Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Duitse TV over Alpie, Jaan Roos und KeinPfeil

Altijd geinig om te zien hoe die bautenlanders over GeenPeil berichten. Check dit vooringenomen suggestieve zesminuten item op de Duitsche ARD, een soort van NPO1. Over KeinPfeil. Over eindbaas vrijwilligers Alptekin en Ellen (zie ze toch flyeren in Utrecht), over 'haudrauf journalist' Jaan Roos die niks wilde zeggen tegen Den Oosterbuur, over Joost von Niemöller, die zowaar met RT.com praat, over Derrie Bodedt, die denkt dat-ie Gott is. En over Poetin, die een Flasche Sekt opentrekt bij een NEEN van Nederland. Gaapf...
Update: Alpie laat ons zojuist weten dat-ie een dikke vijf minuten aan de ARD-camera heeft uitgelegd waar GeenPeil voor staat, maar dat soviele Wahrheiten weer eens sneuvelden in Die Deutsche Lügenpresse. Also also. Same shit, different country.

Reaguursels

Inloggen

Mensenrechten? Die smerige despoten in Brussel hebben een oorlog ontketent in Syrië met meer dan 200.000 doden. Inzet: massa-immigratie, olie en gas. En met de rechten en de veiligheid van de Europese bevolking nemen ze het ook niet zo nauw.

PG4161 | 04-04-16 | 18:34

LOL. Als er iets "schokkends" in NL gebeurt dan kan het NOS journaal het niet laten om een repo te maken hoe het buitenland over NL bericht. Ze gaan zelfs zo ver in sensatie geilheid dat ook toen het Turkse vliegtuig bij Schiphol half was neergestort om te laten zien hoe het buitenland over ons bericht.
Zij suggereren dat NL gebukt gaat onder een tirannieke troosteloze anonimiteit en slaken een zucht van verlichting als eindelijk iets over dat onbeminde anonieme NL bericht wordt, ongeacht of er doden te betreuren zijn of niet.
Nu dit hoe het buitenland over ons bericht, wordt er ineens geen sensatie geil repo-tje in het NOS journaal gemaakt.
Wie gelooft nog in enige objectiviteit van het NOS journaal?

Professor Kluns | 04-04-16 | 17:50

Hmm. Zou haar doen.

bft | 04-04-16 | 15:26

GP heeft tegenwoordig wat moeite met het tegengeluid constateer ik. Daardoor wordt het allemaal wel erg eenzijdig hier.

bdn01 | 04-04-16 | 14:39

Ich würde Sie tun.

fart majeur | 04-04-16 | 13:16

Ich habe soeben mein Urlaub Reservierung Im Schwarzwald annuliert. Zo dat ze het daar maar beseffen.

Lichtstadfan | 04-04-16 | 11:59

En dit noemen ze in Duitsland nieuws? Dat ze RT er nog bij durven te sleuren, zeg. Wat een partijdige onzin. Dit is dus juist waarom ik gruwel van de EU. Alle eurofielen beginnen als een speenvarken te krijsen als ze hun zin niet krijgen. En je bent meteen de nieuwe Hitler.

Als dat clubje nou rationeel zou zijn, en met kritiek om zou kunnen springen, OK. Maar de EU wil alles opdragen, maar nooit luisteren. Nogal wiedes, want juist die redenen dat we problemen hebben met het verdrag, zijn de redenen waarom de EU het prettig vindt. Geen ruimte voor compromis. Al die praat over mensenrechten is klinkklare onzin. We onderhouden innige banden met landen die de mensenrechten met voeten treden. En dan hoor je dat JA-kamp niet.

Piet van het Padje | 04-04-16 | 11:46

Ja ja, laat propaganda maken maat over aan de Duitsers, het land van Leni Riefenstahl en Joseph Goebels.

Duitsers hebben sowieso een fetisj met "Maakbare Samenlevingen," eerst het 3e Rijk met het superieure Arische ras in de era 1933-1945. Vervolgens probeerde men het met het communistische Arbeidersparadijs DDR tussen 1945 en 1989, ook weer een bedenksel van twee Duitsers: Marx en Engels.

En nu stort Mutti Merkel ons in het 4e Rijk van de Multi-Kulti Gesellschaft, of we willen of niet. Wederom doen de Duitse burgers en media wat ze altijd gedaan hebben: braafjes de Führer of Bundeskanzlerin blind volgen.

"Kritiker nicht erwünscht" en "Allen gemeinsam an einem Strang ziehen." Zo kun je natuurlijk mooie auto's bouwen, en een goed voetbalteam smeden, maar helaas kun je zo ook hele enge totalitaire dingen voor elkaar krijgen, iets wat we helaas al vele malen in de laatste eeuw hebben mogen beleven met de Duitsers.

Der Klassenfeind | 04-04-16 | 11:00

De ARD heeft dus geen Erdogan meer nodig om ze te censureren. Doen ze zelf al.

MAD1950 | 04-04-16 | 10:16

Afgezien van een zeer dubieuze start van het item op de ARD, is de afsluiting wel in orde.
Men schetst dat de EU het verdrag ook bij een NL nee, toch in werking zal laten treden, en dat NL dan "niet mee doet".
En dat zou koren op de molen zijn van het Nee-kamp, waarbij de EU duidelijk maakt geen boodschap te hebben aan de democratische stem van de burger.
En dat klopt dus.

Nuchternederland | 04-04-16 | 09:49

@A vd heide4444 08:48
Trouw heeft meegewerkt aan het onderzoek naar de corruptie/panamapapers. Trouw brengt dit nu ook naar buiten. Trouw is ook een krant die op het absurde af tegen het referendum en voor het associatieverdrag is.
Ik kan dan ook op geen enkele manier iets bewust anti-Oekraïnse sentimenten ontdekken in het nu naar buiten brengen van dit materiaal.

RoBD=Skullfucker | 04-04-16 | 09:37

Shit, ik moet toch mijn Duits gaan bijspijkeren.

1+1 | 04-04-16 | 09:31

De Duitse media zijn door en door aangetast door het politiek correcte virus. En daar hoort pro-EU-berichtgeving ook bij. Een enkele kleine uitzondering daargelaten. jungefreiheit.de/

KlunsJohannus | 04-04-16 | 09:30

Teminste hoor je uit duitsland ook heel andere geluiden mbt ukraine:
Hier een bericht over wat de EU en USA eigenlijk werkelijk willen in de ukraine...

youtu.be/jGoNoARHwfI

Als je dan 1+1 bij elkaar telt, zijn eigenlijk allle conflicten op dit moment, of we nou over Syrie of Ukraine of Noordafrika spreken, verbonden aan de wens van de VS Russland economisch zoveel mogelijk te schaden door hun volledig van de gas markt af te snijden.

thorrie | 04-04-16 | 09:28

Sarcastisch varken | 03-04-16 | 22:24
=
Heb ook alle vette ruzie gehad met policorrecte familie-leden omdat ik PVV stem; maar net zoals jij ga ik er met gestrekt been in dan maar ruzie.

meneer Q | 04-04-16 | 09:09

Lupuslupus | 04-04-16 | 08:55:
Dat klopt, ik had wel een keuze en ik weigerde te betalen voor hun rotzooi die ik sowieso niet keek en luisterde. Welkom in de 21e eeuw media!

sneakybastard | 04-04-16 | 09:04

Je krijgt na het zien van dit soort 'nieuws' zo'n zin weer om een paar kilometertjes te lopen voor het goede doel. Dalijk nog even een paar honderd wegbrengen.

mom van avezaath | 04-04-16 | 09:01

Nog even en we moeten ook hier [pvv] sterren gaan dragen.
(excuses voor de godwin)

meneer Q | 04-04-16 | 09:00

@necrosis | 04-04-16 | 08:07
Het enge is dat die hele VVD-kliek ook echt vindt dat ze geheel naar eer en geweten handelen.

wiedergutmachsnikkel | 04-04-16 | 08:59

Had je nu maar Duits gehad in je eindexamenpakket, hè?
Fresh_NL | 03-04-16 | 21:39
=
Und was haben die Mädel ja so gerne.

meneer Q | 04-04-16 | 08:57

Viel van stasi praktijken zijn ze niet:

mobil.express.de...
sneakybastard | 04-04-16 | 08:50
.
Ongelofelijk zeg en ook nog haar baan kwijt. Maar nou ja, in ons land betaal je gewoon ongewild (!) via de belastingen dus heb je net zo min een keuze. Ik kijk al jaren geen t.v. meer noch luister ik naar de radio maar ik betaal dus wel voor al die bagger.

Lupuslupus | 04-04-16 | 08:55

@A. Vd heide4569 | 04-04-16 | 08:48
Integere heer Porosjenko?
*moehaha*

necrosis | 04-04-16 | 08:53

Diezelfde ARD & Consorten probeerden mij middels de Rundfunkgebühr tot betalen te dwingen. Moest ik voor die rotzooi die ze uitzenden nog betalen ook. Toedeloe duitsland, hallo zwitserland.

Viel van stasi praktijken zijn ze niet:

mobil.express.de/news/panorama/rundfun...

sneakybastard | 04-04-16 | 08:50

Per ongeluk zie ik soms een stukje van dat programma Europa Magazin op de Duitser. Slaapverwekkende Europa propaganda, waarschijnlijk deels ook gefinancierd door Brussel. En dat slaapverwekkend zegt wat als je de in en in saaie Duitse tv een beetje volgt

batvoca2 | 04-04-16 | 08:50

-weggejorist-

A. Vd heide4569 | 04-04-16 | 08:48

Corrupte Koenders, die anderen de maat neemt over corruptie, het moet niet veel gekker worden. Hoeveel hebben z'n vriendjes bij BKB nu verdiend?
rode peper | 04-04-16 | 08:34
.
Nog 1 jaartje geduld, dan is ook Koenders weg vom Fenster.

Lupuslupus | 04-04-16 | 08:44

Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen:
www.telegraaf.nl...
necrosis | 04-04-16 | 08:07
.
Een mooi lijstje VVD-criminelen.

Lupuslupus | 04-04-16 | 08:42


atheïstisch stemvee | 04-04-16 | 08:15

Halleluja!

eerstneukendanpraten | 04-04-16 | 08:35

Corrupte Koenders, die anderen de maat neemt over corruptie, het moet niet veel gekker worden. Hoeveel hebben z'n vriendjes bij BKB nu verdiend?

rode peper | 04-04-16 | 08:34

Duitsland heeft nog geen Fortuyn gehad en is nog altijd even politiek-correct als Nederland tijdens de Paarse jaren. Het is even vermakelijk als tenentrekkend hoe de publieke zenders daar geen nieuws maar meningen verspreiden.

jochum1980 | 04-04-16 | 08:30

@bintang | 04-04-16 | 08:07
En de duivels noemen mensen uit het 'nee' kamp Poetinvriendjes....

necrosis | 04-04-16 | 08:19

@bintang | 04-04-16 | 08:07
Nee hoor, je mag hier gewoon Voor zijn. Ik ben ook voor de Oekrainers, maar tegen dit asociale verdrag.

Piet Karbiet | 04-04-16 | 08:16

@bintang | 04-04-16 | 08:07
In de naam van de Heere gebied ik jou; ga uit deze reaguurder, gij satan!

atheïstisch stemvee | 04-04-16 | 08:15

Fair and balanced, maar iedereen die niet mee marcheert in de anti-Oekraïne-optocht geldt hier natuurlijk als de duivel.

bintang | 04-04-16 | 08:07

Die Panama Papers hakken er lekker in. Moeten we nu ook al geld storten om Messi te redden? De Panna Papers.

Piet Karbiet | 04-04-16 | 07:57

@A. Vd heide4569 | 04-04-16 | 07:38
Steenrijke Griekse reders en de Grieks-Ortodoxe kerk (zeer vermogend) betalen ook (bijna) geen belasting.
En de EU stuurt miljarden aan steunpakketten in ruil voor hervormingen in Griekenland, wat klopt hier niet?.
Er valt niets recht te lullen.
Oekraïne telt vier keer zoveel inwoners als Griekenland, dus nog meer arme mensen én een paar oligarchen die geen belasting betalen.
Vul de rest zelf maar in....

necrosis | 04-04-16 | 07:54

Het meest belachelijke argument wat ik tot nu toe hoor, over ukraine, is dat "wij ze moeten helpen om onder de corruptie vandaan te komen".
Persoonlijk denk ik dat er binnen de eu meer dan genoeg landen zijn, waar geregeerd wordt met een sausje van corruptie.
Als het bestrijden van corruptie zooooo belangrijk is, waar veegt NEDERLAND dan niet EERST HET CORRUPTE EU straatje schoon ?
Corruptie is een dogreden en hierover mag je niet praten zodra het over eu leden gaat.

Anjin Mohammed | 04-04-16 | 07:48

-weggejorist-

A. Vd heide4569 | 04-04-16 | 07:38

Gaat Duitsland zich nu ook al bemoeien met Nederlandse, interne verkiezingen?
Laten ze even naar hun eigen SS-hordes in de voormalige DDr kijken.
Eerst de hand in eigen boezem, graag.

mallekater | 04-04-16 | 07:37

Dus let u alstublieft op de toon van het debat. Die schrille toon mensen! Weet u hoe onfatsoenlijk dat is jegens het ja-kamp en de wereldvrede?

atheïstisch stemvee | 04-04-16 | 07:23

Oekraïne is een dure hobby die ik niet kan betalen.
Ik stem NEE!

necrosis | 04-04-16 | 07:12

De neutrale voice-over gebruikt wel heel veel (vaak subtiel) negatieve waardeoordelen wanneer zij over de tegen-campagne vertelt. Dat geeft verder niets, maar het valt wel op.

atheïstisch stemvee | 04-04-16 | 07:12

kindapaas | 04-04-16 | 05:35
LOL @ mezelf
Hierboven in dit draadje was het ook al vermeld, excuses aan iedereen die er al over heeft bericht. Niettemin een serie onthullingen van historische betekenis.

kindapaas | 04-04-16 | 06:45

@La Bailaora | 03-04-16 | 22:31
@La Bailaora | 03-04-16 | 23:49
Soros zal het allemaal best positief bedoelen, maar hij probeert openlijk te beïnvloeden in een richting waar hij achter staat. Feitelijk doet iedereen met geld dat dagelijks bij elke uitgave. Soros is er niet geheimzinnig over, zie dit filmpje https://www.opensocietyfoundations.org/people/george-soros . Maar dat moeten we wel in het achterhoofd houden als we de resultaten van dergelijk "onafhankelijk" onderzoek voorgeschoteld krijgen. Zou zomaar kunnen dat de resultaten toch wat selectief zijn om bepaalde mensen of vrienden niet voor het hoofd te stoten. Some animals are more equal than others.

Watching the Wheels | 04-04-16 | 06:15

extreem rechts Geenstijl niet vergeten hè

bergsbeklimmer | 04-04-16 | 05:47

kindapaas | 04-04-16 | 05:18
Ik zie dat Das Kapital het al had opgepakt, niettemin goed om extra de nadruk te leggen op deze vermelding van de chocoladekoning in het Duitse nieuws

kindapaas | 04-04-16 | 05:35

www.sueddeutsche.de/politik/panama-pap...
.
ww.tagesschau.de/ausland/panamapapers-103.html
.
De naam van Poroschenko is prominent genoemd in de Panama Papers op het Duitse nieuws. Dit omvangrijke datalek impliceert een enorm aantal gebruikers van anonieme offshore bankrekeningen. Nu op het nieuws in Duitsland, zomaar een quote uit bevnestaande links:
"Die Rechercheergebnisse betreffen nahezu jedes Land der Erde und werden seit Sonntagabend weltweit von 109 Medien unter dem Titel "PanamaPapers" veröffentlicht."
.
De Nederlandse media laten dit mogelik liggen tot daags na het referendum ;)
Gelukkig is er internet

kindapaas | 04-04-16 | 05:18

Waren dat niet die lui die volkomen onschuldig doch zeer vakkundig oudejaarsavond in Keulen vijf dagen onder de pet hielden? Niet veel van geleerd blijkbaar.

Doper | 04-04-16 | 04:56

duitsers wuiven alles weg,zij hebben al zoveel op hun kerfstok.

jopie1 | 04-04-16 | 04:01

Krombach | 03-04-16 | 23:57
Ik geloof oprecht dat Oekraïne van haar corruptie af wil.

Rusland is al minder corrupt, dus die zou hun daar mee kunnen helpen. Europa heeft zelf stevige integriteitsproblemen, maar volgens compleet andere oorzaken. Oekraïne is een groot land en zou misschien eerst eens zichzelf moeten uitvinden in plaats van binnen 31 jaar na de bevrijding van de Sovjet-Unie de ketenen van Europa te accepteren.

Zeker aangezien zelfs de NOS doorheeft dat Oekraïne anders vervalt tot een staat die nog net grondstoffen kan leveren aan huidige EU-leden en de EU geen ervaring heeft met corruptiebestrijding in landen waar het zo ontzettend dominant is. Dat de Griekse staat tijdens haar toetreding tot de euro corrupt zou kunnen zijn hebben ze in Brussel nooit over nagedacht. Terwijl die cognitieve competentie wel nodig is om het verschil te maken.

De EU is gewoon te naïef, soft, langzaam, verdeeld en incompetent voor deze klus. 34% van de Oekraïners heeft gerapporteerd smeergeld betaald te hebben in 2010. www.transparency.org/country/#UKR_Pub... Dan ben je niet meer rotte appels aan het zoeken, maar hele boomgaarden aan het vellen.

Daarin heeft de EU geen track-record. Dit hebben ze nooit gedaan, kunnen ze niet en gaan ze ook niet doen. Ze gaan er wel over praten en schrijven.

Feynman | 04-04-16 | 02:44

Godver de kanker tyfus schurft 44% voor. In die neutrale stemwijzer. Maar ik mag niet meedoen.... Je zou maar homo zijn. Ach voor het homo zijn mag je gelukkig wel openlijk uitkomen. Terug me kast in. Op zoek naar Narnia!

Pompenkoning | 04-04-16 | 01:57

Ook interessant: International Consortium of Investigative Journalists "Founded in 1997 by the respected American journalist Chuck Lewis, ICIJ was launched as a project of the Center for Public Integrity"
www.icij.org/about

Neem even de lijst van sponsors door van deze Center of Public Integrity (MAJOR INSTITUTIONAL FUNDERS):
www.publicintegrity.org/about/our-wor...

La Bailaora | 04-04-16 | 01:43

Das ist doch ja ungehört! Wie solten mal den Europäischen Traum verfolgen.

ouwespamhoer | 04-04-16 | 00:43

@Ommezwaai | 03-04-16 | 23:55
"These are among the findings of a yearlong investigation by the International Consortium of Investigative Journalists, German newspaper Süddeutsche Zeitung..."

Onderaan:
"Finally, for those curious why not a single prominent US name features in the list above, the reason may be found within the snapshot of the non-profit ICIJ's "funding supporters":

Recent ICIJ funders include: Adessium Foundation, Open Society Foundations, ..."
www.zerohedge.com/news/2016-04-03/unpr...

PS, Open Society Foundation is een George Soros gesponsorde Foundation.

La Bailaora | 04-04-16 | 00:25

@Jan Dribbel | 03-04-16 | 23:59
De bron is steeds dezelfde. Dat ze het overal overtikken is normaal. Doet alle pers al jaren tav. reuters en anp.

La Bailaora | 04-04-16 | 00:18

@La Bailaora | 04-04-16 | 00:15
Ja, kan best.

Watching the Wheels | 04-04-16 | 00:18

Zelfde met die Bellingcat die constant naar voren wordt geschoven als onafhankelijk onderzoeker, zonder dat men erbij vertelt dat hij werkt voor http://www.atlanticcouncil.org/about/experts/list/eliot-higgins dat gesponsord wordt door Lockheed Martin en Shell http://www.atlanticcouncil.org/support/corporate-membership

Watching the Wheels | 04-04-16 | 00:18

@Watching the Wheels | 03-04-16 | 23:56
Dat zou heel goed kunnen toch? Poro mag dan corrupt zijn, maar hij trapt telkens op de rem wat betreft het her-starten van de oorlog in de Donbass.

La Bailaora | 04-04-16 | 00:15

@Jan Dribbel | 03-04-16 | 23:59
Alle kranten hebben het erover, omdat de meer dan 2 TB data aan honderden journalisten is gestuurd. Wat wel opvallend is, is het feit dat het domein panamapapers.nl op naam staat van een webbureau dat ook voor de Rabobank werkt http://www.vanleeuwenbrothers.com/rabobank iedereen probeert iedereen te beïnvloeden begin je te denken.

Watching the Wheels | 04-04-16 | 00:10

Watching the Wheels | 04-04-16 | 00:02
Het onderzoek loopt nog, Amerika heeft data opgevraagd of reeds in haar bezit.
.
Maar de data van dit onderzoek behelzen zo'n 11,5 miljoen documenten. Ik kan me voorstelen dat dit niet zomaar is uitgezocht.
Dus niet te vroeg juichen.....

Ommezwaai | 04-04-16 | 00:09

Jan Dribbel | 03-04-16 | 23:59
Bovendien worden de feiten benoemd in de Süddeutsche Zeitung..
Niks Soros, gewoon keihard onderbouwd.

Ommezwaai | 04-04-16 | 00:03

@Jan Dribbel | 03-04-16 | 23:59
Wat @La Bailaora | 03-04-16 | 23:49 zegt is dat er geen Amerikanen verdacht zouden zijn. Meer dan 200.000 bedrijven en geen Amerikanen. En als het dan gesponsord mocht blijken te zijn door Soros, dan is dat toch wel interessant om te weten als dat zo mocht zijn of niet?
.
@Krombach | 03-04-16 | 23:57
You don't have to follow anybody https://www.youtube.com/watch?v=QereR0CViMY

Watching the Wheels | 04-04-16 | 00:02

Waar maken wij ons druk over? Woensdag komt er gewoon een dikke NEE uit. Dat buitenlandse zenders hier een itemtje over maken is imo volstrekt niet relevant voor de campagne. Dat zij focussen op het verdrag en chargeren.. so what? Echt als die NEE er is zal die focus wel verschuiven naar hoe dit in hemelsnaam mogelijk is. En dan wordt pas duidelijk wat Thierry Baudet, Jan Roos et al. en in hun gevolg al die druk flyerende vrijwilligers hebben los gemaakt. Overigens kreeg ik toch de indruk dat onze oosterburen beter gedocumenteerd zijn dan onze eigen media. Dus laten we hier niet over zeuren. Tuurlijk is het jammer dat Alpetekins verhaal niet is getoond. Want hij heeft precies de vinger op de zere plek gelegd. Alleen is dit op dit moment niet het onderwerp voor buitenlandse media. Maar dat komt echt nog wel! want geenstijl/geenpeil schrijft historie. ‘Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend’, zet zaken op de politieke agenda. De democratie is dat waard.

Elkee | 04-04-16 | 00:02

La Bailaora | 03-04-16 | 23:49
Hou eens op met je Soros.
Dit bericht staat vandaag in alle couranten van Argentinië tot aan Duitsland.

Jan Dribbel | 03-04-16 | 23:59

RoBD=Skullfucker | 03-04-16 | 23:41

"U heeft helemaal gelijk als u zegt dat hier een NEE-stemming heerst. En ja, soms zijn mensen wat te snel met hun opmerkingen, net als ik dat ook kan doen. Maar in het hele Nee-kamp ben ik nog niemand tegengekomen die zo rabiaat overtuigd is van zijn gelijk, die zulke oogkleppen opheeft, die niet alleen bewijzen van zijn ongelijk ontkent maar ze gewoon echt niet ziet, die van daaruit zo superieur voelt als u."

Wat een bullshit. Het is Geenstijl die uitsluitend NEE pusht, compleet niet objectief is en de tegenstanders als idioten afschildert. Tegelijkertijd zijn vrijwel alle reaguurders, laten we zeggen op zn minst 95%, het *altijd* *compleet* eens met *alles* wat er gezegd wordt op Geenstijl, en is *niemand* hier geïnteresseerd in serieuze discussie of tegenargumenten. Er is bijvoorbeeld niemand geïnteresseerd in het feit dat veel gewone Oekrainers de corruptie ook zat zijn en met oprechte intenties dichter bij de EU willen komen. Nee, volgens geenstijl (en daarna in koor de reaguurders) zijn alle Oekrainers neo-nazi's en zit de corruptie er in het DNA.

Dus hou op over rabiaat overtuigd zijn van het gelijk. Ik ben hier tenminste nog iemand die een tegengeluid geeft (weet je nog, dat geenstijl daar ooit om werd geprezen?) Jij daarentegen klinkt als een dertien-in-een-dozijn geenstijl misdienaar.

Krombach | 03-04-16 | 23:57

@La Bailaora | 03-04-16 | 23:49
@La Bailaora | 03-04-16 | 22:46
Betekent dat dat Soros van Poroshenko af wil?

Watching the Wheels | 03-04-16 | 23:56

@kloopindeslootjijook 23:46
Helemaal mee eens. Het gemak waarmee lieden van beide kampen deze ramp gebruiken voor eigen doeleinden is stuitend.

RoBD=Skullfucker | 03-04-16 | 23:52

@Dr. Frambozenjam | 03-04-16 | 22:46
Ja, die valt waarschijnlijk nog mee, al zal hij niet voor niks 'Jat' heten. Blijft ook bijzonder dat zijn politieke carrière op 19/9/2001 begon als de jongste bankier ooit op de Krim https://nl.wikipedia.org/wiki/Arseni_Jatsenjoek en het was natuurlijk ook de man die Victoria Nuland als premier bedacht had. Amerika beïnvloedt alles, dus die heeft vast ook nog wel een extra rekeningetje links of rechts. Het deugt allemaal niet is mijn voorzichtige inschatting.

Watching the Wheels | 03-04-16 | 23:52

@Graaf van Egmont 23:32
Ow man, dat stuk over die vader die huilde omdat z'n dochter een relatie heeft met een in Frankrijk geboren Marokkaan die nog op t Front National stemde ook.... Wederom een hoog zie je wel alles wat maar enigszins meer rechts is dan t midden, dom, emotioneel, amper nog menselijk te noemen gehalte.

En, laat ik er eerlijk over zijn, waarom een totaal onbekend en onbekwaam iemand een tv-programma krijgt omdat hij in elkaar gemept is en via een foto op FB bij dwdd is beland is me volslagen onduidelijk.

RoBD=Skullfucker | 03-04-16 | 23:49

Nog even zomaar een nieuwsfeitje van vanavond; "
Media in verschillende landen hebben zondagavond resultaten bekendgemaakt van een wereldwijd onderzoek naar belastingparadijzen.
.
Het onderzoek, dat de naam Panama Papers heeft gekregen, laat zien hoe rijken belastingparadijzen gebruiken om miljarden dollars te laten wegsluizen.
.
Onder anderen (ex-)staatshoofden, regeringsleiders en politici worden genoemd in het onderzoek. De premier van IJsland, Sigmundur Gunnlaugsson, de president van Oekraïne, Petro Porosjenko en vertrouwelingen van de Russische president Vladimir Poetin duiken op in de documenten. Ook diverse sporters, bijvoorbeeld Lionel Messi, worden genoemd."
.
En met deze Porosjenko worden wij geacht een verdrag te sluiten? Laat me niet lachen...

Ommezwaai | 03-04-16 | 23:47

RoBD=Skullfucker | 03-04-16 | 23:41
MH17
Als je iemand verloren bent met de MH17, ben je dat hele gelazer van machtgraaiers helemaal zat. Het zijn altijd de jan l*l met de pet die de rotzooi krijgt en het mag opruimen. Voor wie of wat. Voor de jan l*l in rusland of oekraine? Je kind krijg je er niet mee terug. Dat blijft je hele leven een wrange pijn in het hart.

kloopindeslootjijook | 03-04-16 | 23:46

@Krombach 23:16 17 en meer.
-Als ik t goed begrijp denken de Nee-stemmers net zo over Oekraïne als Rusland en zijn ze dus hetzelfde. In 1945 dachten Rusland en de VS net zo over hitler. Zij waren toen dus ook hetzelfde?
- Alle nee-stemmers zijn onozelaars die afgaan op onbetrouwbare info. Uw info is uiteraard volkomen correct.
- u weet zeker dat het Ruskand is dat verantwoordelijk is voor MH17. Dat denk ik ook. Maar zeker weten? Schijnbaar heeft u, wederom, info waaruit uw gelijk blijkt. Info waarvan u, wederom, zo zeker van bent dat u zonder enige scrupulus de dood van 200 landgenoten gebruikt om uw vermeende gelijk te staven en een emotioneel puntje te scoren.

U heeft helemaal gelijk als u zegt dat hier een NEE-stemming heerst. En ja, soms zijn mensen wat te snel met hun opmerkingen, net als ik dat ook kan doen. Maar in het hele Nee-kamp ben ik nog niemand tegengekomen die zo rabiaat overtuigd is van zijn gelijk, die zulke oogkleppen opheeft, die niet alleen bewijzen van zijn ongelijk ontkent maar ze gewoon echt niet ziet, die van daaruit zo superieur voelt als u. Gefeliciteerd, u bent een persiflage van uzelf. En allicht is het zo dat de Russen zullen lachen om mijn naïviteit, het zij zo. Weet dan dat ik lach om u.

RoBD=Skullfucker | 03-04-16 | 23:41

Graaf van Egmont | 03-04-16 | 23:32
"dat de EU de Europeanen naar de keel grijpt"
Hear.
Vraag me toch wel af waar het steeds misgaat. Verkeerde mensen met verkeerde belangen?

kloopindeslootjijook | 03-04-16 | 23:39

Ongeblustekalk | 03-04-16 | 23:30
Ja dat is nu zo vreemd. Je kunt toch naast het geloof een beetje nadenken en zo? Zelf zonder joint in je hoofd kom je dan wel een keer op verlichtingsdenken uit zou je zeggen. Maar not hoor.

kloopindeslootjijook | 03-04-16 | 23:37

@Krombach | 03-04-16 | 23:17
ARD hoort tot op een zekere mate objectief te zijn dwaas. Het is geen privaat blog zoals GeenStijl.

Hans Gruber | 03-04-16 | 23:35

Mooi voorbeeldje van afgewogen nieuwsgaring weer van die lügepresse. Alles mag er worden bijgehaald, vooral Putin natuurlijk.
Zelfde staaltje in de aflevering Ontdek Frankrijk van vanavond, waarin aandacht werd geschonken aan het FN. Dat moest dus weer gebasht worden.
Lügepresse en linkse media hebben werkelijk nog geen idee, dat de EU de Europeanen naar de keel grijpt en dat alle lagen zo'n beetje klaar zijn met de gutmensch, links en rechts.

Graaf van Egmont | 03-04-16 | 23:32

Kloopindeslootjijook
Naïeve hippie. Die zogenaamde verworven rechten zijn infaam en abject.
Feminist, dit win je nooit omdat het niet juist is valse profeet.

Ongeblustekalk | 03-04-16 | 23:30

DerUnterMensch | 03-04-16 | 23:13
Ach, de gevestigde orde is een groot logge mammoettanker waar je heel lang tegenaan moet duwen om em van koers te laten veranderen. Kijk maar het feminisme. Volslagen logisch beredeneerbaar -via liberalisme- dat vrouwen hun eigen leven moeten kunnen vormgeven. Toch zijn er landen die daar nog aardig moeite mee hebben. De Partij van de Dieren citeert Gandhi die door consequent op principes te wijzen dit soort merkwaardige opvattingen blootlegde: “Eerst negeren ze je, daarna lachen ze je uit, daarna bevechten ze je en daarna win je…”.

kloopindeslootjijook | 03-04-16 | 23:23

Old_Spice | 03-04-16 | 23:16

"Pff, echt schrikbarend hoe erg het Duitse nieuws stelling neemt. In principe zeggen ze dat de Nee-stemmers allemaal fout zijn."

HAHAHAHA. Wat zegt Geenstijl over Ja-stemmers dan? Doe niet zo naïef man.

Krombach | 03-04-16 | 23:17

DerUnterMensch | 03-04-16 | 23:13

"De media begint de macht over de nationale bevolking wat kwijt te raken.. "

LOL. Dat zegt een actieve reaguurder die alles wat geenstijl beweert voor zoete koek slikt.

Krombach | 03-04-16 | 23:16

Pff, echt schrikbarend hoe erg het Duitse nieuws stelling neemt. In principe zeggen ze dat de Nee-stemmers allemaal fout zijn. Bizar dat je als nieuwsprogramma maar 1 ding hoeft te doen en dat is objectief het nieuws berichten, maar zelfs dat niet voor elkaar krijgt.

Old_Spice | 03-04-16 | 23:16

Mensen, als je al weet dat bepaalde mensen niet gaan stemmen, vraag dan of je voor hun mag stemmen.

Ik stem woensdag 3x tegen.

Elastiek | 03-04-16 | 23:16

Toch wel een leuk stukje. Alleen dat sarcasme bij 'uitgerekend Nederland'... Alsof ze bijna hadden willen uitleggen waar dat land lag.

Enniewees. Vandaag weer een hoop geflyerd. De teveel flyers die ik had zijn met de hulp van niet-GeenPeil-maar-zeer-betrokken mensen uit mijn dorp met veel plezier rondgebracht. Democratie doen we samen. Trust!

Driewerf Hoezee | 03-04-16 | 23:15

Sarcastisch varken | 03-04-16 | 23:07
Ja doe dat maar, ik ben niet altijd even tactvol als ik meerdere dingen tegelijk aan het doen ben, sorry.
Slaap lekker en tot ziens! ;) x

Ongeblustekalk | 03-04-16 | 23:15

Belangrijke les hier.. Ook iets dat ik al jaren roep (dat is al de 10e keer dat ik dat zeg de laatste 3 weken). De media begint de macht over de nationale bevolking wat kwijt te raken.. echter als het over het buitenland gaat hebben ze veel mensen wel nog in hun greep.

Kijk in Nederland, en hoe we naar het buitenland kijken. In de VS is zijn de Republikeinen altijd slecht. Het Vlaams Belang is extreem rechts, National Front is extreem rechts en Pegida (toen het nog puur Duits was) waren ook een stel racisten.

In het buitenland zeggen ze de zelfde dingen over de PVV en waarschijnlijk ook nog altijd over Pim Fortuyn.

Het is goed dit te weten.. Neem dus alle informatie die u via de media over het buitenland krijgt aan als mogelijk onwaar. Heeft u kennissen in het Buiteland, ga vooral politieke discussies met ze aan.

De media is nationaal de macht over het volk kwijt geraakt doordat via het internet open meningen en ideeën met elkaar werden gedeeld (zoals hier). Als het op politiek aan komt gebeurd dat echter wat minder met buitenlanders.

DerUnterMensch | 03-04-16 | 23:13

His Lordship | 03-04-16 | 23:01
Is dat niet zo dan? Nogmaals, sta niet aan de verkeerde kant en gebruik je Intuïtie om uit te maken wat goed is en wat slecht. Argumenten kan iedereen wel verzinnen.
out*

Ongeblustekalk | 03-04-16 | 23:10

His Lordship | 03-04-16 | 23:01
Ach, Greet heeft het ook steeds over 'de elite', alsof dat een vast omlijnde groep is. Hij mag ook wel een beetje uitkijken voordat hij er van verweten wordt mensen in in de PVV-bubble te willen houden (bubble = alleen willen horen wat bij de groep past waar je bij wil horen, beetje sektarisch, mentaal isoleren, stoppen met motiveren). Als ie een vraag krijgt, krijgt de vragensteller steevast een jij-bak terug, dat begint ook op te vallen. Dat is jammer, want er is wel degelijk iets te melden. Heb je iets meer aan, pardon, heeft Nederland, pardon iedereen wat aan.

kloopindeslootjijook | 03-04-16 | 23:10

Sarcastisch varken | 03-04-16 | 22:58

Wat bedoel je? Het is duidelijk wat Geenstijl beweert inzake MH17 en de vermeende cover-up door het westen. Het is ook duidelijk dat Geenstijl geen kans voorbij laat gaan om op de hoofden van alle Oekrainers te schijten. Verder is het duidelijk dat het Kremlin (via de 100% state-controlled media zoals RT) precies hetzelfde zegt. Zie je dat nu echt niet in?

Krombach | 03-04-16 | 23:10

Ongeblustekalk | 03-04-16 | 22:54
Thanks! Ik zal de "Haben sie weiter noch etwas zu sagen, sie vollidiot?" van 22:46u maar vergeten dan...;-) U heeft ook een toffe nick trouwens!

Sarcastisch varken | 03-04-16 | 23:07

“”(...)Stem niet, laat je niet misbruiken door dit zootje.””
@ bdn01 | 03-04-16 | 22:28
.
WTF... Niet gaan stemmen..? Ben je soms lid van de FNV..?
.
Mensen blijf alert; of je nou voor of tegen bent, ga WEL stemmen.
Immers, een engels spreekwoord zegt:
"Democracy.., use it or lose it"
En "lose it" is precies wat Brussel wil.

telelezer | 03-04-16 | 23:06

Hoera, Das Erste. De overgesubsidiëerde Berlijn-roeptoeter, die meer geld opvreet dan de BBC en de NOS bij elkaar. Waar ALLES dat ook maar even zweemt naar anti-Europa meteen 'rechts' en 'populistisch' is - omdat gesubsidieerde staatsomroepen nu eenmaal héél goed weten aan welke kant hun boterham gesmeerd is (en van de Balkenende-norm hebben ze bepaald geen last...)

bisbisbis | 03-04-16 | 23:06

@am*dam | 03-04-16 | 22:51
Dat had je al gelinkt, dus is een beetje overkill. De bron is echter Soros:

"And then, at the bottom of the Panama Papers disclosure site we again find Open Society which, as everyone knows, is another name for George Soros.":
www.zerohedge.com/news/2016-04-03/unpr...

Dan weet je dat je eerst op keihard bewijs moet wachten voordat je er ook maar 1 ding van moet geloven.

La Bailaora | 03-04-16 | 23:02

oh sorry je wordt wel tipsy van al dat geflyer

Piet Karbiet | 03-04-16 | 23:02

‘Das Russische Fernsehen hat die Ruslandfreunde aus den Niederlande schon für sich entdeckt.’ Blijkbaar is ook in Duitsland framing geen vies woord.

His Lordship | 03-04-16 | 23:01

@Krombach | 03-04-16 | 22:50
Heeft u anders wat informatieve linkjes? Hard evidence? Ik weet niet precies hoe u de lijn Geensteil en Putin kan trekken...
.
Bij voorbaat dank!

Sarcastisch varken | 03-04-16 | 22:58

Sorry, hij heeft blijkbaar moeite met een link zonder www of zo??

Watching the Wheels | 03-04-16 | 22:57

@ Ongeblustekalk | 03-04-16 | 22:46
In Duitsland zeggen ze "JA"
http://cdn.meme.am/instances/500x/60252688.jpg

telelezer | 03-04-16 | 22:57

http://panamapapers.nl

Watching the Wheels | 03-04-16 | 22:56

214.500 vennootschappen betrokken bij Panama Papers. 12 (voormalige) staatshoofden betrokken. 132 (voormalige) politici en publieke bestuurders. 29 miljardairs uit de Forbes 500, 511 banken. https://panamapapers.nl

Watching the Wheels | 03-04-16 | 22:55

@ Ongeblustekalk | 03-04-16 | 22:46
Ome Geert helpt ons flyeren. Dinsdag in Purmerend..!
https://twitter.com/geertwilderspvv/status/716227943647850500/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw

telelezer | 03-04-16 | 22:54

Sarcastisch varken | 03-04-16 | 22:45
Fijn dat je er net zo over denkt als ik dat doe. het maakt me niet zoveel uit wat er gebeurt, als die islamitische hordes maar gestopt worden.
Leuke nick trouwens ;)

Ongeblustekalk | 03-04-16 | 22:54

@bdn01 | 03-04-16 | 22:28
Geachte Oekraïne-fan,
.
Heeft u zich al goed ingelezen? Lees, of nog beter, bestudeer bv. de tekst van het associatieverdrag eens een keer grondig, a.u.b.
Vraagt u zich dan gelijk af waarom er weerstand bestaat tegen het verdrag.
.
Bij voorbaat dank!

Sarcastisch varken | 03-04-16 | 22:53

in het hele ARD-verhaal niet een keer de militaire component genoemd (afgezien nog van verdere onzin die daar werd verteld). Maar goed, Duitsers en propaganda is niet altijd een gelukkige combi.

FrankVeer | 03-04-16 | 22:53

Propaganda filmpje van onze Oosterburen. Snorretje en hakenkruisje ontbreken voor de rest is er niet zo veel veranderd.

Toetsiemonster | 03-04-16 | 22:51

Geenstijl heeft een anti-Oekraine campagne gevoerd waar het Kremlin jaloers op is. En dan te bedenken dat nog geen twee jaar geleden tweehonderd nederlanders uit de lucht geknald zijn door de Russen.

Maar ja, ook in die kwestie pushen jullie natuurlijk de kremlin lijn van. MH17 neergehaald door Oekraine. Doofpotcomplot georkestreerd door de NAVO. Tientallen verschillende theorieën de lucht in slingeren. Bewijslast verdraaien etc.

In het Kremlin zullen inderdaad de kurken knallen. En ze zullen zich doodlachen om dat rare Nederland.

Ik verwacht dat dit bericht, net als veel van mijn eerdere geenpeil-skeptische berichten, zal worden weggejorisd. прощайте товарищи!

Krombach | 03-04-16 | 22:50

Mein Oekraiense buuf heeft hier net een kavel van een half miljoen gekocht. Want haar Pappa is zielig, ofzoiets

Piet Karbiet | 03-04-16 | 22:48

Samengevat hebben de meeste Nederlanders te weinig me EU. Zowel Ja als Nein-stemmers. Ze hebben er kein vertrouwen in dat het in hun belang is. Na Griekenland nog een raar land met corruptie? Hoe kan dat nu in het voordeel zijn?
En wie of wat is de EU eigenlijk? Wie neemt op basis waarvan beslissingen? Laten ze dat nou eerst eens helder maken aan de burgers. En politici. Die komen er ook niet echt voor uit dat ze het niet weten. Misschien kunnen we over een jaar of 5 misschien eens heroverwegen. Want... dan heeft de regering aldaar iets uit te leggen waarom dat wel of niet gelukt is om de toelatingseisen te halen. En jaaaa... dan komen de nare feitjes misschien wel boven water.

kloopindeslootjijook | 03-04-16 | 22:48

*Was aan @Watching the Wheels | 03-04-16 | 22:41

Dr. Frambozenjam | 03-04-16 | 22:47

Sarcastisch varken | 03-04-16 | 22:24
Geert flyert voor dit referendum.
Haben sie weiter noch etwas zu sagen, sie vollidiot?

Ongeblustekalk | 03-04-16 | 22:46

@Watching the Wheels | 03-04-16 | 22:45
George Soros: Zie La Bailaora | 03-04-16 | 22:31

La Bailaora | 03-04-16 | 22:46

Overigens ben ik meer dan pissig op de lullen van Dixhoorn en van Houwelingen. Alle moeite die ik (en ik naam aan velen met mij)heb moeten steken in het overtuigen van onwetende en ongeïnformeerde familie en vrienden om "nee"te stemmen lijkt verloren. Want "zelfs de initiatiefnemers zeggen dat het niet over Oekraïne gaat"... Godver.

Dr. Plofkop | 03-04-16 | 22:45

@Ongeblustekalk | 03-04-16 | 22:21
Ja idd! Als je de Duitse/Oostenrijkse fora er op naleest, die vergelijkbaar zijn met Geensteil (waar vooral mensen met een zekere intelligentie, bij voorkeur met onwrikbare argumenten reaguren), dan proef je een nog duidelijkere onvrede/woede/razernij. Als deze druk zich blijft opbouwen, komt er vanzelf een knal! Leuk zal dit in eerste instantie niet zijn voor de gevestigde politieke partijen (verkiezingsdrama 2017), en daarna ook minder leuk voor bepaalde bevolkingsgroepen (na installatie volgende min.pres. ;-))

Sarcastisch varken | 03-04-16 | 22:45

https://panamapapers.nl/#!oekraense-president-verzwijgt-bedrijven-in-belastingparadijzen

Watching the Wheels | 03-04-16 | 22:45

Uitstekende presentatrice van de ARD en een evenwichtige geheel onbevooroordeelde reportage bovendien.

lingo star | 03-04-16 | 22:44

ik zou 'r keihard doen ( in m'n fantasie , want daar zal 't wel bij blijven helaas )

Hurdy Gurdy Man | 03-04-16 | 22:42

Financial engineering door het westen. Wedden dat alle Junckers en Dijsselbloemen van deze wereld weten hoe het zit https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=http:%2F%2Ffd.nl%2Feconomie-politiek%2F1145927%2Foekraiense-president-verzwijgt-bedrijven-in-belastingparadijzen

Watching the Wheels | 03-04-16 | 22:41

Zum kotzen...

beerboeloe | 03-04-16 | 22:41

Dan kijk je de reportage om er achter te komen dan men ook daar Geenstijl framed aan een rechts gedachtegoed.
Is het hebben van tegenovergestelde meningen bij voorbaat rechts te noemen??

spamzuiger | 03-04-16 | 22:39

-weggejorist-

Coenass_ | 03-04-16 | 22:38

Ook Trouw werkt mee aan de onthullingen van de Panama papers.
Rusland hebben de papers al een complot genoemd, dus kloppen de onthullingen.
www.trouw.nl/tr/nl/38754/Panama-Papers...
Foei Messi je wordt ook genoemd als belastingontduiker.

Jan Dribbel | 03-04-16 | 22:35

Van flyers bezorgen word ik geil. Op een of ander manier trefkt het blonde vrouwen aan.

ET007 | 03-04-16 | 22:32

@am*dam | 03-04-16 | 21:43
Organisatie die gesponsord wordt door George Soros:
www.occrp.org/en/about-us

Downscrollen: "Open Society Institute and George Soros institute". Andere sponsor: US Aid.

La Bailaora | 03-04-16 | 22:31

Ich finde Deutsche Frauen total geil.
Mit ihre blonden Haare, knackige Arsch und dicke Titten.

ET007 | 03-04-16 | 22:30

-weggejorist-

bdn01 | 03-04-16 | 22:28

Osdorpertje | 03-04-16 | 22:03
Die duitsers zijn nog vrij mild. Een vriendinnetje van me is een nazaat van Mussolini, die is zo rechts dat ik ik er zelfs tegen in ga. Maarja, blond, 3 masters en een echte dame, dan hou je als man wel je waffel als je nog wil neuken ;)

Ongeblustekalk | 03-04-16 | 22:28

Excuus voor dubbele reactie!

Sarcastisch varken | 03-04-16 | 22:26

-weggejorist-

Sarcastisch varken | 03-04-16 | 22:24

@Mark_D_NL | 03-04-16 | 21:46
Sommige mensen zijn inderdaad laf, laffer, lafst... of gewoon onnozel onwetend! Ik ga er persoonlijk altijd met gestrekt been in! Fuck it! Kan mij echt geen reet schelen of mensen mij niet aardig vinden, omdat ik NEE stem. Mijn naasten rondom mij heen heb ik gelukkig kunnen overtuigen met sterke argumenten om überhaupt te stemmen en in de meeste gevallen ne(e)gatief. Mijn vader begint ook zelfs zowaar sympathie te krijgen voor de standpunten PVV. Maar ook hij zal dit niet openlijk uiten uit schaamte/kortzichtigheid (hoewel ik dat geenszins snap). Geensteil en de PVV hebben niets met elkaar te maken, maar wat zij indirect gemeen hebben is, dat beiden een gevolg zijn van politiek wanbeleid wat zich de laatste jaren manifesteert. Beiden roepen tevens extreem-linkse reacties op. Links versus rechts, staat gelijk aan tekentafel versus dagelijkse werkelijkheid...

Sarcastisch varken | 03-04-16 | 22:24

ik zie het al voor me

"We betreuren de uitslag,"

Ik kan niet wachten!

WhaTsHenneping | 03-04-16 | 22:24

@Osdorpertje | 03-04-16 | 22:15


Jezus. Een stuk van de Oekraïne is ooit - Ruim voor de Nazi's ook maar geboren waren - Oostenrijk en Polen geweest (Zie Bukovina en Lemberg). Daar zit het 'm niet in.


De EU kan zo'n heet hangijzer simpelweg niet aan. Het kan niet eens een munt beheren of grenzen bewaken. DAT is het probleem.

omanders | 03-04-16 | 22:23

Eén ding wat je niet mot doen is fucken met germanen, nouja misschien door de week :), ik begin ze steeds beter te kennen en dit hele verhaal loopt niet goed af.

Ongeblustekalk | 03-04-16 | 22:21

Ik hoor niets over de militaire samenwerking? Maar goed, vandaag een dagje met mede lotgenoten op stap geweest en het sentiment is zonder enige schroom een duidelijke nee en stemming bereid. Ik heb zin in 6 April en ben benieuwd naar eigenlijk alles, vooral nee een duidelijke NEE en minstens 30% opkomst en vooral de dagen erna. Is die pijn in mijn rug van dagen Km's vreten niet voor niets geweest. Morgen weer verder :)

Mr_Pikibelly | 03-04-16 | 22:20

Mooi hoe alles gelijk weer geframed wordt richting een nee stem is een stem voor Poetin. Is dat waar de Duitsers het bangst voor zijn, Vladimir Vladimirovitsj?
Maar mij overtuigen zij niet het voor kamp, Juncker, deze Duitse Journo's en voor de rest alles wat zich links progressief noemt. Wie mij wel hebben overtuigd? Jan Roos, Arno Wellens en Thierry Baudet. Ik stem woensdag tegen!

Harry Akker | 03-04-16 | 22:15

De vorige keer dat Duitsland het territorium richting het oosten wilde uitbreiden ging het ook al mis. Maar daar willen ze de droom van een verenigd Europa niet voor opgeven.

Osdorpertje | 03-04-16 | 22:15

Owjee, op deze 'repo' is wir haben es nie gewusst wel erg van toepassing.

General McAuliffe | 03-04-16 | 22:14

Van Duitsers kun je niks anders verwachten. Na de Nieuwjaarsnacht in Keulen hebben ze VIJF dagen gewacht om het 'nieuws' te brengen.
De heren Thomas Bellut en plv. Chefredakteur Elmar Theveßen beschouw ik als regelrechte schoften om dat 'nieuws' zo lang mogelijk onder de pet te houden.
ARD en ZDF zijn de Duitse staatsomroepen. Kohl heeft eens gedreigd om ze minder geld te geven :-).
Wat is er nieuw onder de zon?

harlekeintje | 03-04-16 | 22:09

Zelden zo'n eenzijdig gekleurd filmpje gezien.

OhJee | 03-04-16 | 22:08

Onze Oosterbuurtjes zijn het propaganda bedrijven middels liegen en verdraaien niet verleerd
en hun Staatsomroep is het lichtend voorbeeld wie man das schafft
steeds.maar.weer

Tobi | 03-04-16 | 22:08

Welnee, Duitsers zijn ook niet dom. Velen van hen zien ook door de Staatspropaganda van de ARD en Mutti Merkel. En zij die dat nog niet doen, duurt misschien nog even, komen straks van een koude kermis thuis. Ze zijn nu immers nog even bezig hun oorlogsverleden te verwerken en een miljoen ontheemdiërs te herhuisvesten.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 03-04-16 | 22:06

Brekend: Huidige Oekraïense president Poroshenko doodgewone belasting ontduikende frauderende oligarch. www.occrp.org/en/panamapapers/ukraine... Kudo`s aan davimore | 03-04-16 | 20:33

Het NEE kamp moet in de komende 2,6 dag even door 2,6 terabyte aan data heen om u te laten zien wie er allemaal in Den Haag, Brussel & Kiev corrupt is. panamapapers.sueddeutsche.de/

Feynman | 03-04-16 | 22:05

Ook in Noord-Korea is het nieuws.
--
i.imgur.com...
Mark_D_NL | 03-04-16 | 21:56

Jantje.. lekker bezig zo ouwe !

WhaTsHenneping | 03-04-16 | 22:05

Propaganda is in Duitsland onder Josef Goebbels sterk ontwikkelt. Het volk laat zich van alles wijs maken en als je een leugen maar vaak genoeg herhaalt wordt het vanzelf waarheid. Ook Hitler had zijn "wir schaffen das", maar hij had een gemeenschappelijke vijand nodig om het volk te verenigen en dat werden de Joden, die via documentaires als "der eeuwige Jude" tot staatsvijand nummer een werden gemaakt. In het Duitsland van Merkel is het niet anders, staat de werkelijkheid je niet aan dan pas je toch gewoon de berichtgeving aan.

Osdorpertje | 03-04-16 | 22:03

En roch heb ik meer vertouwen in de Duitse NPO dan de Nederlandse.

frank87 | 03-04-16 | 22:00

Ach, in Duitsland hebben ze immers ervaring om "Ja" te stemmen
https://www.google.ie/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwi96r7foPPLAhWHwQ4KHYPFBkYQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fmemegenerator.net%2Finstance%2F60252688&psig=AFQjCNGFbq-bNIjoR6xxkDhfIlxK4K8W9w&ust=1459799903582934

telelezer | 03-04-16 | 22:00

Sjaak Faal | 03-04-16 | 21:37

Ik ook. Meeste mensen snappen het niet. Heb met veel moeite mijn grootouders en wat van hun vrienden kunnen strikken. Toch een kleine 9 stemmen tegen.

Topperke | 03-04-16 | 21:57

Kijkvoer voor straks bij NieuwsGuur:
de zgn 'Panama Papers'
ex- en zittende staatshoofden die hun geld via de Panamese firma Mossack Fonseca wegsluizen
waaronder .. de huidige Oekraïnse choco-president Porosjenko
www.bbc.com/news/world-35918844

Tobi | 03-04-16 | 21:57

Ook in Noord-Korea is het nieuws.
--
http://i.imgur.com/7LZrDcQ.jpg

Mark_D_NL | 03-04-16 | 21:56

Dezelfde goedkope retoriek van eenstemtegenhetassociatieverdragiseenstemvoorpoetin.
Gaap.
Maar van de Duitse staatomroep kun je niet anders verwachten.
Duitsland = Brussel.

jemagookniksmeer | 03-04-16 | 21:54

Ik mag hopen dat er in Oldenzaal tegen sluitingstijd nog een lange wachtrij staat en ze uit nood de 3 stemlokaties langer open moeten houden om geen algehele revolte te ontketenen.

marcoplarco | 03-04-16 | 21:53

Hoe kan ik reaguren hier zonder te Godwinnen. Duitsland zit er al in. Maar ik kan niet reageren zonder het zinsdeel "pro EU propaganda". Er is immers geen enkele poging om eens de nee-stem uit te leggen. Alleen maar weer de rechts-populistische stroman. Ik kan het alleen maar propaganda noemen.

ZoekEenVrijeNick | 03-04-16 | 21:51

Mozes Langebroek | 03-04-16 | 21:41
Inderdaad, het filmpje luisterend kun je niet tot een andere conclusie komen dan dat de lessen van Joseph G. nog niet verleerd zijn.

BlowingBubbles | 03-04-16 | 21:49

In Duitsland zou ik het Mein Pfeil noemen...

Mike Gaatjeniksaan | 03-04-16 | 21:47

@Sjaak Faal | 03-04-16 | 21:37
De opkomst gaat tegen de 50% aanschurken. Veel mensen durven er, zelfs in eigen kring, niet voor uit te komen dat ze NEE gaan stemmen. Dit is idem aan stemmen op de PVV. Dat durven de meeste mensen ook niet aan de grote klok te hangen.

Mark_D_NL | 03-04-16 | 21:46

Petro Poroshenko, Ukraine’s billionaire “chocolate king,” whose corporate empire includes automotive plants, a shipyard, a TV channel and the country’s largest candy company, won the presidential election of 2014 by a landslide, a result widely attributed to his political acumen. Poroshenko has adroitly shifted his political affiliations over the years and avoided being tainted by Ukraine’s long line of corrupt leaders and oligarchs. Although he vowed to oppose the oligarchs and “prevent the inappropriate influence of private interests on the state,” critics are still waiting for him to deliver. A supporter of the 2004 pro-Europe, pro-democracy Orange Revolution, he also has positioned himself as a nationalist who could pursue peaceful relations with Russia.

am*dam | 03-04-16 | 21:45

Wacht, is Duitsers nazi's noemen omdat ze nazi Oekraine geil zijn een Godwinnetje?

Mozes Langebroek | 03-04-16 | 21:43

Dan weten we gelijk waar de NOS het heeft geleerd.

Mark_D_NL | 03-04-16 | 21:42

Nazi Germany is alive and well!

Mozes Langebroek | 03-04-16 | 21:41

Sjaak Faal | 03-04-16 | 21:37
Ik niet, ik ken eigenlijk niemand die niet gaat stemmen.

BlowingBubbles | 03-04-16 | 21:39

Had je nu maar Duits gehad in je eindexamenpakket, hè?

Fresh_NL | 03-04-16 | 21:39

@BlowingBubbles zeker! Maar met enige angst twijfel ik over die 30% ...

Rest In Privacy | 03-04-16 | 21:37

Ik heb ontzettend veel zin in 6 april én de dagen erna!

BlowingBubbles | 03-04-16 | 21:36

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken