Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Komt Allen. Boerkini Zwemfeest @ Kurhaus

STRANDNEDERLANDANNO2016.jpgLandgenoten. U bent vandaag vanaf 15:00 uur van harte welkom op het Grote Lang Leve De Boerkini Zwemfeest bij het Kurhaus te sunny Scheveningen. De Jonge Socialisten vieren driewerf De Intolerantie door een lans te breken voor de islamitische schaamkini. Want bedekken is keuzevrijheid, of zoiets. Om niet helemaal voor de gebruikelijke NoordKoreaanse verbiedende verbieds-GeStaPO door te gaan, zijn er door de Jonge Islamisten ook anderszwemmende strand-outfits toegestaan. Waarvoor hulde. Dus u bent ook van harte welkom met uw regenboog cockring-klabanus, uw nazi-badpak, uw Gülen-bikini, uw Prinsenvlag-speedo, uw White Lives Matter-wicked weasel, uw keurig gebleekte nudisten-anus met daarop een felblauwe davidsster getatoeëerd, en/of uw felgroene mankini uit de Borat-webshop. Lang leve de diversiteit. Lang leve gezelligheid. Tot vanmiddag!

Reaguursels

Inloggen

@Kelvin-Helmholtz | 23-08-16 | 19:59
Ze is gewoon stekeblind. Maar dat vind ik niet zo gek als je dezelfde blik hebt als Diederik Samson.

Alexander des Burgus | 24-08-16 | 07:00

Allemaal zo goed bedoeld van die Lieke Kuiper. Dat denk ik echt. Maar het meisje is 23 en gewoon zo verschrikkelijk naief dat het gewoon pijn doet om te lezen. Het gaat helemaal niet om die boerkini schatje, het gaat erom waar hij voor staat. "Wel weet ik dat er zelfbewuste moslima's zijn die zelf kiezen een sluier te dragen". Dat is weer een ander punt, die vrije keuze is alleen aan de oppervlakte vrij; er gaat een veel diepere indoctrinatie onder schuil. Als je dat niet wilt of kunt zien, dien je tegen jezelf in bescherming te worden genomen.

Kelvin-Helmholtz | 23-08-16 | 19:59

Zijn er ook nog foto's gemaakt. Dat werkt namelijk als een rode lap.

jezusisonzin | 23-08-16 | 17:03

Mark van Leeuwen | 23-08-16 | 14:59
Ja, maar dat wordt wel steeds minder.

Op de site van de naturismegids zijn een paar negatieve reacties te lezen over een paar naakstranden. In Den Haag werden naaktgangers uitgescholden en bedreigd door een stuk of 15-25 moslims die het 'leuk' (lees: lekker provocerend) vonden om er te gaan sporten met zijn allen. Een andere reactie vertelt over dat men op een paar meter afstand gaat zitten gluren en daar bij de eigen slang betast tot het een harde kraan word. Op weer een andere plek werd het strand zelfs gesloten ivm overlast.

In Duitsland werden vrouwen uitgescholden en bedreigd. www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/07/... En een andere plek werd gesloten uit angst voor wat de moslims van het er tegenover gelegen AZC ervan zouden kunnen vinden. www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/06/...

Daarom is dit boerkini zwemfeest ook zo dom. Ons Nederlanders willen ze laten geloven dat de boerkini een vorm van islamo-feminisme zou zijn. Dat is het niet. Lees de fatwa uit mijn tegel van 14:14.

Boerkini's erin. Naaktgangers eruit. Dat is de zomertrend van 2016.

Ben benieuwd wat de zomertrend van 2017 gaat worden.

gaffelbaard | 23-08-16 | 16:28

Is er voor naturisten ook nog plek?

Mark van Leeuwen | 23-08-16 | 14:59

Ze fikken goed die boerekinies. Net ergens een provocerend waslijntje leeggetrokken.
Die relidames met schaamtextiel moeten goed oppassen,
anders zijn ze voor ze het weten bij de 72 bebaarde achterneven..........

pennestront | 23-08-16 | 14:56

Jammer alleen dat in Boerkiniland die vrije keuze geen 2 kanten opwerkt, mevrouw Kuiper. En dat is nou juist het probleem, niet het feit dat een stelletje onaangepasten al dan niet volledig bedekt het water wil ingaan. Het is eisen, eisen, eisen, en heel hard gaan lopen schreeuwen als er tegengas komt.

Graaisnaaiert | 23-08-16 | 14:14

Moslima's mogen van de islam niet naar het strand. Ook niet in boerkini. Er is een fatwa die een uitzondering geeft.


'Fatwa No : 84231
Going to sea or beach
...
Going to beaches and sea for a walk, picnic, swimming, etc. is permissible except if the place contains abominable acts such as nudity, mixing men and women and practice of evils, etc. which is common in some parks, then it is not permissible to be there.

However, it is permissible to visit those places for the sake of Da'wah (calling people to Islam) and to prevent them from evil if one is sure that he can control himself from being attracted to sin.' froj.islamweb.org/emainpage/index.php?...

gaffelbaard | 23-08-16 | 14:14

Ik pak vast wat extra bruine hemden in. Tot straks!

His Lordship | 23-08-16 | 13:41

"Vandaag op de pier
Aanvang 15:00
Gratis besnijdenis
Vecht voor je recht op verminking van lichaam en geest.
RickTheDick | 23-08-16 | 09:35 "
Dat zou leuk zijn, bij iedere AFA demonstratie een grote bus met daarom "Besnijdenissen; 15 Euro".
Wel een vergunning aanvragen...

Sans Comique | 23-08-16 | 13:39

Hier was Wassila Hachchi toch graag bij geweest.

Nehemia | 23-08-16 | 13:38

Als je jezelf zo onzichtbaar mogelijk voor de ongelovige honden op straat wilt maken, waarom dan de publiciteit gezocht?

Sans Comique | 23-08-16 | 13:35

Ik durf te wedden dat ik weggestuurd wordt mijn rode zwembroekje.
c1.staticflickr.com...

Let maar op, zijn gewoon een stelletje hypocrieten!
Hof van Tuinslang | 23-08-16 | 13:00

Niet zo somber! Algerije en Tunesië hebben ook mooie stranden.

okkums reezur | 23-08-16 | 13:32

En ik lees steeds boer-kini. Waar slaat dat nou op?
Laat onze boeren uit de discussie!

MistaRazista | 23-08-16 | 13:06

Ik ga in een coconut-bikini macrame opgeleukt met Ibizastyle.

Burkini makes you look fat.
Vooral in kleur. Rol daarmee in maat 52 over het strand en je word gearresteerd voor militair wapenbezit zonder vergunning.
Dus dat moet je niet willen.Helemaal als vrouw niet.

MistaRazista | 23-08-16 | 12:59

Dat in nederlandse zwembaden rascistische en religieuze terreur verheerlijkte badkleding is toegestaan?
Als er had gestaan ^^vandaag in je blote reet opendag zwemdag voor iedereen toegankelijk. Wedden dat er geen moslima komt. Omdat ze religieus onderdrukt worden. En mocht er komen dan word ze in elkaar gemept in het zwembad door moslimmannen die wel zijn gekomen om zich te verheerlijken en te vergrijpen aan westerse vrouwen. Zo achterbaks en hypocriet zijn vele moslims. Boerkini is geen vrije keus boerkini is een kledingstuk die laat zien dat de vrouw in hun cultuur word onderdrukt door geweld.

jitro | 23-08-16 | 12:57

Pompenkoning | 23-08-16 | 09:08
Hell yeah! Mag ik komen kijken als u dit organiseert? Ik beloof u dat ik een zwikkie Satudarah leden meeneem. Uiteraard in zwart lederen boerkinies!

Hof van Tuinslang | 23-08-16 | 12:56

Oh geweldig Ludiek,deze aktie. Dit komt vast in zeker in het Pro-Islam (jeugd)Journaal. Twan Huys staat nu al te rochelen van opwinding. Ben benieuwd wie zijn studiogast is om dit te duiden (vermoeedelijk die gebrilde antiterrorismemeid, met EOsignatuur, uit Leiden)

ad melkert | 23-08-16 | 12:48

Orthodoxe Joden, komen jullie ook? Volgende week kan ook hoor, zelfde feestje, zelfde tijd, locatie Schilderswijk!

Bert Konterman | 23-08-16 | 12:44

Naar mijn bescheiden mening mag zwarte piet ook niet ontbreken op dit zwemfestijn.

watervlug | 23-08-16 | 12:44

Nu hopen dat het COC een groep leden in weinig verhullende badkleding naar het feestje stuurt. Dan zal blijken aan welke kant de tolerantie ontbreekt.

stom schaap | 23-08-16 | 12:37

Cool. Ik kom als the Grand Wizard. Inclusief kap en kruis, dan gaan we eens lekker multicultureel doen daar. Lekker de door de strot geramde Deugdelijkheden en GoedMeningen uitdragen en af en toe een neger ophangen. En als mn pet de andere kant op staat, trek ik een zwart IS pak aan. Dat past ook wat beter bij de Lappen van de Haat die zullen uitblinken in afwezigheid. Want moslims komen niet af op oproepjes van 23 jarige Hollandse PvdA GoedMeisjes... Ze haten dit land, de inwoners en de cultuur ervan, dus het is gewoon weer leuk voor de buhne en de ego van Liedewij of Linde of Marlies of hoe dit deugende kutwijf dan ook verder mag heten. Onderwerping is een keuze, blablabla en je alahakbar op een houtvlot.

Acar_ketimun | 23-08-16 | 12:26

Kortom, zo'n boetkini is dus tòch een uiting van een statement in plaats van een lekker zittend trainingspak om te zwemmen

Mark van Leeuwen | 23-08-16 | 12:25

Als je 23 bent mag je nog wel naïef zijn.

McMarx | 23-08-16 | 12:24

Als al die massief ingepakte, behaarde moslimadozen tegelijk het water ingaan, dan krijg je me toch een massale vissterfte jonguh!

arc-en-ciel | 23-08-16 | 12:03

Ik dacht even dat er stond internationale socialisten. Blijken het jonge socialisten. Bestaan die fossielen nog?

Jezus_Boeddha | 23-08-16 | 11:55

"Ik ga ook in een Burkini om te ervaren hoe het is."

Islamitische relikitchparty aan het strand?
Spannend, zo een middagje Moslima spelen.
En twitteren hoe het is en was.?!?

En dan vinden ze Rechts beledigend voor de Islam?
Rechts neemt de Islam tenminste nog serieus.LOL

MistaRazista | 23-08-16 | 11:55

Waarom moet het zo door me strot gedrukt worden..

Barkruk2 | 23-08-16 | 11:52

Hun grootouders stonden op de barricaden voor vrije abortus en staken demonstratief hun bh in de fik. Waar ging het mis?

Ravissant | 23-08-16 | 11:51

Ik zeg het niet graag maar: Wat een zeldzaam slimme actie is dit. Iedereen mag komen, en alle kleding is toegestaan.
Dus ze kunnen van iedereen die morgen op het strand is zeggen dat die persoon daar is om hun actie te steunen.
En laat het morgen nou toevallig verschroeiend warm worden, waardoor het daar sowieso al druk is.
Morgen in het 8 uur-journaal: Actie PvdA-kids enorm succes, vele duizenden Nederlanders geven gehoor aan oproep naar het strand te komen.
Chapeau, socialistjes, Chapeau.

spoiver | 23-08-16 | 11:50

@Notenkraker | 23-08-16 | 11:13
Yep. En je hoeft alleen maar een rondje reclames te kijken om te beseffen hoeveel van de concepten uit Brave New World dagelijks in de praktijk worden gebracht.

Lagonda | 23-08-16 | 11:48

Vanaf Maart Tweeduizendzeventien,
zullen we wel verder zien!

PandaBeep | 23-08-16 | 11:34

Het zo goed mogelijk bedekken van vrouwen werd door Mo gepropageerd omdat er een middeleeuwse volkswijsheid was die zei: Als je een vis of een vrouw goed inpakt blijft ze langer vers.

Koos Knak | 23-08-16 | 11:28

'Islamitische kledij? Ach, ieder z'n keuze toch, what can possibly go wrong?'
- jonge socialistische vrouw in Iran, 1977

Bert Konterman | 23-08-16 | 11:23

Als we ze dan toch op het strand hebben geven we ze meteen een rubber bootje. Kunnen ze meteen terugpeddelen naar de zandbak waar ze thuis horen.

eu=shit | 23-08-16 | 11:21

Mijn keuze is om heerlijk bloot te gaan dansen voor een moskee.. op het Joodsvolkslied... met een varkensmutsje voor mijn mutsje .. hoelang zou ik daar mogen dansen?

Hettiet | 23-08-16 | 11:19

"Wij willen duidelijk maken dat je in Nederland de keuze hebt zelf te dragen wat je wilt....." en dát uit de mond van pvda. Oké dan ga ik er in m'n spiksplinternieuwe(niet van écht te onderscheiden)ocelot bontjas uit Bulgarije naar toe. Hoe lang denken jullie dat ik ondergespoten wordt met verf door dezelfde mensen? Deze mensen hebben het dan over vrijheid van keuze. Ze bedoelen wat ze zelf willen.

pa_niek | 23-08-16 | 11:17

@Handsomeboy | 23-08-16 | 10:38
*Naar witte porseleinen god rent*

necrosis | 23-08-16 | 11:16

De PvdA is hoofdverantwoordelijk voor zo'n beetje alle grote sociale problemen die we in ons land hebben.

T0matenplukker | 23-08-16 | 11:15

Op naar de nul zetels!

T0matenplukker | 23-08-16 | 11:14

Lagonda | 23-08-16 | 10:57
Zover denkt de alfa-aap niet na, hij is niet gefrustreerd, hij wil gewoon de macht over de groep.
Maar een aap is creatief en heeft denkvermogen. Daarom is het oneerbiedig om een aap met een rabiate hakbar te vergelijken. Dus daarom spreken we Huxley-gewijs over epsilons.

Notenkraker | 23-08-16 | 11:13

D'r moet eigenlijk iemand een zwempak aandoen met de Israëlische vlag. Jeej voor diversiteit!

zwarte_weduwe | 23-08-16 | 11:11

Wedden dat ik gearresteerd word indien ik in een SS-uniform kom?

MacMiep.nl | 23-08-16 | 11:08

Wat is dat toch dat linksmensen de Islam zo omarmen. Een religie die alles waar de socialisten tegen gevochten heeft weer in ere herstelt. Of zou het juist dat zijn de rooien missen het demonstreren. ????

Lichtstadfan | 23-08-16 | 11:01

Notenkraker | 23-08-16 | 10:14
Er zijn ook gewone apen, toch? De alfa-aap hongert naar macht uit gefrustreerde ambitie; de alfa-aap is ontevreden over zichzelf en zijn plek/rol in de wereld. De gewone aap heeft daar geen last van, want hij heeft zich verzoend met de wereld. Gelukkige apen hebben geen behoefte aan macht. Helaas zijn er niet zoveel gelukkige apen, want dat is wel 't láátste dat de alfa-apen kunnen gebruiken. Macht gaat pas werken zodra de apen ongelukkig en bang zijn.

Lagonda | 23-08-16 | 10:57

Ik kom in mijn badpak met Davidsterren. Eens kijken hoe tolerant de aanhangers van de godsdienst van de vrede zijn.

Steinway | 23-08-16 | 10:56

De nepfeministen (mag een vrouw asjeblieft zelf bepalen wat ze draagt? en daarna iets over vrijheid en Wilders roepen) zijn meestal types die zelf graag uitgehuwelijkt willen worden.

Jack Jersey | 23-08-16 | 10:56

Ach gut, die Lieke toch... mutsje met maar liefst 23 jaar levenservaring, maar geen flauw idee wat werkelijk feminisme inhoudt. Google eens op Tania Kambouri. DAT is een feministe.

Tuttebelletje.

EefjeWentelteefje | 23-08-16 | 10:55

De moslimman maakt de vrije keuze dat de moslima een boerka/boerkini moet dragen...

Air van Boven Dorens | 23-08-16 | 10:51

Ik herinner me de tijd nog dat de NL'se stranden bezaaid lagen met lekker topless meisjes ..... Wat was het leven mooi .... ooit .....

James Lastig | 23-08-16 | 10:51

Van Aartsen komt ook in Boerkini.

Dutch_Holland | 23-08-16 | 10:50

Er is nog niet veel beweging daaro op het strand. Ik ga trouwens een kilometer verderop want daar begint vanmiddag om 3 uur het stenigen.

kadoendra | 23-08-16 | 10:47

Dit biedt kansen voor de Nederlandse mode-industrie, dus goed voor de economie. De Jonge Socialisten anticiperen dus duidelijk op de toekomst, waarin het aantal moslima sterk zal toenemen. Je kunt niet vroeg genoeg in je latere kiezers investeren.......

Mannes | 23-08-16 | 10:45

VincentTheSaint | 23-08-16 | 09:30
Precies, wanneer Lieke zo blij is om een fascistisch gewaad aan te trekken...(let wel, anders mogen deze vrouwen niet zwemmen of op het strand en de kinderen en mannen mogen lekker wel in normale badkleding rondlopen... ik krijg bijna het idee van de jodenster en eigenlijk ook wel de omgekeerde dolle mina's met baas in eigen buik... moeten we nu trots op gaan zijn dat vrouwen een achterlijke ideologie aanhangen en wanneer ze een spookgewaad aantrekken wel naar buiten mogen??) Dan moet Lieke ook de consequenties van het fascistisch gewaad(hoofddoek,burka,nikaab,burkini) accepteren. Namelijk; dat vrouwen die deze dingen niet dragen in islamitische ogen een hoer,ongelovig,onkuis is en mannen mogen daarmee doen wat ze willen. Deze gedachtegang hoort bij de islam en zie je helaas in Europa steeds meer voorkomen en in islamitische landen, qua vrouwenrechten staan islamitische landen op de laagste ladder.
Ook zal het lastig worden om bv. vrouwen te redden (zie bv. diverse schoolbranden waarin meisjes die geen hoofddoeken om hadden dus niet werden gered).... dus hey.... Lieke wanneer jij de burkini zal omarmen (onder het mom van zogenaamde eigen keuze wat eigenlijk niet is en die zogenaamde eigen keuze is uiteindelijk een gevaar voor ALLE vrouwen) moet jij in de toekomst NIET gaan piepen wanneer jouw (klein)dochter wordt lastig gevallen omdat ze in een bikini rondloopt of geen hoofddoek op straat omheeft..... eigen keuze, nietwaar?

Julia | 23-08-16 | 10:44

je gaat Allahhard van de glijbaan met zo'n geil stoffie onder je bidbips.. lijkt me lekker zitten zo'n stoffie, misschien ook wel heel fin om met de tip van je eikel tussen de straffe bilnaad van een moslimdame door te swaffelen wanneer ze lichtvochtig uit de grote plomp stapt.. tepeltjes strak vooruit door het milimeter dunne badtextiel.. ik krijg al een half harde als ik eraan denk

Handsomeboy | 23-08-16 | 10:38

@ VincentTheSaint | 23-08-16 | 09:30

Goed gesproken!

sickworld | 23-08-16 | 10:31

Die Lieke, die aangeeft zelf óók een boerkini te gaan dragen, spoort wat mij betreft totaal niet.

HypoPseudo | 23-08-16 | 10:27

Mogen Finnen ook komen om mensen die foto's maken te molesteren?

Piet Karbiet | 23-08-16 | 10:27

Zonder islam was er geen boerkini. Zonder boerkini is er nog steeds islam.

zeist28 | 23-08-16 | 10:26

Gewoon een full-body wetsuit aan doen, en niemand zeurt er meer over.

von H | 23-08-16 | 10:26

Een ster op je ster tatoeeren? Klinkt bijzonder pijnlijk. Overigens vind ik zoveel mogelijk bedekken van die producten nan neef-nichthuwelijken uit esthetisch oogpunt 9 van de 10 keer wel zo prettig. Daarentegen gun ik het de dames overigens van harte als zij op deze manier wel het huis uitmogen. Onderdruk de onderdrukte: wat voor een soort lafaard ben je dan?

Hetkanverkeren | 23-08-16 | 10:24

Uit het stuk in het AD: " Heel simplistisch. Ik ben er juist trots op dat je in Nederland kunt dragen wat je wilt. " dikke zucht... kan iemand die muts bij de reacties in het AD even tot de orde roepen want ik kan daar niet inloggen met facebook en ben te lui om een account aan te maken bij die prutskrant.

david_1971 | 23-08-16 | 10:23

- Het is een feest
- Je kunt ook ongekleed komen
- Een burkini heeft met vrijheid te maken
- Argumenten tegen de burkini zijn simplistisch

Dat meisje weet dus gewoon helemaal niks. Heeft zich nergens in verdiept en snapt het niet. Net als de 'Ja, want de zee is van iedereen!' roepstertjes van Tanja Jess.

Maar is het erg? Ja. Heel erg. Een burkinifeest is een klap in het gezicht voor de mensen die zichzelf en anderen willen beschermen tegen nóg meer terreur, agressie en onvrijheid. En een volle dreun op de Franse neus van de burgemeesters van Nice, Cannes en een gat op Corsica. Dat Nederland niet zo snel een goed antwoord heeft op de burkini is suf. Maar een feest is een dom en fout signaal.

Poesmobiel | 23-08-16 | 10:15

Lagonda | 23-08-16 | 10:05
Zeer raak. Daarom zou de prefix 'alfa' beter achterwege worden gelaten.

Notenkraker | 23-08-16 | 10:14

Ik ga ook, met een witte puntmuts.

070 | 23-08-16 | 10:12

Ze dragen maar wat ze willen, maar niet raar staan te kijken als anderen het verwerpen, erom lachen, en er niks mee te maken willen hebben, dat is de Nederlandse Cultuur. Je mag hier elkaar belachelijk maken maar dat trekken de nepnederlanders niet, want die zijn ouderwets niet goed in woorden en kennen alleen maar domme agressiviteit.

Patje2011 | 23-08-16 | 10:08

Nog even en de PVV hoeft helemaal geen campagne meer te voeren .

iopeth | 23-08-16 | 10:08

Volgens Liekes denkwijze, mag je ook alle vrouwen ontslaan om ze achter het aanrecht te zetten, want een, niet nader te preciseren percentage, aantal vrouwen kiest daar vrijwillig voor.
BekiekUtMoar | 23-08-16 | 09:48
Ja somiggen kiezen ervoor om te gaan werken en de kind te droppen op een kinder opvang waar ze ook nog flink deel van de loon voor afstaan voor de belasting dienst wel lekker 3x keer belasting vangen.

Sjonie01 | 23-08-16 | 10:07

@LJBrinkhorst | 23-08-16 | 09:32
Yep, dat is 't patroon. Daarom dat Hitler ook zijn uiterste best deed om communisten aan te pakken. Niet omdat ze ideologische tegenstanders waren, maar omdat het ideologische concurrenten waren.

Altijd eerst kijken hoe een ideologie denkt over Joden en vrouwen. Als Joden de schuld van alles krijgen en dood moeten, en vrouwen een geidealiseerde rol als willoze baarmachine krijgen toegeschoven, dan weet je dat je met de zoveelste permutatie van "tribal mammalian politics" te maken hebt. Want de met testosteron afgetankte poepgooiende alfa-aap leeft in vrees voor de Schepping, omdat deze te groot en te eeuwig is om te beheersen. Vrouwen maken hem seksueel machteloos, en Joden wakkeren in de alfa-aap de angst aan dat er een nóg grotere macht bestaat die buiten zijn bereik ligt. Vrouwenhaat is seksuele angst; Jodenhaat is metafysiche angst.

Lagonda | 23-08-16 | 10:05

-weggejorist-

Assembled in NL | 23-08-16 | 10:04

-weggejorist-

Assembled in NL | 23-08-16 | 10:04

Lieke zou beter in Eva-kostuum komen. Voor het betere nattevingerwerk.

Eduard van Druten | 23-08-16 | 10:03

Zelfs nieuw seizoen BzV trapt af met boer Kini.

metzonderzijwieltjes | 23-08-16 | 10:03

Wat is er mis mee dat vrouwen ook met hun uiterlijke vertoning bevestigen dat ze de minderwaardig en onderdanig zijn aan de man? Het is meer dan uitstekend dat er een groeiende groep vrouwen is die beseft dat ze van nature onrein zijn en zich daarom moeten bedekken.

Waar het mis gaat is dat ze geschapen zijn, en aan de man beschikbaar gesteld, om te werken en kinderen te baren. Niet om aan het strand te luieren! Maar dat zal de verderfelijke invloed van de Jonge Sosjalisten zijn. Nuttige idioten, die net als Gulen met zijn aanhang, als eersten "beloond" zullen worden.

Jonkheer Wttewaall | 23-08-16 | 10:00

Wordt dit feest net als de nieuwjaarsduik gesponsord door UNOX. En krijgen de dames dan allemaal een heerlijk vette rookworst.

Kanernietmeertegen | 23-08-16 | 10:00

@Borrelende Boris | 23-08-16 | 09:31 - liever dit, dan PvdA'ers die zich met politiek/economie bemoeien.

MarcS | 23-08-16 | 10:00

Hou uw bakkes en hou een sop met dat hysterische wijvengezeik over wat vrouwen dragen. Ladies can wear whatever the fuck they want.

www.dailymail.co.uk/news/article-23801...

dezenicknameisbezet | 23-08-16 | 10:00

Ze proberen nog wat op die gasten te verdienen ten koste van alles.

Sjonie01 | 23-08-16 | 09:59

Toch eens kijken wat er gebeurt als je je daadwerkelijk in adamskostuum tussen de burquinista's begeeft ...
-
(nog even afgezien van het gegeven dat je een prent krijgt, want in je blote kont voor het Kurhaus is niet de bedoeling van de Joziassen, dat mag pas tweeduizend meter naar het noorden of het zuiden)

bisbisbis | 23-08-16 | 09:58

Waarom organiseert het COC niet tegelijk vrij gayzwemmen? Stuur gelijk effe een persbericht uit dan.

wingload | 23-08-16 | 09:58

Ik kom in m'n wetsuit met een afbeelding waarbij een Varken - allah keihard in zijn aars neukt.

Op naar de verdraagzaamheid!

litebyte | 23-08-16 | 09:57

Nou met een graadje of 30 zit zo pak zwaar kut heur!

ikdenkwat | 23-08-16 | 09:56

Wat ik als positief ervaar aan de burkini is dat het gezicht niet gesluierd is. Zo is vast te stellen dat de draagster thuis wordt afgeranseld met de vlakke hand, en niet met de vuist wat weer nare zichtbare plekken achter laat.

koosnaam | 23-08-16 | 09:56

Op een doordeweekse werkdag.
-
Say no more.

bisbisbis | 23-08-16 | 09:53

@BekiekUtMoar | 23-08-16 | 09:48
Of verkrachten, daar kiest ook een aantal vrouwen bewust voor. Kinky. Over het aantal onvrijwillige aanrandingen heb ik geen cijfers. Dat is vaak een publieke ordeprobleem, weet ik van Timmermans. www.elsevier.nl/buitenland/article/201...

Piet Karbiet | 23-08-16 | 09:53

Wel weet ik dat er zelfbewuste moslima's zijn die zelf kiezen een sluier te dragen."
Jzeker, een vriendin van de studie werd verliefd op een moslim, en uit liefde (want het is ECHTE liefde, ook van zijn kant en wij weten er niets van) bekeerde zij zich.

Sans Comique | 23-08-16 | 09:53

Heeft Lieke ook de kindbruidjes uit Ter Apel uitgenodigd voor dit zwemfeestje van de vrijheid voor de vrouw? Of zijn boerkini's niet verkrijgbaar in kindermaten?

appelvink | 23-08-16 | 09:53

necrosis | 23-08-16 | 09
Wir scheppen das, zoals ze tegenwoordig zeggen in Aleppo am Rhein.

Glasgow Argus | 23-08-16 | 09:52

Prima, weer een semi actie van een probleem die niet in Nederland is. Ga dit doen op het strand van Cannes dan zou ik het snappen.

ikdenkwat | 23-08-16 | 09:52

boerk | 23-08-16 | 09:47
kom jongen, dat laatste had wat korter mogen zijn.
"Gelukkig ben ik een hardcore beta en doe ik iets nuttigs!"
Volstaat prima en iedereen weet dat de belastingafdracht boven modaal is. We willen natuurlijk niemand voor het hoofd stoten :P

Cobalt bomb | 23-08-16 | 09:50

Graag nog meer van dit soort PVDA stunts t/m maart 2017.
Dan halen ze zelfs die 8 zetels niet eens.

Keyboardspeler | 23-08-16 | 09:50

Uw Psychiater | 23-08-16 | 09:44
Jouw tegel is Nederland in een notendop. Inplaats van gezamenlijk eens een vuist te maken, vluchten we blijkbaar Scheveningen uit. Weer een plek die zonder vechten wordt opgegeven, één van de vele die gaan volgen.
Ik las gisteren een commentaar van iemand die ervoor pleitte dat we ons met zijn allen terugtrekken in hoogbouw in Zeeland.
Hele diepe zucht.

OudeNederlander | 23-08-16 | 09:50

Waar en wanneer gaat het nou precies mis bij dit soort huppelkutjes?

Nilfisk | 23-08-16 | 09:49

Volgens Liekes denkwijze, mag je ook alle vrouwen ontslaan om ze achter het aanrecht te zetten, want een, niet nader te preciseren percentage, aantal vrouwen kiest daar vrijwillig voor.

BekiekUtMoar | 23-08-16 | 09:48

Dat er een paar van die moslim tut-hola's opdraven om lekker te provoceren neem ik ze niet kwalijk.
Wat ik wel erg vind, is weer de slijmerige PvdA houding, kennelijk allemaal vers van de uni's, waar komt anders deze domheid vandaan, kijk ons nou toch, zo humaan, zo ontzettend tolerant, zo divers zijn.
Om kotsmisselijk van te worden.

lanexx | 23-08-16 | 09:48

Dit zijn acties door mensen die in het dagelijks leven niets kunnen en bij voorbaat overbodig zijn in deze maatschappij, maar zich toch hiermee proberen "nuttig" te maken of zichzelf een doel (en aandacht voor bevestiging van hun doel) te geven.
Niet meer, niet minder.
Ik zet deze mensen gelijk aan de facebook en twitter verslaafden die vinden dat ze van thuis op de bank de wereld moeten voorzien van hun onzin.

Gelukkig ben ik een hardcore beta en doe ik iets nuttigs met een boven modale belasting afdracht.

boerk | 23-08-16 | 09:47

Als je die vrouwen nu allemaal een stuk koek van een bekend merk( Snelle Jelle) geeft zwemmen ze gelijk terug naar de zandbak.

wallenberg | 23-08-16 | 09:47

@Glasgow Argus | 23-08-16 | 09:40
Zijn er dan wel genoeg Duitsers om al die kuilen te graven?

necrosis | 23-08-16 | 09:46

Piet Karbiet | 23-08-16 | 09:06
Het is maar goed dat ze Herstelbaar zijn, stel je voor dat ze de waarheid ineens ziet om dat de klepjes kapot zijn omdat de realiteit er de hele tijd op staat te beuken.
Als ze verstelbaar zouden zijn, zijn er de hele tijd reaguurders die ze bijstellen en dat moeten we natuurlijk niet willen met zn allen.

Cobalt bomb | 23-08-16 | 09:45

In dat geval zou ik ook in een nazi-uniform mogen rondparaderen. Of een volledig Ku Klux Klan tenue. Zonder beschimpt te worden.

Mouth Of The South | 23-08-16 | 09:45

Scheveningen is al jaren het een bron van ergernis voor ondernemers en schaars geklede blankmeisjes. Rondrijdend rif-tuig die badgasten lastigvallen en ondernemers beroven van hun inkomsten.
En als klap op de vuurpijl het promoten van apartheid en onderdrukking. Reden genoeg om Scheveningen te mijden.

Uw Psychiater | 23-08-16 | 09:44

Op Centerparcs is de boerkini ook welkom. Weet in ieder geval waar ik geen bungalow moet huren.

wallenberg | 23-08-16 | 09:44

@necrosis | 23-08-16 | 09:37
Ja, en ADO wint de Supercup. De Chinese, wel te verstaan.

Piet Karbiet | 23-08-16 | 09:42

Bij deze mijn oprechte excuses aan alle Canadese en Amerikaanse families die aanverwanten zijn kwijtgeraakt om ons land te bevrijden. Wij waren het uiteindelijk niet waard.

Bert-Bus | 23-08-16 | 09:42

@Bert-Bus | 23-08-16 | 09:32
De overtocht is natuurlijk niet bedoeld om te gaan zwemmen, dat doe je pas als je veilig bent aangeland.

necrosis | 23-08-16 | 09:41

Jonge marxisten zijn het. Progressief in het zaaien van haat en ellende.

squadra | 23-08-16 | 09:41

Ik zat gister in al in mijn witte tenue met puntmuts. Maar dan word je toch wat vreemd aangekeken. Ook kreeg ik van de zwarte medemens zomaar nare verwensingen naar mijn hoofd geslingerd. Wat doen de jonge socialisten daar aan?

roze_bril | 23-08-16 | 09:41

Dat strand is trouwens ook heel geschikt om stenigingen op te doen. Het slachtoffer kan makkelijk ingegraven worden. Veel moslimvrouwen zijn het eens met de straf zoals ook in de Koran voorgeschreven, dus waarom zouden we er hier dan moeilijk over doen? Het is toch hun cultuur? De jonge socialisten nodigen iedereen uit voor een feestelijke steniging, waarvoor iedereen zijn eigen keien mag meebrengen.

Glasgow Argus | 23-08-16 | 09:40

RickTheDick | 23-08-16 | 09:35
ik dacht dat het event Color the beach: Red edition heette.
Nuja Cuyahoga | 23-08-16 | 09:13 is er in een oranje carnavals overal, wordt het toch nog leuk!

Cobalt bomb | 23-08-16 | 09:40

Wat goed dat die jonge socialisten allemaal een vrije dag hiervoor over hebben. Of ?

Roadblock | 23-08-16 | 09:37

Captain Pervert | 23-08-16 | 09:25
Ja, het is ook niet niks als je na 25 - 30 jaar erachter dat je leven een leugen was en nergens goed voor. Dat komt hard aan, psychologen voer enzo.
Deze opgesloten parasolletjes (lol) houden dan krampachtig vast aan het enige geweldadige referentie kader wat ze kennen.

Cobalt bomb | 23-08-16 | 09:37

@Piet Karbiet | 23-08-16 | 09:29
Ik denk dat hoongelach uw deel zal zijn.
ADO staat derde (negen punten) en Ajax achtste (4 punten)
*moehahaha*

necrosis | 23-08-16 | 09:37

'geen ondergrens te laag om rechts een hak te kunnen zetten'
- links Nederland

Bert Konterman | 23-08-16 | 09:36

Vandaag op de pier
Aanvang 15:00
Gratis besnijdenis
Vecht voor je recht op verminking van lichaam en geest.

RickTheDick | 23-08-16 | 09:35

De Weg-Met-Ons Jonge Socialisten
met een Stockholm-syndroom.

meneer Q | 23-08-16 | 09:35

metzonderzijwieltjes | 23-08-16 | 09:28
Nee, Lieke heeft zich ingedekt. Heeeeel progressief gaat zij proberen hoe het is om een boerkini te dragen. Je denkt toch niet dat Lieke enig persoonlijk risico gaat lopen door te kiezen voor een tangaslip?
Lieke loopt pas echt risico na de islamitische machtsovername wanneer de moslimbroeders net als in Iran in 1979 de linkse medestrijders als eerste een kopje kleiner gaan maken.

Glasgow Argus | 23-08-16 | 09:33

Alsof boerkini vrouwen gemengd gaan zwemmen. LOL

PopperFlopper | 23-08-16 | 09:32

zelfbewuste moslima's
zelfbewuste moslima's
zelfbewuste moslima's

nemeton | 23-08-16 | 09:32

Kan me niet herinneren dat dode vluchtelingen in boerkinis zijn aangetroffen op de Griekse en Italiaanse stranden. Iemand enig idee waarom?

Bert-Bus | 23-08-16 | 09:32

Zo, komtie weer:

Hitler was ook een socialist. De sociaal-economische agenda van moslims, de nieuwe nazi's, en socialisten lijkt ook heel erg op elkaar. De verdrukking van het proletariaat door de joods-christelijke imperialisten moet immers gestopt worden.

Volstrekt gestoord dat socialistentuig. Heeft overigens weinig van doen met normale (sociaal-)democratische politici. Iemand als Dijsselbloem lacht ook om dit tuig. Maar binnen partijen als GroenLinks en de extreme vleugel van de SP is er er echt wel ruimte voor dit soort weg-met-ons-extremisme.

LJBrinkhorst | 23-08-16 | 09:32

We hebben 600,000 werkelozen en er lopen 100,000 Nederlanders bij een voedselbank. Fijn om te weten dat de PvdA zwemfeestjes organiseert ter promotie van de Boerkini. Ik hoop dat het mooi weer wordt en de rest van jullie zetels als sneeuw voor de zon verdwijnt.

Borrelende Boris | 23-08-16 | 09:31

Pas als ze d'r achter komt dat het geen vrije keuze meer is, dan wordt het pas vervelend. Eerst omdat je als vrouw niet zonder aangerand te worden zonder boerkinie kunt, later omdat dit door de sharia in Nederland wordt bepaald.

VincentTheSaint | 23-08-16 | 09:30

Kom je nu pas mee. Hoe kom is aan een nazi zwemoutfit?

Mr_Pikibelly | 23-08-16 | 09:30

Je weet dat het 2 voor 12 is als een land miljarden schuld heeft, haar nationaliteit verliest dankzij de EU, dreigt een 3e wereldoorlog ingerommeld te worden, en in slaap gehouden wordt met boerkini onderwerpen.

OudeNederlander | 23-08-16 | 09:30

Hebben de GLPvdAD66 hysterica ook een bord bij zich waarop staat "WEG MET ONS" of een t-shirt met de tekst "Je suis Burquignon"

bergsbeklimmer | 23-08-16 | 09:29

Ik heb last van deze mensen en hoe zij hun vrijheden gebruiken. Ik zou het net vinden als zij iets meer rekening zouden houden met mijn wensen. Niet op basis van rechten hun keuzes en gedrag vorm geven, maar ook een beetje op basis van algehele fatsoensnormen.

Lijkt mij eerder op vrijheidswaanzin dan louter vrijheid.

Pompenkoning | 23-08-16 | 09:29

Tja, slim zijn ze wel, met een temperatuur van 23° en het water 19° in het best uit te houden in zo'n pak lijkt me. Ze hadden 't morgen of overmorgen moeten doen dan was 't bij 31° wel een vies plakkerig zweetpak geweest voor de dames lijkt me.

pa_niek | 23-08-16 | 09:29

Ik kom met een Ajax-keppeltje. Eens kijken hoeveel vrijheid er is.

Piet Karbiet | 23-08-16 | 09:29

Typisch voorbeeld weer hoe we onszelf langzaam maar zeker wegvagen door onze over-empathische westerse 'wijvencultuur' en mentaliteit.

druipsmurf | 23-08-16 | 09:29

Leuk initiatief Lieke! Ik zou zeggen, doe zelf ook een kort hemdje met bloot buikje en kijk eens hoe een mengelmoes moezelmannen op jou reageert. Wij turven "hoerr" en "ssss".

metzonderzijwieltjes | 23-08-16 | 09:28

Waar kan ik trouwens een GS-roze Mankini kopen, waar is dealdumpert als je ze nodig hebt?

necrosis | 23-08-16 | 09:27

De musulman hoeft van zijn geloof zijn hoofd niet te bedekken want hij vertegenwoordigt, zo zegt de koran, het beeld en de glorie van allah en de moslima is ontsproten uit de man ( Adam) en dient zich te bedekken om 's mans autoriteit te bevestigen van wie zij afhankelijk is. Er is geen moslim die in de hitte de komende dagen zich volledig gaat hullen in lichaam bedekkende kleding zulks is voorbehouden aan de moslima. Het is en blijft uiterst merkwaardig dat na de zwaar bevochte verworvenheden aangaande de gelijke behandeling man en vrouw er nu socialistische melkmuilen zijn die op provocatieve en stupide wijze zulks weer in de waagschaal stellen en daarmee de communautaristische islam en haar mensonterende sharia in de kaart spelen.

Jan Boule | 23-08-16 | 09:26

Boerkini draagsters die beweren het uit vrije wil te doen zijn heel zielig. Ze denken te weten wat vrije wil is, maar weten niet anders dan wat hun geïndotrineerd is. Ze leven in een soort Matrix. Hun waarheid is de waarheid, maar wat als...

Captain Pervert | 23-08-16 | 09:25

De spelende mens rent weer eens fluitend de afgrond in. Dit is zo'n tactiek van de hippiebeweging: maak er gewaun een gek spelletje van, met veel gekke kleurtjes en dolle grapjes en dan zijn alle problemen ineens weg, want de mens is eigenlijk een superblij spelend kind, en we houden eigenlijk allemaal reteveel van elkaar.

Ik zou willen dat het zo simpel was. Maar de Homo Ludens en de Homo Femicides zijn twee totaal verschillende soorten.

Lagonda | 23-08-16 | 09:25

Gaat het hier om Parasols ?

altijdfeest | 23-08-16 | 09:25

Ben benieuwd hoeveel echte moslima's zich hiervoor lenen. Uiteindelijk zal het bij een paar symbool-boerkini's van giechelende studentes blijven.

PrinsesStoepje | 23-08-16 | 09:24

@boudemaniak | 23-08-16 | 09:11
De Swastika is een oeroud heidens symbool, te weten: het teken van het Zonnewiel.
Zo is het het heiligste teken uit het hindoeïsme en jaïnisme en wordt het ook gebruikt in het boeddhisme.

necrosis | 23-08-16 | 09:24

Er zijn nog maar weinig NL-ers die echt zij aan zij willen samen leven met Moslims. Dat zal steeds duidelijker worden de komende maanden. En de overheids propaganda gaat dat niet meer rechtzetten.
--
En een NEXIT asap.

Mark_D_NL | 23-08-16 | 09:21

@Cuyahoga | 23-08-16 | 09:13
Als je maar netjes je handen op de rug doet.

Piet Karbiet | 23-08-16 | 09:21

Geef me een reden waarom ik niet meer een KKK-puntmuts zou mogen rondlopen daarzo? We zijn toch zo verdraagzaam naar elkaar toe?

leef!! | 23-08-16 | 09:21

Dresscode: van adamskostuum tot boerkini, vertelt voorzitter Lieke Kuiper.

Lieke is niet zo'n slim meisje. Haar met 23 lentes niet kwalijk te nemen.

Ze denkt dat burkini dragende moslimas op het zwemfeestje komen als er ook maar 1 in adamskostuum loopt. Slaap lekker Lieke. En na afloop allemaal met een zak snoep thuisgebracht.

metzonderzijwieltjes | 23-08-16 | 09:20

Volgende week organiseert Lieke een gezellig besnijdenisfeest.
Iedereen mag komen en zelf kiezen welk lichaamsdeel hij of zij weg laat snijden.
Dus het mag een clitoris zijn, maar mag ook gewoon een vingerkootje.
Of een oorlelletje, of, doe eens gek, je onderarm.
Kan allemaal bij die gekke pvda, vrijheid, blijheid, hoezee.

Er zijn ook wel vrouwen die gedwongen worden zich te laten besnijden. Door hun man.
Lieke:
"Ik ken de percentages niet mijn hoofd, dus ik ga niet gokken. Het is dan bloederigevingerwerk. Wel weet ik dat er zelfbewuste moslima's zijn die zelf kiezen besneden te worden. Het is dan een slechte zaak dat wij als Nederland bepalen hoe hun lichaam eruit ziet en zeggen dat het slecht is dat ze voor het leven verminkt zijn."

Cuyahoga | 23-08-16 | 09:19

@necrosis | 23-08-16 | 09:12
Vrouwen met naveltruitjes en korte rokjes dragen nog steeds wat ze zelf willen. Dat het ze onmogelijk wordt gemaakt. Dat is niet van belang voor Lieke. Het gaat omdat je de keuze hebt. Ook al kan je met je keuze niet meer de deur uit. Je hebt keuze! Lieke snapt het niet, nog niet.

Mark_D_NL | 23-08-16 | 09:18

Gräf&Stift | 23-08-16 | 09:14
Vlak daarna hadden we de slogan "een slimme meid is op haar toekomst voorbereid", maar blijkbaar hadden we toen geen slimme meiden (hoi dikke van de pvda).

Bert-Bus | 23-08-16 | 09:18

Tot vanmiddag!

* meteen begonnen met swastika's naaien op wedsuit doet *

Als ik in de kraag gevat wordt, mag ik dan zeggen "jamaar GS zei dat het mocht!," ???

HypoPseudo | 23-08-16 | 09:17

Wat Adversary | 23-08-16 | 09:09 zegt. Naast de verontwaardiging, het is te treurig voor woorden allemaal. PF was zo dapper om het uit te spreken, de islam is een achterlijke cultuur. Ziet iemand ergens een lichtpuntje aan de horizon? Policor links is naïef en sinds Den Uyl een gevaar voor de volksgezondheid.

sickworld | 23-08-16 | 09:17

Gräf&Stift | 23-08-16 | 09:14
-
Echt, "feministen", die de Islam verdedigen. Vrouwen die - wars van dat "vrije keuze"-argument vrouwen in de jaren '60, '70 en '80 wilden verheffen komen nu op voor de Islam. Vrouwonvriendelijker kun je het niet hebben. Wat is er gebeurd?

Gräf&Stift | 23-08-16 | 09:16

Het gaat hier niet over vrije keuze, het gaat over de ontlening van persoonlijkheid en gedragssturing aan een stuk textiel.
Dit wijst op ernstige, zeer schadelijke stoornissen
En zoiets willen we niet (meer).

Notenkraker | 23-08-16 | 09:16

We zijn in korte tijd diep gezonken, zwemkleding of niet...

Nuchternederland | 23-08-16 | 09:14

Jemig, in de jaren '70 wilden feministen ALLE vrouwen verheffen. Toen was "vrij keuze" ook niet zo'n issue, want vrouwen werden onderdrukt door "het systeem". Maar nu het ineens over moslims gaat - waar vrouwen als onzedelijke dieren worden weggezet door de Koran en Hadith - moet ineens de "vrije keuze" worden verdedigd, ook al is dat het resultaat van een onderdrukkend systeem... Dat je jezelf als vrouw, als mens nog serieus kunt nemen. Maar mensen met het Moeder-Theresa-Complex nemen zichzelf erg serieus: in de VS noemen ze dit SJW: mensen die vechten voor kleinzieligheden.

Gräf&Stift | 23-08-16 | 09:14

Ik houd niet zo van zwemmen in de zee.
Is het ook goed als ik in mijn oranje overall op mijn knieën op het strand ga zitten voor een paar uur?
Iedereen heeft tenslotte de vrijheid om een oranje overall aan te trekken en dan te knielen, toch?
Toch?

Cuyahoga | 23-08-16 | 09:13

(Internationale) Socialisten en islam, een dodelijke cocktail.

BlowingBubbles | 23-08-16 | 09:12

"Lieke Kuiper: "Wij willen duidelijk maken dat je in Nederland de keuze hebt zelf te dragen wat je wilt." © Privé"

Waarom worden vrouwen in korte rokjes en naveltruitjes dan voor hoer uitgemaakt door sissende mocro's?
Mag ik daar een antwoord op, Lieke?

necrosis | 23-08-16 | 09:12

Mensen verzuipen met een boerkini is ook een keuzevrijheid. Zij het dat je daarna dan wel 2 weken het plantsoen moet aanharken als je hetzelfde paspoort hebt of 4 jaar waarvan 47 maanden voorwaardelijk de bak in moet als je Nederlander bent.

Bert-Bus | 23-08-16 | 09:12

@John McClane | 23-08-16 | 09:10 Misschien zit er ergens een serviceluikje.

knutsel | 23-08-16 | 09:11

-weggejorist-

boudemaniak | 23-08-16 | 09:11

Benieuwd hoe de dames -handhavers incluis- de bezoekers in adamskostuum zullen behandelen. Vast en zeker in "alle vrijheid" omdat "wij vinden dat mannen en vrouwen in Nederland zelf kunnen beslissen wat ze waar dragen". We gaan het meemaken. Ik zet in op: categorie varkensmutsje.

sickworld | 23-08-16 | 09:11

Lieke Kuiper (23), over de Boerkini: "Het is dan nattevingerwerk"

Geen idee hoe dat dan precies gaat, maar het geeft dan toch wel weer een ander beeld!

John McClane | 23-08-16 | 09:10

Hebben ze onder die boerkini nou ook nog een islamitisch badpak aan of wat?

Pedronegro | 23-08-16 | 09:10

#was die al gemaakt?#
"Geen bommetje !"

Glasgow Argus | 23-08-16 | 09:09

-weggejorist-

Adversary | 23-08-16 | 09:09

Ze blijven je verbazen daar bij de PvdA. Als je denkt dat ze niet dieper kunnen zinken doen ze er nog een schepje boven op. Gefeliciteerd Lieke Kuiper met je alles moet kunnen mentaliteit, waarbij de islam steevast voorrang krijgt op onze eigen cultuur.

Lieutenant_Gruber | 23-08-16 | 09:08

Als je daar gaat liggen in de driekleur met wimpel om je reet weet je helaas toch - al is het in je achterhoofd - dat je dat doet om te provoceren en/of een punt te maken.

Die organisatoren van dit evenement zijn overtuigd van hun eigen gelijk.

Vuur met vuur bestrijden dan maar;

Plaatsing van 15 roma families op het strandfeest met boerkini, en daarnaast 40 crack junkies alvorens een groot stuk piepschuim over het strand te verspreiden. (Iedereen witte stukjes zoeken op het strand)

Oh... En doe ook maar 50 Russen met minimaal drie dubbel modaal inkomen en gratis prosecco voor deze groep.

Dan even de wederkerigheid van deze moslim versie van vrijheid afwachten in de praktijk. Wil ik best een Speedo voor aandoen.

Pompenkoning | 23-08-16 | 09:08

Twee woorden: maart 2017.
Doei PvdA.

knutsel | 23-08-16 | 09:07

Over dwang weet Lieke niets maar wel weet ze dat er zelfbewuste moslima's zijn die zelf kiezen een sluier te dragen. Wat een heerlijk leven moet je toch hebben als politica met selectieve herstelbare oogkleppen op.

Piet Karbiet | 23-08-16 | 09:06

Volgens mij zijn deze bukakkini's weer iets vunzigs wat uit Japan is komen overwaaien

Tobi | 23-08-16 | 09:05

Ik vind de uitspraak van Lieke over "natte vingerwerk" in deze context ook wel gewaagd.

Leffe Blonde | 23-08-16 | 09:05

Helaas kan ik niet. Want ik moet werken, om belasting kunnen te betalen voor andere moelanders in Schilderswijk etc. Wie wel gaaan, veel plezier allemaal!

TRUMP | 23-08-16 | 09:03

@Vogelbeest | 23-08-16 | 09:00
Zo'n vrouw is niet actief maar passief, anders krijgt ze thuis met de zweep van 'manlief'

necrosis | 23-08-16 | 09:03

En de enigen die komen zijn de bloemenmeisjes die zichzelf in zo een haatpak hijsen om te laten zien hoe tolerant ze zijn. Dezelfde bloemenmeisjes die als eerste aangerand worden zodra de islamitische testosteronbommen de kans krijgen.

sinar2 | 23-08-16 | 09:03

Zijn dat nou boerkini's of parasols???

Leffe Blonde | 23-08-16 | 09:02

Is een opblaasbare zwemband Boemmmmmmmm ook toegestaan in het Koerdenhaus?

Bert-Bus | 23-08-16 | 09:02

Gaan de Socialisten op dat strand ook even de reden en oorspong van het boerkini-bedekken uitleggen aan de omstanders?
.
Hans Jansen - had graag zijn analyse gelezen bij zo'n event als deze.

de Voorzittert | 23-08-16 | 09:02

De volgende keer in Saoudi Arabië. Onder dezelfde voorwaarden. Kan je er meteen een heel lang verblijf van maken als je in bikini deelneemt.

Infidel66 | 23-08-16 | 09:01

Als ik tussen pinguïns wil zitten, ga ik wel naar de Zuidpool!

necrosis | 23-08-16 | 09:01

Stockholmsyndroom noem ik het.

Een vrouw die actief de islam verdedigt propageert haar eigen onderdrukking.

Vogelbeest | 23-08-16 | 09:00

DE boerkini is een vrije keuze. Vandaar ook dat je zoveel niet-islamitische vrouwen em ziet dragen. Oww wacht...

Godsammekraken | 23-08-16 | 08:58

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken