Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nigel Farage: "We are headed for disaster"

Nigel Farage is de Geert Wilders die wij nooit gehad hebben: rationeel, eloquent en met een sportief gevoel voor humor. Als hij het zat is om keer op keer zonder enige onderbouwing te worden beschuldigd van racisme, dan gilt hij geen 'Haatzaaien!1!!', dan zegt hij - met een kwinkslag - dat het hem verveelt. Als Juncker hem succes wenst in de Engelse verkiezingen omdat Farage het Europarlement verlaat als hij daar een zetel wint, is Uncle Nigey de eerste om het lachend op twitter te gooien. Maar als hij ter zake moet komen, dan staat hij er ook. Zoals ook vandaag weer in Straatsburg, waar het EP het voornamelijk eens was met Juncker om de poorten van Fort Europa open te laten voor massa-immigratie. In drie minuten schetst Farage een helder beeld van de miskleunen van de Europese Unie, het grote leed op de Middellandse Zee, de daden en verantwoordelijkheden van Europa, het gevaar voor sociale ondermijning van de Europese beschaving en de grote voordelen van Het Australische Model. En dan, aan het slot, gebeurt Nigel wat ook Greet steeds overkomt: een groenlinksige snotneus die met de pedante moraalvinger in zijn gezicht komt wapperen. Maar in tegenstelling tot Wilders, zal Farage zichzelf nooit overschreeuwen om zijn gelijk te halen. Hallo, hij is toch zeker Guy Verhofstadt niet? Meer, meer, meer Nigel Farage please.
Emo Alert: Sophie in 't Veld (van de VVD66 van Verhofstadt) moet nog net niet HUILEN van de woorden van de UKIP-leider, ook al refereerde die slechts naar wat ISIS zélf aangekondigd heeft. Ohja, en het woord 'despicable' (verachtelijk) mag je helemaal niet zeggen in het keurrrjige EuroParlement!

Reaguursels

Inloggen

Gebruikt Van Rossem nu Nigel Farage om Geert Wilders een oor aan te naaien?
En in Engeland, gebruikt men daar andersom Geert om Nigel Farage in de zijk te zetten?
De wegen van Slinks zijn krom maar weldoordacht.

Mantisomantis | 30-04-15 | 12:35

Sophie in 't Veld toont weer eens de gigantische naïviteit die in de D66 gelederen leeft. Volgens haar importeren wij geen IS strijders, maar exporteren wij die juist naar Syrië. Niet beseffende dat de vertrekkende strijders van hier het gevolg zijn van de vorige immigratiegolven uit islamitische landen.
Volgens haar zijn de mensen die hier naartoe willen komen alleen maar vredelievende mensen die de oorlog willen ontvluchten. Hoe dom kun je eigenlijk zijn? Wat een gebrek aan historisch besef!

kortebroek | 30-04-15 | 09:48

Ik kan me niet voorstellen dat het commentaar van Sophie in 't Veld alleen maar voortkomt uit domheid en wereldvreemdheid, dit is gewoon pure kwaadaardigheid.

Borakh | 30-04-15 | 08:28

Er zit iemand daar in dat torentje van brussel die zo'n enorme schijthekel aan huidige bewoners heeft, dat alles op alles moet worden gezet om dit continent zo snel mogelijk naar de klote te helpen. Sinds intrede in europa, inclusief de euro, is het een aaneenschakeling van problemen geweest, immigratie, rijzende kosten, bemoeienis vanuit europa op verschillende vlaktes en het gaat maar door!

Dit stopt niet beste heren en dames. Dit heeft een revolutie nodig, een zooi vorken, fakkels, pek en veren richting brussels. Nee de lokale protesten daar tegen brussels houden ze bewust uit de media. Niemand mag horen, weten hoe andere buurlanden nu precies tegen brussel zelf aanstaan. Nieuws in duitsland kent censuur en voor de oplettende, vorig WK bij een belangrijke wedstrijd door het reclameblok heen 1 of andere boodschap van een moslimextremist over waarom hij het belangrijk vind om te vertrekken naar syrie.

De wereld is gek geworden. Ook de lokale politici in UK zelf bestoken elkaar met immigranten dit racisme dat en zelf maar politiek correct blijven.

Heel politiek stinkt. Inclusief den haag, de flikkers... die ons in een nieuwe 'wrap' hebben uitverkocht aan brussels. NOU MOOI MAN DE EURO.

Anoguurder | 30-04-15 | 07:43

100 miljoen vluchtelingen zijn niet instaat om iets minder dan 15 duizend IS leden te stoppen.
Hoe absurd is dat?

Eeeek-A-Mouse | 30-04-15 | 07:01

@Lewis Lewinsky | 30-04-15
Ik koop een raket. :(

michello | 30-04-15 | 06:55

Excuses voor de dubbele post..

Eeeek-A-Mouse | 30-04-15 | 06:01

-weggejorist-

Eeeek-A-Mouse | 30-04-15 | 06:00

Het paard van Troje walst over Europa!!!

Eeeek-A-Mouse | 30-04-15 | 05:59

De man heeft donders gelijk!!!
En dan te bedenken om hoe grote getale dat hiernaartoe komt.
Het gaat niet om enkele duizenden vluchtelingen.
31 miljoen Irakezen, 31 miljoen Afghanen en nog eens 44 miljoen Afrikanen van omliggende landen, dit word een ware invasie!!
De Islam die hier nu gevestigd zijn, die zichzelf claimen als de gematigde moslim en niet tot de extrimisten toebehoren, dat zijn de mensen die politici monddood aan het maken zijn.
Alle stichtingen tegen discriminatie zijn bewegingen om mensen monddood te maken.
Er zijn hele teams aan het werk op discussie netwerken, om mensen monddood te maken.
Mensen worden aan alle kanten belaagd, dat ze discrimineren en of racist zijn. Is het niet in de regering dan is het wel op straat.
En wij stinken er aan 100 kanten tegelijk in. Inclusief de struisvogelpolitiek.
Kijk eens rond op internet de omringende landen en daar de in grote getale aanwezigheid van moslims. Finland, Zweden, Denemarken, Nederland, België, Duitsland, zelfs Rusland etc. etc.
Stampvol met "gematigde" moslims die roepen we worden gediscrimineerd, jullie zijn racisten.. Rechtszaak na rechtszaak over dit onderwerp. En waarom dit onderwerp om ons monddood te maken om ervoor te zorgen dat de regeringen bang worden. En dat doen regeringen, want o gut je zou maar discrimineren en de mensen pijndoen, Bullshit met een grote B!!! Het word verdorie tijd dat de regeringen de kop uit het zand halen en stoppen met deze struisvogelpolitiek.
De grenzen moeten opslot en vlug ook!!!
De imaams hoeven de knop maar om te draaien en we zitten hier nu al met een heel groot probleem als alle "gematigde"moslims ineens tegen ons keren.

Eeeek-A-Mouse | 30-04-15 | 05:51

Bester mensen u heeft weinig goeds te verwachten van politici ... zij vertegenwoordigen niet ons maar hun eigen belang.
Om het tij te keren zal er een revolutie nodig zijn die helaas dan pas zal uitbreken wanneer het tot in de haarvaten van de EU merkbaar is geworden wat het betekent om ca. 20% van je bevolking islamitisch te hebben .
.
Ik vind het persoonlijk onvoorstelbaar hoe blind mensen kunnen zijn voor dit in rap tempo aanstormende gevaar .
Want geloof mij niet u en ik maar onze kinderen gaan de rekening met un bloed betalen.
.
Met dank aan de "snotneuzen" .

Bar&Boos | 30-04-15 | 01:46

Gelukkig zat onze Frans in level 6 van Candy Crush , van uw centen .

McNail | 30-04-15 | 01:34

Die Sophie, dat is toch die trut.

LibertasSimplex | 30-04-15 | 01:19

@rectormagnificus | 29-04-15 | 15:13
9 pluskuddo's staat gelijk aan een verkiezingszege van 140 zetels op GeenStijl heden ten dage.

Laat de revolutie beginnen voor het te laat is.
En ik heb het over een democratische revolutie niet over anarchie.

Weg met de moffen! Weg met de NSB!
Leve het verzet! Leve Nederland!

wakkere_nederlander | 30-04-15 | 00:51

ik schaam me om nederlander te zijn als ik dat goedmenselijke gedrocht Sophie in 't Veld zie vinger-wapperen

bbg123 | 30-04-15 | 00:43

van rossem, u bent geen wilders fan begrijp ik hier uit ?

bbg123 | 30-04-15 | 00:38

Het verschil tussen Wilders en Farage is:
- Wilders neemt duidelijk stelling tegen de islam
- Farage zwijgt in alle talen over de islam

Wie anti-islam heeft, zit bij Farage verkeerd.

Lewis Lewinsky | 30-04-15 | 00:23

@michello | 29-04-15 | 23:52
Canada is nog islamvriendelijker dan Nederland.

Lewis Lewinsky | 30-04-15 | 00:17

die D66 troela krijgt dus iedere maand een godsvermogen op dr rekening gestort om o.a.doodleuk te beweren dat de EU terrorisme exporteert naar het MO en daarmee bijkbaar de hoofdschuldige is? Je moet er GVD ook niet te lang (=korter dan 1 minuut) naar kijken want dan wordt je helemaal gek. Wat een fucking freakshow zeg.

Rest In Privacy | 29-04-15 | 23:56

Het is echt het beste om te emigreren, naar Canada, Nieuw Zeeland. De hardwerkende burger ziet zijn gemeenschapsbijdragen hoe langer hoe meer in de ambtelijke riolen spoorloos verdwijnen.
Geld zat voor klaplopers, geen geld voor onze ouderen of politiebureaus. Het is gewoon een fundamentele schande, maar het woord schande heeft al lang aan kracht verloren.
Het heeft steeds minder zin om nog een groot deel van de vruchten van de arbeid in deze samenleving te investeren. Als ik kinderen had, dan liet ik ze in Canada studeren en zou ik hopen dat ze gezellig daar blijven.

michello | 29-04-15 | 23:52

Een beetje off-topic, maar al dat ostentatieve gehannes van Timmerfrans met zijn smartphone kan niet verhullen dat hij er voor lul bij zit. We hadden hem toch daarheen gestuurd, om overbodige regelgeving uit te wieden; waarom moeten we nou weer de voedingswaarde van alcoholica weten? Allemaal onzin, net zoals de chocoladesigaretten en de kromming van komkommers.
Weg met die eikel.

oliebolletje123 | 29-04-15 | 23:50

De duikboot is lek, ik herhaal: de duikboot is lek.

hallevvezool | 29-04-15 | 22:43

Zouden ze eens op de Nederlandse TV moeten laten zien; D66 mevrouw beweert dat terrorisme in het midden-oosten te danken is aan de EU die terroristen exporteert. Maar nee hoor, dit zou je nooit zien bij de NOS, of RTL, of welke andere Nederlandse nieuwszender dan ook. Allemaal trouw aan de staat. Nederland is niet veel anders dan de DDR.

Old_Spice | 29-04-15 | 22:14

Linkse politici zijn vrijwel allemaal totale idioten, zoveel is wel weer duidelijk.
En met idioten bedoel ik geretardeerd, dom, imbeciel en dergelijke kwalificaties voor mensen met een progressieve denkhandicap.
Wat Farage zegt zal 100% zeker uitkomen, maar hij wordt half uitgelachen en met non-argumentatie gepareerd,, ik weet niet waar ze die amateuristische linkse idioten vandaan trekken, maar deze denkgehandicapte politici zijn absoluut gevaarlijk voor ons continent. En nee, ik chargeer niet.

michello | 29-04-15 | 22:12

@PrinsesStoepje | 29-04-15 | 17:42
Ach ja. Was te verwachten natuurlijk.
* headdesk

Dhr. de Wit | 29-04-15 | 21:42

Eng wijf die in 't Veld. Het type vrouw die iets of iemand aanbid en dan niet meer rationeel kan denken. Beetje zoals de bruiden van Anton Heyboer. Maar levensgevaarlijk in de politiek.

doskabouter | 29-04-15 | 21:39

Oh wacht, nee, okeee, dusss:

Dus als de terugkerende jihadies *Europese* paspoorten hebben dan is het allemaal niet zo erg.
Hun kogels zijn wellicht minder doordringend, hun messen zijn wellicht minder doorsnijdend.
.
Ah, dan is het goed...

hotmint | 29-04-15 | 20:56

Geweldig toch.

Nou zijn de buitenlanders die volgens de extreem niet nationalisten geen buitenlanders zijn (want paspoort, en 2e of 3e generatie) het probleem maar zijn dat dus 'onze' mensen en dus als we over problemen praten, hebben we het eigenlijk over onze eigen burgers en geen buitenlanders. Daarom mogen we hun criminaliteit dus niet als voorbeeld gebruiken.

Helemaal de weg kwijt.

DerUnterMensch | 29-04-15 | 20:38

Oef.

DebraCadabra | 29-04-15 | 20:20

Wat zijn het toch een stelletje incompetente criminelen in het EP. "People who are fleeing war and conflict". Dat is wat die linkse idioten echt zeggen! De meesten komen van onder de Sahara, uit gebieden waar geen oorlog is. Niet meer dan normaal, in ieder geval. Eerst werden deze lui tegengehouden door Ghadaffi, maar nu heerst er chaos in Libië.

Oh ja, en van wie moesten we die rebellen ook al weer ondersteunen en heel erg liev vinden? Links. Wie voorspelde de ellende die ons te wachten stond? Rechts. Het is heel simpel: Rechts had gelijk, dus rechts dient nu het beleid te bepalen. Deze onzin is door niks anders tot stand gekomen dan linkse idealen en het in de praktijk brengen daarvan. Linkse partijen voeren achter elkaar beleid in dat enkel ondersteund wordt door hun wensdenken, maar bij de eerste benoeming van rechts beleid schieten ze in dit soort jankbuien.

Linkse partijen zijn de meest oneerlijke in Europa. Ze zijn de afgelopen jaren uitvoerig aan de macht geweest. Sinds de jaren '70 wordt beleid en samenleving bepaald door links. Alle slechte beslissingen die in die tijd genomen zijn komen op de conto van links. Maar zelfs na 40 jaar verbeten pluche-kleven wappert het vingertje nog steeds naar die paar echte tegenstanders die ze over hebben. Het zijn een stelletje smerige, populistische demagogen die beter op hun plek zijn in een kek uniform op een Derde Wereld eenmans kieslijst dan in het moderne Westen.

Piet van het Padje | 29-04-15 | 20:02

Kon ik maar op 7 mei op deze man stemmen!!Nigel Farage is het enigste licht in deze diepe duisternis.

De gelukszoeker | 29-04-15 | 20:00

In Engeland zijn ze best ver met klonen. Zou het mogelijk zijn om een Nederlandse versie van deze man te klonen? We hebben hem meer dan nodig.

Vout | 29-04-15 | 19:35

Ik ben Jantje Kut. Ik ben 6 jaar en ik doe Sophie na:

Boehoehoe. Meeeh. Meeeh.

wie weet de weg | 29-04-15 | 19:21

En dit vertegenwoordigt ons..... schaamteloos!

mom van avezaath | 29-04-15 | 18:52

Ik heb een idee, we ruilen pechtold en heel de d'66 kliek om voor de UKIP, we hernoemen de partij en kiezen die man in ons parlement. Dan weet ik zeker dat het bij ons veel beter zal gaan.

Stargate | 29-04-15 | 18:52

Weet sophietje nog van de Christenen en moslims die in een bootje naar Europa probeerde te komen ??
De Christenen in het bootje werden vermoord door de moslims. Is pas een paar dagen geleden voor frau peggold

Winston1 | 29-04-15 | 18:46

Wat een linkse kolder braakt die doos uit. De VVD in Brussel heeft een vreemde agenda

3Xniks | 29-04-15 | 18:42

Ik heb het 2e filmpje even aangezet om naar Sophie te luisteren. Wat een treurnis, zeg. Ik heb katten gehoord die beter Engels miauwden dan zij. Allemachtig wat een plaatsvervangende schaamte voelde ik. Steenkolenengels is niet eens van toepassing, want dat is een compliment voor een ieder die het spreekt. Ik... mag ik zeggen dat ik een spreekverbod tegen dat mokkel op wil laten leggen?

Vrije Nator | 29-04-15 | 18:37

Nigel voor Europees president en Sophie dinges mag dan gelijk worden geëxporteerd naar Afrika.

met Nigel als president ben ik VOOR Europa

gentle_giant_58 | 29-04-15 | 18:27

Och ja, mevrouw Sophie in 't Veld, actief in Brussel vanaf 1994.. Dan zie je zaken niet meer zo scherp. Pamfletten volschrijven over de Verenigde Staten van Europa. Niet de dagelijkse realiteit en de voorkeur van de burgers van de lidstaten staan dan meer voorop maar de gepercipieerde werkelijkheid met een Brussels bril op met een sterkte van 10+. Daarom moeten Europarlementariërs ook maar één termijn dienen en daarna weer snel naar huis. En deze in 't Veld spreekt dus ook namens de VVD-kiezer in het Europarlement, een blamage.

therealbraindump | 29-04-15 | 18:26

Daar heb je ze weer. Extreem domme wijven als Sophie in het Veld, schandvlek voor NL. Dat wij nou weer zo'n collaborerend gedrocht moeten afvaardigen is toch wel typisch. Dit land is een open inrichting vol met psychisch gestoord volk, waarvan een select deel zich met welbespraaktheid de politiek in wurmt, vervolgens blijkt er alleen verwarde onzin uit hun mond te komen. Wat een enorme devaluatie vd politiek als dit soort airheads al het politieke podium halen en daadwerkelijk zijn mond mogen open doen.

Koettoerk | 29-04-15 | 18:21

Het lijkt erop dat Farage de enige stem van het gezonde verstand is.

In welk universum leven die andere politici? En wie stemt eigenlijk op hen?

Poekieman | 29-04-15 | 18:19

De EUSSR helemaal knettergek want binnenkort heeft het EUSSR-parlement besloten dat ook op wijnetiketten de voedingswaarden op moeten staan.

Zelfs het moment om van de heerlijke wijn te genieten word je ontnomen door de EUSSR vanwege het opgedrongen nietszeggende voedingswaarde etiket.

Man, man, man. Triest volk daarginder maar het volk in koninkrijk der Nederlanden zal er wel op kicken gelet op de verkiezingsuitslagen.

ProAsfalt | 29-04-15 | 18:15

Sophie in 't Veld? Wie is die trut?

Schietmijmaarlek | 29-04-15 | 18:13

Kunnen we dit dom wijf niet deporteren? Ik bied 1000 euro!

sickstyle | 29-04-15 | 18:13

Mijn god, wat hou ik van die man!
Nigel for President!
Gelukkig kan ik in de democratische EU bij de volgende verkiezingen op hem stemmen!

Ow..... wacht ff....

Schietmijmaarlek | 29-04-15 | 18:12

@Ars Vivendi | 29-04-15 | 16:14
Nope, dit land is het niet zat gelet op de verkiezingsuitslag van PS2015.

ProAsfalt | 29-04-15 | 18:09

@Dhr. de Wit | 29-04-15 | 15:10 "Het is overal hetzelfde, Nederland, Belgie, Frankrijk, Duitsland. Overal worden criticasters van de EU en de multiculturele utopie afgebrand door de publieke omroepen."
.
Daar heeft u helemaal gelijk in. Farage wordt in het VK net zo verketterd als Wilders hier in NL. Democratie met progressieven heeft nog nooit ergens gewerkt, al een hele eeuw niet. Overal waar het de rancuneuze kop opstak en zich te buiten kon gaan, is het uitgelopen op onderdrukking, armoe en rouw. Daar kregen vervolgens anderen dan de schuld van, of het ging onder het tapijt, telkens weer. Want er is geen schoner geweten dan een progressief geweten.

ben kokhals | 29-04-15 | 18:02

-weggejorist-

Snowy2000 | 29-04-15 | 17:53

Afrika heeft enorm potentieel maar dat wordt helaas ondermijnd door corruptie en de EU.

OT: TimmerFrans met Rutte aan het app'en over de MH17? ;-)

Turk182 | 29-04-15 | 17:52

Brussel is net zo'n poppenspel als Den Haag. De enige met macht zijn de lobbyende monopolisten. Of ze het goed met het geheel van het vrije individu voor hebben laat ik in het midden. De ene partij wel en de ander denkt meer aan macht en eurotekens. Voor het meerendeel geldt volgens mij dat laatste, anders zijn we uitgepraat.

Als landen zich straks niet meer kunnen verdedigen tegen o.a. de massa immigratie wordt het wellicht een grote anarchie in het begin.
In het beste geval wint de burger en zijn we klaar met politiek.
De grootste verliezer in het eind is de politiek correctheid aangezien dit de grootste wassen neus is sinds de wederopbouw na WO2. Je kan namelijk geen eerlijke en oprechte mening verkondigen door het altijd maar in het belemmerende verplichte politiek correcte te moeten verpakken.

Ook de houtgreep aan wetten, regels en miljoenmiljard uitzonderingen en belastingen zijn niet meer van deze tijd.

Mensen zijn het zat en sowieso: Wie is er gelegitimeerd door mij en de miljoenen andere EU-burgers om de EU zoveel macht te geven vandaag de dag? Zelfs het songfestival is nog langer corrupt dan de Eurovisie.

Ze doen wel alsof alles netjes aan de burger wordt gevraagd, maar iedere keer krijgen we weer een wurgcontract er doorheen gebutst. Nigel is de roepende in de woestijn en ook TTIP mag uiteraard niet voor hem wijken.

Er is ook niemand die duidelijk zegt dat Nigel het fout heeft. Geen enkele andere politicus die op staat en eens haarfijn het EU plan uit legt. Of de droom waarom het ooit is begonnen en de visie hoe dit te bewerkstelligen.
Waarom de burgers zo financieel worden uitgeknepen?
Of waarom iemand zo vast blijft klampen aan de EU wat ooit iets moois moet zijn en er nu uit ziet als de moeder van alle gezwellen.

Ik meen dat de EU ooit is ontstaan omdat er een paar mensen waren die de wereld willen verenigen, die landsgrenzen op willen heffen en dat iedereen vrij is om te gaan en te staan waar je maar wil. Mensen die een einde wilden maken aan de macht en corruptie van de rijksten.

Dat een hoop rompslomp, bemoeizucht, camera's en financiele malaise hier bij horen om dit te bewerkstelligen kan nooit de intentie zijn geweest. Toch?
Dus ergens hebben ze wat afslagen gemist en vandaag de dag lopen we alleen te mierenneuken over moraal in een of andere kleine sub-discussie welke in het groter geheel totaal niet relevant is, maar goed genoeg om stemmen mee te scoren *kuch*

Wellicht dat een aantal zelfmoorden in de politieke top nog de beste indicator zijn op weg naar een betere wereld.
Al lijken de meeste hooggeplaatste personen geen hart meer te dragen en zijn ze compleet geprogrammeerd om alles van hoger hand uit de achterkamertjes te bewerkstelligen, Ongeacht wat. Ook de manier waarop de meerderheid in Brussel en de rest van de politiek praat, lijkt het me niet vanzelfsprekend dat het ooit gezellig is om een biertje met hun te drinken. Behalve met Nigel, dat lijkt vooralsnog de enige te zijn die snapt hoe je met mensen om gaat.

Al dat ge-uhm en gestotter...
Als je weet waar je mee bezig bent, dan praat je daar eerder gepassioneerd en inspirerend over en niet alsof er een dubbelloops jachtgeweer tegen je hoofd drukt.

Rest In Privacy | 29-04-15 | 17:49

Jammer toch dat we Naaigel niet kunnen klonen ofzeau.

peenindiees | 29-04-15 | 17:48

Sophie in 't Veld, one word.. Goose!!!

Wout Strooizout | 29-04-15 | 17:47

Nou heeft vooral D66 de mond vol over Europese integratie. Nederland moet bruisend opgaan in Europa, aldus Kereltje Pechtold. Maar ik mag bij de Europese verkiezingen niet eens stemmen op de kandidaat die met kop en schouders boven iedereen uitsteekt: Nigel Farage! Ik moet per se stemmen op zo'n derderangs Nederlander.

MAD1950 | 29-04-15 | 17:47

de suggestie dat terrorisme een europese uitvinding is geworden is wel heel erg dom, want dan is het wel een produkt van de multicul linksche gutmenschjes. tenslotte is populismen een vrij recent verschijnsel en zijn die uitreizende jihadisten echt geen kleuters. dus onze jongens aan het oostfront waren ook geheel eigen kweek uit de vaderlandse versie van het nazisme? of is strijden in het oosten inmiddels gedegradeerd tot een activiteit in een zekere windrichting?

minimá-armezusvan.. | 29-04-15 | 17:46

@Dhr. de Wit | 29-04-15 | 15:52
Sofietje zit dan ook al sinds haar fopstudie op het pluche.http://www.europarl.europa.eu/meps/nl/28266/SOPHIA_IN+%27T+VELD_cv.html
Nog nooit een bedrijf van binnen gezien en altijd ver, ver weg van de multikul samenleving gebleven.

PrinsesStoepje | 29-04-15 | 17:42

Ik schaam mij als Nederlander voor zo'n zeugje van George Orwell zoals deze Sophie in 't Veld (VVD66 van Verhofstadt).

Meepraten met de Grotere varkens die een hogere positie hebben aan de gouden troggen waar ons geld doorgedraaid wordt.
Gewoon, voor eigen gewin. Met applaus uit de rest van de vunzige mega-stal.

Jan Passant mk2 | 29-04-15 | 17:34

Hear hear. Nigel for president.
En die muts Sophie hoorde ik vorige week op de radio. Wat een eenzijdig gejank. Pappen en nat houden. Dweilen met de kraan open. Er komt geen oplossing uit dat kennelijk te geringe breintje. Dat mensen daar nog op stemmen is niet te bevatten.

Fijnstoffer | 29-04-15 | 17:33

@upgent | 29-04-15 | 17:27

Of als ze pech heeft word ze gestenigd met piepschuim.

Wasbakplasser | 29-04-15 | 17:32

Farage heeft groot gelijk. De reacties van de anderen zijn om te huilen en kosten alleen maar tijd. En dus geld. Ons geld.

bft | 29-04-15 | 17:32

Uw Verzekeringsadvis | 29-04-15 | 17:14
Helaas heb je gelijk.

upgent | 29-04-15 | 17:28

Wat een dom wicht! En dat vertegenwoordigt europa? We zijn ter dode opgeschreven. Geheime diensten en Isis uitmaken voor leugenaars! Het mens is niet goed wijs! Over een aantal jaar loopt ze gesluierd rond in Brussel.

upgent | 29-04-15 | 17:27

We zijn overgeleverd aan gestoorde aanhangers van de linkse kerk die ons overspoelen met onrendabelen en terroristen. Alleen het feit al dat ze dit toestaan maakt van hunzelf terrorist. We moeten van de linkse kerk in europa af en wel zo snel mogelijk.

Nog 3 jaar 2 maanden en 2 dagen en dan weg hier !

GerMonster | 29-04-15 | 17:25

Jammer dat die tweede video afgekapt is, anders had je haar nog kunnen zien vertrekken op de bezem.

VerenigingVanDieven | 29-04-15 | 17:23

Hoop lege stoelen daar in het democratisch hart van Europa.. Allemaal ziek ofzo? Aan de werkdruk zal het iig niet aan liggen als ik Timmermans zo zie.

Wasbakplasser | 29-04-15 | 17:23

Voor de aanstaande ex-VVD-stemmers die overwegen om op D66 te stemmen, is het goed om te zien hoe links en fanatiek pro-EUSSR dit zg. "liberale alternatief" is. Zum kotzen.

Dizzydent | 29-04-15 | 17:20

Is allemaal de schuld van de WiFi-straling. Het beschadigd de hersenen.

Rest In Privacy | 29-04-15 | 17:16

Dat het applaus voor Sophietje harder dan dat voor Nigel maakt het er niet beter op.

Gaz21 | 29-04-15 | 17:16

@upgent | 29-04-15 | 15:12
Dat EU tuig heeft zo n geluk dat we alleen op lokale malloten mogen stemmen, als we EU wijd op Farage mochten stemmen, maar dat mag niet, ze zullen het systeem wel expres zo hebben ingericht.

Uw Verzekeringsadvis | 29-04-15 | 17:14

"That's it, de inhoud is voor 99% hetzelfde"
Cuyahoga | 29-04-15 | 15:09
LUISTER je eigenlijk wel naar wat hij zegt? Het is allemaal glashelder. Dat kun je van dat jufje met haar overslaande stem en nauwelijks bedwongen hysterie niet zeggen.

dedeurs | 29-04-15 | 17:14

Collaborerend EU-soldaat In 't Veld - nomen est omen - lichtte al eens op buitengewoon autoritaire wijze het nut van de EU toe in een VPRO-programma over het tweekoppig monster Brussel-Straatsburg. Hier past slechts één woord: despicable - verachtelijk. Ben ik nu onparlementair?

De Vrijlansier | 29-04-15 | 17:10

In alle parlementen kom je die hysterische onvergelijkte altijd boze en gelijk willen hebbende vrouwspersonen a la Sophietje tegen, die types zijn het echte gevaar.

Uw Verzekeringsadvis | 29-04-15 | 17:10

In de tijd van de melkertbaan was Dirk inrijverbodtoezichthouder. Die staan er tegenwoordig echt in centroem Utreg dat omstreeks 2030 weer redelijk bereikbaar zal zijn met den automobiel.

Tizzum | 29-04-15 | 17:10

@Parel van het Zuiden | 29-04-15 | 16:35
Inderdaad, zo schets je hem perfect.
Farage krijgt meen ik nog altijd geen bescherming, hè?

Lewis | 29-04-15 | 17:07

Als de kelen hier ook massaal doorgesneden gaan worden, dan weten we zeker dat Wilders en Farage gewoon gelijk hadden. Niet dat we er dan nog iets aan kunnen doen...

funkyd | 29-04-15 | 17:06

Het blijft toch bizar dat het gutmenschenvolk het schijnbaar allemaal maar normaal vindt dat iemand die uit een "helse omgeving" als Syrië is gevlucht een andere helse omgeving, Libië, opzoekt om van daaruit naar Europa te kunnen komen. Nee, dan is de overduidelijke gelukszoeker die het risico wilde nemen ineens iemand die je niet terug kan sturen naar dat land in oorlog omdat hij daar gevaar loopt. Als die lui dan zo slecht tegen dobberfortunisten kunnen, zet dan gewoon de hekken open bij Melilla en Cueta en bedek heel Afrika en het Midden-Oosten met pamfletten waarop staat dat ze daar gratis de ferry naar Spanje kunnen nemen.

Pierre Tombal | 29-04-15 | 17:06

En dat wicht vertegenwoordigd ons land?? Wat een schaamte

Gebleekte | 29-04-15 | 17:06

"Onrust om asielzoekers in verzorgingstehuis"
Doe uw bejaarden ouders niet zo iets aan, zij hebben Nederland na de oorlog opnieuw opgebouwd, weet u nog?
Uw schaamteloze Regering van wegkijkers en mooipraters maakt dit mogelijk.
www.telegraaf.nl/binnenland/23984201/_...

Snowy2000 | 29-04-15 | 16:59

tewijl de integratie van 50 jaar geïmporteerde kanslozen volledig mislukt is in ieder EU-land,
Hebben ze in Brussel de plannen al klaar weer om nog meer kanslozen te importeren.
Ze zijn echt oliedom en gevaarlijk bezig met hun laffe houding.

fred1434 | 29-04-15 | 16:55

Meisje van het Veld is een slechte neuk.

Mark_D_NL | 29-04-15 | 16:53

Sophie in 't Veld is zwaar in de war....
Ik zou zeggen, hup naar de psychiater en flink handje pillen erin!
Zum kotzen

Melfs | 29-04-15 | 16:53

Als wij het ook alleen maar aan die Geert Wilders overlaten gebeurd er in dit land absoluut helemaal niets. Maar dat is ook wel begrijpelijk, want het Volk kiest zelf voor opengrenzen en de massa immigratie. En wat dat laatste betreft worden ze dus op hun wenken bediend. Ik moet de eerste massale demonstratie tegen deze Regering of Europa nog gaan mee maken, en tot zolang gebeurd er dus helemaal niets.

Snowy2000 | 29-04-15 | 16:49

Grootgeschapene Sophie kan niet eens het woord 'nothing' correct uitspreken, wat een paard is het toch.

fred1434 | 29-04-15 | 16:47

Het is te hopen dat 66-veilingmeester Pechkoop NOOIT ministers uit zijn kotsbak hoeft aan te wijzen cq die zich zelf aanwijzen zoals die emo-kip Sof. Ik schaam me voor dit domme land en waar het zich politiek presenteert.

grindbak | 29-04-15 | 16:39

Zie ze lachen, haha wat hebben we het goed met elkaar. Wat is het toch een prachtige rol, de rol van Goedmensch pur sang, te mogen spelen door die snotmeid van het Veld. Mannen van eind 50 die haar vervolgens nog even verbaal ondersteunen om mogelijk tzt iets te kunnen scoren. En ook nog eens na afloop van de zittingsperiode terug te komen als miljonair. Van dit soort intens misplaatst naieve mensen moet je geen al te scherp beeld op de urgensties van de EUsamenleving verwachten. De hadden ze niet toen ze de politiek ingingen en als ze terugkomen nog minder.

ad melkert | 29-04-15 | 16:38

Wij hadden een Nigel Farage, eloquent, rationeel en met een sportief gevoel voor humor, voordat we de echte Nigel Farage kenden. Die eindigde vol met kogels op een parkeerplaats.
.
Had trouwens ook met z'n groene linksfanaat te maken...

Parel van het Zuiden | 29-04-15 | 16:35

Wilders hoeft helemaal niet op Farage te lijken. Wat een absurd verlangen! Moet Cruyff lijken op Pele? Moet Rembrandt lijken op Caravaggio? Moet Amsterdam lijken op Parijs? Moet Nederland lijken op Denemarken? Moet de acteur Ramsey Nasr lijken op Malcolm McDowell?
Wilders is Wilders, basta. We hoeven hem alleen maar goed te vinden, niet te verafgoden.

levend fossiel | 29-04-15 | 16:30

Ik schaam me zo erg voor dat afval wat ons de burger vertegenwoordigd in de politiek, zowel in Nederland en met name ook in de EU, het wordt tijd dat we dit prut naar huis sturen, en wat mij betreft in pek en veren,
we moeten toe naar een nieuw democratisch systeem waar de burger aan het stuur staat en de voormalige politieke elite zich bevind waar het thuishoort en dat is aan de onderkant van de maatschappij, het kan als wij de Burgers dat willen en het heet de Open Source Democratie, wij beslissen wat goed voor ons Land is.

Tasmaneiland | 29-04-15 | 16:27

-weggejorist-

Brenoj | 29-04-15 | 16:24

@Lafayette | 29-04-15 | 16:00
Hier, een sprankje hoop voor jou: Gladio. Onze voorouders waren niet achterlijk. Spul werkt nog steeds. Vraag maar aan Holleeder.

VerenigingVanDieven | 29-04-15 | 16:16

Dit land is het zat.
C'est ça!

Ars Vivendi | 29-04-15 | 16:14

Sophie heeft weer wat policor kudo's verzameld. Vertoning van onnozelheid, een moderne versie van lof der zotheid daar.

Suerte Piet | 29-04-15 | 16:13

@lanexx | 29-04-15 | 16:02
Maar ze praat Engels met een Jiskefet-accent, dat maakt het dan nog wel grappig.

Lewis | 29-04-15 | 16:10

Farage is al jaren the best. En zit die griet echt voor o.a. de vvd in het eurocircus des viertes reich? Zijlstra, to the bridge please.

heteblikzem | 29-04-15 | 16:10

Het was ook lekker druk in de vergaderzaal. Waar zitten al die andere zakkenvullers, terwijl onze toekomst verkwanseld wordt?

dijksie | 29-04-15 | 16:09

pibasso | 29-04-15 | 15:20

Neen, dat was een practical joke van mij. Het beste kabinet van na de Bataafse republiek was daar uiteraard mee bedoeld.

eerstneukendanpraten | 29-04-15 | 16:09

Wij hadden ook een Nigel Farage namelijk Pim Fortuyn. Hoe dat is afgelopen, is bekend.

ProAsfalt | 29-04-15 | 16:07

Het zou goed zijn als mensen als Lambergs, Job Cohen en Tineke Strik en duizenden anderen zichzelf voor de rechter moeten verantwoorden voor medeplichtigheid aan de dood van honderden asielzoekers en voor de afbraak van onze cultuur.
Misschien gaat er dan een keer iets veranderen.
Dan moet er wel een rechter gevonden worden die geen adept is van de Frankfurter Schule.
Misschien nog maar een paar jaar wachten. De wereld verandert snel en Nigel staat aan de goede kant.

domheid regeert | 29-04-15 | 16:07

Twitterfrans. Zucht. Mister Farage, I will find you, and I will vote for you.

HaarAltijdGoed | 29-04-15 | 16:05

Eensch met deze vergelijking van Farage en Wilders.
Maar ook al overschreeuwt Farage zich niet in kwesties als de islam en de massa-immigratie, hij wordt door de gevestigde partijen en media in GB even hard gedemoniseerd als Fortuyn in 2002. Wie zich verzet tegen de soevereiniteitsroof door de bureaucraten in Brussel wordt over de volle breedte, van Labour tot Conservatives en van GroenLinks tot VVD, belasterd en tegengewerkt. Er zit een totalitair luchtje aan onze “democratie”.

Wim Denkbaar | 29-04-15 | 16:04

Het is blijkbaar despicable om de waarheid te vertellen.

Coenass_ | 29-04-15 | 16:04

Mevrouw In 't Veld gaat het riedeltje van de gutmensch weer eens laten horen!

lanexx | 29-04-15 | 16:02

@VerenigingVanDieven | 29-04-15
Fatalisme? Ja, misschien. Je zou het ook gewoon realisme kunnen noemen. Geloven dat het in Europa gaat goed komen is vooral hoop. Alleen nog een groot (etnisch/religieus)conflict gaat dat misschien nog omkeren, en zo'n conflict staat gelijk aan een verloren Europa.

Lafayette | 29-04-15 | 16:00

"Als hij het zat is om keer op keer zonder enige onderbouwing te worden beschuldigd van racisme, dan gilt hij geen 'Haatzaaien!1!!', dan zegt hij - met een kwinkslag - dat het hem verveelt. "

Maar echt pareren doet hij dus niet.

Dus als Greet 'keer op keer' begint over Marokkanen, en de reactie is verveling en geen echt weerwoord, dan is dat ook goed? Dacht het niet.

kloopindeslootjijook | 29-04-15 | 15:58

@Doldwaas | 29-04-15
Er is nog heel wat meer verschil, ook inhoudelijk.
Maar op de persoon gezien is Farage vooral scherper, genuanceerder, eloquenter en een debater. Wilder is niet in staat om te debatteren en speelt keer op keer hetzelfde bandje af. De man heeft niet de parate kennis en het intellect van Farage. Daarnaast is Wilders onvoorspelbaar en gooit hij op het moment dat hij scoort als snel weer zijn eigen ruiten in. Die persoonlijkheid kan je helaas niet veranderen. Daarom wordt het nooit wat met de PVV. Het plafond is al lang bereikt.

Lafayette | 29-04-15 | 15:56

Och och Sophietje toch. Rechtse argumenten onder onderbuik scharen, maar zelf niet verder komen dan wat emo prietpraat zonder enkele onderbouwing.

Harry Turtle | 29-04-15 | 15:56

@Lafayette | 29-04-15 | 15:16
Geloven dat Europa verloren is, maakt Europa ook verloren. Ik kan niet zo goed tegen die fatalistische houding die hoort bij opgevers. Verlies nooit de hoop!

Ook in Algerije hadden ze een Marokkanenprobleem. De Marokkaanse bevolking kreeg 3 dagen om goedschiks te vertrekken, daarna kwaadschiks. Probleem opgelost. Moet je eigen regering wel willen natuurlijk.

VerenigingVanDieven | 29-04-15 | 15:55

Wilders heeft gewoonweg de intellectuele basis niet om hier ook maar enigszins bij in de buurt te komen. Dat geldt dan automatisch ook voor zijn kiezers.

Igor Putkin | 29-04-15 | 15:53

Landverraadster Sophie in 't Veld geeft een ontwijkend antwoord op de vraag of het een leugen is dat veiligheidsdiensten waarschuwen voor IS strijders die naar Europa trekken. En dan begint zij over "zielige" bootvluchtelingen. Deze mevrouw is rijp voor het RIAGG.

Dhr. de Wit | 29-04-15 | 15:52

Timmerfrans is likes aan het tellen op zijn Facebook. Of hij heeft de spiegel functie aanstaan.

Harry Turtle | 29-04-15 | 15:52

Verbazend dat niemand een steekhoudend tegenargument heeft en toch wordt Farage behandeld als een paria. Met logica heeft politiek kennelijk niets te maken.

van heinde en verre | 29-04-15 | 15:52

Voor Farage niets dan hulde. Zet Pat Condell ernaast en je hebt een dubbele sloopkogel. Maar wie luistert?
De zichtbare desinteresse van de resterende aanwezigen (Frans T. voorop) zegt genoeg.
'Impending disaster', inderdaad. Kijk naar het 'Zweden-effect' sinds de fatsoenselite aldaar in hun oneindige wijsheid meer dan 80.000 kanslozen in één jaar (!) binnenliet.

De Vrijlansier | 29-04-15 | 15:51

Tijd voor wat geschiedenis... #vikingsopzettendoet #waarishetmisgegaan

Rebellation | 29-04-15 | 15:48

Godsammekraken | 29-04-15 | 15:06
Omdat ik het best wel sportief van je vind zal ik de onweerstaanbare drang om met één (of meerdere) ad hominem(s) te reaguren weerstaan.

Igor Putkin | 29-04-15 | 15:46

Het grote verschil tussen Geert en Nigel is dat Nigel naar uitdelen ook niet bang is om te incasseren.

Doldwaas | 29-04-15 | 15:44

Linkschen snappen het vaak uiteindelijk wel maar helaas gaat daar meestal vele jaren overheen. Jammer dat dit zoveel doden en zoveel geld kost.

zeefert | 29-04-15 | 15:44

Timmerfrans heeft zo te zien een zuurstofmaskertje nodig.

Rien7847 | 29-04-15 | 15:41

En die andere clown naast Juncker blijft maar naar beneden kijken, is te bang om rechtop te zitten en met een beetje respect te luisteren naar zoveel eruditie en naakte waarheid, daar zijn ze niet van gediend bij die club van jaknikkers!

lanexx | 29-04-15 | 15:39

@Cuyahoga 15:09: De inhoud is bij Wilders, als het er op aankomt, wel min of meer hetzelfde, maar de retoriek is volkomen anders. Deze lui moeten Farage niet omdat hij tegen het systeem ingaat, maar Wilders verliest zelfs de steun van zijn voormalige vriendjes. Zoals eerder op Jalta te lezen: als zelfs het FN zich afvraagt of ze zich wel met je willen associëren, dan maak je het wel heel bont.

Muxje | 29-04-15 | 15:36

Ik vind dat hij helemaal gelijk heeft. Op elk punt.

Schepvogel | 29-04-15 | 15:36

Lewis | 29-04-15 | 15:17

Dan krijgen ze dus echt wat ze verdienen.
Diegenen die op bewezen leugenaars blijven stemmen en alles wat anders denkt of doet meteen als extreemrechts afdoen, zou je ook alle ellende die in sneltreinvaart op ons afkomt toewensen.
Het is alleen spijtig, dat ook alle anderen daarvan de rotte vruchten zullen moeten plukken.

bart1234 | 29-04-15 | 15:36

Geweldig, hij zorgt ervoor dat die lui nooit meer wegkomen met "Wir haben es nicht gewußt", als straks de rook is verdwenen.

Suerte Piet | 29-04-15 | 15:35

@vaas klaak | 29-04-15 | 15:28
Werkelijk onbegrijpelijk! Maar de geschiedenis zal hen uiteindelijk kapittelen.

Dhr. de Wit | 29-04-15 | 15:34

Die we nooit gehad hebben? Hij is weliswaar bijna 13 jaar geleden vermoord maar toch al weer vergeten?

Oeleflaffel | 29-04-15 | 15:33

@Lafayette | 29-04-15 | 15:23
Weet niet of haatbaarden dat beseffen. Maar sowieso is Farage een doelwit, dat staat buiten kijf.

Dhr. de Wit | 29-04-15 | 15:32

Where and how can I vote for this guy?
Oh wait. Can't vote for him.

Call on the attacker | 29-04-15 | 15:32

@grindbak | 29-04-15 | 15:28
Hij moet toch uitstralen dat hij Farage verwerpelijk vindt en dat hij diens woorden bijna niet kan aanhoren? Stel je voor dat hij die man op zijn minst serieus zou aanhoren.

Lewis | 29-04-15 | 15:32

Wat een uitzichtloze toekomst hebben wij in Europa. Kans op verandering is er nauwelijks, iedereen wordt armer, steeds minder vrijheid etc etc..

ElMatadero | 29-04-15 | 15:30

@Conan de Rabarber | 29-04-15 | 15:27
Geen stropdas. Zo af en toe een das.

Godsammekraken | 29-04-15 | 15:30

@Roodneus | 29-04-15 | 15:05
Inderdaad meer,meer,meer Nigel. Al denk ik dat er veel mensen het niet willen zien. net zoals die Belg in het filmpje

Tostiman | 29-04-15 | 15:29

Geweldig wat een uitstekende spreker!

jaap932057795966 | 29-04-15 | 15:29

.. intussen zit die afschuwelijke miskleun van een Timmermans met zijn mobieltje te spelen.
Jan Passant mk2 | 29-04-15 | 15:08
Inderdaad, waarschijnlijk met de nazi's in Oekraïne waarmee hij direct daar al op het plein stond,dom en geen enkel historisch besef, in tegenstelling tot Nigel.
Zelfs Cohen zal zich ergeren aan Timmerschwanz die hem gejudasd heeft, lachen met die PvdA en wormvormige aanhangsels.

grindbak | 29-04-15 | 15:28

@Dhr. de Wit | 29-04-15 | 15:20

Forget it. Hun morele patent op de waarheid is zo groot, dat zelfs wanneer hun eigen 9 jarig dochtertje verkracht en onthoofd zou worden door een roedel haatbaarden, ze de schuldvraag eerder bij een andere politieke kleur zouden zoeken, voordat ze toe zouden geven dat de door hen zelf opgelegde fatsoensrealiteit een waanbeeld is.

vaas klaak | 29-04-15 | 15:28

@Lafayette | 29-04-15 | 15:16
De grap is dat linkse partijen nu automatisch de tegenovergestelde optie van populistisch/conservatief rechts zullen kiezen.
Hoe rationeel het voorstel van Greet/Farage/GS ook is (Australisch model), de trots en haat jegens rechts leidt ertoe dat links zich tegen het Australische model zal verzetten.

Ebert de R | 29-04-15 | 15:27

@Godsammekraken | 29-04-15 | 15:18
En een stropdas!

Conan de Rabarber | 29-04-15 | 15:27

Farage is helaas de enige roepende in de woestijn vol met naïeve struisvogelpolitici

Tobi | 29-04-15 | 15:26

@Dhr. de Wit | 29-04-15 | 15:20
Zo dom zijn die haatbaarden niet, Brussel/Straatsburg dient hen immers uitstekend. Nee, als er iemand dreigt omgelegd te worden dan is het Farage.

Lafayette | 29-04-15 | 15:23

Krijgt Timmermans zijn riante salaris om een beetje met zijn mobieltje te spelen?

miss error | 29-04-15 | 15:21

Frans is de enige ordonnans ter wereld met een maandloon van 25K

Conan de Rabarber | 29-04-15 | 15:21

Waar haalt hij steeds weer de energie vandaan om tegen die incompetente linksche eu parlementariërs in te gaan... respect voor die man.

Rebellation | 29-04-15 | 15:20

Het zou toch wel dikke vette ironie zijn als er binnenkort een stel haatbaarden in Brussel of Straatsburg binnenstappen "om orde op zaken te stellen".
Alhoewel ik vermoed dat het dan nog niet in die botte koppen doordringt...

Dhr. de Wit | 29-04-15 | 15:20

Waren er maar meer zoals Nigel... Ik krijg het idee - als ik zijn betogen zie - dat hij een eenzame roepende is in de woestijn. Waarom toch? Zijn al die andere nitwits dan zo blind en doof? *vertwijfeld het hoofd schud*

Arietjuh | 29-04-15 | 15:20

@ eerstneukendanpraten | 29-04-15 | 15:15
Was u om 11.11 uur niet weggejorist en opgerot, omdat u zich iets te boos maakte over die minkukel van een Martin van Rijn?
Welkom terug in ieder geval!

pibasso | 29-04-15 | 15:20

@ Skunk57 | 29-04-15 | 15:06
Het feit dat het merendeel van de gehersenspoelde haatmoslims aan de andere kant van de Middellandse Zee zit, stemt mij dan weer in principe vrolijk, maar die barrière blijkt toch niet groot genoeg.

Dr. Snoepjes | 29-04-15 | 15:19

Nigel heeft natuurlijk gelijk. Alleen die das kan echt niet als je serieus wilt worden genomen.

Toetsiemonster | 29-04-15 | 15:19

@Conan de Rabarber | 29-04-15 | 15:14


@eerstneukendanpraten | 29-04-15 | 15:15


@Ashtrey | 29-04-15 | 15:13

Inmiddels weer 12 kg lichter. En geschoren.

Godsammekraken | 29-04-15 | 15:18

We'r only making plans for Nigel. We only want whats best for him.
See youtube!

carel5014 | 29-04-15 | 15:17

@Ashtrey | 29-04-15 | 15:13
Dank je. Die eerste opmerking zat ik natuurlijk een beetje naar te hengelen.

Godsammekraken | 29-04-15 | 15:17

@bart1234 | 29-04-15 | 15:14
Zo is het ja. Letterlijk. Maar weet je, die aanhalingstekens kunnen weg. Die politiek correcte politici vertegenwoordigen écht de (grote) meerderheid van de (West-)Europese bevolking. Heel veel mensen durven niet aan de conclusies van Farage. Of ze vertikken het gewoon om hem gelijk te geven.

Lewis | 29-04-15 | 15:17

Al die lui weten dat Farage 100% gelijk heeft, maar ze kunnen het gewoon niet toegeven. Dat zou immers het morele en politieke failliet van hun politieke beweging betekenen. Een soort zelf opgelegd Stockholm syndroom.
Europa is verloren. Iedereen weet het. Dit zijn achterhoede gevechten. IS en aanverwanten hebben de ultieme strategie gevonden. Verovering door migratie en assimilatie. Resistance is futile.

Lafayette | 29-04-15 | 15:16

Alle rampen en economische misère in Groot Brittannië zijn de schuld van buitenlanders. Nigel gaat volledig onderuit bij de verkiezingen op 7 Mei as. En verdiend!

spuitje11 | 29-04-15 | 15:16

Ons Franske keek, zag en overwon. De socialist die eerst de europese grondwet - die uw vrijheden afpakt en uw kwaliteit van leven verkwanselt - op een ondemocratische manier door uw strot duwde, om vervolgens over de lijken van 200 dode MH17 nederlanders zichzelf een baantje binnen het europese parlement te huichelen, zit er bij zoals het hem toekomt; als een zak aardappelen. Doesn't give a flying fuck, but will fake sincerity for personal benefit. Pek en veren voor die competentieloze narcist, hulde voor Nigel.

vaas klaak | 29-04-15 | 15:16


Godsammekraken | 29-04-15 | 15:06

Eet u veel gebak?

eerstneukendanpraten | 29-04-15 | 15:15

Bedroevend, hoe deze "volksvertegenwoordigers" reageren op Farage die de waarheid spreekt.
Het kán en mag gewoon niet gezegd worden, we moeten politiek correct blijven, ook al wordt het onze ondergang.

bart1234 | 29-04-15 | 15:14

Wat een welbespraakte held. Ik ben het eens met elk woord - hoe zou je dat ook niet kunnen zijn.
Toen die Belgische meneer met zijn nietszeggende, holle retoriek op de proppen kwam ben ik maar gestopt met kijken. Moet een beetje om mijn bloeddruk denken.

Lewis | 29-04-15 | 15:14

@You-On-A-Gin | 29-04-15 | 15:09
Maar nee, ik had alleen een hemd van Michiel de Ruyter geleend.

Godsammekraken | 29-04-15 | 15:13

@Godsammekraken 15:06
Kom kom Lou Ferrigno, je bent zelf ook een celebrity, niet meer in wedstrijdvorm zo te zien, maar toch.

Ashtrey | 29-04-15 | 15:13

Kan dat asociale varken van een Zimmerfranz niet op zijn minst net doen alsof hij luistert, voor zijn 25K per maand?
Maar zijn makkelijke-kapsel-facebookweijven volgers zijn voor hem natuurlijk belangrijker dan een minderwaardig mens.

Cuyahoga | 29-04-15 | 15:13

Er zijn meer mensen als Nigel Farage nodig op dit soort functies.

Jammer dat Christopher Hitchens niet meer leeft.

lady blabla | 29-04-15 | 15:13

De mensen die zich gematigd noemen, dat zijn juist de gevaarlijke mensen van deze tijd. Deze gematigde mensen pogen voortdurend om politici zoals Farage en Wilders monddood te maken, zodat de gematigdheid verder kan gaan waar ze mee bezig is. Een multireligieus Europa wordt heden neergezet en daarbij zijn nog miljoenen islamieten van buiten onze grenzennodig ter inportering. Ik verafschuw de gematigdheid van link en liberaal progressief. Het is tijd dat partijen en mensen zoals Farage en Wilders aan de macht komen.

rectormagnificus | 29-04-15 | 15:13

-weggejorist-

upgent | 29-04-15 | 15:12

De varkens van George Orwell luisterden nooit. Gaan niet luisteren. Gaan gewoon door met het naar de kloten jagen van alles wat in hun varkenspootjes komt.
En daar heel wijs bij kijken, wat kan het ze per slot van rekening schelen? Zij zijn niet degenen die er de prijs voor gaan betalen. Zodra de boel instort zitten ze in een luxe-resort. Ver van brandend Europa.

Jan Passant mk2 | 29-04-15 | 15:12

Tja Wilders valt in het niets vergeleken met Farage. Farage gaat volledig op inhoud en wilders komt aan met populaire tokkie termen en voert zijn debatten op MAVO niveau waarmee hij uiteindelijk zijn eigen standpunten en betogen saboteert.

XaleX_2 | 29-04-15 | 15:11

Toch zal ook Farage dit niet kunnen veranderen, hij gaat de verkiezingen in het VK namelijk niet winnen.

prov1nciaal | 29-04-15 | 15:10

Kijk wel eens naar de BBC maar ook die zijn zo "politiek correct" net als de NPO. Als je wel eens hoort hoe Farage wordt weggezet met voornamelijk jij-bakken, want echte tegenargumenten hebben ze niet, dan vraag ik mij af in welke wereld die mensen leven.
Het is overal hetzelfde, Nederland, Belgie, Frankrijk, Duitsland. Overal worden criticasters van de EU en de multiculturele utopie afgebrand door de publieke omroepen.

En dan nog wat: er gaan miljoenenmiljarden naar de EU en dan nog krijgen ze het niet voor elkaar om het geluid van de spreekgestoeltes niet te laten overmoduleren. Ze kunnen ook werkelijk niets die ambtenaren!

Dhr. de Wit | 29-04-15 | 15:10

Ik zie het verschil met Wilders niet zo.
Greet heeft raar haar en misschien een minder aimabel gezicht en een ander accent.
That's it, de inhoud is voor 99% hetzelfde.

Cuyahoga | 29-04-15 | 15:09

@ Godsammekraken | 29-04-15 | 15:06
Dafuq, ben je Frank Lammers?

You-On-A-Gin | 29-04-15 | 15:09

.. intussen zit die afschuwelijke miskleun van een Timmermans met zijn mobieltje te spelen.

Jan Passant mk2 | 29-04-15 | 15:08

Wat zou het fijn zijn als Greet iets meer van Farage had.

pibasso | 29-04-15 | 15:08

@Twittermans: Leg dat ding neer en luister.

Hoen | 29-04-15 | 15:07

In tegenstelling tot greet zit Farange aan de andere kant van de Noordzee en dat stemt mij dan weer vrolijk.

Skunk57 | 29-04-15 | 15:06

Eén van de grootste politieke helden van deze tijd, naar mijn bescheiding mening.

Trekhaas | 29-04-15 | 15:05

Kunnen we die man niet adopteren.

Roodneus | 29-04-15 | 15:05

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland