Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Dode door lauwe pis in Limburg

vastelaofund vieruhAlaaf! En we hebben een heuse dooie in het carnaval. Nederland telt mee. In het oergezellige Voeren heeft het jaarlijkse mallotenfestival een leven geëist. L1 bericht dat gaat om een 21 jarige jongen uit Oost-Maarland. Meneer is onder een carnavalswagen terecht gekomen en overleden. Polonaise Hollandaise! Als we maar leut hebben. Ole ole. En er er is nog meer nieuws over dat ridicule kudtfeestje voor heidense limbo's? In Groesbeek heeft de treurige aanblik van jolige doende mensen geleid tot een hormonenboost onder carnavalspubliek. Twee knapen probeerden een Duitse mevrouw (!) onzedelijk te betasten. Dan ben je niet dronken meer, maar stom! Het wordt tijd dat er in dit land eindelijk eens een sterke man op staat, die dit jaarlijkse idiote pseudokatholieke kudtritueel onmiddellijk afschaft. Ga eens heel snel allemaal deaud, daar beneden die grote rivieren...

Reaguursels

Inloggen

Stelletje randdebiele! zowel de schrijver als al die ezels wat geen begrip hebbe voor carnaval, laat staan wat er gebeurd is zijn randdebiele. Flikker allemaal gauw een eind op met "ga toch eens deaud onder de riviere"leer je eerst eens type sufkut dat je daar zit achter je computer GA ZELF DEAUD. met alle respect uiteraard. Jullie mensen van "bove de riviere"kunne wel blijve zeike over ons MER DAT MÀK US GAAROETS GEINE FLIKKER OET, majah voordat jullie miereneukertjes daar bove de riviere er achter zijn wat deze zin betekend zijn we al 10 jaar verder, ik wens jullie nog veel plezier in jullie kudtrandstad,

trotseLimbo MF | 22-02-07 | 03:10

In roermond vette puinzooi en einde oefening na gebruik busje pepperspray in een cafe........ mss dat wij echte-nederlanders volgend jaar voor eens en altijd die limbabwers met dat randdebielen gedrag kunnen wegsprayen????? hehehe :)

dizzux | 21-02-07 | 19:31

Ik ben heiden,ben er trots op en voorlopig nog niet dood. Ik kweek 10 kindertjes en die vieren allemaal carnaval. Alaaaf!

Nifelheim | 21-02-07 | 19:10

Ik vind de schrijver van dit bericht en iedereen die er zo dom op reageert idioten! Zonder respect wordt er geschreven over iemand die jullie niet kennen!

geenstijl.nl heeft inderdaad geen stijl en mag van mij van het web!

pluckymrx | 21-02-07 | 18:56

Wat een onbegrip toch weer voor dat gezellige carnaval :D een beetje van wat een boer niet kent (lees snapt) dat eet hij niet ;)

GvE | 21-02-07 | 18:46

de jongen die dood is gebleven is afkomstig uit NL.
Hij was vanuit Voeren (B) onderweg terug naar NL.

treser.info | 21-02-07 | 18:35

Voeren = belgie...

Groesbeek = gelderland

Oja en die twee lui (uit groesbeek=gelderland) waren met hun wagen naar Kleve gegaan (=Duitsland).

Waar is de link met Limburg...

Gegroet, een brabandert

eekeek | 21-02-07 | 18:34

Ga eens heel snel allemaal deaud, daar beneden die grote rivieren...

Ga zelf deaud homo!

casanovar | 21-02-07 | 17:56

Toine Rorije 21-02-07 @ 15:43 *LOL*
Ik vind het knap dat hij het nog 21 jaar heeft uitgehouden in dat tyfus incestgat!!!

Aktivist | 21-02-07 | 16:56

Hallo, Azijnpissers van boven de rivieren! Hebben jullie al wat? Of kunnen we weer verder met de orde van de dag.
Triest zo'n ongeval, door wat voor oorzaak dan ook. Alle andere heisa eromheen als dat de Zuiderlingen dom zijn en abjecte van carnaval tekent het niveau. Jaloers?

QZNYWRLD | 21-02-07 | 16:46

Zoals mijn naam het al zegt. Dit is gewoon triest als je zo blij gaat schrijven over dit. meer hoef ik niet te zeggen. auwkutgek

Stijlloosisdit | 21-02-07 | 15:56

Als ik er na 21 jaar achter zou komen dat ik al die tijd in oostmaarland heb gewoond, zou ik ook moeite hebben om mezelf niet onder een carnavalswagen te werpen.

Toine Rorije | 21-02-07 | 15:43

EJ Geensteyl, lekker de tyfus met jullie. Carnevla is toevallig nog wel 10x gezellig dan al die kudtfeestjes in de Jimmy-Who bij elkaar daar in 020. Dat jullie met je stomme pikkies je nooit eens lekker hebt gestort in het Carnaval wil niet zeggen dat het zo stom is. Arrogante kudtzakken met jullie Zuid-Nederland-Bashen

KingHotwing | 21-02-07 | 14:50

Hollanders kunnen gewoon geen lol hebben, die gaan liever dood aan een autoongeluk op de A-zoveel...

Weirdoinventor | 21-02-07 | 14:38

Als er ergens incest is dan is het wel boven de rivieren. Achterlijke, saaie apen.

alaaf_aers | 21-02-07 | 14:03

Als er geen carnaval zou zijn zou de Brabandtse en Limburgse bevolking voor meer dan 95% uit inteeltgevallen bestaan. (onderzoeken tonen dat aan)
Door carnaval worden de bloedlijnen nog enigzins ververst.
Nadeel is weer dat het grootste deel van die boeren hun eigen vader niet kent.

Pannie | 21-02-07 | 13:32

en zet dat liedje van theo maassen aub niet bij een bericht over limburg hier worden geen brabantse poep en plas liedjes gedraaid

nnnnnnnn | 21-02-07 | 13:12

ik meen dat in de krant van vandaag stond dat een 21-jarige belg is overleden die aan de optocht in oos maarland meedeed en was het andere voorval gebeurd in kleef(D) maar waren het wel 2 jongens uit groesbeek

nnnnnnnn | 21-02-07 | 13:09

ik had niet anders verwacht van jullie, jullie zijn er erg laat mee maar toch...

carnaval is iets voor gezellige mensen, die niet alleen streven om veel geld te verdienen en pas rond hun 40e aan kinderen te beginnen metdus meer kans op een mongooltje en dus maar een abortus laten plegen...

jboog | 21-02-07 | 13:04

@ Pritt: Heaumeau, je snapt helemaal niets van carnaval!

worm | 21-02-07 | 12:38

Pritt is een echte levensgenieter

pietje ruk | 21-02-07 | 12:16

het klopt niet. we tellen helemaal niet mee. het was in belgie.

handige harry | 21-02-07 | 12:04

Goeie plaat !

Nappert | 21-02-07 | 11:29

Kudt Hollanders, ga eens allemaal DEAUD.

alaaf_aers | 21-02-07 | 11:22

Pritt, je bent een verliezer.

Miep-Miep | 21-02-07 | 11:13

Jullie weten gewoon glad nie wat gezelligheid is, randstad sletjes, ga tog in je Astra in de file Skyradio luisteren ofzo.

Jandewit | 21-02-07 | 11:12

Ook maar oud&nieuw afschaffen dan? Miljoenen mensen vieren carnaval, 2 jongens randen iemand aan, en er gaat er 1tje dood.. wat is het probleem nou? Tijdens een normale week zou dit ook wel gebeurd zijn. Leeghoofdige redactie hierzo

Jandewit | 21-02-07 | 11:10

... en maar janken omdat je uit het Noorden komt en nergens bij hoort... Zultert, als je hier was opgegroeid dan piepte je wel anders en deed je het hardste mee van allemaal. Nou komt ie dan: dood aan de debiele NoordHollandse kermissen! Zo, dat hakt er in he? Jankerts...

looprekje | 21-02-07 | 10:57

Pritt, ook was je dan verkleed. Ik herken die domme lui van boven de rivieren toch wel als ze hier stiekum carnaval proberen te vieren.

Mafkeez | 21-02-07 | 10:43

Groesbeek is een inteelt enclave.

Traag | 21-02-07 | 10:31

@Draaitafel Demagoog
Waarom jullie straks blank staan???
Weet je dat niet?!?!
Jeetje!!!!!!
Ooit gehoord van global warming?? :)
Naja ik kap er ook mee want met noorderlingen valt klaarblijkelijk geen land te bezeilen, muahahahahah

lief-studentje | 21-02-07 | 10:17

Allen die hierboven commentaar leveren en niet weten wat carnaval eigenlijk inhoud moet zwijgen (kut hollenders) en al helemaal als je die jongen niet hebt gekent. Want een ding is zeker; daar gaat weer eentje van de GOEIERIKKEN !!!!
Het is A F S C H U W E L IJ K wat er gebeurd is.

poppetje | 21-02-07 | 09:41

-weggejorist-

herman12 | 21-02-07 | 09:38

Kudt feest!

Webdever | 21-02-07 | 09:31

Hersendeaud en deaud schelen niet zoveel...

freewilly | 21-02-07 | 09:19

Ach ja, tis Pritt maar..
Ongelooflijke Azijnpisser..
Had een echt vak geleerd, Loser!

Kingsize68 | 21-02-07 | 09:11

De optocht was in Kleef en de wagen kwam uit Groesbeek.

GoodspeeD | 21-02-07 | 08:54

*eerst naar de overeenkomsten zoekt en daarna pas naar de verschillen*

*relaxed verderloopt*

Sytze Vliegen | 21-02-07 | 08:47

En nu net zolang vasten, tot jullie uithongeren, stelletje te dicht bij belgenland vertoevende, domme zuiderlingen!

Pa Ling | 21-02-07 | 08:28

Arie Ribbens Forever...!

Yovo | 21-02-07 | 08:21

knieslot voor die gekken.

buchtinpakskes | 21-02-07 | 08:16

Carnavalsverbod graag, dank u.

Haaimans | 21-02-07 | 08:04

Fantastisch dat carnaval: 3 dagen bijna geen verkeer, leveranciers gesloten, lui achterover met een goed boek op kosten van de baas.

Don Quichote | 21-02-07 | 07:38

@braadlap waar? give some facts

treser.info | 21-02-07 | 06:59

In limburg hebben ze anders wel een Prins Hassan de 1ste.

braadlap | 21-02-07 | 06:17

heerlijk genoten van DJ Janneke en vriendin in Cafe To The Point in centrum Maastricht.
Daarna om 03:00 naar Kadans voor afterparty tot 05:00
Enkele vrienden nog naar de Allah en wij Back home.
4 dagen heerlijk non violant feestje, super geslaaagd en bedankt aan alle mensen die moesten werken...

treser.info | 21-02-07 | 06:11

nee, das niet waar, wij, brabanders, zijn beter dan de rest! het is weer voorbij, de teller is weer aangeslingerd en het waxhten is weer op volgend jaar, en toch nog eentje dan! ongezien de typhus allemaal! stukken krapuul dat gullie bent

sir_roderik | 21-02-07 | 05:04

carnaval is een mooie traditie en moet ook zo blijven en hollanders boven de rivieren moeten niet zo zeuren de meesten hebben niet eens een carnavalsdag meegemaakt het komt traditioneel van de korenaars die de nieuwe oogst vierden maar het is het gezellig smankomen van mensen en ga dat nou niet afzeiken jullie zijn gewoon jaloers mvg wiek 24 en ik ben een limbo en ik ben daar trots op want we zijn recht voor zijn raap en hebben veel plezier en wij zijn Nederlanders net als de rest

wiek24 | 21-02-07 | 04:36

Nou, ik ben hier net uit geweest in Groesbeek en ik moet zeggen dat het er nogal vriendelijk aan toeging. Op een gewone zaterdagavond hoef je maar tegen iemand aan te lopen of je hebt al heel Groesbeek achter je aan, maar nu lachten ze enkel vriendelijk en liepen ze door. Niks mis met dat carnaval.

Volgend jaar weer!

der Haroldt | 21-02-07 | 04:13

Als julie het toch eens mee konden maken, haha... ik pak nog een pilsje en dan ga ik slapen. Truste fellow-brabanders en ik zie jullie volgend jaar weer

Schizo | 21-02-07 | 03:22

zo, vastelaovend is voorbij...........
voor alle reaguuders van boven de grote riolen:
ga es deaud, stelletje kudtmongealen uit die met finnen verrotte randstad.
lig niet zo te zeuren, als er weer eens een voetbalwedstrijdje is doen jullie nog veel achterlijker met jullie oranje pakjes.
marja gelukkig zijn er nog gezellige mensen daar in het westen die de afgeloen dagen hier zijn komen integreren, niets dan lof !

DenLangel*l | 21-02-07 | 03:17

Pritt Stift jij jezelf 's ff lekker vast..!!

Jan Vlag | 21-02-07 | 03:02

Carnaval is pas over een jaar. Het gaat er nu om slaafvrije paaseitjes te scoren.

Shareholder | 21-02-07 | 02:48

carnaval roelT .. dansen en sjansen zeggen ze vaak, prima .. maar nee is nee, dus afstraffen die "Gruusbèkers"

n8oog | 21-02-07 | 02:18

@ Pritt Stifft: Ironisch geval van: "Wat de boer nie kent da lustie niet?"

puntkomma | 21-02-07 | 02:12

Oh, dus dat moet 020 zijn. Ja, ik bel jullie nooit vandaar.

Staphylokokkie | 21-02-07 | 01:52

at Hölzenbein 20-02-07 @ 23:05

Haha, daar hebtie wel een punt. Buitenlands nieuws.

Zelf Z.O. Brabo (36 N.A.P.), vlakbij Lonsdalië gelukkig geen last van, en ervaringsdeskundige moet me toch wel één ding van het hart: het zijn zeker de afgelopen vijf jaar voornamelijk randstedelingen die hier het zogenaamd gelegitimeerd tieten en kontenknijpen komen beoefenen. De cameraploegen moeten flink moeite doen om nog wat originele limbo's bij mekaar in één shot te krijgen zonder lallende Feyenooordfans die de opname komen verzieken.
Volgens een enquete - ik ga het hoedje niet zoeken, witte spelling - van het ED viert nog maar 33 procent van de Brabanders Carnaval. De rest loopt achter Anton aan in Oberüberunterammergau. Dus waar hebben we het hier over.

Daarbij, het is hier tenminste nog een hetero vunzigheid. Daar kicken jullie toch zo op? Ondertussen is Nederland wereldwijd beroemd door z'n Gay Parade, in 0031 is het geloof ik?
Niks katholieks aan gelukkig. Laat ons maar de regionale idioot uithangen uit het zicht van iedereen behalve jullie heumeaux. Alaaaaf!

Staphylokokkie | 21-02-07 | 01:44

@koerbagh welnee

Shareholder | 21-02-07 | 01:41

Carnaval klinkt niet voor niets als kernafval. (Ik wil alleen leipo doen, dit is de eerste avond dat ik thuis zit.)

willemvdpas | 21-02-07 | 01:41

De een zijn dood is de ander zijn brood.

Fennek | 21-02-07 | 01:28

@Shareholder 21-02-07 @ 01:06:
Je komt dus duidelijk maar 1x per jaar Amsterdam.

koerbagh | 21-02-07 | 01:13

Henk Hunk 21-02-07 @ 00:15

De leukste thuis zeker? pauper!

skaars | 21-02-07 | 01:10

Ik bedoel maar te zeggen: 020 heeft dezelfde kanaliserende functie als GS ;)

Shareholder | 21-02-07 | 01:10

@koerbagh Koniginnedag is bij uitstek niet carnavalesk. Het is zoals elke dag in 020, namelijk uiterlijk=alles. Carnaval is oa. juist het spotten daarmee.
Enfin. En 10-20 jaar geleden bleef brabant en limburg nog gewoon thuis op 30april, om te straattekenen en de fietsen te versieren en eigen vrijmarkten te houden. Maar ambtenaren en regeltjes he, dus einde leefplezier. Je gaat maar naar 020. Nou dat doet men dus ook. Zo komen de mensen ook eens in amsterdam :) Lekker al je kutzooi op de grond mikken, CS onderkotsen en al pittend in de trein terug op tijd voor studio sport. Wir sind allen amsterdammer ;)

Shareholder | 21-02-07 | 01:06

Er zijn incidenten waar mij de keutel nou net niet bruin van wordt...

VanFrikschoten | 21-02-07 | 01:00

Pools zaad wint van Limburgs zaad. Zo'n pool is entrepreneur, die zijn geluk elders zoekt ter verbetering van zijn situatie. De limbo's zijn juist degene die overgebleven zijn.

Henk Hunk | 21-02-07 | 00:55

@bjorn112 21-02-07 @ 00:39:
Groesbeek? Ahem, nou ja... da's tenminste beneden 2 rivieren... Maar eigenlijk telt het niet, volgens Bob Paalhout 20-02-07 @ 23:26.

koerbagh | 21-02-07 | 00:50

@CoJoNes
Point well taken. Het is zo dat de Polen zich - op sociaal-economisch niveau - nauw verwant voelen aan het aanbod in de zuidelijke laars van Nederland. Maar deze verwantheid leidt inderdaad niet noodzakelijkerwijs tot succesvolle voortplanting in de bredere zin des woords. De kennelijke taalbarrière speelt daarin, mogelijk, een substantiële rol. Aangezien Limburgse mannen tegenwoordig - althans, sinds de sluiting van de mijnen - noodgedwongen bovengronds opereren, loopt de introductie van vreemd zaad in de gaten. Conclusie zou kunnen zijn dat er niet zo zeer een genetische compenent is, maar eerder een praktisch probleem.

LHW | 21-02-07 | 00:49

Het oerdiertje wat die pool dan tegen die limburse eierstok flatst zal dan weinig goeds brengen denk ik.

befke | 21-02-07 | 00:48

@CoJoNes 21-02-07 @ 00:33:
Zolang je het maar geen genocide noemt, dan is het goed... (waarom zeg ik dat nou weer...?)
Hoe dan ook: @Shareholder:
Koninginnedag is ook debiel. Dan gaan alle Brabo's en Limbo's een dagje Amsterdam doen omdat het zo leuk carnavalesk is. 10-20 jaar geleden gingen normale Nederlanders gewoon in het dagelijkse kloffie een beetje struinen op de vrijmarkt, biertje of 30 doen, met mazzel speelde er een bandje ergens en dan een patatje doen in de Voetboogsteeg. Klaar. Gezellige dag gehad. Nu zijn er alleen Brabo's en Limbo's te vinden in (al dan niet gesponsorde) oranje uitdossingen, de 1 nog debieler dan de ander en om 8 uur verzamelt het volk zich op het CS om weer naar huis beneden de riolen te gaan...

koerbagh | 21-02-07 | 00:41

Zeg stelletje stadse paupers van boven de rivieren, ga zelf eens heel gauw deaud met dat anti-zuidelijk gelul...
Laat ons ook eens een fijn feestje bouwen, da's namelijk het enige verzetje wat wij 'boeren' hier in het zuiden hebben!
Ach, en dat er dan duitscher wordt betast of iemand wordt platgewalst onder een tractorwiel dat maakt toch niet uit, zolang er maar gebierd kan worden, met als afsluiter een gebakken eitje en een neukpartij!

Groeten uit Groesbeek!

bjorn112 | 21-02-07 | 00:39

De ethnic cleansing vind in Limburg van binnenuit plaats. Door de eeuwenlange tradities van inteelt en familiaire knuffeligheid, liggen de limburgse genen voor de komende 5 eeuwen rotsvast verankerd in zaad- en eicel. Dit impliceert dat in een demografisch idealistische liefdesbaby van een Pool en een Limburgse, het Pools genoom geen schijn van kans heeft.
Dit tot grote frustratie van sommige Polen in sommige kwesties.

CoJoNes | 21-02-07 | 00:33

@JudgeJuly mis, er is ook nog koninginnedag voor ons. dan reizen we met z'n allen naar de hoofdstad om een dagje keet te trapppen.

Shareholder | 21-02-07 | 00:30

@koerbagh
Hoewel ik de redenering volg, is in dit oord - in tegenstelling tot Bosnië - geenszins sprake van ethnic cleansing. Integendeel. Wellicht kunnen de Poolse aspergestekers daar nog een toekomstige rol in spelen, maar die acht ik tot nu toe in de minderheid.

LHW | 21-02-07 | 00:27

@LHW 21-02-07 @ 00:21:
Wij kunnen beter spreken van het Bosnië van de Lage Landen. Voor het overige is dat zeker waar.

koerbagh | 21-02-07 | 00:23

Laat ze toch. Carnaval is de enige uitlaatklep voor de zuidelijke bewoners van dit walhalla en tevens de enige 3 dagen in het jaar dat ze zichzelf mogen zijn van God. Zie het als de lol die wij hebben met maffiamaatjes, schietpartijen en man onder tram-nieuws.
*kansloos kouwes avondje is gekomen*

JudgeJuly | 21-02-07 | 00:22

@ koerbagh
Zoals ik eerder al aangaf, te vrezen valt dat Limburg - het Baskenland van de lage landen - internationaler blijkt dan op grond van landsgrenzen vastgesteld kan worden.

LHW | 21-02-07 | 00:21

jan-lul-de-behanger
Hij is goe werkelijk.

befke | 21-02-07 | 00:21

Carnaval heerst. En dat is vooral omdat noordelingen er van wegblijven.
De eindeloze zinloze discusssie, d.w.z hier wordt ie nog gevoerd :)

Shareholder | 21-02-07 | 00:19

@Henk Hunk je kunt je natuurlijk ook aansluiten bij het LKF (Limburgs Katholiek Front), dat zich reeds in de krochten van Geenstijl verschuild alwaar terroristisch botte uitspraken worden voorbereid.

..zapper | 21-02-07 | 00:18

@LHW 21-02-07 @ 00:13:
Waar je die grens ook precies legt, het blijft discutabel. Die Maas moet toch ergens 0031 binnenstromen. Eigenlijk zou die Voerstreek natuurlijk ook bij Limbabwe moeten horen. Tenminste taalkundig dan, daar klinkt het ook nooit nuchter...
www.youtube.com/watch?v=CCHyToiY3Lw

koerbagh | 21-02-07 | 00:17

GS jongen nu ook al niet meer een beetje feest, nou niet zuur worden heh?

Jan Boel | 21-02-07 | 00:17

Ze zijn ook echt boos heh. Ik stem daarom voor oprichting van het Aktie-Front-Limburg (en omgeving), te hosten op GeenStijl.nl, als excuses en ter boetedoening van deze misselijke streek.

De provincie is de provincie.
De provincie geeft en neemt.
Grote mensen uit de Randstad moeten niet denken dat ze van buitenaf de provincie hun wil kunnen opleggen.
Wandelaars lopen nu door onze provincie, terwijl vroeger de provincie door de wandelaars liep.
Vroeger waren de randstedelingen bang voor de limbos. Nu zouden de limbos bang moeten zijn voor de randstedelingen.
De randstad moet goed beseffen, dat de provincie niet langer zwak is!
Dat ze hier met een atokje in een wesp- of bijennest kon porren, in het begin misschien honing zal oogsten, maar als de zwerm woedend is, daarna alleen nog maar steken. Ze moeten goed beseffen dat als ze hier met ons carnaval komen rotzooien, dat straks de body-bags niet meer aan te slepen zullen zijn!

*schiet geweer af voor vlag van Limburg*

Henk Hunk | 21-02-07 | 00:15

CoJoNes
Nee dat niet maar dat werd heel lang geleden tegen ons verteld in de rk. kerk op aswoensdag.

befke | 21-02-07 | 00:14

@Roeieber 21-02-07 @ 00:08
Typisch grensgevalletje. Wat mij betreft wijst een nu noodzakelijke landmeting, plus eventueel kabelincident, uit dat 0031 wat dit oord betreft beschouwd kan worden als een misvatting.

LHW | 21-02-07 | 00:13

Een vis graadje? Ben je dan gyneacoloog?

CoJoNes | 21-02-07 | 00:11

uit de bundel slap gelul de gedigt carnuval

Carnuval

meer bier
riep ze
terwijl
ze
dubbel
gepenetreerd werd
door
2 bokkiewokkielanders
met
een
dubbel
paspoort
terwijl
ze toch
een mooi
pinomasker
op had

jan-lul-de-behanger | 21-02-07 | 00:10

Carnaval is een geweldig feest en we hebbe mense as pritt ook helemaal niet nodig.. die verpeste de sfeer.. ongezien de tyfus

dosKortos | 21-02-07 | 00:10

Nou lutsers morgen allemaal effe een askruisje halen op aswoensdag dan kun je het hele jaar niet de teringmoord steken in een een vis graadje.

Dit volgens mijn Noord-Hollandse opvoeding heeeeel lang geleden.

befke | 21-02-07 | 00:09

koerbagh 20-02-07 @ 23:54
Klopt wilde ik net zeggen. Oost-Marland = gemeente Eijsden (waar de maas 0031 binnenkomt) = 0031
Voor de mensen boven de grote riolen, fijn suikerfeest, we zullen aan jullie denken.

Roeieber | 21-02-07 | 00:08

@Herman Flipsen 20-02-07 @ 23:58:
Dat bedoel ik. Het hele jaar verkleed als een debiel en ladderzat.

koerbagh | 21-02-07 | 00:02

@koerbagh
Punt. Echter, de Antillen horen daar ook toe. Dat maakt mij nog geen bolletjesslikker.

LHW | 20-02-07 | 23:59

@koerbagh
Jawohl, daar op het idyllische stukje parkeerplaats, alwaar de heldere klanken van Fransch Bauer je tegemoet schallen, als je weer eens op zoek gaat naar een -net uit je eigen tuin gestolen- koperen buste.
.
Die je dan vervolgens achter Pipo-wagen nummertje twaalf op mag halen, nadat je eerst uit hebt moeten leggen, dat er inderdaad mensen in een pantalon rondlopen en niet de gehele dag -in zoverre je het aan de kleding kan afleiden- aan het sporten zijn, maar wel geheel tegen de regels van de sport in, behangen zijn met de nieuwste Bogarde mode..

Herman Flipsen | 20-02-07 | 23:58

In noordwijk is zaterdag na de carnaval ook een jongen overleden. Ik dacht 19 jaar en hij is overreden door een taxi.

Tuurtje | 20-02-07 | 23:58

ach gossie pritt, kun je het niet hebben dat ze ergens een feestje vieren? Wat een frustratie klinkt er door in je stukkie zeg...

Pierke Smulders | 20-02-07 | 23:57

Wat ik - LHW 20-02-07 @ 23:49 - daar nog aan verzuimde toe te voegen, is het feit dat er begrip zou moeten zijn voor de steun aan de carnavalboerschraper. Juist hij realiseerde zich deze avond dat dit onheil iedere carnavalboer had kunnen overkomen. Zo'n inzicht komt vaak dusdanig hard aan dat leed gezamelijk gedragen en uitgedragen wordt. Ook al levert dat niet de meest hoogdravende commentaren op. Enig begrip daarvoor is op zijn plaats. Bovendien: het is nu ook een beetje onze carnavalboer.

LHW | 20-02-07 | 23:55

Nou Carnaval maar raak zal ik je zeggen, welteruste allen ik kap er mee.

heer | 20-02-07 | 23:54

@LHW 20-02-07 @ 23:49:
Nou ja... Belg... Hij komt uit Oost Maarland bij Eijsden, schijnt. Dat behoort nog steeds tot het Koninkrijk de Nederlanden.

koerbagh | 20-02-07 | 23:54

@Co
met banden en al...

Herman Flipsen | 20-02-07 | 23:49

Tja, beetje enerzijds anderzijds. Je staat de hele avond stukjes carnavalboer uit een tractorwiel te schrapen. Komt thuis, stopt voer in de magnetron (bijkeuken). Klatst nog even de Aldi PC aan en dan geraak je via via in een afstandelijk, intellectualistisch debat op GS over de vraag wat de dood van een carnavalboer er eigenlijks werkelijk toe doet, ook al gaat het kennelijk om een Belg.

LHW | 20-02-07 | 23:49

@Herman Flipsen 20-02-07 @ 23:47:
Dat praalwagendorp bij Maastricht bedoel je? Waar het het hele jaar kernafval is?

koerbagh | 20-02-07 | 23:49

@Herman
Snuiven ze omgekatte auto's in Limburg?

CoJoNes | 20-02-07 | 23:48

@koerbagh
Je vergeet de andere kant van de marktwerking, de aanbodzijde...
Ik noem maar even een dwarsstraat: Vinkenslag
.
@Co
niet iedereen, ik viel ooit onder 2

Herman Flipsen | 20-02-07 | 23:47

@ die hofstadtgruppe 20-02-07 @ 23:43
.
Hulde!

Buck Futter | 20-02-07 | 23:46

Ach gut, het jaarlijkse o zo voorspelbare carnavals-afzeik-topic is er dan uiteindelijk toch van gekomen. Het blijft kennelijk toch moeilijk om te accepteren dat sommige mensen vijf dagen lang de tiefus zuipen en lol maken terwijl in je eigen regio het volksvermaak tot het suikerfeest en de gayparade beperkt blijft. Vorig jaar vielen er trouwens twee dooien door schietpartijen tijdens carnaval, dus dit jaar valt het allemaal nog mee.

die hofstadtgruppe | 20-02-07 | 23:43

@Herman Flipsen 20-02-07 @ 23:38:
Wiet en pillen zijn in de zuidelijke koloniën nog steeds goeikoper? Je zou zeggen met zo'n afzetmarkt als 0049 en 0032 naast de deur dat de prijs daarvan nu juist hoger ligt en dat het prijsniveau van wit dus relatief lager is.

koerbagh | 20-02-07 | 23:43

Pritt, jij vies lauw klef plakstaafje, je weet toch dat de Ranstad op de nominatie staat om losgestoken te worden van de rest van Nederland, om het vervolgens ergens in de Noordzee af te laten zinken?
.
Heel die Randschtad is fóóóók top! Carnaval heerscht, ook in 2008!

Buck Futter | 20-02-07 | 23:42

@Herman Flipsen
Ach ja, zijn wij niet allen BN-er geweest?

CoJoNes | 20-02-07 | 23:42

God wat zijn die holbewoners toch makkelijk te p0wnen.
Heerlijk, al die verbeten kudtkoppen achter dat scherm met stuksel speeksel aan de mondhoeken, bezig met die vuiche randstadnichten de tyfus te wensen.

Henk Hunk | 20-02-07 | 23:41

nah, mensen get your facts straight...
Coke-snuivers, zijn of:
1. BN'er, of
2. jeugdig inwoner van een vissersdorp
.
Je hebt het wel tegen een limbo, dan moet je e.e.a. wat simplificeren..

Herman Flipsen | 20-02-07 | 23:38

@bob paalhout

Tijdje niet meer op stap geweest zeker, ok welteruste dan maar rukker

heer | 20-02-07 | 23:35

@heer
Nee man, coke wordt alleen boven de rivieren gebruikt, hollandse grootmuil. Dat weet toch iedereen?
*proest*

CoJoNes | 20-02-07 | 23:32

@heer 20-02-07 @ 23:26

Ei, vanuit mijn stadswoning kan ik nu zien, dat op dit moment het masker ceremonieel begraven wordt in mijn stad, en ik kan je mededelen dat daarbij veel, hééél veel jongeren aanwezig zijn!!!

Maw, ik geloof jouw coke-verhaal niet

Bob Paalhout | 20-02-07 | 23:30

Volgens mij is pritt op z´n pik getrapt omdat ie ook een keer carnaval heeft gevierd en toen geen wijf kon scoren.
Vandaar een minderwaardigheidscomplex met afkeer van carnaval.
Gewoon volhouden pritt, je komt er ooit nog wel eens uit.

albundy_33 | 20-02-07 | 23:29

@Bob Paalhout
Kijk, da's nog eens een goeie tip man. Als carnaval in Grave niks voorstelt, dan bedank ik mijn ouders met terugwerkende kracht dat ze niet zuidelijker zijn afgezakt.
Tis niet mijn kopje thee, Billy Bob. Af en toe van god los is fijn, maar ik heb nog nooit een buurvrouw gehad die aanleiding gaf tot een carnavalsbehoefte.

CoJoNes | 20-02-07 | 23:29

Meneer Pritt Stift, ik ken u niet, maar u lijkt zo verwant. U hebt zojuist mijn hart gestolen..

Worm van der Waarden | 20-02-07 | 23:28

@lief-studentje .. wrm zouden bij ons de dijkjes het begeven ? en mocht het zo zijn dan komen wij met een 1 duim verder dan ze in heel limburg met 1000 en 1 zandzakken ooit voor elkaar zullen krijgen ... Dus nogmaals 1 attente noordeling met een een beetje fingerspitzen gefull komt verder dan die 1000 en 1 limbo's die bij een dijkdoorbraak gezellig keuvelend bij die dijk gaan staan om het tegen de stroom in zwemmende water alavend tegenoet te groeten ! ( ik kap er trouwens mee .. de met de stroom mee zwemmende vodka begint zijn doel te bereiken .. dat die eftelinbg kabouters u maar mogen redden mocht het water weer eens uwer kant op komen ! )

Draaitafel Demagoog | 20-02-07 | 23:28

CoJoNes 20-02-07 @ 23:07 Beste Cojones, misschien doen wij wel hetzelfde? Limbo-bashen wordt beantwoord met grootmuilhollanders-bashen, niks raars aan toch?

Crusher | 20-02-07 | 23:28

@Maître Corbeau 20-02-07 @ 23:23

Niet voor heidenen! Ik zuip en vreet gewoon verder!

Bob Paalhout | 20-02-07 | 23:27

Ga eens heel snel allemaal deaud, daar beneden die grote rivieren...
- @Pritt Stift ... je kan te ver gaan eej.

highcity | 20-02-07 | 23:26

@Bob Paalhout

meneer bob depaardenlul, ik geef even aan wat er gebeurt bij carnaval bij 70% van de jongeren, ik wil hier mee zeggen dat dit geen feest voor heiligen is dus hang die ook niet uit mazzellll

heer | 20-02-07 | 23:26

@CoJoNes 20-02-07 @ 23:21

Grave? Dat is Nijmegen, man!!! Laat me niet lachen man, dat is ook maar nét onder de riviertjes, is het niet? Hahaha

Voor écht carnaval zwem je eerst eens effe wat kilometertjes stroomopwaarts in de Maas totdat je bij, pak hem beet, Bunde, of Maastricht uitkomt!!!
Moehahaha, Grave, moehahaha

Bob Paalhout | 20-02-07 | 23:26

@CoJoNes 20-02-07 @ 23:21:
Over een stukje humorgebeuren op een praalwagen gesproken: Brammetje bij P&W kun je ook zo in optocht door Heikneuterlaand of Papslokkersgat laten gaan.

koerbagh | 20-02-07 | 23:26

morgen is het afgelopen, morgen ramadan voor katholieken.

Maître Corbeau | 20-02-07 | 23:23

@heer 20-02-07 @ 23:18

Ei, lulhoofd, wie heeft het over coke tijdens carnaval? Niemand! Dus ga slapen!

Bob Paalhout | 20-02-07 | 23:21

@Bob Paalhout (Ik zie wederom een stukje humorgebeuren op een praalwagen)

Ik snap niet waarom je nou boos wordt. Heb je de weerspiegeling van het gevoel voor humor misschien verkeerd opgevat? Ik heb in geen enkel comment een waardeoordeel over carnaval gegeven.
En voor jouw info, ik heb 5 jaar in Grave gewoond, onder dwang want minderjarig, dus ik weet wel iets van jullie jaarlijks hoogtepunt.

CoJoNes | 20-02-07 | 23:21

@ CoJoNes: Mis, ik hou niet van Rivella, noch van Carnaval. Dat een ongeluk gebeurt is inderdaad sneu en liever dood op een feestje dan op een begrafenis ook mee eens, maar het belachelijk maken vind ik te ver gaan. Ook dat de auteur van dit verhaal niet eens weet waar ie het over heeft.

Hölzenbein | 20-02-07 | 23:20

bier zuipen en coke snuiven tot je nek kraakt hoort niet echt bij een geloof, geloof ik

heer | 20-02-07 | 23:18

@Hölzenbein 20-02-07 @ 23:15:
Tip voor Hölzenbein: bemoei je niet met het leefpatroon van een ander.

koerbagh | 20-02-07 | 23:18

@CoJoNes 20-02-07 @ 23:10

Wat weet jij nou? Jij weet poep! Jij weet niks van Carnaval a.k.a. Vasteloavend! Ga maar eens stage lopen, een jaartje ofzo. Dan zie je misschien net een glimp van wat carnaval is, maar je zult nooit voelen wat carnaval is voor de mensen hier! Het is immers een traditie die sinds de Middeleeuwen leeft en het feit dat het feest gedurende een groot deel van de Tachtigjarige Oorlog verboden is geweest onder de Spaanse bezetter, heeft er alleen maar voor gezorgd dat het feest dieper verankerd raakte in de zielen van de Limburgers en Brabanders!
Overigens heeft ook de Franse bezetter daarna een flinke vinger in de pap gehad mbt carnaval. En geloof me, dat zit dieper dan je denkt! Dus kom niet aan Carnaval, want dan heb je een probleem, een vet probleem!

Bob Paalhout | 20-02-07 | 23:17

Ga zelf dood, uitgedroogde lijmknuppel.

..zapper | 20-02-07 | 23:16

Tip voor koerbagh: ga slapen.

Hölzenbein | 20-02-07 | 23:15

@Hölzenbein 20-02-07 @ 23:11
Man, da's een ongelukje, dat gebeurt. Sneu, maar ik ga liever dood op een feestje dan op een begrafenis.
Jij bent vast zo'n type dat vanaf morgen weer aan de Rivella gaat, om volgend jaar helemaal los te gaan. Ontspan, tight ass. (Ik zie een hilarische praalwagen!)

CoJoNes | 20-02-07 | 23:15

@Hölzenbein 20-02-07 @ 23:11:
We hebben niet over het katholieke geloof, we hebben het over de uitwassen van het katholieke geloof.

koerbagh | 20-02-07 | 23:14

@Té 20-02-07 @ 22:58:
Nee, wij doen het hier boven de rivieren bij toerbeurt in elk dorp een volle week. Het hele jaar door. Daar steekt dat verkleedpartijtje in Brabant en Limboland karig bij af.

koerbagh | 20-02-07 | 23:12

een polonaise van carnavalisering, om gelijk maar effe de zaak op scherp te zetten met die gemiddeld natuurlijk toch dommere en lelijkere mensen die de 'g' niet kunnen uitspreken

LibertasSimplex | 20-02-07 | 23:12

@CoJoNes De dood van een 21 jarige man belachelijk maken vind ik niet ironisch, noch leuk, dus waar hebben wet het over?

Hölzenbein | 20-02-07 | 23:11

Hebben we niet een of andere flinke imam die deze varkentjes kan doodschieten? Vast wel. Er is vast wel een of andere gtoevallige voorbijganger in een Amsterdamse moskee te vinden.

Hadjewat? | 20-02-07 | 23:11

het gevoel voor humor van de gemiddelde 'onderderivierenaar' wordt het best weerspiegeld in de hilarische praalwagens tijdens de druk gefrequenteerde optochten.

CoJoNes | 20-02-07 | 23:10

@Draaitafel Demagoog
Nou, één pot droog in dit geval, denk dat het bij jullie natter wordt als de dijkjes het begeven, hehehhe

lief-studentje | 20-02-07 | 23:10

@CoJoNes 20-02-07 @ 23:07

Ironisch? Wat is dat? Is dat vijandelijk bedoeld? Daar zijn we ons nu namelijk al op aan het voorbereiden. Momenteel worden onze kromzwaarden namelijk al geslepen en ingevet. We zijn klaar voor de kruistocht!!!

Bob Paalhout | 20-02-07 | 23:09

Volgens mij zijn ze in lampegat klaar met voetbal en komen alle tv-hooligans even langs....

Herman Flipsen | 20-02-07 | 23:09

@Bob Paalhout

Amen _O_

Wouser | 20-02-07 | 23:08

@ lief-studentje:
Fijn om te horen. Je weet maar nooit tegenwoordig, maar je hebt me gerustgesteld :) Zo nu maar weer de kroeg in.... En morgen hieëringbieëte.. ALAAF lief-studentje!! Enne... Noorderlingen.. allemaal vroeg naar bed want morgen weer werken he ;)

Goalkeeper | 20-02-07 | 23:08

Of.... beste kudtlimbo's en tiefusbrabo's zou het héééél misschien kunnen zijn, dat Pritt dit stukje licht ironisch bedoelt?

CoJoNes | 20-02-07 | 23:07

@lief-studentje .. onder de rivieren toch ? allemaal 1 pot nat toch ..

Draaitafel Demagoog | 20-02-07 | 23:05

Hee kutjournalist van een pritt. Wat dit verhaal met Limburg te maken heeft weet ik niet, maar het ene gebeurde in Duitsland het andere in België. Ga eens lekker dead lutser.

Hölzenbein | 20-02-07 | 23:05

Je krijgt Limburg niet stil! Al moeten we met tachtig biljoen toeters komen en die hele tyfusredactie in Amsterdam 24/7 blijven lastig vallen met ons heidens getoeter, dan doen we dat, ja!
Al moeten we die vieze Jan Peter Balkenende uit zijn geile sextorentje ontvoeren om ons feest te laten doorgaan, dan doen we dat, ja!

Niks is ons teveel om onze prrrachtige cultuur in ere te houden en te laten prevaleren over de kuthollandse kortzichtigheid van de kuthollanders!!! Als het moet, trekken we de hele noordoostpolder leeg en spiesen dat hele kudtvolk op staken!!! Niks is ons te veel!!! Niks.

Bob Paalhout | 20-02-07 | 23:05

Als je niet weet waar je over praat dan moet je je gore kutsmoel houden!!! Het is een sport geloof ik om zo maar ongenuanceerd overal over te schrijven. Kom eens met argumenten stronthoop, loop eens een dagje mee en schrijf dan je teringstukkie. Maar wij zijn blij dat je daar boven de rivieren zit, in die schitterende grauwe polders, dat je af en toe carnaval na probeert te doen, met allerlei gekunstelde festivals. Blijf waar je bent, vieze calvinist, Hypocriet, wegwerplul, zaadloze zakkenwasser, zo dit is ook lekker bot en precies zoals ik het bedoel. Beetje zelfde niveau, erg hoog dus, strontzak.

trikertje | 20-02-07 | 23:04

Die kudtlimbo's en typhusbrabo's hebben wel gelijk: Volgende keer zo'n stukje over het suikerfeest, Pritt? Of is dat toch te eng?

CoJoNes | 20-02-07 | 23:04

@Draaitafel Demagoog
Breken er in Zuid-Limburg dijken door??? LOL
Schit-te-rend!! Niks meer aan veranderen!! :D

lief-studentje | 20-02-07 | 23:03

Henk Hunk 20-02-07 @ 21:42. Jochie, ga jij eens buiten spelen i.p.v. dat je met je vette vingertjes aan pa's toetsenbord zit te prutsen.

Crusher | 20-02-07 | 23:02

CAR NA VAL mmmmmmm toepasselijk

heer | 20-02-07 | 23:02

@lief-studentje .. je meent het ! maar tot nu toe breken er bij jullie meer dijken door dan bij ons ! ongezien de tyfus alaaf terug !

Draaitafel Demagoog | 20-02-07 | 23:01

Ja, waarom maar afgeven op ons Heidenen en zelf de gerootst mogelijke tyfushekel hebben aan die grefo-eikels en gristenhoeren? Ga toch eens effe heel snel dood, vieze pseudoneutrale hendrikken! Fascistische hypocrieten!

Bob Paalhout | 20-02-07 | 23:00

Stelletje kudt-calvinisten weten niet wat feesten is, dat ze het eerst maar eens komen proberen 3 dagen lang, vooraleer te gaan huilen omdat ze zelf geen erfgoed van deze magnitude hebben. :)

| 20-02-07 | 22:58

Wij moeten dood? Nou in dat geval: krijg aub een gruwelijke, pijnlijke en vooral zeer langdurige ziekte! Proost.

Crusher | 20-02-07 | 22:56

rip
'n pritt berichie..
regel 1 pritt .. regel 1..
en karre na val is 'n kudtfeest.

hallevvezool | 20-02-07 | 22:56

Affijn, morgen stille optocht en daarna horen we er nooit meer wat van

LHW | 20-02-07 | 22:56

Oh ja..... fout feest he.. als er een vrouw aangerand word. Dat gebeurd nou nooit in de randstad... brave mensjes daar KOTS KOTS

Goalkeeper | 20-02-07 | 22:55

@Goalkeeper
Precies, dat vind ik een prachtige samenvatting van wat hier speelt.
Kusje voor jou! (en ja: ik ben een meisjes-studentje)

lief-studentje | 20-02-07 | 22:54

-weggejorist-

DeVerschrikkelijke | 20-02-07 | 22:54

Ha ha hoor ze toch de jaloerse stumpers uit het noorden....... De brave mannetjes en vrouwtjes..... Knap hoor om de carnavalistische zuiderlingen dood en kanker toe te wensen.... Zo zie je maar weer dat het IQ samen met met het NAP daalt naar mate men meer naar het noorden komt...

LIMBURG ALAAF

Goalkeeper | 20-02-07 | 22:53

@LHW
Naar ons kun je die fax rustig sturen, die komt nl. gewoon via de e-mail binnen als pdf. Je gaat me toch niet vertellen dat jullie nog zo'n ding uit 1980 hebben staan met een rol faxpapier e.d.? Ga eens met je tijd mee, joh!

nebu99 | 20-02-07 | 22:53

@Draaitafel Demagoog
Water kan helemaal niet zwemmen, suckerrrr

lief-studentje | 20-02-07 | 22:52

Tsjek die bomlauwe reaude hoed van Prinses Philomena de IIIde dan:
De Bouterse/Bijlhout Carnavals Volksmilities vuistdiep in de binnenlanden @ het Provinciehuus, Maastreech, Limbabwe?

www.bcl-limburg.nl/pictures/BCL-bestuu...

Alaaf!

Mayakovnik | 20-02-07 | 22:50

Hmm, hoest met de rest van de car na de val?

The Daviau | 20-02-07 | 22:48

ik zit op 0,5 meter boven n.a.p. met me 10de verdieping .. daarnaast kan water best stroom opwaards zwemmen .. dus dikke alaaf terug ! kut limbo's ..

Draaitafel Demagoog | 20-02-07 | 22:48

-weggejorist-

DeVerschrikkelijke | 20-02-07 | 22:48

@Kerby
Geen probleem. Wij hebben hier de Vaalserberg. :D En die is hoogggg!!!!

lief-studentje | 20-02-07 | 22:44

@lief-studentje, hopen voor jou dat het niet hard gaat regenen/dooien in frankrijk...

Kerby | 20-02-07 | 22:40

Linkje naar de vollledige mp3?

Kabouter Puntlul | 20-02-07 | 22:38

Duitse politie haalt Nederlandse carnavalswagen uit optocht

KLEEF (ANP) - De Duitse politie heeft maandag een carnavalswagen uit Groesbeek uit de carnavalsoptocht in Kleef gehaald. Dat gebeurde nadat een vrouw uit Kleef op de wagen onzedelijk was betast, meldde de Duitse politie dinsdag.

En de rest van je verhaal klopt ook al niet.....

Vat nog een blik Hollandia!

BjdeB | 20-02-07 | 22:38

afschaffen dat carnaval en inruilen voor een rammadan...

uh...

Ik vind dat we carnaval moeten verheffen tot cultureel erfgoed, het feest der verbroedering waarin we alles doen wat Allah verboden heeft. Spuiten, slikken, snuiven, zuipen, vozen, douwen en neuqen. Hoezo jaloezie?

Sytze Vliegen | 20-02-07 | 22:37

Polonaise Hollandaise? Voeren ligt in België hoor. Als je dat ANP-berichtje nu eens goed had gelezen.... ontzettende sufferd!

BjdeB | 20-02-07 | 22:36

Wacht maar tot de dijken doorbreken en het water komt.
Dan nemen wij dr nog eentje, hier onder de rivieren...! Alaaf!

lief-studentje | 20-02-07 | 22:33

Herman Flipsen 20-02-07 @ 22:12
Die twee dronken limbo's houden zoiets al gauw voor voor allebei een trekharmonica.
Levert dan wel een leuk duo op, zo op die kar

LibertasSimplex | 20-02-07 | 22:21

dat nummer van theo maasen zet dat es ff snel op internet, of plaats ff linkje :)

roling stoned | 20-02-07 | 22:21

@flipsen
Uiteraard! Staat in de kamer waar ik al mijn Max Tailleur-spulletjes bewaar.

LHW | 20-02-07 | 22:21

@LHW 20-02-07 @ 22:14
Ach gut, u heeft nog fax?

Herman Flipsen | 20-02-07 | 22:16

Kernafval hahahaha dat is wel een grappige omschrijving ja.

Opa Bangepoep | 20-02-07 | 22:15

Amen!

kenny harder | 20-02-07 | 22:15

@Plakkerige kudtstift; doe es niet meer aan die lijm snuiven...

stretch | 20-02-07 | 22:14

Lol@Opa Bangepoep

@Flipsen/treser
Geef mij jullie faxnummer, ik heb hier een hele hoop werkelijk hilarische faxgrappen. Daar zit ook die hele zwarte bij waardoor het faxapparaat doorbrandt. Kennen jullie die met die lus al, waarbij al het faxpapier er door één zending doorheen gaat. En dan die gezichten 's ochtends op de administratie.

LHW | 20-02-07 | 22:14

zou de muziek nog even doorgegaan zijn? dat de chauffeur het niet doorhad en nog twee keer voluit het refrein van de pis nie lauw meebrulde terwijl achter hem de boerenzonen in ontzetting naar het gat tussen tractor en trekker keken?

chinaski | 20-02-07 | 22:13

En morgen staat meneer pastoor in de Kirche voor jan lul in een jurk te wachten op die kudde schijnheilige tyfuslijers die hun katert liggen uit te ronken, in plaats van hun kattelieke plicht te doen en zich op hun voorhoofd te laten besmeuren met een beetje as van het crematorium om vervolgens 40 dagen geen vreten tot zich te nemen. Dat laatste doen ze niet meer, da's "ouwerwets". Dan heb je dus ook geen reden meer om kernafval te vieren. Kappen met die ellende.

koerbagh | 20-02-07 | 22:12

Slechts één dode door een ongeval en één Duits vrouwtje onbetaamlijk betast gedurende het hele carnaval in de provincies Limburg en Brabant? Lijken me droomstatistieken voor een gemiddelde koopzondag in elke willekeurige grote stad in de Randstad!

stretch | 20-02-07 | 22:12

@LibertasSimplex 20-02-07 @ 22:07
Je moet er wel lef voor hebben, om bij oude dames op zoek te gaan naar de jarretels, voor je het weet grijp je zo'n ouwe bij de spatlappen...

Herman Flipsen | 20-02-07 | 22:12

Juist gesproken, Pritt
@treser.info @ 22:10
Theo Maassen

Tobi | 20-02-07 | 22:12

Maak mich de pis neet lauw

treser.info | 20-02-07 | 22:11

Maassen, die vuile croissanteter!

Henk Hunk | 20-02-07 | 22:11

wtf is Maassen

treser.info | 20-02-07 | 22:10

Maassen doet trouwens te klagerig tegenwoordig. Dat gezucht en gejamaar gaat ook een keer tegenstaan.

Opa Bangepoep | 20-02-07 | 22:09

Iemand die op een carnavalskar aan de jarretels van oude dementerende vrouwtjes gaat zitten trekken, verdient vervolgd te worden.
Al is het alleen maar om te kijken of het nou waar was of niet

LibertasSimplex | 20-02-07 | 22:07

een demente bejaarde sprong sprong van ellende tussen trekker en wagen omdat de aanwezige jonge mannen geen interesse in haar hadden.

treser.info | 20-02-07 | 22:06

@treser.info 20-02-07 @ 22:00
"Wat wordt het zometeen een oud vrouwtje?"
.
Nee, die liegen alleen maar....

Herman Flipsen | 20-02-07 | 22:04

Pritt krijg zelf eens gauw ongezien de tiefus.... ALAAF

Tzakje | 20-02-07 | 22:03

Die Maassen is zo leuk nu ook weer niet. van die geforceerde schokeffecten. Laat hem eens tongen met mohammed on stage. doet tie niet, wedden?

chinaski | 20-02-07 | 22:01

Volgens mij vieren ze bij GS wel degelijk karnaval.
Een uurtje geleden was het nog een meisje die van de wagen was gevallen en inmiddels is het een man.
Wat wordt het zometeen een oud vrouwtje?

treser.info | 20-02-07 | 22:00

"Meneer is onder een carnavalswagen terecht gekomen en overleden. Polonaise Hollandaise! Als we maar leut hebben. Ole ole."....-? Is dit grappig bedoeld? Pritt, waarom breng je het nieuws over dit sterfgeval op zo'n triomfantelijke en welhaast meewarige toon? Bewijst het een stelling waar je ooit een groot punt van gemaakt hebt?

Opa Bangepoep | 20-02-07 | 21:59

spookey
de kans zit erin dat dat snel gebeurd. en dan? ben je dan tevreden? Net als toen met Pim.

Tis wat. zit je lazarus op zo'n boerentrekker, zie je geurt misstappen en voel direkt daarna de hobbel die de trekker maakt door geurt.

chinaski | 20-02-07 | 21:58

Je mag zelfs al niet meer als AraBier verkleed tijdens karnaval!

HP de Tijd lezer! | 20-02-07 | 21:57

Ik voorzie voor de heer T. Maassen net zo'n stormachtige ontwikkeling in zijn carriere als P. de Leeuw. Is prima shock-humor voor bejaarden en provinciale hobbitvrouwen in de overgang (www.ad.nl/multimedia/archive/00099/kam...). 't Is een gekkertje, die Theo!

Henk Hunk | 20-02-07 | 21:57

@Koerbagh
Bovendien leert nadere tekstanalyse dat de zaak zich afspeelt in België. Nu is het telkens weer een schok om te leren dat Limburg internationaler is dan wij doorgaans plegen te denken, maar dan nog.

LHW | 20-02-07 | 21:57

Alaa.. ff mag dalijk ook niet meer.

HP de Tijd lezer! | 20-02-07 | 21:56

@LHW 20-02-07 @ 21:49:
Hij had een raar pakkie aan?
Eh nee...
Hij was dronken?
Eh nee...
Het was tijdens carnaval en carnaval is een kudtfeest?
Mmmm... zou kunnen.
Ik geef toe: Dan nog is het niet echt noemenswaardig.

koerbagh | 20-02-07 | 21:54

Carnaval=katholiek=kudt

Rommie | 20-02-07 | 21:53

'... Het wordt tijd dat er in dit land eindelijk eens een sterke man op staat, die dit jaarlijkse idiote pseudokatholieke kudtritueel onmiddellijk afschaft. Ga eens heel snel allemaal deaud, daar beneden die grote rivieren...'

Ik geef toe; limburgers kunnen moeilijk zijn, maar jij kan ook doorslaan pritt stift...

Ik heb me trouwens kostelijk vermaakt de afgelopen dagen.

Varreke | 20-02-07 | 21:53

Dat herhalen van Theo Maassen teksten is zooo Crediteuren Debiteuren.

LHW | 20-02-07 | 21:52

Maar ze liepen wel metse alle de tekst van Theo Maassen mee te zingen.
"Alle moslim terroristen, of ja een heleboel
die zijn bereid te sterven voor een hoger doel
Alle want dan mag je maagden neuken, in kleine honderdtal
maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval"
Da's toch wel beschaafd.

JumboXL | 20-02-07 | 21:51

Dat heel snel dood gaan, kan Wilders niet het voorbeeld geven ofzo?

spooky | 20-02-07 | 21:50

Boer sterft dood onder trekkerswiel. In welk opzicht is zulks dusdanig bijzonder dat er bij stilgestaan dient te worden?

LHW | 20-02-07 | 21:49

Als d'r bij mijn een hoert op de kar kompt met jarretellekes dan staan ik oek niet in voor de gefollegen.
Wat een kudtwijf.. ies uitlokking...
Voor de rest alaaf alaaf alaaf zuip je maar lekker klem allemaal....

Captain Orange | 20-02-07 | 21:46

agge maer leut hebt!!

Oerdomme boeren om op zo'n wagen te blijven staan; eieen schuld

collapse | 20-02-07 | 21:43

Hè bah, altijd weer het voortrekken van de achterlijken beneden de grote rivieren, mongeaulen met roze pruiken zijn overal te vinden:
www.oldenzaal.tctubantia.nl/oldenzaal/...

Herman Flipsen | 20-02-07 | 21:43

Hallee Jazeker dat dat ze hier op de redactie nog nooit hebben gecarnavald. Van een feestje bouwen nog nooit gehoord zeker! Ze maken mij de pis niet lauw, jawel Theo Maassen!

Lt_Legolas | 20-02-07 | 21:42

Je moet dit soort problemen keihard oplossen, zoals de gekke koeienziekte of varkenspest wordt opgelost: alle carnavalgangers preventief laten inslapen. Voor de zekerheid Limburg helemaal preventief ruimen. Klinkt hard, u denkt misschien dat medicatie voldoende is, maar dan komt het volgend jaar gewoon weer terug.

Henk Hunk | 20-02-07 | 21:42

"Ze maken mij de pis niet lauw "

Draaitafel Demagoog | 20-02-07 | 21:41

Een groot deel van de plaatselijke bevolking verheugt zich maandenlang op een weekendje feesten. Daarna hebben ze er genoeg van en vasten ze tot pasen (in theorie). Zonder carnaval heeft het jaar voor veel mensen geen doel. Ik moest er wel effe aan wennen, maar nu is mooi man, dat carnaval!

PisFinger | 20-02-07 | 21:41

Had us Geert niet spontaan onder die
carnavalswagen kunnen springen???
*************Alaaf**************

Kerrie Krent | 20-02-07 | 21:40

Ze doen ook alles na van die Brazilianen!

uitkijker | 20-02-07 | 21:40

GEIHL!!

Nietzomaariemand | 20-02-07 | 21:39

'Nee hog, kernevel es kei-, kei-, keijezelligggjjj, maar deh snep oe nie beuve d'n groate riviere....'

Murdockyoufool | 20-02-07 | 21:39

Ach pritt, je plakt niet eens dus wat weet jij nou van carnaval. Dooie.

Hölzenbein | 20-02-07 | 21:39

Geenstijl redactie wordt nooit uitgenodigd voor carnaval :'(

VEAUT | 20-02-07 | 21:39

Een beetje carnavalswagen heeft natuurlijk een ingebouwde plee. En anders kun je ook nog gewoon van de wagen in het publiek pissen, maar ja... als je moeilijk doet als het makkelijk kan...

koerbagh | 20-02-07 | 21:38

Vooral mannen van middelbare leeftijd, die het in hun breinloze hoofd halen om zich te verkleden als Prins Carnaval, zijn werkelijk niet helemaal in orde.

Rijp voor het gesticht, als je het mij vraagt.

Harige Bangmaker | 20-02-07 | 21:36

*Lauwe pis*
Alaaf! NieuwNieuws is heel leuk.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 20-02-07 | 21:33

Ze wilden aan haar jarretel zitten. En dan grijp je weleens mis. Niks onzedelijks aan

LibertasSimplex | 20-02-07 | 21:33

Dooien, onzedelijk betasten en dit en dat maar dat hou je toch...

CoJoNes | 20-02-07 | 21:33

bij nieuw nieuws stond net ook nog vrouw dood na val van carnavalswagen.. wie is er dan dronken?

DeRooieRakker | 20-02-07 | 21:29

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken