Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Michiel Smit moet volksverhuizen

Hurra. Ich bin wieder daGoed nieuws! Rotterdam gaat etnisch gereinigd worden. NieuwRechts-feldwebel Michiel Smit moet als de sodemieter 010 verlaten. Als Smit niet binnen anderhalve week een woning betrekt in de gemeente Lansingerland raakt hij zijn gemeenteraadszetel aldaar kwijt. Smit zegt geen zin te hebben om een luizige 1500 euri per maand te dokken voor woonruimte. Maar wij weten beter. De gay nazi heeft simpelweg te weinig saldo voor een behoorlijke woning. Zijn fortuin heeft hij er namelijk doorheen gejaagd met bandbreedte en halveliters. GeenStijl Makelaardij heeft evenwel schitterende droomhuizen gevonden. Check dan deze uiterst betaalbare volkswoningen in de 3B-durpjes Bleiswijk, Bergschenhoek en Berkel en Rodenrijs. Buitenkansjes! Ook voor de toekomstige buren trouwens. Want u kent het spreekwoord. Een homonazi als buur maakt uw eigen huis weer extra duur...

Reaguursels

Inloggen

@Dikke Chinees 06-01-07 @ 11:13:
Stalin 10 miljoen doden in de Goelags puur en alleen omdat ze een andere politieke mening hadden, Mao minimaal 30 miljoen met zijn onteigeningen, culturele revolutie en man-made hongersnoden. Me dunkt.

koerbagh | 06-01-07 | 16:01

v Maerlant 06-01-07 @ 15:33

Hij is oud en versleten, v Maerlant. Teleurgesteld ook en lijkt milder te worden. Waarschijnlijk een strategy- change. Heb hem al eerder over zijn strategie op GS zien wauwelen. Maar niet zagen: je vroeg hem de handschoen in een nieuwe draad op te nemen. Dan mot je ook geen reactie hier verwachten lijkt me. Doe een scopypasten... herkanzingen te over, heur.

bottehond | 06-01-07 | 15:58

Joehoe, grote blokwatchert, waar zit je nou? Ik heb m'n huiswerk gemaakt hoor. Zin in een opwarmertje? Hier, op 13 november 2006, kondig jezelf met stoere borst je vertrek aan. Wat nou blèren dat we je monddood maken?

www.geenstijl.nl/mt/archieven/031343.h...
-
Wacht, ik spel het even voor je uit:
-
Jankers. Stoer shockblog spelen en dan blêren dat "ze" jullie geen prijs gunnen. Kinderachtige meuk... Nu was ik GS toch al aan 't ontgroeien, dus veel maakt het alles samen niet uit. Echte journalistiek is net iets boeiender.
veest van pim 13-11-06 @ 16:15
-
Wil het niet zo lukken met die echte journalistiek van je veest? Is de liefde dan niet wederzijds, o grote journalist? Tja, je weet hoe ze dat zegden in vroeger tijden: velen voelen zich geroepen, weinigen zijn uitverkoren.

O, check ook deze heerlijke reactie van Wooz; smullie smullie!

@ veest van .. het melden van ''ontgroeien'' is seau ''erbij willen horen maar toch weer niet en proberen er boven te staan, maar je er onder de dekens op klaar fappen." Bah, laffe shit.., krijg lekker groeistuipjes!

Wooz 13-11-06 @ 16:50

-

Kom gerust af als je met fappiefappie klaar bent veest.

v Maerlant | 06-01-07 | 15:33

Veest van Pim ach joh, iedereen hier ziet dat jij één of andere pater bent van het decenniaoude kraakpand om de hoek. Eentje die waarschijnlijk alles eraan doet zoveel mogelijk 'op de pof' te leven, liefst van de overheid maar als dat niet toereikend is, wend je je aan de nietsvermoedende burger. Zoals je ook hier je verwerpelijke 'manier van denken' denkt mensen voor je te winnen. Alsof jij de eer aan jezelf nog kúnt houden. Alsof jij de waarheid nog kunt zien. Jij bent dag in dag uit, op de meest onmogelijke tijdstippen, bezig met het uitwissen van de erfenis van Fortuyn, waar je nick zo geestig naar verwijst. Ik wens jou de dood, uit volste overtuiging, zoals jij ook met Pims naam spot.
.
"Me de mond snoeren? Waar ken ik die techniek nou van..." En de dikke Chinees ontkent niet de holocaust, maar vergoeilijkt Mao, die (minstens) 35 miljoen doden achter zijn naam heeft. Hé veest van pim, waar kén ik die techniek toch van?? Jullie revolutie, gestart in de jaren 60-70 wordt jullie vanzelf wel fataal. Applausje voor jezelf!

Kwaaie Oom | 06-01-07 | 13:47

veest van pim 06-01-07 @ 10:24

Loze insinuaties? Dat had je gedacht. De loze vink ben jij. Jouw naam staat in de colofon van Blokwatch. Dat maakt je tot een trol. Niet zomaar een trol: een hypocriete trol. Je bent een aartsleugenaar. Je hier met een wit neusje komen beklagen dat er mensen een verborgen agenda op nahouden en tegelijk zelf politieke propaganda spuien is geestelijk onhygiënisch. En als je me er netjes om vraagt zal ik het bewijzen ook. Moet je wel wachten tot ik m'n soepje heb gekookt hoor, laat ons zeggen tot een uur of 1. Weet je wat Bartje: we wachten een lekker nieuw topic af en vechten het daar uit. Wat denk je?

v Maerlant | 06-01-07 | 11:41

@Koerbagh

Wat is er mis met Stalin en Mao?

Dat waren nette democraten die alleen maar wat spionnen en saboteurs die heulden met de Hitleristen, de aartsvijand Trotsky, de VS en het Grootkapitaal omlegden.

Niets mis mee, lees Een andere kijk op Stalin van de gerespecteerde Belgische politicus Ludo Martens maar eens en zie hoe rechts, dat nog altijd alle doden in WO.2 op z'n geweten heeft, loopt te liegen over deze grote man die werkelijk waar de goedheid zelve was!

Dikke Chinees | 06-01-07 | 11:13

Zo, vijf berichten gepost voor de extreemlinkse internationale van Erwin Koeman en Bart Spruyt. Zaterdagwerk bovendien, dus dat tikt lekker aan. Allemaal van jullie belastinggeld!

veest van pim | 06-01-07 | 10:40

@daskapitalist: je argumenteert ad hominem omdat je niks ter zake kan aanvoeren of weerleggen. Op zich al sneu, maar je laat ook nog zien dat je noch van mij, noch van Blokwatch iets afweet. Hetzelfde geldt, voor zover dat nog gezegd moet worden, voor van Maerlant. Zwaktebod.
Schrijf on topic en inhoudelijk, of hou de eer aan jezelf.

veest van pim | 06-01-07 | 10:38

@Stijlloze Sukkel: als je die tijdschriften en mandatarissen allemaal zo goed kent, dan lever je inhoudelijk weerwerk en maak je je er niet van af met nietszeggende meuk à la "zal ik je maar in de waan laten". Tenzij je wat ik schrijf niet kàn weerleggen - wat me niet zou verbazen als je ook werkelijk de geschriften en personen waarover ik schrijf, kent - maar waarom probeer je het dan?

veest van pim | 06-01-07 | 10:27

@v maerlant: wat wil je eigenlijk bereiken met die voortdurende loze insinuaties over mijn persoonlijk en beroepsleven? Me de mond snoeren? Waar ken ik die techniek nou van...

veest van pim | 06-01-07 | 10:24

@brutus68: de core business van Philip Dewinter is niet het Vlaams nationalisme, maar het racisme. Dat kun je eenvoudig afleiden uit zijn track record: leg de inspanningen die hij de afgelopen 25 jaar in en buiten het pluche gedaan heeft voor Vlaanderen naast de inspanningen die hij heeft geleverd om blanke en gekleurde belgen en vlamingen tegen elkaar op te zetten, en het wordt je snel duidelijk. Als hij flamingant was geweest, had hij zoals de NVA afstand genomen van alles wat racistische en nazi-associaties kan oproepen en was hij gewoon in een vlaamse of nationale regering gaan zitten om meer bevoegdheden voor Vlaanderen los te krijgen. Probleem: dat deed de Volksunie, waarvan het VB is afgescheurd al, net zoals haar opvolger de NVA nu doet. Dus die flank is al gedekt, daar heeft Dewinter geen marktaandeel meer. Dus heeft hij zijn eigen markt gecreëerd door frustratie, angst en haat te zaaien en daarna met een racistische en fascistische 'tegenpartij' die sentimenten om te zetten in stemmen en dus dotaties waar hij zijn hele leven comfortabel kan van leven zonder ooit echt iets te moeten realiseren. De reden van de scheiding tussen VB en Volksunie is juist dat de eersten niet wilden afstappen van de extremistische ideeën uit de jaren dertig terwijl de laatste beseften dat de geesten geëvolueerd waren, dat politiek bestaat uit compromissen en dat je een systeem het beste kunt veranderen als je er in zit, eerder dan als je aan de kant staat te roepen. De VU heeft de handen uit de mouwen gestoken, het VB is gewoon blijven roepen. Daarom bestaat de VU nu niet meer: er was niet veel meer over om te eisen, en bovendien hebben Vlaams-nationalisten de gewoonte hun meningsverschillen niet uit te praten, maar gewoon op te splitsen als ze het niet eens zijn over iets. Het VB is al die tijd aan de kant blijven staan roepen, heeft zijn tijd en geld kunnen steken in het uitbouwen van een stevige en strakke partijorganisatie naar KP-model, en bestaat onder meer daarom nog steeds: omdat ze geen verwezenlijkingen heeft waar de kiezer ze op kan beoordelen. Het is de partij van de eeuwige belofte.
@Kwaaie Oom: ik weet niet of je 'gay' bent, maar als je een Duits leergroepje je nick maakt en over 'vernichting' schrijft, ben ik in elk geval niet geneigd in m'n blote reet naast je in slaap te vallen.

veest van pim | 06-01-07 | 10:22

Kwaaie Oom 06-01-07 @ 04:25

Nee , gay niet!!Dat is ook niet erg.Wel een eng mannetje als je M.Smietgrubher ok vind

miko | 06-01-07 | 08:11

Nieuw Rechts vindt daarnaast dat er meer betaalbare huurwoningen moeten komen en dat de werkende Nederlander voorrang heeft bij toewijzing van woningen

Ah vandaar!!

miko | 06-01-07 | 06:43

hij heeft zoiezo al geen fondsen .. vergeet het nou maar gewoon michiel

Draaitafel Demagoog | 06-01-07 | 04:51

Dat audio fragment is dus zeker NIET van Michiel Smit zelf. Of zoals hier vaker beweerd, vertraagd afgespeeld. Wel erg vals, beetje ANP/NOS werkwijze, Geenstijl, beschamend!
.
Misschien probeert hij de twijfelende medemens te redden van deze vernichtende waarheid waarin we heden ten dage in dienen te leven. Helemaal geen verkeerd mens volgens mij, die Michiel. Mag ik dat zeggen, of denken jullie nu dat ik ook gay ben?

Kwaaie Oom | 06-01-07 | 04:25

@botte
voortaan
@trage

bejaarde op brommer | 06-01-07 | 04:24

"Door het vertraagd afspelen van het bericht en deze vervolgens op internet te zetten lijkt het erop dat Smit op dat moment dronken was." Jaaaah, John dat zal het wezen LOL.

sjaakdeslinksesul 06-01-07 @ 00:27

Dat ik die niet gezien had en die van Manitou Traag:

@sjaakdeslinksesul 06-01-07 @ 00:27
!w00t! All your base are belong to me!

Traag 06-01-07 @ 03:24

bottehond | 06-01-07 | 03:40

@bejaarde op brommer 06-01-07 @ 03:27:
Jammer, ik had nog wel zo Rabarberke willen voorstellen om de H. Maagd te spelen. (Nou ja, spelen...)

koerbagh | 06-01-07 | 03:37

bejaarde op brommer 06-01-07 @ 03:27

We vinden je heus liev, zelfs als je zwalkend over het fietspad huiswaarts bromt.

bottehond | 06-01-07 | 03:35

jc, koerbagh
je maakt het niet waar.
al je beloften over kerst-stalletjes en ondeugende Maria's...
dus geen reve aan de lijn,
nou ja, jammer dan.
(kenniskwis onnodig, heb al genoeg diploma's dus ik kan aanrotzooienenhoef nietsmeertebewijzenwantwatschietikernogmeeopmetvriendelijkegroetenvanm)

bejaarde op brommer | 06-01-07 | 03:27

bejaarde op brommer 06-01-07 @ 03:15

Als je vannacht aanbelt voor benzine of om te bellen tyf ik je zo de sloot in met je Puch!

bottehond | 06-01-07 | 03:24

@sjaakdeslinksesul 06-01-07 @ 00:27
!w00t! All your base are belong to me!

Traag | 06-01-07 | 03:24

@bejaarde op brommer 06-01-07 @ 03:08:
Je begint zelf over de H. Geest... Ik speel het toneelstukje als culturele uiting gewoon mee. Als je iets van Willem Schudspeer of Aristophanes had aangehaald was ik daar wel op ingegaan. Zit verder niks RK of religieus bij, wat mij betreft.

@bottehond 06-01-07 @ 03:10:
Bos is voor Shell. (worldwide) Wat goed is voor Shell is niet noodezakelijkerwijs goed voor NL. Vaak wel, maar hoeft niet.

koerbagh | 06-01-07 | 03:16

botte, geduld is niet eeuwig weetjewel
(de jaren 60 wel)

bejaarde op brommer | 06-01-07 | 03:15

botte
Het heeft niet eeuwig de tijd voor jou

bejaarde op brommer | 06-01-07 | 03:13

botte
ok man vraag maar, maar verveel niet.

bejaarde op brommer | 06-01-07 | 03:12

bejaarde op brommer 06-01-07 @ 03:08

U owe me an explanation, imheau.

bottehond | 06-01-07 | 03:10

vmk 06-01-07 @ 02:55

bos is niet voor onze natie, dude(tte).

bottehond | 06-01-07 | 03:08

@botte251
went wel, na 1500 of 2000 jaar.
@Koer251
doe dat stalletje nou weg man, RK is zoooo
@migg 254
klinkt redelijk
@vmk 255
ach bos...

bejaarde op brommer | 06-01-07 | 03:08

Bos is ook socialist, en voor onze natie.. dus hij is ook ee nationaal socialist.

vmk | 06-01-07 | 02:55

Ik moet toch even kwijt dat ik het geweldig vindt dat we hier met de men himzelluf aan het discuszeuren zijn (had ik ook ff niet door) en dat de man zich danig weert. Wat overigens niet betekent dat het geen kansloze mongeaul is.

Miggerd | 06-01-07 | 02:54

@bejaarde op brommer 06-01-07 @ 02:12:
Kalm maar... Weest de H. Geest (op een brommer... als het maar een Zündapp is... dump.geenstijl.nl/mediabase/8537/7c40e... )
Ik speel de Os, Ezel, de Schapen en de herdertjes bij nachte wel... En ik regel wel een Maria voor je die je kan verkrachten... deal? ;-)

koerbagh | 06-01-07 | 02:51

bejaarde op brommer 06-01-07 @ 02:28

Tyf een eind op man. Wat raaskal jij nou. Als er iemand is die gelijkwaardig met menschen omgaat mits ze dat zelf de moeite waard vinden is dat ikke. Wat mot ik met zo'n post, ouwe zuiplap?

bottehond | 06-01-07 | 02:51

en Botte is onze profeet!
vanaf nu spot niemand meer met de De Botte!
alle tegenspartels begaan Botte-schennis!
*foltergeluiden, spaanse In. en Is. rechtbankgeluiden*
En nog gefeliciteerd met jullie zoveelste christelijke kabinet.
feestelijk dank voor uw tegenwerking en ongezien de vlektief voor racisten en andere meeloperTs.

bejaarde op brommer | 06-01-07 | 02:28

@koerbagh
we gaan nu de posten verdelen.
ik wil de H - Geest zijn ja!
wil het wil het wil het!
*stampvoetgeluiden*

bejaarde op brommer | 06-01-07 | 02:12

bejaarde op brommer 06-01-07 @ 01:43

Niet zeiken. Ken je het begrip Hyperbool? Zer nuttig als spieghel veaur je opponent. Dus. What da fok is jouw bief met mijn post?

bottehond | 06-01-07 | 02:10

@bejaarde op brommer

koerbagh | 06-01-07 | 02:06

@koerbagh

bejaarde op brommer | 06-01-07 | 02:05

Het is natuurlijk ondemocratisch als nieuwrechts wordt geweerd.

Ik vind Smit niet een goede leider, maar om hem nu zo aan te pakken.
Het geeft alleen maar aan dat de huidige politiek niks geleerd heeft en net zo fascistisch is als de fascisten zelf.

ravan | 06-01-07 | 01:58

@Behaard smaalkopje 06-01-07 @ 01:49:
Elke nick die is af te korten als SS, SA, NS, AH, HH (in letters of cijfers) is bijvoorbaat verdacht. Dan weet je bijna meteen uit welke hoek de wind gaat waaien en als iemand dan met details gaat schermen die maar 1 persoon kan weten is het duidelijk. Maar dat hoef je niet plompverloren neer te plempen.
Is niet nodig.

koerbagh | 06-01-07 | 01:56

Er staan hier inmiddels 236 comments zie ik en nog steeds heeft niemand door wie SS (Stijlloze Sukkel) nu eigenlijk is. Jullie liggen ofwel allemaal laveloos onder het weekendvaatje ofwel verdienen allemaal een Darwin Award, om te zetten in een weekendvaatje.

Ik zal het je nageven, SS, je houdt ze allemaal voor de lap, daarom zal ik niet verklappen wie je bent, hoewel ik voor je vrees dat het feestje na deze post niet lang meer kan duren.

Behaard smaalkopje | 06-01-07 | 01:49

ach botte, nog steeds op zoek naar een Leider.
En zo dichtbij, jij was.

bejaarde op brommer | 06-01-07 | 01:43

De inhoud van dat Pogrom euh Program van nieuw rechtSS is terug te vinden in min of meer geaccepteerde politieke partijen als de Partij veur de Vrijheid en EénNL. Wat monsieur verders toe te voegen heeft is onduidelijk, tenzij de evidente flirt naar ultralight nazisme. Not my cuppa tea. Onderbuik zonder kapitein. Ausradieren, die Schmitzz.

bottehond | 06-01-07 | 01:32

onzinnig stuk tekst

DenniesZ | 06-01-07 | 01:24

nog steeds geen banvloek van Joris.
Mij is nooit geen rust gegund.

bejaarde op brommer | 06-01-07 | 01:24

@Stijlloze Sukkel 06-01-07 @ 01:03:
Net even gekeken in de database van de SVB, Enrico van Bijnsfeld. U bestaat niet. In elk geval bent u geen legale Nederlander. U moet van uw partijbroeders het land uit.

koerbagh | 06-01-07 | 01:20

Nee John Middelman, nou niet gaan jokkebrokken...... Wat zou Michieltje er wel niet van vinden als hij erachter komt dat je op GS zit te posten.... tsss tsss...

Michiel Shit | 06-01-07 | 01:07

Michiel Shit 06-01-07 @ 00:50: wie garandeert je dat dat IP-nummer en hostnaam van die John Middelman is? Misschien is ie wel van mij (mijn naam is Enrico van Bijnsfeld), misschien zelfs van Smit...

Stijlloze Sukkel | 06-01-07 | 01:03

nou goed,
al die herrie hier,
ik zoek wel ergens een gestolde pagina op.
dankuwel voor de medewerking!

bejaarde op brommer | 06-01-07 | 00:54

@Joris:
Je hebt een banverzoek binnen van ene zuurkool1 06-01-07 @ 00:39
Kun je niet weigeren dacht ik.

koerbagh | 06-01-07 | 00:50

Het is John Middelman, zelfs de logs op MichielSmit.com blijkt dat hij elke keer zit te switchten tussen gs en www.michielsmit.com . Waarschijnlijk ontkent ie het omdat hij zichzelf niet wilt kennen (ofzoiets).

Michiel Shit | 06-01-07 | 00:50

Michiel Shit 06-01-07 @ 00:41: dan niet, zieke shit, is jouw feessie :-)

Stijlloze Sukkel | 06-01-07 | 00:46

@stijlloze
het is slinkselul.
en @shit, nu wegwezen.
ik heb je al eens eerder gewaarschuwd, jongetje!
he, dieronniejamesdioleeftdieooknog

bejaarde op brommer | 06-01-07 | 00:46

@ Stijlloze Sukkel 06-01-07 @ 00:36,
Dat je schrizofreen bent kwam ik al eerder achter, zie mijn post van 22:54, en wanneer je die John Middelman bent zou dat perfect bij die ziekt passen. Wanneer je straks weer rechts afslaat zou je dan je vriendje "nieuw Elan" gelijk mee kunnen nemen?

mid-rechts | 06-01-07 | 00:45

Aan het GS team:

Mocht het IP en hostname van Stijlloze sukkel : 82.156.52.43 , c529c342b.cable.wanadoo.nl zijn, dan weten jullie hierbij 100% dat het John is ;)

Michiel Shit | 06-01-07 | 00:44

@ Stijlloze Sukkel (John Middelman)

"I don't believe you, you need more people!"

Je bent niet echt duidelijk en cosequent john!

Michiel Shit | 06-01-07 | 00:41

-weggejorist-

zuurkool1 | 06-01-07 | 00:39

Michiel Shit 06-01-07 @ 00:21: Ik ben John Middelman niet dus weet nergens van. Geld ook voor sjaakdelinksesul. Kan wel hier gaan neerzetten wie ik dan wel ben maar dan word ik in m'n winterslaap gestoord. Zal die site van 'm ff gaan checken. Hoort 'ie bij Nieuw Rechts? Interessant...

Stijlloze Sukkel | 06-01-07 | 00:36

"Door het vertraagd afspelen van het bericht en deze vervolgens op internet te zetten lijkt het erop dat Smit op dat moment dronken was." Jaaaah, John dat zal het wezen LOL.

sjaakdeslinksesul | 06-01-07 | 00:27

@stijlloze en @shit

ja jongens, het is goed, maar nu stil.
ik wil alleen zijn.

bejaarde op brommer | 06-01-07 | 00:24

@ Stijlloze Sukkel

Maar John, geef maar gewoon toe. De reacties via GS zijn nu net verwijderd van je website... Toeval? Dacht het dus niet !

Michiel Shit | 06-01-07 | 00:21

Nee, maar waarschijnlijk jouw moeder wel bij je geboorte toen ze het deed met je pa ? :P

Michiel Shit | 06-01-07 | 00:20

Ik John Middelman? Wmuhahahahahahaha hoe stijllozer kun je zijn... Beetje teveel coke gesnoven 'Michiel Shit'??

Stijlloze Sukkel | 06-01-07 | 00:11

@shylock 2348
farout d8heuker,
tekst vergeten of een nieuwe trend?
wel humor.
@Koerbagh!

bejaarde op brommer | 05-01-07 | 23:53

-weggejorist-

shylock88 | 05-01-07 | 23:48

-weggejorist-

shylock88 | 05-01-07 | 23:46

@koerbagh: Een Neo-Nazi is voor mij iemand met een recalcitrante politieke opvatting. Het gaat zo;n beetje tegen alles in wat mij op school geleerd is, maar dat maatk het juist zo interressant. Ik denk dat hetzelfde zo;n beetje voor M. Smit geldt en zijn "flirt" met Neo Nazi's.

NieuwElan | 05-01-07 | 23:33

Wat denk jezelf?
Maar ja tien jaar is wel lang natuurlijk...
Trouwens ze is pot hoor...

alpha_mannetje | 05-01-07 | 23:30

@michel shit 2324
ach, boeien,
je moet niet alles zo serieus nemen.
mij niet, en NR zeker niet.
laat ze toch lekker kwaad zijn op de wereld.

bejaarde op brommer | 05-01-07 | 23:30

@ Michiel Shit 05-01-07 @ 23:14
Gewoon een chick / vent (wat ie ook wil) voor die gast regelen, zul je zien dat hij zo niet meer zo naar is. Dat verband is zo helder als glas...

alpha_mannetje | 05-01-07 | 23:26

@ Bejaarde op Brommer

John Middelman is een publiek figuur van Nieuw Rechts, hij is kaderlid, dus een oude bekende. Tsjek maar eens www.michielsmit.com en zoek maar op John Middelman....

Michiel Shit | 05-01-07 | 23:24


Michiel Smit is het doodtrappen nog niet waard.

Laat staan al dit geneuzel.

Yamihu | 05-01-07 | 23:23

@michel shit 2314
dat zou ik kunnen zijn.
ook minstens 10 jaar geen vriendin gehad en woonachtig in Den Haag.
maar ik droom niet van een blank NL, dus helaas.
wel jammer van al die namen, we zijn geen telefoonboek weetjenogwel.....

bejaarde op brommer | 05-01-07 | 23:20

Toevallig weet ik wie Stijlloze Sukkel is.

Stijlloze Sukkel is John Middelman van Nieuw Rechts. Een lewsertje uit Den Haag zeg maar, soort van pikkenlikker van Michiel Smit. Hij heeft ook eigen blog : www.johnmiddelman.nl

Tevens droomt onze John ook van een "blank Nederland"
img217.imageshack.us/img217/9404/johnn...

John is 40 jaar oud en woont in Den Haag in zijn uppie. Hij heeft al 10 jaar geen vriendin (no kidding, kijk zelf maar op www.michielsmit.com waarin hij het toegeeft). John staat altijd achter Michiel klaar (no homo) en doet wat het baasje hem zegt.

Voor meer info over John Middelman: www.michielsmit.com

Michiel Shit | 05-01-07 | 23:14

-weggejorist-

DeBuurman | 05-01-07 | 23:11

Staat naast mij nog een landgoed te huur , 500 euri per dag , is tie tog ff onderdak.

Uw Verzekeringsadvis | 05-01-07 | 23:06

Misschien dat Emile Ratelband nog een woonruimte voor 'm kan fixen. Naast de Tokkies ofzeau.

Obelisq | 05-01-07 | 23:02

@stijlloze Sukkel
Heb nu een aantal dingen van je gelezen. Eerst stel je nog dat je vrienden hebt in (extreem) rechtse hoek, vervolgens zeg je dat je hier niks mee te maken hebt, tot zover is het nog redelijk okey. Om daarna vrolijk de partij van SSmit goed te praten door te stellen dat het allemaal niet zo erg is, je weet toch wel beter hoop ik. Kerel probeer je hier nu ""ons"" of jezelf voor de gek te houden. Ga maar weer snel terug naar die nieuw-rechts vriendjes van je, kijken of die je nog wat extra kunnen hersenspoelen. Lutser.

mid-rechts | 05-01-07 | 22:54

@ sjaakdeslinksesul 05-01-07 @ 22:37
"Nieuw rechts houdt er net als de NVU en NA ideeen over de verzorgingsstaat op na die een SP'er nog doen blozen"
Dat komt ervan als je ledenbestand voor 99% uit werkloze losers bestaat...

Patrick Bateman | 05-01-07 | 22:50

Da´s schrikken, zo´n nazi als buurman.
Zal Smit nooit verwacht hebben dattie als Tokki door het leven moet.

etiquette | 05-01-07 | 22:50

Je zult hem maar als buurman krijgen... there goes the neighbourhood

Tzakje | 05-01-07 | 22:46

Stijlloze Sukkel 05-01-07 @ 22:22
Dat zeg ik juist, de partijprogramma's van wilders en pastors waren heel redelijk, hun uitspraken soms een beetje dom, het partijprogramma van Smit en c.s lijken op het eerste gezicht redelijk, hun uitspraken tonen anders aan.
Wat betreft Smit wordt uit de link van Helmonds eigen duidelijk dat hij er tamelijk abjecte ideeen op nahoudt, voornamelijk omdat hijzelf een enorme flapdrol is. Nieuw rechts houdt er net als de NVU en NA ideeen over de verzorgingsstaat op na die een SP'er nog doen blozen in combinatie met uitspraken over vreemdelingen en bestrijding van criminaliteit die Geert Wilders doen fronsen. Het slechtste van beide kanten dus...

sjaakdeslinksesul | 05-01-07 | 22:37

@Stijlloze Sukkel 05-01-07 @ 22:27:
Dat kun jij dan inderdaad niet: objectief lezen. Het is allemaal "maakbaarheid", ge- en verboden wat de klok slaat bij NR.

koerbagh | 05-01-07 | 22:34

koerbagh 05-01-07 @ 22:21: Objectief lezen is ook een kunst. Als ik de partijprogramma's en de websites van al die partijen naast elkaar leg zou ik toch zweren dat er bij NR erg weinig (nationaal-)socialistisch aan is. Bovendien lijkt me bij NR bitter weinig sprake van 'staatsbemoeienis'. Je kan van NR en van Smit zeggen wat je wilt maar het ziet er inhoudelijk stukken beter uit dan pak 'm beet een partij als GroenLinks.

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 22:27

Zie: www.nieuwrechts.eu/cms/index.php?optio...

De manier waarop bepaalde groepen jongeren met seksualiteit omgaan, baart Nieuw Rechts grote zorgen. Homofilie is dus niet goed.

Tja, volgens mij is der al een hacker binnen.

Helmonds eigen | 05-01-07 | 22:25

sjaakdeslinksesul 05-01-07 @ 22:17: Zou het een verrassing zijn als ik je zeg dat Smit c.s. aan de kant staat van Pastors, Wilders, Nawijn etc. met de NA, NVU, NVB e.d. aan de andere kant? De partijprogramma's van al die partijen en de websites maken heel veel duidelijk...

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 22:22

@Stijlloze Sukkel 05-01-07 @ 22:09:
Flikker toch gauw een eind op... Het noemt zich "rechts", maar er staat een waslijst van (nationaal-)socialistische "oplossingen" met heel veel staatsbemoeienis gericht tegen buitenlanders en alles wat niet-Nederlands is.
Het zijn xenofobe socialisten en je kunt het 1 op 1 naast de NVU leggen. Zoek de verschillen... Er zijn er niet zo bar veel...
www.nvu.info/vpp.html
www.nieuwrechts.eu/cms/index.php?optio...

koerbagh | 05-01-07 | 22:21

@Stijllloze sukkel
Ja er zit een wezenlijk onderscheid tussen Marco Pastors en Geert Wilders aan de ene kant en Michiel Smit, Filip de Winter en de NA of NVU aan de andere kant. De eersten bedoelen het goed, maar het komt er soms een beetje rot uit. De laatsten doen voorkomen alsof ze het goed bedoelen, maar ze zijn in wezen door en door rot.

sjaakdeslinksesul | 05-01-07 | 22:17

Wat een hoop enigheid op die site. Dat dat mag of komt dat omdat ie op een .eu domijn zit?

Helmonds eigen | 05-01-07 | 22:16

@cor taxi 05-01-07 @ 21:32

Nou weet ik uit betrouwbare bron, dat jij - als PIMplist - ook niet deugt, da's dus 100%.....

laardepul | 05-01-07 | 22:13

off-off topic
Balkenende heeft "nu nog geen commentaar".(* mannetjesglimlach*)
we staan er samen voor!
oh, mijn godt niet nog eens 4 jaar.
dan maar 4 jaar CNN om van dat tiep af te zijn.
de NL politiek is deaudt.
en nu snel omzetten want
SPORT

bejaarde op brommer | 05-01-07 | 22:10

koerbagh 05-01-07 @ 21:59: Ja bij die andere partijen wel, volgens mij valt het bij Nieuw Rechts wel mee als ik zo hun partijprogramma bekijk...

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 22:09

Patrick Bateman 05-01-07 @ 21:58

Dank! Ik zal er eens lekker vaak kijken, kijken of ie dat leuk vind.

Helmonds eigen | 05-01-07 | 22:07

Nieuws op de NR website:
"Ook op een nieuwssite kwamen deze banners voor, wat ze eenvoudig hadden kunnen voorkomen door sites op te geven die ze niet willen hebben. Vanwege deze betaalde banners vonden deze types het nodig onze site plat te leggen. Ook werktte (sic) de nieuwssite op deze manier mee aan het verspreiden van spam. Nieuw Rechts vindt dat een vreemde manier van omgaan met adverteerders, gaan ze dat de volgende keer ook doen bij Tom Tom of Philips?"

Patrick Bateman | 05-01-07 | 22:05

@Stijlloze Sukkel 05-01-07 @ 21:50:
Laat maar, ik ken ze allemaal. Kernwaarde van al die clubjes (vaak met dezelfde leden/aanhang) is "Ausländer Raus" en dan komt alles goed.

koerbagh | 05-01-07 | 21:59

Uit het partijprogramma van Nieuwrechts (hij heeft wél een vooruitziende blik die Michiel):
Er moet aandacht besteed worden aan het toelaten van kansarmen binnen de woongebieden.
www.nieuwrechts.eu/cms/index.php?optio...
Politici komen ook echt alleen maar op voor hun eigen belang!

Patrick Bateman | 05-01-07 | 21:58

koerbagh 05-01-07 @ 21:54: Feiten kloppen meestal wel, dat gaat echter niet op voor een website van extreemlinkse signatuur, voor wie alle rechtse partijen extreemrechts zijn. Kansloze missie derhalve.

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 21:57

@NieuwElan 05-01-07 @ 21:45:
Het gaat niet zozeer om de omgang met Flupke de Winter alleen, meneer Smit duikt ook graag op in kringen van de Nieuwe Nationale Partij met neo-nazi's als Paul Peters en in het Comité Nee Tegen Turkije (opgericht door Nieuw Rechts met de Nationale Beweging - de White Power Boys).
Waarschuwing: Er volgt een link naar een abjecte website ... sorry daarvoor, maar de feiten kloppen wel.
kafka.antifa.net/neett.htm

koerbagh | 05-01-07 | 21:54

Helmonds eigen 05-01-07 @ 21:51: Die is zoooo 2005, kerel...

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 21:54

NieuwElan 05-01-07 @ 21:45: Er zijn lieden die dat inderdaad niet snappen, of niet willen snappen. Alsof we hier in Nederland beter worden van die flauwe multikul of van een islamitisch bewind... En nu niet aankomen met xenofobie of islamofobie e.d. want de feiten laten zich niet verdraaien!

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 21:53

@brutus
jij snapt 'm

geert trilders | 05-01-07 | 21:52

Stijlloze Sukkel 05-01-07 @ 21:45

Goede tip, deze had ik namelijk: www.nieuwrechts.nl/

Helmonds eigen | 05-01-07 | 21:51

Filip de Winter en z'n clubje zijn een verschijnsel op zich. De Winter z'n core-business is vooral het Vlaamse nationalisme, gegoten in mijn inziens een wat onsmakelijk jasje. Het Vlaamse nationalisme staat volledig los van figuren als Wilders, Nawijn, en een wat zielige figurant als Michieltje Smit. Dat Filip de Winter zielsverwanten hier in Nederland zoekt geeft te denken..

brutus68 | 05-01-07 | 21:51

koerbagh 05-01-07 @ 21:44: Ik durf te stellen dat het partijprogramma van Nieuw Rechts net even iets anders is dan die van de partijen die ik eerder heb genoemd. Moet ik nog een paar partijen noemen? Kan je die ook even vergelijken. Volgens mij is het xenofobie-gehalte van het partijprogramma van Nieuw Rechts toch stukken lager dan die van andere nationalistische partijen.

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 21:50

Helmonds eigen 05-01-07 @ 21:43: Dat denk ik ook. Even verder zoeken knul ;-)

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 21:45

Tjonge jonge, als je al met F. de Winter uit Vlaanderen contact hebt, dan ben je in Nederland al bijna persona nongrata. Ik vind het allemaal wel weet toppunt van OerHollandsche kleinburgelijkeheid.

Snappen jullie dan niet dat een onvervalste nationalist het beste met de natie voor heeft??

NieuwElan | 05-01-07 | 21:45

@Stijlloze Sukkel 05-01-07 @ 21:38:
Ik wel. Leg de partijprogramma's maar naast elkaar. Bijna inwisselbaar. Ik ben dan ook geen lid van een dergelijke socialistische partij gebaseerd op socialistische maakbaarheidsidealen en andere poep (zoals ik een ander topic al schreef: met een multikul gelijkheidssausje of een nationalistisch xenofobie sausje: het blijft poep. En ik weet niet wat smeriger is: de poep of het sausje).

koerbagh | 05-01-07 | 21:44

Sjaak. Hopelijk voor je is vriendin niet zojuist de deur uitgegaan met eten om te koken en bier.

Traag | 05-01-07 | 21:43

Stijlloze Sukkel 05-01-07 @ 21:41

Dan heb ik blijkbaar de verkeerde url

Helmonds eigen | 05-01-07 | 21:43

daskapitalist 05-01-07 @ 21:09

Nee hoor. Tussen Kerst en Nieuw stond z'n naam nog in de colofon.

v Maerlant | 05-01-07 | 21:42

Helmonds eigen 05-01-07 @ 21:36: die is gewoon online hoor. Ga maar even googlen voor de naam.

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 21:41

@geert trilders 21.38

Haha, jij bent die gozer die vanavond bij 1 Vandaag was, met dat provinciekapsel en die Wibra-jas....

brutus68 | 05-01-07 | 21:40

Aanschurken moet natuurlijk zijn: aanschurkt ;-)

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 21:39

@brutus
omdat geen enkele gemeente staat te wachten op een beleidsmedewerker van boven de 40.

geert trilders | 05-01-07 | 21:38

koerbagh 05-01-07 @ 21:35: Ik zou niet willen beweren dat Nieuw Rechts tegen het neonazisme aanschurken. Wellicht in de war met partijen als de NVU en de Nationale Alliantie? Zou jij lid kunnen zijn van partijen die een ideologie aanhangen die verantwoordelijk zijn honderden miljoenen slachtoffers? Ik doel hierbij op communisten, socialisten en dat soort shit.

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 21:38

@Koerbagh 21.32

Ik kom dan sporadisch bij de Lidl, en daar is natuurlijk hetzelfde Duitsche bier te koop, de exacte naam is me ff ontschoten, maar prima te saufen..., brrrr, van jeaule op de buis...., btw...

brutus68 | 05-01-07 | 21:37

Dan moet Aldi gestopt zijn met het verkopen met Hollandia
Maar goed, de Hollandia die ik drink is dan al jaaaren over de datum

geert trilders | 05-01-07 | 21:36

bejaarde op brommer 05-01-07 @ 21:27

Natuurlijk klets ik hier niet zo maar iets, dat doen de andere toch ook niet.
Maar weet niemand die site van die GayLord?

Helmonds eigen | 05-01-07 | 21:36

@Stijlloze Sukkel 05-01-07 @ 21:29:
Er zit nogal een verschil tussen een vriend met een andere politieke opvatting of een vriend die een ideologie aanhangt die mensen hgeeft vermoord vanwege jouw eigen sexuele geaardheid. Van mij mag je zo dom zijn, maar als je dan zelf ook een politieke partij opricht die aanschurkt tegen het neo-nazisme dan spoor je niet helemaal.

koerbagh | 05-01-07 | 21:35

cor taxi 05-01-07 @ 21:32: Een islamiet moet ik niet, in elk geval niet in een taxi.

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 21:34

@geert trilders 21.31

Waarom ben je werkeloos, als ik vragen mag?

brutus68 | 05-01-07 | 21:33

@geert trilders 05-01-07 @ 21:21:
Aldi verkoopt Hollandia? Je bent denk ik in de war met Jumbo (die van de gulle kerstpakketten... dump.geenstijl.nl/mediabase/8189/526af... )
Bij de Aldi verkopen ze Schultenbrau (een B-merk van Beck's of Bittburger) maar hoe dan ook: volgens het Duitse Reinheitsgebot gebrouwen en helemaal niet zo vies. Veel Nederlandse A-merken zijn een stuk smeriger.

koerbagh | 05-01-07 | 21:32

nee hoor. ik ben taxichauffeur in Rotterdam. en walg natuurlijk van de Talibans en Islamieten als taxichauffeur in ons Rotterdam. toch nog de moeite om even te vermelden dat van de 600 Allahtonen taxichauffeurs er zeker 6 goeie tussen zitten hoor!!!! ik mag tenslotte niet generalisren toch?

cor taxi | 05-01-07 | 21:32

geert trilders 05-01-07 @ 21:27: Ik heb het over deze topic, niet over 1 of andere topic in de duistere krochten van GS...

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 21:31

Hollandia-B merk?
Bavaria en Hollandia is beide slootwater, waarom ik het drink, omdat ik werkeloos ben en geen geld heb voor A-merken. Ja, doe rechts lullen en links zakken vullen. Maar ik moet nu echt on-topic blijven want anders komt Joris de lognazi.

geert trilders | 05-01-07 | 21:31

Flip de Winter zal dit alles met afgrijzen bekijken vanuit Antwerpen.
Zoveel potentieel op rechts in 0031 en zo weinig talent om het te benutten!

Patrick Bateman | 05-01-07 | 21:30

Rechtse_Rukker 05-01-07 @ 21:22: Neocons of neonazi's, 1 pot nat.

Helmonds eigen 05-01-07 @ 21:23: Moraal van het verhaal: kijk eerst maar eens naar jezelf voordat je iets over iemand anders zegt.

koerbagh 05-01-07 @ 21:23: Ik ben van mening dat je het nazisme kan verwerpen, doet Smit trouwens ook voor zover ik weet, maar dat je wel vrienden kan hebben die een dergelijke ideologie aanhangen. Je stelling is net zo belachelijk als het idee dat een rechts iemand geen vrienden kan zijn met een SP- of GroenLinks-aanhanger.

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 21:29

@brutus
Stttttt, Brutus, dat is geheim

geert trilders | 05-01-07 | 21:28

@sukkel
Ik ben nu even in een waas van verstandsverbijstering en als je naar het archief kijkt, dan zie je heel weinig postings van mij. Ja, ik postte vroeger wel eens om Fuckje te pesten. Waar is Fuckje trouwens?

geert trilders | 05-01-07 | 21:27

De "heer" Smit geniet niet mijn voorkeur.

ANTOON | 05-01-07 | 21:27

brutus68 05-01-07 @ 21:25
Is inderdaad van ons Bavaria

Helmonds eigen | 05-01-07 | 21:27

@helmonds 2123
in dat geval neem ik mijn post van 2118 terug.
of klets je maar wat?

bejaarde op brommer | 05-01-07 | 21:27

@geert trilders 21.21

Dat meen je niet, is Hollandia het huismerk van de Aldi? Die Duitsche voedselbank van de gebroeders Albrecht? Weer eens wat opgestoken, dacht dat Hollandia het B-merk van Bavaria was..

brutus68 | 05-01-07 | 21:25

nu hp afbraak wegens ayaan bash op 2

vander F | 05-01-07 | 21:24

geert trilders 05-01-07 @ 21:21: Ga eens bij de Aldi kijken. Zie jij daar Hollandia bier? Ik niet in elk geval. Hollandia is zo 2003, kerel. En Heineken, die stierenzeik moes men verbieden...

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 21:23

@Stijlloze Sukkel 05-01-07 @ 21:11:
Juist een heaumeau die kan nadenken zou zich verre houden van alles wat naar nazisme riekt en vriendjes die een dergelijke ideologie aanhangen onmiddellijk moeten lozen.
en.wikipedia.org/wiki/Nazi_exterminati...
The extermination camps were the facilities established by Nazi Germany in World War II initially for the killing of the handicapped, and the Jews of Europe as part of what was later deemed The Holocaust. Members of other groups whom the Nazis wished to exterminate, such as Roma (Gypsies), Serbs (exterminated as a main target of Croatian Ustaše), Soviet prisoners of war, Poles, Communists, Jehovah's Witnesses, and homosexuals among others, were also killed in these camps."

koerbagh | 05-01-07 | 21:23

Stijlloze Sukkel 05-01-07 @ 21:19

Niet om het een of ander, maar dat wordt me met enige regelmaat wel gezegd. Of zouden ze dat zomaar zeggen?

Helmonds eigen | 05-01-07 | 21:23

@Sukkel
Is dit een zionistensite?
Legde aan Jargent uit dat Neocons voornamelijk uit zionisten bestaan. Dat begreep ie kennelijk niet. En neocons zijn inderdaad te vergelijken met neonazi's.

Rechtse_Rukker | 05-01-07 | 21:22

@ Zo jammer! 05-01-07 @ 19:33
"maar wat is er dan wel goed voor 0031 en kunnen we werkelijk iets gaan bereiken dan alleen maar te zeiken.?"
Als jij nou gewoon weer verder gaat met vakkenvullen in plaats van dom gelul te posten.
Dat zou een mooi begin zijn!

Patrick Bateman | 05-01-07 | 21:21

@Brutus
Na 4 blikken halve-liters Hollandia proef je echt niet meer het verschil tussen dit Aldi-bier(Aldi-huismerk, echt waar) of een gerenomeerd merk als Heineken, maar dan moet je dus wel even die eerste 3 weg kunnen werken.

geert trilders | 05-01-07 | 21:21

geert trilders 05-01-07 @ 21:15: Wat doe je hier dan? Zie toch echt verschillende postings van je voorbijkomen...

Helmonds eigen 05-01-07 @ 21:15: Alsof jij zo'n schoonheid bent...

Rechtse_Rukker 05-01-07 @ 21:13: En wat hebben zionisten hiermee dan wel van doen? Besef je wel op wat voor site je zit hier?

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 21:19

@Domme Ern (heel lang geleden) Blijkbaar zoveel mensen dat er geen huis meer te krijgen is

Miggerd | 05-01-07 | 21:19

@geert trilders 21.15

Is dat nou lekker bier, dat Hollandia-bier?

brutus68 | 05-01-07 | 21:18

@Helmond Hij heeft wel iets woest erotisch... Die dikke lippen, dat bralaccent, die megalomane gedachten... Nou nog een huisje en ik trek bij hem in

Miggerd | 05-01-07 | 21:18

@helmonds 2115
moet je idd niet doen.

bejaarde op brommer | 05-01-07 | 21:18

@sukkel
Zeg ik dat het mij iets uitmaakt? Vraag aan Winter wat dat uitmaakt. Daarom discusieer ik nooit op GS, dat verdraaien van woorden ook altijd.
Ik ga nu verder aan de Hollandia.

geert trilders | 05-01-07 | 21:15

Op zich mag je geen opmerkingen maken over iemands uiterlijk, maar wat is hij lelijk he?

Helmonds eigen | 05-01-07 | 21:15

Zou zijn site alweer in de lucht zijn. Wat is zijn adres trouwens?

Helmonds eigen | 05-01-07 | 21:14

@Traag
Dikke lippen en volle wangen (zie pica) vandaar...

sjaakdeslinksesul | 05-01-07 | 21:13

@jargent 05-01-07 @ 18:10
Weet jij niet waar neocons vooral uit bestaan? Dat zijn namelijk voornamelijk zionisten. Leo Strauss een van de grondleggers is een zionist van het eerste uur.

Rechtse_Rukker | 05-01-07 | 21:13

@cor taxi 05-01-07 @ 21:04:
Wat klinkt je eigen stem raar hè als 'm terughoort op een bandje?
*Moehahahaha*

koerbagh | 05-01-07 | 21:12

koerbagh 05-01-07 @ 21:01: politieke overtuigingen van vrienden boeien me geen moer. Beetje jammer alleen dat een halve zool dergelijke foto's op internet plaatst in een poging Smit te beschadigen. Al zou het Bos betreffen, dan nog vind ik dat a-sociaal.

geert trilders 05-01-07 @ 21:02: wat doet iemands geaardheid er toe? Persoonlijk vind ik homofilie maar niets, lekker boeiend als een politicus homo is. Behandel je iemand als Boris Dittrich ook zo? En wie zegt dat Geert Wilders geen homo is, of dat Krista van Velzen geen pot is? Lekker belangrijk!

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 21:11

[email protected] 05-01-07 @ 20:42
Wie? Jouw vriendin, de mijne of die van Big Ern?

sjaakdeslinksesul | 05-01-07 | 21:11

Cor, ik hoop niet dat je bij TCA werkt, want dan heb je heel veel helal-collega's

geert trilders | 05-01-07 | 21:09

@veest
u bent ontslagen bij bw?

daskapitalist | 05-01-07 | 21:09

cor taxi is van het type, die denkt dat elke nederlander in zijn hart een racist is. Nou Cor, ikke niet, ik heb een hekel aan verschillende mentaliteiten, maar niet aan rassen

geert trilders | 05-01-07 | 21:07

ik heb Dewinter ooit stampij zien maken over buitenlands eten, maar of hij nu nog steeds een racist is?
Ik heb die Smit op tv ooit horen praten en wie dan nog twijfelt aan smans bedoelingen is niet meer te redden.
maar hoe dan ook, NR is en blijft een rare gezelligheidsvereniging, niet al te veel zendtijd waard.

bejaarde op brommer | 05-01-07 | 21:05

-weggejorist-

cor taxi | 05-01-07 | 21:04

@veest van Pim
Inderdaad, Winter vindt het vinden van medestanders heel belangrijk en dan wil hij hun geaardheid nog wel eens vergeven, totdat dat bij hem gaat wringen. Winter is dan ook zeer blij met Wilders maar die wil(voor de buitenwereld?) op zijn beurt weinig met Flipje te maken hebben.

geert trilders | 05-01-07 | 21:02

@Stijlloze Sukkel 05-01-07 @ 20:57:
Iemand met gezond verstand kiest z'n vrienden wat zorgvuldiger uit.

koerbagh | 05-01-07 | 21:01

veest van pim 05-01-07 @ 20:56: ik ken die blogs en de tijdschriften allemaal en bovendien ken ik verschillende mandatarissen persoonlijk, en ik ben toch lichtelijk een andere mening toegedaan dan jij.

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 20:59

koerbagh 05-01-07 @ 20:51: iemand met gezond verstand zou redeneren dat het meer iets zegt over de gastheer dan over de gast. Maar ach dat kan aan mij liggen. Nee bij mij thuis - toch een echte woning en geen studentenkamertje - zal je dergelijke attibuten niet tegenkomen. Wel de Nederlandse vlag, of mag dat ook al niet?

dotChase 05-01-07 @ 20:51: Google is your friend...

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 20:57

@daskapitalist 20:17: wat bedoel je?
@ geert trilders 20:30: ik weet niet wat de persoonlijke opvattingen van Dewinter over homoseksualiteit zijn. Ik weet niet eens of Smit homoseksueel is. De homofobie van zijn partij heeft Dewinter niet verhinderd om Smit op te voeren in een publiciteitsnummertje bij zijn bezoek aan R'dam en Smit was er ook niet vies van om met Dewinter geassocieerd te worden.
@Stijlloze Sukkel: Blokwatch is soms de moeite waard, maar om de ware aard van VB te kennen ga je beter rechtstreeks naar de bron, dat wil zeggen de blogs van hun mandatarissen en de tijdschriften van hun organisaties. Dat is waar de informatie uit mijn post van 20:06 vandaan komt. Kost wat moeite, maar dan heb je ook meer dan een kansloze wanliner als die van jou om 20:35.

veest van pim | 05-01-07 | 20:56

Het nageboorte van Eva Braun

geert trilders | 05-01-07 | 20:53

Uh, wie is Michiel Smit?

dotChase | 05-01-07 | 20:51

@Stijlloze Sukkel 05-01-07 @ 19:49:
Hahahaha... Die onthou ik als er een keer een feauteau opduikt van Jan Marijnissen met een Mao en Stalin op de achtergrond.
Het zegt me niet zoveel... Het is doodnormaal dat je een biertje gaat drinken met mensen die een White Power vlag en een nazi-helm in de kamer hebben... Dat zegt helemaal niks... Tuurlijk niet. Is het toevallig jouw studentenkamertje? Dat zou een boel verklaren.

koerbagh | 05-01-07 | 20:51

* legt telefoon neer * Ja, ze leest mee

Traag | 05-01-07 | 20:42

veest van pim 05-01-07 @ 20:06: zal ik je maar lekker in de waan laten? Zeker teveel op Blokwatch gezeten gok ik zo...

blikjegrolsch 05-01-07 @ 20:10: bijscholing heb ik niet nodig, al meer dan genoeg gehad. Maar goed sommigen schijnen het allemaal beter te weten...

De Officier 05-01-07 @ 20:11: nog een lijntje coke erbij?

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 20:35

Jaja, zorg nu maar eerst dat nieuw-rechts de "dump" niet weer onderuit haalt.

mid-rechts | 05-01-07 | 20:33

Hei Michiel Smit, vuile proleet, zak slijmsnot, harige luizebal, afvallige van Mekka, grove verschoppeling van Jericho, vette kuttekop, ga eens deaud!!!

De Officier | 05-01-07 | 20:30

@veest van pim
De Winter ziet het gezin als de hoeksteen van de samenleving en kon het totaal niet vinden met Smit's geaardheid. Als je iets vertelt, vertel dan ook dit feit erbij.

geert trilders | 05-01-07 | 20:30

@veest van pim 05-01-07 @ 20:06
... it desperately needs a fuck?

sjaakdeslinksesul | 05-01-07 | 20:21

Wel 3.000 euri ? , is 1500 te weinig voor meneer ?
Arrogante kwast.

Uw Verzekeringsadvis | 05-01-07 | 20:19

@veest van pim 05-01-07 @ 20:06
jij eet er toch ook van?

daskapitalist | 05-01-07 | 20:17

Oh, hierbij is hij heilige oproep van de nederige hij Officier aan de hij vuile dromedaris Michiel Smit.
Sterf, zeg ik u. Sterf met uw kleren aan en krijg luizen in uwe plasserbaard opdat gij zaadzak met helse pijnen van uw lijf af krabt. Bloed, zeg ik u. Bloed uit al uw ledematen en maak dat het bloed uw medemens raakt en eeuwig pijnigt tot in het einde der tijden. Schreeuw, zeg ik u. Schreeuw uw darmen uit uw keel en verstik uzelf daarmee opdat uw woorden voor eeuwig gestild zijn. Braak, zeg ik u. Braak uw hersenen uit uwe schedelpan en verzwelg daarmee uwe naastgeliefden opdat zij u nooit meer kunnen toespreken. Uw woorden zijn de andere woorden nooit waardig de ander de woorden te laten kiezen om u in de ban te doen opdat woorden nooit meer gesproken kunnen worden. Sterf!

De Officier | 05-01-07 | 20:11

Che Guevarra was een moordenaar maar beslist geen fascist, ook niet als je het heel hard wilt. Misschien is een bijscholing iets voor je?

blikjegrolsch | 05-01-07 | 20:10

@Stijlloze Sukkel: hate to break it to you maar Vlaams Belang is een nazi-partij pur sang. Ze roepen dat niet meer van de daken, dat zijn ze ondertussen wel afgeleerd. Maar zowel hun omgang met politieke of ideologische tegenstanders, (intimidatie, chantagepogingen en oproepen tot vernietigen van artistiek werk) hun ideeën over hoe de samenleving moet worden ingericht (solidarisme, blank europa, het beperken van de 'zuiveren' tot de eigen aanhang en het opleggen van beperkingen aan alle anderen, het zondebokdenken) als de ideeën en figuren die ze binnenskamers als denkramen en voorbeelden verkopen (solidarisme, rassenhygiëne, staf de clercq, joris van severen, alain de benoist), zijn nationaal socialistisch van snit. De liefde tussen Smit en VB was overigens wederkerig, tot VB met Nawijn een grotere vis wist te strikken. Toen was Smit uit de picture, wat VB-kaderlid Tanguy Veys, een kennis van Ben 'vuurtje?' Van der Kooi trouwens, niet belet heeft op deze pagina's "Houzee voor Michiel!" te posten onder een bericht over Smits legale en financiële sores. Het is geen toeval dat VB de aanhang en achterban heeft die het heeft. "If it quacks like a duck..."

veest van pim | 05-01-07 | 20:06

Hij was niet dronken.. Michiel praat gewoon een beetje raar..

Supreme Dutch | 05-01-07 | 20:04

brutus68 05-01-07 @ 19:52
Ik woon naast je. Hallo!

Zo jammer! | 05-01-07 | 19:55

Hé Michiel ... stevige Hollandia, die extra strong dan, eh ?
Het is wat ... als je dat al niet kan verwerken ... wat dan wel ...

Aboriginal | 05-01-07 | 19:52

Leo Beenhakkert-modus on: "Gaan we het nu alweer over die vervelende nep-nazi hebben.....?"
Leo Beenhakkert-modus off: Die armoedzaaier kan simpelweg geen huis betalen, dus dat wordt huren. Overigens zou ik die clown niet graag naast me hebben wonen. Je weet maar nooit, uitzicht op z'n tuin moet verschrikkelijk zijn, waarschijnlijk bezaaid met lege Hollandia-blikjes, kaalkopjes en leernichten die bij je aanbellen of Michieltje thuis is..., nee, schiet niet op..

brutus68 | 05-01-07 | 19:52

Mijn prullebak is ook beschikbaar voor de helft ^^

J_n | 05-01-07 | 19:51

bubka 05-01-07 @ 19:00: er is niets mis met mijn scholing, slechts de meningen verschillen hier en daar.

koerbagh 05-01-07 @ 19:11: die fotoserie is mij bekend maar zegt me niet zoveel, zoals ik al heb aangegeven in mijn bericht van 18:46. Denk er van wat je wil, zal mij een biet zijn. Bovendien is dat 'track-record' van je niet helemaal correct. Volgens mijn informatie is hij niet bij CP'86 en ook niet bij de NNP aktief geweest, bij LR is hij eruit geschopt vanwege zijn contacten met het Vlaams Belang. Geen van de genoemde partijen waren of zijn nazi-partijen. Hij is derhalve geen nazi, en hij koestert ook geen sympathieën in die richting. Dat jij daar anders over denkt met die betonnen plaat voor je kop moet jij weten, maar onderscheid wel graag veronderstellingen van de feiten.

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 19:49

hij mag anders mijn huis wel kopen in het oude berkel, nu lansingerland. 6 kamers, tuin op zw, weinig kinderen en allochtonen in de buurt. dat moet hem toch aanspreken. 200k. overdracht en betaling in maart 2009 en mag ie er tot die tijd voor niets wonen.

Bubba | 05-01-07 | 19:43

Ha, package, ga er aan sleutelen, 84 is wel veel, toch.goed geteld. Bien, Nu weer terug naar mijn eigen natte bever.Bye.

Zo jammer! | 05-01-07 | 19:42

In de brugklas was het al het pispaaltje, altijd al duidelijk geweest dat die gast niet spoort...

snatertje | 05-01-07 | 19:42

Wat is er allemaal mis gegaan in de jeugd van de flapdrol?
Misschien heeft zijn vader zijn endeldarm als kind uitgewoond?
Abschiessen die Schmidt! Wie ein Dreck!

Dundunbanza | 05-01-07 | 19:41

@Zo jammer! 05-01-07 @ 19:27
Zeg die Mient Jan Faber van je was wel zo dapper om ten tijde van de oorlog in Irak het standpunt in te nemen dat de Amerikanen door moesten gaan totdat Saddam Hoessein weg was. Daarmee verloor hij zijn aanzien binnen zijn eigen kringen en zijn baan bij het IKV.
In in de tijd van de sovjetunie onderhield hij contacten met Charta 77 en Solidarnocs, je weet wel Havel, Walesa en al die dissidenten. En dan vind jij Faber een type Mussert? Juist!

sjaakdeslinksesul | 05-01-07 | 19:41

Zo jammer! 05-01-07 @ 19:33
U valt in herhaling.
U valt in herhaling.
U krijgt een -edit ban -
Nu tevreden?

Natte Bever | 05-01-07 | 19:40

@Zo jammer! 05-01-07 @ 19:33

De kracht zit hem in dit geval zeker niet in de herhaling...

jargent | 05-01-07 | 19:39

@ an-tifoon

Na de voetbalfora van je verderfelijke rechtse gelul te hebben besmeukt is het je nu werkelijk gelukt om Geen Stijl te vinden? Uiteraard niet eerder dan dat je grote Leider beschimpt wordt :)

bengel | 05-01-07 | 19:38

Nou, komt ie:
We hebben de pest aan Allochtonen, Joden, Homo's, A-sociale pitbul eigenaren, werkgevers, regering, uitkerings trekkers,moslims, hindoes,, Janpanners en natuurlijk Amerikanen, want die zijn slecht, ga er maar eens naar toe, da zie je dat vanzelf, Turken, Marokanen, Algerijnen, Noord-Koreanen, Australiers(pijlstaart roggen), Verdonk, Wilders, JP, Bush, Sadaam (oeps is deaud). Khadffie,Marijnsen, Mao (hee, dat lijkt op elkaar) etc.maar wat is er dan wel goed voor 0031 en kunnen we werkelijk iets gaan bereiken dan alleen maar te zeiken.?

Zo jammer! | 05-01-07 | 19:33

Zo jammer! 05-01-07 @ 19:27
Nee, we zullen nix bereiken als u in een 9-regelig commentje 84 spelfouten maakt.
Eerst maar eens middelbare schooltje afmaken, of cursusje doen.
Deal?
Dat is Engels. Maar dat zit misschien ook in uw pakkedt?

Natte Bever | 05-01-07 | 19:32

Zo jammer! 05-01-07 @ 19:27
Wanneer?

gevallenverstand | 05-01-07 | 19:31

woon zelf in bergschenhoek maar ik zou dr nog n iet begraven willen worden waar ze mee adverteren

[G]eenstijl | 05-01-07 | 19:30

-weggejorist-

Zo jammer! | 05-01-07 | 19:27

Wahahahahaa, ik heb nog wel een tentje voor hem

IDSMadDog | 05-01-07 | 19:20

-weggejorist-

Natte Bever | 05-01-07 | 19:15

@Stijlloze Sukkel 05-01-07 @ 18:46:
Ik beweer helemaal niks, ik laat je een feauteau-serie zien. Iemand die zich breed lachend met een clubje neonazi's aan het bier laat fotgraferen in een kamertje met de meest abjecte neonazi symbolen wekt op z'n minst de indruk dat hij daar sympathie voor heeft. Zijn track-record spreekt ook boekdelen. Hij is er bij Leefbaar Rotterdam uitgeschopt omdat hij openlijk rascistische uitlatingen heeft gedaan. Vervolgens duikt hij dan even op bij de Nieuwe Nationale Partij, de opvolger CP'86 en richt hij NR op. Tsja, dat zijn de feiten en ik kan er niks anders van maken. Het is een neonazi, of althans een sympatisant. Als jij horende doof en ziende blind wilt zijn, dan is dat geheel voor jouw rekening.

koerbagh | 05-01-07 | 19:11

oeps bij verkeerde topic gepost:P

wertyuio | 05-01-07 | 19:10

@ hannalore: zoiets maar dan anders

de schopper | 05-01-07 | 19:10

leuke dames:D

wertyuio | 05-01-07 | 19:09

@Stijlloze Sukkel
Je hebt wel lef om Che Guevara een fascist te noemen... of misschien gewoon een gebrek aan scholing?
Overigens, wat me het meest verbaast aan dit bericht is dat in zo'n welvarende gemeente, met een groot bestand aan tuinders binnen z'n grenzen, die allemaal alleen maar rijk geworden zijn en nog worden door al het vuile werk onderbetaald te laten verrichten door Polen, Turken en Marrokanen, dit antibuitenlanderspartijtje voet aan de grond krijgt....
Wees trots op uzelve, ondankbaar tuig...

bubka | 05-01-07 | 19:00

@Big Ern 05-01-07 @ 18:50:
Ach, heel 070 is een criminele tyfusbende. De regering zit er immers ook.

koerbagh | 05-01-07 | 18:56

wereldVreeeeed 05-01-07 @ 18:49: die 'beweging' die jij noemt is van Jeugdstorm Nederland, het knokploegje van de NVU. Heeft volgens mij Smit noch Nieuw Rechts ook maar iets mee te maken.

Trouwens: volgens mij is Lansingerland ook 010, maar dat kan aan mij liggen...

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 18:55

@Kunera 05-01-07 @ 18:49

Laat me raden: ehmmm.......... schilderswijk?

Big Ern | 05-01-07 | 18:50

Ze hebben een eigen beweging opgezet vrijsociaalnationaal op yourtube met filmpjes uit de oude doos van o.a. oostfrontmiddag en Demonstratie Nederlandse Volksunie Zoetermeer lol.
www.youtube.com/profile?user=vrijsocia...

wereldVreeeeed | 05-01-07 | 18:49

Mijn ervaring met buren is dat het kampschooiers zijn & inbreken. En dan woon ik nog niet eens in Rotterdam

Kunera | 05-01-07 | 18:49

Geen lebensraum meer in Rotterdam?

broomstick | 05-01-07 | 18:47

Ik ben aan het wachten op de kamervragen die Geert Wilders hierover gaat stellen aan de minister van volkshuisvesting. Waarom arme blanke Michiel Smit nog geen dak boven het hoofd heeft en al die 26000 er wel een gaan krijgen. Hij weet tenslotte van alles altijd een draai tegen de nieuwe NLers te maken. De zondeboktheorie heet dat. Een welbeproefd recept uit 1933. Kan het CIDI over meepraten...

jargent | 05-01-07 | 18:47

wasbeerfan 05-01-07 @ 18:32: dat zal je nog tegenvallen.

Rechtse_Rukker 05-01-07 @ 18:07: heb je helemaal gelijk in. Volgens mij valt Smit c.s. daar niet onder, in weerwil van wat koerbagh 05-01-07 @ 17:25 meent te moeten beweren. Als jij je bevindt in een groezelig kantoorje van die 'antifascisten' van de AFA en je wordt daar gefotografeerd onder de vlag van Che Guevara, ben je dan ook een fascist? Dat zal toch wel niet?!

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 18:46

Hoort Nigtevecht niet bij die dorpjes....?

laardepul | 05-01-07 | 18:34

Oei oei met Michiel Smit van Nieuw Rechts. Wat een treurige introductie heeft hij nodig over de telefoon. Ook nog zijn huurwoning kwijt. Hij heeft niet eens een koopwoning. Geen bank wil zo'n mannetje financieren.
De frustratie zal langzaam oplopen bij dit kereltje. Hij zal zich langzaam extremer gaan gedragen. Nu probeert hij nog netjes te praten, maar op middellange termijn wordt hij zwaar gefrustreerd door al het 'onrecht' en kiest hij minder zorgvuldig zijn woorden. Dat zal hij nu al doen op zijn lelijke vriendenfeestjes met goedkoop bier.

wasbeerfan | 05-01-07 | 18:32

@Hannalore 05-01-07 @ 18:29


Zet die doos onder een brug, dan heppie iig stromend water...

Big Ern | 05-01-07 | 18:30

@Traag 18:27

Of toch maar een kartonnen doos.?

Hannalore | 05-01-07 | 18:29

Direct Wonen dan maar?

Traag | 05-01-07 | 18:27

Michiel Smit is een neonazi!

Wouter de Ddos kabou | 05-01-07 | 18:21

Een douche-kop met 11 gaatjes zeker?

Big Ern | 05-01-07 | 18:13

@de schopper 18:09

Wash&Go.?

Hannalore | 05-01-07 | 18:12

@Rechtse_Rukker 05-01-07 @ 18:07

Voeg daar nog neozionisten aan toe en je hebt het kwaadaardige kwartet dat de wereld in vuur en vlam zet compleet!

jargent | 05-01-07 | 18:10

Michiels grote voorganger, Adolf, had nog het verstand zichzelf om te brengen...

Hyppo Kriet | 05-01-07 | 18:10

weet die heaumeaux niet dat heaumaeux in die tijd een speciale douche kregen

de schopper | 05-01-07 | 18:09

Neocons, neofascisten en neonazi's een gevaarlijke groep mensen.

Rechtse_Rukker | 05-01-07 | 18:07

Omdat Smit de meest hatelijke persoon van Nederland is! Het leven is zoveel beter zonder kaalkoppen.

El Cocorote | 05-01-07 | 18:06

Ze gaan de afslag van de A12 bij bleiswijk vernieuwe. Perfecte locatie om die gozer, met z'n gay hoofd, te begraven onder vier meter zand en een asfalt weg. Voordelen; scheelt wat zand en die gemeente is van hem af.
Ken je na gaan dat hij dus voor mensen in dat lansingerland de vertegenwoordiger is in die gemeenteraad aldaar. Wat een hoofd, zeg. Zelfs een paard, met ch*lera en de t#ring er bij, dat opweg is, met een kilometer of 140 per uur, naar de slachterij, heb een betere hoofd dan hem.

vnauta | 05-01-07 | 18:06

Wat zijn de huizen duur in Holland...

Rommie | 05-01-07 | 18:05

-weggejorist-

F. Wood | 05-01-07 | 18:03

In Oostenrijk (dat moet Michiel toch aanspreken) is ook een huis vrij... Inclusief geheime SM-kelder! www.nu.nl/news/819734/21/Kampusch_dach... Schiet 'ie niet zoveel mee op voor de gemeente Lansingerland, maar het is slechts een tip. 't Is niet echt naast Braunau, maar goed te doen met trein en bus.

koerbagh | 05-01-07 | 18:02

@jargent 05-01-07 @ 17:59

Idd, dat ligt dus niet goed bij de vrouwtjes *proest*

Big Ern | 05-01-07 | 18:00

Kunnen ze in Lansingerland niet snel nog toevoegen aan de APV dat botox-lippen verboden zijn.....

jargent | 05-01-07 | 17:59

De idee dat Mussert het eigenlijk allemaal goed bedoelde is onzinnig. Als Adolf niet zo'n beroerde jeugd had gehad en hij niet in WO I verzeild was geraakt dan was het waarschijnlijk ook allemaal heel anders gelopen met deze mislukte kunstschilder. Hij zou met zijn zieke geest in ieder geval niet in staat zijn geweest de wereld aan de rand van de afgrond te brengen en Duitsland tot de grond toe te vernietigen. Er zijn nu eenmaal mensen met een criminele aard. En als die op de een of andere manier aan de macht weten te komen dan zijn de rapen gaar.

Jeremia | 05-01-07 | 17:57

@Zo jammer! 17:48

Dus in principe had ook de Sovjet Unie kunnen werken.? Wat voor nationalistische onzin gaan de hedendaagse politieke avonturiers onder ons bedenken.? Zou dat in principe ook kunnen gaan werken.?

Hannalore | 05-01-07 | 17:56

Ik heb ook moeten leren van sofgozen en kolchozen, maar verder waren mijn leraaren niet perse links. Ik moest ook leren over states and countys, of over de bevolkingsopbouw in Jakarta. Gelukkig leerde ik ook wat een leuke manier van denken nationalisten hadden, en dat altijd zullen hebben. Nationalisme is dikke peop, betsemd voor psychopaten, krankzinnigen en indetiteitslozen. Wie in deze tijd, van ope n grenzen en mondialisering, nog serieus over nationalisme lult is echt zwakbegaafd.

blikjegrolsch | 05-01-07 | 17:54

"Ook mensen zoals Mussert, In principe had het kunnen werken."
Inderdaad, wat is er immers mis met anti-democratisch, fascistisch een volk een leider denken? Had heus kunnen werken hoor...

blikjegrolsch | 05-01-07 | 17:50

Nou dichtgooien dit topic en snel naar wat anders

Ik ben die lelijke k*nkernerd meer dan zat!

Michiel........ vuile pusbult.......... ik wens je de cholera!

Big Ern | 05-01-07 | 17:49

Patrick Bateman 05-01-07 @ 17:37
Nee, ik bedoel dat iedereen op een gegeven moment denkt goed bezig te zijn. Neem al die linkse leraaren in de jaren 70 en 80 die het Sovjet gebeuren zo de hemel in prezen. Figuren zoals Mient Jan Faber(een Mussert in spee). Die hoor je niet meer, nu de Sovjet Unie verdwenen is. Moest ik leren over het verschil tiussen een sofgoos of een kolgoos boerderij, terwijl de graanschuur van Rusland in Iowa lag. Mussert had het bij het verkeerde eind, uiteindelijk. Maar ik begrijp zijn motivatie wel. En ik ben het er niet mee eens, maar dat is wat anders.

Zo jammer! | 05-01-07 | 17:48

@Miggerd 05-01-07 @ 17:44


Wie wil dr nou in godsnaam in A'dam wonen?

Big Ern | 05-01-07 | 17:46

Heb ik het mis of was het met die gay vriend van Adolf H ook niet zo goed afgelopen ( Rühm ).

befke | 05-01-07 | 17:45

Dat is toch gewoon 010? Moet je in Amsterdam 's een huis zien te regelen, sta je flink te kijken...

Miggerd | 05-01-07 | 17:44

@Antifoon 05-01-07 @ 17:37
Dus als het meezit is dat uw laatste reaguursel.

Dömper | 05-01-07 | 17:39

@ Zo jammer! 05-01-07 @ 17:28
We gaan hier toch niet een beetje Mussert lopen prijzen...
Mafkees!

Patrick Bateman | 05-01-07 | 17:37

Uw huisregels gelezen en gedacht dat die , i.t.t. de commentaren bij A.D. en Telegraaf, een hoog niveau zouden opleveren. Ze zijn echter geen haar beter!!

Jammer hoor.

Antifoon | 05-01-07 | 17:37

veest van pim 05-01-07 @ 17:19
Jep, de geschiednis heeft dat wel duidelijk gemaakt. Ook mensen zoals Mussert, die echt dachten dat het wel goed was. Laatst nog een docu over die gast gezien. Hij was misschien best heel erg begaan met het volk, en zijn ideen waren misschien wel goed op dat moment. Maar die moffen hebben het behoorlijk verziekt, met hun idiote verziekte ideeen. In principe had het kunnen werken.

Zo jammer! | 05-01-07 | 17:28

Stijlloze Sukkel 05-01-07 @ 17:23
Strikt juridisch gezien is Michiel Smit geen nazi. Net zoals de Centrum Democraten vroeger naar de letter niet rascistisch waren. Maar diep van binnen weten zinnige mensen wel hoe het zit. Smit spoort niet. En ja, ook nazi's kunnen gay zijn. Ernst Röhm had voordat de nacht van de lange messen plaatsvond een bloeiende politieke carriere onder Onkel Adolf en kon zijn seksuele honger stillen met waarschijnlijke vele jonge arische HJ jongetjes.

Jeremia | 05-01-07 | 17:28

De adressen van raadsleden zijn toch gewoon openbaar, vanwege bereikbaarheid voor burgers en zo? Lijkt me in Michiels eigen belang dat zijn adres dus overal goed bekend is en raakt.

deAmerikaan | 05-01-07 | 17:25

Beetje jammer alleen dat Smit c.s. neonazi's of nationaal-socialisten worden genoemd. Is toch wat anders dan nationalist, maar dat kan aan mij liggen...

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 17:23

geboren en getogen in bleiswijk, bar weinig te beleven. niet dat berkel of bergschenhoek veel meer te bieden hebben dan veel kassen met een HSL er tussendoor.

Dr.Gonzo | 05-01-07 | 17:23

Jullie denken toch niet dat Michiel SSmit een hypotheek van minimaal 175.000 kan krijgen met die fooi die hij als raadslid krijgt? Een functie voor nog 3 jaar en dan een hypotheek voor 30 jaar vast? Ja doei! Daar trapt geen bank in. Nou, Dirk Scheringa misschien, maar ik bedoel een fatsoenlijke bank. (Contradictio in Terminis, I know....)

koerbagh | 05-01-07 | 17:22

Als het maar niet mijn buurman wordt xD

Polderboy | 05-01-07 | 17:22

cementaandeknikker 05-01-07 @ 17:17
Ik meen enig ongerief te bespeuren in Uw reactie. Dat was niet mijn soort hoor, die was bezig 20 miljoen russen te verdelgen.

Zo jammer! | 05-01-07 | 17:21

Ach, smadelijke aandacht is ook aandacht. Bedankt GeenStijl!

Stijlloze Sukkel | 05-01-07 | 17:20

@Zo jammer: wat er mis is, is dat de eerste nationaal socialist die zijn land ooit iets goeds heeft gebracht, nog geboren moet worden. Ik vind het vreemd dat je dat nog moet worden uitgelegd. Ik wil er niet aan denken met wat voor denkraam je zoon het leger is in gegaan en of ze het daar nog een beetje goed hebben gekregen, maar ik hoop voor alle betrokkenen dat hij nooit in een situatie komt waar hij de kans krijgt zijn macht verkeerd te gebruiken want als dan zijn opvoeding en genen gaan opspelen loopt het gegarandeerd verkeerd af. Nazizonen in de Nederlandse krijgsmacht... Je kan het niet zo gek bedenken of het bestaat nog ook.

veest van pim | 05-01-07 | 17:19

Samir Azzouz, Michiel Smit, Mohammed Bouyeri, Volkert van der Graaf, Abdoullahdinges van der Ven. Als je het goed bekijkt zijn al 'onze' extremisten stakkers.

Jeremia | 05-01-07 | 17:18

enkeltje rita plz

]V[ | 05-01-07 | 17:18

@ Zo jammer !
Uhm....50 miljoen doden in een tijdsbestek van 6 jaar misschien.......? Aangezien jouw soort het intelectueel vermogen van een demente goudvis heeft zal ik je ff een hint geven: 1939-1945.

GEEF (NEO)NAZI'S EN RACISTEN DE RUIMTE, DAN NEMEN WIJ DE AARDE !!!

cementaandeknikker | 05-01-07 | 17:17

HoHoHo Merrie Christmus, moet Michiel denken... weeeeeeeer in het nieuws... om NiX!

JudgeJuly | 05-01-07 | 17:16

Geweun een halal hypotheekje afsluiten herr SSmit.

G-unite | 05-01-07 | 17:16

Kan die hol-uitwoner niet gewoon een hol in Torra-Borra betrekken? Kan ie zn anus ab-und-zu eens lekker laten oprekken door een goed geplaatste clusterbombaaaa.

cementaandeknikker | 05-01-07 | 17:14

Willy Vanilly 05-01-07 @ 17:11
Ehm, Nationaal Socialisme: Je geeft om je land en het land zorgt voor je? Wat is mis?

Zo jammer! | 05-01-07 | 17:14

Huurhuis aan de oudenhandselaan Berkel en Rodenrijs, kost slechts €975,=
www.pararius.nl/clients/showObjectDeta...
.
Scheelt SSmit toch weer €525,=
.
Zelfs over huurprijzen praat hij peop!!

Herman Flipsen | 05-01-07 | 17:13

Megeaul Smit, die er niet zo warmpjes bij zit

sok | 05-01-07 | 17:13

Lansingerland? Nooit van gehoord en dat had ik graag zo gehouden.

Dömper | 05-01-07 | 17:12

Ik zou daar ook niet willen wonen. Al kreeg ik 1500 euri toe. Daarentegen zou ik ook nooit in Rotterdam willen wonen, daar wordt je automatisch een nazi met dat schorem dat daar woont.

Willy Vanilly | 05-01-07 | 17:11

... maar staat de gaynazi in het rood, blijft uw huisje lekker goedkoop

King of controversy | 05-01-07 | 17:09

Wie is dat ??
*ontkenningsfase*

oakie | 05-01-07 | 17:08

Konden ze hem niet gelijk uit Nederland zetten ofzo?

Razendsnel | 05-01-07 | 17:07

Kortzinnig stukje tekst.

OomScrooge | 05-01-07 | 17:07

Ik zeg niets over buren.

Boze Buur | 05-01-07 | 17:04

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken