
Het had de grote dag moeten worden van Balkenende, Bos en Rouvoet, maar die in waterstof peroxide gevallen Limburger eist voorlopig alle aandacht voor zich op. Niks geen feestelijke regeringsverklaring, heel Nederland zit slechts te wachten op dat
paspoortendebat. De kwestie vindt haar oorsprong in een CDA-voorstel om mensen van de derde generatie te dwingen te kiezen voor één nationaliteit. Check ook de
LIVE stream Ook de VVD steunt dit voorstel. Alleen dreigt nu Wilders er met de credits vandoor te gaan. Dat was natuurlijk niet de bedoeling. En al helemaal niet nu de discussie over de hoofden van twee nieuwe bewindslieden wordt uitgevochten. Natuurlijk zal de motie van wantrouwen zo dadelijk massaal worden weggestemd. Dat hebben ze allang met elkaar afgesproken, ondanks het feit dat 38 procent van de Nederlanders vindt dat Wilders een punt heeft. Dus daarmee is de kous af? Welnee, VVDer Henk Kamp kondigde deze week nog aan desnoods zelf met een wetsvoorstel te zullen komen om het dubbele paspoort af te schaffen. Dus uiteindelijk worden Albayrak en Aboutaleb toch gedwongen een keuze te maken. Alleen nu even niet...
Reaguursels
InloggenIn de REGERING........
Wat 'n gemauw om 1 moslim & 1 moslima in de kamer!
Kijk eerst eens hoeveel Christenen er in de regereing van die zandbakstaten zitten.
Bejaarde, ik denk dat ik de volgende keer sgp stem.
@Traag 1952
inside , niet alles is aan iedereen uit te leggen, pal
ik herken een stijltje, da's alles
@fred 2011
goh, jee, poe, nou nou
nu nooit meer cda of cu stemmen, afgesproken?
@botte 2011
mij maak je niet gek...
ben ik al...
vraag maar aan Bob..
hahahahahaha
WOR volgende week of eerder...
Doei.
Gewoon inleveren dat turkse of marokkaanse paspoort als je in de NL politiek wilt. In deze steun ik Geert Wilders.
Het blijft een raar verhaal waarin een turkse en een marokkaan in de Nederlandse regering zitten. Nog vreemder is het dat Turkije de bewegingen in NL in de gaten gaat houden. Ik ben nooit bang geweest voor de islam, maar een enge ontwikkeling vind ik dit wel.
bejaarde op brommer 01-03-07 @ 19:50
Ik hoor net dat Thieme een gerontofiel is. This is yer lucky day, senior.
is dat vegen?
widtvoet 1916
LOL
mag jij bésemen...
LOL
@Traag 19:04
In plaats van te pleiten voor een skenario waarin Abou en Albay een afstandsverklaring tekenen (de eventuele juridische waarde even daargelaten) mbt. hun eerste nationaliteit durft de PVV (en de VVD bij donderslag) het ook aan symptoombestrijding te laten voor wat 't is en 'n diskussie te entameren mbt. het eigenlijke probleem.
Afzagen die boom!
Traag 01-03-07 @ 19:04
Vreemd... een volvo kan daar tegen, heur.
images.google.nl/imgres?imgurl=http://...
@ widtvoet 01-03-07 @ 18:57
Dat doet me denken aan die dikke Volvo waar ik dagelijks langs liep. Deze stond elke dag op een vrije berm precies onder een eik. Daar vielen karrevrachten eikels op. Wat doet die klapviool om dit probleem te verhelpen? In plaats van zijn auto 7 meter verderop te parkeren zaagt hij die boom half af.
@Traag 18:54
En ik wacht gewoon tot de volgende kampagne van Marianne ook de bewuste bomen opvreet om in abriposters weer uit te schijten...
(En rond zijn we.)
@widtvoet 01-03-07 @ 18:52
Dat had ik vroeger ook, dat vogels op mijn auto poepten. Sindsdien zet ik hem niet meer onder een boom.
@bejaarde op brommer 18:49
Ijdele hoop is niet veel maar toch een hoop...
"Loopvogels" zijn mi. of diegene dieK in Portugal in 't vizier krijg, óf diegene die idd. niks op kunnen houden en altijd alles maar op dak en mototkap van mijn stalen ros laten lopen.
@bejaarde op brommer 01-03-07 @ 18:49
Ja mooi hè, zo'n referendum?
@botte, 1841
fijn plaatje,
kan Bob wel wat mee...
je leert het nog wel eens, dude...
(btw WOR is onderweg, nog even uittesten)
@widtvoet 1841
zo ver gaat het niet komen, we staan op het balkon, maar dan op de achterkant van de trein, en we hebben het nakijken.
ze gaan ons Europa door de strot duwen, reken maar.
Het zijn ook loopvogels
@Traag 18:45
Mwah. Toen de vierde ook niet bleek te kunnen vliegen hebK de rest maar in hun zaagsel laten marmotten.
@widtvoet 01-03-07 @ 18:44
Das jammer, want dwerghamsters zijn lieve vogels
Vervelend dat Van der Vlies weer uit de Bijbel moest citeren. Hou kerk en staat nou eens gescheiden.
@ Traag
Das mooi, ik kijk graag ff DWDD.
@Traag 18:38
Flora en fauna haal ik altijd door mekaar.
Kstond laatst nog smorgens vroeg dwerghamsters te malen voor m'n lijnzaadplantjes...
*Schorsing tot na DWDD 20:15u *
Oh gunst... Ik ben er zowaar bij in slaap gevallen. Nou ja, dan de samenvatting op Nova maar even afwachten.
Van der Vlies: "We pleiten voor een rookverbod in de horeca. Te beginnen in de coffeeshops."
Europa:
dubbelpunt voor Marianne, men probeert Europa, tegen de wens van 75% van de bevolking, stiekem binnen te frommelen, dat is niet samen maar
AMEN.
bejaarde op brommer 01-03-07 @ 18:37
Moeha... dat is AMEN... nuf said, ouwe.... jouw marianne heeft ook heus goede punten als bijwagen van de SP (tsjek koffeman) ..... hier een pica van je starlet: (een mooie dit keer)
i5.photobucket.com/albums/y159/SoDamNi...
@bejaarde op brommer 18:37
Marianne d'r standpunt omtrent Uiropa is welgehoord geworden. Mooi zo PvdD! Op naar het volgende referendum over een Uiropese Putwet...
"DOE MEE, STEM NEE!"
Die Verbeet is een hele enge heks.
@widtvoet 01-03-07 @ 18:31
Ze is dan ook niet van De partij voor Planten.
Thieme ROELS!
ze was weer eens geweldig.
@Traag: ik heb leren bergschoenen.
geen enkele moeite mee.
laat vleeseters mij maar eens de waarheid durven zeggen...
Europa:
dubbelpunt voor Marianne, men probeert Europa, tegen de wens van 75% van de bevolking, stiekem binnen te frommelen, dat is niet samen maar
AMEN.
@ paulus de crosskabouter
Ik kan je aan barrels debaten, alleen al vanwege de tegenstrijdigheden in je post. Daar heb ik echter helemaal geen zin in. Jij destileert eigenschappen uit mijn posts die meer zeggen over jouw positie dan over mijn intenties. Wat anderen denken motten ze zelf weten. Ik kom echter wel in het geweer als zichzelf weldenkende menschen beschouwende de haatsekte islam in bescherming nemen, dan wel politici die tegen de mainstream terreur inroeien en wél durven zeggen wat niet gezegd mag worden (niet? wél!) imho geheel onterecht en tegen de logica in verketteren. Think about it. Geert vWilders zei het ook: mijn stemmers zijn niet xenofoob.Wat me ergert aan jouw soort is dat ze mijn soort en vrijwel álles waar "wij" onderbouwd mee aankomen als haatzaaierij en onderbuikgedoe betitelen als pavlovhondjes. Dus kom mij niet aan met weldenkendheid etc etc.....
Het door de PvdD voorgestane verbod op halal-slachten hoeft volgens Marianne geen enkele religieuze tegen 't hoofd te stoten...
Way 2 go Thieme. Doe maar weer snel centjes ophalen om voor je volgende kampagne hektares bos te kunnen laten transformeren in abriposters.
(Iemand wellicht 'n linkje naar de trailer van "Lesbian Spank Inferno part XXIII" starring Femke H. & Marianne T.?)
@Traag 01-03-07 @ 18:27
Ja, ik moest even weg.
Niet veel gemist zo te zien. Alleen een discussie die uiteindelijk meer over de reaguurdes dan over de Tweede Kamer ging.
@DMZ 01-03-07 @ 18:25
Omstreeks 17:23 even weggeweest?
@ Santos 01-03-07 @ 18:24
Het is een vos. Ze refereert naar van der Hoeven die een vossenbondje droeg op het bordes.
Geert Wilders heeft natuurlijk gelijk als hij beweert dat zij die angst voelen voor, en kritiek hebben op de islam geen enge mensen zijn. Het is gewoonweg belachelijk om hen die een religieuze politiek bekritiseren te betichten van racisme of fascisme. Het uiten van kritiek op een bepaalde wijze van denken is niets anders dan een democratisch recht.
Het probleem is echter dat Geert Wilders de suggestie wekt dat het Marokkaans of Turks 'zijn' per definitie gebonden is aan de (radicale) islam. Maar oh, Geert Wilders maakt ons duidelijk dat hij het staatssecretarisschap van Aboutaleb en Albayrak ook ter discussie zou hebben gesteld wanneer hun tweede nationaliteit van Zweedse origine was, maar zijn 'strijd tegen de islamisering' maakt dat ongeloofwaardig. Het lange termijn geheugen is vaak slecht als het om politiek gaat. Want wie kan zich herinneren dat dev sol ooit actief was in Turkije, en we spreken hier van een extreem-linkse club die lijnrecht tegenover de nationalisten stond. En waren de aanhangers van de 'zuivere islam' tijdens de koude oorlog geen supporters van de Amerikanen.? Kortom, Marokkanen en Turken zijn niet per definitie radicaal islamitisch.
Geert Wilders wil de discussie omtrent de islam loskoppelen van etniciteit, en dat is een goed idee. Maar tegelijkertijd koppelt hij de vermeende loyaliteit aan de Marokkaanse of Turkse overheid aan de radicale islam. Daarmee dringt hij iemand met een Turkse of Marokkaanse achtergrond een radicale islamitische identiteit op, en tegelijkertijd dwingt hij hen daar afstand van te doen. En dat is contradictoir.
Thieme gaat het onverdoofd ritueel slachten verbieden! => motie
En ze had nogwel zo gezegd dat ze geen one-issue partij zou worden...
Heeft ze nu een rat om haar nek?
Hoho Marianne. Ik heb wel op je gestemd maar ik ben ook liefhebber van een goede steak.
BOB, nu weer Thieme op haar leren laarsjes
Zit die dikke vrouw in het rood daar nu te maffen?
@BOB zekers
Geen bemoeienis aan het sterfbed van D66!
Goed gesproken Pechtold!
@Kleines Arschloch 01-03-07 @ 18:04
Dat klopt. Maar bij de CU en CDA weet je dat ze het graag opdringen en niet schromen om hun voet tussen de deur te zetten als je zegt geen interesse te hebben. Die zijn zo, dat weet je. Daar kan je niks aan doen behalve er niet op te stemmen. De PvdA maakt de gristenen-terreur mogelijk.
@la rosa> joh relax kip. Botte is af en toe wat bot, maar een goed mens. voor de rest kent GS een bijzonder sterk zelfreinigend vermogen. Zeker voor varkens van eintracht braunhemd. dus join the battle maar hou op met je burgertruttengezanik.
@traag
gelukkig, ik mag dus trots zijn op onze stoere meid.
*Pech Told heeft ook groen haar*
Paulusdebosbouter 01-03-07 @ 17:55
Helemaal met je eens. Behalve dan dat het mij niet zozeer ergert als wel verbaast. En ik vind het ook wat griezelig, die internetvriendenclubjes die elkaar maar blijven voeden met haat. Zoals sommige jonge moslims elkaar continu voeden met links van sites waarop te zien is hoe erg moslims vernederd worden door het Westen etc. totdat de haat zo diep is dat elk tegengeluid wordt afgedaan met minachting: dat zijn slechts idioten die het Ware Licht nog niet gezien hebben.
@Traag
Ik neem de gristenterreur ook het CDA en GU kwalijk omdat ze het anderen opdringen. Geloven prima, maar val mij er niet mee lastig.
Laat mij lekker blowen, stamcellen onderzoeken, abortus of euthanasie toepassen. Bij wijze van spreken dan. Die gristenen willen "recht op leven" toevoegen aan de grondwet. Dat is de voorbode van een verbod op euthanasie, stamcelonderzoek en abortus.
@ bejaarde op brommer 01-03-07 @ 17:55
Mijn korte termijn geheugen is vandaag een beetje vertroebeld maar ze had concrete vragen over het onnodig opdringen van Gristelijk bemoeidingetjes.
bottehond 01-03-07 @ 17:48
Vrijheid? Die verkwansel ik? Ik zou werkelijk niet weten waar je dat op baseert. Integendeel: ik leg juist altijd heel veel nadruk op het belang van vrijheid. Voor iedereen. Ik geloof niet dat je onvrijheid kunt bevechten door mensen hun rechten te ontnemen.
Femke vindt Al Gore nog steeds halal. Ze durft wel. Toespraakje een week geleden al geschreven?
@bottehond: ik zal nooit iemand veroordelen die kritisch is. Ook ik ben zeer gehecht aan mijn vrijheid, maar ik heb wel grote bedenkingen bij de de haatzaaierij van jouw posts en linkjes. Imho net zo monotoon en vervelend als dat gezeur van jargent. Vooral die 'wie het niet zo ziet als ik, is een idioot' houding, ergert mij enom. Dat is precies dezelfde onverdraagzaamheid die de linkse kerk, de gristenen of de radicale islam zo bedreigend maakt. In mijn visie laat een vrijdenker een ander ook zijn vrijheden.
heeft Femke groen haar, of is de ontvangst bagger?
(of is het die Noorse koffie...)
@Traag, praat me eens even snel bij over onze heldin Thieme, wil je?
gniffel@Fumke. "Ik wil dat de premier als een leeuw gaat staan..."
@bottehond
Inderdaad, linkse en rechtse ongelovigen: verenigt u! Want we gaan terug in de tijd. Ik hoor Femke nu trouwens wel een paar dingen zeggen die ik Rutte ook heb horen zeggen. Misschien is er nog hoop.
You go Femke! Zeg het ze maar! De jaren 50 zijn over!
Persoonlijk neem ik de PvdA deze Gristelijke terreur kwalijk. CDA en CU kun je dat niet kwalijk nemen, die zijn zo.
@Adolf Zondebok: ik moet gewoon werken voor mijn geld.
LaRosa 01-03-07 @ 17:42
Vrijheid natuurlijk.... daar scheiden zich de geesten... Dát is het centrale thema. En geen enkel ander imho.
@superjan
Ik vond dat wel meevallen. Hij zei alleen iets over het feit dat Wilders het nogal persoonlijk gespeeld had door te zeggen dat Aboutaleb maar staatssecretaris in Marokko had moeten worden. Ik vind dat hij daar gelijk in heeft, Wilders hoeft het niet zo persoonlijk te spelen. Hij zwakt daarmee de kracht van zijn argumenten af, die overigens nog steeds ijzersterk zijn.
@Koekje-dr-bij? 17:39
Tis ook mi. (hooguit) 'n kwestie van schaven. Het hout, de nerf en de vorm zijn prima.
Maar hij en zijn PVV moeten verdomd goed uitkijken idd. zich niet te laten meeslepen in de veelheid van randverschijnselen.
"De periferie is wijds en aanlokkelijk dus houd uw koers recht en navigeer op de kern Heer Wilders!"
Paulusdebosbouter 01-03-07 @ 17:32
Ik lees uitstekend, dank je. Wat een zorgen van de wildershaterTs over mijn fysiek en mentaal functioneren. Wellicht kunnen jullie samen met jullie gristenhondenvrinden speciale instellingen oprichten waar te kritische menschen behandeld kunnen worden?
OT
Kleines Arschloch 01-03-07 @ 17:38
Ik vind dat gristenhonden beschavingsoffensief oon zorgwekkend. Dat kan ook alleen maar omdat de seculieren verdeeld zijn op het bot: verdeel en heersch is da bomb sinds Pin.
Halsema= gekakel.
Google: Paulusdeboskabouter 12 hits
Google: bottehond 961 hits
Dat is 12 frisse discussies van zeer hoog niveau. Dank daarvoor.
@Traag
als je het geluid van je tv heel hoog had gezet, had je bos en verburg kunnen horen over heaumeauxontmoetingsplaatsen.
bottehond 01-03-07 @ 17:34
Je bent je oude linkse streken nog niet verloren, zie ik. Wie niet denkt zoals ik, hoort dus bij dat en dat kamp is daarom veroordeelbaar. Typisch links trekje. Ik ben niet links.
Je generalistische opmerkingen zeggen me niets. Leuke retoriek maar vooral erg hol. Welke universele waarden verkwansel ik als het lastig wordt?
Waarom worden er niet een paar liplezers ingeschakeld?
@kleines arschloch> helemaal eens. Alleen moet hij niet eerst een programmapunt van Geert stelen en daarna dezelfde Geert proberen in de ultra rechtse hoek te zetten. Dat is erg laag en gelukkig ook erg doorzichtig.
LOL. Zojuist een stem "Dit knopje. Je had weer de microfoon aan laten staan."
@ roos
Bon... kennelijk zit je zonder argumenten. Mot jij weten. Dan verspil ik uiteraard geen tijd meer aan je. Dolgedraaid, toe maar. Jou staat nog een pijnlijk wakker wordingsproces te wachten. Besides: het zou Wilders toch om de islam gaan. En daar gaat het jou ook om. Je diskwalificaties als zou ik achter wilders aanlopen (hetgeen impliceert dat ik geen eigen mening heb)... haatlinkjes (tsja)..... geestelijke gezondheid.... als ik jou was zou ik me over mijn eigen geestelijke gezondheid zorgen maken. Jezelf voor de gek houden terwijl de fveiten je in je waffel staren is niet echt mijn idee van een gezonde houding. Next!
widtvoet 01-03-07 @ 17:29
Ik vindt dat Wilders zich ( anders dan zijn stamelende collega die zich liet mondsnoeren door pvda-moefti verbeet ) prima houdt, hij moet alleen leren "to pick his fights". Niet constant elke politicus tegen zich in het harnas te jagen en af en toe proberen echt iets te veranderen, stapje voor stapje. Door het zo op de man te spelen zoals hij nu doet gooit hij zijn eigen glazen in. Als hij die wet veranderd krijgt volgend de genoemde politici vanzelf. Veel makkelijker en effectiever.
@Traag
Het was ook maar een observatie, geen oordeel. Ze had absoluut een punt net! Ik vind Femke nu ook wel lekker bezig trouwens.
Het wordt een drama met al die gristenen...... en dat gelul over het gezin. Rutte had ook een punt dat er alleen maar geluisterd wordt naar groepen die zich weten te organiseren, zoals vakbonden en belangenorganisaties. Het individu wordt totaal vergeten, zolang hij/zij geen deel uitmaakt van een of andere groep. Hoe zit het eigenlijk met alle alleenstaanden/singles? Wat voor hulp krijgen die van deze regering? En mensen zonder kinderen? Die betalen voor het grut van een ander. Zucht.
@traag> maar errug interessant voor hyena's zoals wij. :)))
Zij wordt een makkelijke prooi voor vele topics en feauteauf*cks
@Dirk Tang 17:36
Daar zal men dan meer als twee minuutjes voor nodig hebben (-;
Tyfus, je handen wassen.. had ze niks beters kunnen bedenken?
'Handen wassen' is een eufemisme voor bloedpoepen
@ superjan 01-03-07 @ 17:33
Idd. De muts is totaal ongeschikt voor deze functie
Reinigingsritueel? Islamisering in de volksvertegenwoordiging? LOL
Handen wassen in onschuld??
LaRosa 01-03-07 @ 17:26
De reden dat ik uit de linkse beweging gestapt ben is vanwege de hypocrisie en de selectieve verontwaardiging. Meer concreet: vanwege de fluwelen handschoentjes waarmee de islam "aangepakt" wordt. Ik heb aan heel veel acties meegedaan, met volle overtuiging. Tegen totalitairisme (helaas ervaar ik dat in 00312 ook), tegen homo- en jodenhaat, tegen onderdrukking van het individu ik kan nog wel even doorgaan. Als ik jou en zovele anderen nu bezig hoor tegen Wilders, die een absoluut reeel gevaar, sterker nog: nú bestaande wantoestanden aan de kaak stelt, dan bevestigt dat mijn keuze van destijds. Links pretendeert te staan voor universele waarden, maar niet als het even lastig wordt.
@botte> geert heeft zich met deze toespraak sterk gerevancheerd. Ik blijf erbij dat er toenadering moet komen tussen de PVV en de turk/marokkaan in de straat, Maar dit was een heel goed verhaal en een verademing na die teksten van de heer X.
ps we gaan nog erg lachen gaan met die zure mevrouw verbeten. Want ze kan haar afschuw niet inhouden en zit constant politiek met haar mimiek te bedrijven.
bottehond 01-03-07 @ 17:26
Je draait volkomen door. Je weet niets van mijn politieke kleur. Je haalt overal de islam bij. Ik denk dat je teveel en te lang met je vriendjes achter de computer zit en teveel die eenzijdige haatlinkjes van je bezoekt. Dat is niet goed voor je geestelijke gezondheid. Ik vind jou en je vriendjes die zichzelf zo trots 'islamwatchers' noemen vooral sneu en voel geen enkele irritatie, sorry.
@bottehond: zie je wel. Je roept gewoon maar wat en je schaamt je er geeneens voor. Ik ga me niet verlagen tot een discussie op jouw onfrisse niveau. Vooral ook omdat je nooit leest wat andere reaguurders schrijven; veel plezier in je eigen bruine nest.
@ Kleines Arschloch 01-03-07 @ 17:27
Dat mag. Ik vind dat ze haar werk goed doet.
LaRosa 01-03-07 @ 17:09
Een slager die zijn eigen vlees keurt. Treffender kan hij het toch niet zeggen? ( ik gebruik zelf graag de variant feyenoord-clubcardhouder die een plekje in het ajax-bestuur wil, maar vooruit ).
Feit dat mevrouw albayrak met vuur in haar ogen de strot afbijt van een ieder die haar vraagt waaróm ze dan eigenlijk niet haar turkse nationaliteit opzegt zegt mij genoeg.
@Koekje-dr-bij? 17:14
Die groot politikus zit *kuch* gelukkig weer prominent in de regering. (Tzou me weinig verbazen wanneer hij die vreemde blasfemiewetjes van z'n opa dit keer alsnog werkelijk weet af te stoffen overigens.)
Dat de PVV nog veel te leren heeft is mi. niet vreemd. Als men maar op de goede weg zit. Tkan 'n tijdje duren dan, maar komen doe je er toch...
Je kan maar 1 meester dienen LaRosa, kijk eens naar amerika en israel.
@Traag
Aan haar stem te horen was ze wel behoorlijk nerveus.....
bottehond 01-03-07 @ 17:16
Pfff, das een hoop niet-relevante bombastische breedsprakerigheid. Het gaat om de vraag of een staatssecretaris 2 nationaliteiten mag hebben. Jouw grote blonde voorbeeld zegt dat hij diezelfde vraag zou hebben als de staatssecretaris Zweed zou zijn.
Die vraag op zich lijkt me legitiem. Maar dan wel om de goede redenen: heeft het hebben van 2 nationaliteiten juridische nadelen?
@Verbaasme
"Who cares zou ik zeggen".... Ik zou zeggen, speak for yourself. Het is een belangrijk thema, want als je er nu geen duidelijke afspraken over maakt, dan worden de grenzen op dit vlak steeds verder opgezocht. Hebben we over twintig jaar een Turkse premier. En dromen over het Italiaanse leven heeft hier niets mee te maken. Als je daarover droomt ben je nog niet het volgende moment staatssecretaris in Italie met je Nederlandse paspoort.
Ik heb Wilders net gezien en hij zei heel netjes hoe deze kwestie in elkaar steekt. En gelijk heeft 'ie.
Paulusdebosbouter 01-03-07 @ 17:21
Haha... ik pretendeer niet objectief te zijn. Jammer dat ik jouw soort ook die leugen van zogenaamde objectiviteit afneem. Jullie macht brokkelt af en ik hak jolig en enthousiast mee. Die verwijzing naar stormfront en megalomaan toont hoe geïrriteerd jullie zijn. Met dan aan de heer Wilders. Vervelend he.... jullie comfortabele quasi gelijk desintegreert. Linkse fascist, onverdraagzame vrijheidshater! Maak je maar kwaad. Hoe kwaaier hoe beter. And there is a looooooot more to come. Geert Wilders: de gesel van politiek correct neo- calvinistisch 0031! Haha!
@ bottehond
Of ik het met hem eens ben (en dat ben ik idd vrijwel nooit) heeft niets te maken met of ik hem betrouwbaar vind.
Thieme, You go girl!
Thieme vraagt naar het opdringen van bemoeizuchtige gristenmorraal en (godslasterlijke) lime-stopdas van GU begint over dierendingen. De vraag antwoorden lul.
Furry Femke lispelde mi. ten onrechte over haar feit dat bedoelde bewindslieden nog niet zouden "hebben kunnen handelen".
Die mogelijkheden waren en zijn er welzeker. En zijn bovendien aangegrepen geworden door zowel Abou als Albayra!
"Nee waarom zou ik" krijg de schijt maar... -mejuffrouw A.
"Nederlanders die een weekje gaan skieen in Oostenrijk geven ook hun eerste nationaliteit niet op... ik onderwerp mij aan de Marokkaanse grondwet!" -deheer A.
@bottehond: nee, jij ziet het objectief. Het benoemen van 'islamfrage' is natuurlijk leuk bedoeld, maar geeft wel aan welke totalitaire neigingen jou drijven. Flikker toch een op naar Stormfront man met je megalomaan geraaskal.
@ verbaasme 01-03-07 @ 17:14
Ik heb over het algemeen geen enkel probleem met een dubbel paspoort. Alleen als je verantwoordelijk bent voor de leiding van dit land. Dan verwacht ik dat je puur en alleen loyaal bent aan dit land. Zeker als je over de integratie beslissingen moet nemen.
En doet daarmee in ieder geval bij mij afbreuk aan zijn eigen betrouwbaarheid.
verbaasme 01-03-07 @ 17:14
Doe niet zo hypocriet zeg. Alsof jij het ooit met die man eens bent. Je meet je met je parmantige post een lachwekkende zweem van objectiviteit aan.
LaRosa 01-03-07 @ 17:09
Het is wel weer duidelijk dat je haat tegen de islam- watchers je abject.... euh... objectiviteit niet ten goede komt. Zoete woorden van een ingebeelde ethisch superieure vitrioolsquirtende dhimmi. De tragiek is dat Wilders gelijk heeft in de voortschrijdende islamisering. Moord, door intimidatie afgedwongen zwijgplicht voor kunstenaars, de Shoa die verzwegen wordt door leraren. Tien jaar terug ondenkbaar. Dwaallichten als jij hebben 30 jaar de kans gehad om jullie naïeve (maar onderhuids o zo agressieve) benadering van de islamfrage tot een succes te maken. Jullie tijd is op. En er is niets meer dat jullie kunnen doen om deze trein te stoppen. Sterker nog: blijf in de weg lopen en het zal er niet aangenamer op worden. Wen er maar aan. Jullie gaan de marge in. Houdoe!
LaRosa 01-03-07 @ 17:09
Het is wel weer duidelijk dat je haat tegen de islam- watchers je abject.... euh... objectiviteit niet ten goede komt. Zoete woorden van een ingebeelde ethisch superieure vitrioolsquirtende dhimmi. De tragiek is dat Wilders gelijk heeft in de voortschrijdende islamisering. Moord, door intimidatie afgedwongen zwijgplicht voor kunstenaars, de Shoa die verzwegen wordt door leraren. Tien jaar terug ondenkbaar. Dwaallichten als jij hebben 30 jaar de kans gehad om jullie naïeve (maar onderhuids o zo agressieve) benadering van de islamfrage tot een succes te maken. Jullie tijd is op. En er is niets meer dat jullie kunnen doen om deze trein te stoppen. Sterker nog: blijf in de weg lopen en het zal er niet aangenamer op worden. Wen er maar aan. Jullie gaan de marge in. Houdoe!
widtvoet 01-03-07 @ 17:07
Dhr X, ( voorts genoemd Dhr. v Tiggelen ) had zich moeten houden bij zijn leest: andré hazes imitaties langs de gracht. Een vakbondsman pur sang maar niet geschikt voor de tweede kamer, zo mogelijk minder dan personen met een dubbele nationaliteit.
-Wilders moet nog maar eens een dagje debatteren om het gevaar van islamisering aan te geven, niet alleen roepen dat er islamisering plaatsvindt. Dat is namelijk niet schokken voor akela femke en haar bond-/lotgenoten, want islam is in de tweede kamer nog steeds vrede. Zolang wilders niet kan overbrengen dat islam een bedreiging vormt voor onze democratie, zal het links niet boeien of er één, twee of twintig miljoen moslims in nederland wonen. Zoals een *kuch*groot politicus al zei: Als er voldoende draagvlak is moet gewoon de sharia kunnen worden ingevoerd in nederland. En dat zegt denk ik wel alles.
@ DMZ 01-03-07 @ 17:10
Dubbele nationaliteit moet ook besproken worden. Of het afgeschaft moet worden is een tweede. Who cares zou ik zeggen. Er zijn genoeg Nederlanders die dromen over het Italiaanse leven.
.
Wilders speelt het spel gewoon verkeerd. En doet daarmee in ieder geval bij mij afbreuk aan zijn eigen betrouwbaarheid.
Heeft Halsema het nog gehad over kleuterneugert Herman Meijer?
Zeker niet zwak de eerste termijn van Wilders, maar sterker had 't zeker gekund...
@verbaasme
DG zou alleen de schijn tegen hebben als hij in een blijf van mijn lijf huis zou willen werken.
@verbaasme 01-03-07 @ 17:06
Het feit dat Halsema DG erbij haalt was niet nodig. DG had de schijn tegen dat klopt. Maar het gaat niet over de schijn tegen hebben, maar over loyaliteit en verplichtingen.
Met een dubbel paspoort heb je loyaliteit en verplichtingen aan twee landen.
Over volksmennerij gesproken... tis duidelijk dat hier kritiekloze wildersvolgelingen zitten want hij discussieert helemaal niet zuiver. Hij haalt oa die Zwet aan, maar die heeft het nadrukkelijk niet over loyaliteit maar over de juridsiche nadelen van 2 paspoorten. Dáár zou het debat dan ook over moeten gaan en niet over loyaliteit. Want die is helemaal niet afhankelijk van paspoorten. Die is afhankelijk van waar mensen zich mee verbonden voelen. Laat staan dat je middels een motie van wantrouwen staatssecretarissen politiek veroordeelt vanwege een *mogelijke* loyaliteitsverstrengeling.
Pazzop! Fatsoenrakker met dictatoriale vrijheidsfobe trekken aan het woord. "Alleen God kan ons redden! Bekeert U of U zult zuchten onder onze aandrang."
Geen reactie laten blijken zegt Verbeet nu, zei ze bij applaus voor alle anderen niet.
slob van de gristenunie. waar is mijn mute button.
Die lieve mnr. X van de PvdA. Er staat in de Grondwet niets over "halve" Nederlanders. Ook niet in art. 3.
Dat zal zo spoedig mogelijk veranderd dienen te worden!
Dhr. X leest "Nederlander" blijkbaar als "onder andere eauk Nederlander". Dat mag. Dat tekent hem sierlijk.
Er staat wel meer niet in de wet.
Zo moest er bijvoorbeeld een rechterT aan te pas komen om de diefstal van elektriciteit onder de strafbaarstelling te laten vallen "enig goed" wederrechtelijk te ontvreemden etc. etc.
"Alles wat niet strikt letterlijk bij wet verboden is mág en moet kunnen vlgs. de PvdA."
Oh wonder...
@ DMZ 01-03-07 @ 17:00
.
Hoezo? Het ging over de 'schijn tegen hebben'. DG had zoals Femke zei idd de schijn behoorlijk tegen, maar dat was voor Wilders niet een reden zijn vertrouwen in deze man op te zeggen.
.
Het onderwerp heeft daar dus niets mee te maken.
Ook die tegelzetter draait ook om de issue heen. Grappig om te zien dat de heer Wilders het drogredeneren van zijn collegae zo eenvoudig weerlegt. Slechts met populistische praatjes denken ze een punt te maken. Vergeefs, dus. Waarom? Omdat hij 100 % gelijk heeft, inhoudelijk én procedureel.
"Ik kan wel 100 moties indienen als ik dat wil," met die verbale opvoedkundige tik laat de PVV weten dat het onder het tapijt vegen van hete hangijzers, dat tot enige maanden geleden de ijzeren mores van het establishment was voorgoed afgelopen is. Alleen daarom zou iedereen heel blij moeten zijn met de Partij veur de Vrijheid. Zelfs die intellentie ontbeert de bange politiek correcte meute.
@ Traag 01-03-07 @ 17:02
Dat heeft ze ook aangehaald. Maar ze haalde ook aan dat de PVV ook leden heeft die "een tikkeltje de schijn tegen had" (of iets in die woorden)
Daar refereerde ik aan.
Wilders heeft een argument met de dubbele paspoorten, maar het proberen tegenhouden van een (grond)wettelijke benoeming is niets anders dan een provocatie en de motie van wantrouwen ronduit beschamend.
renjerot 01-03-07 @ 16:48
Femke heeft inmiddels de polls bekeken en heeft door dat er in de maatschappij stront aan de knikker is. Weer een hoop boegeroep en verontwaardigd lopen doen terwijl 2/3 van de nederlanders het met hem eens is, is politieke zelfmoord.
LOL @ "Minister van Justitie en Korfbal"
@ bottehond 01-03-07 @ 16:55
.
Zo recht overeind bleef hij helemaal niet. Hij begon zo wat te stotteren. Wel goed blijven opletten Botte
pffft artikel 3 van de grondwet. alsof er ooit rekening gehouden is met nederlanders met dubbele nationaliteit wanneer dat artikel werd opgesteld.
@DMZ 01-03-07 @ 17:00
Halsema had het niet over het slaan van mensen maar het beschuldigen van mensen die (nog) niet veroordeeld zijn.
Kan iemand mr. van tiggelen even verwijderen? Beveiliging? Censuur? Iets?
@ verbaasme 01-03-07 @ 16:55
Nee, dat zou ik niet zeggen. Ze haalt er compleet andere dingen bij. Of leden van de PVV zijn vrouw slaat/sloeg heeft geen ruk met een dubbel paspoort te maken.
Een dubbel paspoort kan problemen opleveren (kleine kans, maar toch) voor het werk van deze twee personen. Het slaan/geslagen hebben van je vrouw niet.
Bent u nou gek, of ben ik nou gek? *buigt*
Femster doet bewust aan volksmennerij. Zelf zij kan niet zo dom zijn om dit soort drogredeneringen en verdraaïngen serieus te nemen. Zij was toch tegen polariseren?
De heer Wilders blijft récht overeind. Hulde.
@ DMZ 01-03-07 @ 16:51
.
Niet bijster sterk? "Head on" zou ik eerder zeggen.
Vrouwtje Hals meet weer es twee totaal verschillende zaken met dezelfde maat: ouwe koeien en principes. Met taalspelletjes heer Wilders onderuit proberen te halen.
Niet bijster sterke argumenten van Femke
'even aplaus afwachten' ghegheghe
"Hoezo kloof tussen burger en politiek, meneer Rouvoet?" Hulde! :D
Mooi, Femke kiest voor discussie, bravo!
Hoezo kloof tussen burger en politiek...
Can you spell: Asswooping?
Abotaleb is ook adviseur van de koning van Marokko.
Benieuwd of iemand interumpeert ofdat er toch een cordon sanitaire is.
Verbeet bijt niet toe
"Voor kriminelen is dit regeerakkoord wél goed nieuws..."
"Islamisering bestaat voor dit kabinet niet eens..."
You go Geert. Eerst maar es over de personele samenstelling van dit kabinet.
Haha, geniaal.
GO GEERT
LOL @ Geertje
Pechtold: "Hebben mr. X en z'n PvdA nou wel of niet gesproken met dhr. Wijffels over Iraq?"
Dhr. X: "Mju naw wjem zjak... wij willen vooruitkijken en niet achteruit!"
Die gert timmermans mister x vertrouw ik niet. Hij is erg eng. en hij heeft een eng mondje. Een soort bormann versie van klaas de vries.
"Ons uitgangspunt is duidelijk: voor ons is het hebben van een dubbele nationaliteit geen probleem... Wij zien het hebben van een dubbele nationaliteit als innerlijke rijkdom..." aldus die mr. X van de PvdA.
Nou da's helder!
Die FFW-toets werkt maar niet bij mij. Kudtstriempje.
Eigenlijk mis ik gonnie wel een beetje...
Hasema kan niet zo goed luisteren geloof ik.
Ach dat moet natuurlijk zijn: "10 x socialer, 10 x groener en 10 x sterker".
(Mr. X van de PvdA praat nogal met dubbele tong vandaar.)
"Het wordt in Nederland 10 x socialer, 10 x groener en 10 x beter" volgens de grote mr. X namens de PvdA.
Kijk dát zijn nou afrekenbare doelstellingen!
Waarom is het zo erg als je in de maatschappij uit gaat van het individu? Je wordt alleen geboren en je gaat alleen dood.
Er is nog zoiets als natuurlijke selectie, waarom zouden we mensen die door eigen schuld in de problemen geraakt zijn helpen?
Tingelingeling!!!
ronde 3 tussen Marijnissen vs. Tichelaar
bla die bla die bla
@Koelie 15:38
Tussenpaus Rutte weet heel goed dat er nu reeds weer rookvlagen opwasemen uit 't VVD-Kamp. Tis vandaag alleen nog steeds geen witte...
renjerot 01-03-07 @ 15:35
Dat is een grapje toch? Alexander 'mi casa es su casa' Pechtold is een voorbeeld van de zuiverste vorm van landverraad. Mijnheer pechtold stimuleert verzuiling, parasitisme en daarmee rascisme.
De held van elke extreemrechtse kaalkop, want met zulke Alexanders heb je geen Geerten meer nodig.
Fijn dat de VVD nu wél tegen het rekeningrijden is als er niet aan bepaalde voorwaarden wordt voldaan. Zeker de broek vol van de alle kiezers die weg gaan lopen met Geertje. Jammer Windvaan Rutte, nu is het te laat.
@renjerot 15:35
Dat heeft iedereen al in 't stemhokje gedaan afgelopen 22 november.
Gun de man wat (weer) woord, dalijk gaatie twijfelen over de vraag oftie nog wel bestaat...
kom op laat pechtold eens met rust
Rutte en vGeel hebben vanmiddag alweer bewezen geen ruggegraat te hebben. Ze willen geen dubbele nationaliteit, geen vrijblijvendheid. Ze wensen er echter geen consequenties aan te verbinden wanneer men niet weigert. Resultaat: de peop van femke én geert over zich heen.
En femke "We" willen een internationale staat Halsema mag doodvallen.
Pech told (you so) kruipt idd. liever zijn (aspirant) achterban in de hol dan "miljoenen mensen die in NL een bestaan proberen op te bouwen" eventueel "voor 't hoofd te stoten".
*vraagt zich af waaraan kereltje Alexander nou zo knoerthard z'n eigen hypokriete bakkes gestoten heeft*
Ze willen het niet zo snappen daar in leftielalaland
Ik hoor Wilders, maar zie Rutte. Lullo!
van Geel: Dubbele nationaliteit is iets wat uiteindelijk eerder uitzondering dan regel zal moeten worden.
Pardon? Hoe werkt het nu dan? Lul. Halfzachte cda maatregelen.
Femke wil liever in Migranteland wonen dan in Nederland. "Hoe internazionaler, hoe beter..." Joh, trek beter je shirt uit!
Pechtold braakt tegelijkertijd over "twee walletjes". Die nitwit ziet liever Turken en Marokanen in de nederlandse regering dan dat een nederlandse politieke figuur twee opvattingen kan verenigen. Het siert 'm danig en is zó hem...
Rutte gaat eindelijk eens een mening geven, nu alleen die groene trol nog een paar verbale tikken geven en dan op naar de kiezer.
.
Pechtold moet zijn achterban weer eens te vriend houden....
ach daar hebben we Akela Halalsema
"Wij vinden voor de toekomst dat dubbele nationaliteiten niet meer voor moeten kunnen komen..." (M. Rutte)
Heel fijn VVD'ert!
Dan zult u dalijk uiteraard ook 'n wetsvoorstel in die richting indienen danwel steunen. Toch?
Koekje neemt op via zn media center. Kaakklem femke is net aan het woord geweest en heeft het nu al voor me verziekt dit jaar.
"Enkel vanwege hun dubbele nationaliteit."
Kan akela femke een beter reden verzinnen?
Wilders en Verdonk kunnen het alleen niet redden. De bergen van peop blijven veel te goed aan hen kleven. Maar door zich simpel niet te laten vermoorden of te intimideren, leveren zij toch een belangrijke bijdrage.
Mijn hoop is gericht op mensen als Henk Kamp - in een partij als de vvd. Als die niet lekker makkelijk de 2e viool spelen bij de saxofoontoeteraars, dan weet de passant wel op wie hij stemmen zal
Maar Mark is dus ook tegen 'n dubbele nationaliteit.
Maar dan vooral "praktisch".
(Hé Geert doet z'n mond open...)
Geert loopt al warm...............................:-)
Rutten, houd gewoon je bek. Je houd geen kiezer meer over, gek.
tichelaar is een distractor.....
Tichelaar, stamcellen kunnen je ook van je dikke nek afhelpen, wist u dat?
Is dat gezeik over Bea nou eens een keer afgelopen. Van mij mag ze oprotten, als ze Aboutaleb en Albayrak dan ook meteen maar meeneemt, wellicht heeft ze nog wat personeel nodig ?
@zeveroare 01-03-07 @ 14:47
Ik heb net nog een vrije interpretatie van Verdonk geboetseerd.
En daarna natuurlijk wel doorgespoeld.
Kan die grijze muis van de sgp, niet gewoon zijn mond dichthouden en fijn doorgaan met vrouwen onderdrukken...
Die Tichelaar moet zijn speknek even dicht houden, hij praat peop en moet alleen maar iets zeggen, want dat is zijn functie.
BTW: altijd leuk om Van der Vlies met zijn bekrompen gedachten te horen brabbelen.
@koerbagh 01-03-07 @ 14:45
Excuus, ik ging (mea culpa) uit van de denkwijze van El Lissitzky.
Trouwens, de laatste tijd ging het hoofdzakelijk over de dubbele nationaliteit, daar kan ik mij tot op zekere hoogte wel vinden in Wilders, dus kan hij (Wilders) rustig adept van mij blijven.
*Zwaait naar Geert*
Mark, kom er maar in :)
@Berendt Bockenluhl 14:51
Nee.
Men kan doorgaans gewoon kiezen...
Heb heb je je nou nou met met een een dubbel dubbel paspoort paspoort ook ook dubbele dubbele paspoortcontrole paspoortcontrole ? ?
Een standbeeld voor Wilders en Verdonk o//
@Herman Flipsen 01-03-07 @ 14:41:
Nee, volgens El Lissitzky @ 13:47 is Geert Wilders een adept van u. Dan heeft Geert inderdaad slecht gelezen de afgelopen tijd.
@martelaar van gorkum 01-03-07 @ 14:36
hallo, ik ga hier niet al het gedrag van Bea goedkeuren, dat er in de diverse koningshuizen -door inteelt- genetische defecten zijn ontstaan is mij reeds bekend.
"Grijs" klinkt beter dan "Deja-vu" idd. Rutte.
De rekening voor het jatten van de slogan "Doe mee, stem Nee!" kun je trouwens namens @Widtvoet binnenkort op je deurmat horen plempen.
Skrupuleloze jatmoos...
@El Lissitzky 01-03-07 @ 13:47
"Het woord dat jouw adept Geert W. ook vaak gebruikt"
Sinds wanneer behoor ik tot de Wilders adepten?
.
@Wilders,
Toch enorm jammer, dat constante Calimero gedrag van u.
.....
Roepen van de zijkant dat anderen niet met je willen spelen en lopen schelden is niet zelf hard wegrennen, als het in het belang van de wedstrijd.
U kan toch meer dan enkel een slechte Calimero imitatie!?
.
Herman Flipsen 19-12-06 @ 14:32
www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/12/co...
En zo kan ik nog wel een hele lading opmerkingen van mij gaan herhalen.
Dat ik het in bepaalde zaken met Wilders eens ben (c.q. mij kan vinden in zijn standpunten) maakt mij niet tot een adept.
Nogmaals: eerst nadenken en vervolgens reageren!
.
@Patrick Bateman 01-03-07 @ 14:13
@martelaar van gorkum 01-03-07 @ 14:08
Dat is ook de reden waarom ik het tweede argument noem, het voer voor de republikeinen.
Theoretisch zou Bea dwars kunnen liggen (hoewel de situatie in Nederland, ook in staatsrechtelijk opzicht anders ligt dan in België), echter zal niemand -ook de grootste voorstander van inistandhouding van de monarchie- in Nederland dit gedrag van haar pikken. Waarmee er bij weigering van ondertekening, een enorm snel einde aan de huidige monarchie zal komen.
.
Alle invloed die Bea in Nederland heeft, krijgt zij door de MP.
Bij een MP met een eigen mening en een rechte rug, heeft Bea niets in te brengen. Bij een zwakke MP, zonder eigen mening zal ze meer macht uit kunnen oefenen.
Derhalve moet je in ons systeem ook zorgen dat je een sterke MP krijgt, wil de monarchie (in huidige vorm) te handhaven zijn.
Rutte leest Geenstijl...
Rutten is lekker bezig,samenwerking met marijn gaat ook lekker
Huh? Rutte jat net uwes slogan voor dit kabinet: "Grijs 1". Leest zeker ook GS.
Grijs 1, rutte leest geenstijl
Rutte leest geenstijl, hij noemde het kabinet grijs 1...
@Herman Flipsen
Nog iets: vin jij het ook zo normaal dat een Brits onderdaan ons Nederlandsche volkslied als haar particulier eigendom beschouwd ? Tis wel uit de A-bode maar toch:
www.volkskrant.nl/den_haag/article181400.ece/...
"De tulp is Turks, meneer Van Geel."
"De tulp heeft eigenlijk 'n dubbel paspoort."
"Maakt u nou es duidelijk -ook namens uw ÇDA- dat een dubbele nationaliteit geen-en-kel probleem behoort te zijn... "
Aldus een uitgeslapen Femke.
Geert waar blijf je!
Nou zeg, ik zit te kijken via het digitale kanaal politiek 24, houden ze erop eens mee op, gelukkig is de stream er nog.
Als 38% van de Nederlanders met Wilders eens is, dan is er nog altijd 62% van de burgers niet mee eens. Logisch dus dat zijn voorstel weggestemd zou worden. Daar kan verontwaardigd over gedaan worden 'want 38%' is voor, maar dat is geen meerderheid. Democratie noemen we dat.
Äls ik die term "klip en klaar" nog een keer hoor, word ik gek!
Goeie vraag, Pechtold
El Lissitzky 01-03-07 @ 13:13
Geen enkel verstandig mens gaat mee in de doorgaans onsamenhangende redeneertrant van een journalist en zeker niet als de vraagsteller meent dat de bevraagde een mening heeft die hij of zij slechts wil aanhoren of tegen hem of haar zal gebruiken in een andere context.
Riool journalistiek is momenteel eigen aan het links journalistiek geteisem, de professionele objectiviteit die ik mij van vroeger kan herrinneren heeft dankzij de NVJ volledig plaats gemaakt voor hersenloze policor bagger.
De telegraaf? is dat niet het vvd-partijblaadje?
hellsmurfje,ik dacht dat ze in helmond binnenliepen door doorverkoop van voedselbank-producten
@ Herman Flipsen 01-03-07 @ 13:38
Dat dachten ze in België ook totdat Boudewijn abortuswetgeving moest ondertekenen...
nl.wikipedia.org/wiki/Boudewijn_van_Be...
@martelaar van gorkum 01-03-07 @ 14:08:
En Wilhelmina had goedverdoeme nog gelijk ook! Overigens was Nederland niet de enige die lang heeft gewacht met het erkennen van die bolsjewistische schurkenstaat.
Starters hypotheek in helmond? Die lopen toch hard binnen met al dat drug geld, waarom hebben ze die nodig?
@koerbagh,
ja, als staatssecretaresse kinderdagverblijven.
@Herman Flipsen 01-03-07 @ 13:38
De Brits onderdaan Aunti Bee heeft rechtens net zo veel te zeggen als haar Grandma Wilhelmina. Wilhelmina kon ook koppig zijn. Ze reed haar ministers soms danig in de wielen door te weigeren sommige koninklijke Besluiten te ondertekenen. Sinds 1918 had ze stelselmatig de erkenning van de Soviet-Unie weten tegen te houden, omdat zij als kleindochter van prinses Anna Paulowna niet kon verkroppen dat de communisten de Romanov-familie hadden vermoord. Pas na de Duitse overval op de Soviet-Unie in 1941 slaagde minister Van Kleffens erin haar de erkenning af te troggelen.
En jij maar denken dat Bee niets in te brengen heeft...
@fuckje 01-03-07 @ 14:04:
Gelukkig hebben we Sharon Dijksma nog...
@renjerot 01-03-07 @ 14:01
Die kamervoorzitter is incompetent... te licht is een klein eufemisme..
Een glas, een plas... deel MCMXVII
@yurp 14:00
Wanneer je 'n aap 'n geweer geeft moet je mi. niet gaan lopen zeiken alstie dan dalijk ook schiet. Je moet hem simpelweg geen wapen in handen geven.
Gewapende primaten zijn gevaarlijk!
Ik had nooit gedacht dat ik drankorgel Weisglas en zuider-zonderling Verhagen nog zo zou gaan missen....
renjerot 01-03-07 @ 14:01
net als het gehele kabinet, dus past dat loeder van de PVDA best in die rol...
Die kamervoorzitter is veel te licht voor haar taak.
Dat wordt wel lachen met die Verbeet zeg de komende maanden. Kan die niet gewoon beter met haar voorzittersgestoelte in vak K gaan zitten?
(Wat ziet Femke er trouwes weer geyl uit...)
@Hadjewat? 01-03-07 @ 13:34
De macht van staatssecretarissen wordt hier wel weer gruwelijk overdreven. Alsof Albayrak hier eigenhandig Turkse wetsvoorstellen zou kunnen doorduwen. Je hebt dan altijd nog de rest van het kabinet, de 2e kamer, de 1e kamer die hiermee akkoord moeten gaan. Op het moment dat iemand ruikt dat er Turkse inmenging plaats heeft zal mevrouw onmiddellijk het veld moeten ruimen.
Kan die kamervoorzitter niet dood? Sjezus, wat is die Miep slecht.
@renjerot 13:51
Die lieve Marianne. Zou ze zich nou erg rot voelen over de hektares bomen die haar PvdD liet kappen om al die abriposters te genereren? Nu staan al die arme aapjes met hun potloodje in de hand ipv. lekker te kunnen slingeren...
@vanderF,
komt goed! Nog een paar maanden, dan ben ik weer dag en nacht online!
@El Lissitzky 01-03-07 @ 13:32
Je hebt gelijk, Lazar. Aunti Bee is hoofd van de Nederlandse regering en dat wil ze elke maandagmiddag weten ook als dat in haar kraam te pas komt. Er schiet me zo binnen dat ze de sluiting van Vliegveld Valkenburg jaarrren heeft weten te verhinderen om reden dat het mevrouw niet uitkwam.Voorts verzette ze zich tegen haar onwelgevallige benoemingen door de te tekenen KB's te laten liggen... De enige die haar kon sturen was Van Agt, die wilde zich voor het maandagmiddagoverleg weleens 'ziek' meldde. Overigens interesseert het me de ballen of Abu, Alb e/o Bea onderdaan zijn van andere landen dan Nederland. Vink wel grappig dat wanneer je in Canada geboren bent uit een Japanse moeder en een Engelse vader je 3 nationaliteiten kunt hebben. En jij, Lazar, hebt als geboortig uit een joodse moeder recht op de Israelische nationaliteit.
Volgens mij is die van Geel een bastaard broer van Antoine Bodar
CoJoNes 01-03-07 @ 13:19
hahaha, idd, lekker vrouwelijk aapje.
Die Verbeet moet der kwek houden.
fuckje, we missen je scherpe pen!
*hoe druk kun je het hebben?*
@vander F 01-03-07 @ 13:49:
Mijn bijbal en ik verschillen zelden van mening.
Wat dat saai debat betreft, ik had graag Rita in plaats van Mark gezien, was leuker geweest, zonder kiezers weg te jagen.
He, marianne is er ook!
Gatver. Ik zit nu al zowat anderhalf uur naar een saai kut-debat te kijken. Ik wil een referendum dat grappige opruiende types zoals Wilders voortaan het eerst aan het woord komen. Kan ik daarna weer gewoon aan mijn werk.
En dat mutsje van PvdD moet eens op spraakles.
hee fuckje, wat goed dat je er weer eens bent. gisteren pipo pijpshoorn, vandaag fuckje, mijn week kan niet meer stuk.
Ook aardig is als iemand het met je bijbal eens is,
maar dat is weer een ander verhaal.
Bijval is beter dan bijvangst:-)
Herman Flipsen 01-03-07 @ 13:38
Formeel ja. Het woord dat jouw adept Geert W. ook vaak gebruikt. Ga maar lekker op hoog niveau met je vriend bigi pangpang praten. Ik ga lekker met de hond naar het strand.
@piquant 01-03-07 @ 13:45:
Bijval is altijd leuk.
@ Koerbagh. Vindt u het leuk als ik zeg het weer eens te zijn met uw comments?
@Bwahahahahahahahahahahahahah ga eens deaud hahahahahahahahah
@El Lissitzky 01-03-07 @ 13:32
Grapjas, pleur nou eens op met die riedeltjes dat Bea dingen moet ondertekenen.
Ik zal het even uitleggen:
Formeel is het inderdaad zo, dat het staatshoofd wetten en koninklijke besluiten moet ondertekenen, alvorens ze in werking treden (ook publicatie in de staatscourant etc.)
Echter, is het niet, lees: NIET zo dat Bea er zelf ook maar iets over te zeggen heeft, mocht Bea iets niet willen ondertekenen, dan pak de MP gewoon een stempel uit de kast met daarop de handtekening van Bea en plemt die zelf onder het document.
Tevens zal Bea niet weigeren een handtekening te zetten, aangezien dit meteen voer is voor de republiekeinen om de monarchie af te schaffen.
.
Dus, nu niet meer de slimme jongen uithangen, eerst nadenken en vervolgens reageren!
Zit die Rutten daar mooi weer kiezers weg te jagen. Ik kan nog niet eens luisteren naar die gast.
@El Lissitzky 13:32
Goed dat je eea. zo even helder uiteenzet. Kzal de volgende keer nou niet meer op Bea stemmen...
@bwahaha 01-03-07 @ 12:27
Als jij Wilders onderuit wilt halen omdat hij verkeerde dingen zou zeggen, moet je eens ophouden met zelf foute dingen te zeggen. Een voorbeeldje? Een militair mag alleen de Nederlandse nationaliteit hebben, maar voor zijn baas hoeft dat niet. Als zijn baas ook een Turks of Marokkaans paspoort heeft, kun je nooit iets tegen die landen beginnen, want de baas met het dubbele paspoort kan verplicht worden om Nederland onderuit te halen.
Kortom: niet de Nederlanders regeren dit land meer, maar Marokko en Turkije. Kijk maar naar die laatste. Men heeft daar al geroepen dat Albayrak (niet bij naam genoemd natuurlijk, zo laf zijn ze wel) zich aan de Turkse wet moet houden anders zullen ze wel even komen optreden. Je zult maar een Turks paspoort hebben en familie in Turkije. Gijzelen is dan uiterst eenvoudig. Hun president mag overigens niet in een ruimte komen waar dames hoofddoekjes dragen. Over tolerantie gesproken.
Scheinheilige kudt-ambtenaren; wetje aannemen, uitzonderingsregel voor eigen lui, daarna de wet weer aanscherpen. Dit land is zichzelf zeau fokkin kansloos naar een uberrechtse staat aan het manoevreren. Ik hoor ze nu al volgend jaar allemaal zeggen: "Dat ze in 1 jaar van 9 naar 85 zetels zouden gaan, nee, dat had niemand verwacht! Erg he? Waar zou die frustratie over de huidige regering toch vandaan komen?!"
"Maar we moeten er voor zorgen dat mensen zich in NL ingeworteld weten." (Aldus ÇDA-voorman Van Geel.)
En wanneer nu mensen dat bewust niet WILLEN en zich liever "ingeworteld" blijven weten in den vreemde? Toch maar met de hand over 't hart strijken en zeggen "dan bent u dubbelingeworteld"?
Ah kijk, mister van Geel zegt nou iets goeds!!! Na eerst bijna tig woorden te creeren met het woord 'polder' zegt de man zonder zenuwen dat we een tulp-model gaan plaatsen in het polder-model................... onze politiek komt steeds dichterbij de burgert!
:]
@CoJoNes 01-03-07 @ 13:26
Dat kudt hoofd en dito accent van Wilders staat voor alles waar ik een hekel aan heb. Nu tevreden? Als je geen zinnig commentaar hebt, zeg dan niks.
Herman Flipsen 01-03-07 @ 13:19
Bea is volgens de grondwet HOOFD van de regering Een belangrijke taak is het ondertekenen van wetten en koninklijke besluiten. Zij kan dus wetten gemaakt door bestuurders torpederen. Ook en dat weet iedereen inmiddels heeft zij een adviserende taak.
bwahaha
Wie wil de moslims uitwassen?
En waarom zou Geert dat niet willen?
godsamme zeg derde generatie ....
nee daar schieten we wat mee op....
Wat een humor, polderen over het polderen...
@[-InFiDeLz!-] 01-03-07 @ 13:14
Dat paternalistische collectivistische toontje van jou, staat voor alles waar ik een intense minachting voor heb.
Het is eerder dat 38% het niet eens is met PVV's voorstel, er is nl. in diverse polls naar voren gekomen dat ruim 60 (0f 61) % het eens is met de motie van Wilders.
@El Lissitzky 01-03-07 @ 13:13:
Staatsrechtelijk is het op zich geen probleem, want hare majesteit is souverein vorst en zij is als nakomeling van het Brits koninklijk huis geen Brits onderdaan in die zin zoals John Cleese of Tony Blair dat is. Ze is Brits van familie, zoals ze ook Duits van familie is. Dat is de ellende met die adellijke inteelt.
Nu moet de monarchie sowieso afgeschaft, maar dat is een andere discussie.
@[-InFiDeLz!-] 01-03-07 @ 13:14
Precies, naar goed Stalinisties gebruik moet alles natuurlijk door de staat geregeld worden.
@renjerot 01-03-07 @ 13:12
Ze hebben zelf hun kroonjuwelen verkocht aan Balkenende.
En nu staat het homohuwelijk en de euthenasie op de toch.
En dan snel hielenlikken en steun zoeken.
Ze hadden nooit met Balkie moeten samenwerken, dat nekt ze keer op keer...
Is Wilders al aan het woord geweest?
@El Lissitzky 01-03-07 @ 13:13
"Kan iemand die tevens de Britse nationaliteit bezit wel staatshoofd van Nederland zijn"
.
Je zegt het inderdaad goed -staatshoofd- het betreft dus geen bestuurder van het land (en kom nu niet met die fictieve beleidsmatige invloeden van Bea), zij kan natuurlijk niets anders dan trouw aan haar zelf zijn. Kabinet zweert immers trouw aan de Koningin en de grondwet.
.
Iets met appels en peren, Bea blijft Bea, vorstin van het Koninkrijk der Nederlanden, zij heeft geen loyaliteitsprobleem, tevens zal er geen enkele omstandigheid denkbaar zijn, waar zij anders gezien kan worden dan als het staatshoofd van het Koninkrijk der Nederlanden.
Volgens mij is die van Geel een bastaard broer van Antoine Bodar
@El Lissitzky 13:13
Ehhh... jij? Vind je?
Over een half jaar verkiezingen "tra la la la la ":)
Heren/dames politici, wat ik even kwijt wil: Je kan het vergelijken met het feit dat je 40 uur werkt en daar loon voor krijgt en daarnaast ook nog eens 40 uur "loon" ontvangt voor een ww uitkering/ Je voor een baas werkt en daarnaast voor de concurent werkt. Volgens mij (en andere met mij) is dit niet legaal en dus verboden. Jan Maoreinissen komt er maar in
Hehehe, best wel scherp marijnissen...
Wat lullig eigenlijk dat die Tijdelijke Referendumwet zo'n stille deaud is gestorven, zonder een opvolger te baren uiteraard.
Deze koewestie had dan mooi wat handtekeningophalers kunnen genereren...
(Wie de neuq is die mr. X met z'n hondekop die namens de PvdA steeds 't woord grijpt?)
Ik denk dat het niet meer goed gaat komen tussen Marijnissen en Tichelaar.
Ik kan ook best populistische politiek bedrijven, maar wat schiet het land daar mee op? Net als de PvdD makkelijke doelen uitkiezen waar iedereen een mening over heeft en dan claimen dat je een meerderheid achter je hebt en er dus iets moet gebeuren. Niet alles wat een meerderheid wil is ook automatisch goed voor een land. Er zullen vast genoeg mensen zijn (lees: meer dan 50%) die goedkopere benzine willen bijvoorbeeld. Maar dat houdt niet in dat zoiets ook gelijk moet gebeuren (Zeikerds die hun 'kwartje van Kok' terug willen bijvoorbeeld, ga eens deaud). Zoiets zal heel snel leiden tot meer files, waardoor de toch al volle wegen nog voller worden en dat kost de staat klauwen met geld. En waarvoor? Omdat de burger het zo wil? Uiteindelijk is de burger er ZELF de dupe van, al wil hij / zij dat misschien niet zien...
koerbagh 01-03-07 @ 13:08
levedekoningin.web-log.nl/levedekoning...
.... Kan iemand die tevens de Britse nationaliteit bezit wel staatshoofd van Nederland zijn? PVV-Kamerlid Sietse Fritsma hoort de vraag aan, lacht even en belooft terug te bellen. Maar Fritsma, dezelfde die vorige week door Kamervoorzitter Gerdi Verbeet op de vingers werd getikt tijdens het debat over de kwestie, laat niets meer van zich horen. Hij is onbereikbaar, zelfs voor de fractiewoordvoerster. Ook PVV-voorman Geert Wilders heeft even geen tijd.
Twee bewindslieden aanspreken op hun dubbele paspoorten, oké, maar de vorstin in de discussie betrekken dat gaat de PVV kennelijk te ver.
HPdeTijd
Ehhh... wie heeft er nu een punt??
@da wizard
Wat een onzin om dat zo te stellen, hoor je ze zeggen dat ze zich zo klein en alleen vinden?
Ze zijn een partij in de tweede kamer dus mogen gewoon meedoen met het debat zoals ieder andere partij ongeacht grootte, de SGP doet ook gewoon mee.
nduss 1300
ik ben een xenofiel.
ik gruw dus van de oprukkende monocultuur van baardapen en hoofddoekjes.
ik gruw ook van hun linkse handlangers, die het zich veroorloven iedereen voor racist uit te maken.
zak eens lekker terug in je beerput,
ongedierte.
Die geert wilders is net zo doorzichtig als een glas water. Hij heeft de neiging om alles wat buitenlanders of moslims kan dwars liggen ook uit te voeren. lekker stoken, dat doet hij graag.Denk maar eens aan die cartoonrellen van een paar jaar terug, daar had hij niets mee te maken, maar hij zette die gewraakte cartoons wel op zijn website. Lekker stoken dus. dat er nu twee moslims met dubbel paspoort in he kabinet zitten is hem een doorn in het oog. Hij doet zich voor als lid van het árisch ras' met dat lelijke kapsell van hem. Kijk maar eens hoe minderwaardig hij tegen buitenlanders aan kijkt. Hij is eigenlijk gewoon extreem rechts, al is hij diep beledigd wanneer hij zo genoemd wordt. Dat is logisch want als hij daar voor uit zou komen dan kan zijn partij worden verboden. Net zoals het CD ooit.
De volgende met zn ballen op het rode hakblok: Bertje Koenders
en terrecht, je zit in de NEDERLANDSE regering dus kies je ook voor een uitsluitend NEDERLANDSE nationaliteit/paspoort
"Een dubbele nationaliteit is logisch net zo onmogelijk als een dubbele sekse of een dubbele religie. En wat onmogelijk is, moet je niet per decreet alsnog voor mogelijk verklaren. Het is belachelijke onzin. Want laten we niet vergeten: het hebben van een nationaliteit betekent dat je onderdaan bent van één bepaalde, soevereine staat. Die binding tussen overheid en onderdaan is iets unieks. Bij iemand die een dubbele nationaliteit heeft, staat niet vast van welke soevereine staat hij onderdaan is, en dat kan niet." -Twan Tak-
Dat is het punt.
@renjerot 01-03-07 @ 13:06
Ze voelen zich zo klein alleen...
@mmmichael.web-log.nl 12:58, ja, want het gaat wel degelijk om de manier waarop de discussie gevoerd wordt. Balkenende met z'n fatsoen is een braakmiddel, maar hij heeft wel gelijk dat Wilders de grenzen van dat fatsoen bewust opzoekt. Zoals Wilders gisteren op Radio1 in een interview zelf al zei: het gaat hem erom dat die kwestie nu eens goed geregeld wordt, niet om die twee bewindslieden zelf. Waarop de interviewer terecht vroeg waarom hij dan niet gewoon een wetsvoorstel indient of de discussie aanzwengelt, in plaats van deze motie waarvan al vanaf het begin zeker is dat niemand er achter staat. Beetje een rare manier om mensen achter je standpunt te krijgen als het hem echt alleen maar om de regels gaat. Verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.
De politieke elite van NL bestaat al lang niet meer uit de "heffe des Volks" De ambtenarij is in NL de baas en de ambtenaren zijn dan ook oververtegenwoordigt in de politiek.
Het credo "Als je absoluut niets kan ben je zeer geschikt als ambtenaar" is op de politieke elite onverkort van toepassing omdat zij hun deelname aan de politieke colleges vooral gebruiken als duiventil naar een rangsverhoging.
Het toch al wrakke policor beleid zal door de aanscherping van het dubbele nationaliteiten vraagstuk nog verder uitgeholt worden en uiteindelijk volledig afgeschaft dienen te worden, mensen zijn immers van nature niet hulpbehoevend omdat ze een verwerpelijke religie aanhangen maar worden door de policor bende dagelijks wel als zodanig bestempeld.
@nduss 01-03-07 @ 13:00:
Je hebt het principiele punt niet begrepen. Een dubbel paspoort is een dubbel paspoort ongeacht van welk land dat 2e paspoort is. Dat is het punt. Punt.
Het doet zich nu even voor in het geval van een Turk en Marokkaan, tja... dat is de grootste groep in dit land met 2 paspoorten en toevallig zijn ze ook allebei moslims. Enne... Volgens jouw is een (achterlijk) geloof gebonden aan ras? Dat is pas een racistische opmerking.
@da wizard
Kom zeg, je mag toch wel (kritische) vragen stellen, ook aan een andere oppositie-partij, daar is niets mis mee. Niets met stoer doen te maken!
@Zeurders 12:58
Mejuffrouw Albayrak stelt een duidelijke daad door haar Turkse en eerste nationaliteit niet neer te leggen; "Waarom zou ik?" En geeft daarmee te kennen zure schijt te hebben aan de samenlevingsbrede roep om duidelijke keuzes van mensen die 0031 plegen te (gaan) regeren.
Ook Ahmed liet afgelopen dinsdag bij P&W weten helega niet bereid te zijn zijn Marokaanse nationaliteit ook maar tijdelijk op te geven wanneer dat hem mogelijk zou zijn.
Dat zijn mi. sprekende daden waarop men hun mag afrekenen!
@nduss
Islam en democratie bijten elkaar nogal. Als jij er voorstander van bent om de scheiding van kerk en staat ongedaan te maken, noem mensen die dat niet zo zien zitten dan niet xenofoob. Uit je comment spreekt wel een aandoenlijk naïeve kijk op de islam.
@Dr. Dr. Bartholdy 01-03-07 @ 12:27
Tjonge, dat is een heel goed stuk van die Tak in Opinio. Die legt nou 'es echt de vinger op de zere wond.
Het gaat er niet om of Wilders een punt heeft, dat doet helemaal niet ter zake. Maar die Tak, die heeft pas een punt. Let vooral op zijn conclusie.
D66 probeerd nu al stoer te doen door de SP aan te vallen.
Sukkels...
Leuk Sp als grootste oppositie partij
Als je moeite hebt met een dubbele nationaliteit van bewindslieden, is dat je goede recht. Hier kun je het ook over hebben in de kamer en uiteindelijk zal een meerderheid een standpunt bepalen.
Echter, een motie van wantrouwen dien je in op iemands handelen als bewindspersoon (hetgeen je 24 uur per dag bent). Hier is nog geen sprake geweest van handelen dus zo'n motie is vrij onzinnig. . Daar komt bij dat niemand moeilijk zou hebben gedaan als het ging om bijvoorbeeld een Zwisters paspoort, een Argentijns paspoort of een Amerikaans paspoort.
Het werkelijke standpunt zou dus moeten zijn: geen moslims in dit kabinet. Geef dat dan ook gewoon toe, want op deze manier bereik je hoogstens dat ze hun paspoorten inleveren (als dat mogelijk is) maar meer ook niet.
Kom er gewoon voor uit als je racist, facist en/of xenofoob bent. Dat scheelt een hoop gediscussieer in de marge
Jan M. schopt nu al de reet van het kabinet...
-weggejorist en opgerot-
Het vereiste dat je Nederlander bent om in het kabinet te mogen lijkt me redelijk.
Dat mensen daarnaast een tweede paspoort hebben boeit niet.
Als er bewijs is van belangenverstrengeling dan moet geert dat maar laten zien.
Laten we bewindslieden op hun daden afrekenen en niet op hun afkomst.
Marijnissen speelt weer voor Robin Hood. Hij spreekt trouwens even vloeiend als Philip Freriks vandaag..
@sjaakdeslinksesul 01-03-07 @ 12:53:
Voor mij gezien hét buurmeisje van GS.
@ DT71
Mooi he? En dan te bedenken dat Tichelaar zichzelf een rat noemt die de scherpe randen van het regeerakkoord zegt te gaan opzoeken.
Socialisten, sluit de rijen!!
@sjaakdeslinksesul,
dat zei Boze Buur ook al:-)
Ja fuckje, ongezien ben jij voor mij hét buurmeisje van GS.
Wat een gezeur over de beweegredenen van Wilders. Als iemand een punt heeft heeft-ie een punt.
Als ik iets een provocatie vind dan is het trouwens wel de houding van Albayrak. Waarom doet ze niet direkt afstand van haar Turkse paspoort?
"38 procent van de Nederlanders vindt dat Wilders een punt heeft"
Dat is interessant maar geen meerderheid dus wat is je punt?
11% heeft een hekel aan vul maar in dus...?
Wilders handelt uit racistische motieven, dan houdt het voor mij snel op.
Marijnissen droogt Tichelaar helemaal af. Prachtige TV dit :)
Bewindslied Aboutalebs optreden bij Pauw en Witteveen van afgelopen dinsdag heeft mi. (ook hier) helaas te weinig aandacht gekregen.
Wat die regeringswoordvoerder daar allemaal ter berde bracht...
Over "loyaliteit" bijvoorbeeld.
Hij noemde het feit dat veel (zo niet de meeste) migranten verzekeringen afsluiten om in het land van hun eertse nationaliteit begraven te worden "heel normaal".
"Dat doen Nederlanders toch zeker ook? Die sluiten tijdens 'n skivakantietje in Oostenrijk óók 'n reisverzekering af. Want die Nederlanders willen ook begraven worden in 't land van hun (eerste) loyaliteit. In Nederland dus en niet in Oostenrijk..."
(Hij zei nog net niet "Nederlanders misdragen zich tijdens (ski)vakantietjes in het buitenland ook zo gruwelijk".)
Ook sprak hij over de "ophef" die in 0031 gonsde mbt. de nationaliteit van Kalou. "Die hadden veel nederlanders graag ook een (tweede) nederlandse nationaliteit zien krijgen..."
De lieve Abou (scheelt maar twee letters) is blijkbaar slecht op de hoogte van de regels die de KNVB hanteert. Één keer voor 'n ander land uitgekomen betekent dus gelijk nooit meer voor Nederland!
Verder liet hij weten dat hij zich zowel aan de Marokaanse grondwet als aan de Nederlandse grondwet onderwerpt, verhaalde hij nog over (marokaanse) militairen of soldaten die hier (in nederland?) toch wel kunnen rekenen op oplapping door medisch personeel (zoals het RIAGG marocs nareist op zomerlange vakanties naar 't thuisland?) en sprak hij over zichzelf als JHWH (ik ben zoals ik ben)...
Rare migrantelander!
Moehaha dat wordt zo mooi de komende tijd: Marijnissen vs. Tichelaar
@Tiepe 01-03-07 @ 12:42:
Het verschil is dat kattelieken geen Vaticaans paspoort hebben en dus niet loyaal hoeven zijn aan de paus als staatshoofd maar als hoofd van de wereldwijde moederkerk. Ook belachelijk, maar niet hetzelfde.
Haha, SP en PvdA met elkaar in de klinche!
En iedereen met een stem als nagels op een schoolbord moet ook de kamer uit. Bye bye, Tichelaar.
Laat alle Katholieken ook optiefen uit dit kabinet. Hoe kan je loyaal zijn aan ons schittern'd vaderland als je tegelijk moet gehoorzamen aan een staatshoofd van een vreemde mogenheid, te weten het Vaticaan? Ik roep hierbij alle Papen op om openlijk afstand te doen van hun geloof en de paus. Anders ligt het gevaar van belangenverstrengeling levensgroot op de loer!
@.bwahaha 12:36
Hij mag ook best wat tegen moslims hebben. Wie dat niet heeft vallen de schellen nog wel eens van de ogen.
@ bwahaha
Nu ja, een kamervoorzitter die volksvertegenwoordigers de mond snoert is ook niet echt democratisch te noemen.
Luister, ik ben echt geen fan van Wilders, maar in deze kwestie heeft hij gewoon een punt. Zowel staatsrechtelijk als moreel.
Marijnissen gaat eerst even gezellig down memory lane, wat een keuterigheid.
@Ventus_aqualis: nee joh, tuurlijk. Wilders heeft nooit iets tegen moslims gehad. Alleen tegen uitwassen van moslims in het kabinet. Dream on!
@Dr. Dr. Bartholdy 01-03-07 @ 12:27
bedankt voor fijne link
We moeten natuurlijk van die dubbele nationaliteit af... maar een motie van wantrouwen slaat alle planken compleet mis. Waar haalt die geperoxideerde limbo het lef vandaan? Het is politiek puberaal gedrag van een mediageyl mannetje.. beter focust onze Wilde Geert op echte problemen.
Hey, dat is toch die man die hard wegliep bij de onderhandelingen?
@Archibald: of dat een misdrijf is weet ik niet. Maar ik weet wel dat dat geen democratie is.
Volksvertegenwoordiging haal je uit het volk denk ik zo. En zij vormen uiteindelijk het kabinet.
@.bwahaha 12:27
Je bewering dat Wilders een katholieke Pool, een orthodox-christelijke Servier of Bulgaar met twee nationaliteiten ongemoeid zou laten slaat natuurlijk nergens op.
Ze hebben verschillende motieven, met één en dezelfde uitkomst: bwah bwah Balk-4. Sluit me daar graag bij aan!
fuckje 01-03-07 @ 12:27
Geef je eens op als buurmeisje.
@ Bwahaha
En terecht. Ik zou ook liever een kabinet zien zonder moslims, gristenen en andere aanhangers van middeleeuwse fabeltjes. Is dat een misdrijf?
Verder gaat het puur om de schijn van belangenverstrengeling tegen te gaan. De zwijger spreekt - nota bene links politiek incorrect - heeft er een prima drieluik onder een veelzeggende titel over geschreven.
dezwijger.blogspot.com/2007/02/de-gees...
dezwijger.blogspot.com/2007/02/de-gees...
dezwijger.blogspot.com/2007/03/de-gees...
Maar we beginnen met onverdoofd halal slachten...
@gabber4life 01-03-07 @ 12:29
Verslik je eens even in een pilletje, geestelijke pauper.
Kiezen of delen, slechts 1 nationaliteit toegestaan.
Koest Gabber, koest.
Dubbel paspoort is gewoon onzin. Maar het klinkt zoooooooooooo lekker politiek-correct dus dat zullen ze nooit afschaffen.
Dank aan Bartholdy. :) Zal het lezen!
jullie zijn sukkels...
burgerlijke mongooltjes
politiek is echt iets voor oude lullo's zoals jullie
wat een site is dit eigelijk, noem je dit nieuws
-edit1: ah kijk een scooterrijder. Moet jij niet jumpen op het sgoolplein? -
-edit2: kewl, een stampertje uit limboland! -
-edit 3 kampertje ?
@bwahaha:
Nee, het gaat om dubbele loyaliteit aan de KROON!
-
www.destentor.nl/buitenlandstn/article...
Verplichte kost voor diegenen die inhoudelijk willen reageren is de analyse van Prof. Tak in Opinio: www.opinio.nu/node/117
Het kabinet gaat in Kamp Wilders wonen, en terecht!
Albayrak en Aboutaleb doen wettelijk niets verkeerds, dus die worden gewoon minister en staatssecretaris. Daarna gaan ze proberen alsnog een wet er doorheen te krijgen. En als dat lukt; dan kan de volgende kandidaat zich geweaun beroepen op de uitzonderingspositie van Albayrak en Aboutaleb. Wel of geen wet; het zal geen reet uitmaken.
"Dus uiteindelijk worden Albayrak en Aboutaleb toch gedwongen een keuze te maken. Alleen nu even niet... "
Dat is natuurlijk het hele eieren eten! Het gaat Wilders helemaal niet om 2 paspoorten voor een Nederlander. Het gaat Wilders om 2 moslims in het kabinet!
Iets met bananen en republiek.
REAGEER OOK