Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

IS-cosplayers zetten Praag op stelten

Is het al carnaval? Een groepje mensen met een ferme mening over de F-side van FC Mohammed organiseerde een soort optocht door het centrum van Praag in stemmige kostuums, maar dat ging niet helemaal goed. Toen de pseudo-jihadies om zich heen begonnen te pangpangen met de meegebrachte nepwapens ontstond er stampij - men dacht kennelijk dat het echt om een microtsoenami van heuse haatbaarden ging - en raakten enkele mensen gewond. Het zijn trouwens niets heel gezellige jongens, die van het "Martin Konvicka Initiative"; een stelletje koranverbranders waarvan de leider van mening is dat de rijke Oost-Europese traditie van concentratiekampen weer in oude luister hersteld worden moet om de Mohammedanen op te sluiten. Het was dus weer een gezellig weekendje in Visegradland.

Reaguursels

Inloggen

@rattenvanger XL
Ligt er nog even aan waar op de Balkan. Ga nu mijn vierde dag in hier en nog geen moslim gezien. Wel elke dag veel big van de gril gegeten.

Ruud Hazes56616330 | 23-08-16 | 08:12

Praag, misschien kunnen we daar met zijn allen gaan wonen.

Allahiszielig | 22-08-16 | 21:29

Concentratiekampen? Nee alle wapenfabrieken nog meer ak47, mijnen, gifgas, typhuszooi maken. Alle mensen die ons mooie landje zo goed wisten te vinden omturnen tot het SYRIAN LIBERATION FRONT. Wat? Problemen mee? Nee zo hoort het wel. Engelandvaarders 2016, heb een beetje eer

rattenvanger XL | 22-08-16 | 20:36

@Piet Karbiet | 22-08-16 | 11:35
Geen kleur, geen recht op vergoeding.

Guido | 22-08-16 | 20:32

Praag mooie stad, weinig moslims. Als je wilt dat het er over 20 jaar als Srebrenica uit ziet. Vooral moslims door hun strot douwen, ben bang voor de rest van europa, dat duurt nog 10 jaar denk ik. Dan is alles oneerlijk voor de arme moslims en maken ze hun eigen leger..... kijk naar de balkan!, ze luisteren alleen naar geweld. Niet naar de politie, justitie

rattenvanger XL | 22-08-16 | 20:02

@ Admiraal Balthasar | 22-08-16 | 19:11

Precies!

Weer zo'n door policor links opportunistisch in het leven geroepen pseudo-wetenschapelijk woord.

HypoPseudo | 22-08-16 | 19:16

Islamofobie bestaat niet. Er is alle reden om angst te hebben voor de bloedzuiger-ideologie die islam is.
www.youtube.com/watch?v=HYev8pnKtoc

Admiraal Balthasar | 22-08-16 | 19:11

er zijn een slordige anderhalf miljard 'verwarden' onder ons op Dees aardkloot. Daarnaast nog een drie miljard auto mutilerende linksgekkies met een drang anderen mee te sleuren. we are fucked!!

kaplaarzenverkoper | 22-08-16 | 18:42

@ Vredige libertariër

Ik ben vorige jaar zélf op het Griekse eiland Samos geweest dat toen al iedere dag geteisterd werd scheepjesladingen van honderden vluchtelingen per dag.

En ik kan je meegeven dat méér dan de helft van die 'stakkers' kwieke jongemannen tussen de 20 en 35 jaar waren waarvan nog maar zeer de vraag was of het 'échte hulpbehoevende vluchtelingen' waren.

.... maar als jij van jezelf vindt dat jouw 'afwachtendheid terecht is, heb je een vrij hoge dunk van jezelf.

Velen hier vinden dat niet hoor.

HypoPseudo | 22-08-16 | 18:41

Andrew Stroehlein: It was an anti-Muslim hate group. Hiermee houd mijn sympathie voor Andrew op.

Rotterdammert1965 | 22-08-16 | 18:08

Islamofobie is een ISLAMOFABEL.
---
Er is reden genoeg om die zandhappers terug te sturen naar de zandbak waar ze vandaag komen. Een buitensporig groot aantal gedragen zich onbeschoft, onbeleefd, zijn niet nederig, opdringerig, zijn agressief, een buitensporig groot aantal criminelen, veel hebben een afkeer van Westerse waarden of haten het Westen. Ze zijn eer- en wraakzuchtig. Nog meer? Het zijn gewoon statistische feiten.
Deze mensen zijn niet het probleem omdat het probleem gewoon duidelijk en openlijk zichtbaar aanwezig is. Het grote probleem zijn de wereldwijd vertakte linkse dromers, goedmensen en wegkijkers die alles goedpraten wat krom is en overal de feiten die er gewoon zijn negeren. Dit is het werkelijke probleem. De verdeeldheid onder de Westerlingen die geen gemeenschappelijke waarden meer kennen en daardoor als kakelende individuen maar wat roepen zonder resultaat. Je kunt misschien niet eens zijn met het christelijke geloof en met christen maar binnen onze kringen wordt al 30 jaar gewaarschuwd voor de opdringende islam. Wij kennen nog wel gemeenschappelijke waarden en sommige groepen dragen dat ook moedig uit.
A. Zo zien christenfundamentalisten er uit als ze de straat op gaan tussen moslims:
www.youtube.com/watch?v=fA6XcyXsxXU
B. Zo zien moslims(fundamentalisten?) er uit als ze in het Westen de straat op gaan:
www.youtube.com/watch?v=Lctp6kvLijc
www.youtube.com/watch?v=RScj18u_QCM
www.youtube.com/watch?v=WrcuWqw2tT8
---
www.youtube.com/watch?v=pZ4LDrdrUz4
westerse-beschaving.org/zelfmoordterro...

matrixbluepill | 22-08-16 | 17:57

Het feit dat je met een vals paspoort in een asielcentrum opvang kunt krijgen, is niet de schuld van een asielzoeker.
Vredige libertariër | 22-08-16 | 12:50

Wat een vreemde onlogische redenatie.
Economisch migrant wil gratis geld en ander uitzicht uit het slaapkamer raam.
Wordt met huidig paspoort niet binnengelaten in hotel Hollandia.
Koopt een vals paspoort/ID.
Et Voila, krijgt geldelijke hulp, precies wat HIJ wilde hebben.
NU gaan we natuurlijk niet de schuld zielige heerschap leggen die er ook niks aan kon doen dat hij een enorme afstand met een vals paspoort moest afleggen om gratis geld te toucheren maar ook niet de instanties die uit goede wil en liefde voor de ander de mogelijkheid scheppen. Ik denk dat Jan met de korte achternaam die als een (loon)slaaf hard moet werken voor zn poen de schuld moet krijgen. Er zit niks anders op. Zo en nu ga ik weer even liberaal mensen oplichten want dat wordt gefaciliteerd door onze wet, waar wij allemaal hoofdelijk voor aansprakelijk zijn.

Cobalt bomb | 22-08-16 | 16:23

@ Cuyahoga | 22-08-16 | 11:25
Wut!!?? Een Tsjech die ergens hard voor werkt?? Steeds als er een vijandige partij aan de poorten stond te rammelen, gaven ze de sleutel. Dat er zo weinig moskeeen zijn heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat vluchtelingen liever 1000 euro netto pakken dan 150 netto

BLR | 22-08-16 | 16:16

Concentratiekampen zoals in Calais = goed idee

maar toch | 22-08-16 | 15:52

@ Implants | 22-08-16 | 14:55

"Betweterige nietsweter" lijkt me ook wel een goeie.

IslamPislam | 22-08-16 | 15:03

Vredige libertariër | 22-08-16 | 13:58
Nog steeds wild om je heen slaan dus. Kun je je nick niet beter veranderen in: Ik hoef niet in een boom te hangen om een eikel te zijn?

Implants | 22-08-16 | 14:55

@ Vredige libertariër | 22-08-16 | 14:30

Typisch links gewauwel. Asielzoekers zelf hebben geen enkele verantwoordelijkheid dus.

IslamPislam | 22-08-16 | 14:33

@ maar_waarom_dan | 22-08-16 | 14:24

Uiteraard niet. Er zal toch zomaar één ietwat redelijk aangepast vluchtelingetje tussen kunnen zitten die uiteindelijk nog wat meer op zou kunnen leveren dan dat hij/zij kost en die met meer dan 50% waarschijnlijkheid niet gaat radicaliseren. We zijn toch geen beesten door deze persoon terug te sturen naar een land dat hoogst waarschijnlijk gewoon veilig is?

IslamPislam | 22-08-16 | 14:32

IslamPislam | 22-08-16 | 14:21
Nee, niet mijn onderbuikgevoelens, de feiten, daar ga ik vanuit. En de feiten zijn, dat alles wat er mis gaat met de asielinstroom, de verantwoordelijkheid van de overheid is, en dus de argwanendheid tegenover 'dit volk' (alsof het homogeen is) niet terecht is, en gebaseerd op flitsende krantenkoppen en uitwassen. Dat spreek je ook niet tegen. Jij hebt dus nog nooit een AZC van dichtbij gezien, en nooit een asielzoeker of vluchteling gesproken, en toch weet je er alles van.
Mijn afwachtendheid is ook terecht, aangezien het niet mijn verantwoordelijkheid is, omdat ik niet voor IND of COA werk.

Vredige libertariër | 22-08-16 | 14:30

Conclusie: beter sturen we ze allemaal terug, ja toch vredige libertarier.

maar_waarom_dan | 22-08-16 | 14:24

De finale eindbaas | 22-08-16 | 13:15
De McDonalds in Mons. Lekkere plek om 's avonds te stoppen. Achter het raam van de kassa van de Mc Drive zitten stalen trailes. Dan weet je het wel. Wat een ongure kloteplek.

Bigi Bana Boy | 22-08-16 | 14:23

@ Vredige libertariër | 22-08-16 | 13:55

Je bent grappig. Eerst kom je hier pontificaal verklaren dat iedereen hier vluchtelingen wil vergassen. Ik ontmasker JOUW onzin door terecht op te merken dat niet iedere asielzoeker vluchteling is en dat een concentratiekamp niet hetzelfde is als een vernietigingskamp.
Verder is ook niet elke legitieme vluchteling een zielig wezentje die nooit geen enkel kwaad zal willen doen. Dus sorry dat ik wat argwanend ben tegenover dit volk. Dat jij door je afwachtendheid een open wond door laat etteren is jouw keuze, maar kom hier niet de morele eindbaas uithangen terwijl je geen feiten presenteert en alleen maar reageert vanuit je EIGEN onderbuikgevoelens.

IslamPislam | 22-08-16 | 14:21

@vredige libertarier
Zie het maar als een reactie op decennia lang afbraak over links.

kaplaarzenverkoper | 22-08-16 | 14:08

En wie zijn 'jullie' precies?
Implants | 22-08-16 | 13:47
Met jullie bedoel ik de alternatief-rechtse social justice warriors die dit blogje overspoeld hebben met hun zielige slachtoffermentaliteit. Moralistisch vingertje wijzen omdat iemand een jou onwelgevallig woord heeft gebruikt. Als een parelwitte sylvana, strijdend tegen de meningen die jou krenken in je kleine hartje.

Vredige libertariër | 22-08-16 | 13:58

IslamPislam | 22-08-16 | 13:44
Nee, wat je doet is telkens als ik je onzin ontmasker, verzin je een andere reden waarom asielzoekers allemaal evil zijn en direct in kampen gepropt dienen te worden. Het is niets dan angst, jij staat ver van hun realiteit, hebt waarschijnlijk nooit een asielzoeker van dichtbij gezien, laat staan gesproken. Het zou me verbazen als je uberhaupt ooit iemand van de IND hebt gesproken.
Ik heb geen blinde vlek, ik ben juist terughoudend, en geef geen mening over asielpolitiek. Gisteren ook, 1 van die jongens ging terug, vervelend natuurlijk, maar ook begrijpelijk. Omdat ik ze persoonlijk ken is mijn mening daardoor bevooroordeeld.
Waar ik echter wél een mening over heb, is hoe je mensen behandeld, dat heeft niks te maken met of ze legale status moeten krijgen, en of ze teruggestuurd moeten worden. Maar ook mensen die geen legale status hebben hoeven niet als crimineel uitschot behandeld te worden, alleen omdat dat jouw onderbuik geruststeld. Er is geen reden voor, het dient geen doel, het is puur masochisme.
En ik heb liever een blinde vlek, dan dat ik zoals jij me er alleen vanaf achter mijn pc-tje in verdiep, en dus in het geheel blind ben voor de realiteit.

Vredige libertariër | 22-08-16 | 13:55

Een best ventje die Martin. Net zo extreem als mossekgekkies dat dan weer wel. Echter, het verschil zit m in het feit dat gezellige Martin in zijn eigen land aan de weg timmert. De mossels daarentegen zijn de bezettende macht.

kaplaarzenverkoper | 22-08-16 | 13:53

Verder is Praag een prachtige stad.

Jezus_Boeddha | 22-08-16 | 13:47

Vredige libertariër | 22-08-16 | 13:21
Lol, je taalgebruik heeft in ieder geval niets met je nick te maken. En ik hoef geen raad van iemand die naar zo'n arts uit Aleppo zou moeten gaan.
En wie zijn 'jullie' precies?

Implants | 22-08-16 | 13:47

@Cuyahoga | 22-08-16 | 11:25
Nou tot 1989 zaten ze anders wel onder de plak van het socialistische broedervolk van de Soviet-Unie. De Soviets hebben immers de Tjechen 'bevrijd'. En het westen heeft ze in 1948 geheel uitgeleverd aan de communisten. Je had toen toch ook al verplichte vriendschap met de anti-imperialistische volkeren van onderdrukt Afrika etc. De val van de muur is nog steeds een van de grootste bevrijdingen in Europa na mei 1945.

Jezus_Boeddha | 22-08-16 | 13:47

@ Vredige libertariër | 22-08-16 | 13:40

Klopt, veel hebben ook helemaal geen documenten en claimen uit een oorlogsgebied te komen. Die mensen moet je ook meteen vastzetten. Ik doe trouwens niet bijdehand, ik wijs jou gewoon telkens op die gigantische blinde vlek die je hebt.

IslamPislam | 22-08-16 | 13:44

Daarvoor valse documenten gebruiken wel.
IslamPislam | 22-08-16 | 13:36
En dat doen ze allemaal? Nee. Dus moet je ze niet allemaal straffen. Doe dus niet zo bijdehand.

Vredige libertariër | 22-08-16 | 13:40

@ Vredige libertariër | 22-08-16 | 13:25

Daarvoor valse documenten gebruiken wel.

IslamPislam | 22-08-16 | 13:36

IslamPislam | 22-08-16 | 13:19
Wat een debiele vergelijking. Stelen is verboden, naar een land afreizen niet. Asiel aanvragen ook niet.

Vredige libertariër | 22-08-16 | 13:25

@Infidel66 | 22-08-16 | 12:39
"Niet slim"? Ik vind dit juist heel slim, buiten het feit dat Tsjechië sociaal economisch minder interessant is voor economische islamitische vluchtelingen, maken ze het ook minder aantrekkelijk voor islamitische radicalen. Hier in Nederland kunnen ze gewoon de straat op met IS-vlaggen om hun haat tegen de joden en het westen kenbaar te maken.

First Contact | 22-08-16 | 13:24

Goh wat zijn we vredig, en het dan over vergeldingsdrang hebben.
Implants | 22-08-16 | 13:13
Aggossie, kun je niet tegen het woord 'lamlul'? Moet je nu huilen? Ik had dus politiek correct moeten zijn, omdat jullie je anders beledigd voelen? Misschien is islam iets voor je, schijnt een populaire religie te zijn voor mensen die graag in de slachtofferrol kruipen.

Vredige libertariër | 22-08-16 | 13:21

@ Vredige libertariër | 22-08-16 | 12:50 uiteraard i.p.v. @ IslamPislam | 22-08-16 | 12:40

IslamPislam | 22-08-16 | 13:20

@ IslamPislam | 22-08-16 | 12:40

En nog wat: Dus volgens jouw logica. Als iemand vergeet zijn deur op slot te doen en iemand haalt diegene z'n huis leeg. Dan is het "eigen schuld dikke bult"? De dief is in zo'n geval onschuldig?

IslamPislam | 22-08-16 | 13:19

Een signaal afgeven dat er in Europa geen ruimte is voor radicale islam, hiervoor is het in Nederland te laat, honderdduizenden zijn inmiddels geïmporteerd... Verder zie ik soortgelijke (extremistische) groeperingen als 'gevolg' en niet als oorzaak.

First Contact | 22-08-16 | 13:19

@necrosis | 22-08-16 | 12:00
Ik was in Languedoc. Daar was het nog OK.
Maar wat ik zei: ze zitten voornamelijk in de (grote) steden. Hun aanwezigheid gaat logaritmisch omhoog met het inwoner aantal van een stad.
Terug naar huis net over de Belgische grens in Mons stonden er 2 vodden in de rij voor ons bij een snelle hap weer irritant aanwezig te zijn (onnodige discussie met medewerker achter de counter).
Aan het welbekende postuur onder de lappen hadden ze het beter bij alleen sla kunnen houden.

De finale eindbaas | 22-08-16 | 13:15

@Vredige libertariër | 22-08-16 | 12:21
Dat zijn toch geen vluchtelingen, lamlul.
Goh wat zijn we vredig, en het dan over vergeldingsdrang hebben.

@IslamPislam | 22-08-16 | 12:19
Je bedoelt dit:
truedemocracyparty.net/2014/01/german-...

Implants | 22-08-16 | 13:13

@ Vredige libertariër | 22-08-16 | 12:50

Ik ben boos op beide. Als ook maar één van beide gewoon beschaafd eerlijk en eervol was geweest, had ik op geen van beide boos hoeven zijn.

IslamPislam | 22-08-16 | 13:10

Admiraal_de_Ruijter | 22-08-16 | 11:35

Zou dat maar niet doen. Grote kans dat de genoemde dieren veranderen in bloeddorstige monsters.

Nelis SplitBloes | 22-08-16 | 12:51

-weggejorist-

Vredige libertariër | 22-08-16 | 12:50

Dit soort toneelstukjes hebben we in Nederland ook. Van Aartsen heeft zelfs groen licht gegeven om een tour door heel Nederland te geven.

Uw Psychiater | 22-08-16 | 12:41

@ Vredige libertariër | 22-08-16 | 12:25

Jij zegt vluchtelingen, ik zeg asielzoekers. Moet ik je ook het verschil tussen die 2 uitleggen? En heb je dat artikel gisteren niet gelezen van Shams Ul-Haq?

IslamPislam | 22-08-16 | 12:40

Niet slim als je een mening wil uitdragen....

Wat betreft het verbranden van een boek (want de koran is gewoon slechts een boek): lekker doen als je daar zin in hebt. Net als het verbranden van de bijbel, Mein Kampf en Vijftig tinten grijs.

Infidel66 | 22-08-16 | 12:39

@Op vakantie in Frankrijk amper vodden gezien en geen enkele moskee. Dikke 3000km afgelegd.
Net als hier zitten ze voornamelijk in de (grote) steden.
Moet toegeven dat ik het prettig vond zonder.

De finale eindbaas | 22-08-16 | 11:41
Ook een rondje zuid Europa gereden, zag ze wel, in welk gat we ook kwamen.

Uw Verzekeringsadvis | 22-08-16 | 12:37

Kijk er wat met gemengde gevoelens tegen aan, maar dat komt vast doordat het je met de neus op de feiten drukt.

Radijsje | 22-08-16 | 12:35

Piet Karbiet | 22-08-16 | 12:25
Ik ben een wegkijker? Ik kijk de vluchtelingen juist recht in de ogen. Wanneer is de laatste keer dat jij dat had gedaan, wegkijker?
Marokko onderdrukt al heel lang Sahrawi. Niet dat dat relevant is, ik ken uberhaupt geen vluchtelingen uit Marokko. Volgens mij is er ook helemaal geen sprake van grote instroom van illegalen uit de 3 door jou genoemde landen. En ik blijf erbij, de meest radicale moslims blijken over het algemeen legaal, en in bezit van een paspoort van het westerse land waar ze zijn.

Vredige libertariër | 22-08-16 | 12:30

Piet Karbiet | 22-08-16 | 11:44
Dank! F-side en hun zelfgekozen geuzen naam "joden" zorgde voor verwarring ;)

Hem | 22-08-16 | 12:29

@Vredige libertariër | 22-08-16 | 12:21
Doe je even rustig, pisvlek. Het zijn illegalen die ik weet niet hoeveel regels en wetten hebben overtreden. Wegkijker. Hoe lang is er dan al oorlog in Marokko, Algarije en Albanie?

Piet Karbiet | 22-08-16 | 12:25

IslamPislam | 22-08-16 | 12:19
Ok dan, vind het alsnog veel te ver gaan. Er is totaal geen reden om mensen slecht te behandelen, ook al zijn het criminelen. Laat staan vluchtelingen, waarvan het overgrote deel uberhaupt geen criminele dingen gedaan hebben. Onnodig derden leed toevoegen, omdat je het regeringsbeleid niet ziet zitten. Het is dom, contraproductief, en getuigt van een gebrek aan empathie, en een ziekelijke vergeldingsdrang.

Vredige libertariër | 22-08-16 | 12:25

Moslims sturen hun kleine kinderen tijdens de zomervakantie al 6 weken naar geconcentreerd Koranonderwijs. Inclusief lijfstraffen en kindermishandeling. www.omroepbrabant.nl/?news/1907481153/...

Piet Karbiet | 22-08-16 | 12:21

Moet je even naar shariawijken in de UK zoeken op YT.
Piet Karbiet | 22-08-16 | 12:17
Dat zijn toch geen vluchtelingen, lamlul, dat zijn niet-geintegreerde mensen die vanuit voormalige kolonies naar de UK kwamen, en nu gewoon legaal in de UK verblijven.
Hoeveel vluchtelingen heb jij uberhaupt gesproken? En als jij tegen de instroom van vluchtelingen bent, prima, maar richt je dan op de overheid, het zijn niet de vluchtelingen die de regels verzinnen, die proberen gewoon te ontvluchten (het woord zegt het al), dus die hoef je niet nog extra te straffen.

Vredige libertariër | 22-08-16 | 12:21

TheseDays00 | 22-08-16 | 12:13
Ben geen knuffelverbrander.
Was niet zonder reden dat ik heilig boek en afgetrapte deurmat in 1 zin noemde.

Ichneumonidae | 22-08-16 | 12:21

@ TheseDays00 | 22-08-16 | 12:15

Het hele idee al lijkt mij tamelijk zinloos.

Moslims (die hun vroege jeugd al ontsproten zijn) in heropvoedingskampen stoppen is net zoiets als hetero's dwingen om homofiel te worden.

HypoPseudo | 22-08-16 | 12:19

@ Vredige libertariër | 22-08-16 | 12:05

Een "concentratiekamp" betekent niets meer dan een kamp waarin mensen worden geconcentreerd/samengehouden. Het kamp bij Calais kan bijvoorbeeld ook gezien worden als een concentratiekamp. De connotatie die wij in Nederland hebben met dat concentratiekamp wordt gelijkgesteld aan "vergassing", kennen ze in veel andere landen niet omdat kampen waarin dit gebeurde vaak in een andere categorie werden ondergebracht zoals "death camps", "extermination camp" of "Vernichtungslager". In Nederland wordt de term "vernietigingskamp" niet zo vaak gebruikt, terwijl het wel zou moeten in bepaalde gevallen.

IslamPislam | 22-08-16 | 12:19

Vredige libertariër | 22-08-16 | 11:50
Vredige libertariër | 22-08-16 | 12:05
In concentratiekampen werd niemand vergast, onbenul.
Joden -en politieke tegenstanders- werden in concentratiekampen inderdaad ook niet best behandeld, maar het vergassen gebeurde in vernietigingskampen. Concentratiekampen, die al bijna tien jaar vóór het begin van de holocaust bestonden, werden gebruikt om ongewenste elementen tijdelijk of permanent uit de maatschappij te halen. In beginsel geen slecht idee, mits het onwillekeurig en zorgvuldig wordt toegepast.

His Lordship | 22-08-16 | 12:17

@Vredige libertariër | 22-08-16 | 12:09
Moet je even naar shariawijken in de UK zoeken op YT.

Piet Karbiet | 22-08-16 | 12:17

@ His Lordship | 22-08-16 | 12:07
Ik zou het dan een heropvoedingskamp noemen in plaats van concentratiekamp. Iets met gevoel bij de term.

TheseDays00 | 22-08-16 | 12:15

@ Ichneumonidae | 22-08-16 | 11:55
Verbrand eens een knuffel van een kleuter en je weet de overeenkomst met de koran voor een moslim.

TheseDays00 | 22-08-16 | 12:13

@ necrosis | 22-08-16 | 12:00

'Of rij anders even naar Calais, een bron van vermaak.....'

Wellicht kunnen we beginnen om dát gebied alvast te ombouwen met een 5 meter hoge muur met prikkeldraad en camera's erop en een bewaakte sluisdoorgang.

HypoPseudo | 22-08-16 | 12:10

@Draak uit Brabant, ik vind best een briljante actie eigenlijk, ik weet niet wie die lui zijn maar erg fris klinken ze niet zo op het eerste gezicht, maar als bitchslap is het zeker geslaagd. Waarom heeft trouwens nog niemand gezegd dat je in Praag werkelijk idioot veel mooie vrouwen ziet, moet ik het weer doen. Nul succes gehad overigens eerlijkheid voor alles.

Bokito ergo sum | 22-08-16 | 12:10

-weggejorist-

Vredige libertariër | 22-08-16 | 12:09

Wat is er mis met koranverbranding? En ook concentratiekampen vind ik geen slechte tijdelijke oplossing. Mits het om raddraaiers en fanatici gaat.

His Lordship | 22-08-16 | 12:07

Dan is het in delen van de Schilderswijk en de Indische buurt dus altijd carnaval. Kölle Alaaf!

Piet Karbiet | 22-08-16 | 12:07

Vredige libertariër | 22-08-16 | 11:57
Niemand zei wat over doden. Dit in tegenstelling tot zoveel van die 'vluchtelingen' die, als je niet uitkijkt, straks dat voetbalveldje tot moslimgebied uitroepen. Wat ga je dan doen?

Adversary | 22-08-16 | 12:06

-weggejorist-

Vredige libertariër | 22-08-16 | 12:05

@Vredige libertariër | 22-08-16 | 11:57
Voetballen...! Moeten die lui zich niet voorbereiden op een terugkeer naar het eigen land. Leer ze een beroep, metselaar ofzo. Dan kunnen ze hun land weer opbouwen.

Mark_D_NL | 22-08-16 | 12:05

De Tsjechen hebben hun lessen geleerd uit het verleden en Tsjechië is, mede door zijn eigen geschiedenis, een van de trouwste bondgenoten van Israël.

www.conbiz.eu/information/articles/Cze...

Tsjechen zien de Moslim appeasement in de rest van Europa en de laffe houding tegenover Israël en trekken daaruit hun lessen.

Norman N. Warden | 22-08-16 | 12:05

@oostermoer | 22-08-16 | 12:00
Of burgers.

Piet Karbiet | 22-08-16 | 12:04

@Vredige libertariër | 22-08-16 | 11:57
Heb je ze na de wedstrijd ook nog even thuis uitgenodigd voor een (halal) hapje en drankje?

necrosis | 22-08-16 | 12:03

@ Vredige libertariër | 22-08-16 | 11:50

Kon je geen stroman vinden zo snel dus dacht je: dan creëer ik er zelf wel eentje? Wie heeft het hier over vluchtelingen vergassen? Aansteller.

IslamPislam | 22-08-16 | 12:01

@De finale eindbaas | 22-08-16 | 11:41
In Frankrijk zitten ze in de banlieus rond Parijs, straten waar je zelfs overdag niet moet komen als Niet-moslim.
Of rij anders even naar Calais, een bron van vermaak.....
*dat laatste was uiteraard sarcastisch*

necrosis | 22-08-16 | 12:00

Zullen we nationalisten in het vervolg patriotten noemen? Is veiliger ;-)

oostermoer | 22-08-16 | 12:00

Bij ons gaat er een koran per maand doorheen op het toilet. Gelukkig worden ze gratis uitgedeeld!

funkyd | 22-08-16 | 12:00

Vredige libertariër | 22-08-16 | 11:57
Ben dat wel me je eens dat 'concentratiekampen' voorbij het idiote is.

Wat voetbal betreft - nog gewonnen?

Ichneumonidae | 22-08-16 | 12:00

-weggejorist-

Vredige libertariër | 22-08-16 | 11:57

@Aristotalloss | 22-08-16 | 11:53
Die kameel erbij + VEEL :-)

Botte Hork | 22-08-16 | 11:56

Uhm, Visegrad = Homgarije.
Pieter Bas | 22-08-16 | 11:33

Nee hoor Pieter; De Visegrad groep is een verbond tussen Polen, Tsjechie, Slowakije en Hongarije.

Opgezet in de Vysehrad burcht in Praag.

beaujudas | 22-08-16 | 11:55

@steekmug | 22-08-16 | 11:46
Oh ja, chips. Erdogan en Poetin doen ook alles via de stille diplomatie en denken altijd aan de toon van het debat. Zo hebben ze al veel bereikt. *Proest!*

Piet Karbiet | 22-08-16 | 11:55

TheseDays00 | 22-08-16 | 11:49
Uhh, elk boek is maar een ding, meer niet. Heilige boeken bestaan niet en in wezen is er ook geen verschil tussen het verbranden van een boek en het verbranden van een afgetrapte deurmat.

Ichneumonidae | 22-08-16 | 11:55

@ R.B.Scott | 22-08-16 | 11:47

*... de rest volgt uiteindelijk (te laat) wanneer ook zíj uiteindelijk direct getroffen worden en in de verdrukking komen vermoeden doet...*

HypoPseudo | 22-08-16 | 11:53

Admiraal_de_Ruijter | 22-08-16 | 11:35
Ja, en dan kom je een keer thuis, blaast je papegaai zich op, roept je puppie "allahu ahkbar!" terwijl die met een ak47 in de lucht schiet. Beter voorzichtig mee zijn dus.
On topic: typisch dat er genoeg reaguurders zijn die het goedpraten. Voor sommigen hier kan het niet rechts genoeg zijn. Echt waar jongens, vluchtelingen naar concentratiekampen en vergassen? Nog steeds niet te radicaal genoeg, maar "dat kon je verwachten" en "Die gasten zitten in ieder geval niet af te wachten en geven hopelijk een signaal af". En natuurlijk "Als ze mensen die bezorgd zijn om de toenemende invloed van de islam in Europa wegzetten als gekken kan het niet veel zijn.", want waarom zou je 'bezorgde burgers' die vluchtelingen naar concentratiekampen willen extremisten noemen? Typisch politiek correctheid volgens sommigen hier.
Goed bezig jongens.

Vredige libertariër | 22-08-16 | 11:50

@ Ichneumonidae | 22-08-16 | 11:38
Weet je wie er ook van boekverbranden hield? Blijft ook bij de Koran overcompenseren van het idiote van heilige boek = heilig en wie een bladzijde verbrand moet zelf verbrand worden.

TheseDays00 | 22-08-16 | 11:49

@ Pieter Bas | 22-08-16 | 11:33
Klopt, Visegrád ligt in Hongarije, maar denk dat ze hier de Visegád-landen bedoelen. Een samenwerkingsverband tussen Hongarije, Polen, Tsjechië en Slowakije. Stuk voor stuk prachtige landen overigens ;-)

Dr Denker | 22-08-16 | 11:49

Logisch gevolg. Interneringskampen zullen straks nog een wensbeeld worden...

Desmoulins | 22-08-16 | 11:48

Stel, er komen miljoenen illegalen je land binnenwandelen en oh jee, ze zijn nog gewapend ook! Waar ga je ze dan laten als het niet in concentratiekampen mag van de wegkijkers?

Adversary | 22-08-16 | 11:48

@HypoPseudo 11:40
Kijk,dat zijn er dus al 2.
*... teller aanzetten en hopen op sneeuwbaleffect doet...*

R.B.Scott | 22-08-16 | 11:47

@De finale eindbaas | 22-08-16 | 11:41
En, veel plezier gehad op de camping? Of zat je in de skihut?
Frankrijk heeft de meeste -ratten- moslimnesten van heel Europa.

Botte Hork | 22-08-16 | 11:47

@Piet Karbiet | 22-08-16 | 11:35

Ssstttt!
Denk in vredesnaam aan de handelsbelangen en exportmarkt van Nederland.

steekmug | 22-08-16 | 11:46

Ah. Andrew is een poppetje van HRW, ofwel 'Human Rights Watch'. Eens kijken waar die hun centen vandaan halen...?

archive.is/BvQbG

Wiens brood men eet diens woord men spreekt. Ofwel; zo'n Andrew Stroehlein mag niet eens schijten zonder toestemming van ome George. Weg met die walgelijke eurofiele muppet Andrew en zijn propaganda.

dlseth_ | 22-08-16 | 11:46

@Hem | 22-08-16 | 11:22
Dat is een ludieke vergelijking tussen IS en de rest van de fans van de islam. Met dit grote verschil dat de meerderheid van de normale voetbalfans zich wel openlijk ergeren aan hooligans maar toch alle verboden en represailles tegen deze 'minderheid' aan den lijve moeten ondervinden; fouilleringen, tassencontrole, heimelijk gefilmd worden, hekken met prikkeldraad, cameratoezicht, risicowedstrijden, geen uitwedstrijden, laf festivalbier, apart vervoer, de ME in je nek etc. etc. Zij wel.

Piet Karbiet | 22-08-16 | 11:44

Ja, dat kon je verwachten met politici die de ruggengraat van een vaatdoek hebben...

Tha Man | 22-08-16 | 11:42

@ Draak uit Brabant | 22-08-16 | 11:35

Zo zou het moeten zijn inderdaad. Maar helaas tellen feitelijkheden vandaag de dag niet meer mee; slechts shock, bedrog en emotie hebben nog waarde in het debat vandaag de dag.

IslamPislam | 22-08-16 | 11:42

Hoef je het gejank over zigeuners daar ook niet meer aan te horen. Mooi toch. Overigens dacht ik dat ze die concentratiekampen al decennia vol willen stoppen met zigeuners. Nog zo'n groep die zelfs van de E.U. nergens mee mag doen.

Pompenkoning | 22-08-16 | 11:42

Op vakantie in Frankrijk amper vodden gezien en geen enkele moskee. Dikke 3000km afgelegd.
Net als hier zitten ze voornamelijk in de (grote) steden.
Moet toegeven dat ik het prettig vond zonder.

De finale eindbaas | 22-08-16 | 11:41

@ R.B.Scott | 22-08-16 | 11:36

*... zich geronseld voelt en eveneens fakkels in olie dompelen doet...*

HypoPseudo | 22-08-16 | 11:40

Schijnbaar hebben die lui van Martin Konvicka Initiative het historisch besef van een ui;

Als je concentratiekampen associeert met mohammedanen....

Hitler was namelijk helemaal niet afkerig van moslims.

HypoPseudo | 22-08-16 | 11:38

Zie eigenlijk niet zo het probleem met het verbranden van een haatboek als de koran, ook niet in het openbaar.

Ichneumonidae | 22-08-16 | 11:38

Lul maar lekker verder... Die gasten zitten in ieder geval niet af te wachten en geven hopelijk een signaal af voor apatische landen zoals Nederland.
*... hooivork vast slijpen gaat...*

R.B.Scott | 22-08-16 | 11:36

@ClueGoo | 22-08-16 | 11:29
Ik weet niet wat er zo lollig aan is, ui!
Met dergelijke extreme groeperingen is een IRL burgeroorlog dichterbij dan je denkt!

necrosis | 22-08-16 | 11:36

Een koran zo even 1, 2, 3 verbranden is verkwisting. De bladzijdes van dit achterlijke haatvod zijn uitstekend te gebruiken onderin de papegaaienkooi, als toiletpapier, om je verfkwasten op uit te borstelen, als aanmaakmateriaal voor de barbecue en natuurlijk als bodemmateriaal als je je puppie zindelijk wilt krijgen.

Admiraal_de_Ruijter | 22-08-16 | 11:35

Zie het nut niet echt van zo'n debiele actie.
Je kunt ook gaan protesteren met borden en een gedetailleerde beschrijving van hoe een islamitische staat in Europa gaat uitpakken voor de normale mens maken.
Als hier in het centrum een aantal islamoslimwaanzinnigen voor de deur komen staan blaten denk ik dat ze weinig te vertellen gaan hebben. Erg jammer als dan blijkt dat het mensen met 'goede bedoelingen' waren die ons waarschuwen voor het gevaar van de zwarte mafia.

Draak uit Brabant | 22-08-16 | 11:35

Grote concentratiekampen zijn een uitvinding van de Britten die de opstandige Boeren in Transvaal onder erbarmelijke omstandigheden uithongerden tussen 1899 en 1902:
www.isgeschiedenis.nl/historisch-misve...
Bijna 28.000 vrouwen en kinderen die in de kampen gevangen zaten stierven aan ondervoeding, slechte verzorging of epidemieën. Van deze 28.000 waren 24.000 slachtoffers kinderen onder de 16 jaar, bijna de helft van het totale aantal kinderen onder de Boerenbevolking. Wanneer krijgen wij eigenlijk een schadeloosstelling?

Piet Karbiet | 22-08-16 | 11:35

Ai! Hongarije that is. Sorry!

Pieter Bas | 22-08-16 | 11:34

Uhm, Visegrad = Homgarije.

Pieter Bas | 22-08-16 | 11:33

Cuyahoga | 22-08-16 | 11:25
Vandaar ook dat europese leger. Dan kun je stugge burgers extra motiveren om mee te wapperen met de EU leiders.

OudeNederlander | 22-08-16 | 11:31

Plaksnorren en baarden ALTIJD + veel.

Botte Hork | 22-08-16 | 11:31

Hahaha lol!!!1

ClueGoo | 22-08-16 | 11:29

In Polen krijg je een flinke boete als je het hebt over de 'Poolse concentratiekampen', het waren immers Duitse concentratiekampen op Pools grondgebied.

necrosis | 22-08-16 | 11:28

Wat is politico punt eu nou weer voor rare site?
tattooboer | 22-08-16 | 11:23
Als ze mensen die bezorgd zijn om de toenemende invloed van de islam in Europa wegzetten als gekken kan het niet veel zijn. In ieder geval 'politiek correct' dus.
"... a strong wave of anti-refugee and anti-Islamic hysteria... "

Aristotalloss | 22-08-16 | 11:28

Heerlijk land Tsjechië, vrijwel geen hoofddoekje of andere uitingen van middeleeuwse barbarij te zien.
Heeft ook te maken met de nationalistische aard van de Tsjechen, de laatste generaties hebben keihard moeten buffelen om daar wat op te bouwen, dat geven ze echt niet zomaar weg aan parasieten en profiteurs.

Cuyahoga | 22-08-16 | 11:25

Wat is politico punt eu nou weer voor rare site? Voor de rest goed gedaan! Laat de kudde af en toe schudde.

tattooboer | 22-08-16 | 11:23

Product van AFA en ander extreemlinks: imiteren ze alleen maar. Idiots alike. Uitlachen en verder lopen.

TheseDays00 | 22-08-16 | 11:22

Radicals gonna radical

Maaiveld | 22-08-16 | 11:22

Lach er maar om, wij zijn straks stikjaloers op de Tsjechen. In het hele land staat 1 moskee.

peppievankokkie | 22-08-16 | 11:22

De F-side van Fc Mohammed? Huh?

Hem | 22-08-16 | 11:22

Bij anti-moslim haatgroepjes vallen er wat lichte gewonden. Vooral onder de anti-moslims. Bij moslim haatgroepjes is dat toch anders.

Godsammekraken | 22-08-16 | 11:21

Ik vind het best een goede actie eigenlijk, ken die groep niet maar effectief was het wel.

Bokito ergo sum | 22-08-16 | 11:21

Gekkies creëren counter-gekkies

The Next Subject | 22-08-16 | 11:20

Ach, zo kunnen demense vast wennen.

Botte Hork | 22-08-16 | 11:20

Snap er niets van. Wie vecht nu tegen wie?

Het klootjesvolk tegen de elite?

De Moslims tegen de westerse vrijheden?

ProAsfalt | 22-08-16 | 11:18

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken