
Kijk. NSB Handelsblad wil een nieuwe Apartheid in het Avondland. Tegenover seculiere stranden zouden halalstranden moeten komen. Gesegregeerde zones waar gek geklede gelovigen van de islamitische persuasie naar hartelust kunnen flaneren in hun koraneske keurmerkkleding, zonder dat zij worden lastig gevallen door
liberale westerlingen die zich lekker ontspannen laven aan zon, zee en strand islamofobe racisten die het roomblanke fascisme willen opleggen aan alle anderszwemmenden. Briljant! Halalstranden zijn een perfecte plek om je kop in het zand te steken voor de aanzwellende discussie over de oprukkende islamisering. De auteur van het stuk heet Robbert 'Salafisme is
sexy' van Lanschot en hij begint met een alinea die zo hard in de absurdistische deug-digits knalt, dat onze wenkbrauwen zich door het dak heen gefronst hebben:
"Een vrome moslima heeft het bij mooi zomerweer op het Europese strand niet gemakkelijk. Er wordt gekust, er wordt gevreeën, er wordt gedronken, er is te veel bloot. Het is er, zacht gezegd, nou niet bepaald halal. Wil een moslima naast een Hollands stelletje zitten dat in een pre-coïtale omhelzing aan het tongzoenen is? Natuurlijk niet." Inderdaad. Westerlingen zijn een walgelijk onzedig volk, met hun verderfelijke vrijheden, hun levenslustige hedonisme en sociaal geaccepteerde zucht naar verkoeling, verkwikking en verleiding. Maar dit is satire, toch, NSB Vijgenblad?
TOCH!? Zoniet, dan hieronder alvast onze suggestie voor een nieuwe naam voor de Westerse wegmetonsstranden. Handig als trigger warning voor de retropreutse deugrukkers, opdat ze niet per ongeluk de zedeloze zones van naakte vrijheid binnenstruikelen. Die tijd is voorbij, nu we het avondland met de zon in de zee zien zakken.
Reaguursels
InloggenIk denk inderdaad dat wij dan maar over moeten gaan op moslimstranden en moslimwijken.Dan lopen wij in ieder geval niet het risico een vrome moslima een kutdag te geven.
Meneer van Landschot wil dus apartheid. Die man is helemaal weg van het pad. Moslims willen provoceren. Dus die willen helemaal geen halalstrand. Die willen de situatie niet veranderen. Anders hebben ze niks te zeuren. Alhoewel het zijn net kinderen die altijd wel wat te zeuren hebben. Gezien dit gegeven is van Landschot een soort ouder, die de kinderen na het zeuren altijd de zin geeft. Meneer van Landschot is van de rubberen tegel.
jorisdriepinter | 03-09-16 | 09:50
-
De slettestrand toch ?
Maar even zonder gekheid nu; Robbert van Lanschot, jij achterlijke nitwit. Halalstranden liggen in Arabierië. Hun zand, hun land. In dit land liggen gewone en ook naaktstranden. Ons zand, ons strand, ons land. Mensen die zich irriteren aan ons op ons eigen zand in ons eigen land doen er goed aan om op te sodeflikkerstralen naar eigen zand, strand en land. Mensen die als enige verbondenheid met ons land een NL paspoort hebben zijn geen Nederlanders snapt u wel. Wij doen er op onze beurt goed aan om dergelijke mensen ondubbelzinnig duidelijk te maken dat als ze zich niet willen aanpassen en zich aan ons blijven storen wij hen hier helemaal niet willen. Een halalstrand is net als het toestaan van de bouw van Islamitische gebedshuizen en het toestaan van islamitisch onderwijs een uitstekende manier om je eigen land en cultuur te verloochenen en te verkwanselen aan een cultuur die zo ontzettend achterlijk is dat het bijna niet te bevatten valt. Want laat één ding duidelijk zijn; ze zijn per saldo een blok aan ons been, we hebben per saldo niets aan ze. Per saldo hebben we enkel last van ze. Per saldo zijn we ze veel beter kwijt dan rijk. En dat ze er zijn en dat het allemaal zo ontiegelijk uit de klauwen is gelopen is volledig de schuld van linkse sosjaalistiese randmongolen als uzelf. Als u uw kop eens uit het zand (haha, grappig want strand snapt u wel) zou halen zou u kunnen zien dat Europa heel hard op weg is naar een hele smerige burgeroorlog. Zoals de kaarten nu liggen en in het tempo dat het nu loopt duurt dat geen twintig jaar meer.
Ik wil eigenlijk ook wel naar het Slettestrand. Daar wil ik wel 7 km voor lopen.
Waar zit die slettestrand?
zo ziet dus zo'n softie er uit.
twitter.com/remvanlanschot
zie je die sjaal? Arafat adept dus.
Lulblad, demoniserend in de richting van ons, autochtonen verraders van het eigen land, de eigen cultuur. Inderdaad NSB handelsblad.
NRC... nu weet ik het weer, de krant die Nederland absoluut NIET moet lezen.
Want dit is dus de weg die Nederland echt N I E T moet gaan.
Ze doen maar gewoon mee, of laten het, maar dat gedram over en met die pedogeitenliefhebber ben ik nu wel zat.
En gescheiden stranden voor blanken en zwarten? Dat ligt dan in dezelfde lijn, toch? Of gescheiden stranden voor joden en niet-joden? Dat je zo'n gele ster moet dragen. Doet me ergens aan denken...
En wat vind Dennis Abdelkarim Honing hiervan?
pleurt op joh mafkees, met je halalstrand. Die zijn er nooit geweest en gaan er ook nooit komen. Met je kleren aan zwemmen kan overal en als je al die onbedekte lichaamsdelen op de hollandse stranden niet aan kan omdat je GELOOF dat voorschrijft is dat jouw probleem en niet de mijne, godverdomme
@Elessir | 02-09-16 | 23:08
Onderwijs kunnen ze sowieso missen als kiespijn; onderwijs staat een pure beleving van een zuivere religie slechts in de weg. En in zoiets als 'vooruitgang', 'onderzoek', 'kritisch en onafhankelijk nadenken' en 'wetenschap' zijn ze sowieso ook niet geïnteresseerd. Behalve als dat laatste van pas komt bij het fabriceren van bommen en raketten.
Ook een goede oplossing; terug naar eigen land en nooit meer geconfronteerd worden met al die verfoeilijke en verderfelijke haram zaken die hier gewoonte zijn en je kunt je, je hele verdere leven wentelen in halal zegeningen. Kost je slechts gratis geld, wonen, gezondheidszorg, onderwijs en andere emolumenten maar je moet er wat voor over hebben. Een kleine prijs toch voor een echte gelovige?
@Myrkie | 02-09-16 | 20:15
"Slegs vir moslims. Lekker bezig jongens."
Nietwaar?...
Ja.
"Slegs vir moslims".
Maar ik heb het niet over zitbankjes, parkjes of stukken strand. Ik heb het over grote delen van de wereld; Noord-Afrika. Het Midden-Oosten. De Kaukasus. Alle landen die eindigen op "stan". Indonesië. Dat is nogal wat. Om niet te zeggen 'genereus'. Hun eigen geliefde moslimwereld bovendien. Zij geen last meer van ons, wij geen last meer van hunnie. Wat is daar nu fout zo fout aan? Prachtige oplossing, toch? Heeft ook helemaal niets te maken met uitbuiting of onderdrukking, zoals destijds in Zuid-Afrika. En met racisme ook al niet; want moslims zijn geen ras. Alleen collectief behept met een zelf-opgelegde verstandelijke beperking.
Maar helemaal afgezien daarvan: Met uw reactie bevestigt u alleen maar weer dat politieke correctheid (of wellicht een links geïnspireerd geloof) kennelijk nooit samengaat met enig gevoel voor ironie.
De mannen zullen dan ook wel niet te vinden zijn op de halal stranden, die gaan dan uitsluitend gebruikt worden om moeders en dochters te parkeren terwijl vader en zoons op de "normale" stranden immoreel gaan lopen doen. En er een bewakings detachement shairatroepen de halalstranden vrijhouden van anders gelovige mannen.
Goed stuk over multiculturalisme:
www.elsevier.nl/nederland/blog/2016/09...
De moslims moeten beseffen dat het geen universeel recht is om in Nederland (Lees West - Europa)te mogen wonen, maar een PRIVILEGE. Wonen hier? Het is niet vanzelfsprekend.
Bovendien, wanneer moslims echt stukjes grond (strand) gaan claimen,ook hier, dan zien ze dat als voor eeuwig islamitisch grondgebied. Pas op dus.
Dat is volgens mij ook het kernprobleem bij het Israel-Palestijns conflict. Zij zien dat als arabisch gebied, wat niemand verder kan claimen.Daarom is Israël een doorn in het oog van de arabieren.
Toch waren de Joden daar veel eerder.
Wat een hilariteit. Kom op demense, dit is satire!... toch?
Je hoeft hier niet te zijn, het mag.
Maar dan ophouden met zeiken over ons gedrag.
Want als wij over hunnie gedrag praten is het racisme.
Ach. Knoranlessen volgen en dan ook nog auteur van cafe quatkauwlandiër, wat verwacht je anders?
Het is natuurlijk wel satire. Door wat een serieuze discussie is in het belachelijke te trekken geef je hier juist ruimte dat er fanatisten zijn onder moslims die hier oren naar hebben. Op een paar groepjes allochtone jonge mannen na. Die denken dat schaars geklede vrouwen voor hoer uitgescholden mogen worden op de stranden. Kan ik geen humor van maken. Schrijf daar eens een stukje satire over, zou knap zijn...
Tussen de Perzische golf en de Rode zee ligt een pracht van een halalstrand.
Moslims die in westerse landen klagen dat ze niet geaccomodeerd worden in hun belachelijke eisen is net als een schoenenwinkel binnenlopen en klagen dat er geen voedingsmiddelen verkocht worden of een kerk binnenlopen en klagen dat er geen strippers te zien zijn.
Wil je op z'n islamitisch leven? Ga dan in een islamitisch land wonen! Zo simpel is het.
Op een naakstrand MAG je bloot. Op zo'n "halalstrand" MOET je bedekt. See the difference?
.
Verder: gewoon nee. Aanpassen of inpakken. En niets anders.
Slegs vir moslims. Lekker bezig jongens.
Ik weet wel een goeie plek voor dat 'slechs voor moslims' strand, ergens in de buurt van een Noord Afrikaanse woestijn is plek zat.
VOOR!!!
-
Maar dan wél meteen ook alle sussende k**marokkaantjes daarheen verkassen en MINSTENS even ver van de bewoonde wereld als het gemiddelde naaktstrand.
Ai, stukken NL waar wíj, Autochtonen niét meer mogen komen.
Halalstrand. Is dat in- of exclusief levende beesten de strot afsnijden ?
Verzuiling 2.0
*zucht*
Apartheid 2.0
*zucht*
Kom je hier: pas je aan en anders is het jammer.
Hier een aardig stukje waarom we juist niet de vrouw-bedekkende kleding moeten tolereren:
cult.tpo.nl/2016/09/02/boerkini-moet-w...
In de jaren '70, toen ik nog jong & mooi was, ging ik vaak met vrienden & vriendinnen naar het naaktstrand in Zandvoort. Eén van de bekende (en hoogst irritante) verschijnselen was de eindeloze optocht van honderden jonge Mocro's die, struikelend over hun eigen voeten, zich langs de branding liepen te vergapen aan al dat naakt, met een stompzinnige blik in hun ogen en zonder uitzondering met een enorme paal in hun broek. Toen al. Sommige van die gasten - natuurlijk altijd in roedels - zag je wel 10 keer voorbij komen.
Het was de generatie die inmiddels het tuig heeft voortgebracht dat momenteel niet langer op onze stranden aan ons voorbijloopt, maar onze stranden terroriseert.
Seksueel gefrustreerd moslimtuig verdient geen strand. Geen meter.
Wat wij Nederlanders verdienen, zijn moslim-vrije stranden. én steden, trouwens. Wat zeg ik - een moslimvrij Europa.
Met dat soort apartheid zou ik prima kunnen leven. Gewoon, een werelddeel "slegs vir moslims". Lijkt me een prima oplossing. Noord-Afrika, het Midden-Oosten met Türkije, de Kaukasus, alle landen die eindigen op "stan" en vooruit, Indonesië. Dat is immers ook al verloren.
Weten we gelijk ook welk deel van de wereld we moeten mijden als de pest.
Die halalaluja stranden kunnen dan mooi in de gereformeerde stranddelen van Zeeland worden samengevoegd. Daar heb je stranden waar je nu (gewenst) alleen volledig bedekt en gekleed mag gaan zonnebaden.. lijkt mij een mooie integratie. overigens begrijp ik met de beste wil van de wereld niet hoe je überhaupt met een boerkini aan denkt te zonnebaden..
Stapje voor stapje wordt het erger.... heel sluimerend...
Dit moet wel een nieuwe aflevering van Koefnoen zijn
Dus dit is die 'verbinding' waar ik de deugmens dagelijks over hoor oreren?
DE vraag is..... wordt het dan een echt Moslima strand.. dus alleen vrouwen, en dan ook een gescheiden strand voor moslim mannen.
Pim Fortuin zei eens tegen een moslima: "Maar u hóeft hier niet te wonen".... Sums it up lijkt me. U komt hier naar toe voor geld/ welvaart/ gezondheidszorg/ geluk, maar we doen de dingen hier anders. Graag kiezen dus.
Diotima | 02-09-16 | 17:16
De publieke opinie hieromtrent is heel duidelijk, ook bij niet-reaguurders. Het is niet nodig om een weerleggend stuk te schrijven. Wat nodig is, is een sterke overheid, sterke volksvertegenwoordigers en trotse burgers die een duidelijk statement maken: Er zijn diverse plekken op aarde waar je je kunt onderwerpen aan de Islam, maar Nederland hoort daar niet bij.
Mij interesseert het in principe geen biet hoe ze er bij lopen, maar wij Nederlanders moeten voor de zoveelste keer weer opschikken.
En dat doet zeer,altijd moeten wij ons aanpassen maar vraag je wat aan hun dan zijn de rapen gaar.
Die stranden bestaan al. In Islamitische landen. Daar eren wij hun gebruiken door er niet topless te zonnen, dus gelieve doen de Moslima's dat ook met onze gebruiken door WEL topless te zonnen.
En anders kan je natuurlijk altijd verhuizen naar de Islamitische utopie wiens regels hier telkens weer tot in den treure opgelegd worden. Geldt overigens ook voor linkse Mekka-buigers die hun onvrede jegens het Westen projecteren op de Islamitische wereld in de vorm van allerlei kniebuigingen.
Geniaal idee, laten we doen waar wij Nederlanders goed in zijn. Polderen, polder en stuk zee in zo'n beetje ver voorbij de windmolens buitengaats. Spuit er zand op, plaats er moslims op, en klaar.
Daar kunnen ze dan zandbakken, halallen, hakbarren en rubber bootjes opblazen.
@Ik lach me telkens dood wanneer mensen progressief proberen te zijn dmv segregatie. Die kan je toch per definitie niet serieus nemen?
Mali | 02-09-16 | 17:06
Progressieven wonen zelf in een gesegregeerde samenleving, ooit wel eens een bourka rond zien lopen in de grachtengordel.
Ook ik leef in een gesegregeerde omgeving, geen moslim te bekennen, kunnen ze niet betalen, dus geen last van die lui.
T probleem is dat je ze in de openbare ruimte, zoals een strand tegen komt, 30 graden en helemaal ingepakt, vooral jongere vrouwen met kinderwagens, zonder man.
Om die triestheid gedwongen te moeten aanschouwen verhoogt mijn strandvreugde niet.
Mijn vrouw vindt het allemaal prima, kan je er als toegift ook nog eens onderling ruzie over krijgen.
@Diotima
Och natuurlijk: De rimpelcreme industrie eist rimpels voor de geemancipeerde blote vrouw. Nog een sigaretje erbij en pro-botox beweging slaakt een zucht van verlichting, waarna het gilde cosmetisch chirurgen kan prutsen aan de aandoeningen.
www.zonneschade.nl/Public/Home/Frontpa...
SPF 100+ bestaat echt. Nederland wil niet meer dan SPF 50 omdat NRC + GS liever zeiken over boerkini's op het strand. De discusie is verstopt achter het verdienmodel. Nooit over de eigen achterlijkheid praten.
Waar lopen die muzelmannen toch naar te kijken bij hun "wandeling" over de Boulevard van Scheveningen. Niet naar baboesjka poppen in boerkini's veronderstellen wij.
1. Man schrijft opiniestuk
2. NRC drukt opiniestuk af, want actueel en interessant voor het debat
3. GS pikt opinie op en framet: NRC = islamisering
5. Reaguurders: 200 x NRC is een linkse kutkrant11!11!!
6. Alles bleef zoals het was.
of:
5. Reaguurders sturen een weerlegging op naar NRC
6. NRC drukt opiniestuk af, want actueel en interessant voor het debat
7. Verandering publieke opinie.
Aan u nu de keuze of u blijft roepen of tot actie overgaat.
Gadver gadver. De islamitische 'terraforming' gaat maar door. Nee. En nog eens nee. Geen facilitering van halal gebieden, verboden voor non-moslims. En als moslims klagen over haram gebieden en - zie het stuk van de rare journalist - het islamitische uitgangspunt dat zondige plekken dienen te worden gemeden, rot op naar jullie eigen thuislanden en laat ons ons zijn. Zondig en vrij. Kssst wegwezen.
@ Teejoow | 02-09-16 | 16:44
Ik snap nooit waarom een strandtent die alcohol aan anderen verkoopt een probleem moet zijn. Ze kunnen toch gewoon een flesje cola bestellen? Is dezelfde cola. En als je geen zonnebrandcreme wil omdat Allah bescherming biedt tegen huidkanker, dan doe je dat lekker niet. Zoals ook dat 'voor moslima's is topless op het strand' natuurlijk absolute kul is. Dat vraagt helemaal niemand. Merendeel van mijn vriendinnen zont ook nooit topless in het openbaar en die zuipen, neuken en gebruiken zonnebrandcreme wanneer ze daar zin in hebben.
Beetje getapte Moslimondernemert begint trouwens gewoon een halal-strandtent. Niemand die hem (wilde /haar typen, maar laten we elkaar niet voor de gek houden) tegen gaat houden.
Ik lach me telkens dood wanneer mensen progressief proberen te zijn dmv segregatie. Die kan je toch per definitie niet serieus nemen?
Ik zie de Japanse toeristen al fotograferen bij de toekomstige halalstranden.
Vind ik prima. Eerst met VOC mentaliteit een stukje strand veroveren in Libïe, alwaar ze dan permanent mogen zonnen. Ajuu.
Morris | 02-09-16 | 15:51
Trek aan wat je lekker vind zitten....
Goh, in dat licht bezien is het toch 'vreemd' dat iedereen de mening is toegedragen dat het dragen van een badpak met een nazi-kruis of de letters 'Fuck Islam', dan weer NIET kan! Ongeacht of de drager/draagster dat 'lekker vind zitten'.
Hypocriet. Discriminerend. Onacceptabel. Dat is wat ik van de mening 'trek aan wat je lekker vind zitten' vind omdat het een standpunt is dat iedere moslima word 'gegund', maar iedereen die geen moslim(a) is moet overal en nergens en altijd maar rekening houden met moslim(a)s.
Stel jezelf gewoon 1 simpele vraag...
Wat als aan moslims word gevraagd rekening te houden met niet-moslims?????
Goed plan zo'n halal-strand, wel zelf betalen voor de reis: www.zoover.nl/st-eustatius/st-eustatiu...
't Is wa, dat het NRC een stukje Nederlands strand wil afstaan voor boerkini's. Dus niet meer op de barricaden klimmen dat het strand voor iedereen is ongeacht kleur, geloof, homofiliteit, sekse enz, ook het naturistenstrand!
Kolere, dat moet toch bijna wel satire zijn?! Anders heel triest gezien hij feitelijk een stukje strand vrij van alles wat Nederlands is bepleit.
Anders dan een stukje satire kan ik het niet lezen.
Diotima | 02-09-16 | 16:31 "Als je niet het leesniveau hebt om af en toe een krant te lezen..."
.
LOL :)
Vrome moslims hebben het niet gemakkelijk op de Nederlandse stranden in de zomer? Moet dat dan? Staat ergens in de Koren geschreven: "Gij zult het makkelijk hebben op de Nederlandse stranden."? Volgens mij niet, dus opzouten met je artikel, Robbert van Lanschot!
@Gewinflipt | 02-09-16 | 16:25 "... wie stopt de waanzin."
.
Inderdaad. Anderzijds is het opmerkelijk dat er wel wordt gevraagd om religie-conforme bidruimtes, zwembaden en stranden voor aanhangers van die anti-nederlandse levenswijze, maar niet om religie-conforme straffen (handje eraf, enzovoorts).
Moet dan ook kunnen.
Eigen strand goed idee, uitstekend idee. Maar dan wel verplicht voor alle muselmannen, -vrouwen en -kinderen. Een wegwijzerbord ophangen zoals in SA: Muslems - Non Muslems. En het betreffende strand wel een eigen ingang geven vanaf de weg zodat ze niet over het vrije westen strand hoeven.
_
De mening van een opinieschrijver is NIET de mening van een krant.
_
Als je niet het leesniveau hebt om af en toe een krant te lezen, kan ik begrijpen dat je dit verschil niet inziet.
_
Het staat je vrij een goed opiniestuk naar de NRC te sturen als weerwoord. Ze zullen er heus blij mee zijn.
Dat krantje zegt het zelf al: slijpsteen voor de geest. Slijpen tot er niks over is, en dat moment zijn de volhardende kladderaars & lezertjes van dat krantje al aardig genaderd.
Ik wil graag moslim vrije zones.
Maar ik ben geen atheïst. Dus ik kan geen religieus motief aanvoeren om mijn zin door te drammen.
Ik ben ook blank. Dus ik kan ook de racisme kaart niet trekken als ik mijn zin niet krijg.
Ik kan alleen de rede aanvoeren.
Gewoon delen strand oftewel delen Nederland tot shariazone verklaren, wie stopt de waanzin.
Slavenmarkt Next. Moet kunnen. Is cultuur.
Deze link had ik nog niet gezien in deze draad. Leestip!!
cult.tpo.nl/2016/09/02/boerkini-moet-w...
@Cuyahoga 14:45 Lol man!
NRC: voor de zelfbenoemde politiek correcte schijnelite.
De volgende oorlogen gaan ook allemaal over geloof en religie. Tijd om die onzin mondiaal af te schaffen.
Er is geen GOD of iets dergelijks.
Deze IS-er wilt ook wat zeggen over de gehele kwestie, o wacht...
en.alalam.ir/news/1857066
West Vlieland. Vliehors. Prachtig gebied. Helemaal voor jullie.
FreeVogelaar | 02-09-16 | 16:05
Het vooaf bestuderen is een tactische zet,van wie weet ik niet .Het elastiekje verliest zijn rek, wanhoop niet ,het antwoordt zal veelomvattend en definitief zijn.
Hoe hoger de druk in de snelkookpan wordt ,des te sneller loopt de marathonloper.(jeetje zelfs metaforen zijn gekaapt door extremisten.) help.
Alle NSBers verzameld by NRC? Wat een ongelooflijke droeftoeter dit, ja, en dito krant, eenmaal besmet met dat boek ga je eraan!
Tuurlijk jôh.
Incluis shariapolitie en islamitische dobberbrigade?
Algeheel verbod voor blankes?
Apartheid op ONZE stranden???
Pleurt gewoon op Robbert van Lanschot met je achterlijke idee.
Als je halal wil baden ga je maar naar Qatar , geen verdere overdracht van NL grondgebied aan sharia wetgeving.
En stukje bij beetje islamiseren ze je land, en wij kijken toe en de Linkse Politiek zegt gretig JA!
Een vrome moslima komt niet op het strand,dat mag ze niet .anders ziet ze haar man sissen en blanke vrouwen adoreren in zwembroek.
Volgens hun boekje mag ze geen plaatsen van verderf opzoeken.
Het ultieme wapen,meer sex in de buitenlucht waar zij lopen.
"Bevrijd je van het gevaar ,doe het vaker in het openbaar"
Mijn vrijheid is jou ergernis,.??? erger je maar groen en geel, dat doet mij in vrijheid niet zo veel.
Dat NSB Handelsblad lijkt heel wat idioten in huis te hebben. Man, laat je vrijwillig opnemen. Gek!
Lol hij zegt het zelf al : familie-eer.
Maar het is wel haar eigen keuze. Koekoek!
Het NRC is altijd heel neerbuigend naar Hollandse Tokkies. Maar als ze het moslimgeloof aanhangen moet er ineens een afgescheiden strand komen. De schollekoppen uit Duindorp Scheveningen zouden dat ook wel willen.
Net wat Vogelbeest | 02-09-16 | 14:18 zegt. Als je blijkbaar segregatie voorstaat, want dat is wat het is, dan inderdaad geen moslimdrachten op niet-halal stranden. Maar dat gaat niet gebeuren, dat weet een ieder. Uiteindelijk is het het doel van de in-your-face religie om zoveel mogelijk de toon te bepalen, het debat te domineren en de heersende mores letterlijk te overschreeuwen met hun eeuwige eigen gelijk. Niet zo verwonderlijk dat links zo innig verweven is met deze haatideologie. Links is inmiddels ook zover geradicaliseerd dat geen enkel ander standpunt nog getolereerd wordt en iedere tegenstander overschreeuwd, bedreigd en vervolgd wordt.
Doe dat maar in Saoudi-Arabierië, dat is 1 groot strand.
ik pleit voor een moslimvrij Nederland. Dit om het land toegankelijker te maken voor de niet-moslims. Zodat ze niet steeds met halal-rommel en shariaregels worden geconfronteerd. Een nieuw soort Nederland waar vrijheid niet wordt verboden maar juist toegejuicht.
Super idee!
Ik weet daar een heel mooi plekje voor en stop er gaarne ook de Syrie gangers bij kunnen we gelijk een groot hek eromheen pleuren: nl.wikipedia.org/wiki/Noorderhaaks
Het Nederlandse strand is zoals het is. Trek aan wat je lekker vindt zitten en je hoeft er niet heen, het is een vrije keuze.
Fuck you, Robbert van Lanschot.
DIT soort dingen is het gevaar, niet die burkini.
DIT is de inperking van onze westerse vrijheid: stukken strand moeten afstaan aan mensen die niet tegen een zoenend stelletje kunnen, die geen zonnebrandcrème willen zien omdat dat haram is.
"Apartheid". Het meest bizarre Nederlandse woord ooit.
Maar wederom eindigt Nederland als tweede op het WK.
Nummer één is "Endlösung".
Nou... wie maakt het eerste strandbord met 'verboden voor Hollanders' erop?
Want dat is toch waar het op uit draait!
Persoonlijk voel ik meer voor een boerkiniverbod. Weg met die haatsymbolen! Nazikruizen en dito tattoos zijn in sommige landen ook verboden, en ook hier - afhankelijk van of het dragen een racistisch/haatdragend karakter heeft - in Nederland.
Nou, dan moeten we een haatsymbool als de boerkini (een kledingstuk dat zoveel zegt als 'ik onderscheid mij van jou, want ik geloof in Allah, kijk maar naar mijn boerkini, jij vieze vuile naaktlopende ongelovige hoer!') ook verbieden.
Als het dan tóch zo moet.... dan iedere moslim VERPLICHT!!! een button met het islamsymbool erop bij het betreden van zo'n strand.
Maar daarentegen zijn de overige 'normale' stranden daarmee dan ook strikt VERBODEN!!! voor moslims.
Ordelijk staat netjes zou ik zo zeggen.
De islamisering van Nederland voltrekt zich heel geleidelijk aan zoals ze voorspeld hebben (Pim, Theo, Ayaan, Rita). Nadat je er een binnenlaat komt de rest langzaam ook naar binnen. Eerst een moskee in een verbouwd pand, daarna de grootste moskee vooraan in de stad. Eerst een islamitisch gemeenteraadslid met dubbel paspoort, daarna de eerste burgemeester, daarna de Kamervoorzitter, daarna de eerste partijleider van de PvdA en daarna de eerste islamitische minister president van Nederland met een dubbel paspoort. De eerste vrouwelijke Nederlandse minister president wordt dan gepoasseerd. De eerste NOS-journaal lezeres met een hoofddoekje moet nog komen. Moet allemaal kunnen nietwaar? Eerst een hoofdoekje, dan een boerka, dan een boerkini op het strand, dan een boerkinistrand. Rita zei toch dat vanaf 2030 de meerderheid in de meeste dorpen en steden islamitisch zal zijn, want meer kids per echtpaar? Erdogan begint zich al met de Nederlandse politiek te bemoeien toch?
.
Zo worden we langzaam van binnenuit veroverd. We laten het maar gebeuren. Gelukkig mogen we er hier op GeenStijl nog over praten.
Als er een torenhoge schutting staat waarom niet .Maar waar ligt eigenlijk het probleem ? Voor jaren hadden we in Nederland toch geen last van boerkini,aan het strand .Ik heb er zelden of geen gezien.Of komt het door die toename aan moslims die we binnenkrijgen.Normaal is het aanpassen aan dat land wat men uitzoekt en zich wil vestigen.Ik moet me als Nederlander ook aanpassen in het buitenland.Boerka verbod zou wel welkom zijn,het past niet in een vrije westerse cultuur.Een moslima heeft bezwaarden gemaakt op een school in Brabant ,om het kruis van de muur te laten verwijderen .Die domme juffrouw heeft het nog gedaan ook.En wij Nederlanders moeten dit wel pikken.Omgedraaide wereld dan toch.
zeg, hebben we niet al een gebied voor streng gelovigen?
"Apartheid". Het meest bizarre woord wat de Nederlandse taal heeft voortgebracht. En wij Nederlanders zijn ook met "Apartheid" weer tweede op het WK Mindfucken. Op de eerste plaats staat namelijk "Entlösung".
Rare redenatie in zo'n koppie van Robbert: het is dus prima dat aanhangers van een ideologie zich storen aan gedrag van anderen, en mogen daar zelfs aparte ruimtes voor krijgen. Maar degenen die NIET bij die ideologie mogen zich omgekeerd niet storen aan de gebruiken van diezelfde ideologie en al HELEMAAL geen plekken opeisen waar de volgers van die ideologie geweigerd worden. Want dan is het WEL discriminatie?
Nederlands strand dus 100% nederlands.
@Koning Willy | 02-09-16 | 15:34
20 jaar geleden wel idd, tegenwoordig is dat wel anders. Kinderen beschermd opvoeden bijt je toch zo ontzettend in je eigen reet.
Religie van de onvrede.
Uitstekend idee, doe maar in noord afrika.
Alleen het woord "halal" werkt al als een rode lap voor een stier voor me... zucht!
Ik wou dat dit een nachtmerrie was... maar het is godverdomme gewoon REALITEIT!
Vroeger had ik slechts de wens alleen de extremere moslims weg te bonjouren, nu mogen ze wat mij betreft allemaal optieften. Incluis de rest van alle exoten! Ben d'r echt he-le-maal klaar mee en smacht zo verschrikkelijk naar een mono-culturele samenleving!!
Het fapstrand is ook zo'n lacune in onze strandcultuur. Of het neukstrand voor paartjes. Er valt nog heel wat vrijheid te veroveren in de openbare ruimte.
Koning Willy | 02-09-16 | 15:34
Zo is dat!
Misschien kunnen we dan ook meteen een halalzomerkamp openen. Kunnen ze gezamenlijk gezellig met de trein heen. oh wacht... volgens mij had iemand voor mij dat al bedacht.
Wat maken die lui toch hun leven(en dat van ons) zuur. Konden ze maar genieten van de mooie dingen des levens en van vrede. Ze kennen enkel haat en ellende in hun miserabele levens. En ze doen dit helemaal zelf.
Zoals ik me ontzettend stoor aan de moslimitische pinguins, maar accepteer dat ze rondlopen ondanks dat hun gepronk met hun verheven niet-bestaande vriendje mij ontzettend stoort, zo moeten de moslims accepteren dat westerlingen in innige omhelzing op het strand mogen liggen. Ook als ze dat tot in het diepst van hun sprookjeswereld kwetst.
Het feit dat je je gekwetst/beledigd voelt betekent niks. Je kunt er geen rechten aan ontlenen. Man up....
Zeg van Lanschot, als jij eens in een islamitisch land onder sharia een naaktstrand gaat regelen ?
Als dat mag, mag ik ook klakkeloos pleiten voor stranden waar enkel aantrekkelijke, zodoende slanke mensen vertoeven mogen. Ben die aanblik van aangespoelde roodverbrande walvissen beu. Is daar geen religieuze regel voor te verzinnen?
Er zijn maar zeer weinig plekken in de wereld, die zo gek zijn als Nederland. Zelfs in Zuid-Europa, waar veel ex-jungle bewoners of voormalige woestijnbewoners aan land gehesen worden, zijn ze nog niet zo gek.
Mastermattie | 02-09-16 | 14:49
.
Daarom is het ook hartstikke goed! Net zoals dat IS keihard gaat mopperen als vrouwen überhaupt op het strand komen. Islamitische vrouwen een safe space geven op het strand en dan draaien we hen pas een echte loer! Super goed voor de integratie dit! Waarom snap je dat als boze blanke man niet.
In de zandbak van herkomst is over het algemeen strand genoeg (op de uren dat IS geen executies uitvoert), dus laat ze daar maar heen verkassen als ze zo nodig halal willen zonnen (in boerkini).
Deze discussie lijkt over een stukje strand te gaaan, maar niets is minder waar... Nog geen procent strand krijgen ze van me! Ga dan in Quatar, Saudi Arabië of weet ik veel wonen, níet in Europa! Als we nu ook al onze verworven vrijheden gaan weggeven, dan is dat het totale failliet van onze zwaar bevochten Verlichting! Te grabbel gooien? Die NRC redactie wordt met de dag gestoorder!
Afgezien daarvan vallen bepaalde groepen Marokkaanse/Turkse jongens autochtone vrouwen lastig op het strand, met name omdat zij hen meer als hoeren zien en niet als volwaardige vrouwen (hun eigen boerkini dragers). Dus bij wíe ligt nu eigenlijk het probleem? Niet bij de autochtone bevolking lijkt me?
Even dat akkefietje op het Corsicaanse 'Marokkanenstrandje' in herinnering roepen - en dan lachen om een planloze landverrader die stukkies brouwt voor de oudpapierbak.
Zelfislamisering is een Nederlandse specialiteit.
Is dit nog nieuws? | 02-09-16 | 14:22
.
Nah, maar de dames lopen daar ook gewoon in bikini rond. Syrïe was een ietwat seculier land, dus je kan beter een ander voorbeeld pakken. Als schrijnend voorbeeld is Iran wel een leuke, waar de vrouwen 30 jaar geleden ook nog topless liepen.
Ik zou zeggen: Ga lekker naar Rottumerplaat, En niet zeiken als de lokale bevolking hun stront over je heen poept.
Strand is voor paupers en krijgen die idioten kado. Ga maar lekker tussen de kwallen drijven in je boerka.
Een westerling hoort niet met zijn blote poten in het zand. Je bent toch geen fucking arabier of wel dan? Privé zwembaden gaan het helemaal worden.
Haha, dat Deense bord konden ze hier in een Deense trein wel om lachen. Joris kan mijn IP bevestigen dat ik in een Deense trein zit.
Waar Meneer van Lanschot even overheen stapt is dat (normale) moslims zich in het buitenland prima kunnen aanpassen en zich totaal niet druk maken over anderen..
Deze zomer in Marokko geweest, lokaal, in diverse badplaatsen. Kleine bikini's, badpakken, hoofddoeken, een enkele boerka maar ook prostituees in foute pakjes, alles loopt en leeft door elkaar. And nobody gives a fuck!! Er is geen halal strand, iedereen doet gewoon zijn ding waar hij/zij zich goed bij voelt. En mega vrome mensen? Die weten beter, en gaan gewoon niet naar het strand.
Hier In Marokko, had je een aantal jaren geleden ook een opkomst van stukjes strand waar alleen mensen kwamen met fundamentele opvattingen.
Mannen met baarden, vrouwen in burka, anderen niet toegestaan.
Maar de overheid was hier niet van gediend, en dit soort plekjes worden altijd ontruimd,afgebroken en opgeruimd door de overheid/politie.
Met andere woorden, in een Islamitisch land accepteert men hier in Marokko geen segregatie.
Het andere woorden, het is toch van de gekke dat we dat wel gaan toestaan in Nederland?
Nog even en Van Lanschot gaat pleiten voor wijken of regio's zonder Nederlanders, waar de shariawetgeving geldt en waar alleen allochtonen mogen komen, alles gevrijwaard van westerse, verderfelijke invloeden, een soort van Mekka aan de Maas. Een volgende stap is dan het deporteren van de Nederlanders richting het oosten.
Verboden voor......
Dat hebben we eerder gezien
Gaan de moslim mannen daar dan ook heen? Dan kunnen ze daar de moslimvouwen lastig vallen en beroven en ons met rust laten?!. Enfin ... te zot voor woorden. Halal zwemmen doe je maar in een halal land. Kun je met 2 miljard broeders en zusters doen. Goodbey zwaai zwaai.
Stranden moslimwijk
Goed plan
Helemaal mee een, maar dat wel in Saoudi Arabie
De beste vinding in tijden. Mits de imam een fatwa uitvaardigt dat alle volgelingen alleen nog maar naar halalstranden mogen.
Patje2011 | 02-09-16 | 15:13
Yupps, meer meer meer en laten we de cijfers wegmoffelen.
@Hoeki Oekema | 02-09-16 | 15:06
Inderdaad, vrouwen moeten eigenlijk massaal een tegengeluid laten horen door een monokini aan te doen. Alleen jammer dat die van de monoreligie dat zien als uitnodiging tot crimineel gedrag.
Is dit nog nieuws? | 02-09-16 | 15:08
Dat valt straks niet meer te meten, ook zullen zo bv de criminaliteitscijfers worden beinvloed (allemaal "Nederlanders" namelijk)
Dubbele nationaliteit geschrapt uit registratie
Nieuwsbericht | 14-02-2013 | 11:10
De tweede nationaliteit van mensen die ook Nederlander zijn, komt niet meer in de bevolkingsadministratie. En als een tweede nationaliteit nu al is geregistreerd, wordt die automatisch geschrapt.
Dat staat in een voorstel dat minister Plasterk (Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties) naar de Tweede Kamer heeft gestuurd. Het gaat om een wijziging op het wetsvoorstel dat nu al bij de Tweede Kamer ligt over de nieuwe basisregistratie personen.
Aanvankelijk was het de bedoeling een tweede nationaliteit van genaturaliseerde Nederlanders nog wel te blijven registreren. Maar naar aanleiding van het advies van de Raad van State heeft het kabinet besloten in geen enkel geval meer een dubbele nationaliteit in de bevolkingsadministratie op te nemen.
Het kabinet komt hiermee tegemoet aan de wens van mensen die een dubbele nationaliteit hebben, maar die daarmee in het dagelijks leven niet steeds en vele generaties lang geconfronteerd willen worden.
Het stoppen met registreren betekent niet het verlies van een tweede nationaliteit. Die wordt namelijk bepaald door de buitenlandse wetgeving.
Zie ik daar nu "zonder alcohol en sigaretten"? Als sigaretten niet Halal zinn, waarom roken al die mislims dan..
..
En lees ik daar niet " familie eer", wat een boerka dus wederom NIET vrijwillig maar opgelegd maakt...
Op een naaktstrand moet je toch niet naakt zijn? Dat mag, maar iedereen Maas van er ook in zwemkleding komen. Gaat dat straks ook op voor een halalstrand?
Een strand voor linksmenschen hebben we helaas nog niet in Nederland.
@mezelf | 02-09-16 | 14:49
Hier zie je alles door elkaar op een strand in Beirut media.npr.org/assets/img/2015/08/24/56... (eerdere foto had NSFW bijgemogen, deze kan volgens mij wel zonder).
Volgens een Guardian-columiste (ander artikel in diezelfde krant) schijnt seks zelf trouwens ook uit te sterven (iets waar volgens recent wetenschappelijk onderzoek trouwens een kern van waarheid in zou zitten.. ). "Goodbye to sex: a short and heartfelt eulogy - Young people have found other things to entertain them mainly their phones" www.theguardian.com/lifeandstyle/2016...
Repetitive Beats | 02-09-16 | 14:20
Omdat er gelatine in zit. Gelatine wordt gemaakt van varkensbotten.
Robbert van Lanschot is een personage gebaseerd op de serie "Oud Geld", een serie die losjes is ontleend aan de Brabantse would-be rijkenbank sinds 1747.
Koekwouzer dan echte Van Lanschots kan je ze nauwelijks krijgen en het is ook niet voor niets dat ze al sinds 1989 geen familielid meer in enige verantwoordelijke functie bij die mini bank hebben zitten.
Hetzij al snel te hoog gegrepen, tenslotte. Robbert van Lanschot is op de familienaam in het diplomatenklasje terecht gekomen. Bib van Lanschot - zijn vader - was een oorlogsheld. Robbert van Lanschot is een NSB' er na de oorlog. Arme Bib, fijn dat je de verwording van je nageslacht niet meer hoeft mee te maken.
Robbert van Lanschot is de zoveelste ex diplomaat waar echt wat aan ontbreekt. Petra stienen, ben bot, Frans Timmermans, mariko Peters, de lijst gaat maar door. Linkse diplomaten met een eeuwige standplaats in Stockholm, gevangen in een droom.
Obvious troll is obvious.
Maria.1 | 02-09-16 | 15:01
04 augustus 2015 09:43
Van alle inwoners met de Nederlandse nationaliteit hebben er 1,3 miljoen ook een andere nationaliteit. Dat is een stijging van 3 procent, net als in de jaren daarvoor.
Let maar op dat die stijging door gaat...
Waarom plaats je dit als krant? Waarom geef je hier geld aan uit? smfh
Maar dan wel met turkse import reddingsvestjes en een halal reddingsbrigade in boerkini en van die dobberbootjes.
Als je niet met onze vrijheden om kunt gaan, ga dan lekker naar een land waar het 'beter' is.
En verder moeten we onze vrijheden vooral blijven verdedigen in plaats van steeds maar opschuiven naar de geestelijk beperkten. Als je niet tegen bloot kunt dan blijf je van het strand of je zoekt een rustig strand op. Als je zeeziek wordt op een boot boek je toch ook geen cruise? En met een visallergie bestel je ook geen portie kibbeling maar blijkbaar is dat voor sommigen onder ons aanleiding een algeheel visverbod te eisen...
Ik ben ook erg voor halal-luchtvaartmaatschappijen, zodat wij heidenen van al die irritante controles/scanners/vloeistofverboden af zijn. Zet alle ploflims gezellig bij elkaar in het vliegtuig.
Vandaag strand, morgen park, overmorgen bioscoopzaal. Volgend jaar? Nederland wordt langzaam maar zeker weggegeven. Weg met ons!
@Patje2011 | 02-09-16 | 14:53
maar het zit in hun cultuur om alle problemen te externaliseren. Zij kunnen er nooit iets aan doen. ies altijd schoeld van ander.
@ Tom Hagen, ik veronderstel dat de beste man een ironische grappenmaker is, dit kan niet serieus bedoeld zijn, toch!?
@ Tom Hagen | 02-09-16 | 14:43
Volgens mij is dit stuk ook gewoon sarcasme. Hij legt (varkens)haarfijn uit waarom moslims never nooit in de westerse samenleving zullen aarden, tenzij die westerse samenleving flink en liefst volledig islamiseert. Het klinkt mij als een waarschuwing in de oren.
Ik denk dat Robbert van Lanschot pas in Mekka geweest is en het hem beviel wat hij zag. Nur fur Moslims.
Goed. 6% van het strand halalstrand, maar dan ook die andere 94% moslimvrij!!!
Vogelbeest | 02-09-16 | 14:18
Helaas, zo werkt 't natuurlijk niet. Maar 't is een kwestie van tijd dat wat die enge extremistische dhimmi Van Lanschot voorstelt gewoon gaat worden ingevoerd in West Europa hoor. Paar jaartjes geduld. Als wij smerige kafir nog zolang hebben.
@Is dit nog nieuws? | 02-09-16 | 14:55
De enige fatsoenlijke manier is door het 1-paspoortensysteem in te voeren.
Als je wilt stemmen of werken, moet je van de ketting achter het aanrecht af. Vind de baas in huis dat wel goed? Zullen we kiesrecht en werken voor vrouwen ook maar afschaffen, Robbert van Lanschot?
Jij op het bankstel en zij in de keuken aan de versnapering.
Dus gewoon helemaal niet maar dan ook helemaal niet aan toegeven. Geen enkel stukje strand, dat strand is Nederlands.
Het is nu toch echt wel mooi geweest met deze idiote poppenkast... Eigen Halal-strandje: kun je vinden in het land van oorsprong, of dit nu Marokko, Somalie of ergens anders in verweggistan is. Doei.
De echte Nederlander neemt die krant al lang niet meer serieus. Dus gaat die krant zich op een andere "doelgroep" richten. Ook dat zal die krant niet redden.
Het heeft ook 1 positieve kant dit bericht. Het schudt hopelijk weer wat mensen wakker.
Het valt wel op , dat bijna alle berichten van de laatste dagen over hetzelfde onderwerp gaan.
Het ene bizarre bericht na het andere trieste.
Ik heb trouwens dat filmpje van die school "Spijkenisse"(?) niet op youtube kunnen vinden.
Ook niet van dat trieste voorval in Zoetermeer.
Als je het boekje "café Mogadishu" van hem gelezen hebt en zijn humor in kan schatten zie je dat ook dit stukje enigszins satirisch bedoeld moet zijn. Overigens viel mij recent op dat naast een boerkadraagster een zomers geklede Europese vrouw er inderdaad onzedelijker uitziet. Dat is wat hersenspoeling in de loop van de tijd met je doet...
Er ligt vast nog wel ergens een strookje strand bij Moerdijk of één of andere doorvoerhaven. Mochten onze medelanders van middeleeuwsche kunne het hier niet meer uithouden c.q. te bont maken, kunnen ze gelijk een St Nicolaasje maken en per boot afnokken richting middellandse zee gebied. Alleen niet meer terugkomen, dat dan weer niet.mss oook iets voor Sylvana?
Heb het al eens eerder gepost. Nee, nee en nog eens nee
Heeft u ook die kleine aardschokjes gevoeld, mijnheer van Lanschoten? Dat zijn de Amerikaanse soldaten in Margraten die van ongeloof liggen te stuiteren in hun graf.
mysteryposter | 02-09-16 | 14:55
Daarna je stad, provincie en land.
Vogelbeest | 02-09-16 | 14:42
Ga er maar vanuit dat dat cijfer in Nederland en andere westerse lander ongeveer het zelfde is.
We are Fucked. Wegsturen gaat niet, want dan krijg je van links te horen dat t deportatie is en tja, daarmee is het vergelijk met de oosterburen er al. Grenzen dicht mag niet van de EU. De EU sleept er dagelijks meer hierheen. Reken maar dat in het kader van de gezinshereniging er nog veel meer komen. Dus die verovering... tja die komt vanzelf.
Too little, too late.
Om het halalstrand te bereiken vragen wij u in te stappen in dit vaartuig. Deze zal u na een dag varen afzetten aan de andere zijde van de Middellandse zee. Veel plezier.
Ze weigeren je hand en pakken je strand.
NRC ,dit soort lui ,strooit de haat in Nederland , Geen Stijl is daar heilig bij .
En laten we wel wezen die moslima's zijn begonnen met zich te bedekken omdat de moslims hun poten niet konden thuis houden, dus niet ongelovigen, Joden of Christenen, het heeft niks met ons te maken. Dat zie je nu ook in Nederland, zij kunnen hun poten niet thuis houden als een vrouw er sexy bijloopt. Het totale probleem zit bij hun niet bij ons. Val ons daar niet lastig mee, los het intern op en leef naar de Nederlandse maatstaven.
Mladic had gelijk. Europa een groot Sbrenica. Vraag maar aan Karremans. Don't shoot the pianoplayer.
Want dit is in het kader van integratie ??
Krijgen wij dan ook naaktstranden in moslimlanden toegewezen ?
@ zwarte_weduwe | 02-09-16 | 14:38
Dat is het precies. Soort van idee zonder medestanders van een idioot. Geef hem een podium, gedram, gejank, geduw, belastinggeld en het komt er... uiteindelijk. Cabaretiers laten afrekenen met dit soort lui.
Mijn opa had het goed. Die heeft in mei 1945 nog meegeholpen om een landverrader in een boom te hijsen. Ik echter mag me alleen maar handenjeukend ergeren over dat soort volk. Het. Is. Niet. Eerlijk.
T*ring - wanneer leren mensen toch eens een beetje geven en nemen wanneer het om de gemeenschappelijke openbare/buitenruimte gaat, Neem als voorbeeld Libanon, daar hebben alle Abrahamistische religies elkaar een decennium of wat letterlijk soms de hersens ingeslagen (Christelijke milities, versus moslimstrijders versus Israeliers) en daar heeft men het zo lijkt uiteindelijk geleerd.. samenleven.
Strand in Libanon: s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/d0/... (maar misschien zijn er ook andere.. ). Verder keldert de verkoop van bikini's sowieso rap, want minder in de mode en een groot deel van de wereld wilde daar sowieso al moeilijk aan (VS oa) en de wereld wordt nu eenmaal 'globaler' is ook al jaren aan de gang met massamedia en allerlei communicatiemiddelen die nu eenmaal een vlucht genomen hebben (in die zin, wat ze in het Midden-Oosten op zich af hebben zien komen, is voor ons in omgekeerde zin ook een beetje waar).
HIer over de bikini in een krant uit het VK: " The bikini is old-fashioned no wonder its dying - The two-piece used to represent a saucy yet uncontroversial ideal of sex, summer and youth. Now its sales are tanking thanks to a combination of sun-avoidance, fitness, politics and, of course, fashion" www.theguardian.com/fashion/2016/aug/...
De sick joke is dat op beide stranden Moslimmannen gewoon met identieke zwemkleding kunnen rondlopen. Is er nou niemand die bij de NRC denkt: Hé, wacht eens even, die voorschriften gelden alleen voor meisjes en vrouwen en geen enkele voor de man.
De koran draagt vrouwen op om plaatsen van verleiding te vermijden (avoid places of temptation) als ze zich dus gewoon aan hun boekje zouden houden was dit hele probleem er niet geweest. #provocatie #hypocriet
Als niet-moslim/ Witteman mag je naar een moslimstrand wanneer je
A: een boerkini draagt
B: je bekeert
Verder zijn er hekken, prikkeldraad, wachttorens en moslimbroederburgerwachten nodig
Tip voor Nederlandse stelletjes:
Get a motherfucking room fucking animals.
Heb je nog praatjes?
Wat is je naam racist? Ik zet je op gawker!
-weggejorist-
@Cuyahoga | 02-09-16 | 14:45
Het zijn iig mensen die doorhebben dat we in oorlog zijn. Ze hebben hun kant gekozen. Kan je van meeste mensen niet zeggen.
Religie is onmenselijk.
-weggejorist-
Vogelbeest | 02-09-16 | 14:41
Foei! Je gaat ze toch niet opsluiten, wat is dat voor iets berbaars?
Nee, dat hek is puur om ze te beschermen tegen Haram-invloeden.
jesuisharam#
Mensen als Robbert van Lanschot doen mij denken aan een zalm.
Je weet wel die zalmen die in Canada stroomopwaarts zwemmen en dan recht in de opengesperde muil van een Grizzly-beer springen.
Alleen heeft Robbert van Lanschot zichzelf vantevoren nog even lekker met citroen ingesmeerd en een takje dille in zijn mond.
Zodanig dat ze bij IS zeggen: "Ja maar ho is even met deze, jonguh. Allemaal leuk en aardig, wij willen jullie veroveren, verkrachten, knechten en vermoorden, maar zo is er geen sport aan hè? Wij zijn bij IS gegaan om ons te verbazen, en je denkt dat als je Merkel, de EU en alle linkse partijen hebt gehad, je je niet meer kan verbazen, maar dit gaat te ver Nederland, dhimmitude is leuk, maar je kan ook overdrijven."
Apartheid, zo slecht nog niet, NRC?
Graaisnaaiert | 02-09-16 | 14:18
Inderdaad, zo had ik dit nog niet gezien, maar de Moslim moedigt de apartheid aan!! Vechten we al ruim een eeuw tegen de apartheid en nog niet zo lang geleden heeft Zuid Afrika de apartheid afgeschaft, komen we nu met uitstekende ideeën om de apartheid weer in te voeren...
Best triest dat ons volk zo in het ootje wordt genomen door een bepaalde bevolkingsgroep. Dat onzin moet is een keer ophouden en doorgaan met het normale leven en stop met voorkeursbehandeling van bepaalde groepen.
STOP DE APARTHEID IN NL !
Regressief links is erger dan extreem rechts in het trachten van hervormen van de islam.
Vuile verlakkers van de seculiere liberale waarden!
Feynman | 02-09-16 | 14:34
Er wordt sowieso niet gehouden aan de grondwet, er wordt alleen naar gewezen als we een discussie hebben over de Islam of over dubbele nationaliteiten. In de grondwet staat ook: "De zorg van de overheid is gericht op de bewoonbaarheid van het land en de bescherming en verbetering van het leefmilieu." Ze doen het tegenovergestelde door de Islam groter te maken en een groep van mensen te importeren die nooit Nederlander zullen worden, maar zich altijd zullen afscheiden en afduwen van de Nederlandse maatschappij. Jammer dat niemand naar de rechter stapt indien mogelijk.
Na wat verdieping: Wat een weerzinwekkende man. Lees dit:
www.nrc.nl/nieuws/2015/09/30/voor-vlu...
Geef de man een zandplaat en wijs moslima's de weg zou ik zeggen...
Moslimas mogen in hun thuisland ook al niet naar het strand dus waarom zouden ze dat hier dan wel doen?
@Schoorsteenveger | 02-09-16 | 14:32
In een speedo op een speciaal boerkini strand rondlopen wordt waarschijnlijk afgestraft met traditionele onthoofding met het kromzwaard.
Ik blijf me verbazen over de regressieve linksmens.. De val van apartheid in Zuid-afrika werd luid toegejuigd als een geweldige vooruitgang (moorden +20.000%, verkrachtingen +10.000%)
En nu is apartheid ineens weer ok? Kan iemand mij knijpen alsjeblieft. Het begint allemaal steeds meer op een slechte droom te lijken..
@Is dit nog nieuws? | 02-09-16 | 14:29 Verbazingwekkend! 90%. Dat betekent dat de meeste vrouwen zichzelf vrijwillig tot slavin degraderen.
Die halalstranden bestaan al ... in FUCKING ARABIRIE
Bevalt het je hier niet, sodemieter dan op naar de zandbak waar je vandaan komt.
Laten we dan ook gelijk maar shariawijken invoeren. En een paar mooie torenflats aanwijzen waar ze homo's af mogen gooien. Voelen ze zich tenminste een beetje thuis.
Oke, 6%. Ik stel voor 6% van de tijd dus van 1 feb tot 21 feb alle stranden voor onze vrede brengers, daarna optiefen.
@kweethetooknietbeter | 02-09-16 | 14:34
Blankstad!
@Nuchternederland | 02-09-16 | 14:39 en minstens even belangrijk: Dat de moslims er ook niet uit kunnen. Anders komen ze maar onvrijwillig in contact met onze verdorven maatschappij.
Goh, dat zal schelen in de misdaadcijfers en de werkeloosheidsstatistieken.
muslimstatistics.wordpress.com/2013/0...
Goed plan, maar dan wel op Griend. Moeten ze er wel een paar weken blijven.
Jullie zitten er flink naast. Halalstranden en -zwemmen zijn geen uitingen van de nieuwe apartheid, dat is een buitengewoon gevaarlijk naïeve zienswijze. Het is mogelijk een *legitimatie van de islamisering* van onze samenleving. Ik wil niet te veel als Wilders klinken, maar als we erkennen dat het nodig is om moslims een haram-vrije omgeving voor zulke activiteiten te bieden, als we stellen dat ze daar recht op hebben, dan eisen ze vervolgens dat de rest van de openbare ruimte halal wordt gemaakt. En het begin is er al met lui als vriend Sadiq Khan die een grote muil opzette over vrijheid in het boerkini-debat, maar ondertussen wel al te naakte reclameposters verbood.
Halal strand? Prima, maar dan wel op Rottumeroog.
En binnen drie jaar zijn de halalstranden no-go area's en eengrote puinhoop geworden en vervolgens wordt er geklaagd dat de autichtoon zo'n mooie stranden heeft terwijl de allochtoon het met afgedankte strandjes moet doen. Let maar op. Hetzelfde is er met woonwijken gebeurd.
Turkije heeft prachtige stranden, evenals Egypte, Somalië, Tunesië en Marroko. Wellicht een ideetje dat de moslima de beizen pakt en lekker daar in eht zand gaat liggen waar dezelfde normen en waarden gelden en waar ze zich oh zo thuis zouden voelen? Wat houd je tegen? Oh wacht... graties geld uiteraard. Pas je dan in ruil voor graties geld maar eens aan aan het gastland waar je woont.
Volgens mij zijn er trouwens prachtige halalstranden in Nafië.
Daar voelt de gemiddelde westerling zich weer niet zo thuis.
Morgen in NRC Hahalstblatt: *Proef met halasteden*. Yeah. Joepie. Not.
-weggejorist-
Er moeten dringend een aantal mensen het land verlaten.
En op hun weg naar buiten mogen ze nog een bepaalde groep meenemen.
Van Lanschot heeft hetzelfde soort ongezonde fascinatie voor salafisme dat sommigen hebben met seriemoordenaars.
Trippende fanmeisjes die liefdesbrieven sturen aan Charles Manson, dat soort volk.
Met het verschil dat "journalist" Robbert in een landelijk dagblad zijn enge schrijfsels mag publiceren.
Geradicaliseerd misschien ?Die vent zijn boek zal wel goed verkopen haha.Kraam de grootste onzin uit en je krijgt aandacht a la Trump bv.Die schroefje zitten wel erg los bij die man.Straks wordt er weer over een verwarde man gesproken die......
Ik wil Nederland graag moslimvrij. Het valt niet mee om over straat te lopen met mijn blonde dochter en nagestaard en nagefloten te worden door lichtgetinitërs. Ook de aanblik van de oprukkende moskeëen is vervelend. En dan hebben we het nog niet eens over die stinkende waterpijpen en het barbaarse onverdoofd slachten.
O nee, dat mag ik niet zeggen. Dat is racisme.
Dan stel ik ook halalwijken voor, waar de moslims moeten wonen, zodat ze niet besmet worden met al dat Haram NL gedoe.
We zetten er wel netjes een hek omheen, zodat die haram Nederlanders er niet kunnen komen.
En dit wordt nog wel voorgesteld door zo'n vermaledijde 'witte man'.
Komt er dan wel een bord bij dat Halalstrand dat als je een foto maakt je van een roedel hyena's uit Riffijnië klappen krijgt? Ik bedoel, dat je dat van te voren weet? Dat iedereen weet waar de respect en vrijheden stoppen. Anders heb je over vijf jaar weer een andere discussie als er op dat deel van het strand vrouwen vrijwillig worden gestenigd.
Gast in eigen land. Alleen jammer dat je als gast er zo dik voor moet betalen om weg-gediscrimineerd te worden.
Halalstranden prima. Wel aan alle vijf de zijden een ondoordringbaar scherm eromheen. Dus ook aan de bovenkant. De weg naar het halalstrand moet een ondoorzichtige corridor zijn waar geen wellustige haram kafirs naar de vrome zusters staan te gluren. Zouden ze daar nou zelf niet doodmoe van worden? Tot op quantumniveau alles classificeren als haram of halal.
Als oudere Nederlander vallen mij weer wat dingen op.
Het woord non-starter . Ik dacht dat er geen nonnen meer waren.
Ook de zin "de kust moet toegankelijker gemaakt worden voor". Moet !? Niets moet! Wij hebben onze cultuur.
Ze passen zich maar aan. Maar..
Staat dit werkelijk in de zogenaamde "kwaliteitskrant" NRC ???... Mijn hemel wat een afgang.
Apartheid dus. Zullen we dan ook maar weer eens gaan koloniseren? We hebben mooiere stranden in ons bezit gehad. Mogen zij onze stranden. Het regent toch meestal hier. Willen de nieuwe Jan van Riebeecks zich melden?
Scheelt de booslim collateral damage als ze met een leopard over het infidel strand walsen.
Dit is zo sterk gesteld, dit moet toch wel sarcastisch bedoeld zijn? Als het een stukje op GeenStijl zou zijn, zouden we allemaal hard lachen.
Als dit wél serieus is, dan geeft NRC de islamisering van Nederland nu blijkbaar vrij baan. We geven ze gewoon een stuk van onze stranden en dan houden ze zich wel koest verder. Neville Chamberlain zou het een fantastisch plan vinden.
wat is dat dan precies, islamisering?
Van Lanschot betoogt nu dus maar eens heel duidelijk dat het helemaal niet om 'slechts een kledingstuk' gaat, waar we niet moeilijk over moeten doen, maar JUIST om wat de anderen om de bedekten heen doen en dus de gehele gedachte van afkeuring van westerse vrijheden die erachter zit. Nou, met die constatering kunnen we het alleen maar mee eens zijn, met de oplossing minder.
Met de oplossing van een afgeschermd strand zet deze meneer z'n tolerant bedoelde gedachtegang alleen wel klem: op die standen is het dan dus NIET de bedoeling topless rond te lopen, immers dat zou vervelende provocatie zijn en een bekeuring opleveren? Dus op gewone stranden mogen de bedekten dan ook opeens WEL geweigerd worden, want dat is dan toch ook precies hetzelfde qua provoceren? Misschien is het Van Lanschot en alle feministen ontgaan, maar de discussie gaat helemaal niet over een schandalig discriminerend verbod, dat is er namelijk helemaal niet in Nederland, maar blijkbaar pleit hij daar dan dus wel voor? Ik snap d'r niks meer van...
De tranen schieten in m'n ogen. En niet van het lachen..
Koersen we met dit land nu echt af op een Pieten-discussie in de zomer en een Halal strand-discussie in de winter?
En terloops: Den Haag, voor een derde moslim. Kuch. Dat is veel. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Die hele Islam is een kruiwagen geworden voor allerhande privileges, die ze in islamitische landen nooit zouden krijgen. Maar wel in Nederland. Met dank aan Den Haag..
Van Kooten en de Bie; Rugop '81 (het nieuwe Nederland)
www.youtube.com/watch?v=oXT4d_DWkLw
Ik ben benieuwd naar welk strand de mensen in Staphorst en andere orthodox Christelijke plaatsen gaan. Zij hebben waarschijnlijk geen eigen strandje.
Als je de lokale cultuur (naakt! vrijen! zuipen!) niet de jouwe is, dan hoef je niet te komen. Er zijn een hoop stranden waar mensen gewoon in badkleding recreëren, zonder elkaar af te lebberen of een biertje (foei) open te trekken. Als het normale strandleven zonder excessen niet bij jouw levensstijl past, dan is dat heel jammer.
Niemand is verplicht om zich aan te passen, maar die vrijheid impliceert niet dat je daarmee recht zou hebben op een bijzondere behandeling.
Die hele zandbak is 1 groot halalstrand, en daar liggen de dames ook niet. Veel te druk met de gewapende strijd, het huishouden en mogen het huis niet uit. Kent u 1 ander geloof dat zo drammerig hun geloofsbeleving aan andere oplegt?!? Door middel van geweld, bedreigingen en het demoniseren van Nederlanders die langzaamaan iets minder tolerant worden, ten einde de tolerantie naar de rest van onze culturen af te dwingen.
Ik kom niet verder dan Jehova getuigen, maar die hebben een op-out lijst en de kerk roept op tot het gebed met kerkklokken, maar daarvan is ook al een geestelijk leider door de rechtbank teruggefloten.
Waarom durven we wel het christendom terug te fluiten, maar niet de islam?!? Het zijn vertakkingen van dezelfde abrahamistische geloven!!!
De vrijheid van het ene geloof eindigd waar de vrijheid van het andere geloof. Ons artikel 1 van de grondwet predikt niet alleen geloofsvrijheid, maar ook de vrijheid van geloof. Het is 2016. Kunnen we na zestien eeuwen van religieuze moordpartijen niet eens afstappen van die ruzies over denkbeeldige vriendjes uitsprookjes?
Ik loop toch ook niet met paarden te gooien omdat ik vroeger Pipi Langkous geweldig vond?
Lijkt me logischer dat maan aanbidders s'nachts naar het strand gaan. Pakken wij de zon overdag wel
@Goed. 6% van het strand halalstrand, maar dan ook die andere 94% moslimvrij!!!
Vogelbeest | 02-09-16 | 14:18
Precies, plus in het normale leven zie ik in mijn omgeving geen moslims, de confrontatie met boerkinidragers en volledig geklede moslims op het strand is confronterend als je die lui niet gewend bent om je heen te hebben.
Toevallig dit jaar weer eens een weekje op een NL strand gezeten, gewoon Kijkduin, daar loopt van alles rond in volledige kledij.
Zie je in Spanje/Portugal niet.
Een satirische website die een satire niet meer herkent
Geenstijl just went full retard
Strand? Of straat?
https://muslimstatistics.files.wordpress.com/2014/10/burka-2.jpg
Binnenkort wordt het strand bij uitbreiding ook een verloederde no-go area. Eerst 6, daarna 60%.
@Robbert van Lanschot: Als jij nou eerst eens een week gratis bijbels gaat uitdelen in Saudi Arabia praten we verder als je terug bent.
Leuk.... in Dubai hebben ze nog wel een stukkie woestijn strand beschikbaar.. of in Namibie.. ook zat zand.. lekker 'thuis' weg van de buis..
Boerkini kan niet verboden worden maar als ik straks met een mcrib en pint over het halalstrand loop dan krijg ik zeker een boete? Dan is Nederland opeens niet meer voor ons allemaal? Je krijgt sowieso klappen als je op dat strand loopt, maar geen politie die zal ingrijpen, want wen boze moslim dat trekken ze amper.
NEE, NEE, NEE, NEE, NEE en nog eens NEE. Dit is Nederland. Als je halal naar het strand wilt prima. Kies maar een strand in Islamitische zandbak naar keuze. Rot op met dit gezeik. Maar echt. Ksssssjjt, wegwezen.
Ik heb maar één vraag aan die Robbert Halal.
Als die Halal-stranden een feit zijn, wat denk je, mogen niet-moslims dan in hun eigen strandkleding die stranden betreden, precies zoals boerkina's nu onze seculiere stranden mogen betreden? Of werkt het maar één kant uit, dat uitsluiten
En wat zal de reactie van de Gutmnsch zijn als een bikini-girl het Halal-strand betreedt? Dat ze provoceert waarschijnlijk, dat ze wil uitdagen, wil zieken, zich niet aan een bestaande norm wil aanpassen. Foei, bikini-girl!
Denk niet dat de PvdA-jongeren dan gewapend met een spandoek naar het strand gaan om te schreeuwen dat iedereen aan moet kunnen trekken wat-ie wil.
Maar misschien is het wel een goed idee, een Halal-strand. Dan kunnen we al die scooter-klootzakjes van onze Haram-stranden weren.
Kunnen die vrouwen in boerkini's niet lekker langs de kust van het arabisch schiereiland gaan liggen?
Enne... als taalnazi wil ik er graag op wijzen dat de correcte spelling 'sletteNstrand' is.
Halalstrand. Gescheiden zwemlessen. Boerkini's.
Wie herinnert zich nog dit krankzinnige initiatief? Smulbossen voor allochtonen!
www.nu.nl/algemeen/303060/allochtonen-...
Hoe lang en hoe diep moeten we nog buigen voor alles wat geïmporteerd is uit Verweggistan?
"Een vrome moslima heeft het bij mooi zomerweer op het Europese strand niet gemakkelijk. Er wordt gekust, er wordt gevreeën, er wordt gedronken, er is te veel bloot. Het is er, zacht gezegd, nou niet bepaald halal.
Ga dan ergens heen waar dat wel kan, maar niet in NL, tjeemig.
Die stranden zijn er al; in Tunesie, Algerije, Marokko...
k-n-e-t-t-e-r-g-e-k geworden. k-n-e-t-t-e-r-g-e-k.
21 reacties tot nu toe + slettestrand 7
Veel 7's weer
Separate but equal, dat deden ze in de VS ook met hun rassensegregatie. Verder moet er een Groenlinksstrand komen, een NRC strand en strafverzwarende omstandigheden voor mannen die vrouwen lastig vallen op het Kufarstrand. Er is immers een alternatief.
Dan wil ik een totaalverbod van Moslimieten (mnl.) op onze roomblanke stranden zodat hier de dames weer vol overgave hun tetten de vrije lucht laten zonder meteen in het kruis gepakt te worden door horkerige Mocro's of Erdo-turkse genocideplegers.....
Ik kom toch weleens op het strand, maar herken mij totaal niet in het beeld van meneer. Wat is dat voor onderbuik/ik fantaseer een beeld en baser mijn mening daarop type?
Alcohol-vrij, sigaretten, etc, ja, ik hoef ook niet alles, maar om dat van mijn omgeving te eisen? Als ik er niet meer last van kan hebben dan het zien als ik er naar ga zitten staren (daar ging het toch voor de helft om), ligt het aan mij, niet aan mijn omgeving.
Israel heeft zo een moslimsstrand eens geprobeerd en dat werd toen de GAZA-strook.
tipo | 02-09-16 | 14:24
ROFLMAO!
En dan krijgen ze gemiddeld allemaal 6,5 kind en gaan vervolgens zeiken dat er teveel werkelozen zijn.
Moslima, zo'n nederlands bedacht knuffelkoosnaampje voor een moslimvrouw.
Blah!
Je hebt ook Christelijke campings....
www.chr-campings.nl/
Speciaal strand met speciale kleding is ook niet nieuw.
Je hebt ook badpakdagen in de sauna.
Of speciale vrouwendagen.
Vogelbeest | 02-09-16 | 14:25
Leuke site vol met leuke weetjes
https://muslimstatistics.wordpress.com/2016/04/20/italy-90-of-teens-would-convert-to-islam-if-islamic-state-conquered-their-country-survey/
Italy: 90% of teens would convert to Islam if Islamic State conquered their country Survey
Genoeg halalstranden in Arabirië. Dahhaagg!!
@Repetitive Beats | 02-09-16 | 14:20
Vanwege de gelatine die er in gebruikt wordt. Die is namelijk van onze uebervarkentjes.. Zonder "varkensproducten" zou onze wereld er een stuk minder leuk en lekker uitzien.
Tja, dat gaat natuurlijk als volgt, de mosselmannen tussen de bikini's met hun tong uit de bek en de boerkini's op een kluitje ergens op een verlaten strandje....
Dit is echt geen satire?
Ik wil dat geen enkel stukje islam recht krijgt op Nederlandse grond, ze hebben al 450 moskeeën te veel in ONS land.
Waarschuw hier al jaren voor. En dan zie je hier nog commentaar als 'goed, maar dan ook ...' Helemaal niks goed. Nederland heeft geen prive stranden en dat moet zo blijven. Die ratten met hun huisjes op het strand beginnen ook al te adverteren met 'privestrand'. Niks van. Het strand is van iedereen. Punt. Uit.
Wat ben ik blij dat ik eindelijk van mijn NSB-abo af ben... een keihard pleidooi voor apartheid, dus???
"Westerlingen zijn een walgelijk onzedig volk, met hun verderfelijke vrijheden, hun levenslustige hedonisme en sociaal geaccepteerde zucht naar verkoeling, verkwikking en verleiding."
Maar die Westerse oetkering, daar is helemaal niets mis mee, hoor!
2000km Halalstrand. Niet getreurd, opgepleurd! Is ook beter weer en lekkerder eten.
www.google.nl/maps/place/Marokko/@31....
Maar ja, geen uitkeringen, dat maakt het wel lastig natuurlijk voor die 80% werkeloze moslims. En dat zeg ik niet, dat zegt een egyptische professor: muslimstatistics.wordpress.com/2013/0...
Pleien voor apartheid, is dat weer hip tegenwoordig?
Denk dat de meeste mannelijke moslims daar niet naar toegaan, maar gewoon naar de normale stranden. Daar kun je namelijk Westerse hoeren lastigvallen, tss.
Naaktstrand is voor niemand verboden. Aan zeestrand kan iedereen gekleed of ongekleed over of langs naaktstrand lopen niemand die zich druk maakt!
Maar volgens deze naieve journalist krijgen we dus afgebakende stranden verboden voor niet moslims!!!
Naieveling heeft niet door wat hij eigenlijk voorstelt
Halalstranden wordt niets. Moslimmannen willen namelijk op het strand gewoon blonde hoerentieten zien.
Israel heeft zo een moslimsstrand eens geprobeerd en dat werd toen de GAZA-strook.
Robbert van Landverrader.
Is precies het tegenovergesteld van wat ze in Saudi Arabia dan doen. Daar heb je kleine prive stranden waar je geen boerkini aan hoeft.
En dan rijden we via onze speciale halal wegen terug naar onze speciale halal huisjes in onze eigen halal pracht-wijken.
Het werkt wel 2 kanten op. Wij hoeven niet met hun onopgevoede asociale kroost of domme gewaden geconfronteerd te worden.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/08/vakantieman_assad_het_is_hier.html
Hebben ze in de Moslim wereld ook naaktstranden?
Prima, kunnen we dan ook gewoon afspreken dat moslims niet meer op de andere stranden komen.
En laten we dan gelijk een muur om de Schilderswijken in dit land heenzetten met road blocks.
We kunnen niet vroeg genoeg beginnen met ons beschermen tegen exploderende bussen, treinen, restaurants enz.
.
Beter is natuurlijk dat spul op de boot en terug maar daar is wegkijkend Nederland nog niet aan toe.
Benieuw welk kalf eerst moet verzuipen voor we de islamput dempen.
.
Van de ontstane situatie wordt niemand gelukkig, moslims niet, wij niet, ik snap niet wat die mensen hier doen, ze vergallen hun eigen leven doordat ze zich niet nooit thuis zullen voelen. En omgekeerd worden witmenschen ongelukkig omdat ze zich steeds meer belemmerd voelen door moslims regels die niet de onze zijn.
Ik neem aan dat dit ironisch bedoeld is?
En dan natuurlijk wel de beste stranden. Die vuile vieze haram Nederlanders gaan maar naar een vuil vies haram stukje strand. Als we toch met weg-met-ons bezig zijn moet je het wel goed doen.
Dan moet er natuurlijk ook een strand komen zonder moslims. Kan mijn dochter ook eens zonnebaden zonder lastig gevallen te worden door hitsige getinte jochies.
Het gaat steeds sneller dat aanpassen en toegeven aan de Islam
Nee, nee niet doen! Straks krijgen wij "witten" weer het verwijt dat we de apartheid hebben ingevoerd en dat zij gedwongen werden naar een apart strandje te gaan.
Ik las serieus haatstranden.
en mannelijke volgelingen van de grote pedo (vrede meestal niet met hem) komen dan zeker wel op de niet halal stranden shoppen?
Hoezo is hollands snoep, hollandse broodjes en zonnebrandcreme nou weer 'haram'? Die lui haten ons echt totaal.
Houd... eens... op...
Van mij mag het, kan ik tenminste met een gerust hart mijn vriendin naar het normale mensen strand laten gaan.
Naast het naakststrand nu ook het haatstrand. Nou ja, misschien niet pal naast het naaktstrand...
Apartheid.
"Slechs voor nie-moslims"
Apartheid, zo slecht nog niet, NRC?
Goed. 6% van het strand halalstrand, maar dan ook die andere 94% moslimvrij!!!
REAGEER OOK