Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Huis Filip DeWinter belaagd door gewapende man

Het huis van Vlaams Belang-voorman Filip DeWinter is ontsnapt aan een aanslag. Dat leest als een soort Belgenmop en dat is het ook: DeWinter zelf was niet thuis, en zijn schoonzoon ontkende doodleuk tegen de potentiële aanslagplegende huisjeshakbar, die hem in gebroken Engels vroeg of hij daar woonde, dat hij daar woonde. En toen ging de man (zonnebril, muts, gezicht bedekt met een doek) er maar vandoor. Noot van de redactie: We zeggen 'huisjeshakbar', maar da's alleen maar vanwege de koddige alliteratie tussen 'huisje' en 'hakbar'. Religieuze persuasie danwel politieke voorkeursstroming van de dader zijn vooralsnog onbekend. Maar laten we niemand voor de gek houden. Het zal geen dader uit politiek rechtse, religieus christelijke ofdanwel vreedzaam atheïstische hoek zijn. Wat er rest, kunt u zelf wel invullensinueren. DeWinter is overigens ongeschonden, want die was een eind verderop (maar wel in eigen land natuurlijk) op verkansie. Om met de beroemde stripheld Lambik te spreken: Eind goed, al goed.

Reaguursels

Inloggen

@ben kokhals | 15-04-15 | 15:09
Historica Els Witte heeft vorig jaar een zeer interessant boek gepubliceerd over het ontstaan van Belgie dat op elk punt verifieerbaarder is dan dat pamflet van jou, hoewel in beide terecht aandacht is voor het Oranje gestuntel. Aanrader, gezien uw interesses!
Wat ik wil duidelijk maken is dat veel kopstukken van het Vlaams belang, Dewinter incluis, contact onderhouden met groepen als Voorpost, St. Maartensfonds en Were Di. Wie zich daar mee inlaat mag je fascist noemen, me dunkt. Dewinter mag zeggen dat zijn grootvader in het verzet zat, maar waarom ging hij dan provocatief bloemen op een nazi-graf leggen?

Diotima | 15-04-15 | 17:42

@Diotima | 15-04-15 | 09:58 ben kokhals | 15-04-15 | 02:48 "Was ik maar zo naïef als jij (…) Welk verraad bedoel je overigens?"

Dat "naief", lijkt een aanzet tot ridicuisering. Mischien omdat de full colour werkelijkheid de voorgeprogrammerde zwart/wit kopie daarvan verpest, en u van eenvoudige hapklare beelden houdt, al is het een politiek correcte karikatuur. Maar goed, ik hoop dat u toch ooit eens de moeite gaat nemen die fascistische correctheid van u af te schudden. Over het verraad van door Nederland van de Vlaamse zaak valt een hoop te zeggen, maar hier is alvast een linkje voor u naar een aardige, korte introductie: www.angelfire.com/falcon/alexanderc88/...

ben kokhals | 15-04-15 | 15:09

ben kokhals | 15-04-15 | 02:48
Was ik maar zo naïef als jij, dan waren we het gewoon met elkaar eens. Het VB heeft twee gezichten, en toont zich naar buiten toe gematigder dan naar binnen. Welk verraad bedoel je overigens?

Diotima | 15-04-15 | 09:58

@Lupuslupus | 14-04-15 | 16:46 @Aardbewoner | 14-04-15 | 16:50 @De Vrijlansier | 14-04-15 | 19:03
Veel dank voor uw reactie!

ben kokhals | 15-04-15 | 03:07

@Diotima | 14-04-15 | 17:03 "Ofwel kunnen we van Dewinter zeggen dat verstand met de jaren komt, ofwel houdt hij zijn extreemrechtse sympathieën verborgen. Wat moet een politicus anders op partijtjes van Oostfrontstrijders?"

U doet aan "guilt by association". Iedereen die met de SS'er en voormalig lid van Hitlers lijfgarde Bernhard op de foto ging, of de Nazi Mitterrand, of de Wehrmachtsoldaat Claus, of de nazi-sympathisant Den Uijl, of de minister presidenten De Quaay of Colijn, enzovoors, zouden volgens u dan dubiueze "sympathieën verbergen", inclusief voormalige verzetsstrijders en overlevenden van de slavenarbeid, zoals de familie van Dewinter.
U vergeet tevens gemakshalve dat de Vlaamse vrijheidssstrijd, die al anderhalve eeuw voortsleept mede dankzij verraad door- en desinteresse uit Nederland, ook patriottten heeft misleid. Zo hoopten Vlaamse soldaten in WOI vergeefs op meer autonomie als beloning voor hun ultieme opoffering, en werden sommige patriotten in WOII misleid met eenzelfde vergezicht van een Vrij Vlaanderen, voor zover ze niet als straf naar het Oosten werden gestuurd.
De familie van Dewinter echter, heeft zich tegen fascisten verzet, en zou dat vast weer doen als fascisten aan de horizon opdoemen (denk aan Brussel). Komt bij dat de nazis en fascisten 'progressieven' waren, socialisten web.archive.org/web/20130520065411/htt... Dus als 'progressieven' zo graag iemand willen verketteren, moeten ze beginnen met zichzelf en hun geloofsgenoten.

ben kokhals | 15-04-15 | 02:48

@QBert| 14-04-15 | 16:24
Hulde. NOS kijkt weer eens weg. Je verwacht het niet.

Lewis Lewinsky | 14-04-15 | 23:27

@Skunk57 | 14-04-15 | 17:07
Welnee. Fatwabuster is een prima reaguurder.

Lewis Lewinsky | 14-04-15 | 23:25

@Capt. Iglo | 14-04-15 | 15:58
Neem je woorden dan terug. Toe dan. Want je hebt het nog niet gedaan.

Lewis Lewinsky | 14-04-15 | 23:25

En als het dan lukt juicht Links weer. Tuig.

Patatter | 14-04-15 | 20:33

@Diotima: Wat de Winter daar moest: een statement maken dat iemand daar een bloemetje moet kunnen leggen als hij dat wil ipv weggerost worden door agenten die daartoe opdracht hebben gekregen van een wegkijkende burgemeester a la van Aartsen?

drs. P | 14-04-15 | 20:21

@ ben kokhals: met dank voor uw bijdragen.

De Vrijlansier | 14-04-15 | 19:03

Ooii, een belager van een fascist.
Het moest niet mogen.

mallekater | 14-04-15 | 17:25

Graaf van Egmont | 14-04-15 | 16:57
In Antwerpen spreken ze sowieso geen Vlaams, maar Nederlands/Antwerps dialect.

MaisNon | 14-04-15 | 17:15

@Lewis Lewinsky | 14-04-15 | 15:33

Nee, Fatwalover heeft gewoon een grote een iets te grote waffel, tegen iedereen waar hij het niet mee eens is.

Skunk57 | 14-04-15 | 17:07

drs. P | 14-04-15 | 16:52
Ik heb nooit gezegd dat Dewinter dood moet.
@ben kokhals | 14-04-15 | 16:32
Ik weet genoeg van Vlaanderen om het verschil tussen rechts, flamingant, fascistisch etc. te kennen. Ofwel kunnen we van Dewinter zeggen dat verstand met de jaren komt, ofwel houdt hij zijn extreemrechtse sympathieën verborgen. Wat moet een politicus anders op partijtjes van Oostfrontstrijders?

Diotima | 14-04-15 | 17:03

Zo kennen we de gemiddelde niet geïntegreerde haatbaard weer. Zelfs Vlaams wilde hij niet spreken.

Graaf van Egmont | 14-04-15 | 16:57

Zo alle linkse media, kijken weer lekker weg.... Want islam natuurlijk.
Stel je voor, dan ben je niet meer policor.
Nergens wat te vinden. Benieuwd hoever 'we' het weer laten komen.

Creaguurdert | 14-04-15 | 16:55

De fascisten van de toekomst zullen zich anti-fascisten noemen. W.g.: Winston Churchill.

Lupuslupus | 14-04-15 | 16:55

@Diotima: en dus moet hij maar dood? Ga weg engerd!

drs. P | 14-04-15 | 16:52

ben kokhals | 14-04-15 | 16:32

Schitterend!

Aardbewoner | 14-04-15 | 16:50

ben kokhals | 14-04-15 | 16:32

Gewèldige tegel. Dank daarvoor!

Lupuslupus | 14-04-15 | 16:46

Cuyahoga | 14-04-15 | 16:10
Het doet vermoeden dat je nooit een boek of een krant leest, als je al geïntimideerd raakt van zulke woorden. De aanwijzingen zijn legio dat Dewinter contacten onderhoud met extreemrechtse groeperingen. Hier een vroeg voorbeeld:
www.youtube.com/watch?v=Cu8funMgBlc

Diotima | 14-04-15 | 16:45

Generaliseren is uit den boze, behalve als het over xenofoben, racisten, islamofoben en GeenStijlers gaat natuurlijk, maar ik ken toch maar heel weinig linksen voor wie pluralisme méér is dan alle schakeringen tussen lichtgroen en donkerrood.

Aardbewoner | 14-04-15 | 16:45

Ik zou me een rotje zijn geschrokken als ik dat huis was.

Zookrates | 14-04-15 | 16:45

@ E. Jaqlaat | 14-04-15 | 16:38

Ik zou me opgeven voor een cursus lezen als ik u was want waar ben ik agressief of bloeddorstig dan? In het artikel waar GS aan refereert staat niks over dreigen, als je tegenwoordig ook al niet meer mag aanbellen bij iemand omdat, dat als agressief of bloeddorstig wordt gezien zijn we de weg echt helemaal kwijt. Toen later uit een andere link bleek dat er wel degelijk gedreigd was, heb ik mijn worden gelijk weer ingetrokken (zouden mensen als u nog een voorbeeld aan kunnen nemen), dus nogmaals agressief en bloeddorstig? Waar?

Capt. Iglo | 14-04-15 | 16:43

Gek dat capt iglo en consorten telkens niet zien dat mohammedanen immer het gelijk van hun criticasters als Dewinter, Wilders, en wijlen iedere eerder minder gecharmeerde van de religie der vrede,onderschrijven met hun dierlijke agressie en bloeddorstige reacties.

E. Jaqlaat | 14-04-15 | 16:38

@Dictoma 15;59 Walgelijke beledigingen die leiden tot dit soort actie's,(s)links demoniseert er listig op los en als de kogel dan dood en verderf zaait heeft 'die' er ook nog zelf om gevraagd,nogmaals walgelijk gedrag van het gutmenschvolk.

The real Flex | 14-04-15 | 16:32

@Diotima | 14-04-15 | 15:59 "Dewinter is ook echt een fascist en, net zoals Le Pen, iemand die een salonfähig imago probeert te kweken terwijl er een diepbruine stank om hem hangt van verrotte en heimelijk broeiende nazi-sympathieen."
.
Dewinter is net als zijn grootvader, die in het verzet tegen de fascisten zat, en zijn vader die dwangarbeid moest doen, geen fascist. www.vandaag.be/95687_filip-dewinter-gr... Dewinter zingt niet ieder jaar op 1 mei van de dictatuur zoals socialisten, hij wil dus niet de democratie afschaffen, geen grote staat, en is tegen de fascistenbende in Brussel.
Wél wil hij de Vlaamse eigenheid behouden, iets waar de Vlamingen net als de Ieren indertijd al sinds de 19e eeuw voor strijden.
Vlaamse soldaten die in WOI sneuvelden kregen een Belgisch staatskruis op het graf met de belediging "mort pour la patrie". Een ierse soldaat heeft een keltisch kruisje ontworpen met "Alles Voor Vlaanderen, Vlaanderen voor Kristus" erop. Dat betaalden de soldaten zelf voor hun omgekomen maten. De Fransen walsten die kruisjes vervolgens plat, en de progressieve facisten beweren dat het een fout kuis is. En let op als u het over "bruin" heeft, dat is namelijk Groen plus Rood www.ecofascism.com/review18.html

ben kokhals | 14-04-15 | 16:32

Laat me raden, de verwarde man heeft een stageplek gehad in een warm land.

Suerte Piet | 14-04-15 | 16:16

geen meelij met dit soort figuren ala de Winter.
istawa | 14-04-15 | 15:35

Want…? Hij heeft jou iets vreselijks aangedaan? Moet toch wel iets heel ergs zijn eer je zoiets gaat zeggen.

JI-HAAT | 14-04-15 | 16:16

Een cultuurverrijker die de winter koud komt maken is nooit grappig...

Hier is overigens niks over te vinden op deredactie.be. Uiteraard, want dat is publieke omroep, ook terminaal net als hier.

Dhr. de Wit | 14-04-15 | 16:12

Diotima | 14-04-15 | 15:59
Nou, nou.
'Heimelijk'
'salonfähig' lang geleden dat ik dat woord gehoord of gelezen heb.
Knap hoor, zelf bedacht, of heeft je leraar maatschappijleer je dat geleerd?
Voor de rest klinkklare onzin die je brabbelt, maar dat weet je zelf eigenlijk ook wel, me dunkt.

Cuyahoga | 14-04-15 | 16:10

@TegenBeterWetenIn | 14-04-15 | 15:30 "'Rechts heeft andere wapens, met veel dramatischere uitwerkingen. Wij noemen dat een bank en hun eigenaren worden veelal rijk over de rug van overwegend linksere mensen die met regelmaat hun baan verliezen."

Uitbuiten en uitzuigen is niet "rechts". Bankiers zouden dan namelijk nooit "too big to jail" zijn, noch "too big to fail" (failliet gaan). En dat uitbuiten met instemming van links gaat over de rug van iedereen, welke poltieke ideeën het slachtoffer er ook op nahoudt. Het is links dat en grote staat wil met grote graaiklauwen, en het is een PvdA'er die de banken niet wil slitsen en bij Rockefeller op schoot zit, het is een PvdA'er die al die mega-salarissen goedkeurt, en een PvdA'er als Kok die zoiets voor zichzef goedkeurt en opstrijkt bij een multinational. Nogmaals, uitbuiten is niet rechts, en wat mij betreft wordt een uitbuitende klasse als de globalisten en eurofascisten, in een kerker gesmeten.

ben kokhals | 14-04-15 | 16:09

Neem aan dat Filip wel een paar cameraatjes heeft hangen, dus politie zal heel snel op zoek gaan naar de dader. In Belgie wel.

Waakvlam | 14-04-15 | 16:07

-weggejorist-

Diotima | 14-04-15 | 15:59

@ Fatwabuster | 14-04-15 | 15:55

Vandaar ook dat ik om 15:47 al zei dat ik mijn woorden terugneem maar ja daar lezen jullie dan weer overheen want ongelijk toegeven is een onbekend begrip bij jullie.

Capt. Iglo | 14-04-15 | 15:58

Was ongetwijfeld een boeddhist, kan niet anders!

Pattaya | 14-04-15 | 15:58


Hoor wie klopt daar kind'ren?
Hoor wie klopt daar kind'ren?
Hoor wie klopt daar zachtjes tegen het raam?
Het is een vreemd'ling zeker,
die verdwaald is zeker.
Ik zal hem even vragen naar zijn naam.

NB-Stb | 14-04-15 | 15:55

We weten het allemaal, natuurlijk: Links of Moslim, of beiden. U weet wel, voor de zoveelste keer een aanslagpleger uit de groepen die beweren constant onder vuur te liggen van eng, gemeen rechts. Met hun enge democratie, hun nare geweldloze bewegingen, hun kwetsende woorden en tekeningen. Nee, tegen zulk volk kan alleen maar grof geweld gebruikt worden. Geweld wat natuurlijk nooit bij de groepen waar het vandaan komt neergelegd kan worden. In tegenstelling tot vaag rechts geweld, wat altijd direct de schuld is van iedereen die ook maar een beetje rechts is.

Piet van het Padje | 14-04-15 | 15:54

@Lewis Lewinsky | 14-04-15 | 15:36

Hoogste tijd dus om dat soort triefel als "istawa" eens echt aan te gaan pakken.

Pieter V | 14-04-15 | 15:52

@ Lewis Lewinsky | 14-04-15 | 15:48

Dewinter was zelf niet thuis omdat hij momenteel op vakantie is aan de kust. De man viel de schoonzoon en dochter van Dewinter lastig tot een buurvrouw de politie belde en hij wegvluchtte. Er is een onderzoek naar de man gestart.

"Omstreeks 8 uur is er blijkbaar een man aan mijn huis opgedoken die een zwart pak in de struiken ernaast legde", zegt Dewinter. "Hij droeg een zonnebril en een muts en had zijn gezicht bedekt met een doek. De man had ook een wapen. Mijn buurvrouw merkte hem op en belde meteen de politie. Mijn schoonzoon verliet even later het huis en kwam tegenover de man te staan, die hem in gebroken Engels vroeg of ik daar woonde."

Die ontkende dat meteen. Toen ook de dochter van Dewinter buitenkwam, herkende de man haar en bleef hij vragen of Dewinter thuis was.

Een buurvrouw merkte op wat er aan de hand was en belde ondertussen de politie, waarna de man in paniek te voet wegvluchtte. De vrouw achtervolgde hem nog een tijdje in haar wagen, maar hij kon wegvluchten in een veld. "De politie was snel ter plaatse, maar heeft hem niet meer aangetroffen", aldus nog Dewinter.

De Antwerpse lokale politie bevestigt dat er vanochtend sprake was van "een dreiging" aan het huis van Dewinter, maar kan voorlopig niet meer commentaar kwijt.

Waar dan? In de link die GS bij het artikel heeft geplaatst staat niks over bedreiging. Ik verzin het niet zelf hoor.

Capt. Iglo | 14-04-15 | 15:52

@Capt. Iglo | 14-04-15 | 15:49
Ik heb niet gelijk sukkel geroepen. Ik heb je eerst in een aantal plempsels de feiten uitgelegd en uit de pers geciteerd. Wegkijker.

Lewis Lewinsky | 14-04-15 | 15:52

@TegenBeterWetenIn | 14-04-15 | 15:30

"Wij noemen dat een bank en hun eigenaren worden veelal rijk over de rug van overwegend linksere mensen die met regelmaat hun baan verliezen."

Zoals die linkse zielenpoten die de woningcorporaties bij lieten omvallen en alsnog de hoofdprijs kregen?
Of crimineel links tuig zoals Verrot (verroest) Bertje?

Pieter V | 14-04-15 | 15:51

En je hoeft niet gelijk sukkel te roepen hoor, ik weet dat het voor vele moeilijk te begrijpen is dat er ook mensen in de realiteit leven maar om dan gelijk te gaan schelden omdat ze een andere mening hebben zegt meer over jou (in dit geval) als over mij.

Capt. Iglo | 14-04-15 | 15:49

@Capt. Iglo | 14-04-15 | 15:47
*De man hield zijn pistool gericht op de schoonzoon*. Ergo bedreiging. Hoezo snap jij dat niet, dude?

Lewis Lewinsky | 14-04-15 | 15:48

als hij geen bos witte roosjes kwam afgeven
kan het niets met de islam te maken hebben
want ... islam is jeweetwel
voila

nemeton | 14-04-15 | 15:48

@ Lewis Lewinsky | 14-04-15 | 15:19

In de link bij het artikel hier stond niks over bedreiging etc. maar als dat zo was neem ik terug wat ik zei.

Capt. Iglo | 14-04-15 | 15:47

@Capt. Iglo | 14-04-15 | 15:44
Jawel. Een pistool op iemand richten is altijd een bedreiging. Sukkel.

Lewis Lewinsky | 14-04-15 | 15:47

@De Vrijlansier | 14-04-15 | 15:06 "Toen De Winter een jaar of wat terug in Amsterdam optrad, werd hij ook bedreigd. Zo vergaat het de niet-linkse dissident in hedendaagse West-Europese democratieën."

Precies, en dat noemt links de-mo-cra-tie. Maar het was niet alleen bedreigen: "Nauwelijks gezeten [NOS-programma Buitenhof], wordt hij aangevallen en besmeurd met chocolade, en ook daarna gaat het getrek en geduw nog even door. (…) Dewinter moet zich het vege lijf redden en laat zich met een politiebusje afvoeren. De camera zoemt vervolgens in op de verschrikkelijk toegetakelde BMW van Dewinter en signaleert op de achterbank van Dewinters auto zeer nadrukkelijk een boek getiteld 'De moeder van Rudolf Hess'. Ik ken dat boek niet, maar het is duidelijk welke boodschap de NOS ons wil mee geven: deze man deugt niet, dat is een fascist!" www.pimfortuyn.com/17-aanklacht-tegen-...

Ja dat krijg je als links een andersdenkende vogelvrij verklaart. Zo had ene Rachid Abourig afgelopen jaar nog een isis-achtig filmpje op zijn facebookpagina gezet met een "een heus ontvoeringsplan jegens Dewinter". Een pop die Dewinter moet voorstellen, wordt "levend" gespiest www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20140513_0110...

Links en democratie, het went nooit.

ben kokhals | 14-04-15 | 15:47

Ja, gemaskerd en gewapend.

Muggenmepper | 14-04-15 | 15:46

@ Velen

Er staat nergens dat die de schoonzoon heeft bedreigt enkel dat hij daar rondhing en vroeg of DeWinter daar woonde...

Capt. Iglo | 14-04-15 | 15:44

Volgens de NOS vroeg hij er ook wel een beetje zelf om.

QBert | 14-04-15 | 15:43

-weggejorist-

Barilla | 14-04-15 | 15:40

Zeker een Zionistisch complot?

Of gewoon weer de zoveelste moorddadige importgek die hier komt om lekker socialistisch in de watten gelegd te worden en ondertussen een beetje bij te roven en te moorden?

Muggenmepper | 14-04-15 | 15:40

@istawa | 14-04-15 | 15:35
En waarom niet, Muhammad?

Lewis Lewinsky | 14-04-15 | 15:36

Droeg de terrorist een AK47? Was hij ingeschreven bij de Vakbond Voor Verwarde Mannen? Had hij bed, bad en brood geweigerd? Vragen, vragen.

Kiert Wieldeurs | 14-04-15 | 15:35

@Skunk57 | 14-04-15 | 15:30
En die sociale uitsluiting waar je meteen mee komt. Jij bent zeker iemand van "iedereen telt mee", hè? Gekkie.

Lewis Lewinsky | 14-04-15 | 15:35

geen meelij met dit soort figuren ala de Winter.

istawa | 14-04-15 | 15:35

@Skunk57 | 14-04-15 | 15:30
.
Doe niet zo kleinzielig linkse huichelaar.... en jij bepaald al helemaal niet wie er wel of niet mee doet!

Fatwabuster | 14-04-15 | 15:34

Canis Spurcus | 14-04-15 | 15:27
Als dat geen buikdansen wordt.

Cuyahoga | 14-04-15 | 15:33

@Skunk57 | 14-04-15 | 15:30
Fatwabuster heeft gewoon gelijk. Capt. Islam is aan het downplayen zonder zelfs de feiten te kennen. Hoezo heb jij dat niet door, dude?

Lewis Lewinsky | 14-04-15 | 15:33

@Realism Is All | 14-04-15 | 15:22

Rechts heeft andere wapens, met veel dramatischere uitwerkingen. Wij noemen dat een bank en hun eigenaren worden veelal rijk over de rug van overwegend linksere mensen die met regelmaat hun baan verliezen.

TegenBeterWetenIn | 14-04-15 | 15:30

@Fatwabuster | 14-04-15 | 15:19

Ohh... je zet tegen iedereen een grote bek op. Ik dacht dat het om het inhoudelijke ging, maar het is je aard.
Dan doe jij gewoon niet meer mee.

Skunk57 | 14-04-15 | 15:30

"DeWinter is overigens ongeschonden, want die was een eind verderop (maar wel in eigen land natuurlijk) op verkansie".

Heeft Filip de Winter nog een eigen land dan? Dan wordt het tijd daarheen te emigreren want dat is een luxe aan ons voorbij gaat.

matrixbluepill | 14-04-15 | 15:29

Vanavond bij Pauw: een tafel met PvdA achtigen die gezamelijk vinden dat De winter het over zichzelf afroept.

Canis Spurcus | 14-04-15 | 15:27

De Belgische Winter.

Coyote | 14-04-15 | 15:26

Gebroken Engels. Met een Apeldoorns accent toevallig?

VanBukkem | 14-04-15 | 15:24

Wordt er ooit eens een linkse hond belaagd door iemand van rechts? Of zijn/haar huis beklad en bekogeld? Echt haast nooit he...?

De voorbeelden zijn talloos, elke keer komt het geweld en de kogel van links. Stinkende, nietsnuttende, ziekelijke fanatieke geestesgestoorden.

Denken dat ze alles mogen en boven de wet staan. Omdat ze zogenaamd strijden voor een moreel veel beter doel dan rechtse(re) mensen.

Als mensen mij vragen of ik rechts ben, antwoord ik altijd dat ik niet zozeer heel erg rechts ben. Maar meer gewoon enorm anti-links.

Realism Is All | 14-04-15 | 15:22

"Dit is niet mijn verwarde man" t-shirts laat drukken.

Sadomassochristus | 14-04-15 | 15:22

Miljaar! Weer een accident.

Piet Karbiet | 14-04-15 | 15:21

@Capt. Iglo | 14-04-15 | 15:15
.
Downplayen is een soort van verwrongen gave.... en jij bent er goed in flapdrol.

Fatwabuster | 14-04-15 | 15:19

@@Capt. Islam | 14-04-15 | 15:15
Hij heeft niet aangebeld. Maar mensen onder schot gehouden. Dus ja, dader.
*Op dat moment kwam volgens Sam Van Rooy - woordvoerder van Vlaams Belang Antwerpen - ook de oudste dochter van Dewinter in de deuropening staan. De man hield zijn pistool gericht op de schoonzoon en vroeg of zij de dochter van Dewinter was*.
www.standaard.be/cnt/dmf20150414_01629...

Lewis Lewinsky | 14-04-15 | 15:19

@Capt. Islam | 14-04-15 | 15:15
Hij bedreigde de schoonzoon met een pistool.

Lewis Lewinsky | 14-04-15 | 15:16

"Religieuze persuasie danwel politieke voorkeursstroming van de dader zijn vooralsnog onbekend."

Dader? hij heeft aangebeld nou, nou....

Capt. Iglo | 14-04-15 | 15:15

Grote kans dat de bedreiger cq potentiële moordenaar een moslimachtige is. Dit ter info aan de Vlaamse politie.

Lewis Lewinsky | 14-04-15 | 15:14

Satria | 14-04-15 | 15:07
Zeg dat! Uit mijn hoofd:
iemand die zijn hond uitliet
een oma op haar balkonnetje
een reaguurder die een pilsje zat te drinken
een woonboot

Canis Spurcus | 14-04-15 | 15:13

@WillemRuis | 14-04-15 | 15:06
Die is te laf voor belletje trekken.

Godsammekraken | 14-04-15 | 15:11

Nu is het nog een verwarde man...

Of ophef om niets; kwam-ie gewoon een pakketje van de BezorgColruyt brengen.

Driewerf Hoezee | 14-04-15 | 15:11

Ah ja "Verwarde" man uiteraard.

LangeTijdGeleden | 14-04-15 | 15:10

Dat is gewoon een complot om de immigranten zwart te maken.
Muhaha nee hoor dat is de toekomst van de blanke man in het westen. Ik heb niks tegen buitenlanders zolang ze inboet buitenland leven en niet hier komen zoeken, zieken en zeuren.

Veel Vaak | 14-04-15 | 15:10

@Madame Poitiers | 14-04-15 | 15:00
Die is te laf voor belletje trekken.

Godsammekraken | 14-04-15 | 15:09

Dat moet een van de meest domme terroristen
van het kalifaat of de schilderswijk geweest zijn

Berthe | 14-04-15 | 15:08

Ah, er is al een officiële reactie van Correct Nederland, Facebookweijvend Nederland, Nationaal Stemvee, Linda Voortman en de collega's bij de Koffiemachine:
"Wij keuren dit natuurlijk niet goed, maar.........."

Cuyahoga | 14-04-15 | 15:08

het niveau van de aanslagen is de afgelopen jaren wel enorm gekelderd.

Satria | 14-04-15 | 15:07

Zal wel uit de extremistische linkse milieu- of de islam-hoek komen.

Maar dat is goed volgens dezelfde clubs, politici en de AIVD.

ProAsfalt | 14-04-15 | 15:07

Toen De Winter een jaar of wat terug in Amsterdam optrad, werd hij ook bedreigd. Zo vergaat het de niet-linkse dissident in hedendaagse West-Europese democratieën.

De Vrijlansier | 14-04-15 | 15:06

Dit heeft niks met links/islam/verwarde mannen te maken en hij vraagt er wel een beetje om. Zo hebben we dat vast gehad.

Canis Spurcus | 14-04-15 | 15:06

Het was Maiwand.

WillemRuis | 14-04-15 | 15:06

Derdewereldland acties.

Madame Poitiers | 14-04-15 | 15:00

Harry Mulisch zag dat het geen toeval was.

Feynman | 14-04-15 | 14:59

Misschien was het een zionist, je weet het niet.

rara | 14-04-15 | 14:58

Verwarde man, dus incident...

Fatwabuster | 14-04-15 | 14:58

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken