Brutale verslaggever mishandeld door boze blanke man. De reden zal je verbazen
Met aanhoudende darmklachten - onder zachte dwang - naar de koopgoot van Breda. Hoe kan zo'n druilerige namiddag nog erger worden dan dat? Nou, bijvoorbeeld door een humorloze brutale verslaggever. Zo'n bebrilde knul met de looks van Justin Bieber die daar in het kille stadscentrum Rutger Castricumpje staat te spelen met schijtlollige vragen over 'een nummer twee' doen. "Meneer, wanneer heeft u voor het laatst gepoept?" Pets POW, Cemal. Right in the kisser en LOL! Zinvol geweld keurig in beeld gebracht. Al bood de boze blanke man later zonder aanwezige camera alsnog zijn excuses aan. "Hij had namelijk al drie uur darmklachten en was daarom flink op zijn poep getrapt. De man was duidelijk geëmotioneerd dus we hebben besloten om hier verder niets mee te doen." Op zijn beurt zou Cemal er goed aan doen om lering te trekken uit het geweldsincident. Volg bijvoorbeeld eens een spoedcursus humor ofzo. Gek!
Reaguursels
InloggenDat is toch ook niet een normale vraag... Het zou toch kunnen zijn dat die meneer zojuist iets heeft meegemaakt en dat dat Bieber op het verkeerde moment de vraag stelt. Begin misschien eerst eens met meneer, mag ik u iets vragen?
Wat hij ook gezegd heeft of niet, het is geen reden iemand bont en blauw te slaan en het blijft daarbij een strafbaar feit
Wat een gestoorde vèrken die meneer. Een schoft om zo maar toe te slaan zonder enige reden. De beelden tonen het het en bed in de dichtsbijzijnde cel is ook al gereserveerd. Hopelijk
Direct een klap op zijn bakkes!
*om te gillen zo grappig!*
Wat een dwaas die vent,.. doe eens even normaal zeg.
Ik zou hem aanklagen voor openlijk geweld.
Dit is gewoon een bijdehante kudt student die openlijk solliciteert naar een pak rammel. Bij deze!
Laten we iedereen die ongewenst een vraag stelt neer gaan meppen.... Daar word de wereld vast een betere plek van. Wat een idioot zeg.
Zo zie je maar weer, er lopen meer gekken op straat dan dat ze in een inrichting zitten.
"Op zijn beurt zou Cemal er goed aan doen om lering te trekken uit het geweldsincident. Volg bijvoorbeeld eens een spoedcursus humor ofzo."
Of wordt VARA-cabaretier en schuif wekelijks aan bij DWDD om gevat en betweterig te doen. Daar lijkt het me echt het type voor, zo'n Jan-Jaap van der Wal in de dop.
Die vinden ook vooral zichzelf grappig, terwijl het publiek lacht omdat het nu eenmaal getuigt van goede smaak en een brede algemene ontwikkeling wanneer je om VARA-cabaretiers lacht.
@hallevvezool | 08-01-15 | 17:15
Net dus naar die bijeenkomst geweest.
Er waren zelfs een paar "jongeren" welke het nodig vonden om tijdens de twee minuten stilte "Allah Hakbar" te roepen.
Iets met respect enzo....
Maar dat zal de (linkse) media wel niet halen
-weggejorist-
0:04 "wooooow"... waarom roept half Nederland dat veramerikaniseerde "woooow"toch steeds terwijl onze taal genoeg alternatieven biedt: "oei", "ai", "zo hee!" enz.
Arme naïeve jongeman dacht dat iedereen gewoon op een leuke manier antwoord geeft.Ik zou gezegd hebben dat het s'morgens vlak na het ontbijt gebeurd is.
Als die gast dat aan mij had gevraagd dan had ik die microfoon in zijn reet geramd. Kijken wanneer hij dan voor het laatst poept.
Zou die knul echt gedacht hebben dat ie niet solliciteerde naar zo'n reactie?
deze is echt leuk, opname geslaagd.
Het was een licht corrigerend tikje, geen schade bij de man. dr Andere man had natuurlijk ook een gesprek aan kunnen gaan en hem confronteren met zijn achterlijke vraagstelling en de bedoeling daarvan. Maar dit is wat sneller en ik denk dat de man ogend als een verwende prins die nooit een echt weerwoord op zijn gedrag heeft gehad het zo hopelijk begrijpt. Hoewel ik bang ben van niet gezien zijn reactie.
Heerlijk, vooral die slomo erna. En al die jankerds hierboven met hun aangifte, grow up! Als je zo irritant bent kun je het verwachten. Moest je vroeger eens bij de popo doen, kreeg je er ook een paar. Toen was er ook nog respect voor oudere mensen en de politie. Tegenwoordig is het meteen huilen. Als hij door was blijven meppen of het gasten op de grond geveegd had en was gaan kopschoppen zeg ik, fout. Maar nu was het een nette "oprotten met je ongein en laat me met rust mep."
Wat een kneus. Jezelf laten slaan.
Hij houdt zijn dekking laag, niet denken gelijk die kale de tiefus in beuken. Natuurlijk beginnen bij de bril.
Nou, staat mooi op film. Aangifte doen tegen die tokkie, zou ik zeggen.
Vroegàh, toen mensen met een enkele klap op de bakkes nog begrepen dat ze niets aan de maatschappij toevoegen met hun zinloze "interviews" en lastigvallerij... Toen was alles beter.
Mijnheer, mag ik u iets vragen?
Nee
hij had hem ook van mij gehad
Ik mag er vanuit gaan dat deze biebert aangifte heeft gedaan tegen deze volslagen idioot. Doorgeflipte mongool.
Had waaschijnlijk meer gepoept dan geneukt. Wat een overdreven reactie de lul moet maar even boeten.
Nee de interviewer is niet grappig. Maar wanneer je geweld gebruikt ben je gewoon een loser. Deze man mag van mij best een bezoekje van de politie krijgen.
En die mag je om mijn inderdaad gewoon terug het echte leven in slaan als ze zich opdringen. Niets mis mee.
Noemt hij de gast die slaat nu een gek? De gast die slaat doet een impulsieve handeling in navolging op het deponeren van een microfoon onder zijn bakkes. In deze is gek een overtrokken conclusie. Wanneer je in de morgen echter van huis vertrekt met apparatuur om op straat mensen lastig te vallen met de vraag wanneer ze voor het laatst gepoept hebben, om bij een positief antwoord de vraagstelling door te zetten op was het lekker dan zou je eventueel de conclusie kunnen trekken dat er wat los is boven tussen de oren. Dan wel dat de persoon enigszins de weg kwijt is in het leven, en van gekkigheid niet meer weet hoe de dagen te vullen dan wel de maatschappij te verrijken.
Gisteren veroordeelde ik nog geweld als antwoord op pogingen van humor. Deze actie vond ik wel strak. Ik heb besloten het niet tot geweld te rekenen maar als een "corrigerende tik".
Mastermattie | 08-01-15 | 14:41 WTFBBQ
Snel even een ladder van Jacob lenen om mijn petje hierbij te kunnen ophangen.
@Joery | 08-01-15 | 16:45
Nee er is een nuance verschil, Jochie krijgt niet wat hij wil aandacht/antwoord. Wordt opstandig/brutaal, beledigd man vervolgens deelt man een oorvijg uit.
-
Hij gaat drie keer te ver, 1) man staat niet open voor vraag, krijgt microfoon toch onder zijn neus geeft het een kans, 2) vervolgens komt de vraag + ongeïnteresseerde/lacherige houding vraagsteller (man verbouwereerd door vraag 'was is dit nou') loopt vervolgens weg van microfoon 3) wordt als klap op de vuurpijl uitgescholden voor homo (snap) deelt klap uit.
@carramba | 08-01-15 | 16:40
In zowel Parijs als hier in dit filmpje is er geen " vrijheidsbeperking" maar een situatie waar de persoon die geweld gebruikt ergens niet goed mee om kan gaan. Dit kan een spot prentje zijn, of een vervelend pubertje.. de vergelijking is bijzonder simpel.
Flikker dan ook eens op met al die zogenaamd grappige -maar ik neem je eigenlijk in de zeik- 'straatinterviews. Echt. Fuck off!
Ik zou het ook niet waarderen als er iemand ongevraagd met een draaiende camera een vraagt komt stellen over mijn stoelgang.
@Joery | 08-01-15 | 16:33
Sommige mensen verdienen gewoon een draai om de oren, die ze vroeger nooit hebben gehad. Het is wat het is, beide acties/reacties verdienen geen schoonheidsprijs. Je vergelijking gaat trouwens behoorlijk mank, vrijheid houdt op waar je die van andere beperkt, wie de bal kaatst etc.
Voor een huisarts kan dit overigens een prima te verdedigen vraag zijn.
@ overVecht | 08-01-15 | 15:02
Dus omdat jij dat een humorloze narcist vindt, keur je 't goed dat ie op zn bek wordt geslagen? Dubbele moraal vriend! Je bent net zo erg als die domme ventjes die op twitter hun steun betuigen aan geweld in Frankrijk.
Als je iets niet leuk vindt, ga je met die persoon in gesprek/debat, of je haalt je schouders op en loopt weg..
Nietvoordekat | 08-01-15 | 16:01
Je bent een Keurige jongen. Sommige mensen hebben op sommige ´momenten´ alleen dit niet in zich. Je bent op pad, je moet door. Je denkt niet drie keer na. Je gelooft het zo ook wel. Larie en apekool ondersteund door camera en mic.
Zo was Ruktor ook ooit begonnen :')
De Klap kwam van ´rechts´. Terecht. Maar niet de nieuwe Rutger, vriend.
"Mag ik wat vragen" kun je ook kort en duidelijk beantwoorden met 'Nee', niks meer, niks minder.
@pruimzuur | 08-01-15 | 16:03
Al heb ik niets met religie en mensen die de boeken letterlijk nemen, zie ik toch duidelijk dat er mensen om mij heen zijn die daar wel heilig in geloven en hun hele leven aan besteden. Het is alles wat die mensen hebben en zijn. Ik snap en begrijp als ik die mensen dagelijks ga lastigvallen met mijn satire ik hun echt pijn kan doen en dat daar een reactie uitkomt. Dat is het nadeel van het vrijheid religie. Ook al vind ik het een vorm van vrijwillige dwangverpleging en niet om kunnen gaan met de vrijheid die er is voor anderen, zijn deze mensen wel door de wet beschermt. Religie is het grootste gevaar wat er is en zal er altijd een drama zoals gisteren gebeuren. De wet laat dit toe!!!!
Kan niet maar ergens heerlijk, zo'n hipsterpuber die heel stoer 'homo' denkt te kunnen zeggen en vervolgens staat te shaken als hij geslapt wordt.
Mooi kort en duidelijk antwoord. Best wel positief.
ik zou hem een half uurtje later verrassen met een giga dreun op zijn achterhoofd. gewoon omdat het kan.
@Mastermattie | 08-01-15 | 15:04
Lenferink is ook helemaal de weg kwijt overigens:
"Er zijn sprekers namens de Leidse Islamitische gemeenschap"
gemeente.leiden.nl/nieuwsitem/artikel/...
Als er één groep figuren is welke daar echt helemaal niets te zoeken heeft, zijn zij het wel.
@toetanchamon | 08-01-15 | 16:08
Hij heeft helemaal niet intentie om een gesprek te voeren het enige wat hij doet mensen ongevraagd kutten in een publieke ruimte. Mensen prikken daar door heen, gratis tip van mij Cemal, interesseer je oprecht in mensen en zet die zonnebril af misschien wordt het dan wat.
Die Justin Bieber ziet er ook ontzettend irritant uit. En dan met zo'n vraag. Kan die stoot wel begrijpen, ook al was het misschien niet zo correct.
Krijg je een keer de kans om een Justin Bieber kloon een stomp te verkopen, dan moet je 't doen ook..
@Nietvoordekat | 08-01-15 | 16:05
Klopt, en ik mag op de man spelen wanneer ik dat wil.... en laten we er even niet omheen draaien, RASmocro maakt vandaag een 'nick' aan en hij is niet de eerste deze dagen, om even een oneliner er in te gooien.... een enorme open deur ook nog eens.... Kom op zeg, laten we deze trol nou niet direct het door hem gewenste podium geven.... heb ik te vaak gezien
@Nietvoordekat | 08-01-15 | 16:02
Klopt, maar staat wel gelijk aan het ongevraagd iemand een mic onder zijn neus te drukken.
Het is van beide niet netjes.
Dat afpakken is het gevolg van het negeren van de lichaamstaal dat overduidelijk is. dat is 1, dan toch je vraag stellen is 2. Stap 3 is dan ook te verwachten.
@RoBD=Skullfucker | 08-01-15 | 15:59
Kennelijk heb ik een ander filmpje gekeken. Waar maakt hij precies een groffe grap ten koste van die kale meneer? Ik zie een puberale opmerking, en een meneer die zijn handen niet thuis kan houden.
Verder ben je echt heel stoer. Dat wilde ik ook even kwijt.
@Fatwabuster | 08-01-15 | 16:02
En ik mag van die reacties vinden wat ik wil. Vriend.
@rooiebosduivel | 08-01-15 | 15:55
"HOHO". Laat je oren uitspuiten.
@BeunDeHaas | 08-01-15 | 15:39
Jazeker. Ik raak daar niet gekwetst door en moederlief ook niet. (korte leestip voor als je aan het schijten bent: Dialogue with a street fighter)
@toetanchamon | 08-01-15 | 15:43 |
Ik zal niet beginnen met 'hey stinkende bierbuik met je kut tweetaktbrommert' want ik kan me voorstellen wat de reactie van de andere groep daarop is, en daar schiet ik niks mee op - ik pas mijn communicatie daarop aan. Tuurlijk denk ik na over hóe ik mijn probleem zo tactvol kan overbrengen.
Ik ben het zeker met je eens dat omdat iets kan en mag, het niet per se móet, maar het moet wel blijven kunnen. No matter what. Ga je een cartoonist die allah tekekent die een vrouw neukt, met een pijl erbij 'je moeder', ook op z'n bakkes slaan of zeggen dat dit echt niet kan?
@Nietvoordekat | 08-01-15 | 15:58
Ik maak ook een punt.... By the way, ik ga over mijn eigen reacties vriendelijke vriend
@toetanchamon | 08-01-15 | 16:01
Je ziet ook dat die meneer probeert de microfoon van die puber af te pakken. Ook niet heel netjes.
@RoBD=Skullfucker | 08-01-15 | 15:43
Jezelf of anderen verdedigen is iets heel anders, dat zal jij ook snappen. En fysieke confrontatie uit de weg gaan, zo is mij geleerd, toont juist aan dat jij de grotere persoon bent. Iemand die zijn vuisten moet laten spreken omdat zijn woorden niet genoeg gewicht dragen, ga ik niet op zijn niveau bestrijden.
Het enige moment waarop geweld geoorloofd is, is om erger te voorkomen. Als iemand mij in elkaar dreigt te slaan, voel ik me vrij om die persoon onschadelijk te maken. Als iemand mijn familie bedreigt ook. Maar als iemand een flauwe vraag stelt aan mijn familie, dan hou ik mijn handen thuis.
@Nietvoordekat | 08-01-15 | 15:55
Je ziet dat meneer in gesprek is met de dame naast hem. Het is van huis uit heel onbeleefd om iemand die in gesprek is te storen met een niet relevante vraag. Respectloos noemen ze dat.
Als iemand die ik niet ken een groffe grap maakt ten koste van mij en dat filmt, dan sla ik hem op zijn bek. Punt.
Dat mag niet, zal best, maar behalve dat je niet mag slaan zijn er ook andere normen en waarden in dit land.
En nog eenmaal voor niet voor de kat:
De vraag is niet waar de verslaggever het aan verdient heeft. De vraag is hoe hij het in zijn hoofd haalt om ter meerdere eer en glorie van zichzelf andere mensen zou te behandelen.
@Mark_D_NL | 08-01-15 | 15:30
@Fatwabuster | 08-01-15 | 15:30
@eerstneukendanpraten | 08-01-15 | 15:33
Welja, meteen op de man spelen. Hij maakt een punt en jullie hebben kennelijk geen tegenargumenten.
@alex86 | 08-01-15 | 15:48
Dat zegt meneer ook heel duidelijk voordat de jongen zijn vraag stelt. Hij draait zijn hele lichaam van de jongen af.
Als je die taal niet begrijp of ziet, tja...
Duh. Vandaag is iedereen bezig met Charlie. Behalve natuurlijk razende reporter Cemal, die liever een leuke en ogenschijnlijk veilige vraag stelt aan iemand die er niet uitziet alsof hij iets met de altijd beledigde profeet heeft te maken.
@toetanchamon | 08-01-15 | 15:54
Oprecht niet gezien, zal het nog eens kijken.
@toetanchamon | 08-01-15 | 15:31
Kan best, maar de manier om hier mee om te gaan is gewoon "geen interesse" zeggen en doorlopen. Dat je je er aan stoort als mensen je ongevraagd aanspreken op straat, geeft je nog geen recht om geweld te gebruiken.
Die man haalt niet uit om de vraag of wel niet lekker gepoept heeft, maar omdat die sukkel zegt "homo afblijven".
Hij duwdt keurig netjes die microfoon weg van joh ga knikkeren
Ik heb medelijden met de vrouw en kinderen van de slaanmeneer. Echt, je weet dat die er ook van langs krijgen. Zo'n kort lontje is niet normaal. Nooit gehoord van 'negeren & doorlopen' of 'praten/(schelden)'? Nu is het een irritant pubertje, straks de cassiere die niet opschiet of de buschauffeur die iets fout doe of de arts die niet meegaat met slaanmeneer zijn wensen. Echt hoor, dit gedrag staat niet op zichzelf en is m.i. een uiting van een onderliggend psychopathologisch probleem.
.
.
en iedereen die het 'net goed' vind, sinds wanneer is het slaan van kinderen normaal om zo irritant gedrag te 'ontmoedigen'?
@Nietvoordekat | 08-01-15 | 15:40
Meen je dat? Meneer komt aanlopen en draait duidelijk zijn hoofd af van de jongen. Als je met mensen wil praten of wilt aanspreken is oogcontact de eerste stap. Dat is er dus niet geweest.
de jongen dwingt zichzelf op. Die dit eens bij een hond of een kat. De reactie zal echt niet anders zijn.
@wica128 | 08-01-15 | 15:44
Klopt, en ik vind het ook een irritant mannetje. Maar ook irritante mannetjes mag je niet slaan.
@KaasBaard | 08-01-15 | 15:44
Wil ik jou slaan? Maak mij alsjeblieft niet uit voor geweldenaar. Het enige moment waarop ik geweld gerechtvaardigd vind, is om mezelf te verdedigen. Dus als jij mij niet slaat, heb je van mij niks te vrezen.
Dus, nogmaals. Wat ga je doen?
@gotha! | 08-01-15 | 15:51
Misschien dat er nu een belletje gaat rinkelen bij hem.
@Mark_D_NL
wordt maar gek ik ga nergens naartoe hahaha
jammer dat die ginger niet tegen de vlakte ging
@toetanchamon | 08-01-15 | 15:34
Bij het begin misschien? Wat deed die puber verkeerd, wat een klap in zijn gezicht rechtvaardigt?
@BeunDeHaas | 08-01-15 | 15:32
Niet beschaafd, wellicht zelfs ronduit irritant. En toch los je dit soort dingen niet op met geweld.
Iedereen die dit zinvol vindt is net zo'n klootzak.
Als je niet gefilmd wilt worden of wilt meewerken dan kun je dat ook zeggen.
De reactie van de man is veel te overdreven en hij lijkt zich ook niet in te houden. Een duwtje had misschien nog gekund, maar dit gaat nergens over...
Guess what... Nu staat ie alsnog met z'n kutkop op t internet!
KARMA!!!!
@RoBD=Skullfucker | 08-01-15 | 15:43
Je mist subtiliteit, geweld gebruiken is wat anders dan jezelf verdedigen. Dat was een angstreactie van die man.
- Waarom vraagt die meneer dat opa ?
- Ja knul, dat vonden ze in 2015 erg grappig, hopen mensen in verlegenheid brengen.
- Ook na hun 6e verjaardag?
- Ja echt, maar niet allemaal hoor. De meeste hebben hun vieze-woordjes periode wel op tijd afgesloten.
@eerstneukendanpraten
hahah Nee, voor mij hoeft het niet halal te zijn.
@Dikke D | 08-01-15 | 15:36
Ouders van die jongen zouden hem tegen zichzelf in bescherming moeten nemen. Hij maakt nu een act van zijn eigen sociale tekortkomingen door de clown uit te hangen. Een soort van copingstrategie.
@Nietvoordekat | 08-01-15 | 15:40
Maar jij als autist zou het ook niet in je hoofd halen om dit soort vragen aan random vreemde mensen te stellen :)
Is schijnbaar iets sociaals.
Zou ik graag bij jou proberen. Wat ga je doen, geweld gebruiken?
Nietvoordekat | 08-01-15 | 15:20
Zoals ik al zij, Biebje, nou niet hier gaan zitten janken. En jij huilt dat je geen geweld mag gebruiken, maar toch wil je mij slaan. Achterlijk knaapje ben je.
@pruimzuur | 08-01-15 | 15:36
Heb ik een vraag voor je!!!
Houd jouw mening ook stand als je te midden staat van een groep door gesnoven kampers, Als je een motorbende aanspreekt op hun gedrag.
Ben bang dat u dan ook wijselijk nadenkt over elke beweging die je maakt nog voordat je wat zegt. dat iets kan en mag wil niet altijd zeggen dat je het overal kan en moet doen.
@Nietvoordekat
"Mijn moeder heeft me geleerd dat je hebt verloren zodra je slaat'.
Tja, je moeder. Mijn vader heeft me geleerd dat je geen man en wel laf bent als je fysieke confrontaties niet durft aan te gaan.
" Geweld gebruiken is nooit de oplossing".
Typische opmerking van huilebalken die helpie, helpie gillen als ze zelf worden aangevallen. Zal ik dan ook maar niet tussenbeide komen als je moeder wordt beroofd of je zus verkracht? Of alleen Foei zeggen? Omdat geweld niet mag?
Leer voor jezelf opkomen man ipv de pacifist uit te hangen en volledig afhankelijk van anderen te zijn.
Leuk he, mensen boos maken.
@Mark_D_NL | 08-01-15 | 15:35
In de loop van de avond klaart het wel een beetje op:
www.buienradar.nl/verwachting-3-uur
@toetanchamon | 08-01-15 | 15:36
Autisten hebben subtiele hints en lichaamstaal vaak niet door. Ik kan het weten. Ik zie bijvoorbeeld echt niet aan die meneer dat hij op het punt staat te exploderen (figuurlijk gesproken).
@ pruimzuur | 08-01-15 | 15:36
Dit mannetje mag dus serieus aan jou vragen of hij jouw moeder mag neuken, gevolgd door een camera en microfoon in je gezicht?
FAKE !!!!!
@Dikke D | 08-01-15 | 15:36
Nogmaals: wat doet hij dan precies verkeerd? Dat hij irritant loopt te zijn, is niet verboden. En dat hij dan de verkeerde treft, is ook niet zijn fout, maar de fout van de verkeerde. Wederom: je hebt gewoon met je fikken van anderen af te blijven.
Kan niet zeggen dat ik er erg mee zit.
Puberale verslaggevers denken dat ze onder de mom van persvrijheid ook ordinair onbeschoft mogen zijn.
PowNed heeft er ook zo'n handje van.
Jammer dat verworven vrijheden zo makkelijk misbruikt worden.
"Goedemiddag meneer, mag ik u misschien iets vragen?" Lijkt me vrij simpel. Menselijk omgangsvormen & shit. Pun intended.
"Die heeft vanmorgen denk ik verkeerd gepoept." zei hij die de rest van de middag met een rooie linker wang rond loopt.
@Nietvoordekat | 08-01-15 | 15:32
Dat aanvoelen van sociale situaties, dat is in ware sociale competentie. Dat geweld geen oplossing is staat buiten kijf. Mij had je die vraag kunnen stellen, zonder dat ik was gaan slaan en zou allen overrompeld geweest zijn als iemand 'out of the blue' een dergelijk vraag had gesteld.
@toetanchamon | 08-01-15 | 15:23
Volgens mij hebben we hier het recht om te zeggen wat je wilt, of het nou tegen vreemden is of niet, of je het nou leuk vindt om te horen of niet, of je het er mee eens bent of niet.
'De manier' waarop hij het doet is de non-verbale variant van 'de toon van het debat', aka who gives a shit. Zolang hij zijn handen thuis houdt mag hij op zijn kop gaan staan en vragen of hij zijn moeder mag neuken.
Leuk is anders, maar ik hoop dat dit ventje +mag+ doen wat hij doet.
@carramba | 08-01-15 | 15:21
Dat is niet waar, juist autisten reageren heel erg op afwijkend gedrag.
@Parel van het Zuiden | 08-01-15 | 15:30
Die situatie heb je goed opgelost, waarvoor hulde. En inderdaad, dat je het recht hebt om op de openbare weg te filmen betekent niet dat je daarmee gevrijwaard bent van elke vorm van fatsoen. Ik vind ook dat je gewoon niet moet filmen/fotograferen als iemand niet gefilmd/gefotografeerd wenst te worden.
@toetanchamon | 08-01-15 | 15:23
Wat deed dat kutkind dan precies verkeerd?
Nietvoordekat | 08-01-15 | 15:24
Trek zijn lijst met video's eens open, luister eens naar de mensen die hem kennen en kijk deze video dan nog een keer. Het zat er aan te komen, hij vraagt er om, en idd "zoals Hans Teeuwen zei: de grens ligt bij geweld. Deze keer trof de vuist zijn doelwit zonder 'duidelijke' reden. Misschien omdat hij een onbeleefde schoft is die doet waar die zelf zin in heeft? Cemal is een onbegonnen narcistische parasiterende kleuter die staat en leunt op het succes en de opmerkingen van anderen. Zijn gemiddelde van 8 tot 15 jarige fans genieten van het enige niveau dat hij kan halen. Tis dom, ondoordacht en ontzettend beledigend voor de mensen aan de andere kant van de camera. Zonder gein is dit gewoon de eerste keer van vele keren dat hij nog in de problemen zal komen met z'n grote mond. Zijn ouders mogen hem nog eens goed bij de lurven pakken en eens uitleggen wat normen en waarden zijn. Hij kent er bijna geen.
Sommige mensen reageren in het dagelijks leven alsof ze na 24 uur proberen met de compu van hun verveling af te komen bloedchagrijnig zijn. Misschien gewoon eens wat gaan doen?
@Psycheltjes | 08-01-15 | 15:23
IK denk dat het Weer je niet zal gaan helpen. Kijken hoeveel mensen in de regen gaan staan voor deze demo... ik hoop veel, maar betwijfel het.
@Nietvoordekat | 08-01-15 | 15:24
Waar wil je dat ik dat ik ga beginnen?
En helemaal terecht, met zo'n imbecyle vraag vraag je erom, ben schijt ziek van alle die mensen met de camera die denken dat ze grappig zijn en andere mensen te lopen irriteren, man man man.
Wat leuk dat VanLeeuwen experimenteert met een nieuwe kledingstijl!
RASMocro | 08-01-15 | 15:23
Eet u ook RAS-patat, ze zijn helemaal halal hoor?
@ Nietvoordekat | 08-01-15 | 15:26
Het gaat niet om de vraag, maar om de manier die ze gebruiken om mensen die vraag te stellen. Dat weet jij ook.
@Nietvoordekat | 08-01-15 | 15:29
Ik begrijp wel dat u het anders ziet dan anderen, maar zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar.
@carramba | 08-01-15 | 15:28
Ik ben ook autistisch, en dus bij vlagen niet sociaal handig. Zal ik dan maar gewoon tegen helemaal niemand praten? Ik ben al een keer door een doorgesnoven pauper tegen mijn hoofd geslagen om een (in mijn ogen) onschuldige opmerking, dus ik moet maar gewoon accepteren dat een deel van de samenleving de intellectuele capaciteiten niet heeft om zijn vuisten in bedwang te houden en gewoon weg te lopen als een situatie hem niet helemaal aanstaat?
Geweld is NOOIT de oplossing. En ik moet binnensmonds kotsen als ik zie hoeveel reaguurders geweld goedpraten.
streetartnyc.org/wp-content/uploads/20...
The grumpier you are
the more assholes you meet
In elke winkelstraat staat er om de 10 meter wel iemand met een enquete of andere troep om te verkopen. Die dan ook nog eens hinderlijk achter je aan blijft lopen als je netjes zegt geen interesse te hebben.
Bij nummertje zoveel krijg je dan inderdaad wel eens de neiging om een klap uit te delen.
@Nietvoordekat | 08-01-15 | 15:21
We weten allemaal dat er projectieltje rond lopen zonder lontje. Bij mij in de buurt worden wij elke week lastig gevallen door de zelfde bedrijven/instanties, iedere week krijg je op straat van de zelfde mensen de zelfde vraag en/of aanbieding. Dat gaat irriteren, ik loop niet buiten om door andere lastiggevallen te worden al en helemaal niet als het steeds het zelfde is. Ik heb dat deze mensen en de bedrijven goed duidelijk gemaakt. Op het moment dat je een andere benadert, vraag je van iemand dus zijn/haar energie en tijd. En wie is een andere om daar ongevraagt misbruik van te maken. Ik zeg altijd als je iets wil van een ander vraag daar eerst om. Dat heet respect.
@RASMocro | 08-01-15 | 15:23
Dit was wel 1 tegen 1 en ik praat de tik niet goed.... maar van de setting kan jouw groep hyena's nog heel wat leren!
@RASMocro | 08-01-15 | 15:23
Rasmocro. Het woord RAS zegt dat je een echte mocro bent. Dus wat doet een echte Mocro nog in Nederland, dus in het Westen. Pak je spulletjes, ga lekker in je woestijn wonen en laat hier de boze westerse blanke superieure mannen lekker doen wat zij willen, in vrijheid.
@Nietvoordekat | 08-01-15 | 15:11
Lijkt me tijd dat we de spelregels gaan veranderen. De wetgever heeft nooit voorzien dat de aanwezigheid van video-capable apparaten zo alom tegenwoordig zouden worden alsmede de complete verhuftering van deze maatschappij qua het klakkeloos schenden van andermans privacy.
.
Ik heb er wat praktijkervaring mee. Zo fotografeerde de lokale stadfotograaf mijn kleine jongen bij een evenementje in het centrum. Ik heb 'm subiet aangesproken. Wat denkt u, de geijkte grote bek, recht om te.... Volstrekt onredelijk. Ik heb 'm toen gefotografeerd, pontificaal terwijl hij aan het praten was en vervolgens het gesprek beëindigd met de stelling dat als ik m'n zoon op internet zou aantreffen wij elkaar weer zouden ontmoeten.
.
Ik hoop dat hij mijn wensen eerbiedigt. Weet u namelijk wat het probleem is met PvhZ? Waarschuwen gebeurt echt maar twee keer. De derde keer, all bets are off. Want hoe we het ook draaien, wenden, of keren. Mijn kind komt niet op internet.
.
Dat is het jammere van de status quo. Ik ben in 't echt een beleefde behulpzame gezagsgetrouwe burger die iemand gewoon aanspreekt of wat vraagt. Dat is helaas niet altijd genoeg voor dit soort sujetten.
Hahaha. Grappig filmpje! Poepte in m'n broek van het lachen.
@Nietvoordekat | 08-01-15 | 15:07
U hebt gelijk, ik zal mijn oren laten uitspuiten.
@Snaphetwel | 08-01-15 | 15:27
Het is netjes dat hij zijn excuses aan biedt, daarvoor in ieder geval hulde. Maar dat laat onverlet dat het fout was dat hij uithaalde.
@Psycheltjes | 08-01-15 | 15:23
Sorry kerel, ik ga niet 2 uur rijden om mij zeiknat te laten regenen.... Jan van Zanen ken ik verder niet en dat wil ik, het is tenslotte een VVD-er, graag zo houden. Desalniettemin wens ik je een fijne demo toe!
Een kopstoot was meer op zijn plaats geweest.
@Nietvoordekat | 08-01-15 | 15:21
Geweld is nooit een oplossing, maar een 'sociaalhandig' persoon was dit nooit overkomen. Daarmee probeer ik te zeggen, probeer niet na 10 jaar op zolder gezeten te hebben ineens wildvreemde lastig te vallen in habitat waarin je jezelf niet thuis bent, omdat je denkt dat je daarmee ook beroemd wordt op YouTube en geld kan verdienen.
Camerajehadist en terecht, ik wordt er schijt ziek dat alles zo maar mag worden opgenomen. Opgeflikkert met dieje kutcamera hoer!
@RASMocro | 08-01-15 | 15:23
Ik ben het in deze met je eens, ik ben ook bepaald niet onder de indruk van het niveau dat mijn medereaguurders nu etaleren.
Alleen jammer dat jullie er niet bij zetten of laten zien dat die meneer terug komt en geëmotioneerd zijn excuses aanbied en uitlegt waarom hij zo reageerde. Uiteraard is het niet goed te praten.
Dit soort vervelende knaapjes verstaan alleen de taal der klappen. Prima actie van die man.
Boeiend maatschappelijk onderwerp: Nederlander communiceert met Nederlander.
@BeunDeHaas | 08-01-15 | 15:24
Want ze zouden wel eens sociaal niet helemaal aanvaarde vragen kunnen gaan stellen? Jezus vent, je gaat me nu niet echt vertellen dat je een platvloerse onbeschaamde vraag op hetzelfde niveau zet als geweld, of wel?
@toetanchamon | 08-01-15 | 15:23
Wat deed dat kutkind dan precies verkeerd?
Het - houdt - maar - niet - op !
@ Nietvoordekat | 08-01-15 | 15:23
Dan is de vraag ook gerechtvaardigd waarom deze jochies zonder hun meester of juf buiten waren. En niet netjes bij de zandbak.
Ze hebben wel nog even snel de verkleedkist geplunderd overigens.
@carramba | 08-01-15 | 15:23
Die puber was niet heel beschaafd bezig, akkoord. Maar geweld is nooit het antwoord.
@Fatwabuster | 08-01-15 | 14:46
Kom dan naar Utrecht. Wij gaan om 18.00 op het Domplein ook onze bek opentrekken tegen het islamo-fascisme en Jan van Zanen, onze burgemeestert, is (nog) wel van onbesproken gedrag en een gerespecteerd VVD liberaal. ( Die konden we voor een schappelijk prijsje inruilen tegen die laffe PvdA drol, Wolfsen).
@Nietvoordekat | 08-01-15 | 14:58
Om te filmen ja, niet om alles tegen een vreemden te zeggen op de manier zoals dat kutkind doet.
hahaha zo mooi jullie comments! Als een boze blanke westerse meneer geweld gebruikt staat hij ten alle tijden in zijn recht.
Verdiend.
@BeunDeHaas | 08-01-15 | 15:22
Ik bedoelde meer een ander soort begeleiding, al dan niet gecombineerd met een dwangbuis.
Ja met dit soort bullshit loop je af en toe iemand tegen het lijf die er geen zin in heeft. Risico van het vak.
@Nietvoordekat | 08-01-15 | 15:21
Ik zou zeggen dat beide gebrekkig zijn, en dat ze elkaar helaas die dag hebben getroffen.
@ Nietvoordekat | 08-01-15 | 15:21
Zijn vrouw/vriendin liep mee. Hij is dus niet onbegeleid buiten.
@toetanchamon | 08-01-15 | 15:19
Als iemand zo explosief is dat hij bij zo'n lichte provocatie er al op los begint te meppen, dan is er misschien meer mis met die persoon. Ik zou zelfs haast durven zeggen dat zo'n persoon dan misschien maar niet onbegeleid over straat zou moeten lopen.
@toetanchamon | 08-01-15 | 15:19
Niet als je autistisch bent.
Mn stadgenoot had ik kunnen zijn. Zulke pisvlekken verdienen dat.
Video niet gekeken maar wel even vanuit de onderbuik een reactie. prrrfffftttttttttt............
De kop van dit artikel... Klaps veel op frankwatching gekeken? Had gehoopt dat geenstijl hier niet aan zou meedoen.
Lijkt wel of die jongeren van tegenwoordig sociale omgangsvormen niet meer begrijpen en dat het gewoon een heel slecht (raar) idee is een wildvreemde zoiets te vragen met een camera op z'n snufferd.
@KaasBaard | 08-01-15 | 15:14
Zou ik graag bij jou proberen. Wat ga je doen, geweld gebruiken?
@Nietvoordekat | 08-01-15 | 15:09
je kan aan iemand zijn kop en lichaamstaal kan zien of het slim is om iedereen een mic en cam in zijn gezicht te duwen. Dat is een universele taal, als je dat niet begrijpt of ziet, gebeuren dit soort dingen. In de wereld draait het om wederzijds respect. De media is geen god!
Ik weet niet wat erger is, de man met het korte lontje of de swagfag die denkt een gerespecteerde YouTube-celebrity te kunnen worden door willekeurige mensen vragen over poep te stellen. Ze zijn allebei nogal ruk.
@ rara | 08-01-15 | 14:43
JOURNALIST? HAHAHAAH!
Nee beste rara, dit zijn pubers die een camera en microfoon hebben gekocht, en diepte interviews gaan houden wat meestal het niveau 'poep' niet zal ontstijgen.
Tevens lijden deze mafkezen aan chronische zelfoverschatting.
Zie ook:
Enzo Knol
David Harms (dusdavid)
Lars van Schaijk (vakanov)
-weggejorist-
Ik wens die Cemal geen ernstig letsel toe, daarvoor is die te onbenullig en nietszeggend. Wel vind ik het grappig dat dit irritante ventje eens een goede bitch-slap heeft gekregen, een slap voor een bitch, zo makkelijk is het. Wel grappig hoe sommige figuren menen dat ze onbeperkt kunnen zuigen en irriteren. En evenzo grappig wanneer deze figuren ''huilie huilie'' doen als ze een keer een klap krijgen. Heee Cemal, als je een onuitstaanbare ventje wilt uithangen, inclusief petje en zonnenbril in januari, moet je niet zeiken als je een keer een corrigerende tik krijg.
Ik wens die Cemal geen ernstig letsel toe, daarvoor is die te onbenullig en nietszeggend. Wel vind ik het grappig dat dit irritante ventje eens een goede bitch-slap heeft gekregen, een slap voor een bitch, zo makkelijk is het. Wel grappig hoe sommige figuren menen dat ze onbeperkt kunnen zuigen en irriteren. En evenzo grappig wanneer deze figuren ''huilie huilie'' doen als ze een keer een klap krijgen. Heee Cemal, als je een onuitstaanbare ventje wilt uithangen, inclusief petje en zonnenbril in januari, moet je niet zeiken als je een keer een corrigerende tik krijg.
@Parel van het Zuiden | 08-01-15 | 14:53
Het probleem is denk ik niet dat niet iedereen zomaar gefilmd wil worden (als in, het beeld is het probleem), maar eerder dat mensen zichzelf niet voor schut willen zetten (de verbale reactie).
Ze bezitten amper verbale kwaliteiten om zich kalm en duidelijk uit te drukken. Er dient binnen een split-second gereageerd te worden - althans men voelt zich blijkbaar verplicht om zo snel te reageren - en dat gaat vaak nou eenmaal lastig. Er wordt ook niet eerst gevraagd of de voorbijganger een momentje heeft om rustig een vraag te willen beantwoorden, maar dat zou uiteraard niet passend zijn voor dit soort flapdrollerij.
Jammer dat sommigen nog zo kinderachtig omgaan met vrijheid van meningsuiting en nieuwsgaring.
Je hebt gewoon met je poten van andere mensen af te blijven. Is het echt zo moeilijk?
Nietvoordekat | 08-01-15 | 15:09
Mooi man, maar bieber duwd wel direct een microfoon en camera in z'n gezicht. Hoef je ook niet bij mij te proberen. Aggressieve kutventjes worden behandeld als dergelijken.
onbeschoft verbaal gedrag meets onbeschoft non-verbaal gedrag. " doe normaal gek" gilt de puistenpuber en volgens mij dacht de winkelende man precies hetzelfde.
Overigens een blik op de YouTube pagina van die mafkezen, en je weet wat voor een niveau ze hebben.
"Haha! Leuk mensen vragen wanneer ze voor het laatst gepoept hebben! Haha!"
Kunnen we een hek om het internet zetten voor dit soort gasten?
De persvrijheid heb ik hoog zitten. Maar niet iedere debiel met een mic en camera valt daar onder. Wat er gebeurt is niet goed, maar wel heel erg begrijpelijk.
@Parel van het Zuiden | 08-01-15 | 15:09
Dat klopt, maar het is pas strafbaar op het moment dat het gepubliceerd wordt. Je kunt ook gewoon zeggen dat je niet gefilmd wenst te worden/niet mee wenst te werken ("Nee bedankt"), en gewoon doorlopen. Als je begint te meppen, heb je per definitie verloren.
Nodigt ook wel een beetje uit tot slaan, dat zelfingenomen Bieber swaghoofd.
Er heerst een innerlijke strijd in mij. Bij het ene topic roep ik nog dat je alles zou moeten zeggen en een paar uur later vind ik dat een pak slaag op zijn plek is.
Dilemma`s, dilemma`s.
Als je bedoelt dat in dit geval 1 vecht klopt het misschien
Biebah?
Cemal? Is dat niet zo'n homeboy van Enzo Knol die in RTL Late Night zat?
"Waar twee vechten, hebben twee schuld en dat is in dit geval ook zo."
Que?
Overigens wil ik benadrukken dat het geven van een tik aan een irritant die een microfoon in je gezicht duwt met een schijtlollige vraag in geen enkele verhouding staat tot het beramen en uitvoeren van een terroristische aanslag vanwege gekwetste gevoelens, met andere woorden het ene geweld is begrijpelijk maar zeker niet proportioneel, het andere is enkel en alleen weerzinwekkend.
@KaasBaard | 08-01-15 | 15:08
Je hebt gewoon met je poten van andere mensen af te blijven. Is het echt zo moeilijk?
@Nietvoordekat | 08-01-15 | 14:58
Tsja, dat geldt dan weer niet zomaar wanneer je gaat publiceren. Dit heeft geen nieuwswaarde of een groter maatschappelijk belang.
.
Persoonlijk zou ik de jongen gewoon vragen te stoppen. Drie keer maximaal overigens. Hij zal ook stoppen trouwens, al moet ik 6 uur achter hem aanlopen met m'n filmende telefoon en alles vastleggen wat hij doet.
Geef deze kale man een pluim!
irritant ventje en een onvolwassen kerel de samenleving zit er vol mee
Waar twee vechten, hebben twee schuld en dat is in dit geval ook zo.
Deze jongen moet overigens wel tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Zijn YouTube kanaal wordt nu vaker bekeken dus hij gaat nu alleen maar dit soort onzin doen.
Niet grappig.
He, dat lijkt Barry Wels wel??
prima..
Wil jou wel eens zien nadat je net in je gezicht bent geslagen.
Nietvoordekat | 08-01-15 | 15:00
Bieber, alstjeblieft. Niet hier nu gaan zitten janken.
@18konijn | 08-01-15 | 15:04
Nogmaals, "HOHO".
gewoon aangifte doen, volgende klap ligt op de loer
Nuttige maar te late opvoeding
elkaar voor de bek stompen tsja, het niveau van de interviewer was er naar.
Ik had mijn gitaar en versterker tevoorschijn gehaald denk ik.
www.youtube.com/watch?v=Wp39_NQeoJk
@Nietvoordekat | 08-01-15 | 14:58
Heb je ook het recht iemand voor "homo" uit te schelden als die de onder de neus geduwde microfoon wegduwt?
@BrutusBosch | 08-01-15 | 14:48
Het zou iig wel een duidelijk signaal zijn.
Ik zal overigens niet in Den Haag maar in Leiden op de demo zijn.
Hier is trouwens wat meer info over de demo in Den Haag: www.denhaag.nl/home/bewoners/to/Steunb...
Wat stelt dat meisje rare vragen.
Ouder film-materiaal van de man opgedoken:
www.youtube.com/watch?v=tf3-ueCQ5z8
En het was inderdaad hoho mogelijk verstond de man het ook verkeerd. Anyhoe beschaafde corrigerende tik die volkomen verdient was als reactie op de tik van de microfoon.
@Tripps | 08-01-15 | 15:00
Mij is vroeger altijd geleerd dat je nooit gelijkt hebt als je je handjes niet thuis kunt houden. Wat voor opvoeding heb jij gehad precies?
@Joery | 08-01-15 | 15:00
Ja. Dit is geen journalist man. Dit is een humorloze narcist.
Reaguurder, werkloos of raamambtenaar op vrije dag en PVV stemmer.
Kan niet anders.
De meiden van Halal vroegen ooit aan Hans Teeuwen: "Waar ligt de grens?" Waarop Hans Teeuwen heel terecht antwoordde: "De grens ligt bij geweld!"
youtu.be/jvkshYLyi1k?t=4m22s
Dat zo'n arrogant neerbuigend sneuzeltje een corrigerende tik verdient, betekent niet dat je bevoegd bent hem uit te delen.
Wil niet heel lullig doen, maar die jongen heeft wel het stereotype hoofd van iemand waarbij je spontaan slaanneigingen krijgt. Het mag niet, maar ergens kan ik het mij wel voorstellen. Sowieso helemaal klaar met die YT kneusjes tegenwoordig... ik word te oud voor het internet denk ik...
lol die kerel heeft eigenlijk gewoon gelijk. Wie vraagt dat soort shit dan ook?
@KaasBaard | 08-01-15 | 14:59
Wil jou wel eens zien nadat je net in je gezicht bent geslagen.
@ bijna_raak | 08-01-15 | 14:57
Loop dan gewoon door.
Serieus Geenstijl?
Journalisten worden doodgeschoten en geenstijl staat in brand.. En dan een filmpje waarbij een welliswaar irritante verslaggever op zn bek wordt geslagen goedpraten??
@knehmoo | 08-01-15 | 14:54
1 naam: Bandirah
Voor de rest heeft alles met smaak te maken en die fotofuck was confronterend en wellicht beledigend maar dat mag in ons land.... Van Aartsen is dus een hypocriete klootzak die net zo lang beledigd moet worden, tot dat die opstapt... dat heeft ie verdiend na zijn gekonkel zomer 2014
Ik zie zijn vrouw naar hem kijken met een 'wat doe je nou?' Waarop hij met een prachtig non-verbaal gedrag antwoord met: 'Dat zie je toch trut. Ik geef die 'lolbroek' en pets op zijn smoel.
Heerlijk dit. Ik ga hem nog vijf keer kijken.
Overigens... niet alleen poep maar ook homo hoor ik de verslaggever zeggen vóórdat hij de terechte opdonder krijgt (als ik het goed hoor). Dan vind ik deze veeg nog erg meevallen.
Misschien moet je mensen die je wilt interviewen geen homo toewensen.
Helemaal mooi.. oprotten met die domme vragen
Racist
Moest wel gniffelen hoe zijn stem oversloeg van overconfident "Dus meneer!!!" naar een huilende " huuuu.. ma... malloot...."
@bijna_raak | 08-01-15 | 14:57
Je HEBT het recht om te filmen op de openbare weg. Wat jij daar persoonlijk van vindt, interesseert mij echt geen hol.
@18konijn | 08-01-15 | 14:56
Inderdaad, een beetje de Rutger uithangen, hoe durft hij? Dat is alleen goed als je een roze plopkap hebt, wat ik je brom!
Idioot.
Manieren heren, manieren. Persoonlijk vind ik dat ik recht heb op privacy, ook als ik over de openbare weg loop, niks geen recht op 'filmen op de openbare weg'. Neemt niet weg dat je in principe je handen moet thuishouden ook als je geprovoceerd wordt. Houdt het verbaal heren.
Ik had hem ook op zijn muil geslagen. Heeft dat gastje niks beters te doen. Wat een sukkel zeg!!
Poepvraag sla meneer is Arnoud van Doorn! Je weet wel, die Allah pijpert!
www.omroepwest.nl/sites/default/files/...
Had de tanden van die kale er meteen uitgemept, arrogant ventje.
Misschien weet die omgedraaide honkbalpet nu dat hij eerst "mag ik u iets vragen?" moet vragen voordat hij zo'n quasi-leuke vraag stelt ter meerdere eer en glorie van zichzelf. Iets te hardhandig afgeserveerd, dat wel, maar een klap op den kop werkt uiteindelijk het beste tegen dit onvolwassen mediatuig.
@Morgenhout | 08-01-15 | 14:49
Geweld gebruiken tegen mensen die jou niet aanstaan is ook best wel onbeschoft, vind je niet?
"die heeft denk vanmorgen verkeerd gepoept" jou moeder ook bij je geboorte denk...
Fatwabuster |
Cartoons worden gemaakt door creatievelingen met artistiek talent, slecht knip en plakwerk wordt gemaakt door kleuters.
Is de mepper al gefacebookt?
Raar gozertje hoor. Met z'n Bieberpetje en brilletje.
Toch is het goed om dit in beeld gebrachte issue eens goed met elkaar door te spreken.
.
Aan de ene kant mag zo'n kind best filmen en grappig zijn. Aan de andere kant zit niet iedereen te wachten op gefilmd worden door een onbekende.
.
Voor wat betreft het slaan is geen discussie nodig. Moet je niet doen. Geweld in een reactie op woorden. Dat is de Moslim-way, niet onze manier. Bovendien, als je het doet moet je het goed doen. Het joch stond erna nog dus daar was geen sprake van. Slechte uitvoering.
En waar zijn de reaguurders 'ik moet poepen' en 'nooit meer poepen' eigenlijk gebleven?
Die mepper mag bij mij vorbei komen, wat een etterkop, meteen met geweld komen als je een vraag krijgt. bohhhhh wat voor een maatschapij zeg.
slaan is niet netjes, maar je kan je als journo misschien ook netjes opstellen.
Wordt ook wel moe van al die zogenaamd grappige youtube-hipsters die maar bij iedereen een microfoon en camera onder de neus duwen. Maar irritatie opwekken heeft wel gewerkt want nu kijkt er tenminste iemand naar zijn filmpje.
Handen thuis agressieve idioot met je voorspelbare excuus achteraf. Ook al heeft de verslaggever een kop om op te schieten dan nog geen enkele reden om zo te reageren
Iedereen met een microfoon en camera waant zich tegenwoordig 'journalist' cq verslaggever.
De omstander had hem verbaal de volle lading moeten geven tot hij zich helemaal de hipster schijt, maar helaas. Insteek goed - uitvoering minder.
Ja misschien is die mijnheer wel een Vlaming.En vraagt hij wanneer die voor het laats geneukt heeft.En als dat heul lang geleden is kan dat confronterend zijn zelfs emotioneel pijnlijk Tis wel in Breda dusss
volkomen terecht.
onbeschoft jochie moet eens manieren leren.
wat een schijtstreek
Met looks van Justin Bieber? Ik zou zweren dat het hem is! Maar bestaat GS vandaag vooral uit het posten van YT filmpjes?
@knehmoo | 08-01-15 | 14:48
Dat is dus een digitale cartoon.... same shit!
Goed zo, het is genoeg geweest. Het is de hoogste tijd voor dergelijke, overduidelijke reacties; ram het onbeschofte tuig van de straat.
Meteen een cursus regie, laatste zinnetje ineens weer met bril...
Waarschijnlijk moest ie zijn excuses aanbieden van zijn vrouw.
"Ga jij eens even gauw terug om je excuses aanbieden, grote baby die je bent!"
Goede actie van deze man!
Ik ben tegen geweld, maar....
@Ratatosk | 08-01-15 | 14:46
"Hoho". Dat betekent zo veel als "niet doen", en vind ik een best beschaafde reactie nadat je net in je gezicht bent gemept.
Mastermattie
Was geen cartoon, was een slechte fotofuck.
@ Mastermattie | 08-01-15 | 14:41
Dus vanavond met de gewraakte cartoon vooraan staan?
Na 6 uur lang shoppen met je vriendin kan het lontje soms wat kort zijn inderdaad.
@Mastermattie | 08-01-15 | 14:41
Politici zijn dan ook helemaal niet hypocriet.... mijn god, dit is dus de reden dat ze mij niet zien op een dergelijke demo.... ik wens niet te worden toegesproken door dit soort smerige huichelaars en meejankers.
Gadverdamme!!!!
Ha, een moslimloos topic. Ik word er blij van.
Goede actie, oprotten met de camera en microfoon. Jammer dat het zo'n slap tikje was.
Beetje mensen op straat homo noemen, tssss. Alsof het een ziekte is.
Mastermattie | 08-01-15 | 14:41 GeenStijl kennende wordt je fipo omgezet in een heel mooi topic :)
Mastermattie | 08-01-15 | 14:41 Dan ben je inderdaad compleet van de pot gerukt.
Ik wens dat ie uitgejouwd wordt door iedereen.
Rotte eieren en tomaten gooien mag ook.
Smile, je staat op GeenStijl. In het vervolg even je handjes thuis houden.
Maar zijn hoofd vraagt het ook gewoon.
@Haatgenerator | 08-01-15 | 14:43
Misschien kan de huisginger even die kant opgestuurd worden om van Aartsen even aan de tand te voelen.
Goede hoek, dat dan weer wel.
Gelukkig had die journo geen spotprent bij de hand, je weet niet wat er dan gebeurd was.
Arrogante bakkes heeft die mepper
-weggejorist-
Mastermattie | 08-01-15 | 14:41
Oh, van Aartsen heeft de cursus dus wel gevolgd. Dit kan niet serieus zijn.
Schijtlollig zeg.... man, man, man.... wat een niveau!
Die Cemal slaat een pleefiguur, letterlijk en figuurlijk.
ga je het nou nog goed praten ook? Aangifte doen en vervolgen die klapjosti
Spoedcursus humor niet doen! Levensgevaarlijk!!!
Sorry reactie voor het offtopic gaan.
Maar dit slaat ook echt alles:
Jozias van Aartsen (VVD) gaat om 18u spreken op een Haagse Hebdo Demo. Van Aartsen, welke onlangs GeenStijl wilde vervolgen OM EEN CARTOON.
REAGEER OOK