Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Den Haag: 'Geen DENK in commissie Stiekem'

pinkyswear.pngJa ja, het moest er een keer van komen natuurlijk, als je decennia lang een vijfde colonne importeert. Dan komen ze uiteindelijk in de volksvertegenwoordiging terecht, wat hun grondtwettelijke recht is. En in die hoedanigheid krijgen ze uiteindelijk toegang tot geheime staatsgevoelige informatie, wat hun grondwettelijke.. 'JA HO FF HET MOET WEL LEUK BLIJVEN,' aldus eigenlijk alle politieke partijen. Want die krijgen het accuut Ottomaans benauwd als ze nu eens écht geconfronteerd worden met de resultaten van dat "integratie met behoud van eigen cultuur"-gezever. Want ja, nu is het ineens niet grappig meer. En is de mogelijkheid reëel dat er straks ineens twee mini sultans over de schouders van een NEDERLANDSCHE MinBuiz, MinDef en MinBin heen staan te gluren, en het live postdüiven naar Ankara. "Dat kan ook de Turks-Nederlandse Kamerleden Kuzu en Öztürk gebeuren, die met hun partij Denk op één virtuele zetel staan. Dat zit niet iedereen lekker, vanwege hun vermeende warme banden met Ankara. Dit terwijl in ’stiekem’ zeer gevoelige geheime informatie van de inlichtingendiensten wordt gedeeld. De VVD wil dan ook verscherpte eisen aan toetreding tot de commissie en bepleit een AIVD-screening voor alle leden. Ook de PVV wil veel strengere eisen." Het enige tegengeluid komt uit de PvdA, zo blijkt uit een gelekte Whatsapp-wisseling tussen Didi en Speknek. "D: Misschien toch maar gewoon toestaan, want vanaf dan is gewoon ieder lek de schuld van die kut-Turken, hebben we daar ook geen last meer van. We geven ze gewoon een etnisch monopolie op lekken. S: Klinkt goed, we nivelleren de verantwoordlijkheid gewoon, en daarna vernederen we ze, voor de ogen van hun eigen mensen."

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

kuuliejoek | 04-05-16 | 12:53

Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Dubbel paspoort of niet maakt geen reet uit voor daadwerkelijke loyaliteit maar het is verbazend dat Wilders er een hele tijd terug iets over zegt en er vervolgens 2 flapdrollen het ook echt doen.

roflastc | 04-05-16 | 11:56

LOL.
Denk gaat nu een procedure beginnen, want klotenklappert Erdogan heeft ze nog ZO gezegd; Zórg dat je aan die geheime gegevens komt!!!!

mallekater | 04-05-16 | 11:11

de vieze rassies!

De gehele partij GlasPlasWas is een commissie stiekem.
Inclusief dierenpoes die wat mompelt dat EU een beetje uit de hand gelopen is en het niet nog gekker moet worden.
Inclusief Greet van de vrijheid om subdermale chips te verplichten.
Inclusief Wimpie wiens moeder de kroon wegwierp en thee ging drinken met NIET! de ouders van Theo.

Willen we meer of minder EU-poppenkasterij?
Géén!
Géén!
Géén!

hallevvezool | 04-05-16 | 10:42

Gewoon heel simpel, niemand in eerste of tweede kamer met een dubbel paspoort......... Alleen toetreding tot de politiek met een Nederlands paspoort..... Als zij niet willen meewerken aan "integratie" waarom zouden we dat als Nederlanders wel moeten toestaan??????

Ron2406 | 04-05-16 | 07:41

We are doomded, doooomded...
*Al weer zin in een croissantje heeft*

McMarx | 04-05-16 | 00:39

Accuut? Heeft dat iets met accu's te maken?

Argyronauta | 03-05-16 | 23:52

Dubbel paspoorthouders uitsluiten van verkiesbaarheid en van stemrecht. Simpel. Maar ja, past niet bij een oikofobe weg-met-ons politiek.

De finale eindbaas | 03-05-16 | 23:47

Non-partij DENKniet mag wel zeker gescreend geworden. Dan is dit het begin van het faillissement van de Linkse kerk.

Alexander des Burgus | 03-05-16 | 22:35

Sowieso zouden kamerleden gescreend moeten worden...

Geile Markeerstift | 03-05-16 | 21:34

Ik roep al jaren dat mensen met een buitenlandse achtergrond geen voor Nederland belangrijke / kritische maatschappelijke functies mogen bekleden. In de praktijk zal het totaal aantal functies dat daardoor niet toegankelijk is nog wel mee vallen, denk bijvoorbeeld aan tweede kamer leden, directeuren van nutsbedrijven enz.

Als je dat zegt dan ben je ineens een racist. Tja in zo'n geval doet zo'n kwalificatie mij helemaal niets. Als goed beleid voorstellen, een realistische blik hebben en gewoon gelijk hebben racistisch is, dan wordt racist bijna een koosnaampje. En laten we wel wezen, volgens het wetboek, is het hele wetboek discriminerend. Dus alles is relatief.

Dit toont weer eens mijn gelijk op dit punt aan. Mensen met een buitenlandse achtergrond moet het verboden worden zulke functies te bekleden.

DerUnterMensch | 03-05-16 | 21:23

Wat doen die 2 ISIS-leden in onze 2e kamer?

Hebben die wel trouw gezworen op de Statenbijbel?

Heeft Plasterk hen al onder de tap om ze te betrappen op meineed en landsverraad?

KayakFun | 03-05-16 | 21:20

Bij die lui van DENK moet je je steeds goed realiseren dat als hun wereldbeeld het voor het zeggen heeft, dat er dan heel wat andersdenkenden de kop wordt afgesneden, en dat alles dat lijkt op cultuur volledig wordt afgebroken. Ik heb nog nooit iets kunnen ontdekken in de uitlatingen van DENK, dat lijkt op werkelijk respect voor de kernwaarden van de moderne westerse cultuur. Zij zitten in de Tweede Kamer als vertegenwoordigers van die gek in dat paleis, en die gek wil meer en steeds meer.

notamused | 03-05-16 | 21:15

Mocro2897 | 03-05-16 | 15:26
Dat zagen we al je naam, maar daarmee vertrouwen we jou ook niet en kan het olifantje je verhaal uitblazen.
.
.
Verder; bizar natuurlijk dat die twee Ottomaanse harem-eunuchs hier zogenaamd bijgepraat moeten worden over belangrijke Nederlandse zaken, immers, ze verdoezelen niet zo sterk dat ze direct aangestuurd worden door Erdogast.
Maar die screening zal wel weer zoiets worden van 'we hebben ze onderzocht maar niks kunnen vinden, dus ze krijgen toch toegang.'
Daar durf ik wel een krat bier op te zetten dat dat gaat gebeuren.

Draak uit Brabant | 03-05-16 | 20:59

Het zou Rutte een heel ietsiepietsie klein beetje sieren als hij dat in zijn tijd nog even weer te regelen.

Leptob | 03-05-16 | 20:51

het woord DENKniveau is aan ernstige inflatie onderhevig

linkeloetje48 | 03-05-16 | 20:33

“Geert Wilders die wekelijks verslag doet bij de Israëlische ambassade vertrouw ik ook voor geen meter!”

Ik kan me voorstellen dat Israel in de gaten wil houden wat er zoal broeit in het continent van Auschwitz. Als Wilders een klein steentje kan bijdragen aan het behoud van de Joodse staat, heeft hij mijn zegen.

Roderick Random | 03-05-16 | 20:21

Ja maar het zijn wel onze kudtturken!

funkyd | 03-05-16 | 20:13

Ik durf de gok wel te wagen.
Maria.1 | 03-05-16 | 19:22
.
Deden ze dat in den Haag ook maar.

Lupuslupus | 03-05-16 | 19:59

Hoe lang roept Wilders al dat het verboden zou moeten zijn om twee paspoorten te hebben in een politieke functie, want belangenverstrengeling/loyaliteitsconflict? Heeft ie WEER gelijk gekregen.

J. Jarig | 03-05-16 | 19:58

Zo als bij alles wat slecht is en slecht gaat in dit land is het de schuld van de PvdA

Poldergek | 03-05-16 | 19:56

Islamitische zeurkous Kuzu wil dat scholen meer rekening gaan houden met de ramadan.
.
6/05/03/islamitische-zeurkous-kuzu-willen-dat-scholen-meer-rekening-gaan-houden-met-de-ramadan/

Lupuslupus | 03-05-16 | 19:53

Ik ben zwaar tegenstander van figuren in onze volksvertegenwoordiging met meer dan één paspoort, en dat ene paspoort wat dan wel mag moet uiteraard het Nederlandse zijn. Verder vind ik dat je pas een zetel kunt bekleden in de 1e of 2e kamer als er voor jou niet minstens 5 generaties in Nederland zijn geboren. Maar dat is helaas niet zo dus Kuzu en Öztürk moeten gewoon toegang krijgen tot de commissie Stiekem. Laat de boel liefst maar zo snel mogelijk zum kloten gaan. Des te eerder kunnen we weer gaan bouwen aan dit finaal naar de kloten land.

DonBasco | 03-05-16 | 19:36

@Implants | 03-05-16 | 17:41
Alsof ze nu wel worden uitgezet. Criminelen vluchten nu naar land van tweede paspoort. En je dacht toch niet dat nationalistische Turken en Marokkanen zullen kiezen voor het Nederlandse paspoort als ze afstand van het andere moeten doen? Ik durf de gok wel te wagen.

Maria.1 | 03-05-16 | 19:22

@mezelf:
"scholing afgemaakt te hebben, daar.."

LuckyGirl | 03-05-16 | 18:58

Je hoeft geen (diverse) scholing hebben gehad, daar kan je namelijk zelfstandig van gaan DENKen.
Er zijn politici die mensen kennen die daar dood aan zijn gegaan.

LuckyGirl | 03-05-16 | 18:55

DENK nu met gratis APK.

hovawart | 03-05-16 | 18:49

Alles wat deze ErdoGANS- adepten weten wordt automatisch doorgespeeld aan ome ErdoGEIT.

Uw Psychiater | 03-05-16 | 18:48

Ach, in 2015 hebben we de gemeentelijke bevolkingsadministratie aangepast zodat we nu niet meer bijhouden dat mensen 2 paspoorten hebben. We weten dus niets eens meer wie er 2 paspoorten heeft. Probleem opgelost!

LieberLiber | 03-05-16 | 18:27

LieberLiber | 03-05-16 | 18:18
Zeker geen VOG want een strafblad is geen beletsel in de Kamer te komen.

Simon_GS | 03-05-16 | 18:24

DENK: een prachtige contradictio in terminis trouwens.

balustrade | 03-05-16 | 18:22

@Lupuslupus | 03-05-16 | 18:06
Salvador Dali is op die Datum geboren.

Mark_D_NL | 03-05-16 | 18:20

KAmerleden hebben geen AIVD-screening gehad??? Wat dan wel? EenVOG?

LieberLiber | 03-05-16 | 18:18

Alsof dat nu nog niet zo is. Dank GS, voor het meestroken aan hun landverradersknuppel, je kan ze niet eng genoeg maken.

LetTheSunshine | 03-05-16 | 18:15

@Mocro2897 | 03-05-16 | 15:26
Hup Greet, Hup Israel!

Mark_D_NL | 03-05-16 | 18:15

Hoe heeft "denk" ooit in de 2de kamer kunnen komen ?
Bedankt weer, pvda, met jullie belachelijke ideëen over de maakbare samenleving ! Vinden jullie het gek dat de bodem van de partijkas in zicht komt ? Politici doen alles voor hun eigen idealen en het maakt geen flikker uit hoe belachelijk/duur of onzinnig deze zijn ! Nederlanders denken niet meer in idealen, want daar heb je geen "jota" aan, als je niet te vreten hebt ! Stelletje eikels !

Anjin Mohammed | 03-05-16 | 18:11

jandoppie | 03-05-16 | 16:25
Ze worden steeds wanhopiger. NEXIT!!!

BlowingBubbles | 03-05-16 | 18:06

11mei en anders is het voorbij, voorbij, dat mooie europa. De sluipwespen zijn los, ik herhaal de sluipwespen zijn los.
stroopa | 03-05-16 | 18:00
.
Wat is er op 11 mei? Heb ik iets gemist dat ik zou hebben moeten weten?

Lupuslupus | 03-05-16 | 18:06

-weggejorist-

stroopa | 03-05-16 | 18:00

Zeddegeizot | 03-05-16 | 15:38
En wat te denken van de burgemeester van het zo heerlijk diverse Rotterdam? Je weet wel, die wiens dochters alleen met een moslim mogen trouwen.

BlowingBubbles | 03-05-16 | 17:58

Meedenken krijgt een nieuwe betekenis................ hulde voor Rutte2.
succes Pays-Bah.

hovawart | 03-05-16 | 17:58

Sind wanneer wordt er in de TK geDACHt of zelfs maar in de commissie Stiekem???

pijko | 03-05-16 | 17:55

Laten ze zich gelijk eens zorgen gaan maken over wat er zo allemaal binnen de diverse ambtenaren apparaten rondloopt.... Mede dankzij positieve discrimminatie.

BlowingBubbles | 03-05-16 | 17:53

Maar eerlijk is eerlijk, wie hier zou niet een ten minste serene glimlach moeten onderdrukken als wij onze politici zo aan het vechten zien.
It makes bad politics but great television?!

LuckyGirl | 03-05-16 | 17:50

baronbreekijzer | 03-05-16 | 17:33
De volgende stap is dat ze parlementariërs net als journalisten en advocaten gaan vervolgen als ze iets zeggen dat Erdogan niet zint. Daarnaast moet Turkije voor juni aan een groot aantal voorwaarden voldoen wil men zonder visum kunnen reizen (zoals vrijheid van meningsuiting, recht op een eerlijk proces). Morgen gaat waarschijnlijk de EU Commissie akkoord met de visa deal.

Simon_GS | 03-05-16 | 17:49

HEY Kabinet, wat staan jullie er gekleurd op ................
Succes Pays-Bah.

hovawart | 03-05-16 | 17:45

Ik nie snap.
Er zít al een lek in de Commissie Stiekem. Al minstens sinds 2014, voordat dat denk-cluppie überhaupt bestond. Toen heeft een van de leden gelekt, en is dus een crimineel en chantabel (ook chantabel door Erdogan, die al heeft laten zien dat hij zijn hand niet omdraait voor het chanteren van andermans politici).
Dat aangetoonde chantabele lek in de Commissie was tot nu toe geen probleem. Men vond het niet nodig om hem te ontmaskeren en te berechten. Maar dat er in de toekomst heel misschien een nieuwe lekker bijkomt, dat is opeens reden tot paniek? Is de bestaande lekker bang voor concurrentie of voor een prijzenoorlog of zo?

simpelman | 03-05-16 | 17:45

Waarom ziet de PvdA geen problemen met deze grote Turkse Denkers? Omdat ze van de PvdA afkomstig zijn. Daarnaast is het altijd handig om niet op ze af te geven want dat kan nog wel wat multiculti stemmen voor de PvdA behouden/opleveren. Het gaat immers om het rendement i.c. leuke banen voor PvdA-ers.

gnor | 03-05-16 | 17:44

@ Implants | 03-05-16 | 17:41

Dat is eenvoudig te voorkomen door ze hun Nederlands paspoort te laten inleveren.

Elessir | 03-05-16 | 17:44

-weggejorist-

EdwinM. | 03-05-16 | 17:42

@frisenfruitig | 03-05-16 | 17:29
Liever niet, dan worden ze Nedelander en kunnen ze niet meer uitgezet worden. Elke dag knokken in het turkse parlement, Ede in oorlog met marocs, laat die paspoorten kwestie maar.

Implants | 03-05-16 | 17:41

Intussen in het Turkse parlement: www.telegraaf.nl...
baronbreekijzer | 03-05-16 | 17:33
.
Even een spreekwoord: "al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding".
.
Verduidelijking: als je innerlijk géén beschaving hebt kun je er aan de buitenkant nog zo netjes uitzien, op enig moment komt de binnenkant tòch naar buiten.

Lupuslupus | 03-05-16 | 17:41

@Albert5000 | 03-05-16 | 16:15 "Welke gek heeft er voor gezorgd dat ze stemrecht kregen in Nederland ..."
.
Ik dacht Van Es, van GroenLinks. Maar met steun van de kamer.

ben kokhals | 03-05-16 | 17:40

Verstand komt met de jaren, ik hoop dat men luistert beter naar Geert Wilders en zijn PVV, de grote witte bezem die NL weer schoon gaat vegen, hopelijk op tijd om Rutte, die ons land weggeeft aan Ankara en Brussel/Straatsburg, te stoppen.......
Succes Geert en de Pays-Bah.

hovawart | 03-05-16 | 17:38

@ tweetybird | 03-05-16 | 16:13

Eigenlijk begrijp ik sowieso niet waarom Turken en Marokkanen hier in grote getale mogen wonen. Ze hebben toch eigen, redelijk veilige landen. Dat ze het doen snap ik wel maar dat het toegestaan wordt door de zichzelf boven ons gestelden, waarom?

Elessir | 03-05-16 | 17:36

Om het schelden netjes te houden doe ik het op z'n Shakespear's!

The filthy union of DENK is "the rankest compound of villainous smell that ever offended nostril"!

lanexx | 03-05-16 | 17:35

"AIVD-screening" is niet genoeg. Beter is ook te regelen dat de commissie stiekem alleen toegankelijk is voor politici wiens beide ouders, net als de politicus zelf, uitsluitend de Nederlandse nationaliteit hebben en in het koninkrijk geboren zijn.
En nu ze toch heel even vooruitziend bezig zijn, zouden ze meteen moeten regelen dat iemand die een buitenlandse nationaliteit behoudt of wil behouden, alleen een permanente verblijfsvergunning kan krijgen (dus geen Nederlands paspoort meer). Dan is er geen stemrecht voor de landelijke verkiezingen, dus ook geen TK lidmaatschap en commissie stiekem.

ben kokhals | 03-05-16 | 17:33

De vijand is onder ons. Het paard van Troje is binnengehaald door de politiek correcte schijnelite.

frisenfruitig | 03-05-16 | 17:31

Geert Wilders die wekelijks verslag doet bij de Israëlische ambassade vertrouw ik ook voor geen meter!
Mocro2897 | 03-05-16 | 15:26
------
Grappig, ik vertrouw alleen Geert Wilders.
Daarbij heeft hij weer eens gelijk gekregen met die dubbele paspoorten en de lange arm van Erdogan. 60% van de Turken geeft aan geen Nederlander te willen zijn, alleen voor het geld blijven ze hier. Verder heeft hij gelijk met de islam en met de EU. De enige die iets verder kan denken dan de rest. De enige die dit land eindelijk kan verlossen van alle ellende. De enige met een toekomstvisie voor dit land. De rest zijn slopers en land afbrekers waarvoor de bevolking maar een lastige bijkomstigheid is.

dijkbewaker | 03-05-16 | 17:30

Zo is dat. Weg met dubbele paspoorten/nationaliteiten bij de overheid.

frisenfruitig | 03-05-16 | 17:29

Te grappig dit. Niemand die zo sterk volgens NIMBY handelt als de schatrijke politici die in hun gated community in de duurste straat van de stad toch nooit te maken zullen krijgen met de gevolgen van massale instroom van moslims.

panadol | 03-05-16 | 17:25

@Muskatnuss!!! | 03-05-16 | 16:35:
+1 voor je nick!
.
@mysteryposter | 03-05-16 | 17:11:
Alweer!

LuckyGirl | 03-05-16 | 17:22

het maakt toch allemaal geen ene moer meer uit. onze inlichtingendiensten zijn vervallen tot een soort anecedentenkloppers en worden zeker door het buitenland niet meer serieus genomen, al jaren niet. beste dienst was nog de marid. het zijn een verzameling gesjeesde marechaussees en politieagenten die nog geen tiet in een stripclub konden vinden. laat die turken lekker meekijken, absoluut niet meer interessant.

harrie8174 | 03-05-16 | 17:20

Mag denken wel van jAllagh?
Wel knap dat Turken zichzelf nog minder geliefd dan Syriërs hebben weten te maken.
Wacht maar tot ze europarlementariërs leveren.

LuckyGirl | 03-05-16 | 17:17

Dubbel paspoort, dubbele tong, dubbele agenda, dubbele narigheid, tweespalt en tweedracht. Alles dubbel en in tweevoud. Dat willen we niet en aangezien democratie zowel de wil als de wil-niet van het volk is zeg ik: Denk mee, zeg Nee tegen deze twee.

jacobh | 03-05-16 | 17:15

Even een moment van overpeinzing, bijvoorbeeld dat de mevrouw de voortzitter de notulen cc't aan de Mocrokoning in Mocroniê.
Onze regering is een afspiegeling van de samenleving............
succes Pays-Bah.

hovawart | 03-05-16 | 17:15

Waar ik me echt zorgen om maak: als deze DENKers het beste zijn wat deze gemeenschap te bieden heeft, hoe erg is t dan in Godsnaam met de rest gesteld?
RoBD=Skullfucker | 03-05-16 | 17:10
Tja, alleen maar bezig om collega's te naaien in de hoop er als laatste uitgetieft te worden. Zo vaart tegenwoordig de blanke man.

hurenisvoorpaupers | 03-05-16 | 17:14

Denk en Stiekem, de beste billenmaatjes.

De Vrijlansier | 03-05-16 | 17:12

Als we de islam benoemen wat het werkelijk is, een staatsgevaarlijke ideologie, en die dan ook z.s.m. verbieden, dan kunnen we de aanhangers (degenen die het gedachtegoed actief of passief steunen) uitsluiten van actief en passief kiesrecht. Intrekking NL staatsburgerschap zou ik ook niet verkeerd vinden; dat helpt bij de remigratie.

Bakschuif | 03-05-16 | 17:11

@ LuckyGirl | 03-05-16 | 16:33

2 zielen, 1 gedachte, haha.

mysteryposter | 03-05-16 | 17:11

Waar ik me echt zorgen om maak: als deze DENKers het beste zijn wat deze gemeenschap te bieden heeft, hoe erg is t dan in Godsnaam met de rest gesteld?

RoBD=Skullfucker | 03-05-16 | 17:10

Turkije voldoet morgenochtend om 08:46:07 ineens aan alle 72 eisen voor visumvrij reizen.
Met dank aan onze volks en landverraders.
Maar de rekening komt..

(c)ZWITSUL | 03-05-16 | 17:07

@hemmrnaar7 17:04
Voor de grap een mandje bij alle kamerleden doen. Hoeveel zullen vrij van zonde blijken te zijn?

RoBD=Skullfucker | 03-05-16 | 17:07

Ook hier geldt een tijdje geleden werd Greet hier op afgefakkeld als doemdenker want hoe kon hij twijfelen aan de goede bedoelingen van mensen met dubbele paspoorten. De domme linkse emotie regeert, ze denken dat het een spelletje is: rechts beetje negeren en dan begint het grote morele superioriteitsfeest met de Islam als lachende derde. Historische rommel hebben ze gecreëerd. Tijd om eens met de hooivorken naar Den haag op te trekken. pPek en veren mee.

flat out | 03-05-16 | 17:07

Ja dan komt het ineens wel heel erg dichtbij. Dat was niet de bedoeling. Net zo goed als het ook niet de bedoeling is dat Beatrix de volgende keer Kuzu meeneemt naar een Bilderbergbijeenkomst.

ad melkert | 03-05-16 | 17:06

Gewoon afluisteren net zo close als Wilders beschermd moet worden, en bij het minste of geringste spoortje van gebleken disloyaliteit bij gebrek aan doodstraf aan de schandpaal nagelen en vervolgen.

Hemmenaar7 | 03-05-16 | 17:04

Ik vind het allemaal erg vermakelijk maar zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb. Alleen toen liep ik vooraan en niemand wilde luisteren. Nu lekker achteraan. Succes met jullie multiculturele samenleving vuile kut paupers.

hurenisvoorpaupers | 03-05-16 | 17:04

En dan dit nog...
www.telegraaf.nl...
jandoppie | 03-05-16 | 16:25

Het wordt steeds zieliger. Beter is het om Turkije een boete van 250.000 euro te geven voor elke ''vluchteling'' die Uiropa binnenkomt.

Pemberton | 03-05-16 | 17:02

Die twee vuiltjes onder de nagels van de Turkse dictator horen helemaal niet in de kamer thuis.
Het zou me niets verbazen als die twee 'denkers' zèlf Ebru bij ome Edogan in de schoot geworpen hebben.
Eén ding moet wel rechtgezet worden, van een dubbele loyaliteit is geen sprake.
Die ligt namelijk bij de Turkse dictator.

Jackanders | 03-05-16 | 16:58

@Lefgozer | 03-05-16 | 16:48
Absolute waanzin, helemaal mee eens.

special-k | 03-05-16 | 16:55

Game of Thrones gezien?
Nuchternederland | 03-05-16 | 16:08
Alleen seizoen 1. Kon er geen touw aan vastknopen wie allemaal familie van wie is en wie er allemaal ten strijde trekt tegen wie en waarom. Ben afgehaakt, dus weet niet wat GoT hiermee te maken heeft. Ben nu Better call Saul S02 aan het kijken, dat kan ik wel bijhouden.
Suits heb ik ook bekeken maar ben het na 5 seizoenen wel een beetje zat, White Collar vind ik ook maar mwah.
Bedankt voor je interesse trouwens.

CaesarSalad | 03-05-16 | 16:54

Deze dubbele nationaliteit idioten geven vooral het gelijk van rechts aan. Fortuyn had het ook al over dit soort lui.

Sayer | 03-05-16 | 16:50

Deze Turkse clowns belichamen het failliet van onze huidige parlementaire democratie.

van Oeffelen | 03-05-16 | 16:49

Iemand met meer dan een paspoort, een nationaliteit en een loyaliteit, hoort pertinent niet in een serieus en plechtig instituut als de Kamer.
Als je een land wilt vertegenwoordigen, moet je er ook definitief voor kiezen.
Ik reis ook niet naar Amerika met de vraag, hee, kan ik hier even een greencard krijgen met behoud van mijn Nederlanderschap en senator worden? Of voorzitter van het huis?
Als je zo graag paspoorten verzamelt, dan ga je maar bij de supermarkt werken, maar in onze democratie verstoort dat de orde van onze rechtsstaat.
Dus wat mij betreft, ik zou willen dat dat hele "Denk" (lol) eruit gaat, en die nieuwe voorzitster ook. Of paspoort opgeven. Maar dan nog vertrouw ik het niet, dus screening- en grondig ook.

Lefgozer | 03-05-16 | 16:48

en daarom ook geen stemrecht voor dubbele nationaliteit. als je niet kiest voor nederland ga je ook niet kiezen wie hier aan de macht komt. niet meer dan logisch

eriksweet | 03-05-16 | 16:45

De oplossing is verbluffend eenvoudig, geen passief kiesrecht voor dubbele paspoorten, ook niet als ze zooooogenaaamd worden afgezworen.
ZONDER LAST OF RUGGESPRAAK !!!

sprx | 03-05-16 | 16:45

Mannes | 03-05-16 | 15:40
Sinds meneer Kuzu de vrijheidsberoving van Ebru Umar vergoelijkte bij Nieuwsuur kan ik een eed op de grondwet van dit soort lui niet serieus meer nemen.

Simon_GS | 03-05-16 | 16:37

Ja..., dankzij de PvdA in de jaren 60 zitten we nu met dit soort figuren in de 2e Kamer.

Muskatnuss!!! | 03-05-16 | 16:35

@mysteryposter | 03-05-16 | 16:24:
Sorry, ik had je nog niet gelezen toen ik mijn plempsel schreef.
Luie ik die men snelheid boven grondigheid kan verwijten.
Wellicht dat iedereen wordt uitgesloten als ze niet 3x snel & zonder verspreking achter elkaar "commissie incontinentie" kan zeggen.

LuckyGirl | 03-05-16 | 16:33

Of je doet gewoon 2 commissies, 1 voor de misinformatie en een werkelijke.
Zeg maar net als de politiek de werkelijke bepalende politieke elite maskeert voor elke internationale burger.
Werkt al vele decennia.

LuckyGirl | 03-05-16 | 16:28

Ja, leuk dat je dan DENK 'de schuld' kunt geven van elk lek, maar intussen staat de veiligheid van NL bevolking op het spel. Zijn ze bereid de verantwoordelijkheid te dragen als er werkelijk stront aan de knikker is? (Nee, dacht ik al.)

zwarte_weduwe | 03-05-16 | 16:28

@De Koreaanse Slet | 03-05-16 | 15:44
Natuurlijk hoop ik ook dat beide heren niet terugkeren in het parlement. Maar als zij democratisch zijn gekozen kun je dit niet voorkomen. Daarbij ga ik er vanuit dat kandidaat Kamerleden goed zijn onderzocht, bijvoorbeeld ook op integriteit.

Mannes | 03-05-16 | 16:27

Van de gene met een dubbelpaspoort het stemrecht in Nederland terstond ontnemen.
Wij Nederlanders hebben de plicht om de zelfde vrijheid die wij nu hebben, ook te kunnen garanderen voor onze kinderen, kleinkinderen en de achter, achter kleinkinderen, enz.
Onze voorouders hebben zich hier dood om gevochten om dit ook te kunnen garanderen voor onze generatie.

Havenwerker | 03-05-16 | 16:26

Hoe zit het met dat vluchtelingenquota als Turkije volwaardig lid is. Worden ze dan weer verherdeeld over de rest van de lidstaten?
En dan dit nog...
www.telegraaf.nl/buitenland/25717845/_...

jandoppie | 03-05-16 | 16:25

Tijd voor een 2e commissie, de commissie stiekemer. En als dat niet werkt, de commissie stiekemst.

mysteryposter | 03-05-16 | 16:24

Ach we kunnen nu gaan zeuren, maar we weten allemaal dat 5 mei gaat verbleken bij de toekomstige dodenherdenking, na WOIII.

LuckyGirl | 03-05-16 | 16:24

Stop met dubbele paspoorten in de politiek!
Behalve dat het duidelijk is dat de loyaliteit van deze heren niet in Nederland ligt zou ik ook wel in Turkije willen kunnen stemmen (ik mag alléén maar in Nederland stemmen in tegen stelling tot deze heren). Mijn stem is blijkbaar maar de helft waard.

Antitheïst | 03-05-16 | 16:23

Oh, dus de AIVD gaat screenen wie bepaalde parlementaire taken mag uitvoeren. Goed idee.

En over dubbele nationaliteiten: hoe bewijs je dat je niet een andere nationaliteit/loyaliteit hebt?

fladder | 03-05-16 | 16:19

@ tweetybird | 03-05-16 | 16:13

Ehh.. Ik ken meerdere mensen met zowel een Amerikaans als Nederlands paspoort.

Sjors W. | 03-05-16 | 16:17

@sinar2 | 03-05-16 | 15:55
Ik heb het niet over Israel?
Meer over het feit dat er nu kennelijk staatsgeheimen gedeeld worden met mensen die niet gescreend zijn.

B.agger | 03-05-16 | 16:16

-weggejorist-

Albert5000 | 03-05-16 | 16:15

Raken we hier nog verbaasd over? Over niet- integrerende allochtonen van de 3e of 4e generatie, die een dubbel paspoort hebben, het geboorteland van hun (groot)ouderrs als hun land beschouwen, die als ze dood gaan in hun 'eigen' land begraven worden? Raken we hier nog verbaasd over? Welke gek heeft er voor gezorgd dat ze stemrecht kregen in Nederland kregen terwijl ze nooit voor Nederland hebben gekozen en ook nooit zullen kiezen? Is dit niet het gevolg van een mislukte multiculturele samenleving?

Albert5000 | 03-05-16 | 16:15

Het 'grappige' is dat diezelfde commissie Stiekem al sinds hij aan de macht is ziet dat Erdogan Turkije in een autocratie aan het veranderen is, maar er tot heden geen flikker om gegeven noch aan gedaan heeft.

Sjors W. | 03-05-16 | 16:14

Elessir | 03-05-16 | 16:05

Het vreemde is dat mag in weze ook niet behalve voor turken en marokanen. Andere landen hebben moeten kiezen en 1 van de paspoorten moeten inleveren. Maar voor de turkies en mocro's is een uitzondering gemaskt. Zeg maar positieve discrimatie dus. Maar hoe je het went of keert het is discriminatie naar de mensen die wel verplicht moesten kiezen.En het klopt dus niet. Ach ja!!

tweetybird | 03-05-16 | 16:13

Daar hebben ze straks het volgende op gevonden: iedere politieke partij die is opgericht vóór 1990, mag in de commissie stiekem.

bisbisbis | 03-05-16 | 16:12

De commissie stiekum bestaat niet vanwege de Turken of Marokkanen maar om de gewone Nederlandse Autochtonen informatie te onthouden. Alles wat Rutte "ik kan er nu niets over zeggen" bespreekt is stiekum en geheim voor de gewone Nederlander. Via allerlei dubbele nationaliteiten kamerleden en eng aan multinationals en buitenlandse mogendheden gelieerde politici ligt alle geheime informatie toch overal op straat. Zo´n naar Hillary gevluchte hatsjie heeft heus wel de nodige info die in Amerika gedeeld wordt, onze grote vriend Verhofstad deelt onze geheimen die hij van in ´t Veld heeft gekregen met Ukraine. LAten we niet zo naief doen en denken dat er iet stiekum is. MAar het klinkt zo belangrijk. In de archiefkast met top secret er op staat Junckers drankvoorraad.

bergsbeklimmer | 03-05-16 | 16:10

Het lijkt mij geen overbodige luxe om deze wolven in wolfskleren ver weg te houden van het reilen en zeilen van onze inlichtingendiensten. Laten we wel wezen, ze zijn al een tijdje uit het Trojaanse Paard gekropen...

Desmoulins | 03-05-16 | 16:10

Of: Wat valse info introduceren in commissie stiekem, overige fracties hiervan op de hoogte stellen en zodra het gelekt is onze vrienden van Denk executeren volgens het standrecht voor spionage.
Fixed.

CaesarSalad | 03-05-16 | 16:03
Game of Thrones gezien?

Nuchternederland | 03-05-16 | 16:08

Die Kuzu en Osturk hebben toch tijden lang (paar jaar?) kunnen floreren in de PvdA-fractie. Zouden ze zich daar niet schamen dat ze tijden lang net zo gedacht hebben als deze denktank of is het erger en denken ze nog steeds net zo. Dat laatste is natuurlijk het meest waarschijnlijk. Maar ook wel angstwekkend.

J.Slavink | 03-05-16 | 16:07

Vergeet ook niet de kamervoorzitster die in dienst van de marokkaaanse koning is.

sinar2 | 03-05-16 | 16:06

@Mocro2897 | 03-05-16 | 15:26

Die vertrouw jij per definitie niet.
Geert is geen landverrader noch beschikt hij over een dubbele nationaliteit. Marcouch, Arib en Aboutaleb daarentegen hebben aantoonbaar banden met de Marokkaanse overheid maar daar hoor ik jou niet over... Nederland is voor jou niets anders dan een excuus en een kans.

Desmoulins | 03-05-16 | 16:05

Ik vind het al dubieus dat mensen met een dubbel paspoort hier überhaupt mogen wonen.

Elessir | 03-05-16 | 16:05

De vijfde colonne der moslims heeft niets te zoeken bij een commisie die zich voornamelijk bezighoudt met onze veiligheid.
Nee dus.. DENK heeft hier niets verloren.

mallekater | 03-05-16 | 16:04

Wanneer gaan politici eens over tot indiening van een wet waarin het onmogelijk wordt voor dubbel-paspoorten om op kieslijsten te komen en laat staan in de 1e of 2e kamer.
Een verbod moet voor deze mensen gelden op functies in het lokaal en provinciaal bestuur.

Ons land verdient een bestuur van ECHTE Nederlanders...

TonyD | 03-05-16 | 16:04

Misschien had de PvdA wat beter moeten naDENKen voor ze deze malloten op de lijst zette.

Bieronimus Josch | 03-05-16 | 16:04

Of: Wat valse info introduceren in commissie stiekem, overige fracties hiervan op de hoogte stellen en zodra het gelekt is onze vrienden van Denk executeren volgens het standrecht voor spionage.
Fixed.

CaesarSalad | 03-05-16 | 16:03

Dat er geen schunnigheids taalfilter bestaat in de Whats-app is natuurlijk het echt verbazingwekkende.

Maarten VB | 03-05-16 | 16:02

'De VVD wil dan ook verscherpte eisen aan toetreding tot de commissie en bepleit een AIVD-screening voor alle leden'

Als ze dat nou gelijk aan de grens doen...

Pemberton | 03-05-16 | 16:02

Wat te denken van die radicaliserende Marokkaanse begrafenisondernemer, die zich onlangs bij Denk heeft aangesloten, die had in zijn vorige baan mogelijk toegang tot de platte gronden van de Rijksgebouwen. Dat is toch ook geheime staatsgevoelige informatie?

CoffeePatch | 03-05-16 | 16:02

Mocro2897 | 03-05-16 | 15:26

Hmmm nou de eerste keer dat er gelekt is uit de commisie stiekum is niet door de pvv hoor. Dan had heel nederland al geweten wie de dader was geweest. Geloof mij maar. Maar nu het een andere partij blijkt te zijn is het de doofpot ingegaan en wordt het ineens stil gehouden. Als of het nooit gebeurt is.Ach ja. En in tegenstelling tot onze veiligheidsdienst hebben de israeliers geert niet nodig om te weten wat er speelt hoor. U geeft zelf geert wilders dus te veel eer. De erdogan trekpoppen daarentegen van dictator erdogan zullen rustig lekken. Denk is geen politieke partij maar de lange arm van erdogan. De nederturken zal Denk helemaal worst wezen. En sterker nog. Met de mocro's hebben ze al helemaal niks. Dan kunnen de marokanen nog beter op een nederlandse partij vertrouwen. Geloof mij maar als ik zeg dat dat stukken veiliger voor ze is.Want de marokanen worden er puur bijgehaald als kiesvee voor zetels om daarna keihard door dat Denk gedumpt te worden.

tweetybird | 03-05-16 | 15:59

Lijkt me trouwens volstrekt duidelijk dat mocht er iets uit zo'n AIVD-onderzoek komen in de zin van rechtstreekse banden tussen kamerleden en buitenlandse staatsbesturen of anderszins belangenverstrengelende groeperingen, dat zulke figuren niet de Kamer in mogen.
Of ben ik nou gek. Is ruggespraak gewoon toegestaan vandaag.
Flikker toch op joh met dat spionnentuig.

LibertasSimplex | 03-05-16 | 15:59

Slechter dan Groen-slinks kan toch niet. Een keer verkeerd oversteken en je weet wel hoe dat gaat..

Neut | 03-05-16 | 15:58

Geert Wilders die wekelijks verslag doet bij de Israëlische ambassade vertrouw ik ook voor geen meter!

Mocro2897 | 03-05-16 | 15:26
Jezelf als nickname Mocro noemen geeft perfect weer waar jouw loyaliteit ligt, toch?
Je noemt je zelf toch niet naar een land, manmanman

Nuchternederland | 03-05-16 | 15:58

En naar aanleiding van het Geert Wilders-commentaar: snap ik ook wel. Maar ten eerste heeft hij geen Israëlisch paspoort. Ten tweede is Israël een moderne westerse democratie, en geen corrupte verrotte dictatuur.

Lefgozer | 03-05-16 | 15:58

@wapster | 03-05-16 | 15:47
De Europese Raad en de Europese Commissie vergaderen zonder notulen. Het is voor de Mossad veel handiger daar wat cameraatjes op te hangen.

Piet Karbiet | 03-05-16 | 15:57

Dus volgend jaar geeft Erdogan een stemadvies aan alle Turken in Nederland: stem Denk.

Dutch_Holland | 03-05-16 | 15:56

Als politici het geregeld hebben, is het goed.
Met zijn allen hebben ze iets geregeld wat niemand wil.
Tsja. Dan zoek je een list. En die kan wel eens onmogelijk blijken.

nederburger | 03-05-16 | 15:55

@B.agger | 03-05-16 | 15:48
Israel is geen bedreiging voor Nederland, Turkije is dat zeker wel.

sinar2 | 03-05-16 | 15:55

DACHT het niet!

Nuchternederland | 03-05-16 | 15:53

Mocro2897 | 03-05-16 | 15:26
Vanwege het cordon sanitire wordt Geert Wilders buiten de informatiekring gehouden betreffende de vorderingen die de New World Order maakt middels het proxy-zionistische Coudenhoven-Kalergi complot dat inhoudt dat de Europese bevolking gemengd en vervangen wordt door en met moslims onder leiding van Wahljuden en uitgevoerd door de EU in opdracht van de Bilderbegers.
Dat schaadt immers de veiligheidsbelangen belangen van zowel Israel als van iedere weldenkende Europeaan met historische binding; op deze wijze kan ook de oppositie beschikken over de juiste informatie.

kindapaas | 03-05-16 | 15:51

Turks visum op de valreep er nog even doorheen gejakkerd, gaat lekker.

special-k | 03-05-16 | 15:51

Nederlandse slavendrijvers hebben een etnisch monopolie op vernederen en Turken hebben ons land opgebouwd, ik help de jongens even..

compitaal | 03-05-16 | 15:48

Wie de voordeur open laat staan, moet niet klagen over de gasten. Wij hebben het zelf laten gebeuren dat de deur wagenwijd open stond. Verwijt u zelve.

Zeddegeizot | 03-05-16 | 15:48

Dus men wordt nu niet gescreend door de aivd?

B.agger | 03-05-16 | 15:48

De PVV houdt toch ook de Mossad keurig op de hoogte?

wapster | 03-05-16 | 15:47

-weggejorist-

Lienetje | 03-05-16 | 15:47

Dubbele paspoorten in de Kamer betekent dubbele loyaliteit in de Kamer. Dat kán niet, en mag niet. Dus OF die paspoorten opgeven, OF oprotten uit de Kamer. Turkije is niet langer een bondgenoot met Erdogan aan het roer.

Adversary | 03-05-16 | 15:46

Dubbele paspoorten in de Kamer betekent dubbele loyaliteit in de Kamer. Dat kán niet, en mag niet. Dus OF die paspoorten opgeven, OF oprotten uit de Kamer. Turkije is niet langer een bondgenoot met Erdogan aan het roer.

Adversary | 03-05-16 | 15:46

"Het enige tegengeluid komt uit de PvdA,...."
De PvdA DENKt dus na over hoe ze aan meer geld in hun partijkas kunnen komen.

HotPotato | 03-05-16 | 15:46

Ik vond destijds het standpunt van Wilders over dubbele nationaliteit voor Kamerleden of bewindspersonen wat overdreven. Nu, met Denk in de Kamer zie ik in dat hij gewoon gelijk heeft.

Tapu | 03-05-16 | 15:45

We hebben ons eigen graf al een tijd geleden gegraven we hoeven er nu alleen nog maar in te gaan liggen.

Junkycat | 03-05-16 | 15:44

Mannes | 03-05-16 | 15:40

Nee want beide heren hebben overduidelijk een dubbele agenda. En deze dient niet het landsbelang.

De Koreaanse Slet | 03-05-16 | 15:44

Zag de bijeenkomst van het Turkse parlement net voor het armeense-genocide_herdenking-reces vanochtend op tv.
Laat ze maar toetreden tot the EU kunnen ze daar Juncker en consorte voor hun kop schoppen.

HotPotato | 03-05-16 | 15:44

Wijze van samenstellen commissie Stiekem is aan renovatie toe. Dat mag blijken uit het ontstane rumoer.
Waarom fractievoorzitters? Laat de kamer een stuk of tien leden aanwijzen die deze honneurs waarnemen,uit diegenen die een AIVD screening doorstaan hebben.

H. Drievuldigheid | 03-05-16 | 15:43

Weet men wel hoe vermoeiend het is steeds weer "zie je wel" te moeten zeggen...

Sans Comique | 03-05-16 | 15:42

Geconfronteerd worden met je eigen fallen en dan tegen je Eigen wetten en grondrechten in moeten handelen. Waar hebben we dat meer gezien???

Andersdenkend | 03-05-16 | 15:42

Nou heb ik weinig verstand van staatsrecht, maar dat zie ik zelfs nog wel.

Lefgozer | 03-05-16 | 15:42

Er is toch al gelekt uit de commissie stiekem dus leden met 2 nationaliteiten kan ook wel. Alleen ik denk stiekem dat de commissie stiekem weinig stiekems meer te horen krijgt.

Simon_GS | 03-05-16 | 15:41

De problemen waarvan je wist die gingen komen...

Sans Comique | 03-05-16 | 15:41

Denk zijn gewoon marionetten van Erdogan. Niets tegen de Neder-Turken hoor maar het is absoluut onvoorstelbaar dat deze clowns met een dubbele agenda in de kamer komen en al helemaal dat met deze spionnen landsgeheimen worden gedeeld. Dit geldt zelfs voor bevriende natiestaten zoals België of de VS maar helemaal voor onbetrouwbare landen zoals Turkije en Rusland. Niet doen dus.

De Koreaanse Slet | 03-05-16 | 15:41

Als leek zelfs denk ik, dat je principieel moet zijn, en dat het onbestaanbaar is om mensen met een dubbele nationaliteit en dus loyaliteit, zitting laat nemen in kringen waarin uiterst geheime zaken betreffende onze nationale veiligheid worden besproken. Ongeacht welke nationaliteit, maar zeker de Turken hebben er nu NIETS mee te schaften.

Lefgozer | 03-05-16 | 15:41

Beetje merkwaardige stellingname. Wanneer DENK op democratische wijze in de Kamer komt, de anciënniteiten zijn onderzocht en Kuzu en/of Ozturk de eed op de grondwet hebben afgelegd, hebben ze net zoveel rechten als de andere leden. Politici schermen er altijd mee dat het parlement een afspiegeling van de samenleving moet zijn. Daar zitten dan ook vertegenwoordigers van de multiculturele minderheden in. Het alternatief is de Commissie Stiekem afschaffen. Wordt dus een moeilijke kwestie.

Mannes | 03-05-16 | 15:40

MultiCulti werkt niet !!!

DeWaarheid69 | 03-05-16 | 15:40

Geert Wilders die wekelijks verslag doet bij de Israëlische ambassade vertrouw ik ook voor geen meter!
Mocro2897 | 03-05-16 | 15:26
.
Ben ik op zich wel met je eens, maar dat weegt natuurlijk (BIJ LANGE NA) niet op tegen het subversieve element van de (vaak ongewenste) invasieve culturele, financiële, religieuze én politieke bemoeienis vanuit Turkije. Gewoon iedereen met een dubbele nationaliteit er één inleveren, Turken naar Turkije, Marokkanen naar Marokko, Finnen naar Finland en Nederlanders in Nederland, ongeacht afkomst of huidskleur.

automobilaterealist | 03-05-16 | 15:39

De gebruikelijke reactie van Denk zal zijn: wen er maar aan.

De babbelturk en knabbelturk wijzen in hun manifest alles wat naar integratie ruikt resoluut af.
Voor hun geldt alleen eenzijdige acceptatie.

Erdogan hoeft maar een neef of grootmoeder van ze op te pakken om ze te dwingen alle geheimen te verklappen.

Dat hoeft Erdogan waarschijnlijk niet te doen. Ze zullen zich aan hun nationaliteit en loyaliteit verplicht voelen alles ongevraagd bij de Turkse ambassadeur op tafel te leggen.

Natuurlijk krijgt Azarkan een kopietje voor zijn ambassadeur

Islamofiel | 03-05-16 | 15:39

Wie zaait zal oogsten.
Dit is nog maar het begin van heel veel meer ellende, zowel in als buiten het parlement.
Ik ben af en toe best wel bang dat er vroeger of later een burgeroorlog uitbreekt in Nederland.

Maya de Blij | 03-05-16 | 15:39

De lange arm van Rabat heeft al een kamervoorzitter gescoord. En toen Wilders daar wat van zei stond vrijwel de hele kamer op haar achterste benen. ALweer krijgt Wilders gelijk,.

i-Wonder | 03-05-16 | 15:38

iemand specifiek | 03-05-16 | 15:33
Niet gelezen dat de Joden Europa juist ontvluchten en terugkeren. Zie ze voor de eerste honderd jaar niet binnenstromen.

HotPotato | 03-05-16 | 15:38

Na de invoering van de strengere eisen worden uitsluitend Sargentini en Erdogan toegelaten tot commissie stiekem.

Tierelantijn | 03-05-16 | 15:38

DISCRIMINASIE!
Want iedereen weet dat Arib de speelpop van Mo'6 is, en die mag wel gewoon het Marokkaanse belang dienen.

Zeddegeizot | 03-05-16 | 15:38

Sinds wanneer heeft Geert een Israelisch paspoort?
Appels met peren weer vergelijken...

salonsocialist | 03-05-16 | 15:36

"Den Haag: 'Geen DENK in commissie Stiekem'"

Dat is racisme en discriminatie van de bovenste plank!!!!

ProAsfalt | 03-05-16 | 15:35

Kapitein Stijlvol | 03-05-16 | 15:32

Partij zou eigenlijk IND moeten heten.
"Ik Niet Denk", drievoudige of misschien zelfs wel viervoudige ref.

HotPotato | 03-05-16 | 15:35

Kaan78 | 03-05-16 | 15:30
Liever dat het met Israel gedeeld wordt met Turkije,

Israel zie ik nog niet zo snel massaal immigranten een israelisch paspoort geven bij visumvrij reizen om vervolgens Europa ermee te overspoelen, iets wat ik de turken wel zie doen

niemand specifiek | 03-05-16 | 15:33

Dit is discriminatie. Vreemde mogendheden hebben net zoveel recht op staatsgeheime informatie! Dit stuk is whitesplaining, manalyzing white privileged racisme! #geen5meivoormij

LibertasSimplex | 03-05-16 | 15:33

Geen Denk, nergens niet nooit niet !

HotPotato | 03-05-16 | 15:32

*Grap bedenkt over Denk, stiekem en... geiten neuqen*

Kapitein Stijlvol | 03-05-16 | 15:32

-weggejorist-

Kaan78 | 03-05-16 | 15:30

'Ik wil niet dat mijn dochter opgroeit in een land dat......'
Beste Denk, dat klinkt heel erg eng!
Moet u zich eens voorstellen dat ik in 1981 in Istanbul ben geboren, daar in de politiek ga, en dan net als u, nu, zeg; ik wil niet dat mijn dochter opgroeit in een islamistisch land.
Wat gebeurt er dan met mij?

Einde van de Domheid | 03-05-16 | 15:30

@Mocro2897 | 03-05-16 | 15:26
Heb je al 2896 nicknames versleten? Gaat lekker zo!

Nietvoordekat | 03-05-16 | 15:28

Eerst het paard van Troje binnenhalen en nu gaan huilen.

brutus68 | 03-05-16 | 15:27

-weggejorist-

Mocro2897 | 03-05-16 | 15:26

Geert Wilders die wekelijks verslag doet bij de Israëlische ambassade vertrouw ik ook voor geen meter!

Mocro2897 | 03-05-16 | 15:26

We gaan het ontdekken. Democratie is zelfvernietigend.
De EU leiders laten weinig twijfel meer over.

nederburger | 03-05-16 | 15:24

Leuk die multiculti...

centre pompidoe | 03-05-16 | 15:24

-weggejorist-

Kaan78 | 03-05-16 | 15:24

Ik zeg meteen doen. Zondebok gevonden. Waar ken ik dit van...?

simplie | 03-05-16 | 15:23

De vijfde colonne is niet wat je importeert maar wat er al is: belanghebbende ambtenaartjes, subsidieboboos, hielenlikkende pers, academische charlatans etc. etc.

Godsammekraken | 03-05-16 | 15:23

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken