Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

FOTOVRAAG! Zouden het terroristen zijn?

mannenmetbaarden534.jpgGewetensvraagje du Jour. Stel. U stapt een vliegtuig binnen en u ziet vier ongeschoren mannen in het toestel zitten. Bent u zelf dan bang? Denk minstens 5 minuten goed na over uw antwoord voor u op lees verder klikt. kwootkwootedit534.jpgBonuspunten voor wie weet van welke racistische rechtspopulistische PVV-stemmer deze quote afkomstig is. Mooie prijzen! Nou, dat hebt u snel geraden. Het is inderdaad de intellectuele leegte van het gesubsidieerde grachtengordelorakel P.F.Thomese. Veel succes met aangifte doen. Voorgedrukte formulieren liggen voor u klaar op de politiebureaux.

Reaguursels

Inloggen

Ooit vond ik dit religieus georienteerde volk echt een verrijking voor NL. Ging ook wel veel met ze om en rekende enkelen zelfs tot mijn illustere vriendenkring.
Door schade (jatten) en schande (kon niet van mijn nichtjes afblijven) wijs geworden zie ik inmiddels in elke uit achterlijke woestijnen afkomstige reli-idioot een potentieel gevaar. Dit heeft geresulteerd in het negeren en vermijden van contacten met deze bevolkingsgroep. Inderdaad, ook de 'goeien' lijden daaronder. Maar: mijn eigen veiligheid en die van mijn naasten staat hoger op de lijst dan ethnische sympathieen.
Incidenteel train ik mijn vechtcapaciteiten in o.a. diverse OV-vormen te 020, overigens als reactie op vervelend kliergedrag en na herhaalde verbale waarschuwingen.
Daar ben ik dit volk dan wel dankbaar voor; het is zonder meer leuker dan de sportschool. Echter, de stank blijft hetzelfde: oud zweet. Geweld gebruiken tegen MENSEN heb ik altijd afgewezen, gelukkig dat deze infame, agressieve domoren niet in deze categorie vallen.
Vliegen hebben we voorlopig maar afgeschaft, in afwachting zijnde van de eerste vliegtuigboer die moslimvrije luchtschepen garandeert.
Vroeger nooit gedacht dat ik ooit nog eens zo zou worden.....
pennestront | 04-06-15 | 06:57
_______________________________
Gefeliciteerd met Uw voortschrijdend inzicht. Kunnen we U niet laten infiltreren binnen de PVDA ? Het liefst als vervanger van Speklap ?

jipje | 04-06-15 | 19:31

Het uiterlijk is al een tijdje geen criterium of iemand wel of niet een terrorist zou kunnen zijn naar mijn idee. De grootste boefjes hebben tegenwoordig een keurig maatkostuum.

Fruitvliegje | 04-06-15 | 12:16

Nee, ik ben koel en verpak hitte, zeker een graadje of 37.
"And what's Fonzie like? Come on Yolanda what's Fonzie like?"

hallevvezool | 04-06-15 | 10:52

Het zijn vier lieve mannen, goede vaders en een voorbeeld voor het ideale gezin en samenleving. Daar kan ik niet bang van worden.

McMarx | 04-06-15 | 10:10

Waarom alleen als je in het vliegtuig stapt? Ik zou juist denken dat het vliegtuig een van de veiligste plekken is.

Ik word juist bang van dit soort pipos in de buurt van winkelcentra en het ov...

Ik denk dat er meer mensen zijn gestorven aan moslimgekkies buiten vliegtuigen dan er in

TDB | 04-06-15 | 09:45

Het bestuur van een land dat zijn onderdanen NOODZAAKT tot discrminatie pleegt hierdoor
een grondwettelijk vastgelegd misdrijf.
Gelukkig maar voor ze dat de pakkans voor
misdrijven nu historisch laag is.

pennestront | 04-06-15 | 09:42

Ik zou her erger vinden om naast een ongeschoren vrouw te moeten zitten.

Mouth Of The South | 04-06-15 | 09:36

G*dT, Izak van P.F. Thomése staat het dichtst bij me! Gelukkig geen literatureluur;-)
Ook al heeft-i zijn Revisor periode gehad.
In de Volkskrant zegt de schrijver dat zijn laatste boek 'De onderwaterzwemmer' over angst gaat.
*bella, horrida bella... ccMed*

kapitein oosterlng | 04-06-15 | 09:36

Alle vier willen leider worden van het kalifaat Nederland.

caralho | 04-06-15 | 09:13

Door niet te discrimineren, door hen niet weg te zetten als abjecte sujetten, pleegt men mede etnocide.
Wordt niet jouw culturele en lichamelijke integriteit door hen aangetast, het zal gebeuren op je nakomelingen of je naasten. Jouw tolerantie is de meertrapsraket voor hen. Iets in mij is een walgelijk mens geworden; maar ik weet precies tegen wat het gericht is.

Zoltan | 04-06-15 | 08:39

3 = de koning van Maroc

Jan Zand | 04-06-15 | 08:32

1 = Ahmed Marcouch, PvdA-politicus
2 = Abdelkader Benali, boekenschrijvert
Iemand de andere twee?

Jan Zand | 04-06-15 | 08:30

Mijn beeld van boemboem terrorist, 25jr, Afghaans woestijnpak en een slecht geïmiteerd vlassig griet titulaar baardje.
Wil de echte toekomstige maagd opstaan.................. shut goed gekapte vent in pak, die zagen we niet aankomen.
Als de Isis bende een uniform zou voorschrijven waren zij mogelijk al uitgeroeid, het is juist de anonimiteit waardoor dit virus kan gedijen.

NB-Stb | 04-06-15 | 07:59

@ristretto | 04-06-15 | 07:35
Geduld en diplomatie. Mooi. Daar is intelligentie voor nodig.
Helaas en blijkbaar hebben eeuwen van intelligentie-verslindende inteelt duidelijk hun sporen achtergelaten.

pennestront | 04-06-15 | 07:40

Ooit heeft een wijs man uit het oosten Saladin genaamd de overwinning voor de moslims op de christenen binnengehaald. Met geduld en diplomatie. En daarna meedogenloos heersen. Dat eerste, geduld en diplomatie, snap ik prima. De belofte en dreiging daarna niet. Die belofte boezemt angst in.

ristretto | 04-06-15 | 07:35

Wat de naampjes van deze beestjes zijn, is in feite onbelangrijk.
Wanneer de grote pedo ze oproept tot actie tegen karbonade-eters doen ze allemaal hetzelfde. Dat is wat telt.
Als je een wesp doodmept vraag je toch ook niet eerst naar z'n naam?

pennestront | 04-06-15 | 07:21

Voor mij zijn het allemaal terroristen, vooral die eerste, wat een boeventronie. oeps!

bergsbeklimmer | 04-06-15 | 07:18

Achterdocht maakt de maatschappij stuk.
De overheid genereert achterdocht.
Ergo: de overheid maakt de maatschappij stuk
Minder
Minder
Minder

pennestront | 04-06-15 | 07:18

Maar wie zijn het?

zeefert | 04-06-15 | 07:15

Ooit vond ik dit religieus georienteerde volk echt een verrijking voor NL. Ging ook wel veel met ze om en rekende enkelen zelfs tot mijn illustere vriendenkring.
Door schade (jatten) en schande (kon niet van mijn nichtjes afblijven) wijs geworden zie ik inmiddels in elke uit achterlijke woestijnen afkomstige reli-idioot een potentieel gevaar. Dit heeft geresulteerd in het negeren en vermijden van contacten met deze bevolkingsgroep. Inderdaad, ook de 'goeien' lijden daaronder. Maar: mijn eigen veiligheid en die van mijn naasten staat hoger op de lijst dan ethnische sympathieen.
Incidenteel train ik mijn vechtcapaciteiten in o.a. diverse OV-vormen te 020, overigens als reactie op vervelend kliergedrag en na herhaalde verbale waarschuwingen.
Daar ben ik dit volk dan wel dankbaar voor; het is zonder meer leuker dan de sportschool. Echter, de stank blijft hetzelfde: oud zweet. Geweld gebruiken tegen MENSEN heb ik altijd afgewezen, gelukkig dat deze infame, agressieve domoren niet in deze categorie vallen.
Vliegen hebben we voorlopig maar afgeschaft, in afwachting zijnde van de eerste vliegtuigboer die moslimvrije luchtschepen garandeert.
Vroeger nooit gedacht dat ik ooit nog eens zo zou worden.....

pennestront | 04-06-15 | 06:57

Jan Piet Joris en Corneel?

Apollo | 04-06-15 | 06:06

Ik heb wel eens gelezen dat de zelfmoordterroristen zich doorgaans over het hele lichaam scheren om zo rein te zijn. Als dat zo is, bedenk ik me eerder als ik dat soort lui op een vliegtuig zie stappen.

SDI | 04-06-15 | 05:09

-weggejorist-

loekiekoch | 04-06-15 | 03:38

-weggejorist-

loekiekoch | 04-06-15 | 03:36

-weggejorist-

loekiekoch | 04-06-15 | 03:36

Had vier jaar geleden een aardige Marokkaanse schilder. Geen enkel probleem, alle sieraden laten hangen, zwart afgerekend. Maar nu zie ik hem of FB getrouwd met een fundamentalistische moslima die ijverig anti-shia en pro-palestina blogs aanprijst. De volgende schilderbeurt doe ik zelf wel.

PrinsesStoepje | 04-06-15 | 02:54

Zou het nog gaan regenen vandaag?

islammoe | 04-06-15 | 01:13

@Onderbuik2 | 03-06-15 | 19:45
Mijn idee!

DikkeLollie | 04-06-15 | 00:43

Die baard dragen ze omdat ze op mohammed de kleuterneuker profeet willen lijken.
Dat zegt al genoeg.
Ik denk op zo'n moment aan wat pluimveehouders en varkensboeren doen als ze zieke elementen ontdekken.
Geloof dat het 'preventief ruimen' heet.

Negerland | 04-06-15 | 00:33

Homoos dat zie je meteen.

Forget about it | 03-06-15 | 23:52

Ze hebben een net getrimd baartje omdat ze dan acceptabel voor het Westen zijn, net als bijv. Achmedinejad. Maar voor moslims is dit een teken dat ze echt achter die grote crimineel Mohammed staan.

watergeus | 03-06-15 | 23:43

@Lupuslupus | 03-06-15 | 20:25
Het is zeker nobel, maar keer op keer een oplichtende of mishandelende Marokkaan vertrouwen gaat mij iets ver. Dan denk ik, welkom in de grote-mensen-wereld waar niet iedereen goedaardig is, helaas.

pluk-87 | 03-06-15 | 23:40

--sql error-- | 03-06-15 | 20:17
Dat uw mensenkennis niet zo goed is, anders zult u niet herhaaldelijk mensen vertrouwen die u niet kunt vertrouwen.

pluk-87 | 03-06-15 | 23:38

Go Vaas! Ben benieuwd of je je vorige column kan evenaren, dat was een goeie. En die official van Qatar heeft inderdaad gezegd dat andere landen niet willen dat het WK in een islamitisch land wordt georganiseerd. Het islamitische janken is begonnen.

Fuck-a-duck | 03-06-15 | 23:14

Puur racisme van die fopschrijver.

mindless | 03-06-15 | 22:51

Ik zie v.l.n.r. een corrupte politicus, een onbetrouwbaar persoon die vermoedelijk artiest is, de toekomstige vie va voorzitter en een bankier die zich afvraagt of zijn plannetje op of over het randje is.

En, hoeveel heb ik er goed?

Ooit_huisregelneef | 03-06-15 | 22:51

'ik ben niet bang maar als ik een vliegtuig binnenstap en ik zie 4 niet-westerse ongeschoren mannen'

Nog niet zo heel veel van de wereld gezien blijkbaar.
Joh blijf maar lekker in je veilige computerkamertje met de voordeur op slot en het licht op de gang aan.

pili-pili | 03-06-15 | 22:46

Radicaal zijn ze wel maar aanslagen hebben ze nog niet gepleegd en daarom zijn het nog geen terroristen. Maar de dag dat ze moeten kiezen tussen tussen islam of vrijheid, zal dat op slag een ander verhaal zijn.

The real McCoy | 03-06-15 | 22:38

Ik ga meteen aangifte doen, want zonder al die aangiftes van zogenaamd racisme, vallen er massa's ontslagen bij politie en justitie.

Rheia | 03-06-15 | 22:28

Ze zien er uit als terroristen. Zijn ze het niet en/of willen ze het niet laten weten? Koop dan eens een goed scheerapparaat en scheer die abominabele stoppels eraf, heren. Vrouwen houden er trouwens al helegaar niet van.

ljcoster | 03-06-15 | 22:23

Ze zien er uit als terroristen. Zijn ze het niet en/of willen ze het niet laten weten? Koop dan eens een goed scheerapparaat en scheer die abominabele stoppels eraf, heren. Vrouwen houden er trouwens alk helegaar niet van.

ljcoster | 03-06-15 | 22:21

Ik kan het op foto's niet beoordelen. Ik moet kunnen zien hoe hij zich gedraagt.
Maar in ieder geval horen géén van deze heren thuis op een bestuurlijke functie in Nederland

Komsjo | 03-06-15 | 22:17

Ik ga zeurberbers en zeurnegers uit de weg. Zo hou je je leven leuk.

Madame Poitiers | 03-06-15 | 22:08

Wie heeft er nog geld om te vliegen dan?

Dhr. de Wit | 03-06-15 | 22:00

Thomése is in ieder geval interessanter dan Meneer Ijdeltuit 2 van links op de foto. Al werd ik van die Nieuwsbreek zoals altijd niks wijzer.
Verder is in het Twitter-millennium intellectuele leegte geen exclusief Rutte-fenomeen, maar een voorwaarde om in polletiek en media mee te draaien (en dat laatste letterlijk indien het zo uitkomt).

De Vrijlansier | 03-06-15 | 21:58

Ik ga eerst antwoorden, en dan lees ik verder :-)

Drie van de vier hebben een boevenkop. Wel een stropdas, dus ik denk hoog in de regering van een krachtland ergens waar ze Arabisch spreken. De tweede van links is buurtvader in Amsterdam West.

Heb ik iets gewonnen?

Bruine Beer | 03-06-15 | 21:54

Ik reis altijd eerste klas, gegarandeerd vrij van er onguur uitziende types. Niet van misdadigers.

captainobvious | 03-06-15 | 21:50

Mwah, de heren zien er vaag bekend uit - en ik heb nog nooit van een voorganger van de islamtisch-verwarde mannen gehoord die ZICHZELF opblies.
Laten ze altijd hun extra-verwarde neefje doen.

Dus nee.

Jan Passant mk2 | 03-06-15 | 21:46

Zou er niet graag naast willen zitten, naast die ongure ongeschoren types uit Kamelistan. Maar die arme Thomese. Zomaar de grachtengordel omerta doorbreken. Misschien beter even binnen blijven tot het stof een beetje neergedaald is bij de morsige Hekjes en de aanhang van die hippie met die jampotglazen. Die hebben nog maar net het nieuwe boek van Bosma voor hu kiezen gekregen, en nu dit weer.

ben kokhals | 03-06-15 | 21:46

Het is een goede eigenschap in deze tijd om iets verder te kijken dan je neus lang is en de omgeving goed te observeren.

Een islam terrorist (zij noemen het jihadist) doet waarschijnlijk z’n best om er niet zo uit te zien, dus baard is eraf. Wat niet weggaat is het over het algemeen een niet westers uiterlijk. Hoewel je natuurlijk ook bekeerlingen hebt die graag ontploffen. Wat ze allemaal hebben zijn de donkere kringen om de ogen en soms een bidvlek op het voorhoofd (van het vloerbonken voor allah).
Een ontploffingsrijpe mohammedaan zal zich waarschijnlijk alleen verraden door opvallend gedrag, nerveus en om zich heen kijkend.

Dus altijd goed om je heen kijken en afwijkend gedrag herkennen. Vooral uitgaan van je goed beargumenteerde maar nooit bewezen onderbuikgevoelens.

basweetutwel | 03-06-15 | 21:42

Tijd voor n snoeiharde column. Dat is, als er iemand op zit te wachten. Geef maar een gil.
vaas klaak | 03-06-15 | 19:57

Ik gil

PieterPassant | 03-06-15 | 21:40

Ik vlieg veel, en houdt ze altijd in de gaten.

sprx | 03-06-15 | 21:33

Zoals @Godsammekraken | 03-06-15 | 19:47
stelt: Weekdier!
Met zo'n instelling kun je de hele dag wel bang rondlopen.
Zoals Chopper zegt; "Harden the fuck up":
www.youtube.com/watch?v=unkIVvjZc9Y

SyntaxError | 03-06-15 | 21:32

@Tobi | 03-06-15 | 20:48
Klinkt als 'Kill them all, let god sort out the mess'
Is een optie die te overwegen waard is.

Wim Venijn | 03-06-15 | 21:32

Waarom zou ik daar in hemelsnaam bang van worden?
Ik ben trouwens voor niemand bang :D
*gaat naar de lees verder.

SyntaxError | 03-06-15 | 21:27

Man 1,3 en 4 zijn toch gewoon dezelfde?

HaagseSkieldah | 03-06-15 | 21:21

vliegen is natuurlijk ook gewoon link.. als het geen verwarde mannen zijn dan kan een technisch probleem je ook nog de das om doen.. verder zijn er ook nog de depressieve piloten en rondvliegende raketten die je op je vlucht kunt treffen..

ko uit groningen | 03-06-15 | 21:19

Ik vind één al eng

(Behind)Doors | 03-06-15 | 21:12

@Skunk57 | 03-06-15 | 20:55
Overigens partijdige muppet. Lekker naar greet happen. Alleen de filmpjes uit het kalifaat... Ook daar geen angst, ik vind het een walgelijke propaganda die ik met humor weg lacht.

Oftewel greet waarschuwt voor de echte islam en jouw iconen uit de zandbak bewijzen het met clips. Wegkijken, makkelijk hé? Ga daar maar eens een uur naar kijken.

Vageling | 03-06-15 | 21:09

Tja intellectuele leegte?

Straalt uit zowel op de bovenstaande alsook de fotoserie in de link.
-
Intellectuele leegte kun je ook bevatten als synoniem voor onrechtvaardigheid, te ver doorgeschoten in de eigen morele perspectief wat resulteert in een verwrongen moraal (helemaal krom als je deze dan dwingend oplegt als enige juiste, en hierdoor iemand gaat vervolgen op basis van strafrecht in deze context), vastgelopen roestig maatschappij met water gaat behandelen om weer in beweging te komen, enzv,

Dr. Frambozenjam | 03-06-15 | 21:08

Ik vind het ook zo raar dat ze deze mensen marokkaanse nederlanders of turkse nederlanders noemen. Zowel turken als marokkanen hebben de turkse of marokkaanse nationaliteit. Ze zijn onderdaan van hun land, hebben verplichtingen aan de koning van Marokko of aan Ankara/ Hoezo zijn het dat marokkaanse nederlanders of nederlanders??? Ik vind het nepnederlanders.. Ze zouden minder rechten en meer plichten moeten hebben. Lijkt me inderdaad goed zoals Dhr Thomese stelt om zeer waakzaam te zijn denk ik dan.

denoorman | 03-06-15 | 21:07

vaas klaak | 03-06-15 | 20:32

Er is niets mis met laatbloeiers, ben er zelf ook eentje en het is allemaal toch nog goedgekomen. Van mij mag je iedere week net als medereaguurder Feynman een eigen topic krijgen.

eerstneukendanpraten | 03-06-15 | 21:06

Voor de heren een tip. Je moet wel heel wat equipment aanschaffen, maar dan heb je ook wat. Het hele proces, van begin tot aan het eind!
www.youtube.com/watch?v=tvFO3TqhDj0

Van Duyvenbode | 03-06-15 | 21:02

@Skunk57 | 03-06-15 | 20:55
Angst? Waar moet ik bang voor zijn? Ah wacht mijn kritische houding ten opzichte van de Islam. Hummmm... Dit riekt naar projectie. Vertel. Waar ben jij zo bang voor?

Vageling | 03-06-15 | 21:01

In een land de manier van leven / de politiek proberen te veranderen mede door een dubbele agenda of cultuur die je hebt overgenomen door / van een ander land van jou voorouders. Nee dat is lekker, als het hier niet goed is dan ga terug naar dat land waar je jou ideeën door hebt gevormd en waar je roots liggen en ga het daar proberen te veranderen. Helaas zitten er in de tweede kamer nogal wat mensen met een buitenlandse achtergrond waar de dubbele agenda of anders toch minstens het feit dat hun agenda vooral is ingegeven door dat andere land ('Maar ze zijn echte Nederlanders hoor..') vanaf druipt.

DerUnterMensch | 03-06-15 | 20:59

@Skunk57 | 03-06-15 | 20:55
Ik ben niet bang. Ik wantrouw ze. Totaal verschillend. En het was overigens niet Greet. Het waren de moslims zelf. Credit where credit is due

Wim Venijn | 03-06-15 | 20:57

Het is greet dan toch weer wel gelukt om angst in te planten. Verder niets.

Skunk57 | 03-06-15 | 20:55

Alle moslims zijn voor WREDE

DixitQuote | 03-06-15 | 20:53

Ik zou ze ookniet vertrouwen met mn zoontje overigens, ze zien er allemaal nogal latent-pedo homosueel uit eerlijk gezegd

nikkipikki | 03-06-15 | 20:53

Ik wantrouw iedereen met een dubbele agenda en dubbele paspoort.
Hun loyaliteit ligt niet in Nederland. Die ligt bij hun ideologie. Waarvan overigens 70% zegt dat deze religieuze wetten boven de Nederlandse wet staan.
Die kansen zijn niet in mijn voordeel. Ik ga het risico niet nemen.
Wantrouwen is gezond. Het houdt je langer in leven.

Wim Venijn | 03-06-15 | 20:50

Ik vlieg alleen wel eens naar het caribisch gebied, daar komen geen naffers, die staan overigens wel in een uniform met wapens als ik terug in nederland aankom.

nikkipikki | 03-06-15 | 20:50

Fire at will
better safe than sorry, zeg maar

Tobi | 03-06-15 | 20:48

Mannen met baarden en vrouwen met mannenhaar deugen niet.

Kapitein Cameltoe | 03-06-15 | 20:43

@Lupuslupus | 03-06-15 | 20:25

In deze tijd loont het juist om argwanend te zijn en werkelijk niets uit te sluiten...

Desmoulins | 03-06-15 | 20:40

@Lupuslupus | 03-06-15 | 20:33

En raadgever van de Marokkaanse koning; al geldt dat waarschijnlijk voor iedere Marokkaanse politicus-politica die ons land en masse geïnfiltreerd hebben. Vooral dat dochter met een moslim moet trouwen is zo veelzeggend en het beste bewijs dat de beste man absoluut niet direct te vertrouwen is, en dan laat ik het feit dat het om een PvdA'er gaat nog buiten beschouwing...

Desmoulins | 03-06-15 | 20:38

@denoorman | 03-06-15 | 20:27
Thuis loopt hij in een jurk en zijn dochters MOETEN met een moslim trouwen. Daarbij heeft hij 2 paspoorten; dus eet van 2 walletjes.

Lupuslupus | 03-06-15 | 20:33

@eerstneukendanpraten | 03-06-15 | 20:10

*ironische ondertoon* Mn leraar Nederlands vond altijd van wel, maar in acht genomen hoe lang dat geleden is, zou ik op zn best tot een niet te zwaarwichtige categorie 'laatbloeier' behoren.

vaas klaak | 03-06-15 | 20:32

Er zijn ook mensen bang voor spinnen muizen pleinen mieren schoonmoeders hoogtes of tandpasta. Ben je meteen racistisch als je bang bent voor mannen met tatoos? Of een kale kop? Of een baardje?

Verbelgd | 03-06-15 | 20:30

Bij Mar-cous-cous weet ik het. Heeft moeite zijn ware aard te maskeren. Als die naar zijn Allah begint te schreeuwen is het vrijwel zeker.

Verder Bla-Bla-Blader weer... * Gaap *.

Vageling | 03-06-15 | 20:29

Tofuck Dibi loopt er ook niet zo bij. Maar die heeft waarschijnlijk geen baardgroei! Teveel vrouwelijke hormonen??

denoorman | 03-06-15 | 20:28

Aboutaleb loopt er niet zo bij. Die scheert zich gewoon netjes. De enige die een beetje te vertrouwen is??

denoorman | 03-06-15 | 20:27

De 1e is een latente homosensueel(publiek geheim) die naam maakte in Slotervaart en nu als de ultieme wolf in schaapskleren in de hoogste echelons van ons openbaar bestuur verkeert, de 2e is een poser net zoals die andere gefeminiseerde fopschrijver met dat moeilijke haar, nummer 3 is een schandknaap van sjeiks in Koeweit en nummer 4 is een Nederlandse Marokkaan die in een heftige identiteitscrisis gevangen zit en het toonbeeld is dat een gemengd huwelijk veel te veel van dit soort misbaksels produceert...

Desmoulins | 03-06-15 | 20:27

Deze moslims moeten van hun geloof toch een baard laten staan, maar ze proberen het een beetje te verhullen door een beetje de ongeschoren look te adopteren.. Mensen trap er niet in, dit zijn de gevaarlijkste en fanatiekste moslims. Wolven in schaapskleren!? Toch?

denoorman | 03-06-15 | 20:26

@pluk-87 | 03-06-15 | 20:10
Heeft niets met mensenkennis te maken maar met vertrouwen: "zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten".
.
Zit net te mailen met iemand die een klok te koop heeft en heb gevraagd of hij correct loopt en slaat want dat ik hem anders terug breng. Ben namelijk al 2x het schip in gegaan want als iemand zegt de klok is in orde dan geloof ik dat. Tja dat zal dan wel dom zijn maar zo ben ik nou eenmaal. Als je zelf eerlijk bent verwacht je geen bedriegerijen van anderen. Goedgelovigheid heeft zéker nadelen maar als je iedereen moet wantrouwen is dat geen leven. Voor mij in ieder geval niet.

Lupuslupus | 03-06-15 | 20:25

Spelen ze niet in homeland ?

Forget about it | 03-06-15 | 20:24

Ik ben niet bang,ga binnenkort toch deaud. Zou het wel heel vervelend vinden als de Nederlandse mannen over een paar jaar ook in een jurk zouden moeten lopen.

Everybody dies | 03-06-15 | 20:23

Ik ben niet bang maar ik krijg altijd wonderlijke gedachten als ik in het OV naast een hoofddoek zit:
'Zij wenst dat een fundamentalistische moslim mij het hoofd afsnijdt'.
Ik maak dan immer van de gelegenheid gebruik om mijn broodje fricandeau naast haar te nuttigen.

Ars Vivendi | 03-06-15 | 20:23

Als ze hun beenruimte aan mij geven mogen ze allemaal mee.

Rien7847 | 03-06-15 | 20:21

Zijn mensen met testikelhoofdhaar wel te vertrouwen dan? Samson?

meneer der meneren | 03-06-15 | 20:20

"Dan vraag ik me toch af".. Ik vraag me niks af. Gewoon opletten.De kans is groot.

frank4444 | 03-06-15 | 20:20

pluk-87 | 03-06-15 | 20:10
nou vertel, wat zegt dat?

--sql error-- | 03-06-15 | 20:17

Degenen met het gladste, westerse uiterlijk en goede opleiding zijn het gevaarlijkst.
Dus niet de lompe analfabete boer uit Turkije die voor het eerst naar de grote stad gaat, om daar het Turkse Pizza imperiumpje van zijn kleinzoon te gaan keuren in Amsterdam (tevens handige doorvoerhaven voor heroïne).

King of the Oneliner | 03-06-15 | 20:13

Je kunt het niet uitsluiten...
De intellectuele leegte straalt in ieder geval van deze januskoppen af. Onbetrouwbare zandstrooiers kunnen wij missen als kiespijn. Wijbenga vergeet gemakshalve dat hij ook nog Nederlands is. Omhooggevallen stuk vreten, allemaal!

Desmoulins | 03-06-15 | 20:11

@--sql error-- | 03-06-15 | 20:05
Het zegt ook iets over uw mensenkennis, helemaal gezien het feit dat het herhaaldelijk is gebeurd.

pluk-87 | 03-06-15 | 20:10

vaas klaak | 03-06-15 | 19:57

Laat maar komen! Ben je trouwens scribent van beroep of gewoon een nog niet ontdekt talent?

eerstneukendanpraten | 03-06-15 | 20:10

Alles wat op een moslim lijkt wantrouw ik. Dat ligt niet aan de islam of aan de moslims, dat ligt aan mij. Ik voel me er dan ook zeer schuldig onder.

frankieV | 03-06-15 | 20:09

Laat die kolom maar komen Vaas want die voorgedrukte formulieren waren er niet en ik wel wat te doen hebben strakkies in de schaduw...

R. E. Calcitrant | 03-06-15 | 20:09

Ja, als ik zo een "verdacht "persoon in het vliegtuig zie , dan heb ik toch wel een beetje een vreemd gevoel.
Dat is toch zo gek nog niet in deze tijd ?

En die helemaal links, nou, dan stap ik meteen weer uit zolang het nog kan.....

queenmary | 03-06-15 | 20:08

@Pantheist | 03-06-15 | 19:57
Scherpte van de controles???? moehahahahaha. Allemaal schijnveiligheid. Die VMBO'ers met een uniform houden geen terroristen tegen.
Voor de rest een goed stuk vooral over de hypocrisie in het voetbal.
Hopen dat het Platini word en zijn eerste daad is voetbal in Noord-Korea of China te organiseren.

miko | 03-06-15 | 20:06

Noord afrikaans, ongeschoren.. Statistisch gezien, is de kans groot.

Bomke Halsema | 03-06-15 | 20:06

elke keer als ik marokkanen vertrouwde bleken het later oplichters te zijn, of dat ze losse handjes hadden, of een combinatie. na talloze 'incidenten' wantrouw ik ze 100%. allemaal.

--sql error-- | 03-06-15 | 20:05

vaas klaak | 03-06-15 | 19:57
GIL!!!!

BlowingBubbles | 03-06-15 | 20:05

@vaas klaak | 03-06-15 | 19:57
Ik wil vier racistisch-witte columns van je.

Kaas de Vies | 03-06-15 | 20:05

Die tweede is echt een engnek. Een boek van hem dat ik eens poogde te lezen was zo saai dat ik me niet kon voorstellen dat het verzonnen was. Je schrijft dus een roman waarin je kunt laten gebeuren wat je maar wilt, en dan vervolgens maak je het slaapverwekkend. Dat is pas intellectuele leegte.

pluk-87 | 03-06-15 | 20:04

@vaas klaak | 03-06-15 | 19:57
Uw column is wat mij betreft zéér welkom.

Lupuslupus | 03-06-15 | 20:03

Ik ben dan altijd bang dat ik spoken zie en denk dat het komt door de zenuwgassen in vliegtuigen.

xspalm | 03-06-15 | 20:02

Wie het zijn geen idee, maar ze zijn in de plenaire zaal van de tweede kamer en debatteren mee over vrouwenrechten, of zoiets.

kweethetooknietbeter | 03-06-15 | 20:00

Drie volbloedjes en een halve is in het geval van islam gewoon vier. De één weet zijn heilige hypocrisie beter te verbergen dan de andere.
.
Aan het einde van de dag is de uitkomst hetzelfde. Er is maar één god, maar één geloof. En de rest moet dood of onderdrukt.
.
Off topic: zag vandaag één of andere hooggeplaatste 'gematigde' haataap uit Qatar alvast een voorschot nemen op mogelijke onderzoeken inzake toekenning WK. Hij noemde alles in die richting uit voorzorg alvast 'racisme'.. De nieuwe godwin van de 21eeuw. Viel mee dat hij er 'islamofobie' niet in één adem achteraan noemde. Ik ben die achterlijkheid meer dan beu. Tijd voor n snoeiharde column. Dat is, als er iemand op zit te wachten. Geef maar een gil.

vaas klaak | 03-06-15 | 19:57

Statistisch gezien is de kans hoger dat het terroristen zijn. Gezien de scherpte van de controles is het in ieder geval onwaarschijnlijk dat ze een aanslag zullen kunnen plegen. Misschien dat ik ze wel extra in de gaten zou houden als ze verdacht beginnen te doen.

Pantheist | 03-06-15 | 19:57

Een beetje janken over 'intellectuele leegte' en dan de eerste de beste Godwin die je ziet binnen schoppen.
 
Vind ik niet zo sterk van Thomese.
 
Maar, die tweede van links heeft een bomgordel. Weet ik zeker.

pietvanvliet | 03-06-15 | 19:54

Eerste gedachte: FIFA-leden..

Santos | 03-06-15 | 19:54

Marcouh?

Mastermattie | 03-06-15 | 19:53

Ik doe ze allemaal niet de pinguïn!

eerstneukendanpraten | 03-06-15 | 19:53

Nummer 1 en 4 zijn PvdA'ers, nummers 2 en 3 zijn daders van 9-11.
Wat heb ik gewonnen?

Osdorpertje | 03-06-15 | 19:52

Ongeschoren maakt niet uit.
Maar als ze op een moslim lijken dan ben ik gealarmeerd.

Blue Light | 03-06-15 | 19:50

Mij niet gezien in een vliegtuig.

Lupuslupus | 03-06-15 | 19:50

Of ze geschoren zijn of niet maakt me niet heel veel uit.

Godsammekraken | 03-06-15 | 19:47

Weekdier P.F. Thomese.

Godsammekraken | 03-06-15 | 19:47

Als ze een enkeltje Marokko doen vertrouw ik ze 100%.

Onderbuik2 | 03-06-15 | 19:45

-weggejorist-

Erkend Potloodventer | 03-06-15 | 19:41

Ik ben altijd bang in het vliegtuig, tenzij privé.

Kaas de Vies | 03-06-15 | 19:41

Als ik daar al bang van zou worden, dan kan ik nooit meer naar buiten.

Trekhaas | 03-06-15 | 19:40

Wie het zijn weet ik niet. Maar ze zijn wel lelijk.

K. Loothommel | 03-06-15 | 19:38

Ik heb totaal geen angst voor die mensen. Als ze kwaad willen dan doen ze dat maar, doch ik geef me niet zomaar gewonnen.

Toetsiemonster | 03-06-15 | 19:38

Eerder alert.

Piet Karbiet | 03-06-15 | 19:37

Kale mannen niet zozeer, maar als ik een ongeschoren figuur zie lopen die zich in een tentzeil gewikkeld heeft, dan begint het toch echt te kriebelen. Brr.

Dhr. M.A.R. Ginaal | 03-06-15 | 19:35

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken