Nieuwe wegwijsborden! Maar waar is dit?

@geenstijl De bordjes hangen in vluchtgang. Alleen zichtbaar in geval van calamiteiten, achter nooddeuren. Volgt uit veiligheidsbeheerplan.
— Verkeer in Amsterdam (@verkeer020) July 15, 2015
@geenstijl De bordjes hangen in vluchtgang. Alleen zichtbaar in geval van calamiteiten, achter nooddeuren. Volgt uit veiligheidsbeheerplan.
— Verkeer in Amsterdam (@verkeer020) July 15, 2015
Reaguursels
InloggenHoe lang heeft het geduurd voordat Nederlanders inzien dat moslims hen als untermenschen zien? En maar blijven aaien over die islamitische bolletjes en ondertussen wensen die gasten je een enkeltje naar de duinen in een oranje pakje. Die gore wenspraktijken van cultuurrelativisten werkt als iedereen het daarmee eens is, stelletje kuthippies! Bekijk mensen eens zoals zij ons zien en je schrikt je wezenloos. We zijn onderdelen van een vijandige ideologie aan het importeren alsof de optelsom daarvan geen geheel gaat vormen. Je hebt geen nationalisme nodig om dit volslagen abject te vinden. Sociale determinatie speelt zich in een fractie van een seconde af. De lijm van sociale verbanden, culturele overeenkomsten, doorgegeven door de eeuwen, de niet wetenschappelijk bewijsbare volksaard waar onze identiteit en specifiek Nederlandse kracht in schuilt moet kapot. Waarom? Voor de psychedelische vergezichten van hippies. Voor de dictatuur van het onvermogen. Voor de gemiddelde intelligentie van 85. Voor onze moordenaars.
-weggejorist-
-weggejorist-
Knap staaltje collaboratie !
@ Desmoulins | 15-07-15 | 09:48
Nederland barst van de minderheidstalen. De dialecten worden ook getolereerd. En over enige tijd: er zijn meer Arabieren, dan Friezen, dus....
* links modus off *
Het is geen aanname dat de meerderheid van Nederland immigratie wil. De verkiezingsuitslagen laten dat overduidelijk zien. Als het niet zo was, zou de Tweede Kamer er heel anders uitzien.
Het heeft niets met vluchtelingen te maken. Dat blijkt uit het feit dat er helemaal geen discussie over tijdelijk verblijf wordt gevoerd: de grenzen moeten open voor permanent verblijf. Dat is wat men wil.
De vraag is: waarom wil men dat?
Oost west thuis best
over 20 jaar staat Arabisch boven en Nederlands onder, wen er maar vast aan :-(
Als het toch over vluchten gaat had men het er beter in het Jiddisch opgeschreven. Die moeten het hazepad kiezen als er stront aan de knikker komt.
Grapje! Toch? nieuwspaal.nl/verkeersborden-voorzien-...
Da's niets bijzonders. Ik wast laatst te gast in een kantoor van XS4ALL (Amsterdam) en in het restaurant hangen menu's in het Arabisch en word halal-producten prominent onder de aandacht gebracht.
Ik stond binnen 5 minuten weer buiten. Met een bedrijf dat zo diep bukt en dierenmishandeling promoot, wil ik geen zaken doen. Heb m'n hosting nu elders ondergebracht.
Ik had gedacht: Schiphol, daar zou het nog verdedigbaar zijn.
WEG met ONS!
Waarom maakt niemand zich druk om de Engelse vertaling? Net zo belachelijk.
Een moslim uitleggen waar het oosten is; hoe naief kun je zijn.
En onze hardwerkende,nooit zeurende, nooit steuntrekkende, handophoudende Chinese Nederlanders kunnen dan allemaal de RamBam krijgen?
Bij de Chinees stond er ook iets op de muul...
Hoogste tijd on ook de gemeente op te heffen.
In geval van een aanslag is Arabisch overbodig want die hebben de vluchtwegen toch al verkend.
-weggejorist-
Hoezo "inburgeringsexamen?"
Erdogan was er tegen zeker?
Raider Twix | 15-07-15 | 12:09
-
In Turkije spreken en schrijven ze niet in het Arabisch.
Poxert | 15-07-15 | 12:17
-
Dus voor ISIS gangers in NL?
LOL
Na het lezen van een aantal reacties weet ik het zeker. Nederland is een succesvol ondanks jullie aanwezigheid in dit land en absoluut niet dankzij jullie aanwezigheid.
2 keer zo veel kans dat de "cultuur-aanvullers" naar Oost gaan. slimme tactiek.
Handig. Ook in de taal van de potentiële daders.
Staan er ook munitiekisten bij de nooduitgangen voor het reloaden van de Kalasjnikovs?
En niemand op kantoor die zich realiseert dat dit de segregatie in de hand werkt? Het begon toch met taal, PVDA?
@Verdad? | 15-07-15 | 09:52
Wat nou als de EU en Spanje een deal sluiten met Marokko om de verkeersborden aan de Marokkaanse kant alleen maar in het Spaans neer te zetten?
Dat scheelt misschien al een paar kansenparels.
er is NIE-MAND die hier om gevraagd heeft.. en toch doen we het, geheel vanzelf.
Erg onduidelijk, ik lees liever UIT dan oost of west bij calamiteiten... Waar is t veiliger heen vluchten, oost of west?
Of is west de richting voor de ongelovige honden en oost voor de paradijsgangers?
Wat zullen onze Turkse medemensen en alle overige miljoenmiljard nationaliteiten die de Nederlandse, Engelse en Arabische taal niet machtig zijn, zich achtergesteld voelen. #participatiesamenleving
@limburgsfrietje-met3 | 15-07-15 | 08:49
Al is de zwitsal nog zo snel,
[!] achterhaalt hem wel.
*zwaait*
Het moet niet gekker worden he! Nog even en ze hebben het hier helemaal voor het zeggen. De gemeente werkt heerlijk mee aan een nog grotere weerstand tegen onze Islamitsche '''medemens''. Het is om te kotsen, hoeveel van die Islamitische shit wordt ons nog in onze kraag geschoven zonder dat we er om gevraagd hebben. Fijn hier in Nederland, iedereen mag zijn eigen geloof volgen, en mag een bijbehorende ''tempel'' bouwen, prima ik zou het niet anders willen maar waarom is het noodzakelijk dat 1 geloofsgroepering de rest domineert op alle vlakken. Overal giert het Halal vlees je tegenmoet bij groter ketens want Islam... krijg toch de tiefus eens een keer als ik Halal wil vreten ga ik lekker in Rotterdam een Turkse pizza eten, zelfs bij de Koolmees is de kip al Halal.. gelukkig werken er wel ongestelde vrouwen dat dan weer wel. Denk daar eens aan o Moslim mannetjes die daar op zondag gaan zitten smikkelen en het hoofddoekje met de kids mee uitnemen, denk eens aan die vrouwen die die kippen op de spies rijgen, die jullie patatjes bakken... lekker zelfs daar hangen de borden aan wat er na de Ramadam gevroten wordt. ALLES IS OVERGENOMEN COMPLETE CAPITULATIE ZELFS DE KOOLMEES OF ALL PLACES
Die zijn helemaal de weg kwijt daar in Amsterdam.
Rot op met je arabische vluchtwegbordjes. Dit is nog steeds Nederland!
Het is gewoon een kwestie van tijd voordat ons volkslied wordt aangepast, of de Nederlandse vlag. En dat kindeke Jezus blank is is trouwens ook vet discriminerend, hè Eberhard en Jozias?
Waarom geen Chinees? En welke PvdA'er heeft dit eigenlijk goedgekeurd?
Als we dan toch niks aan integratie doen ( wat vroeger normaal was als je in een ander land ging wonen ) dan waarom niet het Joods erbij ( die waren toch hier eerder, dan die die arabieren ? ) chinees erbij, frans etc.
Totale capitulatie en dhimmitude, niks meer, niks minder. De wegkijkende cultuurrelativisten zullen tevreden zijn..
Potverdikkie wat kansloos! In de jaren 70, toen de arabieren als gastarbeiders kwamen zou het niet zo raar zijn (al waren er toen nog maar 22.000 van), tegenwoordig zijn ze -zo ver ik weet- voornamelijk van de 2e en 3e generatie of wonen ze al decennia in Nederland.
Dit zie ik als pure provocatie van de gemeente Amsterdam, het is namelijk niet nodig!
@dutchdj
Islamisering is het punt.....
@ Zeepvrij | 15-07-15 | 09:18
U heeft helemaal gelijk ! WIJ moeten ons eindelijk eens gaan aanpassen.
Hoezo "inburgeringsexamen?"
Erdogan was er tegen zeker?
Raider Twix | 15-07-15 | 12:09
In Turkije spreken en schrijven ze niet in het Arabisch.
McMarx | 15-07-15 | 12:04
LOL.
Hoezo "inburgeringsexamen?"
Erdogan was er tegen zeker?
Blijft de vraag; een Arabier die geen Nederlands én geen Engels kan lezen; is dan een verrijking voor het land, cultureel dan wel economisch?
Begin van 't einde, vraag het de Engelsen maar....
'East is east, and west is west and never the twain shall meet'. (Rudyard Kipling)
@heteffect | 15-07-15 | 11:55
Jazeker. En weet jij dat het 12 jaar geduurd heeft om die tunnel te bouwen? Het ook werkelijk ophangen van die bordjes moet eerst nog Europees aanbesteedt worden dus dat duurt nog wel even.
Compleet achterlijk. Als je de taal niet spreekt, rot je maar op. Hetzelfde geldt voor politici die dit faciliteren. Die engnekken staan altijd zo hard te roepen dat we hier zoveel nationaliteiten hebben, en dat dat zo mooi is. Dus waar is de tekst in het Turks/Duits/Frans/Welsh/Papioment/Bantu/Xhosa/Swahili/Spaans/Portugees/Italiaans/Roemeens/Tsjechisch/Pools/Russisch/Deens/Zweeds/Noors/Fins/Chinees/Japans/Maleis/Bahasa Indonesia?
Anyways, ze hangen dus in de vluchtgang. Hadden ze het beter in het Chinees en Japans kunnen doen... daar zijn er meer van in het CS.
McMarx | 15-07-15 | 11:54
U heeft gezien dat deze foto al van 22 juni is en de tunnel al open is?
@heteffect | 15-07-15 | 10:37
Nee natuurlijk hanhen ze er (nog) niet. Zoals op de foto te zien is liggen ze nog in het depot. Met een hele stapel reserven zoals op de achtergrond te zien is.
Dit gebeurd als er geen NL PARTIZANEN zijn, alleen maar mensen zonder ruggengraat, en dat zijn de meerderheid.
Ik mag toch hopen dat er aparte vluchtgangen zijn voor mannen en vrouwen. De horror dat er ineens een vrouw met me mee kan vluchten. Echt haram/niet chill (doorhalen wat niet van toepassing is).
Allemaal azijnpissers die weer over de rooie gaan, de zeedijk hangt vol met Chinese straatnaambordjes, niemand hoor je er over. In Dubai is alles in het Arabisch en Engels, in China's grote steden allemaal Engels en Chinees. Nou nou nou wat een ophef.
Der Theo | 15-07-15 | 10:59 'En nu doet 020 PvdAistan het nog eens dunnetjes over?'
Onmiddelijk ophouden met deze schandalige parodie op de werkelijkheid. Sinds de laatste gemeentelijke verkiezingen is 't D66-istan. Heel iets anders.
Waarom niet in het Chinees of Turks?
Ik mis Chinees, Cyrillisch, Hindi, Spaans en Portugees. Toch 5 andere wereldtalen/schrift. En Turks niet te vergeten. In ieder geval 3e taal van Amsterdam.
De misvatting is denk ik ook dat Marokkanen Arabisch kunnen lezen. Dat is bij een meerderheid niet het geval.
Mooi veiligheidsbeheerplan...
Diep diep triest..... en het gaat maar door.... :-(
@nemeton | 15-07-15 | 11:13
Dat komt alleen in het nederlands.
Het bordje EXIT mag in t arabisch
Ik kan me er niet eens meer druk om maken, met zoveel landverraders in dit land heeft dat totaal geen zin.
So What ? De meeste arabieren kunnen niet eens lezen !
Ik zeg gooi een pakje uit Volkel op de Randstad.
0591 | 15-07-15 | 09:22
Sloop die borden er af, elke keer weer als ze opgehangen worden. Dit mag niet in Nederland, laat die primitieven maar onze taal leren, idioten.
@algoritmos | 15-07-15 | 10:11
Bidruimte in een tunnel lijkt me wat overdreven.
Maar goed, stop in het plafond, ruimte vol> stop er uit.
Het heeft wel iets.....
Er was ooit een tijd dat bij de sosjaale dienst aanvraagforlmulieren ook in het Turks en Arabisch werden verschaft. Daar is men (terecht) mee gestopt omdat dit integratie zou tegenwerken.
En nu doet 020 PvdAistan het nog eens dunnetjes over?
Maar is het ook waar? Eerst zien, dan geloven, foto kan overal gemaakt zijn.
Ben bang dat die rotzooi er niet lang hangt.
Ik mis de regel ACHTUNG erboven.
Waar slaat dit in vredesnaam op??
Och, niets aan de hand, toen Nederland nog een land was dat verdraagzaam en fatsoenlijk met de gasten omging was het heel gewoon bordjes in hun eigen taal neer te zetten, zodat zij niet verdwaalden naar het station ofzo.
www.google.nl/search?hl=nl&site=i...
Is een hoax.. kan niet anders
Stroomt daar water overheen?
www.google.com/?gws_rd=ssl#q=sigaar+k...
Groepsbelediging, omdat de beweerde politiek nu éénmaal graag met vuur speelt.
WTF!!!! Moet allahverdomme niet gekker worden in dit kloteland. DIT gaat echt te ver. Dit is nou waarom ik niet nooit meer naar moslimsterdam ga.
Hulde hulde hulde voor degene die er voor zorgt dat dat bord eraf wordt gesloopt. Als statement. En als er dan toch weer een nieuw bord komt te hangen wil ik er ook echt ALLE talen op zien welke in dit kutland word gesproken. ALLE. ZONDER uitzonderingen. En zo niet, dan alleen in het Nederlands en Engels.
Ik ben nu echt heel boos.
35 jaar geleden werd er in de volkswijk waar ik toen als 1 van de weinige autochtonen woonde alle foldertjes van de gemeente al in 7 talen verspreid. Mijn xenofobie werd toen al op de proef gesteld omdat het Nederlands als vierde of vijfde taal pas stond.
Nou ben ik niet bekend met de lokale politiek, maar waar zijn de commissie- en raadsvragen aan het College van Bestuur van de gemeente Amsterdam en/of de bestuurscommissie van het betreffende stadsdeel? www.amsterdam.nl/gemeente/bestuurscom... zoiets?
@heteffect | 15-07-15 | 10:02
Check.
Parsons | 15-07-15 | 10:08
Wellicht in het station, maar daar kom ik dan niet, zag ze zo snel niet hangen aan de buitenkant.
Oost West.... Thuis Best!
Serieus... Dit negeren van het volk (dit, griekenland enz..) en de overgave van de regering aan dit volk kan toch niet lang goed gaan tot een keer écht de vlam in de pan slaat? En dan? Krijgen we een kristalnacht 2.0?
Mede mogelijk gemaakt door gezagsgetrouwe de MSM D66 en laffe meelopers en landverraders.
De Nederlandse tekst staat bovenaan. Het Arabisch helemaal onder. Is neo-koloniaal institutioneel racisme!
Gewoon ff met de graffitispuit eroverheen. Weg met deze lelijke uiting van capitulatie.
Waarom dan ook maar niet alvast anticiperen? - dus Oost en West verwijderen.
algoritmos | 15-07-15 | 10:1
Bidruimte in een tunnel?
Logisch ja...
Ze verwachten natuurlijk dat ISIS Europa veroverd.
Moet die tunnel ook geen nieuwe naam krijgen? Mohammed tunnel?
Als het voor een gebedsruimte is in die tunnel (?) kan ik er wel mee leven.
Enige andere reden is onzin.
Cuyahoga | 15-07-15 | 09:30
Herdistributie van inkomsten! Daar gaat het om.
Nederlanders moeten verarmen en snel een beetje, daarvoor zijn importzwakkeren met een andere erniciteit en bij voorkeur islamitisch nodig die Zielig worden verklaard waardoor je geen bezwaar kan hebben op straffe van aangemerkt worden als racistische islamofoob. De opbrengsten van de gedwongen verarming zijn kennelijk groter dan de kosten gemoeid met het subsidiëren van de Nieuwkomers.
-weggejorist-
Dit moet Samsom mij maar eens helder en duidelijk komen uitleggen,die is daar erg bedreven in,en kan hem gelijk onder zijn ballen tra... n.[eh plezieren].
Ik gokte al op Amsterdam. Ik moet er om lachen, maar van binnen huil ik.
@heteffect | 15-07-15 | 10:02
Check.
nee.
Dit kan niet waar zijn.
Zo laat je de medelanders perfect weten dat ze onderdeel zijn van de nederlandse samenleving....
Kenny B heeft hier een mening over!
Thunderbird | 15-07-15 | 09:43
Compleet mee eens. Maar, durf dat maar eens op straat te zeggen. Of, nog beter: collega's.
-
Wedden dat je op gesprek mag komen?
-
Emigreren is de enige optie, en een optie die ik zeer zeker overweeg. Maar waarheen?
-
Iemand een idee? Rusland?
-
Europa is kapot.
Parsons | 15-07-15 | 09:57
Goeie! Ik ga wel ff kijken, kom er zo toch langs.
Ik zeg revolutie nu !!
Nederland zakt steeds dieper weg, hoera eigenlijk wel!
Prutsers.
Nederland het land dat al jaren, door m.n. links, een ander de les leest, maar de Nederlandse overheid is knettergek !
Fries en Limburgs wordt in Nederland meer gesproken dan die onverstaanbare terroristentaal. Waarom geen bordjes in het Fries of Limburgs ? Dat zou pas hoofdstad waardig zijn.
(...) Op 13 juli 2015 werd de tunnel opengesteld voor het autoverkeer. (...)
Als dit waar zou zijn zouden de borden er dus al moeten hangen... en niemand die er een pica van heeft gepost, ergens?
En nu pas ophef over een tweet van een maand oud?
Hoax.
@Lentehaas
Nederlands en het veel oudere Fries zijn de twee officïele talen van Nederland. Wil je integreren, leer dan Nederlands anders ben je kansloos. Verder ben ik voor het in stand houden van de Nederlandse taal. Nederlands geheel vervangen door Engels is nonsens. Er is een landsgeschiedenis en een cultuur, de Hollandse, aan verbonden. Dat is ook een gevoel, je op een bepaalde manier kunnen uitdrukken. Daarom zeg ik ook; stop het zinloze gebruik van Engelse woorden in het Nederlands omdat het zogenaamd populair moet klinken. Zinloos gebruik van (Amerikaans) Engels in het Nederland is taalvervuiling.....
Jezus zeg, het gaat maar om een verkeersbord. Stelletje racisten!
Een moslima van de ggd wil een man geen hand geven, so what? Het is maar een hand, wil je dat gaan verplichten dan? Haattokkie!
Hoezo haatimam? Geldt vrijheid van meningsuiting niet voor moslims? Islamofoob!
Wil je er wel even rekening mee houden dat het ramadan is? Graag niet je boterham eten waar ik bij ben, intolerante kuffar!
Enzovoort, enzovoort, ad infinitum. Ik wil mijn land terug.
Het is geen kwestie van ALS.... maar WANNEER breekt de pleuris in dit land uit.... En ik weet welke landverraders er als eerste aan de beurt zijn....
Lijkt me dat dit voor de Westermoskee is toch? Waarvoor zou je dit bij die tunnel aan moeten brengen.
Het is weer een week om trots te zijn op Nederland: 1. Nederland vermoordt democratie Griekenland 2. Rechter veroordeelt politieman tot betalen 5000 euro schadevergoeding aan misdadiger 3. Nederland hangt Arabische bordjes op om de islam nog verder te faciliteren.
Misschien is het wel een 'kunstproject' van die malle Gario?
In Spanje zijn er verkeersborden die ook in mocro staan maar die geven de kortste weg aan naar de ferrys die de oversteek maken naar mocroland en helaas nooit zinken.
Mogherini komt spuitend klaar bij het zien van deze bordjes.
Amsterdam huilt waar het eens heeft gelachen.
Handig voor de bestuurders van vluchtauto's.
Allemaal uw eigen schuld. Een masochistisch volk zonder moed dat blijft stemmen op laffe politiek correcte partijen en krijgt wat het verdient.
Lentehaas | 15-07-15 | 09:38
Nederland is dus een vrijhaven waar iedereen zijn eigen taal moet kunnen spreken en cultuur moet kunnen belijden. Sterker nog, waar vreemde talen die een minderheid vormen net zo aanwezig moeten zijn in de publieke ruimte en infrastructuur, want dat willen 'Nederlanders' volgen u. Ik zeg dat u knettergek bent met uw onbegrensde tolerantie en aanname dat de meeste Nederlanders dat willen. Zou het in het Engels zijn, prima, Amsterdam wordt ook overspoeld door toeristen dus een wat meer internationale blik, prima. Waarom Amsterdam het Arabisch zou moeten overnemen is echter te schandalig voor woorden.
De terreur van de 'ja-maaristen' en de weg-met-ons'er lijkt geen einde te kennen.
Je geeft ze een vinger, reikt ze een hand uit en wat gebeurt er? Juist.
Falende integratie.
Landelijk invoeren op alle wegen richting Schiphol.
Lentehaas | 15-07-15 | 09:38
Lees de Telegraaf: mensen met verstand willen juist Minder Engels www.telegraaf.nl/binnenland/24267447/_...
Ik had gedacht dat na de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen het beter zou gaan met Amsterdam. Een beetje naïef van me...
limburgsfrietje-met3 | 15-07-15 | 08:49
Ben jij soms verre familie van goktrommel?
@0591 | 15-07-15 | 09:22
Als je er iets tegen hebt dat je eigen cultuur moet wijken voor de achterlijke islamistische cultuur ben je islamofoob en een racist. Moslims mogen namelijk wel hun cultuur door eenieders strot duwen. Maar wij mogen niet voor onze eigen cultuur opkomen. Daarom is iedereen die pro moslim is en hun belangen vertegenwoordigt een verrader van Nederland en moet van mij oprotten naar een achterlijk islamitisch land in plaats van Nederland in een achterlijk islamitisch land te helpen veranderen.
Was er niet een politieke partij, vrij groot in 020, die vond dat je de taal moest leren als je ergens woonde?
Dit getuigt niet van een vooruitziende blik. Binnen vijftien jaar is China de nieuwe supermogendheid en zijn de VS teruggebracht tot de status van achterlijk landje. De Arabieren zijn dan helemaal nergens meer; die zijn compleet afhankelijk geworden van China. Hun olie kunnen ze nergens meer kwijt; overal staan Chinese zonnecellen. Dus had het er in het Chinees op moeten staan.
Ha, Nederland. Je zal er maar wonen.
welke kompleet gestoorde dhimmie ambtenaar heeft dit bedacht .. vast lid van D66
@SnoopSloggiSlog | 15-07-15 | 09:34
Dat is heel wat anders. In NL is het geen probleem om de taal van de wereld ook te gebruiken in toerisme plaatsen zoals A'dam. Arabisch is geen wereldtaal en wordt gesproken oor een minderheid in NL. Het heeft daarom geen enkele meerwaarde en het stoot alleen maar mensen tegen het zere been.
Rudyard Kipling: "East is east, and west is west, and never the twain shall meet." www.kiplingsociety.co.uk/rg_eastwest1....
Zitten genoeg raadsleden van mekka afkomst die dit soort fratsen erdoorheen drukken. Deze raadsmekka's worden gekozen door de bevolking en deze bestaat uit een groot aantal Arabische fanaten. Dus dit soort acties zul je meer en meer tegenkomen.
Wat een sufkutten iedereen, dit is toch duidelijk waar het is, Strafinrichting Vught.
Zo, de punten zijn voor mij.
Desmoulins | 15-07-15 | 09:36
Xenofiele, dat is.
Als je een massaimmigratiebeleid voert, kun je niet volhouden dat iedereen Nederlands moet leren. Waarom zou je iemand het recht ontnemen zijn eigen taal te spreken? Dat doen we bij de Friezen toch ook niet? Bij Sneek staat ook een bordje Snits.
En het Nederlands is een onbelangrijke taal. Het Arabisch en Engels zijn veel grotere taalgebieden.
Kortom: dit is een logische ontwikkeling. Het is niet tegen te houden. De meeste Nederlanders willen dit.
@Waakvlam | 15-07-15 | 09:35
Hear hear!
Verfbommetje.
Arabisering = islamisering.
Ik kan alleen maar hopen dat dit een hoax is of dat men door de verontwaardiging, die hopelijk snel zal volgen, dit oikofiele plan naar de prullenbak verwijst.
Wat is er in godsnaam mis met Mokum...
Antwoord / Answer betekent niet echt رد , het is إجابة
رد betekent meer als "reageer"
Maar het is inderdaad schandalig dat ze ook nog Arabisch in Nederland gaan invoeren, walgelijk.
Hang maar op. Heb m'n spuitbus al klaar liggen. Dit gaat echt niet gebeuren! WTF!!!
Alle straatnaamborden ook maar in het Arabisch dan? Alle lesboeken? De geschiedenis in de lesboeken wordt toch al vervalst en aangepast aan de achterlijke propaganda van de islamitische dram-cultuur waarbij we de holocaust onbespreekbaar is geworden. En verder wat Nacho Vidal zegt, ook mij doet dit denken aan de verschrikkelijke WOII waarbij Nederland werd overgenomen door de nazi's en er overal Duitse uitingen waren.
Man man man...
Beetje gek dat het niet in het Mandarijns erbij staat, dat spreekt meer dan een miljard mensen.
In Irak is de bewegwijzering tweetalig Arabisch/Engels.
Echt waar.
nee, gewoon nee, meer woorden zijn er niet voor
Het is vreemd om de naam van een zeeheld aan een onderwatertunnel te geven...
Speciaal voor bezoekende haatimams ehm.. Gastsprekers.
nl.wikipedia.org/wiki/Michiel_de_Ruij...
Vroeger was er toch een verplichte inburgeringscursus waar mensen Nederlands moesten leren?
Wat is daarmee gebeurd.
Ik ging tot voor kort nog wel eens bij de plaatselijke Lidl boodschappen doen, maar daar kom ik niet meer, omdat de voertaal in de winkel Arabisch is sinds een jaar of twee.
Het wemelt daar in die buurt de laatste jaren van de mannen en vrouwen van een jaar of 50 die geen nederlands spreken.
Waar komen die in godsnaam vandaan?
Hebben die 20 jaar geleden een inburgeringscursus gehad en zijn te nu weer terug gesegregeerd?
Of komen die gewoon mee na vakantie van de familie, want nobody gives a fuck wie er wel of niet de grens oversteekt.
Waar komen ze in godsnaam vandaan?
En waarom?
En waarom loopt iedereen met oogkleppen op en zijn vingers in zijn oor lalalalala te roepen en doet net of hij dit niet ziet?
Waarom?
Piet Karbiet | 15-07-15 | 09:13
Nabij Amsterdam CS.
nl.m.wikipedia.org/wiki/Michiel_de_Ru...
En straks loopt je eigen blanke vrouw met een kopvod rond. Want desintegratie. Uitburgeren. Allemaal!
De integratie verloopt net zo goed als het "redden" van Griekenland.
Het is niet den Haag, dan had arabisch wel bovenaan gestaan en Nederlands helemaal niet vermeld geweest.
En verder: op de volgende versie is de NL-tekst helemaal weg.
Want Weg Met Ons. Het is gelukt.
@Bad Karma | 15-07-15 | 09:19
Eens. Vechten voor je vrijheid en wat er is opgebouwd. Nu wordt alles afgebroken en ben je een racist als je wilt beschermen wat er is. Vrede is eigenlijk het nieuwe woord voor Oorlog. Wij willen vrede en doon er alles voor, de tegenstander maakt misbruik van onze wens voor vrede en ziet vrede als een wapen... Nooit buigen.
@wakkere_nederlander | 15-07-15 | 09:24
En jij niet alleen! Mijn handen jeuken, mijn hoofd kookt.
Weg met ons! Het is nu definitief.
En weer mijn mond open van verbazing. Bedankt GS.
Ik begin nu echt aan mijn verstandelijke vermogens te twijfelen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Ik weet dat de overheid de Nederlandse bevolking wil conditioneren ten behoeve van dat maatschappelijk kankergezwel maar dit gaat nog veder.
Ik kan hier niets mee.
Meer Arabisering!
Meer, Meer, Meer!
Überhaupt dat Nederlands er nog op en wel bovenaan. Hoe durven ze?!
Nederland dhimmieland.
@datzouzomaarkunnen | 15-07-15 | 08:59
Omdat ik het de normaalste zaak van de wereld vind dat je, wanneer je je ergens vestigt, op zijn minst de taal spreekt.
Ik ben zelf niet woonachtig in Nederland, als ik hier een winkel in loop, een helplijn bel of onverhoopt een uitkering zou moeten aanvragen en ik ga dat in het Nederlands proberen ga ik erg veel honger krijgen.
En terecht.
Michiel de Ruytertunnel? Is koewinsie nog niet in verzet gekomen tegen deze "slaventunnel". Oost Oost west Holland is verpest.
De nederlaag komt steeds dichterbij.
@Lewis | 15-07-15 | 09:20
Check Agmi.nl. Lijkt me niet dat die daarover gaan jokkebrokken.
@Bad Karma | 15-07-15 | 09:19
Helemaal mee eens.
We moeten geen VREDE willen.
VRIJHEID daar gaat het om.
Bloed is goed. Pijn is fijn.
Ik ben er klaar voor.
Oh, dat onderdoorgangetje. Maar daar passen helemaal geen gescheiden rijstroken voor vrouwen in.
Vroeger was er wel eens gezeik om een kruisje boven de deur. Want ooooooohh niet iedereen gelooft in jezus en co.
Nu krijgen we dit.
Dit...
Het is niet te stoppen. Ik maak me er altijd druk om, maar het maakt geen ene kut uit. Het is wachten op een grote gebeurtenis die de zaak veranderd.
Geloof+politiek / geloof+ongelovige of anders gelovige = vreemde blikke, roddels, ruzie, oorlog, dood.
Fijne dag nog.
*van niet
Iedereen praat hierover in mijn omgeving. Ze zeggen dat we binnenkort in een islamitisch land wonen. Ik vrees dat deze mensen gelijk krijgen.
-
Maar wat kun je er als individu aan doen? Wil je wat organiseren, dan wordt je uitgemaakt voor racist en met de dood bedreigt.
-
Hoe kun je dit stoppen?
-
Ik vrees het niet :(
doe even een *lachhuilkots*
En wie of wat is Agmi?
Eerst zien.
Het aanpassen is prima gelukt, zo te zien.
Ik pleit voor nog maar een bord met Arabische tekst: bij Scheveningen het opschrift 'rechtdoor'.
E) Ergens anders, namelijk...
Strakjes over al in Nederland. Dat duurt geen 10 jaar. En Nederlanders? Ze staan erbij en kijken er naar. Hun voorouders tollen rond in hun graven. Onder de noemer 'tolerantie' wordt ons land totaal verneukt en het volk klapt in zijn handen van genot en trommelt zichzelf op de borst. Als alle gevaar geweken is lopen ze dronken van 'saamhorigheidsgevoel' over straat in hun stille tocht, het ballonnetje stevig in de vuistjes gekneld. "Begrijp je dat nou", is zo ongeveer de meest gestelde vraag. Nog zo één: "stop geweld." Nee, Nederlanders. Het is het waard om je vrijheid te verdedigen, het is het waard om voor te vechten. Onze voorouders hebben jaren en jaren niet anders gedaan. Met maar één reden. Dat wij in vrijheid leven kunnen. En wat doen we hier met onze zeer zwaar bevochten vrijheid? Onszelf wijsmaken dat je nooit geweld gebruiken mag, zelfs niet als er een inbreker in je huis staat of je land wordt onder je kont vandaan verkocht door een stelletje psychopaten met geldingsdrang. Gewoon lekker blijven toekijken en bovenal jezelf 'fabulous' vinden. Ikke ikke. I am. Me, myself and i. "Love under will." Doe lekker wat je wilt, trek je van niemand iets aan en ga lekker je eigen gang. Thelema.
en.wikipedia.org/wiki/Thelema
Michiel de Ruijter draait zich om in zijn graf.
Het wordt tijd dat we weer in de export gaan..... net als in de tijd van de VOC...
Ongezien de Typhus!!! Het gaat maar doorrrrrr... Waar is ome Greet as je em nodig hebt!?
Jongons, is het nou echt zo'n ramp om Arabisch te leren? Zo wordt het natuurlijk nooit wat met jullie integrasie.
en geen chinees?
Kosovo was ooit wat Amsterdam, en andere steden, vandaag zijn. Tot moment X arriveert. Mede dank zij de inzet van ongelovigen. De eind stap X gaat onafhankelijkheid wezen.
Michiel de Ruyter draait zich om in zijn graf
kan die stomvervelende reclame verdwijnen?
Oost West zandbak best.
Hier valt de Medelander van Arabische persuaasie natuurlijk niks te verwijten, hier zitten een paar geschifte, overbetaalde ambtenaren (inderdaad pleonasme aangezien ambtenaren tegenwoordig standaard overbetaald zijn) achter.
Waarom zijn er zoveel idioten in uitvoerende lagen en waarom kan de rest van ons ze niet wegjorissen?
Het kaartje van O. Oost?
Hoax...
Ook hier is de Nederlander schuldig, ze buigen zich in alle bochten om tegemoet te komen aan het islamisme.
De samenstelling van personeel op die stadskantoren is al in het voordeel van de islamist, dan ga je dit krijgen.
Gelukkig niet in het Hebreeuws, dan staat die stad weer een week in lichterlaaie (citaat).
Het islamiseren gaat vrolijk door. Sluimerend tot het gewoonterecht vanzelfsprekend is, dan begint de finale fase: onderwerping. Perfecte strategie.
Zullen we de naam van de Tunnel dan ook maar veranderen in die van een of andere haatprediker om de moslim bevolking te pleasen? Degenen de dit bedacht heeft mag van mij met zijn hoofd eerst en dan iets met een flatgebouw.
Ze hebben alle documentatie op het gemeentehuis ook al op die manier vertaald, dus waarom hier niet?
Sarcasme blijft lastig.
minder minder minder minder minder minder minder minder minder minder minder minder minder minder minder
iemand? Hallo?
Ik hoop dat de regering niet gek opkijkt als er van deze dagen een golf van nationalisme door het land heen trekt. Man, man, man, wat is dit tenenkrommend slecht en tegelijkertijd een een goed teken dat de integratie compleet heeft gefaald.
Sommige mensen gaan wel heel ver voor een 1 april grap... toch? hoop ik?
Waar is die Michiel de Ruytertunnel dan?
Ken wel de Piet Heijn en de Coentunnel.
Ik ben hier tamelijk op tegen, kan iemand mij een goede therapeut aanbevelen om mijn islamofobie te behandelen?
Nee, nee... NEE!
NEIN! NEIN! NEIN!
-weggejorist-
Volgende stap is dat bij de bouw van nieuwe woningen alvast wordt aangegeven waar Mekka ligt. Stalen knop in het beton meegieten ofzo.
Op het stadsdeelkantoor van Amsterdam Oost hebben ze ook een projector die allemaal Arabische tekens projecteert die ik niet begrijp. Ik dacht dat we in Nederland woonden maar de het begint hier steeds meer op een Arabisch kutland te lijken waarbij we het ook maar normaal moeten vinden dat er in het Arabisch met ons wordt gecommuniceerd waar we niets van begrijpen. Zou zomaar kunnen dat er in het Arabisch staat: dood alle Nederlanders. Ik zou het niet weten. Ik weet wel dat ik het onacceptabel vindt.
Wen er maar aan. Binnenkort ook op de straatnaam bordjes.... Blijf stemmen op de bekende partijen, dan komt t allemaal goed.
Politiek, het heeft iets merkwaardigs enouderwets.
Taal is één van de belangrijkste peilers van een cultuur / samenleving, en voor de integratie-weigeraars van islamitische persuasie is gebruik van de eigen taal natuurlijk een essentieel onderdeel in het in stand houden van een parallelle samenleving zonder één stap richting integratie.
Bat Ye Or heeft het boek Eurabia toch geschreven als waarschuwing? Wij voeren in dit kleine koude kikkerland precies uit wat zij beschrijft.... tolerant en naïef (LoL)....
Saudie-arabië of Amsterdam, een van de twee.
Nee is dit echt? fucking hell nu kom ik dus echt nooit meer terug na Nederland. Bedankt voor die studiefinanciering hè! Ik heb nu een prachtige baan in het buitenland, maar wees gerust jullie krijgen er mooi volk voor terug om mijn plaats in te vullen :)
Waarom komen wij niet in opstand tegen deze dictatuur? Hoe kunnen wij dit pikken. Genocide van onze volken, we kijken lijdzaam toe. Nationalisme is een 'geframed' woord... het kind van de buurman is belangrijker als je eigen kind, dat is ons aangeleerd!!!!!
Hoax.
Om met een groningse boer te spreken: Ajje hier de weg nie weet, mojje hier nie kom'n.
Stapje voor stapje..
Het wachten is op Turks protest. Hun gebrabbel ontbreekt op het bordje: dieskriemienazi!
Het woord oost staat tweemaal vermeld in het Nederlands, tweemaal in het Engels, tweemaal in het Arabisch. West slechts eenmaal.
Degenen die dit bordje hebben geplaatst beginnen ons op deze manier Arabisch te leren, zodat we er in de toekomst minder moeite mee zullen hebben.
Het zal wennen zijn.
Over een niet al te lange tijd zal het Arabisch bovenaan staan. Nog eventjes zullen er Nederlandse en Engelse vertalingen bij staan. Daarna zullen die ook verdwijnen. Onze toekomst.
Die borden zijn nu al geen lang leven gegund. Hoelang zullen ze blijven hangen?
Iedereen die weet wat east betekend zeker naast west dus waarom er uberhaubt een derde regel nodig was verbaasd me al. Logisch nadenken is er bij overheden niet bij. Die denken formeel en zien de burger als oliedom.
Als het nu gemeentehuis in Den Haag was had ik het nog gesnapt, want warm en ramadan enzo, maar dit niet.
Een nieuw dieptepunt is bereikt. In Amerika hebben ze voor ambtenaren die dit verzinnen een mooi instrument, namelijk een "cluebat". www.dieseltruckresource.com/pics/data/...
Kan geen grap zijn, want niet grappig.
@John McClane | 15-07-15 | 08:57
Het verschil is dat het bij Chinezen om slechts een straat gaat, en bij Arabischlezenden om de halve stad. Amsterdam is ten dode opgeschreven, blij dat ik er weg ben.
Hou jij ze dom?
Dan hou ik ze arm.
Moet een hoax zijn, maar het blijft natuurlijk Dramsterdam
Wat is Arabisch toch een akelig schrift.
De middeleeuwsheid druipt er van af.
Doet me een beetje denken aan prehistorische geschriften.
c2.plzcdn.com/ZillaIMG/b38e1ddaaa2a46d...
wat ... de ... fuck
Engels, okay handelstaal enzo, maar arabisch?
Den Hagistan!
Oost, West: thuis best.
Pleur op met je bord voor je kop.
Ik gok: Den Haag, 't Binnenhof (na de renovatie)
Ikdus | 15-07-15 | 08:56
Waarom heb je moeite met Engels? Dat is in elk geval nog een internationale taal die toeristen ook spreken.
Verder ben ik het met je eens.
Nee dit geloof ik niet. Toch?
Gebeurt dit in Frankrijk ook ? In Duitsland ? Of om maar eens helemaal over de boeg te gaan : in Marokko enz wordt ook Nederlands op de bordjes geplaatst voor het geval hun kansenpareltjes terug ingeburgerd moeten worden ? Waarom hier dan wel ? Welke geitenwollen sokken linksdraaiende yoghurt met quinoa vretende trut is hier verantwoordelijk voor ??
We kunnen vast Monnickendam ook wel omdopen naar Mekkadam.
-weggejorist-
Hoax, kan niet anders.
Iets soortgelijks doen we al jaaaaren op de Zeedijk: stock-foto.nationalebeeldbank.nl/nati...
Maar omdat Chinezen wel lekker eten hebben, vinden we dat niet zo erg.
Ook oliedom om het Engelse west naar het Nederlandse west te vertalen trouwens. Het staat er toch al!
Als ze dan ook maar bordjes maken in het Arabisch die ze gelijk over de grens heen sturen.
Ik weiger nog langer mensen te woord te staan die of meteen in het Engels tegen me beginnen of onverstaanbaar Nederlands brabbelen.
Sterf maar, je woont en leeft in Nederland, als je wil dat ik je help, leer je de taal maar.
Het is nu dus officieel dat de inburgering/integratie is mislukt?
Hamas bouwt betere.
Wat zijn wij goed, he? Jahaa, kijk ons eens goed zijn!
ik vergeet de helft IN mijn drift... excuus
Stad voor stad
Straat voor straat
Tunnel voor tunnel
We are fucked.
Is dit nu wat ze bedoelen met participatiesamenleving?
Arabisch!?1 Wat staat erop dan: AllahSnackbar VretenZijMet'M
Ik denk om onze Amsterdamse taxichauffeurs een kostenverhogend smoesje te ontnemen.
Integratie in een nutshell..
Dat zijn test borden voor die nieuwe Megamoskee die Gouda wordt gebouwd..
Allahverdomme.
Dit wil ik niet geloven!
Arabisch een officiële taal nu in Nederland?
En waarom staat er überhaupt Nederlandse taal op?
Voor mij is Nederland een ijsje waar op gespuugd is.
Hou maar, ik hoef hem niet meer.
Whaha. Echt jongens?
Je zou er maar wonen.
Ik vind dit discriminatie voor de Chinezen, daar zijn er nog veel meer van.
Malloten echt...
Tja, in de rest van het land moet je gewoon nog de taal leren hoor. Alleen die gekken in Amsterdam zijn zo debiel om aan te passen aan de gasten. Voor toeristen wil ik nog wel Engels praten, maar als je hier woont leer je Nederlands. Klaar.
We kunnen geen goed functionerende brug meer bouwen(ketelbrug, botlekbrug) dus deze tunnel zal ook wel spoedig instorten of onderlopen.
Er zijn vast ook nog wel wat verdwaalde chinezen, kan dat er niet ook bij?
Handig, dan weten ze ook meteen welke kant ze op moeten bidden.
blogs.reuters.com/faithworld/files/201...
En dan zeggen wij dat de Grieken makkelijk capituleren....
Nee. Alsjeblieft..
Begin van het einde (wederom).
Doet me trouwens ook denken aan een bepaalde tijd in onze geschiedenis..
Voor al die arabieren die
1. kunnen lezen
2. maar geen Nederlands of Engels kunnen omdat ze hier slechts op vakantie zijn.
Dit is een grap..... toch?
-weggejorist-
Steeds maar weer...
Dat is dus vragen om moslims die in de Michiel de Ruijtertunnel hun bidmatje uitrollen voor het ochtendgebed.
Ik hoor de filemeldingen op de radio al.
Pleurop. Echt?
Mede mogelijk gemaakt door joop.nl.
Dan heeft die gemeente geen vertrouwen meer in haar aangeboden onderwijs en inburgering.
Hoort de NL tekst net onderop. In volgorde van aantal sprekenden aflopend?
Helaas, geen bonuspunten voor mij vandaag. Ik kan namelijk geen enkele goede reden verzinnen.
Knettergek
REAGEER OOK