Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Verkiezingstijd! Lekker volksverheffen met de VARA

varakensmuts.png Nederland bereidt zich voor op de verkiezingen van maart 2017, en dat betekent niet alleen dat politici elkaar de komende maanden dagelijks gaan overtreffen met steeds bespottelijker praatjes en beloftes, maar ook dat de luitjes van PvdA-partijorgaan VARA nu extra hard aan de bak moeten om hun broodheer te behoeden voor een dreigend 8 zetels tellend noodlot. Behalve de gebruikelijke propaganda bij DWDD en Pauw, zult u, de treurbuis koekeloerende burger, dit televisieseizoen daarom door de VARA getrakteerd worden op wat heuse special features. De eerste daarvan werd deze week alvast aangekondigd: een documentaire over moslims die het moeilijk hebben in Nederland. En dat is uw schuld, want "steeds minder Nederlanders doen moeite voor moslims", aldus de VARA. Een docu die de beste kant van Nederlandse moslims gaat laten zien (vrijwilligerswerk, buurtinitiatieven, handreikingen aan de Nederlandse samenleving) en de slechtste kant van Nederland (varkenskoppen, brandstichtingen en onbeantwoorde liefde). Toevallig kennen we de maker van deze docu al langer: Kees Schaap (Joop-alert) maakte een paar jaar terug voor Zembla namelijk al een geheel onpartijdige, objectieve en informatieve documentaire over Geert Wilders. Haha, just kidding. De docu 'Wilders, profeet van de angst', die een paar maanden voor de verkiezingen van 2010 door de VARA werd uitgezonden, was zó subjectief en demoniserend dat zelfs La Halsema het karaktermoord-level over 9000 te ver vond gaan. Deze verkiezingen heeft Schaap kennelijk besloten om het over een andere boeg te gooien door niet met een negatief programma over Wilders op de proppen te komen, maar met een positief programma over moslims. Ook wel eens leuk natuurlijk. En broodnodig bovendien, want Henk en Ingrid gaan echt zichzelf niet opeens verheffen. We mogen ons dus maar weer gelukkig prijzen met van belastinggeld gesubsidieerde VARA-programmamakers die het volk hier een beetje mee op weg helpen. Veel kijkplezier!

Reaguursels

Inloggen

"Ik ken veel mensen van mijn leeftijd, zo rond de 30 en jonger die geen tv meer kijken. Ze hebben een netflix abonnement, downloaden, kopen tv-series op blu-ray of hebben gewoon geen tijd omdat ze studeren en andere dingen doen. De tijd dat we 's avonds allemaal voor de buis zaten, socialisten-tv kijken, komt nooit meer terug."

@Admiraal Balthasar | 21-08-16 | 00:12

Dat geldt gelukkig óók voor de wat intelligentere 50+-er.
Je denkt toch ècht niet dat mijn vriend en ik (ja, allebei 'oud') ooit nog die televee aanzetten voor onze dagelijkse portie propaganda + eindeloze advertenties voor trapliften, scootmobielen en volslagen onwerkzame kwakzalverij-middeltjes voor ouderdomsklachtjes? :-S

Geeft overigens goed aan wat de 'doelgroep' van de huidige NPO is: lijders aan een gebrek aan IQ danwel dementie. Kennelijk wordt er aldaar nog geloofd dat díe doelgroep nog gehoor geeft aan die schaamteloze propaganda (+ framing).

We zetten "Better Call Saul" nog maar eens op.

EefjeWentelteefje | 22-08-16 | 12:13

Ik ben zo'n gek die jarenlang vrijwilligerswerk als sociaal-juridisch dienstverlener/schuldhulpverlener heeft gedaan voor een niet nader te noemen 'welzijnsinstelling'.
Klandizie: zo'n 80-90% moslims.

Na een volslagen ridicule afwijzing voor een BETAALDE baan aldaar heb ik besloten het bijltje erbij neer te gooien. Die afwijzing? "Uw stijl van hulpverlening is niet passend binnen organisatie"

??? Ik heb nog niet gevraagd wat er dan zo 'mis' is aan mijn "stijl van hulpverlening", maar ik vermoed dat het iets te maken heeft met het feit dat ik van mijn clièntele verwacht (en EIS!) dat ze ook zelf eens de handjes laten wapperen... wat dus nooit gebeurt, want sielug.

EefjeWentelteefje | 22-08-16 | 11:25

Schaap gek op moslims vaak is het andersom

drielenaar | 22-08-16 | 08:59

Ken die Zembla-docu niet, wel de docu 'Wilders, the movie' uit 2010 (of is dat dezelfde?) en dat was een aanfluiting waarvan de kat hier begon te janken. Verder ben ik verheugd at ik volledig immuun ben geworden voor de NPO. Ofwel een aantal programma's kijk ik niet zoals DWDD - dat NL dat nog stééds massaal bekijkt snap ik niet, maar goed, dat gebeurt ook bij The Voice...), of ik kijk sommige juist expres om achteroverhangend de propagandamachine te aanschouwen. Blijf het ook altijd lichtelijk ironisch vinden als bijvoorbeeld het NOS journaal consequent, expliciet en met een vies getrokken bekkie rept over 'staatstelevisie' als ze pak 'm beet een Russisch fragment laten zien.

Bottleneck | 21-08-16 | 20:14

Misschien moeten we eens narekenen hoeveel gemeenschapsgeld er naar dit soort propaganda is gegaan, en de linkse hobby's uitknijpen tot we het allemaal weer terug hebben.

Piet van het Padje | 21-08-16 | 15:07

Het symbool van de VARA (zeer fout tijdens de oorlog) is niet voor niets een rooie kip. En die rooie kip kakelt al 30 jaar lang zonder kop. Het is tijd om dat kutbeest voor eens en altijd uit zijn lijden te verlossen.

Admiraal_de_Ruijter | 21-08-16 | 15:02

Hemelrijk, de VARA is helemaal niet bezig met het verheffen van de arbeiders, deed ze dat maar. Het enige waar de VARA mee bezig is het geloof verkondigen van het cultureel marxisme op kosten van de belastingbetaler.

therealbraindump | 21-08-16 | 13:52

@mallekater | 21-08-16 | 13:29
Rodham Clinton is voor even in verf vereeuwigd, en daarna snel weggecensureerd.

Guido | 21-08-16 | 13:41

Het moslimknuffelen is de enige nog bestaande reden waarom mensen naar die omroep gaan kijken.

mallekater | 21-08-16 | 13:41

Beeldje van bloot Trumpje gezien??
Donaldje zonder balletjes of pikkie, maar wel met een triomfantelijke bierbuik en - eigenlijk wel - snoezig onnozele bibbetjes.
Gaaf.
Maar doe me een lol en bespaar me een blootbeeldje van Clinton.

mallekater | 21-08-16 | 13:29

Een juiste conclusie van Hemelrijk, waarvoor al veel reageerders op GS al lang hebben gewaarschuwd.

Natuurlijk zullen al onze publieke staatsomroepen er alles aan doen om de belangen van de talloze linkse topambtenaren, linkse rechters, linkse hoogleraren en linkse politici in de kamer, linkse burgemeesters etc. te behartigen.
De machtige 5e colonne in ons land, die dreigen macht en invloed te verliezen, zoals de kiezer nu over hen denkt, zal er alles aan gaan doen om hun leventje niet te laten veranderen.
We zullen links suf geluld worden.

Daarom is het wel jammer dat in feite alleen Geen Stijl een tegenwicht vormt, wat belangrijk is, maar dat het democratisch natuurlijk van geen kanten klopt dat op de Nederlandse TV geen enkel tegenwicht tegen dit linkse media geweld wordt geboden.
Het zal altijd een schijnheilig tegenwicht zijn.

Ik hoop dat de Nederlandse kiezer dit
wel in de gaten heeft en zich niet laat misleiden.

joost2 | 21-08-16 | 11:38

jezusisonzin | 21-08-16 | 08:55
Kan me nog goed herinneren dat de Tegenpartij razend populair werd. De Gutmensch vond het geweldig vanwege het karikaturale, maar Henk en Ingrid namen een en ander bloedserieus. Dat liep zo uit de hand dat Koot en Bie besloten de Tegenpartij een snelle dood te laten sterven.
Wat me bij staat is, dat het schuurde, het dédain der Gutmensch richting de Tokkie, en de goedgelovigheid van diezelfde Tokkie.Dat dédain is er nog steeds, en die goedgelovigheid ook.
Dus gaat het er wederom om wie die goedgelovige kiezer het meest effectief weet te manipuleren. Dat de PvdA daar erg goed in is, en vele hulptroepen tot zijn beschikking heeft, staat vast. Dat het dédain bij diezelfde PvdA richting het volk hoger is dan bij de PVV en de SP, ik denk van wel.

Schoorsteenveger | 21-08-16 | 10:51

Voor de vrouwensmaak ga ik voor Trump;-)
Voor de boekensmaak ga ik voor Rodham-Clinton;-)
VNL mag blij wezen als het de kiesdrempel haalt.
Wat het Melkert banen carrousel van Hilversum ook doet, zij kunnen het historische verlies van de regeringspartijen niet voorkomen.
Het minder3 proces gaat als een boemerang werken...
Criminele Marokkaan IS een pleonasme!
*Nouwen lezen gaat*

halve pinda | 21-08-16 | 10:46

Net afgelopen bij de Vara, DWDD University, met een tranentrekkende oude aan Merkel. "Het juiste geluid op het juiste moment" prijst van Nieuwkerk de spreker, Jeroen Wollaars, terwijl het applaus nog klinkt, en hij deelt zichtbaar geroerd een schouderklopje uit.
Wat een pretentie. DWDD University. Wollaars, HBO-opleidinkje journalistiek, Via AT5 bij de NOS terechtgekomen, waar hij het als redacteur mocht gaan proberen. En nu opgevoerd als deskundige die als een professor college staat te geven.
"Het juiste geluid op het juiste moment." Juist, de verkiezingen zijn in aantocht, en dan moet de Vara het juiste geluid laten horen, liefst gecamoufleerd als Waarheid, liever nog vermomd als Wetenschappelijke Waarheid.
DWDD University,.. Ze doen het slim, nodigen te hooi en te gras ijdele wetenschappers uit om interessante praatjes te houden en gaan dan binnen dezelfde context hun eigen pionnetjes naar voren schuiven, zoals die Wollaars, om de boodschap uit te dragen.
Pravda.

Schoorsteenveger | 21-08-16 | 10:43

Als er één schaap over de kling gaat volgen er meer.

compitaal | 21-08-16 | 10:10

Die Pauw heeft er anders wel meer dan 200 gedaan

Dr.Dushkind | 21-08-16 | 09:51

Moslimms zijn gewoon kut, noem me 1 moslimland waar het rustig en vredig is?!

Maxx! | 21-08-16 | 09:13

Het heeft 4 jaar geleden anders behoorlijk goed gewerkt. Als je in 3 weken van 16 naar 38 zetels gaat, dan is je propaganda miraculeus te noemen. En gezien het feit dat de VVD en PvdA de zaken op zich behoorlijk op de rit hebben, zal dit ook ten koste gaan van de PVV en de SP.

Deze laatste 2 zijn namelijk een variant van de tegenpartij van van Kooten en de Bie. Karikaturen van hoe een politieke partij zou moeten zijn. In de jaren 80 waren er veel mensen die van plan waren om ook daadwerkelijk te stemmen op de tegenpartij.

Van Kooten en de Bie waren hun tijd ver vooruit. De partij van enge mensen lijkt op zich wel op de PVV. Is terug te vinden op YouTube en is een aanrader voor elke PVV er.

jezusisonzin | 21-08-16 | 08:55

Kom op mensen. De schouders eronder, als echte Nederlanders. Iedereen heeft wel een kelderkast of zolderkamertje waarin u vroeger uw zwarte slaaf gevangen hield. Wees trots op uw Gut-koloniale verleden en zet daar een moslim in. Samen marcheren wij tegen het proletariaat van Geert Wilders. Hoezee, Nederland weer groot. Doe meer voor moslims. PvdA, VARA en FNV, voor een nóg halaller Nederland.

Nivelleermarionet | 21-08-16 | 08:26

NPO 1tm3 kijk ik zelden nog naar, je wordt toch kotsziek van die eenzijdige linkse manipulatie van alles. Straks kun je gelukkig gaan kiezen voor welke zender je wel en niet wilt betalen, dan is het waarschijnlijk snel gedaan met de npo.

Really? | 21-08-16 | 08:13

Mooie manier van de verantwoordelijkheid omdraaien, inderdaad.
Heb een tijd in een buurthuis gewerkt in Den Haag, zo'n beetje op het kruispunt van de beroerdste buurten
www.boerenplein.nl/
en ik kan jullie uit ervaring vertellen dat er vele handreikingen zijn gedaan. Ik zal de sappige verhalen bewaren voor een volgen de keer, maar ze zijn niet fraai.
Zelfs buiten mijn ervaring, of die van jullie, kan iedereen zich vast nog herinneren dat

* de staat al minstens vanaf de jaren '80 folders heeft uitgegeven in het Engels, Duits, Frans, Arabisch en Turks
* er nooit enige restrictie voor mosketen was voor hoogte van minnaret-raketten, of subsidie van schimmige buitenlandse clubjes
* bepaalde criminaliteitscijfers werden verzwegen en onder het tapijt geveegd
* ons systeem nou eenmaal toestaat om scholen op te richten die voldoen aan zeer basale voorwaarden, maar in de praktijk gewoon madrassa's (google maar) waren
* we alle propaganda via buitenlandse schotels of antennes hebben gedoogd
* postbus 51 spotjes dat we allemaal meer respect moesten hebben, om nog maar te zwijgen van de tegenwoordige NPO agitprop
* in het basisonderwijs en zelfs op middelbare scholen hetzelfde verhaal, 'respect' voor van alles, zelfs voor ideologieën die geen enkel 'respect' terug geven
* we organisaties als Diyanet, de Grijze Wolven, en werkgroepen gelieerd aan Moslim Broeders carte blanche hebben gegeven
* er al zeer veel moslims, de één wat liberaler/progressiever (Aboutaleb) dan de ander (Marcouch), belangrijke functies bekleden binnen onze politieke stelsels

... ik kan nog wel even doorgaan, en jullie snappen vast het punt. Dus voor iedereen die beweert dat we moslims nooit een kans hebben gegeven om hier te aarden, of dat we ze nooit tegemoet zijn gekomen (is namelijk al meer dan 30 jaar geprobeerd) is er maar één passend antwoord:
i.imgur.com/QWg2oC4.gif

You-On-A-Gin | 21-08-16 | 07:47

*Steeds minder Nederlanders doen moeite voor Moslims*??
Volgens mij doen steeds minder Moslims moeite voor Nederland en de Nederlanders.
Maar ik zal me vergissen.
Moslims die het moeilijk hebben in Nederland staat het overigens vrij aan hun stutten te trekken en terug te keren naar hun eigen beloofde land.

Ow, wacheffe,
ze hebben daar waarschijnlijk geen uitkeringen....

mallekater | 21-08-16 | 07:10

oostermoer | 21-08-16 | 02:07
Gezien deze retweet vindt Trump dat ook:
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/767149890464018433

Mastermattie | 21-08-16 | 06:49

Ik heb medelijden met de geen Stijl redactie, die moeten wel kijken voor hun beroep, Sterkte jongens.

bergsbeklimmer | 21-08-16 | 06:13

"steeds minder Nederlanders doen moeite voor moslims"
Oh ja? Ik heb potverdorie de koran uitgelezen! Moslims maken mij niks meer wijs: levensgevaarlijke ideologie!!

MacMiep.nl | 21-08-16 | 05:47

Piet Karbiet | 20-08-16 | 19:59
Geen poot uitsteken? Wacht maar tot de scheidsrechter een onwelgevallige beslissing jegens Mohammed, Fouad of Hamid neemt...

Ferdo76 | 21-08-16 | 04:39

Nexit,
want Wij Nederlanders zijn het Volk van Pim Fortuyn en Theo van Gogh en beiden leven verder in het gedachtengoed van Geert Wilders.
Wij moeten uit de EU-Heilstaat en weer op eigen Nederlandse benen staan en wie zich niet aan wil passen mag oprotten. Honderden jaren hebben wij Nederlanders geknokt teneinde een scheiding van Kerk en Staat te verkrijgen en die islam gaat dat niet verzieken.

Theo-Pim-Riv | 21-08-16 | 02:38

@oostermoer | 21-08-16 | 01:36
Donald heeft wel een mooie stijlloos roze stropdas!

oostermoer | 21-08-16 | 02:03
In princiepe neem ik iedere reaguurder serieus, sommige hebben hun kaarten echter verspeeld. Maar dat is een ander verhaal.

Het is jammer dat Yournalism een stille dood gestorven is, het was een mooi concept om door middel van crowdfunding een (aantal) journalist(en) op een bepaald onderwerp te zitten. Dit zou ook een mooi onderwerp zijn geweest.

Ik hoop dat Trump president wordt, al is het alleen maar om de MSM te kakken te zetten.
Ze zaten ernaast met GeenPeil, met Brexit en hopelijk ook met de VS.

Mastermattie | 21-08-16 | 02:19

Mastermattie | 21-08-16 | 01:46

De zinnen zijn wellicht lastig leesbaar , maar ik bedoel het goed. Het feit dat u mij serieus neemt. Strekt u tot eer. Het zal mijn leeftijd en onmacht (woede) zijn die een lastig leesbaar product opleveren.
Waarvoor excuses.
Dank voor uw reactie.

oostermoer | 21-08-16 | 02:03

@oostermoer | 21-08-16 | 01:36
Ik neem aan dat dat deze speech was? https://youtu.be/2BSV1jOQFKs

Mastermattie | 21-08-16 | 01:56

@oostermoer | 21-08-16 | 01:36
De zinnen zijn wat lastig leesbaar maar dat zal het tijdstip wel zijn.
GS probeert objectief te blijven door af en toe uit te halen naar zowel Trump als Clinton, dat kan ik ergens ook wel begrijpen. Die "lauwe" berichtgeving overleef ik nog wel aangezien de MSM alleen maar Pro-Hitlery en Anti-Trump is, is GS al een zegen.

Ik denk maar zo, de NL media heeft nauwelijks tot geen invloed op wat er in de VS gestemd wordt dus laat ze maar lekker schrijven. Trump weet handig gebruik te maken van Twiter waar Clinton zich vooral achter de coulissen begeeft, zeker nu met de door WikiLeaks geopende gierput.

De Nederlandse MSM overziet echter één heel gevaarlijk punt: De VS is bezig om raketten te plaatsen in Polen en Roemenië om zo de oorlog tegen Rusland aan te gaan, een oorlog welke Clinton al aan het voorbereiden is.
Dat is voor de Amerikanen een mooie "ver van m'n bed show" maar het gebeurt wel in onze achtertuin. Polen en Roemenië zijn niet zo gek ver. De democraten zijn bezig om de EU op te zetten tegen Rusland, een levensgevaarlijk project.

Mastermattie | 21-08-16 | 01:46

@Mastermattie | 20-08-16 | 23:17

Ik heb net weer een toespraak van Donald J Trump gezien.
Ook even kunnen chatten met echte Amerikanen.
Leuke mensen overigens. Die Trump aanhangers. Van alle rang en stand. Van allerlei kleur en voorkeur.

Bevalt mij wel. Als Trump president wordt zal dat een enorme duw geven tot een verandering in Europa. Ik vind geenstijl nogal lauw wat Trump betreft. Er is echt een revolutie gaande in de USA. Zou er maar wat reporters naar toe sturen.. of het beter monitoren, dat wil ik wel doen overigens.. ik spreek ook nog eens russisch en heb journalistieke ervaring. Ik ben alleen oud. Dat zal dan wel een groot minpunt zijn.
We leven in Nederland niet waar, mooie woorden weinig daden, wel ellendige plichten voor de 55 plus werklozen. Echter wel rechten, huizen ,advocaten, hulpverleners, banen voor de (islam) migrant. Beetje zuur voor de oorspronkelijke nederlanders vinden jullie niet? Koning Willem , want vindt U daar nou van? Ik hoor U nooit vanuit Uw villa in Wassenaar of ergens anders, hierover. De Seringenberg, Eikenhorst, waar ik 40 jaar geleden nog gewoon kon wandelen naar huis Duivenvoorde en dan een biefstukje eten bij van der Valk in Voorschoten. Ach wat een dieptriest land is dit toch geworden. Ik ben overigens niet verward als dat nu een conclusie mocht zijn.

oostermoer | 21-08-16 | 01:36

Vara. Kampioen indoctrinatie voor simpele zielen. Vrijwel dagelijks op meerdere netten te aanschouwen. Boegbeeld van het NPO. Bezie het nieuws door de bril van de verstokte linksmensch.

j.m.de graaff | 21-08-16 | 01:20

@LuckyGirl | 20-08-16 | 23:40
Als ik eerlijk ben denk ik dat de PVV best wel eens wat stemmers erbij zou kunnen krijgen als Bosma de lijsttrekker zou zijn.
Maar goed, je stemt op een persoon, niet op een partij. Dus als mensen dan zijn hokje inkleuren, wegen de voorkeursstemmen ook mee.

Mastermattie | 21-08-16 | 01:07

moslims zijn geen joden, door ze te "redden" word je niet automatisch een verzetsheld.

geenspam | 21-08-16 | 00:50

Jackanders | 20-08-16 | 20:52

Tsja dat kunnen ze maar beter niet te vaak doen. Want dan zijn ze in elk geval 1 betalend lid kwijt. Mij.

tweetybird | 21-08-16 | 00:46

Houdt dat 'moeite doen voor moslims' wellicht in dat ik arabisch moet gaan leren? Want dat in Nederland woonachtige moslims ooit nog Nederlands gaan leren zit er echt niet meer in, is mijn dagelijkse ervaring in A'dam-oost, alwaar men mij straal negerend en druk, heel druk redenerend in het arabisch dan wel Turks voorbij loopt. Zelfs de kleinste ukkies spreken en worden toegesproken in de taal van hun overgrootmoederland. Vandaar die bakken met belastinggeld die naar 'het wegwerken van taalachterstanden' moeten, begrijpt u wel? Tot zover 'de moeite van moslims voor Nederland'.

Zenzeo | 21-08-16 | 00:27

Wat mij blijft verbazen is dat er in NL meer dan 150 nationaliteiten langs elkaar of samen leven zonder noemenswaardige problemen. Maar wanneer het geloof omm de hoek komt kijken, krijg je geheid stront aan de knikker.

Bennekel | 21-08-16 | 00:23

Ik ken veel mensen van mijn leeftijd, zo rond de 30 en jonger die geen tv meer kijken. Ze hebben een netflix abonnement, downloaden, kopen tv-series op blu-ray of hebben gewoon geen tijd omdat ze studeren en andere dingen doen. De tijd dat we 's avonds allemaal voor de buis zaten, socialisten-tv kijken, komt nooit meer terug.

Admiraal Balthasar | 21-08-16 | 00:12

De NOS gaat tv kijkend Nederland pushen om actief mee te doen aan de islamisering van Nederland. Weer wat meer DDR en Noord-Korea in de media mix van de NOS.

Mark_D_NL | 20-08-16 | 23:50

Mastermattie | 20-08-16 | 23:36
Bosma is (helaas) de enige die dit soort kwalijke zaken aan het daglicht brengt.
De rest van de policoren in de TK die zich volksvertegenwoordiger noemen vinden het schijnbaar prima.

appelvink | 20-08-16 | 23:48

Mastermattie | 20-08-16 | 23:36
Bosma is een erudiet zwaargewicht.
Kent slechts enkele gelijken in de Nederlandse politiek.
Wat je ook van zijn ideeën vind, hij is iemand om rekening mee te houden.
Ik zou er wat voor geven als er wat meer van zijn kaliber waren, en ik ben geen PVV stemmer.

LuckyGirl | 20-08-16 | 23:40

@max zorin | 20-08-16 | 23:31
Ik wou dat politici en ambtenaren eens wat meer moeite deden om die islamitisch hufters eens binnen de lijntjes van de Nederlandse wet te laten kleuren, in plaats van de kleurplaat steeds maar weer aan te passen.

Mastermattie | 20-08-16 | 23:38

@appelvink | 20-08-16 | 23:32
#123wegermee.
Ik moet altijd weer denken aan die verhelderende betogen van Martin Bosma als het aankomt op de NPO.

Mastermattie | 20-08-16 | 23:36

Nehemia | 20-08-16 | 23:19:
Dan moet de wet veranderd worden.
Als je je eigen navel kan aanwijzen kan je al niet onder curatele worden gesteld.
Bovendien kan je je ook afvragen of een frontale lobotomie uberhaupt hersenactiviteit zal verminderen bij deze lui.
Ik gooi het zelf toch nog steeds op stockholmsyndroom-achtige overlevingstechniek na dromerige vergezichten en langdurige lafheid.
Ik zie mijn moeder langzaam ontwaken uit de droom en terecht komen in een nachtmerrie die ze niet aankan.
Ze is niet ineens politiek bewust of zo, ze mijdt nu gewoon alle media en politiek en adviseert anderen hetzelfde te doen.
Geen mooi gezicht, kan ik je vertellen.

LuckyGirl | 20-08-16 | 23:33

Hier nog iets meer informatie over Kees Schaap: therealshowstopper.wordpress.com...
tipo | 20-08-16 | 22:46
Wat bezielt dergelijke figuren? Lijden zij aan een ernstige geestesziekte? Oikofobie? Haat tegen het eigene, een soort auto-imuunziekte?
Ik gun ieder zijn eigen (zieke, verwrongen, absurde) mening. Maar wens NIET middels belastingafdracht mee te betalen aan het grootschalig verkondigen van dergelijke meningen.
Zendtijd voor politieke partijen: NIET van mijn belastinggeld. Punt. Opdoeken dat NPO.

appelvink | 20-08-16 | 23:32

Moeite doen voor moslims? HA! Ik doe elke werkdag moeite voor moslims. En elke maand wordt van mijn salaris de helft door de overheid afgeroomd waar moslims hun uitkeringen van betaald krijgen. Ik doe GVD ,weliswaar onvrijwillig, heel veel moeite voor moslims. Laat ze eens wat moeite voor mij doen. Maar ik ben een kuffar.

max zorin | 20-08-16 | 23:31

@joepiedepeopie | 20-08-16 | 23:24
Roemenië en Polen zijn echt niet zo heel ver bij NL vandaan hoor!

Mastermattie | 20-08-16 | 23:30

@joepiedepeopie | 20-08-16 | 23:24
Ja, nu durft NRC wel. Maar deden ze dat ook rondom het Oekraïne Referendum?
Soros is ook maar een puppet van de Rothschilds maar is achter de schermen (onder andere met Hitlery) bezig om zaken te forceren die straks wel in "onze achtertuin" gaan plaatsvinden: http://www.hangthebankers.com/rothschild-puppet-george-soros-pushing-war-russia/
Waarom denkt u dat Vladimir zo'n ophef maakt over de raketten die de VS in de buurt van Rusland aan het plaatsen is?

Mastermattie | 20-08-16 | 23:29

Net as papieren kranten geen deuk meer in een pakje beauter kenne slaan, ken de VARA ook niks meer uithalen. Wie kijkt er in godsnaam nog naar opninie-programma's van NPO-tillevisie?

Mata Hari | 20-08-16 | 23:28

@LuckyGirl | 20-08-16 | 23:20
Als de politiek de boel niet als de sodemieter omgooit krijg je inderdaad een "clash of civilisations" gevolgd door een burgeroorlog.

Oh en dan hoop ik van harte dat dit initiatief ook nog van de grond komt: http://eutribunal.com/nederlands

Mastermattie | 20-08-16 | 23:23

Mastermattie | 20-08-16 | 23:03:
Ik vermoed dat politieke correctheid een veelvoorkomende mentale zwakheid is waar ideeën uit voortkomen die expres aangemoedigd en bevestigd worden, om mensen tegen elkaar uit te spelen.
In dat geval wordt het eerst een scheiding en daarna een botsing van bevolkingsgroepen.

LuckyGirl | 20-08-16 | 23:20

Luckygirl 2254
One flew over the cuckoo's nest. Ha ha. Misschien iets te rigoureus. Een andere optie zou kunnen zijn om ze onder curatele te stellen. Permanent - wel te verstaan.

Nehemia | 20-08-16 | 23:19

@oostermoer | 20-08-16 | 23:03
Hij lijkt me een van de weinigen die het oprecht wil proberen.
De gevestigde partijen hebben alleen maar opportunisten die niets anders voor ogen hebben dan hun eigen baantje.

Maar is zie het wel weer gebeuren dat, net als bij Rutte 1, we weer een kabinetsformatie van VVD, PVV en CDA krijgen, alleen dan met de PVV als grootste partij.
Geen idee of het CDA de boel dan weer laat klappen.
Maar misschien dat de SGP wel een zooi CDA kiezers kaapt. Een hoop SGP standpunten komen overeen met PVV standpunten, de PVV is alleen wat meer uitgesproken over de islamstandpunten.

Ach, het blijft gissen. De peilingen zijn leuk maar maart is nog ver weg.

Het echte moddergooien in de media moet nog beginnen en ook het "Proces Wilders 2.0" staat nog in de pijplijn.

Wat mij wel opvalt is dat er op mijn FB en Twitterkanalen steeds meer tegengeluid tegen de politiek en media opduikt, ook uit (familie)hoeken waar ik dat niet van verwacht had. Ook duiken steeds meer pro-PVV berichten op. Wat dat betreft is er wel een lichtpuntje, "awareness in progress" ofwel bewustwording is gaande. Als je (bij wijze van spreke) op de tijdlijn van "Tante Bep" opeens berichten voorbij ziet komen over de leugens en halve waarheden van de MSM, is dat alvast een teken dat de media haar macht kwijtraakt.

Hetzelfde rondom Trump. De media is continu modder aan het gooien en aan het bashen. Positief nieuws wordt niet gebracht. RTL afgelopen weken: "Trump draait in NAVO standpunt", "Kunstenaar schildert portret van Trump op kakkerlakken, had eerder ook "andere" dictators geschilderd", "Kunstenaar plaatst in diverse steden standbeeld van naakte Trump met overdreven blond haar, dikke pens en kleine l*l" en ga zo maar door. nu grote koppen over dat "Trump zelf verantwoordelijk is voor zijn vrije val in de Peilingen" (inmiddels alweer even geleden, heeft inmiddels de Democraten gepasseerd).

Datzelfde gaan we hier weer krijgen met Geert Wilders (het wordt weer net als met Pim, all over again).

Mastermattie | 20-08-16 | 23:17

Potjandorie nog aan toe zeg VARA, door wie wordt Wilders nou eigenlijk bedreigd. Door MOSLIMS en mogelijk ook door hun collaborateurs.

Nelis SplitBloes | 20-08-16 | 23:11

Moslims houden van Schaap.
tipo | 20-08-16 | 22:36
Hen onverdoofd de strot doorsnijden, ja dat vinden moslims wel leuk.
Ook Kees Schaap komt er nog wel achter... Wanneer zijn hoofd van z'n romp gescheiden wordt. De krokodil vreet ook degene die hem voedt, is dierlijk instinct.
-
Vooralsnog verdwijnen in mijn gemeente schapen en lammetjes spoorloos uit de plaatselijke kinderboerderij. Gesitueerd op loopafstand van een AZC.. Djellaba's op badslippers struinen langs de afrastering...

appelvink | 20-08-16 | 23:03

@LuckyGirl | 20-08-16 | 22:54
Ze gaan in ieder geval keihard richting een frontale botsing met die betonnen plaat voor hun kop.

Mastermattie | 20-08-16 | 23:03

@Mastermattie | 20-08-16 | 22:43

Als de nieuwe regering een flinke ruk naar rechts maakt op immigratie- en islambeleid, valt er misschien nog iets te redden. Maar "the point of no return" zijn we al voorbij (vergeet niet: Pim zei in 2001 al dat het 5 voor 12 was).

Helemaal mee eens. Het is nu al ver over 12. Gaat Wilders ons redden?

oostermoer | 20-08-16 | 23:03

Nehemia | 20-08-16 | 22:32:
De frontale lobotomie.

LuckyGirl | 20-08-16 | 22:54

@dijkbewaker | 20-08-16 | 22:23
Ik weet nog wel wat "je best doen voor moslims" oplossingen. Maar ik denk dat Joris die niet acht kan waarderen.

Mastermattie | 20-08-16 | 22:48

@cocktailsmaak | 20-08-16 | 21:47
Dit zeg ik als PVV stemmer: De PVV zal geen absolute meerderheid (76 zetels) in de Tweede Kamer krijgen. Maar zelfs als dat wel het geval zou zijn, dan zou de Eerste Kamer nog flink dwars kunnen gaan liggen.
Kortom, het maakt eigenlijk geen hol uit wat er gestemd wordt, ook na maart zal de afbraak van het land gewoon doorgaan.
Als de nieuwe regering een flinke ruk naar rechts maakt op immigratie- en islambeleid, valt er misschien nog iets te redden. Maar "the point of no return" zijn we al voorbij (vergeet niet: Pim zei in 2001 al dat het 5 voor 12 was).

Mastermattie | 20-08-16 | 22:43

@ballenkraker | 20-08-16 | 21:42
Op volle toeren? Nee, dit is slechts warmdraaien.
Op 8 november wordt in de VS de nieuwe president gekozen. Deze uitslag zal mede bepalen naar welke stand de propagandamachine dan opgeschroefd wordt.maar zo vanaf januari zullen ze 'm flink opvoeren en het plebs richting de verkiezingen (op) te jagen.

Mastermattie | 20-08-16 | 22:39

Moslims houden van Schaap.

tipo | 20-08-16 | 22:36

@basweetutwel | 20-08-16 | 21:43
Hans Teeuwen op Lowlands? Ehm, OK?

Mastermattie | 20-08-16 | 22:35

@McMarx | 20-08-16 | 21:50
Mijn NAS met 12TB downloadt zelf via CouchPotato, SickBeard e SABnzbd, daar kom ik dan ook vaak op uit. En direct met Plex naar de Chromecast jagen, werkt prima!

Mastermattie | 20-08-16 | 22:32

Luckygirl 2224
Een dwangbuis?

Nehemia | 20-08-16 | 22:32

Nehemia | 20-08-16 | 22:16:
Socialism on meth.
Eén van de vroegste psychiatrische behandelingen zou wel eens de enige medische oplossing kunnen bieden.

LuckyGirl | 20-08-16 | 22:24

Er gaat geen dag voorbij of ik doe mijn best voor moslims. En dat doen er meer. Ook hier kom ik veel mooie reacties tegen die moslims met veel overtuiging verder willen brengen.
Keer op keer kom ik met argumenten waarom de islam en moslim zijn een heel slecht idee is. Mij gaat het om de mens achter de ideologie. De gehersenspoelde mens. Die wens ik bevrijding toe zoals er vele mensen zijn die er achter komen dat ze fout bezig zijn. Zonder islam is de wereld een heel stuk beter in elk opzicht. Dit zou voor elk mens die in de machtspositie zit om er echt iets aan te doen een eervolle opdracht moeten zijn. Ik verwacht dan ook een op dat doel gerichte documentaire te zien. Breng mensen/moslims uit hun zwarte koker van denken en doen en breng verlichting en vrijheid.

dijkbewaker | 20-08-16 | 22:23

En ondertussen slaan de nederturken de Koerden de tent uit. Is iets met blijkbaar strijdende *belangen*. Ik wordt er in ieder geval kotsziek van....

Bakerkat | 20-08-16 | 22:20

Gutmenschen zijn geestesziek. Hun prefrontale cortex werkt niet naar behoren en daarom zijn ze niet ontvankelijk voor rationele argumenten en of statistieken. Nu niet - nooit niet.

Nehemia | 20-08-16 | 22:16

Toen mijn kinderen op kamers gingen wonen wilden ze helemaal geen TV hebben?! hoe ken dat nou?

joepiedepeopie | 20-08-16 | 22:14

Radio Amateurs en Politieke Amateurs . Hallo mijnheer den Uyl , waar brengt U ons naar toe ? naar moslimland ? jaja naar moslimland ! welterusten allemaal.

alshetware | 20-08-16 | 22:13

Krijgen we nu de komende tijd via de ronkende PR-machines te horen hoe goed het met de economie gaat, en dat dat vooral door de EU en de PvdA komt. Val deaud allemaal, stelletje geboren landverraders/nep-socialisten.

ad melkert | 20-08-16 | 22:06

Mark_D_NL | 20-08-16 | 21:52

Dat is dan wel weer mooi! Geweldige perspectieven eigenlijk!

ballenkraker | 20-08-16 | 21:57

McMarx | 20-08-16 | 21:43

Heel naar dit te lezen ik ga er van uit dat u de waarheid spreekt. Ik hou van dieren. Gelukkig heb ik die ervaringen uit die tijd niet.
Geloof ook niet dat dit soort ellende toen zo algemeen was.

oostermoer | 20-08-16 | 21:57

cocktailsmaak | 20-08-16 | 21:47

Ik hoop zo dat u gelijk heeft! Je moet echter niet vergeten dat de UK meer een democratie is dan NL. Waarschijnlijk zou een NEXIT door meneer Rutte niet uitgevoerd worden. Kijk maar naar de volksstemming rond het associatie-verdrag met Oekraine. Nederlanders zijn een tandeloos volk zonder ballen. Hier verandert niets.

ballenkraker | 20-08-16 | 21:56

Deze schaap zal als eerste zijn strot doorgesneden krijgen via zijn buddies, de musselmannen!

twa14 | 20-08-16 | 21:55

@Medianix | 20-08-16 | 21:23
Dat is lief.

Rest In Privacy | 20-08-16 | 21:54

Pfff, ging té ver voor Femke Halslima.
Dan ben je wel écht te ver gegaan.

LuckyGirl | 20-08-16 | 21:53

@ballenkraker | 20-08-16 | 21:42
Niet zo negatief. Een voorbeeld. Ik laat mijzelf gratis omscholen naar Imam. Cursus wordt betaald door de lokale Diyanet Moskee. Er zijn dus zat kansen op de arbeidsmarkt in het kalifaat.

Mark_D_NL | 20-08-16 | 21:52

@Mastermattie | 20-08-16 | 21:28
Gewoon een 2000 GB externe harde schijf kopen en alles downloaden wat je de moeite waard vindt. Dan kan je 's avonds op bed heerlijk kiezen wat je 'nu' weer eens zult gaan kijken.

Rest In Privacy | 20-08-16 | 21:50

appelvink | 20-08-16 | 21:38

Helemaal waar. De geschiedenis van de VARA over de laatste pakweg 30 jaar kan inderdaad samengevat worden door de evolutie van Christen-haters naar Islam-pijpers.

Zo heb ik een nicht die Christenen helemaal niets vindt, maar homo's en lesbo's vindt ze helemaal geweldig. Islamieten vindt ze dan ook helemaal te gek! Ze staan vooraan om vluchtelingen te verwelkomen.

ballenkraker | 20-08-16 | 21:49

Kees Schaap? We weten dat moslims dol zijn op schapen... en niet alleen om te neuken

Bracula | 20-08-16 | 21:48

ballenkraker | 20-08-16 | 21:42

De toekomst valt totaal niet te voorspellen. De Brexit kwam ook totaal onverwacht, vooral als je bedenkt hoe de Britse MSM volop aan de kant van Bremain stonden. Daar komt bij dat we ook aan de vooravond staan van diverse politieke initiatieven in ons land die ook totaal willen breken met de oude politiek.

cocktailsmaak | 20-08-16 | 21:47

Als VARA-lid heb ik geen moeite met dit soort uitzendingen, mits objectief gebracht.
Mannes | 20-08-16 | 21:15
+1 voor de moed om dat op dit blog, en met deze reaguurders, te melden, meen ik echt.
Alsof je op joop.nl zegt dat niet alles de schuld is van joden.

kadoendra | 20-08-16 | 21:47

@McMarx | 20-08-16 | 21:43
een = één.

Rest In Privacy | 20-08-16 | 21:44

Met zo'n naam moet je wel een braafmens zijn.
Ik neem aan dat Schaap zijn docu niet in Syrië heeft gemaakt.
Dat past niet in de wonderlijke waanwereld van dit onnozele schaap.

Jan Dribbel | 20-08-16 | 21:43

@oostermoer | 20-08-16 | 20:43
In mijn lagere schoolklas, in de zestiger jaren, zat maar een buitenlandse jongen. Een Spaanse. Daar werd ik vriendje mee en kwam bij hem bezoek. Een groot mooi pand dat als pension fungeerde met allemaal Spaanse gastarbeider, een paar Spaanse vrouwen en wat kinderen. Dat was leuk toeven daar.
De Hindoestaans Surinaamse familie van wel 360 kinderen waar we naast woonde hield zich afzijdig. Daar kwam ik als jochie niet binnen en trouwens een van die doerakken had de staart van mijn poes afgeknipt.

Rest In Privacy | 20-08-16 | 21:43

@Mastermattie | 20-08-16 | 21:40,

Precies... en tegenovergesteld sta ik morgen frontstage op Lowlands bij Hans Teeuwen ...
Conservatief links is helegaar in de warries :))

basweetutwel | 20-08-16 | 21:43

Dat de 'publieke' propaganda-machine op volle toeren ging draaien vanaf augustus was te voorspellen. Deze misdadigers zullen ervoor zorgen dat Nederland weer massaal op D66, PvdA, VVD en CDA stemt. De PVV zal best aardig wat zetels krijgen maar het zal niet genoeg zijn om te regeren en andere partijen zullen absoluut niet met ze samen willen werken. Wen er maar aan. De islam blijft en groeit in Nederland en West Europa. De burger is onbewapend, betaalt zich blauw aan belastingen die de islam en EU faciliteren. Een burgeroorlog zou theoretisch deze ontwikkelen kunnen stoppen. Ook dit gaat niet gebeuren. We steken liever onze kop in het zand en we denken liever na over de volgende vakantie. We hebben verloren, de patient is terminaal. De kanker overwint.

ballenkraker | 20-08-16 | 21:42

@appelvink | 20-08-16 | 21:38
Vroeger... Toen Hans Teeuwen nog te zien was bij de VARA.

Mastermattie | 20-08-16 | 21:40

In de jaren 80 vorige eeuw vertolkte de omroep VARA de rol van christenhater, niets was deze omroep te dol om helemaal popie-jopie te gaan op de paus en alles wat riekte naar christelijke kerk en geloof.
Ik kon er wel om lachen.
-
Anno nu vertolkt diezelfde VARA de voortrekkersrol voor de achterlijke islam: een zeer vrouwonvriendelijke en jegens andersdenkenden/-gelovigen intolerante homohatende ideologie.
Diezelfde VARA promoot daarmee vrouwenonderdrukking, uithuwelijking, kindbruidjes, vrouwenbesnijdenis, homohaat en shariawetgeving waaronder eerwraak, steniging en doodstraf voor afvalligen en niet-moslims...
De propaganda-omroep van de PvdA, betaald met uw en mijn belastinggeld, werkt willens en wetens mee aan de ondergang van onze vrije westerse cultuur en leefwijze.
Ik kan er wel om janken.
-
De PvdArabieren is inmiddels zo vergeven van buitenlandse islamitische infiltranten dat er geen sprake meer is van een 'Nederlandse' politieke 'arbeiders'partij.
De autochtonen binnen die partij kennen goed de door henzelf aangelegde weg naar de grote subsidiepotten, en vreten vrolijk mee. Salonsocialisten!

appelvink | 20-08-16 | 21:38

@lingo star | 20-08-16 | 20:25
Nee, dat is Michael Schaap (die er uitziet als een baard getrimde moslim in pak).

Rest In Privacy | 20-08-16 | 21:34

@OudeNederlander | 20-08-16 | 20:13
Geef gewoon toe aan die drang. Probleem opgelost en met een bevrijde geest verder.

Rest In Privacy | 20-08-16 | 21:31

@McMarx | 20-08-16 | 21:26
Ja, 's avonds op bed, bij gebrek aan beter.

Mastermattie | 20-08-16 | 21:28

@Mastermattie | 20-08-16 | 20:03
En je blijft het steeds maar proberen?

Rest In Privacy | 20-08-16 | 21:26

Je kunt natuurlijk ook gewoon niet kijken; minder Varakijkerts = minder PvdA. En kijkcijfers doen ertoe!

Turambar | 20-08-16 | 21:24

basweetutwel | 20-08-16 | 21:20

Ik ben alleen lid van mijn liefie en die vindt het lidmaatschap best wel prettig, al een jaar of 25.

Medianix | 20-08-16 | 21:23

@necrosis | 20-08-16 | 19:49
*'Uitzending gemist' onder de neus wrijven doet*

Rest In Privacy | 20-08-16 | 21:23

@Graaf van Egmont | 20-08-16 | 21:07
Eerlijk is eerlijk, als die app begin volgend jaar nog steeds zo intensief gebruikt wordt, zou de PVV met een paar simpele in-app advertenties zo maar eens een zooi kiezers kunnen lokken.
Of wat Pokéstops / lures op de stembureaus plempen.

Mastermattie | 20-08-16 | 21:23

@Homo homini lupus | 20-08-16 | 21:01
Als is de media nog zo snel *kuch*, internet achterhaalt 'r wel.

Mastermattie | 20-08-16 | 21:21

Veel kijkplezier!? Wel ja, doe maar lekker sarcastisch.

Rest In Privacy | 20-08-16 | 21:20

@Mannes | 20-08-16 | 21:15,

VARA-lid?

Vraag me oprecht af waarom iemand lid zou zijn van een rijkskomroep waarvoor je toch al moet betalen via belasting. En dan VARA... U weet dat u multimiljonair Paul de Leeuw dan nog rijker maakt?

basweetutwel | 20-08-16 | 21:20

@Steinway | 20-08-16 | 21:04
Allemaal schijnveiligheid. Iedere stad heeft op zaterdag wel een grote markt. Er hoeft maar één gek te zijn om flink wat slachtoffers te maken (met mooi weer ook nog eens bij de terrassen). De AIVD denkt misschien overal te zijn, de politie is dat iig niet.

Mastermattie | 20-08-16 | 21:19

Steinway | 20-08-16 | 21:04
Het kan wel maar dan moet die vlassige sik eraf dan val je minder op.
Het nadeel is dan wel dat je die maagden wel op je buik kunt schrijven want dat pikt mo niet,

botbot | 20-08-16 | 21:18

Het wordt dus dinsdag 1 november om 22.55 uur uitgezonden op NPO 2 in het kader van de Baardmannetjes. De kans op hoge kijkcijfers is dus gering. Het duurt nog even en bovendien moet je eerst de uitzending zien om commentaar te kunnen geven. Als VARA-lid heb ik geen moeite met dit soort uitzendingen, mits objectief gebracht.

Mannes | 20-08-16 | 21:15

Zou meneer Schaap zich niet rot schamen met de kennis van nu, voor wat hij indertijd, met inbegrip van het "Der Ewige Jude" fragment, in elkaar geflanst heeft.
Ik citeer: "Terwijl Nederland op geen enkele aantoonbare wijze bedreigd wordt door de islam"

Roadblock | 20-08-16 | 21:13

Links was ik ook. Maar dan ook ECHT links. Communistische partij. Nooit lid geworden overigens.
Ik kan geen sociaal onrecht verdragen en ben tot op heden anti kapitalist. Toch steun ik Wilders en Trump.

Omdat modern links, Europa wil vernietigen. Alternatieven aan linkse kant, die mij zouden kunnen aanspreken zie ik niet. Modern links , die de oorspronkelijke bevolking wil uitruilen. De eigen mensen in de steek heeft gelaten, genocide pleegt op onze cultuur! Die de islam omarmt. Het zijn verraders ik zou nog meer kunnen schrijven, maar ik vind het hier veel te leuk en wil niet weggejorist en opgerot worden.

oostermoer | 20-08-16 | 21:12

@Graaf van Egmont | 20-08-16 | 21:07
Dat Pokemon gedoe is idd voer voor psychologen.

Uw Verzekeringsadvis | 20-08-16 | 21:10

swapper | 20-08-16 | 21:05

De PVDA (sociaal democratie) is destijds enkel en alleen opgericht om de communisten (CPN, die naast de gereformeerden het meeste verzet tegen de codwins boden) te bestrijden. Na 1989, de val van de muur, is de sociaal democratie eindelijk de wasse neus geworden die het eigenlijk allang was.

Medianix | 20-08-16 | 21:09

Jullie hoeven niet bang te zijn. Zolang één of ander kutbedrijf nog hele volksmassa's op zoek kan laten gaan naar Pokemons, zit het met die propaganda wel goed. Er gaat dus niet zoveel veranderen in maart.

Graaf van Egmont | 20-08-16 | 21:07

Sommige zaken kunnen er bij mij nog steeds niet in.
De PvdA was voor emancipatie van homo's, vrouwen en arbeiders.
De PvdA was voor de seculiere maatschappij en tegen religie.
De PvdA was de veilige haven voor joodse mensen.

De PvdA is met het binnenhalen van de Islamitische kiezers volkomen van haar eigen pad af.
De homo's hebben echt problemen door de islam De vrouwen hebben problemen door de islam. De arbeiders zijn hun oude wijken uitgeperst door de moslims.
Erger, de PvdA sanctioneert de religie die ze zelf in de vorm van de kerk heeft bestreden.
Een veilige haven voor joden is de PvdA al jaren niet meer.

ristretto | 20-08-16 | 21:06

Mijn moeder, god hebbe haar ziel, was een echte vara socialist. Ze sprak fluisterend over die communist die haar ooit had geholpen. Niemand mocht dat weten, het was tenslotte een communist.
En stemmen op de pvda, kijken naar sonja, spijkerman en al die andere tv malloten er tussenin en naderhand. Maar ook luisteren naar de anti-rascisten -fascisten en janmaat bashers.
Heb mij steeds afgevraagd hoe het mogelijk was dat iemand zijn hele leven zich liet sturen door leugens.
Ik voel mij een socialist en zal Wilders stemmen. De vara, pvda en consorten mogen verdwijnen, afbranden. Maar jammer dat ik de naam van mijn moeders communist vergeten ben. Ik wil hem nu nog bedanken voor wat hij voor haar gedaan heeft.

swapper | 20-08-16 | 21:05

@Homo homini lupus | 20-08-16 | 21:01,

Zo herkenbaar.

En dan links dat zich progressief noemt haha!
Het erge is dat ze er nog oprecht in geloven ook ;)

basweetutwel | 20-08-16 | 21:05

Moslims hebben het ook moeilijk. Met al die beveiliging overal is het knap lastig om nog ergens een aanslag met een noemenswaardig aantal slachtoffers te plegen.
En Nice overtreffen is ook niet makkelijk. Komt dat ook in de documentaire?

Steinway | 20-08-16 | 21:04

@ Medianix

Gesubidieerde is wel een mooi woord man, gefeliciteerd met je gesubsidieerde subidie.

Medianix | 20-08-16 | 21:01

@oostermoer | 20-08-16 | 20:43,

Precies zoals ik het ervoer.

Pas later kwam de ellende. De Turkse immigranten met snorrr in de Afrikaanderwijk mochten hun gezin laten overkomen.

Opeens gingen de mannen niet meer naar de hoeren maar vrouw met koters kwamen en ze kregen in ruil voor het bordeel moskeeën gefinancierd door Turkije en bejubeld door progressief links.

basweetutwel | 20-08-16 | 21:01

Mijn vader was echt ROOD. Hij stemde principieel PvdA, was lid van de Vara en wij mochten thuis niet naar de TROS kijken (want Telegraaf, want fout in de oorlog). Ook maakte hij zich sterk voor gelijke rechten voor man en vrouw, abortus, vrijlating van de 3 van Breda, tegen "onderdrukking van de arbeider" en wij moesten vooral doorleren om aan de armoede te ontkomen. Deze basis van "gestaalde kaders" is verdwenen (overleden, dan wel doelstelling bij het electoraat is bereikt), zowel bij de PvdA als bij de Vara. Met dit verleden in mijn achterhoofd realiseer ik temeer hoe zeer deze documentaire deel uitmaakt van een politiek ideologisch achterhoedegevecht. Game Over voor Oud Links.

Homo homini lupus | 20-08-16 | 21:01

Kees Schaap is een lelijke man, hij maakt propaganda.In de middeleeuwen zouden ze Kees vierendelen.

succesvol | 20-08-16 | 21:00

Hartgrond | 20-08-16 | 20:52

Ik kijk ook bijna geen tv meer, ongeveer 1 uur per maand als er al iets is. Ik heb zelf gewerkt voor de tv-industrie maar dan aan de facilitaire kant, dus camera, licht en wat regie. Wij hadden altijd lol om die zogenaamde redacteuren en producenten, vooral van de VPRO, dat was toen al gesubidieerde armoede.

Medianix | 20-08-16 | 20:57

deze schaap moet geschoren worden, en in zijn geval in pek en veren.
is vast niet de eerste en zeker niet het laatste schaap dat door een moslim genomen word.
van schaapjes krijg je (IS)lam.

umeli | 20-08-16 | 20:54

Ik kijk nooit meer tv en het is een rare gewaarwording voor mij, iemand tv te zien kijken. Het is een pixel gebeurtenis, waar nog nooit iemand van opgeknapt is. De VPRO kon zich altijd zo lekker warmen aan het 'vak' zelf, maar oh .........

Hartgrond | 20-08-16 | 20:52

Pfff, zit even voetbal te kijken bij Fox.
Peturr R aan tafel in de rust bij Ajax - Willem II.
Die Vara adepten infiltreren werkelijk overal.

Jackanders | 20-08-16 | 20:52

Ik kijk alleen nog maar Discovery of National Geographic. Lekker al die herhalingen, kun je nagaan tot wat voor niveau de nederlandse televisie is gedaald als zelfs ik graag naar herhalingen en reclames kijk.

Nat is Vochtig | 20-08-16 | 20:50

En Schaap vind ik een zak.

Rest In Privacy | 20-08-16 | 20:47

Gewoon een staaltje links activisme en Kees Schaap vindt dat heel gewoon en legitiem om te doen. Alle middelen zijn geoorloofd om het "heilige" doel te bereiken.

ristretto | 20-08-16 | 20:46

Ik heb netflix.

rhov-ion | 20-08-16 | 20:46

Dat zo iemand überhaupt nog wordt toegestaan een documentaire te maken. Zo iemand kun je toch niet meer vertrouwen.

zwarte_weduwe | 20-08-16 | 20:46

@smdyasc | 20-08-16 | 20:34
Het geheul met mohammedaanse antisemieten is bij PvdA en Vara inderdaad heel erg.

Lewis Lewinsky | 20-08-16 | 20:45

basweetutwel | 20-08-16 | 20:30

In de jaren 60 en 70 (mijn schooltijd) had ik van allerlei culturen en kleuren in de klas. Nooit een probleem geweest.
We dachten daar niet eens aan! Welke kleur iemand had speelde helemaal geen rol. Het karakter telde. En zo hoort het ook!

oostermoer | 20-08-16 | 20:43

O die moslims hebben het zo moeilijk bij ons ook,er werkt er geen één gaan maanden op vakantie naar het vaderland en pa tussen door nog een paar keer om de financiën te regelen van de inkomsten die hier verzwegen worden,ze rijden ook allemaal een dikke auto
besodemieteren het UWV met geveinsde ziektes en aangezien deze net zo laf en bang zijn als de politiek en dus geen stappen ondernemen vieren de moslims vrolijk hun feestje verder.

janmetdepet | 20-08-16 | 20:43

Ik ben verder best blij met NPO; heerlijk gevoel om net voor een NOS journaal, DWDD of Pauw op de uitknop te drukken en wat nuttigs te gaan doen; onbetaalbaar. Xenofoob afwassen, racistisch tukkie bouwen, islamofoob even een boekkie lezen of extreem-rechts met je linkerhand in je neus peuteren. Ik schaf dat dan met veel genoegen! Die kop van die Pauw als ie er achter komt dat ie tegen een uitstaand tv beeld lopt te liegebeesten. Nou: zuur hoor, heel zuur. Staat hem goed!

verbanden | 20-08-16 | 20:39

sorry peoples, WT

RickTheDick | 20-08-16 | 20:38

Het wordt zo langzamerhand echt een probleem met die MSM en met name de publieke omroep. Het geval is namelijk dat wij hier belasting voor betalen en zij gewoon, vanuit een vroeger nu niet meer bestaand zuilensyteem, het volk belazeren, en het volk betaalt hen.

Het zijn staatspropagandamachines geworden om de elite te koesteren omdat zij die mediakutwet hebben bedacht. Ik ben een groot voorstander van het wederom invoeren van kijk-en-luister-geld van weleer want dan kan je de tv en radio de deur uit gooien en hebben zij minder inkomsten om de moderne DDR in stand te houden.

Medianix | 20-08-16 | 20:38

Als het nooit van twee kanten komt hoeft het van mij ook niet. Moeite doen.

Rest In Privacy | 20-08-16 | 20:36

Darwin had een bro,.. negervriend, was tegen slavernij, schrok zich als backpackende hipster wel het apenzuur van vuurlanders want die vond hij debiel. Net als religie.
Hij is een oerreaguurder. Alleen trouwt een reaguurder in onze cultuur meestal niet meer met familie. We zijn daarin met zijn allen meer bioloog dan Darwin.

RickTheDick | 20-08-16 | 20:36

@Lewis Lewinsky | 20-08-16 | 20:27
Het trieste is dat driekwart van de PvdA-leden, ideologisch anti-semiet, hem nog gelijk zal geven ook en dat percentage is misschien nog onderschat.

smdyasc | 20-08-16 | 20:34

Whahaha wat een verschrikkelijk goeie grap. Ligt je partij in de tyfus, komt er een of andere brood-joker op het lumineuze idee om een documentaire te maken over een schamele 7% van het electoraat. Prettige wedstrijd lutsers.

netniet | 20-08-16 | 20:31

Wat is er tegen jullie gezegd om daar niet iets te gaan horen over de nieuwe GS partij .... vragen, vragen.

NLvoorwat | 20-08-16 | 20:31

Zappen dus.

drs. P | 20-08-16 | 20:31

Dat van die multiculti hè... Dat had ik vroeger ook op school.

Hindoestanen, Surinamers, een Spanjaard en zelfs een Turk. Ging toen allemaal best goed in de jaren 80.

Tot sommigen opeens islam in de kopf kregen, toen ging het niet meer en daar hebben we nu nog last van.

Doet me denken aan mijn verkansie dit jaar in het nationalistische Colombia. Daar heb je Indianen, blanken, negers en nog wat, maar gelukkig voor de Colombianen weinig islam. Mooi land en geweldig leuke mensen. Als het financieel meezit op mijn oude dag hoef ik niet meer na te denken over waar ik heen ga.

Sterph maar lekker islam, maar niet met mijn geld!

basweetutwel | 20-08-16 | 20:30

GeenStijl zou eens een keer de hele publieke omroep moeten doorlichten of het meer 'links' of 'rechts' is.
Aristotalloss | 20-08-16 | 20:01

Politieke gemotiveerde omroepen horen sowieso niet op de Staats TV thuis even als godsdienst gerelateerde omroepen. En dat is precies de reden waarom de overbodige publieke omroep nog steeds bestaat en bijna 1 miljard per jaar aan publieksgeld binnen harkt (naast de reclame inkomsten). Dat terwijl er dozijnen andere commerciële kanalen die al lang en breed de NPO programmering kan en grotendeels al heeft vervangen. De NPO bestaat om subversieve redenen om het volk in slaap te houden met selectieve inhoud inhoud wat gewenst is door gevestigde politieke macht en als instrument dat dient voor politieke damage control als er een 'incident' is. Natuurlijk niet direct, maar de politiek houdt wel degelijk bewust de NPO (met 3 kanalen+extra politieke kanalen) in stand met dit soort achterliggende redenen. Er is geen rationele uitleg te geven voor het feit dat de NPO met dat budget en aantal kanalen nog steeds bestaat in de tijd met al die commerciële kanalen en het internet.

XaleX_2 | 20-08-16 | 20:29

Uit de Joop-alert: -Terwijl Nederland aantoonbaar op geen enkele wijze wordt bedreigd door de islam-.
...
Nou, inmiddels is er er heel wat veranderd en zijn we volgens Rutte is oorlog met IS en de meeste Turken hier steunen hun fascistische dictator.

Piet Karbiet | 20-08-16 | 20:29

Ze kunnen 100 documentaires maken over zielige moslims, ze kunnen 100 zielige foto's van nog zieligere kinderen laten zien, ze kunnen Geert Wilders demoniseren, ze kunnen mij voor racist uitmaken, ze kunnen alles doen maar ik stem toch PVV.
Ik wil uit de EU (ook als dat geld kost) en ik wil dat geen enkele moslim meer binnenkomt. Ik wil dat de moslims die er al zijn, worden aangemoedigd om in hun zo geliefde cultuur te gaan wonen. Ik gun het de Turken ook dat ze lekker in het eigen thuisland elkaar de hersens inslaan. Niet hier.

catomar | 20-08-16 | 20:27

@the Jackdawn | 20-08-16 | 20:25
Kssjt. Antisemiet.

Lewis Lewinsky | 20-08-16 | 20:27

Ik heb een 20 euro chinees streamertje; kodi.tv erop; npo app met nl1,2 en 3 er niet op gezet! Je kunt de hele wereld zien zonder gelieg, zonder DWDD, zonder Pauw en Peter R, Sanne Hazelip en de Vara kennen ze nergens anders. Heeft die Muiswinkel overigens nog steeds kanker in zn lul?

verbanden | 20-08-16 | 20:27

Natuurlijk hebben moslims het moeilijk. Het merendeel heeft laag betaald banen of een uitkering, dus zitten aan de onderkant van de samenleving. Dan heb je het altijd moeilijk lijkt mij.

Heeft op zich niets met het islamitische geloof te maken. Het heeft meer te maken met weinig stimulansen om kansen te pakken die er zijn. Moslims die wel goed geïntegreerd zijn slagen namelijk wel in onze samenleving.

jezusisonzin | 20-08-16 | 20:26

Kees Schaap is dat niet de hokjesman ? Dat vond ik best een leuk en leerzaam programma. Een programma met moslims die een handreiking doen naar de Nederlandse samenleving, zien we niet zo vaak, zo goed zijn ware het niet dat het in een VARA Joop sausje wordt gegoten van elitair dedain jegens het volk die men allang niet meer vertegenwoordigt en in deugborstklopperij ontaardt.

lingo star | 20-08-16 | 20:25

De PvdA heeft als partij van invloedrijke joden geen plaats in Nederland dus wordt het tijd dat de partij uit Nederland verdwijnt.

the Jackdawn | 20-08-16 | 20:25

Mo het varken | 20-08-16 | 20:18
https://nl.wikipedia.org/wiki/Amin_al-Hoesseini#Relaties_met_Duitsland

Mastermattie | 20-08-16 | 20:21

Het gaat over hoe moeilijk moslims het hebben terwijl de rode loper echt uitgerold is. Het moet meer meer meer. Schaap. Pffft.

ristretto | 20-08-16 | 20:20

Moslims kunnen allemaal de islam krijgen, oh nee wacht dat hebben ze al.

Als ze dat nu een beetje loslieten en meededen met de samenleving dan zou die zeker voor hunnie een stuk aangenamer zijn.

Echt hoor.

basweetutwel | 20-08-16 | 20:20

De NSB had ook een eigen propaganda zender, de PvdA ook.
De NSB hield wel van vreemd volk over de vloer, de PvdA ook.
De NSB wilde ook een groot Europees rijk, de PvdA ook.
De NSB hield wel van liederen zingen in groepsverband, de PvdA ook.
Enz, enz, enz.

Mo het varken | 20-08-16 | 20:18

@OudeNederlander | 20-08-16 | 20:13
Complimenten dat u het nog zolang heeft weten uit te houden.

smdyasc | 20-08-16 | 20:17

Zinnige dingen worden weer geschreven vanavond. Hopelijk bereiken deze berichten ook de onnozelen.
(Die daar ook niets aan kunnen doen dat ze onnozel zijn, ze moeten alleen nog even wakker geschud worden).

oostermoer | 20-08-16 | 20:14

Om dat Schaap een lesje journalistieke ethiek bij te brengen zijn nodig een oude keukenstoel, een stuk touw, een blinddoek, en een zweep. Grapje. Maar wel kan hij zich troosten met de gedachte dat hem, net als alle andere DeugSchapen in europa, binnenkort op halal-manier onverdoofd de strot zal worden doorgesneden. Immers, gedeelde smart is halve smart.

isitsoornot | 20-08-16 | 20:14

Ik kan niet meer kijken naar de NPO. Na 5 minuten krijg ik overal jeuk en een onbeheersbare drang om iets door het tv scherm te gooien.

OudeNederlander | 20-08-16 | 20:13

Wat ik me dan in alle oprechtheid afvraag:
Waarom is een door Nederlandse belastingbetalers gefinancierd omroep zo geinteresseerd in een buitenlandse mogendheid waar we misschien goede handelsrelaties mee hebben en ook diplomatiek door een deur kunnen, maar verder niet zo geweldig veel mee gemeen hebben.
Zijn de onderwerpen op? Ja dus.
Met andere woorden: Het is pure armoede dat ze keer op keer berichten over een verkiezingsstrijd die mij echt aan me reet zal roesten en waar we nagenoeg geen enkel effect van gaan merken.
Daarentegen word er geen diepgravend onderzoek gedaan naar de problemen die er spelen in Polen, is schijnbaar een reportage per maand over serieuze problematiek in Duitsland het maximaal haalbare en is het uitpluizen van hoe serieus de problematiek in de shariawijken in België en Nederland te riskant. Zeg maar de echte problemen.
Ook het in kaart brengen waar het mis gaat in het Europese Unieproject en daar veelvuldig over berichten, want zonder enige twijfel kan je daar als je even gaat graven scoop na scoop na scoop scoren, maar dat is moeilijker en is minder leuk vakantiereisje.

Helder Groentje | 20-08-16 | 20:12

Ik doe heel veel moeite voor moslims. Ondanks hun getreiter heb ik er nog nooit eentje met een vinger aangeraakt. Het helpt dat er met onze eigen Marokkaanse buren niets mis is, dat wel.

Guido | 20-08-16 | 20:12

*Ik doe nooit moeite voor moslims*
*Drie weesgegroetjes en een onzevader, mijn zoon*

Lewis Lewinsky | 20-08-16 | 20:12

Ik moet in mijn buurt wel verdomd veel moeite te doen om die lappen en jurken te vermijden. Dat dan weer wel.

Piet Karbiet | 20-08-16 | 20:12

-weggejorist-

Dattis-Natoer | 20-08-16 | 20:10

@Aristotalloss | 20-08-16 | 20:01 De programmering van 1, 2 en 3 wordt bepaald door een zogenaamde 'netmanager'. Netmanager wordt je alleen door diep te buigen voor de PvdA. Een omroep die een programma wil laten uitzenden dat niet aan de wensen van de netmanager voldoet, krijgt dat programma never nooit op de treurbuis.

Guido | 20-08-16 | 20:09

sterf, npo

Bert Konterman | 20-08-16 | 20:08

@Mastermattie | 20-08-16 | 20:05
LOL

Lewis Lewinsky | 20-08-16 | 20:08

Aristotalloss | 20-08-16 | 20:01
Ooit wel eens gehoord van die omroep genaamd Powned? Die hadden ooit dat nobele streven. Inmiddels verzopen in het "NPO" moeras. En nu zelfs door haar moeder (GS) verstoten.

Mastermattie | 20-08-16 | 20:08

Ik doe dagelijks mijn stinkende best om niks aan moeite te doen voor moslims.

Piet Karbiet | 20-08-16 | 20:08

Het Nederlandse volk is nog te dom om alleen te poepen.
Ze zullen, net als een half jaar geleden op de grootste cabaretier,(l*l), stemmen.
Dus we kunnen nog heel wat cabareteske capriolen van die niksnutten verwachten.
En degene die ons het hardste aan het lachen maakt die wint.
Om daarna het volk, zoals vanouds, te belazeren en te bedriegen.
Da`s politiek, en we doorzien het niet.

Dostranamus | 20-08-16 | 20:06

De geest is uit de fles,en gaat bij mij niet meer terug.

Lasmeister | 20-08-16 | 20:06

Lewis Lewinsky | 20-08-16 | 20:01
Same, same... Het resulteert beide in een zwarte zak aan de straat.

Mastermattie | 20-08-16 | 20:05

Wat was het leven fijn zonder een eeuwig klagende soort die we toch op alle vlakken tevreden probeerde te stellen. Maar het was nooit goed. Langzamerhand kom je als goedwillende dan aan bij de situatie dat je grens is bereikt. Dan gaat er toch anders gedacht en gedaan worden. In die contreien bevinden we ons reeds.

tejootje | 20-08-16 | 20:05

Krijgen we weer een paar maanden dat er op de staatsomroep alleen nog maar gesproken gaat worden over "het eerlijke verhaal" en over hoe iedereen er op vooruit gaat. Vooral de ouderen die alleen maar naar 2Nwderland 1, 2 en 3 kijken zijn hier gevoelig voor

Osdorpertje | 20-08-16 | 20:05

W_F | 20-08-16 | 19:59
Hier nog wel TV maar begin bij 4 met zappen, om vervogens zo'n 25 kanalen verder te realiseren dat er wederom niets anderz te zien is dan reclames of talentenjachten en uiteindwlijk m'n NAS of Netflix af te struinen naar een goede film of serie.

Mastermattie | 20-08-16 | 20:03

GeenStijl zou eens een keer de hele publieke omroep moeten doorlichten of het meer 'links' of 'rechts' is. Want volgens mij is links heel erg oververtegenwoordigd: niet alleen VARA, VPRO maar ook NTR, NOS zijn ontegenzeggelijk links. En AVRO en TROS laten ook al jarenlang niet meer een echt rechts geluid horen maar zijn helemaal ge-'humaniseerd' (= verpest door misplaatst en achterhaald 'humanistisch denken'). Idem dito de 'christelijke' omroepen: helemaal week gemaakt door politiek correcte zendermanagers. Waar is die stem tégen de islam die de christelijke wereld overal zwaar onderdrukt en decimeert!?!

Aristotalloss | 20-08-16 | 20:01

Levensgevaarlijke club mensen die het louter op basis van verkiezingen uit het verleden nog voor het zeggen hebben. Er gaat tot half 2017 nog zoveel onomkeerbaar vernield worden...

metzonderzijwieltjes | 20-08-16 | 20:01

*Heb je vandaag nog moeite gedaan voor moslims?*
*Nee, niet aan toe gekomen. Wel het vuilnis buitengezet*

Lewis Lewinsky | 20-08-16 | 20:01

Joris mijn commentaar van 19.54 weg a.u.b. Ik heb de tekst wat leesbaarder gemaakt. Excuses voor het ongemak.

Ha ha ha.. De TV als wapen van en voor de linkse kerk.

Ik geloof er niet meer in.

Ik denk (ik wil dat woord "denk" eigenlijk niet meer schrijven). Nee; @Oostermoer, dat nemen ze me niet af ..
Begin opnieuw;

Ik denk dus , dat de meesten de tv af zullen gaan zetten. Ga dan liever op Geenstijl reageren of naar een live uitzending op Youtube van Trump kijken (kan ik iedereen aanraden). Ik heb al veel toespraken van hem gezien, de man straalt positieve energie uit.
Hij bindt en bouwt bruggen. Is geen rascist en is voor de gewone man. Heeft een hekel aan Wallstreet en CNN. Is niet politiek correct, heeft geen belangen, maar zegt hele zinnige dingen, soms denk ik wel eens, dat hij zich hier heel goed zou thuis voelen op deze site.

Hilversum is out. Weg met die VARA en al die andere 20 ste eeuwers. De hippietijd is nu echt voorbij. Je zal altijd een harde kern van malloten overhouden, maar daar ontkom je niet aan.

oostermoer | 20-08-16 | 20:00

Laat die documentaire ook een lieve Turkse moslim zien die de ruiten ingooit bij een Gülen-aanhanger? Of een schattige moslim die zijn vrouw mishandelt? Of een hartstikke aardige moslim die een vrouwenbesnijdenis uitvoert? Of? Of? Ik kan zo nog uren doorgaan...

MAD1950 | 20-08-16 | 20:00

Als ik een TV zou hebben zou ik nooit aan reaguuren toekomen. Ook te lui om een Vara-stream te zoeken.

W_F | 20-08-16 | 19:59

NLvoorwat | 20-08-16 | 19:54
Ach is Erdo in uw ogen nu in eens een wijsgeer geworden omdat u het zo voortreffelijk uitkomt?

botbot | 20-08-16 | 19:59

Nu we het toch over de islamofacisten van de VARA hebben, als erkend Joop-watcher mag ik u verblijden met de onderwerpen van twee onlangs verschenen topics: 1. Zionisme staat gelijk aan racisme en 2. Marokkaanse jongens kunnen er niets aan doen dat ze in de criminaliteit belanden want dat is de schuld van minister Schippers omdat deze jongens niet voldoende toegang tot onze gezondheidszorg hebben. Sterph VARA, sterph!

eerstneukendanpraten | 20-08-16 | 19:59

Ze doen veel vrijwilligerswerk die moslims, lees ik in het persbericht. Ja, voor hun moskeet. Pleurt op. Bij de voetbalclub alhier steekt 90% geen pot uit.

Piet Karbiet | 20-08-16 | 19:59

Wat is dat voor geheimtaal van de VARA? *Moeite doen voor moslims*. Geen idee wat ermee bedoeld is.
*haas rent over de groene weide terugseinen doet*

Lewis Lewinsky | 20-08-16 | 19:59

Erdogan verkondigde onder de indruk te zijn voor wat betreft de verstrengeling van belangen omtrent het landsbestuur hier. "Een voorbeeld binnen de democratie."

NLvoorwat | 20-08-16 | 19:54

Ha ha ha.. De TV als wapen van en voor de linkse kerk.

Ik geloof er niet meer in.

Ik denk (ik wil dat woord "denk" eigenlijk niet meer schrijven). Nee; @Oostermoer, dat nemen ze me niet af ..
Begin opnieuw;

Ik denk dus , dat de meesten de tv af zullen gaan zetten. Ga dan liever op Geenstijl reageren of naar een live uitzending op Youtube van Trump kijken (kan ik iedereen aanraden). Ik heb al veel toespraken van hem gezien, de man straalt positieve energie uit.
Hij bindt en bouwt bruggen. Is geen rascist en is voor de gewone man. Heeft een hekel aan Wallstreet en CNN. Is niet politiek correct, heeft geen belangen, maar zegt hele zinnige dingen, soms denk ik wel eens, dat zich hier heel goed zou thuis voelen op deze site.

Hilversum is out. Weg met die VARA en al andere 20 ste eeuwers. De hippietijd is nu echt voorbij. Je zal altijd een harde kern malloten overhouden, maar daar ontkom je niet aan.

oostermoer | 20-08-16 | 19:54

Als men naar dat soort programma's kijkt kan men een oordeel vellen.
Kijkt men niet dan kan iemand redelijkerwijs geen commentaar leveren en moet men afgaan op een mening van een ander, dat is niet slim maar dat gebeurt hier maar al te vaak.

botbot | 20-08-16 | 19:53

Binnenkort maar eens mijn klantenkring moslimvrij maken.

Mr_Pikibelly | 20-08-16 | 19:53

OT (met excuses) zitten we potverdikke weer brons te verspelen omdat een of andere Paap zonodig Yoeri op zijn nummer wilde zetten. Heel teamNL onzeker gemaakt! Dumpen die chef d'equipe!

Einde van de Domheid | 20-08-16 | 19:51

Kan dat mediapark niet geqoon tot minimaal half maart op zwart (laat Syl het maar niet horen).
Permanent de stekker eruit is ook prima, scheelt weer een hoop rioolbelasting.

Mastermattie | 20-08-16 | 19:51

De Here behoede ons voor types als Trump of Wilders. Maar meer nog voor organisaties als de Vara, die pogingen doen om aan de mensheid hun gezonde volksgeweten op te dringen. Mensen zijn zelfstandig in staat om hun mening te vormen. Daar is geen omroep of politieke partij voor nodig.

hatari | 20-08-16 | 19:51

Kees heeft goed moeten zoeken. Of gaat deze documantaire over die kennis van Rutte?

Smart-dumbass | 20-08-16 | 19:50

Ik trap er echt niet in.
Van de 5 Mohammedanen die ik gekend heb,met alle 5 ruzie gehad,want mijn schuld dat ik ze niet begreep.
Van de Vara ben ik al jaren genezen.

Voelmenietlekker | 20-08-16 | 19:49

Ik kannie kijken wegens geen abo, geen tv en geen geld.

necrosis | 20-08-16 | 19:49

Oei GS,

bijna hadden jullie mij te pakken om naar de progandische TV programma's te kijken.... jammmer joh, niet gelukt.

Voor alle andere publieke omroep kijkers, uhm: "veel kijk plezier".

Ron6019 | 20-08-16 | 19:47

nerugaer | 20-08-16 | 19:39
Ik hoop met u mee.
Trump in de VS kan nog wel maar ik moet nog meemaken dat Geert maart ook overleeft.

Mastermattie | 20-08-16 | 19:47

Maar Kees weet toch wat moslims met schapen doen, op balkonnetjes?

Synecdoche | 20-08-16 | 19:43

Pot verwijt de ketel.

dutchdj | 20-08-16 | 19:41

Het volk zal kiezen voor Wilders, wat de rode islamofascisten van de VARA en de PvdA er ook tegenaan gaan gooien.

smdyasc | 20-08-16 | 19:41

Vara : als 18 jarige mocht ik meedoen aan een radioprogramma. Eerste klas treinkaartje, betaald door door, u raadt het al.
Arbeiders zag je niet in de 1e klas. Sindsdien weet ik genoeg.

Sinister-President | 20-08-16 | 19:41

Docu over moslims. Dus "profeet van de angst" wordt nu "Profeet van de dood aan ongelovigen"?
Of zie ik het nu te zwart-wit? Ja, daar gaat deze docu mij vanaf helpen: zij zijn liev. Allez dan, een enkeling zeer zeker, hoeveel procent echter niet? Vragen, vragen.

LaatmaarLu? | 20-08-16 | 19:39

Hoe heerlijk zal het zijn als straks Wilders in NL en Trump in de VS het geweldig gaan doen. Het wordt genieten. Oh en dan nog die aankomende Nexit.. geweldig!

nerugaer | 20-08-16 | 19:39

Geef me eens één goede reden waarom ik moeite zou moeten doen voor moslims.

knutsel | 20-08-16 | 19:37

Moslims zijn gewoon kut, allemaal!

eerstneukendanpraten | 20-08-16 | 19:37

Allemaal eenzijdige berichtgeving.
Ook NieuwsUur kondigt de zoveeelste Trump-bash aan, zie deze tweet (gelukkig geven de reacties daarop nog wat hoop) https://twitter.com/eelcobvr/status/767031689533153280

Mastermattie | 20-08-16 | 19:33

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken