geeft ons een hint met een koevoet ( immers het hele vluchtelingen drama wordt geregiseerd door SOF en andere aanverwante organisaties )
We moeten de trouwe hondjes van de VS blijven , anders zwaait er wat ! Een draai naar de europese aziatische unie zal met asymetrische oorlogs voering beantword worden , onze tanks zijn naar Finland onze land macht heeft 60000 geweren en niet genoeg helmen , er zijn al wapens verdwenen uit VS opslag plaatsen in duitsland ! Hoe zit het met de VS opslag plaatsen in Nederland !?
Wat gebeurt er als 100000 nieuwe nederlanders Zo maar per ongeluk wat wapens in de handen gedrukt krijgen ! Waar blijft DKS die heeft daar vast antwoord op !

pietka | 05-09-16 | 16:14

@mezelf... in Duitsland dat is..

Conan de Rabarber | 05-09-16 | 16:14

necrosis | 05-09-16 | 16:06
Inderdaad, in ieder van die landen waar de machthebber is afgezet in het belang van democratie was, is en/of blijft het een complete chaos met machtsvacuüms (is dat een correct woord?) waar iedere reli-partij maar al te graag induikt. Vaak was de bevolking slecht af, het is de vraag of ze er niet nog meer op achteruit zijn gegaan. De van blijheid huilende en springende westerse journalisten bij Mubarak was een gotspe van jewelste toen ik dat op tv zag; die hadden blijkbaar niet door wat het land en diezelfde bevolking te wachten kon staan,

Bottleneck | 05-09-16 | 16:13

wooky | 05-09-16 | 16:10 Die moeten inmiddels "krak" gehoord hebben. Dat kan niet anders.

ja,diedus! | 05-09-16 | 16:12

Ondertussen Meld RT dat het percentage moslimse asielzoekende uitkeringvreters met 169% gestegen is tot 1000.000
En het orkest speelt door.

Conan de Rabarber | 05-09-16 | 16:12

@Nehemia | 05-09-16 | 16:08
En we moeten wat doen aan dat eten in Nederland; wat een varkensvoer.

kweethetooknietbeter | 05-09-16 | 16:11

-weggejorist-

Nexitter1 | 05-09-16 | 16:11

Toch bijzonder dat het juist CNN is dat met dit bericht op de proppen komt. Politiek correcter dan Clinton News Network kan het niet. Sinds de eerste Golfoorlog is CNN helemaal embedded bij het state department, het Pentagon en natuurlijk bij George Soros.
.
Tegen die achtergrond is de bevestiging dat de migratiestromen grootschalig misbruikt worden voor terroristische doelstellingen al heel bijzonder. Zij het dat de onderbuik van menig reaguurder al veel lange weet dat dit gebeurde, ook al - of misschien juist wel vanwege - Judith Sargentini' s beweringen van het tegendeel.
.
De stichting Urgenda heeft de staat der nederlanden voor de rechter gedaagd, teneinde te eisen dat de staat internationale afspraken rondom milieuvervuiling zou nakomen.mhet wordt tijd om de staat der nederlanden te dagen wegens het verbreken van internationale verdragen (o.a. Schengen en Dublin) en het schenden van verplichtingen jegens de eigen burger.

Glasgow Argus | 05-09-16 | 16:10

Nehemia | 05-09-16 | 16:08 Regel jij wat grijze potten met tuinpak ? Dan regel ik wel een ongestemde gitaar. Zoiets ?

ja,diedus! | 05-09-16 | 16:10

Bepaalde mensen moeten onderhand toch kramp in hun nek hebben gekregen van het wegkijken.

wooky | 05-09-16 | 16:10

Heb ik geen CNN voor nodig om te zien dat er vroeg of laat in Nederland ook een aanslag gaat komen. Niet echt nieuws wat mij betreft. Als het voor de verkiezingen gaat gebeuren gaat de stemmentelker voor de PVV wel weer hard lopen.

Edgecrusher | 05-09-16 | 16:10

Amerika is gaarne bereid om, tegen betaling, onze vrijheid te waarborgen. Northrop Grumman en General Dynamics staan voor u klaar en verheugen zich op uw orders.

Borrelende Boris | 05-09-16 | 16:09

Laat het maar gebeuren zal eens tijd worden, gaat veel verdriet opleveren maar dat is een kleine prijs.

Bokito ergo sum | 05-09-16 | 16:09

Iedereen die ooit wel eens een huis , tuin en keuken spelletje Stratego heeft gespeeld zag dit al vanaf de eerste dag aankomen.

ja,diedus! | 05-09-16 | 16:09

We moeten als de sodemieter weer een paar welkomsliederen componeren. Dat zal die jihadi's gunstig stemmen. Toch?

Nehemia | 05-09-16 | 16:08

Dus het mag inmiddels een feit heten dat zich onder de vluchtelingen ladingen vermomde IS ratten schuilhouden. Zou het met het oog op de staatsveiligheid dan niet eens tijd worden om Europa definitief op slot te gooien zolang deze dreiging voort blijft duren?

baronbreekijzer | 05-09-16 | 16:08

We moete

Nehemia | 05-09-16 | 16:07

Sargentini ( Groen Links) is een totaalfaal als vertegenwoordiger van (godezijdank) een klein deel van het volk. Zij is vanwege haar domheid een gevaar voor de volksgezondheid. Weg met die truthola. Opsluiten en beboerkaën zodat wij die rotkop nooit meer hoeven te zien.

langzullenweleven | 05-09-16 | 16:07

-weggejorist-

Nexitter1 | 05-09-16 | 16:06

@Weird Guilders | 05-09-16 | 15:53
Onder zijn bewind werd analfabetisme praktisch weggewerkt, was scholing en gezondheidszorg gratis en van hoog gehalte en wist hij de diverse heethoofden in het het land uit elkaar te houden.
Sommige landen hebben nou eenmaal een dictator nodig omdat democratie er gewoon niet gaat werken.
Kijk maar naar Egypte, de 'dictator' Mubarak werd afgezet en vervolgens 'koos' men massaal voor die islamitische broederschap leider Morsi.
Inmiddels wacht hem een straf tussen de 25 jaar en de doodstraf dankzij ingrijpen van het leger.
Als Erdosnor het Turkse leger niet had 'aangepast' aan zijn persoonlijke wensen, had hij ondertussen ook aan een touwtje gehangen, het leger was er immers om het gedachtegoed van Ataturk te beschermen.

necrosis | 05-09-16 | 16:06

@Mark_D_NL | 05-09-16 | 15:59
Hohoho... Geert Wilders moet eerst nog 24 maanden de gevangenis is vanwege de minder-minder-minder uitspraak. Wilders kan daarom helemaal geen Minister-president worden. De verkiezingen gaan gewoon door, hoor.

kweethetooknietbeter | 05-09-16 | 16:05

Als zelfs de democratic us van a wegkijk idioteriezenderT, zo infaam links dat ie graties en voor niks al decennia lang te bekijken is hiermee komt kun je er donder op zeggen dat t niet lang meer gaat duren voor de paleurus uitbreekt.
Niet dat WIJ dat nog niet wisten... Nu weet het 'goedvolk' het ook. Whahahaha. www.youtube.com/watch?v=BDCK6SU8qyc

kaplaarzenverkoper | 05-09-16 | 16:04

Heeft de PVV-fractie in Den Haag je afgewezen Spartacus?

Zomergasten = NPO = onbetrouwbare agitprop.

Desmoulins | 05-09-16 | 16:03

Maar gelukkig heeft Geen Stijl Dennis Honing a.k.a. The missing link", dus alles komt goed.

LiefKleinHorzeltje | 05-09-16 | 16:02

@Mastermattie | 05-09-16 | 15:49
Ik weet wel waar je moet zijn wanneer je niet de kans wilt hebben om opgeblazen te worden. Overvecht en Kanaleneiland Utrecht, Bos en Lommer Amsterdam en Het Kalifaat in Den Haag... Daar gaan zeker geen bommen af. Want dat zijn de eigen mensen.

Mark_D_NL | 05-09-16 | 16:01

Sjefke7807 | 05-09-16 | 15:53
Ik kan helemaal inkomen in wat je zegt, echter heb ik toch hoop dat als er een aanslag komt en Marokannen lopen te lachen en ons uit te dagen, dat hun ivoor niet zachtzinnig zal worden verwijderd.

Patje2011 | 05-09-16 | 16:01

In de eindeloze stroom boze mannen lopen ook laaiende kerels. Hopen dat ze het bij verkrachten houden, of dat ze hun genen snel kunnen mengen met een Duitse inteeltvrouw, is alles wat je kunt doen. Het is onmogelijk het kaf van de koran te scheiden en westen is suïcidaal.

RickTheDick | 05-09-16 | 16:00

De reden is dat onze F-16's pang pang roepen boven Syrië.

Captain Pervert | 05-09-16 | 16:00

@Ageless | 05-09-16 | 15:45
En dat is dus het echte scenario. Er wordt een aanslag gepleegd enige dagen voor de verkiezingen. Noodtoestand en de verkiezingen worden uitgesteld. Zeker wanneer gaat blijken dat Wilders met een landslide gaat winnen. Zal dit scenario waarheid worden. De EU zal dan en grote rol gaan spelen en waarschijnlijk het gezag gaan overnemen onder aanvoering van Rutte.

Mark_D_NL | 05-09-16 | 15:59

Zo'n aanslag heeft ook een keerzijde. Vaak kunnen bouwbedrijven aan de slag om de boel te repareren, er komen een aantal chronisch zieken om die de maatschappij geen geld meer kosten, voor politici een mooie gratis kans om weer met veel lege woorden niks te zeggen in een verklaring voor de camera en extra omzet voor de media. Er zijn zoveel pluspunten op te noemen.

Leptob | 05-09-16 | 15:59

Ja ga jij even je excuses aanbieden voor Van Gogh. Ga je in een hoekje heel erg zitten schamen man.

Freddie Stobart | 05-09-16 | 15:58

@gestopt | 05-09-16 | 15:44
Hahahaha.
Khadaffi was wel degelijk een dictator, geheel conform de definitie.

Hij was alleen een stukje slimmer en zorgde er voor dat zijn bevolking het ook (redelijk) goed had. Dat houdt je aan de macht, vooral als er verder geen sprake is van enige vorm van democratie.

TeeJee | 05-09-16 | 15:58

-weggejorist-

Nexitter1 | 05-09-16 | 15:56

Nederland zal zeker hoog op het lijstje staan, maar België en Frankrijk zijn dankzij een matig functionerende overheid nou eenmaal een makkelijker doelwit. Vergeet niet dat die Jihadboys doorgaans niet de slimste zijn.

Panos88 | 05-09-16 | 15:56

CNN... flikker toch op met de bullshit amerikaanse fear mongering.

pfffft! | 05-09-16 | 15:55

tik tak tik tak tik tak...

Het is echt een kwestie van tijd, niet meer dan dat, voordat er weer aanslagen komen, en die worden ook elke keer groter, erger en vaker.

Dat komt omdat de islam wordt geimporteerd. Hoe meer islam, hoe meer geweld. Daar hoef je echt geen profeet voor te zijn om dat te voorspellen.

La Bailaora | 05-09-16 | 15:55

En hier (een deel van) de oplossing, door Ayaan Hirsi Ali:
www.volkskrant.nl/opinie/trek-ijzeren-...
Vooralsnog is er nog geen enkele bereidheid van de gevestigde politiek in deze richting waar te nemen. Vroeg of laat zal er toch grondig moeten worden ingegrepen, het is onontkoombaar.

JackRyan | 05-09-16 | 15:55

Zou Rutte en consorten deze artikels ook lezen ?

altijdfeest | 05-09-16 | 15:54

@Lagonda | 05-09-16 | 15:44
Van de belastingdienst zeker voor iemand in Nederland.

pa_niek | 05-09-16 | 15:54

En natuurlijk lopen de jihadisten mee met de immigranten. Het is misschien raar om te zeggen maar een flinke autobom bij het europees parlement laten afgaan zullen de leiders misschien wel even wakker schrikken. Las net dat er weer vrouwen aangerand zijn. Heel de toestroom van immigranten is een opgezet plan van de zittende terroristische EU leiders die de islam in goede wegen europa binnen sluist. En merkel houd voet bij stuk dat turken dit jaar nog visum vrij kunnen reizen en een akkoord komt met ttip. Denk dat binnenkort de westerling de nieuwe vluchteling word.

jitro | 05-09-16 | 15:54

gestopt | 05-09-16 | 15:44

Ja, mijn enige bron is de NOS...
Het gaat er niet om wat je zegt, het gaat erom wat je doet. Deze man heeft 42 jaar lang iedereen die hem onwelgevallig was laten verwijderen. Dan ben je een dictator.

Weird Guilders | 05-09-16 | 15:53

@Patje2011 | 05-09-16 | 15:40
Hoe graag ik me ook bij uw betoog zou aansluiten; helaas. Gaat niet gebeuren. Boer zoekt baarmoeder en Dance, dance, dance... zijn véél belangrijker. Net als de nieuwste aflevering van GTST of "The Bold..." Mensen zoals u en ik zijn de welbekende roepende in de woestijn. En helaas voor ons mogen wij wel "mee genieten" van die culturele "verrijking" *kots*

Maar volgens de Linkse Goegemeente is er niks aan de hand hoor, écht niet. En als er dan wat gebeurt is het onze schuld want wij zijn zo'n racistisch k*tvolkje. Daarom komt dan ook heel Afrika en het halve M.O. naar ons toe. Snapt u hem nog? Ik niet in ieder geval.

Sjefke7807 | 05-09-16 | 15:53

Lagonda | 05-09-16 | 15:44
Page not found.
.
Is dat codetaal van die verwarde mannen?
.
Overigens, meer serieus: een tijdje geleden was in het nieuws dat de inlichtingendiensten steeds meer moeite hebben met codebeveiligingen zoals nu ook bij whatsApp. Dat was wel een leuke zet van de diensten, mochten verwarde mannen serieus denken dat die code een groot en niet te kraken geheim is voor de diensten.

Bottleneck | 05-09-16 | 15:52

Je kan van die Amerikanen zeggen wat je wilt maar ze hebben hun ellende toch maar mooi in Europa geparkeerd.

netniet | 05-09-16 | 15:51

Fappelmoes | 05-09-16 | 15:46 |
Inderdaad! Het 'dehumaniseren' van ongelovigen door 'mohammed' (geweld kleeft aan hem) in de koran op zichzelf is al terreur.

Aristotalloss | 05-09-16 | 15:50

Mark_D_NL | 05-09-16 | 15:40
Midden in de grachtengordel.
Alternatieven: MediaPark of Binnenhof.

Mastermattie | 05-09-16 | 15:49

Wij zijn kafir, ongelovigen, en daarom moeten wij dood. Staat allemaal in de Koran hoor.
www.ex-moslims.nl/

Fappelmoes | 05-09-16 | 15:46

Kinetisch architecturale herschikking...
Heerlijk Spartacus ;-)

Herr Vorragend | 05-09-16 | 15:45

@Mastermattie | 05-09-16 | 15:38,
Liefst niet vlak voor 15 maart 2017, want dan gaan de verkiezingen niet door en blijft dit kabinet zitten tot de noodtoestand wordt opgeheven, wanneer dat ook moge wezen. Vast niet voor 15 maart 2020.

Ageless | 05-09-16 | 15:45

Kinetische clitorale herschikking in Judith d'r broekje!

Prof. D.A.H. Vintik | 05-09-16 | 15:44

@Weird Guilders
Dictators? omdat de TV dat zegt?
Zoek eens een toespraak van bijv. Khadaffi op youtube.
Niks dictator

gestopt | 05-09-16 | 15:44

Maar je hoeft toch ook niet 'officieel' lid te zijn van een 'officiële' terreurgroep als IS om islamitische terreur uit te voeren. Ik bedoel, die force-vingeraars in Keulen en al die anderen die mensen - in heel veel gevallen vrouwen - met islamitisch geweld intimideren... Dat zijn toch ook gewoon islamitische terroristen.
We waren het toch al eens dat praktisch die hele islam feitelijk terroristisch is!?! Of niet!?! Zelfs als je als islamiet je mond houdt faciliteer je izz die geweldplegers toch?
De enigen die recht van spreken hebben zijn wat mij betreft zij die zich uitdrukkelijk en welgemeend uitspreken tegen islamitisch geweld.

Aristotalloss | 05-09-16 | 15:42

Komt allemaal door Jan Roos.

pegaje | 05-09-16 | 15:40

Ahhh vandaar Burkini's op het strand, om de aanstaande kogelregen te ontwijken.

mysteryposter | 05-09-16 | 15:40

Een aanslag in Nederland betekent letterlijk een oorlog onder het volk. Niemand wil nog thee drinken en de rijen sluiten.

Patje2011 | 05-09-16 | 15:40

@Mastermattie | 05-09-16 | 15:38
En heb je ook een voorkeur voor de locatie?

Mark_D_NL | 05-09-16 | 15:40

gestopt | 05-09-16 | 15:37

en Adolf. O nee die dictator dan weer niet.

Weird Guilders | 05-09-16 | 15:40

Allemaal opgepleurd. Aldus mark 'holle frasen' rutte.

centre pompidoe | 05-09-16 | 15:39

Laat maar gebeuren, als het even kan vlak voor 15 maart graag.

Mastermattie | 05-09-16 | 15:38

Sargentini - statistiek: 1-0

TheseDays00 | 05-09-16 | 15:38

Had Assad maar met rust gelaten
En Khadaffi
en Assad

gestopt | 05-09-16 | 15:37

Oh nee! Ze zijn vast boos dat GS die Abdel Karim al-Hanniye heeft aangenomen. Eruit met die nep-moslim! Anders is GS straks ook nog verantwoordelijk voor terreuraanslagen. #schuldvangeenstijl

Prof. D.A.H. Vintik | 05-09-16 | 15:37

Alle illegale import is de schuld van Poetin, Wilders en Trump. Onze regenten partijen hebben hier niets mee van doen, behalve de sluizen open zetten dan.

AndreM | 05-09-16 | 15:34

Allicht, een verwarde man kan ook hier belanden en verwarring zaaien.

Bottleneck | 05-09-16 | 15:34

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken