VIDEO. Shariawijk totaalverwoest door Jodenhaters
Goedemorgen. Terwijl u sliep werd gisteravond in de Shariawijk van Den Haag de rechtstaat Nederland gesloopt door subversieve elementen met een uitkering. Alles moest kapot en in de fik en er werd goddomme zelfs geplunderd. En wie er wat van zei was een moslimhater. Of zoiets. Trieste round-up van een door idioten gekaapte demo met een just cause - de dood van arrestant Mitch. De zoveelste fuck-up van burgemeester Jozias van Aartsen. Vuilnisman, mag die zak ook mee?
Kankerjoden. Het is allemaal de schuld van de kankerjoden.
Pliesieknol schrikt van rotje en botst op geparkeerde auto. Agent (geen gordels) vliegt door de lucht.
De geïmporteerde ondankbare moslimbroedertjes Ali & Abdulkasim Jaberi stonden uiteraard vooraan om agentjes te treiteren.
Alleszeggende edoch verwijderde tweet van de veroordeelde drugsdealer annex landverrrader Arnoud van Doorn.
Wallpaper van de DenHagistan Riots. Opklikken voor groot.
Bij de frame-aapjes van NOS wisten ze het zeker. Het waren voetbalsupporters.
Ho ho ho mensen. "Rellen en plunderingen" getuigen niet van fatsoen en respect naar de relschoppers toe. Beter zegt u: Beroering.
Ook agenten worden 'vuile joden' genoemd. En met eieren begooid. Staan stapels klaar in de zijstraten van de Hobbemastraat. @omroepwest
— Maarten Brakema (@Abrakemabra) June 29, 2015
Man man man man.

De politie zet op het #Hobbemaplein ME-jeeps in. #Mitch #DenHaag pic.twitter.com/kRU7i2YXAX
— Redactie Regio15.nl (@regio15) June 29, 2015



Reaguursels
InloggenZijn er nog een paar door verstikking om het leven gekomen?
Ik vind dat mijn naam hier veel te veel ijdel wordt gebruikt... 8-)
Vriendelijke groeten,
Joris
Hoezo moslimhaat? Ik hoor alleen maar 'kanker joden' geroep... :/
Wel leuk om te zien dat die leeghoofden hun eigen wijk slopen. Als ze wat intelligenter waren hadden ze met onze laffe politici en hun bereidheid geweld te gebruiken allang het land veroverd.
www.regio15.nl/index.php/nieuws/lijst-...
Oordeel zelf. Dit wordt aangegrepen om juist meer rotzooi te kunnen schoppen. Wat doet die homofiel arnoud van doorn daar? Zo'n vies walgelijk homofieltje dat het is ...
www.youtube.com/watch?v=5IUupflmlrQ
-weggejorist-
Ik was al bang dat ze een demonstratie hielden tegen de verschrikkelijkheden die uit naam van hun god en profeet worden gepleegd.
roze_bril | 30-06-15 | 09:07
Ik geloof dat Noord Afrika de graanschuur van het Romeinse RIjk was. En kijk waar het nu staat...
Heb niet alle tegels gelezen maar zou het niet kunnen dat meneer wat genuttigd had welk hem in hogere sferen beoogde te brengen? Mits ja, dan heeft het in ieder geval gewerkt.
Als Quincy's halve Gario's, de VARA's, D66ers of ander extreem links tuig voor eigen rechter spelen is het vet OK. Ik zeg MEER MEER MEER extreem links die verrotting en verkankering in hun eigen straten veroorzaken. Socialer kunnen we het niet maken :-)
De Libertariër | 30-06-15 | 16:26
Dat jij onvoldoende intelligent bent om complexe zaken te begrijpen, of om daar enigszins inhoudelijk op te reageren. Ik heb je nog geen enkele inhoudelijke reactie zien geven die ook maar ergens op slaat.
Of verwijs nog even duidelijk naar de plek waar we kunnen zien dat de agenten de verdachte doodgeslagen hebben? Want nu is hij ineens doodgeslagen. Je gooit er steeds een korreltje zout bovenop.
De Libertariër | 30-06-15 | 16:26
Dat is jou conclusie linkse dwaas
1) overal lopen er gekken rond die in menigte mensen overhoop schieten.
2) Politie is daar nu extra alert op
3) ga je op een festival waar 30.000 man aanwezig is lopen verkondigen dat je niet met hem moet fokken omdat die wapen heeft.
4)anties staan bekend om wapens te gebruiken dus politie op zijn hoede.
5) politie grijpt terecht in
6) man verzet zich hevig tegen aanhouding
7) meer politie duikt erop arrestant onder controle
Tot nu toe gewoon een legitieme acties van de politie.
8) Denk dat nu wel duidelijk was dat die geen wapen droeg.
9) Politie had nu alleen man moeten boeien en niet op hem blijven zitten.
10) Eerder actie moeten ondernemen toen man onwel werd. verzorgend personeel inschakelen
11) politie was meer bezig met omstanders.
12) afvoeren door politie zelf is waarschijnlijk fout geweest.
Politie heeft toen het bekend was dat er geen gevaar was fouten gemaakt als ik verhalen hoor en filmpjes zie. Dat krijg je als je jaren bezuinigd op de politie die zijn niet meer goed getraind. Maar dat de racisme kaart weer getrokken word is het voor mij weer het punt voorbij om een punt te maken.
Ook dit is Arnoud van Doorn
twitter.com/RB54037524
Griekenland failliet?!?!?!?!?!?! Ik denk dat Nederland failliet is.........
Samengevat:
Agenten slaan verdachte dood. Reaguurders: Yes! Mot die hufter maar luisteren, niet verzetten en gehoorzamen. Wet is wet.
.
Politie vordert IP adressen racisten: Reaguurders: Boe! Acab. Politiestaat. Hulde Geenstijl voor niet meewerken. Fuck Justitie. Fuck de wet.
.
Mmm. Wat voor een conclusie kunnen we hier uit trekken?
ps. Jood is Haags voor agent al voordat de importmocro's in Den Haag kwamen.
En Pritt stift moet van het Cidi zijn "Wij zijn joden en zijn ook hier het slachtoffer" plasje over dit hele drama doen.
Voetbalsupporters? Ja dat klopt. Supporters van de plaatselijke fc. Allah.
Mijn nekharen gaan overeind staan als ik die tweets van ArnoudvDoorn lees. wat een koekwaus!
another_s | 30-06-15 | 08:47
Je moet hem gewoon op je bijltjesdag lijstje zetten... voor als de dag komt. Tegen die tijd verzamelen we alle bijgehouden lijstjes en werken we ze efficiënt één voor één af.
Wat een bizar slecht optreden van dr bibber van aarts weer.. Verschuilend achter "het onderzoek" iedereen manen tot "rust", terwijl politie gewoon zijn werk deed, OM keihard aan het falen is en de relschoppers weer eens een reden hebben om de boel te slopen..
Waarom durft ie niet gewoon te zeggen dat OM faalt en dat de politie wat hem betreft wel een tandje of 2 mogen verzamelen bij rellen.. Dan ben je pas een leider, niet zo'n laf beschuitje na een fap wedstrijd aka Van Aartsen
Voor de duidelijkheid, ik ben 23 jaar geleden voor het laatst aangehouden. Toen AL wist ik dat ik geen verzet moest plegen. Ook al ben je onschuldig, gewoon meewerken, je kunt daarna altijd protesteren. ZO werkt een rechtsstaat, en niet anders.
Dhr. de Wit | 30-06-15 | 12:28
Haha, maar natuurlijk achteraf kun je bezwaar maken, dat is zoiets als vechten tegen de bier kaai, de getuigenis van een agent telt dubbel dus je begint al met een achterstand. Anders gezegd, je trekt bijna altijd aan het kortste eind.
In een rechtstaat zou er in dit geval een ambulance geregeld moeten zijn, maar nee ze gooiden hem in de arrestanten wagen en gingen weg. Er werd hem dus geen eerste hulp geboden, schandalig!
terror406 | 30-06-15 | 13:45: ""jood" is een klassiek Haagse term voor politieagent ..."
Gelul.
Mike_DB | 30-06-15 | 13:54
Hier moet ik toch beamen dat het geen gelul is en sommige het al tijden gebruiken vooral nu allochtonen, Ik gebruikte in mijn jongere jaren meer de term "wout" of "pigs" en was de term "jood" meer voor een supporter van een bepaalde voetbalclub.
Uitgesproken gekken zijn bijzonder nuttig want ze helpen je de waarheid te zien. Dat een bezettingsmacht legitimiteit genoot en dat Anne Frank een wetsovertreder was had ik nog niet eerder gehoord. Mag hoor beste Libertasman, lijkt me alleen moeilijk leven om zo te denken want er zijn nogal weinig mensen die jouw gedachte kunnen volgen.
Rubber kogels gebruiken dan is het zo afgelopen.
Wat Schietmijmaarlek | 30-06-15 | 13:29 zegt.
Wat goed van al die Marokkaanse mensen dat ze het voor hun Arubaanse mede-Nederlanders opnemen!!1 Zucht... Deze mensen komen naar dit land, en stoppen pas met het te minachten wanneer de sharia hier is ingevoerd en de Islamieten de dienst uitmaken. Tot die tijd: De fik erin!
Eieren...??? Oh, dan is het natuurlijk nog steeds Pasen...!!! Eieren met steen- en vuurwerkmotiefjes...
Creatief hoor...
Let vooral op het aantal Arubanen dat zichtbaar is...
Bijna 1... toch..?
Voor de rest alleen maar kalifaat-bewoners...
Waarom de woonwagen van Pipo het moet ontgelden is mij een raadsel.
Michiel de Kater | 30-06-15 | 14:01
.
Blanker kun je ze niet krijgen? footo.nl/userphotos/2011/0525/11334oo2...
Waarom de woonwagen van Pipo het moet ontgelden is mij een raadsel.
terror406 | 30-06-15 | 13:45: ""jood" is een klassiek Haagse term voor politieagent ..."
Gelul.
En we hebben nog de helft van de ramadan te gaan, tsjongejonge.
Waarom schieten ze niet gewoon op scherp? #bestrijdenmeteigenmiddelen
"jood" is een klassiek Haagse term voor politieagent, in dezelfde categorie als "wout" en "smeris", en werd daar reeds gebezigd toen dit nog roomblanke arbeiderswijkjes waren.
Wat dat betreft zijn de jongelui dus prima geïntegreerd.
heeft het OM niet nog ergens een inbeslag genomen monstertruck staan waar toch al wat bloedspatjes op zitten? Kan die niet effe door denhagistan heen rijden? Dat ME busje maakte duidelijk weinig indruk.
Schilderswijk is prachtig. Is het niet van Aartsen ?
En oei wat maakte meneer zich druk omtrent 'n gerucht van een hakenkruis in Duindorp.
De Libertariër | 30-06-15 | 13:15
Welke slacht, jongen? Waar huil je nou zo hard om? Je lijkt het zo fijn te vinden om te kunnen huilen over die enorme politiestaat die hier volgens jou is. Heb je gisteren ook steentjes gegooid? Droom je ook over een Palestina midden in de randstad en vind je het fijn om in alles wat die illusie zou kunnen opwekken op te gaan? Nederland is geen politiestaat, lijkt er niet eens op en is er wettelijk gezien ook geeneen. Je bent echt een enorme aansteller die zo onwijs graag wil janken over onrecht wat er niet is. 'Strong man, you're trying to raise your fist with nothing to fight'. Ga weg hier, iedereen lacht je uit.
Een paar gedachten:
* die rare samenwerking tussen anti-racisme figuren en islamitisch tuig slaat nergens op.
* langzaam formeren zich op Nederlands grondgebied het soort onbestuurbare banlieus zoals we die uit andere landen in Europa kennen: ontoegankelijk voor normale burgers, het merendeel aan vooral moslim buitenlanders, buurten die op uitkeringen draaien, een sterk islamitische element met wellicht al sharia-rechtbanken. en dan Marcouch maar zeggen dat dergelijke moslimwijken hun eigen politie moeten hebben. Het zijn in eigenlijk mini-kalifaten in wording
*Het kan niet zo zijn dat iedere grotere stad in Nederland een dergelijke wijk heeft. Die mini-kalifaten zijn een existentieel gevaar voor de nederlandse staat. Men kan een toename aan geweld verwachten, en wellich zelfs Lee Rigby-achtig geweld.
*De Nederlandse bevolking kan niet eindeloos uitkeringen blijven kunnen betalen. Als het geld op is, zal het geweld nog meer toenemen.
*Er is geen parlementaire meerderheid meer te verkrijgen voor een rationele aanpak (erkennen dat de Islam het probleem is, repatriatie, verbod op het verspreiden van het Islamitisch geloof).
* De autochtone bevolking wordt systematische bewerkt door de media en de staat om dit allemaal maar te accepteren.
Nog iets als het een blanke was geweest, dan hoor je ze niet en zie je ze niet bij stille tochten en demo's stelletje racisten, niet vergeten om mogen aangiften te doen he.
Ooit was ik een hardwerkende en vredelievende goedzak.
Iedereen was welkom... ik was tegen iedereen aardig.
En wat heeft het me opgeleverd?
Mijn mooie land is overspoeld met tuig dat mij haat.
Tuig dat mij een racist noemt. Respectloos tuig dat overvallen pleegt, plundert, met stenen gooit en alles vernietigt.
Tuig dat er voor zorgt dat ik mij niet meer veilig voel, zelfs niet in mijn eigen huis.
En er komt steeds meer tuig bij... ook in de landen om mij heen.
Maar owee als ik minder, minder, minder roep.
Dan zegt mijn regering dat mensen zoals ik een gevaar voor de samenleving zijn.
Dan roepen de (niet door mij gekozen) malloten in Brussel, dat ik een gevaar ben voor de democratie.
Ik kan niet anders dan concluderen dat dit onderdeel van een plan is. Een europees plan.
Weg met de autochtone bevolking.
Maar ik heb het vast mis.
En ook al heb ik gelijk... ik krijg het toch niet.
Tjongejonge wat ben ik blij dat ik geen kinderen heb, aan wie ik dit uit moet leggen.
Hans Schutte ‏@HansRTLNieuws 12m12 minutes ago
.
Volgens Van Aartsen hadden relschoppers niets te maken met overleden Arubaan Mitch. Ze waren gewoon uit op rellen, aldus de burgemeester
.
.
Zo, zo! Eerst alles kort en klein laten slaan en in brand steken om vervolgens tot deze conclusie te komen... Man, wat is die Van Aartsen snel van begrip!
De Libertariër | 30-06-15 | 10:50
Waar zo'n linkse/d66 lul die Anne Frank erbij gaat halen
altijd als ze niks te vertellen meer hebben halen ze weer de tweede wereld oorlog erbij om te kotsen zulke figuren. Een discussie onwaardig next.
Verwilder(s)t Niet | 30-06-15 | 13:10: "Nederland is net 200 jaar geworden ..."
Dat betreft 't Koninkrijk der Nederlanden. Nederland als natie is heel wat ouder. En zal ook nog wel wat langer bestaan.
@ de Libertariër 10:50
Hr de Wit heeft het goed verwoord.
Volgens mij heeft hij meer moraal dan u.
En dan dat over Anne Frank ,, schandalig. Maar misschien is de hitte wel naar uw hoofd gestegen . Bent u zo een domme D666666 stemmer?
@Bad Karma 13:05
.
Je hebt volkomen gelijk. Deze slaafse bevolking is compleet rijp voor de slacht. Triest. Diep triest.
Verder staat het dus in het Lissabon-verdrag dat de SStaat mag doden.
Dus eigenlijk: Schilderswijk +1 Dus...
@Doper | 30-06-15 | 13:05
Nederland is net 200 jaar geworden, en ik geloof ook niet dat we, op de manier waarop het nu geregeerd wordt, de 300 zullen gaan halen.
Diep tragisch de moord op die Arubier (RIP)
Hartverwarmend doch, dat de Sharia´s het opnemen voor één van ons, een burger van de Nederlandse Antillen.
@De Libertariër
Je ziet het Libertariër. Het is toch meer dan duidelijk dat de meerderheid een politiestaat omarmt? Ze smeken erom.
Je zal er, door geldgebrek bijvoorbeeld, maar moeten wonen. Met je kinderen.
We zullen niet de eerste maatschappij zijn die na een paar honderd jaar ophoudt te bestaan, integendeel. Vind het erg pijnlijk.
En waar zijn de arrestatieteams die, net zoals in Londen, de relschoppers de volgende dag van hun bed lichten? Dit soort vandalisme moet je nooit onbestraft laten...!
De Libertariër vindt 't Nederlands gezag niet legitiem. Ik gok op blonde dreadlocks in 'n kraakpand. Dat uiteraard volkomen legitiem is bezet door 'n verzameling werkschuwen. Die volomen in hun morele 'recht' staan. Want wat hun rechten zijn, dat maken ze zelf wel uit. Daar heeft de samenleving niets mee te maken.
Toevallig stopten ze elke keer als er gefilmd werd met slaan, dat van die neushoorns die ze eerder hadden ingezet staat er ook niet op .
Je moet het als links gekkie wel willen geloven allemaal !
@De Libertariër | 30-06-15 | 12:48
Niks onderbuik. Jij begint met een onschuldige Anne Frank te criminaliseren, dat is waarom ik zo pissig ben.
Heb je ook gelezen hoe het begonnen is? De politie uitdagen, zeggen dat je een 42mm in je broek hebt en dan verzet plegen. Dat de politie hem lam slaat is niet goed te praten maar dat gedrag van hem ook niet. Dat de racismekaart vervolgens getrokken wordt is totaal belachelijk, want als een blanke het had gedaan had dat niet het geval geweest, raar?!?. En dat terwijl één van de agenten ZELF een Arubaan was.
Arnoud van Doorn drugsdealer en www.telegraaf.nl/binnenland/22341375/_... nu leider van een Moslim partij ik snap er niks van !
Nederland, Nederland... Wat laat je je keer op keer toch weer door de stront heen trekken door dat "o-dit-is-racisme-en-dat-dan-maar-ook-tuig"...
.
En let maar op, na de uitslag van het forensich onderzoek is het weer raak, no matter wat de uitslag is:
.
* Politie schuldig: gedonder, ze hadden gelijk.
* Politie niet schuldig: gedonder, want onderzoek klopt niet.
@Glas Koning | 30-06-15 | 12:54
U bent high?
@sjoerdploert | 30-06-15 | 12:41
Oorlog? Dan wel de daad bij het woord voegen, hè. En niet alleen een beetje lopen opruien vanuit je rukbunker.
Volledig begrijpelijk deze rellen!! Onschuldige beurger gedood, omdat een agentje zijn geweldsinstructies niet begrijpt!!
Ik vind het verschrikkelijk dat iemand is overleden door een arrestatie. Dat eerst. Of dit zijn vrienden van de overledene en dan begrijp ik waarom de politie zo fel reageerde op hem, of het zijn relschoppers. Beide doen geen recht aan de nabestaanden en wat mij betreft schoonvegen daar. Wel een geweldspiraal op deze manier en daar wordt niemand beter van.
@Dhr de Wit 12:28
.
Mijnheer de Wit, kalmeert u nu even en probeer te lezen wat ik zeg in plaats van uw onderbuik de vrije loop te geven. De Duitsers WAREN legaal (vastgelegd in wetten) de wetshandhavers in Nederland. Dat is echter iets anderd dan LEGITIEM de wethandshaver zijn. Dat heeft niets met waanzinnigheid te maken, maar alles met FEITEN. Uiteraard was het Duits bestuur van Nederland niet LEGITIEM (die schoften hadden hier niets te zoeken), maar dat wil niet zeggen dat het niet LEGAAL was... Het begrip 'legaal' omvat geen moreel oordeel. Het omvat dat wat in regels en wetten is vastgelegd.
.
En wat ik u met dit voorbeeld duidelijk probeerde te maken is het verschil tussen legaal en legitiem. Dat wat in de wet staat is per definitie legaal. Maar is het ook legitiem?? Of moreel? Dat is waar ik u over na wilde laten denken aangezien u het blinde adagium 'wat in de wet staat dient gehoorzaamd te worden' aan lijkt te hangen, zonder u af te vragen of wat in de wet staat ook LEGITIEM/MOREEL is...
.
En daar waar in de wet staat dat burgers bij het niet gehoorzamen van ordehandhavers mishandeld mogen worden is natuurlijk iets ernstigs mis met de wet. Het 'recht' dat agenten hebben om burgers gtof te mishandelen kan natuurlijk geen recht zijn, waarbij het al helemaal niet door de beugel kan dat die agenten by law nagenoeg wettelijk immuun voor vervolging zijn gemaakt.. Dat is een levensgevaarlijke situatie natuurlijk, want burgers zijn vogelvrij verklaard.
.
Verder oordeelt u enkel op basis van een filmpje. U zou er verstandig aan doen om de oogetuigen verslagen te lezen. Dan kunt u lezen wat er voor en na het filmpje gebeurde en dan kent u het hele verhaal. De man werd van achteren besprongen door meerdere agenten, waarbij niet aflatend op zijn lijf werd ingeslagen. De man werd vervolgens ogenschijnlijk buuten bewustzijn een bus in gesleept een afgevoerd.
.
U vindt dit kennelijk allemaal heel normaal OMDAT het wet is, waar u zich eens zou moeten afvragen of er niet iets ernstig mis is met de wetten die dit mogelijk maken.
.
laat die gastarbeiders die troep maar zelf opruimen.
@sjoerdploert | 30-06-15 | 12:41
Klopt. Blanken hebben echter part noch deel aan die oorlog. Wij hebben hen liefdevol opgevangen en ze geld gegeven, maar het is schijnbaar niet genoeg. Ondankbaarheid is het woord.
Ja we gaan rellen en vernielen tegen moslimhaat. Welke spin doctor heeft dat bedacht. Wat mij betreft is Nederland in oorlog.
Racistisch politiegeweld, wat en gelul, daarin is het woord 'racistisch' overboden. Het gaat niet om racisme in dit geval, maar om politiegeweld! Alle overige jongeren die dit moment aanpakken die moeten hard aangepakt worden. En wat een typisch treurige allochtoontje, met hun 'kankerjoden'. Zo tekenend...
Kan er voor dat ongedierte nou niet een afschotvergunning worden gegeven? We doen in dit land toch aan faunabeheer?
Ik zie zielige rellende jongeren die rellen om te rellen.
Prachtmensen, daar kun je een toekomst op bouwen.
Duidelijk slachtoffers van de woeste wrede wereld..
Met het IQ van een plantje, blaas je er tegen aan dan gaat het heen en weer en zegt het iets met moeder en joden..
Ik zie zielige rellende jongeren die rellen om te rellen.
Prachtmensen, daar kun je een toekomst op bouwen.
Duidelijk slachtoffers van de woeste wrede wereld..
Met het IQ van een plantje, blaas je er tegen aan dan gaat het heen en weer en zegt het iets met moeder en joden..
Dit is wat moslims doen zodra ze de kans krijgen.
Zij bouwen niets, brengen niets van waarde en voegen niets toe.
Zij vernietigen alleen.
Grenzen dicht, tuig eruit.
@De Libertariër | 30-06-15 | 11:20
Jij bent wat mij betreft de enige kandidaat voor de Reaguurders Godwin Award 2015. Stellen dat Duitsers in WO2 dè legale wetshandhavers waren omdat er Duits bestuur was is echt totaal waanzinnig. Wat ben jij een schoft.
En dan over dat lichte verzet. Ik durf te wedden dat je het filmpje niet eens goed bekeken hebt. Die Arubaan weigerde mee te werken toen ie op de grond lag. Licht verzet, mijn aars. Het was een grote, sterke vent dus logisch dat er meerdere agenten op duiken.
Ik hoef er niet over na te denken wat ik doe als ik terecht danwel onterecht zou worden aangehouden. Voor de duidelijkheid, ik ben 23 jaar geleden voor het laatst aangehouden. Toen AL wist ik dat ik geen verzet moest plegen. Ook al ben je onschuldig, gewoon meewerken, je kunt daarna altijd protesteren. ZO werkt een rechtsstaat, en niet anders.
iustus | 30-06-15 | 08:54
"Mensen zoals Arnoud van Doorn zijn de ergste, die Nederlandse meelopers, hij meent dat ie alles moet overschreeuwen om geloofwaardig te worden in die contreien omdat hij eigelijk gewoon een vieze roomblanke autochtoon is (jwz) "
- - -
Precies! En omdat hij een groot minderwaardigheidscomplex heeft, want wie wil zich nu graag inmengen met dat zeer verwarde en onbewuste, islamitische importtuig. Allemaal ontevredenen onder elkaar. Die van Doorn is gewoon een psychopaatje en die moslimjankerts ook dus.
De Libertariër | 30-06-15 | 12:01
Eerst 'n werkelijkheid verzinnen, die vooral bestaat uit adjectieven. En vervolgens de eigen verzinsels aanvallen. En maar doen of de eigen verzinsels de werkelijkheid weergeven.
NL politie bestaat voornamelijk uit 'n soort maatschappelijk werkers. Brave borsten om de orde te bewaren in 'n grotendeels brave samenleving. Brave borsten die psychisch en qua uitrusting nauwelijk zijn opgewassen tegen 't soort geweld dat elders heel normaal is. En dat samen met personen van elders is geïmporteerd in de voorheen brave samenleving.
lijpeeijpe | 30-06-15 | 12:02 Ja dat idee heb ik ook wel. Ik bedoel, ik was eigenlijk wel blij met de politie hier. Dat het in America anders is betekent niet dat we hier hetzelfde moeten gaan doen. Dat verdienen ze helemaal niet. Sterker nog, ze hebben mij juist een x echt heel erg goed geholpen met snelle en best wel heel dappere actie. Wil niet zeggen dat ik voor een politie staat ben maar daar waren we ook helemaal nog niet en met dit soort idioten werk je dat soort praktijken alleen maar in de hand. Wat denken ze hier nu mee te bereiken? Ik word gewoon misselijk van zoveel domheid en geweld. Denken mensen nu echt dat dit ergens over gaat? Ik ben voor vechten voor je rechten hoor maar daar heeft dit helemaal niets mee te maken. Dit is zinloos geweld. Rellen voor een kick of een ego boost ofzo. Totaal nutteloos gedrag.
Hans Hillen | 30-06-15 | 11:32
@De Libertariër,
Dat noemen we dus de wet van Godwin
nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin
Deze beroering straalt beroerd af op de multiculturele heilstaat die we moeten willen.
Kapitein Stijlvol | 30-06-15 | 08:53
- - -
Zeer 'stijlvol' geconstateerd kapitein. Wat een vlksverraders die volksvertegenwoordigers. En in de staatsmedia weer volop liegen, verdraaien en zwijgen.
Volgens De Libertariër werd de man niet aflatend met knuppels geslagen door de politie dus logisch dat ze vervolgd worden .
De Libertariër | 30-06-15 | 12:01
Waar baseer je deze onzin op? Kun jij aantonen dat de politie-agenten niet vervolgd worden als blijkt dat het door hun handelen komt? En daarnaast: kun jij aantonen dat het door hun handelen komt? Wat als Mitch 's avonds in elkaar gezakt was omdat meneer te veel vet shitte eet icm met een lekker lijntje teveel en een wat alcohol? De NEderlandse politie heeft niet de bevoegdheid om overal maar op los te beuken. Anders zouden ze dat vannacht toch ook wel hebben gedaan, niet?
Ook dit artikel geeft weer geen enkele aanleiding mijn racisme en moslimhaat te heroverwegen.
.
Moslimhaat: de moslim zaait en Geert zal oogsten (die zaait niks).
Een beetje Amerika na gaan doen met zn allen. Want het gebeurt zo vaak dat er in Nederland iemand wordt gedood door de politie.
@Hans Hillen 11:27
.
U begrijpt uiteraard net zo goed als ik dat dat niet letterlijk bedoeld was, maar figuurlijk. Het is agenten bij wet toegestaan om een hoge mate van geweld in te zetten wanneer zelfs ook maar een verdachte zich licht verzet bij arrestatie. Om deze reden worden agenten ook zelden veroordeeld wegens het plegen van geweld jegens burgers. En dat is nu precies het hele probleem hier...
.
De Staat heeft bij wet vastgelegd dat haar ordehandhavers desnoods grof geweld mogen gebruiken jegens verdachten. Daarbij heeft diezelfde Staat ordehandhavers en zichzelf wettelijk natuurlijk volstrekt beschermd tegen vervolging door burgers. Het gevolg is dat burgers vogelvrij verklaard zijn en agenten spreekwoordelijk bijna carte blanche hebben om iedere mate van geweld toe te passen die nodig is om gehoorzaamheid af te dwingen...
.
Het overlijden van de Arubaan is het tragische gevolg van deze vrijbrief... En uiteraard zullen de agenten niet vervolgd worden voor doodslag/moord, waar dit u wel zou overkomen wanneer u als burger een verdachte agent verrot had geslagen...
.
En zolang deze absurde machtspositie in stand wordt gehouden is de burger vogelvrij en rest niets dan gehoorzamen aan wet, zelfs wanneer die wet het daglicht niet verdragen kan...
Trekvogel12 | 30-06-15 | 11:52
Ze werden richting de flats gedreven door honden , ik moet eerlijk zeggen dat ik even bang werd , het waren er erg veel. En ze koelden hun woede op een winkel in de buurt van de woningen. De politie hield geen stand en trok zich steeds weer terug waardoor die idioten weer terug liepen en bezig bleven ,wat een teringbende was het. Ik snap gewoon niet dat de politie met zo weinig man de situatie is aangegaan , er had dubbel zoveel ME moeten zijn. Steeds als de politie terrein won dan trokken zij zich weer terug waardoor het onnodig lang is doorgegaan. Ze zijn doodsbang voor politie honden , ik zeg train meer politiehonden ... voor dit soort situaties
Dat plunderen en dingen in de fik steken gaat nog eens groot worden in NL.
@Sliptong | 30-06-15 | 11:05
Het is algemeen bekend dat Arnoud van Doorn een trol is. Die gast kicked erop om onrust te zaaien en lacht zich waarschijnlijk helemaal kapot nu om al die simpele Nederlanders. Niet dat het hem iets boeit, want hij verdient in de politiek gewoon bakken met geld.
Wow. Ik had hier nog niets van meegekregen. Wat een drama. Verdrietig :(
Waakvlam | 30-06-15 | 11:39
Ik heb slechts 1 arrestatie gezien , een jonge Marokkaan die achtervolgd werd door een groep ME , ze vatte hem in de kraag en de pakten hem op , verder niets gezien.
Rwina a mattie! Wel triest dat goedgetrainde politiemensen nieteens een groepje Marokkanen in bedwang kan houden. Als zulke mensen mij moeten beschermen, dan neem ik liever het heft in eigen hand.
@Sliptong | 30-06-15 | 11:43
Ter informatie:
- plek 3: allemaal de schuld van... (vrij op naam)
- plek 4: Ja, maar... (1001 argumenten incl. vingerwapperen)
- plek 5: alle vorm van geweld.
Waren voornamelijk weer Marokkanen en Turken , hebben een paar winkels zwaar beschadigt en brand gesticht. De politie en ME hadden de zaak pas heel laat onder controle. Maar die relschoppers renden steeds weg als de ME dichtbij kwam.Ze zijn gewoon laf en irritant. En maar 'kk joden' roepen de hele tijd. Vooral weer Marokkanen en op de tweede plek Turken. Die zwartjes deden niet actief mee aan het rellen , een paar meelopers maar niet veel.
De ommekeer is nabij.
@another_s | 30-06-15 | 08:47
Hij zal zich verwant voelen aan die vroeg middeleeuwse dorpsgek met stemmen in zijn hoofd. Nu noemen we dat schizofreen, destijds noemden ze zo iemand 'profeet'.
@Hans Hillen | 30-06-15 | 11:32
Die staat inderdaad op plek 2 op de ladder van argumentlozen na de racismetroef uiteraard.
De Libertariër | 30-06-15 | 10:50
Ik ben wel over meerdere reacties verbijsterd!
Wat ik helemaal niet lees is of er arrestaties zijn verricht. Toch altijd wel fijn om de schade op te verhalen.
Mooi hoe Arnoaud van Doorn een demonstratie tegen racistisch politiegeweld kan transmorferen naar #moslimhaat.
-weggejorist-
@De Libertariër,
waar zag je nou dat de man niet alflatend met knuppels werd geslagen door de politie bij zijn arrestatie ??
Stop met je gelijk proberen te halen over de rug van een slachtoffer van het nazisme.
Toastee | 30-06-15 | 11:26
.
Ach, als mensen geen argumenten (meer) hebben, komt de nazi-kaart altijd weer van pas.
"Alleszeggende edoch verwijderde tweet van de veroordeelde drugsdealer annex landverrrader Arnoud van Doorn."
Hij is bovenal ex-PVV'er. Dat zegt genoeg. Dat andere is dan geen verrassing meer. Dus een stem op de PVV is een stem op een "Arnoud van Doorn in de dop"...
En als er ergens een wet bestaat waarin staat dat burgers de dood in mogen worden geslagen bij het plegen van licht verzet bij arrestatie dan is ook dat een wet waar u wellicht eens heel hard over na zou moeten denken....
De Libertariër | 30-06-15 | 11:20
.
Het is al weer een tijdje geleden dat ik ben afgestudeerd, maar deze wet ken ik niet. Is dat een recente wet? Heeft u een linkje?
Wel mooi om te zien dat Antillianen en moslims zo fijn verbroederen. Zo zie je maar wat één gemeenschappelijke vijand vermag! Met z'n allen tegen de autochtonen. En met z'n allen hand ophouden. Ik wist helemaal niet dat Antillianen, Marokkanen en Turken zoveel van elkaar hielden *traantje wegpinkt vanwege zoveel liefde en solidariteit*. Ondertussen is Sylvana Simons druk met het retweeten van Appa. Amre Sylvana, bij het vuilnis gezet door een rijke Jood (Kahn), fijn dat ze troost vindt bij jodenhater Appa. Sylvana, die zo tegen racisme is dat ze er haar beroep van heeft gemaakt.
@Stijlicoon | 30-06-15 | 08:55
Flikker alsjeblieft op met je stille wandeling en het omhoog houden van bordjes dat je boos bent, denk je nu echt dat iemand daar onder de indruk van is?
Al die wandelingetjes voor zinloos geweld, nu is er zeker geen zinloos geweld meer? Oh wacht.
De kansenparels Achmed en Rachid gaan los, wat schattig
@ De Libertariër | 30-06-15 | 11:20
Ga jij eens in Noord-Korea wonen.
De Libertariër | 30-06-15 | 11:20
Wat een scheve vergelijking. Staat er in de wet dat het toegestaan is om mensen dood te slaan als politie-agent? Nee. Is het bij wet bepaald dat mensen van een bepaalde afkomst minderwaardig zijn en als zodanig behandeld kunnen worden? Nee. Is de huidige wet zo ontworpen dat als de agenten onrechtmatig, te hardhandig of dood door schuld opgelegd kan worden zij hiervoor vervolgd kunnen worden? Ja. Dus je vergelijking is niet alleen mank, maar compleet stompzinnig. Stop met je gelijk proberen te halen over de rug van een slachtoffer van het nazisme.
Ik ben toch zo ontzettend klaar met dat zwakzinnig moslim tuig. Islamofobie me reet. Ik mag toch ook kanker haten?
De Libertariër zegt" Een man wordt door handvol agenten besprongen waarbij niet alflatend met knuppels op hem wordt ingeslagen, waarna hij buiten bewustzijn een bus wordt ingesleept en komt te overlijden, maar volgens u is 'niet bewezen dat het geweld buitensporig was'... Really??? "
Heb je daar een linkje met filmpje van want dat heb ik nooit gezien ?
@(c)ZWITSUL | 30-06-15 | 11:18
Hij steekt zijn hand onder andermans djellaba...
Dhr de Wit 11:02
.
Maar heer de Wit toch... Anne Frank WAS een wetsovertreder. Na de overgave van Nederland waren de wetten van de Nazi's immers de enige geldende wetten in het land. Generaal Winkelman tekende keurig op het lijntje, Duits bestuur werd ingesteld en Seyss-Inquart kreeg de leiding. Duitse wetten waren geldig. Niet Nederlandse wetten. Dus was Anne Frank een wetsovertreder. U bent toch van law en order? Wet is toch wet? Dan had Anne Frank volgens u gewoon moeten gehoorzamen. Of maakt het u toch wel degelijk iets uit wat er in een wet staat? Net zoals dit mij zeer uitmaakt... want Anne Frank had natuurlijk alle recht om zich te verzetten tegen die afgrijselijke Nazi wetten. Ze had zich natuurlijk ook gewoon mogen verzetten tegen arrestatie. Met hand en tand zelfs.
.
En als er ergens een wet bestaat waarin staat dat burgers de dood in mogen worden geslagen bij het plegen van licht verzet bij arrestatie dan is ook dat een wet waar u wellicht eens heel hard over na zou moeten denken....
Arnoud van Doorn is helemaal geen moslim. Arnoudje is een pion van de PVV die pretendeert moslim te zijn om de boel eens lekker op te stoken.
Sliptong | 30-06-15 | 11:05
hahaha hij is vast ook joods .. hahahahaha, hij valt wel op moslimjongetjes dat is een feit.
Goeie truc met dat paard wel en die dikke kut die eraf valt laat ook nog eens haar dienstwapen op straat liggen. Female cops... wanted a dick and got a gun instead.
Het is wel weer tekenenend hoeveel lieve vrienden die mensen toch altijd hebben, met zulke aardige mensen als vrienden en kennissen die voor je klaarstaan kan ik niet geloven dat die arme Mitch ook maar iets verkeerd heeft gedaan... Het moet ook wel zo'n aardig persoon zijn geweest met veel rezp3kt voor de politie en Nederland.
Arnoud van Doorn is helemaal geen moslim. Arnoudje is een pion van de PVV die pretendeert moslim te zijn om de boel eens lekker op te stoken. Hoe anders kun je de tenenkrommende tweet verklaren? Politie vermoordt Arubaanse man, terecht protest bij politiebureau, het loopt weer eens uit de hand, protest wordt gekaapt door islamitische racismeschreeuwers en het hele incident wordt gespind richting moslimhaat. Misschien kan Arnoud eens gaan tweeten over het hoge percentage Marokkanen dat betrokken is bij misdrijven. Steek je hand eerst eens in eigen djellaba.
Het wordt eens tijd om toe te geven dat 'n significante hoeveelheid moslims in 'n samenleving, die samenleving flink wat gewelddadiger maakt.
Ik weet dat daar best wat uitzonderingen op zijn. Sommige islamitische volken zwaaien niet met de vlag van de islam om zich te identificeren. Zoals Koerden en Albanezen. Sommige stromingen binnen de islam zijn niet uit op conflicten met andersdenkenden. Zoals alevieten en ahmadiyyas. Maar dat zijn kleine eilandjes van redelijkheid in 'n oceaan van totale waanzin.
Islam = haat, geweld, criminaliteit, analfabetisme en stompzinnigheid.
@--sql error-- | 30-06-15 | 09:52
Bedankt voor de bijdrage.
Gezien de berichtgeving nogal over meningen verloopt en de OM zijn verklaring ingetrokken heeft, blijft mijn vraag staan.
@De Libertariër | 30-06-15 | 10:50
PS: Wat je zegt over Anne Frank is echt schandalig. Haar vergelijken met een wetsovertreder is echt te gek voor woorden. Naar mijn weten waren de Duitsers illegaal bezig en waren ze helemaal niet van het wettelijk gezag, dat zat angsthazig in Londen en/of Canada.
De Libertariër | 30-06-15 | 10:50
Als u zich enigszins normaal gedraagt, dan heeft de politie ook geen reden om in te grijpen. Probeer dat eens te snappen, lul. Daarnaast kunnen er zat redenen zijn waarom die meneer is overleden wat niks met het politie optreden te maken heeft. Misschien zat hij elke dag wel bij de KFC kip te vreten en is zijn hart dichtgeslipt. Dat een beetje stress hem dan laat overlijden, is dat dan de schuld van onze politie?
Bestuurders en volksvoorliegers ontregelen onze samenleving in vele kleine stappen.
Rellen om te rellen en alvast wat te oefenen voor 'als de boel straks helemaal los komt' met dit explosieve mengsel van gediscrimineerde financieel economisch leeggetrokken Nederlanders, terugkerende jonge jihadisten, welzijnszoekers, 'gewone' haatbaarden die inmiddels 10% van de bevolking uitmaken, witte en zwarte-boordencriminelen, subsidie-eisers, geplunderde staatskaskrakers (politici), beroepsleugenaars en nog meer raam-ambtenaren. We zullen ons voor deze toekomst warm moeten aankleden.. of dit land thans nog verlaten om niet door de (verplichte) 'diversiteit' gelyncht te worden.
Tuurlijk, voetbalsupporters... vooral het probleem weer niet benoemen hoor mensen van de NPO. Fuck toch op met je wegkijk, weg met ons beleid sneue kut NOS.
Het zijn gewoon volkomen onaangepaste tering moslims die de kans grijpen om zich van hun beste kant te laten zien. Ja inderdaad, dit is hun beste kant, de minder goede kant is dat ze je dochter verkrachten danwel je zoon met een groepje laffe mede moslim idioten in elkaar staan te schoppen met hun gesubsidieerde kickbox ervaring.
Nog een paar jaar verder en je kunt verwachten dat er bij de autochtone bevolking echt NIEMAND nog om wil gaan met moslims en erger nog dat er waarschijnlijk "mensen" op straat willekeurige muzelmannen in elkaar gaan schoppen. Wil ik niet voor de goede orde maar je voelt hem wel aankomen en dan is het de schuld van de politiek!
Bovenstaande staat natuurlijk los van het feit dat buitensporig geweld (op dat festival dus) van de politie gestopt zou moeten worden.
Maar... de vraag is maar in hoeverre de rellen van vandaag zijn ontstaan uit empathie voor de overleden al dan niet zelfverklaarde "wapendrager" (Naar ik begreep verwees hij grappend naar de shotgun in zijn broek... hmmm... voor humor zijn timing en frame blijkbaar niet enkel belangrijk... maar een fout hieraan kan blijkbaar levensgevaarlijk zijn)
@De Libertariër | 30-06-15 | 10:50
Rot toch op met je quasi goedheid, sukkeltje. Jij bent zelf veel erger door alles maar te vergoeilijken zodra mensen wat dan ook tegen de overheid hebben, met je overheidshaat. Ga lekker in donker afrika wonen als je geen overheid wilt, dan kun je lekker libertarisch-holistisch de goedzak uithangen.
Het is niet zomaar dat de politie die Mitch op de grond werkt. Hij liep stoer te doen tegen de politie en ze uit te dagen. Als hij dan de orders van agenten negeert kiest hij zelf voor geweld. Laat me duidelijk zijn, het is vreselijk dat deze meneer is overleden maar elk verhaal heeft twee kanten. Het kan best zijn dat er teveel geweld is gebruikt maar dat staat helemaal nog niet vast.
Maar hoe jij het opneemt voor geweld van MOSLIMS die er helemaal NIETS mee te maken hebben is echt om te kotsen, werkelijk waar. Pak je biezen en verhuis naar een land zonder overheid. Weggooier!
Dhr. de Wit | 30-06-15 | 10:49
Eens. Ik ben die cultuur, dat gedrag en de bijkomende maatschappelijke problemen meer dan beu.
@Cuyahoga | 30-06-15 | 08:53
Niets meer aan toe te voegen. +100
De Libertariër | 30-06-15 | 10:50
Je gaat serieus het nazisme vergelijken met onze huidige regering? Waarom zo'n domme vergelijking maken en je hele argument onderuit halen?
Toastee | 30-06-15 | 10:54
de nick zegt genoeg imho
De Libertariër | 30-06-15 | 10:50
Je gaat serieus het nazisme vergelijken met onze huidige regering? Waarom zo'n domme vergelijking maken en je hele argument onderuit halen?
Er zijn maar 3 oorzaken voor rellen, geweld, plundering, diefstal en al die andere blauwe-boorden-criminaliteit: Gebrek aan opvoeding / gebrek aan IQ- opleiding / en... gewoon omdat het kan en we toch niet gestraft worden.
.
Mogelijke aanpak? Elke misdaad strenger straffen. Elke falende ouder ook straffen. Kind/jongere zijn was geen keuze, de mislukte ouder van zulks gespuis zijn wel...
.
Wenselijke aanpak? We zijn toch met teveel op deze aardkloot? Bij gebrek aan opvoeding en/of IQ... de rest mag ik hier niet typen :) Maar het zou de concurrentiepositie van Nederland wel weer een pak verbeteren...
Er is een kleine opruiende kern, telkens weer.
Die moet je aanpakken.
Haal ze uit de anonimiteit.. er zijn genoeg mensen met toegang tot bepaalde databases (NAW / UWV/ ARTSEN /RDW/ VERZEKERAARS / BANKEN / GEMEENTEN / JUSTITIE ect )
En publiceer .. gebruik in je voordeel.
Een paar dagen geleden toen die terrorist in Tunesië tientallen mensen vermoorden hoorde ik ze niet, hoe kan dat? Aanpakken dat tuig en het liefst uitzetten z.s.m.
@Ceauceausneaut | 30-06-15 | 10:45
Inderdaad. Ze zijn alleen maar Nederlander vanwege hun pinpaspoort. Voor de rest kan het ze niks schelen.
De politie heeft vele duizenden keren per jaar te maken met geweld, agressie, bedreigende situaties, etc. en ja, dan kan het ook een keer mis gaan en overlijdt er iemand. Jammer dan, als je je gewoon aan de wet houd, is er niks aan de hand. Er gaat dan 1 keer iets mis (wat overigens natuurlijk goed onderzocht moet worden) en meteen wordt er verontwaardigd 'racisme!' geroepen. Ben trouwens benieuwd hoeveel van die *kuch* demonstranten ooit met de politie in aanraking zijn geweest, ik ga uit van een aanzienlijk aandeel. Ook altijd leuk bij dit soort groepen is om na te gaan wat hun bijdrage aan datgene is wat zo mooi 'samenleving' heet. Doneren ze netjes bloed bijvoorbeeld? Vrees van niet... Maar wel de zaak in de hens steken, plunderen, stenen gooien etc.
Paardrijden is natuurlijk een leuke hobby, maar misschien is het toch eens tijd dat de politie overstapt op iets moderners.
Dhr de Wit 10:29
.
Het overkomt me niet vaak dat ik verbijsterd ben door een comment van iemand maar het is u toch echt gelukt.
.
Een man wordt door handvol agenten besprongen waarbij niet alflatend met knuppels op hem wordt ingeslagen, waarna hij buiten bewustzijn een bus wordt ingesleept en komt te overlijden, maar volgens u is 'niet bewezen dat het geweld buitensporig was'... Really???
.
En waar volgens u niet 'bewezen' is dat de overleden man te maken had met buitensporig politiegeweld acht u het wel 'bewezen' dat die moslims enkel een aanleiding zochten om te rellen...? Really???
.
U ziet niet wat IS, maar wat u wil zien vanuit een haat jegens moslims.
.
Ook uw laatste stelling is verbijsterend. Meewerken of anders zijn de gevolgen voor u? Bizar hoor. Ik bedoel, Anne Frank was ook een wetsovertreder die ondergedoken voor het gezag zat... Had ook zij de gevolgen verdiend als ze zich had verzet bij arrestatie?? Natuurlijk niet. De wet van de houders van staatsmacht is niet altijd moreel en tegen immorele wetten dien je je te verzetten.
.
Die hele law en order (gehoorzaam of onderga) mentaliteit is dus exact de slaafse mentaliteit waar ik eerder aan refereerde... En als u het werkelijk 'normaal' zou vinden dat een verdachte(!) burger compleet de vernieling in geslagen mag worden door de Politie voor het niet blind gehoorzamen dan zegt dat eigenlijk alles over u. Het zegt dat u geen moreel kompas heeft...
@vaas klaak | 30-06-15 | 10:41
Ha, die kende ik nog niet. Maar elfjes zijn tenminste nog lievvv...
Ze proberen zo veel mogelijk ghetto punten te halen. Alles om haantje de voorste te zijn. Alles om te laten zien hoe stoer ze zijn en hoe ze brutaal zijn tegen "kankerjoden".
Alles om te laten zien hoe ze het Westen haten. En dan daarna weer snel langs de pinautomaat om djizja te trekken want die blikjes Red Bull moeten wel geconsumeerd blijven worden.
Dat slachtofferdenken van mossels snap ik wel een beetje, alleen kiezen ze de verkeerde 'daders'.
Als je ouders onverdoofd je lul laten verminken door een enge moezelman en je vervolgens verplichten een middeleeuwse pedofiel te aanbidden dan zou ik ook redelijk verongelijkt in het leven komen te staan. Woon je daarbij ook of eens in een land dat niet het jouwe is dan is de verwarring compleet.
En weer islamietjes die een demonstratie kapen om hun islamitische haat, terreur en geweld te vertonen, dat hebben wij trouwens ook in de Arabische landen gezien, tijdens zogenaamd "Arabische lente", het gewone volk wou vrijheid en democratie en toen verschenen er weer die islamietjes met hun terreur en geweld en hebben ze die landen naar de klote geholpen, islam is kankergezwel. Het westen is ontzettend naïef en dom, hou gvd op met het importeren en knuffelen van de fascistische islam.
Dhr. de Wit | 30-06-15 | 10:40
Dit dus. Nederlander zijn ze ineens allemaal als het gaat om de uitkering of kinderbijslag.
Mijn boodschap aan dit volk: Ga weg. Er uit. Tyf op.
@Dhr. de Wit | 30-06-15 | 10:29
'ghetto punten' *instemmend glimlacht*
Een soort van reverse 'Brownie points':)
en.wikipedia.org/wiki/Brownie_points
Niks meer dan een directe spiegeling van de rellen in Amerika, minderheden krijgen onterecht een steeds grotere muil en willen meer en meer slachtoffertje spelen.
Aan Anton van Doorn geen aandacht besteden a.u.b.
Het zijn zogenaamd allemaal Nederlanders, maar als ze het uitkomt zijn ze ineens allemaal turk of marokkaan of Arubaan of moslim.
Dit tegel ik voor de tig-miljoen-miljardste keer: dubbel paspoort afschaffen! Laat ze maar kiezen, zijn ze Nederlander of turk/marokkaan/arubaan/watdanook. Kies maar. Wil je terug naar de zandbak of ga je je gedragen?
Eruit !
@ De Libertariër | 30-06-15 | 09:55
Dat is geen oorzaak en gevolg, maar zoeken naar een aanleiding om eens flink los te gaan. Even terug in je geheugen augustus 2014, zelfde locatie ongeveer: www.camilleri.nl/2014/08/rellen-bij-an... Heeft niks met overlijden van een arrestant te maken, anders zou dit iedere maand gebeuren, maar gewoon proberen palestijnse toestanden in Nederland te importeren en als normaal en "kun je verwachten" weg te zetten. Zielige smoesjes.
Het is makkelijk om je mee te laten slepen in emotie, maar weet dat demonstraties vaak gekaapt worden door tuig die op rellen uit zijn. Ik heb dat al zo vaak gezien. Die komen niet voor het oorspronkelijke doel, maar om rotzooi te trappen. Want denken jullie werkelijk dat mocro's zich ook maar een seconde druk maken om (kwart-, halve-) negerts ? Wees dus voorzichtig om die rellen toe te schrijven aan de demonstranten zelf.
100% zeker er gaan meer nachten zoals deze komen. overigens geld dit voor vrijwel alle euopese steden. aan relativerend gelul als 'ja maar ze zijn toch niet Allemaall zo?' heb je niets als je het hebt over +50% van de inwoners. wanner de politiek hier ook concensus over bereikt is het al veel te laat.
Wilt u nu echt met droge ogen beweren dat de door de Politie om het leven gekomen Mitch niet de oorzaak was van de rellen maar blinde moslimhaat jegens het Westen die spontaan ineens tot ontbranding kwam?? Dat kunt u niet menen...
.
De Libertariër | 30-06-15 | 10:20
Indirect heeft het met de demo te maken maar als het een demo over prullenbakken was had je dit ook gekregen.
Deze IS strijders pakken alles aan om tyfuszooi te veroorzaken, ze waren daar niet voor Mitch maar misbruikte de demonstratie van Mitch om een eigen zaak van te maken. Lekker respectvol voor Mitch en helemaal voor zijn nabestaanden.
@De Libertariër | 30-06-15 | 09:43
Verbaast me niks dat jij dit geweld goed praat.
De enige die voor lul staan zijn al die stumpers zelf. En het woord kankerjoden heeft helemaal geen betekenis meer. *haalt schouders op en gaapt*.
@De Libertariër | 30-06-15 | 10:20
Jij bent echt niet goed wijs. Het heeft alles te maken met haat van moslims jegens het westen. Ze zochten alleen een aanleiding om te rellen.
Met je "wederom buitensporig politiegeweld jegens een staatsonderdaan"... Dat is helemaal niet bewezen. Nogmaals, als je door de politie aangehouden wordt, dan werk je mee, punt, geen discussie mogelijk. Als je je stoer wilt gedragen en wilt laten zien dat je brutaal doet tegen de politie om ghetto-punten te halen dan zijn de gevolgen helemaal voor jezelf.
Te weinig stageplekken.
Beter eten deze haatbaarden een Snickers, ze zijn henzelf niet als ze honger hebben.
Is het nog Rameldan?
Demo met een Just Cause? Sorry eerste filmpje liet duidelijk verzet zien. Je roept geen Bom in een vliegtuig je roept niet dat je een wapen hebt tegen de politie. (ZIe arrestatie van jullie Ginger met een bivak). Die Gozer heft gewoon zijn #darwinaward ontvangen
Dit soort ellende blijft een vicieuze cirkel waarbij uiteindelijk de rechtsmensch het mag opknappen en in de jaren daarna kan de linksmensch weer roepen dat we dit nooit meer moeten willen. Om vervolgens weer te beginnen met de fundamenten leggen voor de volgende ronde.
Dit is eerst een taak voor de ME en het leger,
daarna (indien het nog nodig is) voor de politiek.
het ligt altijd aan een ander. Je kunt ook gewoon meewerken aan je arrestatie, dan hadden de booslims geen reden om zogenaamd op te komen voor de antilliaanse medemens. Niet dat ze dat ene hol interesseert; het gaat tenslotte om het rellen, niet om de waarheid boven tafel te krijgen.
Ik zie een heleboel pechvogels.
Laat die pechvogels alsjeblieft teruggaan naar het land van hun dubbele paspoort. Keer op keer laten ze zien dat ze het hier niet naar de zin hebben, ondanks alle voorzieningen. Wij moeten ze ook niet, dus lekker terug!
Kat in bakje, oppakken uitzetten, oppakken uitzetten, of zoals ze destijds Verdonk het noemde deporteren.
Dacht je echt dat wanneer de politie op Aruba een kreeftrode Nederlander zou doodslaan er daar geen rellen zouden uitbreken? Hier het andere verhaal stelletje zelfingenomen kwasten! www.amigoe.com/aruba/208983-golf-van-k...
@Desmoulins 09:59
.
Wilt u nu echt met droge ogen beweren dat de door de Politie om het leven gekomen Mitch niet de oorzaak was van de rellen maar blinde moslimhaat jegens het Westen die spontaan ineens tot ontbranding kwam?? Dat kunt u niet menen...
.
Had de Politie die Mitch niet om zeep geholpen dan waren er nu geen rellen.... Zo simpel is het. U wil kennelijk zo graag blinde moslimhaat zien dat u oorzaak en gevolg niet eens meer ziet...
.
En voordat u in de PVV reflex schiet waarna u me een ontkenner of moslimknuffelaar gaat noemen: ik onderschrijf volledig dat die moslimhaat jegens het Westen bestaat en geloof -na bestudering van Islam- zelfs dat ze nog veel erger is dan de meesten denken. Echter, je moet niet blind zijn voor oorzaak en gevolg bij incidenten.
.
Mogelijk dat de haat onder moslims het vuur intenser heeft doen oplaaien, maar wat het vuur aan heeft gestoken was toch echt wederom buitensporig politiegeweld jegens een staatsonderdaan...
Zo doet het Proles het als ze er niet mee eens zijn. Zou dit een voorbeeld zijn als we weer eens genomen worden door staat?
Was Mitch Hendriquez een moslim? Of die Rishi? Wel hebben beiden beweerd dat ze wapen bij zich hadden, misschien heel swa maar het maakt de popo wat nerveus en echt dat kan je beter niet doen. Extra gratis tip: ook niet op het vliegveld of massabijeenkomst met koning(in) gaan brullen dat je een bom bij je hebt of soortgelijk, slecht voor de gezondheid.
Gewoon de familie van die Mitch verantwoordelijk houden voor de geleden schade. Ze zeggen wel dat ze er niets mee te maken hebben, maar wie dat gelooft is een naieve holle hak. Ik weet 100% zeker dat ze aanwezig waren, dus ten eerste deel van het probleem. Regels zijn regels, stille tochten, of weet ik veel hadden gekunt, maar dit is bij de hoeren af.
De adownplayers van de staatsomroep, nu nog alleen een vacaturestop voor alles wat blank is en links heeft z'n buikje weer rond.
Maar 1 oplossing mogelijk toch. knuffel teams van de linkse kerk die wijk in sturen, die kunnen dan de kans jongeren die tijdelijk even de weg kwijt zijn weer het rechte pad op knuffelen. Ik hoop wel dat Didi dan voorop loopt, kan hij nog wat stemmen winnen.
@wakkere_nederlander | 30-06-15 | 09:35
dat geeft toch niet dat jij dat niet ziet.
je kunt altijd even wakker zijn !
En een barbaar doet wat?
Vormt een horde en brandt plat.
En ik zeg : Dit is de beschaving...
- The Lau ( 1952 - 2015 )
Dat degenen inclusief moeders/vaders/zusjes/broertjes/neefies/nichies die verantwoordelijk zijn voor die shit met dat paard een jaar lang alles tegen krijgen, gewoon een jaar lang zoveel pech hebben dat de moedeloosheid van ze af te scheppen is.
Zoals ik het zie: kinderen van uitgehuwde moeders worden niet uit liefde geboren en dat zie je aan hun boze smoelen. Haat, haat, haat.
Doe er dan nog een beetje inteelt bij en het gevolg is desastreus
Waren die rellen niet een uit de hand gelopen demonstratie tegen moslim terreur, de aanslag in Tunesië was toch de druppel oh nee wacht.........
Je suis arrestant Mitch, volgende keer maar weer een stille tocht.
Heeft Den Haag ook een stedenband met Gaza? Snel doen... Toch even nakijken: ja, Bethlehem (Palestijnse Autoriteit) sinds 2000. Was dus al in voorzien.
Parel van het Zuiden | 30-06-15 | 09:59
Lees nog eens terug. Dan wordt het voor jou vast ook hilarisch wat je schrijft..
Wat een ge-wel-dig land is 0031 toch geworden. Ik geniet elke dag met volle teugen van de vriendelijkheid, rust en tolerantie.... NOT!
Dat krijg je van alle inteelt
Bad Karma, wil je de aardbei niet zo beledigen ? foei !
Opzetten tot haat en plunderingen.. Jaberi, je bent er gloeiend bij..... wait for it.... pfff don't hold your breath.
Op een demonstratie tegen racisme leuzen gaan scanderen over Joden.
Wat een stel losers en racisten zijn dat.
Maar ja links kijkt vast weer de andere kant op.
En anders komt het omdat ze ook gediscrimineert worden.
Voor het geval één of andere regent wil weten wat er in de koppies van dit soort pareltjes om gaat:
.
Mighty Mo
www.youtube.com/user/Zebii19
'kanker bange hollanders komen weer eens stoer praten hier als internethelden. Ipv het buiten te roepen in Den Haag. kanker volk. Uitroeien gewoon. Binnenkort!'
.
Og Blaze
www.youtube.com/channel/UCjV4IjRK2EtN...
'kijk uit wat je zeg swa want als je had gezeg voor me neus sla ik jou kapot tot dat je niet meer lucht want wij arubanen en antillen speel niet swa'
is dit nederland?
Mijn god. Ik vertrek, ik ga 150km verderop wonen in duitsland.
-weggejorist-
Mensen die begrip hebben voor mensen die geweld gebruiken om hun mening kracht bij te zetten, zijn mensen die zelf ook het liefst hun mening met geweld kracht bij zouden zetten.
.
Wat mij betreft schieten we ze allemaal af. Een vreedzame democratische rechtstaat kan alleen maar verliezen aan zulk gevaarlijk volk.
De Libertariër | 30-06-15 | 09:43
Ach one-trick pony.
De rellen van vannacht hebben niets met zogenaamd politiegeweld te maken. Het ging deze mohammedanen niet om de dood van Mitch maar om de mogelijkheid om hun haat tegen dit land te kunnen botvieren.
De media wringt zich ook al in bochten om de vinger niet op de zere plek te hoeven leggen. Dit land is zo geschift dat het vandaag waarschijnlijk over de noodzaak van meer islamitische agenten zal gaan...
Ik onderschrijf uw antipathie tegen de overheid maar deze problematiek is juist het gevolg van een nalatige overheid.
Die Jaberi mannetjes, hoeveel uitkering ontvangen die nou per maand?
Krijg je als mensen honger hebben,worden ze chagrijnig .Dit mocht van Allah wel ,gaypride niet ,maar wel vechten voor een ongelovige.
FC allah...
Hé, relschopper Jaberi is 'journalist' bij De Joop.
Zijn intro op Joop: "Abulkasim Al-Jaberi Journalist
Abulkasim al-Jaberi is recentelijk afgestudeerd en heeft als journalist freelance en vast gewerkt. Publicaties zijn o.a. te vinden in Egypt Independent, Jadaliyya en Waging Nonviolence."
.
Journalist? Yeh, right. En dan ook schrijven voor 'Nonviolence', ook logisch. Dit zegt Jaberi over GeenStijl: "Aan de blog GeenStijl heb ik een hekel. Rechtse agitprop, te vaak dik over het randje van de hetze." Gelukkig doet Jaberi helemaal niet aan hetzes. Ik zag met Frank Buis: "Fuck Jaberi!"
Wat is er nieuw, motten met de kit gebeurd al decenia in de schilderswijk, alleen met nieuwe spelers.
Ik ben het helemaal eens met Arnoud. Wat een kutvolk zeg die import tokkies.
Wordt het trouwens niet eens tijd dat Van Aarsum vertrekt als burgemeester?
Ach ja, het NOS 020 Hoernaal en ADO. Dat snapt toch iedereen... overigens was de Willem Alexander Kazerne hier in 070 wegens verkansie dicht... Nee, dan de mannen van de Van Ghent in010...
Men zoekt naar aanleiding voor oorlog tegen de ongelovige, want oorlog tegen de ongelovige is de corebusiness van de religie van de vrede. Dus hoe meer religie van de vrede, hoe meer oorlog tegen de ongelovige. Het is allemaal meetbaar, zie rellen in Zweden en Frankrijk en Duitsland en Engeland. En er komt nog veel meer, want het is politiek correct om een brede voedingsbodem te kweken voor de oorlog tegen de ongelovige, van dus de religie van de vrede.
Morgen is onze Joodse Minister Asscher bij Keti Koti, ter herdenking van de afschaffing van de slavernij. In Amsterdam Oost, tussen de hongerige nazaten van Arabische en Berberse slavenhandelaren.
www.at5.nl/artikelen/144706/herdenking...
Live op TV. Ik ga even bier en popcorn kopen. Het stikt hier al van de ADO supporters...
These Days00 09:46
.
Had de Politie niet zo schandelijk opgetreden tegen de overleden verdachte dan waren er nu geen rellen. Oorzaak en gevolg.
.
Het aantal gevallen van zwaar politiegeweld jegens burgers loopt de spuigaten uit. De Politie en Staat moeten aan banden gelegd worden. Het moet afgelopen zijn met het buitensporige geweld jegens-, pesterijen van- en berovingen van burgers.
.
Het is DAT of nog veel meer geweld de komende jaren. Actie triggert reactie en velen zijn de Politie meer dan zat.
r@face | 30-06-15 | 09:42
beter lezen. dat is wel bekend
Die hashtag van Iedereen Moet Dood Van Doorn: "Moslimhaat". Nee, teringlijder, het probleem is dat jullie zelf iedereen haten.
En waarom geen woord hierover op de MSM?
alexbl | 30-06-15 | 08:52
.
Er staat wel iets in de MSM hoor. Dat het voetbalsupporters zijn bijvoorbeeld *proest*
Ik vraag me af wat er aan het (foute?) optreden van de politie racistisch zou zijn geweest?
Triest dat deze demonstratie gekaapt wordt door figuren die met 1 doel gekomen zijn, om te rellen! Ik zag die fuck de koning roeper ook ergens, die meneer Abulkasim Al- Jaberi is een Irakees die hier gastvrij is ontvangen, en heeft zijn mond vol dat hier zo racistisch zou zijn.
Als het is hier zo verschrikkelijk is, lijkt het me tijd om voor een 2-de keer te vluchten ..!
Humberto, kom er maar in
twitter.com/HumbertoTan/status/615397...
Gewoon alles zo laten daar, willen ze in een getto leven dan kunnen ze het krijgen .
"De geïmporteerde ondankbare moslimbroedertjes Ali & Abdulkasim Jaberi stonden uiteraard vooraan om agentjes te treiteren."
.
Ho, ho, Pritt. De broertjes Jaberi waren er om hun medeleven te betuigen. Voor Mitch. Dat doe je het best door moslimhaat te gillen, de politie lastig te vallen en te plunderen.
Niks bijzonders mensen, gewoon doorlopen. Als je als politie iemand afmaakt, zonder dat ie van iets is beschuldigt, en je liegt er over, dan loop je een kans op dit soort rellen. Zie de VS en Frankrijk (Beaulieu, voorwijk Parijs).
Dit soort rellen "hoort" bij het zomaar doden van mensen "die een wapen zouden hebben" of waarvan iets anders wordt gezegd.
Nederlanders zeggen ook wel eens op een luchthaven dat ze een kernbom bij zich hebben, schijnt het. Dan betalen ze niet met hun leven. Bij dit wel. Ach ja, detail.
harry21 | 30-06-15 | 08:53
Precies Harry, je zal er maar wonen. Dat dacht ik 20 jaar geleden van Joegoslavië en tien jaar geleden van Londen en Parijs. Over tien jaar zijn wij aan de beurt.
Ik Zal het wel niet snappen maar ehhh, Arubaan gaat dood door politie handelen en wie staat er vooraan nare ziektes aan joden toe te wensen? Juist. Marrokaans tuig. Maar volgens Arnoud van Doorn gaan deze rellen natuurlijk ook over islamofobie. Wat is er is met die man en waarom heeft die man een podium met luisteraars? Vragen.
zijn er geen arrestaties verricht?
Dat besneden pielemuisjes zich druk maken om de dood van een Antilliaan, dat is voor het eerst. Helaas zal het weinig met medeleven van doen hebben.
De vraag is,willen Nederlanders dit.
Kennelijk wel.succes ermee.
@ De Libertariër | 30-06-15 | 09:43
Gelul, voor stenen gooien, schreeuwen, dingen van anderen in de fik steken en plunderen is geen aanleiding nodig, alleen wat mensen die dat willen doen.
Natuurlijk gaat die moskee in Gouda gewoon door.
De NPO die het over ADO supporters heeft. We zijn dus officieel een bananenrepubliek met een streng gecensureerde nationale pers. Het is een kwestie van tijd vooraleer blogs als deze gewoon verwijderd worden.
Tegen de zin van de Nederlandse bevolking binnengehaald tuig keert zich tegen de overheid die hen heeft binnengehaald.
Ik heb net het Meldpunt Moslimdiscriminatie gebeld, maar helaas. Ze doen niet aan Arubanen. Wel vroegen ze of ik die meneer van het bierblikje op het CS kende.
Tja. Je had het kunnen zien aankomen. De structurele misdragingen van de Politie jegens staatsonderdanen in opdracht van de Staat der Nederlanden zou vroeg of laat natuurlijk leiden tot tragische incidenten. En nu volgt de reactie er op....
.
Helaas kun je voor het aanklagen van de Politie nergens anders terecht dan bij diezelfde Politie of bij de opdrachtgever van de Politie... De burger in Nederland is vogelvrij verklaard door de Staat en u heeft alle schandelijke gedragingen van de Politie maar te ondergaan. Je bent onderdaan of niet.
.
Het is niet het eerste tragische incident dat de Politie op haar geweten heeft en het zal zeker ook niet het laatste incident zijn zolang agenten niet aan banden gelegd gaan worden.
.
We kunnen de komende jaren nog wel wat rellen gqan verwachten helaas. Nederlanders zijn nu eenmaal graag nederig onderdaan van de Staat en leveren maar al te graag hun rechten en vrijheid in, in ruil voor wat schijnveiligheid. De vele comments waarin opgeroepen wordt tot meer geweld jegens burgers toont dat maar weer eens ragfijn aan.
.
Van wereldveroveraars naar bange onderdanige wezels. Het kan verkeren in een paar honderd jaartjes...
Deze oproerkraaiers hadden ook een stille tocht kunnen houden, met kaarsjes en met leuzen.
Dat doen Nederlanders.
Dat zij een andere manier van protesteren hebben gekozen, zoals rellen, plunderen, politie aanvallen, bewijst dat zij on-Nederlands zijn, niet geintegreerd.
Een nieuwe manier van 'zijn', waar de politiek rekening mee zal moeten houden. Dit zal zich uitbreiden. De gedweeë Nederlander zal binnen vijftig jaar in de minderheid zijn en de nieuwe manier van 'zijn' : rellen, plunderen, schelden, agressief zijn, zal de overhand krijgen.
Ik ben op zoek naar de aanleiding van deze zomerrellen.
Waarom trok Mitch de aandacht van de politie op dat festival?
Waarom werd hij gearresteerd?
Dit wordt door de media niet meer vermeldt!
Hoe tegenstrijdig wil je het hebben? Extremisten die rellen omdat er een Arubaan overleden is. Eindelijk een excuus!11 allah fubar.
Wat een enorme opkomst om te protesteren tegen het afschieten van 37 onschuldige toeristen in tunesie door moslim extremisten..... oh fuck het was al maandag.......
Als dat ADO supporters waren dan kunnen ze volgend seizoen beter de programmaboekjes in het arabisch drukken en kan de bereklauh van het kantine-menu.
Igor Putkin | 30-06-15 | 09:31
Hoezo het waren moslims, dus logisch dat je dan over mosloms hebt, ga lekker je linkse npo vrienden erop aanspreken dat ze over "voetbalsupports" beginnen vieze leugenachtige NSB bende.
Ik durf te wedden dat de Middeleeuwse Graven van Holland een adequatere oplossing hadden gehad voor het tuig dat hun residentie onveilig maakt.
Ik blijf me verwonderen. Dacht dat ik hier ondertussen alles wel een keer gezien had, maar dit is toch weer een uniek moment in onze mooie samenleving. Waarvoor dank!
"Iedere aanleiding, hoe klein ook, om de sociale structuur, de rechtsstaat of de democratie te ondermijnen zal aangegrepen worden. Van binnen uit zal het gevoel van veiligheid, zekerheid en solidariteit uitgehold worden. Hoe meer chaos, geweld en haat er is, des te meer voedingsbodem er is voor een nieuwe orde. De tijdspanne hiervoor is meerdere decennia. De West-Europeaan is te zwak en te laf om zich hier tegen te verweren. Jullie begrijpen niet wat jullie binnenhaalt. De Moren en Ottomanen hebben door de eeuwen heen meerdere keren binnen de poorten van Europa gestaan. En nu zijn ze er weer. Het is geen kwestie van macht of economie maar het is datgene wat door god opgedragen is. Europa behoort bij het islamitische rijk. Deze goddelijke opdracht wordt nu uitgevoerd. Iedere gelovige weet dit."
Bovenstaande is mij dertig jaar geleden door een seculiere Turk verteld toen de immigratiestroom uit het Midden-oosten en Noord-Afrika op gang kwam. Toen heb ik hem uitgelachen. Ik kan niets anders doen dan hem achteraf gelijk geven bij het zien van dergelijke incidenten.
Kom op mensen, nog even snel polariseren, nu het nog kan en mag van onze import parasieten.....
Wat een tuig.
Demonstreren omdat er iemand te hard zou zijn aangepakt door politie maar zelf met stenen staan gooien. 1 zo'n kei op je slaap en hoppa: zwaar gewond/dood. Het gaat dat geteisem alleen maar om het plunderen en slopen, ze kunnen niets anders. Maar ja, een IQ van 3 schiet ook niet echt op. En die vieze linkse bende die ons land zou moeten regeren heeft het druk met griekenland. Ruim eerst je eigen land is op, klootzakken. Al die buitenlandse troep eruit en niks meer erbij dat is de enige remedie die ons land kan redden.
Van Aartsen had hier de militaire politie moeten ontbieden om dit tuig uit elkaar te slaan. En dan niet piepen als er spaanders vallen!
Maar we hebben een burgervader die van angst bibbert,en dus aan de kant staat van de islamitisch uitziende "voetbal" hooligans, volgens de NOS dan, LOL!
Een Arubaan is onder verdachte omstandigheden overleden en de moslims gebruiken dit weer om de slachtofferrol te spelen, respectloos. En gebruiken dit om hun Jodenhaat te ventileren, verhelderend weer. Open uw ogen !
@Troost J.E. | 30-06-15 | 09:19
Ik heb (nog) geen enkele video gezien waarop de Arubaan enigszins tegenstribbelde.
Wat ik wel heb gezien (en op bijna alle andere arrestatiefilmpjes) is dat omstanders altijd de zaak ophitsen en een grote bek tegen de politie hebben. Dat moet ontzettend veel stress opleveren bij agenten.
Ik weet zeker dat geen enkele agent van plan was die man te molesteren.
-weggejorist-
@Igor Putkin | 30-06-15 | 09:31
Nogal een verschil om gedrag te gebruiken voor je punt of iemands overlijden.
Misschien kunnen we Israel vragen hoe je rond dit volk een muur bouwt zodat je er geen last meer van hebt.
Effe mijn uitkering opkrikken, nu kan het... hmmmm plunderen!!
@roze_bril | 30-06-15 | 09:07
Noord Afrika was tijdens de Romeinen de graanschuur voor Rome. Het was efficienter graan via de zee te vervoeren dan over land. Door aquaducten en irrigatie was het deels een groene regio. Na de invallen door Arabieren zijn al deze bouwwerken tot de laatste steen afgebroken, graanschepen werden afgezonken, want islam. ISIL is daar nu weer mee bezig dit karwei af te maken. Het is nu woestijn. Historici noemen die complete verdwijning 'the thin layer'.
Hem | 30-06-15 | 09:27
Zoals reaguurders deze rellen weer gebruiken om hún punt te maken. Ieder gebruikt de voorvallen in zijn eigen straatje.
Ies menselijk.
Lul in zijn blauwe jasje. Kijk dat eikel nou staan met die dildo in zijn hand. "voetbalsupporters", totale lamlul dat het is.
Zijn de deradicaliseringsimams (3x woordwaarde) uit Marokko al ingevlogen?
@Bad Karma | 30-06-15 | 09:23
Ok voetbalsupporters wordt wat mij betreft de nieuwe naam.
Ik vond finnen al zo'n belediging voor Finnen.
"islam ish vrede"
Ik ben langzaam aan het doordraaien. Woede. Haat. Mensen die een doel zeggen te hebben maar dit zogenaamde doel als middel gebruiken om hun eigen narcisme te voeden (Gario, FrontaalNaakt). De helft van mijn collega's is niet Nederlands, maar toch spreekt men daar van racisme! Hoe dan? Hoe de fuq dan? Zelfde loon, zelfde werk, zelfde verantwoordelijkheden.
.
Dit gerel gaat allang niet meer om Mitch, maar mensen die hem misbruiken om zich te misdragen. Ziek! Misselijk! Wat gaan we doen? Wanneer? Waar? Wie doet er mee?
De NOS/NPO doet zijn best om het op Haagse voetbalsupporters te gooien, van het Marokkaanse nationale elftal bedoelen ze .
Het afschaffen van de dienstplicht was misschien toch niet zo'n goed idee, hadden deze labbekakken in ieder geval wat tucht en discipline bijgebracht kunnen worden.
Totaal geen respect voor de politie. Hoe zou dat nu komen?
Ook hier had met scherp geschoten moeten worden. Was die Mitch niet voor niets gestorven.
Ik neem aan dat iedere 'demonstrant' vandaag weer op tijd naar zijn werk gegaan is? Of is er netjes een snipperochtend opgenomen om uit te slapen en bij te komen van de nachtelijke beroeringen?
Als we de politie weghalen uit de Schilderswijk en we laten de sharia wacht van Arnoud van Doorn weer patrouilleren, wellicht wordt het dan rustig. Jozias van Aartsen is er gek genoeg voor.
@Cuyahoga | 30-06-15 | 08:53
'Een moslim is boos omdat een Arubaan dood is, daarom moeten alle joden dood en gaat hij een X-Box en een paar Nikes stelen.'
+1
Maar alleen bij lekker weer.
Als dit in december was gebeurd was het rustig gebleven.
Joris heeft het al weer druk, zie ik...
Gelukkig komen er dit jaar weer tienduizenden extra haat moslims ons land binnen. Want links wil dat deze moslimterreur alleen maar erger gaat worden.
Deze moslims uitkerings-wijk waar elk jaar 10 miljoen extra word ingestoken aan allerlei onzin werpt echt zijn vruchten af.
Toch maar doordrukken die IS Bunker in Gouda, die imams dreigen met deze toestanden als die er niet komt. Links maar bukken met D66 voorop.
De islam laat mensen opgroeien in redeloze haat. Maakt niet uit tegen wie. Het is van de vroege ochtend tot de late avond haat tegenover iedere niet-moslim.
Wat een leven moet je dan toch hebben dat je geen plezier meer mag hebben omdat ooit een paar eeuwen geleden een rover dat in het Midden-Oosten heeft gepredikt.
@Godsammekraken | 30-06-15 | 08:51
U bedoelt de 7e ring van inferno toch? Speciaal gereserveerd om verraders levenslang in te vriezen.
@Normpje | 30-06-15 | 09:10
Laf en gluiperig gedrag hoort bij de andere kant, niet bij ons.
Een nieuwe kristalnacht voor de nieuwe minderheid van nieuw Den Haag.
@rowe kneusje.. Opkomen voor je EIGEN rechten oké! Niet de dood van een ARUBAAN gebruiken om je moslimhaat te verdedigen!
Laar ze ff de mariniers er op loslaten. Leren ze het wel af. Keihard aanpakken dit tuig
kunnen we er geen koepel omheen zetten? kijken we over 50 jaar wel weer eens hoe het en dan voorstaat!
Ah, zo zegt de NOS, het waren dus voetbalsupporters. De tyfus dan ook maar voor dat kutjournaal met hun godvergeten linkse leugens.
@peterdh | 30-06-15 | 08:51
"Mensen zijn het zat"
Dat heeft ie nog overgehouden van zijn PVV tijd.
Nu krijgt ADO Den Haag weer de schuld van de NOS.
Er is een heel goed middel om die rellende inteeltkoppen onder de duim te houden. Alle uitgangswegen van hun wijken volgooien met dooie varkens. Dat rellende volk bestaat toch voor 99,9% uit die ramadan-sukkels. En met dit weer houdt de stank ze dan ook wel binnen.
wat een stelletje mafklappers.
Om te beginnen 80 mosketen sluiten.
Lees je mee Rutte?
Kom dagelijks in de Schilderswijk, nooit problemen met de popo. Vriendelijke gasten die soms zelfs beetje schrikken als je ze beleefd goedemorgen zegt.
-
Daarnaast wel veel rondhangende (licht)getintiërs, zakkenrollend MOE-tuigh en rondwandelende bungalow tenten die het woord arbeidsmarkt niet kunnen schrijven laat staan dat ze er ooit terecht komen.
-
Ik ben vóór meer politie geweld in de Schilderswijk, iedere wijk krijgt de politie die het verdiend.
-weggejorist en opgerot-
"Pliesieknol schrikt van rotje en botst op geparkeerde auto"
Nee, agente schrikt van vuurwerk en probeert een galopperend paard met 30km/h op 1 meter 90 graden te wenden. Paard is er op getraind, die zou ondanks vuurwerk gewoon rechtdoor gegaan zijn.
Heeft de politie eindelijk een legitieme reden om die prinses het leplazerus te knuppelen, doen ze niets. Watjes...
@Windvaantje | 30-06-15 | 09:12
Dat lijkt zo langzamerhand inderdaad wel een aanlokkelijke optie.
Het is wel pissen op het graf van alle Britten, Amerikanen, Canadezen en Polen die ons in 1944 en 1945 bevrijd hebben maar de realiteit is inmiddels een héél andere. En dat geeft toch echt te denken.
Stijlicoon | 30-06-15 | 08:55
Het is niet enkel importtuig. Het is tuig van de richel. Tuig is tuig. Tuig bestaat uit bloedzuigers, parasieten, raddraaiers die alles wat ze maar kunnen aangrijpen om rotzooi te trappen en zich even heer en meester te voelen. Ze haten de wereld omdat ze verdomd goed weten dat ze nooit heer en nooit meester zullen zijn. Ze ruiken elkaars zwakte, elkaars miezerigheid, want stinken doen ze allemaal, ieder voor zich verspreiden ze de weeë geur, de ranzige stank van de mislukkeling.
Als de Arubaan gewoon had meegewerkt bij zijn aanhouding was er niets aan de hand geweest.
Hoe meer verzet je pleegt bij een aanhouding ... hoe daadkrachtiger de politie zal moeten optreden.
Maar het is uiteraard veel interessanter als je kunt slachtofferen en de discriminatie kaart kunt trekken.
-weggejorist-
en daarom bouwen we in gouda een nieuwe haathut gefinancierd door saoedie-arabië. alleen dat laatste mag u niet weten van de linksche kerk, want die is namelijk dol op de verspreiding van een wereldbeeld uit de bronstijd. namelijk handig om aan de macht te blijven.
Als de personificatie van regentesk Nederland kan van Aartsen niet snel genoeg verdwijnen wat mij betreft. Echter, waarom moeten de rellen van vannacht hiervoor als aanleiding dienen? Had hij zelf een helm op moeten zetten om de me-ers voor te gaan in de strijd?
Ik zie wegrennen. ......10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20 jarigen.
Een perongeluk verdwaalde 20+ en de 30, 40 en 50 plussers.... waar zijn die dan?
Lijkt gvd wel een willekeurige straat in Blablastina!
Wel met trams en statige huizen. .... dat dan weer wel.
Oud en nieuw valt vroeg dit jaar.
-weggejorist-
Eindelijk staan er mensen in Nederland op! Ik had alle hoop al verloren en dacht dat wij compleet ingeslapen waren. Deze mensen zullen in de pers wel weggezet worden als tuig en extremisten maar zij komen wél op voor hun recht! Als we alles maar gelaten over ons heen laten komen (en dat doen Nederlanders al veel te veel!) dan zitten we dadelijk ook met een politiemacht zoals in de USA!
Niet om het een of ander maar Arubanen zag ik zo gauw niet.
Weer kansenvolk, van mij mogen ze het leger eens inzetten om dat tuig eens te leren hoe ze zich moeten gedragen
Ik neem aan dat Van Aartsen lekker op de glamping zat?
Kutland. Emigratiedrang wordt steeds groter in huize Snokkertje. Van de polletiek moeten we het niet hebben, totaal overbodige zakkenvullerlaag die bij iedere verantwoordelijkheid naar Brussel wijst en ondertussen de oorspronkelijke Nederlander haat tot op het bot.
Misselijk, de dood van een arrestant gebruiken om je eigen bedachte zieligheid te framen: Arnoud: shame on you!!
Trouwens, net als 99% van de lui die er voor zichzelf rondliepen.
@Trekhaas | 30-06-15 | 09:08
Dat je een hekel hebt aan Goebbels vind ik an sich prima maar dat je op z'n nalatenschap pist door een totale non-valeur als van Doorn met hem te vergelijken gaat te ver. Van Doorn is een niets, een niemand, maar heeft wel een grote bek. Meer niet.
Ik lees daar iets over mensen die het zat zijn de Moslimhaat... Moslimhaat??? Er is een Arubaanse arrestant doodgebleven die blerde dat hij een Pipa had.. Of de Popo fout zat dat zal best wel uit het onderzoek naar voren komen. Ik hoorde ook al de hoer die het georganiseerd had janken dat het niet op haar te verhalen was..
Wat een vieze varkens. Wat een schaamte voor de familie dat een tragische gebeurtenis wordt gekaapt door de meest smerige losers van Nederland. Wanneer gaan we dit tuig aanpakken?
Ik zie alleen maar weer inteelt berbers met het denkvermogen van een aardbei. Barbaren terug naar Barbarije! En het hart van Arnoud van Doorn had gekookt over zijn rug moeten hangen zodat de honden erbij kunnen. Bekijk het maar, ik doe een 'wake and bake.' Dat betekent dat ik met mijn slaperige kop warme broodjes ga halen bij de bakker. Ben zo terug.
Ik wist al dat opgeschoren moslimpjes met dubieuze genen wegens inteelt en kapotte hersentjes wegens krankzinnige godsdienst, niet zo goed in redeneren waren maar dit slaat alles.
Een inwoner van een niet bepaald islamitisch eilandje vind de dood door mogelijk politie optreden, dus gaan de moslims de straat op om de joden de schuld te geven en te plunderen. Ja hoor.
Toont wel aan dat we een inrichting moeten bouwen in de Flevopolder met hele hoge muren om dit soort totaalidioten in te "verplegen". Wat een land, wat een godsdienst en vooral wat een linkse kut kerk die dit soort rellen mogelijk maakt met hun opstelling richting dit tuig.
Niet honden en wapenstok, maar tanks en geweren hebben we nodig tegen dit gajes.
Ciprinus | 30-06-15 | 08:56
Je vraagt je af hoe de thuissituatie is van die rellende Marokkaantjes.
Jongen komt savonds laat thuis, moeder/vader vraagt wat heb je uitgespookt?
O, ik heb gereld, stenen gegooid, de politie uitgescholden voor kankerjoden.
Ouders: O wat goed/fout.
Pardon. Dit zal natuurlijk niet gebeuren, de werkelijke situatie: Jongen komt laat thuis, moeder brengt hem een bak met vreten, en spreekt hem in het arabisch/berbers aan: hier jongen, lekker eten en goed nadenken over wat de ramadan is he?
Uiteindelijk stevenen we af naar franse banlieus waar het een no go area is voor autochtonen en politie, zeker wanneer er steeds meer van dat soort mensen binnenkomen en de welvaart zal in de toekomst alleen maar afnemen dus uitkeringen lager etc.
Wat een mooie toekomst geven wij onze kinderen. Maar als je het daarover hebt, ben je een vuile racist.
@Reinaert | 30-06-15 | 09:05
We zouden de grens met Duitsland iets verder westelijk kunnen doortrekken. Wat mij betreft vandaag nog. Laten we nog zo'n 50km Nederland bestaan en hernoemen dat 'Nieder-Deutschland, das Ghetto'.
Geef de ME meer vrijheid, laat ze er op lis slaan.
Ik zou zo graag een paar van die moslims helemaal tot pap slaan mat zo' n knuppel.
Staat al jaren op mijn bucketlist
Mooi man die culturele samenleving, echt genieten.
Wat een lowlifes zeg... Vinden ze het gek dat de politie geweld gebruikt? Zéér terecht! Als je als agent tig keer te maken krijgt met dit soort fout volk, dan is het heel erg vervelend voor de persoon die er zo uitziet, maar wel goede bedoelingen heeft.
Echt, er gaat nog een dag komen dat het leger echt wordt ingezet en dat er met rubberen kogels wordt geschoten. Krijgt Wilders uiteindelijk toch gelijk en zijn zin. Maargoed, I Don't give a damn fuck. Weg met die kansenpareltjes!
-weggejorist-
bergsbeklimmer | 30-06-15 | 09:02
Als ik Arnoud van Doorn een lul vind, ben ik dan een racist?
.
Nee, wel een islamofoob en homohater.
Je snapt het niet, heel de stad is voor ze aangepast, ze krijgen alles wat ze willen, hoeven zich nergens aan te houden en nog schijten ze na het minste of geringste op hun eigen tafel, bed en in de ijskast.
Dit willen wij niet in Nederland
Wij verzoeken u vriendelijk om te vertrekken
De moslimwereld is groot genoeg en ligt op dit moment helemaal open om er iets heel moois van te maken
succes !
Ik sta in Wassenaar op een campingveldje met 6 andere kampeerders. Vier verdenk ik van levenslang PvdA-stemmen. Zal ik hun even gaan bedanken voor deze verrijking? Harings uittrekken, banden lek steken, jullie mogen ideeën aandragen.
Wat een schijtemmers zeg. Zodra de ME bus de straat uitkomt beginnen ze te rennen. Wees een vent en blijf staan. Al die figuren die daar aan het rellen zijn, paspoort afnemen en het land uitschoppen. Lekker naar hun 2e paspoortland uitzetten, wat een gajes, tuig van de richel. En straks verongelijkt de pers te woord staan want ze hebben flinke klappen gehad van de ME. Stelletje lamzakken,
-weggejorist en opgerot-
Ik heb dit niet meer meegekregen vannacht, al deze berichten en tweets.
Toen lag ik al op mijn bedje, de volgende ochtend namelijk vroeg weer op om te werken.
Lees: om een uitkering en ontwikkelingshulp bij elkaar te ploeteren voor...
Ach, U snapt het wel...
De digitale voorpagina van de Televaag geeft het probleem van dit land uitstekend weer:
Maxima, Hiddink, Sabia (wie?) en het wordt heel warm. Kortom, niets aan de hand, gewoon doorlopen, mensen.
Die van Doorn mag als staatsgevaarlijk en wegens opruiing minstens 10 jaar de bak in, wat mij betreft. Een racist met propaganda die oproept tot oorlog. De nieuwe Goebbels is opgestaan.
twitter.com/Abrakemabra/status/615661...
Kijk, dat die jongeren zo denken heeft natuurlijk niets te maken met de haatimams die hier al dertig jaar tot op de dag van vandaag hun middeleeuwse doodscultus kunnen promoten.
Is gewoon puur toeval.
@FrankVeer | 30-06-15 | 09:03
Je gaat je inderdaad afvragen of die zandbak met ruines, waar ze vandaan komen, vroeger niet gewoon een welvarend gebied met een verscheidenheid aan flora en fauna was totdat die lui er neerstreken.
-weggejorist-
mensen zijn het inderdaad zat Arnoud, mensen zijn mensen zoals jou zat!
Misselijkmakend.
Weer één van die dagen dat ik blij ben diep en verborgen in de provincie te wonen en niet te hoeven 'participeren' in het grotestadsleven. Als dit 'Nederland' heet dan rot ik liefst zo snel mogelijk op - alleen: waarheen?
Arm land. Deel 23404592.
-weggejorist-
-weggejorist-
Te triest voor woorden, maar Nederland vraagt er zelf om: hoe meer van deze mensen we importeren, hoe meer de samenleving op Syrië, Irak enz. gaat lijken. Alle stromingen en sektes op leven en dood tegen elkaar en samen tegen de ongelovigen. Beetje Antilliaanse Pinacolademaffia (spel ik dat goed Wilders?) en westerse ruggengraten erbij, en we aanschouwen de afbraak van wat hier in vijf, zes eeuwen is opgebouwd.
Op termijn is het voordeel dat we niet meer na hoeven denken over de vraag of onze straaljagers in Syrië ingezet moeten worden. Dan zijn ze nodig in eigen land.
Door deze rellen gaat die shariawijk er steeds meer uitzien als de streek waar ze vandaan komen: leeggeplunderd en afgefakkeld. Zolang ze hun eigen wijk in de fik zetten, zal het mij worst wezen. Lekker zelf ook weer opknappen of in de puinhopen blijven zitten. Hek erom heen en lekker laten sudderen.
Moeten deze actievoerders morgen. Inmiddels vandaag niet werken of hebben ze netjes een vrije dag opgenomen?
@jemagookniksmeer | 30-06-15 | 09:00
Ik kan mij in jouw beschrijving van de Nederlandse overheid niet herkennen. Maar ik hou mij dan ook aan de regels, misschien is dat het verschil.
Maar ... al die boze mensen op de foto's lijken helemaal niet op Antillianen!?!
And so it begins...
Wanneer schuiven de goedpraters aan bij alle NPO praatprogramma's?
De wegkijkende politici weten niet hoe snel ze zich moeten indekken om vooral geen racist genoemd te worden natuurlijk.
Ondertussen breekt voor de zoveelste keer de pleuris uit in dit land... elke keer nét even wat erger.
Slow cooking frog Nederland gaat door het putje en we staan er bij en kijken er naar... en reaguren erover natuurlijk
Als ik Arnoud van Doorn een lul vind, ben ik dan een racist?
Incidentje nummer zoveel dat niets met de islam te maken heeft, net zo min als de onthoofding in Lyon, de moorden in Sousse, de aanslag op Charlie Hebdo, enz., enz. enz.
Allemaal geïsoleerde incidentjes waar je geen patroon in mag zien, die je dat wel dan ben je een racist.
Haagse beroepsmoslims staan er nu eenmaal om bekend het altijd voor hun bloedbroeders -de Arubanen- op te nemen. Zelfs Nikes stelen gaat hen dan niet te ver. Rescept.
Met meer buurthuizen, stageplekken en geverfde kozijnen had dit natuurlijk niet hoeven gebeuren.
Het echt probleem is stageplekken voor deze lieve hardwerkende jongens. Dikbetaalde het liefst. Want anders gaan ze stelen en dat wil je ook niet.
It's a dirty job but someone's gotta do it. Het is werkelijk schandalig hoe het OM liegt over de dood van een arrestant en vervolgens doodleuk de verklaring intrekt als blijkt dat er bewijs is tegen de politie.
Aan welke kant hoort het OM ook alweer te staan?
De manier waarop de Nederlandse overheid met haar volk omgaat is nog schandaliger dan in de wildst voorstelbare bananenrepubliek. En aangezien de Nederlander het allemaal wel best vindt, gaat er een andere groep met de onvrede aan de haal, dit keer onder de noemer moslimhaat. Eigen schuld.
@Skunk57 | 30-06-15 | 08:57
Omdat kanker joden. Da's toch niet zo moeilijk?
Maar eerlijk mensen, diegenen die daar gistermiddag laat hun auto hebben geparkeerd, konden toch weten dat het zo zou gaan lopen ? Dan ben je toch echt vreselijk simpel ? Verzekering betaald niet, oproer clausule.
Dit is het resultaat van jarenlang beleid op pappen en nathouden. Tuig en extremisten lopen vrijelijk rond, azend op elke kans om deze maatschappij te verneuken.
En wij gooien er weer een bak geld tegenaan. Maar als mensen niet willen deugen, dan helpt niets.
Laten we elkaar nu een niet hoopvol leugens vertellen. Dat dit wel goed komt, of zo. De haat die deze mensen hebben richting onze maatschappij is zo diep en wordt dusdanig gecultiveerd dat zij nooit er als positief onderdeel van zullen worden. Ze kunnen niet, ze willen niet. Ze willen namelijk geld, ze willen hun normen, hun voorwaarden... zonder enige prestatie of inzet. En als je daar op tegen ben dan ben je racist... of moslimhater.
Deze mensen zijn gevaarlijk, zij zullen de vrijheid die ze in onze maatschappij krijgen, nooit aan een ander toestaan als hen zou toestaan om er over te beschikken.
De dood van de Arubaan is slechts een smoesje voor 90% van het tuig om weer eens los te kunnen gaan.
Gefeliciteerd Nederland! Met de tolerantie de grote intolerantie binnen gehaald. Het wij-zij denken gaat nog eens heel groot worden.
Oppakken, paspoort er af en doei!
Als ik lees dat er ergens een blanke broeder roept dat hij een wapen heeft en vervolgens in een bestelbusje met beslagen ramen sterft, dan kijk ik van PC of tablet op en vraag aan mijn vrouw "Kopje thee, schat??"
Waarom doet dit rapaille niet hetzelfde en geniet van verse munt.
Cuyahoga | 30-06-15 | 08:53
Kort en bondig.
En oh ja: meer, meer, meer.
@keizeradmiraal4 | 30-06-15 | 08:54
Begrijpelijke reactie, herken het wel.
Maar wanneer is het voor keizeradmiraal4 wel een dingetje? Nu is het daar. Straks is het in je eigen wijk.. zal het je dan ook worst wezen? Of is dan het moment om ... te emigreren!?
/PVVD66A modus aan/
Snel meer belastinggeld geven aan de inwoners van die wijk, dan gaan ze ons vanzelf aardig vinden en worden het modelburgers.
/PVVD66A modus uit/
En vandaag slapen ze allemaal lekker uit na zo'n druk nachtje rellen en slopen. Als je die berggeiten vraagt waarom ze het deden, voor de fun...
Die Arnoud van Doorn mag een enkeltje kalifaat krijgen, ik geef graag een donatie,kunnen we de rest van dat vliegtuig met de rest van dat vuilnis vullen.
Optyphen met die bagger!
Ramadan = rammen dan
Fuck Al-Jaberi
Sunny Bergman, Harriet Duurvoort en Sylvana Simons zijn deze dagen makkelijk te traceren.
Ze laten een slakkenspoor na waar ze maar lopen, zitten nu gemiddeld op 8 centimeter ontsluiting.
Roept Arnoud van Doorn nu op tot moslimhaat? En sinds wanneer komen Marokkanen op voor een Arubaan? Dit is rellen om het rellen. Politie uitlokken en als ze een klap krijgen zijn het lieve jongens die een verkeerde afslag hebben genomen toen ze van de rammedan dienst terugliepen van moskeet naar huis.
Cuyahoga | 30-06-15 | 08:53
+1 !!
Vroeger deed je dan een herdenking. Of een stille tocht. Maar het is duidelijk dat al dat importtuig iedere (IEDERE!) gelegenheid zal aangrijpen om over te gaan tot geweld. En die labbekak van een Van Aartsen loopt weer eens over van begrip terwijl Den Haag onder zijn neus wordt gesloopt. De immigratie in het algemeen, en die uit islamitische landen in het bijzonder, heeft ons niets (NIETS!) te bieden. Kappen met die onzin en het land uit met wie over de schreef gaat.
harry21 | 30-06-15 | 08:53
Neem aan dat harry21 ook wel weet dat er geen autochtoon meer woont. Ergo, het zal keizeradmiraal4 worst wezen wat daar gebeurt.
Dit is mooi studiemateriaal. Er word hier regelmatig opgeroepen om met landbouwgereedschap en fakkels naar Den Haag toe te gaan, hier is nu goed te zien dat je zoiets anders moet aanpakken. Maar het zou een goed moment geweest kunnen zijn, effectief oproer moet altijd op meerdere plekken tegelijk groeien.
Het volk pikt het niet meer ... En terecht.
Dit is het begin.
Aanschouw de toekomst van Nederland, onze toekomst! Ondertussen komen er meer bootjes aan met deze vredelievend schatjes! Die trieste dood van een arrestant kapen voor hun eigen idiote denkbeelden.
Mensen zoals Arnoud van Doorn zijn de ergste, die Nederlandse meelopers, hij meent dat ie alles moet overschreeuwen om geloofwaardig te worden in die contreien omdat hij eigelijk gewoon een vieze roomblanke autochtoon is (jwz)...
-weggejorist-
Wij als burger kunnen de Politie steunen door niet gelijk
oh... en ah... wat errug te roepen wanneer ze zo'n Jaberi voor z'n bakkes rammen
Lekker, ramme dan.
Wat een aanwinst, wat een verrijking voor de samenleving.
Wat zijn we blij en dankbaar dat het socialisme ons deze prachtige cultuur heeft gegeven.
Zal eerlijk zijn, het kan harry21 niet erg veel deren. Enige wat harry21 denkt is "Je zou er maar wonen".
Dus om het even samen te vatten:
Een moslim is boos omdat een Arubaan dood is, daarom moeten alle joden dood en gaat hij een X-Box en een paar Nikes stelen.
En dan zijn er dagelijks mensen die het een goed idee vinden om zoveel mogelijk mensen met een IQ onder de 80 hiernaartoe te halen.
Raar.
Deze beroering straalt beroerd af op de multiculturele heilstaat die we moeten willen.
-weggejorist en opgerot-
WTF!?! Is dit Nederland? Serieus?
Als het hier allemaal zo verschrikkelijk is.... pleur dan lekker op... Naar Ramallah of zo. Daar vinden jullie het toch allemaal zo fantastisch?
En waarom geen woord hierover op de MSM?
Of bedoelde hij zn tweet niet op die manier?
Overigens is Arnoud van Doorn natuurlijk niet meer dan de goedkope luchtgitaar versie van een mens.
-weggejorist-
Gaat die slachtofferrol nou nooit eens vervelen?
Ik zie nog steeds geen demonstranten.
Totaal incompetente burgemeester. Dus die blijft lekker zitten.
Is het al 9 november?
Voor ArnoudvDoorn is er een speciaal plekje in de hel aangelegd.
Mijn nekharen gaan overeind staan als ik die tweets van ArnoudvDoorn lees. wat een koekwaus!
REAGEER OOK