Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Zoveelste benzinejattende eikel die graag met zn kop op Dumpert wil

Shell Drunen is wereldberoemd. Niet omdat je er drinken voor je auto kunt halen of een bloemetje voor je moeder. Maar omdat Shell Drunen snoeihard steeldieven schandpaalt. Doen ze al jaren bij Shell Drunen. Die beelden stuurt Shell Drunen dan naar GeenStijl, waarbij Shell Drunen die beelden ook nog eens van kant en klare moppige titelkaartjes voorziet. En dan hebben wij weer een topic over Shell Drunen. Kijk, hier in het archief staan allemaal topics over Shell Drunen. Afgelopen weekend was het weer raak bij Shell Drunen. Tokkie in een Peugeot 205 met valse platen tankt proletarisch bij Shell Drunen en kijkt daarbij recht in de camera met zijn Action-zonnebril. Nu zult u zeggen, hallo Shell Drunen, zet eens een pinpas-paal neer dan ben je van het gezeik af. Maar daar gaat het niet om. Gij zult niet benzinejatten, en zo is het. NB. Iedere keer dat wij Shell Drunen schrijven krijgt een GreenPeace-actievoerder hoofdpijn en iemand bij GroenLinks jeuk aan haar bips. En dat is ook winst. Groetjes, ook namens Shell Drunen

Reaguursels

Inloggen

Kleurspoeling..... deze jongen is in het echt blond en heet Jan Rutte, de broer van u weet wel...

deftige duif | 27-05-15 | 13:00

Hebben we al een update? Heeft de jongeman zich reeds gemeld? Heeft de politie hem al van zijn bed gelicht?
vragen, vragen, vragen..

Marcel66664746 | 27-05-15 | 12:34

@hardewerkert | 27-05-15 | 10:23
U maakt twee denkfouten. U neemt aan dat hij een rijbewijs heeft. En u neemt aan dat het rijbewijs of de pinpas van hem zijn.

Nivelleermarionet | 27-05-15 | 11:24

De vermaarde GS-Manhunt valt me hierboven vies tegen...

JIP! | 27-05-15 | 11:19

Van de shell stelen is immoreel, want das echt een keurig bedrijf.... arme shell..

baard van troje | 27-05-15 | 10:51

Goedkopere oplossing is wat ze soms met brommerrijders doen. Helm afgeven bij de kassa en dan pas tanken. Je zou ook je rijbewijs eerst kunnen afgeven en dan pas tanken. Of je pinpas.. Hoef je niet vooruit te betalen.

hardewerkert | 27-05-15 | 10:23

Die vooraf PIN methode heb ik een keer in Zwitserland meegemaakt: Voor CHF 40,- tanken (benzine is daar veel goedkoper dan hier) en er werd in eerste instantie CHF 60,- van mijn rekening afgeschreven die een week later netjes met het getankte bedrag verrekend werd.

Brulboei_61SB | 27-05-15 | 10:16

Gewoon vooraf betalen anders komt er geen druppel uitbde pomp. Doen ze in spanje al sinds mensenheugenis. Nooit geen last van niet betalende klanten. Hoe moeilijk is dat nou shell drunen?

FinFucker | 27-05-15 | 09:18

Klaarblijkelijk één van Ali Baba's kansenroofparels uit een 'pretpark' in de directe omgeving van Shell Drunen.

Pino de Pollo | 27-05-15 | 07:53

@ Zatkniss | 26-05-15 | 19:22
Gezellig! Waar in BLR zit je?

BLR | 27-05-15 | 05:56

Bij het zien van het kapsel haak ik al af.
Het is een vooroordeel - ik weet het - maar, altijd raak.

McMarx | 27-05-15 | 05:35

@figuur | 27-05-15 | 01:14

"minder import" Forget it. 60.000 stuks per jaar liegen er niet om, en het is jaren aan de gang.

Anoguurder | 27-05-15 | 03:28

@Anoguurder | 26-05-15 | 21:53
Ik wil u adviseren wat breder te denken. Dit soort personen zijn draaideurcriminelen, al lang bekend bij politie en justitie, dus nee, die gevaarlijke achtervolging doel ik niet op.... Maar iedere keer 3 uur schoffelen werkt dus niet..... snapt u hem nu? Meer recherche en strenger straffen, minder import. Het zou fijn zijn als die pompbeheerder zijn aangifte zou kunnen doen met het gevoel dat er wel wat mee gedaan word, dan doet hij het ergens voor. En nee, voordat u begint, ik doel niet op een rechercheteam inzetten voor deze ene zaak, deze loser komt vanzelf wel weer in beeld bij de politie, loopt vanzelf tegen de lamp, kunnen ze hem meteen linken aan alles wat hij op zijn kerfstok heeft, en dan zou de afrekening moeten komen.

figuur | 27-05-15 | 01:14

Was benzine niet de as van het kwaad? Ik ben voor een fatwa tegen benzine en autogas.

Dat gelul over benzine, wat het per week moet kosten. De ene een cent goedkoper dan de andere. Sure.
Schepen die voor de kust liggen, wachten op het ideale moment om hun lading olie te verkopen.
F*ck olie.

Wisselend_2014 | 27-05-15 | 00:46

Shell Drunen lijkt wel een erg aantrekkelijk object. Mensen weten blijkbaar nog steeds niet dat Shell Drunen filmt en dat een en ander dan met vermelding "Shell Drunen" op de GeenStijl komt!
Het meest voldoening gevende van dit plempsel, is dat er 4 actievoerders koppijn hebben en 4 GL mutsen jeuk, omdat ik 4x Shell Drunen heb getikt.

BekiekUtMoar | 27-05-15 | 00:07

Mijn zoon heeft ook zo'n kutkapsel.
Misselijk word ik ervan.
Terwijl ik mijn kinderen compleet anti-islam heb opgevoed. Zoals het hoort.
Maar dan is er weer zo'n kut rapper loser op TV op z'n homo's met zijn broek op zijn knieeen en dan willen ze zo'n kutkapsel.
Vreselijk

Negerland | 26-05-15 | 23:38

Waarom nu altijd tientallen reacties op dit soort berichten maar nooit een naam?
.
Je kan mij niet wijsmaken dat er geen reaguurder is die hem kent?

Kom op schandpalen deze bastard

Alt | 26-05-15 | 23:24

Dit is geen tokkie. Dit is een marok.

Patatter | 26-05-15 | 22:55

Hey kut! waorom kende gij nie normaal doen en hedde gij menne moat op de film gezet?

Bernard Flip | 26-05-15 | 22:46

Combinatie haardracht-zonnebril duidt op bijstandstrekkert.

Turambar | 26-05-15 | 22:16

Inteelt snapt niet dat je moet betalen voor brandstof. Kan die mutant niets aan doen

Eaville | 26-05-15 | 22:03

@figuur | 26-05-15 | 21:05

Stel jij dan eens voor wie er harder op moet treden. Het tankstation? De deurwaarders die het onverschil mogen incasseren? De samenleving? Meer digitale brandstapels op internet?

Anoguurder | 26-05-15 | 21:53

@Suubi Musajja | 26-05-15 | 19:08
Wil jij mensen hier geen cognitieve dissonantie bezorgen?

Bruine Beer | 26-05-15 | 21:44

@JI-HAAT | 26-05-15 | 18:23
De overheid loopt niets mis. Er is getankt, dus de pomphouder zal betalen.

Bruine Beer | 26-05-15 | 21:26

Hoofddoekpersoon achterin ! In andere landen wordt je hand eraf gehakt of opgesloten. Mag deze persoon stelen van hardwerkende mensen? Nep moslim.

abjeqt | 26-05-15 | 21:16

"hallo Shell Drunen, zet eens een pinpas-paal neer dan ben je van het gezeik af".

Dat is voor de meeste stations geen optie omdat er dan geen mens meer in de shop en juist daar wordt vaak het grootste deel van de omzet gegenereerd.

gatij | 26-05-15 | 21:13

OPLOSSING. Als men gaat tanken moet de PIN-bankpas in de tankautomaat. Na het tanken moet er afgerekend worden middels invoeren PIN en OK. Niet? dan wordt de PIN-pas ingeslikt. Naam bekend en pas weer af te halen na voldoen rekening. Nooit weer brandstofdiefstal!

RembrandtvanGogh | 26-05-15 | 21:12

@Anoguurder | 26-05-15 | 20:40
Ik ben ook niet per se tegen tanken vooraf, logisch dat men dat doet.... Maar dat het überhaupt moet.... En met hard optreden bedoel ik ook niet dat wat u linkt..... Laat maar.....

figuur | 26-05-15 | 21:05

Je verwacht het niet....

Karel17 | 26-05-15 | 20:57

@figuur | 26-05-15 | 19:41

Dat hard optreden loopt soms wel eens uit de hand: www.google.nl/webhp?sourceid=chrome-i... En zoverre zelfs dat het ineens de schuld van politie zou zijn dat een ongeval plaatsgevonden had. In het buitenland moet je vooraf betalen wil je tanken. Ik ben voor.

Anoguurder | 26-05-15 | 20:40

@Joop69 | 26-05-15 | 19:21
ohh.. da's niet netjes heh. Dan moeten die blanken langer in de rij staan om keurig netje te betalen.

Handsomeboy | 26-05-15 | 20:28

Dus bij Shell Drunen moet je zijn om makkelijk benzine te stelen? Als dat daar zo vaak gebeurt zal er wel iets mis zijn bij die Shell. Misschien krijgen ze door deze filmpjes wel veel meer klanten. En is het gewoon een promotie middel.

Mark_D_NL | 26-05-15 | 20:25

Tja, alsmede benzine niet meer kunnen jatten, dan zoeken ze wel weer besparing in de vorm van kleding jatten of ouderen overvallen.

fredjuhh | 26-05-15 | 20:20

Ik snap nooit waarom mensen zo nodig hun toekomst willen verkloten voor een paar tientjes , leuk joh zo een strafbald bij je solicitatie.

Verder gewoon pinnen aan de pomp , pas er in , pincode er in , tanken klaar. geen gezeik.

Corwin02 | 26-05-15 | 20:00

@Anoguurder | 26-05-15 | 19:28
U schrijft wat mij betreft ook helemaal waarheid, dat hoeft u mij dus ook niet uit te leggen. Het verschil tussen mij en u is dat u accepteert dat die generatie schijt heeft aan alles, dus zegt u pinapparaat aan de pomp. Ik opteer voor veel harder optreden tegen deze hufterigheid, en erger voorkomen.... Ik begrijp ook wel dat dit op dit moment niet gebeurt, en dat is dan ook het probleem.

figuur | 26-05-15 | 19:41

Die zonnebril spiegelt niet genoeg, dus iemand met tijd en zin kan die met de juiste software en een beetje moeite van zijn gezicht af poetsen.

Suerte Piet | 26-05-15 | 19:34

En dan hebben wij weer een topic...... is wat er bij mij na galmt.

Zwitsallevengevoel | 26-05-15 | 19:29

Wat is er moeilijk aan vooraf betalen, of slagbomen bij de in en uitgang?

Balletje Mayo | 26-05-15 | 19:28

figuur | 26-05-15 | 19:17

Ja ik snap uw punt prima. Alleen denk ik dat het weinig zin heeft want er zit een nieuwe generatie tussen die schijt aan alles heeft. Wijs je er zulke mensen op waarom bepaald gedrag nu zo belangrijk is geven ze niet thuis of schelden ze je verrot. Niet alleen hier maar ook in andere landen doen deze gangmakers het uitstekend door zich niet te binden aan de plaatselijke (of landelijke) cultuur en geheel een eigen lijn in alles te trekken.

Politiek helpt er ook nog eens uitstekend bij door meer dan 60.000 immigranten per jaar exclusief de 4300 in nederland te huisvesten. Alsof normen en waarden in een korte training of cursus wordt geboden daar bij integratie.

Anoguurder | 26-05-15 | 19:28

De ouders van de benzinedief zullen wel weer de Nederlandse Staat aanklagen en verwijten waarom de Staat vóóraf zijn rijbewijs niet heeft ingetrokken.

davidman | 26-05-15 | 19:25

Hier in 00375 waar ik nu verblijf moet je eerst vooraf zeggen hoeveel liters je wil en betalen. Dat betalen doe je in de shop. Daarna kun je de afgerekende hoeveelheid tanken. Dus geen benzine steeldieven. Zo simpel

Zatkniss | 26-05-15 | 19:22

Lichtgetint altijd vooruit laten betalen.

Joop69 | 26-05-15 | 19:21

Lijkt mij dat die hufter alles dubbel heeft kentekenplaten paspoort enz.

Toontje-lager | 26-05-15 | 19:20

Bij alleen vooraf pinnen komen veel minder klanten in de shop. Daar is veel meer winst dan op benzine. Dus dat doet een pomphouder niet lijkt mij. Slagboom bij elke pomp misschien?

raymond.nl | 26-05-15 | 19:19

Dat klopt, maar u gaat voorbij aan mijn punt...

figuur | 26-05-15 | 19:17

Nee hoor. De enige aanpassing is is dat er een PIN-apparaat bij de pomp komt te staan (Je hebt ze tegenwoordig al en kunt direct kiezen met welke pomp je tanken wilt) en je hebt methode 2 is dat de kassiere pas jouw popmp aanzet op het moment dat je afgerekend hebt. In Belgie werkt dat prima. Je parkeert je auto bij pomp 3 ofzo, stapt naar binnen, rekent voor 40 euro je favoriete brandstof af, gaat tanken, en bij 40 euro stopt de pomp netjes. De kunt is om er net nog overheen te kunnen gaan onder het tanken door trouwens. Als je nog koffie wilt of een broodje kan je weer naar binnen, wil je je reis voortzetten stap je in de auto en klaar is kees.

Ga naar portugal, en bij bijna elk tankstation moet je op deze manier je brandstof afrekenen. Sommige pomphouders in Belgie doen het zonder bovenstaande methode(s) maar screenen je wel als je daar parkeert en wilt gaan tanken.

Als je het juridisch bekijkt is het 1 grote teringzooi om je geld terug te kunnen vorderen. Dus ik snap de frustratie van de pomphouder(s) wel en dat ze liever de beelden op die manier publiceren. Want zonder rechtzaak en zonder mogelijk geldig woonadres gebeurd er vrij weinig met zo'n vordering. Kan mischien wel jaren liggen.

Het spijt me maar er zit een groep onder ons die het niet zo nauw neemt met 'netjes betalen voor je zaken zoals brandstof'.

Anoguurder | 26-05-15 | 19:16

Nee, dan van die paupers die voor een tientje tanken.

Eshek | 26-05-15 | 19:14

@(Behind)Doors | 26-05-15 | 17:44
Rebel dat je bent.

Suubi Musajja | 26-05-15 | 19:13

@Anoguurder | 26-05-15 | 18:37
Ik ben het ook met u eens wat betreft de multiculturele 'verrijking'', wat dus totaal geen verrijking is... En dat dit soort oplossingen die u aandraagt wel zal werken voor een dergelijke pomphouder zal zo zijn (niet dat dit soort scum het ergens anders wel vandaan gaat halen als het hier niet meer kan, maar dat terzijde). Overigens kost dit de pomphouder weer geld om zijn pomp aan te passen. Maar moet een pomphouder, daarna de pomphouder verderop, jij, ik, en de rest maar blijven accepteren dat het probleem niet goed en bij de wortels worden aangepakt, waardoor wij maar lapmiddelen moeten gebruiken? Pak de oorzaak aan!

figuur | 26-05-15 | 19:10

@Anoguurder | 26-05-15 | 18:37
Of het racistisch is, tja. Incorrect is het in ieder geval wel. Er wordt in Nederland aanzienlijk minder gestolen dan enkele decennia geleden, voor de multiculturele verrijking waar je over spreekt. Dat geld trouwens voor vrijwel de volledige 'rijke' wereld - kleine criminaliteit is minder dan 30% van wat het vijftig jaar geleden was. Misschien moet je toch de mogelijkheid overwegen dat je intuitie door racisme is ingegeven - of je bent natuurlijk de klassieke 'vroeger was alles beter' zuurpruim.

Suubi Musajja | 26-05-15 | 19:08

Verrek, er zit echt een pinguïn achter in zijn auto.

eerstneukendanpraten | 26-05-15 | 19:07

Ik hoor net van iemand dat ik de buurt onveilig maak. Ik zet mijn fiets namelijk in de voortuin (op slot) en dat zou dieven aan kunnen trekken.

Kortom, ik mag al niet meer uitmaken waar ik mijn eigen bezit, op mijn eigen bezit neerzet, want dan is het mijn schuld dat de buurt onveilig wordt.

Da's hopeloos off topic... maar het geeft ook een beetje aan waar wij fout gaan. Best raar dat je tegenwoordig de zelf de schuld bent van de diefstal die een ander pleegt.

Vooral als je daarbij in ogenschouw neemt dat de dief niet wordt gepakt (niet mijn schuld, maar de politie die niet zoekt), niet wordt bestraft (want D66 rechters), niet worden opgevoed (want vaak Marokkaan of MOE-lander).

En toch is het je eigen schuld.

Maar je mag weer niet schieten op dit tuig. Da's toch raar?

Statler en Waldorf | 26-05-15 | 19:03

Zit er nou een of andere hoofddoek achterin de auto?

Gezellig hoor, familie-uitje langs de pomp.

klimgek | 26-05-15 | 19:01

@frickY | 26-05-15 | 17:43
Nee, dat is niet symptoombestrijding. Wat Anoguurder voorstelt is het voorkomen van de symptomen. Maar als je meer vertrouwen hebt in het beleid "men moet gewoon afrekenen" dan kunnen we dat ook proberen natuurlijk. Oh wacht, dat was al een tijdje de koers...

Suubi Musajja | 26-05-15 | 19:00

Zo te zien heeft ie ook een SOA lip

miknic | 26-05-15 | 18:58

Zijn moeder is een naar rotte vis en oud zweet stinkende pinguïn.

eerstneukendanpraten | 26-05-15 | 18:56

-weggejorist-

Haadriaan | 26-05-15 | 18:53

Z'n moeder zit ook nog achterin! Schande jonguh!

Mr. Oranda | 26-05-15 | 18:53

Heerlijk herkenbaar in beeld, waarschijnlijk was hij gewoon vergeten te betalen en komt hij vanavond de openstaande nota nog even voldoen. Een berber stoot zich in het gemeen tijdens het stenigen niet tweemaal.

Handsomeboy | 26-05-15 | 18:53

Wie jat er het meest aan de pomp? De niet betalende tankers of de overheid?

Lentehaas | 26-05-15 | 18:53

Bewegen alle zandratten hun lipjes wanneer ze iets proberen te lezen?

implosie | 26-05-15 | 18:51

Ja maar dat is helemaal geen Nederlander. Waarschijnlijk weet hij niet beter en is dit hoe ze het doen in zijn land van herkomst, waar hij snel weer naar terug wilde.

panadol | 26-05-15 | 18:50

Gezien het koppie is benzine jatten volkomen halal. Opgeschoren en uit lichtgetintië.

zeg maar jansen | 26-05-15 | 18:47

Inderdaad, de proleet kijkt op de teller om te voorkomen dat het getankte bedrag zijn budget overschrijdt. Zou bijv zijn plannetje mislukken, kan hij snel afrekenen zodat er geen politie wordt ingeschakeld die zijn kenteken verzameling gaat onderzoeken! Voordeel: kan nooit meer dan een paar tientjes aan brandstof zijn. Nadeel: dit krijg je als je ze niet laat afreizen naar het kalifaat ...

Laagopg,dramnegertd | 26-05-15 | 18:43

Wel geld voor de kapper en niet voor de peut.
Lul.

MacMiep.nl | 26-05-15 | 18:43

Ach jha. De import van de PVDA. Je doet er niets aan.

Rest In Privacy | 26-05-15 | 18:39

Verbazingwekkend. Hebben ze Shell Drunen nog niet vervolgd wegens het schenden van de privacy van deze vergeetachtige automobilist, wiens kentekenplaten door een onbekende zijn verwisseld?

Lentehaas | 26-05-15 | 18:38

@figuur | 26-05-15 | 17:44

Ja voor jou, mij en anderen geldt dat wel, dat we netjes afrekenen na tanken. Echter krijgen we steeds meer (over)last van die geweldige multiculturele verrijking dat europa en voorgangers ons gebracht heeft. Ik kan niets anders concluderen dat tankstations zelf eens het heft in handen moeten nemen en bijv vooraf betalen moeten gaan invoeren. Dat gebeurd in landen zoals Belgie, portugal en in sommige gevallen ook nog duitsland (Zeker wanneer ze vermoeden dat je een doorrijder bent).

Is niets racistisch aan hoor, maar gewoon een harde feit waar ook andere ondernemers zich op ongewone wijze tegen moeten beschermen.

Anoguurder | 26-05-15 | 18:37

Pritt maak het nou niet nog moeilijker dan het al is met 2 verschillende kentekens..
Dit is duidelijk een Peugeot 206 en geen 205..

Dr. Zyxel | 26-05-15 | 18:32

In sommige staten in Amerika gaat het anders bij het benzinetanken, ik hoorde een speaker iets brullen wat ik niet kon verstaan en er kwam geen druppel uit de benzineslang. Ik begreep er de ballen van en die speaker maar schreeuwen. Ik stond behoorlijk voor lul en het duurde een hele tijd voordat ik erachter kwam dat het geluid uit de speaker voor mij bedoeld was en dat er iemand zei: "PREPAID!"

Bad Karma | 26-05-15 | 18:30

Misschien wilde hij aftanken om terug te reizen naar zijn thuisland?
normaal krijgen ze gratis tickets en gratis geld mee, dus met een tank benzine komen we er nog goed af.

hetisiederedagwelwat | 26-05-15 | 18:29

Kijk een roomblank blondharige jongetje in de sahara in Drunen.

myrna1965 | 26-05-15 | 18:28

@sinar2 | 26-05-15 | 17:47
kenteken klopt niet staat in de tekst. Dan helpt het aflezen van zo'n kenteken ook niet he.

deluiegriek | 26-05-15 | 18:24

Dat deze pomphouder bestolen is zal de overheid een rotzorg zijn, maar dat de overheid per gestolen liter brandstof ruim 1 euro is misgelopen liggen ze wel over wakker.

JI-HAAT | 26-05-15 | 18:23

Brandstof is ook belachelijk duur.

VanBukkem | 26-05-15 | 18:19

Shellamaleikoem

roosvrij | 26-05-15 | 18:15

Ben het eens met gewaardeerde mede-reaguurders, Shell Drunen, laat persoon een soort van credit kopen vooraf, als men weet hoeveel men wilt tanken, kan deze alvast vooraf de rekening voldoen. Daarna pas tanken. Wellicht een slagboom een idee? Dan wel een strip stevige spijkers die omhoog komen zodra de bediende het idee heeft dat er een boef met zijn/haar handel vandoor wil gaan? Wellicht niet haalbaar, maar ik denk ik ieder geval mee.

GameOverBro | 26-05-15 | 18:12

een Peugeot 206, geen 205

Superjaapie | 26-05-15 | 18:09

Ik mis het jodelmuzakje !
(En het heuptasje...)
Pisvlek.

Wijze uit het Oosten | 26-05-15 | 18:08

Doen ze in België toch een stuk slimmer!
Betalen met de pinpas vooraf (= €125 van je rekening reserveren) en dan pas tanken. Paupers met minder dan €125 aan liquide middelen kunnen dan ook vaak niet eens tanken: WIN-WIN!

B*tchmeister | 26-05-15 | 18:04

LET OP: Hij heeft een moedervlek naast zijn linker oor. Dat moet iemand op het goede spoor zetten!

Noodleman | 26-05-15 | 18:03

Stoute jongen toch! Volgende keer netjes betalen he... zei de politierechtermeneer toen die deze kansarme jongen zag. En ze leefden nog lang en gelukkig.

Ciprinus | 26-05-15 | 18:02

Waar heeft die steeldief nog meer valse kentekenplaten voor nodig dan alleen het stelen van hooguit de waarde van een volle een tank benzine van vraag ik me af.

deraderendraaien | 26-05-15 | 18:00

Hahaha, wat een kapsel. Pauper.

The Exorcist | 26-05-15 | 17:58

Stoere zonnebril, dat zullen de klanten in het Anne Frankplantsoen zeker kunnen waarderen.

eerstneukendanpraten | 26-05-15 | 17:57

Als het zo simpel is, ga ik ook maar eens tanken bij Shell Drunen.

hatari | 26-05-15 | 17:56

@frickY | 26-05-15 | 17:43

Als je vooraf aan de pomp pint niet. Pomphouder zeker van zijn geld en een stuk minder doorrijders.

Anoguurder | 26-05-15 | 17:55

Was dit bij Shell Drunen?

Piet Karbiet | 26-05-15 | 17:54

Bij wie is dit precies?

Ales | 26-05-15 | 17:54

Sinan, misschien moet je ook even het filmpje kijken. Wordt alles een stuk duidelijker.

Simurgh | 26-05-15 | 17:53

Met zo'n opvallend kapsel in HD, geef hem een uurtje

Bokito ergo sum | 26-05-15 | 17:52

Tank vol, kan ie weer verder met drugs runnen.

Luchtbakker | 26-05-15 | 17:50

@sinar2 | 26-05-15 | 17:47
Precies, deze boef pakken dient de overheid geen enkel doel, nuff said.

MarcS | 26-05-15 | 17:49

Daar sta je met je belachelijke haar, met zo'n brutale grijns verwacht je toch ten minste dat zo iemand roept: "Zet maar op de rekening"

kovariant | 26-05-15 | 17:48

Is toch een makkie voor de politie om deze op te sporen? Om de honderd meter staat er wel een camera die kentekens afleest en centraal opslaat. Of mogen die niet gebruikt worden om echte criminelen te zoeken en dienen alleen als belastinginners voor snelheidsovertredingen?

sinar2 | 26-05-15 | 17:47

Doe liever een poller bij de uitgang. Niet betaald? Carterpan eraf.

Feynman | 26-05-15 | 17:47

Het is voor de verandering eens geen Hollander..

Crematorium-de-Asbak | 26-05-15 | 17:46

Ik snap niet dat men idd met pompen met pinpas functie gaat beginnen. Doen we nu al bij de tango's. Bang voor omzet verlies geloof ik niet, in de USA staan die pompstations ook helemaal vol met waar en iedereen loopt ook gewoon na het tanken naar binnen.

chicago | 26-05-15 | 17:46

Waarom kijkt die sukkel überhaupt op de tellers....

zodeknetters | 26-05-15 | 17:45

ik zeg: Shell Drunen, Shell Drunen, en nog maar eens Shell Drunen, x x

(Behind)Doors | 26-05-15 | 17:44

@Anoguurder | 26-05-15 | 17:40
Jaaaa net als: 'er is bij mij ingebroken' - 'had je maar betere sloten moeten kopen'
Maar serieus, het is toch gewoon treurig dat er zoveel personen lopen die niet gewoon normaal doen en begrijpen hoe het werkt (lees normen en waarden cq opvoeding).

figuur | 26-05-15 | 17:44

@Anoguurder | 26-05-15 | 17:40
Dat is symptoombestrijding. Men moet gewoon afrekenen.

frickY | 26-05-15 | 17:43

Waarom niet zo'n automatisch "STOP" obstakel dat bij wegrijden zonder betaling onverwacht omhoogklapt. Heel onderstel naar de tering en nog verdiend ook. Uitvinding van de eeuw.

Versleten_Paddestoel | 26-05-15 | 17:41

Men moet gewoon vooraf betalen gaan invoeren. Hetzij contant aan de balie of met de pin zoals in brussels het geval is.

Anoguurder | 26-05-15 | 17:40

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken