Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Brandbom Zweedse moskee blijkt falende frituurpan

iemandnogeenbitterbal.jpgAch wat vervelend nou weer voor het linkskrapuul met hun jubelende IESLAAMOFOBIE!!1! berichtgeving. De fik in de moskee in Eskilstuna, Zweden op kerstavond 2014 (vijf gewonden) blijkt helegaar NIET een islamofobe aanslag op de religie van vrede te zijn. Maar een falende frituurpan. Dat heeft een lokale brömsnör der politie tegen het sufferdje Eskilstuna-Kuriren laten weten. Wijkagent heeft daarbij zijn mond voorbij gepraat, want zijn superieuren willen het nieuws (nog) niet bevestigen. Maar wij weten genoeg. Weer zo'n Chinees prutding van twee tientjes van de MediaMarkt. De falende frituurpan in de moskee leidde december vorig jaar tot massale ophef wegens racisme, xenofobie en vreemdelingenhaat in Zweden en West-Europa. De Marcouchen van Scandinavië eisten lik op stuk beleid en forse straffen voor prutsende frituurpannen de daders. Zweedse Töfik Emils wapperden hun vingertjes aan flarden om zoveel onverdraagzaamheid. Salafistengoebbels Martijn de Koning, die in Nijmegen en Amsterdam voor wetenschapper doorgaat, retweette zich factfree een ongeluk. Hamas-bloemetjesjurk Ineke van der Valk mocht haar zoveelste leugen broddelen in haar subsidiemagneet Moslim Monitor. Uiteraard gingen de hoofddoekjes van VARA ledengeldpublicatie Joop.nl völüphetörgel in de wij/zij immigrasie discussie. De overtijpmedia van de NOS was er als de kippen bij. En toen een of andere mafkees op FaceBook riep dat het frituren van moskeeën een goed idee was, ging in Het Reservaat helemaal de ZieJeWel-vlag uit. Maar het had (zoals zo vaak) weer helemaal NIETS met islamofobie te maken. Ook niet met islam. Maar met klunzige Somaliërs die niet weten hoe je een halal kipcorntje moet bereiden in een fritös. Wij wensen de verschillige en integere linksmedia veel wijsheid en kracht met het rectificeren van hun berichtgeving. Ergens op pagina 72.

Reaguursels

Inloggen

Jan Passant mk2 | 11-03-15 | 08:41
Er was lange tijd onzekerheid over dat hij in zijn eentje die brand had kunnen stichten in dat grote gebouw. Nieuw brandtechnisch onderzoek heeft uitgewezen dat dit toch mogelijk was zonder hulp van anderen.
Er heeft zich waarschijnlijk het zogenaamde flash over effect voorgedaan. Een aanvankelijk kleine brand gaat uit door zuurstofgebrek maar blijft doorsmeulen en de temperatuur in de ruimte loopt hoog op.
Op het moment dat bewaking of brandweer een deur opent wordt opnieuw zuurstof aangevoerd en dan gaat alles heel snel en kan zelfs tot een explosie leiden.
Toen de glazen koepel kapot sprong was er geen houden meer aan.

okkums reezur | 11-03-15 | 18:19

Waarschijnlijk een Chinese aanslag met een frituurpan uit China, let op mijn woorden...... die Chinezen nemen alle friettenten over, voor dat je het in de gaten hebt ook in de moskee, Chinese pindasaus.......!

NB-Stb | 11-03-15 | 15:55

Bij Joop.nl zullen ze vast bezig zijn een rectificatie te plaatsen....

Menage a trois | 11-03-15 | 15:23

Dit wordt natuurlijk breed uitgemeten in de genoemde media en vanzelfsprekend volgt een correctie op de moslim monitor. Dat kan niet anders!

Sliptong | 11-03-15 | 12:05

Beetje dikkige moslim ontploft beter bij en zelfmoordaanslag.

Mark_D_NL | 11-03-15 | 11:40

mr. coffee, bedankt.

Het artikel gaat verder:

"But he said that while arson was still being considered by investigators, they had now ruled out the possibility that a bottle or object containing a flammable liquid had been thrown into the building.

“We have not found evidence of burnable liquids in the mosque so we have eliminated this…but it is possible that vandalism was the cause,” he said."

Het was dus ook geen brändböm.

Giraf01 | 11-03-15 | 11:35

-weggejorist-

knight1963 | 11-03-15 | 11:33

En natuurlijk is er weer geen friturpan te bekennen die zich distantieert van deze brand. Laat staan dat frituurpannen nu hun medeleven gaan betuigen...

Giraf01 | 11-03-15 | 11:27

Haatbaardje gooide zeker water in een brandende frituurpan ofzo?

BozeHenk | 11-03-15 | 10:52

Tja, als je nog niet met een frituurpan overweg kunt durf ik wel te roepen: minder, minder, minder friturende moslims!

Rest In Privacy | 11-03-15 | 10:40

Bakito | 11-03-15 | 07:21

In de VS geweest? Ik kom daar vaker dan jij bij je moeder. Maar dat is even niet relevant.

Als je denkt dat overgewicht een probleem is van de VS dan loop je hopeloos achter. Recente statistieken laten zien dat de VS al lang niet meer boven aan staat in de statistieken van overgewicht. Je moet dat veel dichter bij huis zoeken. Kijk bijv. hier eens:

www.nurseland.net/wp-content/uploads/2...

Het land dat daar boven aan staat heeft "toevallig" ook een grote moslim populatie.

Misschien moet je eens wat op de website van het CBS gaan rondneuzen. Gaat een wereld voor je open. Een paar leuke wetenswaardigheden die je zoal daar kunt vinden:

Moslims zijn oververtegenwoordigd waar het gaat om overgewicht en obesitas.

Moslims zijn oververtegenwoordigd als het gaat om aanraking met justitie en kriminaliteit.

Moslims zijn oververtegenwoordigd bij het trekken van uitkeringen.

Moslims scoren steevast laag op vrijwel alle cognitie en IQ testen.

En zo kunnen we nog wel even door gaan. Maar goed, het doet je vast deugd dat moslims ook ondervertegenwoordigd zijn in sommige groepen. Bijvoorbeeld mensen met een goede opleiding, wetenschappelijke bijdragen aan de maatschappij.

Nou volgende keer eerst even inlezen voordat je weer flauwekul argumenten begint te roepen, ok?

Koek Bakker | 11-03-15 | 09:46

In de woestijn en de Riff-mountains zitten geen stopcontacten voor de vetbak, vandaar enige hobbels hier m.b.t. de gebruiksaanwijzing.

grindbak | 11-03-15 | 09:17

Stel ik voor iedere moskee een gratis (CHINESE) frituurpan van het Nederlandse volk..... want wij zijn heel meegaand, dus nu naar WIJ ZIJN TOCH NIET GEK winkel voor onze wakbar broeders voor een super de luxe chinese wakbar pan...

Gerrit1962 | 11-03-15 | 09:06

The lead investigator looking into the fire at a mosque in central Sweden on Christmas Day has told The Local it is ‘very unlikely’ the damage was caused by an overheated deep fat fryer.

www.thelocal.se/20150310/fire-service-...

mr. coffee | 11-03-15 | 09:03

En je houdt het niet voor mogelijk, op de Joop zijn er opeens twee (2) comments die door de ballotage zijn gekomen waarbij de echte oorzaak van de brand bij naam en toenaam wordt genoemd. De wonderen zijn de wereld nog niet uit...

eerstneukendanpraten | 11-03-15 | 08:53

VanDruten89 | 11-03-15 | 08:15

Gefrituurde schapenballen schijnen erg lekker te zijn en zijn goed voor de potentie want een beetje ram 'doet' zeker 50 ooien per dag als het rammeltijd is. Allah uhakbar!

eerstneukendanpraten | 11-03-15 | 08:49

Oh wat een verrassing, linkse randdebielen hebben het weer eens fout, maar dit wordt natuurlijk niet recht gezet want het heeft het cultureel marxistische propaganda doel al geleverd van discriminatie, islamofobie etc. etc.

Ik geloof in ieder geval al nooit meer iets wat uit deze hoek komt omdat ze altijd weer bewijzen hoe fucking ver ze er weer naast zitten.

Maarwiewastelefoon | 11-03-15 | 08:48

"Aanslagen" op moskeeen en andere paleizen vol multiKul blijken achteraf bijna altijd veroorzaakt door de islamitische bruinhemden zelf. Met opzet voor de verzekering en de ophef; of door stom gedoe.

Maakt allemaal niets uit. In de verhitte breinen van de despoten en hun knechten BLIJVEN het aanslagen.

De vorige lichting levensgevaarlijke fascisten is ook zo begonnen in hun slachtofferrol. Ik citeer:

"De Rijksdagbrand was een brand op 27 februari 1933, waarbij het Duitse Rijksdaggebouw in Berlijn grotendeels uitbrandde. De Nederlandse communist Marinus van der Lubbe werd als dader opgepakt, vervolgd en geëxecuteerd, maar er wordt betwist of hij de brand heeft gesticht, en, als dit wel zo was, of hij hierbij is geholpen."

Jan Passant mk2 | 11-03-15 | 08:41

G*dT Iraanse fundamentalisten hebben het begrip verzonnen (Pascal Bruckner-L'invention de l'islamophobie)
Net als criminelen verzinnen geyteNeuqers van alles om tegenstanders 'kalt te stellen'
Bron: Arthur van Amerongen in de Volskrant.
*Hippopotomonstrosesquippedaliofobie*

kapitein oosterlng | 11-03-15 | 08:40

Nog 1 weekje en dan is het alweer 18 Maart . Fijn.

XaaD666 | 11-03-15 | 08:23

In moskee tussen 18:00 en 19:00 altijd Frietuur ( van halalalal aardappelen ) Achmed = 8 met mayonaise.

alshetware | 11-03-15 | 08:16

Wat doet een frituurpan in een moskee?

VanDruten89 | 11-03-15 | 08:15

Vast en zeker een Israëlisch merk.

KarelMarks | 11-03-15 | 08:14

@PrinsesStoepje | 11-03-15 | 01:54

Ja, maar zo denken die lui echt. Ik heb dit soort dingen al rechtstreeks van mijn collega`s gehoord.

roze_bril | 11-03-15 | 08:08

Einde oefening.
Bernard Couperus | 10-03-15 | 23:35
=
Het probleem is als je gaat demonstreren dan komen linkse fascisten je ruiten ingooien of nog erger, jou en je gezin mishandelen.
Churchill zei het al: de nieuwe fascisten zijn de links-fascisten"

meneer Q | 11-03-15 | 08:06

@Bakito | 11-03-15 | 06:18

Islamterrorisme is dan ook niet en groot probleem in onze? maatschappij. Het is de Islam dat het grootste probleem is.

roze_bril | 11-03-15 | 08:05

Salafistengoebbels. Nu al het woord van 2015. Hilarisch.

3Xniks | 11-03-15 | 08:04


Uiteraard wisten de aanhangers van de barbaarse doctrine dit direct maar kwam een 'aanslag' beter uit.
.
Kenmerkend voor mohammedanen: liegen, vals beschuldigen en vet vreten. Minder minder minder!

pluizigkroeshaar | 11-03-15 | 07:56

Joop die zijn zoveelste geloofwaardigheids blunder begaat. Rectificeren is hun vreemd. Zal wel weer als zionistisch complot afgedaan worden. Wordt nu wel zo voorspelbaar. Boehoe snif snif stemmingsmakerij van dat totalitaire ideologie genaamd islam. Wist niet dat er in de koran stond dat je frietjes moest frituren na het bidden.

Vageling | 11-03-15 | 07:23

Hilarisch. Rectificafies gaan natuurlijk nooit komen, nu willen ze het er gewoon niet meer over hebben, zo rollen ze.

Bokito ergo sum | 11-03-15 | 07:22

Koek Bakker | 11-03-15 | 07:16
Nee. Obesitas is een westers probleem, heeft niks met islam te maken. Wel eens in de V.S. geweest?

Bakito | 11-03-15 | 07:21

Bakito | 11-03-15 | 06:18

Het grappige is nu dat overgewicht en obesitas significant vaker voorkomen onder moslims dan onder niet moslims. Er is dus een correlatie tussen problemen met moslims en overgewicht.

Dat maakt de oplossing voor overgewicht en islamproblematiek ineens heel overzichtelijk, nietwaar?

Koek Bakker | 11-03-15 | 07:16

Frituren is een kunst. Tja, lijkt me duidelijk dat dat niet samen gaat met die zandbakkers.

Rest In Privacy | 11-03-15 | 06:39

INH.30CL | 11-03-15 | 06:32
Kruimels zijn óók brood.

Bakito | 11-03-15 | 06:37

@Bakito | 11-03-15 | 06:18
Maar jij bent al jaren een roepende in de woestijn, slechts je echo wordt alhier waargenomen en summier beantwoord.

INH.30CL | 11-03-15 | 06:32

Ik roep al jaren dat overmatige consumptie c.q. obesitas een groter probleem is voor onze maatschappij dan de islamterrorisme. Deze frituurpan had mijn gelijk niet beter kunnen illustreren.

Bakito | 11-03-15 | 06:18

Waar wordt het volgende BBQ feestje gehouden..... rechts of links op de pic?https://islaminindonesia.files.wordpress.com/2011/02/church-mosque_mahanaim-church.jpg

INH.30CL | 11-03-15 | 05:03

@PrinsesStoepje | 11-03-15 | 01:54
Het luisteren eigenlijk niet waard.

miko | 11-03-15 | 04:13

@necrosis | 11-03-15 | 02:38
Was dat niet Balkende die iets bitters in de aanbieding had?

miko | 11-03-15 | 04:10

Hadden ze maar een Fritel moeten gebruiken die Somaliers.

swassannuf | 11-03-15 | 03:47

Bernard Couperus | 10-03-15 | 23:35
And we are silent,.... and then..... silenced.

swassannuf | 11-03-15 | 03:43

Bij beschaafde religies wordt in de gebedshuizen slechts gebeden, de lof gezongen of de eucharistie gevierd. Maar in moskeeën wordt kennelijk, behalve haat en achterlijkheid gezaaid, ook nog aangeklooid met andere zaken die de omgeving onveilig maken.
De islam is sowieso een brandgevaarlijke ideologie, zowel in actieve als in passieve zin.

Peter Emile | 11-03-15 | 03:25

@necrosis | 11-03-15 | 02:38
Doe mij maar kapsalon.

INH.30CL | 11-03-15 | 03:04

@Velderama | 11-03-15 | 00:59
Zeg van jole... wat leuk u hier te ontmoeten!

INH.30CL | 11-03-15 | 02:55

necrosis | 11-03-15 | 01:56
Als ik Pechtold was, zou ik ook wegkijken, want de nieuwe moslim-stemmentrekker.
Maar het is verontrustend dat de hele politiek wegkijkt als dergelijke obscure clubjes steeds populairder worden.
De AIVD waarschuwt en de politiek kijkt weg.
Dat is Nederland, anno 2015.
Niets aan de hand.
Met of zonder bitterballen.

Jan Dribbel | 11-03-15 | 02:52

Ik zou op dit moment trouwens best wel een portie bitterballen lusten.....

necrosis | 11-03-15 | 02:38

@bello | 11-03-15 | 01:30
Laatst stak er een Marokkaan met zijn kindje op zijn arm plotseling over en ik wist hem met mijn fiets zorgvuldig te ontwijken. Evengoed werd ik uitgescholden voor wat ik "zijn kind had willen aandoen". Toen ik laatst een fietsertje terechtwees om zijn capriolen op het fietspad werd ik direct uitgemaakt voor "racist". Omgekeerd was het natuurlijk ook allemaal mijn schuld geweest. Tja het zal wel aan mij liggen.

PrinsesStoepje | 11-03-15 | 02:25

Ahasveros | 10-03-15 | 22:51
Ja duh! Blame the Jews! Als je alle bloedsprookjes moet geloven waren de Joden verantwoordelijk voor WW1 én WW2 plus tevens natuurlijk de bankencrisis, inentingen, ebola, ISIS en dus ook voor uw chronische diarree. (want Big Pharma is natuurlijk ook ...) Ja wij lachen erom, maar dit soort infantiele maar levensgevaarlijke theorieën komen via de schotel ook de huiskamers van onze buren binnen. Misselijkmakend.
https://www.youtube.com/watch?v=MNYZX6lt49k

PrinsesStoepje | 11-03-15 | 02:14

Velderama | 11-03-15 | 00:59
Ga jij anders even die vele "aanslagen" op moslima's "verifiëren". Is even ingewikkeld want ze zochten wel alle social- en landelijke media op maar deden geen aangifte dus er zijn helaas geen camerabeelden. Succes!

PrinsesStoepje | 11-03-15 | 02:00

In Nigeria gaan vele kerken in de fik, vaak met alle gelovigen er in. Daar hoor je Joop c.s. niet over. Maar zelfs bij moslim-terrorisme schiet links in de kramp dat "rechts er garen bij spint" zoals Geert Mak hier toch echt zegt op 6.25.
Sterker nog: "Ik denk dat de champagnekurken hebben geknald bij le Pen en Wilders" (na de aanslagen in Parijs)
http://www.radio1.be/programmas/vandaag/geert-mak-belgi%C3%AB
Met afstand de meest walgelijke uitspraak van 2015.

PrinsesStoepje | 11-03-15 | 01:54

necrosis | 11-03-15 | 01:41
Een DAWA moskee, het klinkt sinister.

Jan Dribbel | 11-03-15 | 01:50

Eén frituurpan maakt de lente niet.

vanderjas | 11-03-15 | 01:44

-weggejorist-

handzeep | 11-03-15 | 01:32

En volgende week voelen ze zich weer gekwetst als er een vogeltje over hun ( gratis door de kuffar betaalde ) woning vliegt. Of er een gloeilampje doorbrandt ( complot! ) Of dat er een steentje in hun slippers komt ( Aanslag Kuffar, kan niet anders) Doodmoe word ik van die gasten, zijn net debiele kinderen. Dat weten ze zelf ook, vandaar het collectieve minderwaardigheidscomplex met een neiging naar agressie als ze een situatie niet begrijpen/willen begrijpen Autisten hebben dat ook vaak. Verklaart een hoop.

bello | 11-03-15 | 01:30

@Benedict Broere | 10-03-15 | 23:01
*Lijstje kopen gaat*

Parsons | 11-03-15 | 01:29

@Graaf van Egmont | 11-03-15 | 01:11
Het mag toch ondertussen bekend zijn dat ik graag zwitsalletjes op de proef stel?
*gnehehe*

necrosis | 11-03-15 | 01:27

Dat zelfs frituurpannen door de uitspraken van Wilders en consorten oververhit raken, is dan wel weer nieuws natuurlijk.
Dat moeten we de Joop nageven...

de honden blaffen... | 11-03-15 | 01:19

@Graaf van Egmont | 11-03-15 | 01:11
Trollen mag je s'nachts voeden. Dat is geen probleem.

miko | 11-03-15 | 01:18

@miko | 11-03-15 | 00:52
Is dit een frituurtip?

Driewerf Hoezee | 11-03-15 | 01:14

necrosis | 11-03-15 | 01:08
Velderama heeft zich pas aangemeld. Let op de zwitsal. Ik denk dat hij hier uitsluitend gekomen is om ons de les te lezen. Don't feed the troll

Graaf van Egmont | 11-03-15 | 01:11

@Velderama | 11-03-15 | 00:59
Als Pritt WEL gelijk heeft, gaat Joop (en alle andere linkse oproerkraaiers) natuurlijk direct rectificeren...... toch?

necrosis | 11-03-15 | 01:08

DubbelDibbel | 11-03-15 | 00:53
Wat bedoel je precies met die policor baby boomers? Zijn volgens jou alle babyboomers policor of zijn er meerdere soorten babyboomers?

Graaf van Egmont | 11-03-15 | 00:59

Pritt rent ook weer dankbaar achter een of andere niet-geverifieerde bron aan. En iedereen hier doet lekker mee. Als het waar is dan heeft men zich inderdaad aangesteld. Maar, als dit roddeltje over de frituurpan niet waar blijkt (wat ik denk) dan zullen Pritt en alle reageerders hier vast met een groot gebaar hun ongelijk toegeven (not!).

Velderama | 11-03-15 | 00:59

@ Dutchmen32 | 11-03-15 | 00:44

die policor baby boomers hebben nederland verpest, maar de jongere generatie bakt er ook niet veel van... die zijn jaren lang gebrainwashed door linkse scholen, en kunnen zich het pre-islamische nederland nauwelijks meer herinneren.

DubbelDibbel | 11-03-15 | 00:53

necrosis | 11-03-15 | 00:48
U weet dingen waar ik dan weer geen weet van heb/ wil hebben? oja, 0.0 % zegt de befaamde meter voor de postcode. Dat dan weer wel.

bij gelegenheid | 11-03-15 | 00:53

@Driewerf Hoezee | 11-03-15 | 00:48
Die smeerlappen waren gewoon aan het oefenen.
Zo een open vuur als ISIS maakte bij die piloot mag waarschijnlijk niet in fökking wickie land.

miko | 11-03-15 | 00:52

@Graaf van Egmont | 11-03-15 | 00:28
Rutte zou van Aldebaran een nieuwjaarssterretje maken.
Ook knap!

miko | 11-03-15 | 00:50

@bij gelegenheid | 11-03-15 | 00:45
Stinkbom?
Je bedoelt het middaggebed waarbij 500 mannen hun schoenen uittrokken....

necrosis | 11-03-15 | 00:48

Ineke vd V: 'melding stinkbom gegooid richting moskee' past ook in dit rijtje zaken groter maken dan zij zijn.

bij gelegenheid | 11-03-15 | 00:45

Dat heet politieke correctheid , Nederland kampt ook met deze indoctrinatie! Velen in ons land en in Europa hebben 40-45 nog veel te vers in het geheugen of zijn geïndoctrineerd door ouders en familie dat elke vorm van kritiek op een ander soort geloof racisme is. Tijd dus dat de jonge generatie hier meer over te zeggen krijgt. oudjes hebben hun kans gehad.

Dutchmen32 | 11-03-15 | 00:44

Dick Luyenlomp | 10-03-15 | 23:13 Bernard Couperus | 10-03-15 | 23:35
Het probleem steekt in de Koran en het politiek correcte cultuurrelativisme, de synergie van die twee. De islamitische cultuur wil domineren en wil aldus de Westerse cultuur afschaffen. En de politieke correctheid wil in de islam alleen maar religie van de vrede zien. Die combinatie is perfect voor het daadwerkelijk om zeep helpen van de moderne open samenleving. Wat brengt redding? Wat zal maken dat de moderne open samenleving NIET te gronde gaat aan een blind tolereren van de totaal onredelijke en agressieve en destructieve islam? Ik zou zeggen, geef uw stem aan dat segment van de politiek dat zich dit gevaar bewust is en dat er ook daadwerkelijk iets aan doen wil. Dus geen pappen en nathouden, geen theedrinken en de boel bij elkaar houden, geen eindeloos geouwehoer en gedogen en tolerant moskeetje hier en moskeetje daar. Maar simpelweg EISEN dat de moderne rechtsstaat hoger staat dan de sharia, en dat de universele mensenrechten veel hoger staan dan de sharia, en dat zeker de moderne open samenleving mensen oneindig veel meer voldoening en welvaart en welzijn geeft dan welke willekeurige islamitische hellhole dan ook. En wil men hier niet in meegaan en komt er alleen maar islamitisch haatgeschreeuw, de gebruikelijke shit die we al decennia vernemen, wel rot dan op! Ga weg naar de islamitische hellhole naar keuze. En neem vooral mee al die poltiek correcte islamgoedpraters. Neem die mee naar die fantastische hellholes op de planeet, waar het volgens de islam allemaal zo geweldig is. En laat die islamgoedpraters eens zien wat er nu zo mooi is aan die fantastische superieure islamcultuur. En zou het ze werkelijk bevallen, je weet het nooit natuurlijk, hou ze dan vast, hou ze daar, vooral niet terugkomen, en uzelf ook niet. Ik bepleit hier dus eigenlijk de Aboutaleb-keuze: onderschrijf de cultuur die hier is, de moderne Westerse cultuur, de cultuur van moderniteit en vrijheden en vrije kunsten enzovoort, of: Ga weg! Kies voor dat deel van de wereld waar men precies naleeft wat u nastreeft. En blijf daar.

Benedict Broere | 11-03-15 | 00:44

miko | 11-03-15 | 00:24
Ik houd ook niet van zaken groter maken dan ze zijn. /Rutte modus off

Graaf van Egmont | 11-03-15 | 00:28

Jammer, ik houd wel van een beetje röring.
Voor de rest moeten we ons niet zo druk maken over het belang van deze zaak.
We moeten de zaak niet opblazen, we zijn geen moslims.

miko | 11-03-15 | 00:24

Toevallig vond ik vanmiddag nog een modificatie voor wapens uit. Zodra degene die het vasthoudt keihard "alle zu snackbar!" of zoiets roept, dan moet het wapen direct exploderen. Ben ik weer te laat want ze hebben dus al een frietpan die dat kan.

Suerte Piet | 11-03-15 | 00:17

Ik zei nog ALLAH SNACKBAR!

Gerrit gordijnstok | 11-03-15 | 00:16

En die smeerlappen hebben het al die tijd geweten...

JeBroer | 11-03-15 | 00:15

I love pritt.

Dum Fuk | 11-03-15 | 00:15

De frituurpan kwam van rechts!

zeg maar jansen | 11-03-15 | 00:14

"De Frituurpan is een uitvinding die nooit de zegen van Allah heeft gekregen, want dit keukenattribuut wordt uitsluitend gebruikt om aanslagen op moskeeën mee te plegen."
*opplak-kinstruikje weer teruglegt op boek 'Fatwa's Voor Ongelovige Dummies' (met voorwoord van R T Erdoğan)*

dedeurs | 11-03-15 | 00:12

smerig links kutvolk!! smerig mohammedaans kutvolk!! mijn haat voor deze mensen wordt met de dag groter. het feit dat ik een nuchtere Hollander ben behoedt me een *verwarde man* te worden. gelukkig maar...

kaplaarzenverkoper | 11-03-15 | 00:12

Goh, dachten ze dat ze eindelijk een echte racist hadden gevonden.
Wat jammer nou...

de honden blaffen... | 11-03-15 | 00:11

toch heel stiekem frikadellen eten dat gespuis

mmkk | 11-03-15 | 00:06

Fritüren is hallal mits gedaan met vers geslachte lamsvet. Dat weet toch iedere kuffar!

Dirk III | 11-03-15 | 00:00

@bisbisbis | 10-03-15 | 23:49
Precies dat. Het laat eigenlijk wel het verlies van onze heilstaat zien.

Bill Cosby | 10-03-15 | 23:52

Shoarma of kebab uit de frituur lijkt mij niet echt lekker. En was de olie wel halal?

dubbelq | 10-03-15 | 23:50

Och ja... het begon met de de brandstichting bij de familie Kösedag in de Schilderswijk in maart 1997. Zes doden. De volgende morgen -letterlijk- stond er een Turkse minister in Den Haag om de Nederlandse regering de mantel uit te vegen. Hij bezocht en passant ook nog even de getroffen meneer Kösedag.
-
Trouw en de Azijnbode staken elkaar de loef af om de meest woeste complottheoriëen (PKK, Grijze Wolven, Janmaat, kaalkopjes) te mogen lanceren.
-
En natuurlijk was er ook een mars: 'van treurnis en wanhoop' waarin heel links Nederland (Gretta was er ook) achter Turkse vlaggen aan mocht lopen en mocht spugen op 'extreem rechts'. Dat circus duurde twee maanden en er ging geen dág voorbij, of de spreekwoordelijke bruinhemden marcheerden over de pagina's van de solidair linkse media.
-
Wie schetst eenieders verbazing: twee maanden later werd een neef gearresteerd. En hij bekende ook nog.
-
En deed iemand zijn bék open over deze totaalvergallopering, deze Kafkaeske gaffe, waarbij zo ongeveer heel links Nederland zich hijgerig voorbij rende en zich compleet te kákken zette?
-
Welnee, natúúrlijk niet, immers: 'het hád zo kunnen zijn, toch?'

bisbisbis | 10-03-15 | 23:49

Frituren in motor ollie van de tweedehands auto van mohamed gaat ook helemaal niet.Maar ja leg ze dat maar eens uit.

tweetybird | 10-03-15 | 23:49

Hadden zij dan de koran dan niet gelezen?
De profeet heeft duidelijke richtlijnen uitgezet omtrent het gebruik van friteuses in gebedshuizen.

Tefal vers 6 soera 2.4: 'Frituurt daar waar gij halalfood aantreft maar nooit boven 180 graden.
Verschroeit gij de huid van uw kipfrikandel vervang deze dan dan met een nieuwe opdat gij de ware smaak van Allah's snackbar zult ervaren maar mocht het hellevuur om zich heen grijpen en de vlam uit de pan slaan wijst dan naar den koeffaar want hij is brenger van alle zonden.'

wakkere_nederlander | 10-03-15 | 23:42

Ies Frituur......!!

Coyote | 10-03-15 | 23:36

@Benedict Broere | 10-03-15 | 23:01
Het klinkt verdomde cynisch wat je hier stelt, maar het is helaas allemaal waar. Maar wat doen we er aan? We constateren, analyseren, rapporteren en we stemmen met het rode potloodje. Voor de rest nul-komma-nul. Preken voor eigen parochie op GeenStijl. Alsof je daar iets mee opschiet. Waar zijn de protesten? Waar zijn de demonstraties? Nergens. Niemand. Ja, dat ene verdwaalde spandoekje. Nederland is een land wat niet gewend is te vechten voor iets. Nederland capituleert liever, en kijkt weg, opdat de problemen vanzelf wel overgaan, opdat de problemen wel door iemand anders worden opgelost, opdat de problemen over een aantal jaar wel mee blijken te vallen. Wel, stel nu dat de problemen niet vanzelf overgaan, dat niemand anders het wel oplost voor je, dat het alleen maar erger wordt? Wat dan? Want wegkijken is één ding, maar niet demonstreren en/of organiseren omdat je bang bent voor je economische hachje is er ook één. Maar uiteraard is het belangrijkste argument om niets te doen: lijfbehoud. En dat heeft de niet-bij-nader-te-noemen ideologie al bereikt. Je komt niet openlijk uit met je kritiek, want dan is je leven niet meer zeker. Zucht. Einde oefening.

Bernard Couperus | 10-03-15 | 23:35

@Ci Ty33 | 10-03-15 | 23:26
Het gore gezicht van socialisme.

wakkere_nederlander | 10-03-15 | 23:31

toch heeft zo'n fikkende moskee wel wat geruststellends, net of het de natuurlijke staat van zo'n ding is

wlodek | 10-03-15 | 23:30

Hier in Nederland kookte een moslim een in stukken gesneden broeder in zijn snelkookpan en niet per ongeluk .Vies eng tering volk.

blauwe zander | 10-03-15 | 23:29

Ook iets met Scandinavië en juristerij: Fin (een echte uit Finland) rijdt 20 km te hard en krijgt een boete gebaseerd op zijn inkomen nl 54.000 E. Hij gaat nu emigreren. www.lacapitale.be/1232820/article/2015...

Ci Ty33 | 10-03-15 | 23:26

Duidelijk geval van links falen.
Als er een kerk,synagoge of enig ander niet moslim gerelateerd gebouw in vlammen opgaat hoor je er niets over, ongeacht de oorzaak/toedracht.
Gaat er een moskee in vlammen op of gebeurt er iets waarbij die haatbaarden zich op hun lange tenen getrapt voelen en hun korte lontje afgaat, staat de hele linkse EU vertegenwoordiging paraat en moeten die haatzaaiende haatbaarden meteen geholpen worden.
Wedden dat dit door onze linkse geitenwollensokkensukkelbrigade word gezien als een gebrek aan knuffel, pappen en subsidiëren beleid. Daarvoor zal er een commissie worden opgericht om elke huidige en toekomstige gelukszoeker een cursus veilig en hallal frituren te geven.
Ik heb ook medelijden met de fabrikant van die frituurpan.
Die zal door die linkse geitenwollensokkensukkelbrigade gegarandeerd aansprakelijk gesteld worden voor de schade omdat er geen Somalische, Arabische of andere haatbaardvertaalde gebruiksaanwijzing bij die frituurpan zat.
Wanneer worden die EU zakkenvullers eens wakker en pakken ze het hele asiel/integratieprobleem aan en gooien ze de rotte(nde) haatbaarden, criminele, gelukszoekende en overige asielzoekers met vage bedoelingen eruit.
Voorkomt een hoop frustratie bij de bevolking en scheelt Nederland en menig ander EU land een hoop geld.

Ronnie L5042 | 10-03-15 | 23:22

Overal ter wereld hakken islamisten medemenschen in mootjes. Elke. Dag. Weer. Bloed. Vuur. Dood!

Er gaat een frituurpan in de hens ver weg en inmiddels lang geleden in een vage Zweedse moskee.

De wereld is te klein!
Al was Adolf Hitler persoonlijk herrezen uit het graf om daar bitterballen te bakken voor zijn zielsverwanten WFT?

Dit nieuws staat totaal niet in verhouding met wat elders gaande is.

wakkere_nederlander | 10-03-15 | 23:19

Benedict Broere | 10-03-15 | 23:01
Of de olievlek verspredt zich vanuit Zweden via de rest van Scandinavie richting overig Noord Europa. Wij, Engeland en Duitsland gaan namelijk in redelijk tempo dezelfde kant op.

Voor je het weet zijn de geschiedenisboeken herschreven en is hier nooit iets als een christelijke cultuur geweest.
Het kan twee kanten op, wat dat betreft.

Dick Luyenlomp | 10-03-15 | 23:13

Allah snackbar.

Bolletje Knok | 10-03-15 | 23:13

Voor je het weet slaat de vlam in de pan

Berthe | 10-03-15 | 23:11

'Salafistengoebbels' +1

raskol | 10-03-15 | 23:10

Ze waren vast in de war en dachten dat de snelkookpan de frituurpan was. Uiteindelijk heeft die frituurpan wel hetzelfde effect gehad als de snelkookpan.

tweetybird | 10-03-15 | 23:06

De politiek zeer correcte Zweedse overheid doet uitermate haar best om met zoveel mogelijk islamitische immigranten de oorspronkelijke Zweedse cultuur zo snel als mogelijk om zeep te helpen. Kritiek op de multiculturele samenleving is verboden, de Verenigde Naties voorspelt een verval tot derdewereldland in 2030, en de aantallen verkrachtingen van blonde Zweedse vrouwen bereikt hoogten vergelijkbaar met verschrikkelijke hellholes elders. Verder raken Zweedse blonde vrouwen er al aan gewend om hun haar donker te verven en hoofddoeken te dragen om maar verschoond te blijven van de agressie van de pas geïmporteerde cultuurverrijkers. Ook worden regelmatig mensen van politie, brandweer en ambulance aangevallen, en worden ook auto’s in de fik gezet en scholen. Wrang is daarbij te bedenken dat de Zweedse cultuur tot de absolute top in de wereld behoort wat betreft uitkeringen, huisvesting, scholing, medische zorg, helpen aan werk, enzovoort. Maar dergelijke politieke correctheid begint de vorm aan te nemen van een massale aanval op de menselijkheid en mensheid, zoals dat berecht wordt in het Internationaal Gerechtshof te Den Haag. Vreemd dat die Zweedse politici, die zichzelf zo moreel superieur achten, helemaal niet in de gaten hebben dat ze ooit vergeleken zullen worden met massamoordenaars en genocideplegers, of dat ze althans ijverig bezig zijn zichzelf een dergelijk imago te verschaffen. Het lijkt op de ideologische blindheid die in de vorige eeuw vele grote intellectuelen deed wegkijken van de misdaden van hun favoriete heilstaat.

Benedict Broere | 10-03-15 | 23:01

ik ben haast geneigd te zeggen: jammer, want ik had mijn hoop op serieus verzet tegen de islamisering van Europa gevestigd op de scandinavische landen. blijkbaar zijn daar ook laf en zwak, net zoals Nederland

DubbelDibbel | 10-03-15 | 22:58

Frituren is voor paupers.

Barco van Masten | 10-03-15 | 22:57

en waarom komen ze er nu pas mee.
omdat ze de verzekering op wilden lichten.
tadaa

iets | 10-03-15 | 22:55

eerst moslims zonder reden geliquideerd en nu onschuldige moslims in de hens :'(

Barre_de_k | 10-03-15 | 22:53

Freedom Fries!!!!

Ron_Paul | 10-03-15 | 22:52

Dat MOET haast wel een frituurpan van Israëlische makelij zijn geweest...

Ahasveros | 10-03-15 | 22:51

Zelfs bepaalde frituurpannen hebben een hekel aan moskeeën en dus ook indirect aan moslims.
Het moet wel een rechtse frituurpan geweest zijn, linkse pannen doen dit niet.
LOL.

Jan Dribbel | 10-03-15 | 22:48

Ik vraag me toch echt af wat erin klaar gemaakt ging worden. Lekker, na het bidden een portie bitterballen of een loempia. Ineens klinkt een moskee aantrekkelijker. Of de frituurlucht moest de zweetvoetenlucht verdrijven, dat kan ook nog.

TheseDays00 | 10-03-15 | 22:46

Links is gevaarlijk, ze doen net alsof ze vredig zijn, maar ze hebben veel vergelijkingen met bepaalde groeperingen in het heden en het verleden. Waarom wordt Europa geheerst door links? Alweer!?

De*correcte*kerstman | 10-03-15 | 22:43

Lullig van Allah dat ie die lui niet een handje hielp.

Muggenmepper | 10-03-15 | 22:37

Je verwacht het niet.

Parsons | 10-03-15 | 22:37

@eerstneukendanpraten,
Ken het, inderdaad verschrikkelijk. Wat een multiculsh1t is dat, politiekcorrecte b*llcrap!
Ze proberen inderdaad de kijkers een bepaald beeld/denkproces aan te leren wat één op één uit het PvdA partij programma afkomstig is!

r04drunn3r | 10-03-15 | 22:35

De originele Allah Snackbar

Berkemef | 10-03-15 | 22:35

Altijd gevaarlijk die vlammetjes.

frank4444 | 10-03-15 | 22:34

Laat frituren over aan professionelen !

Nonkel Frituur | 10-03-15 | 22:33

Dit bewijst maar weer eens keihard dat die linkse gutmenschen zien wat ze willen zien...

Uitvindert | 10-03-15 | 22:33

Dus een Zweeds frietkot heet eigenlijk een moskee.
Doet u mij maar 2 frikadellen met uitjes en currysaus aub.

Plukkiehaar | 10-03-15 | 22:33

Misschien zat er een verward snoer aan die frituurpan.

frank4444 | 10-03-15 | 22:32

Is er al een fatwa uitgesproken over de frituurpan?

wakkere_nederlander | 10-03-15 | 22:29

Een rectificatie kan je wel vergeten op Joop.nl. Normaal zijn ze er als de kippen bij om bijv. de PVV te bashen en elke futiliteit over deze partij breed uit te meten behalve als de linkse fascisten van GL als nazi's leuzen op prive eigendommen van pvv'ers kalken, dan geven ze niet thuis. Walgelijk verachtelijk volk.

appeltjesgroen | 10-03-15 | 22:27


r04drunn3r | 10-03-15 | 22:15

Laat dat 'bijna' maar weg want NPO = PvdA. Wel eens een aflevering van 'Spangas' gezien? Zelden zo'n promo voor de multikul gezien. Gatverdamme...

eerstneukendanpraten | 10-03-15 | 22:25

Bericht waarvan je wist dat t ging komen..... De Zweedse gutmenschen wilden het echter maar al te graag geloven.

BlowingBubbles | 10-03-15 | 22:24

Na 72 maagdelijke bitterballen raakt zo'n ding natuurlijk oververhit.

r04drunn3r | 10-03-15 | 22:20

Islam.
Zelfs frituurpannen zijn er klaar mee.

wakkere_nederlander | 10-03-15 | 22:20

Je suis een frituurpan!

eerstneukendanpraten | 10-03-15 | 22:19

Wat een losers , is het nou zo moeilijk om 24 frikandellen te bakken?

AlsBoter | 10-03-15 | 22:17

Ha, de Chinezen zitten erachter, allemaal.

Jan Dribbel | 10-03-15 | 22:17

En: die frituurpan is een zionistisch complot!

MrsRobinson | 10-03-15 | 22:16

Je zou bijna denken dat de NOS, NPO en de PvdA één zijn!
De Nederlands Partij van de Publieke Omroep Stichting.

r04drunn3r | 10-03-15 | 22:15

Waarheidsvinding waar geen plaats voor is op Linkse media en fascistische sites zoals Joop.nl

funkyd | 10-03-15 | 22:15

brand bij een moskee = haat en terror. En niemand houdt rekening mer redenen waarom gebouwen doorgaans in de fik kunnne vliegen. goed verhaal.

DanDatDus | 10-03-15 | 22:15

De brandende pan was een teken van Allah. Die is zwaar gefrustreerd. Hij wil graag een goede sprookjes-god zijn. Maar zijn zogenaamde volgelingen nemen zonder toestemming het heft in eigen hand en maken hem tot een monster die zijn eigen zaakjes niet kan regelen. Tja, geef 'm eens ongelijk...

Pastor Sippenhaft | 10-03-15 | 22:15

@Ronman2k | 10-03-15 | 22:06
"Is frituren niet haram?"

Als dat zo was, zou de kapsalon niet bestaan.

Russells Teapot | 10-03-15 | 22:14

+1 voor de frituurpan.

wakkere_nederlander | 10-03-15 | 22:14

Je suis frituurpan!

MrsRobinson | 10-03-15 | 22:14

Zweden... politiek gezien, al helemaal totaal verloren. (zucht)

saintinel | 10-03-15 | 22:14

Ik ga even langs Martijn de Koning, MoslimMonitor en Joop.nl.

Ongetwijfeld hebben deze integere mensen naar aanleiding van dit nieuws gelijk een rectificatie naar buiten gestuurd. Het zijn immers Goede, Intellectueel Eerlijke Mensen die Waarheid, Rechtvaardigheid en Evenwichtige Berichtgeving hoog in het vaandel voeren, nietwaar?

Dat zeggen ze tenslotte altijd, als je ze naar hun drijfveren vraagt.

Russells Teapot | 10-03-15 | 22:14

In ieder geval een kutmoskee minder.

Blue Light | 10-03-15 | 22:13

White fries matter more than black

gewoondoorlopen | 10-03-15 | 22:12

Ach die arme Zwöödse kinderen die hårtjes op die muur moeten prikken. Årme schäpen.

ristretto | 10-03-15 | 22:12

Pagina 72 is deelbaar door 4 en zou dus weleens per ongeluk de achterpagina kunnen zijn. Ik verwacht het derhalve op 3+n met n uit N.

Feynman | 10-03-15 | 22:11

Dus dat doen ze op hun kleedje. Bitterballen happen.

sjoerdploert | 10-03-15 | 22:11

Wie is hier nou de snackbar? Gij of ik?

LimbabweFC | 10-03-15 | 22:11

Whoehahahaha !
En maar roepen en wijzen naar de moslimhaters...

Wijze uit het Oosten | 10-03-15 | 22:11

Vast een gesaboteerde frituurpan.

Petrus de Rewa | 10-03-15 | 22:10

Je zou toch zeggen als er 1 groep is die wel
een balletje kötbüllar kan frituren dat het wel daar is.

Berthe | 10-03-15 | 22:10

Frituurpan, snelkookpan, hou ze uit de buurt van moslimmohammedanen.

Lewis Lewinsky | 10-03-15 | 22:10

Die frituurpan was vast geen Miele. ;)

edj44 | 10-03-15 | 22:09

Maar door al die valse berichtgeving ( www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/01/... ) weet het begrip 'islamofobie' wel ingang te vinden in het Nederlandse publieke en politieke debat en hebben types als Ineke van der Valk toch hun zin.

Prof. D.A.H. Vintik | 10-03-15 | 22:09

Ze hebben daar een frituurpannen probleem!

Harkstede! | 10-03-15 | 22:07

Links probeert uit alle macht hun ouderwetse/achterhaalde multi-culti ideaal in stand te houden. Dan krijg je dus dit soort fuck-ups

dk-- | 10-03-15 | 22:07

Is frituren niet haram?

Ronman2k | 10-03-15 | 22:06

Zelfs met iets eenvoudigs als frituren weten die moslims nog tweespalt te zaaien.

Wat een hufters zijn het toch ook. Allemaal!

Dick Luyenlomp | 10-03-15 | 22:06

Zo gaan die dingen tegenwoordig.

Lauwe Koffie | 10-03-15 | 22:05

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken