Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GA DAN! Rotjeugd

Nu overal in het oudemedianieuws: het jongste onderzoek van interview/nss. Blijkt dat bijna de helft van alle Nederlandse jongeren willen emigreren. Inderdaad 'willen', want uiteindelijk doen jullie het toch niet. Dat komt door meneer Leen, meneer de Hypotheker en mevrouw. Dan nu de waarheid. Want bovengenoemd onderzoek is natuurlijk gesubsidieerde onzin, louter bedoeld om Minister Rouvoet van het Ministerie van Gezinsditjesendatjes niet al te overbodig laten lijken. Zo werkt dat namelijk. Eerst vraag creëren met onderzoeken, en daar dan beleid op 'afstemmen'. Wat dit beleid van Rouvoet vervolgens is? Simpel. Een radicale digitale christenzender blijven steunen zodat veroordeelde criminelen er hun verhaal kunnen blijven doen, speciaal voor de jongeren, verhaaltjes over het zuigende niet-christelijke onderwijs. Want wie gelooft in Rouvoets verhaal, stelt geen vragen, en is ook niet ontevreden. Kijken krengen, dan gaat het vanzelf beter met Nederland.

Reaguursels

Inloggen

@holtor:
Helaas wel ja. Het is niet voor niets dat ik maar voor dr.ir. ben doorgegaan.

Balsaq | 15-03-07 | 20:53

:-) 14-03-07 @ 17:07
Geef je volkomen gelijk. Ik kijk het nog een paar jaar aan.. Maar ben het hier meer dan zat!! *Vraagt zich nog steeds af waarom er van zijn afstudeervergoeding 32,6% belasting wordt afgeroomd*

Marsnel | 15-03-07 | 09:07

@mhajou 14-03-07 @ 18:56
Ik krijg koppijn als ik me door jouw comments heen worstel.

SjabbesH | 15-03-07 | 08:41

Australie is een geschikt land voor de gemiddelde reaguurder. Vluchtelingen gaan in een kamp, irritante crimineeltjes worden goed gestraft. De imam, milieufascisten en socio's worden heel hard uitgelachen. Lekker weer, geen files, fapzat. Niveau net boven mangeaul? U komt zo binnen. Hierrrr. www.immi.gov.au/e_visa/general-skilled...
Niet te danken.

zooishettoch | 15-03-07 | 08:27

@Balsaq
Je kunt trouwens in Wageningen huishoudkunde studeren en dan toch ir voor je naam krijgen, wist je dat?

holtor | 15-03-07 | 02:22

@Balsaq
Keihard werken valt ook wel mee hoor. 6 weken rond de tentamenperiode, daarna weer de kroeg in tot de volgende tentamenperiode. Ja dat damestekort was wel lastig ja.

holtor | 15-03-07 | 00:20

@koerbach:
Zo is dat; een fatsoenlijke opleiding (dat is er één waarbij je .ir voor je naamt krijgt, of dr. ir.) is het halve werk. Och, wat lachen ze je uit als je studeert, om jij wèl keihard moet werken voor je studie, en misschien wat minder dames in je omgeving hebt. Maar daarna is het verschil duidelijk. Alleen in een kansloos ambtenarenland als .nl kun je met je culturele antropologie (veel lol tijdens de "studie") onzinrapportjes schrijven. Daarbuiten zoeken ze mensen met een èchte opleiding, en daar betalen ze ook naar.

Balsaq | 14-03-07 | 21:54

@petomal 14-03-07 @ 20:47:
Jammer alleen dat ik nu al geen jongere meer ben. Maar ja, ik heb dan nog het voordeel dat ik een echte opleiding heb en niet afgestudeerd ben in een onzinstudie zoals die tegenwoordig aan de universiteit worden gegeven. Wat moet je met een BA in multimediakritikologie, vergelijkende macramee-studies, internationale hulporganisaties of een HBO "studie" onzin-rapportjes maken...
Daar zitten ze in het buitenland volgens mij ook niet echt op te wachten.

koerbagh | 14-03-07 | 21:49

Hoezo, gaat toch niet? Ik werk nu in .ch, mede omdat mevrouw wel wilde, en ik nooit geleend heb (wel zo verstandig), en hier nu een goede baan heb.

Ja, je moet wel hard werken in .ch, maar als je ziet hoe veel salaris je krijgt, en hoe weinig belasting je betaald, dan begin je langzaam te begrijpen in wat voor miserabele toestand de Nederlandse maatschappij zich bevindt. Het is heel simpel: WERKEN met dat kadaver! En heel snel! Als iedereen dat doet, komt het vanzelf in orde.

"Ja maar ik kan niet...." Hoezo? Uitkering stop, en dan zullen we wel eens even zien of je werken kunt. En als je het dan nog niet, en echt niet kunt, dan krijg je een uitkering. Anders niet; dan ga je maar op een houtje bijten.

Balsaq | 14-03-07 | 21:47

Ik houd van NL, en wil graag trots zijn op NL. Echter, vanwege betere carriereperspectieven vertrek ik volgend jaar naar Kopenhagen. Misschien is het daar voor mijn vrouw en zoontje ook leuk.

Fred V | 14-03-07 | 21:05

Als Wilders en Verdonk ooit aan de macht komen en hier de VMBO-heilstaat wordt gevestigd ben ik ook vertrokken.

dikkemik | 14-03-07 | 20:52

Waarom zou je in Nederland blijven als je volledig wordt uitgeknepen voor de overdreven luxe pensioenvoorzieningen van de baby-boomers? En over een paar jaar is het helemaal makkelijk, dan kun je overal terecht omdat bijna alle westerse landen een groot tekort aan jongeren hebben.

petomal | 14-03-07 | 20:47

Ik ruik spruitjes

Meneer Foppe | 14-03-07 | 19:56

@mhajou
U bent een onnavolgbaar genie.
Met nederige groet.

kuttekrap | 14-03-07 | 19:46

@ :-) 14-03-07 @ 19:12

Je hoeft niet eens hoog opgeleid te zijn, veel landen nemen ook timmerlieden, metselaars, kappers en zelfs vrachtwagenchauffeurs in dienst. Enkele uitzendbureau's huren expat-bouwvakkers in in Nederland om ze vervolgens in Nieuw Zeeland via een vast-contract te laten blijven. Als je je MBO/HAVO/VWO diploma heb gehaald en je bent nog geen 30 kan je in veel landen gewoon een 4 jarige academische of undergraduate studie volgen en dan in dat land gaan werken.

huismerk | 14-03-07 | 19:35

mhajou 14-03-07 @ 18:37

Mot jij weten. Hij baseert zich op feiten. Dat menigeen die anders interpreteert (mede omdat men er beelden over heeft die niet correct zijn) doet daar niets aan af.

bottehond | 14-03-07 | 19:17

@hoogbefaagd 14-03-07 @ 17:28
vorige comment was voor jou
@Maaier 14-03-07 @ 17:50
zal best maar ik heb een andere lijst

:-) | 14-03-07 | 19:14

Zoals ik al eerder zei betaal ik graag voor een sociaal vangnet. Ik ben er zelf ook van overtuigd dat het noodzakelijk is, maar in mijn ogen is het nog al doorgeslagen. (Hoewel het de laatste jaren wel is verbeterd.) de belastingen zijn hierdoor erg hoog. Woningen zijn ondertussen ook niet meer te betalen. Als je een goede opleiding hebt is het financieel gezien gewoon aantrekkelijk om naar het buitenland verhuizen.

Bovendien kun je dan naar een land verhuizen waar de zon iets vaker schijnt en als je je aanpast aan een ander land is het daar minstens zo gezellig.

:-) | 14-03-07 | 19:12

@Tyyliton! @16:46

wat onzin vraag is verkeerde gedachten'tegoed dat valt me op cursus gevolgd!

LOL zegt: ik kan niet me voorstel dat je hiermee cursus gevolgd heb zoals leerplicht zijn recht van het talent in je leven wel mee als ik tuurlijk ga leren om.

Let eens op: zoals je die denkt over jarloes op me dat moet gaan leren,hahah nee dat is cursus te leren aan jou naaste hoogschool of studie zijn tekstonderwep verkondigd.LOL LOL

oeps ik dacht al wat je leuk appelskop ben best beroem en hiervoor ga ik dat maakt nou wegkomt!! Tyyliton ga eens leren om een appeltje verdelen.voordat zeg ie vergeet het maar dus doemt je zo

mhajou | 14-03-07 | 18:56

Ik zit ook te denken aan Noorwegen,maar ja daar heb je ook van die gare islamieten dus blijf toch maar hier :(

Nifelheim | 14-03-07 | 18:47

@bottehond 14-03-07 @ 18:24:
Tsja botte... als ik morgen een baan krijg aangeboden in Schotland of Ierland en daar een huis kan kopen op een plek en voor een prijs die me aanstaat ben ik ook weg hoor. Estland, Duitsland en Noorwegen zijn ook opties, maar die laatste heeft als nadeel dat de drank er zo duur is. Verder weg heb ik ook wel eens overwogen, maar meer dan een halve dag reizen (deur tot deur) naar familie en vrienden in NL is wel een heftig nadeel.
Buiten Europa m.u.v. oostkust Canada-VS is dus vooralsnog niet aan de orde.

koerbagh | 14-03-07 | 18:43

Daaraan die bedoeld om dit standaart met achterste angstvijand ziet omheen nog haatzaaien zoals als zwart of neger of anders huidskleur op concietiekamp ooit gezieken.hoe hoogbegaafd komt vandaan dit dit geloof in jou geslaagd zijn gekleuren dat niemand heeft niks van kleur te maken als gewoon hetzelde mensen doen.wat een lol/hoogbegaaf zit er wilders wel goed en laten we zeker jou afvragen hoe wilders noem achterste angstvijand zoals engelsduivel en hooggegaaf als gaaf me lachen door

mhajou | 14-03-07 | 18:37

Stop de etnische zuivering van Nederland!

bottehond | 14-03-07 | 18:24

Ik wil lekker een paar maanden in donker Afrika vrijwilligerswerk doen. (les geven bijvoorbeeld... ook al heb ik geen enkele kwalificatie, kan alleen maar een vooruitgang zijn op die leraren die ze nu hebben)
Lekker spannend lijkt me dat... kokende zon op je hoofd, kans om aan stukken getrokken te worden door hyenas, leeuwen, of militia mannen, malaria oplopen, etc.

ssoass | 14-03-07 | 18:20

:-) 14-03-07 @ 17:23

Nedeland is in alle opzichten een van de 7 beste landen ter wereld om te wonen (check oesolijstjes maar eens).

Maaier | 14-03-07 | 17:50

@:-)
Dan zorgt het niet ALLEEN voor asociaal gedrag en bedank je er niet voor. Of wil je zeggen dat je bedankt ervoor als je de keuze had niet te betalen voor het sociale vangnet.

hoogbefaagd | 14-03-07 | 17:28

De Vogel 14-03-07 @ 17:12
2e studie
hoogbefaagd 14-03-07 @ 17:16
daar is een sociaal vangnet voor en daar betaal ik dan ook graag voor. Het probleem is alleen dat het in Nederland compleet doorgeslagen is.

:-) | 14-03-07 | 17:23

@Flodder 14-03-07 @ 17:03
Ben ik ondertussen een bewindspersoon geworden dan?

dlseth | 14-03-07 | 17:18

de Prins 14-03-07 @ 17:14

Zo mag ik het horen. Een beetje positiviteit op dit verzuurde weblog. Laten we blij zijn met elkaar. Tóch!?

Flodder | 14-03-07 | 17:17

@:-)
Die sociale hangmat zorgt ervoor dat jij als je bijvoorbeeld door het verlies van je familie(brand, ongeluk) aan lager wal raakt je niet gelijk door de overheid voor dood in goot wordt achtergelaten.

hoogbefaagd | 14-03-07 | 17:16

@:-) 14-03-07 @ 17:07

Hear hear! Helemaal mee eens.

Aussie | 14-03-07 | 17:14

@Flodder,
Okay!
Belasting betalen moet je bijna overal , en voor een hoop figuren is dat een argument te emigreren.Juist die figuren klagen,steunen en janken en hebben alleen maar te kankeren(das lekker makkelijk namelijk). Maar emigreren never nooit.
Ik mis Nederland iedere dag een beetje , me haringje , me broodje rosbief en af en toe een stickie! Maar me eigen Nest bevuilen.... never!
Nederland is en blijft een voorbeeld voor heel Europa! ( Ook al wil de gemiddelde boerenlul dat niet horen)
Nederland is en blijft voor mij nummer 1!!!!

de Prins | 14-03-07 | 17:14

@:-) 14-03-07 @ 17:07

Hoezo ben je teruggekomen dan???

De Vogel | 14-03-07 | 17:12

Gezellig, ik wist wel dat ik niet de enige was. Ga binnenkort weer weg (2e keer) moet alleen nog een leuk land vinden. Iemand suggesties?

Ik heb hier gratis en voor niets 2 studies gevolgd en zou er geen problemen mee hebben dat terug te betalen, alleen heb ik het idee dat ik hier in de toekomst compleet uitgeknepen word. Belachelijk dure woningen icm veel te hoge belasting en dan krijg je er ook zo’n kutklimaat bij. Onze sociale hangmat zorgt er alleen maar voor dat iedereen asocialer word en daar bedank ik voor. In de meeste landen wordt het ten minste beloond als je hoogopgeleid bent en hard wilt werken.

:-) | 14-03-07 | 17:07

dlseth 14-03-07 @ 16:58

hmm, laat Wilders het maar niet horen. Want je bent wel een loyaliteitsprobleem.

Flodder | 14-03-07 | 17:03

@Maaier 14-03-07 @ 16:59
Ik wist niet dat ik als bewindspersoon van 0031 werk en dat dus die hele (onzinnige) rel rond dubbele paspoorten/nationaliteiten ook op mij van toepassing is. Overigens zal ik graag mij NL paspoort en nationaliteit inleveren als ik emigreer.

dlseth | 14-03-07 | 17:02

dlseth 14-03-07 @ 16:58

ok, je vind dubbele paspoorten dus gene probleem? Mooi, weer eentje.

Flodder 14-03-07 @ 16:57

nee, je ziet het helemala verkeerd. Je mag wél vluchten voor democratisch besloten belastingen, maar niet voor échte honger, geweld en uitzchtloosheid.

Maaier | 14-03-07 | 16:59

@dlseth
Geloof MIJ maar, die AZC's zijn niet zo toppie. Men komt daar, omdat zij graag het welvarende leven NA het AZC tegemoet willen zien.

hoogbefaagd | 14-03-07 | 16:59

Ik pik het niet meer! Ik ga emigreren naar 2nd life !

Dysphemian | 14-03-07 | 16:58

@Flodder 14-03-07 @ 16:45
Voor duizenden euros minder aan belasting en onkosten per jaar ben ik maar al te graag een 'ordinaire lafhartige belastingvluchtende landverrader'. Ik heb 0,0 binding met dit land dus ik zal er geen nacht slecht van slapen.

dlseth | 14-03-07 | 16:58

@tyylitön! 14-03-07 @ 16:40
mhajou is een soort van Nostradamus. Hij doet voorspellingen in een warrig taaltje. Over een paar honderd jaar gaat men inzien hoe briljant hij eigenlijk was.

Dömper | 14-03-07 | 16:57

de Prins 14-03-07 @ 16:50

Ik liet me even gaan. Is best lekker hoor. Zei trouwens ook niet 'iedere' maar 'meeste'. Word gewoon wel eens moe van al die mensen die zeggen te emigreren vanwege de staat van Nederland terwijl ze het doen vanwege belastingtechnische aspecten. En daarbij ook nog eens het gore lef hebben om mensen die eigenlijk hetzelfde doen, minachtend gelukzoekers te noemen.

Flodder | 14-03-07 | 16:57

@flodder
Het Woomera detention is al sinds 17 april 2003 harstikke dicht en sindsdien is er veel verandert. Jammer vind ik het dat je met excessen schermt. Want in een land zo groot als heel europa vind je veel extreme, dat is niet zo moeilijk.
En JA, ik ben zeker een landverrader. En NEE het gaat mij niet om de staat van het land, maar om de staat van MIJN leefomgeving.

hoogbefaagd | 14-03-07 | 16:55

@Flodder:
Joh je hebt echt helemaal gelijk , de horror begint in NL pas als die mensen uit het AZC komen!
Waar slaat het op om te suggereren dat iedere Nederlander die emigreert een ordinaire lafhartige belastingvluchtende landverrader is ? Imbeciel!

de Prins | 14-03-07 | 16:50

@hoogbefaagd 14-03-07 @ 16:28
Geloof me maar, die AZCs zijn toppie. Anders zouden ze hier niet met bosjes het land binnen komen. Maar ik neem aan dat u als principiele sociale randstedeling natuurlijk vele uren per week vrijwilligerswerk doet in het lokale AZC?

dlseth | 14-03-07 | 16:49

hoogbefaagd 14-03-07 @ 16:28

Wij hebben in Nederland geen gevangenenkampen voor asielzoekers ver weggestopt in de woestijn; uit het oog, uit het hart. Nu hebben wij ook geen woestijn, dus dat zal ook moeilijk gaan. Maar uit de AZC's in Nederland komen geen horrorverhalen vandaan als de verhalen van uit het Woomera detention center uit Australië. Misschien moet je je wat meer inlezen. Dat bedoel ik nu met zeiken op Nederland en andere landen zonder gedegen kennis ophemelen. De meeste mensen die emigreren zijn gewoon ordinaire lafhartige belastingvluchtende landverraders. Ook goed en begrijpelijk, denk ik, maar moeten ze niet schijnheilig zeggen dat ze het doen om de staat van het land of meer van die bullshit.

Flodder | 14-03-07 | 16:45

@mhajou: ik weet niet waar je je cursus Nederlands hebt gevolgd, maar een ding is zeker: Als ze een "niet goed geld terug"-garantie hebben moet je er zeker gebruik van maken.

tyylitön! | 14-03-07 | 16:40

@hoogbegaafd! LOL!!!!!

de Prins | 14-03-07 | 16:33

Natuurlijk dat heb ik al wat ik gedaan heb ervoor zorgt wel.als dit is laatste waarschuwen van de aard zijn derde wereldoorlogsverklaren.Is het ECHT opgeheven of voorbij als je leven niet meer kans heb dan maar zie dat je gekshets zag teveel praatsnat.Zonder te geloven uit eerwraak te nemen tegen te schamen voor ECHT oorlogsverklaren zoals je ophef in land word verlaten.dat kan je niks denken over in de gescheidenis en soms gebeurtenis.

Hier is soorte teveel appeltje dat je dat moet hard schillen aan dit beleid of anders nergens zijn.

mhajou | 14-03-07 | 16:31

@flodder
Die AZC's hier zijn dat niet zeker?
@widtvoet
bedankt voor de tip :D
@dsleth
Knap hoor.....

hoogbefaagd | 14-03-07 | 16:28

hoogbefaagd 14-03-07 @ 16:19

Dus omdat je walgt van het 10% aan kiezers in Nederland voor Wilders ga je in een land wonen waar ze een soort van concentratiekampen hebben voor asielzoekers. Goh, bewonderenswaardig.

Flodder | 14-03-07 | 16:25

@hoogbefaagd 15:49

Die "walgelijke" Wilders(stemmers) ook. Sinds Wilders voor zichzelf is begonnen te politikiseren heeft 0031 opeens een migrantenprobleem...

Dat jij je door deze beweging niet meer gebonden voelt aan Nederland is heel goed te begrijpen hoor. Veel plezier en leefgenot in dat rijtje landen op je verlanglijstje. (Tip: Je zou trouwens natuurlijk ook -voorlopig- gewoon kunnen rondhoppen mocht je je nieuwe heimat niet kiezen kunnen.)

widtvoet | 14-03-07 | 16:22

@hoogbefaagd 14-03-07 @ 16:19
Hoef ik ook niet; ik kan een echte opleiding volgen... Je weet wel, zo'n opleiding waar je nog wat aan hebt later en wat aan kan verdienen.

dlseth | 14-03-07 | 16:21

@ Flodder
Ik ben op de hoogte van de rassenrellen in Australie, maar doordat deze landen ruimer zijn opgezet kan je daar eenvoudiger naast elkaar leven. Ik leef niet in de illusie dat in deze landen geen rascisten zijn zonder enige vorm van herseninhoud. Tevens hebben deze landen dezelfde opvangnetten die in Nederland bestaan.
@ dlseth
Volgens mij kan jij niet eens één LOI-cursus afmaken.

hoogbefaagd | 14-03-07 | 16:19

@hoogbefaagd 14-03-07 @ 15:49

"Hoogopgeleidde"? Droom maar lekker verder met je emigreren, pauper. Mensen die zo hard schreeuwen dat ze hoogopgeleid zijn, zijn het namelijk doorgaans niet.

Aussie | 14-03-07 | 16:13

@Flodder 14-03-07 @ 16:04

Als teveel hoogopgeleiden weggaan, zal de belastingdruk toenemen voor de werkende mens en dat is uiteraard slecht voor de Nederlandse economie he. Dat je de mensen qua persoon niet zal missen is niet het probleem, het probleem zit hem in de achteruitgang van Nederland. Het probleem valt nog mee, maar het emigratie cijfer neemt wel toe, meer dan verwacht. De politiek moet hier maar is iets aan gaan doen. Bijvoorbeeld socialer zijn tegen de belastingbetaler en zorgen dat allochtonen beter integreren in ONZE cultuur.

De Vogel | 14-03-07 | 16:12

Flodder 14-03-07 @ 16:04
In nederland zijn bijvoorbeeld nog geen rassenrellen geweest in Australie wel.

Kan nooit lang meer duren.

Dunnus | 14-03-07 | 16:12

@mhajou 14-03-07 @ 16:08
Ik weet absoluut niet wat je probeert te zeggen maar ik vind het mooi.

Dömper | 14-03-07 | 16:11

Een Nederland met hooguit 8 miljoen inwoners is ook dichtbevolkt zat.
Teveel ratten in een kooi gaan aan mekaar knagen en wanneer dalijk ons puisant rijke landje struktureel wat minder welvarend wordt zal dat knaaggebeuren mi. exponentieel toenemen in hevigheid en vitesse.

Jammer verder dat de ene inwoner de andere uiteraard niet is. Onaantepassen importpaupers vullen helaas de leegte niet (snel?) op die wegmigrerende, belastingbetalende, veelal autochtone "landbouwers" achterlaten.

widtvoet | 14-03-07 | 16:11

mhajou 14-03-07 @ 16:08

Gebruik je een vertaalmachine voordat je je reactie plaatst? world.altavista.com ?

Dunnus | 14-03-07 | 16:11

Dat de regering over een paar jaar maar lekker met alle allochtonen en bejaarden opgescheept mag zitten. En iedereen die wel bereid is om te werken is vertrokken naar het buitenland.

SjabbesH | 14-03-07 | 16:11

@Domper

emigreren als immagraten meen dat wat is je huidskleur ,hetzelfde mensen binnen en buitenwezen als medeverantwoord is dierbaren dit geweld en geweldadig zijn beperking.

als je niet zo prettig immagratten noem dat nou je gewoon denken achterlijk dingen ben ongod te zijn.

mhajou | 14-03-07 | 16:08

Ik laat structureel mijn paspoort thuis liggen als ik in het buitenland op vakantie ga. In de hoop dat ze me in het vakantie land houden. Als ik ga emigreren (het liefst naar australië) laat ik maar al te graag mijn 0031 paspoort achter. No problem.

SjabbesH | 14-03-07 | 16:07

@hoogbefaagd 14-03-07 @ 15:49
Tief maar lekker op met je LOI cursus kunstgeschiedenis, kudtmongool.

dlseth | 14-03-07 | 16:07

Bahrain wordt het,
auto's 60% goedkoper, Huizen 50%, algemene levensonderhoud 70%, Luxe +200% enne geen cent belasting, over het weer maar niet te spreken

realisator | 14-03-07 | 16:06

hoogbefaagd 14-03-07 @ 15:54

Kan het niet met je eens zijn dat al die landen beter zijn om in te wonen als in Nederland. Kampen met dezelfde problematiek. En Belgie en Duitsland? Laat me niet lachen. Die andere landen hebben hetzelfde gezeik als hier, het zijn alleen veel grotere landen dus wordt het niet zo vergroot in bijv. de media. In nederland zijn bijvoorbeeld nog geen rassenrellen geweest in Australie wel. Als je trouwens veel geld hebt, kun je overal relaxed wonen. Alleen betaal je in het ene land wat meer belasting als in het andere. Vind dat overdreven gezeik op Nederland weer typisch Nederlands. Ga maar lekker emigreren en lekker zeiken vanuit het buitenland op Nederland. Ik zal jullie niet missen.

Flodder | 14-03-07 | 16:04

Goeie reis hoor stelletje jankerts.

bloke | 14-03-07 | 16:02

@iedereen die gaat emigreren.
Doei

Dömper | 14-03-07 | 16:00

@flodder
Zweden, Canada, Australie, Nieuw-zeeland, Belgie en Duitsland.
In favoriete volgorde

hoogbefaagd | 14-03-07 | 15:54

We kunnen allemaal lekker zeiken, maar ondanks problemen van finnen tot files is het hier echt nog zo slecht niet om te wonen.
Er is veel mis met Nederland maar nog lang niet genoeg om mij hier weg te krijgen.

www.allesopeenrij.nl/index.html?page=h...

Atheisme.nu | 14-03-07 | 15:54

Bingo!

Tuindert | 14-03-07 | 15:54

@ de lachende derde 14-03-07 @ 15:15
Het plan is om in de USA New Hampshire over te nemen:
http://www.freestateproject.org/
Interessant experiment!

Patrick Bateman | 14-03-07 | 15:52

Aan al die reaguurders die zeggen (is nog iets anders als het doen) dat ze gaan emigreren. Waar gaan jullie naar toe, waar het zoveel beter is als in Nederland? Ben werkelijk benieuwd.

Flodder | 14-03-07 | 15:52

@ventus_aqualis 14-03-07

ach wat ik ben als marktkoopman zijn verse bitterballen jullie verkopen.

wahahahah verse bitterballen zit je onder zwaarste cellen uit bedenden,zijn er genoeg zaad verkopen.toch grapig

mhajou | 14-03-07 | 15:51

De GS-Redactie recyclet gewoon een oud bericht! Deze link tussen 2 berichten slaat echt als een l.u.l. in een bord pap! Kom eens van dat terras af en doortypen daar!

buzi | 14-03-07 | 15:49

Ik ga zeker weg uit 0031!!
Om o.a. van die zogenaamde vrije en liberale kutmongolen te vermijden die vrijheid en liberaal verwarren met het dom ventileren van ongegronde en niet onderbouwde meningen en alleen destructief bezig zijn en niet constructief.
Ik WALG van het 10% van 0031 dat Wilders stemt.
En NEE ik ben geen "domme" riftnegert of anderzijdse allochtoon, maar wel een zeer hoogopgeleidde geboren en getogen Amsterdammer.

hoogbefaagd | 14-03-07 | 15:49

Gatver, dat filmpje van rouvoet doet me echt braken. Ga toch deaud met je evangelie.

Stijlloos Superieur | 14-03-07 | 15:49

Dat onderzoek *kuch* is zeker gehouden toen het regende.

Flodder | 14-03-07 | 15:48

Mmmm. Als ze maar niet naar 0034 komen. Moet ik mij oude sokken ook daar weer gaan verstoppen.

Contra | 14-03-07 | 15:48

@Monstrera,
Wat gaat het worden?

de Prins | 14-03-07 | 15:48

Leuk, ik emigreer op 28 april!

Generaal Pardon | 14-03-07 | 15:48

monstrera!!! 14-03-07 @ 15:43

Geluksvogel, ik moet nog tot September blijven. EN DAN>>>>
lekker belasting vrij verdienen, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

realisator | 14-03-07 | 15:46

@.mhajou 15:31
Jij mag aan de slag als marktkoopman in takitakiland; je bent de taal al helemaal machtig.

ventus_aqualis | 14-03-07 | 15:44

Dunnus 14-03-07 @ 15:21
Ach ik ken het gevoel inmiddels wel. Beetje Michael Douglas in falling down. Het contrast is trouwens nog steeds vrij groot vind ik wanneer je het platteland bezoekt, schoon, niet zo druk, de mensen beleefd en vriendelijk. Maar als iedereen daar naar toe verhuist wordt het ook daar een teringzooi.

sjaakdeslinksesul | 14-03-07 | 15:44

nog 46 nachtjes slapen en ik ben hier ook weg. schijt aan dit vieze stinkende kut land!

monstrera!!! | 14-03-07 | 15:43

jammer he, ikwas afgelopen weekend op de emigratie buer in nieuwegein, liep helemaal vol met mensen die net als ik een deel van onze economie vertegenwoordigen en dik belsating betalen. En ze willen allemaal weg, niks jeugd maar allemaal 30+ mensen met gezond verstand en nederlands paspoort.
Moeten we als kleinburgelijk,tolerant landje toch eens gaan nadenken.

realisator | 14-03-07 | 15:42

@preston sperars

tja ik heb ook begrijpen wat je bedoel maar je anders ding doet mond open naar wat vuistjes.doet niet mee alleen normaal vragen als goed begrijpen en vuistjes te maken tegen iedereen ook snap ook niet!!

Nou snap ik je en begrijp je dat mogen niet vuistjes afzieken.dan ben met je eens glijk in maar u bent anders gedacht als ik zag.

mhajou | 14-03-07 | 15:41

@GerP 14-03-07 @ 15:33

Punt is inderdaad wel dat die hippe mongeaulen niet opzouten.
Vaak gaan alleen "hoog opgeleide" mensen ervandoor die rust willen en de situatie in 0031 zat zijn.

De Vogel | 14-03-07 | 15:39

mhajou 14-03-07 @ 15:24
jij snapt mij tenminste.

preston spears | 14-03-07 | 15:34

@prohibitandis 14-03-07 @ 14:45
Krijg jij niks voor je belastingcenten terug? De brandweer op je stoep als je huis in de fik staat, of als die hippe mongolen met hun snelle bakkies weer 'es in de kreukels liggen op de rijksweg, kunnen wij ze weer uit het blik pellen. Laat ze dan lekker emigreren. Mazzel! Dan niet lopen zeiken als blijkt dat het aan de andere kant van deze kloot ook allemaal niet zo lekker loopt als je dacht!

GerP | 14-03-07 | 15:33

Eigenlijk immagraten werden de mensheid uit eeuwen geschreven als dit neem nu immgreren verandert tot apparthied naaste mogen niet in ander land aangeschreven door die koningin of beleid.dat is oorzaak te zijn.alleen god mogen vrijhied voor de burgerschap staat talent van de aard opgeshepsel.

mhajou | 14-03-07 | 15:31

Dunnus 14-03-07 @ 15:21

zoang jij nog gewoon hier kan f5-en met een 10mbitverbinding of meer en niet wordt achtervolgd door hordes kromzwaarden of hoeft te bedelen voor je eten, is het echt nog niet zo mis in ons land.

Maaier | 14-03-07 | 15:31

Wel je hollandsche paspoort inleveren, geen dubbele loyaliteit. Kies je de exit optie dan is dat definitief.

spooky | 14-03-07 | 15:30

@Jetser! Servus!

Liever Gruss Gott , dan '' Tzzzzzz wat kijk je Kaazkop'' of zoiets dergelijk!

de Prins | 14-03-07 | 15:29

Waarom niet emigreren? Ik ga naar marroko toe. Geen enkele rifnegert te vinden daar want die worden in eigen land uitgekotst naar 0031.

dlseth | 14-03-07 | 15:26

@preston spears

uub als je geen gevoel heb kennis als zich angst dat kan je steeds onprettig leven verziekte.

nogmaals Niemand zullen gewoon kennis om te vragen hoe gaat idt toekomst doen voordat je niet mee toekomst ga dan laat hun maar verder lopen en laat iemand weer met kennis,tuurlijk rechten is mensheid van de aard.

mhajou | 14-03-07 | 15:24

@ tyylitön! 14-03-07 @ 15:07
Waar is dat als ik vragen mag? Wil er ook heen! (Al is het alleen maar omdat daar geen kutmarokkanen zijn)

McF*ck™ | 14-03-07 | 15:23

De vraag die je dan kunt stellen is: "wat zou Kouwes hiervan vinden?"

perchloorazijnpisser | 14-03-07 | 15:23

@sjaakdeslinksesul 14-03-07 @ 15:06

Nee, ik bedoel er alleen mee te zeggen dat er iets gruwelijk mis is gegaan in dit land, omdat het een grote tyfuszooi is mede dankzij de buitenlandse medemens. Ik denk niet dat ik iets nieuws vertel, maar toch.

Verstaan wil ik ze trouwens voor me narigheid nog niet.

Dunnus | 14-03-07 | 15:21

Ik heb Ronald Plasterk al gemaild waar dat berufs verbot voor gristen-honden in het onderwijs blijft . Lieden die achtelijkheid en duisternis uitdragen mag je niet op de jeugd loslaten .

Amoebe | 14-03-07 | 15:20

"Blijkt dat bijna de helft van alle Nederlandse jongeren willen emigreren. Inderdaad 'willen'"
Niks willen: 'wil'!!!!

Patrick Bateman | 14-03-07 | 15:20

@ de Prins: Gruss Gott

Jetser | 14-03-07 | 15:20

@ventus_aqualis 15:14

Tja, veel ongeschoolde gelukszoekers Nederland in, voornamelijk hoogopgeleiden Nederland uit. Lijken me geen statistieken waar een regering vrolijk van wordt en het is dus een duidelijk signaal dat er iets mis is.

Aussie | 14-03-07 | 15:19

later als ik groot ben ga ik eauck split, dit verziekte kudtland is toch al de moeite niet meer waard.

preston spears | 14-03-07 | 15:18

@de lachende derde 14-03-07 @ 15:15
En dan echt weggejorist worden? Nee dank je.

Dömper | 14-03-07 | 15:18

Juiste EEN voorwaard is beleid van de overheidsregeling bij de nederlands bevolkingsburger zijn strenger door de minister en beleid en jusitie verkondigt.als ik daar vrijheid om in me leven ga,en gaat in zulke oorzaken te zijn.niet goed in wetsvoorstel wijziging noemen en geen god te schamen.

veel tot zien met uw leven kan spijtig van hier waren afzien.

mhajou | 14-03-07 | 15:17

Was er niet ergens in een canada een groep ultra liberalen die bezig waren hun eigen staat binnen Canada op te richten ? Misschien een idee voor geenstijl.

de lachende derde | 14-03-07 | 15:15

Inderdaad vette aanrader dat emigreren. Maar niet voor frusto's die stuiterend van de opgekropte ophokplicht mensen in de metro willen omleggen, blijf maar gewoon in Nederland anders gaat hier de criminaliteit omhoog en dat willen we niet.

holtor | 14-03-07 | 15:15

Er zijn kennelijk tekenen dat de aanzuigende werking van het laatste generaal-pardon een feit is. Dus moest er even een onderzoeksresultaat op tafel waaruit blijkt dat de toestroom zeer welkom is.

ventus_aqualis | 14-03-07 | 15:14

ja, ,als je mij vraagt: wil je emigreren, zeg ik: ja, ok, is goed. Als het concreet wordt, is het wat anders.

Maaier | 14-03-07 | 15:11

lijkt me niet dat je betere onplooingsmogelijkheden hebt voor wat betreft werk. Of je beland in een derdewereld land ( waar het de heeele dag mooi weer is ) of je kunt in een geindustrialiseerd land (VS bijvoorbeeld ) onderaan de ladder beginnen.

de lachende derde | 14-03-07 | 15:09

@053 14-03-07 @ 14:51
Ik krijg bij die site de melding: "spyware behaviour detected"
God works in mysterious ways.

Dömper | 14-03-07 | 15:08

@kapotte_stofzuiger 14-03-07 @ 14:51
En geen snelheidslimiet op de autobahn

Traag | 14-03-07 | 15:08

Zonder meer een aanrader, emigreren. Je netto-inkomen gaat per direct met een factor 5 omhoog (bij hetzelfde brutoloon), met dank aan het ontbreken van een multikul verzorgingsstaat die mensen maar blijft aanmoedigen op de bank te blijven liggen wachten tot hun uitkering wordt langsgebracht.
Geen btw. Geen bpm. Geen accijnzen. Benzine voor €0.25/liter. Inkomstenbelasting vlaktax à 12%. Geen verplichte collectief zwart gat van een pensioenvoorziening. Huishoudelijk personeel voor €250/maand, nooit meer poetsen afwassen enz. En oh ja de criminaliteit is 20x lager dan in nederland en van kutmarokkanen en zo hebben ze nog nooit gehoord.

tyylitön! | 14-03-07 | 15:07

@Dunnus 14-03-07 @ 14:56
En je zou je beter voelen als je ze allemaal wel kon verstaan? :"En toe zeit ik teguh Lakisha, jij moet niet doen alsof je beter bent als ik kutwijf, jij bent nog een grotere snol!" "Ik krijg geld van jouw, ja, ja, ik wil die tien euro terug!" "Ze kenne echt niet zonder Denny Buijs, echt niet, kenne ze echt nie". Je leest het, ik zit zelf in de omgeving van Vreewijk.

sjaakdeslinksesul | 14-03-07 | 15:06

wat is dit nou voor een raar bericht. De combi tussen beiden zie ik zelf niet 123. Dit is gewoon recyclen van oude geenstijl/nieuw nieuws items.

Milosz | 14-03-07 | 15:04

"Wil je naar een warm land?"

Tuurlijk zegt 40+% dan ja!

Stradorvski | 14-03-07 | 15:03

@kapotte_stofzuiger 14-03-07 @ 14:51

Je vergeet nog dat een nieuwe auto daar veel en veel goedkoper is dan hier.

Aussie | 14-03-07 | 15:03

@Zippy ,
Welke verantwoordelijkheid bedoel je eigenlijk?

de Prins | 14-03-07 | 14:57

Als ze dan maar hun Nederlandse paspoort hier laten... want je kunt niet lwòjaael zijn aan twee landen.

chloorhexidine | 14-03-07 | 14:57

Iedere dag als ik, op weg naar mijn stage, door de Maashaven wandel op weg naar het metrostation vraag ik me af wat ik nog doe in dit land... Helemaal als ik in een afgeladen metro de enige Nederlander ben en geen woord kan verstaan van wat er gezegd word door de buitenlands keeltyfus-geluiden en vet lauwe shit uit de telefoons. Als ze dan ook nog eens instappen voordat mensen mij uitlaten stappen vind ik het jammer dat het niet legaal is om 't een en ander om te leggen. Trouwens, dit is alleen een voorbeeld, 't gebeurt namelijk overal, ook in dat gat waar ik vandaan kom.

Dunnus | 14-03-07 | 14:56

Ik vlieg volgend jaar met een enkeltje naar Nieuw Zeeland ....

Ruben Koene | 14-03-07 | 14:55

@ DT71:
Het lijkt me wel heerlijk om in een wereld te leven die volkomen los staat van de werkelijkheid. Je weet van niets, hoort niets en alles is probleemloos want daar heb je geen weet van. Gewoon blind vertrouwen op broeder Rouwvoet, de vuurtoren, de rots , de leider, de ziener, de... de... de...

The eimer | 14-03-07 | 14:55

Met de vriendelijke groeten vanuit zuid Oostenrijk
Ies heel mooi hier!

de Prins | 14-03-07 | 14:54

Het steunen van dit soort ethervervuiling is nog maar het begin. De EO biedt al lang een aantal interessante mogelijkheden op censuurgebied www.eo.nl/portals/themes/article.jsp?p...

053 | 14-03-07 | 14:51

@redactie
in de poll ontbreken onze oosterburen: goedkope huizen, belastingvoordeel en het ontbreken van flitspalen.

kapotte_stofzuiger | 14-03-07 | 14:51

Ik mis even de relatie tussen willen emigreren, en het beleid van Rouvoet... Ik wil ook wel emigreren, maar kan niet, want ies duur, voel me met m'n 35 nog wel jongere, maar welke invloed kan Rouvoet op het wel/niet emigreren uitoefenen? Lijkt me eerder werk voor Bos, want laat al die rijke ouderen ook eens gaan meebetalen, zodat mijn AOW-premie en andere lasten flink omlaag kunnen.

JackRandom | 14-03-07 | 14:51

hoxatje heb je geen zin om eens met mij te kleppen, vind je nl erg voldoende,met vriendelijke groet hans geers.

HANS GEERS | 14-03-07 | 14:49

een christelijk kanaal een woning voor mijn paal

bidlip | 14-03-07 | 14:48

@prohibitandis 14-03-07 @ 14:45

Jawel, lantaarnpalen.

Bob Paalhout | 14-03-07 | 14:46

@Deadkennedy 14-03-07 @ 14:43

Jij naar Australië?

Ik naar Syrië.

Bob Paalhout | 14-03-07 | 14:45

De jeugd heeft niks te zoeken in NL. Je betaald belasting tot je dood en je krijgt er geen donder voor terug.

prohibitandis | 14-03-07 | 14:45

Toch jammer dus dat onze gekozen roergangers in het echt niets anders zijn dan intolerante, radicale christenfundi's.

053 | 14-03-07 | 14:44

de lachende derde 14-03-07 @ 14:33

ff offtopic. Kijk nog even naar het Iran haat 300 topic.
Verder geef ik de jeugd groot gelijk te emigreren. Ik ben zelf ook over 1,5 jaar weg. Joepie ik kan niet wachten totdat ik aan me baan in Sydney australie kan beginnen....

Deadkennedy | 14-03-07 | 14:43

En wat moet de Grijze massa dan? Ik bedoel: er zitten bakken vol met oma's en opa's klaar om als demente mieren uit te zwermen over de schaarse ruimte. Voor je het weet staat opa te grazen in een natuurgebied en staat oma beton te mixen op een bouwplaats. En dat allemaal omdat er geen begeleiding is!

Schandalig, Nederland, schandalig!!! Dit land gaat helemaal naar de apetyfus, weet je dat?

Bob Paalhout | 14-03-07 | 14:42

@ De Vogel 14-03-07 @ 14:37
Allochtonen willen niet weg. Wel mopperen. Zie ook de fantastische raps in de dumpert...

UrAnus | 14-03-07 | 14:42

Family7:
-
19:30 Op zoek naar God - Programma met
toeristische informatie en de zoektocht naar
God (Doesburg 1)
20:00 Another life - Soap (afl. 22)
20:30 Hof mit Himmel - Magazineprogramma
van ERF uit Duitsland (serie 2, afl. 9)
21:00 Bamboe in de winter - Ah Choi is klaar
met haar studie aan de universiteit en
wacht op werk dat de regering haar zal
geven. Met de gebeurtenissen op het Plein
van de Hemelse Vrede nog vers in haar
geheugen, wordt ze nu geconfronteerd met
een nieuw soort revolutie, de revolutie van
haar ziel. Een rondreizende prediker in
haar dorp is aangekomen met de reddende
boodschap van de Bijbel. Ah Choi wordt
diep geraakt. Ze komt dicht bij het nemen
van een eeuwige beslissing. Maar omdat
ze in een communistisch land woont, kan
dit vergaande gevolgen hebben
22:00 Mission - Zendingsorganisaties vertellen
over hun passie (3xM)
22:30 Komst van de Koning der koningen -
Programma met Jaap Dieleman over de
Wederkomst (afl. 5)
23:30 Nehemia Ministries - De reis van uw
leven - Bijbelstudie (afl. 9)
00:00 Emmanuel Gemeente Deventer -
Kerkdienst
00:45 Reach 4 life - Programma van de
International Bible Society
01:00 Family7shop
02:00 Nacht TV
-
Ies mooi!

Rest In Privacy | 14-03-07 | 14:42

Rouwvoet;
Medebroeders, sorry langenoten, het is helemaal niet zo erg, desastreus, mislukt, te misdaadig, te vol, te verpaupert, te duur, geen slecht onderwijs, te hoge belastingen, wachtlijsten en corruptie en te slecht weer.
Ik toch niets doen aan dat slechte weer?
Wordt dan allemaal gristen. Dan kan je daarvoor bidden, jandorie!

The eimer | 14-03-07 | 14:41

Lekker makkelijk: je verantwoordelijkheid ontlopen. En denken ze nu echt dat het ergens anders beter is?

Zippy | 14-03-07 | 14:39

Ben ook wel benieuwd naar de verdeling van afkomst onder de "Nederlanders".... Als ze allemaal 'echte' Nederlanders zijn (dus niet met andere achtergronden) dan is het pas verontrustend, anders mogen ze van mij daad bij het woord voeren... mogen ze van mij toch wel hoor.

McF*ck™ | 14-03-07 | 14:39

Lijkt me problematisch als de helft van de jeugd weg wil.
Hoeveel procent van de ondervraagde mensen was allochtoon??? zou wel een hoop kunnen verklaren.

De Vogel | 14-03-07 | 14:37

Een dikke drol op Meaurice de Hondtdtdt!

Bob Paalhout | 14-03-07 | 14:36

Ik wacht op het moment dat GeenStijl gristelijk wordt

Berk | 14-03-07 | 14:34

nou, ik doe het zeker wel

de lachende derde | 14-03-07 | 14:33

Een dikke drol op de Nederlandse Jeugd van Tegenwoordig!

Bob Paalhout | 14-03-07 | 14:33

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken