Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hoera. COA stopt met uitdelen NL paspoorten

welkominnederland100.jpgGeenStijl Positief! Eindelijk een snippertje goed nieuws in de tsunami van natiestaat ontwrichtende massa-immigratie. Per juni 2015 stopt het COA met het graties verstrekken van 500 paspoorten + woningen aan speciaal geselecteerde vluchtelingen. (Let wel. Het gaat hier dus niet om de thans in het nieuws vigerende dobber- danwel kanaaltunnelnegers. Dit zijn speciale gevallen.) In 2012 is er met de UNHCR 'afgesproken' dat Nederland tweeduizend drommels opneemt (hervestigt in beleidstaal), gedurende een periode van vier jaar. Daar komt volgende maand een einde aan. Want einde oefening. Veel mensen in NL zijn nauwelijks op de hoogte van dit onderdeel van de massa-immigratie. Een hele trits ambtenaren van COA, IND en MinBuZa reist vier keer per jaar naar zonnige oorden om daar 500 zorgvuldig geselecteerde sloebers in van die witte tentjes een enkele reis Nederland aan te bieden. Die geselecteerde sloebers krijgen op locatie een spoedcursus (zes dagdelen) Nederlandsche Taal & Lokale Gebruiken en vervolgens een enkele reis AMS. Eenmaal in NL mogen deze mensen 2 daagjes bijkomen in een hotel nabij Schiphol, en daarna direct door naar een prettige woning met ingebouwde Miele + graties zakgeld. Lange neus naar alle hardwerkende Nederlanders op wachtlijsten voor een huurhuis. Nu zult u zeggen. GeenStijl Hardvochtige Kloodtzakken! Wat maken die 500 drommels op jaarbasis nou uit op een land van 16 miljoen mensen, op dat hele kleine stukje aarde!!1! Welnu, en hier wordt het tamelijk ziek... Die 500 mazzelaars per jaar worden niet alleen geselecteerd uit barmhartigheid en goedertierenheid. Maar er zit een bizar alsook bedenkelijk experiment met levende mensen achter. Het Project Monitor Hervestigde Vluchtelingen. Universiteiten van Utrecht, Leiden, Amsterdam en Nijmegen 'onderzoeken' die vluchtelingen tijdens hun 'hervestiging' in NL, waarbij de 'hervestigde vluchtelingen' uiteindelijk worden ingezet als mentoren van die groepen hervestigers in NL. Kortom: hoe maken we de massa-immigratie op lange termijn self aware. Maar goed, dat is dus per juni 2015 allemaal voorbij, gelukkig. En dan nu het slechte nieuws.

Reaguursels

Inloggen

sinar2 | 23-05-15 | 16:49

Ik ga helemaal niks doen sinar2. Neem in ieder geval je medicijnen dagelijks in. Pritt Stift, wat een treurige schare aan reaguurders heb je hier verzameld…

Dolfino | 24-05-15 | 17:31

@Dibe | 23-05-15 | 17:55
Oeps mijn welgemeende excuses voor mijn aanname dat je een man bent.
Ik denk dat je schrijfstijl in het verkeerde lichaam is geboren.
Hierbij zijn jouw domme ongefundeerde aannames over mij je ook vergeven nu ik weet dat je er hormonaal gezien niets aan kan doen.

Swedish Chef | 24-05-15 | 13:30

Dit is al een jaartje of twintig aan aan de gang. Kost tientallen miljoenen. Maar het allerleukste is wel: de 500 uitverkorenen zijn overwegend naar de maatstaven vande betrokken landen redelijk ontwikkelde vrouwen, aan de goede kant van de dertig, actief in de vakbeweging of de politiek. (en dan niet uit rechtse partijen, dát begrijpt u wel...)
-
Er hangt om deze 'vluchtelingen'overigens vaak een compleet corruptiecircus. Er wordt aan plaatselijke ambtenaren /kampdirecties grof geld betaald om voor voordracht in aanmerking te komen. Nederland is daar al vele jaren van op de hoogte, nét als met onze ontwikkelingshulp, maar ja: ambtenarenbanen, hé?

bisbisbis | 24-05-15 | 12:48

Die 2 daagjes bijkomen op Schiphol klopt niet en wat ook nergens vermeld staat, er wordt geld betaald om naar Nederland te komen € 6000,00 p.p (volgens mijn bron) Die zichzelf niet als asielzoeker bestempeld wil zien omdat het gewoon emigranten zijn.

zie boven6801 | 24-05-15 | 09:54

Teveel domme mensen die zich hier mee bezig houden.

Rest In Privacy | 24-05-15 | 05:23

Nederland nodigt ongeveer 500 vluchtelingen per jaar uit om zich in Nederland te vestigen.... Er zijn miljoenen vluchtelingen en links NL weet daar 500 negertjes uit te plukken die over mogen komen! Hoe belachelijk maak je je zelf dan?

Meneer Rozenwater | 24-05-15 | 01:52

Eigen volk laatst weer.

In NL zijn er jaarlijks ongeveer 7000 zwerfjongeren.
Zwervers dus.
Zonder witte tent.
In Nederland.

Misschien moet NL maar eens zeggen: dikke middelvinger, we moeten eerst een paar duizend zwervers van eigen bodem opvangen.

gaffelbaard | 23-05-15 | 20:29

Fuck de strontzielige aso-asielzoekers.

vivaldi | 23-05-15 | 20:02

hoeveel familie komt er over nadat die 500 paspoorten uitgedeeld zijn ?
u weet wel... familie hereniging.

umeli | 23-05-15 | 19:36

"Maar goed, dat is dus per juni 2015 allemaal voorbij, gelukkig"
.
Nou, ik dacht dat het al sinds jaar- en dag regel is dat de minister jaarlijk 500 geselecteeerde meeëters mag importeren buiten de "gewone" procedures om. Al in de tijd dat Koeenders ons geld overzee rondstrooide gebeurde dat.

ben kokhals | 23-05-15 | 19:32

Dat de afspraken met het UNHCR afgelopen zijn zal onze leiders er niet van weerhouden om al dan niet dobberende negers hier naar binnen te halen.

DKP | 23-05-15 | 19:14

Fuck me. *gezicht in skottelbraai drukken doet*

Sliptong | 23-05-15 | 18:52

@Swedish Chef | 23-05-15 | 15:28
Ik ontplof niet hoor, dan ben ik wel anders:)
En ik ben geen man, al hoor ik dat dagelijks van wel hier, doch ik herken wel sneue types al jij, luie types die niets zelf uitzoeken en alles wat ze willen geloven waarnemen in wat ze NIET onderzoeken.
:)

Dibe | 23-05-15 | 17:55

Even vooropgesteld dat ik het van de gekke vindt dat gelukszoekers en andere gekleurde uitvreters hier alles in de schoot geworpen krijgen door de linkse Gutmensch met de 'weg met ons' instelling :

Hoeveel figuren die nu hier vanachter hun veilige toetsenbordje zitten te janken dat het allemaal zooo kut is, en dat het allemaal niet kan en weet ik veel wat al niet meer hebben de laatste decennia PVDA, SP, D66, GL of andere linkse kut- en wegkijkpartijen gestemd ? Denk daar maar eens over na, en laat die idioten eens de hand in eigen boezem steken.

Ik voorzie dat Nederland binnen 10-15 jaar naar een burgeroorlog afglijdt. Dat zullen we te danken hebben aan links.

jipje | 23-05-15 | 17:33

Ik las vorige week dat een 104 jarige mevrouw (die dit land mede heeft opgebouwd, waarvoor dank) de grafkanker kan krijgen van onze overheid. Ipv 24 uur zorg krijgt ze nog maar 4 uur zorg.
Een niet te gebruiken treinspoor van 11 miljard, een paar banken met superieure managers 50 miljard, een computersysteem van één miljard dat niet werkt en allochtonen die kansloos zijn en hier niets te zoeken hebben. Plus de diefstal van het hoger kader maakt dat het ergens vandaan moet komen. Zielige allochtonen hebben voorrang op het eigen volk. Mensen die echt hulp nodig hebben zijn welkom maar dit gaat nergens meer over.
Laat ze lekker naar Saudi Arabië of Quatar gaan want halla is immers liefde.

LogicaOverwintAlles | 23-05-15 | 17:23

Fatwabuster bij die ruim 600.000 zijn mensen met een uitkering,Wia en Wajong nog niet meegeteld.
Wia dreigde aantal jaren geleden naar een miljoen te gaan.Daarom hebben ze Wajong er bijgevoegd want een miljoen arbeidsongeschikten klinkt alamerend.
Lilia2 | 23-05-15 | 14:49

Maak er maar 1.5 miljoen van !! ook de vrijwilligers werkers van de UWV zien ze als werkende maar zijn gewoon bijstands trekkers . En mijn dochter is 26 en nog geen huis gekregen .

Jetstream | 23-05-15 | 17:08

Nou ja als u wiet boven de toekomst van ons land - en dus van onze kinderen en kleinkinderen - stelt, ben ik snel uitgepraat.
Lupuslupus | 23-05-15 | 16:26
Dat zei ik meer omdat het symbool staat hoe fake die 'V' van vrijheid van de PVV is.

XaleX_2 | 23-05-15 | 16:54

@Dolfino | 23-05-15 | 15:57
Durf je ook je standpunt te verdedigen tegenover al die hulpbehoevende bejaarden die om deze redenen zo slecht verzorgd worden? Of tenminste tegenover het overwerkte en onderbetaalde personeel van de verzorgingstehuizen dat jij vind dat asieleisers meer rechten hebben dan de mensen die dit land hebben opgebouwd?

sinar2 | 23-05-15 | 16:49

O dit wist ik wel hoor. En ze kiezen niet eens de mensen uit die nog een 'aanwinst' kunnen zijn voor dit land tenminste tot zover je van een aanwinst kan spreken. Ze kiezen juist de mensen uit waarvan zij vinden dat die het nodig hebben en kwetsbaar zijn, lees: gehandicapten, alleenstaande kwetsbare vrouwen, gezinnen,zieken, getraumatiseerden etc. Mensen die het moeilijk hebben in zon vluchtelingenkamp.
Kortom, een lastenpost voor het ontvangende land.
Wat moet dat een heerlijk gevoel geven als je dat baantje hebt, een soort Oprah en Sinterklaas in 1. Jij een levenslange verzorging,geld en onderdak! Jij ook en jij daar ook!! Het is feest!! oja en je hoeft je niet aan te passen aan je nieuwe land hoor!
Denk trouwens maar niet dat nadat is afgesproken ze het daar zullen laten blijven, dit programmma word gewoon opnieuw opgezet. Ze moeten natuurlijk wel 'sociaal' kunnen blijven doen ten koste van anderen.
Misschien worden het straks wel Afrikaanse bootvluchtelingen.
Komt straks Mohammed die christenen uit het bootje heeft gegooid naast je wonen met levenslange gratis onderdak,geld en verzorging. Gezellig....

Julia | 23-05-15 | 16:41

@XaleX_2 | 23-05-15 | 16:21
Nou ja als u wiet boven de toekomst van ons land - en dus van onze kinderen en kleinkinderen - stelt, ben ik snel uitgepraat.

Lupuslupus | 23-05-15 | 16:26

@robdeventer | 23-05-15 | 16:15
.
Helemmal mee eens. Een schofterige maatregel.
Gaat je huur ook omlaag als je je baan verliest?
.
Schoonvader krijgt ook ieder jaar 6% verhoging voor zijn kiezen. Voor een woning uit 1950. Pensioen ieder jaar lager maar van Mark Rutte moet ie wel een nieuwe boot kopen.
De klootviool.
.
Die asielzoeker krijgt het allemaal gratis vergoed.
Hoe creeer je volkswoede, les 1.

Piet Karbiet | 23-05-15 | 16:22

Weet op welke partij u de volgende keer gaat stemmen!
Lupuslupus | 23-05-15 | 16:17
De liberale PVV zeker... die wiet wil verbieden. Alle politieke partijen zijn kut en ons politieke systeem is volledig failliet (en corrupt).

XaleX_2 | 23-05-15 | 16:21

Alles krijgen ze godverdomme kado. En dan nog zeiken achteraf ook. Schijtziek word ik ervan.

Nilfisk | 23-05-15 | 16:19

@XaleX_2 | 23-05-15 | 16:02
We moeten helemaal niets! Brussel wil Nederland (en alle natiestaten in Europa) ver.nie.ti.gen!
.
Wilt u daaraan meewerken? Ik niet en anderhalf miljoen andere Nederlanders willen dat ook niet!
.
Weet op welke partij u de volgende keer gaat stemmen!

Lupuslupus | 23-05-15 | 16:17

Heb nu in drie jaar tijd 18% huursverhoging gekregen omdat men vind dat ik een scheefwoner ben. Kan geen kant op. Kan geen hypotheek krijgen oid.
Men kijkt niet naar persoonlijke omstandigheden... gewoon je bruto salaris is zoveel, bam... huursverhoging.
En dan is het des te zuur dat allerlei mensen die nooit iets positiefs zullen bijdragen aan de Nederlandse samenleving alles zomaar gratis in de schoot geworpen krijgen. Enkele uitzondering daargelaten.

Maar ach, het is een hele bedrijfstak die zieligheidsindustrie

robdeventer | 23-05-15 | 16:15

En na de verblijfs vergunning te hebben ontvangen, massaal op vacantie naar het land waar ze zogenaamd uit ontvlucht zijn. Wie dit ontkent heeft er financieel gewin bij.

elcidisback | 23-05-15 | 16:13

Ik weet nog wel een land waar je helegaar geen inkomsten belasting betaalt. Als je slim bent tenminste. En alles legaal. Alleen weten hoe.
Chiefmate | 23-05-15 | 15:31
Ja, Dubai, alleen belasting voor sigaretten en alcohol.
Maar ja, beetje warm in de zomer en dan wordt het bier erg duur.

PieterPassant | 23-05-15 | 16:13

@Piet Karbiet | 23-05-15 | 16:06
Absoluut, het zet de huurmarkt onder druk. Bovendien valt het niet uit te leggen.

carramba | 23-05-15 | 16:11

Het is een publiek geheim dat in veel steden alle beschikbare huurwoningen naar urgenten gaan. Lees = voor 90% naar gelukzoekers en de rest naar ex-gedetineerden etc. Uw kinderen op de wachtlijst kunnen opbokken.
Ander volk eerst.

Piet Karbiet | 23-05-15 | 16:06

We moeten gewoon 4% van de dobbernegers opnemen dus het ontwrichten van ons land gaat keihard door.

XaleX_2 | 23-05-15 | 16:02

sinar2 | 23-05-15 | 15:41

oooh , en dat geld dus ook voor jou sinar2 !

Dolfino | 23-05-15 | 15:57

Parel van het Zuiden | 23-05-15 | 15:23

de Bastille werd bestormd door jouw type. Je laat je te gemakkelijk opjutten !

Dolfino | 23-05-15 | 15:55

Wat een gemekker. U heeft dit gewild, weet u nog?
Ook als VVD stemmer.

Wie niet op Wilders stemt, stemt hier impliciet mee in.

jemagookniksmeer | 23-05-15 | 15:44

--sql error-- | 23-05-15 | 15:36
COA bestuurders verdienen maar dan een ton.

HotPotato | 23-05-15 | 15:43

@Dolfino | 23-05-15 | 15:15
Door figuren zoals jij liggen onze bejaarden dagenlang in de stront omdat de door jou zo geliefde asieleisers voorgetrokken worden. Daar word ik misselijk van.

sinar2 | 23-05-15 | 15:41

Swedish Chef | 23-05-15 | 15:28
Geef hem zelf een ijsje. Jij brengt hem zelf aan de kook.

Graaf van Egmont | 23-05-15 | 15:39

@Swedish Chef | 23-05-15 | 15:09
Welnee. Schelden kan ook een onschuldige gewoonte zijn. Dombo. Kneus. Ziejewel? Niks aan de hand.

Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 15:38

de COA's krijgen er dik voor betaald.
Dat zijn dus de echte mensen-handelaren. Met een omweg, en geïnstitutionaliseerd, want zo werken de witteboordencriminelen.

--sql error-- | 23-05-15 | 15:36

en in het kader van gezins-hereniging komt een maand later de rest van het dorp zeker?

--sql error-- | 23-05-15 | 15:32

Kijk, een van die duizenden staatsubsidietrekkers in de schijnwerpers. Mooi land, dit.

De Vrijlansier | 23-05-15 | 15:32

Ik denk, dat ik maar eens in een ander land mijn belasting ga betalen.
PieterPassant | 23-05-15 | 15:20

Ik weet nog wel een land waar je helegaar geen inkomsten belasting betaalt. Als je slim bent tenminste. En alles legaal. Alleen weten hoe.

Chiefmate | 23-05-15 | 15:31

Hou nou toch op met die onzin!

Het is gewoon het afkopen van onze 'zonden' op diep-religieuze grondslag.

De linkse goedmensen niet uitgezonderd!

nomuslims4staphorst | 23-05-15 | 15:31

Als het COA mag kiezen, waarom worden er dan niet alleen lekkere wijven uitgenodigd?

Maya de Blij | 23-05-15 | 15:30

@Parel van het Zuiden | 23-05-15 | 15:18
Mee eens..

Dibe | 23-05-15 | 15:18
Wil iemand Dibe even een aai over z'n bol geven en een lekker ijsje?
Hij ontploft bijna van woede :-)
search-geenstijl.thruhere.net/#dibe

Swedish Chef | 23-05-15 | 15:28

Wat zijn het toch t*-lijers, ze weten dondersgoed dat de meerderheid van de Nederlanders hier niet op zit te wachten, en toch doorgaan met HUN hobby. Maar gaat lekker door, maak het explosiever in de toekomst.

Sergeant_Peper | 23-05-15 | 15:26

Onderdrukte christenen, joden en ongelovigen zijn wat mij betreft van harte welkom, die mensen worden door de islam keihard onderdrukt, zodra ze veilig en vrij in het westen zijn dan zijn ze loyaal aan onze normen en waarden, ze hebben ook hekel aan de islam, dus ze horen nergens anders, ze zijn juist onze vrienden en bondgenoten.

De aanhangers van de islam horen vooral in islamitische landen "hervestigd" te worden.

Dat is voor iedereen de beste oplossing, geen gezeik en geen ellende op lange termijn. Maar ja, de landverraders, links en overige naïevelingen willen heel graag toch met vuur spelen, daarom importeren ze zoveel islam naar het westen, zodat op lange termijn alles en iedereen naar de klote gaat. Het is triest, maar dat is helaas de realiteit.

Wonderful-Life | 23-05-15 | 15:24

-weggejorist-

Haadriaan | 23-05-15 | 15:23

Twee keer gratis zie ik nu ,klopt ook wel

blauwe zander | 23-05-15 | 15:23

@Dolfino | 23-05-15 | 15:15

Ik walg van mennekes zoals u. Met die misplaatste morele arrogantie, het gebrek aan inhoud, en de altijd klaarstaande aantijgingen richting mensen die een andere mening zijn toegedaan.
.
U bent niet moreel superieur. U heeft de wijsheid niet in pacht. U bent slechts een persoon met een mening. Een slechtonderbouwde mening. Een mening gespeend van enige consideraties over de consequenties van die mening.
.
Dit land lijdt onder massa-inmigratie en eens is het genoeg.

Parel van het Zuiden | 23-05-15 | 15:23

Welkom in luilekkerland en U hoeft niet te genezen van Uw ziekte van luiheid omdat U alles in U verdere leven alles gratis krijgt .

blauwe zander | 23-05-15 | 15:22

Ik denk, dat ik maar eens in een ander land mijn belasting ga betalen.

PieterPassant | 23-05-15 | 15:20

@Swedish Chef | 23-05-15 | 15:09
ik geef je een antwoord en je bent een sukkel omdat je te beroerd bent op die website te lezen hoe ze geronseld worden, sukkel, excuses, luie sukkel!

Dibe | 23-05-15 | 15:18

@Swedish Chef | 23-05-15 | 15:01

In principe zijn ze welkom, maar...
.
Bij mij daalt de gastvrijheid naarmate het geschreeuw van politiekcorrecten toeneemt.
.
Bij vermindert het medeleven iedere keer als ik zie dat we onze eigen mensen wel in de steek laten.
.
Bij mij neemt draagvlak steeds een beetje af bij het zien van de stevig oplopende staatsschuld.
.
Bij ebt geduld weg bij elke aanblik van de ondankbaarheid en vijandigheid die de velen die hen voorgingen tonen terwijl ze in Nederland mogen wonen.
.
Daarnaast is ongeveer 10-15% van onze bevolking inmiddels allochtoon en zijn de grote steden nog erger.
.
Mwah. Het is inmiddels wel even genoeg ja. Een handvol jaren niets en een rigoreuze bijstelling van het integratiebeleid en m.n. de normen die opgelegd worden en we praten eens verder.
.
Ik heb namelijk kinderen. Ik wil graag dat zij in een prettig land kunnen wonen later. Dat zet men nu op het spel.

Parel van het Zuiden | 23-05-15 | 15:18

ik lees al die reacties en ga echt over mijn nek van jullie ! Matig artikeltje, lijkt meer op kontlikkerij naar jullie bazen van de Telegraaf Media Groep.

Dolfino | 23-05-15 | 15:15

Voor de 500 komen er 10x meer in het kader van gezinshereniging.
Allemaal aan de uitkering, Miele en huisje.

Bij mij is die blauwe enveloppe weer binnengevallen.
Het houdt niet op. Niet vanzelf.

Wim Venijn | 23-05-15 | 15:13

<Wat maken die 500 drommels op jaarbasis nou uit op een land van 16 miljoen mensen ...>

Foute vraagstelling, moet zijn:hoe kan je in godsnaam 500 Mielezoekers per jaar liefdevol ontvangen als er maar 12 huurwoningen per jaar beschikbaar zijn met 3 miljoen binnenlandse wachtenden?

HeelStijl | 23-05-15 | 15:12

paul de vries9779 | 23-05-15 | 14:41
Ik deel uw mening dat protesteren met 10 man op een irrelevante locatie ver buiten het stadscentrum niet opschiet. De algehele actiebereidheid in Nederland is dramatisch laag. Wanneer wij ons niet kunnen of willen verenigen tegen deze waanzin maar wel met honderd duizend man het kampioenschap van PSV kunnen vieren verdienen wij niet beter dan massa-immigratie.

prov1nciaal | 23-05-15 | 15:11

Heb toen een documentaire gezien hierover. Ook in het kamp logen ze al, waren zogenaamd christelijk, maar wisten niks van de bijbel. Ook werden schrijnende gevallen (dus nierpatienten, invaliden, weduwen etc. uitgezocht, deze gaan dus alleen maar geld kosten voor Nederland.
Vond het toen al een gotspe.

King of the Oneliner | 23-05-15 | 15:10

@Dibe | 23-05-15 | 15:03
Als je moet gaan schelden om je punt te maken ben je waarschijnlijk niet geheel zeker van je argumenten. Zeker als iemand een normale vraag stelt.

Swedish Chef | 23-05-15 | 15:09

Fuck het COA, allemaal!

eerstneukendanpraten | 23-05-15 | 15:05

n Spanje zegt doodleuk tegen de EU dat ze geen extra vluchtelingen opnemen. Want al teveel werklozen.
deutsche-wirtschafts-nachrichten.de...
Piet Karbiet | 23-05-15 | 14:43

Zouden wij ook gewoon moeten doen. Eerst de staatsschuld weg en (bijna) geen werklozen meer. Tevens zaken als onderwijs en zorg op orde. Daarna pas weer nadenken of we anderen kunnen helpen.

Bassanova | 23-05-15 | 15:04

@Swedish Chef | 23-05-15 | 15:01
ze zitten al in opvangkampen, sukkel.

Dibe | 23-05-15 | 15:03

Ja maar ze gaan allemaal werken en brengen veel geld in het laatje voor de staat. O nee. Enkeltje bijstand. Allemaal. En maar miepen dat de verzorgingsstaat onbetaalbaar dreigt te worden.

PopperFlopper | 23-05-15 | 15:03

Dus een klein aantal aantoonbare echte vluchtelingen zonder geld om een overtocht te betalen zijn hier niet welkom?

Swedish Chef | 23-05-15 | 15:01

Wauw, ik dacht even dat dit een grap was. COA bestaat dus wel echt...
Goed dat ze ermee kappen, maar wat komt er voor in de plaats? Gaan ze nu bij de kanaaltunnel staan wachten?

Banaanie | 23-05-15 | 15:01

@Weerduivel | 23-05-15 | 14:56
liefst zo ziek mogelijk :)

Dibe | 23-05-15 | 15:01

Begin jaren '90 betrok ik mijn eerste (sociale) huurflatje. Op de benedenverdieping woonde Youssef, een gestoorde en criminele Tunesier. Hij kwam uit het gevang en deed de hele dag niks. Behalve Marlboros roken en 's avonds met zijn pistool rondzwaaien op straat. Wel was hij voor Saddam en tegen Bush. En Sonja Barend vond hij een hoer. Zijn Nederlandse zwakbegaafde vrouw deed ook niks. Ze hadden drie kinderen met verrotte tanden. De tuin en het huis werden langzaam aan een vuilnisbelt. Na de uitzetting was de totale schade 25.000 gulden. Later las ik 'Brief aan mijn dochter' van Jaffe Vink.
http://www.bol.com/nl/p/brief-aan-mijn-dochter/666883507/

Piet Karbiet | 23-05-15 | 15:01

"Individuele uitnodigingen

Naast de selectiemissies, nodigt Nederland soms ook individueel vluchtelingen uit voor hervestiging in Nederland. Bijvoorbeeld omdat er sprake is van medische urgentie."
...
Ooh kijk, daar gaan die organen dus heen :)
Nog een wachtlijstverlening!

Dibe | 23-05-15 | 15:00

En straks reizen hun kinderen af naar Syrië om er 72 maagden te ontvangen en beginnen de ouders te mekkeren om nog meer gratis geld omdat de overheid niet gedaan heeft wat eigenlijk de ouders zelf hadden moeten doen: hun kinderen moeten opvoeden.

sinar2 | 23-05-15 | 14:57

Wat zijn de criteria waarop deze 'speciale vluchtelingen' op worden geselecteerd? Liefst zo kansarm mogelijk of kansrijk?

Weerduivel | 23-05-15 | 14:56

@Lilia2 | 23-05-15 | 14:49
.
Een miljoen arbeidsongeschikten klinkt als een land dat doodziek is.... wat zeg ik.... terminaal dus

Fatwabuster | 23-05-15 | 14:55

COA actueel openen..;
"Geen toegang
U heeft geen toegangsrechten voor deze pagina."
Nou ja zeg.. Dat moet je eens zeggen tegen een asielzoeker; "Geen toegang, u heeft geen toegangsrechten"...

Dibe | 23-05-15 | 14:51

Uiteraard is het niets meer dan een ongebreidelde import van linkse 'activisten'.
Dat woord activist wordt met de dag belachelijker en enkel werkeloze nietsnutten die enkel hun hand ophouden gebruiken het nog om zichzelf te profileren als 'actief'.

Dibe | 23-05-15 | 14:49

Fatwabuster bij die ruim 600.000 zijn mensen met een uitkering,Wia en Wajong nog niet meegeteld.
Wia dreigde aantal jaren geleden naar een miljoen te gaan.Daarom hebben ze Wajong er bijgevoegd want een miljoen arbeidsongeschikten klinkt alamerend.

Lilia2 | 23-05-15 | 14:49

Ook fijn dat die studenten gaat onderzoeken hoe het sociaal en economisch met die mensen vergaat.
Bespaar je de moeite, die komen vrijwel nergens aan de bak en kosten alleen maar klauwen geld aan overlast, qat en criminaliteit.

Piet Karbiet | 23-05-15 | 14:49

Het is volstrekt onverteerbaar als je al járen op de lijst staat voor een huis en dat je dan vervolgens links wordt ingehaald door uitvreters die hier naartoe komen of gehaald worden. Geen wachttijden, geen inkomensgrenzen (de staat betaalt de huur !), geen arbeidsplicht, geen verplichte tegenprestatie zoals bij bijstandtrekkers wel het geval is.

En dan durven linkse rotzakken te zeggen dat je racistisch bent als je daar op zn minst vraagtekens bij plaatst !

paul de vries9779 | 23-05-15 | 14:48

Zou niet eens zo'n probleem zijn als er niet al een wachttijd van 5 tot soms wel 10 jaar was voor betaalbare huurwoningen. Ik ken best veel twintigers (en soms dertigers) die in een caravan wonen, of in een vakantiehuisje, of nog thuis bij de ouders, of bij vrienden logeren voor jaren, simpelweg omdat de wachttijd op een woning met een huur onder de 1000 per maand meer dan 5 jaar is. En als er dan nieuwe woningen zijn of vrij komen, stoppen ze er asielzoekers en immigranten in. Dat voelt helemaal niet goed. Bovenliggend probleem is natuurlijk dat er met "dank" aan groen links en VVD veel te weinig woningen gebouwd worden. (kunstmatige schaarste -> hoge huizenprijzen).

cabbit | 23-05-15 | 14:46

Hoe dan ook.. die immigranten zijn gewoon energie-neutraal, want gewend alles lopend te doen en zelfs met een last van 20 kilo verbruiken ze geen extra energie, voortaan zullen zij alle boodschappen dan ook lopend halen voor de bejaarden, die energie-zuinig vastgegespt zal worden in de po- c.q. rolstoel.
De Mieles zijn alleen nog voor deze hardwerkende neo-nederlanders nodig, want het uitspoelen van nauwelijks gebruikte kleding kan ook in de sloot en dat betreft dus met name de kleding van de vastgegespte bejaarden, geen zweet, geen Miele, daarbij.. die zijn dat vast nog gewend van vroeger.
Energiezuinig koken kan op de uitlopers van de crematie-ovens die standaard bijgebouwd zullen worden in de bejaardenhuizen en de as komt de groentetuin ten goede.
Alwaar de gehandicapte Nederlanders te werk gesteld zullen worden om invulling aan hun eigenlijk overbodige bestaan te geven en om bijzondere, exotische groentes te kweken opdat het ideaal van de nieuwe portiekluchtjes zo breed mogelijk kan worden ingevuld.

Dibe | 23-05-15 | 14:45

@Fatwabuster | 23-05-15 | 14:30
.
En Spanje zegt doodleuk tegen de EU dat ze geen extra vluchtelingen opnemen. Want al teveel werklozen.
http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2015/05/22/zu-viele-arbeitslose-spanien-lehnt-eu-quote-fuer-fluechtlinge-ab/

Piet Karbiet | 23-05-15 | 14:43

U kiest voor continuiteit. VVD, PvdA, CDA, D66. U krikgt continuiteit.

Parel van het Zuiden | 23-05-15 | 14:43

www.coa.nl/nl/project-monitor-hervest...
Het COA begeleidt jaarlijks circa 500 vluchtelingen die hervestigd worden in Nederland. Ze verblijven de eerste 48 uur onder begeleiding van COA medewerkers in een hotel in de buurt van Schiphol. Daarna verhuizen ze naar een woning in een gemeente.
-
Ik mis:
- wachtlijst
- urgentie punten
- inkomen
Ik zie:
beleid van 3-cellige beestjes. Oh, het zijn ambtenaren, die geld het raam uitgooien van hardwerkende burgers. Grof schandaal.
Oh nee, foutje, dit is het werk van die (raam)ambtenaren in NL:
- Kamp: 18 miljard naar zee windmolens die er al zijn
- NS 11 miljard niet rijdende Fyra
- Defensie 4 miljard voor JSF(yra) kernraketten taxi die niet vliegt.

Raider Twix | 23-05-15 | 14:42

@prov1nciaal | 23-05-15 | 14:29
Mee eens. Probleem alleen is dat protesteren in Nederland niet zomaar mag. Dat moet vooraf aangevraagd worden, vergunningen enzo en kan op basis van de openbare orde (prachtig censuur-begrip !) worden verboden.

De helaas geconditioneerde burgers gehoorzamen doorgaans braaf dit soort regels en gaan dus zonder vergunning niet protesteren. Als je dat dan toch doet, sta je daar met een man of 10. Schiet niet op en is zinloos.

Een opstand zou beter werken, helaas zijn we dat verleerd.
In de 18e eeuw was men daar nog goed in, toen verdwenen vele regenten en hun dure inboedel zo de grachten in.

paul de vries9779 | 23-05-15 | 14:41

Ik zal het je nog sterker vertellen: er zijn economische vluchtelingen die eerst een gehandicapt kind oppikken in een weeshuis en het meenemen naar een vluchtelingenkamp om meer sympathie op te wekken. En als klap op de vuurpijl fingeren ze dat ze christenen zijn.

RdeFriesch | 23-05-15 | 14:35

De Gutmensch als grootste bedreiging voor onze vrije samenleving.

RobberenRukkie | 23-05-15 | 14:35

Het kan nog gekker.
Zo werd een heel voetbalteam uit Eritrea uitgenodigd (als onderdeel van the 500) terwijl die al in Roemenië zaten maar daar onder erbarmelijke omstandigheden (geen Miele, geen kunstgrasvelden, geen Wifi) moesten leven.

nos.nl/artikel/646032-spookelftal-erit...
Buiten de gebruikelijke verhalen van mensen die jarenlang ingeschreven staan voor een woning en die aan hun neus voorbij zagen gaan, is dit ook een geweldige soap geworden met alle voetbalclubs die aan die gasten stonden te trekken.
Nu hebben ze een huis, een uitkering, gratis sporten en ook nog een zwart salaris, variërend van een paar honderd, tot duizend euro in de maand.
Die gasten hebben dus netto veel meer als die meneer die aan de weg aan het werken is en dagelijks een paar honderd tegels van 20 kilo moet verstouwen, maar die wel betaalt voor dit feestje.
En Eritrea gaat naar de kloten, ook dat, maar dat zal de Eritreërs aan hun reedt roesten.

Cuyahoga | 23-05-15 | 14:32

Porcodio e porcomiseria. Je weet het en toch is dit zó verdorven.

ristretto | 23-05-15 | 14:30

Een wijs man zei in 2002 al dat de grenzen dicht moeten omdat het toen al dweilen met de kraan open was..... nu 13 jaar later is de problematiek rond de instroom van vooral islamieten alleen maar erger geworden.... en met 675.000 werklozen wil de EU ons 4.35% van de totale Europese instroom in de maag splitsen...... weer tienduizenden kanslozen die per stuk 26.000 euro per jaar kosten.... TOTALE WAANZIN!
.
Oh ja... die wijze man ligt helaas al 13 jaar op een kerkhof in Italië.... RIP Pim!

Fatwabuster | 23-05-15 | 14:30

Nu iedereen even ONVOORSTELBAAR!!1!1 roepen. Probleem is echter dat dit pas zal stoppen naar langdurig massaal protest van de bevolking, en dan bedoel ik niet via internet.

prov1nciaal | 23-05-15 | 14:29

@Fijnstoffer | 23-05-15 | 14:23
Inderdaad. En anders gaan wij wel weg. Wij hebben hier lang genoeg gewoond, op dit vruchtbare stukje aarde. Gun een ander ook eens wat!

VanBukkem | 23-05-15 | 14:28

Ik weet van mensen die 14 jr op de wachtlijst voor een sociale huurwoning staan om vervolgens 650 euro huur te betalen. Riant 2 kamerhok en je visite schijt in je badkamer...

Barco van Masten | 23-05-15 | 14:28

Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Waarom de ene wel en de andere niet?
Alleen al ten opzichte van de andere vluchtelingenkampers kun je dit niet maken vind ik. Op deze manier ondermijn je de solidariteit in zo'n vluchtelingenkamp.

VanBukkem | 23-05-15 | 14:26

Net weet een blauwe brief in de brievenbus gevonden. Ik denk dat ik het hele weekeinde het maar op een zuipen ga zetten.

IJzervreter | 23-05-15 | 14:24

Onvoorstelbaar dit. Echt on-voor-stelbaar. Dit soort linkse projecten (COA is een extreem linkse club) zorgen er voor dat
a) de aanzuigende werking gigantisch is en b) een hele partij dure ambtenaren aan het werk wordt gehouden.

Goed, het project stopt. Maar dat zegt niks. Er zal linksom (vooral) of rechtsom voor worden gezorgd dat de lucratieve stroom uitvreters op gang blijft. Stel je immers voor dat de asielindustrie geen vers bloed meer krijgt ! Horror !

Ik mag dan hardvochtig lijken, ik pleit voor een totale 100 % stop van iedere vorm van import. Of het nu écht vluchtelingen zijn, gelukszoekers, ISIS-fans of wat voor verknipte probleemgevallen dan ook : we moeten ze hier niet, wegwezen, opzouten en opbokken. Het is genoeg geweest !!! We zitten vol !

paul de vries9779 | 23-05-15 | 14:24

Geen verregaande, eerst voorbereiden, daarna in de gaten houden. Ik stel voor dit type nieuwkomer te ruilen tegen rifapen. Voor iedere vluchteling op deze basis één rifaap eruit.

Zaadhaan | 23-05-15 | 14:23

-weggejorist-

Marcel66664746 | 23-05-15 | 14:23

De achterliggende industrie kan zich nu vol storten op de dobber/visvoer-negerts. Het gat van de 500 zullen ze ijlings schielijk met gezwinde spoed gaan opvullen. Want op dit kleine stukje Aarde dan van iedereen is, passen gemakkelijk 1 miljard mensen.

Fijnstoffer | 23-05-15 | 14:23

En m'n jongere broer(met verstandelijke handicap) maar wachten op een huurhuis.

GateKeeperNL | 23-05-15 | 14:22

En ik als ondernemer moet minimaal 30.000 per jaar verdienen om ook maar in aanmerking te komen voor een hypotheek. Welkom in NL!

OpperGek | 23-05-15 | 14:20

Een vriend van mij heeft dat een aantal jaren gedaan. De vluchtelingenkampen houden zich daarmee ook in stand zegt hij: niemand vertrekt uit het kamp om een toekomst om te bouwen in het land waar het kamp ligt, of om terug te keren naar het land van herkomst omdat ze weten dat de diverse westerse landen regelmatig mensen komen oppikken. Zo werkt aanzuiging nou eenmaal.

Marcel66664746 | 23-05-15 | 14:19

....?!
[met stomheid geslagen]

VanBukkem | 23-05-15 | 14:19

Ik word hier zooo strontziek van!

meneer Q | 23-05-15 | 14:17

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl