Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Doodgeschoten Rupert was fascinerende vlogger

Triest nieuws. De neergeschoten vervelende Brabander van afgelopen weekend [VIDEO] is gisteravond in het ziekenhuis aan de politiekogel(s) overleden. Het blijkt te gaan om Rupert Lodovica, a.k.a. Bokito, de beruchte vlogger uit Oss. Hij was een aantal keer te zien op het kanaal van Dutch Goon, zoals in de video hierboven. Waarbij hij bijvoorbeeld Badr Hari een anti-agressietraining adviseert. Dat maakt je per direct, naar onze bescheiden mening, een betere vlogger dan Enzo Knol en tevens zijn noodlot extra lullig. Jammer dat de politie en justitie hem altijd maar dwars zaten en zijn leven vergalde. Ze vergalden zijn leven zo erg, dat de "veelpleger" in 2014 nog meerdere agenten en een dienstauto moest slopen om zijn punt te maken. Net als de Albert Heijn-medewerkers die hem ooit betrapten op winkeldiefstal. Hij was net twee dagen vrij van voorarrest, toen de politie wederom zijn pad kruiste na een melding van huiselijk geweld. Met fatale gevolgen. De familie van Rupert besloot al voor het overlijden de pipa-pop voor de rechter te slepen, dat zal nu zeker niet veranderd zijn. De rijksrecherche doet intussen onderzoek naar de hele escalatie om vast te stellen of de agent iets verweten kan worden. En wat ons verder rest zijn de paar vlogs die Rupert heeft gemaakt op het YouTube-kanaal van Dutch Goon, die in de Lees Verder staan. Om het in de eigen woorden van Rupert te zeggen: only God can judge him.

Reaguursels

Inloggen

Drugs are bad mmmkay

CommandantKatzen | 18-03-16 | 00:57

Een gek met een mes, op 10 meter afstand. Hij sprint naar jou toe. Hoeveel seconden heb je om te beslissen of je überhaupt je pistool trekt Je bent al bijna 2 seconden kwijt om je pistool te trekken en recht voor je te houden. In de derde seconde staat die idioot voor je en steekt. Op benen richten gaat niet lukken. Pistool recht voor je en afdrukken......en hopen dat je raakt schiet. Zo werkt!
Ohja..pepperspray duurt 15 tot 20 seconden voordat het werkt.

thekolere | 17-03-16 | 22:43

Mark van Leeuwen | 17-03-16 | 20:27

Noodsituatie schiet je niet in benen. Aanhoudingsvuur doe je in benen. Noodweer nooit!!! Noodweer is uitschakelen.

thekolere | 17-03-16 | 22:33

Lupuslupus | 17-03-16 | 10:53

In welke film heb je dat gezien?

thekolere | 17-03-16 | 22:30

Dronken lorrie met een extreem grote lever. Het zou een godswonder zijn om niet de lever te raken. Next....

sallandstrots | 17-03-16 | 21:21

Paranoïde schizofreen als je het mij vraagt. In een hoop gesloten gemeenschappen worden geestelijke aandoeningen niet erkend, laat staan behandeld. Ze laten ze gewoon lekker lopen en vinden het misschien nog wel grappig ook. In dit geval is er één op een paar kogels gelopen .
Taser zou in dit geval geen kut hebben uitgehaald, want als iemand full-schizo gaat, zoals hier het geval was (gok ik), hou je 'm met vijf man nog niet tegen, ook niet met tasers en pepper-spray, alleen met kogels.

sarcastro | 17-03-16 | 21:20

Geen gemis zie ik al weer. Lullig voor de familie, voor de rest. Who cares.

Amazing_Mark | 17-03-16 | 20:33

Mag ik het dan als enige zielig vinden voor die vent? Het was niet nodig geweest, zijn benen had je ook kunnen raken. Van twee meter afstand.

Als agent hoor je te alle tijden boven de situatie te staan. Van jezelf uit, niet door je wapen. Dit bewaar je maar als het echt een keer nodig is en leer dan eerst schieten. Als je die agenten op mijn oude buurt van vroeger had los gelaten dan hadden ze door kunnen blijven laden. Je moet met mensen met een 'sociale handicap' om kunnen gaan, dan doen ze alles voor je

Mark van Leeuwen | 17-03-16 | 20:27

Zwarte Pieten doen dit nooit. Zwarte pieten zitten nooit bij opsporing verzocht. Als ik een negroïde NLer was, zou ik de betiteling als zwarte Piet als enorm compliment zien. Als sympathiek gebaar van respect. Je moet wel een enorme Quincy zijn om dat anders te zien.

Tutanchamon | 17-03-16 | 20:09

Het zal aan mij liggen... maar ik begrijp het probleem niet helemaal.. ?

johnyl | 17-03-16 | 19:38

Die petjes van die gozers. Manmanman.

matatwork | 17-03-16 | 19:27

Iedereen gefeliciteerd met de betere wereld die we sinds gisterenavond hebben!

Hadrez | 17-03-16 | 19:24

Je kan de aanhangers van 'Intelligent Design' toch ook niet helemaal meer serieus nemen na het zien van dit filmpje.

gast128 | 17-03-16 | 19:09

@Sjors W. | 17-03-16 | 11:28
Je betoog klopt, maar er is ook nog een ander punt.
In geweld situaties mét pistool is er zeer zeker bij een doordraaiende verdachte een héél grote kans dat een schot door been of schouder de verdachte, verblind door zijn razernij, gewoon doorgaat. Ondanks de pijn van de schotwond..
In Rotterdam was er in de jaren '80 een verdachte die met zeven schoten voor zijn flikker nóg steeds op de agent afkwam met zijn mes...Toen hielp alleen nog een hoge snelheids lood injectie in de frontale cortex..

Wijze uit het Oosten | 17-03-16 | 18:53

-weggejorist-

ff serieus nu! | 17-03-16 | 18:51

-weggejorist-

ff serieus nu! | 17-03-16 | 18:51

-weggejorist-

ff serieus nu! | 17-03-16 | 18:51

Ik kan er niet mee zitten. Lijkt me geen verlies voor deze samenleving.

Tutanchamon | 17-03-16 | 18:37

@bob de boarder | 17-03-16 | 10:26
Echt een nagemaakte !
Wat een lulletje wannabee...

Wijze uit het Oosten | 17-03-16 | 18:34

Zou je nou niet heel moe 's avonds zijn als je de hele dag zo praat. Daarom zijn ze natuurlijk niet vooruit te branden. Ehm .. die jongens dan, he.

teevee | 17-03-16 | 18:33

Wat een gemis voor Oss. Vreselijk. Staan trouwens nog een paar meneer agent.

terazino | 17-03-16 | 17:58

SnoopNL | 17-03-16 | 17:00,

Overigens, jij verdedigt het doodsteken van mensen met "jullie kennen de dader niet van dichtbij".

Vervolgens loop je iedereen die tegen het doodsteken van agenten is te beledigen met opmerkingen over ontwikkeling, IQ en werkplek. Maar zeg eens eerlijk, wat weet jij over de mensen die tegen het neersteken van andere mensen zijn?
Niet alleen agressieve messentrekkers kun je leren kennen.
Ook mensen die tegen het neersteken van mensen zou je kunnen leren kennen.

In jouw geval zou je daar waarschijnlijk nog veel van opsteken.
Want anders dan jij denkt is het niet zo dat 90% van de ouders hun kinderen opvoedt met de gedachte dat ze iedereen zomaar neer mogen steken.

Dandruff | 17-03-16 | 17:18

@SnoopNL | 17-03-16 | 17:00
Dat er niks aan is verloren.

Heinzz | 17-03-16 | 17:11

SnoopNL | 17-03-16 | 17:00,

Jij laat je graag doodsteken zeg je.
Maar wie bepaalt dat als jij je graag dood laat steken, iedereen zich maar dood moet laten steken?

Dandruff | 17-03-16 | 17:10

@Bigi Bana Boy | 17-03-16 | 16:26
The Horror!

Heinzz | 17-03-16 | 17:10

Zie heel wat reacties dat omdat de persoon wat onderontwikkeld was naar een ander zijn smaak wel dood mocht.

Draai dit eens om naar je eigen ?

Als je de man persoonlijk kende, dan zou je wel anders praten.

Maar goed, ik was vergeten dat dit de broedplaats van rechtse relschoppers die op een pc een grote mond hebben, maar in het dagelijks bestaan je hamburger samenstellen bij de mcdonalds...

Als het nou iemand was die je kende, zou je dan nog dit soort haterige opmerkingen plaatsen?

Ik weet zeker dat 90% hier een opvoeding heeft genoten waarin werd geleerd dat dit fout is.
Schaamteloos volk, wat zouden jullie ouders van dit alles zeggen?

SnoopNL | 17-03-16 | 17:00

@Godwint | 17-03-16 | 10:11 hij had geen mes was t laatste nieuws en wat is er mis met in benen schieten?

deze agente schoot verkeerd

cryptolau | 17-03-16 | 16:38

Snik..het zal moeilijk worden zonder hem, maar we gaan het toch proberen. De maatschappij zal dit pareltje missen.

Ties75 | 17-03-16 | 16:31

Conan de Rabarber | 17-03-16 | 11:53
Mijn grote angst is dat als al mijn bradas geweest zijn, ik ook een keer met Anouk moet.

Bigi Bana Boy | 17-03-16 | 16:26

Ik heb een poging gedaan die vidoe's te bekijken maar kan er geen kaas van maken. Zal mijn leeftijd wel zijn, maar ik heb geen idee wat er gaande is op die filmpjes.

Bigi Bana Boy | 17-03-16 | 16:22

fijn dat Oss weer een stukje veiliger is !

(c)ZWITSUL | 17-03-16 | 16:14

De man had niet dood gehoeven. Daar steekt tragiek in. Maar als je agentes aanvalt mag je gewapened verzet verwachten.

omanders | 17-03-16 | 15:52

Gelukkig zijn ze matties wel kansrijk.
Dat ze de volgende worden.

Heinzz | 17-03-16 | 15:44

Bokito ergo sum | 17-03-16 | 10:28
LOL

harstef | 17-03-16 | 15:44

Ik zou kunnen zeggen dat dit een verlies is voor de maatschappij, maar ik heb geleerd dat ik niet mag liegen tenzij het politiek betreft.

MarcelNederland | 17-03-16 | 15:27

jaap932057795966 | 17-03-16 | 15:04
Je weet niet of hij echt gestoken zou hebben.
Een agent is geen gewone burger, hoort meer in zijn mars te hebben dan sukkels met een mes neer te knallen.
Hij stond bekend als verward.
Niet als meedogenloze moordenaar.

Carmelita | 17-03-16 | 15:23

Komt over als iemand die een gouden toekomst tegemoet ging.

Binnenbaan | 17-03-16 | 15:21

Hoeveel (bij)vrouwen en kinderen zou deze silverback eigenlijk achterlaten? In Eindhoven had ie er zeker ook 1.

ET phone home | 17-03-16 | 15:06

Alle "nietsnutten" opruimen dan maar?
Zal wel rustig worden dan.
Manmanman...

Carmelita | 17-03-16 | 12:31

Als nietsnutten insteken op een agent volmondig ja!

jaap932057795966 | 17-03-16 | 15:04


kakketoe

De vroegere dorpsgekken staken niet in op agenten!
complimenten voor agent die zijn collega redt van een stekende gek!

jaap932057795966 | 17-03-16 | 14:57

Dat je tegenwoordig niet eens meer op een politie agent mag insteken. Wat een fascistisch rotland is Nederland geworden.

artijn | 17-03-16 | 14:52

Zo iemand noemden we vroeger de dorpsgek en daar werd niet op geschoten. Wat een fascistisch rotland is Nederland geworden.

kakketoe | 17-03-16 | 14:46

Jullie gaan hoop ik niet mensen zitten verdedigen die gewapend met een mes op ordehandhavers los gaan???

mallekater | 17-03-16 | 14:38

RRMerlin | 17-03-16 | 13:55
Helemaal mee eens.
Verwarde mensen, veelal bekend bij de politie, worden bij onaangepast gedrag een nachtje in de cel gehouden en de volgende morgen weer op straat gezet.
Niks gedwongen opname.
Niks contact opnemen met wie dan ook, hulpverlening, familie, niks.

Carmelita | 17-03-16 | 14:28

Afgaande op deze filmpjes en het doodschietfilmpje, kan ik dan concluderen dat dit gewoon een (simpele) pretneger is die een kwaaie dronk had en gepopt werd?
pluk-87 | 17-03-16 | 10:38
Zo die andere filmpjes gezien te hebben lijkt het er wel op. Het zal een gast zijn geweest met weinig zelfcontrole en het was ook geen lieverdje, maar hij komt niet over als een zware crimineel oid. Desalniettemin blijf je met je poten van agenten af. Die twee agenten konden fysiek gezien niets beginnen tegen hem en als pepperspray ook niet werkt dan heeft de politie niet echt een andere keuze meer dan hun pistool te pakken.

XaleX_2 | 17-03-16 | 14:07

Ik hoop dat de rechters die deze gek telkens niet hebben opgesloten met dwang verpleging heel erg slecht slapen. Zachte heelmeesters en stinkende wonden. Dit gezwel is weggeveegd maar de wonden in de samenleving blijven terwijl al die rechters de macht hadden om dit te voorkomen. Rechters zijn de meest overgewaardeerde ambtenaren. Volslagen incapabel om de maatschappij te dienen.

RRMerlin | 17-03-16 | 13:55

Eric Peter3348 | 17-03-16 | 13:19
Je moet eens wat minder films kijken. De realiteit lijkt daar namelijk niet op.

Vout | 17-03-16 | 13:54

DerWaarheid4 | 17-03-16 | 13:09
Nog zo'n goede stuurman, pffff.
Lees het plempsel van w. gansfort | 17-03-16 | 12:49 maar.
Hier nog wat uitgebreider:
wetten.overheid.nl/BWBR0006589/2013-01...

Vout | 17-03-16 | 13:52

Einde van de Domheid | 17-03-16 | 11:40
Het einde van de domheid is nog lang niet in zicht gezien je plempsel. Nooit gehoord van noodweer? En dan bedoel ik niet de weer variant. In een split second beslissen, jij maakt natuurlijk altijd de juiste keuze. Laat me niet lachen.

Vout | 17-03-16 | 13:39

Uit het filmpje waarin hij wordt neergeschoten blijkt dat de betrokken agent waarschijnlijk 0 martial arts training heeft gehad en als wel dan in ieder geval niet toegepast. ´Uit de baan stappen´is er ook al niet bij. Kan me enkel voorstellen dat je toch gaat schieten als tijdens de worsteling de tegenstander probeert je wapen af te pakken en tegen je te gebruiken. Sportschutters moeten aan zoveel regeltjes voldoen. Agenten die notabene in de openbare ruimte met doorgeladen vuurwapens mogen rondlopen behoeven blijkbaar geen adequate training te ondergaan. Gemiste kans. Hopelijk gaat men dit als leermoment bij de opleiding gebruiken.

Eric Peter3348 | 17-03-16 | 13:19

Elke militair ontwapent zo iemand zónder van een pistool gebruik te maken. Dat leren ze namelijk in man.tegen.man gevechten maar daar hebben ze bij de papzakken van de pliesie nog nooit van gehoord.

Lupuslupus | 17-03-16 | 10:53
----------------------------------------------------

Tuurlijk kerel, en voor dat schamele loontje, waar de gemiddelde apothekert uit Aleppo z'n bed niet voor uit wenst te komen, mag je je niet alleen in je bakkes uit laten lachen door allerlei bontkraag tuig, die dankzij de rechterlijke macht binnen vijf minuten na arrestatie weer buiten staan, maar mag je ook met de blote hand het gevecht aangaan met doorgedraaide relnegerts (in dit geval) die met een mes op je af komen?

Ik zeg tussen de ogen, elke keer weer, net zolang totdat het tot de overgebleven tokkies doordringt dat het wellicht niet zo handig is met een mes een ander te bedreigen.

Carlitros | 17-03-16 | 13:18

De opruimingskosten zullen ook wel weer, voor de gemeenschap zijn.

Radijsje | 17-03-16 | 13:15

Zwakzinnige kansenparel

dirty dirk | 17-03-16 | 13:11

Weer een gek minder.
Opgeruimd staat netjes.
Politie +1

Wonderful-Life | 17-03-16 | 13:10

Snap alleen niet waarom ze zo iemand niet gewoon in zijn been schieten. De politie is daar toch op getraind? Of verwacht ik nu teveel van de politie?

DerWaarheid4 | 17-03-16 | 13:09

BrabonegerT 2.0?

pibasso | 17-03-16 | 13:09

kijk eens goed naar z'n ogen.
beroepszuigerT
next!

Cousin Eddie | 17-03-16 | 13:05

Geen medelijden met negert tokkie. Van de pliesie blijf je af. Dat hoor je te weten. Toch proberen? Enkeltje Bokito.

PikinhetBlik | 17-03-16 | 12:54

-weggejorist-

Albert5000 | 17-03-16 | 12:52

Grappig altijd maar weer te moeten vernemen dat families van criminelen, handhavers (willen) aanklagen omdat de handhavers handhaven. Volgens familieleden van met name buitenlanders (wij Nederlanders kennen dit gedrag nauwelijks of niet) ligt de schuld altijd bij een ander en nooit bij de verdachte cq dader.
Er is toch geen politieagent die voor zijn lol iemand doodschiet? Voor die politieagenten is het nog het ergste. Zij zijn slachtoffer, niet degene die door hen werd neergeschoten. Dat was de verdachte cq dader. Had hij zich maar moeten gedragen naar onze maatstaven.
De vraag blijft hier wel waar de rechterlijke macht (onze D66-rechters met baard die in een zwarte toga Sinterklaas spelen) in het verleden steken heeft laten vallen ten aanzien van de verdachte cq dader? De man had kennelijk al een lange waslijst aan delicten op zijn naam staan, terwijl de rechterlijke macht daar niet eens fatsoenlijk op gereageerd heeft door ons als maatschappij voor deze man te beschermen. Dat kan de overheid wel worden verweten.

Albert5000 | 17-03-16 | 12:52

raarpraat negert.. next!

bierkraan | 17-03-16 | 12:49

Voor een ieder die zanikt over benen schieten: Schietinstructie agent is bij direct gevaar gericht schieten op de romp. Indien verdachte vlucht mag je proberen op de benen te schieten daar het weglopen dan wat moeilijker wordt.

w. gansfort | 17-03-16 | 12:49

41. Dan heb je het als neger nog best lang volgenouden op de wereld.

Stormageddon | 17-03-16 | 12:45

lulleficatie | 17-03-16 | 12:31
En zo is het maar net.
We zijn van ca. 80,5 naar 80,50000000000001 gegaan.
Oh wacht er zijn er weer wat zomaar de grens over komen lopen, herstel: 79,89

Pfff.

Dirk III | 17-03-16 | 12:37

jaap932057795966 | 17-03-16 | 12:05
Alle "nietsnutten" opruimen dan maar?
Zal wel rustig worden dan.
Manmanman...

Carmelita | 17-03-16 | 12:31

Het gemiddelde IQ in NL is weer gestegen.

lulleficatie | 17-03-16 | 12:31

Maar dit soort gasten hangen dus op die voetbalveldjes met die Mocros met die gay DG-petjes. Dan zeg je dus niet meer even tegen je kind, ga maar lekker even buiten voetballen. Je kind een beetje redelijk opvoeden is steeds lstiger met dank aan de muticul nachtmerrie mede mogelijk gemaakt door onze falende politici.

Dirk III | 17-03-16 | 12:30

Heeft Sylvana Simons al gereageerd?

Tsja, en nu? | 17-03-16 | 12:29

Knap.
Nederlands spreken met een Surinaams of Antilliaans accent.
Engels spreken met een Nederlands accent.

harstef | 17-03-16 | 12:29

Lekker Rappen weet je! Want van werken zweet je.

Dirk III | 17-03-16 | 12:26

Als hij echt een mes had neem ik al mijn woorden terug, dan blijft hij inderdaad na een schot nog in staat om de agente te steken.
Maar dat is dus het (mes)punt.

John nie | 17-03-16 | 12:26

Feit blijft dat de agenten onprofessioneel handelden. Zowel de agente die in paniek voor de "boef" weg rende als haar collega die op een meter afstand niet het verschil ziet tussen een been en een lever of long.
Maar goed veel schijnen we niet te gaan missen.

Lichtstadfan | 17-03-16 | 12:25

En nu zit satan in t inferno met zo'n figuur opgescheept

WistAllesBeter | 17-03-16 | 12:24

@RoBD=Skullfucker | 17-03-16 | 12:19
We spreken hier over verstandelijk gehandicapten die niet in staat zijn zelfstandig te wonen he, dat is heel belangrijk om duidelijk te hebben in deze discussie. De voorstelling van zaken die jij geeft zijn uit zijn verband gerukt.
"gedwongen castratie te overwegen omdat de kans groot is dat het kind een probleemgeval gaat worden gaat me echt te ver".
Dat gaat mij ook te ver, ik ben ook weer geen dokter Mengele. Maar ik heb beroepsmatig veel mensen gezien waarbij het krijgen van kinderen gewoon verboden had moeten worden.

pluk-87 | 17-03-16 | 12:22

RoBD=Skullfucker | 17-03-16 | 12:12,

Mensen hoeven niet eens contact te zoeken met elitetroepen; even googelen op "militair neergestoken" volstaat. Ik zie gelijk een reeks krantenkoppen over steekpartijen in Parijs, Londen, Toronto, etc.
In Israël is het neersteken van agenten en militairen nu zelfs een hele rage, bijna dagelijkse kost; net als in Nederland over 20 jaar.
Maar zelfs de goed getrainde en altijd op terreur voorbereidde Israëlische militairen worden regelmatig verwond of zelfs gedood door messen.

Dandruff | 17-03-16 | 12:20

Opgeruimd staat netjes. Doei.

kanswaardig | 17-03-16 | 12:19

@pluk-87 12:07
En stel nu dat de linksmensch aan de macht komt en besluit dat eenieder die uitspraken doet als u gedwongen gecastreerd moeten worden omdat ze niet bevorderlijk zijn voor hun wereldbeeld, is het dan nog steeds slechts glad ijs? Of dan toch maar niet?
Let wel, ik ben tegen het krijgen van kinderen in het algemeen maar om zoiets als gedwongen castratie te overwegen omdat de kans groot is dat het kind een probleemgeval gaat worden gaat me echt te ver.

RoBD=Skullfucker | 17-03-16 | 12:19

Dat stuk stront zijn ze 41 jaar geleden vergeten door te spoelen.

ja,diedus! | 17-03-16 | 12:19

John nie | 17-03-16 | 12:01,

Op dat vage filmpje had een olifant me nog kunnen ontgaan.
Steekwapens hoeven niet heel groot te zijn om dodelijk te zijn.
Feit is dat de dader;
- zelf begint over "prikken";
- zelf de aanval inzet;
- achter een vluchtende agent blijft rennen;
- ook bij dat 2e schot nog bij dat slachtoffer is;
- en 1,5 seconde is echt heel weinig denktijd.

Mensen die tjokvol adrenaline zitten kunnen heel veel, zelfs met een kogel door hun donder. Ik heb ooit eens een documentaire gezien over een maffiabaas die door zijn "familie" zou worden geëxecuteerd. Ondanks 7 kogels in zijn lijf en hoofd (!) overmeesterde hij beide moordenaars.
Nogmaals, dat je aan wal staat maakt je geen betere stuurman.

Dandruff | 17-03-16 | 12:13

@dandruff
Volledig eens met al uw tegels over dit onderwerp.
Misschien moeten de "het was maar een mes" en "schiet hem in zijn been" idioten hier eens navraag doen bij elitetroepen overal ter wereld: een gek met een mes is op korte afstand dodelijker dan iemand met een pistool. Ergo, uitschakelen. Hoofd, borst. En wil je geen gezeur dat schiet je 2x in het bekken. Groot gebied, je loopt gegarandeerd niet meer en vanwege bloedvoorziening aldaar bijna net zo dodelijk.
(Overigens ben ik wel voorstander van een taser voor elke agent)

RoBD=Skullfucker | 17-03-16 | 12:12

He was a good boy, he dindu nuffin'.

VelParpone | 17-03-16 | 12:09

@Sjors W. | 17-03-16 | 11:51
Ik had het over de globale braindrain. Een geboorte explosie in Afrika zorgt ervoor dat het gemiddelde IQ van de wereld lager wordt. Wat het voor gevolg heeft voor het gemiddelde IQ in Afrika zelf weet ik niet, dan zou gekeken moeten worden in welk land er vooral groei is. Als er vooral groei is in Marokko en Zuid-Afrika zal het positiever zijn voor het gemiddelde IQ van Afrika, dan wanneer vooral Uganda en Congo groeien.

Dat over die baby's zei ik iets te ongenuanceerd misschien. Maar ik doelde op baby's die niet levensvatbaar zijn vanwege een ernstig mentaal defect. Denk aan zwaar gehandicapte mensen die nu met alle techniek in leven gehouden kunnen worden.

Wat betreft scholing en voorlichting van de staat zijn we het eens inderdaad.

Het is een ethisch dilemma om te bepalen wie zich wel en niet zou mogen voortplanten. En ik pleit zeker niet voor alleen beta's.
Wat ook zou kunnen helpen is om het niveau van de universiteit hoger te maken, maar de kosten te verminderen. Dan selecteert het zich ook vanzelf en zijn talentvolle mensen voordelig uit.

Ik ben het eens dat we ons op glad ijs begeven wat betreft dwangmatige chemische castratie en dergelijke, maar ik ben er wat harder in geworden omdat ik de gevolgen van soft beleid zo veel met eigen ogen heb gezien. Je weet gewoon vaak al dat een klein kind, ook een probleemgeval gaat worden. De zieligheidsindustrie is totaal doorgeslagen.

pluk-87 | 17-03-16 | 12:07

Hij lijdt duidelijk aan het verwarde man syndroom.
Hij verdiende het echt niet om doodgeschoten te worden, dan moet je wel iets meer leed berokkend hebben. Maar hij had nooit zomaar op straat mogen lopen natuurlijk. Zeker niet omdat het best een goede bekende was van justitie.

Haatgenerator | 17-03-16 | 12:05

Complimenten voor de agent die heeft geschoten en zijn collega daarmee heeft ontzet.
Weer een nietsnut die ons onnodig op kosten jaagt en denkt met zijn dom verstand dat hij de wereld in zijn zak heeft.

jaap932057795966 | 17-03-16 | 12:05

Zat de familie al bij Pauw, of komt dat nog?

Dop in Osaka | 17-03-16 | 12:04

2 Dagen uit de bak en al weer volop op zoek naar problemen. En als ik de rest van zijn levensloop bekijk denk ik: anti-sociale persoonlijkheid. En met dat soort mensen is geen land te bezeilen en geen therapie gaat helpen, dus voor de samenleving is dit de beste oplossing. Hoop dat alleen dat zijn moeder dit niet meer heeft meegemaakt.

Bari Oomsma | 17-03-16 | 12:03

Dandruff | 17-03-16 | 11:41

Inderdaad met zijn vinger of zag jij een steekwapen?

En ik zeg niks van dat eerste schot, maar waarom dat 2e schot na 1,5 seconden pas.Hij zakt immers al in elkaar.
dan kun je voortaan wel bij elke aanhouding eerst je magazijn leeg schieten, dan overleeft zeker niemand het meer.

John nie | 17-03-16 | 12:01

@Conan de Rabarber | 17-03-16 | Ik verslik me zojuist in mijn broodje door uw opmerking.

Hommel | 17-03-16 | 12:00

@chiel_labiel | 17-03-16 | 11:54
De munitie die iemand echt doet stoppen (en hem waarschijnlijk een been armer maakt) werd door de politici van de PvdA en D66 als niet humaan gezien. Een schot in de borst of beter nog in het hoofd weet je tenminste zeker dat met deze flutmunitie ook echt stopt.

Duul Jeelder | 17-03-16 | 11:59

THE Dutch Goon is Gone.

guurderdanguur | 17-03-16 | 11:59

Om het aantal dodelijke schoten te verminderen stel ik voor dat het blauw op straat in het vervolg bij de minste of geringste belediging of bedreiging de praatjesmaker in de benen schiet. Binnen korte tijd is iedereen gewaarschuwd dat er nieuwe normen en waarden heersen in het politiekorps. Nultolerantie. Iedereen blij. Toch? (Ik verwacht niet zoveel van de-escalatie, inderdaad.)

doedeljantje | 17-03-16 | 11:56

@Einde van de Domheid | 17-03-16 | 11:40
Daar had hij al 8 kogels in zijn lijf gehad voor het moment dat de agent probeerde te vluchten uit de dreigende situatie, dus ook braakt onzin uit.

Duul Jeelder | 17-03-16 | 11:55

En dit vooroordeel bevestigend misbaksel had nog stemrecht ook. Sterkte voor de agent.

Antitheïst | 17-03-16 | 11:55

Man man man stelletje sneuneuzen, als je geraakt wordt door een politie kogel in je been donder je niet gelijk om. Er zijn situaties bekend waarbij mensen nog 20 meter of verder door rennen met een kogel in de borst of in de benen. Als er iemand met een scherp voorwerp boven op een agent zit heb je geen andere keuze dan hem te schieten waar je hem maar kan raken. Benen zijn nu geen optie want dan zit zijn collega in de vuurlijn.

Het is erg dat er iemand is overleden maar die keuze heeft hij zelf gemaakt. Dat dit soort mensen op straat lopen is een politieke keuze door te korten op psychische hulp en lage straffen. De keuze van de politiek brengt dit soort situaties met zich mee voor de politie.

chiel_labiel | 17-03-16 | 11:54

-weggejorist-

Conan de Rabarber | 17-03-16 | 11:53

@ pluk-87 | 17-03-16 | 11:34

Ik denk dat de ontwikkeling van Afrika sneller gaat dan de braindrain als het gevolg van de geboorte-explosie. Ik geloof niet dat Afrika dertig jaar geleden gemiddeld slimmer of verlichter was dan nu, integendeel. De baby's die eigenlijk dood zouden moeten gaan gaan niet dood omdat ze dom zijn. Rare gedachte dat een baby met een longkwaaltje dommer is dan een gezonde kleine brutus, geloof niet dat dat te onderbouwen is.

Ben het met je eens wat betreft kinderbijslag. Mag van mij afgeschaft worden. Kinderbijslag volledig weg, gratis verstrekking van voorbehoedsmiddelen (wat mij betreft totaal, maar in ieder geval tot een bepaalde leeftijd) er voor terug. Een van de weinige bemoeidingen die wat mij betreft wel in school - en voordat ze achttien worden, aanpassen aan de realiteit, niet aan een of ander gristelijk/joods/humanistisch-geinspireerd wensbeeld - behandeld mag worden.

Stimuleren van talentvolle mensen: zeker wel correlatie maar geloof niet dat er een 1-op-1 resultaat is. Moeten ze de subsidie terugbetalen als het kind niet naar de universiteit gaat? Wat als het een sociale wetenschap gaat studeren? Lijkt me een lastig op te tuigen, erg arbitrair Ministerie van Talentvol-mens-ontwikkeling. Investeer maar gewoon in onderwijs, dat levert resultaat op een breed niveau op.

Wat betreft mensen die zich niet kunnen onderhouden. Ik ben daar ook niet voor, maar ben wel blij dat we niet meer in de tijd van gedwongen (chemische) castratie leven. Het is een lastig probleem waar ik ook niet direct een oplossing voor heb, maar ik ben tegen dwang, zeker als daar organisatie vanuit de staat bij komt kijken.

Sjors W. | 17-03-16 | 11:51

Einde van de Domheid | 17-03-16 | 11:40,

Onzin, om meerdere redenen;
- de politie in de VS schiet gewelddadige blanken net zo goed neer;
- en de meeste agressievelingen, blank en zwart, worden gewoon gearresteerd.

Laat je niet gek maken door de "only black lives matter" beweging, die vindt dat er te weinig blanken worden vermoord. Zij liegen ook als ze zeggen dat het beschermen van gewelddadige zwarte criminelen tot meer moorden op blanken leidt. Deels klopt dat natuurlijk, maar het is een halve waarheid.
De rauwe werkelijkheid is echter dat zwarte criminelen niet alleen blanken vermoorden, maar net zo goed ook andere zwarten. Daar staat de "only black liver matter" beweging niet bij stil.

Ongeveer 93% van de zwarte jongeren wordt door andere zwarte jongeren vermoord. Over zwarte vrouwen, kinderen, bejaarden, winkeliers etc weet ik de precieze cijfers niet, maar daar ligt de verhouding vast niet heel anders.
En daar hoor je de voorstanders van genocide op de blanken nooit over.

Dandruff | 17-03-16 | 11:51

@jpboom | 17-03-16 | 11:44
Hij is niet in de positie om te adviseren, hij had zelf zo'n training moeten volgen, dan had hij nu misschien geen tuintje op zijn buik.

pluk-87 | 17-03-16 | 11:45

Zwakzinnig, agressief en een vrouwenhatert. Noem mij één reden waarom we om hem zouden moeten treuren.

Peyronie | 17-03-16 | 11:45

@John nie | 17-03-16 | 11:32
Verdiep je eens in de geweldsinstructie van de politie en in de strafuitsluitingsgrond die Noodweer heet, voordat je dergelijk onzin uitbraakt.

Duul Jeelder | 17-03-16 | 11:44

Ik vind het een respectloos hoe hier over deze man geschreven wordt. Hij adviseert een agressietraining geen anti-agressietraining.

jpboom | 17-03-16 | 11:44

John nie | 17-03-16 | 11:32,

Rupert vocht met blote handen zeg je, maar in dat filmpje schreeuwt hij wel degelijk dat hij die agenten gaat "prikken".
Doet hij dat dan met zijn wijsvinger of zo?

De beste stuurlui staan aan wal, zo blijkt weer. Voor jij aanklikte wist je al wat je ging zien, met je bakje koffie en stroopwafeltje in je hand. Jij hebt dat supervage filmpje op je gemak kunnen kijken, desnoods meerdere keren. Toch miste je nog dat woordje "prikken".
Die agenten werden ineens met die gek geconfronteerd, en moesten in tienden van seconden beslissingen nemen.
Dat maakt nogal verschil natuurlijk.

Dandruff | 17-03-16 | 11:41

BeterRverlies | 17-03-16 | 10:09
De AIVD heeft interesse in mensen met jouw mindset!

Einde van de Domheid | 17-03-16 | 11:41

De enige filmpjes die we tot nu toe van Rupert kennen, wekken vooral de indruk dat hij aan de zelfkant leefde van de samenleving. En dan, aantoonbaar, met een scherp voorwerp op agent inlopen en tegen de grond maaien, draagt ook niet bij aan 't positieve beeld van Rupert.

lillendvleesch | 17-03-16 | 11:41

Mijn sympathie gaat uit naar de agent. Heel veel sterkte toegewenst en, keep up the good work.

Ben Hetzat | 17-03-16 | 11:41

Gaan we de kant op van Amerika, dat we iedere donkere man neerschieten tijdens de arrestatie?

Einde van de Domheid | 17-03-16 | 11:40

Kunnen we die agent niet voordragen voor een lintje?

Duul Jeelder | 17-03-16 | 11:39

... als ik hem Bokito zou hebben genoemd, had ik gelijk een discriminatieprobleem gehad.

YourSmiley | 17-03-16 | 11:37

Elke militair ontwapent zo iemand zónder van een pistool gebruik te maken. Dat leren ze namelijk in man.tegen.man gevechten maar daar hebben ze bij de papzakken van de pliesie nog nooit van gehoord.
Lupuslupus | 17-03-16 | 10:53 Je kijk teveel films en op straat is een gouden regel : Zoek nooit ruzie met iemand die een pistool heeft en dan zeker niet met een mes. Politie heb goed werk geleverd moeten ze meer doen.

Wembeka | 17-03-16 | 11:36

@Sjors W. | 17-03-16 | 11:18
Het is niet nieuw nee, maar de globale braindrain gaat wel in een sneltreinvaart nu. Kijk eens naar de geboorte explosie in Afrika bv. En wat denk je van zaken als kinderbijslag zodat elke debiel zich zorgeloos voort kan planten? Ook verbetert de gezondheidszorg waardoor baby's die eigenlijk dood zouden gaan, in leven worden gehouden. Zonder over dit laatste een waardeoordeel te geven, draagt het ook bij aan het gemiddeld dommer worden van de mens.
Ik vind dat talentvolle mensen eerder gestimuleerd moeten worden om zich voort te planten dan mensen die niets kunnen. Daar zullen samenlevingen erg van opknappen. Maar als je die mening hebt ben je een nazi geloof ik.
Ik heb op een woonvoorziening gewerkt met licht verstandelijk beperkte mensen. Ze kunnen zichzelf niet onderhouden maar planten zich wel voort. Breek me de bek niet open over die praktijken.

pluk-87 | 17-03-16 | 11:34

Fout op fout. Agent rent weg, agente kan helemaal niets en valt gelijk op de grond. Geen waarschuwingsschot.Na het eerste schot zakt Rupert al in elkaar en bam meteen het tweede schot. Niet even afwachten wat het effect is maar gelijk knallen. Angst, onzekerheid gebrek aan arrestatie techniek.Rupert kwam uit dommelen en was wel een vechtersbaas tegen agenten maar niet met wapens, gewoon met de blote vuist. RIP Rupert.

John nie | 17-03-16 | 11:32

Tranen in m'n ogen, alsof we Joep van 't Hek
en Andre van Duin in éénkeer moeten missen,
wat een verlies voor het vaderland.

Berthe | 17-03-16 | 11:29

@ cabbit | 17-03-16 | 11:14

Goed dat je verstand van zaken niet in de weg laat staan van een opinie.

Tijdens de schietcursus leren ze op de romp te schieten in het geval van noodweer. Groter oppervlak en meer kans om uit te schakelen, wat min of meer het voornaamste argument achter schieten in het geval van noodweer is. Deze dikzak met een mes in zijn hand in de poot schieten heeft weinig zin, die massa blijft wel bewegen en 1 keer steken is genoeg. Bovendien zijn bewegende armen en benen niet zo makkelijk te raken, en als gezegd, het gaat om een noodsituatie. Politiemannetje/vrouwtje heeft het - lijkt het - volgens het boekje gedaan. Dikke pech voor de dikzak, maar als je echt niet doodgeschoten wil worden moet je maar geen gewapende mensen aanvallen.

De politie schiet alleen op de benen wanneer het gaat om een vluchtende verdachte van een ernstig feit - die niet op het punt staat iemand acuut om het leven te brengen / pijn te doen.

Sjors W. | 17-03-16 | 11:28

@Willianus Wortelus | 17-03-16 | 11:17
Mazzelaar. Zullen jullie wel snel een AZC voor 1500 mannen krijgen. Heeft Sylvana overigens al gereageerd?

Piet Karbiet | 17-03-16 | 11:26

Dapper van de agente; ze heeft veel toekomstige ellende voorkomen van dat manneke.

meneer Q | 17-03-16 | 11:23

Kunnen we die familie niet aanklagen?

Andersom dag | 17-03-16 | 11:21

Organische evolutie | 17-03-16 | 10:58,

Niet elke gek is gevaarlijk, daar gaat het om.
Verder mis je ook het verschil tussen "zelfverdediging" en "standrechtelijk executeren". Nog los van het feit dat het kalifaat mensen executeert vanwege geloof, geaardheid, afkomst of een IQ boven de 12; terwijl deze gek werd neergestoken tijdens zijn zoveelste geweldsmisdrijf. Nu was het een agent, maar het had ook je opa of je dochtertje kunnen zijn.

Ik ben tegen de doodstraf, maar als dit soort figuren niet worden opgesloten dan lig ik er ook niet wakker van als ze door hun eigen stomme schuld overlijden. Risico van het vak, net als de parachutespringer die vergeet aan het touwtje te trekken.

Dandruff | 17-03-16 | 11:19

Opgeruimd staat netjes.

GroeneGlasbak | 17-03-16 | 11:19

@ pluk-87 | 17-03-16 | 11:01

Je doet alsof het nieuw is, maar het is al honderden, wellicht duizenden jaren zo dat de (intellectuele) elite minder kinderen krijgt dan het gewone volk. Je zou bijna zeggen dat het, zeker voor vrouwen, met elkaar te maken heeft - iets meer tijd om shit voor elkaar te krijgen zonder krijsende kinderen rondom je enkels. Slimmere mensen zijn ook wat handiger in het uitvinden van manieren om wel te wippen, maar niet zwanger te worden.

Naar welke tijd van bloei refereer je? Er is voldoende mis met de wereld maar ik geloof eigenlijk dat we nog nooit met zoveel slimme, redelijk mensen tegelijk op de aardkloot rondgelopen hebben. In 'vroeger was alles beter'-gejank geloof ik in ieder geval niet.

Sjors W. | 17-03-16 | 11:18

Piet Karbiet | 17-03-16 | 10:57 Nee, daar passen wij 50 keer in ofzo :)

Willianus Wortelus | 17-03-16 | 11:17

Organische evolutie | 17-03-16 | 10:58 Het punt wat ik wil maken is dat de Nederlandse samenleving, voor zover je daar nog over kunt spreken, compleet kapot gaat door verstandelijk gehandicapten zoals Rupert.

Verstandelijk gehandicapten opsluiten kost de samenleving véél minder geld dan ze op straat rond laten lopen.

Ondertussen besef ik ook dat wanneer we in het huidige Nederland alle agressieve mafklappers met een IQ lager dan 85 gaan onttrekken aan de samenleving we een hele nieuwe provincie nodig hebben.

Willianus Wortelus | 17-03-16 | 11:16

De politie is mijn vriend ook niet, maar deze "Bokito" lijkt wel zwakbegaafd. Als je met een mes wordt aangevallen is gericht geweld geoorloofd imho. Maar ze hadden hem ook in z'n been kunnen schieten. En waarom geen taser?? svp een cursus schieten voor deze agent en z'n collegas.

cabbit | 17-03-16 | 11:14

Een kostenpost minder.

swassannuf | 17-03-16 | 11:14

Lupuslupus | 17-03-16 | 10:53,

Klets niet, hoe vaak is er al niet een militair neergestoken?
Zo'n training is leerzaam, maar een mes blijft levensgevaarlijk.
Bovendien is niet elke agent 20 jaar / 90 kilo.

Ik snap ook het probleem niet zo. Iemand met een behoorlijk strafblad is dood. Dood door schuld; door eigen schuld om precies te zijn. Hij viel nu een agent aan, maar hij had ook andere tokkie met een mes aan kunnen vallen. Of iemand van de koppensnellende mocro maffia. Dan was hij ook dood geweest.

Het klinkt rot, maar ik zie alleen maar voordelen; iemand die zonder gêne meermaals agenten aanvalt, valt net zo goed willekeurige voorbijgangers aan. Hoe vaak zal hij al vriendinnen hebben geslagen of bedreigd; hoe vaak zal hij in het uitgaansleven mensen hebben mishandeld; hoe lang al zal hij buren of winkeliers hebben geterroriseerd?
Wat kost dat de samenleving aan processen, advocaten, straffen, slachtofferhulp, allemaal bovenop zijn uitkering?

Ook beangstigend; hoeveel droeftoeters op dutch goon zien hem als "voorbeeld"?

Dandruff | 17-03-16 | 11:13

Ah, het dwalende schaap Quid keert terug naar de kudde. Eens een grefo, altijd een grefo.

Roger Kaputnik | 17-03-16 | 11:09

Wat dacht je van de vele tienduizenden die we nu aan het binnenhalen zijn met dezelfde agressieve houding tegenover hun medemens? De samenleving hier gaat heel snel veranderen met veel meer geweld op straat.

sinar2 | 17-03-16 | 11:08

Volgens het Eindhovens Dagblad zou justitie in een vorige zaak tbs met dwangverpleging tegen Lodovica hebben geëist.

We missen dus niks..

Chow | 17-03-16 | 11:07

Guttegut, wat zal die gemist worden.... (kuch....)

Hans Teeuwen | 17-03-16 | 11:06

Als je je niet kunt gedragen kun je dit verwachten. Wat mij betreft kan dit soort mensen niet hard genoeg aangepakt worden, is de wereld een stuk beter af!

Maxx! | 17-03-16 | 11:03

@magdatwel | 17-03-16 | 11:00
'Fascinerend' is niet perse een positief predicaat.

pluk-87 | 17-03-16 | 11:03

We missen er niets aan. Nuff said.

StijlvolRechts | 17-03-16 | 11:02

De evolutie gaat omgekeerd nu. Hoe minder talent, hoe meer kinderen. De talentvolle mensen maken wel mogelijk dat de kanslozen die kinderen kunnen onderhouden.
Maar hier serieus over nadenken mag niet van de gedachtenpolitie want Auschwitz, nazi, Mengelen en Joden. Koekoek.

pluk-87 | 17-03-16 | 11:01

-weggejorist-

magdatwel | 17-03-16 | 11:00

Heul ..echt heul heul erg verdrietig.

slootschurftklootzak | 17-03-16 | 10:58

Vraag me serieus af wat zo'n gast de samenleving heeft gekost. Ik denk serieus dat je het al snel over vele tonnen hebt.
(...)
Gelukkig woon ik in een klein dorpje in Brabant.
Willianus Wortelus | 17-03-16 | 10:45

Ach, elke stad en vlek heeft z'n gek. Waarschijnlijk ken je die van jou ook bij naam.
Maar je startopmerking over poen verbaast me. Het is niet zo dat al dat geld weglekt uit de economie. Het gaat hier m.i. niet over poen, maar over de mate waarin een samenleving met z'n zwakkeren en afwijkenden omgaat. In het door velen hier, me incluis, zo gehate en verachte wannabe-kalifaat was Bokito allang standrechtelijk geexecuteerd.

Organische evolutie | 17-03-16 | 10:58

Deze behoort tot de 1.3 miljoen uitkeringstrekkers. Ik vraag me af welk percentage van deze 1.3 miljoen cultuurverrijker is. Iemand? 70 procent? Enig idee hoe rijk Nederland zou zijn geweest zonder immigratie? Heel erg rijk, welvarend en veilig. We zouden bovendien niet iedere dag overal worden lastig gevallen met terreur, agressie en geweld, intolerantie en islam. Wat zou dat heerlijk zijn geweest.

The real McCoy | 17-03-16 | 10:58

-weggejorist-

magdatwel | 17-03-16 | 10:58

Gelukkig woon ik in een klein dorpje in Brabant.
@Willianus Wortelus | 17-03-16 | 10:45
.
Oss?

Piet Karbiet | 17-03-16 | 10:57

@1+1 | 17-03-16 | 10:53
Moeilijk doen over schelden met 'kanker' en zelf afsluiten met 'kutmongool', jij kan dat!

pluk-87 | 17-03-16 | 10:57

Eigen schuld ...dikke bult.
De politie mensen hoeven niet te wachten tot dat ze zelf gestoken of geschoten worden.

ANGEL70 | 17-03-16 | 10:57

tipo | 17-03-16 | 10:52 ... en waarover de KFC geen belasting aftikt in Nederland :)

Willianus Wortelus | 17-03-16 | 10:57

Een regelrechte schande voor Bokito, het IQ van deze aap in ogenschouw genomen.

Kapitein Stijlvol | 17-03-16 | 10:57

Kleurrijk figuur. R.I.P.

Rätselhaft | 17-03-16 | 10:56

goh, dat verbaasd me niks dat de familie de politie agent voor de rechter wil hebben......ze zien geld.

Die kerel is terecht neergeschoten.....maar ach, t was zo'n lieve jongen...zonde hoor

Pff, als je de politie aanvalt loopt je t risico neergeschoten te worden..en terecht

robdeventer | 17-03-16 | 10:56

Broeder van Quinsi Gario.

The real McCoy | 17-03-16 | 10:54

Is dit volgens het UWV nu zo'n Zanger lichte muziek?

Piet Karbiet | 17-03-16 | 10:54

De Mazzel! Veel plezier daarboven. Karma is een bitch, met je kanker dit, kanker dat. Kutmongool.

1+1 | 17-03-16 | 10:53

Nee, je laten verwonden door zo'n zwakzinnige was een optie?
bwest | 17-03-16 | 10:30
.
Elke militair ontwapent zo iemand zónder van een pistool gebruik te maken. Dat leren ze namelijk in man.tegen.man gevechten maar daar hebben ze bij de papzakken van de pliesie nog nooit van gehoord.

Lupuslupus | 17-03-16 | 10:53

De politie gaat hier dus helaas gewoon mee wegkomen.
Peter_K | 17-03-16 | 10:44
Hee joh. Een kennis van de Bok-familie? Misschien zelf wel eens agent-molester en woningindringer geweest? Of voel je je gewoon op je kleine linksdragende pikkie getrapt? Lieve jongen had terecht in andere landen al voor 20 jaar en meer achter de tralies gezeten.

chicago river | 17-03-16 | 10:53

@Willianus Wortelus 10:45
Daar staan wel enkele honderden kilo's aan kipkluifjes tegenover, die de vrije markt heeft kunnen verkopen aan Rupert.

tipo | 17-03-16 | 10:52

Nu al ga ik soms in een dorp boodschappen doen. De Jumbo daar is nog Nederlands. In mijn stad is de ene Jumbo net Mekka en de andere Warschau en bij die laatste is geloof ik een tattoo in de nek verplicht om binnen te mogen.

pluk-87 | 17-03-16 | 10:52

@ eerstneukendanpraten / 10:13
En Kwit in de zevende hemel

Tobi | 17-03-16 | 10:49

Jullie mogen nu wel commentaar hebben op deze veelbelovende jongeman...Maar dit zijn nu wel de type mensen waar de PVDA en D66 op gokken voor later.
Dus uitkering, huis, alles graties en natuurlijk alles doen wat God verboden heeft want je krijgt in Nederland nergens straf voor. Hoogstens een paar uurtjes schoffelen.
En er komt nu een tsunami van deze voorbeeldige typetjes binnen....Fijn hé...

hansvanvoren | 17-03-16 | 10:47

Lupuslupus | 17-03-16 | 10:28
Eens.

Carmelita | 17-03-16 | 10:45

Vraag me serieus af wat zo'n gast de samenleving heeft gekost. Ik denk serieus dat je het al snel over vele tonnen hebt. Al die mankracht, rechters, gevangenissen, advocaten etc etc. En zo lopen er tegenwoordig tienduizenden rond in Nederland. Op straat. En dagelijks komen er meer zieke gevaarlijke idioten bij. Dagelijks.

In mijn jeugd sloten we dit soort gevaarlijke verstandelijk gehandicapten gewoon op. Die liepen niet rond op straat. Er liep hier en daar wel een ongevaarlijk gekske rond, maar daar werd door de samenleving een beetje op gelet.

Ik heb het de afgelopen 50 jaar voor mijn ogen zien voltrekken. Die fijne samenleving van weleer is verworden tot één grote agressieve teringbende.

Gelukkig woon ik in een klein dorpje in Brabant.

Willianus Wortelus | 17-03-16 | 10:45

@ Lupuslupus | 17-03-16 | 10:28
Les 1: Don't bring fists to a knife fight. Echt, je legt het af.

TheseDays00 | 17-03-16 | 10:44

Zoveel eigendunk blijkt redelijk dodelijk te zijn.

Rien7847 | 17-03-16 | 10:44

@Art Vandelay Ultor | 17-03-16 | 10:43
Dat dus. Hulde!

kapotte_stofzuiger | 17-03-16 | 10:44

Consequent de regels hanteren: Als je de politie aanvalt, ben je af. Mes of niet, als je duidelijk maakt de intentie te hebben politie agenten iets aan te gaan doen, mogen zij de regels handhaven. U bent af, ga niet langs start.

Janloel7282 | 17-03-16 | 10:44

De politie is gewoon veel te trigger happy tegenwoordig.
Al is dit geval nog net iets minder extreem dan het afschieten van Mike uit Rotterdam die imaginaire mensen in zijn eigen tuin aangevallen zou hebben emet een houten tomahawk:
www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article...
O ja, de politie zou later een mes in de tuin hebben gevonden, meters bij het lijk van Mike vandaan. Geen enkele getuige heeft dat mes gezien.
De politie gaat hier dus helaas gewoon mee wegkomen.

Peter_K | 17-03-16 | 10:44

ik krijg niet de indruk dat de maatschappij hier een zware aderlating lijd

rooiebosduivel | 17-03-16 | 10:43

Respect voor de ouders die hebben verzuimd hem wat manieren bij te brengen, maar uitgaande van dit filmpje heb ik toch zo mijn bedenkingen bij deze man.
Je zal er als politieman maar dagelijks mee geconfronteerd worden.

Therapietje | 17-03-16 | 10:43

Als we in Nederland nou een serieuze rechtsstaat hadden gehad - dus geen D66-cookoo rechtspraak - dan was deze man, na het mishandelen van meerdere (!) agenten in 2014 (krap twee jaar geleden!), voor een jaar of 5 tot 8 in de cel geflikkerd.

Had-ie nu nog geleefd.

Art Vandelay Ultor | 17-03-16 | 10:43

Weer een pareltje van de samenleving die we moeten missen.

Tonska | 17-03-16 | 10:41

-weggejorist-

Donkey Bong | 17-03-16 | 10:41

Hemmenaar7 | 17-03-16 | 10:32
Bokitootje was een veelpleger, winkeldiefstallert en sloper van een dienstwagen. Gozer mag blij zijn dat hij van zijn prefrontale cortexprobleem is verlost. (De prefrontale cortex is betrokken bij cognitieve en emotionele functies als beslissingen nemen, plannen, sociaal gedrag en impulsbeheersing.)

Agent is een redder. Een samenlevingkennende oplosser.

chicago river | 17-03-16 | 10:40

-weggejorist-

Asmo | 17-03-16 | 10:40

Vermaak / erger / verwonder u even 5 minuutjes met / over 1 van de vele uitwassen van de multiculturele onderklasse van wat ooit uw mooie onschuldige Nederland was.
U de afgelopen decennia met liefde aangeboden (uiteraard op uw eigen kosten) door PVDA, VVD, CDA en D66.

Prof. Pim Pam Pet | 17-03-16 | 10:40

Op zich is er grote kans dat je een kogel DOOR je lever overleeft. Behalve als ie erin is blijven steken, dan schroeit dat ding de hele zooi kapot. Nu staat de Walther P99Q bekend als een proppenschieter, en is dus soms dodelijker dan een Dirty Harry-gun.
Ik herkende idd deze Bokito van een eerder filmpje op Dumpert. De gekkiewereld is klein. Best triest allemaal, voor iedereen. Voor de nabestaanden én de drie, vier agenten die bij het incident waren betrokken is/blijft dit een levensbepalende gebeurtenis. Wens je niemand toe. Vind ik.

Organische evolutie | 17-03-16 | 10:39

Als een kind van 10 zo praat geef je hem een draai om zijn oren.
Al was het maar vanwege het extreme drank- en drugs- gebruik dat aan dergelijk gebabbel vooraf moet zijn gegaan. Gelukkig reageren kinderen van 14 al een stuk intelligenter, zelfs na extreem drank- en drugs- gebruik.

Maar dit kind was dus 41?
En die zwakbegaafde kinderen om hen heen?

Dandruff | 17-03-16 | 10:38

Rupert was twee dagen vrij en sloeg toen weer een vrouw de kamer door. Toen vond hij dat hij dat ook met een politieman kon doen. Rupert was dus allesbehalve zielig. Zijn familie is al bij de geslagen dame in kwestie geweest. Ze waren niet zo aardig tegen haar. Het is immers haar fout. Toch?

uberdude | 17-03-16 | 10:38

Afgaande op deze filmpjes en het doodschietfilmpje, kan ik dan concluderen dat dit gewoon een (simpele) pretneger is die een kwaaie dronk had en gepopt werd? Waarmee ik overigens niet impliciet de agente het predicaat slecht handelen toebedeel.
Of ben ik (bij uitzondering) te mild? Het was immers wel een veelpleger. Ik hou het op een gevalletje niet kwaadaardig maar laag IQ en daardoor steeds problemen.
Missen we daar dus iets aan? Nee
Is het al met al een trieste gang van zaken? Ja

pluk-87 | 17-03-16 | 10:38

rifapen, tokkies, apothekers, finnen, maffia, hersenchirurgen, wat mij betreft een pot nat

voegt niets, maar dan ook werkelijk niets toe aan de samenleving. een Waddeneiland volstoppen met dat zooitje en dan aflaten zinken?

dorstig! | 17-03-16 | 10:38

Volgens mij heeft god nogal hard geoordeeld over hem.

RRMerlin | 17-03-16 | 10:36

@FW Ta-183 Huckebein | 17-03-16 | 10:33
Nederland wordt op die manier wel steeds veiliger.

koosnaam | 17-03-16 | 10:36

Lupuslupus | 17-03-16 | 10:28
Voor dat loon wat ze krijgen? Ben je wel helemaal lekker? Ik zou ook geen risico nemen bij zo'n hersenloze.

Vout | 17-03-16 | 10:35

Als GeenStijl er niet was, had ik nooit van deze cultuurverrijkers gehoord. Of van vloggers. Dank je, GeenStijl!

MichelDenHaag | 17-03-16 | 10:35

@A.de Knaller | 17-03-16 | 10:20 Jij bent van de grondige aanpak. Ik mag dat wel.

Hommel | 17-03-16 | 10:34

Als iemand zo een groot hart heeft, dan is het ook moeilijk om hem ergens anders te raken met je politiekogel. Veel sterkte aan de agenten.

tipo | 17-03-16 | 10:34

@Lupuslupus | 17-03-16 | 10:28

Je moet niet eens het risico nemen dat je een gescheurde nagel oploopt als zoiets met een mes op je afkomt.

Afvlammen, dan vragen stellen.

Ikdus | 17-03-16 | 10:34

ach, net weer iemand doodgeknald door de politie (De Kwakel, N-Holland)

FW Ta-183 Huckebein | 17-03-16 | 10:33

ehhhh, hij zat met (vermeed?) mes bovenop vrouwelijke collega, iemand bekend van agressieproblemen en politie aanvallen: dus Lupus, dit lijkt me niet zo kloppen:

Wanneer je als politieagent iemand met een mes alleen aankunt door hem dood te schieten ben je een incompetente loser.

Lupuslupus | 17-03-16 | 10:28

Hemmenaar7 | 17-03-16 | 10:32

Ik twijfel nog tussen "grof vuil" en "schadelijk chemisch afval".

vraagstaart | 17-03-16 | 10:31

@Botte Hork | 17-03-16 | 10:26

Is het nog te koud voor.
En de ramadan is nog niet aan de gang.

Ikdus | 17-03-16 | 10:31

Boy Bokito: ´Wij doen onze best en god zorgt voor de rest.´ Hij kreeg gelijk. Volkomen gelijk.

Mensen zeggen wel eens, goed nieuws bestaat niet. Goed nieuws is geen nieuws. Maar daar ben ik het niet mee eens. Kijkend naar een Bokito die niet meer rookt. Nu is het hopen de dat de Staat en het Po-apparaat met hun takken van de agent afblijven. R.I.HELL.

chicago river | 17-03-16 | 10:31

Op het eerste gezicht krijg je direct een vermoeden van zwakbegaafdheid. Helaas zijn onze agenten geen Steven Seagals hebben geen noemenswaardige gevechtstraining gehad en moeten daarom bij wat forsere figuren direct hun wapen trekken.

Bruno Alaska | 17-03-16 | 10:30

Lupuslupus | 17-03-16 | 10:28

Nee, je laten verwonden door zo'n zwakzinnige was een optie?

bwest | 17-03-16 | 10:30

Het gekke is als ik staande wordt gehouden door de politie verzet ik mij nooit zo heftig !! maar dit komt doordat ik nooit van mijn leven staande ben gehouden door de politie hoogstens een parkeer bon , iedergeval weer een kruitvat opgeruimd .

Jetstream | 17-03-16 | 10:30

Lelijke petjes en wijven tasjes... hoe fout wil je het hebben?

XverderNix | 17-03-16 | 10:29

Dit is niet mijn mes,vriend.

jan huppeldepup | 17-03-16 | 10:28

@eerstneukendanpraten, best te doen hier. Maar toen ze me 78 maagden beloofden hadden ze er wel even bij mogen zeggen dat ik de hele dag luiers moet verschonen

Bokito ergo sum | 17-03-16 | 10:28

Wanneer je als politieagent iemand met een mes alleen aankunt door hem dood te schieten ben je een incompetente loser.

Lupuslupus | 17-03-16 | 10:28

Wolla wolla wolla, geen coke maar een kogel in je hol. Aaa

Swag, suck the pistool.

guurderdanguur | 17-03-16 | 10:27

Het wachten nu is op rellen zoals bij Mitch Henriquez.
'Politie fascisme!' in 3...2...1...

Botte Hork | 17-03-16 | 10:26

De doodstraf op straat utgedeelt door de politie van god.

tattooboer | 17-03-16 | 10:26

Die witte met dat petje vind ik eigenlijk het aller aller aller belachelijkst

bob de boarder | 17-03-16 | 10:26

Hebben dit soort nepgangsters geen papa en mama die ze zo nu en dan eens hoofdschuddend aankijken? Die eerste halve tamme heeft nog niet eens baardgroei laat staan haar op z'n zakje. Staat daar een beetje de "para"-wigger uit te hangen. Serieus? Gastje? Serieus??? Ga eens gauw terug je scootertje op en kom mijn pizza brengen. Namaaklulletjes. Allemaal.

Schreeuwmeeuw | 17-03-16 | 10:25

Cronical | 17-03-16 | 10:17
Wat mankeert jou met al je leestekens zul je bedoelen. Verder alles goed?
OT: Geen verlies dit, sterkte voor de agent.

Vout | 17-03-16 | 10:25

"Jammer dat de politie en justitie hem altijd maar dwars zaten en zijn leven vergalde."

Excuse fucking me??! Nou is het ineens weer de schuld van de politie en is die draaideurcrimineel ineens een zielige jongen? Sodemieter op.

Kameroudste | 17-03-16 | 10:25

Bokito spoort niet man.

alusion | 17-03-16 | 10:24

Opgeruimd staat netjes. En ik twijfel altijd aan de verstandelijke vermogens van Quid. Maar met dit stukje is dat toch bewezen. Of moet dit humor zijn ?!

loser | 17-03-16 | 10:23

Meneer heeft z'n hand deze keer overspeeld, en nu is 'ie dood.

Triest dat het zo moet maar gezien zijn intieme banden met de Hermandad zou 'ie toch op de hoogte moeten zijn geweest van het mogelijke risico. Béétje dom dus.

Reinaert | 17-03-16 | 10:23

Je kan, vanuit de participatiemaatschappij bezien, vaststellen dat het lang niet goed ging met deze man.

Bubbels Jackson | 17-03-16 | 10:23

Zwakzinnig

Maaiveld | 17-03-16 | 10:23

Simon_GS | 17-03-16 | 10:16

Troll.

Zuurmannetje | 17-03-16 | 10:22

Waar blijft die crowdfundings actie voor de "pipa-popo"?

mr.money | 17-03-16 | 10:22

@Simon_GS | 17-03-16 | 10:16
Zo werkt het niet in het echte leven. Ga maar weer fijn Lucky Luke strips lezen.

Prof. Yakko | 17-03-16 | 10:22

-weggejorist-

JMartens | 17-03-16 | 10:21

Wat een leuke zender is dat Dutch Goon. Zijn die gasten daar Marokkaan in opleiding?

Botte Hork | 17-03-16 | 10:21

gevalletje verwarde burger score 9 op een schaal van 10 voor psychotische stoornis. Begrijp alleen niet dat hij 2 dagen daarvoor vanuit voorarrest voor eerder geweld naar huis is gestuurd.

fikkieblijf! | 17-03-16 | 10:21

Dit soort plebs moet geen publicatie prioriteit hebben.

MikeLekkerBelangrijk | 17-03-16 | 10:21

Een echter Zwekker, die eerste gozer in het eerste filmpje, met z'n petje en tasje.

koeberg | 17-03-16 | 10:20

Ik wil graag terugkomen op het geweld wat was toegepast, in eerste instantie vond ik het te heftig, nu vind ik het buitengewoon op zijn plaats... nul gemis, wat een verschrikking.

bwest | 17-03-16 | 10:20

-weggejorist-

A.de Knaller | 17-03-16 | 10:20

Gualtiero | 17-03-16 | 10:17

Nee, want bij quid weet je het maar nooit.

The walking bob | 17-03-16 | 10:19

*gaat eendjes voeren*

necrosis | 17-03-16 | 10:19

Correctie..... Praten. Hij praat niet meer.

Cronical | 17-03-16 | 10:19

Kunnen we niet een bosje bloemen crowdfunden voor de agenten? bonbonnetje erbij

brawler | 17-03-16 | 10:19

Nu zit iets anders diep in z'n hart :/

Jira | 17-03-16 | 10:19

Wat een irritante tokkie. Opgeruimd staat netjes.

kapotte_stofzuiger | 17-03-16 | 10:18

Goed voorbeeld voor die sneue petjes; Politie aanvallen met een scherp voorwerp om je gangsterstraatreputatie te verhogen kan dodelijk zijn.

Meneert | 17-03-16 | 10:18

Simon_GS | 17-03-16 | 10:16
Hoe kwam hij aan de bijnaam "Bokito" denk jij? Ik ben blij dat jij waarschijnlijk altijd de juiste beslissing neemt op het juiste moment........

SenorPaprika | 17-03-16 | 10:18

Waarom heeft de Nederlandse politie geen tasers? Had mogelijk twee doden kunnen schelen.
In Polen heeft het gewerkt bij de aanhouding van Nederlandse Marokkanen.

Duifmans | 17-03-16 | 10:18

"Fascinerende vlogger". Hmmmmm. Ik wens de betrokken agent veel sterkte.

bixiers | 17-03-16 | 10:18

Een beetje agressief kijkend en gebarend in de camera blèren terwijl de rest van Nederland zich het schompes werkt telt in mijn ogen niet als nuttige bijdrage aan de samenleving. Ook niet als het 'vloggen' wordt genoemd.

Ik zou meer respect voor deze man hebben gehad wanneer hij zichzelf naar een anti-agressie cursus had gestuurd, in plaats van politieagenten aan te vallen.

Professor Superhirn | 17-03-16 | 10:18

41 jaar? lekker voorbeeld voor de jeugd, met een beetje pech blijft hij dat ook...

Strange Glue | 17-03-16 | 10:18

Wat jammer dat hij overleden is, waarschijnlijk was ene hersencel die hij nog had overwerkt. Gelukkig voor de plesie en andere hulpverleners zijn er in Oss nog genoeg van zulke figuren die er rondlopen en een grandioze toekomst tegemoet zien.
* Oss van de vakantielijst schrappen doet*

jan huppeldepup | 17-03-16 | 10:17

Godskolere,wat is híer weinig aan verloren gegaan.
Helaas een druppel op een gloeiende plaat maar alle beetjes helpen.
Hulde voor de betrokken pliesies.
Next.

R.B.Scott | 17-03-16 | 10:17

-weggejorist-

Cronical | 17-03-16 | 10:17

The walking bob | 17-03-16 | 10:12
U hebt vaker moeite met het begrijpen van sarcasme?

Gualtiero | 17-03-16 | 10:17

Tja, wat is daar op te zeggen wat niet respectloos is...

Bubbels Jackson | 17-03-16 | 10:17

Ik ben een Ossenaar, maar van bokito heb ik nog nooit gehoort.

blokje om | 17-03-16 | 10:17

Het was gewoon een verstandelijk beperkte negert met een agressie probleem. Zijn dood scheelt heel veel slachtoffers in de toekomst!

SenorPaprika | 17-03-16 | 10:16

Volstrekt onnodige dood. De agenten hadden hem (ook met een dienstpistool) kunnen stoppen zonder op zijn borst te richten maar waren blijkbaar panisch.

Simon_GS | 17-03-16 | 10:16

Iek ben leren tiepen! Onbetaalbaar, maar nu is hij dood dus dat werk is ook weer voor niets geweest...

eerstneukendanpraten | 17-03-16 | 10:15

Waarom wordt er aandacht aan deze minkukel besteed? Ga wat nuttig doen allemaal.

J. Jarig | 17-03-16 | 10:15

als ik dit zie allemaal is er niets wat we nu gaan missen.

bullterrier | 17-03-16 | 10:14

-weggejorist-

Admiraal Balthasar | 17-03-16 | 10:14

Echt een aanwinst voor Nederland. Hij zou later de bejaarden zijn gaan verzorgen.

i-Wonder | 17-03-16 | 10:13

Het is inderdaad een zwaar verlies voor Oss.
K****r dit...
K****r dat...
Diverse delicten achter zijn naam.
Zijn werkgevers zal ook vast wel bedroefd zijn.
En ook zo jammer dat hij met zijn HBO diploma nu nooit meer de kans krijgt om wat hoger op de maatschappelijke ladder te klimmen.
Nee.... echt zonde....

Nee, dan heb ik meer medelijden met de agent. Die heeft de komende tijd een vervelende tijd. Onderzoek rijksrecherche, misschien een rechtszaak, slapeloze nachten.
Sterkte aan die agent.

beftekkel | 17-03-16 | 10:13


Bokito ergo sum | 17-03-16 | 10:07

En we hebben ons eerste reaguursel uit het hiernamaals!

eerstneukendanpraten | 17-03-16 | 10:13

Geloof niet dat we nu erg in paniek moeten raken van "Hoe nu verder met ons leven?" nu dit sujet is gestopt met roken.

Ikdus | 17-03-16 | 10:13

-weggejorist-

Zuurmannetje | 17-03-16 | 10:13

Nou Quid, als je dit al een fascinerende vlogger vind ga ik toch echt twijfelen aan je visie op de wereld.

The walking bob | 17-03-16 | 10:12

Ja ja, het was zo'n lieve jongen die niet begrepen werd... Dat soort "lieve" jongens ben ik liever kwijt dan rijk, dus geef die agent (die zijn college beschermde tegen een aanvaller met een mes notabene) alstublieft een lintje.

Godwint | 17-03-16 | 10:11

Apotheker uit Willemstad?

Stocktrader | 17-03-16 | 10:11

Daar missen we als samenleving dus niks aan.

vindead | 17-03-16 | 10:09

Ik kom uit Oss en geloof mij, die agenten kan niks verweten worden.
De wereld zou beter af zijn zonder veel mensen en deze man was er daar zeker 1 van.
Opgeruimd staat netjes

BeterRverlies | 17-03-16 | 10:09

Gaat redelijk

Bokito ergo sum | 17-03-16 | 10:07

REAGEER OOK