Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GeenPeilTV: Handleiding Papieren Brief Posten

Papieren post is zooo zeventiende eeuw. Toch kunnen we niet om dit stokoude communicatiemiddel heen als we een democratisch referendum over EU-verdragen willen afdwingen. De Wet raadgevend referendum (Wrr) staat namelijk geen digitale inzameling van handtekeningen toe. De overheid wil het burgers natuurlijk niet te makkelijk maken om inspraak te krijgen in de democratie. Omdat GeenPeil wél graag een EU-referendum wil, hebben we dus zelf maar een How To Papieren Brief Posten gemaakt. Op video, want dat is ontzettend 21e eeuw. Nog vragen? Nee? Dan is DIT FORMULIER VOOR EEN INLEIDEND VERZOEK TOT REFERENDUM uw huiswerk. Succes, pas op voor de scherpe randjes van het papier, en vertel je familie, vrienden & collega's ook hoe het werkt om zo'n referendumformulier te printen, ondertekenen en in een envelop gevouwen in zo'n grote plastic bak op paaltjes te frotten. Een kind kan de democratie doen!

Reaguursels

Inloggen

Papieren post zal altijd blijven. Het kerstkaartje, een geschreven brief als je iets persoonlijks aan iemand kwijt wil. Doe m'n bank overschrijving nog altijd per acceptgiro in enveloppe. Duurt wat langer maar verder geen digitaal geouwehoer.....

strikdewepstroper01 | 15-07-15 | 08:26

Het was ff prutsen om ouwe pc en printer aan te zwengelen, maar het is gelukt!
Formulier getekend en op de bus gedaan.

Schietmijmaarlek | 14-07-15 | 20:07

GVD er zitten M&M's in m'n printer.... en allemaal stof.... en nu verneukt ie het papier, al 80 bomen....
grr, moet ik dat ook nog opruimen, bedankt europa.
Zo, Printer is weer printer i.p.v. versnipperaar..... nu nog de inktpatronen weer tot leven wekken.... eerste 5 printjes alleen halve grijze streepjes.... print 15 is leesbaar, jeu!!
is nog slecht voor het milieu ook, Archaïsche bende...

seconda | 14-07-15 | 19:02

Maar, euh, hoe weten we/jullie nou hoeveel aanragen er precies verstuurd zijn...??
Straks zeggen die Sjakies bij de kiesraad dat er maar 100 zijn binnen gekomen...?
(pff, ik ben echt alle vertrouwen kwijt in die lui, en zelfs al komt er een referendum dan doen ze toch weer poep)

seconda | 14-07-15 | 18:50

Ik bespeur helaas toch redelijk wat pessimisme..
Vandaag op mijn werk twintig formulieren uitgeprint. Tien laten invullen. Vanavond wat eters over de vloer, ook ff laten tekenen. is al zo'n 20 handtekeningen. Morgen lekker in zo'n ORANJE geval doen. Als 500 mensen dit doen is de eerste hobbel genomen. Ik wil die campagne wel zien..

Dokter Snuggles | 14-07-15 | 18:42

Top initiatief.

caspert79 | 14-07-15 | 17:33

Ik krijg na het nogmaals nalezen van alle comments het onbehaaglijke onderbuikgevoel dat als dit een zwarte agent was geweest die een blank jongetje (13) aan zijn motor had geketend en meesleurde dat de reaguurderspanelen een heel ander soort reacties hadden laten zien...
.

De Libertariër | 14-07-15 | 16:09

@kanarie2 15:07
.
Nee, die vergelijking met uw dochter is volkomen correct. Legitimiteit en erkenning wordt tenslotte volgens u ontleent aan niet verzetten. Zo claimt u dat ik de maffia erken zodra ik over een snelweg rij die de maffia heeft aangelegd van geld dat de maffia van mij gestolen heeft, om de reden dat ik me niet verzet tegen de maffia. Ergo: omdat u zich niet verzet tegen de verkrachting van uw dochter terwijl u een pistool op uw hoofd heeft is dan conform uw eigen logica het erkennen van de autoriteit (het recht) van die inbreker om uw dochter te mogen verkrachten. U ziet kennelijk niet in dat het uw eigen logica is die absurd is....
.
Verder zie ik niet in wat er hypocriet zou zijn aan het gebruiken van voorzieningen waar ik gedwongen voor betaald heb, ondanks dat ik de legitimiteit van de organisatie die in de faciliteiten voorziet niet erken. Alsof u medische zorg zou weigeren waar u gedwongen betaald heeft aan een verzekeraar omdat u zich niet in de modus operandi van de verzekeraar kunt vinden. Alsof het hypocriet is om de melk op te drinken die een afpersende melkboer u dagelijks opdringt waar hij betaling voor eist. Alsof het GEBRUIKEN van een opgedrongen dienst het opdringen in de eerste plaats legitimeert en het gebruik van de dienst hypocriet is...
.
Uw logica is werkelijk zo krom als een banaan.

De Libertariër | 14-07-15 | 15:23

De vergelijking met uw dochter is me eerder iets te absurd. Want wat heb jij daar precies bij te winnen. Verder lijkt me dit ook niet precies de beste vergelijking.
Waar het mij bij strookt bij de maffia en de snelweg, is dat mensen zoals jij juist op die snelweg gaan rijden omdat hij er dan toch al ligt. Wanneer je roept fuck de overheid. Maak dan ook geen gebruik van die voorzieningen en stuur je dochter naar een priveschool, ga naar een privekliniek en ga lopend naar je werk. Verder koop je een protest bordje voor op het malieveld en weiger je de belastingen te betalen.
Wat je nu doet is halfslachtig en hypocriet. Op deze manier hou je juist de maffia in leven en boeit het ze vrij weinig.
En nee, ik heb de definitie niet zo bewust op gezocht. Dit is hoe ik 'erken' van begin af aan interpreteer uit de context van jou reaguursels.

kanarie2 | 14-07-15 | 15:07

Sat doen ze expres om de PTT in stand te houden

Wa jij wil... | 14-07-15 | 15:05

De Libertariër | 14-07-15 | 14:37
Nouja volgens mij bent u diegene die niks doet. Ik stem en steun allerlei initiatieven u daarentegen gaat thuis op mailtjes wachten. Maar goed uw doel is mij nu wel bekend. Hoe denkt u dat doel te bereiken? En heeft u daar al aktie toe ondernomen?

JeWeetToch!? | 14-07-15 | 14:59

@kanarie2 14:16
.
'Wanneer je in Nederland woont erken je de staat'
.
Ja, u kunt dat wel als een holle toverspreuk blijven herhalen, maar ik erken de staat NIET. En ook kunt u er wel een semantisch spel van maken door de voor u meest geschikte definitie van 'erkennen' uit de 9 mogelijkheden te vissen, maar u begrijpt natuurlijk dondersgoed dat ik op de AUTORITEIT van de Staat doel, wanneer ik zeg dat ik de Staat niet erken.
.
Verder is uw logica absurd. Als twee dieven bij u inbreken en uw dochter verkrachten dan erkent u natuurlijk niet de legitimiteit van de verkrachter door u niet te verzetten tegen het pistool dat inbreker twee op uw hoofd heeft geposteerd. Ik betaal de maffia niet. Ze DWINGT me te betalen. En als ik na die DWANG alsnog gebruik maak van een snelweg die die maffia aanlegde dan wil dat natuurlijk op geen enkele wijze zeggen dat ik haar autoriteit erken, noch dat ik haar legitimeerde om me in de eerste plaats te beroven...
.
Ik erken de (autoriteit) van de overheid niet, zoals ik ook de autoriteit van de maffia niet erken en wel om exact dezelfde reden: ik erken geen autoriteit die met dwang wordt opgelegd.
.
Oftewel; natuurlijk kun je om de overheid heen. Het is gewoon een keuze die een ieder kan maken. En als er genoeg kiezen om niet langer door een overheid of deze overheid (alternatieven kunnen natuurlijk ook) geregeerd te worden als onderdaan dan is de autoriteit niet langer erkennen de eerste stap. Drogredeneringen als 'als je in Nederland woont kom je niet om de overheid heen' zijn dan ook niet meer dan holle catchphrases die alleen al door de mogelijkheid van alternatieven volstrekt onjuist zijn...

De Libertariër | 14-07-15 | 14:49

Ik denk dat de jostieband nog met een beter beleid komen dat de debielen die nu het land regeren.
toetanchamon | 14-07-15 | 12:44

Dat is natuurlijk onzin, het gaat best behoorlijk goed met Nederland. Maar andersom is wel waar, de Jostieband kan daadwerkelijk wel stemmen in een referendum. Dank je voor het uitlichten van mijn punt.

The Admiral | 14-07-15 | 14:43

@JeWeetToch!? 14.15
.
Ja. Als u maar lang genoeg helemaal niets doet dan komt er zeker een keer iemand met een toverstok langs die alles in orde maakt. Ongetwijfeld.
.

De Libertariër | 14-07-15 | 14:37

De Libertariër | 14-07-15 | 14:06
Wanneer je in nederland woont erken je de staat. Ik heb mijn oplossing al aangeboden, pak het eerste beste vliegtuig naar een plek zonder overheidsregulering, zijn er genoeg. Anders stop met mekkeren en leer er mee leven dat er hier iets als een regering is waar je het mee zal moeten doen.
Een definitie van erkenning is dat 'het bestaan toegeven'. Wanneer jij dus de maffia betaalt om een snelweg aan te leggen, ben je op de hoogte van hun bestaan en geef je hun bestaansrecht/erkenning. Enige andere optie die je hebt is de maffia compleet negeren, echter zal dit niet wederzijds gebeuren zoals je al aangaf. Oftewel als je in Nederland woont kan je simpelweg niet om de regering heen.

kanarie2 | 14-07-15 | 14:16

De Libertariër | 14-07-15 | 13:11
U heeft wel een punt maar we zitten nu eenmaal in dit logge systeem en als je iets wilt veranderen zal dat via dat zelfde systeem moeten of je dat nu leuk vindt of niet. En tuurlijk heb ik niet de illusie dat het zal helpen. Maar dat komt eerder door het 20.00 uur journaille die bijna alleen maar pro cdavvd66gl etc propageert en de indoctrinatie op scholen universiteiten etc en niet omdat het systeem niet zou kunnen functioneren, het systeem zou kunnen functioneren als meer mensen verder zouden kijken als het 20.00 uur journaille vara dwdd pauw noem ze maar op. Maar dat is nu helaas niet zo maar dat komt nog wel een keer goed. Ondertussen blijf ik dit soort initiatieven van harte steunen en ook stemmen.

JeWeetToch!? | 14-07-15 | 14:15

@kanarie2 13:51
.
Maar goede man, die voorzienigen heb ik ZELF aan meebetaald. Tegen wil. Tegen dank. Maar ik heb er voor betaald! Dat ik gebruik maak van die voorzieningen wil toch niet zeggen dat ik de Staat daarmee erken? Als de maffia uw geld steelt en van dat geld een snelweg aanlegt, dan erkent u de maffia toch niet wanneer u van die snelweg gebruik maak? Non sequitur. Dat is van een zwaartekracht tartende non-logica.
.
Wat u verder verwacht van een anti-overheidsvogel als ik moet u verder vooral zelf weten. Dat is geheel aan u.
.
Maar wat zijn uw oplossingen eigenlijk? U geeft toe dat de overheid een boevenbende is en dat een referendum aanvragen compleet zinloos is. Wel, wat gaat u dan wel doen? Waar bestaan uw oplossingen uit?

De Libertariër | 14-07-15 | 14:06

@mezelf: Of nou ja, eerst lezen. Formuliertje invullen leidt vast tot een ingevuld formuliertje dat je alsnog moet printen en posten... zucht.

algoritmos | 14-07-15 | 14:05

De Libertariër | 14-07-15 | 13:35
Dat is mijn halve opmerking waar je op reageert. Wanneer je gebruikt maakt van voorzieningen van de staat, waar ik vanuit ga dat je doet, erken je de staat. En qua belastingen is het dan geven en nemen. Dan kan je het verder wel niet eens zijn met keuzes van de staat maar erken je deze wel.
Wanneer je echt anti staat bent verwacht ik je met een protest bordje op het malieveld of op een emigratievliegtuig richting buitenland. Hier demonstratief roeptoeteren is een beetje aandoenlijk .

kanarie2 | 14-07-15 | 13:51

Gisteren al verstuurd en er voor de zekerheid 2 postzegels opgedaan.

Maria.1 | 14-07-15 | 13:46

Epson FX-80 van zolder halen doet.
Google Windows driver...

mrvandale | 14-07-15 | 13:42

Een "Lieve bezetter"-referumdumsmeekschrift aan de bezetter sturen ?

Dezelfde bezetter die deze hele natie in de schoot geworpen kreeg na het raadgevend referendum van de lokaalpoppenkast over het al dan niet invoeren van één grondwet voor het éne Reich?

Een "Lieve bezetter"-referumdumsmeekschrift aan de bezetter sturen is de bezetter erkennen als orgaan dat wetten voorschrijft.

Ik geloof niet dat dit legaal is.

hallevvezool | 14-07-15 | 13:39

@kanarie2 13:18
.
Wat een vreemde opmerking. Alsof het betalen van belasting een vrijwillige keuze is...! Als ik mijn belasting niet betaal komen er gewapende mannen aan de deur die mijn bezit stelen en me opsluiten tussen moordenaars, dieven en verkrachters....
.
Dat ik belasting betaal om dit te voorkomen wil natuurlijk niet zeggen dat ik de Staat erken, zo min als het wil zeggen dat ik de maffia erken wanneer ik mijn bezit afsta onder dreiging van een pistool.
.
Uiteraard erken ik de Staat niet, zoals ik de maffia ook niet erken.

De Libertariër | 14-07-15 | 13:35

Had hem al in een envelopje, maar verder kwam ik niet. Had met de vrouw te maken want iets dat eerder gedaan moest worden. Maar vanavond gaat hij toch echt op de post.

Wat misschien niet zo handig is van Burgercomité EU, is dat ze hun pdf-flyer over 3 A4-tjes hebben verdeeld ipv 2. Kost je gewoon het dubbele aan papier als je een hele meuk bij de buren in de straat wilt ingooien. Op het 3e kantje staat maar weinig tekst.

druipsmurf | 14-07-15 | 13:33

wat een gezeur over een blaadje printen, een adresje schrijven, postzegeltje plakken. komop, koters!

de echte sinterklaas | 14-07-15 | 13:32

3cm stof van de printer geschept, waarschuwing op het display "echt waar joh, je hebt me nog nodig??" weggeklikt, printer driver geinstalleerd, geprint (gelukkig geen inkjet dus het werkte nog meteen ook), ingevuld & postzegel er op gemashed. Straks op de post. Of moet er inderdaad ook nog 2x een ander formulier bij voor die andere 2 landen ? Hier staat alleen Oekraine op tenslotte..

Kampfkartoffel | 14-07-15 | 13:30

Done, ... uitgeprint.
Nu ga ik bij Appie 'n flink aantal kopiëren (5 cent/stuk) waarna ik ze uit ga delen aan vrienden en bekenden.

Rest In Privacy | 14-07-15 | 13:18

De Libertariër | 14-07-15 | 13:11
Dat de regering een grote boevenbende is staat vast en dat je daarom niet mee wilt doen aan zo een (best grappig) toneelstukje kan ik begrijpen. Echter roepen dat je de staat niet erkent is de grootste bullshit ooit. Tenzij je in het buitenland woont kan dit niet waar zijn. Je betaalt belastingen aan de staat en maakt gebruik van voorzieningen van de staat. Wanneer jij dus de staat niet erkent zal je als zwerver op straat moeten gaan leven.

kanarie2 | 14-07-15 | 13:18

In de oude Pipo en klukkluk tijd werd er gewoon met rook signalen gewerkt ,gewoon een stapel printpapier op een hoop de fik er in en dan een oude dweil er over en zie rooksignalen zijn gratiessss

witchmaster | 14-07-15 | 13:18

Tutorial van niks, Van Leeuwen gaat voor het zingen de kerk uit, waar moet ik die brief in godsnaam kwijt? Heb 'm maar gedumpt in een blauwgroene bak met een rode hond erop, dat is toch wel oké hoop ik?

Pimol | 14-07-15 | 13:15

Kunnen er twee random handtekeningen op dat stuk papier of is dat voorbehouden voor onze getrouwde medemens?

kanarie2 | 14-07-15 | 13:13

@JeWeetToch!? 12:53
.
Alsof het versturen van een brief aan een despotische organisatie met als vraag 'mag ik alsjeblieft een raadgevend referendum' wel zin heeft, waar diezelfde despotische organisatie niet alleen klakkeloos IEDERE pro EU maatregel invoerde, maar ook gewoon haar derrière af kan vegen met het raadgevende referendum, zelfs al zou u die krijgen! Hallo?? EU grondwet?? Nee, dit referendum zal de boel veranderen hoor... lol! Hou nu toch op.
.
Dertig dagen zelfkastijding met het cilicium, het offeren van 150 olifanten en simultaan gebeden zingen voor het opperwezen met als verzoek het voor u op te lossen sorteert exact hetzelfde effect: de houders van staatsmacht don't give a fuck. Stop. Met. Uzelf. In. De. Zeik. Te. Nemen.

Stemmen binnen de context van deze democratie is primair instemmen met de aanwezigheid van deze democratie en de Staat der Nederlanden als bestuurder. Ook wanneer ik op de LP zou stemmen. Stemmen is voor slaven en onderdanen. Ik stem niet. Jamais de ma vie...
.
Ik wil de overheid niet. Erken haar niet. Wil niets met die criminele bende van doen hebben. Fuck verkiezingen. Fuck referenda. Fuck de Staat.

De Libertariër | 14-07-15 | 13:11

@ Error 404 | 14-07-15 | 12:52

Dat was de eerste geplakte postzegel, daarvóór werden al vele andere methoden gebruikt.

Bisschop Berenbaffer | 14-07-15 | 13:10

toetanchamon | 14-07-15 | 12:48

Griekse taferelen!

Probeerden ze bij mij bij de Bruna ook. Na onderhandeling kon ik ook een half velletje kopen en toen bij verdere
navraag wat als je nu mijn brief weegt kon op dat weegapparaat kon er 1 postzegel worden uitgeprint.

mrvandale | 14-07-15 | 13:06

@mezelf | 14-07-15 | 13:03
'... om onze scan uit te printen.' moet dat zijn uiteraard.
.
Ik zal maar met een ezelsmuts op in de hoek van de klas gaan staan, als toepasselijke tijdsgeest straf.

Rest In Privacy | 14-07-15 | 13:06

Kan iemand niet even de printer-verbinding van de ontvangende partij hacken, zodat we die printer kunnen gebruiken om onze scan. Scheelt een postzegel, en je dan is het gelijk op de plaats van bestemming. ;)
.
En daarnaast. Een printer heb ik wel, weet ook hoe die werkt. Maar altijd als ik hem nodig heb zo'n 1x per 4 maanden ongeveer, dan is de inkt weer opgedroogd. Dus kan ik weer een smak geld uitgeven voor een nieuwe cartridge, om daar dan weer 3 A4-tjes mee uit te printen, waarna het weer kan liggen uitdrogen, zodat ik de volgende keer weer een nieuwe cartridge moet kopen... etc.
.
Voor wie de A4-tjes dan zijn? Overheidsinstanties...

Rest In Privacy | 14-07-15 | 13:03

Voer het schervengericht maar weer in! De klassieke Grieken konden dmv stem (naam in potscherf krassen) iemand tijdelijk verbannen die te machtig was, of wanneer hij op Justin Bieber begon te lijken.

Sey | 14-07-15 | 13:02

Als oude zak zijnde heb ik de enveloppe ook maar in de printer gestopt en bedrukt.
Printer Canon, IP 5300, 10 jaar oud en nog steeds prima voor foto's en dit soort werk.

BBmetR | 14-07-15 | 13:02

@Qippie | 14-07-15 | 12:10
Jawel,dat doen ze.

miko | 14-07-15 | 12:57

De Libertariër | 14-07-15 | 12:40
Hahaha u is grappig. Maar op die manier gaat er niets veranderen beste Libertariër. Wachten op een mailtje is niet effectief. Kunt u niet op zijn minst op de libertarische partij stemmen dan? Die standpunten van hen moeten u toch aanspreken, ik weet alleen niet of ze nog bestaan.

JeWeetToch!? | 14-07-15 | 12:53

Bruinebonetarïer | 14-07-15 | 12:50
Holy shit. Het lijkt haast wel alsof ze dat expres doen, om weerstand tegen domme besluiten zo moeilijk mogelijk te maken.

Qippie | 14-07-15 | 12:52

Beste Geenstijl,

Zoals Taxhond al in jullie eerste "Geenpeil is terug: EUReferendum" noemde:

Waarom niet ook direct de link naar de zooi met Georgië en naar de zooi met Moldavië

Het betreft namelijk niet 1 allesomvattende wet helaas,
dus, tenzij we niet met de Oekraïne in zee willen maar wél met Georgië en Moldavië moeten er drie afzonderlijke referenda afgedwongen worden.

Moldavië
www.referendumovereenwet.nl/publicati...
Georgië
www.referendumovereenwet.nl/publicati...
Oekraïne
www.referendumovereenwet.nl/publicati...

Bruinebonetarïer | 14-07-15 | 12:50

Of ik een velletje postzegels wil, want losse postzegel verkopen ze niet hoor ik in de winkel. Is deze actie om de democratie te redden of staat TNT op omvallen?

toetanchamon | 14-07-15 | 12:48

Tadaaa! Geprint, ingevuld en verstuurd.
Fuck de EU!

blubberpoesje | 14-07-15 | 12:48

@The Admiral | 14-07-15 | 11:59
Ik denk dat de jostieband nog met een beter beleid komen dat de debielen die nu het land regeren.

toetanchamon | 14-07-15 | 12:44

Ik krijg mijn postduif niet door de gleuf van de PTT brievenbus geduwd.

mrvandale | 14-07-15 | 12:43

Het zou sneller kunnen als GeenStijl gescande formulieren inzamelt in de cloud, die dan uitprint en zelf opstuurt.

En als de overheid moeilijk doet, kunnen wij dat ook. Leveren we voortaan onze belastingaangifte in op papieren tape-lint met EBCDIC encoding.

Dhr. de Wit | 14-07-15 | 12:43

Heb ik eindelijk genoeg inkt (webwinkel), blijkt die brief weer en een enveloppe te moeten (vandaag ontvangen dan maar hergebruiken dan maar, bedankt nuon) en tot overmaat van ramp moet daar weer een postzegel op (op naar de postzegelwinkel)

Maar uiteindelijk net op de post gedaan. Een kijken waar dit oplevert.

Gundam | 14-07-15 | 12:41

Ik doe niet aan printen. En ook niet aan democratie. Mail me maar even wanneer er een idee is dat niet op nutteloze bezigheidstherapie voor slaven neerkomt.

De Libertariër | 14-07-15 | 12:40

Mag ik het formulier ook overtrekken van het scherm? Of als ik hem nou laat inbranden op mijn pittoreske amber-monitor, kan ik die dan ook aangetekend opsturen?

F. von Zeikhoven | 14-07-15 | 12:39

Wat dachten jullie van een paar miljoen van die formulieren printen en overal en nergens neerleggen, met een enveloppe gericht aan de burger met als tekst "zeer belangrijk bericht voor álle Nederlandse burgers".
Maar waarschijnlijk zal in opdracht van Den Haag de hermandad direct verschijnen om een democratisch proces af te snijden!

lanexx | 14-07-15 | 12:38

McMarx | 14-07-15 | 12:10
Ik heb geen printer maar dat komt omdat ik die voor een tijdje geleden als toiletoir heb gebruikt na een wilde avond. Maar het gaat wel op een andere lukken. Erg jammer dat het niet digitaal kan hoor, maarja in Den Haag poepen ze 7 kleuren stront want dan zit je in no time aan de 300000 handtekeningen en nu gaat dat waarschijnlijk niet lukken.

JeWeetToch!? | 14-07-15 | 12:29

Wat kicktherabbit (11:56) en The Admiral (11:59) zeggen. Het grootste probleem in een democratie is niet dat je te weinig mag stemmen (gezien de alsmaar dalende opkomstpercentages nemen velen daar zelfs niet de moeite voor) maar onwil en wellicht onvermogen om je in problemen te verdiepen.
Dat geldt nu in Griekenland (de meesten wisten helemaal niet over welke maatregelen werd gestemd, maar ze waren wel tegen) en gold ook in NL bij het referendum over de besluitvorming binnen de EU.

Peerkepeer | 14-07-15 | 12:25

Gaat 'm denk ik niet worden

Manny Calavera | 14-07-15 | 12:23

De brievenbussen zijn tegenwoordig ORANJE... Als jullie die 300.000 niet halen komt het door jou Van Leeuwen!

Stijlloze Frank | 14-07-15 | 12:21

Appeltje p?

Everybody dies | 14-07-15 | 12:19

Haha ik heb ook zo'n skull op mijn bureau staan. Vet! Heb er een paar uitgeprint en opgestuurd in verschillende enveloppen. Wel met steeds andere handtekeningen. "moAEHAEhaEhaEaeHAEAEOAEAEIEIAEIAEAE" Kijken of ze er achter komen.

TsjallingBouter | 14-07-15 | 12:19

Ja doei. Ik kom wel in actie als het serieuze gehooivork begint.

******* | 14-07-15 | 12:18

Is dat de schedel van Bakito die ik daar zag?

brutus68 | 14-07-15 | 12:18

goed filmpje! dit gaat zeker wel 20 mensen overhalen om een brief te sturen! ga zo door!

Doc.Skull | 14-07-15 | 12:11

@KlaasVaakStrooit | 14-07-15 | 11:55
Een kopie van je belastingaangifte uitprinten om bij de administratie te voegen.
Er zijn veel 3-in-een machines in omloopn waarmee dus documenten en foto's kunnen worden gescanned. Dat is soms handig. Er zijn nog steeds allerlei zaken die op papier aangedragen moeten worden zoals aanvragen en verslagen voor van alles en nog wat. De printer staat bij velen mogelijk niet meer op een prominente plek maar hij is er nog wel en de mensen weten heus nog wel hoe ie werkt,

Rest In Privacy | 14-07-15 | 12:10

Ik snap niet waarom dit niet digitaal kan. Gewoon mensen laten inloggen met DigiD voor het steunen van zo'n verzoek. Alsof die ambtenaren 10000+ verzoeken gaan controleren of de mensen wel echt bestaan.

Qippie | 14-07-15 | 12:10

Ik heb het gedaan Van Leeuwen, omdat je zo aandringt! Mijn brief met envelop en postegel is onderweg. 10000 velletjes plus 10000 enveloppen, dat is een stapel van 1,20 meter hoog aan printerpapier, en 2,40 meter hoog aan dubbellaagse enveloppen. Meet maar na! Veel leeswerk voor de ontvangende ambtenaar. Wij gaan dit heulemaal voor mekaar krijgen.

Ik reaguur al 5 jaar | 14-07-15 | 12:06

Het enige wat deze actie uithaalt is laten zien hoeveel mensen GeenStijl zo ver kan krijgen om een brief op de post te doen. Maar het wordt tijd dat we accepteren dat 1) inwoners van Nederland niks te zeggen hebben in deze democratie en 2) Nederland niks te zeggen heeft in Europa.
.
Ein Volk, Ein Reich, Ein Führer. Nazi-Duitsland zei het, Nazi-Europa voert het uit.

Bart de Gelovige | 14-07-15 | 12:05

Wat moet zo'n jonge nou met een doodshoofd op zijn bureau? Zo zielig.

Normpje | 14-07-15 | 12:03

Nacho_Vidal | 14-07-15 | 11:59: dan moet je eens onder je bed kijken denk ik. Wel eerst even wassen ;')

sufkut | 14-07-15 | 12:02

Kunnen jullie geen antwoord nummer openen? Stuur ik het daar naar toe, brengen jullie het vervolgens met dozen tegelijk naar de WRR.

Wie heeft er tegenwoordig nog postzegels in huis?

frankie1313 | 14-07-15 | 12:02

Hé, van Leeuwen... mag je ook scannen en mailen?

Schalehengst | 14-07-15 | 12:01

Altijd slim, Referenda.

Laten we het volk beslissen over zeer complexe problemen zonder zich er goed in te verdiepen. Waar ze vooral geïnformeerd worden door populaire blaat-politici en populaire websites.

Slim....

The Admiral | 14-07-15 | 11:59

-weggejorist-

Nacho_Vidal | 14-07-15 | 11:59

Losers! Een brievenbus is tegenwoordig niet meer rood. Die hebben ze oranje gemaakt. Zo kan de gemiddelde reaguurder zo'n ding nooit vinden!

Qippie | 14-07-15 | 11:59

Ik zie Van Leeuwen nog altijd liever dan Jan Troosteloos.
Van Leeuwen maakt mij op de één of andere manier altijd blij...

Henk003 | 14-07-15 | 11:58

Ben benieuwd naar de opkomst bij een raadgevend referendum over drie nieuwe EU-associatieverdragen (niet eens toetredingen) met landen waarvan de helft niet eens weet waar ze liggen. Of ben ik te pessimistisch en leeft dit wel degelijk onder de bevolking?

kicktherabbit | 14-07-15 | 11:56

McMarx | 14-07-15 | 11:54
Op het werk zijn ze nog onmisbaar maar wat moet je thuis met een printer ? Ik sla alles digitaal op.

KlaasVaakStrooit | 14-07-15 | 11:55

Het is 2015 waarom nog steeds van die 1980 filmpjes...

Durotar | 14-07-15 | 11:55

instructions unclear, got my dick stuck in the printer

komkommerkom | 14-07-15 | 11:54

Ik geloof er niks van dat de meeste mensen geen printer meer hebben.

Rest In Privacy | 14-07-15 | 11:54

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl