Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nummer 19. Weer autobrand in Ede

Goedemorgen. Daar zijn we weer met het zondagsoverzicht van de vele autobranden die ons land teisteren. In het beruchte autobrandenparadijs Ede was het voor de 19de keer raak en elders in het land gingen ook weer zuurverdiende karretjes in vlammen op. In Amsterdam-Noord, dat gisteren Nummer 47 voor de kiezen kreeg, zijn de auto's kennelijk op, en is men maar aan de scholen begonnen. Dit topic wordt nog aangevuld met actuele meldingen uit de Autobrand-0-Meter. Burgerwachten. Gaan nog eens heel groot worden.

Reaguursels

Inloggen

En waar is Rutte, als je hem nodig hebt?

oliebolletje123 | 19-06-16 | 21:27

-weggejorist-

franck7020 | 19-06-16 | 19:35

-weggejorist-

franck7020 | 19-06-16 | 19:35

Militairen in burger+vrijwilligers laten surveilleren in Ede=probleem opgelost. Oh wacht we moeten deescaleren.

Niek1582 | 19-06-16 | 17:21

Ze kunnen het niet verdragen dat veel mensen door beginnen krijgen wat ze aan het doen zijn hier. En ook steeds vaker zeggen mensen wat ze denken. Mensen komen ook meer voor zichzelf op als een tijdje terug. Want ze krijgen woede in zich, wat logisch is. Je loopt wel risico maar anders moet je maar accepteren dat je voor altijd getreiterd wordt. Wie wil dat nou? En dit besef dringt langzaam door. Dit alles gaat tegen het zere been want een tijd terug waren mensen schapen die alles pikten wat het tuig deed. Omdat ze rekenden op hun overheid. Nog even en mensen gaan terug slaan , ik weet het zeker. Autobranden en andere soorten terreur zijn manieren om de angst onder mensen te houden ,zodat ze dominant kunnen blijven doorgaan. Ben niet wit maar ben het getreiter van die lui zat. Kunnen ze een man niet aan ,dan pakken ze een vrouw , kunnen ze de vrouwen niet aan dan vernielen ze de spullen. Maar liever een auto dan je geliefden ,familie en je vrienden.

labaria | 19-06-16 | 16:44

Enne die held op sokken de Burgemeester van Ede ligt er niet echt wakker van. Motto pappen en nathouden.

Goedverdoemme | 19-06-16 | 16:02

Santtulainen | 19-06-16 | 08:41
Snel, alle koppen in het zand! Als het niet zichtbaar is bestaat het niet!

Droom lekker verder, het straatbeeld begint helemáál niet op Irak te lijken....

Doper | 19-06-16 | 15:12

Ik heb niet zoveel met auto's, maar als ze mijn fiets in de brand steken sta ik niet voor mezelf in...

BlowingBubbles | 19-06-16 | 15:01

Ik snap ook gewoon niet waarom de politie niet eens 's nachts in zo'n risicowijk kan gaan posten in bijvoorbeeld een geblindeerd busje met uiteraard aannemers bestickering er op om niet in de gaten te vallen. Het is net vissen, vroeg of laat krijg je beet. Zolang ze niets doen blijven de daders onzichtbaar.

Ikdachthetniet | 19-06-16 | 15:00

100% Marokanen. Die uiteraard allemaal het land uit moeten. Want minder is beter. Statistische logica.

Koettoerk | 19-06-16 | 14:55

Wanneer ó wanneer wordt er eens een burgerwacht (vigilante) actief die dat schorem eens te pakken krijgt? Dat tuig rijdt zelf ook in auto's en vaak nog dure ook. Tijd voor vergelding?

Ikdachthetniet | 19-06-16 | 14:48

Gazaficatie, hoort erbij.

Muggenmepper | 19-06-16 | 14:24

@kaplaarzenverkoper | 19-06-16 | 13:59 Dit zal niet lang meer duren, tot er een keer een paar mocro's overhoop worden geschoten. Las gisteren ergens een bericht dat er de laatste tijd steeds meer wapens door Autochtonen worden gekocht. De vraag is dan ook niet of maar wanneer de poep de ventilator gaat raken.

Keyboardspeler | 19-06-16 | 14:17

kaplaarzenverkoper | 19-06-16 | 13:59

Oog om oog, tand om tand? Als je dit in Israël zou flikken dan loop je de kans dat je huis wordt gesloopt; daar is men terecht niet van de aanpak met fluwelen handschoenen.

Nelis SplitBloes | 19-06-16 | 14:09

Dit is wat de overheid de burger aan bescherming wil geven! nul komma niks. Dit kan niet heel lang meer doorgaan want dan krijgen we dooie mossels en misschien ook wel dooie politici. Waarom blijft de overheid strak wegkijken? Wat zijn ze van plan? Zelfs een volslagen wereldvreemde idioot voelt op zijn klompen aan dat dit niet goed kan gaan.

kaplaarzenverkoper | 19-06-16 | 13:59

@Maaiveld | 19-06-16 | 11:51
Verzekeringsfraude als motief? Wel eens van dagwaarde gehoord? Rijker wordt je er echt niet van als je auto in vlammen opgaat.

voldemort | 19-06-16 | 13:55

De NOS zal wel weer melden dat het gedaan is door 'jongeren' nietwaar? Objectief en neutraal als ze is.

Tijl U | 19-06-16 | 13:24

bewust beleid van de elite. ze geven de immigranten carte blanche. mocht de nederlander, duitser of fransman er tegenin gaan, dan wordt er zeer krachtig opgetreden + je huid wordt dankzij de MSM,=in handen van dezelfde elite, met het stempel van heks/duivel=racist/facist/etc ingebrand. de burgerwacht welke ze in ede wilden oprichten, 5000 euro boete. rellen tegen een AZC, 2 maanden cel. de elite wil europa in een balkan brazilie veranderen. als de elite wil is deze ongein vandaag afgelopen.

blabla9899 | 19-06-16 | 13:23

@GerMonster | 19-06-16 | 12:13
Wist je dat de overwegend linkse presentator en beroepshomo PdeLeeuw afgelopen week in Rotterdam door een paar lieve mekka's is uitgescholden? Het linkse kliekje komt vanzelf aan de beurt... "Het was niet het enige incident rond de bijeenkomst. Zaterdagochtend kreeg de eigenaar van De Unie een brief waarin werd opgeroepen tot een 'homo-moord' tijdens de Gay Pride in Amsterdam."

Bill Cosby | 19-06-16 | 13:07

Gelukkig is het in de brand steken van auto's van AUTOtochtonen geen racisme.

Heinzz | 19-06-16 | 13:07

De overheid die ons en onze bezittingen behoort te bewaken laat de slachtoffers van deze branden volkomen in de kou staan.
Niet iedereen heeft een paar duizend euro achter de hand om een nieuwe auto te kopen en mocht je hem nodig hebben om naar het werk te gaan om dit uitschot aan het vreten te houden heb je pech.
Je zou haast met een hagelgeweer in aanslag achter het slaapkamerraam gaan waken, mochten ze komen dan kunnen ze in ieder geval niet meer zeggen dat de daders niet bekend zijn.

eva43138890 | 19-06-16 | 13:04

Het ziet er naar uit dat het een mooie zomer wordt, nu is het vooral nog in de weekenden raak, maar in de komende zomervakantie kan het elke avond feest zijn.
In 2011 waren die rellen in Londen ook in de zomervakantie. Als ze in Nederland besluiten tegelijkertijd te gaan rellen in zo'n 7 steden heeft de politie niet genoeg capaciteit en wordt het één grote chaos.

McStuiver | 19-06-16 | 12:57

Weet iemand waar die Marokkanen hun eigen auto's parkeren in Ede? Ik heb deze informatie nodig voor een onderzoek.

Armin Langbaard | 19-06-16 | 12:51

@Maaiveld | 19-06-16 | 12:16
Ha, ha, je draait de zaak gewoon om. Beproefde Linksche tactiek maar hier werkt het niet. GS'ers zijn werkelijk kritisch, kunnen zelf denken.

Google, is dat het beste wat je kunt doen..... Have a heart. Doei.

LaatmaarLu? | 19-06-16 | 12:48

de kufars zullen merken dat zij niet meer rustig kunnen leven. Intussen gaan de verzekeringspremies omhoog, moet je voor je eigendommen vrezen en blijven de bootjes met kansenparels massaal komen.

Bill Cosby | 19-06-16 | 12:47

Autochtonen worden weggepest.

Oeps. Etnisch profileren. Pas op mag niet...

Stakkers van de politiek snappen nog steeds niet wat er moet gebeuren om alles hier op ORDE te krijgen.

bhaal | 19-06-16 | 12:36

De supermarkten hebben hier de camera's weer opgehangen. De vakanties zijn begonnen, de Nederlander komt er aan.

duitse herder | 19-06-16 | 12:24

Overigens hadden we er hier in Maastricht sinds april vorig jaar (toen is de politie maar eens gaan tellen)een stuk of 70 van die autobranden. Er zitten nu wat mensen voor vast...

starbuck280 | 19-06-16 | 12:24

" De 50-jarige Z.E. die dinsdag in Leiden op straat werd beschoten is donderdag aan zijn verwondingen overleden. Dat meldt de politie. E. raakte vorig najaar gewond na een in een pand aan de Derkinderenstraat in Amsterdam-West. Dinsdag werd hij bij een volgens de politie doelgerichte actie in Leiden met meerdere kogels beschoten op straat." Van Crimesite.nl
De politie heeft geen tijd voor autobranden als iemand midden op de dag op straat wordt geliquideerd. We moeten accepteren dat de in de opsporing prioriteiten worden gesteld. Mobiele camerabewaking is gewoon te huur, kwestie van iedereen in de buurt twintig euro p/mnd investeren: www.securityrental.eu/nieuws/mobiele-c...

theo-is-dood | 19-06-16 | 12:21

LaatmaarLu? | 19-06-16 | 12:06
Google is je vriend. Check maar

Maaiveld | 19-06-16 | 12:16

Ondertussen is mijn Haat (om maar even te spreken met de woorden die links altijd gebruikt) voor linkse mensen groter dan mijn haat voor molimse mensen.

GerMonster | 19-06-16 | 12:13

@Maaiveld | 19-06-16 | 11:51
keiharde FEITEN graag, geen meningen. Dus neem eerst maar eens contact op met het Verbond van Verzekeraars.
Overigens, puur volledigheidshalve: waar heb ik in mijn plempsels op dit topic de kreet (licht)getintiers laten vallen? Nergens dus, jij dacht het alleen maar.
.
FEITEN beste Maaiveld, kom met feiten en dan kan je een zinvolle bijdrage leveren. Nu bevestig jij alleen maar dat jij jouw feitenvrije Linksche? onderbuik gevoelens laat prevaleren. Ipso facto.

LaatmaarLu? | 19-06-16 | 12:06

VanBukkem | 19-06-16 | 11:09
De verzorgingstaat zit in onze genen. We kunnen niet meer individueel een probleem aanpakken of voor onszelf zorgen. Uitzonderingen daar gelaten. Wacht af, sorteer voor en laat u niet verassen. Zorg voor een plan B. Sterkte!

Pedronegro | 19-06-16 | 12:03

Vreemd ... scooters pakken ze nooit.

Simon_GS | 19-06-16 | 12:01

tassen=rassen

Maaiveld | 19-06-16 | 11:52

LaatmaarLu? | 19-06-16 | 10:33 en voldemort | 19-06-16 | 11:38
Grappig hoe u denkt oorzaken te kennen terwijl de feiten anders spreken.
Het grootste deel wordt niet opgelost. Er is een grote groep vandalisme zowel wit als zwart. Verzekeringsfraude neemt een deel in beslag (mijn intuïtie zegt dat dit niet alleen getintuërs zijn). Pyromanen die gepakt zijn zijn meestal wit. En dan zijn er nog de zaken die met wraak en bedreiging te maken hebben. Zo werden vorig jaar 5 Limburgers veroordeelt voor een serie autobranden. De daders hadden voornamen als Willem en Frans.

Nogmaals, de autobranden in Ede hebben een marokkaans luchtje. Maar autobranden zijn van alle tijden en tassen. Het etnisch profileren is tendentieus (dus wat lul ik nog hier ;) )

Maaiveld | 19-06-16 | 11:51

070 | 19-06-16 | 09:51

Niet als het een terroristische 'aanslag betreft of een oorlogsdaad'
vandaar ook dat de politiek de weg inzet om al deze terror niet als zodanig te benoemen en aan een groep te koppelen wlke 1 levensvisie aanhangt die wereldwijd terrorisme tot dagelijkse bezigheid heeft ingezet en zijn aanhangers oproept hetzelfde te doen. Wordt het erkent als terrorisme dan draait de staat op voor alle kosten.
Nu de burger. Door gewoon de verzekering de schade van deze terreurdaden te laten vergoeden. En zoals een verzekeraar betaamt, de premies gaan dan omhoog voor eenieder die een auto bezit. Wegens de enorm oplopende kosten.. een beetje zoals de ziektekostenverzekeringen...

fikkieblijf! | 19-06-16 | 11:48

Schuld van de blanke man dit. Ramadan Mubarak!

T. Dibi | 19-06-16 | 11:48

het is ook veel te makkelijk om een auto in brand te steken.
aanmaakblokje op de band onder de tank en boem.
Bijna elke nacht prijs waar ik woon. komt niet eens meer in het nieuws.

onderhand zou je toch ook eens moeten denken aan een verbetering aan de auto om deze vorm van vandalisme tegen te gaan.

Ik zeg: volkswagen nog een keer aanklagen

ik bin ein berliner8 | 19-06-16 | 11:48

Ik had een gekke droom.
Voor iedere auto die in de fik ging 10 marokaantjes een kogel door de knietjes,en dat steeds weer tot er geen auto meer in de fik gaat, en toen werd ik wakker.
Wat kan een mens toch raar dromen he:-)))

roodborstje1 | 19-06-16 | 11:47

Wanneer komen de (ongetwijfeld etnisch profilerende) beelden op Dumpert?

Of wil men ons werkelijk wijsmaken dat er in Ede nog mensen wonen zonder Full HD beveiligingscamera met nachtzicht? Zo ja, dan weet ik alvast wie zich genomineerd heeft voor een sociaal-economische Darwin-award.

Als je in Ede woont: verhuis. Stop met het spekken van de kas van een gemeente die er niet is voor haar inwoners en haar belangrijkste verplichtingen m.b.t. veiligheid en handhaving niet nakomt. Ga naar een gemeente waar de gemeentelijke belastingen wel doelmatig worden ingezet.

JaNeeTochNietDan? | 19-06-16 | 11:44

Ik blijf maar wachten op het moment dat alles kantelt. Het moment dat burgers het niet meer pikken en in actie komen.
Maar ik vrees dat ik dat bij mijn leven niet meer zal meemaken.

En het is de vraag of dat ooit nog zal gebeuren. Het masochisme en de indolente gelatenheid van de Nederlandse burgers (en van de burgers overal in West- en Noord-Europa) begint perverse vormen aan te nemen.

Peter Emile | 19-06-16 | 11:42

memyzelfandai | 19-06-16 | 11:25

premies zijn al reeds gekoppeld aan postcodes.. vraag maar eens een verzekering aan. De postcode is de 2e vraag na uw leeftijd.

fikkieblijf! | 19-06-16 | 11:41

@Maaiveld | 19-06-16 | 10:25
Je verzint het zelf, branden worden aangestoken door de lokale pyromaan die alleen opereert of door lichtgetintiërs die net als hyenas in groepen opereren.
Als er andere motieven in het spel zijn zou ik het vooral in de extreem linkse hoek zoeken. Die houden niet van auto's en geven rechts maar al te graag de schuld.
Als je de foto's van de wrakken bekijkt zijn het meestal gewone burgermans autootjes. De verlaagde Golfjes en BMW's met ontiegelijk fouten velgen slaan ze over.

voldemort | 19-06-16 | 11:38

Taghoet weetjewel.

HoogToontje | 19-06-16 | 11:38

@Gewinflipt | 19-06-16 | 10:07
Krankzinnig. Net een sekte.

Slogra | 19-06-16 | 11:34

Sorry, ik was nog erg suf had uitgeslapen. Joris opmerking van 11.28 maar weg. Dat van Amsterdam-Noord stond er al in, stom van me.

catomar | 19-06-16 | 11:30

De wind wordt gezaaid en het oogsten komt vanzelf,natuur doet z,n werk met geduld ( helaas) ,stormen in een waterland laten de wal het schip keren.
Water water water,,,... of kunnen ze allemaal al zwemmen?.;-)
Harpoengeweer bij bol bestellen doet.

medelmo | 19-06-16 | 11:29

-weggejorist-

catomar | 19-06-16 | 11:28

-weggejorist-

jezusisonzin | 19-06-16 | 11:27

@fikkieblijf! | 19-06-16 | 11:17
Niet alleen gaan de premies omhoog. Ook de voorwaarden zullen in de kleine lettertjes bevatten dat je niet verzekerd bent als je in de buurt van risicogebieden je auto neerzet. En aangezien je tegenwoordig overal van die moslimgekkies hebt wonen is heel Nederland een risicogebied en kan je fluiten naar je centen.

memyzelfandai | 19-06-16 | 11:25

Joh, gooien ze gewoon toch de autoverzekeringpremies omhoog. Probleem opgelost. Zodra de burger echt in protest komt wordt deze met harde hand neergeslagen.. door een Europese politiemacht of zoals Duitsland aan het formeren is.. EUleger.

fikkieblijf! | 19-06-16 | 11:17

@Pedronegro | 19-06-16 | 10:51
Die verzorgingsstaat waar u het over heeft - 'een ander zorgt voor mijn problemen' - ervaar ik anders. Ik ervaar die verzorgingsstaat als 'ik mag er grif voor betalen', maar als er dan eens wat is dan kan ik een dikke vinger krijgen van diezelfde verzorgingsstaat. Nee, die verzorgingsstaat is er niet voor mij.
Maar dat van dat lijdzaam toezien dat klopt inderdaad wel een beetje. Maar ja, wat wil je? Het is in dit land nou eenmaal ten strengste verboden om de problemen zogezegd 'lokaal op te lossen'. In plaats van dat je een onderscheiding krijgt voor bewezen diensten(orde handhaven in tijden van afwezige overheid) krijg je gewoon doodleuk een proces aan je broek van diezelfde dan wel aanwezige overheid.
Nee, ik hou me nog even gedeisd zolang de kritieke massa nog niet bereikt is.

VanBukkem | 19-06-16 | 11:09

@Lupuslupus | 19-06-16 | 10:55
Ik weet, en daarom kom ik al jaren niet meer in Den Haag.
Zeker niet nu de schilderswijk een moslimenclave is geworden.
Heel vroeger was het een echte volksbuurt waar buren voor hun voordeur gezamenlijk een biertje dronken en destijds mij een biertje aanboden en een tuinstoeltje.
(Ik was daar op bezoek bij een vriendin)
Er hingen nog touwtjes uit de brievenbus en iedereen ging prettig met elkaar om.
Tegenwoordig hebben autochtonen minstens vijf sloten op de voordeur en vertrekken naar een andere wijk/ stad zodra ze kunnen.
En verder zeg ik maar niks want mijn temperatuur begint te stijgen en mijn tolerantie gaat richting nul!

necrosis | 19-06-16 | 11:09

Tja, wat moeten we er nog over zeggen. Bedankt links en policor Nederland voor de geneugten en verrijking van een multicriminele samenleving.

Banana008 | 19-06-16 | 11:06

Haarlem : Boot in de fik die geparkeerd was op de oprit. Italiëlaan vlakbij Schalkwijk, waar de Mocro's wonen

www.haarlemsdagblad.nl/regionaal/haarl...

HAARLEM - Een boot, gelegen naast een woning aan de Italiëlaan in Haarlem, is zaterdag in alle vroegte in de fik gevlogen.

Door Danja Koeleman - 18-6-2016, 7:33 (Update 18-6-2016, 7:35)
De brand werd rond 2.45 ontdekt, waarop direct de brandweer werd gealarmeerd.

Het vuur was snel onder controle, maar er kon niet voorkomen worden dat de boot grotendeels verwoest raakte. Ook de muur van de woning was door de rook behoorlijk zwartgeblakerd.

De exacte oorzaak van de brand is nog onbekend, maar vermoedelijk gaat het om brandstichting. Politieagenten hebben de boel afgezet en medewerkers van de Forensische Opsporing gaan later op de dag onderzoek doen.

Zwizalletju | 19-06-16 | 11:01

Ik zal me niet laten verleiden om etnisch te profileren...

WellusNietus | 19-06-16 | 10:57

@Parel van het Zuiden | 19-06-16 | 10:16
Dank voor de wijze woorden maar ik ben een beroeps-naarling en mag mensen als @grasveld graag van zijn moraalpaard slaan.
Het helpt niet tegen geestelijke armoede zijnerzijds, maar het lucht wel op!
In dat licht bezien is GeenStijl een soort van therapie voor me.

necrosis | 19-06-16 | 10:57

En wat doet de lokale politiek?
necrosis | 19-06-16 | 10:49
.
De gemeenteraad in Den Haag is in de klauwen van PvdA met als hun hulpje een VVD-er. De PVV en groep De Mos kunnen daar niets tegen beginnen. In ieder geval niet genoeg.
Het wordt daar nooit meer wat, ondanks dat 46.000 Hagenezen PVV hebben gestemd. Nog even en de meerderheid is allochtoon dus dan kun je het helemaal wel schudden.

Lupuslupus | 19-06-16 | 10:55

Lucioperca | 19-06-16 | 09:55

Peop aan je pielemuisje ies toch viez! Geldt uiteraard niet voor peop van een geyt.

eerstneukendanpraten | 19-06-16 | 10:52

VanBukkem | 19-06-16 | 09:57
Nee, verjagen is zo'n groot woord. U ondergaat het lijdzaam zonder enige weerstand. Niet uw schuld hoor! Dat is het gevolg van het verzorgingstaatsyndroom waar u bent ingedompeld: Een ander zorgt voor mijn problemen.
In mijn dorp ver weg wordt lokaal met graaizigeuners in een steegje om de hoek afgerekend... erg effectief.

Pedronegro | 19-06-16 | 10:51

@hovawart | 19-06-16 | 10:31
Vroeger ging ik vaak naar het winkelcentrum in Den Haag (Spui/ Spuistraat, etc).
Vervolgens las ik regelmatig dat er groepjes Marokkanen zich ophielden bij de bus/ tramhaltes (met name op donderdag, koopavond) en dat er op een gegeven moment een blanke vent in zijn nek werd gestoken met een schroevedraaier.
En dat is minstens 10 jaar geleden.
En wat doet de lokale politiek?

necrosis | 19-06-16 | 10:49

Als je niets kunt. Als je niets wil. Als je niets weet. Als je niet kan communiceren. Als je gedragen wordt door haat en afgunst tegenover mensen mensen die alles zijn wat jij niet bent, namelijk succesvol en gewaardeerd. En als je komt uit een cultuur waar stoer doen en geweld worden gezien als toonbeeld van mannelijk gedrag, dan ga je jezelf uitten in de enige manier die je kunt. Door vernieling, bedreiging en uiteindelijk in geweld.

Natuurlijk wel stiekem.

Statler en Waldorf | 19-06-16 | 10:49

We noemen niks over de mogelijke achtergrond van de daders want we scheren niks over één kam.

jochum1980 | 19-06-16 | 10:49

OT: Zag ik nou een reclame voor Roundup langskomen op GS?

kwark001 | 19-06-16 | 10:45

@Maaiveld | 19-06-16 | 10:25
Dat is wensdenken, grasveld!

necrosis | 19-06-16 | 10:44

Sinds men heeft uitgelegd dat één aanmaakblokje voor de barbecue al voldoende is en niet zoveel moeite geeft, gaat het steeds makkelijker.

BekiekUtMoar | 19-06-16 | 10:42

Dit soort berichten wordt overigens door correctmensend Nederland 'feitenvrije journalistiek' genoemd.
Let maar op, dat gaan we nog vaak horen de komende tijd, zie de reacties op dit artikel:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/06/...
Ook op de overige internets, met name de timeline van Weird Duk, waar Afa-fascistjes, hun helpers koekwausy en overig antisemitisch tuigh, de feiten tegenwoordig feitenvrij mogen noemen.

Cuyahoga | 19-06-16 | 10:41

@memyzelfandai | 19-06-16 | 10:34
Goh, laat ik nu altijd gedacht hebben dat dit een van de kerntaken van de NL overheid is: de burgers te beschermen?
[/] sarcasme modus uit
De schijnheiligheid van de NL politiek en overheid is om te kotsen, daar zijn wij het snel over eens!

LaatmaarLu? | 19-06-16 | 10:41

Ik ben totaal, totaal, totaal tegen autobranden.
Zou minder, minder, minder Marokkanen de oplossing zijn?

Dostranamus | 19-06-16 | 10:39

Ik heb een Volkswagen Kever, nog door Hitler in elkaar gezet en met kekke Hugo Boss bekleding met een subtiel hakenkruisje in de stof.
Dus die laten ze wel met rust, anders zetten de Sonderkommando's gewoon een tiental willekeurige voorbijgangers tegen de muur.

King of the Oneliner | 19-06-16 | 10:38

@LaatmaarLu? | 19-06-16 | 10:17
U begrijpt niet dat het leger ingezet dient te worden op plaatsen waar we Putin kunnen pesten ? Onze overheid wil helemaal de burgers niet beschermen uit Nederland.
De burgers zijn er alleen om geld in het laatje te brengen zodat de door Brussel georganiseerde hobby uitgevoerd kan worden.
Ja ok , als er autochtone burgers lastig gaan doen dan zet de overheid alles in om te voorkomen dat dat uit de hand gaat lopen.
Dus als u het leger ingezet wil zien zal u echt met een clubje oer Hollanders de door Marokkanen verziekte buurten onveilig moeten gaan maken door hun auto's in de fik te gaan steken en zo af en toe wat moskeetjes te bekladden met rechtse teksten.
gegarandeerd dat u dan het leger in de buurt zal aantreffen om de rust te herstellen.

memyzelfandai | 19-06-16 | 10:34

@Maaiveld | 19-06-16 | 10:25
Ha,ha,ha. Om nog enige geloofwaardigheid te hebben met jouw argument: kom eerst maar even met wat statistieken, over bijv. de afgelopen 10 jaar (dus niet een NRC artikeltje van vorige week) waarin het aantal autobranden+locatie getoond wordt.
Neem bijv. even contact op met het Verbond van Verzekeraars in Den Haag, die kunnen je zo hieraan helpen. En dan beginnen de FEITEN voor zich te spreken..... Feiten, de grootste vijand van Linksch.
Tot dan, doei.

LaatmaarLu? | 19-06-16 | 10:33

Daarentegen heeft de kankerlul roeper c.q. miljonair van Muiswinkel zijn schoenen geveild en kan iedereen weer met gerust hart naar zijn gesubsidieerde voorstellingen.
www.haarlemsdagblad.nl/regionaal/haarl...

Jan Leul | 19-06-16 | 10:32

En je kunt nog gewoon met iDeal betalen ook. Je moet wel in het slechtste geval een maand geduld hebben. Maar gemiddeld een dag of tien.
Bijtendehond | 19-06-16 | 10:26
.
k Ga er daar zeker een kopen. :-) Echt geweldig.

Lupuslupus | 19-06-16 | 10:32

De beelden van een Parijse Banlieue doemen weer op, nu in Ede.
De spooksteden met leegstaande winkelpanden blijken een Europese trend te worden, overal waart het spook van de verloedering rond, het zou de schuld zijn van het internetshoppen, en de luie consument die liever vanuit zijn luie stoel gaat winkelen..............
Het valt mij wel op dat de meeste consumenten zich niet meer in de grote steden vertonen door het gevoel van onveiligheid en de oververtegenwoordiging van niet-authentieke inwoners van de steden, de binnensteden verpauperen, door ontevreden, niet-authentieke, stageplekloze, stenengooiende, autohatende, brandstichtende schoolverlaters, die niet etnisch bestempeld mogen worden, criminelen die gecultiveerd worden door politici. De remedie van Den Haag zal de lucifers wel 800 procent duurder laten worden............................ succes Pays-Bah.

hovawart | 19-06-16 | 10:31

@jules degrelle | 19-06-16 | 10:05
Slavina kan mijn blanke reet kussen!
*zo, dacht lucht even op*

necrosis | 19-06-16 | 10:30

Incidentje mensen. Nee, voetbalsupporters en motorclubs, dat is het kwaad in deze samenleving. Daar moet tegen opgetreden worden.

Vindefin | 19-06-16 | 10:27

@Lupuslupus | 19-06-16 | 09:56
Die gasten zijn helemaal niet zo gevaarlijk als de politie en politiek ons wil doen geloven.
Je moet je gewoon niet bemoeien met hun 'handel', maar als je zo'n vent vraagt om even je afvoer te ontstoppen, dan doet hij dat waarschijnlijk ook nog.
Het zijn doorgaans vriendelijke criminelen, en het feit dat ze niet met Marokkanen door één deur willen is natuurlijk een pluspunt.

necrosis | 19-06-16 | 10:27

Maar.. maar.. Europa heeft 50 miljoen migranten nodig om de vergrijzing tegen te gaan!! Of inteelt, als u Schauble wilt geloven.

Adversary | 19-06-16 | 10:26

Lupuslupus | 19-06-16 | 10:17

En je kunt nog gewoon met iDeal betalen ook. Je moet wel in het slechtste geval een maand geduld hebben. Maar gemiddeld een dag of tien.

Bijtendehond | 19-06-16 | 10:26

necrosis | 19-06-16 | 09:59
Ook voor de ramadan stonden er auto's in de fik. Er worden al jarenlang vrijwel dagelijks meerdere auto's in de fik gestoken. Tuurlijk lijkt het erop dat de daders in Ede gezocht moeten worden bij marokkaans tuig. Maar het zou me niet verbazen als later blijkt dat extreem rechtse ploegen er ook een paar op hun geweten hebben om de boek op te stoken

Maaiveld | 19-06-16 | 10:25

@Gewinflipt, dat is idd te idioot voor woorden, iedereen weet dat dat inteelt daar heel normaal is, inteelt voorkomen met eeuwen inteelt, aparte kronkel in zijn kokosnoot. Nexit.

Bokito ergo sum | 19-06-16 | 10:24

-weggejorist-

retweeted | 19-06-16 | 10:24

HAARLEM - Opnieuw is een bus in Haarlem bekogeld met stoeptegels. In de nacht van zaterdag op zondag werd een bus van Connexxion geraakt in de Vincent van Goghlaan. Naast de schade aan de bus werden ook twee bushokjes vernield.
.
HLM omg V. van Goghlaan. Ivm vernieling: Groepje van 8/9 jongeren, mog. noord-afrikaanse afkomst, 1 met een rode capuchon. Tips? Bel nu 112
www.haarlemsdagblad.nl/regionaal/haarl...

Jan Leul | 19-06-16 | 10:23

Jongens, jongens. Dit nu niet gaan lopen etnisch profileren hè. Want een auto kan ook zomaar in de fik gestoken worden door blanke mannen. Het is niet alsof sommige groepen een etnisch monopolie hebben op dit soort misdaad dus laten we dat beeld ook niet creëren.

Oh wacht...

Heau even | 19-06-16 | 10:20

Bijtendehond | 19-06-16 | 10:13
.
Dank voor de link. Leuk! En niet duur.

Lupuslupus | 19-06-16 | 10:17

Vraagje aan NL overheid+Markie (jij schijnt de baas te zijn van de NL overheid):
waarom zetten jullie niet eens een militair observatieteam in die alles in detail opneemt en dan met een bataljon militairen de omgeving afsluiten en iedereen die deze misdaden pleegt of eraan meewerkt arresteren? Moet toch niet zo moeilijk zijn om dat te organiseren?
Het zal ook meteen een heel goede voorbeeldwerking hebben voor alle andere plekken in NL waar dit ook gebeurt. Doen wij dit niet, treden wij niet op, dan breidt dit zich uit als een olievlek over het gehele land!

LaatmaarLu? | 19-06-16 | 10:17

Jihad heeft vele gezichten.

Fijnstoffer | 19-06-16 | 10:16

@necrosis | 19-06-16 | 09:59

Joh, laat dat politiecorrecte zwijn lekker sudderen. Lees dat insinuerende tekstje van 'm nog eens terug.
.
Dit is een feestje voor ons rascisten. Wij vinden dit soort dingen leuk omdat er Marokkanen bij betrokken zijn. Wij zijn niet boos om wetteloosheid, het geweld, de stelselmatigheid van het Marokkaanse wangedrag, de stelselmatigheid van politie en burgemeesters falen, de Nederlandse slachtoffers die vallen. Nee we vinden het volgens @maaiveld een feestje.
.
Zo'n politiekcorrect zwijn moet je niet verwaardigen met een vriendelijke reactie. Minachtig, hoon, afkeer past beter.
.
Ik denk zelfs dat @maaiveld dit een feestje vindt. Kan hij weer op het moraalpaard klimmen en insinueren, belasteren, besmeuren, en liegen. Wat mij betreft niet zo'n feest, hoor. Ik vind het kwaadaardig gedrag. Maar goed, om de intellectuele schraalheid en morele leegte van een politiekcorrecte te bereiken moet je mij te diep zinken als mens.
.
Paria, mijn waarde necrosis, zulks dient behandeld te worden als paria.

Parel van het Zuiden | 19-06-16 | 10:16

-weggejorist-

retweeted | 19-06-16 | 10:12

De kennis is er. De wetgeving is er. Men wil niet handelen. De burgemeester blokkeert ingrijpen. Niet bepaald een bestuurlijk novum in gemeenten waar een hydra- representant op die positie zit.
Parel van het Zuiden | 19-06-16 | 10:02
.
Al die gedupeerden zouden eens gezamenlijk (neem je hele familie en al je buren mee) een raadsvergadering moeten bijwonen. Die zijn openbaar en je hoeft je daarvoor niet aan te melden. En laat 1 van de gedupeerden dan spreektijd vragen (dat moet van tevoren) en z'n zegje doen.
.
Maar dat gebeurt dus ook niet. Ik snap er echt helemaal niets meer van.

Lupuslupus | 19-06-16 | 10:11

Hoorn gisteravond na sluitingstijd winkelcentrum.. Groote Waal.. in de fik ,heeft niets met de moslims of ramadan te maken hoor ,al struikel je hier over de grote aantallen.

blauwe zander | 19-06-16 | 10:10

Het is de schuld van Die-Wilders.
Geen stageplekken, barsten van de honger, iets met slaven (doet het ook altijd goed).

Kamervraag | 19-06-16 | 10:10

jules degrelle | 19-06-16 | 10:05
Denk je echt dat het helpt om dr steeds slaaf te noemen? Van zeurpiet kan ik de humor nog inzien.

noerg | 19-06-16 | 10:09

Hebben ze Kliko de Islamist al gechecked?

Die heeft een nieuw nummer: soundcloud.com/kikodeegoist

Helvuur, heel toepasselijk.

decadent degeneraat | 19-06-16 | 10:09

Beetje off-topic maar deze moet ik even delen: Duitse minister van financiën Wolfgang Schauble zegt dat immigratie nodig is omdat Duitsers anders aan incest gaan doen. Dat terwijl in het midden oosten incest juist een probleem is, met al die neef-nicht huwelijken...

www.independent.co.uk/news/world/europ...

Gewinflipt | 19-06-16 | 10:07

Bedenk wel dat de grote denker slavina simons de meeste reaguursels hier stigmatiserend en discriminerend zal vinden. Dat zal u leren.

jules degrelle | 19-06-16 | 10:05

zit er nou een soort van patroon in wat voor auto's ze pakken, nieuwe auto's (afgunst, maar wel verzekerd) jonge autos (max schade voor de eigenaar) of oude karretjes? Achteraf straatjes of juist zeer brutaal en langs een drukke weg?
ik zou zo fucking pissig zijn als er op zo'n zinloze manier een einde komt aan mijn oude karretje. En de wetenschap de dader er 99,9% mee weg zal komen. Net als die teringlijer die mn raam insloeg en mn dashboard totaal verkrachtte om een cd speler van max 20 euro te jatten.

noerg | 19-06-16 | 10:04

@jezusisonzin | 19-06-16 | 09:49

De Edese politie weet exact wie het zijn. Ellende met de Marokkaanse gemeenschap is daar ook niet nieuw. Twee decennia van voortdurende "incidenten".
.
De kennis is er. De wetgeving is er. Men wil niet handelen. De burgemeester blokkeert ingrijpen. Niet bepaald een bestuurlijk novum in gemeenten waar een hydra- representant op die positie zit.

Parel van het Zuiden | 19-06-16 | 10:02

VanBukkem | 19-06-16 | 09:57

Nee verjagen zal ook niet meer lukken. Eerst moet je 3 sloten openen van je voordeur.

duitse herder | 19-06-16 | 10:01

jezusisonzin | 19-06-16 | 09:49

Heb je die uitzending van powned niet gezien soms?
Inderdaad, zonder dader blijven het verdachten maar wel met een zekerheid van 98 %. Als je dat niet ziet ben je echt een wereldvreemde mafkees.

Randall3.0 | 19-06-16 | 09:59

@Maaiveld | 19-06-16 | 09:48
Wat is er complex aan het feit dat er auto's in vlammen opgaan sinds het begin van de ramadan?
U wijt het aan toeval?

necrosis | 19-06-16 | 09:59

In de banlieues van alle grote steden in Frankrijk gebeurt dit alle nachten op grote schaal, enorme aantallen auto´s gaan dan in vlammen op en dit is al zo normaal dat de media hier allang geen meldingen meer van maken. Dit gaat in Nederland dezelfde kant op. Dweilen met de kraan open. Onbegonnen werk. Ik denk, dat de brandstichters, veelal getinte kansenpareltjes, zo hopen op een toekomstige stageplek bij de brandweer.

kritisch avr0lid | 19-06-16 | 09:58

Riftuigh slaat toe met vandalisme en geweld. De politie heeft onmiddellijk maatregelen belooft. Autochtone burgers zullen de middelen worden afgenomen om zichzelf te verdedigen. Vanzelfsprekend zal de politie alles doen en ook het opnieuw schenden van de grondwet door de vrijheid van vereniging af te nemen. Dat kan in de "rechtstaat" Nederland namelijk, de grondwet verneuken door een lokaal vodje papier getekend door een ongekozen burgemeester genaamd APV.
.
U moet kapot en het vuilnis moet verder. Het Nederland van PvdA, VVD, CDA, D66 en consorten. Het is niet pluis meer voor autochtonen.

Parel van het Zuiden | 19-06-16 | 09:57

@duitse herder | 19-06-16 | 09:53
Lijkt me niet meer dan mijn burgerplicht. Ik laat me toch godverdomme niet van mijn eigen geboortegrond verjagen?!

VanBukkem | 19-06-16 | 09:57

Als je die gasten van Satudarah tegen je heb, dan heb je een serieus probleem.
Dan kun je je verbandtrommeltje op zeker thuis laten.
necrosis | 19-06-16 | 09:45
.
Gelukkig woon ik in een wijk met veel Molukkers en hun kerkje grenst zelfs aan mijn tuin, we zijn buren :-). Dus voel ik mij hier redelijk veilig.
Het is wel een gesloten gemeenschap maar ze zijn altijd vriendelijk.

Lupuslupus | 19-06-16 | 09:56

@error503 | 19-06-16 | 09:38
Beter plaats je een led schermpje op je hoedenplank, die bij nadering van personen de volgende tekst weergeeft:
Steek mij niet in brand, mijn eigenaar heeft inmiddels een .50 op je achterhoofd gericht.
Of mag dit weer niet in het land van MagNie?

necrosis | 19-06-16 | 09:54

@McStuiver, politiestaat is onwenselijk, wanneer gepakt IQ-test laten afleggen, en een second-opinion. Als het naar onze maatstaven veel te laag is gewoon opgeven, niks meer aan doen, en ze een dagbesteding geven in een gesloten inrichting. De meesten zijn zeeeer beperkt, maar kunnen simpele taken wel op zich uitvoeren, zou de lat bij 70 leggen

Bokito ergo sum | 19-06-16 | 09:53

@O70
Al je je ervoor verzekerd hebt. Bij alleen WA zeker niet.

RoBD=Skullfucker | 19-06-16 | 09:53

Respect voor de Hollanders die nog in Nederland durven te wonen.

duitse herder | 19-06-16 | 09:53

Dekt een verzekering eigenlijk schade bij brand door vandalen??

070 | 19-06-16 | 09:51

Ik lees hier, dat Marokkaanse jongeren de auto's in brand hebben gestoken? Geef dan ook ff de namen door aan de politie. Dan houden deze branden een keer op.

Namen en shamen is de beste manier. Als je de namen niet doorgeeft, dan ben je namelijk medeplichtig aan de nieuwe branden die nog eventueel zullen ontstaan.

Maar stel nu, dat de namen en de mensen niet bekend zijn, dan is het dus een aanname, dat deze branden worden gesticht door Marokkaanse jongeren en is het alleen een onderbuik gevoel.

Dan ben je oas echt sneu.

jezusisonzin | 19-06-16 | 09:49

Ik zou wel een statistiekje willen zien van het aantal autobranden per provincie in Nederland sinds 2000 of zo Of iets als de Allochtoon-o-meter of Babyboometer maar dan voor autobranden?

Kat van T | 19-06-16 | 09:49

De waarheid ligt meestal wat complexer dan "alle autobranden zijn aangestoken door marokkanen". Maar ik ga het feest niet verpesten met nuances

Maaiveld | 19-06-16 | 09:48

In de jaren 40 van de vorige eeuw was er ook iemand die van vuur hield. Niet dat het hier iets mee te maken heeft......

Uw Psychiater | 19-06-16 | 09:46

Hier in utrecht (kanaleneiland en overvecht) was het ookal raak deze week.

Blauwe Wafel | 19-06-16 | 09:45

@Lupuslupus | 19-06-16 | 09:29
Als je die gasten van Satudarah tegen je heb, dan heb je een serieus probleem.
Dan kun je je verbandtrommeltje op zeker thuis laten.

necrosis | 19-06-16 | 09:45

bij de hoeveelste fik gebeurd er wat,moet er eerst huizen afbranden,
mensen die omkomen,het maakt ze allemaal niks uit.hup jongens brand maar af totdat je zelf afgemaakt wordt.er staat een fikse gevangenisstraf op hoor.de ambtenaren werken langzaam,maar ze werken.

jopie1 | 19-06-16 | 09:44

Ja, dit krijg je eenmaal als je vader tevens je oom is en je moeder ook nog je oma. Wolla!

eerstneukendanpraten | 19-06-16 | 09:44

Tip: Voor elke auto die in de fik wordt gestoken, moeten de kosten worden afgetrokken van de subsidie voor de lokale moskee en islamitische organisaties. Let maar op hoe snel dit probleem is opgelost.

salsaparilla | 19-06-16 | 09:44

-weggejorist-

Tapu | 19-06-16 | 09:44

Laat me raden, het zijn vast nooit auto's (of scooters?) van Marokkanen die in de fik gaan. Ook nooit hun huizen. Altijd als er een aangestoken brand is, figuurlijk of letterlijk, zitten er van die kut Marokkanen achter. Het wordt tijd dat dit land een eiland opspuit voor de kust en het tuig daar allemaal naartoe verbant. Want dit kan zo niet langer. Verwijder de rotte appels uit onze maatschappij of de burger gaat het recht in eigen land nemen en dan zal het er wat minder vreedzaam aan toe gaan denk ik zo.

Rheia | 19-06-16 | 09:44

Wie zou dat toch doen?

janmetdepet | 19-06-16 | 09:43

aannemen = aanbieden

*tijd voor koffie*

eerstneukendanpraten | 19-06-16 | 09:40

Elk weekend is het raak. Kan niet een keer iemand worden betrapt op het in de fik steken van een auto en dat hij dan mag gaan uitleggen waarom hij dit doet? Ik denk dat het een combinatie is van verveling en vijandig staan tegenover de Nederlandse staat. GroenLinks zal wel met tekort aan stages als oorzaak komen en positieve discriminatie als oplossing. Waarom niet gewoon het land uittrappen dat is een veel betere oplossing. Wat het land ooit is ingekomen kan ook weer vertrekken. Voor de mensen uit de buurten waar dit auto in de brand steken gebeurt, Whatsapp groepen maken, burgerwachten opzetten, camera's ophangen is de enige oplossing. Een politiestaat is haast nodig geworden om orde te bewaren.

McStuiver | 19-06-16 | 09:39

Volgens mij zullen de ondernemers in de geplaagde plaatsen nu massaal Marokaanse kansenparels een stageplaats aannemen.

eerstneukendanpraten | 19-06-16 | 09:39

Lupuslupus | 19-06-16 | 09:10
Die zijn er wel, maar ik heb toch vooral het idee dat die vooral bestaan uit soccer moms en mannen die even aan de invloed van de vrouw willen ontsnappen, in betrekkelijk nette wijken waar je toch geen echte problemen verwacht. Te herkennen aan een suf bordje:
www.verkeersborden.com/image/cache/ve...

error503 | 19-06-16 | 09:38

Je zult je autootje maar nodig hebben voor je werk. Zelfs als de verzekering betaalt ga je er altijd fors op achteruit (behalve als je net een nieuwe auto hebt) want dan krijg je slechts de dagwaarde.
En dat is niet de volgende dag al geregeld.
.
Wat een verdriet en ellende wordt de slachtoffers aangedaan. Het is gewoon misdadig dat de overheid helemaal NIETS doet.

Lupuslupus | 19-06-16 | 09:38

Wie de Edenaren lulletjes noemt, er staat een keiharde sanctie op een burgerwacht vormen en reken maar erop dat dat er nul medeleven van justitie te verwachten is. Denk ook niet dat de totaal kapotbezuinigde politie er erg blij mee zijn. Komt een moment dat een oud-politieagent of veteraan liever in de gevangenis zit dan in een verzorgingshuis

Bokito ergo sum | 19-06-16 | 09:38

Santtulainen | 19-06-16 | 08:41

Laat Nederland maar onwetend hè. Altijd weer die vraag, doodzwijgen of erover schrijven en de werkelijkheid verwoorden. De berichten hebben op mij niet het effect om ook eens wat auto's in de hens te zetten. Steekwoorden: Opvoeding, toezicht en verantwoordelijkheid bijbrengen.

stroopa | 19-06-16 | 09:37

@bergsbeklimmer | 19-06-16 | 09:27
Mensen die Joop lezen, hebben doorgaans een afgesloten garage of een flink hek om hun woning staan.
Je weet wel: multiculti, maar niet voor ons, de gutmenschen.

necrosis | 19-06-16 | 09:36

Moet je eens een naast de moskee geparkeerde auto in de fik steken. Je gaat met naam en toenaam over alle media en vervolgens honderdduizend jaar de cel in.

Professor Superhirn | 19-06-16 | 09:36

Altijd maar weer die vermaledijde motorclubs die de burger tot last zijn.

Hufter | 19-06-16 | 09:36

Ik heb wel een kleine correctie. Burgerwachten gaan namelijk helemaal niet groot worden.
Politie kan niks doen en wil inmiddels ook niets meer doen. Maar zodra burgers de handen ineen slaan om burgerwachten te organiseren, duikt de politie van achter hun bureaus en flitsers vandaan om de buurtwachten actief tegen te werken.

Mastermattie | 19-06-16 | 09:35

memyzelfandai | 19-06-16 | 09:23
Het zijn niet de daders die de blonde verwarde man moet hebben, het kwaad zit in Den Haag en dan bedoel ik niet de Schilderswijk.

bergsbeklimmer | 19-06-16 | 09:33

@Jos Tiebent | 19-06-16 | 09:24
Nee, die fikken te goed....

necrosis | 19-06-16 | 09:31

@memyzelfandai | 19-06-16 | 09:23
Tip:
Donkere kleding
Valse baard
Petje
Hoodie met capuchon
De meeste camera's filmen met 10 pixels en uiteraard zorg je dat iemand wil getuigen dat jij op dat tijdstip je vrouw aan het bedriegen was met je maitraisse.

necrosis | 19-06-16 | 09:29

Ik mag het misschien niet schrijven, maar een stuk of 10 Hells Angels (of een andere motorclub) lijkt me een mooi begin.
Al loop je natuurlijk het risico dat er in plaats van een ambulance een verlengde Mercedes met gordijntjes moet worden gebeld.

necrosis | 19-06-16 | 09:18
.
Als motorclub zou ik dan Satudarah willen voorstellen. Die wilden destijds de door marokkanen aangevallen Molukkers in Culemborg te hulp komen maar hebben daar op het laatste moment - helaas - van afgezien. Heb het hele gedoe destijds gevolgd op de website Maluku4u.
.
www.telegraaf.nl/binnenland/20392719/_...

Lupuslupus | 19-06-16 | 09:29

Kom wegkijkers, kom gutmensch, kom politiek correct volk, ga eens theedrinken bij de boze booslim jeugd. Opgroeien in een vrij land is best lastig voor iemand met het syndroom van Mo. Er dient spoedig gerelativeerd en weggekeken te worden. Realiteit, daar houdt niemand van en leidt tot niets.

donkieshot | 19-06-16 | 09:28

vonnissen dat is, slip of the keyboard.

bergsbeklimmer | 19-06-16 | 09:28

Wat sinds 1945 is opgebouwd wordt nu systematisch afgebroken terwijl een gelaten toekijkende zwijgende meerderheid dit blijkbaar duldt.

Kom op, mensen, doe op straat je bek eens open en pik dit niet meer!

Nelis SplitBloes | 19-06-16 | 09:28

Maar zeg niet dat je minder, minder, minder van dit soort tuig in je land wil hebben want dat gaat Joop los en krijg je voorgedrukt vonissen. Maar in IJburg wil "ons soort mensen" geen asielzoekers en dat terwijl je daar alleen maar bakfietsen in de hans kan steken.

bergsbeklimmer | 19-06-16 | 09:27

*kijkt nog even uit raam om te zien of auto er nog staat*

VanBukkem | 19-06-16 | 09:27

Dat iemand je auto in de brand steekt voelt ongeveer net zo als dat iemand je piemel in brand steekt. Ik denk dat ik behoorlijk irrationeel zal handelen als het mij zou overkomen. Voor het leven van de vermoedelijke brandstichters moet dan worden gevreesd, denk ik.

VanBukkem | 19-06-16 | 09:25

Een doosje Kleenex op de hoedenplank schijnt wonderen te doen...

Jos Tiebent | 19-06-16 | 09:24

De ramadan duurt nog tot 5 juli, dus nog 16 dagen te gaan.
En daarna zijn de bioscopen aan de beurt.
*Zingt*
♪je bent niet welkom, niet welkom in mijn land♫

necrosis | 19-06-16 | 09:23

Hoelang zou het nog duren ? Ik bedoel dat er dus een blonde Hollander het zo zat is met dit volk ,dat hij er een paar gaat vermoorden en de burgeroorlog werkelijk gestart gaat worden? Echte Hollanders tegen alles wat met de islam te maken heeft....
Ik denk dat we niet raar op moeten kijken als er binnenkort een (verwarde)man het recht in eigen hand gaat nemen. waarschijnlijk zal de overheid op dat moment de boel opschalen en zal er genoeg politie zijn om de zielige moslims bescherming te bieden.
Dat dan weer wel.

memyzelfandai | 19-06-16 | 09:23

@Lupuslupus | 19-06-16 | 09:10
U lijkt mij nog 'piep' genoeg, maar laat die verbanddoos maar thuis.
Ik mag het misschien niet schrijven, maar een stuk of 10 Hells Angels (of een andere motorclub) lijkt me een mooi begin.
Al loop je natuurlijk het risico dat er in plaats van een ambulance een verlengde Mercedes met gordijntjes moet worden gebeld.

necrosis | 19-06-16 | 09:18

-Laffe anonime daad
-Geringe pakkans met maximaal leed voor getroffenen
-En toch "kijk eens wat een heldhaftige weerstand we bieden"

Goh, wie zou zoiets nou toch doen?

zwellevertje | 19-06-16 | 09:17

Moet soms in 020-Gaza zijn en dan helpt zo een ding goed tegen afgebroken spiegels of krassen op je hele auto.
sinar2 | 19-06-16 | 09:10
.
Ik begrijp u wel hoor.

Lupuslupus | 19-06-16 | 09:16

Geen idee of deze te koop is maar het lijkt me groot genoeg:
thumbs.dreamstime.com...
necrosis | 19-06-16 | 09:05
.
Er zijn zelfs kleintjes van dat soort te koop voor slechts 50€ maar dat kan ik zo'n diertje echt niet aandoen. Nee, ik zoek er een van plastic/kunststof.

Lupuslupus | 19-06-16 | 09:14

De bejaarde in Geldermalsen hebben ze wel te pakken gekregen en gestraft. Die had zijn wandelstok in protest geheven. En de andere protestanten zijn ook gestraft. In Ede? 0 arrestaties.

Repetitive Beats | 19-06-16 | 09:11

necrosis | 19-06-16 | 08:58
.
Het is echt niet te begrijpen dat er geen burgerwachten worden gevormd. U weet dat ik niet meer piep ben maar ik zou mij echt aanmelden en kan in ieder geval de verbanddoos nog wel dragen.
.
Kijk, eigen rechter spelen ist ver.bo.ten maar dat is het in de brand steken van andermans eigendommen ook(!!).
De overheid incl. de politie doet helemaal NIETS, pakt niemand van het tuig op dus dan zul je het toch echt zelf moeten doen. Dat is toch logisch? Want dit stopt niet, de jihad gaat steeds een stap verder totdat we in een burgeroorlog zijn beland.
.
Nu is het tij nog te keren maar met deze laffe regering gaat dat niet lukken.

Lupuslupus | 19-06-16 | 09:10

@Lupuslupus | 19-06-16 | 09:00
Moet soms in 020-Gaza zijn en dan helpt zo een ding goed tegen afgebroken spiegels of krassen op je hele auto.

sinar2 | 19-06-16 | 09:10

Ik kan me vergissen, maar volgens mij begonnen de autobranden op de dezelfde dag als de ramadan.
Maar ik wil natuurlijk niet stigmatiseren/ profileren.
*foei @mezelf*

necrosis | 19-06-16 | 09:07

Deze collateral damage wordt geaccepteerd door de EU, die Europa wil vernietigen door middel van het importeren van millioenen gelukszoekers, die de samenstelling van de europese bevolking verandert.
Zo putten die bestuurlijk fascisten onze samenleving uit. En wat doet het gewone volk?
Dit is de zoveelste keer, dat politici Europa van de wereld laten donderen.

succesvol | 19-06-16 | 09:05

Daarom hang ik een arabisch "Allah is groot" dingetje aan mijn binnenspiegel als ik in risicogebieden moet parkeren. Dan laten ze je auto met rust.
sinar2 | 19-06-16 | 08:53
.
Best erg dat u gedwongen wordt om zo te handelen maar geen haar op mijn hoofd dat ik zoiets in mijn auto hang.
Gelukkig hoef ik nooit in zulke gebieden te zijn dus ik heb aan mijn binnenspiegel gewoon een groot kruis en op mijn dashboard staat een klein varkentje. Dat is maar 5cm ofzo dus daar moet een grotere voor komen maar die heb ik nog nergens kunnen kopen.

Lupuslupus | 19-06-16 | 09:00

Ede organiseert vaak foodtruck festivals met bbq-auto's.

huismerk | 19-06-16 | 09:00

Als ik werkloos zou zijn, zou ik een soort burgerwacht oprichten met andere werkelozen en 's nacht gaan patrouilleren.
Uiteraard niet zonder 'uitrusting'.
En wanneer er van die 'carBQ' figuren opduiken, even wat 'corrigerende tikken' uitdelen.
Mijn motto: wij bellen de politie niet, wij bellen gelijk een ambulance....

necrosis | 19-06-16 | 08:58

Gated communities, burgerwachten en wapens gaat het helemaal worden in ons klompen- en tulpen paradijs.

Pedronegro | 19-06-16 | 08:57

minder, minder, minder.

succesvol | 19-06-16 | 08:57

Afgunst van lui die niks ,maar dan ook helemaal niks kunnen.

fleurtje | 19-06-16 | 08:56

Iemand brandblussers kopen ?

Lucky Suky | 19-06-16 | 08:53

@Lupuslupus | 19-06-16 | 08:43
Daarom hang ik een arabisch "Allah is groot" dingetje aan mijn binnenspiegel als ik in risicogebieden moet parkeren. Dan laten ze je auto met rust.

sinar2 | 19-06-16 | 08:53

Als motorclubs verantwoordelijk waren geweest voor dit soort branden, dan had de politiek de grootst mogelijke middelen ingezet...

number668 | 19-06-16 | 08:51

Walgelijk gedrag.Het zal je autootje maar zijn,waar je hard voor gewerkt hebt.Ik zou alles terughalen tot op de laatste cent.Als men weet wie het is.Al moeten ze er heel het leven voor werken.( nou ja werken)

altijdfeest | 19-06-16 | 08:46

-weggejorist-

potloodvent | 19-06-16 | 08:43

Dit is Jihad maar dat zal de overheid nooit durven toegeven want "stigmatiserend".

Lupuslupus | 19-06-16 | 08:43

-weggejorist-

RickTheDick | 19-06-16 | 08:42

Hoera, weer iemand die aandacht heeft op Geenstijl!

Santtulainen | 19-06-16 | 08:41

ik was het niet

gestopt | 19-06-16 | 08:39

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken