Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Kutneger en Kutmarokkaan klappen keurigman KO

Goedemorgen. Boosmaker des Maands. Alsook Getuigenoproep cq Manhunt. De politie Noord-Holland-Noord vraagt uw aandacht voor het volgende. Twee potige capuchonkloodtzakken van getinte persuasie slaan meneer Gerard Smeekens (59) 's ochtends om 06:00 uur op de Middenweg, Heerhugowaard (maps) helemaal de tiefes. Zomaar. Meneer zei nog netjes "goedemorgen" tegen de twee, maar werd KLABAMM neergehoekt door het huftertuig. Motief voor dit zinloos geweld vooralsnog onbekend. Daarom houden we het maar op onvervalst racisme en/of virulente blankenhaat. Kent of herkent u deze types aan de hand van onderstaand signalementen? Neemt u dan contact op met de politie in Heerhugowaard op telefoonnummer 0900-8844 (lokaal tarief) of bel met Meld Misdaad Anoniem wanneer u liever anoniem blijft op 0800-7000. (bron: politie) goedemorgen_BAM.jpg

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Mega Mindie 2 | 07-08-15 | 22:58

Nee joh, zelfs al krijgen de wegkijkers het mes op de keel om vervolgens geslacht te worden, het zal zelfs op dat punt nog steeds aan Wilders liggen en racistisch intolerant Nederland. Wegkijkers mogen wat mij betreft net zo hard ons intolerante landje uit om zich vervolgens te voegen aan het ooh zo tolerante Afrika ofso.

Dutchmen32 | 07-08-15 | 22:56

@Apollo | 07-08-15 | 12:33
Je maintiendrai (Nederlands: Ik zal handhaven) past als wapenspreuk perfect bij Nederland. Het lijkt doortastend, maar er wordt niet bij gezegd wanneer, dus gebeurt er verder niets.

Zoetwaterpanharing | 07-08-15 | 21:48

Meer meer meer import van klootzakken die fatsoenlijke NLers op hun bek slaan. Meer meer meer. Zo goed PVDA/JOOP/VARA/D66 ? Vroeger werd ik nog wel eens boos als ik dit soort berichten las maar tegenwoordig totaal niet meer. Want: tuig oppakken is volgens geitenwollensokken zielig. Ze zijn volgens hen nu eenmaal verward en verdienen 2e, 3e, 4e etc kansen. Daarbij: als je ze oppakt zijn ze een uur later weer vrij. Als er ooit een straf uit volgt is het 3 uur schoffelen en daarna doen ze het weer. Oftewel: dit soort "incidentjes" wil de meerderheid blijkbaar en houdt de "fatsoenlijke" stemmer jaar na jaar na jaar in stand. In plaats van je opwinden over dit soort misdaden, is het veel fijner om je te beseffen dat de wegkijkers of hun familie die geweld faciliteren zelf ook slachtoffer worden. De vervuiler betaalt keihard mee en dat is een enorm geruststellende gedachte.

Rest In Privacy | 07-08-15 | 19:02

Serieus:

- we moeten aangifte doen van racisme ? Als het andersom was hadden de kranten volgestaan over racistisch geweld;

- verder vindt ik dat sinterklaas zwart moet worden net als zwarte piet. Een witte sint leidt alleen maar tot uitsluiting van blanken voor uitkeringen, huursubsidie, kwijtschelden ozb en waterschap etc........

Tee Of Cup | 07-08-15 | 17:55

Kansloos draadje dit. Alle tokkies hebben het meteen weer over Marokkanen en de Islam, terwijl het gewoon twee negers waren. Waarschijnlijk Antillianen.

Trekvogel12 | 07-08-15 | 17:04

-weggejorist-

edjekaddetje | 07-08-15 | 17:01

Als je als gewone burger iemand goedemorgen zegt, dan vraag je er natuurlijk om. Het wordt steeds gezelliger met die standaard opsporing verzocht types.

warre | 07-08-15 | 16:53

Wanneer gaat de politiek eens beginnen met uitzetten van dat "Tuig"? En de grenzen dicht en stoppen met Schengen?

Lexus01 | 07-08-15 | 15:10

Maar dat weetje toch van tevoren dat je klappen krijg, dat is hun manier van praten , dit is gewoon straattaal.

jeroen8325 | 07-08-15 | 14:27

Schuld van wetgever, deze bepaald dat jejezelf niet met succes mag verdedigen dus ook geen wapens ter verdediging mag dragen, hoewel ik politie nog steeds respecteer, ben ik van mening dat zij niet meer in staat zijn de burger te beschermen, waardoor uzelf de eerste linie bent tegen dit soort.

NB-Stb | 07-08-15 | 14:09

Wanneer gaan we Bilal en Mohammed eens een koekje van eigen deeg geven? Ik begin dit soort berichten spuugzat te worden.

labaria | 07-08-15 | 13:48

Hij werd van achteren neergeslagen. Uiteraard, zo'n potige mannetjesputter ga je niet frontaal te lijf.

t.zeefje | 07-08-15 | 13:48

Kickboxlessen in praktijk gebracht.

meneer Q | 07-08-15 | 13:23

Ommezwaai | 07-08-15 | 12:40
Ik probeer ook niemand aan het lachen te maken. En waar powned staat, mag u gerust ook geenstijl lezen. Fijne zonnige middag toegewenst.

altijdzonnig | 07-08-15 | 13:15

-weggejorist-

SomeDuder | 07-08-15 | 13:03

05/08 waren zij beide lichtgetint vlg de telegraaf

De politie heeft woensdag een signalement van de daders verspreid. Het gaat om twee beren van kerels. De een was stevig gebouwd en rond de twee meter lang. De ander was kleiner en had een bodybuildingfiguur. Beiden zijn lichtgetint en tussen de 25 en 30 jaar. Getuigen hebben de mannen zien wegrennen in de richting van de Van Eedenstraat.
OP E.j.Bron gaf een reaguurder deze verklaring:
guusvelraeds zegt 5 augustus 2015 om 20:08

Bij mohammedanen (Ik ga daarvan uit als ik licht getint lees. Neem me niet kwalijk) is het niet gebruikelijk dat niet mohammedanen als eerste het woord nemen bij een ontmoeting. Door als eerste het woord te nemen door “”goedemorgen”” te zeggen heeft hij de hogere status van de moslim aangetast. Als Dhimmi was het beter geweest als hij niets gezegd had en met gebogen hoofd voorbij gelopen was. Kijk ze vooral ook niet aan! Het neerslaan van het slachtoffer heeft met niet getoond (vanuit moslim standpunt) respect te maken en de mohammedaanse wetten die samengesteld zijn rond de Dhimmi status. Deze twee licht getinte mannen hebben de naïeve en door de Nederlandse overheid bewust onwetend gehouden man alvast zijn plek gewezen vooruitlopend op het Nederland van de toekomst. Vraag het de niet moslim in mohammedaanse gebieden hij zal je ditzelfde antwoord geven.
Goedemiddag

Knikkertuut | 07-08-15 | 12:45

altijdzonnig | 07-08-15 | 11:51
Nee, op Pownews/Powned zijn de discussies van een hoog niveau...
Laat me toch niet lachen.

Ommezwaai | 07-08-15 | 12:40

En als ze gepakt worden krijgen ze een dikke 'foei'. Waarom zouden we nog de moeite nemen om ze op te pakken en te berechten in dit land.

XaleX_2 | 07-08-15 | 12:37

En inderdaad, van achteren neergeslagen. The usual suspects.
Dochter van een collega ook, kreeg mot met een groep finnen en eerlijk waar, ze slaan bij dat meisje van een jaar of 17 gewoon een paar tanden uit haar gebit. Totaal geen respect voor alles wat anders is. Jammer voor de aardige koerier en pizzabezorger die ik een beetje ken maar er moet wat gebeuren. Harder straffen, Nederlands paspoort afnemen, terug sturen naar land van eerste paspoort, 3 strikes and you are out, chemische castratie. Ik weet het zelf niet maar we kutten al een jaar of 25 door en het lijkt alleen maar erger te worden. Politiek, grijp een fucking in en bescherm je burgers.
Wiki: Je maintiendrai (Nederlands: Ik zal handhaven) is de wapenspreuk van Nederland sinds 1815.
Laat me niet lachen.

Apollo | 07-08-15 | 12:33

Wen er maar aan wegkijkers!

Antitheïst | 07-08-15 | 12:32

altijdzonnig | 07-08-15 | 11:51

Ik zou zeggen gezellig koffie met je te hebben gedronken . Het was kort maar hevig. Maar vind het niet erg dat u gaat.. Iemand die geweld bestempelt als een positieve kijk op het leven kunnen we hier maar beter kwijt zijn. U begrijpt niet dat zelfs al zou het niet zo'n keurige man zijn ,wat ik zeer betwijfel dan nog is geweld niet veroorloofd. Dus mijn conclusie is dat u nick niet klopt. Doei doei tot ik hoop geen wiederschnitzel

tweetybird | 07-08-15 | 12:19

mom van avezaath | 07-08-15 | 12:06
Vriendelijk bedankt. Het is mij absoluut opgevallen dat het aantal van dit soort zaken niet meer te tellen is. Het is misselijkmakend, de mate van geweld, en het feit dat er geen enkel ander motief lijkt te zijn dan het hebben van een verrotte geest. Maar toch, blijft het onmogelijk een zinvolle reactie te geven naar aanleiding van de gegeven info. Toegegeven, het lijkt allemaal makkelijk in te vullen, maar zeker is het niet.

altijdzonnig | 07-08-15 | 12:15

Bij de PVDA gaat de fles champagne open. Slachtoffer hulp voor de oude baas. Politie aan de slag. Kans 1 op 1000 dat er straks ook een advocaat bij komt kijken. Kans 1 op 1.000.000 dat ze gestraft worden en 8 uur moeten schoffelen. Dus dat is nog twee dagen werk voor de reclassering. Dus al met al weer volop werkgelegenheid voor Nederland. Daar kunnen we trots op zijn. Het is alleen jammer dat die bejaarden op deze manier steeds schaarser worden. Maar dat scheelt weer in de pensioengelden. Dus al bij al alleen maar pluspunten.

VincentTheSaint | 07-08-15 | 12:13

Mr aarsch | 07-08-15 | 08:48

Dat heeft u goed gezien. Ik keek ook effe uit het raam in mijn straat en zag zo al een stuk of 20 mogelijke verdachte lopen. Ware het niet dat ik in een geheel andere stad woon. Tsja die gesubsidieerde kicksbox lessen werken echt. Ze worden er stukken rustiger van en zijn al hun agressie kwijt. Hmm tot dat ze natuurlijk een 59 jarige blanke man die geen moslim is hun netjes goede morgen wenst tegen komen. Tsja nederland wordt steeds gezelliger. Je houd je hart vast voor de oudjes die verplicht zelfstandig moeten wonen van dit kudtkabinet met al deze gevallen van puur zinloos geweld. Keer op keer. Ik hoop dat de man er niet teveel lichamelijk aan over gehouden heeft. Geestelijk zal een ander verhaal zijn. Te treurig voor woorden.

tweetybird | 07-08-15 | 12:10

Zo zie je maar weer, met de meeste moeite proberen we de gelukszoekende Lichtgetintiërs uit Europa te houden, maar zij die jaren geleden Europa al binnen wisten te dringen zorgen dagelijks voor problemen die je wist dat zou komen.

CrapoTheGreat | 07-08-15 | 12:06


altijdzonnig | 07-08-15 | 11:48
Welkom! Weet u, het zijn inmiddels ontelbare slachtoffers die deze lieden maken. Er zal nooit meer een waarom op deze zinloze mishandeling komen, simpelweg, die is er niet! Dat is u nog niet opgevallen??

mom van avezaath | 07-08-15 | 12:06

@Kicktherabbit
.
Daarentegen stijgt de criminaliteit in grote steden als Amsterdam en Den Haag. www.telegraaf.nl/binnenland/22252036/_...
.
Wat betreft dat veiligheidsgevoel, ook dat zegt niet heel veel. De afgelopen jaren heeft een ieder die het zich enigszins kan veroorloven de kansenwijken reeds verlaten. Wat vervolgens nog immer overeind blijft als vaststaand feit is dat niet-westerse nieuwe-Nederlanders een onevenredig groot deel uitmaken van 's lands probleemstatistieken als misdaad, werkloosheid en bijstand. Maar wee diegene het lef heeft dit feit te benoemen, laat staan voor te stellen dergelijke dubbelpaspoorters het Nederlanderschap te ontnemen bij (herhaaldelijk) crimineel gedrag...

Terence Hill | 07-08-15 | 12:05

Lastig oordelen, je weet helemaal niet wat er gebeurd is.
altijdzonnig | 07-08-15 | 09:05
Nou he? Ik had er ook zo'n moeite mee, de toegetakelde man ziet er ook echt als een crimineel uit.... prettige dag verder.

mom van avezaath | 07-08-15 | 12:03

Oh! Racisme! Is blankenhaat!! Altijd maar weer die blankenhaat! Racisme! Racisme!

CrapoTheGreat | 07-08-15 | 11:58

Jess en andere anti PVV adepten: kom er maar in! Blijven volhouden hoor, dat het 'zieligerds' zijn. Tuigh van de richel is het niet meer, WEL (niet) minder!

mom van avezaath | 07-08-15 | 11:57

Wat hebben we toch een mooi land, haha

krabbegat | 07-08-15 | 11:57

Overigens ben ik powned lid van het eerste uur, maar pas reaguurder sinds kort. Het niveau op geenstijl is dusdanig bedroevend geworden dat alvorens ik afscheid neem van dit voorheen geweldige blog, ik eerst een bescheiden poging waag mij in de discussies te mengen. Cheers.

altijdzonnig | 07-08-15 | 11:51

Het is als je het mij vraagt simpelweg onmogelijk om een conclucie te trekken nav bovenstaand bericht. Ok, de informatie die gegeven wordt geeft je te denken dat het hier gaat om een zinloze mishandeling van een autochtone man, door allochtone mannen. Wat de aanleiding is, en of de autochtone man inderdaad een 'keurige meneer' is, dat is niet meer dan een aanname. Altijdzonnig staat voor een positieve kijk op het leven.

altijdzonnig | 07-08-15 | 11:48

in Amerika noemen ze dit the Knock-out 'game'. gek dat als een blanke zonder aanleiding een niet blanke mept is dat een hate crime. maar andersom(wat 50x meer gebeurd trouwens) is het gewoon een 'game'.

trenthopper | 07-08-15 | 11:47

[D66]
Is natuurlijk ook wel een beetje uitlokking van meneer Smeekens. Deze twee verrijkers van onze cultuur, maatschappij en samenleving (die dit land keihard nodig heeft om onze ouderen onderhouden) waren natuurlijk om zes uur 's ochtends op weg naar hun werk en werden dan zomaar gestoord door een blanke meneer die hinderlijk in de weg loop en hen dan ook nog meent te moeten groeten. Mocht het tot een rechtszaak komen, dan kan het niet anders dan 100% vrijspraak voor deze twee heren.
[/D66]

Terence Hill | 07-08-15 | 11:44

Racisme!!!!

CrapoTheGreat | 07-08-15 | 11:43

jammer maar ook goed dat die meneer niks heeft terug gedaan anders had die nog een groter probleem.

ganzo | 07-08-15 | 11:40

Populaire game bij negertjes: knockout game. Je hebt er wel ook één blanke voor nodig en die vind je niet veel meer in Afrika. Vandaar...

Avondlander | 07-08-15 | 11:39

Meneer Smeekens doet er goed aan ook aangifte te doen van mishandeling met een racistisch oogmerk. Sterkte en succes!

Professor Superhirn | 07-08-15 | 11:33

Gebeurd het andersom dan staan al die gastjes weken lang te demonstreren, racisme moet stoppen, huilende negervrouwen, woedende mocro's en horen we zinnen als: "tazzzzz kk racisten!". Gevolg: winkels worden geplunderd, ME moet met 20 pelotons de groepen uit elkaar rammen en Nederland spreekt weer schande over het harde optreden van de politie. Al die andere keren dat negerts of mocro's een blank persoon in elkaar rammen, is het niet meer dan normaal en moeten wij racisten niet te snel oordelen, want die arme jongens hebben zo een moeilijke jeugd gehad. Tyf toch op.

GS410 | 07-08-15 | 11:32

Madame Poitiers | 07-08-15 | 11:17
Hoezo een 'drogredenering'? Ik snap niet welk punt je precies wil maken. Wat heeft je betoog te maken met een daling van de misdaadcijfers en het feit dat we ons veiliger voelen in onze eigen leefomgeving maar denken dat het land naar de knoppen gaat?
Als ik jouw betoog moet geloven werd criminaliteit door allochtonen vroeger niet als dusdanig benoemd en nu wel. Ok, dat geloof ik graag en dat is ook mijn ervaring.
Maar als ik jou voor een onderzoek vraag of jij slachtoffer bent geworden van criminaliteit dan maakt het voor jou en het onderzoek niet uit of je beroofd of in elkaar geslagen bent door Pietje of Mohammed. En als mensen zich onveiliger voelen omdat er meer allochtonen in de buurt rondlopen dan zou het gevoel van veiligheid juist moeten afnemen ipv toenemen.
Het is me duidelijk dat je niet blij bent met immigranten maar ik snap niet waarom je op mij reageert en waar je naartoe wil. Misschien zijn er wel niet genoeg immigranten om de criminaliteitsdaling in zijn geheel te compenseren, bedoel je zoiets?

kicktherabbit | 07-08-15 | 11:30

Aan de andere kant kunnen veel berichten over geweldsmisdrijven dat onveiligheidsgevoel flink versterken.
.
kicktherabbit | 07-08-15 | 10:42
.
Kortetermijngeheugen ook defect.
Ik zeg net dat de media voor Fortuyn geen woord wijdden aan criminele immigranten. Er hadden zoveel mensen direct en indirect met hun agressie te maken gehad, dat iedereen van de hoed en de rand wist/weet en daar rekening mee gingen houden.
.
Jouw stelling "Amsterdam is nu veiliger dan in de jaren '70" is een drogredenering. Toen begon het gelazer met immigranten al en in de jaren 80, 90 en 00 werd het steeds erger, totdat Fortuyn kwam en de hele discussie over 'racisten klagen over vreemde etensluchtjes op de trap' met de grond gelijk maakte.
Toen moest er weg iets gedaan worden aan die harde kern van duizenden kutmarokkanen en Antillianen die tot dusver vrij spel hadden gehad.

Madame Poitiers | 07-08-15 | 11:17

Ik was laatst even langs mijn ouders huis die op vakantie zijn. Stond er bij ingang van de wijk zo'n Amsterdamse witte heroine bord met de tekst: Let op inbrekers actief. Bij een verdachte situatie bel 112. Bij aankomst in het huis lag er een brief van de politie met de tekst: Er is bij u in de straat de afgelopen week meermaals pogingen tot inbraak gedaan. De verdachten hadden een Noord-Afrikaanse uiterlijk.

Mijn punt is dat twee Marokkanen die überhaubt niks te zoeken in een wijk om 6 uur s'ochtends, die mogen van mij part direct de cel in. Wie houden we hier nou voor de gek?

heldheino | 07-08-15 | 11:11

sjoost | 07-08-15 | 11:01
En waar haal jij jouw realiteit vandaan?

kicktherabbit | 07-08-15 | 11:08

kicktherabbit | 07-08-15 | 11:06
Is het in dit land veiliger geworden: nee
moet uiteraard zijn:
"Is het in dit land veiliger geworden volgens u mevrouw?"
- nee

kicktherabbit | 07-08-15 | 11:07

Peter_K | 07-08-15 | 10:57
Precies. En die mensen zullen bij zo'n onderzoek dan ook aangeven dat ze het onveilig vinden in hun buurt. Onveiligheid in de buurt is het probleem ook niet, ook die neemt in veel gebieden af. Mensen voelen zich in dit land vrij veilig maar ze denken dat Nederland naar de knoppen gaat op basis van wat ze elders lezen en zien.
www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/ste...
Dus wat ik al zei:
Dalen de aangiftes: ja
Zijn er minder mensen slachtoffer van criminaliteit: ja
Voelen we ons veiliger op straat: ja
Is het in dit land veiliger geworden: nee

kicktherabbit | 07-08-15 | 11:06

@kicktherabbit | 07-08-15 | 10:42
Die gedachtenspinsels van jou zijn geweldig hoor, daar niet van. Zeker met een dikke joint op. Echter de realiteit staat bovenaan.

sjoost | 07-08-15 | 11:01

@kicktherabbit | 07-08-15 | 10:42
Je gaat hier voorbij aan mijn stelling: dalende criminaliteitscijfers sluiten een gevoel van onveiligheid helemaal niet uit.
.
Een hoger gevoel van veiligheid wordt pas verkregen als men mensen weet te overtuigen dat zij rusting een raam open kunnen laten staan als zijn het huis verlaten, of dat ouderen met een gerust hart 's avonds laat alleen over straat kunnen gaan lopen en zelfs geld pinnen, etc.
.
Maar de realiteit is het tegenovergestelde: er wordt fors ingezet op preventie, en die preventie werpt nu zijn vruchten af. En die vruchten zijn: minder delicten, en een gevoel van onveiligheid.
.
Ik ben zelf deze week 's avonds laat op straat door een Marokkaan met de dood bedreigd, maar ik zal daarom niet voortaan binnen blijven. Er zijn echter mensen die dat wel doen: die voorkomen zo dus delicten, en zijn tevens bang 's avonds nog de straat op te gaan.

Peter_K | 07-08-15 | 10:57

Misschien moeten ze in Den Haag eens een bepaald verhaal uit een bepaald bek lezen!
ca. 2000 jaar geleden wisten ze het al!
(Lees het verhaal over de toren van babel maar eens, verder zeg ik niets meer)

Snaptsnappenniet | 07-08-15 | 10:56

Mark_D_NL | 07-08-15 | 10:48
Ik neem aan van wel, maar ik heb in dit land nog niet het gevoel dat mensen zich druk maken over cybercrime. En dat is heel jammer want dat zouden ze wel moeten doen. Ik krijg liever een tik op mijn neus dan dat iemand online mijn identiteit overneemt.

kicktherabbit | 07-08-15 | 10:52

valdhaute | 07-08-15 | 10:33 |
Ik ken hem nu een half jaar. Als ik niks te doen heb ga ik filmpjes van hem zitten kijken als een ware masochist. Zoiets als het tegenovergestelde van struisvogelpolitiek. Het is een structureel probleem wat uit de VS over is gewaaid en ik ben bang dat we hier nog maar net het begin van zien. Overigens is het te vergelijken met de kijk op islam hier, dat waait misschien de andere kant op! Alles wat de Europese cultuur ondermijnd, lijkt kies of ontkenbaar.

nuff said | 07-08-15 | 10:52

The Green*Machine | 07-08-15 | 10:40
Klopt, maar lees dan ook deze reacties eens van een vergelijkbaar incident maar dan met de afkomst van de dader en het slachtoffer omgedraaid:
www.powned.tv/nieuws/binnenland/2013/1...
Fraai wij-zij denken idd. Treurig en wel iets om je serieus zorgen over te maken.

kicktherabbit | 07-08-15 | 10:51

@kicktherabbit | 07-08-15 | 09:51
"criminaliteit is met dertig procent afgenomen. " - Welke criminaliteit? Is hier ook Cyber Crime in opgenomen. Kan ook een groot gevoel van onveiligheid met zich meebrengen.

Mark_D_NL | 07-08-15 | 10:48

De moslims hebben een hekel aan ons vanwege ons (on)geloof. Ik krijg bij de negers steeds meer het idee dat ze blanken discrimineren.
Het is hier in NL volkomen uit de hand gelopen en het wordt er niet beter op
metdedag | 07-08-15 | 10:35

Nope, mekka's proberen de donkere mensjes om te turnen. Doen ze slim, een beetje indoctrineren en manipuleren, want den donkere mensch voelt zich gediscrimineerd en achtergesteld en daar spelen die zandbewoners prima op in. Het zijn opeens broeders en zij zoeken elkaar op om zodoende een vuist te maken tegen hun ingebeelde blanke overheersing.. het is een grote sociologische test.

Bill Cosby | 07-08-15 | 10:46

Waarom al die moeite om de daders te vinden?
Ze krijgen toch geen straf,ja hooguit een uurtje schoffelen,en dan komen ze ook nog eens niet opdagen.
Er moet echt iets gebeuren om dit geweld tegen landgenoten de kop in te drukken,ik en velen met mij wten de oplossing maar helaas wordt die oplossing tegen gehouden door de hoge heren.
Wat geeft die vuile import het recht om een keurig man zo toe te takelen die notabene gaat werken voor hun uitkering,waarschijnlijk heeft hij nog mee betaald aan een gratis abbonnement voor de sportschool van dit vervloekte tuig.
En stel nou eens dat deze keurige meneer dit vuile rot uig tegen de grond had gemept had dezxe meneer zeker vast gezeten en een hogere straf gekregen als dit tuig mochten ze ooit worden gepakt.
Moedeloos wordt je ervan
Wanner ziet de regering eindelijk eens in dat dit kutvolf niet deugd.

janmetdepet | 07-08-15 | 10:43

Peter_K | 07-08-15 | 10:30
Aan de andere kant kunnen veel berichten over geweldsmisdrijven dat onveiligheidsgevoel flink versterken.
Stel dat ik iedere dag op mijn zolderkamer zou zitten, mijn moeder mijn boodschappen liet doen en mijn mening puur zou baseren op wat ik lees en zie op internet, in de kranten en op tv. Dan zou ik denken dat dit land in brand stond terwijl mijn moeder die iedere dag de boodschappen doet, naar haar werk gaat en familie en vrienden bezoekt al 10 jaar geen vechtpartij heeft gezien.
Ik vind een combinatie van aangiftecijfers (van woninginbraak, diefstal e.d. wordt altijd aangifte gedaan al is het maar vanwege de verzekering) en een enquete onder burgers over hun persoonlijke ervaringen met criminaliteit en hun gevoel van (on)veiligheid nog altijd het meest complete beeld van dit land geven. En natuurlijk zal dit gevoel afhankelijk van of je in de Schilderswijk of Lutjebroek per individu verschillen. Maar ik voel me zelden onveilig in de onveiligste stad van Nederland, of ik moet om 4 uur 's nachts de verkeerde kroeg inlopen want grote hoeveelheden alcohol en grote mensenmassa's blijft een gevalletje apart.

kicktherabbit | 07-08-15 | 10:42

Misselijkmakend zijn ook de diverse reacties van allochtonen op dit nieuwsbericht op Facebook. Ik citeer: "maar wat ging eraan vooraf, niemand weet wat die man tegen die jongens heeft gezegd" (alsof er een geldig excuus voor zulk laf geweld zou zijn) en: "lichtgetint, dat kunnen heel goed Nederlanders zijn geweest die onder de zonnebank of in Turkije zijn geweest". Deze aanval wordt dus goedgepraat of gebagatelliseerd onder het mom van: vermeende discriminatie is blijkbaar erger dan een grove mishandeling.
.
Deze reacties krijgen tientallen likes van, jawel, allochtonen. Gezellig he, zo'n multicultisamenleving met fraai wij-zij denken en en onder het tapijt geveegde virulente haat tegen alles wat maar blank en Nederlands is. Prachtig. Gelukkig ben ik verhuis naar een deel van Nederland zonder allochtonen, ik wi nooit meer anders!

The Green*Machine | 07-08-15 | 10:40

Het zullen weer eens geen parels zijn, net als gister op tv van die kleding dieven, ook weer 3 parels.
Zijn totaal geen aanwinst en nog veel minder een verlies voor de maatschapij.
Helaas is het wachten tot de vlam in de pan slaat en een groep burgers eigen initiatief gaat nemen, dan is het hek van de dam en zijn we toch echt een stap tever, dit moet voorkomen worden, Den Haag, grijp in voordat het telaat is!

Snaptsnappenniet | 07-08-15 | 10:37

Heeft Tanja al stelling genomen?

Casamalakka | 07-08-15 | 10:37

De moslims hebben een hekel aan ons vanwege ons (on)geloof. Ik krijg bij de negers steeds meer het idee dat ze blanken discrimineren.
Het is hier in NL volkomen uit de hand gelopen en het wordt er niet beter op

metdedag | 07-08-15 | 10:35

eerstneukendanpraten | 07-08-15 | 08:55
Je weet dat Miles Davis een enorme racist was? Op de vraag wat hij zou doen als hij te horen zou krijgen dat hij nog één minuut te leven zou hebben, was zijn antwoord: "Zoveel mogelijk blanken neerschieten".

Michiel de Kater | 07-08-15 | 10:32

@kicktherabbit | 07-08-15 | 09:51
Veiligheid is voor heel wat mensen een moeilijk te begrijpen iets, net als statistiek.
.
Voorbeeld: zwemmen in de oceaan bij Australië. In die oceaan zwemmen gevaarlijke beesten als haaien en Portugese Slagschepen. Daarom gaan Australiërs amper in die zee zwemmen. Gevolg: statistisch gezien zullen weinig Australiërs in zee sterven, maar de Australiërs zullen zich wel onveilig voelen in de zee.
.
Als mensen zich onveilig voelen passen ze hun gedrag aan, en dat komt vervolgens terug in de statistische cijfers. Maar dat de statistische cijfers beter worden betekent niet dat het veiliger is geworden.

Peter_K | 07-08-15 | 10:30

Wie zegt er dan ook "morguh" tegen 2 mensen van getinte persuasie?

Dat is racisme en pure uitlokking, en het enige wat die twee arme zielige donker hommels konden doen is zichzelf verdedigen en diep beschaamd wegrennen.

Als hun identiteit achterhaald kan worden, dan kan die gemene blanke meneer waarschijnlijk een fikse schadeclaim tegemoet zien plus een hoge celstraf tussen automobilisten en ander gespuis, opgelegd door een D66 rechter. En terecht natuurlijk, want zoiets moeten we niet willen met ons allen!

Xirdalan | 07-08-15 | 10:29

Pechtold , neem jij eens n stuk of wat van die boys in huis, je houd toch zo van die allochtonen .

fleurtje | 07-08-15 | 10:28

Madame Poitiers | 07-08-15 | 10:23
Ik heb het hier over misdaad en veiligheid in Nederland. Niet over agressieve buitenlanders en of die wel of niet barbaars zijn. En je kunt toch echt beter nu in de crimineelste stad van Nederland (Amsterdam) wonen dan in de jaren 70.

kicktherabbit | 07-08-15 | 10:28

@kicktherabbit | 07-08-15 | 09:51
Geweld komt in elke samenleving voor, daar is weinig 'nieuws' aan. Het punt is dat dit geweld is van geïmporteerde volk, hetgeen dus voorkomen kunnen worden. Dat maakt het dubbel zinloos. We hebben inderdaad al genoeg aan ons eigen geweld.
En denk je werkelijk dat ieder incident met dit gastvrij ontvangen ras in het nieuws komt? Integendeel.

sjoost | 07-08-15 | 10:26

kicktherabbit | 07-08-15 | 10:14
Langetermijngeheugen defect?
Voordat de media één woord over agressieve buitenlanders schreven - policor verbood dat - was de reputatie van de lichte en donkere getinte aanwas bedroevend. Uit eigen ervaring of die van vrienden en kennissen was de barbarij van dat soort gasten wijd en zijd bekend. De media stonden juist zwaar voor paal dat ze consequent weigerden een letter te wijden aan hun brute barbaarsheid die als een veenbrand door ons land woekerde.

Madame Poitiers | 07-08-15 | 10:23

@altijdzonnig | 07-08-15 | 09:46

Huh Hoezo, we zijn nog erg mild vandaag voor deze pisvlekken van de maatschappij.

En "altijdzonnig"? is dat een naam die veel voorkomt in het Rifgebergte??? Want dat zou een hoop verklaren!

Biersels | 07-08-15 | 10:19

@Bram8821 | 07-08-15 | 09:29
Surinamers zijn ook geen negers. Ik moet zeggen dat de meeste migranten zich gewoon wel netjes gedragen (Negers, Surinamers, Chinezen, Duiters, Belgen etc.). Maar Marokkanen zijn over het algemeen het uitschot van de migrantenhoek. Net zoals een hoop Eritreeërs en soms Somaliërs. Ze werken liever niet dan wel, krijgen liever gratis geld dan dat er iets tegenover moet staan, en zeiken je af als je een beetje fatsoen verwacht.

@sufkut | 07-08-15 | 10:11
Precies. De meeste Surinamers, om dan toch een bepaalde groep te noemen, zijn het er over 't algemeen wel mee eens dat o.a. Marokkanen zich vaak als uitschot gedragen. Dat heeft niets met racisme te maken (want alleen blanken zijn toch racisten?).

kanon0503 | 07-08-15 | 10:17

Als dit twee blanken waren geweest die een negert/geitenneukert neerhoekten, stond het nu in alle kranten, en werd het herhaald op de publieke omroep, en alvast als "hatecrime" bestempeld.

Maarja, tegen blanken kan je niet racistisch zijn. Dus ook deze man mag even bukken en de klappen vangen voor het multiculturele ideaal. En als je het daar niet mee eens bent, nou, dan ben je Hitler, en verdien je het om bomaanslagen, moordpogingen, of in ieder geval een leven onder 24/7 bewaking te leven. Want zo rolt verlicht, menslievend links.

Misschien moeten rechtse mensen maar eens wat linkser worden.

Piet van het Padje | 07-08-15 | 10:17

Tja , de Engelsen spreken Heerhugowaard niet voor niets uit als Here you go weird.

ja,diedus! | 07-08-15 | 10:16

De vraag is natuurlijk op hij die "goedemorgen" wel op een respectvolle manier uitsprak. Wanneer dit niet het geval is dan heeft hij alles aan zichzelf te danken.

Voor het zoeken van de daders moeten ze alle bedrijven langs die een getint iemand hebben geweigerd voor een stage. Kans is groot dat de dader daar tussen zit.

SilverSurfer1974 | 07-08-15 | 10:15

spanarchist | 07-08-15 | 10:09
Ik heb nog nooit D66 gestemd en zal ook nooit op die partij stemmen. Ik haal gewoon even de feiten en cijfers aan en die laten een ander beeld zien dan de media en de politiek ons willen doen geloven. Lijkt me goed om dat even recht te zetten. Maar die cijfers komen je zeker niet uit? Ik zou juist blij zijn.

kicktherabbit | 07-08-15 | 10:14

Bram8821 | 07-08-15 | 09:29: Daar heb je gelijk in, toen ik samen met een surinaamse mevrouw van de sokken werd gereden door kleine arabiertjes op hun fiets op de stoep was zij degene welke flink tekeer ging. Toen ik haar wilde kalmeren was het eerste wat ze zei 'dat smerig onopgevoed kudtvolk'. Dat vond ik wel mooi, ik bedoel, dat hoor je toch nooit van de ouderen in dat desbetreffende volk als hun kinderen wat uithalen, dat het aan de kinderen ligt. Ik kan het filmpje niet zien maar als daar een neger op te zien is kan ik aanraden om de ouders in te lichten want dan zwaait d'r behoorlijk wat voor 'm. Zoals 't hoort.

sufkut | 07-08-15 | 10:11

Tot iemand het zo zat is en dit soort volk afschiet als het ongedierte wat het nou eenmaal is, blijf je hier last van houden.

En als er dan eens 2 van dit soort importparels worden afgemaakt is het weer:
- Stille tocht
- Het waren zulke lieve jongens voor hun moeder
- Gratis sportschool voor de rest.

Ikdus | 07-08-15 | 10:09

-weggejorist-

hippopotame | 07-08-15 | 10:09

-weggejorist-

hippopotame | 07-08-15 | 10:09

kicktherabbit | 07-08-15 | 10:05
Wat is jouw functie binnen D66 precies? Woordvoerder?

spanarchist | 07-08-15 | 10:09

@TECHNO AFILIATED | 07-08-15 | 09:48
Gaat niet werken, kruitsporen op je hand en kleding

Trekhaas | 07-08-15 | 10:06

TheseDays00 | 07-08-15 | 09:53
Heb je daar ook bewijs van of is dat niet nodig? En nee, een verzameling YouTube filmpjes is geen bewijs van stijgende misdaadcijfers. Zoals ik al zei en zoals ook in de artikelen staat, is dit op basis van enquêtes en ze komen verdacht veel overeen met andere misdaadrapporten:
Dalen de aangiftes: ja
Zijn er minder mensen slachtoffer van criminaliteit: ja
Voelen we ons veiliger op straat: ja
Is het in dit land veiliger geworden: nee
Mag de overheid meer doen om criminaliteit te bestrijden ook als dit ten koste gaat van uw eigen burgerrechten en privacy: ja

kicktherabbit | 07-08-15 | 10:05

Het begin van het filmpje doet denken aan "Had je een probleem?"

Robin V8 | 07-08-15 | 10:00

Domme man. Het is toch welbekend dat Dhimmi's en stap opzij moeten doen terwijl zij onderdanig naar de grond kijken, wanneer moslims willen passeren? Waar haalt hij het lef vandaan deze mannen te begroeten alsof hij gelijkwaardig aan hen is?

Soturi | 07-08-15 | 09:57

@altijdzonnig | 07-08-15 | 09:46
Als het omgekeerd zou zijn, zou jij nog tot dezelfde conclusie kunnen komen? Twee kut autochtonen slopen keurige Marokkaan.

nuff said | 07-08-15 | 09:54

@ kicktherabbit | 07-08-15 | 09:38
Het aantal opgenomen aangiftes is lager dan ooit misschien, verder is al een paar keer gezegd dat cijfers gemanipuleerd worden. Meegemaakt dat klachten over hangjeugdoverlast eerst onder ernstig werd genoteerd en een jaar later als hinderlijk, terwijl het aan het escaleren was...

TheseDays00 | 07-08-15 | 09:53

'Moguh' wordt door inteeltparels wellicht verstaan als 'mongool' wat natuurlijk ook zo is en waardoor direct alle remmen losgaan.

whitechocolateface | 07-08-15 | 09:52

necrosis | 07-08-15 | 09:47
De onderbuik nog veel makkelijker.

kicktherabbit | 07-08-15 | 09:51

Mark_D_NL | 07-08-15 | 09:42
Dacht dat dit algemene kennis was omdat dit echt ieder half jaar wel een keer in het nieuws is maar vooruit. Datzelfde Hart van Nederland nav cijfers CBS:
www.hartvannederland.nl/top-nieuws/201...
nos.nl/artikel/2002349-criminaliteit-d...
www.nrc.nl/nieuws/2015/03/02/minder-cr...
.
Dus niet alleen op basis van aangiftecijfers maar ook uit enquêtes. Veiliger, maar we voelen ons minder veilig, dat is al jaren zo. Geweld en misdaad verkoopt, voor de media en ook voor de overheid. We doen dan immers minder moeilijk over wat extra camera's, telefoon- en internettaps, preventief fouilleren en andere vrijheidsbeperkende maatregelen.
Hoe vaak zie jij overdag nog een vechtpartij op straat? Het trieste bericht van deze man die hier flink op z'n neus is getikt zou vroeger niet verder komen dan het lokale suffertje. Aan de ene kant fijn dat we dit nu wel te zien krijgen aan de andere kant moeten we ons niet gek laten maken door bij iedere mishandeling te roepen dat dit land kapot gaat.

kicktherabbit | 07-08-15 | 09:51

Woestijn- c.q. oerwoudbewoners loslaten in een beschaafd land, daar komen ongelukken van.

sjoost | 07-08-15 | 09:50

Dat is niet zo moeilijk. Ze komen uit het lokale AZC of wonen in een wijk met sociale huur in de buurt. Die lui zijn helaas vaker actief rond dat tijdstip. ik kwam er vanmorgen om 5.30 ook twee tegen die dronken op straat stonden te schreeuwen.

rvg | 07-08-15 | 09:50

Een kutmarrokkaan van 2m? Lijkt me sterk...

Hufter | 07-08-15 | 09:50

Motief onbekend? Ik denk dat we het allemaal wel weten. Zuiver racistsich geweld tegen autochtone bevolking. Maar dat mogen we niet hardop zeggen want dan zijn wij de racisten. Achterlijk land.

The real McCoy | 07-08-15 | 09:49

Heel veel lichtgetintiërs van 2 meter zijn er nou ook weer niet. Het gros is Berbers ipv Arabier en die komen meestal niet boven je eettafel uit.

PopperFlopper | 07-08-15 | 09:49

@altijdzonnig | 07-08-15 | 09:46
Jammer dat je gelijk begint met het neerzetten van de schrijver van dit artikel als onbetrouwbaar en de reaguurders als racisten. Je bent erg vooringenomen. Joop iets voor je?

Mark_D_NL | 07-08-15 | 09:49

-weggejorist-

TECHNO AFILIATED | 07-08-15 | 09:48

de misdaadcijfers zijn lager dan ooit
@kicktherabbit | 07-08-15 | 09:38

Cijfers kun je manipuleren.

necrosis | 07-08-15 | 09:47

Heh, die twee wilde ik nog bellen voor een stageplek!

Rest In Privacy | 07-08-15 | 09:46

Is er echt helemaal niemand hier die zich afvraagt of het wel daadwerkelijk zo gegaan is als beschreven? Het zou goed kunnen natuurlijk, maar om een topic te openen met kutmarokkaan en kutneger, gaat wel wat ver. Om van de reacties nog maar te zwijgen.

altijdzonnig | 07-08-15 | 09:46

@Kris | 07-08-15 | 09:41
Dit zijn geen bontkraagjes maar capuchonklootzakjes.

necrosis | 07-08-15 | 09:44

tijd voor de 1 strike opgerot uit Nederland regel.

1x de fout in, gepakt worden, eerste vliegtuig het land uit (inclusief de rest van je gezin)na afname van de paspoorten.

Dan kunnen we de vluchtelingenstroom ook beter verwerken. Komen een hoop huizen vrij op die manier. Is wel zo eerlijk voor de anderslanders die wel goed willen! (mochten die bestaan.)

Biersels | 07-08-15 | 09:43

@kicktherabbit | 07-08-15 | 09:38
Geef mij de facts eens... heb je niet. Want het is onzin.

Mark_D_NL | 07-08-15 | 09:42

Ik heb nooit iets met dit soort omschrijvingen gehad. Gewoon een tekening of helemaal niets.

ZwengelMeister | 07-08-15 | 09:42

ach ja... Bontkraagjes zijn altijd diegene die blèren dat respect belangrijk is. Nou, respect voor diegene die deze 2 aangeeft bij de politie.

Kris | 07-08-15 | 09:41

Sportschooltypes dus.
Misschien teveel uit de steroïden-pot gesnoept, daar krimpt je piemol van.

necrosis | 07-08-15 | 09:40

"Die blanke naar mij keek, je weet tog?"

Kapitein Stijlvol | 07-08-15 | 09:38

@Han Jammer | 07-08-15 | 09:34
Ooit de film 'the exterminator' gezien?

necrosis | 07-08-15 | 09:38

Jammer dat dit vuilnis in ons land rondloopt, dat had je vroeger niet op deze manier. Maar twee tweemetergasten wil je niet tegenkomen in een donkere steeg.

van Oeffelen | 07-08-15 | 09:38

kneuterzak | 07-08-15 | 08:49
Nederland is veiliger dan ooit, de misdaadcijfers zijn lager dan ooit, maar we zijn ook banger dan ooit omdat we dagelijks berichten over criminaliteit, geweld en terrorisme in ons gezicht gesmeten krijgen. Probeer wel the bigger picture te blijven zien.

Hoop verder dat ze die twee laffe tokkies snel vinden.

kicktherabbit | 07-08-15 | 09:38

Pure verveling omdat hun krantenwijkje erop zat..?
#... heau,wacht..#

R.B.Scott | 07-08-15 | 09:38

Goedemorgen! *duikt weg*

Lucky Louk | 07-08-15 | 09:37

-weggejorist-

Le Roi | 07-08-15 | 09:35

Waarom komen ze Paul Kersey niet tegen?

Han Jammer | 07-08-15 | 09:34

Man werd vanachter aangevallen en kan de dader dus niet gezien hebben, beide heren ontkennen dus zal de rechter ze allebei vrijspreken. Dat is als deze prachtfiguren met donkere broek ooit gevonden worden.

johoost | 07-08-15 | 09:33

@roze_bril | 07-08-15 | 09:27
Niet alle mensen met een 'tintje' zijn moslim.
Sommigen zijn gewoon een stel gewetenloze hufters.

necrosis | 07-08-15 | 09:33

-weggejorist-

Sophie9985 | 07-08-15 | 09:32

Laten we dit nu eens een positieve draai geven. Dit soort kan gebruikt worden om op blote voetjes landmijnen te detecteren, bermbommetjes uit te graven, of gifbelten in hun oorspronkelijke heimat op te vreten. Doen ze toch nog iets terug voor de maatschappij.

Sophie9985 | 07-08-15 | 09:32

Goedemorgen zeggen..... hoe durfttie... Hij vraagt er gewoon om

Obamarama | 07-08-15 | 09:31

-weggejorist-

Von_Flokkenstoffen | 07-08-15 | 09:30

"Ik ken ze niet en dat wil ik ook graag zo houden.Ik verbreek tegenwoordig alle banden met negerts en moslims.Gewoon uit voorzorg."

Dat vind ook weer behoorlijk kansloos. Ik ben bevriend met een 2 Surinaamse gezinnen en dat zijn hartstikke goeie mensen. Niet discrimineren maar gewoon je ogen en je verstand gebruiken: Bontkraag petje sportschoenen inteeltsmoel=Crimineel. Vriendelijk verzorg voorkomen nette kleren=Geïntegreerde allochtoon. Petjes sportschoenen verhaal geld ook voor autochtonen.

Bram8821 | 07-08-15 | 09:29

Die man heeft natuurlijk racistische opmerkingen gemaakt naar deze 2 kansparels. Kan niet anders.

Mark_D_NL | 07-08-15 | 09:28

@Cultuur.Barbaar | 07-08-15 | 09:22

Precies. Ben er ook helemaal klaar mee. Van mij mogen alle moslims vandaag nog per retour naar hun oorspronkelijke habitat. Dat kan ook prima op een beschaafde manier gestimuleerd worden. (nee Tanja nu niet meteen over treinen beginnen)

roze_bril | 07-08-15 | 09:27

Je moet ze bij het passeren altijd strak aankijken en laten merken dat je er boven staat. Dat werkt. Maar goed, ik ben dan ook opgegroeid in de Bijlmer. Sterkte.

Piet Karbiet | 07-08-15 | 09:27

Je verwacht het niet..

bassio | 07-08-15 | 09:27

Hier hoor je de agente alweer en de media, we willen het tuig een logisch motief aansmeren , want over racisme word niet gesproken.... Ik denk dat minimaal 50% gepleegd word uit haat en racisme tegen ons autochtonen.... Zinloos geweld? Nee hate crime. Als het een zwart slachtoffer was geweest en 2 blanke daders??? Joh dan was het land te klein en zijn we collectief racistisch intolerant. Omgekeerde wereld is het. Als we gelijkwaardig zouden zijn, behandel allochtonen daders dan hetzelfde als autochtone daders, ja klopt dat betekend dat ons land een hate crime piek gaat krijgen binnen de statistiek, maar gaat ook een maatschappelijk probleem blootleggen waarbij zal blijken dat racisme meer en vaker voortkomt uit allochtonen dan autochtonen, win win zou ik zeggen.

Dutchmen32 | 07-08-15 | 09:26

Mjah, hij zei natuurlijk "mogguh" en ze dachten dat hij "nigger" zei en vanwege hun slavernijverleden en het racisme in Nederland knapte er toen wat bij hen. Ik pleit voor vrijspraak.

Trekhaas | 07-08-15 | 09:26

Misschien kan Frank Boeijen er een liedje over maken...

Heinzz | 07-08-15 | 09:24

En PritterT, het is kudTnegerT, dat je dat nog niet weet, waar heb jij in Godsnaam onderwijs genoten?

eerstneukendanpraten | 07-08-15 | 09:24

Volgens de Linksmensch komt racisme alleen voor bij blanken, dus dat kan het niet zijn.

befkoning I | 07-08-15 | 09:24

Wat weer een vooringenomen stelling dat het om een Marokkaan zou gaan.
En ook nog onjuist ook.
Iedereen weet ondertussen toch wel dat Marokkanen pas beginnen met aanvallen als ze met minsten 8:1 in de meerderheid zijn.

jemagookniksmeer | 07-08-15 | 09:23

En ook hier weten goedmensen je verketteren als je het benoemt. Dan ben je weer een pvv racist. Ik ga al niet eens meer in discussie met ze, ben er helemaal klaar mee.

Cultuur.Barbaar | 07-08-15 | 09:22

Exporteren graag dat tuig.

Muggenmepper | 07-08-15 | 09:22

Kom mensen laten wel wel even blijven relativeren dit is slechts de 90% die het voor de 10% verpest.

Bram8821 | 07-08-15 | 09:19

druipsmurf | 07-08-15 | 08:57
En meneer moet om 6AM naar z'n werk om de capuchonkloodtzakjes-uitkering bij elkaar te werken.

Ebert de R | 07-08-15 | 09:19

nuff said | 07-08-15 | 09:07 |
Enkelvoud -Wordt- PS: Aziaten en Joden horen natuurlijk ook bij de gewenste slachtoffers!

nuff said | 07-08-15 | 09:17

Ach, hij zal er wel zelf voor gestemd en betaald hebben.

Cuyahoga | 07-08-15 | 09:17

Dit soort gasten verdienen een paar vriendelijke potige kerels die ook even "goeiemorgen" tegen ze zeggen… en goeiemiddag, en goeienavond… met "handgebaren". Net zo lang tot ze leren zich netjes te gedragen. En daarna worden ze uitgezet.

kanon0503 | 07-08-15 | 09:16

Ik stel heel bescheiden voor om capuchons te verbieden.

necrosis | 07-08-15 | 09:15

Maarja die kk kaas toonde dan ook geen respect door goedemorgen te zeggen....................................

Bram8821 | 07-08-15 | 09:14

Koeberg: typisch " altijd maar weer de meest voor de hand liggende reden weg relativeren".

We mochten willen dat er weer gewoon boerenverstand wordt gebruikt in dit land ipv abstractie a-logica.

Tee Of Cup | 07-08-15 | 09:12

^nog ergens een a tussen frommelt.

Sadomassochristus | 07-08-15 | 09:10

Pure uitlokking van die meneer. Beetje pronken met zijn vaste baan, terwijl deze rotsen in de branding vol goede wil niet eens een stageplaats kunnen bemachtigen. En dan, als je tot vroeg in de ochtend op zoek bent gegaan naar werk om je familie te eten te geven, komt er zo'n racistische autochtoon met zijn witte privilege zogenaamd vriendelijk doen. Ja, dan slat de vlam in de pan. Meneer de rechter, graag schadevergoeding voor deze 2 kansenparels en een boete voor die vuile racist.

Sadomassochristus | 07-08-15 | 09:08

In de hele westerse wereld en Afrika, worden door onbekende krachten het Europese volk in diskrediet gebracht. Colin Flaherty doet wat de media nalaat om te doen, journalistiek.
Gewoon de feiten weergeven, onbevooroordeeld. Dit is er een van honderden filmpjes. www.youtube.com/watch?v=JOA1GTx7aUM

nuff said | 07-08-15 | 09:07

Yep, ik hou het op racisme.

Houtbar | 07-08-15 | 09:05

Lastig oordelen, je weet helemaal niet wat er gebeurd is.

altijdzonnig | 07-08-15 | 09:05

Als dat tuig zo doorgaat, hebben we over een paar jaar echt een burgeroorlog langs etnische lijnen. Ik hoop dat ze beseffen dat als ze mij beschieten, ik terugschiet. Raak welteverstaan.

Stijlicoon | 07-08-15 | 09:02

Keer op keer worden voordelen weer bevestigd, wanneer gaan we dat kutvolk nu eens aanpakken?!

Maxx! | 07-08-15 | 09:01

eerstneukendanpraten | 07-08-15 | 08:55
Dat is aan u natuurlijk.Ik was vroeger zeer verlieft op Anita Doth.Maar daar heb ik helaas ook afscheid van genomen.

ditotje | 07-08-15 | 09:01

@koeberg | 07-08-15 | 08:49

Ja, ik merk ook dat mensen het irritant of moeilijk vinden wanneer je dezelfde "politiek correcte" discussietactieken en geroeptoeter gebruikt om tegengestelde meningen te presenteren.
.
Ik spreek overigens uit beperkte ervaring. Ik ben zelf niet zo van het goedkeuren of begrijpen van geweld om meningen dus ik heb niet al het fraais dat politiekcorrect denken brengt zelf kunnen verkennen.

Parel van het Zuiden | 07-08-15 | 08:59

wtf al die reclames

Bokito ergo sum | 07-08-15 | 08:59

racisme of blankenhaat? Huh? Alleen autochtonen kunnen toch racisten zijn?

spanarchist | 07-08-15 | 08:58

"Kutneger" en "Kutmarokkaan"
zulke benamimgen ontstaan niet voor niets.
Nou nog een wet die het mogelijk maakt om deze figuren hetzij schuldig bevonden met een "kuttrap" het land uit te zetten en nooit meer erin.

soxs | 07-08-15 | 08:57

06:00 uur 's ochtends?.. Me dunkt dat beide heren wel ergens anders vandaan kwamen dan uit de sportschool.

druipsmurf | 07-08-15 | 08:57

Alliteraties die klinken als een klok, just love it.
Dat ze die vuile mongolen heel snel door de vleesmolen halen!
Hang 'm high!

Pen | 07-08-15 | 08:55

ditotje | 07-08-15 | 08:47

Al jaren boycot ik alles in de supermarkt wat uit een moslimland komt maar moet ik nu ook nog mijn platen van Miles Davis wegdoen?

eerstneukendanpraten | 07-08-15 | 08:55

Badr, nu alweer terug van vakantie?

Pong | 07-08-15 | 08:52

6 uur 's ochtends op de Middenweg in HHW? Inbrekerspad? Wietplantage?

Risingson | 07-08-15 | 08:51

@koeberg | 07-08-15 | 08:49

Inderdaad, dit is duidelijk een gevalletje meningsverschil beschaafd uitpraten.

Vergeetput | 07-08-15 | 08:51

koeberg | 07-08-15 | 08:49 Nietemin lijkt er mij ooit überhaupt een aanleiding iemand op deze wijze in elkaar te stompen.....

Wees_eens_creatief | 07-08-15 | 08:51

-weggejorist-

koeberg | 07-08-15 | 08:49

Het word steeds gezelliger in ons landje.

kneuterzak | 07-08-15 | 08:49

Met dit daderprofiel komt 80% van de kansenparels in aanmerking.

Mr aarsch | 07-08-15 | 08:48

Ik ken ze niet en dat wil ik ook graag zo houden.Ik verbreek tegenwoordig alle banden met negerts en moslims.Gewoon uit voorzorg.

ditotje | 07-08-15 | 08:47

Ik zou dus eens bij de dichtstbijzijnde sportschool posten.

roze_bril | 07-08-15 | 08:47

Inteelt kop en sportschool spieren dankzij hulpverleningstraject maakt ze nu niet bepaald uniek ter indentificatie.

Goatboy2014 | 07-08-15 | 08:46

Steeds maar weer. Ik ga lekker picknicken.

Oeloeboeloe | 07-08-15 | 08:45

Je moet ze ook nooit recht aankijken en al helemaal niet lachen met je tanden bloot.

Godsammekraken | 07-08-15 | 08:42

Goh, ik was al bang dat Diederik en Willem weer bezig waren.

Komputernurt | 07-08-15 | 08:41

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken