Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VIDEO - Jan Roos is een Totale Held. En u ook

Gefeliciteerd. U kijkt weer naar de Friday Night In Your Face Videocolumn van verslaggever Jan Roos. Onze immer vrolijke meesterinterviewer keerde des donderdags deze weeks dusdanig verdrietig terug van zijn Gesprek met mevrouw Blog dat-ie vanavond vergat het HD-knopje van z'n videofoon aan te zetten. Maar het zij Onze Jan voor deze keer vergeven. Vooralookomdat de inzameling voor het Echtpaar Blog loopt als een tierelier. Van de gevraagde 15K is er in 1 middag al 11, 12, 13, 14, 15 bijelkaar gedoneerd. Fantastisch! En er is meer. In de redactiemail melden zich mensen die kaartjes willen sturen (kan helaas niet rechtstreeks), kleding willen geven, huisraad, zelfs iemand die zijn halsketting met gouden Wilhelmina-tientje wil afstaan aan de bestolen inelkaargebeukte mevrouw Blog. Wij zijn niet vaak stil. Maar nu even wel. Demense zeggen wel eens dat GeenStijl + lezers slechte mensen zijn, die de samenleving kapodtpolariseren met hun stomme grapjes en gemene stukjes, dat Jan Roos een gevaar voor de democratie is. Wij weten beter. Nederland is (nog steeds best wel) een fantastisch land met fantastisch fijne mensen. En dan nu ff snotteren. Morgen hakken we weer iedereen de moeder. Boks. Ook namens Jan. 15k2100.jpg

Reaguursels

Inloggen

Fantastisch, bijna 24.000 ! Nous avons GeenStijl!

D.Ormin | 14-02-16 | 12:19

Het wordt echt tijd dat we onze eigen orde- en veilgheidsdiensten organiseren.
En dat mag, want al-Aarschloch in 070 houdt er zelf een prive-leger op na. Geelgeheste bebaarde baardbarbarende relifundi's die blijkbaar de macht hebben gekregen om mensen terecht te wijzen.

pennestront | 14-02-16 | 11:17

250 euri van Martin Bosma zie ik. Ter nagedachtenis aan Hans Jansen

Nichtsneues | 13-02-16 | 17:12

Stoomt lekker door, al 22.000 !

Der Schnitzeljäger | 13-02-16 | 16:05

Er kan nog wat bij hoor, 20.000 euro ben je zo kwijt als er iets ernstig aan de hand is.

Zyprexa20mg | 13-02-16 | 14:08

Ben trots op iedereen heb vaak het idee dat niemand een fuck geeft en alleen maar bemoeid als ze zelf in direct gevaar zijn maar dit laat toch zien dat er een hoop mensen zijn die wel een fuck geven. Ik geloof niet in karma maar jullie verdienen ook geholpen te worden als dat ooit nodig is.

Respeezy | 13-02-16 | 12:57

Goed gedaan gasten
ben trots op jullie.

contractor | 13-02-16 | 11:37

@Bangalijst | 13-02-16 | 03:10
Er was eens... de Banu Qurayza
en.wikipedia.org/wiki/Banu_Qurayza
Toen de genocide van Jeruzalem en Palestina door piraten afkomstig van het Arabisch schiereiland
Toen de Praagse pogrom in 1389
Russische pogroms en daaropvolgende pre-nazi-progroms door Europa
De slachting in Hebron
De 'Pogromnacht'
De Roemeense en Oekraïense razzia's door nazi-sympathisanten, etc.
De verkracht- en moordpartij in Irak in 1941
De zuiveringen door Palestijnen in 1945, die het begin van de Palestijnse kwestie zoals we die nu kennen inluidde..
Kortom: stop met rapteksten inprenten en lees 'ns wat.

Slogra | 13-02-16 | 11:19

-weggejorist-

AaItje | 13-02-16 | 09:54

@Bangalijst | 13-02-16 | 03:10
Niks Nederlanders die haar naar het kamp zonden. Mevrouw is vanuit België gedeporteerd!

AaItje | 13-02-16 | 09:54

Ik had de link naar de donatiesite ook op Joop.nl gezet onder het artikel 'Moslims zijn de nieuwe Joden'. Gek genoeg heeft dat bericht de censuur niet overleefd.

FrankVeer | 13-02-16 | 09:41

Ontroerend die steun voor mevrouw Blog. Geweldig Jan. Ze krijgt meer financiële steun dan de acties voor het referendum.

Harry uit Rotterdam | 13-02-16 | 09:12

@Hufter | 13-02-16 | 08:15
In dat geval hadden de vooraf ingevulde formulieren tegen Wilders al weer klaar gelegen.
Ik moest ineens denken aan dat verhaal van die twee moslima's die in de rug werden gereden door een blanke man op een fiets.
Toevallig waren de mobieltjes van beide dames kapot en was er verder geen enkele getuige.
(heel zielig verhaal, yeah, right)
Ik heb foto's gezien van het misdrijf van dit topic en dat was bepaald geen kattepis, ik ga ze zelfs niet posten omdat zelfs ik weet waar de grenzen van fatsoen liggen.
In ieder geval weet je dat je van de politiek niets hoeft te verwachten, behalve meer en hogere belastingaasnslagen.
En niet om de ouderen in dit land te verzorgen...

necrosis | 13-02-16 | 08:56

@Bangalijst | 13-02-16 | 03:10
Het maakt me niets uit of ze joods zijn, het maakt me uit dat twee ouderen de vernieling in werden geschopt en berooft.
En dan vind ik een 'crowdfunding' nog een stuk beschaafder dan het inhuren van een keiharde 'killer' om de daders te trakteren op mijn kosten, en dan bedoel ik geen taart of een pannekoekje-roomkaas....

necrosis | 13-02-16 | 08:42

En zou de NPO het ook verzwegen hebben als de rovende bruten "vuile moslims" hadden geroepen? Dacht het niet. Dan zou dit item 24/7 weken lang de berichtgeving op TV domineren...

Hufter | 13-02-16 | 08:15

Mijn en jullie donaties hebben me in ieder geval het gevoel gegeven samen weer iets voor elkaar gekregen te hebben.
En dat het echtpaar weer wat licht aan het einde van de tunnel moge zien.

Der Schnitzeljäger | 13-02-16 | 07:56

Toen mijn kinderen nog klein waren heb ik ze meegenomen naar de begraafplaats voor oorlogslachtoffers in Loenen. Daar kon je een bericht achterlaten. Wij (kinderen ook) hebben toen geschreven: Opdat wij nooit vergeten.
Ik had nooit kunnen denken dat het nu in 2016, weer een gedachte is die door mijn hoofd speelt en dus een reden om te doneren.
Opdat wij nooit vergeten.

knalrode lippenstift | 13-02-16 | 06:55

De belastingdienst dankt u vriendelijk.
Aangezien dit bedrag echter volgend jaar opgegeven moet worden als extra inkomsten (anders boete!) is het verstandig om niet te stoppen bij 15.000 maar door te gaan tot 30.000.
En nee, er zijn geen uitzonderingen mogelijk.
Dus..... doorgaan mensen!

MyCatIsDoingThis | 13-02-16 | 04:46

De belastingdienst dankt u vriendelijk.
Aangezien dit bedrag echter volgend jaar opgegeven moet worden als extra inkomsten (anders boete!) is het verstandig om niet te stoppen bij 15.000 maar door te gaan tot 30.000.
En nee, er zijn geen uitzonderingen mogelijk.
Dus..... doorgaan mensen!

MyCatIsDoingThis | 13-02-16 | 04:46

Wow, die aflate business loopt als een trein.

Astroturfer | 13-02-16 | 04:34


En ik ga zeker geen geld doneren, omdat een o zo zielige Jood is beroofd door een Marokkaan.
Bangalijst | 13-02-16 | 03:26
Natuurlijk ga je geen geld doneren naar een o, zo zielige jood (90 jaar oud), die door jouw vriendjes blind is geslagen.
Natuurlijk betaal je niet.
Want iemand, een negentig jarige bijna doodslaan is een kwestie van cultuur, daar zijn jij en je neefjes trots op.

Jan Dribbel | 13-02-16 | 03:48

@Bangalijst | 13-02-16 | 03:26
Ik begrijp je punt, wij zijn het wel eens. Ik vind het ook niet erger dat een jood dit overkomt, dan een niet-jood. Ik probeerde alleen uit te leggen dat het maatschappelijk gezien extra 'pikant' is dat het een joods slachtoffer is (gezien de verhoudingen in de wereld en de geschiedenis). Dit is meer typerend voor grote onderliggende problemen.

pluk-87 | 13-02-16 | 03:47

@Wim Venijn | 13-02-16 | 03:33
Dat kan ik me voorstellen op dit tijdstip! Oh, wat mis ik het atmos tooltje dat mij in staat stelde bepaalde mongeaulen uit te vinken. GS, geef nu eens uitleg of heb ik iets gemist?

INH.30CL | 13-02-16 | 03:37

INH.30CL | 13-02-16 | 03:29
Ik heb vandaag al genoeg trollen c.q mentaal gehandicapten gevoerd. De koek is op.

Wim Venijn | 13-02-16 | 03:33

@Wim Venijn | 13-02-16 | 03:19
Geen woorden meer aan vuil maken. Dit soort lui zien het leven net iets figuurlijker dan jij en ik het realistisch kunnen maken.

INH.30CL | 13-02-16 | 03:29

Bijna 20.000, wow. Dat ging snel

Bokito ergo sum | 13-02-16 | 03:28

-weggejorist-

Bangalijst | 13-02-16 | 03:26

@Bangalijst | 13-02-16 | 03:19
"DE Nederlanders"? Niet door mij, noch mijn familie.
Er zijn wel mensen in Nederland die schuld kunnen voelen voor iets wat ze niet gedaan hebben, maar die vind je bij links, niet hier op GS dus.

pluk-87 | 13-02-16 | 03:23

@Bangalijst | 13-02-16 | 03:10
White guild? Daar zit dus meer achter in jouw black?-gedachtegang. Whatever! Ooit de gedachte gehad dat mensen elkaar willen helpen, los van dat zwart (quincy) wit denken? Racisme zit anders in elkaar dan de racist de ander wil wijsmaken. Food for thought.

INH.30CL | 13-02-16 | 03:22

Bangalijst | 13-02-16 | 03:19
First they came for the Socialists, and I did not speak out—
Because I was not a Socialist.
Then they came for the Trade Unionists, and I did not speak out—
Because I was not a Trade Unionist.
Then they came for the Jews, and I did not speak out—
Because I was not a Jew.
Then they came for me—and there was no one left to speak for me.

Wim Venijn | 13-02-16 | 03:21

Bangalijst | 13-02-16 | 03:10
Flikker toch op gek. Bekijk het filmpje van Jan Roos eens. Ze heeft in een kamp gezeten. Zelfs de nazi's sloegen haar niet zo hard als de marokkanen, zei ze. Het is vreselijk wat hun is overkomen. En als je dit wilt linken met de 'guilt', ben je niet goed snik. Dit heet empathie. Iets wat een genetische inteelt gehandicapte zoals jij, nooit zal begrijpen.

Wim Venijn | 13-02-16 | 03:19

-weggejorist-

Bangalijst | 13-02-16 | 03:19

@Bangalijst | 13-02-16 | 03:10
Vooral Amsterdammers waren laf tot op het bot, daar heb je gelijk in.
Maar ik denk dat het zo uitgemeten wordt dat ze joods is, omdat dit eens temeer aangeeft dat we in een tijd zijn beland waarin zelfs antisemitisme weer in substantiele mate de kop opsteekt. Dit maakt dit voorbeeld exemplarisch en daarmee metaforisch voor een belangrijk aspect van de huidige (nationale, continentale, globale) problemen.

pluk-87 | 13-02-16 | 03:19

-weggejorist-

Bangalijst | 13-02-16 | 03:10

Draaikolk | 13-02-16 | 01:59
Waarom Dolfsen aanpakken? Zijn hele referentie is er een bekend van oikofobie.. tenzij je oogkleppen opheb en denkt dat je als je Jan Roos heet de hele linksguur kan benoemen/aanpakken. En die hele linksguur zit diep, zelfs zo diep.. Vb, Anders pakt een klein spiegeltje en plaatst deze tussen of achterlangs uw benen in bloot toestand. Alle bergformaties die uit deze gat steken de aarde benoemen en samen dan zingen; "Iedereen is van de aarde, en de aarde is van iedereen"
Jan R. werkt ernaartoe.. maar de hulptroepen staan aan wal het schip te sturen? In de panelen?

Dr. Frambozenjam | 13-02-16 | 02:25

Wim Venijn | 13-02-16 | 02:09
Mee eens.
Ze hebben meer te besteden dan mensen in de schuldsanering.
Volgens onderzoek in Duitsland vind 80% nooit een baan wegens totaal ongeschikt.
Zelf ben ik niet jong genoeg om de ineenstorting van de verzorgings-staat mee te maken.
Degenen die zich zorgen moeten maken lopen de i-phone achterna, met als enige zorg of de batterij het uithoudt. En of de fictieve vrienden nog aanwezig zijn.
Och arm land, het gaat verloren, alleen willen de onderdanen het niet weten.

Jan Dribbel | 13-02-16 | 02:23

Ben het deze keer totaal niet eens met Jan, Heb het gevoel alsof hij z'n mening al klaar had. Heel erg jammer! Ik ben het niet van Jan gewend. Godverdomme nog een taalfout in het filmpje ook, alsof ik naar een zestienjarige VMBO'r zit te kijken. Man man man.. JAMMER JAN!

jazekerhoor | 13-02-16 | 02:18

INH.30CL | 13-02-16 | 02:11
Geen kans. Ze voldoen niet aan de criteria. Niet zwart of moslim. Dus geen geld vanuit de overheid.

Wim Venijn | 13-02-16 | 02:16

Huh, 18.000 euro ge-crowfunded door fascisten en daarmee joden helpen het vernielde leven weer iets draaglijker te maken? De staat gaat dit bedrag verdubbelen zoals bij elke glazen huis actie?

INH.30CL | 13-02-16 | 02:11

Maria.1 | 13-02-16 | 01:50
En ze nog scheepsladingen vol met deze kansenpareltjes binnen. Merendeel nog jong en man. Elke week zakgeld en warm eten. Dak boven hun hoofd en medische verzorging.
Ondertussen lees ik commentaar van mensen die amper geld kunnen missen, en toch doneren. Ik zie deze mensen dat niet doen. Empathie is iets dat ze niet kennen. Bejaarden in elkaar slaan. Dat kunnen ze. Geld roven en jatten. Jaja. Niet allemaal. Maar die overige 99% wel. De criminaliteitscijfers bewijzen het.
De verzorgingsstaat brokkelt zienderogen af. Bejaarden die de hele dag op bed liggen in hun pis.
Op het AZC wordt er ondertussen geklaagd dat ze zich vervelen. Eten is niet zo lekker. Het wifi bereik is niet zo goed. Beziggehouden met de hele dag cursus en lessen Nederlands. Waarom eigenlijk? Ze gaan toch terug? Blijkbaar niet. Die krijgen de uitkering van hun leven. En in gebrekkig -of totaal geen- Nederlands, om de moslimenclaves in de steden aan te gaan vullen. Leven van de staatsruif voor de rest van hun leven. En daar betalen we aan mee.
Waarom gaan die mensen voor, op onze eigen bevolking. Die hun hele leven bijgedragen hebben aan de maatschappij. En ik nu al weet dat die mensen die we binnenhalen geen ene moer ooit in hun leven zullen bijdragen. Ellende is het enige wat ze veroorzaken en kunnen brengen. De prioriteiten liggen totaal verkeerd. Dit land is ziek. En verloren.

Wim Venijn | 13-02-16 | 02:09

Kan iemand mij vertellen waarom Donald Trump een platgereden cavia op zijn hoofd heeft?

Jan Dribbel | 13-02-16 | 02:06

Maria.1 | 13-02-16 | 01:46
Je kan vragen stellen aan de politiek: antwoorden doen ze niet.
Volgens mij is de enige politieke partij die antwoordt op zinnige vragen van burgers de CU.
Ik had een vraag over een onrechtvaardige regeling in de belastingwet.
De PvdA reageerde niet, D'66 reageerde niet, de CU wel.

Jan Dribbel | 13-02-16 | 02:00

Slappe hap, Jan Roos.
Ten eerste: had je beter Dolf Janssen aan kunnen pakken met zijn politiek correcte PvdA/Vara gelul en totaal de plank missloeg.
Ten tweede: hoor ik hier de eerste excuses voor het geval het referendum niet geaccepteerd wordt? Zo angstig dat je nu al in de verdediging gaat? Terwijl je nog anderhalve maand hebt om jouw standpunt een positieve draai te geven... dit geklaag gaat echt niet helpen.
-
Nogmaals: Slappe hap, Jan Roos.

Draaikolk | 13-02-16 | 01:59

necrosis | 13-02-16 | 01:44

Ik zou het allemaal niet weten. Maar ja, een Balkenende-VI-kabinet zou waarschijnlijk desastreuzer zijn geweest voor Nederland als ie nu nog zou hebben geregeerd. Maar goed, de VVD en PvdA wat mij betreft het stokje wel overdragen aan de volgende regering.

Alexander des Burgus | 13-02-16 | 01:56

@mag ik ook nog ff | 13-02-16 | 01:45
Ik erger me er gruwelijk aan. Deze mensen worden beroofd en hun leven wordt kapot gemaakt. Door de kansenpareltjes. De kansenpareltjes waaraan wij burgers mogen (moeten) meebetalen. Nu moeten we ook nog meebetalen aan hun slachtoffers. Let wel: ik doe het graag. En de rotzakjes zijn de lachende derden. Wat doet de overheid? Niets!

Maria.1 | 13-02-16 | 01:50

@necrosis | 13-02-16 | 01:44
Wat dacht je van het optreden van Van der Laan met de Pegida demonstraties? Vragen gesteld aan Samsom; ik wacht nog op antwoord.

Maria.1 | 13-02-16 | 01:46

Mocht Janneman een besluiten een fonds op te zetten voor afgeroste en beroofde ouderen, wil ik daar best met regelmaat aan doneren.

Eigenlijk zouden dit soort acties niet moeten maar het is gewoon schandalig dat onze MP liever praatjes verkoopt om 'journalisten', te vermaken in plaats van eens een echt standpunt in te nemen in dit soort zaken.

Nu weet ik dat hij samen nog aan het zoeken is naar de onderste steen, maar je kan ook weleens je ogen opendoen en eens in een verzorgingstehuis gaan kijken wat daar echt aan de hand is.

Nu bedoel ik niet glimlachten achter kontlikkende managers en directeuren aan te lopen maar echt eens een keer mee te draaien in de verzorging.
Niet een kopje koffie of thee schenken maar ook eens iemand zijn strontkont wassen en een schone luier aandoen.

Als je dat doet heb je tenminste karakter.
Janneman heeft gelukkig wel karakter door de slachtoffers een platform te geven en hun centjes terug die ze heel hard nodig gaan hebben nu haar man blind geslagen is en mevrouw ook nooit meer de avondvierdaagse zal kunnen lopen.

Politiek doe je ogen open een toon eens ballen, stelletje baantjes jagers.
Ik ben bang dat hoe meer de Nederlandse samenleving verloederd en versloft dat dit op de lange duur gaat uitdraaien op een burgeroorlog.
Hebben de plucheplakkers daar weleens aan gedacht of is dat heel de bedoeling van de huidige politiek.

Dit is trouwens alweer EVTLT.

mag ik ook nog ff | 13-02-16 | 01:45

Mijn vraag:
Wat gaat het (zelfbenoemde) beste kabinet sinds de oertijd (ahum, kuch) doen aan die walgelijke mishandeling van de oudjes in deze samenleving?
Nog meer wegkijken?
Nog meer kickbokslessen voor cultuurverrijkers?
Nog meer negeren van de stem van het volk?
Hoeveel is er nog nodig om het meest waardeloze kabinet sinds de oertijd te laten vallen ten gunste van het volk wat momenteel betaalt voor de bijna de helft van de wereldbevolking?
Er zijn grenzen, die zijn al zwaar overschreden
Is Rutte nog wakker?

necrosis | 13-02-16 | 01:44

@necrosis | 13-02-16 | 01:27
U mag alles tegen me zeggen!
Zelfs "je".

nemoj me jebat | 13-02-16 | 01:40

De Eurotok is terug met het IP-adres van zijn koelkast.
Hetzelfde gezeur, dezelfde nietszeggende commentaren.

Jan Dribbel | 13-02-16 | 01:31

En dan komt de grote bek weer. Haha wat een volk #bezorgdeburgers.
0ekiew0ekie | 13-02-16 | 01:17

Beste OekiewOekie, volgens mij heb jij een heel groot probleem tussen je oren.
Ga eens met een psychiater praten, volgens mij verveel je, je en weet je zelf niet wat je zit te doen.

Mompelend tegen de kleuter met waterhoofd terwijl een biertje openscheurt

mag ik ook nog ff | 13-02-16 | 01:30

Maria.1 | 13-02-16 | 01:26
Gewoon een mietje die "okinawa"

Dr. Frambozenjam | 13-02-16 | 01:29

@nemoj me jebat | 13-02-16 | 01:18
Ik ben ook blij.
Mag ik nemoj zeggen, of belieft u liever mevr. jebat?

necrosis | 13-02-16 | 01:27

@Dr. Frambozenjam | 13-02-16 | 01:24
*plop* is het geluid van het speentje wat in zijn mondje gaat; de baby.

Maria.1 | 13-02-16 | 01:26

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 01:22
Met deze laatste comment zit je dus op het toilet, vandaar de *plop*

Dr. Frambozenjam | 13-02-16 | 01:24

@mag ik ook nog ff | 13-02-16 | 01:17
Je hebt gelijk. Ik hou mijn hart vast. Nu met de ouderen die thuiszorg krijgen van oostblokkers, want dat is goedkoper. Over een tijdje kunnen we lezen dat de ouderen berooid achterblijven en de oostblokkers met de horizon vertrokken zijn; mark my words. Om de een of andere reden worden lichtgetintiërs en oostblokkers de hand boven het hoofd gehouden. Dit alles ten koste van de autochtone Nederlander. Waarom? Ik heb daar zo mijn ideeën over. We kunnen niet iedereen helpen. Maar acties zoals deze of zoals toen voor de motoragent, daar doe ik graag aan mee. De enige optie die ons rest om Nederland te redden is dit nepkabinet van hun troon te stoten.

Maria.1 | 13-02-16 | 01:23

-weggejorist-

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 01:22

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 01:17
Jouw grote bek eet de deur op om binnen te dringen..

Dr. Frambozenjam | 13-02-16 | 01:19

Jeej! Wat een goed nieuws!
En ik ben zowaar een totale held.
*blij komt binnenstappen*

nemoj me jebat | 13-02-16 | 01:18

-weggejorist-

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 01:17

Janneman ik ben weer trots op je ik ga Willem vragen voor een lintje.
Moet eerlijk zeggen vind het super rottig dat deze twee mensen zo verschrikkelijk bruut overvallen zijn.
En ik vind het heel goed dat dit ook belicht word op GS.
Van de politiek hoor je niks en hoef je ook niets te verwachten.
Toch heb ik een vraag er worden meer ouderen met geweld overvallen en in stukken geslagen en beroofd, ga je daar een soort fonds voor opzetten om de eerste noodhulp te geven?
Ik noem geen afkomst of religie want dat sucks.
Heb trouwens wel gedoneerd, omdat dit te erg voor woorden is.
Maar wat met al die andere mensen die van hun 'begrafenis', centjes bestolen zijn door lichtgetintiërs of oostblok figuren?

mag ik ook nog ff | 13-02-16 | 01:17

@0ekiew0ekie | 13-02-16 | 01:15
... in Nederland? En jij zit waar?

Maria.1 | 13-02-16 | 01:16

@Maria.1 | 13-02-16 | 01:02
Ik voel me ineens heel verlegen....
*daar gaat mijn reputatie*

necrosis | 13-02-16 | 01:16

@0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:58

Echt he, je bent nu al de halve thread aan het volspammen met je gezeik omdat je een ban hebt gekregen. Je bent nu gewoon weer aan het reaguren, dus jezus man stel je godverdomme niet zo aan. Het is toch niet zo dat ze beslag gelegd hebben op je bankrekeningen en je kinderen hebben verkocht als sexslaafjes in thailand? Je fucking nick is weg boehoe... Ga ff janken in een hoekje dan. Doe ff normaal wil je?

peterdh | 13-02-16 | 01:16

-weggejorist-

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 01:15

@0ekiew0ekie | 13-02-16 | 01:07
Als je denkt dat GS ook maar iets te maken heeft met de crowdfundwebsite (welke gewoon als middle man fungeert) buiten dat GS hun oproep daar mag plaatsen, en als je denkt dat ze weer (?) misbruik maken van je rekeningnummer, en je dat valide argumenten vindt om deze mensen niet te helpen, dan snap ik dat je denkt dat ik je logica niet snap. Ik begrijp er dan ook geen snars van.

pruimzuur | 13-02-16 | 01:15

@0ekiew0ekie | 13-02-16 | 01:01
Dat geeft je motieven om hier te reaguren duidelijk aan.
*zwaait*

necrosis | 13-02-16 | 01:14

@0ekiew0ekie | 13-02-16 | 01:04
Je hebt duidelijk weinig meegemaakt. Ik heb zoveel reacties in de reguliere media gegeven die niet geplaatst werden; niet omdat ze haatzaaiend waren of niet klopten, maar omdat ze pro Israël waren. Onder andere. Ik heb geschreven met fractievoorzitters van de T.K. en kreeg flutantwoorden terug; als ik al antwoord kreeg. Bij Nu.jij werd ik uitgescholden en bedreigd vanwege mijn pro Israël instelling. Je zegt dat GS goede stukken schrijft; wat ook zo is. Nou, zet dan je dikke ik opzij en ga voor het juiste.

Maria.1 | 13-02-16 | 01:14

@Maria.1 | 13-02-16 | 01:00
Zo kan'ie wel weer. Een Niemoller zit nog wel dichter bij de waarheid.
Neemt niet weg dat ik hier ook graag kom hoor.

pluk-87 | 13-02-16 | 01:14

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 01:11
Daar leeft Quid niet.. dus take your bagage.. Alleen dan zijn de traantjes van je huilie door de ijskou ipv.

Dr. Frambozenjam | 13-02-16 | 01:13

-weggejorist-

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 01:11

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 01:07
Verhuis naar Groenland BH ..

Dr. Frambozenjam | 13-02-16 | 01:10

-weggejorist-

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 01:07

@0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:36
Zo te lezen kun jij ook niet incasseren.
Lees de huisregels eens, of verkas naar Joop, daar hebben ze nog genoeg vacatures voor mensen die een comment willen achterlaten.
En met dat gezeik van je, kun je inderdaad een nieuwe ban verwachten.
Ik kom hier al jaren ter 'leering end vermaeck', en jij bent geen van beiden.
*zwaait*

necrosis | 13-02-16 | 01:05

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 01:01
Bedoelt voor..
*moniel = mobiel

Ps: zo kom ik ook aan die 10k+ reaguurder

Dr. Frambozenjam | 13-02-16 | 01:05

@Lewis Lewinsky | 13-02-16 | 01:03
Dat is wederzijds Lewis Lewinsky.

Maria.1 | 13-02-16 | 01:05

-weggejorist-

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 01:04

@Maria.1 | 13-02-16 | 01:02
Ik ben trots op jou, Maria.

Lewis Lewinsky | 13-02-16 | 01:03

Nachtoverpeinzingen: zou links iets tegen Joden hebben omdat die wel zelfstandig geld verdienen ? En/of zouden ze Joden wel zielig vinden als ze een tintje hadden ? Linksmenschen, kom d'r maar in...

RichardBandler | 13-02-16 | 01:02

Je mobiel heeft een unieke mac-adres. Ook in geval van moniel reaguren..

Dr. Frambozenjam | 13-02-16 | 01:02

@0ekiew0ekie | 13-02-16 | 01:01
"Woehaha" klinkt als anderskokende.

Maria.1 | 13-02-16 | 01:02

@0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:55
Je weigert uit principe (want GeenStijl) te storten maar je komt wel weer terug om te reaguren cq zeiken, op en over diezelfde GeenStijl?! Het een sluit het ander niet uit, maar het is wel nogal hypocriet.

pruimzuur | 13-02-16 | 01:02

En trots op Jan Roos. En ja, ook op necrosis.

Maria.1 | 13-02-16 | 01:02

-weggejorist-

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 01:01

@Vageling | 12-02-16 | 23:54
Nee, niet in de frontzone waar jouw huis woont. Ik bescherm centrum, samen met Piet Karbiet, ristretto en nog een paar reaguurders.

Lewis Lewinsky | 13-02-16 | 01:00

@0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:55
Erg slim ben je niet. Geenstijl is een van de weinige media die schrijft waar het op staat. NPO is niet te vertrouwen, daarom kom ik graag op GS. Ze doen goede dingen, zoals o.a. deze actie. Ze luisteren naar de reaguurders. Ik ben mega trots op GS!

Maria.1 | 13-02-16 | 01:00

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:57
Je mac-adres is nu ook bekend!

Dr. Frambozenjam | 13-02-16 | 00:59

Zuurpruim! Je kunt ook alles negatief benaderen, manmanman.

-=PyP=- | 13-02-16 | 00:59

-weggejorist-

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:58

-weggejorist-

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:57

@0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:52
Wat ben je toch aan het zeuren; je kunt hier reageren of niet dan. Joris neemt mij ook wel eens te grazen; hoor je mij janken?

Maria.1 | 13-02-16 | 00:56

@necrosis | 13-02-16 | 00:51
Was islamisering ook maar een keuze. Ik wil het woord niet lezen in mijn neutrale kalender.

pluk-87 | 13-02-16 | 00:56

@0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:36
Schijnbaar geen permanente ban aangezien je weer zit te commenten onder een andere nick.
Wat dat betreft geef ik @Maria.1 groot gelijk.
*doneert doos tissues met 200 velletjes papier*

necrosis | 13-02-16 | 00:55

-weggejorist-

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:55

-weggejorist-

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:52

@0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:48
Nope. Heb je al gestort overigens?

Maria.1 | 13-02-16 | 00:52

@pluk-87 | 13-02-16 | 00:28
Ramadan is een keuze.
Die keuze maak je zelf.
*al dan niet vanwege een denkbeeldig opperwezen*

necrosis | 13-02-16 | 00:51

Is het nou wel verstandig die inzameling??
Voordat je het weet staan er weer ongenode gasten op de stoep om mevrouw wederom van haar geld af te helpen..

spamzuiger | 13-02-16 | 00:50

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:31
De slachtoffer-rol past goed bij u.
Bent u van een bepaald geloof?

Jan Dribbel | 13-02-16 | 00:48

@Jan Dribbel | 13-02-16 | 00:25
Ik ben ook tegen het associatieverdrag, maar wens me niet te identificeren met Thieme.
Haar mening over vlees en de zevende-dag adventisten zal me namelijk jeuken.
Ik ben een mens, en dus een omnivoor en daarbuiten absoluut geen 'fan' van welke religie dan ook.
EU, vegetariërs, Rutte, Joop, Soros, (had ik de EU al genoemd) kunnen me alles door mijn strot proberen te douwen, ik stribbel tegen aangezien ik niet alles voor zoete koek slik.
En zodra de EU het offensief inzet op een 'Ja', dan weet je van te voren dat ik een 'Nee' ambieer omdat ik die hele EU niet vertrouw, en dat op basis van eerdere zaken zoals de 'redding' van Griekenland.
Op basis van de feiten had de EU Griekenland al jaren geleden uit de EU moeten smijten.
Als iets niet werkt, heb je twee opties:
1 - je gooit er nog meer geld tegenaan in de hoop dat het (ooit) gaat werken.
2 - je draait de geldkraan dicht en neemt je verlies.
Ik ga voor optie #2...

necrosis | 13-02-16 | 00:48

-weggejorist-

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:48

ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:36
Als je alleen quid -1 als commentaar hebt gegeven, kan ik me die ban heel goed voorstellen.
Je voegt niets toe.
Als je met argumenten kan aangeven waarom quid -1 is, dan is het een ander verhaal. Kritiek kan je hier uiten. Op alle schrijvers en reaguurders. Maar dan wel terecht en onderbouwd. En ook zij en wij kunnen die incasseren.
Maar een nietszeggend 'Het is toch wat', 'quid -1', 'ja, het is kudt', 'het is lekker weer', levert inderdaad een ban op (lees de huisregels maar op na).
Kortom. Genoeg gejankt. Nu weer inhoudelijk reaguren graag.

Wim Venijn | 13-02-16 | 00:47

ReEn stel je voor : er waren zelfs tokkies bij van de PVV , de nazi,s ..... zoals ik !

edelweiss | 13-02-16 | 00:46

-weggejorist-

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:46

@0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:40
Dit was het.

Maria.1 | 13-02-16 | 00:46

*wwww

Dr. Frambozenjam | 13-02-16 | 00:44

@0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:36
www.geenstijl.nl/paginas/huisregels.ph...
Uw meuk (inhoudsloze, nietszeggende 'kritiek') valt overduidelijk onder de categorie vervelio's en dombo's. De laatste 5 posts wat voorbijkwamen waren identiek gezever.

pruimzuur | 13-02-16 | 00:44

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:31
Dan, dus staat Quid hoger op een treetje dan jou huilie huilie comments nu. Huilbakkes.

Dr. Frambozenjam | 13-02-16 | 00:42

-weggejorist-

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:40

@0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:21
Volgens mij kan je zelf ook niet zo goed incasseren. Zakdoekje?

Maria.1 | 13-02-16 | 00:38

-weggejorist-

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:36

Jan Dribbel | 13-02-16 | 00:25
Ik zou Oekraine gerust bij de EU willen hebben vanwege de dan toenemende implosie-kans van die EU (en gewoon omdat het patriotten zijn van een volk waar ik me meer mee verwant voel dan met bepaalde andere volkeren). Toch stem ik Nee, want gutvolk wil Ja. Met die redenatie zit ik altijd goed.

pluk-87 | 13-02-16 | 00:36

Overigens een fantastisch initiatief van GeenStijl voor de twee slachtoffers van buitensporig geweld (hulde) en gelijk een verwijzing naar de woorden van Wijlen Pim: 'maar het probleem, mijnheer, dat blijft'!
En dat is niet de schuld van websites als GeenStijl, maar van mensen die dit land naar de verdommenis helpen en mensen die de macht hebben om er iets aan te doen maar er voor kiezen om weg te kijken.
Immers: wat je niet ziet, is er niet, bestaat niet en bewijzen worden weggelachen of weggestopt onder de onderste steen van Rutte.
*biertje opentrekt om bloeddruk te verlagen*

necrosis | 13-02-16 | 00:32

-weggejorist-

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:31

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:24
Je kan hier alles zeggen wat je wil. En gaat het niet door een Jole-filter.
Soms is de humeur van Joris wat minder. Ban heb ik ook ooit eens gekregen. Helaas. Terecht of niet. Ik ben hier te gast. Zij bepalen het. En ik accepteer het. Hoort erbij.
Blij dat Geenstijl er is. En jammer dat ik een ban krijg. Maar niet gaan janken. Dat is ook Geenstijl. Het hoort erbij.

Wim Venijn | 13-02-16 | 00:31

Off: Ik blader door mijn weekkalender en ik zie dat het begin van de Ramadan er standaard in vermeld staat. Daar zou ik zomaar woest om kunnen worden. Voor de geinteresseerden onder u, het begint op 6 juni :D
Semi-Onn: GS kan inderdaad beter uitdelen dan incasseren.

pluk-87 | 13-02-16 | 00:28

necrosis | 13-02-16 | 00:13
Marianne Thieme is tegen het associatie verdrag met de Oekraine, wat is daar tegen.
Ik ben ook tegen.
Verstandige mensen zouden tegen moeten zijn. De Oekraine is een maffia-land.
En het produceert teveel plofkippen.

Jan Dribbel | 13-02-16 | 00:25

-weggejorist-

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:24

Uiteraard bijgedragen. Nu die kl**tz*kk*en nog pakken!

Maria.1 | 13-02-16 | 00:23

-weggejorist-

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:21

@0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:08
Ooit geprobeerd om contact op te nemen met GeenStijl?
Meestal komen reaguurder (m/v) en moderatie er wel uit.
Zeker weten dat je niet wat anders hebt geplempt wat een beetje zwaar op de maag van GU lag?
En nee, ik ben geen advocaat, dus ga ik je niet verdedigen.

necrosis | 13-02-16 | 00:21

tattooboer | 13-02-16 | 00:15
Ga maar een onderzoek doen, dan veeg ik er daarna mijn reet mee af.

Ongeblustekalk | 13-02-16 | 00:21

kloopindeslootjijook | 13-02-16 | 00:14
Opsporingsambtenaren en justitie zijn kapotgemaakt in de jaren 60.
Ga bij die mensen of hun nazaten maar klagen.

Ongeblustekalk | 13-02-16 | 00:19

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:08
Joris was vandaag weer actief.
Vooral in het artikel over de dart-supporters die doelman Vermeer beledigden.
Maar dat zullen wel oververhitte voetbal supporters (hooligans) zijn geweest.
Dus als ik nu schrijf: Quid-2 krijg ik een permaban?
Ik ben benieuwd.

Jan Dribbel | 13-02-16 | 00:18

Kunnen we alvast een nieuwe pot maken? Het volgende slachtoffer kan nooit lang op zich laten wachten. #70jaarpvda

pluk-87 | 13-02-16 | 00:17

@Ongeblustekalk | 13-02-16 | 00:07
Jij draagt mineralen en ik draag wetenschap. Doei!

tattooboer | 13-02-16 | 00:15

Deze donatie is heel mooi en deels een goed gebaar en een stellingname. Maar voorlopig durven die mensen hun huis niet meer uit en is die man blind. En lopen die daders nog rond. Die komen er weer mee weg.

kloopindeslootjijook | 13-02-16 | 00:14

@Jan Dribbel | 12-02-16 | 23:20
Dat zei Jan-Gays de Jager ook over Griekenland en nog iets over 'verdienen'.
Zullen we eerst eens wachten tot we ons geld terugkrijgen van die steenrijke kutGrieken (mét de beloofde rente), voordat 'we' ons geld weer in een andere bodemloze put gooien?
Overigens fantastisch dat GeenStijl het voor elkaar kreeg om in korte tijd een enorm bedrag bij elkaar te krijgen voor die twee zwaar mishandelde ouderen.
De politiek en de NPO zwijgen in alle talen....

necrosis | 13-02-16 | 00:13

-weggejorist-

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:13

-weggejorist-

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:13

nog steeds aan de lijn met NPO. Ze hebben al 2 uur een verassing voor me, ik ben zó aan de beurt! Maar... het grabbelt maar, het babbelt maar, het houd maar niet op.... ik denk dat ik zo meteen crowdfunding nodig heb de NPO te bellen want dit word duur... ik wou alleen hun mening over de kinderporno bij AZC's te vragen,,,,,

tattooboer | 13-02-16 | 00:13

-weggejorist-

0ekiew0ekie | 13-02-16 | 00:08

tattooboer | 13-02-16 | 00:01
Eigenlijk mag jij helemaal niet tegen mij praten, want ik ben tegen de verheffing van tokkies zoals jij. Kost alleen maar geld.
punt 3 is dat ik goud draag. dus ik bepaal.
Weltrusten.

Ongeblustekalk | 13-02-16 | 00:07

@0ekiew0ekie | 12-02-16 | 23:48
GeenStijl triest?
GeenStijl (de scribenten en de reaguurders) zijn samen groter dan de som der delen.
En bovendien een onuitputtelijke bron van informatie en vermaak.
HIER lees je wat er leeft in de samenleving, in tegenstelling tot wat de NPO en die liegende/ lachende MP je wil doen geloven.

necrosis | 13-02-16 | 00:02

Verloren zoon van Rutte komt thuis in NL. En de peetzoon/apotheker van Asscher brengt zelfgemaakte koekjes mee: youtu.be/ESWShyYxVnQ

Dr. Frambozenjam | 13-02-16 | 00:02

Kijk, goedmensen vinden dat anderen moeten doneren, slechtmensen doneren zelf. Mooi gedaan, stelletje booswichten.

Vod Kanockers | 13-02-16 | 00:01

@Ongeblustekalk | 12-02-16 | 23:59
Als ergens geen stop aan kan worden gegeven is de prijs meestal babbelachtig ;0

tattooboer | 13-02-16 | 00:01

tattooboer | 12-02-16 | 23:53
U bedoelt een tactische blunder. Achter het raam ben je niet met strategie bezig.
En opgewonden van mij, meestal wel ;)

Ongeblustekalk | 12-02-16 | 23:59

@tattooboer | 12-02-16 | 22:53
Je bent bijna aan de beurt zeggen ze.. gevolgd door het babbelt maar .... het houdt maar niet op.
Nutteloze actie dus. De NPO is verloren

Von Mutzenbacher | 12-02-16 | 23:55

@Lewis Lewinsky | 12-02-16 | 21:33
Gaan ook niks doen. Weten wij allebei.

Vageling | 12-02-16 | 23:55

@Lewis Lewinsky | 12-02-16 | 21:33
Jij in 020? Lol! Snap dingen wat beter nu. Niet in gaza neem ik aan.

Vageling | 12-02-16 | 23:54

@Ongeblustekalk | 12-02-16 | 23:48
ahhh ze werd daadwerkelijk opgewonden van u? Wat een strategische blunder voor een hoe*.

tattooboer | 12-02-16 | 23:53

Onderste stenen, zoekgeraakte BUK-raketten, Teeven-bonnetjes, allemaal heel erg hoor, maar waar is de VrijMiBo???

Kameroudste | 12-02-16 | 23:52

mensen. De eerlijkheid. Liefde voor jullie en alle begrip!
Edoch zal ik stellen zonder goetspah (brutaliteit) en zonder eenzijdigheid dat de hulp die van u gevraagd word erg gerespecteerd is op individueel gebied voor deze achtergestelde mensen! Edoch verspreid zich het fenomeen beschreven als de ervaring van deze lieve mensen sporadisch en kiemend als een virus. Uw financiële bijdrage is gewenst en oneindig waardevol en gerespecteerd. Wat hebben weliever; eren regering die kinderneukerij ( het word u gedwongen!) vanwege religie goedkeurt en geld in het olielaatje brengt of een gedachtegang die niet iedereen rijk maakt maar wel iedereen gunt zijn leven te leven zoals de natuur dat steunt?

tattooboer | 12-02-16 | 23:51

Ik heb mijn 50 euro zak-geld opgemaakt bij de hoeren, maar volgende week doneer ik.
Was btw toch een slechte ervaring omdat ze wat afscheiding had. Bah

Ongeblustekalk | 12-02-16 | 23:48

-weggejorist-

0ekiew0ekie | 12-02-16 | 23:48

Markje Rutte ligt in zijn eenpersoonsbed met zijn duim in de mond te dromen over Gordon.Hhaaahahahhhahahaaha
Jan Roos + 1000
Super dat het bedrag al binnen is voor die oude stakkers die zijn beroofd door een paar cultuurverrijkers.

De gelukszoeker | 12-02-16 | 23:45

@0ekiew0ekie | 12-02-16 | 23:37
He, onkel andere nick?

Mark_D_NL | 12-02-16 | 23:44

Dat ze er maar een leuk pensioentje aan mogen overhouden. En dat die lafbekken (lees schoften) maar een zwaar kutleven tegemoet mogen zien.

JeMotWat | 12-02-16 | 23:43

@Camo | 12-02-16 | 23:32
geef.. niet.. op..
ik besteed honderden euro's aan contact met de beleidsvolgers van de NPO die me 30 minuten lang me nu al beloven dat ík zo aan de beurt ben' ( 088-676666)() nummer doet de duivel eer aan!) ( helaas je moet nog steeds wachten" terwijl ik een uur geleden al binnen een 2 minuten te woord werd gestaan op dat nummer . En wat krijg ik? Kapotte joodse slachtofffers! Nederland is ziek ewn over genomen door de islam,maak je geen illusies! vecht!

tattooboer | 12-02-16 | 23:38

-weggejorist-

0ekiew0ekie | 12-02-16 | 23:37

17.148 euro. Wow. Ongelooflijk. Ben er stil van.
Ook die mensen die weinig kunnen missen, maar toch nog 5 euro hebben gedoneerd. Super gewoon. Zo lief van al die mensen.

Wim Venijn | 12-02-16 | 23:36

Bellen en vragen waarom de NPO niet bericht over de pedo huwelijken!
tattooboer | 12-02-16 | 23:19
-
In acht uur journaal is er over bericht met *komt-ie* 'Er bestaat een te éénzijdig beeld over kindhuwelijken'. Gossie, een slecht éénzijdig imago van die superschattige kindhuwelijkjes. Vinden ze bij NPO. Je. Verwacht. Het. Niet.
-
Uiteraard nooit iets over het kopschoplegioen.

Camo | 12-02-16 | 23:32

Ziezo, effe geld gestort voor deze mensen. En de NPO moet zich schamen! Wanneer gaan die lui eens nadenken?????

Gladys | 12-02-16 | 23:27

Ik heb jullie nodig. Bel 088 6766666 en vraag ze wat je dwars zit!

tattooboer | 12-02-16 | 23:26

"hey, ik heb een verrasing voor je, je bent bijna aan de beurt... helaas.. het wachelt maar het babbelt maar, het hangt maar niet op..." de boodschap op NPO antwoordapparaten. Dat is jullie NPO. Geen respect!

tattooboer | 12-02-16 | 23:24

Jan Dribbel

Hou is op met lezen daar. De subsidie die ze krijgen is gebaseerd op hits. Hoe minder mensen kijken, hoe sneller het weg is.

blendedperfection | 12-02-16 | 23:23

16.672 euro.. ik heb er geen woorden voor

Von Mutzenbacher | 12-02-16 | 23:22

Ik ben tattooartiest en heb genoeg pecuniaas om de foon te betalen gore NPO!

tattooboer | 12-02-16 | 23:20

Net gelezen bij Joop: de partij van de Dieren zegt Nee tegen het Oekraine verdrag.
Natuurlijk zijn er dan weer reagurende goedmensen die de Oekrainers zielig vinden en vinden dat we ze financieel moeten steunen.

Jan Dribbel | 12-02-16 | 23:20

Martin Bosma (de?) heeft 250 gedoneerd zie ik toevallig. Met een knipoog naar onze wijlen huisarabist. Goedlul dat 't is.

Driewerf Hoezee | 12-02-16 | 23:20

Bellen en vragen waarom de NPO niet bericht over de pedo huwelijken!

tattooboer | 12-02-16 | 23:19

ik ben de vara aan het bellen op : 088 6766666( wat een duivels nummer) en kreeg eerst een jongen aan de foon die me ophing omdat ik vragen stelde. nu krijg ik asshole berichten dat de eo gesloten is en de verbinding verbroken word..

tattooboer | 12-02-16 | 23:17

Klein brokje in de keel heb ik wel. Wat een verhaal en wat een goedheid. Daarnaast ook een statement: blijf me je gore rotpoten van onze arme (Joodse) ouderen af!

Driewerf Hoezee | 12-02-16 | 23:15

Toch nog even een vraagje: zijn die twee pisvlekken die dit op hun geweten hebben al gearresteerd? Zo nee: waarom niet??

kinky winky | 12-02-16 | 23:11

@tattooboer | 12-02-16 | 22:53
Ja, 't kost wat moeite maar ik geef het toe:ik hou van jullie.En verder: wat Piet Karbiet 22:54 zegt: waar is Dnr de Wit: ik mis 'm.

Von Mutzenbacher | 12-02-16 | 23:03

Op Joop zitten ze te wachten op een bejaard islamitisch echtpaar wat door joodse mannen beroofd en in elkaar geslagen is. Mogen ook witte Nederlanders zijn met voorhuid! Ze zitten echt dringend te wachten op content!
Verder toont dit natuurlijk aan wie er echt sociaal zijn: Gewone mensen, zonder zure linkse denkbeelden.

funkyd | 12-02-16 | 22:57

Ik zou het naast dit gulgeefgebeuren van jullie waarvoor echt heel veel hulde mooi vinden als er een of andere zwaar gesubsidieerde kutclub een terugkeer naar Amsterdam zou regelen voor deze mensen. In hun eigen buurtje in hun eigen Mokum; tot de dood er op zal volgen na nog heel veel gelukkige jaren. Graag een beneden woning met riant tuintje. En laat het een intocht worden van jewelste met een uitgelopen buurt. Er zijn nu wel genoeg mensen uit Amsterdam vertrokken dankzij de overheid (= lees als in het opgelegde multicultureel mee moeten doen tegen wil en dank).

verbanden | 12-02-16 | 22:55

Maar waar is Dhr. De Wit ?

Piet Karbiet | 12-02-16 | 22:54

Die Quinsy is tegen racisme, heeft hij veel gegeven?

blankebuitenlander | 12-02-16 | 22:54

@Von Mutzenbacher | 12-02-16 | 22:48
Nope... je houd van ons!

tattooboer | 12-02-16 | 22:53

@weedpuff | 12-02-16 | 22:33
Ve avoi!

tattooboer | 12-02-16 | 22:52

@Dr. Frambozenjam | 12-02-16 | 22:43
hasimcha itam! ( איתם הסמחה) de vreugde is ervoor hen!

tattooboer | 12-02-16 | 22:51

Meer dan 16000 euro! Ik ben trots op ons

Von Mutzenbacher | 12-02-16 | 22:48

@tattooboer | 12-02-16 | 22:32
Moge geenstijl mij vergeven voor de 100+ grammaticale feiten per kwartaal..

tattooboer | 12-02-16 | 22:48

Super initiatief! Al is het een kleine pleister op de gapende wonden die die hellehonden geslagen hebben.
Ik hoop dat jullie een constructie vinden zodat er niet teveel naar de BDienst gaat, zodat de NPO nòg meer propaganda voor kindhuwelijken kan maken of iets dergelijks.

Camo | 12-02-16 | 22:47

tattooboer | 12-02-16 | 22:32
1 miljoen joodse Marokkanen en 3000 joodse berbers in Israël? In Sderot is een hele gemeenschap bijna van joodse
marokkaanse afkomst!! En zij maken er een geweldige samenleving van daar.

Dr. Frambozenjam | 12-02-16 | 22:43

Kunnen die marokkanen net als mijn bmw een anti diefstal chip krijgen. Of haal ik nu twee dingen door elkaar

Ongeblustekalk | 12-02-16 | 22:43

Weer een goede column jan.

Ikhebeenvraag | 12-02-16 | 22:42

De opa op de begraafplaats, de agent die een boef neer schoot, de agent onder een vrachtwagen en nu de joodse oudjes. GS en het Roze Leger, jullie zijn de koningen van het internet.

Eduardo- | 12-02-16 | 22:39

quote: "naar mijn mening toch echt verboden is"..... getuigd niet direkt dat Jan Roos begrijpt wat het verschil tussen een mening en een feit is.

cabrão | 12-02-16 | 22:39

oy vey

weedpuff | 12-02-16 | 22:33

Ik wens ons toe... dat er een dag verschijnt, een groep verschijnt. Dat de groep bijna heel Nederland mag zijn. Dat deze groep kiest voor de mens. (religies kiezen niet voor de mens maar voor een/de 'god' en de/een afstammeling van god als bewijs voor die 'god'. Weet je hoe ziek dat is? Alle analyses die door de grootste therapeuten www.patheos.com/blogs/adrianwarnock/20... (ziekste shit) www.psychologytoday.com/blog/the-huma... ( betere shit) en dat wekiezen voor groei zonder hogere inmenging en dat wee eindelijk de credits neerleggen bij diegenen die het verdienen! www.biography.com/people/charles-darwi...
www.scholieren.com/werkstuk/783
We moeten gaan geloven in onszelf mensen.
Aan de religieuzen die 99% van de eerste en tweede kamer uitmaken hebben we niks!

tattooboer | 12-02-16 | 22:32

@Cuyahoga | 12-02-16 | 21:27:
Ik snap m en ja, zo was het ooit bedoeld. Jammer dat ooit iemand bedacht heeft (Keynes?) dat groei moet. En nu is het een gezwel...

HoerenSloep | 12-02-16 | 22:31

De t overheid zal wel weer 52% belasting heffen op het eindbedrag. Leuker kunnen we het niet maken..

WaitingLine | 12-02-16 | 22:31

@Lewis Lewinsky | 12-02-16 | 22:07
.
Dat schreefde ik gister al.
De Kritalnacht was eerder bekend...

Piet Karbiet | 12-02-16 | 22:30

-weggejorist-

Dutch Golem | 12-02-16 | 22:26

Morgen hakken we weer iedereen de dochter. Boks. Ook namens Jan.
Slagter.

Cuyahoga | 12-02-16 | 22:23

@Lewis Lewinsky | 12-02-16 | 22:07
Dat mutanten-dna hebben ze, tenzij het in een doofpot of in de open haard gegleden is of zoiets.

Slogra | 12-02-16 | 22:18

Fijn dat ik een bijdrage heb kunnen doen en blij dat GeenStijl dit initiatief heeft gestart. Hoewel geen bedrag ooit kan compenseren wat deze mensen is aangedaan.

gersman | 12-02-16 | 22:16

@SyntaxError | 12-02-16 | 21:56
Als het goed is niks, want het zijn grotendeels giften onder de 2122 euro lijkt me en je moet ze niet optellen maar als vele aparte giften zien en dus hebben ze bij de beldienst er dit keer geen recht op anders zou het alsnog naar die Marokkaantjes gaan (zou wel grappig zijn) www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect...

Watching the Wheels | 12-02-16 | 22:15

Het echtpaar Blog is op 4 augustus 2015 overvallen, mishandeld en beroofd.
*telt op vingers*
Dat is zeven maanden geleden. De kans dat de daders nog gepakt worden, is niet heel groot. Helaas. Tenzij de politie hun DNA al heeft.

Lewis Lewinsky | 12-02-16 | 22:07

Als ik dan toch een vreselijk slecht rechts onmensch moet zijn, dan maar op deze manier. Well done!

3*links=rechts | 12-02-16 | 22:07

Geenstijl. Jan. Rutger. Jullie zijn een groot deel van de reden dat ik nog niet terug ben verhuisd naar Israël. Een land waar je aan de rode zee bij Maáleh Deragot heerlijk naakt tussen alle slag mensen oud en jong naakt jezelf kan zijn zonder dat iemand raar kijkt. Ooit. Hopelijk, komt er een dag dat mensen hgier een smaakje krijgen van wat een regenboog is, een foodcircle mogen meemaken en hard werk in een kibbutz een voorbeeld kan zijn. Vele NL'ers zijn ooit vrijwilliger geweest in een kibbutz en begrijpen wat ik bedoel. Geert is dat oiok geweest en ik kan jullie vertellen dat een kibbutz je ontzettend in je mensheid laat groeien. Jup, het is ook veel sex met Israëlische godinnen en zuipen wat je maar kan maar ondertussen krijg je zó een ontzettende liefde over je heen van de 'gaveriem', de members van de kibbutz. Ze zijn zo blij met je vier uurtjes werk per dag en je inzet op de mango velden,in de rubberfabriek of bij de kippenhuizen dat ze je een gevoel gunnen van samen horen dat we hier niet kennen maar wel moeten maken om het hoofd te bieden aan de egocentrische Islam! Geert, als je meeleest vraag ik je eer te doen aan die genen die jou kracht gaven vriend, gaver! Je linkse insteek komt vanuit de sociale gedachten van de Kibbutz en dat mag je heus vertellen! de kibbutz vandaag de dag gaat vaak failliet, niet omdat het geen goed systeem is maar omdat men in israël nou eenmaal de jonge werkers weg moet halen uit het kibbutz-systeem om ze het leger in te slepen en daarmee gaat veel kracht verloren die aangewend moet in een kibbutz. Straks als we winnen en de kibbutzen kunnen weer op krachten komen zie ik graag dat de PVV een systeem invoert zoals toen Denemarken ook deed, dat je punten kon halen voor je HBO door in de kibbutz te vrijwilligeren. www.gemeenschappelijkwonen.nl/icsa/200... Maar eerst moeten we de verschrikkelijke beestigheid die de islamis op de knieën dwingen. Obama gaat niet helpen, misschien Trump.. maar wat wel echt gaat helpen is als jij, geert, de ware bron van je kracht versterkt. het mag hoor, vriend. Niemand kan je haten als je internationaal betrekt. www.youtube.com/watch?v=RVWKr4dcOTs Kom naar je wortels Geert maar vergeet je takken en bladeren niet. Je stam bouw je niet zonder al de leden van de boom!

tattooboer | 12-02-16 | 22:05

@eerstneukendanpraten | 12-02-16 | 21:18
,
Ik moest grimlachen.

Piet Karbiet | 12-02-16 | 22:05

sterk stukje geenstijl to the rescue al lost geld de kern van dit probleem niet op, maar complimenten.

Datkanjenietmenen | 12-02-16 | 22:03

@Bolder | 12-02-16 | 21:55
Goed idee. Maar nog beter zou het zijn als de politie op eigen kracht de antisemitische mishandelaars van het echtpaar Blog oppakt.

Lewis Lewinsky | 12-02-16 | 22:01

@Cuyahoga | 12-02-16 | 21:56
"Het spijt mij dat mijn gedachtenkronkels soms niet overkomen, vaak ook terecht, maar in dit geval is het zeer gemeend."
Waarvan acte. Goeie gast!

SyntaxError | 12-02-16 | 22:01

Intermezzo.
In de klas van mijn dochter had Asya(8) de onderstaande tekst:
"Die IS zijn gewoon Joden die stoer willen doen".
.
Ik: Zie de juf nog iets?
.
Neen.

Piet Karbiet | 12-02-16 | 21:58

Ik was even weg geweest. Maar nu... Flabbergasted!
In een halve dag €15k opgehaald. In-druk-wekkend!!!
Die kolerelijers van Geenstijl blijken de mensen met het grootste hart te zijn. En de grootste wallets blijkbaar.
*Brok in de keel.*
*Traantje wegpinkt.*
Gefeliciteerd allemaal! En de familie Blog natuurlijk in de eerste plaats.

Aristotalloss | 12-02-16 | 21:57

@SyntaxError | 12-02-16 | 21:50
Ik ben een arme babyboomer(ja, die zijn er) en ik doneer ook. Bespaar dat in de rest van de maand op de flexibele uitgaven.

Von Mutzenbacher | 12-02-16 | 21:57

Als we dan zo fantastisch zijn, geef ons dan ons ook eens een echte stem, hop de kamer in, meedoen aan de verkiezingen! Steilloz roze leger gaat stemmen!

Behangdelul | 12-02-16 | 21:56

@Watching the Wheels | 12-02-16 | 21:54
Hoeveel wil de belastingdienst hier eigenlijk van hebben?

SyntaxError | 12-02-16 | 21:56

Alcoholic | 12-02-16 | 21:39
Ik heb met veel plezier gegeven.
Of dat zeg ik eigenlijk verkeerd, ik heb met veel verdriet gegeven.
Want ik zou liever willen dat het niet nodig zou zijn.

Mijn punt is dat ik verdorie de helft van wat ik verdien moet betalen voor dingen waarvan ik voor het grootste gedeelte alleen maar last van heb.
De copieuze diners en vliegreisjes van Animal Farm Brussel, corrupte Griekse en Oekraïense politici, Spaanse vissers, Poolse wegenbouwers, Ierse boeren, wachtgeld voor meisjes die een sabbatical nemen in America, drie keer Balkenende voor van Nieuwkerk en de Leeuw, het verhuiscirque du soleil iedere maand naar Straatsburg, de benzinekosten voor de huisbezoekjes aan bezorgde burgers.
En zo kan ik nog 3 uur doortypen.

Maar als er dan echt een keer mensen geholpen moeten worden, die het slachtoffer zijn van de uitgaven van mijn geld nota bene, dan kan dat weer niet.
En waarom konden de daders niet gepakt worden?
Ik ben niet eens detective of zeau, maar geef mij drie mensen en in twee weken heb ik ze gevonden.
Het spijt mij dat mijn gedachtenkronkels soms niet overkomen, vaak ook terecht, maar in dit geval is het zeer gemeend.

Cuyahoga | 12-02-16 | 21:56

Lewis Lewinsky | 12-02-16 | 21:38

Misschien kan de politie een handje geholpen worden door die NAW gegevens via de GS te verspreiden.
De sympathieke reaguurders zullen graag helpen zoeken naar deze haatzaaiers.

Zeer sympathieke actie weer van de GS om Joodse echtpaar Blog te helpen 👍
Heb ook gestort 😘

Bolder | 12-02-16 | 21:55

Ik heb ook overgemaakt, maar wel met een dubbel gevoel. Dat zat er met name in dat Marokkanen dus nog meer geld kosten , linksom of rechtsom.

ja,diedus! | 12-02-16 | 21:55

Lijkt me geen goed idee om het in een envelopje te gaan brengen, deze weer onder een matras te leggen en daar dan hier een filmpje over te publiceren. Het is maar een tip.

Watching the Wheels | 12-02-16 | 21:54

Kudo`s voor Geenstijl en fans!1!!

Intelroy | 12-02-16 | 21:53

17.84 euro gemiddeld. En maar denken dat alleen trieste uitkeringstrekkers geenstijl lezen ...

SyntaxError | 12-02-16 | 21:50

-weggejorist-

StefkeBgs8 | 12-02-16 | 21:49

O/T: Wie checkt de pandjeshuizen tegenwoordig nog voor ingeleverde steelringen?

Handsomeboy | 12-02-16 | 21:49

Heeft Spekman van de Kutmarokkaanbeschermingsfractie al laten uitzoeken of al die donaties niet uit het Kremlin komen?

marcoplarco | 12-02-16 | 21:46

ik zeg we gaan voor de 30.000

doorny | 12-02-16 | 21:44

Lekker jongens over de 15K. Nu nog wat extra's voor hun oude dag en dan hebben we 2 oudere blij gemaakt die dingen heb meegemaakt die wij niet in onze ergste nachtmerries kunnen bedenken.

blendedperfection | 12-02-16 | 21:42

Cuyahoga | 12-02-16 | 21:27
Lekker sarcastisch, tot je zelf zoiets extreem (/extremistisch) meemaakt. Dan ben je blij met de massale hulp.

Zoiets als dit los je niet op met een lening 2 tientjes van je ouders, op die leeftijd, zonder ouders, en want Auschwitz, en de Jodenhaat van de daders...

Alcoholic | 12-02-16 | 21:39

@@drs.Nee | 12-02-16 | 21:15
Ome Jan die door een roofmarokkaan geboksbeugeld werd leverde de naw-gegevens van de dader aan op een presenteerblaadje met een fotokopie van diens identiteitsbewijs erbij, dus inclusief sofi-nummer en foto, plus een lijstje met getuigen, maar nee, de pliesie deed niets.

Lewis Lewinsky | 12-02-16 | 21:38

@drs.Nee | 12-02-16 | 21:15
Weledelgeleerde Nee, de pliesie in onze hoofdstad kennende, en ik woon er, is er nog geen fuck gedaan aan het onderzoek naar de marokkaanse antisemitische daders.

Lewis Lewinsky | 12-02-16 | 21:33

drs.Nee | 12-02-16 | 21:15
Je zou eens het dna van Rutte in NFI dna-database moeten onderzoeken.. Zijn dna-matcht met de volgende gepleegde misdaden;
Het volk bedrogen met €1000,-
Het volk moedwillig opscheppen met IS-aanhangers
MH17 doofpot
Bonnetjes in laden
Enzv,

Dr. Frambozenjam | 12-02-16 | 21:33

Volgens mij is dit niet de laatste keer. Voor de daders heb ik een mooie straf in gedachten.

Nichtsneues | 12-02-16 | 21:32

-weggejorist en opgerot-

StefkeBgs8 | 12-02-16 | 21:30

Op zich is dit natuurlijk een revolutionair idee.
Je lapt als gemeenschap (in dit geval de Roze Brother- en Sisterhood) een klein gedeelte van je inkomen om de mensen die het nodig hebben te helpen.
Wellicht dat we hier een standaard regel van kunnen maken, als iedereen een beetje bijdraagt is het niet zo'n grote belasting.

Als mensen even tijdelijk zonder werk komen te zitten kunnen ze een kleine toelage krijgen, we zouden kunnen zorgen voor mensen die ziek worden en dure medicijnen of operaties nodig hebben, we zouden eten kunnen regelen voor mensen die honger hebben en onderdak voor mensen die even geen huis hebben.
Natuurlijk moeten er mensen zijn die een en ander regelen, die kunnen we dan een klein salaris geven want die moeten ook eten, nietwaar.
We moeten dan natuurlijk wel een bestuur hebben, die mensen kunnen ook een part-time vergoeding krijgen.
Wellicht moeten we stemmen wie er in dat bestuur moeten zitten.
En zo zie ik nog veel meer mogelijkheden.

Echt een revolutionair systeem, dat niemand daar nog eerder op gekomen is, is eigenlijk wel raar.

Cuyahoga | 12-02-16 | 21:27

Hartverwarmend. @Spekman: zo kan het ook ....

stafpilot | 12-02-16 | 21:25

@ doorny | 12-02-16 | 21:20
Well done.

Lewis | 12-02-16 | 21:25

Top Geenstijl. En reaguurders en gluurders! Trots op jullie.

Maar... Daar gaat onze reputatie.
Volgende keer wat feller en wat meer guur-rechts reaguren dus. Gewoon. Ter compensatie.

Wim Venijn | 12-02-16 | 21:25


klaas.heitinga | 12-02-16 | 21:18

Heb het ook gezien, ik wist niet wat ik zag. Kindbruidjes zijn heel normaal want dat heeft vele voordelen. Turks meisje was 15 toen trouwde met Mo omdat ze mee kon naar Nederland om een nieuw bestaan op te bouwen. Heeft daarna duidelijk niet genoeg slaag gehad want geen kopvod....

eerstneukendanpraten | 12-02-16 | 21:24

Fantastisch.

The Dialeesi | 12-02-16 | 21:23

cool dat kleding linkje ben ik. Gek dat ik daar dan trots op ben. Maar het is zo. Dit soort onrechtvaardigheid? Blegh

doorny | 12-02-16 | 21:20

Wie biedt er op mijn schoonmoeder? necro is uitgesloten van deze veiling...

eerstneukendanpraten | 12-02-16 | 21:18

Ik ben trots op Geen Stijl + reagauurders. Dit geeft maar weer eens aan dat het hart van de meeste mensen hier op de juiste plek zit en niet waar de "framers" ze graag willen plaatsen.
.
Chapeau

BudWijzer | 12-02-16 | 21:18

Vandaag op de staatstelevee. Nederland moet klaargestoomd worden voor het kindhuwelijk. Kom op mensen. Het is allemaal zo slecht nog niet. Bah.

klaas.heitinga | 12-02-16 | 21:18

Prachtig!

DeRustige_ | 12-02-16 | 21:17

We kunnen 't wel... normaal doen in de maatschappij...

Mr.Nuance | 12-02-16 | 21:16

Fantastisch, de verbondenheid na dit ernstige misdrijf.
Hoe zit het met het forensisch onderzoek naar de bloedsporen. Is dat onderzocht, is daar meer over bekend? Dat kan van doorslaggevende betekenis zijn.

drs.Nee | 12-02-16 | 21:15

Bam 15 mille nu, ben trots op ons al ben ik onwijs verdrietig voor hen.

Esper25059566 | 12-02-16 | 21:13

"Morgen hakken we weer iedereen de moeder"... Ook de moeder van Rutte? nou eentje dan maar; Rutte ik had je vader kunnen zijn als je moeder niet zo duur was! Oeeeppsss. *lampjes,tv,komputer uit, gluurt nu tussen gordijntjes naar buiten, zie allemaal Bwm,s aankomen rijden--help-help* Of hé het is de roast of Rutte week. Dan kan het!

Ja geweldig dat GS nog een lichtpunt is in het laatste restje leven dat de Fam. Blog nog heeft. En aan alle donateurs; uw is een groot hart en dank.

Dr. Frambozenjam | 12-02-16 | 21:10

Beste geliefd echtpaar Blog en de kanjers van Geenstijl,
Mijn warme en hartelijke groeten aan u beiden.

dysdiadochokinese | 12-02-16 | 21:10

@Lewis | 12-02-16 | 21:07
Ben ik blij dat ik bij die club hoor!

Von Mutzenbacher | 12-02-16 | 21:09

Jeetje heb jan nog nooit zo aangeslagen gezien. Hulde. Geweldig initiatief.

miachel2003 | 12-02-16 | 21:08

@ stalen kloten | 12-02-16 | 21:04
@ Von Mutzenbacher | 12-02-16 | 21:04
Laten we nooit, nóóit vergeten dat de reaguurders het laagste van het laagste zijn - guurrechtse, keihard onmensen. Want het moet wel lekker overzichtelijk blijven allemaal.

Lewis | 12-02-16 | 21:07

Goed gedaan GS, gisteren na het gesprek op hoog niveau kwam het eerste verzoek om crowdfunding van Aldus de Zegsman om 19:22 en volgden er meer.. veel meer. Kun je nagaan hoe al die keiharde guurrechtse reaguurders in elkaar zitten: allemaal eem warm hart.
Goed dat jullie dit gedaan hebben.Binnen 24 uur bijna het bedrag terug!!

Von Mutzenbacher | 12-02-16 | 21:04

In 8 uurkes tijd, netjes, Nederlanders op hun best.

stalen kloten | 12-02-16 | 21:04

@gs hoe komen jullie op de 15? ik lees 13.861 en wat mij betreft mogen ze 30.000 hebben. ik heb al meer dan ik kan veroorloven gedoneerd, maar ik roep ieder op maak die twee oudjes rijk

doorny | 12-02-16 | 20:55

Goed gedaan, Jan!

Lewis Lewinsky | 12-02-16 | 20:54

Sterk weer.
Al blijf ik grinniken om die RRR van Jan.
Dat van die kindbruidjes is een schande.
En één ding: voor zover ik erover kan oordelen, want weinig gezien, was Rutte best grappig. Maar dat maakt hem op geen enkele manier een minder slechte premier.

Lewis | 12-02-16 | 20:54

Off topic. Waar is de Dijs de laatste tijd?

Imprimatur | 12-02-16 | 20:54

*Pinkt traantje weg* Er is hoop!

Ramsesz | 12-02-16 | 20:53

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland