
LPF-achtige toestanden bij de Socialistiese Partij. De volledige SP-fractie in de stadsdeelraad van 020-Zuideramstel is niet meer. Weggezuiverd wegens
kapitalistiese zelfverrijking. De twee SP-raadsleden Van Delden en Hagen moeten meteen moven op last van grote roerganger Marijnissen. Het duo heeft zich solidair verklaard met hun twee door de SozialPartei geschorste kameraden, lijsttrekker Anja Veenstra en fractievoorzitter Gerrit Herders. Die klusten bij met
illegale onderverhuur van volkshuizen. Ook probeerden ze een tonnetje van een rijke huurbaas terug te stelen in ruil voor een woningsplitsing. En dat mag allemaal niet van
Jan en Alleman. Maar Herders gaat door met de strijd. Saampjes met zijn drie verstotelingen als 'Groep Herders'. De arme dissident zegt te zijn verraden door de Azijnbode omdat hij net bezig was om kwalijke praktijken van andere kameraad-bestuurders aan de kaak te stellen.
In de Oorlog waren meer mensen lid van de NSB dan van het verzet...
Update: Ach, wat leuk. Jan stuurt een
kaartje.
Reaguursels
InloggenAanklagen voor bedreiging toG?
Links en recht populisme is allebei even erg, dus hier kon je op wachten. Herders is een klein bier schurk, daar hoef je geweldige mensenkennis voor te hebben.
Wie lopen er op geenstijl rond die op deze clown gestemd hebben?
mijn godt wat een foto!
jullie zijn me ook wel een stel figuren..
jammer dat Warhol niet meer leeft.
Hahaha! Check ik die link die leidt naar de site van de espee, staat er een heel toepasselijke ad bij... img176.imageshack.us/my.php?image=prob...
Maarre... zo blijkt maar weer: het loont niet om communist te zijn. Gelukkig is er bij de VVD altijd plek voor ze.
En dat noemt zich reaud... Waa moet dat heen met de planeet als zelfs de sociolisten last krijgen van faamwaan? Pleurt maar lekker op zouk zeggen.
@Bijstandskoning , mja jammer dat maorijnissen al na 10 minuten wegliep bij de informateur,blijkbaar ging het "echte regeerwerk" een beetje boven zijn pet.
baggerboer 27-01-07 @ 12:28
Jij bent klaarblijkelijk te dom om iets van Marijnissen's weblog op te steken, of zelfs ook maar iets van de man te lezen alvorens je uit je kont gaat praten. En afgezien van dat is Marijnissen de beste debater. Die lulde kakprater Rutte moeiteloos onder te tafel bij alle debatten. En dat vertaalt zich ook een beetje in de verkiezingsuitslagen... Sterkte ermee, vandaag.
De komende jaren zal het ongetwijfeld weer goed gaan in nl, iedereen blij en tevreden onder bos,balkie,rouvoet en dan zal die sp ziekte zo weer over zijn,het is en blijft een zooitje ongeschoold vuilnis.
@bakoenin 27-01-07 @ 00:19
Ja, ik vind mijzelf nl. ook erg sociaal. Ik betaal een aanzienlijk deel 52% IB tarief belasting. Daar kunnen toch een aantal gezinnen van rondkomen. Je moet niet vergeten dat geld eerst verdiend moet worden voordat je het kunt weggeven.
Lid van het verzet? Was het verzet dan een koorknapenvereniging waar je zomaar ff lid van kon worden?
Ontwaakt...... verworpenen der aarde........ ontwaakt verdoemd in hongersfeer....
Spring van die brug van genade... en val ons niet lastig nooit langer meer.....
Sterft toch oude vieze mannen... sterft toch snel... snap het dan.. de wereld draait op nieuwe krachten... en die heeft het niet op u...
LOL @ kaartje. Niet erg origineel, maar wel grappig!
bakoenin 27-01-07 @ 00:53
Goejenach en zwiet driems.
d´omgebouwde 27-01-07 @ 00:34
Slechts het feit dat het nog niet gebeurd is.
Inderdaad, als het teveel schade zou aanrichten wat dan ?
De tijd zal het leren.
Jij hebt volkomen gelijk dat het naief is om te geloven dat deze club beter is als anderen.
Groet
En slaap ze
bakoenin 27-01-07 @ 00:23
Laogai of goelag, wat maakt het uit.
bakoenin 27-01-07 @ 00:26
Jouw conclusie vind ik zéér correct. Ik vraag mij af of Jan en kornuiten een andere keer in andere omstandigheden dezelfde keus zullen maken.
Dit gezien het gerucht dat macht schijnt te corrumperen.Dus wat maakt deze poli-joker geloofwaardiger dan zijn opponenten?
d´omgebouwde 27-01-07 @ 00:23
Doet me denken aan het gevalletje Lazrak, alhoewel een populistische partij als de SP natuurlijk allerhande opportunisten aantrekt, ( en ook gewoon low lifes) kunnen ze toch aardig schoon schip houden.
Ik zie niet in hoe ze beter hadden kunnen handelen op deze kwestie
Karel kwakbol 27-01-07 @ 00:17
In China hebben ze geen Goelag.
Groen links!! Marijke Vos nog in de gelederen? (Schiet me gewoon te binnen)
Klint Ostwald a.k.a. 26-01-07 @ 23:39
Ehhh wel eens gehoord van mensen die anderen ook wat gunnen, mensen die hun leven niet in dienst hebben gesteld van de almachtige god Hedon ?
Dat zal wel niet, dus blijf jij maar lekker denken wat je denkt
Komende maandag bespreekt het afdelingsbestuur welke maatregelen zij verder gaat nemen.
Zal wel een enkeltje Goelag-archipel worden.
tegengas 26-01-07 @ 18:37
quote:Vier mogelijkheden die slechte partijen serieus zouden overwegen:einde quote. Een wat late reactie en vraag wat is een goede partij volgens jou.
tegengas 26-01-07 @ 18:37
quote:Vier mogelijkheden die slechte partijen serieus zouden overwegen:einde quote. Vraag: Wat is volgens jouw de goede partij? Of heeft Jan zo´n grote morele veer in z´n reet gestoken dat dit een ordinaire vlucht naar voren is.
Een gebruikelijke truc voor politici van divers pluimage.
Socialisten vallen m.i. in te delen in twee categorieen:
1. Gefrustreerde types die socialist zijn omdat ze minder geld hebben dan de doorsnee mens en vinden dat alles "eerlijk" verdeeld moet worden. Dit principe wordt overigens losgelaten indien men zelf meer dan over gemiddeld geld beschikt; dan zijn ze ineens geen socialist meer want dan raakt het de eigen portefeuille.
2. Types die zoveel geld hebben dat het ze geen zak meer interesseert en voor de vorm van de daken schreeuwen dat ze SP stemmen teneinde het eigen sociale geweten te sussen.
Guido 26-01-07 @ 23:11
Aangezien je direct op de man speelt en totaal niet inhoudelijk ergens op ingaat , is dit weer een poging tot non discussie.
Gediskwalificeerd, terug naar je kinderforum.
Ga ik me weer met grote mensen bezighouden
@bakoenin: jammer voor je dat je niet tegen kritiek kan, jezelf verstikt in rotte domme vooroordelen en vooral, dat je conform de linkselitaire mode flauw niet-inhoudelijk reageert. Wellicht is Kabouter Plop al te hooggegrepen voor je? Ik zou je aan willen raden jezelf wat minder serieus te nemen.
Overigens is het volstrekt begijpelijk dat niemand met de SP in een regering wil zitten, en ook dat de SP geen regeringsverantwoordelijk wil dragen. Nog afgezien van het gegeven dat Marijnissen de druk kennelijk niet aankon.
tegengas 26-01-07 @ 22:40
Excuus dat ik niet direct reageer, ben bezig met een onwillige beta versie van
System Center Essentials, die ik wil uitproberen als monitoring systeem voor ons netwerk. (baggerding knikkert me eruit met Wsus).
Eigenlijk kan ik me grotendeels vinden in je woorden, en natuurlijk is het 5 % principe van de SP niet steekhoudend.
Maar dat was ook een beetje verkiezings retoriek.
Toch wel de onderlaag niet teveel laten wegzakken, anders komt dat dubbel en dwars als kostenpost terug.
En ontneem je dynamiek aan je samenleving.
Een vast percentage aan kansarmen zonder eigen mogelijkheid op ontplooiing, is niet aanlokkelijk en word een blok aan het economische been.
ff geen bruinneuzige massamoordenaar/terrorisme adoreerders met het rechterarmpje omhoog
@bakoenin 26-01-07 @ 22:17
Verhoging van inkomens van mensen met een laag inkomen lijkt wel sympathiek, maar dat heeft gevolgen voor alle inkomens. Iedereen wil namelijk dat de verschillen gehandhaafd worden Helaas dan nog niet eens relatief i.p.v absoluut. Dit leidt weer tot een loon- en prijsspiraal met wederzijdse overcompensatie. Gevolgen: verzwakking van de concurrentiepositie en uiteindelijk weer 10 jaar zuur.
Onze minimumlonen zijn niet zo beroerd, maar bij de uitkeringen zou wel naar gezinnen met kinderen moeten worden gekeken.
Economische subsidies verdwijnen altijd in een bodemloze put; dat zijn we wel eens. Met al die miljarden van de laatste 35 jaar is niet één baan in de maak-industrie behouden gebleven. De overheid kan wel zorgen voor condities en initiatieven voor verbetering van de infrastructuur, denk maar aan een glasvezelnetwerk.
Bij beperking van subsidies denk ik niet aan cultuur en kunst; dat zijn voorzieningen.
Hij laat tenminste zien wat er gebeurd als je ligt te fucken met principes, geen achterkamertjes geklooi, maar aanpakken ! goed zo Jan, je dureft tenminste !
tegengas 26-01-07 @ 21:59
Ach wat is rampzalig, vanuit VVD en ook PvdA kringen willen ze bedrijven subsidieren om innovatief te kunnen zijn.
Als er iets innovatie in de weg staat is het wel subsidieren van bedrijven.
Investeren in de kennis economie noemen ze dat, terwijl iedere beginnende econoom weet dat innovatie ontstaat uit de kerncompetenties van bedrijven, en hoe goed ze daarvan gebruik weten te maken.
Maar nee, de lieden met Hayek op het nachtkastje gaan bedrijven subsidieren, , en daarmee ontwikkel je nog eens een ware marktgedachte.
(niet dus)
Dan lijkt het verhogen van het consumptieve vermogen van de laagst betaalden niet eens zo een slecht idee, is een impuls voor de middenstand en in de keten daarachter de producenten.
@bakoenin 26-01-07 @ 21:18
Ik herinner mij inderdaad, dat Marijnissen behoorlijk pissig was op de PvdA na het afbreken van de onderhandelingen. Waarschijnlijk vreesde ook de PvdA instabiliteit op sociaal-economisch terrein.
Een lijstverbinding is er, vermoed ik, niet gekomen, omdat de PvdA afstand wilde nemen van het (ook m.i. rampzalige) SP-plan om het minimumloon en de uitkeringen met 5 % te verhogen. De PvdA had nu juist een reputatie opgebouwd van een degelijke partij op het terrein van financiën.
Bunt 26-01-07 @ 21:30
Dat is dan jouw conclusie, gefeliciteerd ermee, ik heb het idee dat jij je dus zeer wel koestert in gelukzaligheid.
Blijf maar lekker in die roes, beter dan de hel van de hedonisten die uit puur genot eens hun kinderen zullen opeten
Al met al kan niet anders geconcludeerd worden dan dat socialisten niet worden gehinderd door enige realiteitszin.
Gelukzalig zijn de simpelen van geest.
tegengas 26-01-07 @ 20:52
Ook Bos had al geen zin de SP, die wou niet eens een lijstverbinding aangaan voor de verkiezingen.
Logisch van een neoliberale partij, die links weer ziet ontwaken.
Trouwens het nieuwste stuntje van KOK gehoord, en de azijnbode maar zeiken over 4 losers van de SP terwijl die Kuch socialist alles verraden heeft.
Dus iedereen weet dat het een toneelstukje was, alleen een beetje kinderachtig om met zwarte pieten te gaan schuiven.
@Kloothommel 26-01-07 @ 20:28
Mag ik ervoor bedanken, om Jan's blogje te lezen. Ik vind 'm een beste vent en een uitstekende politicus, maar met zijn partij heb ik niet zo veel.
Je kunt je wel voorstellen, dat het CDA weinig trek had in een coalitie met PvdA en SP. Als ik CDA partijleider was, zou ik daar ook geen trek in hebben. Dit zou namelijk betekenen dat het in het kabinet op economisch en sociaal terrein twee tegen een zou worden, hoewel de SP best bereid was tot aanzienlijke concessies.
Toch zou het uiteindelijk gaan uitdraaien op een vechtkabinet, zoals jij ook al constateert. Vandaar dat ik zei, dat de besprekingen CDA-PvdA-SP slechts voor het fatsoen waren, een moetje eigenlijk.
Met de CU is is, als dat doorgaat, een veel stabielere regering mogelijk. Elke partij zal hierbij met elke partij moeten samenwerken, zonder dat er machtsblokken ontstaan.
Het jammere is dat deze types gewoon in de raad van ZuiderAmstel blijven zitten. Nu ze geen SP-ers meer zijn mogen ze dan ook nog eens hun volledige toelage houden (naast de respectievelijke ww/wao en andere uitkeringen). Ander nadeel, deze types zijn tamelijk geschift en hebben nu helemaal geen leiding meer. Hopelijk komen ze gewoon niet meer naar de vergaderingen. Scheelt een hoop ergernis.
@Jan-Joris-Jaap-Joop 26-01-07 @ 20:28
Stalin,Mao en Hitler waren dus niet zo van de hygiëne?
Bah viespeukjes
Zelf was ik mijn sokken redelijk consequent, maar de afwas blijft wel eens staan. En zie dan eens al zulke blauwschimmels!
Wisten jullie al dat ook Stalin en Mao net als Hitler niet fris waren?
@bakoenin 26-01-07 @ 20:10
@tegengas 26-01-07 @ 20:16
het is jullie perceptie misschien, maar Jantje M te Oss heeft toch duidelijk gezegd tijdens het debat na de verkiezingsuitslag niet in zee te willen met het CDA van JeePee.
De eisen van de SP waren dermate absurd aan het adres van het CDA dat zelfs al zou het CDA wel met de SP willen dan nog was de formatie op een sof uitgelopen.
Laten we het er gewoon op houden dat zowel de SP alsmede het CDA beide geen trek hadden in deze coalitie.
Dat ze elkaar de zwarte piet proberen toe te schuiven is gewoon een PR spelletje, zelfs Jantje M te Oss had toegegevem dat een CDA/PVDA/SP kabinet een vecht kabinet zou worden waar niemand wijzer van zou worden.
Beter opletten jongens.
Lees eens een blogje van Jantje M. daar geeft Jan ook aan dat hijzelf geen heil in een coalitie met het CDA zag.
@Theo Braakspijkers 26-01-07 @ 20:11
Je kunt zoeken met control+F.
@Kloothommel 26-01-07 @ 20:03
Zoals Bakoenin het om 20:10 schetst is het ook mijn waarneming. De 'informatieronde' met de SP was een moetje door de verkiezingswinst van de laatste. Het CDA had daar helemaal geen zin in en dus was het binnen een week gebeurd. GroenLinks bedankte toen ook maar feestelijk voor de eer.
Theo Braakspijkers 26-01-07 @ 20:11
Ach ja die domme inkopper lees je ook wel 30 keer op dit topic
Is links lullen, rechts vullen reeds de revue gepasseerd?
Kloothommel 26-01-07 @ 20:03
Kijk, het was al van te voren opgezet door PvdA en CDA, om het zo te laten lopen, en daarna natuurlijk het zwarte pietje naar de SP te zenden.
Alle partijen hebben in verkiezingstijd enorme verschillen, maar bij de onderhandelingen moeten ze schuiven, en daar had het CDA geen zin in.
Is gewoon een spelletje geweest, en jij kwaakt mee, omdat het in je straatje past
@bakoenin 26-01-07 @ 19:30
Lul niet zo stupide, de SP (lees Maorijnissen) heeft VOOR de verkiezingen niet in zee te willen gaan met het CDA tenzij het CDA een turn van 180 graden maakt, dat noemen ze een ONMOGELIJKE eis, daardoor heeft de SP zich al VOOR de verkiezingen compleet buitenspel gezet.
@sergei 26-01-07 @ 19:52
verhuis naar Noord-Korea of ga gewoon deaud.
@bakoenin 26-01-07 @ 19:18
Beste mederaguurder, ga niet in op die onzin van Bunt. Ik ken hem al langer dan vandaag; alles wat hij er uitbrengt komt van enge sites en blaadjes. Ik kon het zelf trouwens ook niet laten om hem van repliek te dienen voor zijn kostelijke onzin van 16.44 uur.
Bakoenin zegt ware dingen. Dapper dat hij op zo'n VVD-site uberhaupt nog een poging doet om in discussie te gaan met de average white people hier, die bang zijn dat Jan hun centjes zou afpakken, of bang zijn dat ze van Jan niet meer met dure autootjes zouden mogen spelen.
Voorlopig ben je met een leider als Jan beter af dan met JP Houtenklaas Balkenende, Marc Bangerik Rutte of Rita Lebensraum Verdonk. Allemaal Bek Houden Punt NL
Kloothommel 26-01-07 @ 19:27
Niet kwaken, het CDA WOU niet praten , en dan komt ieder ander al snel tot de conclusie dat praten geen zin heeft.
Ik kan hier de hele avond gan ziten reaguren in de hoop dat jij reageert, maar als ik al van te vorten weet dat je dat niet gaat doen, dan ben ik toch tamelijk stom bezig om te reaguren ?
Eenrichtingsverkeer noemt men dat
De wannabe aparatsjik bijstandsbedelaar maakt het weer bont vanavond. Maar niet vreemd dat hij sp-fan is (geen idee of hij er op gestemd heeft, lijkt me eerder zo'n roodgroene Khmer- aanhangerT)... die partij doet volgens Jos de Beus ( "goeie" sosjaaldemokraat) aan uitkerings- sosjalisme... ik viel van de plee toen ik het las... hahahahahaha... uitkeringssosjalisme... brilliant!
Jan de Man
Mijn grote voorbeeld
Als ik later groot ben en ooit ook eens partijleider wordt zal ik mij aan hem spiegelen...
@bakoenin 26-01-07 @ 19:18
Niet lullen, de SP en het CDA waren BEIDE tot de conclusie gekomen dat verder praten geen zin had.
Bunt 26-01-07 @ 19:01
Ach weer een geschiedsvervalser,
Het was het CDA wat de deur op slot hield, die wilden niet samen in een regering met SP en PvdA.
Even nalezen jongen
Stijlloos Superieur 26-01-07 @ 18:58
Hmmm gezien de aanpassing van het ontslagrecht zal 3/4 van de 40+ nederlanders deel gaan uitmaken van het uitkerings proletariaat.
Kortom SP 70 zetels.
@Rechtse_Rukker 26-01-07 @ 16:03
Nou, daar heeft-ie anders wel verdomd lang over gedaan! Dit was vorig jaar zomer al bekend. Nee, Maorijnissen staat goed voor Manneken Pis.
Bijstandskoning 26-01-07 @ 18:49,
Wat heb je eraan als de socialisten de liberalen zijn voorbeigestreefd, als vervolgens de roergangers van Goor Links en de Socialiale Parasieten te laf zijn gebleken om in de regering te gaan zitten.
@Bijstandskoning 26-01-07 @ 18:49
De SP zit gewoon vol met uitkeringstrekkerts zoals jij, en dat zal ook haar ondergang worden.
Spijtig, net toen ik wilde gaan lezen viel mijn oog op de smakeloze, hopeloos trieste Mao-parodie van Marijnissen. Wéér zo'n ode aan de pruilproletenjournalistiek. Tja, vermogend en asociaal Nederland kan het kennelijk niet verkroppen dat de socialisten de liberalen voorbijgestreefd zijn. Ik laat mijn maag weer rustig de zuurkool van zo-even verteren.. één goedenavond.
d´omgebouwde 26-01-07 @ 18:20
Bedekken met de mantel der liefde, en lieden met vette bonus een goed baantje aanbieden.
@d´omgebouwde 26-01-07 @ 18:20
Vier mogelijkheden die slechte partijen serieus zouden overwegen:
1 Roepen dat het allemaal een misverstand is, en dat de procedures worden aangepast.
2 Commissie benoemen en vervolgens doofpot.
3 Wegpromoveren en doofpot.
4 Goedpraten, door te zeggen dat het allemaal nieuw voor ze is. Foutje.
@shani: is dit je eerste week op internet? "Please forward this to as many people as you can", dus wat doet shani braaf...
post je dadelijk ook de mailtjes over nieuwe flitsapparaten en zielige tsunami-weesjes?
Niet om andere partijen vrij te pleiten maar, willen de mensen, die dit zo dapper van Jan vinden, aangeven wat het alternatief voor deze fatsoensrakker zou zijn geweest?
@Shani 26-01-07 @ 17:41
De Gold Star Mothers zijn dan ook fervente supporters van de GOP, vertegenwoordigen niet alle moeders en doen hun best om Democraten buiten hun organisatie te houden. Lekker belangrijk dus.
Shani 26-01-07 @ 17:41 Sorry, ies hoax! www.snopes.com/politics/clintons/landl...
ik hoor sowieso erg weinig van de communisten nu ze gewonnen hebben? soort koude oorlog imitatie vrees ik...
Als we dan toch bezig zijn met zakkenvullende politici, kijk dan even naar een kanshebber voor president van de VS: senator Hillary Rotham Clinton. Zij heeft de zaakjes blijkbaar goed voor elkaar en... helemaal legaal! Zakkenvullen 101 (sorry, geen link beschikbaar, dus volledige tekst van littlegreenfootballs.com):
Rotten.
You really should be sitting down when you read this one.
Gold Star Mothers is an organization made up of women whose sons were killed in military combat during service in the United States Armed Forces.
Recently a delegation of New York State Gold Star Mothers made a trip to Washington , DC , to discuss various concerns with their elected Representatives.
According to published reports, there was only one politician who refused to meet with these ladies.
Can you guess which politician that might be?
Was it New York Senator Charles Schumer? Nope, he met with them. Try again. Do you know anyone serving
in the Senate who has never showed anything but contempt for our military?
Do you happen to know the name of any politician in Washington who's husband once wrote of his loathing for the military?
Now you're getting warm! You got it!
None other than the Queen herself, Hillary Rotten Clinton. She refused repeated requests to meet
with the Gold Star Mothers.
Now, please don't tell me you're Surprised. This woman wants to be President of the United States --- and
there is a huge percentage of Voters who are eager to help her achieve that goal.
May you sleep in peace always... and please.... hug or thank a Veteran for that privilege.
Think about this one ! Don't forget, our girl,
Hillary Rodham Clinton, as a New York Senator, now comes under this fancy congressional Retirement and Staffing Plan.
It's common knowledge that, in order for her to establish NYS residency, they purchased a million+ dollar house in upscale Chappaqua , NY. Makes sense.
Now, they are entitled to Secret Service protection for life. Still makes sense. Here is where it becomes interesting. The mortgage payments hover at about $10,000 per month. BUT, an extra residency had to be built within the acreage in order to house the Secret Service agents..
The Clinton 's now charge the Secret Service $10,000 monthly rent for the use of said Secret Service residence and that rent is just about equal to their mortgage payment, meaning that we, the tax payers, are paying the Clinton 's mortgage, their transportation, their safety and security, their 12 man staff, and it's all perfectly legal.
Sincerely, Cdr. Hamilton McWhorter USN (ret)
PS: Please forward this to as many people as you can. We don't want this woman to even think of running for President. So, just how many people can you send this to? It will take no more than 2 minutes. Thanks
Ik zie het probleem niet, intimidatie, zelfverrijking business as usual voor socialistische partijleiders zou ik zeggen. Ze volgen gewoon de grote socialistische voorbeelden, Honecker, Ceausescu, etc, etc, etc, etc, etc............
Bunt 26-01-07 @ 17:24 Niks net mensen. Prutsers zijn het. Als je de kluit wilt belazeren, wordt dan taxichauffeur (50% stormtoeslag) of tweedehands autoverkoper (40.000 kilometer en altijd binnen gestaan ? Daar heeft iemand z'n best op gedaan)
Maar ga dan alsjeblieft niet lid worden van de SP en dan klootzakken met huizen, huren, subsidies weetikwat. Zo triest.
bottehond 26-01-07 @ 17:14
Is oud nieuws wat weer opgerakeld word, kwestie is gewoon oorzaak en gevolg, lieden is gevraagd zetel in te leveren, dat weigeren ze, dus op non actief.
Beetje spektakel nieuws uit de Televaag, met een voorzetje van de Azijnbode.
Guido 26-01-07 @ 17:25
Kijk dat is nog eens echt een poging om met nonsens te flamen.
Probeer het eens op een kinderforum, misschien heb je dan meer succes.
Tsja, dat krijg je als je van de rode leer afstapt
@bakoenin 26-01-07 @ 16:38
ze zijn eruitgegooid omdat ze hun percentage aan de Partijkas niet hadden afgedragen, dunkt-mij. Nu heeft Jan M. zijn deel niet gekregen.
Dirrek 26-01-07 @ 17:03
-
Tja, Sp-ers zijn net mensen.
Sympathiek van de SP om verslaafden een zinvolle daginvulling te geven. Maar hoe zet je mensen op non-actief die al non-actief zijn?
Ja Chileen, je moet toch wel toegeven dan Jan gelijk heeft met dat kaartje.
@ Dirrek, prachtig, zou u van deze meneer, mevrouw, een tweedehands auto kopen?...., Oh,.. maar mogen ze dan wel uw stadsdeel besturen dan?
FRAUDE!!! De stempel op de postzegel van het kaartje is van vandaag. Kan ie natuurlijk nooit nu al in de brievenbus liggen...
Jammer, jammer.... het was al voorspeld, de SP gaat problemen krijgen na die ongezonde groeispurt. Overigens wel een strakke actie van de SP om die menschen er uit te tyfen. Ik hoop dat er weinigen zullen volgen. Liever de SP dan de STRUCTURELE zelfverrijkingsspringplank van walter windvaan.
UBERLOL@Dirrek 26-01-07 @ 17:03
Doet me denken aan die plaatjes van die crystal meth verslaafden. Verder geen commentaar.
i29.photobucket.com/albums/c275/hardet...
@Dr. Nase 26-01-07
@Comrade Enver Hoxha 26-01-07
Laten we blij zijn met elkaar!
@Dr. Nase 26-01-07 @ 16:44
Dank je, lieverd! Kusje terug! Op die lekkere bruine neus van je!
tegengas 26-01-07 @ 16:46
-
Bedankt voor het bevestigen van mijn standpunt.
@Bunt 26-01-07 @ 16:44
Ach, daar hebben we die imbeciel Bunt ook weer, met zijn domme clichés. Heb je je schorsing wegens aanhoudende racisme erop zitten?
Ooit een socialist meegemaakt die wel te vertrouwen is?
-
Links lullen, rechts vullen is nu eenmaal het adagium van de ware socialist.
-weggejorist-
Deaud Jan, het is Deaud. Wel in stijl blijven hé...
Tamelijk netjes opgelost van de SP, kunnen andere partijen een voorbeeld aan nemen.
Toppie
Leuk kaartje, geheel instijl met een communistisch politicus.
@ Dr. Nase 26-01-07 @ 16:30
.. van mij mag jij ook kapoet! Je hoeft niet eens eerst naar een cursus Nederlands, gewoon gelijk... nou wat je zegt, dus.
Prima opgelost zo, wie niet sociaal wil zijn, moet maar voelen :)
Wilde dat meer partijen dergelijke snelheid en moed hadden om van die lutsers af te komen...
Goed gedaan duys...
Ik ben Trots op "Mijn" Jan!!! Zo, doe je dat! Links lullen, rechts vullen? Oprottuh!!! Lekker lid worden van de PvdA!! Marcel van Dam weer meenemen!!
Tyfoespartij voor werkschuwen mag van mij kapoet
socialisme bestaat niet, we zijn alklemaal kapitalisten van nature
@Zeurders 26-01-07 @ 15:26 dat vind ik ook!
Ah gos, hij vreest voor zijn leven...
@daskapitalist 26-01-07 @ 16:07
Dat het een racistische beslissing van de provincie is, vergeten ze weer te vermelden.... typisch Televaag!!
@daskapitalist 26-01-07 @ 16:07
Je moet die bijbehorende correspondentie eens lezen tussen remak en haar mannetje, je komt niet meer bij van het lachen om het hoge lulligheidsgehalte.
Jan Marijnissen doet waar men in de andere partijen doodsbenauwd voor is. Hulde!
Als trots inwoner van ZuiderAmstel zeg ik das oud nieuws, maar belangrijker nog: Enorm goed oud nieuws!
@Cloodtvieaul 26-01-07 @ 16:02
Niet helemaal mee eens, bij een PvdA, CDA of VVD was er waarschijnlijk een 'onderzoek' gekomen om de gemoederen te sussen, waarna alles in de doofpot zou zijn verdwenen.
@ Sjakie Snel 26-01-07 @ 15:51
Waarheid als een koe die een bommetje doet in een zwembad gevuld met tomatensoep.
Ophangen het tuig! Ze geven het socialisme een slechte naam.
Goed zo Jan, eruit met die zakkenvullers...
Goed ingegrepen door Marijnissen.
*zingt uit volle borst:*
#Mensen noem elkaar geen mietje#
#Eenmaal zing je allemaal#
#Allemaal hetzelfde liedje#
#t-Is de schu-u-u-u-ld van het kapitaa-aa-aa-l#
--
Zo, en volgende keer ook schrijven over de corrupte VVD-voorzitter in de provincie Utrecht, Chileen.
Afgesproken.
Gaaf, een fl 0,80 postzegel!!!!
dubbel-feest: www.telegraaf.nl/binnenland/57631001/R...
GA inderdaad eens deaud Chileen.
Het is ook nooit goed he. Wordt onrechtvaardigheid nou een keer met harde hand aangepakt is het nog niet goed.
Maorijnissen heeft die criminelen gelijk de partij uit gezet en niet in de doofpot gestopt.
En toen was de SP opeens een gewone partij ... bijna niet meer te onderscheiden van de nepotistische PvdA regentenkliek in 020.
Tja, mevrouw Jorritsma heeft ook illegaal water zitten tappen, maar die mag gewoon blijven bij de VVD.
jan is een provinciaal met zijn dialect wat nou ; ga eens dood.moet deaud zijn toch???
Maar goed Amsterdammers, sociaal ?Nee , en ook stelen kunnen ze niet , ze worden altijd gepakt.
Kleeft niet gare man.
'In de Oorlog waren meer mensen lid van de NSB dan van het verzet...'
Er zijn ook meer mensen lid van de PvdA dan van PvV....
Nerveuse Tienus 26-01-07 @ 15:33
Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft dat veel journalisten (van Azijnbode t/m telegraaf) te lui zijn om ergens anders te kijken of bang zijn in de provincie door wilde beren uiteengescheurd te worden.
Opdoeken die SP! Jawohl!
Jaja, zo zie maar weer: Linkse Honden en uithuizige vrouwen kun je niet vertrouwen!!!
@mezelf
oeps, 1e k=j
@skaakdelinkselul 15:32
het is iig wel helder!
Consequent zijn in deze kwestie kan je de SP niet ontzeggen in deze kwestie. Elk voordeel hep z'n nadeel, de huidige populariteit van de SP trekt nu eenmaal goudzoekers aan met wat kruisjes achter hun naam, en wat minder idealistische bedoelingen.. Amusant is het allemaal weer wel, alleen jammer dat dit circus op kosten van de staat/gemeente plaats vindt..
@nare man 26-01-07 @ 15:29
Als ik meer tijd had, zou ik er een column over kunnen maken.
@G-unite, heh heh. Ik wist trouwens niet dat die godvergeten v. Heemst in Rotterdam zat...
Kunnen we Amsterdam niet gewoon verkopen aan de Chinezen? Twee euri zullen ze toch wel voor die dump willen betalen?
Jantje voor prez!!
Zo Janneman, en stuurdt ze maar lekker naar de Gulag...
De PVDA in 010 is ook leuk:
www.ad.nl/rotterdam/stad/article102835...
@ Update: Jan nog steeds 80 ouderwetse centen plakken
Willem Beusekamp (journalist Volkskrant) heerscht!
ROFLOL @update!
SP durft tenminste op te ruimen. Wanneer trekt de PVDA eens Ton Heerts achterover?
@Muxje 26-01-07 @ 15:29
Ik hou het op opgraven. Overal word vet corrupt gedaan, in 020 vallen ze door de mand.
@nare man 26-01-07 @ 15:29
Vind je? Ik vond het maar slap geouwehoer van die zeurders.
OT: De eerste bureaustoel van dit jaar heb ik zojuist gesloopt, op deze manier gaan we de 3 van vorig jaar zeker overtreffen!
@zeurders 15:26
goed verhaal, lekker kort.
Mooi principieel wel.
Maar wat is er verdomme toch met dat Amsterdam? Zit er een soort vergif in de grond waar je corrupt van wordt? Of is het overal zo, en zijn ze in Amsterdam wat beter in het opgraven van dit soort kwesties?
U wilt mij zeggen dat de drie "Verarders" niet door knokploegen in de nachtelijke uurtjes richting Oss afgevoerd zijn? Geen genadeloze partij tribunalen? Geen levenslange verbanningen naar de toendra's van Nunspeet?!
Slappe hap zeg, die A-damse communisten..
Ontbinden die zooi, komt toch niet veel zinnigs uit die kiezers, gaan al huilen als je een discussie met ze aangaat over het socialistische verleden, en maar stug volhouden dat Adolf H rechts is....... Jongens, ga lekker pandjes kraken, leven van de staat, overal tegen aan trappen, je zelf verijken en vooral andere daar de schuld van geven, gaan wij "kapitalisten" weer hard werken om jullie sociale voorzieningen te regelen. * en heeft Bijstandskoning al werk?
Hoe was dat spreekwoord ook alweer, iets met een kat en rare sprongen?
Altijd koddig die samenzweringen om de onschuld te bewijzen, overigens waarom nu niet het grote geheim bekend gemaakt??????
Dit is nog maar het begin, binnenkort de eerste afsplitsing in de 2e kamer. Dat wordt smullen!
Links lullen Rechts vullen stelletje nagemaakte!!!!!!
"Groep Herders"?????? Zet die maar meteen bij de kerststal!!! Misschien geschikt voor onderhuur??
Groep Herders stelt dat er sprake is van een pot-ketel siutatie.
Wie stelt moet bewijzen, trekt die beerputten der SP maar eens open dan.
zuid-oost is trouwens een ander stadsdeel dan zuideramstel.
Goedzo jan, die vvd,ers zijn ontmaskerd.
Ik vind hem goed!
( die foto hè)
Eerlijk is eerlijk, de SP ruimt de rotzooi wel op in de eigen gelederen.
Mwoah, moet toegeven, Janneman doet nog 'es wat voor z'n idealen. Beetje in z'n eigen partij stennis maken op basis van principes kan ik nog wel waarderen.
All pigs are equal...
"In de oorlog waren meer mensen lid van de NSB dan van het verzet."
Yes! ... het mysterie Jargent is ontrafeld!
De grote sprong is begonnen.
Briljante FotoFuck!
Ah, MAOrijnissen!
Hou een sop over onderverhuren!
REAGEER OOK