Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Wilders leest alleen de Televaag

zwartpenTests bewijzen het: Geert Wilders leest alleen de Televaag. En dat is zorgelijk, want het maakt zijn toch al beperkte wereldbeeld er niet ruimer op. Neem nu het bericht over een groepje Marokkaanse hangjongeren, dat op dit moment in Noord-Afrika wordt bijgespijkerd over het paringsgedrag van de Vanessa Atalanta, beter bekend als de Atalantavlinder. Dit wonderlijke vlindertje pendelt ieder jaar, in een Ford Transit met bouwzeil op het dak, heen en weer tussen Marokko en Nederland. En nu heeft het ministerie van Ontwikkelingssamenwerking 14 Marokkaanse boefjes naar Marokko gestuurd voor een studiereis. Geert kom er maar in: “Schandalig, zijn de ministers knettergek geworden.” Dank je wel, Geert, voor je holle frasen. Wanneer je wat verder zou kijken dan je neus lang is, had je dat hele verhaal gisteren al in Trouw kunnen lezen. Waarom hebben we je toen niet gehoord? Is best een aardige krant hoor. Met Sylvain Ephimenco enzo. Misschien moet je er gewoon eens even tussenuit Geert. Subsidie aanvragen dat je hierrr...

Reaguursels

Inloggen

Toch een opsteker zo aan het einde van de dag; het zeer gewaardeerde kamerlid wilders kan lezen! okee, de televaag, maar zijn we niet allemaal begonnen met jip en janneke?

bubka | 15-03-07 | 23:30

mhajoe 1941/43
inderdaad, de as van het kwaad zal ons trieste land meeslepen in het verderf, en ik zal daarbij het leven verliezen, tenzij ik de ogen open hou.

skinner | 15-03-07 | 19:52

Zoals zeg heer wilders gaat in je geval eigenwijs van leven gesparen!!

mhajou | 15-03-07 | 19:43

@skinner 19:08

oeps,wat een mooi zeg dat je de pubber bent hoofd in tot blijft je angstvijand,ziet zo in de gescheidenis zal as van het kwaad tot de aard zijn in de grondgebied vernieting en ook met je landspech verwoesten en ook uw leven verliezen!!

mhajou | 15-03-07 | 19:41

"Subsidie aanvragen dat(?) je hierrr..." Fleischbaum moest er maar tijdje tussenuit, zo te lezen. Meauie 1e reportage Asylum Air of zeau, samen met RutgerT.

zak_arme_turf | 15-03-07 | 19:36

@ mhajoe 1908 en 1948
wilders maakte inderdaad een punt met de apartheidspolitiek van Turkije tav.
de koerden.
Of de as van het kwaad doorbroken zal worden?
Uiteindelijk wel, denk ik, maar op korte termijn, daar heb ik een hard hoofd in.

skinner | 15-03-07 | 19:24

Knettergek op de turkse overheid is al nu aankwamen zoals appartheid zijn al nu gebeuren,doordat zal toekomst as van het kwaad doorbroken.. ik voel ook vreemd die erheen om te horen in hele wereld overzien dat komt nog erger gebeuren??

mhajou | 15-03-07 | 19:08

@ Karel kwakbol

Ik denk dat we nog heel veel gaan lachen met dit kabinet!

Klaboesterbeer | 15-03-07 | 18:56

Sturen we onze alochtone vrienden op studie reis, kunnen ze leren over de bloemetjes en bijtjes komen ze treug als loverboys. En dat voor het luttele bedrag van 30.000 pleuries. Het moet ni veel gekker worden.....

BEERTENDER | 15-03-07 | 18:51

@ mhajou

Zo Precies! Goed gesproken!

Klaboesterbeer | 15-03-07 | 18:51

@Tiepe 15-03-07 / 12:09

zeg jij eens een rodellen over ''alle moslims moeten dood'' wat je denk hiervan LOL dat zijn in je angstig ook eens kritieke op hun wilders voogoed het nieuws heb je toch in de war,aankomen dat nou getternek is gebeuren?!

Ik weet nogal anders gedacht dat je misschien die je angstig bijft toekomst zijn prettig hard kopeling,wat mooi hard kop.

mhajou | 15-03-07 | 18:48

koerbagh 15-03-07 @ 14:45

ja, daar kunnen we het over eens zijn.

Maaier | 15-03-07 | 17:22

1x links=
azijnpisser

skinner | 15-03-07 | 17:17

"Tests bewijzen het: Geert Wilders leest alleen de Televaag. En dat is zorgelijk, want het maakt zijn toch al beperkte wereldbeeld er niet ruimer op" Ach, is er toch iemand die de Televaag leest, in plaats van slechts de kattebak ermee te verschonen...

3*links=rechts | 15-03-07 | 17:11

Vandaag was het eindelijk zover: onze vlindertuin aanleggen. >>>

Aan het begin wisten we nog niet waar de tuin precies moest komen. Verschillende instanties kwamen in aanmerking voor deze vlindertuin, iedereen was erg anthousiast over de vlindertuin.

Uiteindelijk werd er een keuze gemaakt dat we de vlindertuin bij de Multiulturele en Sport centrum gaan aanleggen. We moesten eerst de tuin in vieren delen, tussen die vier plaatsen een gangpad maken van ongeveer circa een meter, de tuin zelf is ongeveer 35 m2.

Het Multiculturele en Sport centrum had geen rekening gehouden dat we met een heel groot groep zouden komen, namelijk waren we met 2 groepen, onze groep Atalanta groep en Ilmas groep van marokko, we vormden een team. Eerst was het een nutteloze stuk grond en wij gaan daarvan wat anders maken natuurlijk. Aan het begin ging bijna alles moeizaam, we moesten eerst opwarmen, langzamer hand ging het steeds beter. We waren ook niet in groepen verdeeld, iedereen ging naar iedere vak wat doen. We moesten eerst de grond omspitten en het gras eruit plukken. Dat nam veel tijd, we hadden ook weinig matriaal en weinig tijd ook nog. Het was al bijna donker.

Voor het eten gingen we voetballen tegen elkaar, groep van Ilmas tegen ons, het was een klein veld. Onze team hadden we in tweeen verdeeld. Aan het begin was het leuk toen was het niet zo donker maar aan het eind was het minder leuk, het werd te donker voor het voetballen.

We werden opgehaald door onze busje, maar er was niet genoeg plek voor de hele groep, eerst de helft en daarna weer de andere helft. We gingen naar Resturant Wa` Dam lil. Daar hadden we lekker gegeten, gehak met frietjes en olijven. Na het eten hebben we afscheid genomen van de groep van Ilmas. Vervolgens reden we terug naar onze hotel.

martelaar van gorkum | 15-03-07 | 17:07

U kunt zich allen druk maken om hetzij de heer Wilders, dan wel om het multikulestablishment. In het eerste geval hoeft U niets anders te doen dan wekelijks dezelfde scheldkanonades te debiteren, omdat de PVV álle "uitwassen" van de mutlikuldoctrine zal aanvallen. En U mag zich verheugen in ondubbelzinnige steun van de miljoenen supporters van de SStaatsdoctrine, dus enige geestelijke moed hebt U niet nodig. Indien U zich echter druk maakt over het mutlkulestablishment lijkt het verstandig de Partij veur de Vrijheid vierkant te steunen. Maar indien U meent dat datzelfde establishment Uw zorgen en weerzin tegen die SStaatsdoctrine zal aanvaarden en uit eigen beweging aan Uw wenschen tegemoet zal komen is een kleine waarschuwing op zijn plaats. NOT! Die trein dendert voort, er wordt geen rekening met Uw gerechtvaardigde kritiek gehouden, indien U en Uw wijkgenoten dan maar zelf optreden zult U als het probleem gezien worden. Een uitstekend geoutilleerd agitpropapparaat staat het establishment ten dienste. Kortom: U bent volstrekt kansloos. Uw verzet zal op zijn best tot heropvoeding leiden:

www.parool.nl/nieuws/2007/MRT/12/ams5....

Houdt U ernstig rekening met marginaliseren en criminaliseren van Uw denkwereld en wenschen. Het establishment heeft naast het al besproken propaganda-apparaat ook informele handlangers, de vrijwillgers van de SStaatSSekte. Die knappen het vuile werk op.

www.geertwilders.nl/index.php?option=c...

Indien U desalniettemin niet tot Rede te brengen bent en volhardt in Uw eigenzinnige rustverstorende anome opvattingen kunt U niet rekenen op bescherming van de SStaat.

www.manbijthond.be/Data/Images/1113-01...

Vrijheid van meningsuiting heeft zo zijn grenzen, dat beseft U zelf ook wel.

www.benbarrack.com/Images/Islam/Islam_...

U doet er wellicht goed aan tot inkeer te komen. De kudde zal U met instemming en warmte verwelkomen. Alles wordt voor U geregeld, vakanties, geld, een dak boven Uw hoofd en conform de kale boekhouder het voorschreef: iedere arbeider een auto. U hebt geen enkele reden tot klagen. Mogen we U verwelkomen in:

nl.wikipedia.org/wiki/Brave_New_World_...)

Laat U zich en alstUblieft vooral niet van de wijs brengen door angst- en haatzaaiende parvenues als die Wilders, die onruststoker um Sonst. Er ís geen enkel gevaar voor Uw have of goed, laat staan van Uw Vrijheden, en al helemaal niet vanwege die zogenaamde tsunami.

www.revelations.org.za/images/Articles...

bottehond | 15-03-07 | 16:32

Een topic van deze garnituur geeft een aantal reaguurders het gevoel van vlinders in de onderbuik. Dat betekent dat de lente wederom in het land is teruggekeerd. Vandaar dat ik in navolging van Danny de Vries het volgende te zeggen heb: "Zonnetje schijnt nog, en dat was de grote knal." Boem.!

Hannalore | 15-03-07 | 16:19

@Tiepe 15-03-07 @ 12:38
Kijk, jij snapt de prioriteiten: ooit was Egypte een leidende beschaving, ooit waren de Syriers technisch hun tijd vooruit, ooit was Constantinopel een bloeiende metropool. Dat was voordat Mohammeds sandalen daar rondliepen.
De opkomst van China of India is geen bedreiging voor our way of life, hooguit een extra handelspartner. Verandering van klimaat bestaat al sinds het ontstaan van de aarde, over 10.000 jaar ligt hier waarschijnlijk weer 6 meter sneeuw. Blijven over jouw geliefde moslims, die precies weten hoe wij onverlichtige Dhimmies moeten denken. Gelukkig heb jij je al aangemeld als informant voor de Sharia Securitate.

Zware Guy | 15-03-07 | 15:58

@mfish 15:51

Maar desalniettemin weer een pareltje in de zoveelste string van onze extrabling-bling moeltiekoellketting.

widtvoet | 15-03-07 | 15:55

Wat een geblaat om niks!

mfish | 15-03-07 | 15:51

Onder het mom van "meer begrip kweken voor Finnen" vragen met z'n allen ook subsidie aan. Dan blijven er maar twee mogelijkheden over... of iedereen mag op staatskosten een vakantiereis naar keuze maken of... de staat kan het niet meer "trekken" al die subsidieaanvragen... en het hele project wordt afgeblazen!

Triador | 15-03-07 | 15:26

@Patrick Bateman 15-03-07 @ 15:06:
Nee, in het vlinders vangen tijdens het spijbelen van school.

koerbagh | 15-03-07 | 15:24

@ koerbagh 15-03-07 @ 14:45
Heeft dat woord vlinderknippen zijn etymologische oorsprong in het woord vlindermes?

Patrick Bateman | 15-03-07 | 15:06

@ kolonel

GW is niet de enige die de hier besproken problematiek duidelijk heeft gemaakt.

Dat is nu juis mijn punt. Ik hoor heel vaak mensen zeggen dat er weldegelijk problemen zijn maar dat wilders die niet juist aanpakt. En dat snap ik niet. Want wat jij hierboven stelt is pertinent onwaar. Er is niemand in de politiek die valt over de onzin-subsidies, gebeurd gewoon niet. Sterker nog, het uit de klauw gelopen subsidiesysteem is de schuld van de politiek in de vorm van de gevestigde partijen (pvda, cda, vvd), zij hebben het gecreeerd.

Ik snap dat de toon van wilders bij veel mensen verkeerd valt. Maar de punten die hij adresseerd zijn wel zaken die spelen in de samenleving. Punten die door niemand anders gemaakt worden. Ik vind het kwalijk dat de politiek iemand als wilders de kans geeft groot te groeien door onderwerpen te verwaarlozen. Wat Wilders doet is noodzakelijk, dat je het niet leuk vind is een ander punt.

Afsluitend ben ik toch wel benieuwd wie er behalve wilders ook actief bezig is met bijvoorbeeld onzinsubsidies en immigratie. Welke politieke partij of politici hebben er duidelijk omschreven meningen over deze zaken?

Klaboesterbeer | 15-03-07 | 14:48

Kunnen we het er dan wel over eens zijn dat subsidies voor snoepreisjes om vlinders te vangen in Marokko (voor welke doelgroep dan ook) een beetje bizar, schandalig en belachelijk is?
Overigens wordt rondhangen en lanterfanten in deze regio aangeduid met het prachtige woord "vlinderknippen", dus ik vond 't zeer merkwaardig dat er subsidie werd verstrekt op iets dat deze jeugd al erg goed beheerst.

koerbagh | 15-03-07 | 14:45

@ StonedTrooper 15-03-07 @ 14:29

Dus jij beweert met droge ogen en een hand op je hart dat GW helemaal niets heeft tegen allochtoonsche moslims?

kolonel klootoog | 15-03-07 | 14:42

Wat jammer nou dat er bijvoorbeeld voor die autochtone kindertjes in 3036 niet een filantropische tickettovenaar klaarstaat om hen eens een kijkje te gunnen in 'n oord waar niet de mn. Marokkaanse "boefjes" ('t is hier helaas niet anders) de speelplaatsen, straat en wijk structureel verkankeren...

Maar nu zullen ze gelukkig op school goed te horen krijgen hoe eea. wél voor mekaar te krijgen. "Mensen en kindertjes die in de pas lopen zijn niet interessant! De nieuwe Turkenmoeders hebben geen aandacht en soepsidie te besteden aan niet-allochtone niet-kriminelen. Ga maar auto's wassen als je 'n weekje naar Zeeland wil. Extragratis vakantietjes zijn enkelt weggelegd voor onaangepaste straatterroristen en kinderen van allochtone komaf. Alles in 't kader van de centrale multikoeliegedachte: in 0031 is elke koeltoer gelijkwaardig, behalve wellicht de nederlandse; die is minder waard(ig). Wat van ver gehaald wordt is immers altijd extraveel lekkerder en dat mag gezegd en geprakkizeerd worden!"

widtvoet | 15-03-07 | 14:37

[quote]Dat was een voorwaarde om deze weken vrij te krijgen.”
[/quote]

Zegt genoeg dunkt mij

beschuitfluiter | 15-03-07 | 14:34

Dat is de afbakening die hij maakt, in het middel gelaten of het de goede is. Een politicus kan niet álle problemen in Nederland aan de kaak stellen. Het zijn nu eenmaal de marrokanen en veel moslims die niet integreren, rel schoppen, verantwoordelijk zijn voor 65% van alle misdaden in NL, en iedereen met de dood bedreigen die niet met hun is. Dat is waarop hij focust en die in zijn ogen, en in die van 600.000 andere landgenoten, opgelost moeten worden.

Dat is net zo min fascistisch als de SP stalinistisch is.

Prinskromijn | 15-03-07 | 14:33

@kolonel klootoog

die geur zit in jouw hoofd, GW heeft problemen met de subsidie verstrekkers en niet de krijgers

StonedTrooper | 15-03-07 | 14:29

"het beeld dat geschetst word dat alle "buitenlanders" per definitie fout zijn."
kolonel klootoog 15-03-07 @ 14:22

Als je dit vooringenomen standpunt achterwegen laat kunnen we misschien op een andere manier discussieren.

Wormen en Naarden | 15-03-07 | 14:28

@ Murdockyoufool 15-03-07 @ 14:01

Veel comments hier zijn te filen onder het kopje _te makkelijk_. Ik wou een klein beetje ageren tegen het beeld dat geschetst word dat alle "buitenlanders" per definitie fout zijn.

@ Klaboesterbeer 15-03-07 @ 14:14

GW is niet de enige die de hier besproken problematiek duidelijk heeft gemaakt. Dat hebben anderen al eerder en vooral beter gedaan. Het gaat mij voornamelijk om de manier waar op hij dat doet en de geur van facisme en racisme die daar aan hangt. Je hebt het hier vast al wel een paar keer gelezen, Geert komt alleen in het verweer als het over marokkanen en de islam gaat, verder hoor je hem niet.

kolonel klootoog | 15-03-07 | 14:22

kolonel klootoog 15-03-07 @ 14:10

Zeer matig antwoord. Volgende keer beter.

Wormen en Naarden | 15-03-07 | 14:20

@ kolonel

en ik onderken dat er een groot probleem is. Maar ik ben helemaal niet voor het ongezien napraten van GW, die zijn ideeën stoelt op angst en haat.

Fijn te weten dat je tegen iemand bent die tot nu toe in de politiek onbesproken problemen bespreekbaar stelt. Kan natuurlijk, mijn vraag is dan, als je desondanks wel onderkend dat er problemen zijn, wat jou oplossingen dan zijn? Welke politieke partij gaat wel goed met deze problematiek om?

Klaboesterbeer | 15-03-07 | 14:14

@Murdockyoufool 15-03-07 @ 14:01,

Is het niet zo dat elke crimineel ongeacht zijn of haar afkomst het zelfde behandeld diend te worden?
Nog even voor de duidelijkheid onze Noordafrikaanse "vrienden' behoren tot het blanke ras, en zijn dus net zo "wit "als de eerste de beste boerenlul waarvan de familie al jaren het dorp al niet is uitgeweest.

Turbo-Tinus | 15-03-07 | 14:13

@ Wormen en Naarden

Ik vond het nog niet heel erg sterk. Denk er nog eens even over na.

@ Stonedtrooper

"Maar dat is het probleem in dit land, allemaal nono's uit een gat die zich met de stads problematiek bemoeien."

Daar heb je helemaal gelijk in. Daarom vind ik GW ook zo'n verschrikkelijke grafkudt. Ik woon trouwens in 020, maar dat geheel terzijde.

"Mijn vriendenkring is multi culti en die zijn het allemaal zat, maar mensen zoals jij zijn juist het probleem, die pappen natten en drooghouden mentalitijd zorgt er voor dat er een hoop het idee hebben hier hun gang te kunnen gaan. Een 2e holocaust voorkom je niet door te zeggen dat je je medemens moet lief hebben die voorkom je door die massale volksverhuizing te stoppen."

Ik ben niet voor pappen en nat houden, en ik onderken dat er een groot probleem is. Maar ik ben helemaal niet voor het ongezien napraten van GW, die zijn ideeën stoelt op angst en haat.

kolonel klootoog | 15-03-07 | 14:10

wilders was toch altijd the man hier op GS??? ik raak verward...

driewerf_zucht | 15-03-07 | 14:08

@kolonel klootoog 15-03-07 @ 13:41
De blanke pedo is niet tekenend voor het huidige tijdsgewricht en derhalve irrelevant. Pedofilie is er altijd al geweest, maar laat zich de afgelopen jaren steeds meer zien door internet en internationale acties van politie en justitie. Niettemin moet pedofilie keihard worden aangepakt, dat ben ik met je eens. Verder getuigt het van linksgedraaidheid om een discussie over problemen met allochtonen meteen te bedekken met een voorbeeld van blanke criminelen. Te makkelijk.

Murdockyoufool | 15-03-07 | 14:01

kolonel klootoog 15-03-07 @ 13:41

Ja... pedo's zijn ook fout... alleen is dit echter niet het grootste probleem in onze samenleving. Het feit dat je pedo's er bij moet halen zegt al genoeg.

Wormen en Naarden | 15-03-07 | 13:50

@kolonel klootoog

niet iedereen die de multiculti "samen"leving niet ziet zitten loopt in een londsdale shirt.
Blijkbaar kom je uit een boeren gat want als je denkt dat je in rotjeknor in een londsdaleshirt over straat kunt lopen heb je het mis, kan je nog beter in een ajax shirt gaan rondlopen.
Maar dat is het probleem in dit land, allemaal nono's uit een gat die zich met de stads problematiek bemoeien.
Mijn vriendenkring is multi culti en die zijn het allemaal zat, maar mensen zoals jij zijn juist het probleem, die pappen natten en drooghouden mentalitijd zorgt er voor dat er een hoop het idee hebben hier hun gang te kunnen gaan. Een 2e holocaust voorkom je niet door te zeggen dat je je medemens moet lief hebben die voorkom je door die massale volksverhuizing te stoppen. Niet gaan janken, ik mag dat zeggen mijn fam. is de 1e niet uitgekomen

StonedTrooper | 15-03-07 | 13:48

Geert Wilders, is dat niet dat gele verwarde mannetje uit de stamgasten???

Turbo-Tinus | 15-03-07 | 13:43

@ Murdockyoufool 15-03-07 @ 13:30

Mij leek de blanke pedo in dat kader, namelijk het slechtste wat NL te bieden heeft, juist heel relevant.

kolonel klootoog | 15-03-07 | 13:41

@Fleischbaum

Jaja ik zie het ook, mijn oogkleppen zijn vervangen door een roze bril!!!! Dat was die tienduizenden euro's meer dan waard. Dat is nuttig besteed gemeenschapsgeld. Ik kijk uit naar de rap (Ali B en Party Squad remix, je weet tog..)over die Berberapen..
Fuckin' lutser....

MG. | 15-03-07 | 13:40

Meneertje Wilders is weer helemaal blij. Eindelijk staat er weer eens iets in de krant waar hij en zijn intellectuele achterban zich druk om kunnen maken. Het klopt misschien niet dat er voor zo`n project zo veel geld uitgegeven wordt. Het is alleen zo jammer dat het meneertje Wilders niet gaat om dat dure project. Het gaat hem om het feit dat die Marrokaanse jongeren a) In Nederland verblijven en b) Dan ook nog eens zijn belastinggeld iets mogen ondernemen.
Je zou kranten vol kunnen schrijven over scholen, verenigingen en stichtingen die met de meest rare subsidies de meest grote onzinprojecten mogen financieren. Zolang als in een verhaal het woord Marrokaan niet voorkomt interesseert het meneer Wilders helemaal niet. Het is heel fijn dat Wilders de Haagse politiek een beetje wakker houdt soms, maar hij moet zijn best eens doen om zijn onderwerpen iets meer te spreiden.

bennie_b | 15-03-07 | 13:39

@Murdockyoufool 15-03-07 @ 13:28:
Precies. Het afzetten van die helm hebben veel van onze bestuurders echter de grootste moeite mee. Hij zit ook zo lekker!

Lobo | 15-03-07 | 13:39

Misschien heb ik het niet goed gelezen, maar dat verhaal in Trouw bevestigt toch gewoon het Televaag-verhaal? K*tfinnen worden op ONZE KOSTEN op vakantie gestuurd naar hun moederland... En dat vind ik prima, maar dan wel ENKELE REIS met Onur Air!

Brouhaha | 15-03-07 | 13:38

@ Wormen en Naarden 15-03-07 @ 13:28

Als jij nou echt wat te melden hebt dan hoor ik het wel. Concentreer je tot die tijd even op het rustig in en uit ademen.

kolonel klootoog | 15-03-07 | 13:33

@kolonel klootoog 15-03-07 @ 13:23
De blanke pedo was in deze niet relevant. 'k Gaf een opsomming als tegenhanger van Tiepes suburbianachtmerrie.

Murdockyoufool | 15-03-07 | 13:30

@Tiepe 15-03-07 @ 13:17
Hahaha, en hun viriliteit is nog het meest benijdenswaardig, ze werpen zich zo tussen de Japanse schoolmeisjes... Maar alle gekheid op een stok, het Nederland van half zes warm prakkie, mogge buurman, staat uw biobak wel op de juiste plek en ik zie u in de kerk is ook niet mijn Nederland. We moeten echter af van de multiculverheerlijking en het idee dat alles reg kom als we probleemgroepen in de watten leggen. Het is wat dat betreft goed dat we een poederpruikje hebben rondlopen. Zonder Wilders kregen we dag in dag uit die warme ontkennende helm opgezet.

Murdockyoufool | 15-03-07 | 13:28

Ja, daar heb ik wel eens van gehoord. Und?
kolonel klootoog 15-03-07 @ 13:26

"Je vergeet Den Blancke Pedeausensueel!"

Kom dan niet met dit domme antwoord.

Wormen en Naarden | 15-03-07 | 13:28

@ Wormen en Naarden 15-03-07 @ 13:25

Ja, daar heb ik wel eens van gehoord. Und?

kolonel klootoog | 15-03-07 | 13:26

kolonel klootoog 15-03-07 @ 13:23

Ooit gehoord van percentage? Open die klootogen eens....

Wormen en Naarden | 15-03-07 | 13:25

@ Murdockyoufool 15-03-07 @ 13:08

Je vergeet Den Blancke Pedeausensueel!

kolonel klootoog | 15-03-07 | 13:23

@ Murdockyoufool 15-03-07 @ 13:08

<tiepe modus aan>
Ik heb van mensen zoals tiepe en abos geleerd dat het heel erg rascistisch is om over dergelijke zaken te klagen. Ik heb begrepen dat je moet accepteren dat er veel misstanden zijn, maar dat je een slecht mens bent als je daar wat aan wilt doen. Als het je niet bevalt moet je maar zelfmoord plegen.
<tiepe modus weer uit>

Klaboesterbeer | 15-03-07 | 13:22

Zware Guy 15-03-07 @ 12:19
wat suburbia allemaal terugkrijgt dmv hypotheekrenteaftrek
Maaier 15-03-07 @ 12:21

Hoe krom kun je denken...

Wormen en Naarden | 15-03-07 | 13:19

@Murdockyoufool
Eens. Vooral Antillianen die in hun eentje hele groepen verkrachten zijn me een doorn in het oog. Beetje alles voor zichzelf houden. Stelletje egoisten.

Tiepe | 15-03-07 | 13:17

Het is toch ook niet meer dan normaal dat je AFWIJZEND reageert op het feit dat jongeren die dagelijks een wijk TERRORISEREN als beloning met GEMEENSCHAPSGELD een reisje naar hun moederland krijgen. Deze jongeren verdienen straf i.p.v. beloning. Dat werkt veel beter bij dat zuid mediteriaanse volkje. Daarnaast bevestigd zo'n reisje naar Marokko alleen maar de verschillen tussen Marokko en NL waardoor de kloof tussen dit volk en het land waar ze wonen alleen maar vergroot. Geef ze dan een reisje in NL om te laten zien hoe hier wordt omgegaan met normen en waarden. Linkse kliek wordt toch eens wakker i.p.v. het structureel andermans visies ontolerant de grond in boren met als kortzichtige reden rascisme etc.

desprekerspreekt1 | 15-03-07 | 13:16

@Tiepe 15-03-07 @ 12:09
Nee, ik voel me happy in het Nederland van uitvretende groepen Turken en Marokkanen, verkrachtende groepen Antillianen, subsidie-opslorpende multiculti-organisaties, frauderende moskeebesturen, overduidelijk fascistische, islamitische organisaties, over eigen faciliteiten mekkerende moslims, met de dood bedreigde politici, zelfcensurerende columnisten en kunstenaars, dode columnist cq filmmaker, politiek correcte parlementsleden, burgemeesters en Kamervoorzitter, uit het land gepeste politicus en een ontkennende, nog in de tijd van Kerwin en Janmaat levende staatsjournalisten.

Murdockyoufool | 15-03-07 | 13:08

Eigenlijk is het dus nog erger dan Wilders dacht. Deze hangjongeren worden opgeleid tot milieuactivisten! Folkertjes!

Statler en Waldorf | 15-03-07 | 13:02

@Mazzeltov 15-03-07 @ 12:34
Denk je dat het kabinet de peilingen overslaat? De mensen in het kabinet zullen ook wel zien dat Geert populair is, maar ik denk niet dat ze zich daar echt zorgen over zullen maken. Het Wouter-Bos effect doet z'n werk vanzelf wel, populair in de peilingen, maar naarmate de dag der democratie nadert zakt de populariteit in elkaar. EenNL stond ook ooit op 5 zetels in de peilingen, hahaha. En zelfs al haalt Geertmans 17 zetels, dan wil nog niemand (behalve misschien het restant van de VVD) met hem regeren. Geert kan namelijk alleen maar over rechts denken, net zoals GroenLinks alleen maar over links kan denken. En dat soort compromisloze partijen kun je beter mijden, want er zal een moment komen dat je toch water bij de wijn moet doen. En kun je dat niet, dan moet je je eigen kabinet laten vallen.

[-InFiDeLz!-] | 15-03-07 | 13:00

@ dutchdj 15-03-07 @ 12:53

Waarschijnlijk als jij of een van je vredelievende vriendjes daartoe besluit.

Klaboesterbeer | 15-03-07 | 12:59

Wanneer gaat Wilders eens d.e.a.u.d.? Net als zijn Partij Voor het Fascisme?

dutchdj | 15-03-07 | 12:53

zouden meer mensen moeten doen.

kruisridder | 15-03-07 | 12:45

Ach bella Klaboesterbeer; begrijp me nou niet verkeerd: een veilig land zonder criminaliteit willen we allemaal. Sluit jij even de grenzen dan zet ik de gloablisering stop. Goed?

Tiepe | 15-03-07 | 12:43

@ tiepe

ok... het was een keer leuk... we kennen het grapje nu onderhand wel weer.

Maar btw, je humorloze ironie geeft wel aardig weer hoe je tegenover de zaken staat. Zaken zoals een veilig land zonder criminaliteit vind jij kennlijk tuttig. Ik denk daar anders over.

Klaboesterbeer | 15-03-07 | 12:39

Nagekomen bericht t.a.v. Zware Guy: je hebt ook op een ander punt volkomen gelijk, kleine visionair van me. Vergeleken met mineure zaken als de opkomst van China en India, het broeikaseffect, de Europese eenwording e.d. is het gevaar van de verderfelijke Islam natuurlijk levensgroot. Die Islamieten, die wereldwijd in vele hoogontwikkelde staten wonen, bakken met geld en macht bezitten, zijn allang aan de winnende hand. Bij mij in de straat wordt je tegenwoordig weggevoerd als je topless in de zon zit. En dan heb ik het over de buurman he. De vrouwen die hier wonen heb ik al maanden niet meer buiten gezien. Je begrijpt wel waarom. Hoef ik niet uit te leggen. Oh, ik moet gaan: de Sharia Securitate staat voor de deur.

Tiepe | 15-03-07 | 12:38

Hoe zou deze slappe zooi over komen bij ouders en kinderen van een HAVO of VWO, die niet mee kunnen met een schoolreis vanwege de te betalen kosten. Meestal zo tussen de 400 en 700 euro. Ik word hier doodziek van dat dit rapalje op deze manier wordt gesteund.

Proost

Veldwebel | 15-03-07 | 12:38

@[-InFiDeLz!-] 15-03-07 @ 11:43 : dat zou je graag willen ja, zeker allochtoon of extreemlinks?
Inderdaad moet dit kabinet nog even niet vallen, geef ze een jaar om nog meer stommiteiten uit te halen die ze nu al in een paar weken hebben gemaakt, zoals dat Burka's op straat gewoon moeten kunnen.
Daarna spreek ik je hier wel weer, als Wilders wederom een enorme overwinning heeft behaald.

Mazzeltov | 15-03-07 | 12:34

@widtvoet....

ik buig nimmer voor geboefte!!!!!!!!!!!!

Tarakan | 15-03-07 | 12:31

@Zware Guy
Ik ben blij dat jij precies weet hoe anderen verstandig moeten denken. Daar hebben we d'r te weinig van in Nederland: mensen die anderen goed en helder kunnen uitleggen wat ze nou wel en niet moeten vinden. En wat de rekening voor het blij houden van allochtonen betreft kan ik kort zijn: die is natuurlijk veel te hoog!

Tiepe | 15-03-07 | 12:30

Buigen zult U
Buigen!
Buigen voor de multikoeli's
Buigen voor hun herders
Buigen voor hun noden
Hun rechten en hun claims

Buigen zult U
Buigen!
Buigen voor Uw onbegrip
Buigen voor Uw heerschers
Buigen voor de terrorjeugd
Hun rechten en hun claims

widtvoet | 15-03-07 | 12:28

kolonel klootoog 15-03-07 @ 12:20

Persoonlijk gericht op hem of niet. Het is onjuist om alle Geertje stemmers te generaliseren als dom laag opgeleid volluk. Net zo min dat alle sociaal-links denkenden alleen arbeiders zijn.

Prinskromijn | 15-03-07 | 12:28

Zware Guy 15-03-07 @ 12:21

Vond het wel een goede post. Zal ik niet nalaten om te zeggen. En ach, laat ons 'linkse' ook een keer zachtjes tegen elkaar schuren. De keren dat de Wildersfans elkaar aan het pijpen zijn, zijn ontelbaar.

Flodder | 15-03-07 | 12:27

Zware Guy 15-03-07 @ 12:19

wat suburbia allemaal terugkrijgt dmv hypotheekrenteaftrek

Maaier | 15-03-07 | 12:21

@Flodder, niet zo tegen Tiepe oprijen, ik begrijp dat jullie het erg goed getroffen hebben met jezelf.

Zware Guy | 15-03-07 | 12:21

@ Prinskromijn

Vergeleken bij stonedtrooper blijven er verdomde veel zinnige mensen over.

kolonel klootoog | 15-03-07 | 12:20

Tiepe 15-03-07 @ 12:09
Laten we de islam volwassen behandelen, als de verderfelijke ideologie die het is. Niet alle moslims moeten dood, zoals niet alle fascisten of socialisten dood hoeven. Zolang ze maar weer verstandig gaan nadenken: fascisme/socialisme/fanatieke islam moet dood.
Het veelbespotte suburbia betaalt wel alle rekeningen voor jouw Multikulti droom. Is ooit uitgerekend hoeveel al die blije allochtonen de staat kosten aan extra uitkeringen / extra onderwijs / extra politie / extra subsidie / extra... Kunnen we met z'n allen jaarlijks een leuke vakantie van boeken.

Zware Guy | 15-03-07 | 12:19

40 jaar politiek falen is "bizar'', "schandelijk'' en "belachelijk''.

Bunt | 15-03-07 | 12:18

Tiepe 15-03-07 @ 12:09

Dan wordt het weer als volgt, allemaal dankzij Geert.

Jantje zag eens pruimen hangen
o, als eieren zoo groot
't scheen dat Jantje wou gaan plukken
schoon zijn vader 't hem verbood
hier is, zei hij, noch mijn vader
noch de tuinman die het ziet
aan een boom, zoo vol geladen
mist men vijf, zes pruimen niet
maar ik wil gehoorzaam wezen
en niet plukken, ik loop heen
zou ik om een handvol pruimen
ongehoorzaam wezen? Neen!

voort ging Jantje naar zijn vader
die hem stil beluisterd had
kwam hem in 't loopen tegen
vooraan op het middenpad
kom mijn jantje, zei de vader
kom mijn kleine hartedief
nu zal ik pruimen plukken
nu heeft vader Jantje lief
daarop ging vader aan het schudden
jantje raapte schielijks op
jantje kreeg zijn hoed vol pruimen
en liep heen op een galop.

Maaier | 15-03-07 | 12:17

Kunnen we die hangjongeren even ergens anders hangen? Ze even verhangen, zogezegd?

holtor | 15-03-07 | 12:17

kolonel klootoog 15-03-07 @ 12:00

''wij, zinnige mensen''

* geeft aai * koest boy koest!

Prinskromijn | 15-03-07 | 12:16

@Flodder
Ja, leuk he.

Tiepe | 15-03-07 | 12:15

@ Tiepe 15-03-07 @ 12:09

Ja! En dan hebben we ook weer, zoals het hoort, elk jaar 11 steden tocht. En winnen we eindelijk eens het Eurovisie Songfestival.

BLOODYBIGBADBULL 15-03-07 @ 12:07

Ik vind ook dat we Geert in de toekomst goed kunnen gebruiken, door hem met zijn giechel in een scheur te steken als er een dijk dreigt door te breken. Tot die tijd is het beter als hij in een donker schuurtje staat te wachten tot het Vaderland hem nodig heeft.

kolonel klootoog | 15-03-07 | 12:14

Was vandaag ook in NRC "pas" vandaag te lezen.

$_GET['IT']?> | 15-03-07 | 12:14

LOL@Tiepe 15-03-07 @ 12:09

Maaier | 15-03-07 | 12:14

Het lijkt mij verstandiger om Nederlanders met 1 nationaliteit es kennis te laten nemen van Marokko, (het hele jaar door groepjes van 15 mensen gratis de intergratieproblemen te laten zien) dit in het kader van begrip krijgen voor onze medelanders met 2 nationaliteiten.

rosalie | 15-03-07 | 12:13

Kunnen de ouders van die jongeren nu niet eindelijk eens 'n fatsoenlijke uitkering krijgen Geert. Kunnen ze hun oogappels tenminste zonder gevaar op al te veel onderbuikgeruis gewoon zelf op vakantie naar het bewierrookte Thuisland sturen...

widtvoet | 15-03-07 | 12:12

Tiepe 15-03-07 @ 12:09

Wedden dat er nu een hoop sarcasme-detectors niet aanslaan. En na het lezen van jouw post, hard ja-knikkend achter hun beeldscherm zitten.

Flodder | 15-03-07 | 12:12

@ Tarakan 11:39 "Vraag me trouwens af wanneer die werkkampen van Ruud Lubbers eindelijk eens feestelijk opengaan."

OK, Wilders loopt soms een beetje achter de feiten aan, en echt subtiel gaat-ie meestal niet te werk. Maar een werkkamp? Gaat dat niet net een streepje te ver?

Neauneauneauneau | 15-03-07 | 12:11

-weggejorist en opgerot-

Tiepe | 15-03-07 | 12:09

[quote]
Hij vindt het prettig dat de jongens uit zijn buurt nu eens met iets positiefs in het nieuws komen. „In deze wijk geldt een samenscholingsverbod. Er gebeurt er best eens wat rottigheid, maar wat zijn hangjongeren nou helemaal? Gewoon jongens die wat bijpraten met hun vrienden.”
[/quote]

Komt uit het artikel dat in Trouw staat, beetje naieve opvatting lijkt me.

Tremor | 15-03-07 | 12:08

Ow we gaan Geert afzeiken,op dit punt.?
Heeft genoeg aan zijn kop om elke dag alle kranten te lezen denk je niet?

14 criminele nietsnutten,van mijn belastingsgeld naar Marokko sturen is op niks mis mee, maar dat ze weer terug mogen komen is inderdaad knettergek.!

poten af van Geert, dit soort mensen kunnen we hard gebruiken nu en in de toekomst.

BLOODYBIGBADBULL | 15-03-07 | 12:07

Als je als tweede kamerlid woorden als 'schandalig' gebruikt voor loyale Nederlandse politici en 'wanstaltig' bij een verhaal over hangvlinders, welke krachttermen moet je dan nog uit de kast trekken als er een keer echt wat loos is?

Neauneauneauneau | 15-03-07 | 12:03

@Tarakan 15-03-07

jazeker van wel.als wapen is makkelijk schietincedient neer op jou en buitenwezen neem dit maak zeerst gevaarlijk stof in kan te maken voor boemboem als je angst ben bereid voor bang te zijn.

tuurlijk dat weet wel wat je ding vindt zo leuk verhalen dus maar ik begrijp

LOLOLOLen

mhajou | 15-03-07 | 12:02

@ StonedTrooper 15-03-07 @ 11:51

Als jij het nou bij het poetsen van je kisten, het strijken van je lonsdale shirts en het lurken aan een _vette jonko_ houdt. Dan beperken wij, zinnige mensen, ons wel tot het leveren van zinnig commentaar.

Trouwens, het gehuil van linkse kerk dit, linkse kerk dat is zoooo 2004.

kolonel klootoog | 15-03-07 | 12:00

@kouwes 15-03-07

Besnijdig!! genade is om maatregel in plaats van NIemand ongesteld was door verkrachtig en of misbruik dat vondt het oook niet leuk meer is dan die besnijdig gaat in dicht zoals gelukkig met elkaaar kennen zijn.

wat ben je zeld in spookuitangst voor besnijdig en ooit wat bekennen dan hier is anders dwars.als ik geloof zelf dat had ik hier teveel gehoord!!

mhajou | 15-03-07 | 11:57

"op het niveau "limburg" zitten"
"Leer eens verder kijken dan je onderbuik"
kolonel klootoog 15-03-07 @ 11:45

Snap je wat ik bedoel?

Wormen en Naarden | 15-03-07 | 11:56

(InFiFeLz!-) 15-03-07 @ 11:43
Daar ben ik zelf niet zo bang voor.. Daar zorgen onze jonge allochtone crimineeltjes wel voor. Deze rakkers zijn het ultieme geheime wapen van het verkiezingsteam van Geert.

Tarakan | 15-03-07 | 11:54

Zijn heel wat hoog opgeleide wilders stemmers, maar aangezien wij in een land leven waar alleen de linkse kerk het moraal mag verkondigen zijn al die mensen zo slim om hun mond te houden.
Ziek word ik van al die insunuaties, vermoed dat als al die politiek correcte mensen in mijn wijk zouden wonen (zelfde als in dit onderwerp) hun onderbuik ook wel eens zou gaan opspelen.
Verontwaardigd gejank als wilders iets of iemand aanpakt, het mag niet persoonlijk zijn, ik heb ^%^&%*^%(*& 4 jaar lang Rita geslacht zien worden alsof ze ieder uitgeprocedeerde zelf heeft uitgezet.

StonedTrooper | 15-03-07 | 11:51

Geertje, Geertje, Geertje wat maak je me nu?

perchloorazijnpisser | 15-03-07 | 11:50

@Tarakan

zoals je recht op jezelf heb hard koppeling,en je verdiensten moet leven nodig voor gezellig en uitgaan en als prachtig nederland tot maak je gelukkig toekomst waren zijn.sommige denk eraan dit gaat gebeuren,wat een shits!!

uw belang van je leven wilde integendeel toekomst ingebracht als zwak in je sterke gevoel als ik,tuurlijk wel.

afkomst,dit is maatregel om iemand idetiteitbewijs laten zien voor mag dat niet,zeker van wel.alleen minister heeft toch teveel achtergrond media gevraagd en hoe is hem goede regeling en misslukig overhied of beleid dat maakt niet uit dus angst in je geval

mhajou | 15-03-07 | 11:48

wel kut dat ze naar Marokko moeten, kan me voorstellen dat er andere landen zijn waar men gemakkelijker onder groepsverkrachting uit komt.

Patrick Zweedsey | 15-03-07 | 11:46

Uit de atlas bos, berg en zand de kaart berbervlucht

zonder
Wilders
zouden
die
vlinders
hier
zelf
wel
heenvliegen

widtvoet | 15-03-07 | 11:46

@ Mazzeltov 15-03-07 @ 11:34

Ja, en dan in 4 jaar Nederland zo hard verkudten dat we aan het eind van de rit we allemaal op het niveau "limburg" zitten. Ik vraag me trouwens af wie er met GW in een coalitie zouden willen, vooralsnog vervreemd hij zich alleen maar met zijn domme angstige gelul. Als je GW een goede politicus vind heb je naar alle waarschijnlijk je veterstrik diploma ook niet. Leer eens verder kijken dan je onderbuik.

kolonel klootoog | 15-03-07 | 11:45

PacMan-PiPo 15-03-07 @ 11:28

Zei de door de multiculturele samenleving beinvloedde kraakpandbewoner met verre familie van de Indus apenneukende berbers

Prinskromijn | 15-03-07 | 11:43

@Mazzeltov 15-03-07 @ 11:34
Peiling worden gedaan door mensen als Maurice de Hond. Lekker betrouwbaar, zo'n peiling zegt helemaal niks. Over een jaar kent iedereen het fenomeen Wilders wel zo'n beetje en is de nieuwigheid er van af. En als we over een paar jaar weer mogen stemmen (nee, dit kabinet valt niet) dan heeft'ie misschien nog een zetel of 4.

[-InFiDeLz!-] | 15-03-07 | 11:43

PacMan-PiPo 15-03-07 @ 11:28
Erg veel vooroordelen in je reactie...

Wormen en Naarden | 15-03-07 | 11:43

Tarakan 15-03-07 @ 11:39

De Playstation 3 is nog niet op voorraad.

Dwaaaas | 15-03-07 | 11:41

uit de bundel investeren in gevoel de gedigt vlinder

VLINDER

wat
hebben we
je
nou
geleerd
vlinders
kun
je
niet
besnijden

Kouwes | 15-03-07 | 11:41

Vraag me trouwens af wanneer die werkkampen van Ruud Lubbers eindelijk eens feestelijk opengaan.. Hoe zit dat eigenlijk?? waarom duurt die bouw zo lang?

Tarakan | 15-03-07 | 11:39

En de vrijwilligers van Jantje Beton maar collecterend door wind en weer langs de deuren gaan...

widtvoet | 15-03-07 | 11:38

JackTheR 15-03-07 @ 11:28
Inderdaad! Snap ook niet waar al die ophef voor nodig is. Laat die allochtone criminelen toch lekker op onze kosten op vakantie gaan! Is dat nu zo verkeerd? Is voor de jongens een rustpunt in hun jachtige leven. Ik geef het je te doen; lange nachten buurten onveilig maken, toeristen en bejaarden beroven, wapen- en drugshandel, etc, etc,. Is echt tijd dat de maatschappij iets terug doet voor deze goedwillende en hardwerkende jongeren.

Tarakan | 15-03-07 | 11:34

Inmiddels 17 zetels in de peilingen, Fleischbaum en dat worden er steeds meer.
Ga er maar vast aan wennen dat wij hier over enige tijd MP Wilders krijgen, het zal overigens tijd worden.
Dat Marokkanentuig kan hun borst vast nat gaan maken.

Mazzeltov | 15-03-07 | 11:34

Predman,
Dat is het slap-gelul-filter.

Rote Maru | 15-03-07 | 11:33

PacMan-PiPo 15-03-07 @ 11:28
wtf

preston spears | 15-03-07 | 11:31

ik had al een komentaar, maar deze kwam niet door, GS hoe zit dat?

predman | 15-03-07 | 11:31

Kouwes, jongen, je leeft nog?

Rote Maru | 15-03-07 | 11:30

En Idereen begrijpen ook niet dat alleen denken jullie aan alleen marokko en turkey dat moet zijn.flauwekul verkeerde beeld,achtergrond media moest je schamen voor die zag en niet waar dat hier is teveel buitenlands afkomst,daar denk je nergens in allen marokko en turkey hoe kan dat nou vandaan ben je niet duidelijk beeld zijn.dis ik doem jullie verkeerd beeld zijn appeltje in soorte media gerommeld.?

Alleen marokko is zeer vriendelijk kennen in nederlands media en elkaar kennen,tuurlijk dat natuurlijk doe ik wel zoals best maatjes.

mhajou | 15-03-07 | 11:30

In Nederland zijn in de hangwijk geen vlinders te zien.,.Daar moet je een aantal kilometers voor overbruggen toch om wat bij te leren.Dus Marroko.In de vlindertuin van een zoo was blijkbaar niet oke genoeg.Heeft het het beoogde resultaat gehad.Vlindervrij gedrag aangemoedigd?.

grumpie | 15-03-07 | 11:30

Zeg, volgens mij kan ik beter gewoon meteen de Trouw erbij pakken...

pwman | 15-03-07 | 11:29

Het nieuws van de reis is al echt oud...

deproleet | 15-03-07 | 11:28

heerlijk om te zien hoe hypocriet meedereaguurders zijn in hun commentaar als nu is een keer een niet-linkse politicus wordt afgezeken

JackTheR | 15-03-07 | 11:28

Weet je wat ze met Wilders moeten doen. Net als Jezus kruisigen stenigen doodmartelen. Of we sturen hem op een vakantie kamp naar Guantánamo Bay. Kunnen ze hem leren over de natuur in Cuba, de tabaks planten leren en gelijk de koran en bidden. Achterlijke her geboorte van Hitler+stalin+mossolini. Echt die op hem stemt is net zo MIN als iemand uit USA.

PacMan-PiPo | 15-03-07 | 11:28

kolonel klootoog 15-03-07 @ 11:21 - En het is nog eenvoudig ook... maak één Rap Video en laat 'm aan 150 Finse vrienden zien... Heb je in één keer aan alle voorwaarden voldaan en is je status lekker omhoog gegaan binnen de groep!

Triador | 15-03-07 | 11:23

Goede Idee!!

NIemand denken eraan dit voor de belastingcentjes is teveel appel in de nederland als wilders die verliezen en integendeel terughoudend waren niet begrijpen dat wilders doet te veel minister gepraat met teleurstelling tegen in je angst doorgaat,jawel onmogelijk achtergrond media helpt ook missluking gezag!!

mhajou | 15-03-07 | 11:23

@ Triador 15-03-07 @ 11:17

"ze maken een rap…"

Nee, dan is alles goed. *zucht* Ik wil verdomme dat er nu bruut, hardhandig een einde gemaakt word aan alle activiteiten waaruit een rap, een stille tocht, een begripsmoment en/of een duurzaam evaluatie traject uit voort vloeien. En ik wil dat Ali B mee gaat op vlinder jacht en dan bloedend uit diverse holtes op de middelandse zee op een lek vlotje afgedreven wordt.

kolonel klootoog | 15-03-07 | 11:21

Als geertje er toch niet was..... dan was hij nooit prersident geworden. gelukkig zijn dat soort reisje verboden en mag er weer met tomaten gegooid worden in de TK. Verpakt in zaken die ze vroeger 'kranten' noemden. Schenen invloed te hebben op het stemgedrag. Dat mag nu allemaal niet meer van Geert. We hebben vloeibare chippies in onze vingertoppies geimplementeerd gekregen, waardoor onze gedachten direct in verbinding staan met de stemcompoeter in hoofdstad Venlo.

JudgeJuly | 15-03-07 | 11:20

@Pablo's ijscocar 15-03-07 @ 11:07
Ja, belletje trekken=politiek bedrijven en je land beter maken...

Cunegho | 15-03-07 | 11:20

Ben trouwens wel bang dat de Finse werkweek een precedent heeft geschapen.. Er zijn immers zeer vele criminele Finnen, Antillianen, Turken, etc. in ons land die zich nu onheus bejegend voelen.. Nu zij niet op werkweek mogen is er een kans dat zij de zaak aanhangig gaan maken bij het meldpunt discriminatie. Er zijn nu 2 mogelijkheden; uiteraard worden ze door ons dappere meldpunt discriminatie in het gelijk gesteld en gaat het ons nog veeeeel meer geld kosten of .. de vlam slaat in de pan en krijgen we Franse toestanden. Alvast de auto maar elders parkeren..

Tarakan | 15-03-07 | 11:19

Kouwes 15-03-07 @ 11:06
mahjou eat your heart out

preston spears | 15-03-07 | 11:17

@Kouwes 15-03-07 @ 11:06

uit de bundel colmniïst de gedigt vergane glorie
.

klein
geworden
door
groot
te
blijven

Dwaaaas | 15-03-07 | 11:17

Geinig, Wilders opeens afzeiken, anders worden 'we' zeker te rechts?
Tinkerbell 15-03-07 @ 11:04

Geenstijl is helemaal niet rechts. Het zijn de meeste mensen die hier reageren die rechts zijn. Maar omdat deze mensen ook verantwoordelijk zijn voor het succes van deze site willen ze de mensen graag hier houden. Daarom zie je ook vaak berichtjes die provocerend zijn. Laat de mensen lekker hun gal spuien want dat is goed voor de cijfertjes. Ik denk echt dat de redactie links is. Daarom bekroon ik Geenstijl vanaf nu als een linkse site met rechtse reageerders. En dat blijkt succesvol te zijn.

Wormen en Naarden | 15-03-07 | 11:17

@Allen - Jongens... wel ff alles goed doorlezen... na de vakantie moeten ze er nog wel iets voor doen: van het ministerie van ontwikkelingsamenwerking moet elke jongen zijn ervaringen na terugkomst delen met minstens 150 anderen. Om het nut van duurzaamheid en ontwikkelingssamenwerking verder uit te dragen. Ze maken video’s, een rap en verslagen en de meeste jongens gaan op school over het project vertellen. Mohammed Kasmi (19): „Dat was een voorwaarde om deze weken vrij te krijgen.” ... Vooral die Rap & Video's... op staatskosten... dat willen deze Snoop Dog wannabe's toch helemaal niet! eeuuuh???

Triador | 15-03-07 | 11:17

Wie zijn die Beschermde Berberapen?

Hammar | 15-03-07 | 11:17

@Tinkerbell 15-03-07 @ 11:04
Sinds wanneer is rechts zijn een doel an sich? Fijn he, in een hokje passen.......

Cunegho | 15-03-07 | 11:17

als 'bizar,schande en belachelijk dat heb ik ook ooit afzeiken.Die wilders zit erachter een meidagrond en is dat duidelijk beeld zijn strijdig zouden verkeerde uitspreken als leugenaar en achterlijk angstvijand van buitengevaren.

Ik begreijp het wel dat wilders eigenlijk moest schamen bij in de kamer met teveel appeltje gerommeld.voor hem goede mondelig spreken gaat achtergrond media uitzoeken.wat een onzin.

mhajou | 15-03-07 | 11:14

@Kouwes 15-03-07 @ 11:06:
Meer!

Lobo | 15-03-07 | 11:12

@ Ern

Nou, dat is mooi meegenomen. En het is al zo'n mooie dag. Ik vraag me trouwens af waarom ik GW helemaal niet hoor over die adviserende bijbaan die die ene vvd'er (die een beetje op een boze slager lijkt) er op na houdt. Naar alle waarschijnlijkheid omdat het geen moslim is. GW is een smet op Nederland, een muterende vlek die zo snel mogelijk (en via strikt legale wijze) weg gehaald moet worden.

@ Tinkerbell 15-03-07 @ 11:04

GS zeikt alles en iedereen af. Althans, dat is het idee.

kolonel klootoog | 15-03-07 | 11:11

Volgende keer voor dat schorem een schoolreisje naar redactie GeenStijl sturen dan?

Prinskromijn | 15-03-07 | 11:10

Oh, GS wil ook betaald op reis!? Dan is Wilders afzeiken een goede eerste stap, daarna moet je nog wat stenen door ruiten van wethouders flikkeren. Worden jullie nu ook links-hypocriet?

Heikneutertje | 15-03-07 | 11:10

@Kouwes

Kansbuurten, Kansbuurten GVD !!

TRS | 15-03-07 | 11:08

Grappig weer zeg, die selectieve verontwaardiging. Mijn collega's en ik gaan ook zeker 2x per jaar 'van jullie belastingcenten' naar het buitenland en daar hoor je hem niet over. En wij zijn echt niet allemaal Nederlanders hoor...

[-InFiDeLz!-] | 15-03-07 | 11:08

Maar al met al retegoed besteed geld hoor. De versterking van de band van mn. criminele Marokkanen met hun Moederland kan niet grotesk genoeg zijn. Jammer alleen dat er dalijk door de portefeuillehouders van immigratie en intergratie ook weer wat extra pleuri's gevraagd wordt om juist de band met 0031 te versterken...

Desnoods spant men eerst twaalf paarden achter de wagen voordat 't opvalt dat er geen centimeter voorwaarts afgelegd wordt. Uiteindelijk moet 't toch een keer helder worden dat de afstand tot de bestemming, alle inspanningen ten spijt, ipv. kleiner steeds groter wordt.

widtvoet | 15-03-07 | 11:08

Feit is, Hangjongeren gaan naar Marokko op kosten van de belastingbetaler.
Ongeacht de tone of voice waarin het gecommuniceerd wordt. Dat Geert Wilders een beetje rotzooi schopt vind ik wel lachen. Ik zou nooit op hem stemmen, maar goed, hij heeft het recht en zelfs de taak om daarover aan de bel te trekken namens zijn kiezers. Iedereen bek dicht dus en kom eens met echt nieuws.

Pablo's ijscocar | 15-03-07 | 11:07

uit de bundel lullen als brugman de gedigt wilders 374e voorstel

WILDERS 347e VOORSTEL

en
daarom
wil
ik
dat er
alleen
nog
varkensgehakt
wordt
verkocht
in
probleemwijken

Kouwes | 15-03-07 | 11:06

TyfusLeijer 15-03-07 @ 11:03

Gelukkig worden bij zulke projecten, of ze nu in Nederland of in Marrokko plaatsvinden, altijd de gewone scholen getoond en nooit de meest moderne, PR-scholen...

Maaier | 15-03-07 | 11:05

Vraag me trouwens af wanneer een groep criminele Antilliaantjes op dubbele werkweek gaan. Ik heb begrepen dat ze op een stukje strand van Aruba mooie schelpen mogen zoeken.

Tarakan | 15-03-07 | 11:04

Geinig, Wilders opeens afzeiken, anders worden 'we' zeker te rechts?

Tinkerbell | 15-03-07 | 11:04

ze kunnen niet eens ff een pdf'je maken,wat een amateurs..

de lachende derde | 15-03-07 | 11:03

@ martelaar van gorkum 15-03-07 @ 10:57
"Ik vond het leuk om een rondleiding te krijgen in zeer moderne school in Marokko de verschillen in Marokko en Nederland is dat de scholen in Marokko netjes zijn onderhouden geen krassen op de muren met stiften of vervuilde lokalen en gangen. De schoolcafetaria zag er ook heel netjes uit."
.
Tsja die scholieren aldaar hebben maar een paspoort en dan vervelen ze zich niet zo snel en gaan dan niet over tot het aanbrengen van krassen op de muren. Steeds vaker hoor je vanuit Marokko geluiden dat ze blij zijn met de landgenoten die naar EU zijn gegaan omdat die het grootste uitschot van hun land zijn.

TyfusLeijer | 15-03-07 | 11:03

Heeft de Atalantavlinder een dubbele nationaliteit ?

TooneyLunes | 15-03-07 | 11:02

Degene die iedere dag de Trouw leest werpe de eerste steen.

zooishettoch | 15-03-07 | 11:02

Maar waar blijft het zwaar gesubsidiëerde studiereisje voor hangouderen ?
B.v. een onderzoek naar de cupmaat van de inboorlingen op Bali ?

OpaWizzkid | 15-03-07 | 10:59

Ik ben geen Wilders fan maar ik vraag me toch ook af waarom ik de werkweek van mijn zoon gewoon wél moet betalen. En niet zo zuinig ook. 650 euri en daar zit niet eens eten/drinken/andere shit bij.

Grasgriezel | 15-03-07 | 10:58

@kolonel klootoog 15-03-07 @ 10:56

Vond je het echt nodig om mij er bij te betrekken ?

Dwaaaas | 15-03-07 | 10:58

andriol 15-03-07 @ 10:51
Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Dacht je dat de redactie rechts was dan?
Ook dom om te denken dat alleen hier mensen zitten die rechts zijn. Ik zal je verklappen. Die zitten overal. Dus wat je nu wil zeggen ontgaat me een beetje.

Wormen en Naarden | 15-03-07 | 10:58

@kolonel klootoog 15-03-07 @ 10:56

Ik ben het niet vaak met je eensch, maar Geert is idd een mediageile halvezool

Big Ern | 15-03-07 | 10:58

... en de school in Marokko ziet er een stuk netter uit dan in Nederland !

’s Ochtends moesten we de vlinders gaan zoeken en ons doel was de atalanta vinden en we hebben hem gevonden achter de Boulevard Mohammed 5. >>>

We zijn gisteren 12 maart 2007 vlinders gaan zoeken en ´s middags gingen we een school bekijken van Ilmaz. ’s Ochtends moesten we de vlinders gaan zoeken en ons doel was de Atalanta vinden en we hebben hem gevonden achter de Boulevard Mohammed 5. En we hadden ook een andere vlinder gevonden dat was de citroenvlinder en die vlinder heeft een kleur mintgroen bij de taxi verzamel plek.

Ilmaz
En in de middag gingen we de school bekijken van binnen en buiten. We hebben een rondleiding gekregen van een begeleider van Ilmaz en we hebben een beetje gevoetbald op het pleintje van de school. We hebben ook een hapje gegeten en gedronken in hun kantine de school zelf zag er mooi uit en heel modern want het is een nieuw gebouw van niet eens een jaar uit en het is mede mogelijk gemaakt door de koning van Marokko.

Ik vond het leuk om een rondleiding te krijgen in zeer moderne school in Marokko de verschillen in Marokko en Nederland is dat de scholen in Marokko netjes zijn onderhouden geen krassen op de muren met stiften of vervuilde lokalen en gangen. De schoolcafetaria zag er ook heel netjes uit.

martelaar van gorkum | 15-03-07 | 10:57

Er was al geen plank en die wordt hier nog misgeslagen ook.

Rien Twee | 15-03-07 | 10:57

@ tyfusleijer

Geert Wilders is een dwaas.

Wanneer volgt trouwens de FFV uitslag?

kolonel klootoog | 15-03-07 | 10:56

Heren, niet zeiken. Jullie hebben zelf deze dievenbende in de tweede kamer geholpen. Ieder volk krijgt de leiders die het verdient.

Professor Plons | 15-03-07 | 10:56

Voer iedereen met een "Geert leest ook...." reactie: Kijk eens bij z'n hobby's?

"Hobby's
lezen, "

sjir | 15-03-07 | 10:56

Geert heeft bij voorbaat altijd gelijk:-)

fuckje | 15-03-07 | 10:55

@Wormen en Naarden 15-03-07 @ 10:50
Dat heet stijlloos...

da wizard | 15-03-07 | 10:54

Alles prima, als ze maar hun Nederlandse paspoort gebruikte.

sieb13 | 15-03-07 | 10:54

Wat een dubbele loyaliteit trouwens van die Vlinders. Geert, doe er wat aan!

Maaier | 15-03-07 | 10:54

Leuk ook om te weten dat ze enkele finnen voortijdig uit de bajes hebben gehaald om ze naar finland te sturen voor studie naar fin vlinders.

TyfusLeijer | 15-03-07 | 10:52

LOL @ Teen 15-03-07 @ 10:42

jimbrowski | 15-03-07 | 10:52

"Hij vindt het prettig dat de jongens uit zijn buurt nu eens met iets positiefs in het nieuws komen. „In deze wijk geldt een samenscholingsverbod. Er gebeurt er best eens wat rottigheid, maar wat zijn hangjongeren nou helemaal? Gewoon jongens die wat bijpraten met hun vrienden.”"

jezussss wat irritant...

Behangdelul | 15-03-07 | 10:51

hahaha, vervelend he rechtse lutsers, als er ook eens kritisch naar one-issue-geert wordt gekeken door de redactie van je favoriete hangplek... auwwww..

andriol | 15-03-07 | 10:51

Ik word hier langzaam gek in dit land. Heb net mijn voorlopige aanslag voor 2007 overgemaakt. Van dat bedrag kunnen een paar criminele Marokkaantjes slechts kortstondig vlindertjes vangen.. Maar het blijft voor mij een hoop geld. En geloof me, ik moet er hard voor werken. Ik vraag me in alle oprechtheid af.. waar is het nu precies misgegaan met ons nederlanders?? Wanneer hebben we met zijn allen die hersenbeschadiging opgelopen? Zijn wij nederlanders met zijn allen ontvoerd door een UFO voor pijnlijke experimenten met onze hersentjes? Er klopt iets niet...

Tarakan | 15-03-07 | 10:51

Heeft GS redactie ook een vakantie nodig naar finland?

TyfusLeijer | 15-03-07 | 10:50

Mwa, de telegraaf de papieren hummer van neederland. Ben blij dat Geert geen Engels kent, anders zou hij de hele dag voor het inteelt kanaal Fox zitten en dat wereld beeld van Fox...

Peking Eend | 15-03-07 | 10:50

Naar mijn bescheiden menig is dit hele verhaal een HOAX!!!
De Vanessa Atalanta plant zich namelijk NA de trek pas voort, zodat het paringsgedrag hier te lande kan (en dient te) worden bestudeerd. De reis van deze CriMa's naar Marokko moet derhalve andere (duistere?) doelen dienen...

Rote Maru | 15-03-07 | 10:50

Goh... was het ook niet Geenstijl dat zelf eerst een provocerend berichtje plaatste hier? Hoezo hypocriet!

Wormen en Naarden | 15-03-07 | 10:50

Rote Maru 15-03-07 @ 10:17
Sta ook verbaasd. Maar hoe dan ook,wanneer mag IK een keertje op vakantie om vlinders te kijken?

Nifelheim | 15-03-07 | 10:48

Eindlijk een beetje kritiek van maneer Fleischbaum aan het adres van Wilders.
Volgens mij ben je toch heel diep in je hart een redelijk mens.

predman | 15-03-07 | 10:47

"Subsidie aanvragen dat je hier"
Hoe dat je iets aanvragen dan?

Days-Of-Wild | 15-03-07 | 10:47

Als ze naar Zweden waren gegaan dan was het net zo erg geweest!
Aldus GW...

da wizard | 15-03-07 | 10:46

feit blijft dat hij wel gelijk heeft...

-Sores- | 15-03-07 | 10:46

Taaie-Neuskoek 15-03-07 @ 10:42

daar hbe je inderdaad een behoorlijk punt. Waarschijnlijk krijgen nette VWO-kinderen zelfs nog veel meer subsidie, aangezien zij en hun ouders iet smakkelijker de weg weten in subsisidieland.

Maaier | 15-03-07 | 10:46

een weblogger heeft ook wel eens een mindere dag. volgende stukje beter, fleisch!

LiamP | 15-03-07 | 10:45

Moehahaha one-issue blaataap.

zum kotzen | 15-03-07 | 10:44

@aardvark.
Hanjongeren zijn niet opvoedbaar

luukje | 15-03-07 | 10:44

Rare jongens die nederlanders..

Tarakan | 15-03-07 | 10:44

@karel kwarkbol

Kan wilders lezen dan?

Zwifstifdt | 15-03-07 | 10:44

Is altijd lachen als ze weer met de bus terugkomen uit Marokko. Eerst is de hele buurt blij omdat de bus leeg is en dan springen ze ineens onder de banken vandaan!

Teen | 15-03-07 | 10:42

Van het salaris van Wilders en zijn partijgenoten kunnen honderden hangjongeren heropgevoed worden. Waarom stelt ie dat niet voor dan?

Aardvark | 15-03-07 | 10:42

Al met al betekent het toch dat Geert W. nog ene stuk slimmer is dan z'n achterban in de gezellige volksbuurten. Het aantal analfabeten praktisch analfabeten is daar behoorlijk groot, en dan heb ik het niet over de geïmporteerde bruiden uit het Turkse achterland.

Maaier | 15-03-07 | 10:42

Er wordt zoveel subsidie gegeven, ik ben een paar keer op jeugduitwisseling naar Roemenië geweest waarvan de reiskosten voor 70% vergoed werden, + 20 eu per persoon per dag. Wij waren echt niet de enige die hiervoor subside hadden gekregen (mindstends zo'n 15 reizen, denk ik).
Dat kostte bijmekaar een stuk meer dan 50.000 euri...

Alleen omdat dit hangjongeren zijn komt dit in het nieuws, als het kakkers uit wassenear waren geweest had geen hond er aandacht aan besteed, ik weet niet hoeveel subsidie wij hebben gekregen maar het was niet al te weinig, en we haalden net het plaatselijk suffertje.

Gelul in de ruimte dus...

Taaie-Neuskoek | 15-03-07 | 10:42

Ik begrijp niet waarom die hulpverleners die jeugd steeds maar op vakantiereisjes naar hun (ouders') geboorteland willen sturen. Je bevestigt er alleen maar hun vooroordelen mee, dat er hier in Nederland niets te beleven is. Die kinderen kennen Nederland nauwelijks, hun hele wereldbeeld is opgebouwd uit een vreemde mix van dat wat ze van thuis en de satelliettv meekrijgen over het heilige Marokko en de bloedsaaie ellende van de Randstedelijke straathoek. Ga eens met ze zeilen in Friesland, of neem ze mee op een stoere vistocht voor de kust van Zeeland, weet ik veel! Er is hier zat te doen waardoor ze iets meer van dit land zouden kunnen gaan houden. De hulpverlening denkt: om allochtonen te boeien, moet je ze hun eigen cultuur voorschotelen. Fout.

kniebelknuistje | 15-03-07 | 10:41

"Wilders leest alleen de Televaag"

Hmmm, nouja vooralsnog beter voor GS dan:

"Alleen Wilders leest de Televaag"

widtvoet | 15-03-07 | 10:41

020 Gaza is dat...

Bobsen | 15-03-07 | 10:39

Fleischbaum... Ontzettende ChristenUnie stemmer!

Bobsen | 15-03-07 | 10:38

Subsidie van 't ministerie van ontwikkelingssamenwerking. Whoeha! Naast Defensie voor haar bommen en granaten graaien nu ook Marokkaanse hangjongeren voor soepvakanties in de arme negertjespot van Koenders.

widtvoet | 15-03-07 | 10:37

preston spears 15-03-07 @ 10:34

Pin zou zich zich kapot lachen om Geert W. en z'n achterban.

Maaier | 15-03-07 | 10:37

020 Gaza dat is...

Patrick Bateman | 15-03-07 | 10:36

"In Marokko valt er deze weken overigens niet veel te hangen. De Rotterdammers bezoeken lokale milieuclubs en een gebied waar Berberapen worden beschermd."
Voor dat laatste kun je in 202-Gaza ook terecht...

Patrick Bateman | 15-03-07 | 10:35

zie de reagluurders toch effe slikken hier .. ganz geil fleisch !

Draaitafel Demagoog | 15-03-07 | 10:34

houd een sop met eaume geert af te zeiken.
zeau hadden jezus en pin het niet gewild!

preston spears | 15-03-07 | 10:34

@widtvoet 10:31

Nee lul. Daar heeft Ahmed op 't internaat gezeten.

widtvoet | 15-03-07 | 10:32

Dit is ALIBI schrijven. Geenstijl kan dan ooit in discussies zeggen dat ze kritisch is geweest. Jammer eigenlijk.

Heelfijn | 15-03-07 | 10:31

Nador. Nador...

Komt Ahmed Aboutaleb daar niet vandaan?

widtvoet | 15-03-07 | 10:31

Holle frasen of niet, de boodschap komt beter over dan het politiek-correcte geneuzel van de CDA-bode. Daarnaast is het niet meer dan terecht dat Wilders zich afvraagt waarom belastinggeld verspild wordt aan dit soort kudtreisjes voor criminelen.

Aussie | 15-03-07 | 10:30

Op het moment dat Geenstijl multikulti kranten zoals Trouw gaat ophemelen (zelfs Anja Meulenbelt is tevreden over deze krant), en rechtse politici gaat afzeiken, is armageddon echt nabij... We horen de ruiters al razen. Of zijn dat Finnen op een geit?

Zware Guy | 15-03-07 | 10:30

GeenStijl krijgt kennelijk CDA trekjes. De discussie over de inhoud uit de weg gaan door op de vorm te katten en de persoon aan te vallen.
.
Wat gebeurt er GeenStijl redactie? Subsiedietje uit Den Haag nodig?

Professor Plons | 15-03-07 | 10:27

Geert past zich aan zijn doelgroep. Vrij logisch lijkt me.

salonrealist | 15-03-07 | 10:27

"Hij vindt het prettig dat de jongens uit zijn buurt nu eens met iets positiefs in het nieuws komen."

Uhu.

TRS | 15-03-07 | 10:27

"paringsgedrag van de Vanessa Atalanta"
Moet wel een teleurstelling geweest voor die gassies. In hun ogen mochten ze gratis en voor niks naar Marok om een nederhoer in de rif te gangbangen.

ventus_aqualis | 15-03-07 | 10:27

met natuurlijk

GI-joe | 15-03-07 | 10:26

" Thuis doet hij al vaker een lamp uit. „Om energie te besparen.”

Whuuaahahahahah. Wat een prachtverhaal dit. We zijn niet alleen terug bij af, het is nog veel erger dan dat.

TRS | 15-03-07 | 10:26

mmm sorry Fleischbaum maar dit is serieus tuffen in de lucht. Al had Geert het uit de krant van vorige week, het draait om het punt dat deze gezellige jongens op onze centjes kameelrijden.

GI-joe | 15-03-07 | 10:25

Dat gesuikerde stukje multiculturele journalistiek begon na 4 regels al aan mijn ogen te branden. Geen wonder dat Geert snel doorleest bij zoiets.

Koekje-dr-bij? | 15-03-07 | 10:25

"Het project heet Atalanta, naar de vlinder die ’s zomers in Nederland leeft en ’s winters in Marokko. Dit dier is steeds op zoek naar een goede leefomgeving, net als de jongeren die meedoen."

Ach ach ach

TRS | 15-03-07 | 10:25

Neemt niet weg dat dat lichtgekleurde gajes alles krijgt, wat ze ook uitvreten of doen, hoe crimineler, hoe hoger de beloning door dat geknuffel van links. Harc optreden tegen dit soort.

Ongelovige boer | 15-03-07 | 10:24

Dit verhaal is toch weken oud? Ik ben het er ook niet mee eens. Maar om nou om de week er opnieuw heisa over te maken, ... dat verveelt.

bwahaha | 15-03-07 | 10:24

NieuwNieuws loopt ook wel eens een dagje achter. En Trouw? Bestaat dat flutkrantje nog?

Klukkluk | 15-03-07 | 10:24

Dus Geert doet reffen aan de verkeerde krant maar het bericht klopt?
Is het dan ook zo dat indien hij melde dat Trouw het schreef de frasen niet hol waren?
Doe eens uitleggen, svp

Warrior4freedom | 15-03-07 | 10:23

En dan nog, wat is er mis met de Televaag? dat is toch ook de enige krant die zijn achterban leest (of voorgelezen wordt...)

Rote Maru | 15-03-07 | 10:23

Staat een overname van GS door Trouw op stapel ofzo? Of is dit slechts onderdeel van de lobby om Ephimenco binnen te slepen. Zou wel een briljante move zijn. En Geert, tsja...

knutsel | 15-03-07 | 10:22

Trouw een leuke krant en Wilders heeft een beperkt wereldbeeld?
Ik weet niet wat er in die pijp zat Fleisschie, maar ik zou hem de rest van de week maar laten liggen.

Koekje-dr-bij? | 15-03-07 | 10:22

@Rote Maru

Dat werd ook wel eens tijd, dunkt mij.

Baudelaire | 15-03-07 | 10:21

De peroxide is nu echt in zijn hersens geslagen, ondergedoken is Wilders veel leuker

De Barmhartige Rabbi | 15-03-07 | 10:19

de lawaaipapegaai.... misschien een leuk idee voor het volgende studiereisje voor de pipa-jongeren?

Cunegho | 15-03-07 | 10:19

Gaan we vriend Wilders nou ineens afzeiken??

Rote Maru | 15-03-07 | 10:17

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken