Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Moslim zegt iets zinnigs over Donald Trump

Gaarne uw aandacht voor Tarek Fatah. De heersende ColumnCanadees van de Toronto Sun zegt even waar het op staat. Zolang moslims in de VS de jihad en sharia niet bij de garage sale zetten, worden ze -terecht- scheef aangekeken door de yanks. Voor uw informatie: de slachtpartij te Bernardino (14 doden) was de 75ste islamist attack sinds 2001 (interactieve timeline van die al die terreuraanslagen HIERRR). En dan is het niet zo gek dat die malle Trump van die malle uitspraken doet, waar vervolgens tweederde van die malle republikeinen het roerend mee eens is, en 18 procent malle democraten. Dagkoersen zijn het, maar aardige dagkoersen. trump534.pngOndertussen in policor enclave UK schiet de petitie om mijnheer Trump de toegang tot het Verenigd Koninkrijk te ontzeggen door de 72 spreekwoordelijke plafonds, en elke minuut komen daar tig handtekeningen bij. De Anti-Trump Petitie moet nu in parliament besproken worden. Tot hilariteit van onze Dear Watson. Meanwhile in Nederland pleit Afshin Ellian, ook al zo'n import-columnist met een prettige kijk op de woestijnhorizon, voor een totaalverbod van salafisme. Zo niet, dan is het oorlog. Maar het is allang oorlog mensen. Al jaren. Filmpje!

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Cato carthago | 10-12-15 | 19:41

Goede vent die Trump, zeker vergeleken met al die andere DemRep klootzakken. Zelfs Watson is compleet aan het kortsluiten:) Maar hé ho, hoe zit het eigenlijk met de keiharde sancties tegen ISIS-sponsors als Turkije en Saoedi-Arabië, en een verbod van alles wat met wahabbi te maken heeft? Oh... coalitie... navo... olie...

ben kokhals | 10-12-15 | 14:28

-weggejorist-

exit religion | 10-12-15 | 14:21

Zie filmpje, mooie manier om je vredelievende volk op de kaart te zetten, en dan boos worden dat men niet op je zit te wachten. Er staan hele woestijnen leeg, zet daar je tentenkamp op als de westerse normen en waarden je niet bevallen. Wel de lusten niet de lasten.

El Muñeco | 10-12-15 | 12:24

Een voorbeeld functie voor DEn Haag en Amsterdam,want dat gaat daar ook zo.

pedro300 | 10-12-15 | 12:15

Nou dat is fijn daar in de states,kutpolitie daar.

pedro300 | 10-12-15 | 12:05

Vind Trump een ongelovelijke hufter. Wilders wat minder maar sommige van zijn uitspraken ook niet te verteren. Goed omdat hij de enige is die zich tegen islam en EU keert heb ik helaas geen andere keus.

bijna_raak | 10-12-15 | 11:22

@Guust Kadaver | 10-12-15 | 10:05
Je moet de reacties ook lezen op het interview.

Radijsje | 10-12-15 | 10:57

Neil_ Skywalker | 10-12-15 | 10:36
Eens: dezelfde zelfpijperij als in de VN raad. Walchelijk

Guust Kadaver | 10-12-15 | 10:49

Ubernarcist en kampioen zelfpijpen Frans Timmermans was echt om te kotsen gisteravond bij DWDD. Zijn performance heeft Paul de Leeuw na bijna 20 jaar van mijn 1ste plek op het lijstje "Grootste lul van Nederland" afgegooid.
Wat een levensgevaarlijke zak tabak is dat toch.

Neil_ Skywalker | 10-12-15 | 10:36

Een hoop ophef in het achterlijke Engeland over Trump. Nooit ophef over de Emirs uit Qatar en Dubai die Joden inclusief sporters die deelnemen aan internationale toernooien het recht op toegang ontzeggen.

BananaMonarchy | 10-12-15 | 10:27

@Paul de Vries6711 | 10-12-15 | 06:12
Nou je kunt Trump niet in de rij zetten naast Farage, Farage zou ik graag als leider willen hebben, dat is een man met zeer veel kennis op europees politiek gebied en is geen gevaar voor eigen land. Daar in tegen is trump wel een gevaar voor eigen land. Ook wilders kan je niet vergelijken met Farage.

Radijsje | 10-12-15 | 10:25

Trump is een clown. Maar wel een van kaliber "om te lachen". En alles dat zich richt tegen de moslims is beter dan de linkse lulletjes en weg kijkers. Ik hoop dat hij het redt en ze allemaal keihard aanpakt en het land uittrapt.

DeFles | 10-12-15 | 09:56

Tarek heeft gelijk.

To the queen of England (as a country)(Paul Joseph Watson)
Banning Donald Trump ÌS an intolerant and hateful view.
Your eyes to soup, for looking with, you use them not.

*ticket off planet bestellen doet*

hallevvezool | 10-12-15 | 09:49

Gisteren in Arena.
Zonder dat we het in de gaten hebben worden we genaaid en laten we ons sala-fisten door hamburgerbaarden, niet nadat we eerst zijn verdoofd met een flinke policorinjectie.

donjon | 10-12-15 | 09:36

De hele wereld ziet het koekoeksjong in het nest.

O! moedertje vergeef ze niet, ze weten precies wat ze doen.

#teamatheïsme #ΤΗΙ ΚΑΛΛΙΣΤΗΙ

hallevvezool | 10-12-15 | 09:34

Wat ik gewoon bloed irritant begin te vinden is het eeuwige gewijs tussen de voor en tegenstanders. M.n. voorstanders van meer moslim / meer praten doen dit overigens.

Extreem rechts heeft geen oplossing, die blaten alleen maar.
Extreem rechts polariseert alleen maar, maken alles erger.

Maar lieve minder extreem rechtse mensen, WAT precies is dan jullie oplossing? Polariseren jullie niet door iedereen met een andere mening extreem rechts te noemen?

Een buitenstaander zou zelfs kunnen concluderen dat ook jullie extreem rechts zijn; geen oplossing + polariseren.

Is terrorisme door moslims een probleem? Zo ja, dan is alle moslims weg jagen een oplossing voor het probleem op de plek waar wij er last van hebben. Het is niet de oplossing die wij met zijn allen verkiezen maar het is wel een oplossing.

Is de samenleving meer en meer islam regels opleggen een probleem? Zo ja, dan is alle moslims wegjagen wel degelijk een oplossing. Weer niet waar we voor kiezen, maar evengoed een oplossing. Er zijn immers plekken genoeg op deze wereld waar moslims in alle rust hun Sharia in kunnen voeren etc.

Is met deze mensen praten, de minder extreem rechtse oplossing, een echte oplossing? Na 40 jaar pappen en nathouden, 40 jaar 'integratie' en 40 jaar weigeren om te integreren denk ik te kunnen vast stellen dat het op zijn minst niet een goed werkende oplossing is. Insanity; doing the same thing over and over again, expecting a different outcome.

Mensen die de treinen alweer zien rijden in hun gedachten, moet ik gelijk geven. Ik zie ze ook, maar met andere passagiers. De hardcore Nazi's waren nu ook niet echt een meerderheid moet u weten.

Dus ik denk dat het tijd is om eens met een oplossing, die ligt tussen alle moslims wegjagen en pappen en nathouden ligt, te komen.

Wie begint er met een oplossing te roepen?

MarcS | 10-12-15 | 09:32

@mysteryposter | 10-12-15 | 01:15
Ik heb altijd geroepen dat het NLse politieke stelsel op instorten staat door de versplintering in honderdmiljoen kleine partijtjes.
Deze twee video's laat echter ook zien hoe schadelijk de indoctrinatie van twee grote stromingen kan zijn. (alhoewel ik altijd al getwijfeld heb over het geestelijk vermogen van de gemiddelde amreikaan).
Een theocratie is ook al geen optie. Zie heel GeenStijl voor voorbeelden.

Ik denk daarom dat een a-politieke dictatuur dan toch maar de beste vorm is om een stabiel land te creëren.

Niederländer | 10-12-15 | 09:22

De stuip van Policor: shoot the messenger. Gebeurt hier met Wilders, gebeurt in Frankrijk met Le Pen. Lost het probleem niet op, geenszins.

Schoorsteenveger | 10-12-15 | 09:16

Verschrikkelijk, en dan te bedenken dat inmiddels een op de tien in Nederland al moslim is. Wat een hel. Wat een hel.

RobberenRukkie | 10-12-15 | 09:13

Totaal ontspoord volk.
Het zou intens blij moeten zijn met het Westen , met waar het Westen voor staat en met wat dat voor hen betekent.
Niets van waarde komt uit de eigen contreien , alles uit de moderne wereld te danken aan het Westen.

In plaats van dankbaarheid proberen ze het hen toegeworpen Westerse reddingsvlot lek te steken.
Onbegrijpelijk stom en fataal voor hen zelf.

Op een dag zal het Westen er genoeg van krijgen en zijn handen terug trekken.
Dan zijn ze weer terug bij af , weer leven zoals vroeger , in hun geliefde verleden.

enorme sukkelzak | 10-12-15 | 09:09

Iedereen in het Westen die maar enigszins de realiteit, dus de waarheid, durft te benoemen wordt meteen uitgemaakt voor populist, racist of gek of in het uiterste geval vermoord (Pim, die toen al zei: deur dicht voor gelukszoekers, eerst problemen in NL oplossen en daarna de deur weer op een kier). Wat overblijft is een zootje hypocrieten die wel hetzelfde denken maar nóóit durven zeggen. DJT is niet gek, want hij bedoelt precies wat Pim zei. En laten we realistisch zijn: de moslims hebben zeker hún best niét gedaan om te laten zien dat ze in lijn met de Koran handelen: de Koran die vrede, gelijkheid, tolerantie, respect en één en al goedheid predikt. Wel, dán is het voor iederéén duidelijk: het kwaad zit niet in het geloof maar in de gelovige en dat laatste moet je spijkerhard aanpakken en bestrijden.
Conclusie blijft: de moslims zijn geen stap dichterbij gekomen; sterker nog, ze hebben zich decennia zoniet eeuwen op achterstand gezet. Ik maak wel duidelijk een verschil tussen Westerse moslims (bv.Suriname) die echt het goede uit de Koran hebben begrepen en in hun dagelijkse leven toepassen en Oosterse (Midden-Oosten, Noord-Afrika ea) die kennelijk uit dezelfde Koran inspiratie putten om alléén maar slechte dingen te doen. Vandaar ook dat het Westen deze lieden niet kan verdragen, vandaar ook de uitspraken van DJT.

robstijlloos | 10-12-15 | 09:07

@necrosis

Ja, dan is het echt gebeurd.
Die kans is groot.

Carmelita | 10-12-15 | 09:07

Islam = vergif.

blanke pool | 10-12-15 | 08:58

Verbazend hoe enthousiast men reageert op de uitspraken van een geesteszieke gek.Ik vermoed dat men zich verheugt op een fikse WOIII.
Enfin, de Amerikanen hebben geen moslims nodig om elkaar af te knallen, dat doen ze zelf onder enthousiast applaus van Hr. Trumpelmans himself met volle overgave.
Dus moslims buiten de deur houden helpt niet zo erg, vrees ik, het zinloos om je heen knallen met een van je vele wapens is een typisch Amerikaanse hobby.

mallekater | 10-12-15 | 08:58

Je moet water en olie niet willen mengen.

Jan Gordelroos | 10-12-15 | 08:56

De tering zeg, dat filmpje. Armageddon is near.

RobberenRukkie | 10-12-15 | 08:54

@langzullenweleven | 10-12-15 | 08:45

Wat is een oprechte moslim. Die homo`s haat, vrouwen minderwaardig vinden, ongelovigen haten, vinden dat afvalligen dood moeten, kritiek op Koran verboden.. Wat zijn nu die oprechte gematigde moslims?

roze_bril | 10-12-15 | 08:49

zoals oprechte moslims zich dood moeten schamen over IS, Boko Haram en andere moordenaarsbendes moeten Amerikanen zich schamen over Trump.

langzullenweleven | 10-12-15 | 08:45

Weet iemand waar die Tea Party is gebleven?
Doen die nog mee?

Piet Karbiet | 10-12-15 | 08:42

@Carmelita | 10-12-15 | 08:30
Als de islamitische overmacht een feit is, heeft stemmen geen zin meer......

necrosis | 10-12-15 | 08:38

Nee, Trump zie ik niet winnen.
Men gaat voor iemand met retoriek, waar Obama een goed voorbeeld van was.
Een performer.
Show.

Trump wordt meer gezien als komediant.

Uiteindelijk, als de Islamitische overmacht echt bedreigend wordt, dan pas wordt er extreem gestemd.

Carmelita | 10-12-15 | 08:30

Met lui als Erdogan en Poetin hebben we mensen als Trump hard nodig.
En minder minder Merkels.

Piet Karbiet | 10-12-15 | 08:18

@Berkemef | 09-12-15 | 21:08
"Wanneer er 10 appels in een mand liggen en twee zijn er giftig. Eet je dan een appel uit die mand".
353 grote schietpartijen dit jaar, en 2 daarvan gepleegd door moslimextremisten. Dat is 0.5% van het totaal. Wat is Trumps plan voor de overige 99.5%?

alcor | 10-12-15 | 08:04

Salafisten zijn de nieuwe Nazi's, moslims de nieuwe Duitsers.

donkieshot | 10-12-15 | 07:56

@Tuborg øl | 09-12-15 | 21:13
"Ik kan niet wachten tot het moment dat we legaal hardcore mogen op die gasten met dr bordjes [...]"
Met types als jij zullen we de oorlog niet winnen, dat is duidelijk.

alcor | 10-12-15 | 07:52

Gezellig volk, die "BEHEAD THOSE WHO INSULT ISLAM" knakkers.
Wat is het toch, waardoor christenen en boeddhisten dat niet doen (een handjevol extremisten daargelaten), en dat het bij moslims ongeveer standaard is. Hetzij actief, hetzij door passieve steun?
Begrijp me niet verkeerd, ik ga om met moslims hier in Nederland met wie ik prima kan, maar het is zo'n onbalans. Terwijl we toch allemaal mensen zijn. Zou dat cultuur zijn of wat?

Lefgozer | 10-12-15 | 07:37

Één voordeel, na WOIII gaan mensen elkaar weer met stokken te lijf.

Tabernakel | 10-12-15 | 07:03

-weggejorist-

Paul de Vries6711 | 10-12-15 | 06:12

-weggejorist-

Paul de Vries6711 | 10-12-15 | 06:12

Parel van het Zuiden | 09-12-15 | 21:39
Kan en hoef ik geen woord aan toe te voegen.
+10

swassannuf | 10-12-15 | 03:59

tweetybird | 10-12-15 | 02:48

Maar ja als ik op de plee zit hangt de plee rol wel lekker dichtbij en moet hij er dertig meter voor lopen. En daar kan hij dan weer jaloers op zijn.

tweetybird | 10-12-15 | 02:52

Tyromancer | 10-12-15 | 02:41

Hahaha voor mij heeft het weinig zin om jaloers te wezen. Ik ben bang dat zijn wc al groter is als mijn huis. Dat dan weer wel.Als ik jaloers ben moet het wel op iets zijn dat voor mij ook bereikbaar had geweest. Maar helaas. Ik ben bang dat zijn wc altijd groter zal blijven als mijn huis.Waar heb ik toch gefaalt. Zo vraag ik mij af.

tweetybird | 10-12-15 | 02:48

@Vageling | 10-12-15 | 02:41
ja, zo gaat het, de enige oplossing is dat die islamieten hun fabelgeloof af schaffen, maar ja... precies dát noemen ze geloven; het is zo onzinnig dat het niet aantoonbaar noch te bewijzen is, dus moet je het geloven (want anders staat er de doodstraf op).

Tyromancer | 10-12-15 | 02:44

Komt altijd op hetzelfde neer. Haatbaarden gaan haten en snuggere baarden gaan gehaat worden. Op ZeroHedge las ik ook reacties op Trompets zijn uitspraken. Merendeel zegt gewoon eerlijk als dat die booslims eens op houden met boos te wezen en zij zichzelf kunnen wezen is er draagvlak. Gaat niet gebeuren. Niet mijn Islam vriend, taqqiya waar het als een gebroken plaat maar blijft miepen. Hou verder mijn muil maar dicht want vind Joris niet leuk. Beter, strookt (verliezend) policor compleet tegen de haren in. Ga maar razend wezen! Policor zwaait de magische staaf
dat door een boekje gedicteerd is. (Zien ... Laat ook maar, zelfs GS wordt gepilocord!) EN hoppa wer een jrois en opgerot te pakken! ZO makkelijk tegenwoordig. Pijpt poliucor helemaal leeg.

Vageling | 10-12-15 | 02:41

@Dop in Osaka | 10-12-15 | 02:35
Je lijkt me een Nederlander met jaloerse collega's die het zelf, en jij ook, nooit zo gaan maken als Trump.
Gebrek aan capaciteiten, doch bereid te verhuizen, omdat je het niet in je eigen land waar kan maken, hij wel. Jij niet, jouw collega's, jouw 'zieners' niet.

Tyromancer | 10-12-15 | 02:41

@Lewis Lewinsky 02:31
Luister, ik geloof er geen barst van dat Trump toevallig, ja héél toevallig rare arm- en mondbewegingen gaat maken om een héél toevallige gehandicapte journalist héél toevallig zo op zn nummer te zetten. Ik heb kansberekening gehad op school.

deoudererijperevrouw | 10-12-15 | 02:37

@Dop in Osaka | 10-12-15 | 02:32
buig maar voor ze,marketing jongens.
Dat zijn dus degenen die het nu af leggen tegen you-can't-buy-me- Trump :)

Tyromancer | 10-12-15 | 02:35

@Tyromancer | 10-12-15 | 02:29

Nee hoor ben gewoon Nederlander, zonder minderwaardigheidscomplex dat ook te zijn.

U ook?

Dop in Osaka | 10-12-15 | 02:35

Tyromancer | 10-12-15 | 02:26

Nou zelf denk ik dat de amerikanen daar nog niet aan toe zijn.Zelf als ik amerikaan was,zeg ik eerlijk zou ik nooit op hem stemmen. Ik vind hem te radicaal al heeft hij op het punt gelijk van islam van de wrede. Die is gevaarlijk.Maar sommige zaken kan ik mij totaal niet in vinden.Daar slaat hij naar mijn mening te ver door.En ik denk dat hij van radicaal naar extreem en gevaarlijk over slaat.Maar dat is mijn mening.

tweetybird | 10-12-15 | 02:34

@Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 02:31
lol @ de naam, en welterusten :) over 4 uur is t weer opstaan.

Tyromancer | 10-12-15 | 02:33

@Tyromancer | 10-12-15 | 02:24

Ja analytisch vermogen hebben ze wel, marketing jongens he :-). Maar als ik het me nog herinner ga ik er u aan herinneren.

Strakjes als Trump als alweer bezig is met zijn volgende 'succes' projectje, niet als president maar dat snapt u wel.

Dop in Osaka | 10-12-15 | 02:32

@deouderespastischerevrouw | 10-12-15 | 02:23
Nee. Hij heeft geen spastic fits. Hij heeft juist het omgekeerde. Je bent in een hoax getrapt.
"na-na-na-nana"

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 02:31

@Dop in Osaka | 10-12-15 | 02:26
Zo beleefd ben je volgens mij alleen in je uiterlijk vertoon, want je bericht met;
'Soms is het het beste om op een vergelijkbaar niveau te communiceren, dat doe (moet) ik hier in Japan ook vaak.'
las ik toch anders.
Het klonk wat uit de hoogte, maar las ik dat verkeerd?
Of ben je gewoon zo, de übermensch Dop in Osaka?

Tyromancer | 10-12-15 | 02:29

@tweetybird | 10-12-15 | 02:23
Amerika wordt gewoon minder gelijk aan Europa.
Obama ging die weg op en nu keren ze zich er van af, denk ik.
Geen wonder ook als je ziet hoe alles hier faalt.

Tyromancer | 10-12-15 | 02:26

@Tyromancer | 10-12-15 | 02:22

Ja buigen is hier een begroetings en beleeftijdsvorm, net zoals een hand geven overigens.

Dop in Osaka | 10-12-15 | 02:26

@Dop in Osaka | 10-12-15 | 02:23
ja je collega's, de zieners, je zou een tempel voor ze moeten bouwen.

Tyromancer | 10-12-15 | 02:24

@Tyromancer | 10-12-15 | 02:18

nogmaals, ik ga er van uit dat mijn collega's uit de VS ook deze keer weer gelijk krijgen. Die volgen de politiek inhoudelijk goed en niet via de 30sec. items hier op het news, die vrijwel altijd over 'mr China' gaat.

Dop in Osaka | 10-12-15 | 02:23

@Lewis Lewinsky 02:11
The New York Times, waar die journalist werkt, was razend. Waarom zouden ze dat zijn denk je? Die man heeft 'spastic fits'; The New York Times zou dat wel het beste weten.

deoudererijperevrouw | 10-12-15 | 02:23

Tyromancer | 10-12-15 | 02:18

Nou ik wacht het wel af. En kan het mij bommen. Niet echt. Ik woon daar toch niet en ben het ook niet van plan. Het zal mij dus hema worst wezen. De discusie vindt ik wel aardig. Ook hier.Ik ben zelf wat dat betreft ook best benieuwd hoor.Of amerika op het punt staat zo radicaal te veranderen.Maar ja we zullen het moeten afwachten.

tweetybird | 10-12-15 | 02:23

@Dop in Osaka | 10-12-15 | 02:19
Maar in Japan buig je natuurlijk veel, elke dag opnieuw.
Dus ik kan t ook zo zien, je buigt voor mij, hoeft niet hoor. ;)

Tyromancer | 10-12-15 | 02:22

deoudererijperevrouw | 10-12-15 | 02:16
Weet je dat er landen zijn waar mensen meer geld verdienen als ze gehandicapt zijn. Dat zijn de landen zonder vangnet en daar gaat het westen als we zo doorgaan ook naartoe.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/5231022.stm

MogeWijEveOvergeve | 10-12-15 | 02:21

@Dop in Osaka | 10-12-15 | 02:19
nee hoor, ik zie , en nu wederom, jouw mening over.. blijkbaar mij ... bovendrijven, in je baggerslootje. :)
Ga je gang, het doet mij niets.

Tyromancer | 10-12-15 | 02:20

@Tyromancer | 10-12-15 | 02:12

Soms is het het beste om op een vergelijkbaar niveau te communiceren, dat doe (moet) ik hier in Japan ook vaak.

Dus ik paste me even aan.
U voelt zich toch niet beledigd?


Dop in Osaka | 10-12-15 | 02:19

ik denk dat hij een goede kans maakt, geen verborgen agenda, self made miljardair, niet betaald door vriendjes die in ruil daarvoor macht willen, hij 'verspreekt' zich wel eens net als de gewone man en verwoordt hun angsten en geeft een oplossing, al valt de goegemeente erover, maar zij hebben geen antwoord.

Tyromancer | 10-12-15 | 02:18

Zoloft | 10-12-15 | 02:13

Dat kan ik je wel vertellen. Aanslag. Nu zijn ze boos en hij roept wat effe in het straatje past. Dadelijk is dat weg ge ebt. En is het over.Want het is geen punt meer wat nu effe boven op ligt.Dat is de reden.

tweetybird | 10-12-15 | 02:17

@Dhr. de Wit | 09-12-15 | 21:59
Daar ben ik ook bang voor.
Maar geen 2.0 maar 200.0

miko | 10-12-15 | 02:16

Zoloft 02:00
Het was geen grap, hij was bloedserieus. Gewoon pesterij.

deoudererijperevrouw | 10-12-15 | 02:16

@tweetybird | 10-12-15 | 02:14
Trump heeft het gemaakt, self made, op een schaal die geen andere kandidaat heeft, maar beetje liegen over je CV als zwarte en je komt er wel mee weg.

Tyromancer | 10-12-15 | 02:15

/out, maffen.

Zoloft | 10-12-15 | 02:14

Tyromancer | 10-12-15 | 02:05

En het rare is dat juist amerikanen dat niet willen. Die willen de amerikaanse droom zien.Ze vinden het vermakelijk en even leuk. Maar daarna vervallen ze weer massaal in de amerikaanse droom.Een president van onbesproken gedrag het liefst met vrouw en twee kinderen en een voorbeeld.Die hun way of live uitstraalt.

tweetybird | 10-12-15 | 02:14

@ tweetybird | 10-12-15 | 02:08

Stel jezelf 1 vraag: waarom staat Trump, ondanks zijn idiote uitspraken, nummer 1 bij de GOP?

Jouw verhaal klopt niet meer, times are changing, obviously.

Zoloft | 10-12-15 | 02:13

@Dop in Osaka | 10-12-15 | 02:09
Zo, je lijkt Trump wel, maar dan wat hufteriger, want niet direct :)

Tyromancer | 10-12-15 | 02:12

@deoudererijperevrouw | 10-12-15 | 01:36
Jij trapt ook in iedere hoax. De journalist was niet spastisch. Ik herhaal: niet spastisch. En ik durf te wedden dat jij niet eens weet hoe die man heet.

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 02:11

@tweetybird | 10-12-15 | 02:08
Trump is geen Clinton.
Trump haakte een gehandicapte z'n pootje, dat is niet buiten de deur neuken en er vervolgens tegenover de hele wereld over liegen in een rechtszaak.

Tyromancer | 10-12-15 | 02:11

@MogeWijEveOvegeve 2:01
Laat ie inderdaad zn echte gezicht maar zien, goed idee

deoudererijperevrouw | 10-12-15 | 02:11

@Tyromancer | 10-12-15 | 01:59

Nee, dat klopt ik mag niet stemmen daar. Maar mijn collega's uit de VS mogen dat hier wel. En omdat ze een betere kijk hebben als republikein op de republikeinse kandidaten ga ik ervan uit dat ze ook deze keer weer gelijk krijgen in wie de kandidaat wordt.

Er zijn overigens maar weinig VS burgers met enig politiek verstand die denken dat Trump werkelijk president kan worden.

Dan heb ik het niet over die mentaal minder bedeelden die zijn naam nog net kunnen spellen en in alles een complot zien vanuit Washington.

Dop in Osaka | 10-12-15 | 02:09

Zoloft | 10-12-15 | 02:00

Hier zou dat nog kunnen maar geloof me dat dat in amerika zo niet werkt in de politiek.Hij geeft daarmee zijn tegenstanders zelf munitie.Ze gaan dat uitbaten.Ze gaan vergelijkingen maken om hem onderuit te halen.Je hebt het kunnen zien met clinton. Hier zouden we gezegd hebben . Nou ik zou haar ook gedaan hebben . Geef hem eens ongelijk.Daar koste het hem zijn carriere.Zie je het verschil.Een president moet in hun ogen van onbesproken gedrag zijn.De amerikaanse droom leven.Ze gaan daar allemaal vreemd bij het leven. Maar als de president het doet roept datzelfde land schande.En ga je eraan als president.

tweetybird | 10-12-15 | 02:08

@tweetybird | 10-12-15 | 02:00
Juist dat 'in de kaarten kijken' toont openheid en geen verborgen agenda, dat is exact zijn punt.

Tyromancer | 10-12-15 | 02:05

@ tweetybird | 10-12-15 | 02:00

Met alle respect, maar daar ga je fout.
Trump wordt niet meer op een schaaltje gewogen, en dat geval met de zogenaamde spastische journalist... daar lult niemand mee over in de USA, alleen een aangevallen oudere vrouw in NL.

Zoloft | 10-12-15 | 02:04

@tweetybird | 10-12-15 | 02:00
zal wellicht gebeuren, maar hij is de enige die kan zeggen dat hij de american dream belichaamd, de rest is gesponsord en wordt betaald door 'vrienden' die invloed kopen.
Hij is erg zuinig trouwens, ook nog.
Af en toe zo'n 'flater' kost niets maar levert mega-publiciteit op.
Ik geloof niet dat hij in toeval denkt, maar moedwillig bewust zo handelt.

Tyromancer | 10-12-15 | 02:03

@deoudererijperevrouw | 10-12-15 | 01:50
Hij komt niet bepaald empathisch over.
Maar dat is wel zo eerlijk, of denk je dat iedereen in die kringen de waarheid spreekt?

MogeWijEveOvergeve | 10-12-15 | 02:01

Tyromancer | 10-12-15 | 01:56

Nou ik vind zelf dat je over iemand zijn gebrek geen kwetsende dingen hoort te doen. En ten tweede wordt je als kandidaat in amerika op een schaaltje gewogen.Als tegenstanders je daar onderuit kunnen halen zullen ze het niet laten. Dus ja het is heel dom van de man. Hij laat zich konstant in de kaarten kijken en daarmee ongeschikt voor de politiek.Je zal het zien. Hij gaat tegen de echte zwaargewichten in de politiek dadelijk finaal onderuit.

tweetybird | 10-12-15 | 02:00

@ deoudererijperevrouw | 10-12-15 | 01:53
@ tweetybird | 10-12-15 | 01:54

Natuurlijk is deze man een clown, die af en toe wel de vinger op de zere plek weet te leggen, controvercieel of niet.
Maar waarom zou je geen grap mogen maken over een gehandicapte?
Koleruh, dat gebeurt werkelijk dagelijks in het normale leven, cabaretiers drijven er op.
en om dit hele gedoe ff in perspectief te plaatsen:

www.youtube.com/watch?v=baUuXQ443fA

Zoloft | 10-12-15 | 02:00

@Dop in Osaka | 10-12-15 | 01:58
jawel, dat ik denk zeker.
Dat jij hem belachelijk vindt, is daarop van geen enkele invloed, jij mag niet eens stemmen daar. :)

Tyromancer | 10-12-15 | 01:59

@Tyromancer | 10-12-15 | 01:51

Waarom zou hij? Omdat het onderdeel van het spel is. Florina is de enige serieuze kanshebster tegen Clinton.

Of dacht u echt werkelijk dat Trump kans maakt als presidentskandidaat, nee toch he?

Dop in Osaka | 10-12-15 | 01:58

@tweetybird | 10-12-15 | 01:42
Dank voor je uitgebreide uitleg.

Maar. Wilders heeft in de Kamer voorgesteld om geen enkele immigrant uit islamitische landen meer toe te laten. Dat lijkt mij een goed idee, maar daar gaat het nu niet om. Het gaat erom dat dit idee niet zo heel ver af staat van Trumps idee om geen enkele moslim meer toe te laten.

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 01:56

@tweetybird | 10-12-15 | 01:54
wie ligt er vandaag de dag nog wakker van een gekwetste journalist, of moeten we de journalist eerst als gehandicapte zien?
Dat is zooo 1980.

Tyromancer | 10-12-15 | 01:56

Dat Youtube filmpje met die jankende extreem-gristentrollen maakt je punt er niet beter op.

Woekerpaulus | 10-12-15 | 01:55

Zoloft | 10-12-15 | 01:47

In weze geef ik de oude vrouw wel gelijk maar meer om een andere reden. Hij gaat dit verderop in de campagne terug op zijn bord krijgen. Gegarandeerd.Hij doet het af als geintje maar zijn tegenstanders zullen er alles aandoen om het niet te brengen als geintje. De man is te onbeholpen voor de politiek.Hij zorgt zelf ervoor dat ze hem dadelijk keihard kunnen afrekenen. Hij is in de politiek een clown.Al zal demoulins roepen dat dat niet zo is.Maar diplomatiek kun je het niet noemen zelfs als geintje niet.Het is gewoon stom.

tweetybird | 10-12-15 | 01:54

@Zoloft 01:49
Handelsmerk!? Bent U wel helemaal lekker

deoudererijperevrouw | 10-12-15 | 01:53

@deoudererijperevrouw | 10-12-15 | 01:36
die journalist klampte zich met zijn gebrek vast, en werd ff losgewrikt.

Tyromancer | 10-12-15 | 01:52

@Dop in Osaka | 10-12-15 | 01:35
het lijkt me geen type voor een haas, waarom zou hij?
Zijn ego lijkt me niet zo afgebakend dat hij haas speelt.
En dat beleid gaat wel veranderen als die oliesjeiks eerst in quarantaine moeten voor ze naar binnen mogen.

Tyromancer | 10-12-15 | 01:51

@MogeWijEveOvergeve 01:47
Trump deed een spastische journalist na. Kijk het filmpje maar eens. Schandalig.

deoudererijperevrouw | 10-12-15 | 01:50

@ deoudererijperevrouw | 10-12-15 | 01:47

Het is een handelsmerk van de betreffende journalist. Waarom mag je daar geen grap over maken?

Zoloft | 10-12-15 | 01:49

@ deoudererijperevrouw | 10-12-15 | 01:45

Ik denk dat de journalist moeite zou hebben om goed te richten.

Zoloft | 10-12-15 | 01:47

@Zoloft 01:42
Nee, gehandicapten nadoen en publique is zielig! Of weet U niet waarover het gaat?

deoudererijperevrouw | 10-12-15 | 01:47

@deoudererijperevrouw | 10-12-15 | 01:36
Ze zijn er hier in Nederland ook niet echt op voorruit gegaan de laatste jaren. Je gaat de problemen niet oplossen door steeds dezelfde maatregelen te nemen.

MogeWijEveOvergeve | 10-12-15 | 01:47

Excuses voor de tiep foutjes

Dop in Osaka | 10-12-15 | 01:45

@Lewis Lewinsky 01:40
Trump is zeker geen gutmensch te noemen nee, hij is een uitermate slecht geniepig mens. Als ik die journalist was zou ik hem een klap in zn gezicht geven.

deoudererijperevrouw | 10-12-15 | 01:45

@MogeWijEveOvergeve | 10-12-15 | 01:37

Met China zelf is niets. Met de manier waarom Trmup er in staat is iets. Maar dat maakt over enkele maanden toch niet mer uit.

Dop in Osaka | 10-12-15 | 01:44

@ deoudererijperevrouw | 10-12-15 | 01:36

Want gehandicapte mensen zijn zielig???

Zoloft | 10-12-15 | 01:42

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 01:27

Desmoulins vergelijkt hem ook met wilders. Dat is ten eerste dom en het is niet zo.Wilders heeft het altijd over islam van de wrede en trump juist niet. Die heeft het over moslims. Trump is een extreem en radicaal en Wilders is dat niet al denkt de gutmensch daar anders over.Wilders zal nooit gaan om moslims uit te zetten die geen kwaad in de zin hebben en hier al jaren wonen. Trump zijn agenda is nu al duidelijk. Geen moslims er in en het liefst alle moslims er uit. Zie je het verschil. Wilders is voor moslims die het goed voor hebben geen enkel gevaar. Nou geloof mij maar als ik zeg dat ze daar bij trump niet zo zeker van kunnen zijn.Die is duidelijk wel extreem. Ik zou dus nooit op de man stemmen.Op de pvv wel. Want ik haat de moslim die mij geen kwaad doet en gewoon normaal doet niet.Ik vind enkel religie een plaag. En een pest. En gutmenschen die juist ellende creeeren door weg te kijken. En weigeren oplossingen te accepteren.Zoals hardere maatregelen. Screening van vluchtelingen. Economische vluchtelingen gelijk terug.Haat predik moskees gelijk dicht. Haat imams weigeren. Jihad gangers nooit meer terug nederland in.Mensen die openlijk steun voor IS uitspreken vast te zetten en paspoort te ontnemen.Het is hier te soft. En alles wordt maar als rassisme en discriminatie om het minste en geringste geschaard. En dat moet eens veranderen. En het belangrijkste alle religie uitingen uit scholen,politiek en openbare leven. Religie keihard beperken tot thuis achter de voordeur of in kerk en moskee en verder nergens meer toestaan.Maar dat is mijn mening.

tweetybird | 10-12-15 | 01:42

@Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 01:30
Gezien de bier productie die we in China afzetten, gaat het grotendeels prima tussen Japan en China.

Af en toe een incidentje over ene paar eilanen, maar dat is politiek.

Dop in Osaka | 10-12-15 | 01:41

@deoudererijperevrouw | 10-12-15 | 01:36
First we take Manhattan. Then we take Berlin.

Eerst Trump, dan Wilders, dan Le Pen aan de macht! Yes, we can!

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 01:40

@Dop in Osaka | 10-12-15 | 01:27
Wat is er mis met China?
Ik vind het een positiever geluid dan wat Obama brengt.
Obama is oorlogszuchtig en maakt alleen maar meer vijanden samen met de EU.
https://www.youtube.com/watch?v=1FJ6WYtLgbo

MogeWijEveOvergeve | 10-12-15 | 01:37

Iedereen die zo vóór Trump is heeft zeker geen familieleden of vrienden die gehandicapt is. Over dat 'incidentje' met die spastische journalist praten we maar niet meer. Oh ja, het was 'toeval' haha! De vuile schoft.

deoudererijperevrouw | 10-12-15 | 01:36

@Tyromancer | 10-12-15 | 01:31

Komkom, niet zo naief. al sinds de jaren 70 van de vorige eeuw (voordat waarschijnlijk u, maar in ieder geval ik geboren waren) is het beleid aangaande SA niet of nauwelijks veranderd.

Dat gaat onder Trumptard ook niet veranderen.
Trumptard wordt geen president, hij fungeert nu als 'haas' voor Florina.

Dop in Osaka | 10-12-15 | 01:35

@Desmoulins | 10-12-15 | 01:31
Hahahahaha! Moehahaha!
"tranen droogt"
Thx.

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 01:34

@Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 01:19

Dat het tegen de grondwet indruist blablabla.
Niet beseffende dat de grondwet natuurlijk alleen geldt voor Amerikaanse staatsburgers.
Fiorina is totaal kansloos.
Foto van drie dagen geleden:

theconservativetreehouse.com/2015/12/0...

Desmoulins | 10-12-15 | 01:31

@Dop in Osaka | 10-12-15 | 01:27
Ik zou me meer zorgen maken als hij China zou vervangen door Saudi Arabia, waar Obama zo dol op is.

Tyromancer | 10-12-15 | 01:31

@Dop in Osaka | 10-12-15 | 01:27
ROFLOL

Japanners hebben het niet zo op China, toch?

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 01:30

Aldus Du Flaperon | 10-12-15 | 00:18 Dat Al Sisi dit zegt kan niet anders betekenen dan dat dit idee, van ‘killing and destruction for the rest of the world’, daadwerkelijk leeft in de islamitische wereld. Het verklaart de honderden miljarden (niet miljoenen maar miljarden) euro’s die vanuit de rijke oliestaten besteed worden aan de islamisering en islamitische terreur wereldwijd. Op basis van een dergelijke dreiging is het vrijwel zeker dat uiteindelijk politici als Donald Trump aan de macht komen.

notamused | 10-12-15 | 01:28

-weggejorist-

Dop in Osaka | 10-12-15 | 01:27

@tweetybird | 10-12-15 | 01:24
We zullen zien, tweety. Voorlopig staat Trump voor in de peilingen. Maar misschien krijg jij gelijk.

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 01:27

@Dop in Osaka | 10-12-15 | 01:14

Runner up?
Wat een clown bent u.
Zij is afgeschreven net als al dat andere RINO-tuig.

Desmoulins | 10-12-15 | 01:26

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 01:13

Toch willen amerikanen niet zo'n uitgesproken figuur die een zweem van discriminatie om zich heen heeft. Zeg maar. Naar het buitenland toe.De amerikaanse way of live is zogenaamd de reden die ze naar het buitenland toe geven over alles en daarmee alles vergoeilijken.Ja het hoort bij onze way of live.Ze doen het met alles. Of het nu over wapens gaat of wat anders.De politie schiet daar de ene na de andere zwarte af maar als je vraagt is amerika rassisties zal iedere amerikaan zeggen nee.Heb je hem nu door.

tweetybird | 10-12-15 | 01:24

Ik weet inderdaad niet beter of de Amerikanen zijn racistisch. Daar waar bij NL marine de maten gaan stappen per dienstvak, gaan de Amerikaanse marinemensen stappen blanken met blanken, negers met negers, philipino's met philipino's enz enz. Dit is een waarneming van mij uit de 60er jaren en ik weet dat het niet veel beter is geworden.

Graaf van Egmont | 10-12-15 | 01:20

moeten we hier ook doen.
Beter preventief, selectief toelatingsbeleid dan achteraf naïef mekkeren dat je de burgeroorlog in de EU niet zag aankomen.

Tyromancer | 10-12-15 | 01:19

@Dop in Osaka | 10-12-15 | 01:14
Dat zou me zeer verbazen. Maar wat vindt Carly van het bannen van moslims?

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 01:19

@Desmoulins | 10-12-15 | 01:10
Eens.

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 01:17

@tweetybird | 10-12-15 | 01:07
Ik zal je wat anders uitleggen. Amerika (uitgezonderd de oorspronkelijke bevolking) is eigenlijk Spanje, Engeland, Nederland, Zweden, Frankrijk en Rusland. Slavernij en racisme is in Amerika begonnen lang nadat Nederland daar al weg was.

INH.30CL | 10-12-15 | 01:16

@MogeWijEveOvergeve | 10-12-15 | 01:05

Trump geilt vooral op China.

Dop in Osaka | 10-12-15 | 01:16

@Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 01:01

Trump stapt vlak voor de slot ronde eruit, runner up Carly Fiorina aka Ms. Hewlett & Packard neemt het stokje over. Ze heeft de hersens en is frau, kan de enige redelijke competitie vormen voor Clinton, zelfs veel democrates mogen haar.

Dop in Osaka | 10-12-15 | 01:14

@tweetybird | 10-12-15 | 01:07
Hallo zeg, twiettie. Trump had het over moslims. Dat is geen ras. Dus niks racisme. Toch?
"klikt en klakt als een khoikhoi"

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 01:13

@Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 00:52

Juist. De massa wordt daar wakker.
Trump of Cruz 2016!
Mocht Hillary winnen is de gehele wereld de klos.

Desmoulins | 10-12-15 | 01:10

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 00:52

Ik zal je wat uitleggen over amerikanen. Ze zijn zo rassisties als de tering. Ze hebben het werkelijk uitgevonden. Alleen je zult amerikanen er nooit over horen.Ze doen namelijk of ze dat nooit zijn en nooit zijn geweest. Iemand die dat dus door keiharde uitspraken alleen al een beetje uitstraalt daar zitten ze dus niet op te wachten. Amerikanen willen geen rassist genoemd worden. Ze ontkennen het.Want ze zijn ook nog eens zeer hypocriet. Ze houden het dus liever heel stil.Vandaar dat ze daarvoor nederland ook denken te kunnen terecht wijzen. Rassisme bij hun bestaat niet . Tenminste zo denken amerikanen. Terwijl het er werkelijk iedere dag is.Zij zien met wat zij doen gewoon niet als rassisme.Hun invulling.

tweetybird | 10-12-15 | 01:07

Verdomme is Trump *De 666*?

INH.30CL | 10-12-15 | 01:07

@tweetybird | 10-12-15 | 00:59
Trump vindt Poetin lief.
https://www.google.nl/#q=trump+putin&tbm=vid

MogeWijEveOvergeve | 10-12-15 | 01:05

@tweetybird | 10-12-15 | 00:59
Amerikanen houden van duidelijkheid. Trump wordt president!

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 01:01

tweetybird | 10-12-15 | 00:48
Daar geef ik je gelijk in. Maar nog niet in 2017. De tijd is er nog niet rijp voor. Maar ik zag vandaag een overzicht van de uitslagen in de krant van de stemmen per gemeente in mijn departement. Het was FN all over. Mooi in een bruine kleur aangegeven door de linkse krant, dat dan weer wel.

Graaf van Egmont | 10-12-15 | 01:01

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 00:52

Nope.Hij maakt juist de fout gelijk zijn kaarten op tafel te donderen ,iets wat amerikanen juist niet gewend zijn.Hij laat niks te raden over en dat maakt dat het vermakelijk is. Maar het maakt ook dat ze snel op hem uitgekeken zijn. En hij geeft zijn tegenstanders gelijk te veel munitie. Waar op hij straks verder in het debat op afgerekent wordt.De man weet niet hoe diplomatie werkt.Zie jij het al gebeuren dat hij een gesprekje met poetin heeft. He sukkel wat dacht je ervan dat je even dimt. In plaats van kunnen we besprekenbwaar ik het niet over eens ben. Nee dat gaat echt niet werken.Trump heeft nu zijn hand al overspeelt.Hij kan al weg gezet worden. In de politiek als je te eerlijk zegt wat je denkt hang je er aan en ben je er niet geschikt voor.Dan rekenen ze je er op af. 1 fout en je hangt.

tweetybird | 10-12-15 | 00:59

Onderste filmpje net gekeken.. Zou het misschien de aard van het beestje zijn die in combi met dat fascistische moslim geloof een explosieve combinatie genereert... Just thinking out loud.

Dirk III | 10-12-15 | 00:56

@Graaf van Egmont | 10-12-15 | 00:54
Yes, we can, ..., choose Trump.

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 00:56

Dank Pritt, ik zit dit met tranen in m'n ogen te lezen en te bekijken. Het geweld gruwelt mijn gedachten.

jazekerhoor | 10-12-15 | 00:55

@Lewis Lewinsky
Nee

Graaf van Egmont | 10-12-15 | 00:54

Waarom denken we niet gewoon in oplossingen.
Iedereen die rechts is naar de USA en iedereen die links is naar de EU.
Kan links hier in de EU verder gaan met hun utopie en rechts in de US aan een vrije samenleving werken.
Ik zie alleen maar voordelen.

MogeWijEveOvergeve | 10-12-15 | 00:54

tweetybird | 10-12-15 | 00:36
Speelde jij cowboy en indiaantje? Op het landgoed van de Graaf deden we alleen Eskimo's en Hottentotten. Daarbij werden de Hottentotten gewoon (symbolisch) werden opgegeten door de "mensen die rauw vlees eten"

Graaf van Egmont | 10-12-15 | 00:53

@Graaf van Egmont | 10-12-15 | 00:45
Amerikanen zijn praktische mensen. Daar kunnen wij nog veel van leren. Trump wordt de volgende president van de USA, juist omdat hij zulke praktische standpunten heeft.

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 00:52

We kunnen er nog lang en breed over discussiëren, maar één blik op Twitter en Facebook leert dat er nog legio mensen zijn die wegkijken, wegpraten en vinden dat Islam slechts vrede brengt. Er zijn teveel gutmenschen met het verstand op nul, diep verzonken in hun eigen morele maar afgedwaalde morele kompas, en pas realiseren wat ze gedaan hebben als het kromzwaard de halsslagader raakt.

Sovy | 10-12-15 | 00:51

Graaf van Egmont | 10-12-15 | 00:45

Nou ik schat mevrouw le penn toch wel wat hoger in als trump hoor. Die gaat het wel ver schoppen in tegenstelling van Trump.Mevrouw le penn heeft wel even wat meer verstand van politiek.Dat is geen domme muts.

tweetybird | 10-12-15 | 00:48

Zelf denk ik niet dat Trump ook maar in de buurt komt van het presidentschap. Net zo min als Marine le Pen in Frankrijk. Er moeten eerst nog wat ergere dingen gebeuren zoals een total collapse van de economie of aanhoudende terreuraanslagen. Maar ik geef toe, vooralsnog zijn beiden een goede weekmaker.

Graaf van Egmont | 10-12-15 | 00:45

'moslims zeggen iets zinnigs over Trump'
Ook Ms13 gang zegt iets zinnigs over Trump: m.imgur.com/qSTAXnK
-
Tja als we beide bendes mogen geloven?
Hebben zei het beste voor met de hardwerkende belasting betalende patriot,s.

Dr. Frambozenjam | 10-12-15 | 00:43

Trump is wat bot, maar heeft wel gelijk.
Wilders is wat bot, maar heeft wel gelijk.
Het verschil is dat de US of A een gesloten buitengrens heeft en die domme eu niet.
Driemaal raaien waar die oervervelende moslims naartoe gaan als de USA voor ze op slot zit.......
De oorlog zal zich nu verplaatsen.......

pennestront | 10-12-15 | 00:43

@tweetybird | 10-12-15 | 00:39
Obama-koffie voor mij. Scheutje melk, geen suiker, smakeloos en slap.

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 00:42

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 00:39

Ik heb die hele serie boeken gehad. Die rassistische boeken kan ik nu ook wel dumpen.Of ik moet gasn strepen in die boeken en indiaan overal vervangen in klukkluk.

tweetybird | 10-12-15 | 00:41

@tweetybird | 10-12-15 | 00:36
Kluk-kluk. Winnetou. Old Shatterhand. Witte Veder. "snikt"

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 00:39

Als ze nu aan mij vragen hoe wil je koffie. Denk ik wel 5 x na voordat ik zeg ZWART.

tweetybird | 10-12-15 | 00:39

-weggejorist-

ivanhoe bergs | 10-12-15 | 00:38

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 00:30

Ja die tweetybird blijkt nu vroeger al rassisties geweest te zijn. Alsmede al zijn vriendjes die cowboy en indiaantjes speelde.Ik zeg nu wat was die tijd van toen toch een fijne tijd. Ouderen zeggen dat altijd alleen was het niet waar maar als je nu dat achterlijke gezeik ziet is het nu wel de waarheid.Niemand die viel over zwarte piet. Niemand die viel over indiaan.Goh wat was dat toch een fijne tijd waar je niet dag in dag uit hoorde rassisme of discriminatie.Toen nederland nog gewoon nederland was.Nou die tijd is wel voorbij kun je nu wel stellen.

tweetybird | 10-12-15 | 00:36

Het lijkt net of Donald Trump iets heel bijzonders zegt, terwijl elk rationeel denkend mens, het zelfde zou zeggen.
Dus zo bijzonder zijn z'n uitspraken niet.
Hier word gedacht, als je goed bent in het éne, dan ben je dat ook in het andere. Reken maar, met Donald Trump aan het roer, wordt het daar nog erger dan het nu al is.
Maar ik merk het wel hier, je mag geen kritiek hebben op trump, want hij is miljardair, dus dan ben je ook geschikt as president.
Het is een schreeuwer. Het zou me niet verbazen als er rare zaken boven komen drijven van dit heerschap, die komen d'r.

Radijsje | 10-12-15 | 00:36

En weer ontplof ik (zonder bomgordel) over hetgeen ik op Pauw zie bij NPO1.
Alles wat de schilderijen uit 1e hand laten zien wordt weerlegt door een linkse politiek correcte muts.
Terwijl de boodschap van de doeken schreeuwt: WIJ WAREN SUPERIEUR!!!
Wij zijn nog steeds superieur.
En ik heb het niet over het blanke ras maar over Nederland.

wakkere_nederlander | 10-12-15 | 00:34

"Geen enkele indiaan noemt zichzelf ooit indiaan", aldus rijksmuseumvrouwtje bij Pauw.

Dat is een leugen. Staat zelf op plaat {We're only in it for the money):

"Hi boys and girls, I'm Jimmy Carl Black, and I'm the indian of the group".
en.wikipedia.org/wiki/Jimmy_Carl_Blac...

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 00:30

Desmoulins | 09-12-15 | 23:12

Man lul niet. Trump maakt een karikatuur van zichzelf.

tweetybird | 10-12-15 | 00:29

"Meneer, als ik het juridisch rond zou kunnen krijgen, dan zou ik gewoon zeggen: er komt geen islamiet meer binnen!"
Pim Fortuyn, 9 feb. 2002.
Lees dit artikel nog maar eens, alle kwesties die vandaag spelen nog eens onder de loep genomen, bijna 14 jaar geleden.http://www.volkskrant.nl/binnenland/pim-fortuyn-op-herhaling-de-islam-is-een-achterlijke-cultuur~a611698/

de honden blaffen... | 10-12-15 | 00:29

Zo. Schilderij klaar. Ik noem het "Dit is geen neger".

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 00:26

@wakkere_nederlander | 10-12-15 | 00:19
Ik had het al voorspeld. Na elke moslimaanslag komen er andere moslims die zeggen dat hun moskeeën beschermd moeten worden, tegen aanvallen van eskimo's, hottentotten en bosjesmannen.

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 00:22

Desmoulins | 09-12-15 | 23:12

Dat maakt u er van. Ik zegvenkel wat ik zie. En meneer trump wordt geen president.Daar zijn ten eerste amerikanen te puriteins voor. En staan helemaal verstelt en zijn voor iemand die bot zegt waar het op staat niet gewend.Geloof mij dit is werkelijk een cultuur shock voor de amerikanen.En ja hij is niet te vergelijken met Wilders.Hij is vele malen extremer van toon.Dat weet u echt wel.Waar wilders het heeft over islam van de wrede heeft trump het over alle moslims. Ga nou nirt de domme uithangen want het zijn werkelijk zijn uitspraken. Geen moslims amerika meer in.En hij heeft zelfs al laten vallen alle moslims er uit.En je weet best wel dat ik geen zwitsal ben maar gewoon zeg wat ik zie.Een clown die staat te brullen.Op extreme wijze.

tweetybird | 10-12-15 | 00:19

Naar aanleiding van de terreuraanslag door moslims in Californië laat de NOS zien hoe zielig moslims zijn omdat er een (lege) islamitische gebedsruimte in brand is gestoken.
Ik pik dat niet meer.

wakkere_nederlander | 10-12-15 | 00:19

Waarin verschilt de mening Trump van wat Al Sisi bepleit in onderstaande toespraak?

"It’s inconceivable that the thinking that we hold most sacred should cause the entire umma to be a source of anxiety, danger, killing and destruction for the rest of the world. Impossible!

That thinking—I am not saying “religion” but “thinking”—that corpus of texts and ideas that we have sacralized over the centuries, to the point that departing from them has become almost impossible, is antagonizing the entire world.  It’s antagonizing the entire world!

Is it possible that 1.6 billion people [Muslims] should want to kill the rest of the world’s inhabitants—that is 7 billion—so that they themselves may live? Impossible!
I am saying these words here at Al Azhar, before this assembly of scholars and ulema—Allah Almighty be witness to your truth on Judgment Day concerning that which I’m talking about now.

All this that I am telling you, you cannot feel it if you remain trapped within this mindset. You need to step outside of yourselves to be able to observe it and reflect on it from a more enlightened perspective.

I say and repeat again that we are in need of a religious revolution. You, imams, are responsible before Allah. The entire world, I say it again, the entire world is waiting for your next move… because this umma is being torn, it is being destroyed, it is being lost—and it is being lost by our own hands."

Aldus Du Flaperon | 10-12-15 | 00:18

Wil de mening van al die anti Trump en anti wilders reaguurders wel eens weten betreffende die foto hierboven van al die leuzen op die borden. Hoe wil je dat goed praten in godsnaam. En dit soort uitingen zijn geen uitzonderingen. Er is gewoon een hele grote groep (en nog meer sympathisanten) die het westen haten en willen vernietigen. Wat gaan Julie moslimlovers hier dan tegen doen?
En dat gezeik dat we maar 10% moslims hebben en dat het dus geen probleem is. Ik zou wel eens willen weten hoe de verdeling van illegale ak47's is tussen moslims en niet moslims. Ik denk dat dat een beangstigend cijfer is.

Ben Hetzat | 10-12-15 | 00:16

NPO1 NU!
*kijkt naar NOS journaal*
OMG!
We zijn fout in de 3e wereldoorlog.
We zijn fout in de 3e wereldoorlog!
We zijn fout in de 3e wereldoorlog!!
We zijn fout in de 3e wereldoorlog!!!

wakkere_nederlander | 10-12-15 | 00:16

Laten we hopen dat Trump snel President wordt en dat de relatie met Saudi Arabië, dat Wahibistisch-Salafistische kudt-land, eens onder de loep neemt.
Het beste is waarschijnlijk dat hele Saudische Koningshuis met een hele grote paddestoel van de aardbodem wegblazen en zelf de olie te gaan oppompen en distribueren.

Aristotalloss | 10-12-15 | 00:12

Desmoulins | 09-12-15 | 23:02

Ja daar heb ik ook de mening slap gelul. Het is islam van de wrede. Klaar. De kwalijke passages en regels in dat geloof.Het is weer een soort wegkijken. Net als dat IS ineens deash genoemd word. Je geeft het de naam van een wasmiddel en de verbondenheid is er niet meer.Zo eillen de wegkijkers. Nee het is gewoon IS . Islamitische staat. En dat zegt alles al. Islam van de wrede.Mooier kunnen we het echt niet maken.Het is wat het is. Al willen de gutmensch en de andere wegkijkers ons anders laten denken. Ik hoop dat de nederlandse burgers daar niet meer in trappen.

tweetybird | 10-12-15 | 00:09

@Graaf van Egmont | 10-12-15 | 00:04
Hup Trump, Hup Wilders.

Mark_D_NL | 10-12-15 | 00:08

Ook zal trumps uitspraak in perspectief worden gezet en zullen we moeten toegeven dat dit een van de islamvriendelijkste is die er op dat moment gezegd worden. En IS is een probleem van de islam, wij kunnen alleen de excessen doden of opruimen. feit is er worden nog steeds meer mensen omgebracht uit naam van een groot `iets`, dan in naam van het `niets`

Umberto die trotzoni | 10-12-15 | 00:08

Moslims zullen hier nooit overheersen, daar zijn wij te talentvol voor, het is alleen jammer dat het eerst zo ver moet komen voordat het gros van de mensen de ernst van de zaak inziet. Houdoe.

pluk-87 | 10-12-15 | 00:07

@Graaf van Egmont | 10-12-15 | 00:04
Hûh? Ik ben heel erg voor Trump.

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 00:07

@mysteryposter | 10-12-15 | 00:04
Kopje rooibos en die man is weer rustig.

Mark_D_NL | 10-12-15 | 00:06

@Driewerf Hoezee | 10-12-15 | 00:03
:)

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 00:04

Tot nu toe heb ik niet de indruk dat Trump, behalve zaken doen en winst maken, veel verstand heeft van binnen- en buitenlandse politiek. Dit wordt een levensgevaarlijke president.

Graaf van Egmont | 10-12-15 | 00:04

@erikrugzak | 09-12-15 | 23:36
Welkom, Erik. Fijn dat je er bent. We hebben een enorm tekort aan zwakzinnigen. Maar zeg eens, vanaf hoeveel moorden mogen we ons er wel druk over maken? Tien miljoen?

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 00:03

@Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 00:02
Je hoort het gerammel helemaal hier. Brrr...

Driewerf Hoezee | 10-12-15 | 00:03

@Peyronie | 09-12-15 | 23:02 Je hebt gelijk over Watson. Ik kende hem niet en in verondersteld policor volk verdiep ik mij niet eens meer. Inmiddels heb ik wel z'n twitter gelezen en idd, het is een baas.

belo | 10-12-15 | 00:02

@Driewerf Hoezee | 10-12-15 | 00:00
Oef. De hele Nachtwacht draait zich om :)

Lewis Lewinsky | 10-12-15 | 00:02

@Lewis Lewinsky | 09-12-15 | 23:58
En neger in het witte huis mag dan weer wel...

(*distantieert zich meteen van deze bewoordingen*)

Driewerf Hoezee | 10-12-15 | 00:00

@@Lewis | 09-12-15 | 23:55
Enorm kwetsend voor Afro-Amerikanen, dat woord. Sorry, ik schiet vol.

Lewis Lewinsky | 09-12-15 | 23:59

@hallootje kadootje | 09-12-15 | 23:52
Klopt, net als dat er geen gematigde islam bestaat. Overigens wel gematigde moslims. Die feliciteer ik, al kan ik ze het ongeloofisme van harte aanbevelen.

Driewerf Hoezee | 09-12-15 | 23:58

@Lewis | 09-12-15 | 23:55
Sorry hoor, waarde naamgenoot, maar dat kan dus écht niet meer. Dat heeft het Rijksmuseum nu toch wel duidelijk gemaakt.

Lewis Lewinsky | 09-12-15 | 23:58

@echtezwartjoekel | 09-12-15 | 21:11
Hele rare spelling van het woord wegkijker heb jij in je nick, echtewegkijker. Dyslectisch zeker?

Lewis Lewinsky | 09-12-15 | 23:56

Sowieso graag een Republikein in het Wiite Huis.

Lewis | 09-12-15 | 23:55

@hallootje kadootje | 09-12-15 | 23:52
Juist. Zo is het.

Lewis Lewinsky | 09-12-15 | 23:54

Moslims kunnen jihad niet veroordelen want jihad en islam zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, dit staat in meer dan 100 verzen in de koran.

 

Moslims kunnen sharia law niet veroordelen omdat sharia law over de wereld verspreiden het ultieme doel is van islam. Sharia law IS islam.

 

Moslims kunnen hier NOOIT tegenin gaan en het zal ook nooit gebeuren want kritiek leveren of het ontkennen van een deel van de koran is volgens islam strafbaar met de dood.

 

Dit is de reden waarom zo weinig moslims terrorisme veroordelen: youtu.be/Unh9gi3vIKM

 

www.islam-for-dummies.com/

 

hallootje kadootje | 09-12-15 | 23:52

@erikrugzak | 09-12-15 | 23:36
Als u 'rechtse gekkies, christenen' zou willen vervangen door 'idioten die bij de buurtsuper zonder vergunning een wapen kunnen kopen' ga ik klappen.

Driewerf Hoezee | 09-12-15 | 23:52

@erikrugzak | 09-12-15 | 23:36
Ow wat zijn ze dom heh erik. dat zij dat vergeten maar jij niet.Jij bent bijzonder! Een klein godje zelfs. Moet haast wel want jij weet dingen die anderen niet weten.

tattooboer | 09-12-15 | 23:43

@erikrugzak | 09-12-15 | 23:36

Pertinente leugen.
De laatste islamitische aanslag heeft al meer slachtoffers gekost dan bijvoorbeeld erdoor anti-abortus groeperingen zijn gevallen. Tel 9/11 erbij op en al uw cijfers kunnen naar de prullenbak.

Desmoulins | 09-12-15 | 23:41

Wat ik dan weer grappig vind is dat 50% van de potentiële Trumpstemmers tegen zijn voorstel is.

Roed | 09-12-15 | 23:37

@Eurotokkie | 09-12-15 | 23:17

Laat me niet lachen met jouw waarheid.
Jij spreekt in platitudes over de man omdat je geen enkel voorbeeld kunt noemen. Dom PC-geblaat.

Desmoulins | 09-12-15 | 23:37

Not enough, Tarek. Renounce islam. Stop being a muslim. Forget all about Mohammed, koran en islam. Become an ex-muslim. Anything else is not enough.

Lewis Lewinsky | 09-12-15 | 23:36

Triest die aanslag onlangs. Echter:
Wat Trump en zijn aanhangers even vergeten is dat verreweg het grootste deel van de dodelijke slachtoffers in de VS gedood zijn door rechtse gekkies. Christenen.

erikrugzak | 09-12-15 | 23:36

@Cap65 | 09-12-15 | 23:18

De ware fascisten.
Ga je diep schamen, stuk verdriet.

Desmoulins | 09-12-15 | 23:33

@Van Duyvenbode | 09-12-15 | 23:12

Hoezo gaan de uitspraken te ver?
Het gaat niet om Amerikaanse moslims, hij wil een immigratiestop vanuit de islamitische landen richting de VS.
Dus voorlopig geen moslims richting de VS zolang de overheid geen controle heeft over dit zeer aanwezige gevaar. Het is dan ook geen permanente maatregel en dat is iets dat Trump blijkbaar erbij had moeten vermelden om de PC-goegemeente tevreden te stellen. Dezelfde PC-goegemeente die nu weer 'salafisme' als oorzaak aandragen. Ook zijn opmerkingen over sluiting van moskeeën zijn niet iets dat we niet eerder gehoord hebben.
Ik snap de overtrokken reacties dan ook niet over deze uitspraak. Context is zeer duidelijk.
Garanderen van veiligheid is een primaire taak van de overheid. Ik vermoed dat voor veel mensen moslims al tot een ras verheven zijn waardoor de uitspraken per definitie racistisch zijn, en nu denkt men in platitudes en hoeft men alleen nog maar te zeggen dat Trump een 'gevaarlijk gek' is, en einde discussie. Wie steunt er nou een gevaarlijke gek? Trump is een logisch gevolg.

Desmoulins | 09-12-15 | 23:30

@Prof. D.A.H. Vintik | 09-12-15 | 21:17
http://www.zerohedge.com/news/2015-12-09/come-us-well-show-you-paradise-salafist-aid-workers-recruit-refugees-germany

"Come To Us, We'll Show You Paradise" Salafist 'Aid Workers' Recruit Refugees In Germany

Methylfenidaat | 09-12-15 | 23:28

@Eurotokkie | 09-12-15 | 23:08
Maar geen plezier.

Mark_D_NL | 09-12-15 | 23:24

@Eurotokkie | 09-12-15 | 23:19
Waarvan dan?

tattooboer | 09-12-15 | 23:22

Cap65 | 09-12-15 | 23:18
Prima initiatief, +2

Eurotokkie | 09-12-15 | 23:21

tattooboer | 09-12-15 | 23:15
Ja en dan het hele land mee de afgrond in, komt me bekend voor allemaal.

Eurotokkie | 09-12-15 | 23:19

Desmoulins | 09-12-15 | 23:07
De waarheid komt hard aan.

Eurotokkie | 09-12-15 | 23:17

@Eurotokkie | 09-12-15 | 23:06
Precies wat we nodig hebben om die Islam terug te dringen. Deze beesten schrikken alleen van erg harde dingen terug en het is tijd dat we tanden gaan laten zien. Aan mietjes die nu hun rustje willen bewaren hebben we niks. Oorlogtrommels drummen gestaag door tokkie en het word snel tijd je plekje te kiezen denk ik maar zo.

tattooboer | 09-12-15 | 23:15

@echtezwartjoekel | 09-12-15 | 23:03
Je maakt er maar lekker onderbuik van of gelijkgestemdheid joekel. Stuur de boodschappers maar jou donkere woudje in maar je brengt geen valide punten. Alleen beschuldigingen en je doet aan discriminerende etiketering. Jou blindheid is onze kracht.

tattooboer | 09-12-15 | 23:12

Desmoulins | 09-12-15 | 22:59

Savage is wel geinig. Kijk, ik begrijp ook wel dat er in de VS en in Europa veel meer slachtoffers vallen in het verkeer dan door terrorisme. Maar dat is wel appels met peren vergelijken.
Aangereden worden door een vrachtwagen is iets van een andere orde dan neergemaaid worden in een theater door terroristen, ook al is de uitkomst dezelfde. Verkeersslachtoffers zijn een gevolg van ongelukken, slachtoffers van terreur zijn een gevolg van opzet, van moord met voorbedachte rade. Bovendien gaan de gevolgen van terreur uit boven de directe gevolgen.
De uitspraak van Trump gaat wel erg ver, maar ja, terreur aanslagen plegen gaat verder. En het feit dat moslims niet massaal demonstreren tegen de jihad doet vermoeden dat ze het heimelijk ondersteunen.
Maar enfin, genoeg hierover nu. Er zijn gelukkig belangrijker dingen in het leven. Nog wel, als we niet op onze zaak passen.

Van Duyvenbode | 09-12-15 | 23:12

@tweetybird | 09-12-15 | 21:58

U maakt een karikatuur van Trump zonder ook maar één voorbeeld te noemen. Ronduit zwak.
Ook insinueert u dat Trump een racist is.
Nogmaals mijn waarde, kom eens met voorbeelden.

Desmoulins | 09-12-15 | 23:12

Het christendom wordt vaak niet of slecht geaccepteerd in veel islamitische landen. Daar hoor je vrijwel niemand over. Maar Europa moet zich wel zonder slag of stoot onderwerpen aan de islam. Zoek de verschillen.

miss error | 09-12-15 | 23:11

Je kunt die salafistische organisaties wel verbieden maar dan gaan ze of ondergronds of ze noemen deze organisaties Y en dan zijn ze ineens niet verboden.

Beter is om ze in de gaten te houden en bij strafbare feiten aanpakken die handel.

ProAsfalt | 09-12-15 | 23:10

En NU allemaal stil.
.
Wie gaat het Wetenschappelijk Bureau ter ere van Prof Hans Jansen, 17 november 1942 – aldaar, 5 mei 2015 gaan leiden?
Nou?
.
Wie islam zaait,

zal sharia oogsten.

Piet Karbiet | 09-12-15 | 23:09

Mark_D_NL | 09-12-15 | 23:03
Waar Eurotokkie is, is bier.

Eurotokkie | 09-12-15 | 23:08

@Eurotokkie | 09-12-15 | 23:06

U praat als een onnozele gek.
Zoals we van u gewend zijn. Een echte haatzaaier.

Desmoulins | 09-12-15 | 23:07

@Parel van het Zuiden | 09-12-15 | 21:57
Mooi gezegd. Toon is gezet en al zijn opponenten moeten schikken. Voor het uiteindelijke beleid zou het goed zijn als hij zo lang mogelijk mag blijven schreeuwen, maar het uiteindelijk niet wordt.

Driewerf Hoezee | 09-12-15 | 23:07

tattooboer | 09-12-15 | 23:01

Donald Trump wil je niet als president hebben, het is
een levensgevaarlijke gek die nog meer onheil zal brengen dan de islam.

Eurotokkie | 09-12-15 | 23:06

@tattooboer | 09-12-15 | 22:59

Dat hier een hoop gelijkgestemden zijn welke uit de onderbuik reageren is mij bekend. Hier heb ik jouw bevestiging niet voor nodig.

echtezwartjoekel | 09-12-15 | 23:03

@Eurotokkie | 09-12-15 | 22:50
Waar bier is, is Grolsch.

Mark_D_NL | 09-12-15 | 23:03

Nu noemen we het gevaar opeens 'salafisme'.
Slaap lekker verder.

Desmoulins | 09-12-15 | 23:02

roze_bril | 09-12-15 | 21:50
belo | 09-12-15 | 22:50

Jullie hebben er niet echt veel van begrepen:
Paul Joseph Watson steekt juist de draak met de politieke correctheid van mensen die Trump de toegang tot de UK willen ontzeggen...

Peyronie | 09-12-15 | 23:02

@Eurotokkie | 09-12-15 | 22:56
Ow dear... je weet dat dat een hollywood film is ja? En niet deel van een documentaire?

tattooboer | 09-12-15 | 23:01

@Van Duyvenbode | 09-12-15 | 21:57

Ik luister ook regelmatig naar Savage.
Interessante man.

Desmoulins | 09-12-15 | 22:59

@echtezwartjoekel | 09-12-15 | 22:56
Hij heeft gelijk en jij niet. Dat jij niet capabel bent om in zijn gedachtegang te kijken is niet zijn schuld, joekel.

tattooboer | 09-12-15 | 22:59

@Dhr. de Wit | 09-12-15 | 22:38

Meneer de Wit kan klaarblijkelijk niet tegen zijn ongelijk en begint daarom te schelden. "U vindt het infantiel dat ik opkom voor mijn buurt, mijn stad en land waar het in rap tempo ongezelliger wordt?". Ik vind het infantiel als je alleen maar haat roept zonder doel, niks oplost/wenst op te lossen en enkel de tegenstellingen aanscherpt. Dat heeft enkel een negatieve uitwerking in de maatschappij waarin wij leven en is niet "opkomen voor uw buurt". Een mening uiten kan inderdaad infantiel zijn, de manier waarop jij dat doet is inderdaad infantiel. Je ben overduidelijk niet in staat tot een zinnige gedachtewisseling.

echtezwartjoekel | 09-12-15 | 22:56

@Eurotokkie | 09-12-15 | 22:49
Maar goed ook!, dit moet namelijk op die~manier bestreden worden, met het gevaar voor levens. Altijd alzo geweest en zal altijd zo zijn.

tattooboer | 09-12-15 | 22:53

VanBukkem | 09-12-15 | 22:02
Dit geeft al aan hoe dom je bent.

Eurotokkie | 09-12-15 | 22:51

Maar als je de jihad en de sharia bij het grofvuil gooit als moslim ben je ongelovige, afvallige geworden.
Dan kop eraf, de doodstraf.

sprx | 09-12-15 | 22:51

Zo'n Watson is policor in overdrive: Wie geen haatvolk wil, die bannen we, zodat het haatvolk kan haten. Right. Eens met Tarek Fatah en Afshin Ellian. Salafisme heeft doelstellingen die regelrecht tegenover deze samenleving staan, met mens- en godsbeelden die tegengesteld zijn aan tot waar wij aan deze kant van de wereld zijn geraakt. Het is een doodscultus voor wie niet onder de salafistische paraplu wenst te leven. Net als hun twin, het fascisme, ongewenst.
Onze samenleving is verdedigbaar en voor vrouwen en minderheden een goede plek om te leven. Er is niets mis mee dat er eindelijk eens mensen vooraan gaan die dat ook vinden.

belo | 09-12-15 | 22:50

Tarak | 09-12-15 | 22:37
Waar het westen is,is oorlog.

Eurotokkie | 09-12-15 | 22:50

@Dhr. de Wit | 09-12-15 | 22:34
.
Zeker. Ik ken dat wicht goed.
Adviseer U in brandstapels te investeren.

Piet Karbiet | 09-12-15 | 22:50

Donald Trump heeft zijn hand al boven de rode knop, levensgevaarlijk deze idioot.

Eurotokkie | 09-12-15 | 22:49

Leiders die zeggen waar het op staat zijn iconische figuren, achteraf worden ze beoordeeld en veroordeeld door de geschiedschrijver. Donald Trump doet dergelijke iconische uitspraken, maar het is slechts een eerste stap naar bewustzijn. De stappen die nu gezet worden, de electorale winst van rechts, de realistisch-kritische uitspraken van Trump, en de laatste politiek-correcte stuiptrekkingen van links, zijn evident voor een nieuw tijdperk. Dit nieuwe tijdperk zal twee soorten werelden creëren: eentje waarin vrijheid van democratie, vrijheid van mensenrechten, gelijkheid van vrouwen en mannen, homo's en hetero's en vrijheid van expressie behelst, en de ander van pure barbarij; eentje van (politiek) islamitische cultuur en origine. Voordat deze splitsing er zal zijn, zal er nog veel ellende zijn. Helaas. Geschiedenis herhaalt zich. Het is duidelijk dat de twee ideeën niet verenigbaar zijn, en nooit verenigbaar zullen zijn.

Kolbjorn Varmann | 09-12-15 | 22:48

Dhr. de Wit | 09-12-15 | 22:38
U heeft volledig gelijk.

mom van avezaath | 09-12-15 | 22:46

@Cuyahoga | 09-12-15 | 22:27
,
Wordt lastig maar ik heb een tip.
Voormalig D66 Senator Prof dr Heleen Dupuis was toezichthouder van Zorginstelling De Doorgelekte Luier. Zij kent Fleur goed en heeft haar adres.

Piet Karbiet | 09-12-15 | 22:45

We maken van Libanon een christelijke Efteling, Van Joranie een moslim Efteling en Israël is al een Joodse Efteling voor DKS. Iedereen die in sprookjes gelooft gaat daar dan maar lekker wonen.

Mark_Pugner | 09-12-15 | 22:44

marcoplarco | 09-12-15 | 22:21
Het probleem is niet de macht van het getal. Het probleem is hoe je de macht gebruikt, minderheden kunnen ook over de meerderheid regeren, zoals ook te zien in onze Nederlandse geschiedenis.
De stelling dat men zegt dat het allemaal wel zal meevallen met de islamitische bevolking in Europa omdat die klein is en in de toekomst ook zal zijn (dat valt nog te betwijfelen) en zelfs als de islamitische bevolking wel zal gaan groeien... het is allemaal onzin... wanneer deze kleine groep ondertussen de boel aan het terroriseren is... in criminaliteit, in islamitische eisen, in weigering van aanpassen, in fraude, financieel uitzuigerij.... en tot slot of dit allemaal niet genoeg is... men zaait angst, terreur,bedreiging, aanslagen wanneer men kritiek geeft op de islam. Dus dat geeft te denken wanneer de islamitische bevolking in Europa door geboortes en import zal gaan groeien. We kunnen zien wat voor moois de islam te bieden heeft in islamitische landen, het is mij een raadsel waarom wij dat kritiekloos zouden moeten omhelzen. De adder aan de borst?

Julia | 09-12-15 | 22:42

mom van avezaath | 09-12-15 | 22:35
Sorry voor de typefouten: jodelmuziek en islammuziek.

mom van avezaath | 09-12-15 | 22:40

@echtezwartjoekel | 09-12-15 | 22:34
Lees je tegel nu nog eens. Wil jij mij dingen opleggen? Weet je hoe dat genoemd wordt, als je dingen oplegt? Fascisme. Net zoals moslims de niet-moslims allerlei dingen willen opleggen.
U vindt het infantiel dat ik opkom voor mijn buurt, mijn stad en land waar het in rap tempo ongezelliger wordt?
U wilt niet NIET dat ik mijn mening verkondig.
Het is duidelijk. U zijt een fascist.

Dhr. de Wit | 09-12-15 | 22:38

Waar Islam is, is oorlog.

Tarak | 09-12-15 | 22:37

Euuuh.... Heb ik iets gemist? Was 9/11 NIET door Moslims soms?

Tijl U | 09-12-15 | 22:36


echtezwartjoekel | 09-12-15 | 21:11
Leuk plempseltje.
Weet u wat de werkelijkheid is ook al houdt je je niet bezig met de islam?
Dat je op een kerkhof loopt.... bij kindergrafjes..... en daar loopt een noordafrikaans stuk tuig, hard zijn jodelmuiek te draaien! DAT meneer is de realiteit en vertel het de gemeente maar voorzichtig, want er wordt direct in de ontkenningsmodus geschoten, want wie zegt dat het islamuziek is en dat soort eng geleuter.

mom van avezaath | 09-12-15 | 22:35

@Dhr. de Wit | 09-12-15 | 22:07

Daar zijn de opsporingsdiensten voor, die moeten inderdaad meer budget hebben, professioneler georganiseerd worden en meer optreden. Als reaguurder harder moslimhaat uitschreeuwen en dag in dag uit als burger met dit onderwerp bezig zijn heeft echter nul zin en is infantiel. Je lost er immers niks mee op, want je hebt geen enkele autoriteit.

echtezwartjoekel | 09-12-15 | 22:34

@Piet Karbiet | 09-12-15 | 22:29
Eveline Sint Nicolaasgrot denkt ook aan petitie om de naamgeving van zwarte gaten (black holes) te veranderen, want dat is zo stigmatiserend.
Suggesties zijn: materie-vretend gat, foton-gehandicapt gat en Europese Unie.

Dhr. de Wit | 09-12-15 | 22:34

tweetybird | 09-12-15 | 22:30
Nee, nee, nee, mijn belangstelling voor Fleur is puur platonisch.
Ik ga niet stoken in een goed huwelijk.
Ik bedoel het eigenlijk serieus, hoe kom je aan een brief van Fleur?

Cuyahoga | 09-12-15 | 22:34

J. Jarig | 09-12-15 | 22:30
Doe nou eens gewoon goed kijken!

De Psychiater | 09-12-15 | 22:33

Hahaha, rare Engelsman met z'n "I AGREE with banning Donald Trump from the UK. As a country, we do not accept intolerant and hateful views.".
Ga die moslims die in je eigen land doodleuk sharia-law ingevoerd hebben dan eens de zee in duwen.

J. Jarig | 09-12-15 | 22:30

@DebraCadabra | 09-12-15 | 22:26
Gna gna gna. Zoewart en Oewit ;)
En je hebt groot gelijk. Je moet af en toe effe afstand nemen van de berichtgeving anders word je gek.

Dhr. de Wit | 09-12-15 | 22:30

Cuyahoga | 09-12-15 | 22:27

Ik zou wel wat anders van fleur willen maar ik denk dat ik het dan juist enkel het met een brief van fleur moet doen.Waarin staat wat jij wil . Knul keep on dreaming.Ik heb dan ook weinig geluk in mijn leven. Toch.

tweetybird | 09-12-15 | 22:30

Moslims die afstand nemen van jihad en geweld, laat me niet lachen. Aangezien moslimorganisaties na Parijs stommetje speelden, wist policor Nederland niet hoe snel ze op de proppen moesten komen met moslimintellectuelen die wel hun mond open deden:
decorrespondent.nl/1836/Een-stille-re...
Maar iets zegt mij, dat die brief, ondertekend door 126 islamgeleerden, weinig waarde heeft omdat wij in Nederland ook wel 126 geleerden kunnen vinden die een brief willen ondertekenen waarin staat "hagelslag moet verboden worden", "poep eten is goed voor de gezondheid", "babys moet je folteren en opeten" en meer van zulks. En dat is evenzeer representatief voor onze cultuur als die 126 gekkies het zijn voor de islam.

Captain Pervert | 09-12-15 | 22:30

@Dhr. de Wit | 09-12-15 | 22:15
.
Hottentotten hebben een grotere tot.
Hoorde ik in de Eveline Sint Nicolaasgrot.

Piet Karbiet | 09-12-15 | 22:29

Piet Karbiet | 09-12-15 | 22:24
Ik wil ook een brief van Fleur.
Waar moet ik me aanmelden?

Cuyahoga | 09-12-15 | 22:27

@Dhr. de Wit | 09-12-15 | 21:59 en @echtezwartjoekel | 09-12-15 | 22:00

Ik ben weer geheel gerustgesteld. Jullie zijn niet alleen meningsgewijs eensgezind maar ook de nicks zijn... verbazend.

Maar wees gerust. Eén uur per dag haal ik niet.

DebraCadabra | 09-12-15 | 22:26

@marcoplarco | 09-12-15 | 22:21
Die maatregelen gaan er vanzelf komen, daar komen we gewoon niet onderuit wil Europa haar cultuur en ziel niet verliezen.
We zitten gelukkig nog niet op het kantelpunt, maar reken maar dat die wind anders gaat waaien, of gutmenschen nu willen of niet. Het zal pijn doen, maar uiteindelijk komt het goed. Ben ik van overtuigd!

Dhr. de Wit | 09-12-15 | 22:24

Ik zeg doen.
Maar goed, heb dan ook een brief van Fleur in de zak.
Kuch.

Piet Karbiet | 09-12-15 | 22:24

Kijk nederland weer op zijn best. Vanmiddag kwam het harde rapport van het teeven dealtje. De man is door de vvd teruggefloten en nu staat hij bij nieuwsuur het harde oordeel te bagataliseren.Want dit kabinet mag nu niet vallen. De onafhankelijk commisie die weer niet onafhankelijk blijkt te zijn.Want de VVD heeft even zijn macht even getoond en zal de man wel gezegd hebben dat als hij het niet zwaar afzwakt ze zullen zorgen dat hij aan de grond komt te zitten. De manier van de corrupte VVD.Dat mag wel duidelijk zijn.Want het is nu van hard oordeel tot glas plas was. Ook bij de commisie.Ach ja het valt eigenlijk allemaal wel mee.

tweetybird | 09-12-15 | 22:21

@Dhr. de Wit | 09-12-15 | 21:59
Het probleem is niet vandaag, het probleem is over 25 - 30 jaar. Gemiddelde moslims krijgen 4 keer zoveel kinderen als de rest van de Europeanen. Nu is de verhouding 1:10. Over 20 jaar is het 1:4. Over 30 jaar zijn ze in de meerderheid. Tenzij islam nu, direct, vandaag nog uitgebannen wordt, is er geen weg terug.

marcoplarco | 09-12-15 | 22:21

Wie wel eens een hakbar filmpje gekeken heeft moet hebben gezien dat moslims vooral moslim zijn vanwege groepsdruk.
Het alfa mannetje van de groep begint met allah snackbar roepen. Om niet achter te blijven en dus de schijn te wekken dat ze geen échte moslim zijn, volgt de rest van de groep. Dit blijven ze doen tótdat het alfa-mannetje van de groep stopt met snackbarren oproepen.
Let maar eens op.

En dat is gelijk de sleutel waarom het nooit iets zal worden met islam. Het is een groepspsychose waar je niet uit kunt stappen, tenzij je betaalt met je leven.

Dhr. de Wit | 09-12-15 | 22:21

Ik ben er van overtuigd dat mensen in Amerika alleen maar tegen Trump zijn omdat hij republikein is. Anders niet. Als een democraat dit had geroepen was er niets aan de hand geweest. Want wat hij zegt is best wel logisch. Even een tijdelijke stop om dingen uit te zoeken is toch helemaal niets mis mee?
.
En dan die motherfucking George Takei. Hij heeft als een kind vastgezeten omdat hij Japans bloed heeft. (nl.wikipedia.org/wiki/Internering_van... voor degene die er niets van weten).Jullie zouden hem eens moeten zijn gaan. Het is net alsof Trump al lang en breed afgekondigd heeft alle moslims in een kamp te donderen als je zijn timeline op Facebook bekijkt.
.
Altijd veel respect gehad voor die man, zeker gezien zijn werk voor de holebi scene in Amerika, iets waar veel werk nodig was (zonder zelf holebi te zijn, trouwens) maar nu praat hij echt gewoon poep. En al die democraatjes die er achteraan lopen alsof hij honing uit zijn reet heeft lekken. Echt, belachelijk.

Vrije Nator | 09-12-15 | 22:18

Obama en Brennan zijn moslim... En die vinden het allemaal wel prima.

deEik | 09-12-15 | 22:17

@Bolder | 09-12-15 | 22:09
Natuurlijk dat moslims jaloers en boos zijn op Westerlingen. Het is algemeen bekend dat Westerse mannen een grotere piemel hebben dan moslims.

Dhr. de Wit | 09-12-15 | 22:15

Mark_D_NL | 09-12-15 | 22:08
Niet echt - situatie in NL is drastisch anders, omdat we hier open grenzen hebben en nog niet eens begonnen zijn met dweilen met een open kraan. De VS heeft véél grotere problemen dan moslim-immigratie & Mexicanen (ooit geprobeerd een green card te krijgen? juist ja), maar door glibberige corporates (waaronder Trump) wordt dat handig onder de mat geschoven. Want veel belangrijker om je bevolking arm & dom te houden adhv media, niet ten minste vanwege de gevangenissen die jaarlijks gi-gan-tisch veel geld opbrengen.

Progue | 09-12-15 | 22:14

Als er morgen een vliegtuig het nieuwe WTC binnen vliegt, slaat die poll ineens wat verder uit. Maar kun je nagaan, 37% in Amerika vindt het prima als moslims de toegang tot hun land wordt geweigerd. Op een bevolking van 320 miljoen waarvan 3 miljoen moslim, oftewel slechts 1%! Hier in Europa zijn de getallen ietsje anders zowel absoluut als relatief. Daarnaast heeft Europa ook veel meer geschiedenis met de islam dan de VS. Niet hier in het naïeve Nederland, maar in Zuid en Oost Europa hebben ze al genoeg oorlog mee gevoerd in hun geschiedenis. Ik denk als je diezelfde stelling zou voorleggen in Europa, meer dan 50% het prima zou vinden als er geeneen moslim meer binnenkomt in Europa.

Banana008 | 09-12-15 | 22:12

Ik lees net de prima column van Leon de Winter in de Telegraaf.
De moslims zijn heel erg boos op ons, allemaal.
En heel erg jaloers.
Dat belooft nog wat!

Bolder | 09-12-15 | 22:09

Ook Nederland islam vrij. Beter nog, laten we Nederland religie vrij maken. Wat zou dat toch lekker zijn. Kunnen we in die lege panden mooie kroegen bouwen.

de SENSEI | 09-12-15 | 22:08

@Progue | 09-12-15 | 22:00
Dan stem je dus verkeerd. Je moet die Stemwijzer nog een keer invullen. Schat je Groen Linksig in. En geen probleem hoor wanneer je Groen Links stemt. Dat is democratie .

Mark_D_NL | 09-12-15 | 22:08

@echtezwartjoekel | 09-12-15 | 22:01
Nee, het probleem is nu al niet meer te overzien want er zijn teveel onbekende factoren.
We weten niet hoeveel moslims in Nederland klaarstaan om de wapens op te pakken, weten niet wie er in AZC's zitten en onze diensten hebben totaal geen overzicht.
Wat er nodig is zijn keiharde maatregelen. Niet eens omdat "ze" de boel overnemen, maar om terrorisme te voorkomen.

Dhr. de Wit | 09-12-15 | 22:07

Alweer bijna 20 jaar geleden geschreven en kijk eens wat een visionair deze man is!!

http://koenraadelst.bharatvani.org/articles/dutch/islamvoorongel1.html

stormtijd | 09-12-15 | 22:07

Wat is nou weer Salafisme voor een abject in infaam woord? Moet ik nou echt gaan Googlen om een of ander woord te onderzoeken wat ik eigenlijk niet eens wil weten? Het gaat weer over Moslims toch? Nou dan pas ik. Opzouten met die moeilijke haat-zooi!! Wegwezen! Inpakken en oprotten! Ben zo klaar met dat opgedrongen sociale gevoel ten koste van onze eigen vrijheid. Ik haat alles wat zwart geburkaat, wit gekruld op zwarte vlaggen en zogenaamd niet haatdragend tegen Nederlanders of blanken in het algemeen. Bah!

Jan Gordelroos | 09-12-15 | 22:06

VanBukkem | 09-12-15 | 22:02

Hahaha dat zelfde geldt voor een slimme opmerking. Ook daar heb ik hem nog niet op kunnen betrappen. Diplomatiek is het een ui. Maar ja dat maakt het juist zo leuk.Alleen daarvoor ga je al kijken.Als hij een debat heeft.Saai kan je het niet noemen.

tweetybird | 09-12-15 | 22:05

Wanneer krijgen we weer nachtkanonnen?

Vozz023 | 09-12-15 | 22:05

@tweetybird | 09-12-15 | 22:01
Hahaha goeie ;)
Gelukkig hebben blanke autochtonen nog steeds administratief de touwtjes in handen. Deze touwtjes worden nu nog bestuurd door de gevestigde partijen maar dat gaat rap veranderen als het zo doorgaat.

Dhr. de Wit | 09-12-15 | 22:04

@rode peper | 09-12-15 | 21:34
Ja, de mijne ook. Heeft ie misschien toch iets opgestoken van zijn exposure op GS en zijn verblijf in NL: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/04/...

Prof. D.A.H. Vintik | 09-12-15 | 22:03

Allah-gekkies tegen Jezus-gekkies...

Win-win situatie :-)

Vozz023 | 09-12-15 | 22:02

Ik heb Donald Trump nog nooit op een domme opmerking kunnen betrappen.

VanBukkem | 09-12-15 | 22:02

@Dhr. de Wit | 09-12-15 | 21:59

Komt nog bij dat ik weinig intellectuelen, ondernemers en goede bestuurders zie in deze bevolkingsgroep. Angst om niks dus, het probleem is prima te overzien.

echtezwartjoekel | 09-12-15 | 22:01

Dhr. de Wit | 09-12-15 | 21:59

Dat jongetje zal de gezinshereniging er al bij geteld hebben. Zijn elf broertjes komen nog.

tweetybird | 09-12-15 | 22:01

Mark_D_NL | 09-12-15 | 21:53
Ja, want de NL situatie is helemaal vergelijkbaar joh. En, think again, ik ben PVV-stemmer.

Progue | 09-12-15 | 22:00

@DebraCadabra | 09-12-15 | 21:52

Ik neem jochies van 12 niet serieus. Laat je toch niet zo opnaaien man. Hoeveel uur per dag ben jij geestelijk met moslims bezig? Wanneer dat er één is, dan is dat al één teveel, dat is mijn enige punt.

echtezwartjoekel | 09-12-15 | 22:00

@DebraCadabra | 09-12-15 | 21:52
"Ook in mijn straat roept een jochie van 12'wij zijn straks de baas'".
En dáár is waar moslims nat gaan omdat ze gewoonweg niet intelligent genoeg zijn om een simpele rekensom te maken, want: ...
Nederland telt 17 miljoen mensen, waarvan tussen de 1.5 en 2 miljoen moslims of 1 op 10.
Europa telt 450 miljoen inwoners, waarvan 50 miljoen moslims, of 1 op 9.
Goeie rekenmeesters hè?

Als ze denken dat ze de boel gaan overnemen dan hebben ze het mis. Het enige waar ze op deze manier op aansturen is Srebrenica 2.0 want op een gegeven moment is de koek op.

Dhr. de Wit | 09-12-15 | 21:59

Maar eerlijk is eerlijk van mij mag die trump nog wel effe meedoen. Ik kan vreselijk lachen als hij weer lekker bot uit de hoek komt en die puriteinse amerikanen staan te steigeren.Strax ga ik ook die amerikanse president mobama een briefje sturen. Wij hebben zwarte piet maar jullie trump.En dan zeggen jullie dat onze zwarte piet rassisties is. Hahaha. Het grote amerika afgetroefd. Die hoor je nooit meer.Waar een klein land toch groot in kan zijn.

tweetybird | 09-12-15 | 21:58

@Driewerf Hoezee | 09-12-15 | 21:45

Exact. En wellicht zelfs nog concrete korte termijn resultaten ook, hoor. Uitbreiding van de 20k Syriers die de VS opnemen is voorlopig onbespreekbaar gezien de reuring. Kan je niet mee aankomen nu. Wellicht biedt ie het zelf aan als compromis. Het statement gaat van tafel als het bij 20k blijft. Oh ja, visa voor bepaalde nationaliteiten moeten moeilijker. Hebben we het er verder niet meer over. Potje hard ball. Hoog inzetten, gunstig afkaarten.
.
Ik moet altijd lachen als Trump door reaguurders voor dom wordt uitgemaakt. Het internationale miljardenvastgoed wereldje, daar lopen serieuze spelers. Trump is dat ook. Dat PR vliesje, is precies dat.

Parel van het Zuiden | 09-12-15 | 21:57

Salafisme moet duidelijk verboden worden.

Balaverde | 09-12-15 | 21:56

@Parel van het Zuiden | 09-12-15 | 21:39
eens. +1

Mark_D_NL | 09-12-15 | 21:55

Sowhee... Die haatbaard suggereert dat Nederlanders die geen salafistische organisaties in de buurt willen, maar op moeten zouten. Zou je ze GVDGVDGV geen enorme teringschop geven?!? Waar halen ze de gore moed vandaan??

marcoplarco | 09-12-15 | 21:53

@Progue | 09-12-15 | 21:35
Wanneer ik de naam van Trump vervang voor die van Wilders. Dan lijkt het of ik dit jouw comment al 100-en keren gelezen heb. MSM mannetje dus.

Mark_D_NL | 09-12-15 | 21:53

Wie zijn bij Arena de agressievelingen die hun stem verheffen, met vingers wijzen, boos kijken, dingen ontkennen en anderen overbreken?
Juist... De moslims aan tafel. Gek hè?
Dit programma visualiseert precies hoe de vork in de steel zit.

Dhr. de Wit | 09-12-15 | 21:52

@echtezwartjoekel | 09-12-15 | 21:11

Randverschijnsel mijn reet. Ook in mijn straat roept een jochie van 12 'wij zijn straks de baas'. Hoef je dat verder toch niet uit te leggen denk ik?
In Nederland tellen we sinds 2008 niet meer hoeveel moslims wonen? Hoef je dat verder toch niet uit te leggen denk ik?
In Parijs ging een Nederlandse parlementaire delegatie interessant doen over integratie. Ze moesten 500 meter lopen naar hun auto. Hoe dat afliep? Hoef je dat toch verder niet uit te leggen denk ik?

Dream on.

DebraCadabra | 09-12-15 | 21:52

Ik heb geen idee wie die Watson is. Maar doet hij er ook telkens een tweet uit als er een moslim zijn land binnen wil komen? Of ziet hij die als tolerante personen. Dan schort er duidelijk iets aan zijn beoordelingsvermogen.

roze_bril | 09-12-15 | 21:50

Gisteren de hele dag op pagina 101 van NOS teletekst:
"Gevangenisstraf voor op sex-beluste ex-PVV'er"
Er had ook kunnen staan:
"Gevangenisstraf voor op sex-beluste ex-CDA'er"
Of er had ook kunnen staan:
"Gevangenisstraf voor op sex-beluste ex-europarlementariër"
Of er had ook niks kunnen staan of er had ook kunnen staan:
"Pizzawinkel overvallen door getinte overvaller"

De man was al lang geen PVV'er meer toen hij zijn op sex beluste dingen deed. Ook geen CDA'er meer.
Het is niet voor niets dat de PVV hem eruit heeft geflikkerd, dat hebben ze goed gezien!
Wat ik zeggen wil, het spel wordt hard gespeeld, de messen zijn geslepen, de wegkijkers zijn bang voor hun hachie.
Wie zegt mij dat de berichtgeving omtrent Trump door de MSM dan wel correct is?
Nogmaals, de man heeft zijn mankementen, is waarschijnlijk een megolomane narcist, maar hij heeft het hart op de goede plaats.
Wat ik hier op televee en bij de kwaliteitskranten over hem lees en zie, gaat het ene oor in en het andere uit.

Cuyahoga | 09-12-15 | 21:50

Desmoulins | 09-12-15 | 21:36

Nee u loopt de boel nu een beetje te fucken. Trump heeft weldegelijk veel extremere ideeen en veel meer toegespits op moslims als islam van de wrede.Trump wil alle moskees sluiten en wilders enkel moskees waar bewezen haat wordt gepreekt.Trump wil van alle moslims af ook in het land wasr dat zelfscsls wilders mp zoucworden totaal niet asn de orde is. Moslims die hier zitten en wonen blijven hier zitten. Daar verandert niks voor. De enige veranderingen die komen zal zijn dat islam van de wrede wordt ingeperkt. Nou geloof mij maar als ik zeg dat Trump hele andere plannen heeft met amerika. Dat zie je zelf ook wel. Je moet geen gekke henkie gaan spelen omdat je de man wel ziet zitten.Want hij staat heel wat extremers voor als de PVV.En is in weze niet te vergelijken.Al zal wilders ook het wel eens zijn met wat zaken die hij daar wel benoemt. Want in sommige zaken heeft hij wel gelijk. Islam van de wrede is een gevaar.

tweetybird | 09-12-15 | 21:46

@Parel van het Zuiden | 09-12-15 | 21:39
+1
Jij snapt 'm. De enige manier om je als tegenstander toch nog een beetje te profileren is om het probleem te erkennen en eventueel een eigen oplossing aan te dragen. Iedereen die buiten de inhoud om Trump gaat aanvallen is AF. Heerlijk.

Driewerf Hoezee | 09-12-15 | 21:45

Hee Pritt is er weer. Leuk.

postmodernismisdead | 09-12-15 | 21:44

De VS moet eens naar Europa kijken om te zien wat er gebeurt als er te veel moslims in je land komen wonen. Al zullen moslims in de VS niet zo snel een crimineel bestaan opbouwen, daar straffen ze hen namelijk wel naar behoren.

heldheino | 09-12-15 | 21:41

Salafisme hoeft helemaal niet verboden te worden, ISLAM moet verboden worden.
Als je dat YT filmpje ziet over Dearborn, er is werkelijk geen enkel verschil in de opstelling en agressie zoals je dat ook ziet in Nederland. Grote bek, camera proberen te slopen, dreigen met geweld.
Overal, maar dan ook OVERAL gedragen moslims zich hetzelfde, als FASCISTISCHE NAZI's.

Dhr. de Wit | 09-12-15 | 21:41

@Desmoulins | 09-12-15 | 21:27
Feminisme? Hou op hoor. U wilt hier wapens uitdelen tegen terreur dan? Kom zeg.
Allemaal populistisch ge-ouweneel. Tienduizend(en) sterven door explosief wapengeweld en tientallen door terreur. Per jaar. Ofzo. Laatstgenoemde wil ik echt niet downplayen: ik ga het niet vergelijken met verkeersdoden zegmaar. Maar kom op: de VS als gidsland? Nee danku.

Driewerf Hoezee | 09-12-15 | 21:40

Dat gezegd zijnde, is er maar één kandidaat die goed voor de US zou zijn, zijnde Bernie Sanders. Al de rest, Clinton net zo hard als Trump, zijn corporate puppets.

Progue | 09-12-15 | 21:39

Ik wil Donald bij deze al bedanken voor z'n inspanningen. Deze man weet politiekcorrecten echt heel goed op de kast te krijgen. En eenmaal op de kast is het genieten geblazen. Wat zetten die volidioten zichzelf te kijk, zeg. Hij topt Wilders met een arm op de rug. Leuk, entertaining, maar ook belangrijk voor verandering.
.
Het voorstel dat Trump doet is erg extreem in dit tijdsgewricht. Dat weet hij ook, net zo goed als u en ik. Echter, de ganse politiekcorrecte goegemeente duikt erop en zodoende genereren ze extra steun voor Trump. Hoe harder ZIJ er namelijk op in hakken, hoe meer burgers die het heel erg lastig hebben door het beleid van de politiekcorrecten waardering voor Trump krijgen. Ze hebben inmiddels een hartgrondige hekel aan politiekcorrecten.
.
Iedere persoon die de publieke confrontatie aangaat met politiekcorrecten bekijken ze positief. Wat die persoon precies zegt is ondergeschikt zolang het maar tegen de door politiekcorrecten zo gekoesterde denkbeelden is.
.
En politiekcorrecten begrijpen het maar niet. Hun felheid, de laag bij de grondse tactieken, villeine insinuaties, leugens. Koren op de molen. Precies wat Trump zoekt. Wat Wilders trouwens ook zoekt.
.
Heel veel mensen willen eigenlijk een paar dingen. Verandering. Een einde aan de trends van globalisering, massa-immigratie, corruptie & clientelisme, cultuurrelativisme, en groene geldklopperij. Een paar stapjes terug naar het leven van 20 jaar geleden. En als de zoetgevooisde redenaar het niet brengt, dan maar de verbale straatvechters.
.
Er komen alleen maar meer Trumps en Wildersen zolang de politiekcorrecte goegemeente weigert compromissen te sluiten, zolang politiekcorrecten blijven demoniseren in plaats van praten. Toch denk ik dat ze er goed aan zouden doen. Na deze politieke figuren komt er bij stagnatie doorgaans een ander type op, of de vlam slaat al in de pan.
.
Enfin. Thx Donald. It wouldn't be the same without you.

Parel van het Zuiden | 09-12-15 | 21:39

Het gaat om de redenering van Trump: Als je de instroom niet kan beheersen of niet voldoende kan controleren, moet je de deur dicht doen. Dat verder veel moslims in de vorm van de koran hun eigen wetten meenemen die voor een deel niet stroken met de grondwet is nog een ander verhaal. De conclusie mag je nooit los zien van de reden die daar aan ten grondslag ligt.
Als de mensen gaan denken in krantenkoppen zullen is het einde zoek en raadt maar wat er dan nabij is.

ijskogel | 09-12-15 | 21:39

Spannende tijden, ook volgens de EU.
Rapportje over de andere mogelijkheden van oorlogvoering.
Gifgas en co. Is gaat zich waarschijnlijk niets aantrekken van internationale verdragen.

http://www.europarl.europa.eu/RegData/etudes/BRIE/2015/572806/EPRS_BRI%282015%29572806_EN.pdf

bodemloos | 09-12-15 | 21:39

Een heel verstandige uitspraak van iemand die blijkbaar ook nog al eens een domme uitspraak doet.
De kramp waarin de policor correcte gemeenschap schiet is veelzeggend.
Om dan zo'n man gelijk te demoniseren en als dorpsgek te markeren gaat mij te ver.
Hij is natuurlijk niet helemaal malle pietje, anders was hij niet één van de rijkste mensen van zijn land geweest.
Van mij hoeft hij geen president te worden, lijkt me niet goed voor de globale verhoudingen, maar met die opmerking heeft hij 100% gelijk.
De toekomst van deze planeet hangt af van mensen die hun ballen tonen tegenover de islam, de kanker van deze aardbol.
Wie dat niet durft of wil of kan inzien, is niet goed bij zijn hoofd, en vele malen gevaarlijker dan Trump.

Cuyahoga | 09-12-15 | 21:36

Eng ventje die Hoslim bij Arena.

Mark_D_NL | 09-12-15 | 21:36

@tweetybird | 09-12-15 | 21:31

Bijna exact dezelfde plannen. Zo zou maar eens kunnen dat adviseurs van Trump de ideeën over een stop van immigratie uit islamitische landen hebben overgenomen van de heer Wilders. Ook pleit Geert voor de sluiting van moskeeen die de leer nogal nauwgezet verkondigen.
Kunt u met voorbeelden komen waar Trump zijn opstelling "vele malen harder" is?
Ik ben benieuwd.

*out*

Desmoulins | 09-12-15 | 21:36

Desmoulins | 09-12-15 | 21:23
La Bailaora | 09-12-15 | 21:25
Mark_D_NL | 09-12-15 | 21:26

Misschien even verdiepen in de situatie van de US, stelletje wauzen. Infrastructuur valt als een kaartenhuis in elkaar, middenklasse is aan het verdwijnen en alle media & politiek worden vanuit corporate wonderland gecontroleerd - vooral dat laatste is geen spijker meer tussen te krijgen. Als er nu zo'n malloot als Trump aan de macht komt wordt die situatie nog veel erger: nog meer corporate geld naar defensie, nog minder geld naar onderwijs, nog meer inmenging/acquisities van media-outlets, enzoverder. De situatie is al erg, maar Trump zou de druppel zijn - en komt de US niet meer teboven. En dan heb ik het nog niet eens over de internationale relaties, niet één weldenkend staatshoofd wil met em gezien worden.

Progue | 09-12-15 | 21:35

Enge sorry ,met baarden.

blauwe zander | 09-12-15 | 21:35

@Prof. D.A.H. Vintik | 09-12-15 | 21:13 ,

m'n klomp brak, kudos voor deze sjeik

rode peper | 09-12-15 | 21:34

Wat een engen rioolratten nu op de Nederlandse propaganda zender 2 op dit moment.

blauwe zander | 09-12-15 | 21:34

De hersenloze | 09-12-15 | 21:27

Nee nee. Wilders is stukken gematigder en niet te vergelijken met trump. Trump zijn opstelling is vele malen harder.Zoals moslims eruit en meer van dat soort zaken. Wilders is enkel tegen islam van de wrede en niet tegen de moslim op zich. Dat is toch een verschil met trump.

tweetybird | 09-12-15 | 21:31

Wel absurde beelden weer daar uit dat US of A.

Balaverde | 09-12-15 | 21:31

Dat gelul over dat salafisme... Ook die stroming haalt haar 'inspiratie' gewoon uit de Koran, Soennah en Hadith. Kampbeulen waren in de eerste plaats ook gewoon Nazi, ook al hebben ze meer Joden dood gemaakt dan andere Nazi's.
.
Wat we hier zien zijn dan ook gewoon een paar moslims die de gelegenheid aangrijpen om een andere groep moslims (bezien als afvalligen) in een slecht daglicht te zetten en tegelijk de Islamitische zaak helpen. Slim! Het spul begint nu ook al subtiel lkaar te bevechten, zoals men altijd doet, al gebeurt dat meestal pas nadat de ongelovigen zijn geslacht.
.
De ColumnCanadees heeft gelijk, maar pleit voor een utopie. Het verwerpen van een fundamenteel deel van Islam is in de beleving van een moslim hetzelfde als Islam als geheel verwerpen. Zulks wordt gewoon gezien als afvalligheid en welke straf Allah daar voor dicteert moge genoegzaam bekend zijn. Gaat. Niet. Gebeuren. Punt.
.
Het is doodsimpel. Islam hoort niet in het Westen. Moslims horen niet in het Westen. Volstrekt onvereenigbaar. Er zijn geen andere oplossingen. Iedere acceptatie van Islam, hoe gering ook, is het equivalent van accepteren dat Islam weer slachtoffers zal maken. Dat is nu eenmaal wat ze doet.

Randiaan | 09-12-15 | 21:30

Gelukkig worden er zinnige dingen gezegd. Salafisme is niet het probleem, islam is het probleem. Ongeacht kleur, smaak of stromingen.

marcoplarco | 09-12-15 | 21:28

Trump zegt gewoon net als Geert precies waar het op staat...

De hersenloze | 09-12-15 | 21:27

@Driewerf Hoezee | 09-12-15 | 21:24

U bent totaal onwetend betreft de VS.
Zoveel onzin in slechts een paar regels.
Europa gaat ten onder door dit feministisch slap gewauwel.
In de VS weten ze wel inmiddels wel beter.

Desmoulins | 09-12-15 | 21:27

Binnenkort worden we allemaal prettig gesalafistfucked. Bukt u even?

Berkemef | 09-12-15 | 21:27

Om eerlijk te zijn vind ik die trump ook een clown. Maar ik kan dan wel weer lachen om zijn botte uitspraken. Iets zegt mij dat hij daarmee toch geen president wordt. Ik denk dat dat dan ook wel weer goed is.Hij heeft niet bepaald de uitstraling om presidrnt vsn de USA te zijn. Vond dat al met bush en die andere coybow.Al hoewel bush soms juist door pure stompzinnigheid geweldig uit de hoek kon komen.Zonder dat hij dat door had.Nee zo iemand als trump zijn ze in puriteins amerika niet aan toe. Die zegt het te rechtstreeks en te hard. Ze hebben wat dat betreft daar tere zieltjes. En er zal net als met wilders alles aan gedaan worden om hem van het podium te houden.Mischien maar beter ook. Hij zou nog op die knop drukken ook om moslims te nuken.Dus doe maar effe niet.Dat zet weinig zoden aan de dijk en gaat wel heel wat te ver.Ook al zegt hij wel rake dingen.Waar hij wel gelijk mee heeft in sommige opzichten.

tweetybird | 09-12-15 | 21:26

@Progue | 09-12-15 | 21:22
Omdat zijn toon verkeerd is? wegkijker.

Mark_D_NL | 09-12-15 | 21:26

@Progue | 09-12-15 | 21:22
Amerika is sowieso zwaar de klos, helemaal met Hillary namelijk. Als Trump werkelijk zou doen wat ie zegt, wat ik zeer betwijfel, dan zou het voor Amerika een zegen zijn.

La Bailaora | 09-12-15 | 21:25

Als Trump of Cruz het maar wordt.
Nog 4 of zelfs 8 jaar lang suïcidale progressieve waanzin kan de wereld niet verdragen. Laat staan de VS.

Desmoulins | 09-12-15 | 21:25

@Driewerf Hoezee | 09-12-15 | 21:24
Eentje was genoeg. Anusvocht.

Driewerf Hoezee | 09-12-15 | 21:24

-weggejorist-

Driewerf Hoezee | 09-12-15 | 21:24

Die Tareks/Tariks altijd met hun dingen die ze willen vertellen...

Donald Trump wordt nooit president. Zelfs G. W. Bush zou op z'n tong bijten als het zover is. En laat die yanks eerst wat doen aan hun vuurwapendoden. Iedere pannekoek kan met een schietgeweer naar z'n werk. Ik vind helemaal raar land.

Oja, en PJ Watson ongezien +1

Driewerf Hoezee | 09-12-15 | 21:23

@Progue | 09-12-15 | 21:22

Want? Kom eens met argumenten en stop eens met het napraten van de MSM.
Intellectuele armoedzaaier.

Desmoulins | 09-12-15 | 21:23

-weggejorist-

Tête de veau | 09-12-15 | 21:22

We gaan weer dezelfde kant op door in een framing te geloven.
Salafisme is niet het probleem, de islam is het probleem.
Men doet nu net of het salafisme een leer op zich is.
Trump breekt in raptempo heel wat heilige huisjes af in de VS.
Een positieve ontwikkeling.
Wie in tijden als deze nog steeds voor immigratie uit islamitische landen is, is simpelweg niet meer te redden.
Kunnen zich beter direct bekeren.

Het probleem tegen de islam vormen nogal altijd de westerse blanke gutmenschen. Zo vol met tolerantie en zo murw gebeukt door het cultureel-marxisme dat men de vijand nog niet wil zien al bungelen ze aan een hijskraan.

imgur.com/gallery/MDO99

Desmoulins | 09-12-15 | 21:22

Is er nog iemand gewoon gereformeerd?

aartvantiemenvanjand | 09-12-15 | 21:22

Als Trump het tot president schopt is Amerika zwaar de klos, en heel het westen waarschijnlijk ook. Wat een mafkees.

Progue | 09-12-15 | 21:22

marcoplarco | 09-12-15 | 21:20
Maar als je naar gedragingen kijk 800.000, nu op tv

waarisdelol | 09-12-15 | 21:22

Holy sh*t... 30 to 40.000 salafisten in Nederland!

marcoplarco | 09-12-15 | 21:20

Trump for President. Nu al helemaal!

rectormagnificus | 09-12-15 | 21:17

Zo lang het overgrote deel van de moslims niets doet aan de extremisten ben ik gedwongen om islam te beschouwen als een criminele organisatie.

Vogelbeest | 09-12-15 | 21:15

echtezwartjoekel | 09-12-15 | 21:11

Sorry man, ik woon momenteel bij Rotterdam in de buurt, mijn wereldbeeld vandaag de dag is islam! En ik wil Nederland terug! Dank voor je wijze woorden, ga maar weer slapen.

Tuborg øl | 09-12-15 | 21:14

Minder heibel zonder bijbel(of wat voor boekje over wat voor geloof dan ook).

rifraf | 09-12-15 | 21:13

Zelfs de gezaghebbende fundamentalistische Saoedische Sjeik al-Klabanii komt er niet meer onderuit en geeft toe: 'ISIS heeft wél met islam te maken'
islam.hilmi.eu/senior-saudi-salafi-cle...

Prof. D.A.H. Vintik | 09-12-15 | 21:13

@echtezwartjoekel | 09-12-15 | 21:11 Dat is je hoofd in het zand steken en "LALALALA" roepen. Als je je hoofd dan uit het zand probeert te trekken dan kon het wel eens zijn dat je romp er niet meer aan vast zit.

marcoplarco | 09-12-15 | 21:13

Ik kan niet wachten tot het moment dat we legaal hardcore mogen op die gasten met dr bordjes omdat de politie en het leger met de witte boerka gewuifd hebben!!

Tuborg øl | 09-12-15 | 21:13

dit kan niet anders dan oorlog worden..

luccmeister | 09-12-15 | 21:12

de post die je wist waarvan je die kon verwachten!

Einde van de Domheid | 09-12-15 | 21:12

Trump is maf, maar wat islam betreft ben ik het met hem eens. Verbannen uit de Westerse samenleving.

marcoplarco | 09-12-15 | 21:12

Als je een paar keer op GS per dag kijkt dan denk je dat heel het westen enkel nog uit haatdragende opblazende moslims bestaat. Er ontstaat zo een prettig wereldbeeld bij de gemiddelde reaguurder.

Hou je toch eens met de mooie zaken van het leven bezig ipv één randverschijnsel/groepje randdebielen.

echtezwartjoekel | 09-12-15 | 21:11

-weggejorist-

Berkemef | 09-12-15 | 21:08

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken