GeenStijl doet aangifte tegen leugenaar Tofik Dibi
Obligaat fopdebatje over wachtgeld, met Tofik Dibi (politiek commentator) en Ronald van Raak (SP) bij de VARA gisteravond onder leiding van grootverdiener Jeroen Pauw. We fastforwarden naar timecode 09:45, want dan wordt het pas echt kwaadaardig. Met dank aan het leugenachtig stuk onbenul Tofik Dibi.
[transcript:]
Jeroen Pauw: Hoe lang heb jij wachtgeld gehad?
Tofik Dibi: Eh, de volledige tijd...
Jeroen Pauw: En dat is?
Tofik Dibi: Dat is drie, drie jaar. Drie komma twee jaar.
Jeroen Pauw: Ja. Das das best lang.
Tofik Dibi: Das zeker best lang.
Jeroen Pauw: Ja. In. In. In. Die. Die. Dan heb je ook best veel geld gekregen in die periode van 3,2 jaar. Er zijn van die websites zoals GeenStijl, die sowieso bovenmatig veel interesse voor jou hebben...
Tofik Dibi: Ja. Er zijn verborgen camera's bij mij thuisgeweest... op de universiteit geweest. Alles...
Jeroen Pauw: Oh ja?
====
GeenStijl: NEEN. Tofik Dibi zwamt, Tofik Dibi praat poep, Tofik Dibi kletst uit zijn nekhaar, en hij liegt, van hier tot Medina. GeenStijl heeft GEEN verborgen camera's naar Dibi's huisadres gestuurd. GeenStijl is NIET met verborgen camera's bij Tofik thuisgeweest. GeenStijl protesteert met klem tegen deze totale leugen van Tofik Dibi. Wij zijn danwel ontzettende hufters, en hebben de heer Dibi regelmatig aangepakt (& verdedigd). Maar verborgen camera's plaatsen/situeren in zijn huis is ook voor ons een brug te ver. We zijn gvd Peter R. de Vries niet, op jacht naar een Emmy. Kortom: de heer Dibi, bekend van het filmen met de verborgen camera, debiteert op de NPO een pertinente leugen alsook een flagrante onwaarheid, die schade toebrengt aan het merk GeenStijl. De heer Dibi heeft 24 uur de tijd zijn uitspraken bij Pauw te rectificeren op zijn Twitter-kanaal. Zo niet. Dan volgt aangifte, wegens smaad en laster. En GeenStijl EIST dik 300k aan schadevergoeding.
Jeroen Pauw: Hoe lang heb jij wachtgeld gehad?
Tofik Dibi: Eh, de volledige tijd...
Jeroen Pauw: En dat is?
Tofik Dibi: Dat is drie, drie jaar. Drie komma twee jaar.
Jeroen Pauw: Ja. Das das best lang.
Tofik Dibi: Das zeker best lang.
Jeroen Pauw: Ja. In. In. In. Die. Die. Dan heb je ook best veel geld gekregen in die periode van 3,2 jaar. Er zijn van die websites zoals GeenStijl, die sowieso bovenmatig veel interesse voor jou hebben...
Tofik Dibi: Ja. Er zijn verborgen camera's bij mij thuisgeweest... op de universiteit geweest. Alles...
Jeroen Pauw: Oh ja?
====
GeenStijl: NEEN. Tofik Dibi zwamt, Tofik Dibi praat poep, Tofik Dibi kletst uit zijn nekhaar, en hij liegt, van hier tot Medina. GeenStijl heeft GEEN verborgen camera's naar Dibi's huisadres gestuurd. GeenStijl is NIET met verborgen camera's bij Tofik thuisgeweest. GeenStijl protesteert met klem tegen deze totale leugen van Tofik Dibi. Wij zijn danwel ontzettende hufters, en hebben de heer Dibi regelmatig aangepakt (& verdedigd). Maar verborgen camera's plaatsen/situeren in zijn huis is ook voor ons een brug te ver. We zijn gvd Peter R. de Vries niet, op jacht naar een Emmy. Kortom: de heer Dibi, bekend van het filmen met de verborgen camera, debiteert op de NPO een pertinente leugen alsook een flagrante onwaarheid, die schade toebrengt aan het merk GeenStijl. De heer Dibi heeft 24 uur de tijd zijn uitspraken bij Pauw te rectificeren op zijn Twitter-kanaal. Zo niet. Dan volgt aangifte, wegens smaad en laster. En GeenStijl EIST dik 300k aan schadevergoeding.
Reaguursels
InloggenBeweren jullie nu smadelijk dat hij zich smadelijk heeft uitgelaten. Kan hij dan ook weer een schadeclaim naar jullie sturen?
Lijkt me juridisch onhaalbaar. "Er zijn verborgen camera's bij me langs geweest", zelfs in de context van "Websites zoals GeenStijl" is geen eenduidige beschuldiging van GeenStijl.
Pak hem die gestoorde leugenaar. Maatschappij-ontwrichtende- eeuwige-slachtoffer.
ik kon het niet afkijken. wacht geld, ja, als je lang genoeg blijft herhalen dat je het nodig hebt ga je er vanzelf in geloven.
dopik diepdick is een vuile klootzak
Niet aanpakken. Daar verwen je dit subje alleen maar mee.
Ok, die Wassila Foetsji is een eerloze dievegge maar om iemands verdediging nu over te laten aan Tofik Dibi..... dat heeft toch werkelijk niemand verdiend.Heb overigens niet verder gekeken toen hij plotseling in beeld kwam . Kijk nu ook niet.... kan die man gewoon niet verdragen.
Wanneer haalt hij die buttplug nou eens uit zijn hol.
Krijgt @geenstijl ineens lange tenen ?
Heeft iemand al opgemerkt dat hij GeenStijl niet heeft genoemd als zijnde eigenaar van de verborg.... O wacht.
Ja pritt, als je een sekstape maakt is het wel zo netjes de ander in te lichten..
Mooi dat die lulhannes de behanger beweert dat PVV'ers niet snel aan de bak komen na hun eventuele vertrek uit de kamer. Terwijl meneer zelf al vrolijk 3 jaar thuis met zijn ballen op de bank hangt en leeft van de rug der samenleving. Onze ruggen, mooi-weer praters, daar houdt deze reaguurder helemaal niet van. Daar hebben wij er overigens ook veel te veel van hier in Hollandistan.
@koter | 21-04-16 | 10:44
We gaan toch niet de waarheid vertellen?
Laat die hobbit toch,hij is levenslang veroordeeld tot een bijstandsuitkering
niemand wil met hem in zee.
@loze stijl | 21-04-16 | 10:53
De politici verdedigen hun goudgerande wachtgeldregeling toch met het argument dat ex-politici zo moeilijk aan de bak komen?
Ja dank je de koekoek! Ze hebben eerst voor het hele volk bewezen wat voor een onbenullen en oplichters het zijn en dan vinden ze het gek dat geen ondernemer trek heeft in dat gespuis.
Ook Dibi bewijst het weer!
@BlowingBubbles | 21-04-16 | 10:06
Criminelen krijgen nu eenmaal veel aandacht als zijnde verwerpelijk onkruid dat de maatschappij verziekt.
Tofik Dibi, met o.a. zijn smerige hetze tegen Wilders verdient niet anders dan een koekje van eigen deeg.
Dat is de enige remedie tegen dit soort narcistische, zelfverklaarde moreel superieure Übermenschen met een opgeblazen ego zo groot als een blimp.
Deze onvoorstelbare onbenul dacht zelfs dat hij genoeg hersens had om fractievoorzitter van de Gore Laaielichters te worden waarvoor de meest smerige trucs niet werden geschuwd.
Alleen dat al bewijst dat het hem aan zelfs maar een spoortje zelfreflectie ontbreekt.
is inderdaad een pathologische leugenaar. Bij de presentatie van zijn 'boek' krijg hij alleen steun uit islamitische hoek en van geenstijl mensen en PVV stemmers enkel maar vervelende opmerkingen.
Simpel feit bij een boek presentatie, gaat meestal een boek in 'premiére'. Beide 'kampen' kunnen het niet gelezen hebben. Dus is dit gewoon zielige stemmingmakerij maar 'meneer' zich van bediend.
Hierboven maakt ie het nog bonter.
Dat je betaald middels wachtgeld een boek schrijft (is werk) en dan betaald (zeer waarschijnlijk) in een talkshow ziet (betaald door gemeenschapsgeld) de boel bij elkaar liegt en dan de keer daarop het dunnetjes over doet. Waarbij de presentator niet over de communicatieve vaardigheden beschikt om door te vragen (en dat voor meer dan 400k) is ronduit bespottelijk.
Liggen de voorgedrukte formulieren al klaar?
Deze man zet enkel mensen tegen elkaar op! Door het gedraai en gelieg!!!!
Leuk idee hoor, zo'n rechtszaak, maar weinig kans. Hij zegt niet dat het specifiek GS is geweest die de camera's heeft geplaatst. Een beetje HBO-jurist maakt hier nog gehakt van.
Tofik heeft een constante psychose. Opname aanbevolen.
Singh Varma, Dibi, Hachichi . . . welke overeenkomsten hebben deze figuren in de 2e kamer?
Zoals Taggart en Toontje lager bv. Uitermate gefascineerd door nichten, kringspieren e.d. Kom er toch gewoon voor uit jongens, je hoeft niet zo te leven
Gezien t commentaar hier zou t zomaar kunnen dat een aantal reaguurders hun eigen niet geaccepteerde laat staan verwerkte neiging tot de herenliefde afreageren op éne T.
(Want waarom steeds gemeld moet worden dat T homeaux is terwijl t over z'n wachtgeld gaat kan ik anders niet verklaren)
Morco chocoprins kringspiertoerist valse nicht grootgraaier in gratis geld wat hadden we anders verwacht?
Da's toch die nichterige terrorist die de hele tijd tegen de zon inkijkt? Next!
Zij moest zijn frustratie kwijt?
300k schadevergoeding. Goed bezig, pak Extreem links maar aan. Had ik overigens niet van Tofik verwacht, dit.
Dibi is toch zo eentje die zich ziek voelt dat hij homo is want das tegen Allah's wens enzo. Erg genoeg om zo in elkaar te moeten zitten, dus leave Dibi alone!
Wat ik mij afvraag, is Didi niet in overtreding van de wachtgeld regeling door het schrijven van zijn boek? Hij verkoopt het boek nu en heeft dus in feite betaalde arbeid verricht tijdens zijn wachtgeld periode?
Moet ik mee aankomen als loonslaaf "Sorry baas ik heb er geen zin meer an. je moet mij de komende 3 jaar doorbetalen. In die tijd schrijf ik een bestseller. Daarna ga ik lekker niks doen"
Niet dat die Dibi nu kan leven van zijn boekje, maar stel dat hij een nieuwe "Harry Potter" had geschreven in die periode?
Ik vind dat Dibi of zijn boekje gratis moet aanbieden omdat het een hobby project was, of van de opbrengst zijn wachtgeld terug betalen.
Oh dit is prachtig. Ik bedoel we weten dat hij constant liegt want hij beweert ook dat moslims geen problemen met zijn geaardheid hebben en dat blanke geenstijl reaguurders hem constant zouden lastig vallen. Wat een huichelachtig naar mannetje is het toch.
"Er zijn verborgen camera's bij me thuis geweest". Hij zegt niet dat die van GeenStijl waren.
Tofik de Knippergnoom, kan zo uit In de Ban van de Ring zijn weggelopen. De Knippergnoom is verwant aan de Gollem, en net zo verblind door het goud van De Ring...
@beschuitfluiter | 21-04-16 | 10:03 "Zelfs toen ie nog in de kamer zat, heeft Touwfik niets bereikt..."
.
Nou, hij heeft als GroenLinkser eigenhandig de ciminaliteit op dramatisch hoog niveau weten te houden door te voorkomen dat reservethuisland-boefjes voortvarender worden uitgezet. Als je die schade voor de samenleving zou kunnen uitzoekenen en calculeren en op Dibi verhalen, zou hij meteen bankroet zijn.
Ondanks dat ik die Tofik maar een vervelend figuur vind, kan ik niet tot dezelfde conclusie komen als Geenstijl.
Ik denk dat GS in dit specifieke geval een fout maakt en te snel op de spreekwoordelijke teentjes getrapt is.
Zoals: XaleX_2 | 21-04-16 | 15:22 al aangaf, en dit viel mij ook op, toen ik zojuist de gehele uitzending bekeek. Hij noemt de camera's in de context en niet specifiek in verband met Geenstijl.
Gevalletje, foutje bedankt door een overijverige en enthousiaste GS medewerker. Ook dat kan gebeuren, het blijft immers allemaal mensenwerk.
Twitter? Ach ja, dat kan natuurlijk ook nog.
@John McClane | 21-04-16 | 10:07
Wat zou u doen met zo'n voorkomen?
Volgens mij zoeken ze bij PostNL nog mensen voor in het magazijn, om met dozen te slepen voor iets meer dan het minimumuurloon. Dan moet je alleen wél tevreden zijn met 30 uurtjes in de week.
Rechtszaak sowieso kansloos en als aandachtsstunt is het een beetje matig. Verder weet ik niet hoeveel geld jullie na Geenpeil nog over hebben voor dit soort geintjes, maar hier zou ik het in ieder geval niet insteken.
Kansloos, want hij zei 'dat er camera's zijn geplaatst' en niet 'GS heeft camera's geplaatst'. Hij bedoelde misschien wel GS, maar zei het niet in dezelfde zin. Daarnaast ging het niet exclusief GS, maar om websites 'als' GS (dus onder andere). Een rechter gaat vast niet mee met een paar suggestieve zinnen... want dan kan je net zo goed Nieuwsuur, NOS etc ook voor de rechter slepen met hun suggestieve framing.
Kunnen jullie die Rutte en zijn rovers niet verder lastig vallen?
Typische NAFfer die Tofik, altijd het slachtoffer van de gemene blanke, racistische man.
Als GroenLinks de grootste partij was geworden was Tofik Dibi misschien premier van Nederland geworden en voorzitter van de EU.......... hahaha als.
Zijn er ook Geenstijl webcambeelden met geluid op Dumpert van Tofik in de darkroom?
wie was dat destijds ook alweer van dat microfoontje in de muur.. nichtje van de koenigin toch.. Die man wordt nog steeds vervolgd daarvoor. Toffiefee de nationale Marokkaanse hoer der Nederlanden.. als het maar geld opbrengt en aandacht
Uitspraak rechter: GeenStijl wordt in het gelijk gesteld. Voor Dibi heeft dat echter geen financiële consequenties want dàt stukje van de eis wordt als niet relevant beschouwd.
De indruk die ik al had vanaf het eerste begin dat Dibi op het politieke toneel verscheen, wordt wat mij betreft steeds meer bewaarheid: Dibi is een geestelijk instabiel mannetje met een door zijn kasthomo-schap gemankeerd ego.
Leer mij homo's kennen; ik ben er zelf een. Dus ken ik er aardig wat en heb ik er aardig wat gekend. En wat mij altijd opviel, is dat een opvallend deel van de homo's gaat voor beroepen die garant staan voor publieke aandacht. "Ze willen allemaal met een veer in hun kont van een grote showtrap af", zei een goede vriend die bij de televisie werkte eens. En ik geloof dat ie gelijk had.
De showbusiness is voor veel (kast)homo's het gedroomde reservaat; de tv-wereld, de musical-wereld, de filmwereld, de wereld van kunst & cultuur. En de kleinere filialen van dat reservaat zijn de journalistiek en.... de politiek.
Ik weet niet zeker hoe dat allemaal komt, maar ik heb een vermoeden: het zou te maken kunnen hebben met het compenseren van een minderwaardigheidscomplex als gevolg van discriminatie en verkettering. De wereld laten zien dat je iemand bént, ook al ben je homo. Laten zien dat je wat kunt en daarmee in staat bent ver boven het koren uit te steken. Respect afdwingen. Mensen naar je laten opzien.
Een publieke functie als Kamerlid staat natuurlijk ook garant voor bekendheid, als middel om aanzien te verkrijgen. Zeker als je een diep gefrustreerde kast-homo bent.
Maar ik ben bang dat Dibi zichzelf daarbij een beetje te hard is voorbij gelopen. Komt bij dat ie uit een milieu komt dat bekend staat als productie-unit van seksueel en maatschappelijk gefrustreerden, schizofrenen en paranoïden. Tel daarbij op dat, in het geval van Dibi, de man ook nog eens zwaar door de mand gevallen en mislukt is als politicus, en je hebt een perfect recept voor een proces van geestelijk doordraaien.
Tofpik Bibi vind verkrachting niet zo erg.
Wat een klaploper die Tofik Dibi, manmanmanman...
tenenkrommend voorbeeld van een nietsnut. Te lui om te werken hij kann zo Journalist worden bij joop en de volkskrant. wat een 0.
Sneu, sneuer, Tofik
Heel goed GS. Trek, letterlijk, die Marokkaanse leugenaar helemaal leeg.
Hij heeft zichzelf hetzelfde kapsel aangemeten als Abdeslam.
ik ken die knul helemaal niet, maar ik weet wel dat ie van poepsex houdt...
Die Tofuck praatte ook steeds door die ander heen. Een zeer onbeleefd wijf is het.
Die valse *Zum Kotzen* kop zegt alles. Ieder woord eraan vuil maken is er een teveel.
Het zou ook nog een jaloerse ex-vriend kunnen zijn die camera's geplaatst heeft. Dat lijkt mij eigenlijk nog het meest waarschijnlijk.
hugeau | 21-04-16 | 12:34
Simon_GS | 21-04-16 | 12:49
Interviewer: "Dus je hebt een roze auto"?
D: "Ja, ik ben zelfs al in Brussel geweest"
Inderdaad, nergens gezegd dat dat met de auto was.
Hij zegt ook helemaal niet dat die verborgen camera's van GeenStijl waren. Als ze er al waren (hetgeen ik betwijfel) dan waarschijnlijk van een sjariarechtbank die wat roddels wilde checken.
Opvallend: Tofuck alias ¨geitje¨ Dibi wordt hier ¨politiek commentator" genoemd! Laat maar knallen die champagne, Tofuck heeft weer een baantje!
En wat die camera´s betreft: die zullen zijn broeders wel verstopt hebben om hem op basis een paar uur heerlijk geil bewijsmateriaal te kunnen excommuniceren.
Slinks, alweer.
Niet direct zeggen dat de redactie van GS boeren zijn.
Wel een "challenge accepted" voor jullie neem ik aan?
i.imgur.com/XM10GYn.jpg
sjongejonge, hij zegt toch niet 'geenstijl is met verborgen camera's langs geweest'. doe s nie zo GS..
Hele filmpje is wel interessant "o je wil je sp verhaaltje verhalen" Tenenkrommende kerel. Wie kan er nu tegen zijn tegen zo'n wetsvoorstel. Ik denk dat je juist meer daadkracht krijgt.
Arnold Layne | 21-04-16 | 11:31
In vergelijking met de ellenlange lijst van corrupte en/of disfunctionerende autochtone Nederlandse politici valt dit lijstje nog heel erg mee.
Tofik Dibi, de man die als heaumeau het ontslag eiste van weigerambtenaren ("ambtenaren moeten gewoon de wet uitvoeren !!"); maar voor de laatste verkiezingen wel ambtenaren opriep om te weigeren mee te werken aan het uitzetten van illegalen en afgewezen asieleisers. Want het geweten van een Linkschmensch staat boven de wet daar waar anderen keihard vervolgd dienen te worden als zij ook hun geweten laten spreken...
Tofik D. dus, de man die sindsdien het wereldrecord 'Hypocriet doen door politici' op zijn naam heeft staan.
humortv.vara.nl/kijk-rambam-afl-9-teru...
En daar zijn verborgen camera's. Met dank aan de VARA
En waarom krijgt deze man nog podium.
Typisch mentaliteitsverschil tussen mij en heer Dibi. Na ruim 25 jaar (veelal met plezier) gemiddeld 60 urige werkweken, raakte ik door omvallende werkgever mijn baan kwijt. Dan ga je dus naar maxdagloon, voor 2 jaar maximaal en met een directe sollicitatieplicht. Na een paar maanden zelfs de plicht om alles aan te nemen. Zo'n uitvretertje zouden ze GVD volgende week woensdag als toiletjuffrouw in een wc container op het museumplein moeten zetten. Met de borstel tussen zijn tanden! Vrees dat 'ie het wel leuk vindt, maar ik wil het zien.
3 ton schadevergoeding!
En terecht gotverdomme, insinuaties die iemand in een slecht daglicht stellen zonder bewijzen; Tofuck you're gonna lose.
Hahaha.
Politiek commentator , hij ambieert dus een vaste plek aan tafel bij de NPO om zo toch nog zijn slappe handjes in de staatsruif te krijgen .
Ga eens echt werken, kwezel !
Idd @Flowers35, geeft weer eens aan dat niemand, maar dan ook NIEMAND hier de andere 'posts' leest, zelfs niet die er net BOVEN staan. Anyway, al zal Tofik dan niet gezien gezegd hebben dat GS camera's heeft geplaatst, het blijft toch een heel zielig, parasiterend, paranoïde ventje. Jongens, jullie je tijd aan deze 'loser,' gewoon geen aandacht meer aan besteden, dan is hij zo vergeten.
Een vleesgeworden opvreter en glad als een aal. Onvoorstelbaar dat een dergelijke praatjesmaker kon gaan voor het leiderschap van een serieuze politieke partij.
-weggejorist-
@chicago river | 21-04-16 | 10:39
Vroeger gaven wij homo's de voorkeur aan romantische plantsoenen en rozentuinen. En Krulletjes, vanwege de prachtige art nouveau architectuur. Helaas, diepgelovige gastarbeiders met gezinnen thuis hebben met hun primitieve bareback methodes die romantiek helemaal gesloopt.
Tofik Dibi zegt zelf dat hij schijt heeft aan Nederlanders.
Ik zou wel rectificatie eisen via nagenoeg dezelfde media als waarlangs hij die uitlatingen heeft gedaan... dus minimaal via kostbare dagblad advertenties als het niet via het TV programma Pauw gedaan wordt
Luister eens goed naar wat 'ie zegt... Hij beweert helemaal niet dat Geenstijl die camera's zou hebben geplaatst. Kom op redactie! Ik mis de scherpte van voorheen!
Gaat leuke rechtzaak worden.Luister nog eens goed: Tofik heeft het niet over (eventuele) camera's van GEENSTIJL, maar camera's in het algemeen. Gaat dan wrsch ook zijn verdediging worden.
Kan die rotkop niet van de front page af? (dat screenshot uit Pauw, bedoel ik dan.) Mijn God.
De enige verborgen camera is de surveillancecamera in de steeg waar Dibi zijn eenzame aarshol door vieze oude kerels laat volblaffen.
Tofik hoorde blijlkbaar een verdacht gezoem uit zijn Tarzan komen .
Geen Stijl... het is bekend van moslims ==Takkiya== in hun grote sprookjesboek:
ongelovigen mag je beliegen, bedriegen en bestelen.
Politici die door eigen toedoen werkloos raken zouden helemaal niet in aanmerking mogen komen voor een wachtgeldregeling! Tofik Dibi is door eigen toedoen werkloos geraakt, en zo zijn er nog wel meer wachtgeldtrekkers die door eigen toedoen onterecht gebruikmaken van de wachtgeldregeling.
Tofik Dibi kreeg een baan aangeboden bij Erik de Vlieger, iets wat niet aanbod kwam. www.quotenet.nl/Nieuws/Erik-de-Vlieger...
Zie ook > _Fly66_ | 21-04-16 | 11:33
Tofik Dibi kan niet goed met zijn ogen knipperen viel me op tijdens deze video. Of zou dat een teken zijn van dat hij aan het liegen is?
Overal verborgen camera's vermoeden doet denken aan een gevalletje schizofrenie me dunkt.
"Er zijn van die websites zoals GeenStijl ... "
" oh, Er zijn verborgen camera's bij mij thuisgeweest... op de universiteit geweest. Alles... "
Sorry maar ik lees of hoor hier nergens dat Tofik beweert dat Geenstijl iets met die verborgen cameras te maken heeft.
Je zou het, tussen de regels door zo kunnen begrijpen idd, maar niet zwart op wit.
Kansloos dus.
_Fly66_ | 21-04-16 | 11:33
Dacht dat Tofik iets van zwarte magie wist. Zou wel moeten als hij moslim is. Maar blijkbaar is 'm iets ontgaan.
Tofik: iets/iemand duivels of van satan noemen terwijl dat niet zo is, is: zwarte magie. Haal je tweet maar weer weg, want je pleegt shirk nu. O boy!
3,2 jaar: volgens de oude regeling een periode waarvoor de gewone burger 38 jaar had moeten werken om een veel schralere WW te mogen ontvangen!
En deze flapdrol harkt dat zo even na een paar jaar rondlummelen op het Binnenhof binnen. Zonder daarvoor als tegenprestatie een noemenwaardige staat van dienst achter te laten. Waar blijft verdomme die prikkel voor zulke gasten om eens als de sodemieter werk te zoeken?
Het is Rambam geweest die een reportage maakte over zijn wachtgeldregeling: www.npo.nl/rambam-wachtgeld-paparazzi-...
Wel grappig dat het van dezelfde omroep (VARA) is, maar daar zal je Tofik niet over horen.
ik las,klik hier om de video in hoge imago en volledig
scherm te bekijken.
@Arnold Layne | 21-04-16 | 11:31
Te lui om een eigen politieke partij op te richten, zoals Houwers (ex-VVD) enzovoorts die eerst keurig de 4 jaar uitzitten en daarna pas aan hun wachtgeld beginnen?
Kijk eens aan. Reaktie van Tofuckje... Hey GeenStijl, jullie zijn de satan! twitter.com/TofikDibi/status/72308124...
Wat Johan Derksen zegt over Marokkanen bij voetbalclubs geldt natuurlijk ook voor politieke partijen
SP- Ali Lazrak nl.wikipedia.org/wiki/Ali_Lazrak
D66 - Wassila Hachchi
GL - Tofik Dibi
goed om aandacht te besteden aan die correlatie.
Écht ongelofelijk dat deze figuur zo lang in de 2e Kamer heeft gezeten. Heb Tofik nooit kunnen betrappen op zinnig werk en uitspraken en ook nu is het nivo bedroevend en ik begrijp wel dat ie 3 jaar extra van ons geld heeft genoten, want wat moet je er mee ?
Er wordt wel in het gesprek een besmeurende vinger richting GS uitgestoken maar ik denk dat een kort geding kansloos is. Pauw had moeten doorvragen over die camera's, nu blijft het onbesproken mbt hoe en wat.
En ja , de hoofdredakteur lijkt met zijn verkeerde been uit bed gestapt te zijn.
Binnenkort wordt zijn reet wat opgerekt, het is zijn intiemste wens neem ik aan.
Gore flikker is als uitdrukking ontstaan door types als T.D.
en hij kwam met zinnige argumenten voor de wachtgeldregeling.
Johannes26 | 21-04-16 | 11:18
Zinnige argumenten?
Dat is zo'n oud verhaal, over die wachtgeldregeling.
@Piet Karbiet 10:56: Nee, daarom zeg ik ook: maximaal 1 jaar, en een *marktconforme* overbrugging naar een pensioen. Dat is zelden meer dan 4-5 jaar.
De camera`s bij Tofik zullen wel van zijn darkroomvriendjes zijn die het wel kinky vinden om een filmpje te maken van hun gloryhole-avontuurtjes.
Een rechtszaak gaat GS niet winnen, want Dibi beweert helemaal niet dat GS die verborgen camera's geplaatst heeft. Overigens vind ik dat hij met zulke spannende ontdekkingen eerder naar buiten had moeten komen.
Ik vond hem opvallend eerlijk en hij kwam met zinnige argumenten voor de wachtgeldregeling.
Grote kans dat GS in het gelijk gesteld wordt.
Tofik gaat met zijn opmerkingen duidelijk in op de vermeende belangstelling van GS.
Maar wat een onbenullig drammend debatterend persoon, zeg!
Niveau basisschool.
"Er zijn van die websites ZOALS GeenStijl" Ik vind Dibi ook niks maar twijfel of GS hier niet een te grote broek aantrekt.
Dibi, dat is toch die geweldige politicus die zich énorm heeft ingezet voor onze samenleving, toch?
@Dr.Plofkop: 11.00
Mee eens, wel kleine nuance. Als Kamerlid zelf kiest voor vertrek vind ik t teveel. Bij exit na verkiezingen, ontslag (uit de fractie gezet worden) heb ik er ook geen probleem mee. Ex-kamerlid heeft juist minder kans op nieuwe baan, staatssecretarissen en ministers juist meer.
Niet zulke lange tenen GS. Hij zegt nergens dat GS met camera's in zijn huis is geweest.
Er zijn van die websites zoals GeenStijl, die sowieso bovenmatig veel interesse voor jou hebben...
Tofik Dibi: Ja. Er zijn verborgen camera's bij mij thuisgeweest... op de universiteit geweest. Alles...
Politicus worden is een vrije keuze, dus als er geen wachtgeld regeling is weet je waar je aan begint.
Er klopt allemaal geen reedt van.. snif
tofik dibi, bah bah bah
Tofik Dibi en universiteit??? Die heeft het hoog in de bol!
En liegt (bijna vergeten).
ik kan me nog een aandachtsgeile homo herinneren met een verborgen micro in zijn "prijs"...
Dat wachtgeld moeten we niet zo mee zitten. Het voordeel van wachtgeld is dat ze niet direct bij KLM of NS of Shell of DSB of zo'n andere belastingontwijkende organisatie aan de slag gaan. Anders krijg je van die Eurlings achtige toestanden, meteen van infrastructuur in de weg gaan lopen op Schiphol ivm. "geheimpjes en contactjes" die het verdere in de weg lopen voor een paar maanden lonend maken (en daarna alsnog wachtgeld van KLM dat vervolgens gaat lobbyen voor subsidie en staatssteun enzovoorts). Wel lachen trouwens als Dibi die rechtszaak tegen Rutte helpt bekostigen, de ene liegt, de andere houdt zich niet aan de wet.
Hij moet niet liegen, maar inhoudelijk heeft Dibi m.i. een punt. Deelnemen aan het openbaar bestuur heeft tegenwoordig een zeker afbreukrisico in zich. Politici worden argwanend bekeken en hun woorden worden op allerlei gouden (internet)schaaltjes gewogen. Controversiële politici lopen risico op carrièreschade. De tijd dat er tegen dit soort mensen werd opgekeken is achter de rug. Dat er om die reden speciale regelingen in het leven zijn geroepen vind ik begrijpelijk. Dat die mensen er gebruik van maken ook.
het aandachtsjongenshoertje! als ik dat onsympathieke smoelwerk van dat schepsel zie zou ik (figuurlijk gesproken natuurlijk) het met plezier een corrigerende tik willen verkopen.
Waar zegt Tofik precies dat deze camera's van GeenStijl zouden zijn? Een minder grote broek zou beter passen..
Of Tofikje GS zelf noemde als plaatser van verborgen camera's is niet helemaal duidelijk,al suggereerde hij dit wel.
Maar waar ik meer van wil weten is, of hij wel of niet die 2e plaats door GL aangeboden heeft gekregen.
Als dat wel waar is, dan zat hij zeker te liegen,en dondert zijn hele zielige wachtgeld excuus in elkaar.
En oh ja, was het niet Erik de Vlieger die hem wel een baan aangeboden had?... Tofik Dibi,je bent een leugenachtig mietje!
@Bert711 | 21-04-16 | 10:46 Ja natuurlijk wordt de partijafdracht van en SP'er als een gift gezien voor de IB. Belastingontwijking is niet iets wat je een socialist moet leren. Ze mopperen wel over het 'grootkapitaal' die de hardwerkende arbeider uitknijpt, maar ze zijn zelf niet veel beter.
-weggejorist-
-weggejorist-
@Muxje | 21-04-16 | 10:44
Als je 10 jaar muisstil in de kamer hebt gezeten en een bepaalde leeftijd hebt bereikt kun je onder deze regeling zo ongeveer op je 55e met staatspensioen. Zie Kathleen Ferrier. Dat is toch niet meer te verdedigen vandaag de dag?
LangeTijdGeleden | 21-04-16 | 10:47
Bij Dibi was het van meet af aan glashelder dat hij nicht is. Dat hij 'uit de kast' kwam was slecht formaliteit. Dat hij door Groenlinks puur is binnengeloodst vanwege zijn moslimachtergrond lijkt me mede hierdoor onwaarschijnlijk. Groenlinks vond hem interessant juist vanwege zijn ogenschijnlijk tegenstrijdige achtergrond gay, Marokkaan en self proclaimed moslim.
Hij lijdt aan het Tara Singh Varma syndroom. LEUGENS, LEUGENS en nog eens LEUGENS vertellen om er zelf beter van te worden.
Grootgraaier van de VARA ondervraagt grootgraaier van Groenlinks...
ik zou er graag om willen lachen als het niet zo fout was.
Bert Konterman | 21-04-16 | 10:14
Met het onbelangrijke verschil dat Pauw WERKT voor zijn geld.
Tenekrommend irritant hoe Dibi het de huidige wachtgeldregeling zat te verdedigen.
Dat het er is voor politici die na verkiezingen werkloos worden snap ik nog. Voor gasten die voortijdig zelf hun biezen pakken of zich , zoals hij, express op verkiesbare plek 10 laten zetten hoort dat niet te gelden. Die zouden in het geheel geen uitkering moeten kunnen vangen, net als in het normale leven.
Muxje | 21-04-16 | 10:44
Zeker, maar wat is er mis met 3500 bruto per maand? Voor niks doen. Ja maar dan kunnen kamerleden hun hypotheek niet meer betalen. Dan hadden ze daar maar eerder aan moeten denken. Vooruit zien.
chicago river | 21-04-16 | 10:49
om onze oren geslagen worden´
Mark_D_NL | 21-04-16 | 10:40
Tofik Dibi is van 1980. En komt dit jaar (35 jaar) uit de kast. Zegt iets over de slappeling Dibi, maar vooral ook over de Maroc gemeenschap. Die fijne, geweldige, succesvolle gemeenschap waar we dagelijks mee over onze oren geslagen worden.
Vraag me af of hij is geboren met een ruggegraat. Misschien kan zijn moeder daar iets over vertellen. Waar hij jarenlang bij heeft gewoond.
Hij wekt bij mij de indruk een pathologische leugenaar te zijn. Iemand die de woorden zo weet te draaien dat hij gelijk lijkt te hebben, maar instinctief voel je; hij liegt.
Bernhard de II | 21-04-16 | 10:43
Dit heb ik persoonlijk heel vaak met homo's. Het zijn gasten die goed met woorden kunnen spelen.
Ik zou maar opschieten, die kwiebus van een Dibi lijkt me al in de fase dat hij binnen enkele weken in de rij staat bij de Gamma voor ongeveer 3 meter aan touw. Snel cashen boys!
Tofik is naar voren geschoven in de 2e kamer als de "excuus moslim". Dat kwam groenlinks goed uit want ze wilden meer Moslims op hen laten stemmen.
Uiteindelijk bleek hij de homo te hebben en dat kwam Groenlinks niet uit, want hoe hypocriet goenlinks ook is, ze weten wel dat Moslims niet op partijen stemmen die de hosmos in hun midden hebben.
Faalhaas eerste klas, geen diplomas, geen werkervaring, geen vrome moslim, geen waardeloze moslim. Het is een net-nietje die teveel geniet van de aandacht, leugens en wachtgeld.
En toch verdiende Tofik nog wel wat credits gisteren want hij ging wel tegen die leugenachtige SP'er Ronald van Raak in die beweerde dat SP'ers met wachtgeld zieliger waren omdat ze minder kregen omdat ook op het wachtgeld partijafdracht zit. Onzin, een SP'er krijgt net zoveel salaris of wachtgeld en die afdracht is een persoonlijke keuze om je aan de partij te binden. Vraag me altijd af of die SP'ers hun partijafdracht nog van de belastingen aftrekken als schenking (de SP heeft een ANBI status) en zo een lager fiscaal loon hebben waarmee ze weer toeslagen kunnen krijgen.
beter nog 321.908,03 tot op de cent.... met rente!
Complete schizo - Singh Varma 2.0, Hachchi 2.1
-
To fik or not to fik, that is the question.
-
Kunnen wij de schade die politieke partijen de belastingbetaler aandoen niet verhalen op die partijen?
-
Bij voortijdige gekte van excuustruzen, schizo's en etnisch beperkte kasthomo's: wachtgelden en overige schade volgende zittingsperiode inhouden van de subsidies.
Wat vooral goed naar voren kwam gisteren van Tofik is dat hij een enorme gluiperd is. Mocht hij ooit nog een baantje willen, dan hoeven hij en zijn djinn het bij mij niet te proberen.
Wat hij gisteravond liet zien van zichzelf, daar kan geen verborgen camera tegenop.
@ GeenStijl : Deze jongen zegt niet dat jullie met verborgen camera's achter 'm an zijn gegaan. Hij zegt "er zijn verborgen camera's bij mij thuis geweest...". Dat kunnen camera's van anderen zijn.
Wat Tofik Dibi hier doet is tendentieus ongefundeerd en nodeloos kwetsend... en daar moet je bij Geenstijl niet mee aankomen.
Wat is die Tofi toch een uiterst lelijk meisje .
@Piet Karbiet 10:26: Dan hebben jij en van Raak dat risico niet begrepen. Het gaat niet om het risico dat je tijdens je werk lijfelijk wat overkomt, maar over het risico dat de reputatie loopt tijdens het werken als volksvertegenwoordiger. In veel gevallen zal het inderdaad moeilijk zijn om een passende baan te vinden direct na een tumultueus kamerlidmaatschap. En natuurlijk is het voor sommige ex-politici juist makkelijk om een baan te vinden, maar het punt is dat dat risico vooral van externe factoren afhankelijk is, niet van de persoon zelf. Daarom is er wachtgeld: een periode waarin de politieke reputatie naar de achtergrond kan verdwijnen. En ik denk dat het goed is dat er zo'n periode is.
Het zou alleen niet 3 jaar moeten zijn. 1 jaar moet genoeg zijn in alle gevallen, met eventueel een marktconforme overbrugging naar het pensioen.
Ik heb zelden iemand gezien die zoveel aversie oproept bij mij.
Hij wekt bij mij de indruk een pathologische leugenaar te zijn. Iemand die de woorden zo weet te draaien dat hij gelijk lijkt te hebben, maar instinctief voel je; hij liegt.
Hij is ook echt het slachtoffer.. altijd! Bovendien is ook uit te leggen waarom die tweederangs professionele wachtgeldlopers geen baan krijgen, dat is namelijk omdat ze gewoon he-le-maal nikes kunnen. Omdat ze werkelijk te dom zijn om binnen het bedrijfsleven een carriere op te bouwen is nu net de reden dat ze in de politiek gegaan zijn, waar je ver kunt komen met een IQ van minder dan een fruitvlieg, zolang je maar mee-veert en omhoog likt. Dat de heren die wat hoger op de ladder hebben gestaan wel beter terecht komen is te danken aan hun politieke netwerk. Gewoon WW voor die gasten, er is geen enkele reden te bedenken waarom ze 2,5 keer meer krijgen dan de hoogst verdienende WW uitkering. Maar ja zolang ze zelf de regeltjes voor zichzelf mogen opstellen, zal er wel weinig veranderen.
-weggejorist-
Kom op Geenstijl, dit is meer het zure niveau van de Joop. Kansloos bovendien, aangezien Tofik het woord geenstijl niet in z'n mond neemt.
Het hele stuk even geluisterd, en Tofik was ronduit irritant. Ik heb ook niets met de SP, maar vond dat Van Raak wel degelijk een punt had.
.
Tofik was ronduit onbeschoft door hem constant in de rede te vallen en met jij-bakken te komen.
De aftakeling van Dibi is bijna compleet. Je kijkt er naar de afgelopen maanden en jaren en ziet dat mannetje afglijden. Je ziet het aankomen, ook de mensen in zijn omgeving neem ik aan, maar ze laten hem allemaal naar beneden glijden, de afgrond in. Jammer. Succes Dibi... je zal het nodig hebben.
@Piet Karbiet | 21-04-16 | 10:36
Dit zijn goede vragen. Die valse slang zou echt totaal doorgelicht moeten worden. In dat jihadfilmpje van hem en salahedin zat hij trots te vertellen dat hij 'zijn eigen geld verdient', maar hij ligt aan het wachtgeldinfuus. Zum kotzen.
dedeurs | 21-04-16 | 10:28
En wil de plantsoenenprostitutie niet goed uitpakken voor Dibi kan hij altijd nog kiezen voor de parkeerplaatsprostitutie.
Mogelijkheden, kansen, zo op je bord.
Erik de Vlieger
Je bent de schaamte voorbij @TofikDibi Als je ademt, lieg je al. #pauw
twitter.com/EWdeVlieger/status/722898...
Tofik Dibi is het zoveelste levende bewijs dat je voor een zeteltje in de tweede kamer geen enkel intellectueel talent hoeft te beschikken, behalve het vermogen om te liegen.
De man (nou ja, man?), strijkt voor dit tv-optreden waarschijnlijk 5000 euro op. Als je dan hoort wat voor een onzin hij uitkraamt en dit vergelijkt met het hongerloontje van bijvoorbeeld een bejaardenverzorgster die de hele dag in touw is en daarbij soms schrijnende situaties het hoofd moet bieden, zegt genoeg over het sociale karakter van deze figuren.
@carr | 21-04-16 | 10:34
Reken er maar niet op. De politiek zal haar handen van die regelingen afhouden zodat een referendum niet aangevraagd kan worden. Op zich winst, want anders zou het gegraai alleen maar toenemen.
aanpakken met zijn uitspraak over verborgen camera's , hij was er bang voor .. dat had die moeten zeggen .
Een niets zeggende ontkennende stuk inteelt is het! Gisteravond dit aangehoord met een ?? Tenslotte weet ik niet wat de RED. van GS uitspookt in hun vrije uurtjes. Laat die nu maar zijn excuses aanbieden, want hij gaat anders publiekelijk door het stof. Hij had beter moeten weten.
-weggejorist-
Dutchbeaurouge | 21-04-16 | 10:09
Inderdaad, Tofik zegt nergens dat de camera's van GeenStijl komen.
Zou lachen zijn wanneer hij Pritt nu 24 uur de tijd geeft om de beschuldiging te rectificeren en dat hij anders aangifte doet wegens smaad en laster.
toen hij uit de kast kwam kreeg hij meer steun van de Marokkanen dan van de Nederlanders,zei hij.
wat een leugenaar
Iedere burger in Nederland zou aangifte moeten doen tegen dat stuk ongedierte.
Tofik liegt nog als hij fluit. Kan dit stuk afval niet uit de publiciteit gehouden worden? Nederlanders kotsen hem uit, en moslims ook (mits vroom).
wat een kwal van een vent die Dibi, tenenkrommend hoe die gaat zitten jij bakken en zijn straatje schoonveegt en zich verheven voelt boven werkend Nederland en andere erbij sleept in de zin van hunnie ook . in 1 woord .. een kwal.
r=n
De vraag is natuurlijk: Krijgt hij ook iedere keer 2500 voor als ie aanschuift bij Pauw? En wordt dat dan verrekend met zijn wachtgeld of zijn dat onkosten? Moet je in de bijstand of WW niet flikker.
Suicide by interview.
volgende referendum moet gaan over wachtgeld voor politici en andere non valeurs
Ach is vrijheid van meningsuiting toch? Een beetje vrije interpretatie van de feiten die schade toebrengen aan anderen is toch geen reden om deze heilige graal der rechten aan de kant te zetten, toch?
Nou niet huilie huilie doen als je een keer aan het ontvangende eind staat.
@Mannes | 21-04-16 | 10:27
Groenlinks is een margepartijtje met terroristisch oogmerk dat onevenredig veel aandacht krijgt van de politiekcorrecte dwaallichten van de NPO. Voor de rest is niemand geinteresseerd in Groenlinks. Veel schade valt er dan ook niet toe te brengen.
Vuile ratten. Wachtgeld is geweaun een uitkering. Maar dan mooi geformuleerd.
Dutchbeaurouge | 21-04-16 | 10:09
yeap, denk ik ook. Geenstijl is misschien met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag. Gevoelig kutje misschien?
kortom, geen poot om op te staan
Niks geen sorry, dagvaarden en schade claimen.
Zo laat je die profiteur niet wegkomen.
Kom op, zeg. Als we laster, smaad, en smeur gaan vervolgen zit de hele politiekcorrecte goegemeente straks in het strafbankje. Een file van villeine smeerkezen voor de rechter.
.
Kan ons rechtssysteem niet aan...
@Andreas B. | 21-04-16 | 10:08
"Je zult maar tegelijkertijd van de homosensuele én de mohammedaanse persuasie zijn."
Voor dat laatste kiest hij helemaal zelf.
Bdw, Marokkanen nemen op straat nogal eens homo's te grazen of treiteren hen een woonwijk uit. Waarom is dat mijnheer Dibi nooit overkomen? Herkenbaar in naam en geaardheid als hij is?
Maar wat nog verbazingwekkender is: waarom heeft hij zulke mishandelingen nooit bij elkaar gelogen? Hij is van de Noord-Afrikaanse persuasie, dan is liegen immers zijn tweede natuur. Of komen die leugentjes nog als zijn wachtspaargeld op is en hij beseft dat hij te oud is voor de plantsoenenprostitutie?
Ik heb het gesprek gisteravond gezien en me kapot geërgerd aan dit heerschap. Wat een arrogantie van iemand die GroenLinks destijds behoorlijk beschadigd heeft. Onbegrijpelijk ook dat hij nu kennelijk politiek commentator is. De uitspraken over de verborgen camera's zijn niet zodanig dat een rechtszaak enige kans van slagen heeft, maar dat weet Geen Stijl zelf ook wel.
Ik wacht op geld
Hij wacht op geld
Ik wacht op geld zo lang tot ik een ons weeg
Hij krijgt geld zo lang hij meer dan een ons weegt
Dibi zegt nergens dat die verborgen camera's van GeenStijl waren!
Hij doet het slecht bij de koffiemachine vandaag, die geldwolf. Zelfs notoire verdedigers van het ongerijmde vallen hem openlijk af.
Zal nooit SP stemmen echter Van Raak had wel goede punten; Kamerleden hebben zogenaamd een 'risicovol' vak maar krijgen daarvoor dan ook een forse beloning. Er zijn veel andere risicovolle beroepen waar je dat niet krijgt, politieagent, ambulancechauffeur, glaszetter etc. De Kamerleden willen gewoon hun glamoureuze leventje kunnen voorzetten na de politiek middels een forse wachtgeldregeling. Dat is weinig risicovol. De meeste kunnen zo aan de slag als lobbyist, burgemeester of consultant. Moet je wel iets kunnen. Kun je dat niet dan hoorde je sowieso niet in de Kamer.
Ik vind dit abject en infaam.
Ik hoorde het hem zeggen gisteravond.
Verbaasde me er al over.
Hij reageerde overigens de hele tijd wel erg snibbig tegen Ronald van Raak. Het leek wel een nukkig meisje.
Gekke transgender.
Wie zou 'm uberhaubt 24/7 in de gaten willen houden?
@Sano | 21-04-16 | 10:24
Homo en moslim zijn, het blijft een onoverkomelijk probleem zolang je niet van één van die twee afstand doet.
Ah, helemaal vergeten, je mag natuurlijk gewoon zeggen dat je deze Tofik D een arrogante, domme en vooral vieze (gedrag hé) heaumeaux vindt, zonder dat verder te hoeven beargumenteren! Bij deze dus.
-weggejorist-
36 jaar en nog steeds op zoek naar zn indentiteit, triest eigenlijk.
Hij heeft waarschijnlijk 'n keer iets in zijn achterwerk gehad ,wat aanvoelde als een verborgen camera. Als je uit zo'n zandbakcultuur komt zoals hij ,haal je de zaken wel eens onbedoeld door elkaar .
Ze komen toch overal mee weg ,die parasiterende hufters .
Fijn, want het was om te kotsen wat er uit zijn bek kwam. Wachtgeld genoeg op de spaarrekening.
Nou nou, als de rechter 300 euro toewijst mag je blij zijn. O.k, serieus, 3000 top. Maar wel een laffe hond zeg die, Dibi.
Dit interview toont aan hoe verheven politici (uitzonderingen daargelaten) zich voelen ten aanzien van demense. Blij toe dat hij geen volksvertegenwoordiger meer is. Hij kan/kon/wil zich niet verplaatsen in de situatie van anderen. Het wereldbeeld van deze GroenLinkser is zwaar vertroebelt... #dikkeikke
Mm..
Pauw: ZOALS Geenstijl (dus GeenStijl, maar ook anderen)
Tofik noemt vervolgens in zijn antwoord GeenStijl niet. Hij zegt dus niet WIE die verborgen camera's gestuurd heeft.
Ik denk niet dat jullie die 300k gaan krijgen.
*met iets meer ruimte tussen "aan" en "te"*
Zoals TD zijn ze bijna allemaal, die politici met wachtgeld uit kamer 2. Raak ze waar je ze raken kunt. Een ander wel de broekriem laten aanhalen maar zelf buiten schot blijven. Uitschot is het, verraders van ons de gewone Nederlanders die wel volgens de tien geboden moeten leven.
Ik zou wel eens een lijstje willen zien van kamer 2 wachtgelders over de afgelopen 5 decennia. Naam en partij en hoeveelheid wachtgeld.
Ik voel me volledig bestolen door die parlementariër, zowel in woord als in euro.
Pas nou op!!! Betrokkene is een verdachte en dus aante duiden als zijnde "Tofik D.", anders gaat de Rechter medelijden hebben met een publieke veroordeling en zo, dat gebeurt ook bij civiele procedures.
.
Ik voel me als belastingbetaler benadeeld, waar kan ik aangifte doen?
Ik heb niets met Tofik, maar het is Pauw die GeenStijl noemt. Tofik noemt daarna verborgen camera's, maar noemt GeenStijl helemaal niet.
.
Het kan goed zo zijn dat er inderdaad verborgen cameras zijn gebruikt door andere kanalen of websites.
Die verborgen camera zou best eens van jullie eigen spin-off Powned kunnen zijn.
Indertijd stuurden die een lokhomo met een verborgen camera op pad om iemand kapot te maken.
zo zie je maar weer wat er van komt, al dat geknuffel. zo'n liegende, draaiende, zwetsende truthola meent dat hij er zelfs recht op heeft omdat de politiek zo moeilijk is. Nou, iemand kan pas echt de politiek in als ie afdoende kan bedriegen.
Aanpakken dat soepsidietuigh met het IQ van een krulspeld!
Minder
Minder
Minder
Onterecht steuntrekkende arrogante leugenaars!
Kort Geding Rutte Art. 11 Referendumwet
Resterende dagen: 9
1022 backers
19.000 van 25.000
Kijk, ik vind het werk dat GS doet doorgaans geweldig, maar dit is inderdaad spijkers op laag water zoeken. Uit de transcriptie blijkt al dat hij niet zegt dat het camera's van GS zijn.
Dus, een aanklacht is wel een beetje des Quinsies, om het zo maar eens te zeggen. Kom op jongens/meisjes, doe beter dan de generatie-entitled, de altijd-beledigden en achtergestelden!
Aanpakken die smeerlap...
Een rechtszaak is een goed idee. Niet erg waarschijnlijk dat GS wint, maar dan komt er wel in alle media dat GS het niet gedaan heeft én dat Tofu Bibi leugenachtig insinueert.
alleen dat accent al gatverdamme...
lekker terug dokken goos!!!
maar afschaffen willen ze het niet;
Kamerleden willen wachtgeld niet kwijt
www.telegraaf.nl/binnenland/25644358/_...
hoezo eerlijk verdeeld.
Rotterdam 15 miljoen kwijt aan super de luxe riante wachtgeld.
stevenbrownsblog.wordpress.com/2013/1...
belachelijke bedragen
bijstand is 920 per maand.
ja tofik het is eerlijk verdeeld , labbekak
Het was geen camera maar zijn Djinn.
https://smessierobjects.files.wordpress.com/2014/08/djinn_beautyshot.jpg
Aan- en doorpakken dat kappertje!
psychoaapje
Zit niet zo te miepen. Hij zegt "er zijn verborgen camera's bij mijn huis geweest...". Misschien klopt dat wel hoor, wie weet. Nergens zegt ie dat Geenstijl dat heeft gedaan.
Kom op, pilletje nemen, diep ademhalen, en gewoon op naar het volgende topic!
We are all Ducks | 21-04-16 | 10:13
Neen. Val dood is geen bedreiging maar een belediging. En tenzij het over oom agent zelf gaat, wordt dat niet vervolgd.
Ik heb (nog) geen wetenschappelijke onderbouwing, maar 50% van wat uit Tofik mond komt is niet waar of een regelrechte leugen.
Grootgraaier van de VARA ondervraagt grootgraaier van Groenlinks...
ik zou er graag om willen lachen als het niet zo fout was.
Drie komma twee jaar wachtgeld....
Ik moet binnenkort aan een uitkering als ik niet snel iets anders vind.
Nu is dat halfje pas net uit de kast,misschien heeft hij nog moeite met het perspectief. Best eng om constant geconfronteerd te worden met de realiteit.
Gewoon wegkijken, niet op reageren en doodzwijgen. Niet interessant.
volgens mij lijdt de heer Dibi aan wanen. Verborgen camara's? Ik neem aan dat als je zoiets constateert dat er dan een belletje volgt naar de politie om de zaak te onderzoeken om de herkomst van de camara's te herleiden.
Dutchbeaurouge | 21-04-16 | 10:09
Als ik onder jouw bericht schrijf val dood en jij voelt je er door aangesproken dan oordeelt een rechter in het voordeel van jouw gevoelens.
Hij zegt helemaal niet dat de camera's van GeenStijl waren. Spijkers / laag water stukje.
Sowieso, "Iemand in zijn huis begluren" is een overtreding waar 140 euro boete op staat, zelfs als je gewoon bovengemiddeld lang door het raam naar binnen kijkt.
Meer overtredingen die het proberen waard zijn vinden? Google: Justitie boetebase
GeenStijl maakt zich overigens wel erg druk om de zaak, in plaats van aangifte had hier ook een mooi alu-hoedje verhaal kunnen staan. Tofik is gewoon rijp voor anti-psychotica als hij dit soort wanen blijft houden.
De smeerlap probeerde alles te bagataliseren. Zelfs Wassila ging hij verdedigen. Het is en blijft een onbenul.
Hij hoeft ongetwijfeld niet te rectificeren aangezien hij niet pertinent beweert dat het Geenstijl was...
Suggestie alleen is wellicht onvoldoende voor een zaak.
Al denk ik dat Tofu en rectificeren, door hem wel eens anders opgevat kan worden (ik moet WAT doen met mijn rectum???)
Ik denk dat die Fokit is geradicaliseerd, en een aanstaand terrorist is.
Slappe hap, die Tofu eerst de held spelen op TV omdat hij als homo Marokkaan uit de kast is gekomen, om vervolgens bij zo'n fap Imam te verkondigen dat als hij door Allah het licht te zien krijgt, dat hij z'n fout (homo zijn) dan "natuurlijk" goed zou maken.
Ben je dan een fopMarokkaan, foppoliticus en fophomo of niet? Laat die tofu ruggengraat eens zien, lieg niet, en kom op voor je éigen normen en waarden in plaats van die van dat kutgeloof.
Beetje drama-queen niveautje Pritt. Hij zegt "Websites ZOALS Geenstijl" en "er zijn verborgen camera's geweest". Hij zegt niet dat jullie er specifiek voor verantwoordelijk zijn.
Kansloze rechtszaak dus, succes
En Pauw, de 'topjournalist" (wel met het top-inkomen) laat 'm ermee weg komen...."Oja, Tofik, da's ernstig... heb je aangifte gedaan?"
De vraag is of je hallucinaties moet bestrijden in de rechtbank of met Haldol. Een schroef in de muur wordt door instabiele geesten al snel verkeerd geïnterpreteerd.
doet aangifte of overweegt aangifte
Gaat moeilijk worden. Hij zegt het wel in de context van Geenstijl maar dat zijn de woorden van Jeroen. Dibi slist alleen dat er verborgen camera's bij hem thuis zijn geweest maar zegt expliciet niet dat Geenstijl daarvoor verantwoordelijk is geweest. Ik snap wel dat het zo lijkt in de bewuste context, alleen een rechter zal hier vrees ik gaan zeggen dat Geenstijl hierin niet word aangewezen als verantwoordelijke. Time will tell. Al is het aanpakken van de immer strontnerveus knipperende (en dus imho leugenachtige) flutmarokkaan Dibi sowieso de moeite waard.
Het mooiste vond ik gisteravond toen Bibsi tegen van Raak zei:
"Laten we mekaar geen mietj...euh een eerlijk debat voeren".
Wat een heissa. Er wordt gesproken over 'van die websites als'.
Misschien niet leuk om naast privé en story en 9to2 te staan maar wel de harde realiteit. Ook GeenStijl staat dichter bij de onderkant dan de 'bovenkant' van de geschreven media. En dat jullie er dan een bepaalde moraal op na houden wil niet zeggen dat andere schrijvelaars dat ook doen.
Last but not least; tofu kan nooit bewijzen dat ze van jullie zijn, maar misschien heeft ie wel degelijk verborgen camera's in huis gehad. Wel erg vervelend.
Ach, laat die jongen toch, is een beetje in de war. Hij heeft het ook niet makkelijk. Je zult maar tegelijkertijd van de homosensuele én de mohammedaanse persuasie zijn. Onbegrepen en verguisd door je eigen familie. Mishandeld en misbruikt op je gay-dates. Beschimpt, bespuugd en bedreigd door je moslimbroeders.
Nee, behalve dat wachtgeld benijd ik hem niet.
Goed zo aanpakken die belastinggeld-verdamper.
Sneu dit
-weggejorist en opgerot-
Die jongen kijkt altijd alsof hij moet huilen.
Hij bazelde ook dat het in die 3,2 jaar absoluut onmogelijk was gebleken om betaald werk te vinden. Dat is ook een leugen: Erik de Vlieger heft hem een baan aangeboden en Tofik Dibi heeft niet eens het basale fatsoen gehad om überhaupt op dat aanbod te reageren. Tofik begreep tijdens de uitzending gisteravond zelf ook wel dat hij op een pijnlijke manier was klem geluld.
Dat jullie m aandacht blijven geven...... Dat maakt m een soort van belangrijk, terwijl hij feitelijk van nul en generlei waarde is voor de samenleving als geheel. Straks kan ie weer voor een forse vergoeding opdraven bij Pauw van uw en mijn belastingcentjes!!
Hoe lang krijgt hij trouwens nog wachtgeld?
Oh wat vond ie dat lekker, al dat wachtgeld, gefinancieerd door de nederlandse burger(s). Stiekem camera's zal denk ik z'n diepste obsessie zijn. Alle lampjes uit, de sferen van een echte darkroom maar dan bij je thuis, en snuffelen maar.
Ransbak. Geef dat geld terug oplichter.
Potverdikke. De zon schijnt olijk door de ramen en komen jullie hiermee. Weg, weg, weg.
Zelfs toen ie nog in de kamer zat, heeft Touwfik niets bereikt behalve als een halve tamme wat lopen blaten in de mic en af en toe verplicht z'n handje opsteken bij een stemming.
Aanpakken!
"..24 uur de tijd zijn uitspraken bij Pauw te rectificeren op zijn Twitter-kanaal.."
Dus met welgeteld 1 sorry-tweetje komt hij er van af?
Radbraken en kielhalen dat stuk onbenul, maar dat zal wel weer niet mogen.
REAGEER OOK