Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Amai zeg. Realiteit slaat toe in België

Wie iets durfde zeggen was een bange blanke man, een islamofoob of een provincialistische Vlaamse angsthaas die van het leven in de grootstad Brussel niets had begrepen. Maar nu heb ik het wél begrepen. Ca suffit, j'en ai marre. Ik ben het beu. Mijn gevoel van droefheid heeft plaatsgemaakt voor één van woede. Ik wil niet meer wegkijken en gewoon worden aan een gevoel van onbehagen in mijn stad. Zo dan. Belgische policormeneer Luckas vander Taelen (van de locale GroenLinks) kan het allemaal niet meer aan, het wegkijken en het bang zijn om geheiligde Maghrebijnse gemeenschappen te schofferen. Minder, minder, minder, maar dan op z'n Vlaams. En kijkt u dan ook even dit fragmentje, waarin Arthur van Amerongen waarheden als geiten bezigt tot grote ontzetting van de overige tafelgasten.

Reaguursels

Inloggen

Tijd om dat ratten nest definitief uit te roeien. Kill it with fire!

Menno76 | 20-03-16 | 19:48

het geteisem gaat zo ver als je ze toestaat te gaan.
het westen heeft besloten dat dat all the way moet zijn. je mag geen onderscheid maken tussen rovend en moordend buitenlands tuig en de hardwerkende belastingbetaler. men is immers beschaafd en dicriminatie is een doodzonde.

b.boomer | 20-03-16 | 18:54

WTF...? op vrijdag zijn in die wijk alle winkels gesloten, want het is een heilige dag ?
dus er is geen enkele autochtoon meer over met een winkeltje of doen die noodgedwongen ook mee met die "heilige" vrijdag ?
Berthe | 19-03-16 | 21:35

Hoe wil jij als autochtoon in zo'n wijk jouw winkeltje open houden (en de huur betalen) als de nieuwe buurtbewoners jouw winkeltje links laten liggen en de oude klanten uit de buurt wegtrekken en elders gaan winkelen? Daarom is het ook wel logisch dat elke snackbar in die wijk halal-food verkoopt.

Toon Alloch | 20-03-16 | 14:02

Ze denken dat ze met werkgelegenheid deze groep mensen van het probleem af helpt , het is te laat veel te laat niets zal nog gaan werken bij deze groep , het enige wat werkt is de broedmachine ga daar maar eens aan werken zodat het geld van hardwerkende mensen niet in deze broedmachines gestopt wordt.

Jetstream | 20-03-16 | 12:55

Die Arthur van Amerongen was van de week ook al te gast bij van Liempt live op RTLZ, en daar waren de gefronste wenkbrauwen bij de overige tafelgasten ook al vele malen waar te nemen. Het is toch vooral schokkend om weer te moeten vernemen dat de problemen nog steeds worden toegeschreven aan sociaal-economische achterstand. Waarom zijn die problemen er niet met elke andere cultuur die is komen overwaaien uit alle windstreken, en wel bij die islamisten! Waarom worden de islamisten die benoemen dat dit wel keihard aangepakt moet gaan worden, niet serieus genomen. Waarom weten die zweefteven (zowel man als vrouw) het altijd beter, terwijl cultuurgenoten van de overlastgevers toch opgegroeid zijn met die problematiek binnen hun cultuur!, en het vele malen beter weten!

Links faciliteerd terrorisme en segregatie, dient nu eindelijk eens zijn mond te gaan houden, en moet zich er simpelweg niet meer mee bemoeien. Al bijna 30 jaar verzaakt de Nederlandse politiek in Nederland om de problemen aan te pakken. Hoe lang dat in België al gebeurt door de Belgische politiek heb ik geen kijk op. Arthur van Amerongen heeft al 10 jaar geleden dit benoemd, maar toch weten de links dromers het weer beter. Hoe lang kan deze arrogantie onze westerse maatschappij nog ontwrichten voordat er eindelijk eens een keer actie komt om deze problemen op te gaan lossen!

Dr.Tatta.Macamba | 20-03-16 | 12:05

Er kan een dag komen dat je als wegkijker wakker wordt en je je maar zo een étranger in eigen straat waant, want met de altijd toenemende hoeveelheid aanslagtoetervolk zal er op z'n zachts gezegd een emotionele afstand blijven.

https://www.youtube.com/watch?v=c7n_imknhcg

Slogra | 20-03-16 | 11:27

LZVE: Het hele dorp hield appie verborgen.
De souvereine natiestaat België is in vrijheid om vanuit broederschap gelijkelijk souvereine naburige natietaten te verzoeken om óók een eenheid steuntroepen te zenden in het kader van operatie "retour zandbakkië".

hallevvezool | 20-03-16 | 10:41

Het feit dat de Islamitische gemeenschap in Molenbeek massamoordenaars op niet-gelovigen onderdak biedt zegt heel veel. Het zijn ratten die uiteindelijk ook jou aanvreten.

Geert Wilders is een held.

LJBrinkhorst | 20-03-16 | 09:59

@Adriaanvbergen2 | 19-03-16 | 16:47
Wat mij verbaast is dat het u verbaast.
Zelfs een domme, ideologische, incapable bestuurder doet soms wel eens iets goed, per ongelijk. Tenzij hij of zij helemaal niet bezig is met het welzijn van het land en de burgers, maar een plan uitvoert dat daar haaks op staat.
En dat plan is heel eenvoudig: zorg voor zoveel chaos in landen, dat die worden overwelmd en uiteindelijk alle soevereiniteit moeten inleveren om "gered" te worden, in ons geval door de EU.
Deze moslim invasie is de laatste creatie, maar we worden al jaren aangevallen: fiancieel zodat we zoveel schulden hebben dat we er niet meer uitkomen; qua gezondheid, door de uitholling van ons stelsel zowel de kwaliteit als kwantiteit; door het afbreken van politie en leger, zodat we ons niet meer kunnen verdedigen; door de EU juridisch boven de Nederlandse justitie te plaatsen. Etc, etc, etc.
Er is erg veel informatie om u over het bovenstaande in te lezen op internet te vinden. Google maar op Koudenhove-Calergi, Pan-Europese beweging, agenda 21, of 1 van de vele youtube filmpjes waar de heren zelf vertellen wat ze met ons van plan zijn (brzezinski, soros, etc)
of deze link : anarchologie.com/www.anarchiel.com/dis...

OudeNederlander | 20-03-16 | 08:56

Ik heb zelden zoveel irritatie op een gezicht gezien als op dat van van amerongen. Jammer dat hij als debater niet uit de verf komt

3Xniks | 20-03-16 | 08:49

Ik ken 10 tallen Indo,s in Nederland prima volk. Ooit gelezen dat er ooit maar 1 Indo een bank heeft overvallen?

Er zijn er wel een paar die een paar treinen en een kleuterschool in Drenthe hebben overvallen en een consulaat in Den Haag, maar toegegeven- dat is lang geleden.

stutz | 20-03-16 | 08:02

-weggejorist-

franck7020 | 20-03-16 | 06:23

De burgeroorlog begint in Molenbeek. Ik heb het idee dat het een kwestie van tijd is. Wat een haat in die gezichten naar de politie.

franck7020 | 20-03-16 | 06:23

Jan Leul | 20-03-16 | 01:19
De woorden van Dr. Anton Constandse.
Dat was de tijd voordat de SP zich realiseerde dat die achterlijken goed van pas kwamen als stemvee.

Jan Dribbel | 20-03-16 | 01:35

PvdA bijeenkomst: willen jullie, in deze stad, in dit land, meer of minder Marokkanen?
Meer, meer, meer, scanderen de aanwezigen.
Dan gaan we dat regelen.

de honden blaffen... | 20-03-16 | 01:26

Gastarbeid en Kapitaal – SP brochure 1983,
.
“Men moet zich eens indenken, welke ghetto’s er zullen ontstaan van verouderde, en voor ons gevaarlijke, immigranten, als we niet alleen hun gruwelijke slachtgewoonten aanvaarden, maar ook hun diskriminatie van vrouwen, hun patriarchaal-autoritaire aanmatiging, hun onderwerping van kinderen, hun stamveten. Waarom van nieuwkomers aanvaarden, wat we zelf in gewoonten en wetten hebben opgeruimd?”
.
“Ik wil mijn afschuw voor de islam – de leer, de dogmatiek, de verboden, de onbeweeglijkheid, de middeleeuwse achterlijkheid die is ontstaan met deze religie voor nomaden en woestijnrovers – niet onder stoelen of banken steken.Zichzelf opsluitend in een gedragspatroon, dat de originele achterlijkheid halsstarrig in stand houdt, vormen zij een Fremdkörper in onze samenleving, dat niet lijkt te kunnen loskomen, iets bij te leren, iets te willen leren, dus verarmt. Zoals nu kan het niet”.
sptransparant.wordpress.com/gastarbei...

Jan Leul | 20-03-16 | 01:19

WTF...? op vrijdag zijn in die wijk alle winkels gesloten, want het is een heilige dag ?
dus er is geen enkele autochtoon meer over met een winkeltje of doen die noodgedwongen ook mee met die "heilige" vrijdag ?
Berthe | 19-03-16 | 21:35

Rij voor de lol gewoon eens op een vrijdagmiddag Brussel-Centrum in. Ik kan je garanderen dat je met je steenkolen Frans of engels niet ver komt. Niemand die je verstaat. Je struikelt over de burka's en die andere gordijnen. Dus allebei de Brussels zijn eng. Zowel het door ons met miljarden gesubsidieerde Brussel of dat andere door ons met miljarden gesubsidieerde Brussel. Allebei pakken ze je geld af en schijten op je.

Tikkie Terug | 20-03-16 | 01:03

De islam is als een lintworm.
Een lintworm vreet zich vol in een gastheer om daarna de gastheer te elimineren.
Syrië, Irak, Libië.
Ondertussen zeggen ze in Molenbeek: half Molenbeek wist dat de terrorist daar aanwezig was.
Maar het heeft natuurlijk niets met moslims en de islam te maken.
www.hln.be/hln/nl/32616/Terreurdreigin...

Jan Dribbel | 20-03-16 | 00:36

Het is niet alleen gedoe in het Westen. het is de jihad die wereldwijd gevoerd wordt. Kijk maar eens naar de ellende die Inda heeft. Demografische overweldiging door de eeuwige verongelijkte islam en dat was nou nèt het land dat de islam een enorme staat cadeau deed: Pakistan. En wat deden ze na de splitsing? Oorlog voeren want ze hadden niet genoeg. En wat doen de nu? Zeuren, zeiken en dreinen. Ze eisen op de straat te mogen bidden, ze eisen dat temples moskeeën worden, ze vervolgen christenen en hindu's en parsen. Wereldwijd, ze eisen en eisen de wereld kapot met hun jihad tegen iedereen. En zanikken dan dat de wereld ze dwars zit.
En wij zitten met de politiek correcte eu en hun naargeestige volgelingen opgescheept die ons leven verder zullen verzieken. Want zelfs die druiloor van een geschiedenisleraar kent de geschiedenis van de oorlogzucht van de islam niet.

belo | 19-03-16 | 23:43

Verder zeg ik het niet graag maar die hele shit wijk doorploegen en een massa deportatie zijn de enige oplossing hier. En als iemand politie gaan aanvallen gewoon neerknallen.

Driehoorn | 19-03-16 | 23:37

They have a cave troll!!!

Driehoorn | 19-03-16 | 23:32

@ ben kokhals | 19-03-16 | 17:35
Dat was dan ook precies mijn punt, dat je dat niet kunt doen.

Lewis | 19-03-16 | 23:07

De oplossing voor het probleem?
1) Geen enkel nieuw geval meer binnenlaten wat geen toegevoegde waarde heeft voor ons land.
2) Wet aanpassen zodat alles wat allochtoon crimineel / overbodig is permanent kan worden uitgezet naar land van herkomst / land van tweede paspoort. Bij drie veroordelingen, of langdurige werkloosheid zonder zicht op verbetering, tot ziens.
3) Geen uitkeringen voor nieuwkomers. Ga eerst maar eens minstens 10 jaar fulltime werken op minimaal modaal salarisniveau. Bij arbeidsongeschiktheid of langdurige werkeloosheid, zie 2.
4) Invoeren migratiebeleid naar het model van Australie / Nieuw Zeeland. Alleen mensen met skills, kennis en expertise waar wij een tekort aan hebben zijn welkom. Uiteraard in combinatie met goede gezondheid, juiste diploma's, papieren en voldoende eigen financiële middelen. Verkrijgen Nederlands paspoort pas mogelijk na minimaal 10 jaar werken zonder problemen.
5) Afschaffen kinderbijslag. Als je zo graag 4, 5 kinderen wil, ga je er zelf maar voor betalen.
6) Afschaffen onderwijssubsidies voor allochtone kinderen. Als je te dom bent om mee te komen, dan ga je maar een niveautje lager onderwijs volgen. Als je vervolgens kiest voor het verkeerde pad, zie 2.
7) Geen aandacht besteden aan multiculti, geschiedenisvervalsing, allochtonenverheerlijking, of het volgen van allochtone vakken zoals Arabisch in het onderwijs.
8) Geen bouwvergunningen meer verstrekken voor moskeeën.
9) Geen subsidies meer verstrekken voor multiculti evenementen, stichtingen en allochtone ondernemingen.
10) Maximaal 5.000 vluchtelingen per jaar toelaten, na strenge selectie, met sterke nadruk op tijdelijke opvang.

Zomaar 10 punten die me te binnen schieten om dit land een stuk leefbaarder te maken, Aanvullingen zijn welkom.

Banana008 | 19-03-16 | 23:00

@ Dr. Dr. Bartholdy | 19-03-16 | 22:44

1990, praktisch alles wat in dat boekje geschreven staat is uitgekomen. Wat je noemt een vooruitziende blik! Obv niet meer dan inzicht in de ontvangende cultuur en de verrijkende cultuur zover vooruit kunnen kijken: het zegt iets over de kracht, eenvormigheid en het maatschappijvormend karakter van de islamitische leer...

HoogToontje | 19-03-16 | 22:51

@Dr. Dr. Bartholdy | 19-03-16 | 22:44
Lekker origineel, die ben kokhals. Zal ook wel neuken met een stand-in. In ieder geval psychisch.

Ongeblustekalk | 19-03-16 | 22:50

ben kokhals | 19-03-16 | 17:06 "In het jaar 2020 zal de eerste fase van de ondergang zijn voltooid-de Nederlandse antropologische cultuur zal teloor zijn gegaan. Voortaan zullen de Nederlanders, als een lichaam zonder ziel, jaar na jaar voortleven in rouw en spijt om het verlies van wat in eeuwen was opgebouwd, en om de klok die van geen terugdraaien weet."

Dat is een citaat uit "De ondergang van Nederland - Land er naieve dwazen" uit 1990 (nl.wikipedia.org/wiki/De_ondergang_va... ). Toen was ik zeker nog niet wakker.

Dr. Dr. Bartholdy | 19-03-16 | 22:44

De gutmensch heeft jaren weggekeken en daarmee deze maatschappij laten verrotten. Ik ben al heel lang niet boos, kwaad of gefrustreerd meer; ik red me wel en heb geen kinderen. Wel lach ik de veroorzakers van de rotzooi keihard in hun linkse gezichten uit als zij, hun vrouwen, ouders of dochters getroffen worden. Door wegkijken stoppen de gewelddadige overvallen, verkrachtingen of mishandelingen niet maar door structureel wegkijken komt de gutmensch vanzelf ook aan de beurt en het besef dat ze zelf slachtoffer worden van hetgeen ze jaren anderen wilden aandoen is een hele mooie troost.

Rest In Privacy | 19-03-16 | 22:43

Hahahaha , een links gekkie die wreed uit zijn policore droom word gewekt door de realiteit blijft hilarisch al is het natuurlijk bezopen dat ie pas wakker word en gaat nadenken als zijn eigen buurt in de brand staat .

Castor12 | 19-03-16 | 22:20

Dood en doodziek.maar gingen ze maar dood.

PeetCapone | 19-03-16 | 22:13

@ RichardBandler | 19-03-16 | 21:41

Maar maar dat kan toch helemaal niet?! Het is onmogelijk dat de sharia geimplementeerd is, in het Belgische wetboek staat immers iets anders.

HoogToontje | 19-03-16 | 21:58

Minder minder minder berbers in ieder geval. Raar trouwens dat er wel positief gediscrimineerd mag worden met meer meer meer Turken straks, minder Polen was ook bespreekbaar (meldpunt Polen overlast), maar de groep met de grootste criminaliteit en Westen-haat mag je weer niet benoemen, want getint en tja religie: dus zielig.

RichardBandler | 19-03-16 | 21:47

[email protected], dus voorlopig maar zo weinig mogelijk islamieten binnenhalen (ze willen ons hun achterlijke ideen opdringen) en sowieso harder optreden tegen criminelen van allerhande slag. Draaideurcriminelen langdurig opsluiten, echt streng straffen bij agressie tegen politie, hulpverleners ed. Met ander woorden, geen fopstraffen meer maar echte. Heerlijk lijkt me dat.

Ruud5 | 19-03-16 | 21:45

Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen met m'n vrije tijd als er geen islam meer is om over te bozerikken.
Waanzin dit volk. Dat je je zo kunt afkeren van een land waar je heel je leven gewoond hebt.
En ook niet een diepe haat ontwikkeld juist vanuit het feit dat je altijd zo betrokken bent geweest of militair bent geweest en verbitterd bent geraakt, nee, niets van dat alles. Op je luie buitenlandstalige reet van alles eisen en alles raciscriminatie noemen.
Misschien is het ook ijdele hoop om meer intelligentie te verwachten bij de nazaten van de domste arbeiders uit Noord Afrika.

Draak uit Brabant | 19-03-16 | 21:43

@Berthe
Waarschijnlijk zijn die paar niet-moslim winkels, zo ze er al zijn, dermate geïntimideerd dat ze idd ook dicht zijn.

RichardBandler | 19-03-16 | 21:41

-weggejorist-

RichardBandler | 19-03-16 | 21:36

Tot men erkent dat de islam het probleem is en men duidelijk uitspreekt dat wij daar geen concessies meer aan gaan doen, is elke moslim erbij gewoon levensgevaarlijk, hoe gematigd, lief, vlijtig of zielig deze ook zijn. Niet alleen voor de blanke boze betalende man, maar juíst ook voor die huidige moslims hier die er nog wat van willen maken, zonder hoge extra groepsdruk van hun vers ingemarcheerde geloofsbroeders met hardcore woestijnmentaliteit.

RichardBandler | 19-03-16 | 21:36

WTF...? op vrijdag zijn in die wijk alle winkels gesloten, want het is een heilige dag ?
dus er is geen enkele autochtoon meer over met een winkeltje of doen die noodgedwongen ook mee met die "heilige" vrijdag ?

Berthe | 19-03-16 | 21:35

Die vrouw met dat baby-blauw leeft echt in een fantasiewereld. Het komt doordat er geen werk is en we moeten ze daarmee gaan helpen. Tja, dat hebben ze in Nederland ook al 50 jaar geprobeerd. Helpen, tolereren, kickbokslessen geven.

Nee, dat werkt allemaal niet. Instroom tegen houden, en misdadigers het land uit flikkeren.. Dat is het enige wat helpt. Maar dat mag niet dus dat doen ze niet dus zal het probleem zich ook niet oplossen.

Toch een beetje zielig, dat sommige mensen zo naïef zijn.

DerUnterMensch | 19-03-16 | 21:21

Ruud5 | 19-03-16 | 20:17

Je kunt niet straffeloos grote groepen mensen met een andere cultuur binnenhalen zonder problemen te krijgen. Omdat we in Nederland dit dus wel gedaan hebben, willens en wetens, hebben we dus recht op deze problemen. Maar ga dan aankloppen bij de mensen die dit hebben laten gebeuren. Bij de VVD en bij het CDA. En de migranten zelf? Hebben typisch tweede- en derde generatieproblemen... www.handhavingsacademie.info/hoe-is-de...

R. van Perzie; uiteraard is de optie die door Adolf H. werd geprobeerd niet de juiste.
De eerste stap die Wilders voorstaat, grenzen dicht, zal slechts een heel klein beginnetje zijn. Uiteraard, daar kan je op wachten, zullen de 'oppositie partijen VVD, PvdA en Denk' moord en brand schreeuwen. Ik ga er maar even van uit dat Wilders dit wel voor elkaar bokst.
De volgende stap wordt echter veel ingewikkelder; hoe zorg je ervoor dat de islam wegtrekt uit Nederland?
Ikzelf denk dat dit bewerkstelligd kan worden door ontmoedigen en laten uitdoven.
Ik denk dan aan een verbod van enig geloof in de regering. Het staat een ieder uiteraard vrij om te geloven waar hij of zij in wil geloven, maar dat mag lekker thuis.
Geen nieuwe gebedshuizen, tenzij deze geen overmatige uiterlijke of overlastgevende zaken hebben.
Onderwijs? Weg met religie. Kinderen zijn makkelijk beïnvloedbaar.
Subsidies moeten gescreend worden op verbindingen met religies. Geen geld voor geloven. Als je voor een geloof geld nodig hebt, moet er haast iets niet kloppen. Voor je naasten? Prima.
Kort gezegd; religie mag niet langer uit de gemeenschappelijke ruif eten.
Werkelozen met een dubbel paspoort mogen wat mij betreft kiezen: hier aan de arbeid (die we uiteraard netjes voor je regelen, anders heb je pech), of terug naar je 'andere'land. Ik vermoed dat een aanzienlijk deel van deze DP-ers een paspoort hebben uit een islamitisch land. Daar zullen ze vast heel blij zijn met deze arbeiders (ze hebben hier immers al veel geleerd).

EEnzame SchizofrEEN | 19-03-16 | 21:13

Geweldig fragment uit België! Die lui zijn duidelijk nog niet zover als wij in Nederland. En Arthur Van Amerongen ook +veel, topgast! :)

saintinel | 19-03-16 | 21:06

Ik zou d'r doen *plop*

De Klipper | 19-03-16 | 20:43

@vluggejapei 19:21
De oplossing? Tsja, hoe is het nationaal-socialisme verslagen? Zo dus.

tipo | 19-03-16 | 20:32

Socialistische experimenten eindigen altijd in bloedbaden.

tipo | 19-03-16 | 20:28

En [email protected], heeft u ook niet de indruk dat die religie niets met ons niet-religieuzen heeft? Wat betreft de driminaliteit, juist de Marokkaanse jongeren scoren hoog in de criminaliteitscijfers, maar in die kringen wordt daarvoor nooit de schuld bij zichzelf gezocht. Het is altijd de schuld van een ander. Of dat islamitisch is of Marokkaans is weet ik niet.

Ruud5 | 19-03-16 | 20:22

[email protected] Waar slaat dat op, "we hebben de problemen waar we recht op hebben". We hebben hier onbekommerd mensen met een religie geimporteerd die haaks staat op onze inmiddels van alle godsdienstgekte ontdane maatschappij. Gezien het in Europa heersende cultuurrelativisme is met name links al jaren bezig de islamidioterieen aan het goedpraten. In het openbare leven is de religie grotendeels uitgebannen, de islam (zelfs die 5 procent in Nederland) probeert dat terrein weer in te nemen. Hoofddoekjes, een enkele boerka en andere uitwassen. Links wil hier niet over oordelen, kijkt weg en probeert criticasters hiervan te bestempelen als racisten, xenofoben en fascisten. Dat mensen thuis hun godsdienst belijden prima, maar val mij niet lastig met die flauwekul.

Ruud5 | 19-03-16 | 20:17

Nog maar een keer....

Tot 5% islam in een samenleving => sociale onrust, intolerantie en bedreigingen.

5% tot 10% islam => vrijheid van meningsuiting wordt aangetast, oorspronkelijke bewoners weggejaagd, segregatie en politieke onrust.

10% tot 25% islam => verregaande onlusten en destabiliteit van de samenleving.

25% tot 50% islam => zie Kosovo en voormalig Joegoslavië.

50% of meer islam => totale dictatuur, verval van wetenschap, onderwijs, gezondheidszorg en welvaart. Andersdenkenden worden vervolgd, geïsoleerd of gedood. Zie IS, Saoedi-Arabië, Iran, Pakistan etc.

Ronnie uit Helmond | 19-03-16 | 20:13

De as van alle kwaad, de linkschmensch mag moorden en loopt vrij rond (Volkert) en Geert staat voor het gerecht. Onze wetsdienaars horen voor het vuurpeleton.

Ronnie uit Helmond | 19-03-16 | 20:10

@EEnzame SchizofrEEN | 19-03-16 | 19:09
De wal gaat het schip keren. 3e keer in de geschiedenis dat islam Europa wordt uitgeflikkerd.

Heinzz | 19-03-16 | 20:03

@[email protected] | 19-03-16 | 17:32
Zeg dat ook tegen de honderden slachtoffers van onze islamitische vrienden.
Antillianen zitten net zo dik in de werkeloosheid als Marokkanen, zijn ook crimineel vaak maar plegen geen aanslagen op overheidsgebouwen of concertzalen en redacties van een blaadje.

miko | 19-03-16 | 19:56

waar is nonkel frituur als je hem nodig hebt voor wat duiding.

deluiegriek | 19-03-16 | 19:47

@ben kokhals | 19-03-16 | 17:06
Vaak is het zo dat de mensen die het meeste klagen over het morele verval van de staat en de samenleving, dat zelf in de praktijk brengen. Dat vindt u zelf toch zeker ook wel als u zo om u heen kijkt tijdens het avondeten, of vaderdag niet viert omdat het geen waarde heeft voor de kindertjes.
U zal het met mij eens zijn wanneer ik beweer dat het verval van ons land iets is dat door sommigen van ons met instemming wordt gepropageerd en minachtende woorden geven wanneer mensen dat enorm triest en erg jammer vinden.
Fijn dat u zo meedenkt en meedoet. U bent vast een heel goed mens.

Gerard Leeflang | 19-03-16 | 19:45

Die huisvrouw naast Arthur van Amerongen weet niet hoe hard ze moet zeggen dat het allemaal te maken heeft met armoede. Bizar dat wegkijken. Islam heeft een probleem met onze westerse leefwijze. Heeft niets mer armoede te kijken.

deluiegriek | 19-03-16 | 19:32

Ruud5 | 19-03-16 | 18:24

We hebben de problemen waar we recht op hebben. Ik heb ook de schurft aan Marokkaans straattuig, maar heb ook de schurft aan de Hollandse onderklasse met hun 'tats', hun kut-scooters en hun 'boerenxenofobie'. Je kunt niet 'een religie' de schuld geven van criminaliteit, net als dat je corruptie niet terug kunt herleiden naar politieke kleur. Dat is allemaal te simpel.

Ik ben met veel van het bovenstaande eens, maar welke reele oplossingen zijn er dan? Wat gaan we doen nadat het probleem algemeen erkend wordt?

vluggejapei | 19-03-16 | 19:21

meer meer meer

vinking72 | 19-03-16 | 19:20

EEnzame SchizofrEEN | 19-03-16 | 19:09
P.S.
De grootste verandering van de islam zal van binnenuit moeten komen (net zoals eeuwen geleden met Maarten Luther & co bij het christendom). Een eerste lichtpuntje hierbij is president al-Sissi van Egypte, die dit binnen de moslimwereld aan de orde heeft gesteld. Hopelijk gaat dit geen tientallen jaren meer duren.
Je kunt als wereldgemeenschap niet zomaar een religie laten "verdwijnen". Dat heeft Oom Adolf met de joden geprobeerd maar dat is niet bepaald volgens (zijn) plan afgelopen.

R van Perzie | 19-03-16 | 19:19

EEnzame SchizofrEEN | 19-03-16 | 19:09
Het Minder, minder, minder voorstel van Wilders is een goed begin. Maar dan niet alleen Marokkanen, maar ook andere problematische moslimgroeperingen in aantal verminderen door remigratie, repressie, voorlichting en steun aan uittreders. In Frankrijk kan Marine Le Pen hopelijk binnenkort als president strengere maatregelen nemen.
Als de rest van West-Europa ziet dat de aanpak van Wilders, Marine Le Pen e.a. werkt, zullen er meer landen volgen.

R van Perzie | 19-03-16 | 19:14

Mag ik stellen dat de meeste reaguurders het er inmiddels al wel over eens zijn dat de bron van alle ellende toch duidelijk de islam is?

In dat geval zou ik graag jullie ideeën horen hoe jullie denken een religie te laten verdwijnen.
Het zal m.i. op nationaal niveau nauwelijks zin hebben. dus wordt het een globale actie. Maar hoe kan dit zonder al te veel strubbelingen (een thermo-nucleaire oorlog is ook weer zo wat) gebeuren? Hoe zijn in het verleden religies van het toneel verdwenen?
Ben benieuwd wie hier meer over weet.

EEnzame SchizofrEEN | 19-03-16 | 19:09

Dat discussieprogramma met Van Amerongen is weer typisch Belgisch. Van Amerongen zegt gewoon waar het op staat, en verder probeert zo correct mogelijk te blijven door rond de hete brij heen te draaien. Dat doen ze dus al ruim 20 jaar als het over Molenbeek gaat.
Ontzettend jammer dat Filip De Winter niet meer steun krijgt. De NVA van Bart De Wever en Theo Francken komt af en toe met stoere maatregelen, maar het blijft too little too late.

R van Perzie | 19-03-16 | 19:08

Ik versta er geen flikker van wat dat viswijf hierboven schreeuwt, maar zou het niet gewoon kunnen dat ze agressief is omdat de politie de buurt heeft afgezet en zij haar kind niet van de crèche kan halen o.i.d.?

Tubantia83 | 19-03-16 | 19:01

Ik ben het eens met alle comments die er schande van spreken dat de hele gemeenschap hem verborg. Maar als we dan toch realisme bepleiten, denk je dat iemand uit die wijk die zijn bek open trekt het overleeft? En hun familie? Als je een geisoleerde groep hebt met enkele aggresieve alpha's dan krijg je dit, waarbij islam een nuttig element voor de machthebbers is zoals elke religie. Dat is niet genetisch bepaald, dat is groepsdynamica in een stammencultuur. En ja het zijn de Marokkanen, de jonge mannen met hun macho bullshit maar laffe groepjes waar de gemiddelde Nederlandse softe mannetjes geen antwoord op hebben omdat ze bang zijn om te vechten, en dat is aan beide kanten de invloed van hun opvoeding en cultuur. Ik heb ook geen oplossing, maar ik kan wel vechten.

The Great White Hoax | 19-03-16 | 19:01

Jammer... filmpje is bang voor me.

Schietmijmaarlek | 19-03-16 | 18:53

Chimpansees hebben we ook in onze samenleving. In dierentuinen, veelal. Omdat, als we ze loslaten, ze alles slopen. Omdat ze nog niet zo ver geevolueerd zijn dat ze in een vrije, open maatschappij kunnen leven zonder anderen tot last te zijn.
De enige overeenkomst tussen geimmigreerd kudtvolk en vrije westerlingen is het chromisomengetal.
Veel vragen er om tralies, en onze overheid geeft ze slechts geld.
Daarom:
Minder
Minder
Minder
!

pennestront | 19-03-16 | 18:47

Professor Superhirn | 19-03-16 | 17:56

Je denkt hetzelfde als ik, zoiets was in mij ook al naar boven geborreld.
Sproeivliegtuigje met een of andere substantie waar ze onvruchtbaar van worden, maar verder geen hinder van ondervinden. Dan sterven ze op een humane manier uit.

Bijtendehond | 19-03-16 | 18:39

Dit straalt slecht af op de religie van de vrede

pietpaardenlul | 19-03-16 | 18:33

Het zegt zo veel over de waarden van deze mensen. Waar ze vandaan komen. Wat ze er zelf aan hebben gedaan om te integreren, waarden of denkbeelden te herzien, de eigen gemeenschap controleren. Dit is geen passieve rol geweest. Dit is verwijtbaar. Zeer verwijtbaar!
In plaats daarvan doen ze wat ze goed doen en jarenlang in zijn gestimuleerd: slachtoffer spelen, beschuldigd vingertje opsteken en zeker geen hand in eigen boezem.
En mensen met vergelijkbaar normen- en waardenpakket blijven binnen stromen.

metzonderzijwieltjes | 19-03-16 | 18:27

[email protected], nu zijn we weer hersenloze xenofoben, een andere keer racisten, fascisten en weet ik veel nog meer. Dat is het probleem van (hersenloos) links, jullie schelden maar en veel meer en grover dan rechts. Zoals hierboven al is geschreven, niemand heeft een hekel aan Chinese of Indonesische mensen. Maar de (berber) marokkanen is het probleem, daar zitten zoals de halve wereld weet veel rotte appels tussen. Anarchisten, dieven, luilakken en onbetrouwbaren. En natuurlijk zijn ze lang niet allemaal zo, maar er zijn er velen. Neem die Farid Azarkan, die regelmatig opgevoerd wordt in de pers. Een nare, agressieve man die ook nog nooit de hand in eigen boezem heeft gestoken. Links gaat hier niet op in, wil het niet weten en zoekt de schuld altijd bij het eigen volk. Ultuurrelativisten zijn jullie, dom, dom, dom.

Ruud5 | 19-03-16 | 18:24

Het oude liedje van "werk" wordt weer breed uitgemeten door een muts die denkt streng te zijn, maar geen enkel benul heeft wat er om haar heen gebeurt!

lanexx | 19-03-16 | 18:21

Dan woon jij zeker in één van die plekken
Peniskokertje | 19-03-16 | 17:39
.
Nou hij niet maar ik wel.

TK verkiezingen Almelo 2010 en 2012:

PVV 2010: 7001 stemmen = 18,8 %
PVV 2012: 4661 stemmen = 12,6 %

Reden van het verschil: PVV-ers waren van mening dat ze in 2012 beter op de VVD konden stemmen om de PvdA uit het torentje te houden (ze geloofden de leugens van Rutte !) en dat was de landelijke trent.!

In 2010 bijna 20% van de stemmen voor de PVV, daaruit blijkt dat ze in Almelo bepaald niet achterlijk zijn.
Kan niet wachten op de uitslagen van volgend jaar.

www.verkiezingensite.nl/tk2012/toonuit...

Lupuslupus | 19-03-16 | 18:19

Het is maar goed dat niemand nog gezegd heeft dat daar best een AK 47 op leeg mag want dat zou wel heel erg geweest zijn.

edj44 | 19-03-16 | 18:18

@mysteryposter | 19-03-16 | 18:02 "Live: Trump protesters blokkeren een autoweg, zodat mensen niet naar de rally kunnen:
.
Zo zie je maar weer. Links is geen opvatting, maar een aandoening.

ben kokhals | 19-03-16 | 18:16

@[email protected] | 19-03-16 | 17:43 "en de gezinsherenigingspolitiek van met name het CDA heeft ook niet veel goeds gebracht..."
.
Inderdaad. Die hoek had indertijd al linkse lieden in haar midden. Denk aan Gerard Veltkamp (KVP) die allerlei kostbare regelingen heeft doorgedrukt die mede debet zijn aan de massaimmigratie en woekertaxen. En het VVD-CDA kabinet van Agt, dat wist van de gigantische problemen die op ons af zouden komen zonder streng immigratiebeleid, en naar het plafond is gaan staren.

ben kokhals | 19-03-16 | 18:12

Misschien begrijpen we met z'n alle premier Orban van Hongarije nu een beetje beter.
Bij Rutte en onze tweede kamer policors zal dat begrip wat later komen - als het ueberhaupt komt.

ljcoster | 19-03-16 | 18:06

Dat gesprek waar van Amerongen aan deelneemt is een foltering. Goeie training voor de weerstand om dat een dikke tien minuten aan te horen. Slechte economische omstandigheden als oorzaak voor radicalisering... oorzaak en gevolg door elkaar halen blijft het favoriete tijdverdrijf van de europese Wegkijker.

thomas.hobbes | 19-03-16 | 18:03

@vander F | 19-03-16 | 17:49 "De terreur van die fundamentalistische Soennieten neemt heel Indonesië op het moment over, dat land is verdoemd"
.
Zij hebben te kampen met dezelfde invloeden vanuit het Arabisch schiereiland die Nederland overhoop halen. Maar dankzij de uitspattingen van ISIS lijkt dat voorbij het dieptepunt te geraken. Ook daar worden de mensen wakker.

ben kokhals | 19-03-16 | 17:59

Kom, laten we alle Marokkanen vernederen.

Graaf van Egmont | 19-03-16 | 17:56

@Cuyahoga | 19-03-16 | 16:00
En de islam anno 2016 is de meest verwerpelijke variant die ooit heeft bestaan. Ga maar na: tweeduizend jaar geleden bouwden Romeinen bouwerken zoals die in Palmyra. Tweeduizend jaar lang is dat deel van de wereld bewoond geweest door volkeren die geen aanstoot namen aan de imposante Romeinse ruïnes. Ze hebben nota bene vele eeuwen islam doorstaan, zelfs toen moslims de hand hadden weten te leggen op meer dan genoeg buskruit om de hele boel op te blazen. Het feit dat die ruïnes vandaag de dag alsnog worden gesloopt (en vergelijkbare taferelen zien we in Afghanistan, Libië en Irak) door achterlijke islamitische geloofsfanaten zegt heel veel. De wereld moet zich met maximale kracht ontdoen van deze barbaren om haar erfgoed en de vrede te bewaren. En ik vraag me steeds vaker af of 'weapons of mass sterilisation' niet een effectieve en humane methode zouden zijn om dat doel te bereiken.

Professor Superhirn | 19-03-16 | 17:56

Wat mij verbaasd aan dat stukje met Arthus van Amerongen is dat weer de theorie wordt geopperd dat sociaal-economische factoren de *oorzaak* zijn van fundamentalisme, en niet dat de cultuur van die mensen de oorzaak is van hun sociaal-ecomische staat.

omanders | 19-03-16 | 17:52

In Nederland zijn er ook heel wat "Molenbeken" in alle grote steden. Wijken waar het als autochtoon te gevaarlijk is om te komen en de politie ook niet meer heen gaat. Wijken waar dus effectief gezien de sharia is ingevoerd, waar de haat jegens het Westen heel diep zit en families goedkeurend hun kinderen zien radicaliseren en geweld tegen niet-moslims je een hoge status geeft.

sinar2 | 19-03-16 | 17:51

@appeltjesgroeneweide | 19-03-16 | 17:26 "tegenwoordig gaat de ideologische strijd niet meer tussen bijv rechts en links. Maar tussen realisme en Joopmensen."
.
Precies, maar dat is al eeuwen een probleem, dat Realisten versus Utopisten, Ratio versus gillende Hippies, de Werkelijkheid versus de Efteling.

ben kokhals | 19-03-16 | 17:51

@head_pend_jervin | 19-03-16 | 17:41 ,
meeste indo's zijn Gristenen.

Tot voor kort werd er in Indonesie geen vrouw besneden, raar cultuurdingetje uit Afrika.

En nu?, gebieden waar bij tot 90% van de vrouwen de clitoris is bewerkt, import cultuur, binnengebracht door de Arabische oliedollars, dat godvergeten strenge wahabisme, tegenwoordig rijden er van die opgefokte knokploegen op brommers rond in Yogjakarta, homo's in elkaar beuken, jongens en meisjes die hand in hand lopen terroriseren, hoofddoeken afdwingen.

De terreur van die fundamentalistische Soennieten neemt heel Indonesië op het moment over,
dat land is verdoemd.

vander F | 19-03-16 | 17:49

@head_pend_jervin | 19-03-16 | 17:41 ,
meeste indo's zijn Gristenen.

Tot voor kort werd er in Indonesie geen vrouw besneden, raar cultuurdingetje uit Afrika.

En nu?, gebieden waar bij tot 90% van de vrouwen de clitoris is bewerkt, import cultuur, binnengebracht door de Arabische oliedollars, dat godvergeten strenge wahabisme, tegenwoordig rijden er van die opgefokte knokploegen op brommers rond in Yogjakarta, homo's in elkaar beuken, jongens en meisjes die hand in hand lopen terroriseren, hoofddoeken afdwingen.

De terreur van die fundamentalistische Soennieten neemt heel Indonesië op het moment over,
dat land is verdoemd.

vander F | 19-03-16 | 17:48

Let wel: het is een dramatische beslissing geweest van de VVD om in de jaren '60 en begin jaren '70 al die mensen uit 'middle of nowhere' hier heen te halen, en de gezinsherenigingspolitiek van met name het CDA heeft ook niet veel goeds gebracht... Maar ja: nu zitten ze hier. En het gepeupel dat zonder de Socialisten nog steeds met het hele gezin op een halve etage ergens in een oude wijk zou wonen, heeft nu een stenen gans in de Gammatuin en heeft een grote bek gekregen. en is bang om alles weer te verliezen.

En nog niet willen zien dat die 'immigranten' hier puur en alleen voor de poen naar toe komen.
De Gutmensch heeft nog steeds het idee dat men naar Europa komt vanwege z'n vrijheid, het verlichte denken, de ruimte waarin je je kunt ontwikkelen en kennis op doen op onze goede en (terecht) gesubsidieerde universiteiten.
Dat mensen hier in mee willen doen, willen integreren in die vrijheid, gelijkheid en broederschap, dat men dat liefdevol omarmd.

En waarom dat dat maar niet wil lukken?
Door de blanke man uiteraard die 'de ander' niet wil toelaten, die discrimineert, door armoede en achterstand.

Oplossing?
Positieve discriminatie, subsidies, onderwijs in eigen taal, vrijgevig in uitkeringen, niet zo streng zijn maar medelijden, ze doen toch zo hun best? En nog lukt het niet?

En NOG IMMER niet zien dat een boel van die gasten echt niet willen, een hekel hebben aan de Europese vrijheden, geen interesse hebben in onderwijs en opleiding, blind, totaal blind.
Eng gewoon.

vander F | 19-03-16 | 17:43

@John nie | 19-03-16 | 16:40
En hoeveel van die Indo's zijn islamitisch?

head_pend_jervin | 19-03-16 | 17:41

[email protected] | 19-03-16 | 17:32
Gelul en je weet het. Ieder kind kan in Nederland naar school en de ouders dienen dat te controleren dat ie ook werkelijk gaat. Als Achmed liever bij zijn vriendjes zit, die alle bling bling met jatten verkregen hebben, dan moet Achmed dat helemaal zelf weten. Het is allemaal gemakzucht van Achmed. Dan gaat het niet aan, om de nederlander daar verantwoordelijk voor te houden. Waarom heb ik wel een diploma moeten halen om daarmee later een carrière op te kunnen bouwen en Achmed niet?

Graaf van Egmont | 19-03-16 | 17:41

@[email protected] 17:32: Je kan na de ontwikkelingen van de laatste jaren echt niet meer met droge ogen beweren dat de angst voor islam, de toenemende invloed van islam op onze vrijheden, en het toenemende leger buitenlanders dat niets komt bijdragen en hier niets te zoeken heeft, ongegronde angsten zijn...

Muxje | 19-03-16 | 17:41

Molenbeek armste wijk van brussel wereldwijd dat volk kan helemaal niks hoeveel subsidies of trainingen er ook heen gaan .

Ze blijven net als een laffe inteelt hond happen naar de hand die hun helpt het is genoeg en ik geloof dat het eindelijk een beetje begint door te bloeden.

ministerSinister | 19-03-16 | 17:40

Markus
Dan woon jij zeker in één van die plekken

Peniskokertje | 19-03-16 | 17:39

@[email protected] | 19-03-16 | 17:32 "Het probleem in Nederland is niet Islam, het probleem is hersenloze xenofobie."
.
Van de aanhangers van de islam of regressief links? Zou allebei kunnen.

ben kokhals | 19-03-16 | 17:39

Merkwaardig toch onze MP Rutte regelt met Merkel minder, en nog minder Syriërs en wordt daarvoor niet aangeklaagd, nee, hij krijgt pluimpjes en de gehele MSM vindt Rutte geweldig. Wissel Syriërs in voor Marokkanen en je heet Geert Wilders (vooral dat laatste maakt iedereen woedend blijkbaar) En de politie gaat Naarstig aan het werkt om aangifte voor te drukken en in te vullen Waarna een veroordeling lonkt. Hoe moet je Marokkanen dan noemen? Zegt v.Amerongen. Turken of Chinezen soms. Het Marokkanen drama heeft Fleur Jurgens in 2007 geschreven in opdracht van de politie!! en wetenschap. Nogmaals niet het Turkendrama of het Chinezen drama. Op de achterkant van het boek zijn de beginwoorden: In de grote steden spreken de beleidsmakers al van het Marokkanenprobleem....!
Mijn mening: Alle aanslagen en Marokkanenproblemen zouden hier niet plaats vinden als de leiding ietsje strenger geweest zou zijn bij het binnenlaten van alles en iedereen. En dat al 40 jaar lang. Onze politieke leiding is rechtstreeks verantwoordelijk voor alle problemen met de islam en met het uitvloeisel daarvan. En de remedie wordt gedemoniseerd en monddood gemaakt. Dus niets geleerd.
Krankzinnig toch?
Waarom niet 95% op de PVV stemt is mij een raadsel.
Men wil blijkbaar lekker veel aanslagen en alle islam gerelateerd geweld en onderdrukking in de buurt.
Krankzinnig toch?

dijkbewaker | 19-03-16 | 17:37

@Lewis | 19-03-16 | 17:21
"funds's" = "fundi's"

ben kokhals | 19-03-16 | 17:37

@Adriaanvbergen2 | 19-03-16 | 16:47
Mooi geknipt en geplakt. Lekker kort ook. Een hele lap tekst om uit te leggen waarom water nat is.

Graaf van Egmont | 19-03-16 | 17:36

Hoe krijg je een moslim in een buis?

Laat hem tunneldenken.

Belgisch mopje

Islamofiel | 19-03-16 | 17:35

@Lewis | 19-03-16 | 17:21 "Hij is arts en werkte in de sloppenwijken [van Jakarta], waar ze allebei actief waren."
.
Dan is hij de huidige burgemeester misgelopen die de "funds's" er behoorlijk op de zenuwen zit. Dat land heeft een gigantische omvang, met ontelbare eilanden, van Aceh, waar meisjes geen strakke broeken mogen dragen tot aan het tolerante Bali aan toe, waar de Balinezen de baas zijn. Dat is niet over één kam te scheren.

ben kokhals | 19-03-16 | 17:35

[email protected] | 19-03-16 | 17:32

Ga lekker naar je holmaat Volkert.

Van Duyvenbode | 19-03-16 | 17:34

Mooi geformuleerd door arthur van amerongen. altijd externe factoren de schuld blijven geven. Alsof het onze verantwoordelijkheid is dat marokanen niet meet inbreken, hun studie afmaken, hun dochters niet besnijden en uithuwelijken. kennelijk schept het Westen de verkeerde sociale omstandigheden waardoor Marokanen niet kunnen meekomen. het ligt aan de blanke man dat ze geen stageplekken krijgen, het ligt aan de UVA dat de dialoog niet op gamg komt.het ligt aan de Joodse studenten die niet willen samenwerken. Maar eigen verantwoordelijkheid? pS : Hoeveel budget en inspanning is er nodig om de Chinezen, de Vietnamezen, de Polen te integreren.

Progresievelng | 19-03-16 | 17:33

Mooi geformuleerd door arthur van amerongen. altijd externe factoren de schuld blijven geven. Alsof het onze verantwoordelijkheid is dat marokanen niet meet inbreken, hun studie afmaken, hun dochters niet besnijden en uithuwelijken. kennelijk schept het Westen de verkeerde sociale omstandigheden waardoor Marokanen niet kunnen meekomen. het ligt aan de blanke man dat ze geen stageplekken krijgen, het ligt aan de UVA dat de dialoog niet op gamg komt.het ligt aan de Joodse studenten die niet willen samenwerken. Maar eigen verantwoordelijkheid? pS : Hoeveel budget en inspanning is er nodig om de Chinezen, de Vietnamezen, de Polen te integreren.

Progresievelng | 19-03-16 | 17:33

Mooi geformuleerd door arthur van amerongen. altijd externe factoren de schuld blijven geven. Alsof het onze verantwoordelijkheid is dat marokanen niet meet inbreken, hun studie afmaken, hun dochters niet besnijden en uithuwelijken. kennelijk schept het Westen de verkeerde sociale omstandigheden waardoor Marokanen niet kunnen meekomen. het ligt aan de blanke man dat ze geen stageplekken krijgen, het ligt aan de UVA dat de dialoog niet op gamg komt.het ligt aan de Joodse studenten die niet willen samenwerken. Maar eigen verantwoordelijkheid? pS : Hoeveel budget en inspanning is er nodig om de Chinezen, de Vietnamezen, de Polen te integreren.

Progresievelng | 19-03-16 | 17:33

Het probleem in Nederland is niet Islam, het probleem is hersenloze xenofobie. En die xenofobie woekert in plekken waar veel domme mensen wonen. Je kent die plekken: Almelo, Purmerend, Lelystad, Almere, de pauperplekken rondom Utrecht en Rotterdam. Face it... Nederland zou veel beter af zijn zonder dit soort mensen.

Het probleem is niet Islam, het probleem is uitzichtloosheid.

-weggejorist-

Vlakketiet | 19-03-16 | 17:32

@appeltjesgroeneweide | 19-03-16 | 17:26
Aandacht trekken, meer is het niet.

Ongeblustekalk | 19-03-16 | 17:31

Wat een belachelijke schreeuw pinguïn in dat filmpje. Kunnen ze die niet gewoon in de Zuidpool laten afkoelen.

Sayer | 19-03-16 | 17:30

@ Kwijldraad | 19-03-16 | 16:44:
'Moslims zijn redelijk incompatibel met de wereld'.
U bedoelt eigenlijk: 'volledig incompatibel met de werkelijkheid'.

Korneel Kafka | 19-03-16 | 17:30

tegenwoordig gaat de ideologische strijd niet meer tussen bijv rechts en links.
Maar tussen realisme en Joopmensen.
-
#linksisgewoonkeihardfout

appeltjesgroeneweide | 19-03-16 | 17:26

@ Kwijldraad | 19-03-16 | 16:44:
'Moslims zijn redelijk incompatibel met de wereld'.
U bedoelt eigenlijk: 'volledig compatibel met de werkelijkheid'.

Korneel Kafka | 19-03-16 | 17:26

@meneer Q | 19-03-16 | 17:13 ""fijne ramadan" wil een politicus hier nog wel eens roepen terwijl hij "vergeet" "fijne kerst" te wensen."
.
Ja, ongelooflijk. Voor de oplettende Nederlander is dat groot alarm. Hoe "in your face" willen de mensen het hebben?

ben kokhals | 19-03-16 | 17:25

Hier geef ik graag een aantal ongevraagde, vrijblijvende adviezen:
1. Blijf uit de politiek, als je leven je lief is.
2. Ga met je armen over elkaar toekijken hoe de boel hier volledig ontspoort.
3. Blijf anoniem, steek je hoofd niet boven het maaiveld, want policor links gaat een zondebok zoeken voor het mislukken van de multikul samenleving; en u raadt het al: dat is de blanke man. Zorgt dat de vele Volkerts u niet kunnen vinden.
4. Ga ondergronds en steun het verzet.
Uit.

Van Duyvenbode | 19-03-16 | 17:25

@Makro777 | 19-03-16 | 17:15
"Onbesneden penis" moet natuurlijk "besneden" zijn. Ik twijfelde denk ik tussen ongewassen en besneden en kwam met een slecht compromis op de proppen.

Makro777 | 19-03-16 | 17:24

@Makro777 | 19-03-16 | 17:15
Ik wilde je een helder denkend mens noemen. Van een emotioneel wrak is volgens mij geen sprake.

Sliptong | 19-03-16 | 17:22

@postmodernismisdead | 19-03-16 | 16:19
Praat geen onzin.
Dat was een ander verhaal.

nemoj me jebat | 19-03-16 | 17:22

@Adriaan van bergen2; lekker kort en bondig

Bracula | 19-03-16 | 17:21

@Peniskokertje | 19-03-16 | 17:06
Het klopt helemaal wat je zegt. En weet je tot een paar jaar geleden dacht ik zelfs dat gelovigen niet echt geloofden maar gewoon maar deden alsof, gewoon omdat dat zo hoorde in de gemeenschap. Ik kon echt niet bevatten dat er mensen waren die die onzin ECHT geloofden

rode peper | 19-03-16 | 17:21

@ ben kokhals
In een redelijk eenvoudige woonwijk in Jakarta. Hij is arts en werkte in de sloppenwijken, waar ze allebei actief waren.

Lewis | 19-03-16 | 17:21

Al die lafaards die onder het mom van multiculturalisme de problemen weghonen, bagatelliseren en zelfs omarmen om rechts dáárvan de schuld te geven, mogen wat mij betreft vervolgt worden voor hoogverraad. Natuurlijk moet je niet een bevolkingsgroep over een kam scheren maar als de signalen, de statistieken en de ervaringen zo overduidelijk zijn dan kan je maar een ding doen: aanpakken. Aanpakken die fundamentalisten, aanpakken die straatterroristen, aanpakken die tagiyya-proleten die tafelheer bij DWDD mogen zijn. En vooral erkennen dat dit een groot probleem is waar die hele bevolkingsgroep bij betrokken is. Want maak je geen illusie: als de peop de ventilator raakt, staan dit soort mensen als een blok achter elkaar. Marokkanen voor Marokkanen, Turken voor Turken en zo verder. Maar Sliptong, wat een negativiteit. Heb je een kudtleven soms? Neen. Mijn leven is top en dat wil ik graag zo houden, ook en misschien wel juist, voor mijn kinderen. Die burgeroorlog komt er.

Sliptong | 19-03-16 | 17:20

Geweldig dat filmpje. Van Amerongen zit zichzelf op te vreten als dat wijf weer begint over kansen en werk en wat dan ook. Het linke oorzaak-gevolg denken is altijd geweest: Geen werk > Radicalisering. Nu blijkt die redeneringen al jaren fout en toch er aan vast blijven houden. Zijn laatste uitspraak in het filmpje is eigenlijk de samenvatting van het hele multiculturele debat: Zodra het over Moslims gaat zijn het altijd de externe factoren die de radicalisering veroorzaken; een zelf reflecterend vermogen is niet aanwezig in de Marokkaanse cultuur.

adanteh | 19-03-16 | 17:20

@Old_Spice | 19-03-16 | 16:49 "Linksmensen zijn dan ook deels verantwoordelijk voor aanslagen die zijn geweest en nog komen gaan."
.
Niet deels, maar geheel. Vanaf medio jaren zeventig zijn de monden van de arbeiders gesnoerd die er helemaal klaar mee waren. Keurige democraten die het aan de orde wilden stellen zijn vervolgens verketterd en erger. Het mocht nooit een issue worden van de linkse meute (inclusief zogenaamd "rechtse" partijen), daarom zitten we in logement "De Aap" en ruim 200 miljard euro lichter.

ben kokhals | 19-03-16 | 17:19

@frank87 | 19-03-16 | 17:00
Die dienstplicht komt eraan, en voor vrouwen ook, met terugwerkende kracht. Of je er echt wat aan hebt is een tweede, er is dan wel genoeg te neuken en dat is ook wat waard.

Ongeblustekalk | 19-03-16 | 17:17

Ach ach ach die bijna aandoenlijke naïviteit van die Vlaamse linksdenkers.... Noem me een emotioneel wrak maar het besef dat we echt overgeleverd zijn aan totaalmalloten die geen idee hebben waar ze het over hebben maakt me nu, naast ontzettend boos, ook gewoonweg droevig. Links ziet de passie en gefliptheid niet die de moslims bindt. Met die passie en eensgezindheid is het, mede dankzij een bataljon overgenuanceerde deug-intellectuelen, helegaar niet nodig om een meerderheid te hebben. Moslims kruipen in een slachtofferrol en gebruiken linkse idioten om een dikke onbesneden penis in de bestuurspap te hebben. En met succes blijkt elke dag weer. Één ding is voor mij ondertussen wel duidelijk, Nederland bestaat niet meer. En dat besef begint ondertussen een beetje pijn te doen in m'n houten klompen hart.

Makro777 | 19-03-16 | 17:15

@ Adriaanvbergen2 | 19-03-16 | 16:47:
Amen.
Spijtig dat de meesten van ons zijn vergeten dat de politieke en wetgevende klasse de burgers hard nodig heeft, en niet andersom.
Maar zoals Karl Marx reeds zeide: 'een volk met een volle maag is niet rijp voor revolutie'.

Korneel Kafka | 19-03-16 | 17:15

En daar staat'ie dan, die uitgewoonde Nederlander: "In het jaar 2020 zal de eerste fase van de ondergang zijn voltooid-de Nederlandse antropologische cultuur zal teloor zijn gegaan. Voortaan zullen de Nederlanders, als een lichaam zonder ziel, jaar na jaar voortleven in rouw en spijt om het verlies van wat in eeuwen was opgebouwd, en om de klok die van geen terugdraaien weet."
ben kokhals | 19-03-16 | 17:06
=
"fijne ramadan" wil een politicus hier nog wel eens roepen terwijl hij "vergeet" "fijne kerst" te wensen.

meneer Q | 19-03-16 | 17:13

Berbers zijn de zigeuners van Marokkko.

frisenfruitig | 19-03-16 | 17:11

`Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald` zullen we maar zeggen.
Weinig kans dat socialisten dit gaan overnemen, met hun dichtgeklapte oogkleppen.

Ongeblustekalk | 19-03-16 | 17:10

Burp. Sorry

Ongeblustekalk | 19-03-16 | 17:08

Het is ontluisterend dat het zwartste scenario bewaarheid wordt. Islamisering van Europa en moslimterrorisme. Van Amerongen was hier al lang achter. Hij werd erom verguisd. Zijn carriëre en hijzelf ook, kapot gemaakt. Maar nu aan de tafel in het programma De Tafel, nog steeds! Dan heb je echt dikke stront in je oren en ogen hoor policor Belgisch journaille en CD&V. Nog altijd de oorzaak zoeken in de sociaal economische aspecten: Werkloosheid, armoede. Hier heeft het niks mee te maken!
Deze enclaves zijn helemaal niet bezig met productiviteit, carriëre, ontwikkeling. Omdat de verlichte policor zelf niet meer confessioneel zijn kunnen zij zich gewoonweg niet voorstellen dat het de moslims te doen is om volledig volgens de koran te leven. Omdat dit uiteindelijk niet lukt en alle traditionele moslimlanden één voor één instorten, zoeken zij rijke goed geoliede maatschappijen om het hier te proberen. Zij leven in een permanente massapsychose. Daar is geen stageplaats tegenop gewassen.

Peniskokertje | 19-03-16 | 17:06

@Adriaanvbergen2 | 19-03-16 | 16:47 "De eigen bevolking wordt als een koe uitgemolken om de wereldbevolking een sociaal vangnet te geven."
.
Goed stuk. En dat uitmelken kost de productieve Nederlanders ruim 7 tot 12,5 miljard per jaar, en dat al decennia lang, jaar op jaar. Gasbaten = Massaimmigratie. Leverde het iets op? Jazeker, financiële en culturele verarming, criminaliteit en onleefbaarheid.
Terwijl zelfs onze nationale bloemetjesjurk Rutte al twee keer in het recente verleden heeft gesteld dat de multiculturele samenleving is mislukt, gaat hij helemaal zelf, alsof alle bevochten verworvenheden en vrijheden van de afgelopen eeuwen in zijn familiebezit zijn, dit nu vertienvoudigen.
Wat doen de Nederlanders? Een beetje morren, zich door intellectuele randgroep-idioten voor nazi laten uitmaken en hopen dat het ooit vanzelf goed komt, en de oude partijen nog weer eens een kansje gunnen uiteraard. Want ja, die Wilders heeft geen oplossing zeggen ze.
En daar staat'ie dan, die uitgewoonde Nederlander: "In het jaar 2020 zal de eerste fase van de ondergang zijn voltooid-de Nederlandse antropologische cultuur zal teloor zijn gegaan. Voortaan zullen de Nederlanders, als een lichaam zonder ziel, jaar na jaar voortleven in rouw en spijt om het verlies van wat in eeuwen was opgebouwd, en om de klok die van geen terugdraaien weet."

ben kokhals | 19-03-16 | 17:06

Daarom moeten politici die dit toegelaten hebben en nog steeds faciliteren ter verantwoording worden geroepen via de rechterlijke macht.
+ tijd voor een aangifte.

meneer Q | 19-03-16 | 17:03

Grappig hoe die dame focust op de werkeloosheid... Ze vraagt zich niet af of die werkeloosheid niet komt omdat ze niet WILLEN werken... En daarvoor verwijs ik naar het sociaal vangnet.. Als je gratis geld krijgt, waarom zou je in vredesnaam willen werken?!

WellusNietus | 19-03-16 | 17:02

Adriaanvbergen2 | 19-03-16 | 16:47
=
Daarom moeten politici die dit toegelaten hebben en nog steeds faciliteren ter verantwoording worden geroepen via de rechterlijke macht.

meneer Q | 19-03-16 | 17:01

Tijd voor het opnieuw invoeren van de dienstplicht. Tegenover ieder stuk tuig met een wapen, kunnen we dan 2 eerbiedwaardige burgers zetten.

frank87 | 19-03-16 | 17:00

Adriaanvbergen2 | 19-03-16 | 16:47
Mooi betoog hoor! Respect...
En de waarheid als een koe.
*Hoed afzet*

Ommezwaai | 19-03-16 | 16:59

LOL. "Moet ik dan Turken zeggen?"

brutus68 | 19-03-16 | 16:59

Linksmensen zijn dan ook deels verantwoordelijk voor aanslagen die zijn geweest en nog komen gaan.
Old_Spice | 19-03-16 | 16:49
=
Dezelfde linksche loeders hebben er voor gezorgd dat Wilders terecht moet staan.

meneer Q | 19-03-16 | 16:56

@ Cuyahoga | 19-03-16 | 16:00:
Er is dan ook geen islam an sich, het is een verzamelnaam voor een geestesziekte.
Een kind dat effe speelt met een denkbeeldig vriendje: is onderdeel van de fantasieontwikkeling.
Een kind dat gefixeerd blijft op een gefantaseerd vriendje: psycholoog wordt nodig.
Een volwassene die gefixeerd blijft op een gefantaseerd vriendje: reeds 1,8 miljard patienten and counting.

Korneel Kafka | 19-03-16 | 16:56

@Adriaanvbergen2 | 19-03-16 | 16:47
Iedereen weet al hoe een boom eruit ziet, daar hoef je deze niet voor te beschrijven.
Best een pittige studie he, de HBO.

Ongeblustekalk | 19-03-16 | 16:55

Typisch weer in dat filmpje met Arthur. De 'politica' in kwestie herhaalt elke x dat deze jongeren geen job hebben en dat dan een 'voedingsbodem' zou zijn om te radicaliseren. Flikker toch op mens, men kan geen baan krijgen en dus gaat men maar op onschuldige mensen schieten? Wanneer elke werkloze dat zou gaan doen waren er geen mensen meer.
Trouwens, die Abdelsalam had gewoon een baan, iets met gemeentevervoer, alleen werd hij ontslagen toen hij de bak in moest. Dat hij zo lang onder de radar kon blijven, betekent gewoon dat de gemeenschap hem heeft beschermd.

Julia | 19-03-16 | 16:52

Het wordt tijd om de haat te gaan uitzetten. De islam is een kwaadaardig gezwel.
De wegkijkers zullen de laatste zijn die dat in gaan zien, ik hoop voordat de Europees-Islamitische burgeroorlog losbarst.

Antitheïst | 19-03-16 | 16:51

Ja dat moet een hard gelag zijn voor deze Belgische GL-er. Zijn appeltjes, groen/rose wereldbeeld verstoord. Is dat toch effe een tegenvaller. maar hij zal er bij nader inzien wel een perfekte verklaring voor hebben. Enkelingen, geisoleerde gavallen e.d.

Basil Fawlty | 19-03-16 | 16:49

Nog steeds wel om te janken hoeveel linksmensen de problematiek nog steeds ontkennen. Zij staan uiteindelijk in de weg van echte oplossingen, zij verlengen de kans op radicalisering door ontkenning van het probleem. Linksmensen zijn dan ook deels verantwoordelijk voor aanslagen die zijn geweest en nog komen gaan.

Old_Spice | 19-03-16 | 16:49

kan iemand vertalen wat de boze buren in het filmpje te melden hebben?

Sgt. Pepper Spray | 19-03-16 | 16:48

Brussel was altijd al een chaotische, moeilijk bestuurbare stad. De ongemonitorde moslim- en Afrika-import heeft de boel definitief gesloopt.
In de jaren negentig was ik er beroepsmatig veel, heb ieder jaar de verloedering gadegeslagen en me er vooral over verbaasd dat er nooit over die verloedering werd gesproken.
De Noord- en Zuidbuurten, Molenbeek, St. Gillis, Sint Josse-ten-Noode, Schaarbeek, het zijn slechts enkele van de 'verloren' terreinen.
Hoofddader van de sluipmoord op een ooit prachtige, levenslustige stad: de Parti Socialiste. Overal waar de PS in België zijn gifklauwen in zet, sterft alles langzaam en pijnlijk af.

De Vrijlansier | 19-03-16 | 16:48

@Lewis | 19-03-16 | 16:38 "Ik ken mensen die een paar jaar in Indonesië gewoond hebben."
.
Waar in Indonesië?

ben kokhals | 19-03-16 | 16:47

Wat mij enorm verbaast bij de bewuste opname van grote groepen migranten is dat een fatsoenlijke risicoanalyse daarbij volledig achterwege blijft.
In het bedrijfsleven worden, voorafgaand aan veranderingen, de risico’s in kaart gebracht en zorgvuldig afgewogen. Zo ook bv. de aanname van nieuw personeel, zij moeten de juiste kennis meebrengen en moeten daarnaast passen in de cultuur. Logisch toch? Iedere organisatie staat stil bij de risico’s die samenhangen met veranderingen en waarom? Om wijzigingen doordacht door te voeren. Om als organisatie te kunnen overleven!
Als goed bestuurder neem je de verantwoordelijkheid voor je organisatie en je bent betrokken bij het welvaren daarvan.
Het is schrikbarend om, in casus de import van grote hoeveelheden migranten, te vernemen dat een risicoanalyse en dus het nemen van enige verantwoordelijkheid voor de organisatie (Ons land), volstrekt niet door de autoriteiten wordt genomen.
Wat zijn nu eigenlijk de risico’s die het opnemen van grote groepen niet-westerse! culturen met zich meebrengen?
Eerst even het verschil tussen westerse en niet-westerse culturen: kent u westerse immigranten? Waarschijnlijk niet, als ze hebben besloten om zich hier definitief te vestigen, in die gevallen zijn ze over het algemeen volledig geassimileerd in onze samenleving. Vaak zijn dit kennismigranten, die we nodig hebben.
Stel je nu eens voor dat wij hier in de regio zelf een conflict hebben en dat we daardoor grote hoeveelheden Belgen of Denen gingen opnemen. Dan zou je hier spreken van “opname in de regio”. Het assimilatie vermogen van dergelijke migranten is voor ons vele malen groter, omdat zij voor ons, herkenbare waarden en normen met zich mee brengen. Na afzienbare tijd zijn ze volledig in onze samenleving opgenomen immers, zij dragen dezelfde cultuur. Vergelijkbaar met een verantwoordelijke bestuurder die haar sollicitanten selecteert op de normen en waarden die overeen komen met die van de eigen organisatie.
Mocht je niet over het denkvermogen beschikken om onderscheid te kunnen maken tussen ras en cultuur(waarden en normen), noem mij dan vooral een racist.

Maar wat zijn nu de risico’s van het opnemen van grote groepen niet-westerse culturen:
Kijk op de eerste plaats, simpelweg eens naar de niet westerse migranten die hier de afgelopen decennia al eerder zijn neergestreken. Van de verschillende normen en waarden van die groepen, bleek bv. het vrouwbeeld verschillend met die van ons, zij hebben onze samenleving verrijkt met het fenomeen loverboy. Ook hebben ze met name de grote steden verrijkt met ongeremd gedrag in overlast en hebben een fors aandeel in de criminaliteit en dat aandeel is van generatie op generatie alleen nog maar toegenomen! Tot op de dag van vandaag mogen we deze verrijkingen ervaren.
Het establishment heeft deze geimporteerde normen en waarden ook letterlijk een verrijking genoemd.

Wat het vrouwbeeld van de niet westerse immigrant betreft, dat hebben de meeste vrouwen in de grote steden helaas al zelf ondervonden en ondervinden het tot op de dag van vandaag nog steeds. Op zijn minst, het ongeremde naroepen en het plaatsen van sexistische opmerkingen door deze niet westerse migranten, zijn een voorbeeld van de niet-westerse normen en waarden.
Onze eigen feministische beweging is al jaren geleden opgegaan in het establishment en hebben het politiek correcte voorkomen, hoog in het vaandel staan. Van die beweging heeft de jongvolwassen vrouw van vandaag dan ook geen steun te verwachten.
Stelt je nu eens een CEO voor die grote groepen sollicitanten aanneemt met voornamelijk afwijkende normen en waarden en met een kennisnivo waar totaal niet om wordt gevraagd. Mocht die organisatie daardoor in de rode cijfers terecht komen, noem het dan vooral een verrijking voor deze organisatie.
Kijk eens naar de arbeidsparticipatie van de reeds door de overheid geimporteerde niet-westerse migranten. Ook de werkloosheid onder deze groepen is veel hoger dan die van de autochtoon. Hier een staatje uit 2014(bron CBS) werkloosheidspercentages:
De nederlander: 6,8%
Oost Europa: 12%

Niet-westerse allochtoon(let wel, we hebben het al over de 3de generatie!):
Niet westers: 19%
Suriname: 17%
Antillen: 21%
Turkije 17%
Marokko: 21%
Overig niet west?.: 19%

De niet-westerse allochtoon doet ruim 3 keer meer een beroep op de sociale voorzieningen en draagt vooral bij aan het prijskaartje van ons sociale vangnet dat het regime aan ons presenteert. Feitelijk komt het er op neer dat er gesegregeerde bevolkingsgroepen ontstaan, parasiterend op onze verzorgingsstaat. Bewust ontstaan door beleid van de autoriteiten.
Kijk op de tweede plaats eens naar de wereldwijde voorbeelden van vermenging of zelfs maar het naast elkaar leven van verschillende culturen/religies:
Israel met haar omliggende landen. Het overwegend Hindi India waar de moslims naar 2 kanten uitgeweken zijn (pakistan en Banghladesh), het grensgebied Kasjmir. Onze oud colonie Indonesie: Dit land heeft in de laatste decennia korte metten gemaakt met de christelijke erfenis die wij daar hebben achtergelaten. Verder Nigeria, Centraal-Afrika, Sudan, Iran, Irak, Rusland met het islamitisch Tsjetsjenië, Mali, Jemen.... de lijst van instabiliteit en oorlog als gevolg van vermenging van religieuze en culturele verschillen is indrukwekkend.
Het establisment heeft deze vele bestaande voorbeelden bewust genegeerd ofwel hangt ze nog steeds de übermensch theorie aan, afkomstig uit de tweede wereldoorlog nl. “Wij zijn veel beter dan de rest van de wereld, onze tolerantie en budget zijn oneindig, dus bij ons kan het allemaal wel”. Kortom, de risico’s van de vermenging van totaal verschillende culturen, zijn door het regime geheel niet overwogen. Het signaal dat dit regime, met de import van geheel andere normen en waarden, afgeeft is een veronachtzaming en volstrekte minachting voor onze eigen normen en waarden.

Kijk op basis van de ervaringen uit het verleden naar de betaalbaarheid van deze instroom.
De migranten beschikken over het algemeen niet over de vereiste kennis om bij te dragen aan deze economie, dat is wel uit het verleden gebleken. Nederland onderhoudt nu juist een onderwijs systeem om de ingezetenen in staat te stellen om bij te dragen aan de economie van dit land. Vanaf 4 jaar participeren we hierin. Deze migranten zijn horizontale instromers, zij spreken onze taal niet en hebben een totaal andere cultuur (normen en waarden). Net als hun niet-westerse voorgangers, zullen ook deze migranten hoogstwaarschijnlijk gedurende de rest van hun leven, voor een groot deel gaan parasiteren op onze verzorgingsstaat. Qua werkloosheid staan we er al historisch slecht voor. Er staan op dit moment zo’n 600.000 inwoners in de rij, waar deze migranten aan gaan sluiten. De kansen tot arbeidsparticipatie zijn minimaal.
Neem trouwens de huidige migratieaantallen maar met een korrel zout, gezinshereniging in de komende jaren, zal de in de media genoemde aantallen, feitelijk nog ver drie- of vier-voudigen, ook dat is in het verleden gebeurd. Degenen die dit allemaal gaan betalen is natuurlijk niet de overheid zelf die dit gemakkelijk en zonder verantwoordelijkheidsbesef op haar geweten heeft, maar WIJ zullen dat allemaal moeten gaan betalen.
Het regime houdt volstrekt geen rekening met de betaalbaarheid van deze instroom.

Het signaal dat dit onverantwoordelijke gedrag aan de belastingbetaler afgeeft:
Er zijn op dit moment 30.000 daklozen, oa. als gevolg van werkloosheid, scheiding, faillissementen etc. De werelbevolking die hier massaal wordt ontvangen, krijgt allerlei faciliteiten van de staat waaronder ook een woning. Deze 30.000 Nederlandse daklozen (waarschijnlijk in het verleden nog volop belasting betaald), moeten het zelf maar zien te rooien.
In Nederland leven 2,5 miljoen ingezetenen onder de armoede grens, waarvan ruim 600.000 kinderen. De migranten die hier neerstrijken worden ondersteund, zowel financieel als anderszins. . Zij zullen zeker boven de armoedegrens worden onderhouden, de media zou de behandeling van de migrant anders als een grof schandaal bestempelen en zal de staat onder druk zetten zodat de migrant in ieder geval een warm welkom krijgt en houd. De levensstandaard die voor iedere migrant geldt, gelden zeker niet voor de eigen bevolking. Deze 2,5 miljoen autochtonen onder de armoedegrens moeten het geheel zelf maar zien te redden.
Een soort omgekeerd Harry Potter, de eigen bevolking in de trapkast en de migrant aan tafel.
Het establishement laat de wereld profiteren van het geld dat zij hier van de autochtone bevolking afpersen. Ja afpersen, omdat de belastingdruk natuurlijk al absurt hoog is en in de toekomst alleen maar hoger gaat worden.

Vluchteling, crimineel, of geldzoeker; de autoriteiten zullen hier geen verschil in gaan maken.
Terugkeer van de economische vluchteling of zelfs de crimineel/ oorlogsmisdadiger, wordt door het regime slechts ‘uitgevoerd’ als de persoon in kwestie dat zelf graag wenst. ‘Formeel’ afgewezen personen kunnen te allen tijde nog gebruik maken van de bed-bad en brood regeling, of gewoon rovend op straat blijven. Een actief terugkeerbeleid, zonder de medewerking van de persoon, is te duur en is feitelijk nooit eerder uitgevoerd. Als er al migranten terug gestuurd worden, zal dan qua aantallen een druppel op de gloeiende plaat zijn. De onderbetaalde politie zal de komende jaren nog volop dweilen met de kraan open (zoals ze dat al decennia lang doet) als gevolg van deze onverantwoordelijke landsbestuurders.

Nederland de toekomst:
Het Nederlandse huishouden heeft een nog steeds stijgende staatsschuld van 460 miljard euro, 69% van het jaarlijks bbp. Door de zeer lage rentestand worden de autoriteiten volstrekt niet gestimuleerd om er wat aan te veranderen.
Een willekeurig particulier huishouden met een immer oplopende schuld van 69% van het bruto jaarinkomen, is met de beste wil van de wereld niet verantwoordelijk te noemen. Dit politieke systeem kent geen enkele bestuurlijke verantwoordelijkheid. Het geld dat zij (carte blanche) over de balk gooit, is voor haar gewoonweg een soort natuurlijk gegeven. In werkelijkheid wordt het op een grove, onfatsoenlijke manier afgeperst van haar ingezetenen. Afgeperst, omdat het natuurlijk al lang niet meer gaat om eerlijke en fatsoenlijke belastingafdracht. Inmiddels is de belastingdruk tot in het extreme opgevoerd door de talloze opgestapelde belastingen. De belastingdruk is daardoor absurt hoog en rust als een verstikkende molensteen op onze economie. De huidige economische groei is onder deze geldafpersing wel zo ongeveer het maximum haalbare (dit geldt overigens evengoed voor de gehele europese unie en Japan). De duimschroef die dit regime bij de ‘belastingplichtigen’ al decennia lang heeft aangelegd, zal in de toekomst alleen maar fors verder aangedraaid gaan worden. Terugtrekkende overheid of niet, dat zal niets uitmaken.
Mede door de import van grote groepen migranten volledig gesegregeerd en massaal terecht gaan komen in het door ons gefinancierde sociale vangnet, zal de overheid doorgaan met het afpersen van geld en dit verder tot in het extreme doorvoeren.
De migranten zullen de criminaliteit en het geweld op straat de komende jaren structureel een verdere impuls gaan geven. Het gevoel van onveiligheid zal, met name ook bij vrouwen, verder omhoog schieten. De onderbetaalde politie zal samen met ons, nog van harte ‘genieten’ van het ongeremde gedrag, die de migranten vanuit hun normen en waarden uit alle windstreken mee gaan brengen.
Wie moeten we verantwoordelijk stellen voor de feitelijke overlast die de migranten mee gaan brengen, de migrant zelf?
Nee natuurlijk niet, het zijn de autoriteiten die de paspoorten uitdelen en de huisvesting en toelating regelen. Mocht de migrant in kwestie formeel geen recht hebben tot verblijf, dan zijn het nog altijd de autoriteiten die ze hier heeft toegelaten. Mocht je in de toekomst nadeel ondervinden van een migrant, dan is er maar één partij die hiervoor de volle verantwoordelijkheid draagt, dat is de overheid!

Amerika:
Het tweede amendement van de Amerikaans grondwet is voortgekomen uit het algemene besef dat de staat niet persé in het belang van de gemeenschap hoeft te handelen. Deze aanvulling op de Amerikaanse grondwet geeft de bevolking de middelen om zich te kunnen verdedigen tegen een overheid die louter in haar eigen belang handelt of zich ronduit vijandig naar de bevolking toe opstelt.
Ons regime is nog een paar tandjes erger. Het perst geld af, is ondemocratisch (in welk verkiezings programma stond het voornemen om grote groepen niet westerse migranten op te nemen? Of BTW, Accijns en andere heffingen in te voeren, te stapelen en de verhogen?) De eigen bevolking wordt als een koe uitgemolken om de wereldbevolking een sociaal vangnet te geven. En als klap op de vuurpijl claimt dit regime ook nog het geweldsmonopoly. Een uiterst gevaarlijke en medogenloze club die zich bediend van een rechtstaat(van een vorm dat gespeend is van redelijkheid) maar die haar langste tijd toch echt wel gehad heeft. Het huidige politieke systeem met haar rechtstaat en establisment is prima, maar graag alleen in de geschiedenisboeken.
Weg ermee!!!!!!

Adriaanvbergen2 | 19-03-16 | 16:47

Hééé, worden de linkse mensen eindelijk wakker?! Ze zijn altijd te laat. Helaas pindakaas.

Wonderful-Life | 19-03-16 | 16:46

Komen ze toch weer terug met die socio-economische factoren. Nee, ze hebben hier ALLE kansen gehad. Het is de Islam die er voor zorgt dat ze die kansen niet grijpen.

roze_bril | 19-03-16 | 16:46

En weer dat gelul over werkloosheid en gebrek aan stageplekken.... Abdeslam werkte 3 jaar als technisch medewerker bij een vervoersbedrijf in Brussel!
.
Weer een zeepbel doorgeprikt....

Fatwabuster | 19-03-16 | 16:46

@Bokito ergo sum | 19-03-16 | 16:42
Dat kompt omdat belgen problemen achter de ellebogen houden :)

Ongeblustekalk | 19-03-16 | 16:45

OT Morgen in Buitenhof een zwaargewicht nee-stemmer:
Richard Sakwa stemt 'nee'
Hij is één van de meest prominente critici van het associatieverdrag met Oekraïne: Richard Sakwa, hoogleraar Russische en Europese politiek aan de Universiteit van Kent. Met het Nederlandse Oekraïnereferendum voor de deur stelt Sakwa dat het associatieverdrag het land tot op het bot verdeeld heeft, en Europa gefaald heeft in het voorkomen van een conflict. Maar welke rol speelt Rusland dan?

Einde van de Domheid | 19-03-16 | 16:45

Ik begrijp nu, na zo'n 20 jaar, eindelijk hoe dat nou zat in Bosnië. Er waren moslims, dus er waren problemen.
Ik begrijp nu ook waarom er problemen zijn in de Filipijnen, Thailand, Nigeria, Mali en de rest van de wereld. Moslims zijn redelijk incompatible met de rest van de wereld geloof ik.

Kwijldraad | 19-03-16 | 16:44

Op zich is een begin van een oplossing heel simpel: enerzijds een actief en rigoreus uitzetbeleid wat boefjes betreft (rechter verifieert dan alleen het bewijs), zo nodig met gezin en al, en anderzijds een tribunaal immigratiebeleid 1965-heden waarbij figuurlijk gesproken koppen gaan rollen.

ben kokhals | 19-03-16 | 16:43

sportingact | 19-03-16 | 16:07
Ach, die praatjes van die naffers ter plekke ken ik wel..
"Wij zijn goed en zij zijn slecht", da's de strekking van het verhaal.
Ondertussen -als ze de kans krijgen- bestelen ze je waar je bijstaat.
.
Vertrouw een Arabier en je bent genaaid... Overal en altijd.

Ommezwaai | 19-03-16 | 16:43

Vergeleken met Brussel en andere steden in Belgie valt het hier heeel erg mee, gaat hier toch beter. De sfeer is daar totaal anders.

Bokito ergo sum | 19-03-16 | 16:42

@meneer Q | 19-03-16 | 16:34
Eens, en de rechterlijke macht ook. Het liefst met terugwerkende kracht.

Ongeblustekalk | 19-03-16 | 16:40

Ik ken 10 tallen Indo,s in Nederland prima volk. Ooit gelezen dat er ooit maar 1 Indo een bank heeft overvallen?

John nie | 19-03-16 | 16:40

@ John nie | 19-03-16 | 16:32
Ik ken mensen die een paar jaar in Indonesië gewoond hebben. Ze zijn nog niet zo lang weer terug. Ik vrees dat je jouw analyse niet geheel zullen onderschrijven, om het eufemistisch uit te drukken.

Lewis | 19-03-16 | 16:38

Het dubbele paspoort IS de sleutel naar de oplossing van het probleem.

TheBurnerMan | 19-03-16 | 16:37

@special-k | 19-03-16 | 16:17
Ja vooral.
*headdeskje doet*

miko | 19-03-16 | 16:37

@meneer Q | 19-03-16 | 16:15
Tja, dat je door directe vrienden en kennissen geholpen word is misschien te billijken. Maar vele daar zullen de man niet eens persoonlijk gekend hebben, sommige zullen zelfs een hekel aan hem hebben gehad. Maar meer nog aan het westen, dat ze een kans geeft, hebben ze een hekel, zo een grote hekel dat ze dit soort massamoordenaars dulden.
Het was ook niet bepaald een verzetsstrijder die in opstand gekomen is tegen een grote onderdrukker.
Dat zou de politie en beleidsvoerders toch de meeste zorgen moeten baren

miko | 19-03-16 | 16:36

Roflol "Marokkanen zeg je?" Ja of moet ik dan Turken zeggen. Ik geloof dat dit wel alles zegt. Policor wil het nog steeds niet horen.

roze_bril | 19-03-16 | 16:36

@zuiderduin | 19-03-16 | 16:22

Heb je ook het filmpje gezien. Hoe ziek de mensen het gewoon blijven ontkennen? Gewoon echt ziek.

"Je kunt niet generaliseren! Je mag dat niet! Islam en 'de' Marokkanen zijn et probleem niet!" Om vervolgens te zeggen "De marokkanen in Molenbeek steken de hand in eigen boezem" .... want... Daar komt ie: "Ik ken 1 vader die dat doet!".

Echt naief en blind! Ziek. Als ze straks door zo'n aap worden onthoofd blijven ze het gewoon ontkennen.

peterdh | 19-03-16 | 16:35

De politiek die al jaren bezig is deze haat en onverdraagzaamheid te faciliteren moet aansprakelijk gesteld worden.
Vandaar dat er miljarden smartegeld door Belgie betaald zal moeten worden aan de nabestaanden.

meneer Q | 19-03-16 | 16:34

""Een wereld zonder islam, wat zou dat een mooie wereld zijn.
Dat kan zelfs de meest azijnzure policorrecte wegkijker niet ontkennen.""
@ Cuyahoga | 19-03-16 | 16:00
imagine there is no islam
Stel je toch eens voor dat er geen islam was, stel je toch eens voor dat iedereen zonder angst kon leven, stel je toch eens voor dat er geen sharia, halal of jihad bestond
Ze zeggen dat het een droom is, maar het is niet onmogelijk als IEDER land het zou afschaffen,
Maar ach, ik droom maar wat....
youtu.be/Y9NzjeiMkeo?t=12

telelezer | 19-03-16 | 16:33

@miko | 19-03-16 | 16:16

"Er zijn ook genoeg Arabische Marokkanen."
Inderdaad wat een gelul! Marokkanen zijn Marokkanen waar ook ter wereld en het zijn gewoon NAffers, arrogant, gewelddadig en crimineel, waarvan Balkenende al zei dat ze de verkeerde lijstjes aanvoerden en het is alleen maar erger geworden.
Minder, minder, minder is een redelijk standpunt gezien hun grote bekken, het opeisen van meer rechten dan de autochtonen en hun opvallend frequent crimineel gedrag, dat door onze policor meute al decennia niet genoemd mag worden, laat staan serieus aangepakt.

"En leg de problemen dan eens uit met de Paki's in Engeland?"
Toch niet heel toevallig de 'common denominator" voor de meest grofstoffelijke ellende in de wereld?

De meest agressieve en gewelddadige ideologie is en blijft de islam, een club van zelfverklaarde moreel superieure lieden waarmee ze opvallend veel overeenkomsten vertonen met de linkse policor brigade hier. Ook als het op het gebruik van geweld aankomt gelegitimeerd met hun vermeend eeuwig onaantastbaar gelijk.

Pieter V | 19-03-16 | 16:33

Moslims hoeven geen vervelende nare mensen te zijn. Kijk maar naar Indonesiers. Het is gewoon dat marokkanentuig.Een kamper bij mij uit de stad zij eens "Eigenlijk zijn Marokkanen getinte woonwagenbewoners"

John nie | 19-03-16 | 16:32

Die van Amerongen. Geweldig hoe ongemakkelijk zijn tafelgenoten zich in alle bochten wringen.Zijn boodschap: hou nou toch eens op met dat eeuwige genuanceer.."ze (Marokkanen) zijn miet allemaal zo en wij moeten een dialoog aangaan." Benoem het probleem en sla er gewoon bovenop.Er is geen andere keus meer.

geeftnix | 19-03-16 | 16:31

Dat van Amerongen niet is gaan headdesken.. Alles kwam weer langs: werkgelegenheid, schaamte, minder moskeebezoek.. Ik zou Bianca willen adviseren om eens minder te gaan nuanceren in het debat, dan komt de waarheid misschien een keer bovendrijven.

waarisdelol | 19-03-16 | 16:31

Nog voordat die dhimmierechters in Nederland uitspraak doen in de zaak Wilders is de typhus in Nederland en België al zo ver uitgebroken dat zij Wilders zullen smeken om zijn uitspraak minder-minder-minder te herhalen.

Rest In Privacy | 19-03-16 | 16:31

Tijd dat Europa dit volk eens exact zo behandeld zoals ze ook tegen ons aankijken: met totale minachting en zonder medelijden.

Tremor | 19-03-16 | 16:30

sportingact | 19-03-16 | 16:07

Klopt. Ken een Casablanca Marrokaanse en die schaamt zich kapot voor die berber kinkels. Voor haar zijn het idd lowlifes zelfde als de echte Istanbul Turk neerkijkt op het AKP achterlijke stemvee uit de provincie die thans hun geliefde stad overspoeld hebben. In 1970 2 miljoen. Thans 16 miljoen waarvan 6 miljoen sinds de AKP.

Basil Fawlty | 19-03-16 | 16:29

Ben niet zo voor "voorspellingen" maar in het verleden schijnt Nostradamus gezegd te hebben:
"De laatste grote oorlog op de wereld zal een godsdienstoorlog zijn".

meneer Q | 19-03-16 | 16:29

@miko | 19-03-16 | 16:16
islam. Maar dat wist je wel.

Heinzz | 19-03-16 | 16:26

Het allergrootste probleem zijn de politieke mensen die wegkijken en ontkennen dat de Islam het grootste probleem is...... maar het tij zal keren, althans, hopelijk op tijd.

Oepsie1234 | 19-03-16 | 16:26

Van Amerongen is een verademing, en klaarblijkelijk een realist. Het probleem speelt niet alleen in de verrijkingswijken in Brussel, maar nagenoeg overal waar mensen uit Noord Afrika bijeen zijn gepropt, denk aan de Zones Urbaine Sensibles en de Nedrlandse grote steden. In 1979 werd dit overigens al voorzien door de WRR (rapport "Etnische minderheden"). De Nederlandse politici en bestuurders wisten dus heel goed waar ze mee bezig waren, of wat ze op hun beloop lieten.

ben kokhals | 19-03-16 | 16:26

@Zzzzooooffff | 19-03-16 | 16:23
Ik zou de Belgen willen aanraden om uit te zoeken in hoeverre buren die wisten van zijn verblijf, strafbaar te stellen.

special-k | 19-03-16 | 16:26

Dat ik dit nog mag meemaken!

Armageddon | 19-03-16 | 16:24

Die van Amerongen heeft wel humor. Uit een interview in de Azijnbode:

Tot slot, heeft u nog om iets kunnen lachen vandaag?

'Een quote uit mijn column staat vandaag op de voorpagina van de Volkskrant: 'Na de aanslagen in Parijs, ben ik van ketter profeet geworden.' Maar daaronder staat een foto van Jan Jaap van der Wal. Ik kreeg allemaal verontruste berichten of ik er nu zo uitzie. Nee jongens, ik heb geen hazenlip, ik zie er beter uit, hoor.'

Andreas B. | 19-03-16 | 16:24

Het maakt niets uit dat hij spijt heeft. Hij heeft het in het verleden mogelijk gemaakt dat dit import tuig in ons leefgebied is gekomen, dus zal hij ook moeten hangen.

Ongeblustekalk | 19-03-16 | 16:24

Er moeten wel eerst 130 mensen worden doodgeschoten die gewoon van het leven aan het genieten waren voordat de Belgen inzien dat ze een probleem hebben gecreëerd met Molenbeek. De Belgische Staat wordt dan ook aangeklaagd door sommige nabestaanden van die slachtoffers.

Zzzzooooffff | 19-03-16 | 16:23

@Glasgow Argus | 19-03-16 | 16:19
Ik duidde het eigenbelang van de linksekerk, dat het daarbij gaat om voornamelijk een financiële motivatie en dat niet een soort van idealisme is dat hier vaak wordt geroepen.

special-k | 19-03-16 | 16:23

Maar doen ze in Begistan ook aan vooraf ingevulde aangifte formulieren zoals in ons dictatoriale Nederland?

Botte Hork | 19-03-16 | 16:23

@Cuyahoga | 19-03-16 | 16:00

De grap is dat ze dat blíjven ontkennen, totaan het moment dat ze door zo'n aap worden onthoofd.

zuiderduin | 19-03-16 | 16:22


De inconvenient truth over de mislukking van integreren van een vijandige cultuur in het westen..
De import van de afgelopen jaren was zo succesvol, dat de EU in zijn wijsheid heeft besloten nog eens miljoenen binnen te laten en de mensensmokkelaar Erdogan nu zelf maar te gaan betalen, in plaats van de gelukszoekers hiervoor te belasten..
We faciliteren onze eigen ondergang en betalen er ook nog eens voor.
Glasgow Argus | 19-03-16 | 16:11
=
Schitterende analyse, Glasgow; de helderste gedeelten heb ik even overgenomen +100!!

meneer Q | 19-03-16 | 16:22

Tuurlijk, Molenbeek is een extreme wijk, maar daar zijn er in West-Europa natuurlijk wel meer van, en in iets minder extreme mate zelfs véél meer. Die massaliteit, die enorme verbolgenheid en pure vijandschap (of zeg maar rustig haat) bij grote groepen mensen van elders die er zelf voor kiezen hier (in landen als België in heel West- en Noord-Europa) te komen of te blijven wonen, díé maken het allemaal zo beangstigend en frusterend. En díé maken dat de onvangende samenleving het spuugzat begint te worden en dat de onvrede ook dáár meer dan ooit broeit. De wetenschap dat waarschijnlijk tientallen, misschien wel honderden mensen zo'n terrorist met bloed aan de handen de hand boven het hoofd hebben gehouden versterkt dat alleen maar verder.
Wie niet doorheeft dat we in dit content aan de vooravond staan van bijzonder roerige tijden, waar alle ellende die we tot nu toe hebben meegemaakt volledig zal verbleken, is echt stelekelblind of zó verschrikkelijk naïef dat het echt niet leuk meer is.

Lewis | 19-03-16 | 16:22

En weer dat gelul over ze hebben geen baan, je wordt er moedeloos van.

Heinzz | 19-03-16 | 16:20


special-k | 19-03-16 | 16:17
En stagesplekken. Alle problemen met integratie komen door gebrek aan stagesplekken.

Glasgow Argus | 19-03-16 | 16:19

Mladic krijgt steeds meer gelijk.

postmodernismisdead | 19-03-16 | 16:19

@sportingact | 19-03-16 | 16:07
Ik geloof er niet meer in.
Voor mij is het simpel:
1. een fundamentalistische moslim wil mij het hoofd afsnijden
2. een gematigde moslim vindt het best wanneer een fundamentalistische moslim mij het hoofd afsnijdt
Die 'alleraardigste en vriendelijkste mensen' juichen onze ondergang toe.


Ars Vivendi | 19-03-16 | 16:19

Het ultieme bewijs dat de Marokkanen de nieuwe Joden zijn. Er moest er een zelfs één 4 maanden onderduiken achter één boek kast.

Piet Karbiet | 19-03-16 | 16:18

@TheBurnerMan | 19-03-16 | 16:04
*fluistert*
Een hoop vrouwen op de Balkan hebben al een snor op hun bovenlip.

nemoj me jebat | 19-03-16 | 16:18

Arthur van Amerongen is onze Rob Oudkerk gewoon zeggen wat Marokkanen zijn : KUT.

John nie | 19-03-16 | 16:18

Jeroen Pauw zal zich wel de haren uit het hoofd trekken nu.

Panos88 | 19-03-16 | 16:17

@Banana008 | 19-03-16 | 16:15
Volgens mij is het vooral een kwestie van geld en banen.

special-k | 19-03-16 | 16:17

En bij de NOS heeft men nog zo hun best gedaan dit uit de media te houden... flauw hoor!

Panos88 | 19-03-16 | 16:16

@sportingact | 19-03-16 | 16:07
Wat een gelul. Er zijn ook genoeg Arabische Marokkanen.
En leg de problemen dan eens uit met de Paki's in Engeland?

miko | 19-03-16 | 16:16

@sportingact | 19-03-16 | 16:07
Geloof mij - het zijn niet alleen de Berber-Marokkanen.

nemoj me jebat | 19-03-16 | 16:16

Van die typische linkschmensen die vooral opereren vanuit hun rechterhersenhelft (emotie, gevoelens, creativiteit) i.p.v. hun linkerhersenhelft (logica, inzicht, wiskunde), waardoor ze niet pragmatisch vooruit kunnen denken. Totdat de shit zo dichtbij komt, dat ze het niet langer kunnen ontkennen. Mensen die niet vooruit kunnen denken, zouden verbannen moeten worden uit de politiek. Leuk voor die man dat die ook eindelijk het licht ziet, maar als die 30 jaar geleden al geluisterd had naar rede en logica, dan had het allemaal niet zo ver hoeven komen.

Banana008 | 19-03-16 | 16:15

Dat smerig stuk vreten kon ongestoord in die wijk rondlopen veel van zijn vriendjes wisten dat.

meneer Q | 19-03-16 | 16:15

Luckas Vander Taelen in het bewuste artikel:
"Ik dacht: die terroristen zijn erin geslaagd iets bijzonder kostbaar voorgoed kapot te maken: ons gevoel van veilige geborgenheid in de stad. Ik werd overvallen door een gevoel van droefheid. Zo ver is het dus gekomen in mijn stad, dat is ervan geworden."
Dat.

nemoj me jebat | 19-03-16 | 16:14

Dit soort mensen blijft toch ontkennen. Zolang de subsidie kraan maar blijft stromen.

VincentTheSaint | 19-03-16 | 16:14

En daarom stem ik op Wilders. Omdat geen enkele andere politicus durft te zeggen wat het volk denkt.

Donkey Bong | 19-03-16 | 16:13

@Glasgow Argus | 19-03-16 | 16:11
Ja, jammer dat alleen niemand dat lijkt te begrijpen. Waarschijnlijk te druk met winkelen en ipads.

special-k | 19-03-16 | 16:13

sportingact | 19-03-16 | 16:07
Het zal wel, het interesseert me niet meer, ik heb geen zin en tijd om me druk te maken over goede en slechte marokkanen. Een marokkaan is een marokkaan. Badr Hari is mateloos populair in dat land. Zegt genoeg.

De echte Stolwijker | 19-03-16 | 16:13

@Plopperdeplop | 19-03-16 | 16:04
Inderdaad, goed boek. En om eerlijk te zijn lees ik liever van Amerongen dan dat ik hem hoor.

MaisNon | 19-03-16 | 16:12

Ook in België mag je vooral niet benoemen wat er aan de hand is.En die trut heeft ook te veel babbels.

gerrie de perrie | 19-03-16 | 16:12

Het grootste probleem is niet de islam.
De islam is van nature net zo achterlijk als pervers, wreed en moorddadig.
Het grootste probleem is de Politieke Correctheid, oftewel de Feitelijke Corruptheid die het socialisme ons heeft opgedrongen. Het is omdat de islam niet mag worden bekritiseerd, dat de islam zich steeds uitdrukkelijker kan nestelen.

Als er geen islamprobleem zou zijn, dan zou de Politiek Corrupte "weg met ons" mentaliteit andere manieren vinden om Europa te vernietigen. Zo kan er op de Amerikaanse universiteit Harvard inmiddels openlijk opgeroepen worden tot genocide op alle blanken.
freedomoutpost.com/harvard-allows-blac...

Mede daardoor is het in de VS steeds normaler aan het worden om willekeurige blanken dood te mishandelen, (dood) te martelen, te vermoorden of zelfs levend te verbranden.
stop-hate-crimes.com/
Gelukkig spreken Amerikaanse politici zich daar bijna elke eeuw wel tegen uit...
Of nee wacht.

Dandruff | 19-03-16 | 16:12

Iedereen zweeg omdat al die Marokkanen en Algerijnen een tering hekel hebben aan ons.Dus die doden in Parijs interesseert ze ook niets.
En die Linksch menschen? Die gaan pas janken als ze zelf aan de beurt komen.

John nie | 19-03-16 | 16:11

Joost Niemoller en Annabel Nanninga hebben op concurrerende sites al over de omerta van de Maroc maffia geschreven.
De inconvenient truth over de mislukking van integreren van een vijandige cultuur in het westen.
.
Dat zelfs de ubercorrecte NOS op internet durft te schrijven over het feit dat een terrorist zich 126 dagen kon verstoppen in alle openheid, binnen de eigen gemeenschap.
En dat na een moordpartij op 130 mensen. Afgezien van de achterlijke noord Afrikaanse plattelandscultuur zit er ook een forse portie door de Quran geïnspireerde non-moslimhaat.
.
De import van de afgelopen jaren was zo succesvol, dat de EU in zijn wijsheid heeft besloten nog eens miljoenen binnen te laten en de mensensmokkelaar Erdogan nu zelf maar te gaan betalen, in plaats van de gelukszoekers hiervoor te belasten.
.
We faciliteren onze eigen ondergang en betalen er ook nog eens voor.

Glasgow Argus | 19-03-16 | 16:11

Mooi beeld bij dat filmpje van van Amerongen.
Die goedpraatmuts doet haar goedpraatding en van Amerongen luistert niet eens meer, hij is het beu, het is klaar met goedpraten.
Dat weijf wat daar zit, dat is dus onderdeel van het probleem, sterker nog, zij en haar voorgangers goedpraadkudten (m/v) zijn de oorzaak van het probleem.

Cuyahoga | 19-03-16 | 16:10

Jammer dat jullie dat fragment niet hebben uitgeknipt van de 'Arabist' bij RTL-Z, die was zo uit de reaguurderspanelen bij Geenstijl weggelopen!

Einde van de Domheid | 19-03-16 | 16:09

En..... waarom speelt het filmpje niet?

sportingact | 19-03-16 | 16:08

"Iedereen wel wist waar Abdeslam zat".
Abdeslam werd beschermd, want vrome moslim die doet wat de profeet heeft geboden. Het probleem zit diep, en is dat van de islam zelf die ons, niet-islamitische Europeanen, het licht in de ogen niet gunt. Oogjes open doen en handelen, Groenlinksen en ander policorre wegkijkers; zolang het nog kan, en eer het te laat is. De islam duldt u uiteindelijk niet, maar gebruikt u wel om uw eigen graf te graven en er in te kieperen zodra de tijd rijp na een langdurige islamisering is.

Fijnstoffer | 19-03-16 | 16:08

Afgezien van de moedige politiemannen heb ik op de beelden ook nergens een Belg kunnen spotten. Misschien beter om Molenbeek uit te ruimen dan op te kuisen.

MaisNon | 19-03-16 | 16:08

@ Ars Vivendi ... Als je op vakantie in Marokko bent ontmoet je de alleraardigste en vriendelijkste mensen die zich schamen wat er in West Europa aan de hand is met Marokkanen. Daar moet bij gezegd worden, en dat zeggen ze in Marokko zelf ook, het zijn de berber marokkanen die schijt aan alles hebben. Die zijn de schande van heel Marokko. En ja, ze hebben gelijk. De berber marokkanen zijn de landlopers cq dieven cq criminelen cq zigeurers van Marokko, en nu dus ook van West Europa. Diezelfe berber marokkanen maken ook de vakantie gebieden rondom de Canarische Eilanden onveilig door hun strooptochten en criminele activiteiten.

sportingact | 19-03-16 | 16:07

De islam is niet de oplossing zoals islamisten beweren, maar veroorzaakt juist de problemen.
Islam belemmert integratie en dat veroorzaakt pauperdom.
De islam gebruikt graag paupers voor haar vuile werk.

Islamofiel | 19-03-16 | 16:06

Het is natuurlijk mevrouw niet verplicht hoofddoekje die de pizza's had besteld en daar nog een beetje boos over is.

Einde van de Domheid | 19-03-16 | 16:06

Naar aanleiding van de uitzending op Canvas het boek van Van Amerongen gekocht. Duidelijke taal van een multiculturalist die op zijn muil is geramd door de werkelijkheid van alledag. Aanrader en kost niet duur qua geld

Plopperdeplop | 19-03-16 | 16:04

Minder minder minder islam in Europa.

Ik sprak recentelijk met jonge mensen van de Balkan. De verhalen van hun grootouders. Ze lachen West Europa uit. Een kwestie van generaties en dan hebben uw dochters ook een snor op hun bovenlip.

TheBurnerMan | 19-03-16 | 16:04

Je kunt wel spreken van een diepgeworteld probleem als de hele buurt weet waar die vent zich ophoud, maar doet alsof hun neus bloed en het allervreemdste nog verontwaardigd lijkt ook. Dat lijkt mij evident.

special-k | 19-03-16 | 16:03

En nu doorpakken daar ... Je ziet de angst bij de gevestigde moslimorde in de ogen in het filmpje... Hun vrijstaat dreigt te verdwijnen!! Doorpakken en uitroeien dat schorem!!

BJtheman | 19-03-16 | 16:03

Middeleeuws kutvolk, op een gegeven moment ben je het zat.
Minder dan maar.

Ars Vivendi | 19-03-16 | 16:02

Die wijken zijn geen België dus die leveren geen onderdanen uit aan den belgique.

miko | 19-03-16 | 16:02

Zie dat de Orks ook weer zijn gearriveerd. Spannond.

Piet Karbiet | 19-03-16 | 16:01

Wie niet ziet dat de islam de grootste ramp is die deze aarde ooit is overkomen is niet goed bij zijn hoofd, of sadist, of zelf islamist.
Een wereld zonder islam, wat zou dat een mooie wereld zijn.
Dat kan zelfs de meest azijnzure policorrecte wegkijker niet ontkennen.

Cuyahoga | 19-03-16 | 16:00

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken