Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Jeroen Pauw wil vechten op het parkeerterrein

Kijk. Jeroen Pauw doet een Maxim Hartmannetje. Maandag om 12:00 vechten met Pauw op het parkeerterrein van het Mediapark. Alle PVV-gekkies die Pauw bedreigen mogen contact opnemen via de VARA klantenservice om hun dreigementen om te zetten in daden. U weet wel, die PVV-malloten die krijsen om vrijheid voor meningsuiting, maar deze zelf vooral gebruiken om achterlijke dingen te zeggen en te dreigen met geweld. Dat is hetzelfde als een Ferrari kopen, maar alleen de toeter willen gebruiken om 's nachts je buren wakker te houden. Enfin. Jeroen Pauw is niet van de aangiftehype. Pleur op. Als je een probleem hebt met Jeroen Pauw, kun je een afspraak maken. We gaan er vanuit dat Jeroen Pauw puntje bij paaltje een 'hou me tegen'-vechter is, die vooral tegen gehouden wil worden in plaats van echt er op los te huiten, maar het siert hem dat hij in ieder geval niet begint te slachtofferjanken en aangiftepiepen. Dat zouden er meer moeten doen. #TeamPauw

Reaguursels

Inloggen

PVV bestaat dat nu nog steeds?

Hendrick9075 | 18-12-14 | 06:52

Pauw heeft alleen maar geslecteerde meelullers maar geen tegenlullers.
Ze moeten maar eens kijken in andere landen hoe er gediscuseerd hoort te worden puur natuur en fel ieder mag zijn zegje zeggen.
Maar bij pauw is het vooraf afgesproken systeem.....
Waardeloos dus.........
Ik kan het weten want ik zit in dat buitenland, geweldig TV

ciater | 18-12-14 | 03:01

Ik ga Pauw meehelpen om die bedreigers op hun muil te tikken. Ik ben het vrijwel nooit met hem eens, maar ik veracht bedreigers van de vrije meningsuiting.
Kom maar op, éénballige !!!

asylumstreetspanker | 17-12-14 | 19:21

Ik weet niet waar dit over gaat, maar had standaard de ogen dicht geslagen van Jeroen Pauw. Zero tolerance tegenover dit soort figuren.

Machoclown | 17-12-14 | 18:12

@Zwitsalientje | 17-12-14 | 15:38
Glashelder.

TeeJee | 17-12-14 | 18:07

PVV'ers dreigen ermee, linksen plegen het.

Renkum0317 | 17-12-14 | 17:54

Want degene die het gevecht wint heeft het bij het juiste eind. Ook al zegt ie dat 2+2=5 of dat de aarde plat is en Darwin knettergek was.

kloopindeslootjijook | 17-12-14 | 17:13

De "ja maar links doet het ook"-drogreden is te zielig voor woorden.

mygfisbrazilian | 17-12-14 | 17:05

Opmerkelijk dat het vooral extreem links is die niet dreigt met geweld maar het gewoon gebruikt (RaRa, Moord op Fortuyn, aanslag op huis Staatssecretaris Kosto, Makro's in de fik steken, mensen die asielbeleid uitvoeren thuis intimideren, etc.)
Outsider-Inside | 17-12-14 | 11:13
=

Ik merk alleen dat je een mening hebt die niet gebaseerd is op enige onderbouwing)
ikzalhandhaven

Beste ikzalhandhaven
Het bovenstaande is meer dan genoeg "onderbouwing" voor het links-fascitisch geweld.

meneer Q | 17-12-14 | 16:31

Staat die rare Iniet "witte-elite-rascist" met dat mutsjes soms op de parkeerplaats om Jeroen Pauw op te wachten.. Die is natuurlijk bij voorbaat verdacht gezien de historie.. Dat lijkt me niet echt de grootste vriend van Pauw. Het zou leuk zijn als Jeroen Pauw hem weer eens zou uitnodigen. Ze kunnen natuurlijk ook even gaan matten op de parkeerplaats en dat uitzenden..

denoorman | 17-12-14 | 15:53

@Teejee 14.15
Dank. Je antwoord voegt qua duidelijkheid weinig toe aan mijn mening die in deze jouwe overigens niet veel ontloopt. Duidelijk genoeg?

Zwitsalientje | 17-12-14 | 15:38

als pauw nou eens zo tekeer gaat tegen zijn eigen s[linkse] witteboorden crimes, die onschuldige mensen met een zak geld gaan lokken en met gevaar voor eigen leven en de kinderen in een bootje stappen wat 9 van de 10 keer zinkt en dan verdrinken,dan zou het een vent zijn .maar de waarheid is hard.hypo's

brandewijn | 17-12-14 | 15:07

Schaar heerschap 'Pauw' onder dezelfde paraplu als fijn heerschap 'RRRRdeVries': Narcistisch, camerageil en hunkerend naar aandacht vuil. Zonde van de zuurstof.

Hollander01 | 17-12-14 | 15:02

Kan iemand de sauna op 200 graden zetten? Bakito komt zo .....

Kobus Kloothamer | 17-12-14 | 15:00

Pauw gaat het ook op de parkeerplaats niet redder zonder Witteman.
Nog effies en dan zijn we van 'm af. Hij gaat de kijkcijfers van Humberto nooit halen.
Kan ' ie gaan doen waar ' ie volgens eigen zeggen goed in is, zich op de vrouwtjes concentreren. chop chop Jeroentje.

wczwaan | 17-12-14 | 14:49

mr. coffee | 17-12-14 | 12:04
Probleem is dat PVV-gekkies zich wat ongenuanceerder uiten. Maar waar wil je dan wél bij horen? De milieu-gekkies, die er niet voor terugdeinzen om jouw leven in gevaar te brengen om hun eigen zin door te drijven? Of de dieren-gekkies, die de belangen van opeetdieren zwaarder laten wegen dan dat van mensen? Of de reli-gekkies, die een verkracht meisje willen dwingen haar ongewenste kind te houden? Of de islam-gekkies, die vrouwen (en westerlingen in het algemeen) ondergeschikte wezens vinden? Punt is dat de linkerzijde van de politieke gedachtenwereld vooral heel erg sterk is in het extrapoleren van uitingen van rechts, in ieder geval sterker dan dat het andersom het geval is. De werkelijkheid is dat links zichzelf progressief noemt, maar vooral heel erg goed is in het aanvallen van ideeën en denkbeelden die die niet de hare zijn. Vandaar de opmerkelijke aanwezigheid van tomaten, vuisten en kleurtegenstellingen (rood-groen) in de logo's van linkse partijen. Allemaal gericht op protesteren en uitvergroten van domme uitspraken van "de andere kant", net als Pauw nu doet.

Mr Dixit | 17-12-14 | 14:33

@Zwitsalientje | 17-12-14 | 13:52
Ik ga daar niet aan voorbij, maar ik kan het niet weten.
Dus ga ik gewoon uit van een gelijke verdeling, zoals dat ook wordt aangegeven door Synovate


Het maakt voor de berekening namelijk verder niet uit. Zelfs als we aannemen dat er onder de PVV stemmers maar 1 miljoen mensen bij de beroepsbevolking geschaard kan worden, dan zijn er niet meer dan 86.500 werklozen.... ten opzichte van ruim 900.000 werkenden.

Zelfs als de overige 2 miljoen mensen die op de PVV stemt allemaal ouder zijn dan 65, dan nog zal er onder die oudjes geen andere verdeling zijn van VOORMALIG werkenden/werklozen.


Oftewel, de PVV is niet meer of minder een "werklozen" partij dan andere partijen, simpelweg omdat de werkloosheid onder PVV stemmers niet hoger is dan gemiddeld in Nederland.


Is het zo dan duidelijk?

TeeJee | 17-12-14 | 14:15

Eindelijk kan Quid weer wat over de PVV zeuren(kan ie weer slapen vannacht).
Quid lijkt pechthold wel met zijn obsessie voor Wilders en PVV.

dogg525 | 17-12-14 | 14:01

Excuses, behoren=behoort

Zwitsalientje | 17-12-14 | 13:53

@bakito @RobD @Teejee
Gaat u in uw berekeningen welllicht voorbij aan een groep stemmers die niet (meer) tot de BEROEPSbevolking behoren? Ongeveer 2.7 mio personen ouder dan 65 jaar. Het bereiken van de pensoiengerechtigde leeftijd ontneemt hen toch niet het stemrecht.
Herberekeningen graag.

Zwitsalientje | 17-12-14 | 13:52

@tipo 13:17
.
Luister nu eens naar wat u zegt...U VINDT dat de PV moreel superieur is omdat ze uw arbitraire idealen wenst te verwezenlijken...Dat is moreel exact even kasverrot als een D66'er die met staatsgeweld de idealen op wenst te dringen.
.
Wat u in uw comment dan ook doet, is stellen dat de crimineel die de arm van een slachtoffer met een bijl afhakt moreel superieur is aan de crimineel die een arm met een kettingzaag van zijn slachtoffer snoeit...Waarbij u er aan voorbij gaat dat beide criminwlen moreel verfoeilijk zijn.
.
Werkelijke moraliteit is niet arbitrair...maar universeel. En dan is de enige werkelijke moraliteit die KAN bestaan moraliteit waarbij niemand iets wordt opgedrongen met geweld. Het enige alternatief is dat het WEL moreel is om UW arbitraire wens op te dringen met geweld...
.
En dat is precies wat zowel de PVV als D66 willen. Beide bewegingen hebben dan ook NIETS met moraliteit te maken, maar zijn moreel exact even verfoeilijk...

De Libertariër | 17-12-14 | 13:47

tipo | 17-12-14 | 13:17
De pvv is extreem in haar opvattingen. De partij plaatst een geloofsovertuiging en een bevolkingsgroep in een verdomhoekje als tweederangsburgers. Nou heeft het verleden bewezen dat dat nooit een oplossing is. Diplomatie is niet mogelijk, tenzij iemand zijn eigen overtuiging opzegt. Dat is heel eng. ik kan geen partij aanhangen die mensen niet hun eigen keuzes (hoe dom dan ook) laat maken, als die niet in strijd zijn met de rechten van de mens. Vrijheid van religie is daar een van.

ikzalhandhaven | 17-12-14 | 13:47

willianus wortelus...je hebt gelijk, hoor, er kijkt geen hond naar Pauw.
Dus dat het het meest bekenen programma van de publieke omroepen is, is pure fake.

mallekater | 17-12-14 | 13:39

meneer Q | 17-12-14 | 12:53

Ik ontken niet dat links geen geweld gebruikt. Maar je komt niet met een onderzoek of anderszins betrouwbare cijfers die je mening ondersteunen. Alleen met een aantal betreurenswaardige incidenten (nogmaals, ik ben niet links, dus ik voel ook totaal geen behoefte voor hen op te komen. Ik merk alleen dat je een mening hebt die niet gebaseerd is op enige onderbouwing)

ikzalhandhaven | 17-12-14 | 13:37

meneer Q | 17-12-14 | 12:53

Ik ontken n

ikzalhandhaven | 17-12-14 | 13:34

De laagopgeleide PVV'ers zijn nu eenmaal snel door hun vocabulaire heen en slaan dan door of gaan pissen in brievenbussen.

lingo star | 17-12-14 | 13:27

@CaiPiranha | 17-12-14 | 13:03
Bakito zegt heel veel, maar levert geen cijfers of onderbouwingen. Het is een lulverhaal.

TeeJee | 17-12-14 | 13:23

@Bakito | 17-12-14 | 12:45
U heeft overduidelijk niet door dat uw cijfers gewoon aan geen kant kloppen en dat u kansloos uit uw nek lult.


Zoals ik al zei; u hebt uzelf onsterfelijk belachelijk gemaakt.

TeeJee | 17-12-14 | 13:22

@Mike Oxlong:
.
Een beetje zoals negerts tegen zwarte piet? Direct janken en vrije dagen opofferen* kuch* voor demonstraties en vechtpartijen met kinderen die verkleed waren als zwarte piet?
.
Plemp even een linkje met PVV gerelateerde berichtgevingen, en bedreigingen van PVV-ers naar andere politici toe die ook daarom al jaren 24/7 beveiligd worden. De 'brievenbusvolpis affaire' uitgezonderd.

pluizigkroeshaar | 17-12-14 | 13:21

Zowel de kogels als het fysieke geweld komen van links.

Boy Cot | 17-12-14 | 13:18

@De Libertariër 13:00
De PVV is nog altijd een loot van de Nederlandse Tulp, waar de D66 een loot van het Europese Moeras is. De PVV gelooft net als de D66 in staatsoplossingen, u niet, maar voordeel is dat de PVV die op nationaal en lokaal niveau door willen voeren en niet op continentaal niveau.

De D66 werkt als gevolg van haar onsamenhangende schaalniveau samen met nationaal-socialisten uit Kiev, Salafisten uit Riyad en corporatisten uit BXL waar de PVV die geweldscomponenten gelukkig niet nodig heeft.

Dat maakt dat de PVV moreel superieur is aan alle andere politieke partijen in de Tweede Kamer.

Wat niet wegneemt, dat ook de PVV voor verbetering vatbaar is en zoals u wenst de overheid nog wel een paar kopjes kleiner moet maken om gelijk te hebben.

tipo | 17-12-14 | 13:17

Dat PVVerts boven gemiddeld met geweld dreigen is omdat ze vrij snel door hun argumenten heen zijn. En je moet toch wat. Geert is ook altoos woest dan wel furieus om iets of er moet iets wegwezen dan wel opzouten. Kortom, het zijn veelal opgewonden standjes.
Meestal komt het met een aai over het bolletje wel weer goed.

Mike Oxlong | 17-12-14 | 13:07

Kansloos dat agressief gedoe, zielig, ik geef Jeroen Pauw groot gelijk.

lingo star | 17-12-14 | 13:05

ikzalhandhaven | 17-12-14 | 12:56
=
Op mijn reaguursel (12.53)
heb je --opmerkelijk-- geen comment.
Realiteit is vervelend he?

meneer Q | 17-12-14 | 13:03

Dat betekent dus dat 40% van alle werklozen op Wilders stemt. PVV is een werklozenpartij, dat zeg ik.
Bakito | 17-12-14 | 12:45

Jaja TeeJee, dat zei hij wel.

CaiPiranha | 17-12-14 | 13:03

@Bakito | 17-12-14 | 12:34
Goed zo. Ontspan maar lekker een beetje, je boosheid en frustratie lijken de bovenhand te krijgen.

Jan Passant mk2 | 17-12-14 | 13:01

@tipo 12:55
.
D66 is een beweging die haar ideale samenleving middels het monopolistisch geweld van de overheid aan individuen wil opdringen. De PVV ook...
.
De PVV verschilt enkel en alleen in die zin dat de maakbare samenleving die men wil opdringen afwijkt qua samenstelling.
.
D66 en de PVV zijn loten van exact dezelfde totalitaire boom...

De Libertariër | 17-12-14 | 13:00

Leg de reaguursels van vandaag naast die van pak m beet 2008 en je kunt moeilijk ontkennen dat het extremer geworden is. Wat een boel engnekken zitten op geenstijl.

Terechte kritiek van Pauw wordt makkelijk weggewimpeld, alszijnde een complot van links. Mensen met een andere mening zijn landverraders. Brrr wat een enge mensen zitten hier.

ikzalhandhaven | 17-12-14 | 12:56

@De Libertariër | 17-12-14 | 12:45
Het lijkt me sterk, dat de PVV de D66 achter na gaat.

tipo | 17-12-14 | 12:55

@Bakito | 17-12-14 | 11:53
Vandaar ook dat er zoveel PVV'ers tussen al die andere werklozen stonden te demonstreren toen Wilders voor het hekje stond.

Oh nee, wacht. Die PVV'ers waren juist opvallend afwezig, aldus een van de demonstranten. Maar dat zal jij wel niet geweest zijn, want jij was natuurlijk ook gewoon aan het werk. Toch?

Pierre Tombal | 17-12-14 | 12:55

Goeie tweet van Pauw. Hij is weliswaar een grote egocentrist maar zeker geen haatbaardenvriendje.
Ik stem zelf PVV maar word liever niet geassocieerd met opgewonden schreeuwtypes als PVVforever.

Peyronie | 17-12-14 | 12:54

@bakito 12:47
.
Een socialist die steeds meer van een libertarier gaat houden...Dat is bijna net zo raar als een fascistoide beweging die het woord 'VRIJHEID' in haar naam heeft...
.
Niet alleen de Heer heeft vreemde kostgangers. Geenstijl kan er ook wat van... :-)

De Libertariër | 17-12-14 | 12:54

Ik ben zeker niet links. U heeft geen onderbouwing voor uw uitspraken?

ikzalhandhaven | 17-12-14 | 12:44
=
Bij de enkele GEWELDLOZE PVV-demonstratie is altijd een linkse tegendemonstratie waarbij geweld niet geschuwd wordt.
Ook in het verleden vele voorbeelden zie b.v. de aanpak van Janmaat en Fortuyn.

meneer Q | 17-12-14 | 12:53

Bij de enkele GEWELDLOZE PVV-demonstratie is altijd een linkse tegendemonstratie waarbij geweld niet geschuwd wordt.
Ook in het verleden vele voorbeelden zie b.v. de aanpak van Janmaat en Fortuyn.

meneer Q | 17-12-14 | 12:52

Zo te lezen heeft pauw een aantal persoonlijkheidsstoornissen uit cluster B.

The Exorcist | 17-12-14 | 12:51

dutchdj|17-12-14|12:40
Al zou het zo zijn dan wil ik ze nog niet ruilen tegen linkse landverraders.

viridis | 17-12-14 | 12:49

@dutchdj | 17-12-14 | 12:40
Het is zo kansloos zo giftig op "PVV aanhangers" ter reageren. De PVV is niets meer dan de reactie op het voortreffelijk functioneren van de Beschaafde mensen die onsch multiculturele paradijs naar de eeuwige vrede en welvaart stuwen, onder leiding van den Europese leiders.

Mensen zien zelf met hun kleine kraaloogjes dat dit allemaal niet waar kan zijn. Demense hun oogjes uitbranden (en ze "dom" noemen) helpt een beetje, maar niet afdoende om den solidariteit met uw Verstandige & Beschaafde medestanders te waarborgen.

Jan Passant mk2 | 17-12-14 | 12:48

De Libertariër | 17-12-14 | 12:45
Ik begin steeds meer van je te houden!

Bakito | 17-12-14 | 12:47

Denk dat jeroen best nog een aardige reach heeft met die lange tengels van hem.

Tungsten | 17-12-14 | 12:46

TeeJee | 17-12-14 | 12:39
650.000 werklozen, waarvan 260.000 PVVers?

Dat betekent dus dat 40% van alle werklozen op Wilders stemt. PVV is een werklozenpartij, dat zeg ik.

Bakito | 17-12-14 | 12:45

@Jan Passant mk2
.
Dat, of de PVV zal zich van fascistoide beweging ontwikkelen tot een volwaardig fascistische beweging, inclusief de tot op heden ontbrekende geweldscomponent. De vele doldwaze comments van PVV'ers in gedachten hebbende, ben ik geneigd om te denken dat het tweede aannemelijker is dan het eerste...
.
Een beweging door totalitaire engnekken voor totalitaire engnekken, de PVV...

De Libertariër | 17-12-14 | 12:45

meneer Q | 17-12-14 | 12:41
Ik ben zeker niet links. U heeft geen onderbouwing voor uw uitspraken?

ikzalhandhaven | 17-12-14 | 12:44

Op het moment dat je denkt, die Wilders heeft toch een heel klein beetje gelijk en je ziet dan zo een PVV-fan als @pvvforever bezig op internet dan heb je toch wel zoiets van, nou nee, daar wil ik echt niet bij horen.

mr. coffee | 17-12-14 | 12:04

Het is nu juist de opzet dat de mensen zo denken. Gewoon pure propaganda! Maar uiteindelijk na de zoveelste negatieve aanvaring met de multicul gaan die mensen ook over de streep.
Als dit in NL maar lang genoeg duurt stemt iedereen de PVV. Kwestie van instinct en zelfbehoud.
Daarom zijn de zittende parijen als de dood voor een partij als de PVV en wordt het eerlijke verhaal ook niet verteld door de media.Zodra de media alles echt verteld zoals het werkelijk is heeft de PVV waarschijnlijk meer dan 76 zetels.

Makemyday! | 17-12-14 | 12:43

Of ben je zelf misschien aan het roeptoeteren?

ikzalhandhaven | 17-12-14 | 12:37
=
Hahaha... 'n ECHT linkschmenschje die voelt zich op z'n pik getrapt!

meneer Q | 17-12-14 | 12:41

PVV-ers bestaan dan ook veelal uit Tokkies, paupers, racisten en heeeul veeeeul laag opgeleiden met IQ van een aardappel.

dutchdj | 17-12-14 | 12:40

@Bakito | 17-12-14 | 12:30
Dit is echt heerlijk, wat zet u uzelf oneindig voor lul!


Ik zal het u even voorrekenen, op basis van uw eigen getallen, en de post van RoBD=Skullfucker | 17-12-14 | 12:14, waarop u zelf overigens ook op reageert met uw onzin.


Ten eerste; 649.000 werklozen in Nederland Vervolgens stelt u dat 1,5 miljoen PVV stemmers werkloos zijn.
U begrijpt uw eigen getallen dus al niet eens?


Maar goed, foutje uwerzijds, laten we verder rekenen;
Een beroepsbevolking van 7,5 miljoen, zoals u stelt, en 649.000 werklozen. Dat komt neer op een werkloosheidspercentage van 8,65%


Uit het rapport van Synovate blijkt dus dat de werkloosheid onder PVV'rs MARGINAAL lager is dan het gemiddelde. Ach, marginaal lager, we rekenen wel met die 8,65%.
3 miljoen PVV stemmers, maal die 8,65%, komt neer op 259.500 werkloze PVV stemmers.



Conclusie; u bent echt gruwelijk stupide :)

TeeJee | 17-12-14 | 12:39

meneer Q | 17-12-14 | 12:30
Kun je dat onderbouwen met cijfers? Of ben je zelf misschien aan het roeptoeteren?

ikzalhandhaven | 17-12-14 | 12:37

Als ik nu eens een account aanmaak bijvoorbeeld : Power2PvdA

En ik bedreig laten we zeggen, Rutger Castricum (of hoe die gast ook heet). Dan mag hij tweeten dat PvdA'ers vaak een grote bek hebben en dreigen met geweld.

Want aan mijn acount kun je zien dat ik voor de PvdA ben. Dan is het ook gelijk waar, want het staat op het internet.

Statler en Waldorf | 17-12-14 | 12:35

Enfin, genoeg witte, gefrustreerde boosmenschen voor vandaag. Ik ga naar de sauna. Laters!

Bakito | 17-12-14 | 12:34

tweetybird | 17-12-14 | 12:30
De PVV en PvdA zijn inderdaad een pot nat: afhankelijke kneuzen die verlangen van de overheid dat zij hun problemen oplost.

Maar wat heeft dat met mij te maken?

Bakito | 17-12-14 | 12:32

TeeJee | 17-12-14 | 12:26
Haha, jij gaat uit van 15 miljoen stemgerechtigden. In feite gaat ongeveer de helft daadwerkelijk stemmen. Enfin, te dom voor woorden. Ga de brugklas nog maar eens overdoen.

Bakito | 17-12-14 | 12:30

Bakito | 17-12-14 | 12:18

Jij bent echt achterlijk . Heb je vandaag je pilletjes niet genomen ofzo. Trouwens is het zo dat de meeste werkelozen zijn onder de pvda achterban. Dus je lult weer geweldig uit je nek. Alleen scharen die het feit dat ze werkeloos zijn onder het kopje rassisme en discriminatie waardoor ze werkeloos zijn. Of wist u niet waar de A voor staat bij pvda.

tweetybird | 17-12-14 | 12:30

Ja Quid... het zijn bijna altijd de linksfascisten die dreigen met geweld.
Meeste PVV-ers zijn mensen die bezorgd zijn over de toekomst van Nederland en willen via hun STEM daar verandering in brengen.

meneer Q | 17-12-14 | 12:30

Stelletje hypocrieten hier. Nu er dreigementen van pvv aanhangers zijn is t ineens een fake account. Gelukkig ben ik niet rechts en niet links.

ikzalhandhaven | 17-12-14 | 12:29

Ik denk dat zodadelijk in plaats van een PVV-er, wWat is dat voor iemand uebeerhaupt?, die dikke met dat Mutsje op de parkeerplaats staat. Dat wordt een potje sumo worstelen dan. Dan gaat Pauw nat vrees ik voor hem...

denoorman | 17-12-14 | 12:26

@Bakito | 17-12-14 | 12:18
En rekenen kan u ook al niet.


U bent echt dom heh? Zeker op Ibn Ghaldoen gezeten.

TeeJee | 17-12-14 | 12:26

tweetybird | 17-12-14 | 12:21
Als jij 24/7 wil leven in angst en haat is dat jouw eigen keuze. Maar, zoals PVVers dat eigen is, ligt dat ALTIJD aan een ander. Het wijzende vingertje, resultaat van eeuwenlange calvinistische indoctrinatie. En dan jezelf atheïst noemen? Te hilarisch voor woorden.

Volgens mij ben je gewoon bang voor of boos op jezelf. Ga eens hulp zoeken. Seroxat is wellicht een prima oplossing. Succes!

Bakito | 17-12-14 | 12:25

@Igor Putkin | 17-12-14 | 11:47
Het is zinloos je af te zetten tegen de PVV. De PVV is niets meer dan een reactie op het alles beter weten door Eurofielen; het Beste Kabinet van Na den Oorlog; de steun aan de islamisatie; het storten van miljarden in de NGO's en andere hobbyclubjes van Gutmenschen; de door PvdA beheerste ambtenarij en media.

Zodra de vampiers die het moeras van onze belasting droog zuigen en ons land vernielen hun leven beteren, dan verdampt de PVV in het niets.

Jan Passant mk2 | 17-12-14 | 12:24

Bakito | 17-12-14 | 11:06

Gelukkig ben jij de enige echte gevaarlijke die ik daar voor aanzie. De extreme troll reaguurder. Geen rivella maar gewoon echt gek als een deur. Pvda-ers zijn vele malen gevaarlijkere gekken. Die kennen geen schroom en beroven zelfs een daklozenkrant. Wat is hun volgende stap. Vergeleken bij bakito en pvda-ers zijn pvv-ers maar gematigd. En een wilders blijkt,heeft met erg veel dingen wel gelijk. Dat blijkt wel weer na 140 dode kinderen. Islam is geen vrede maar wreed.

tweetybird | 17-12-14 | 12:21

@7,62x39 | 17-12-14 | 11:14
Gelukkig doet onze linkse voorhoede het beter.
*kuch*

DikkeLollie | 17-12-14 | 12:20

Wel gek.... Volkert is vrij en onze narcistische krullenbol heeft ineens weer een grote mond...

DikkeLollie | 17-12-14 | 12:18

RoBD=Skullfucker | 17-12-14 | 12:14
Nederland heeft een beroepsbevolking van 7,5 miljoen, dat zijn (20%) 1,5 miljoen werkende PVV-ers op 3,0 miljoen PVV-stemmers. Conclusie: de helft van de PVV-achterban is werkloos

Bakito | 17-12-14 | 12:18

Johnny werkt bij de Vara? Het zou mij niet verbazen!

reade romke | 17-12-14 | 12:15

@Bakito 11.39
Peiling PVV: 3.000.000 stemmen
Werklozen in Nederland: 649.000
Conclusie: minimaal 2.501.000 stemmers PVV niet werkloos.

Zie ook rapport Synovate. NB geschreven voor het NRC. Werkloosheid onder PVV'ers slechts marginaal lager dan onder gemiddelde Nederlanders, evenals opleiding, en beide scoren hierop bij de PVV significant beter dan de achterban van de PVDA en de SP.

Dat je trolt is één ding, je continue gelieg komt me mn strot uit.

RoBD=Skullfucker | 17-12-14 | 12:14

Toon is aan dat het PVV aanhangers zijn! Staat dat er bij?? Of is het weer een aanname van de linkse elite.

doskabouter | 17-12-14 | 12:14

topic onwaardig. al die ophef voor 1 troll

HaagseSkieldah | 17-12-14 | 12:13

@Bakito 12:02
Tsja, de betekenis van het woord 'feit', daar hebben jullie, de zakkenvullers, dan weer geen enkele boodschap aan.

tipo | 17-12-14 | 12:12

@mr. coffee | 17-12-14 | 12:04
Aangenomen dat die account een echte is, natuurlijk.


Het is ondertussen wel algemene kennis dat men bij de linkse groupies niet vies is van wat propaganda en misleiding.

TeeJee | 17-12-14 | 12:12

"Dit account moet wel fake zijn, die is niet pvv."
Even lezen.
- Propaganda Poetin, die evenredig afneemt naarmate de roebel daalt
- Eindeloos retweeten van eindeloos gelijkende pvv-mantras over islam
- Niet pvv-ers landverraders noemen
- Links schrijven met dubbel hoofdletter S op het eind

Ja, da's een echte.

LibertasSimplex | 17-12-14 | 12:11

@mr. coffee, dito

Bokito ergo sum | 17-12-14 | 12:08

@Mr. Coffee
Als een partij groot wordt is er altijd 1 op de 100.000 een compleetidioot. Om dat meteen een hele club als gewelddadig neer te zetten is nogal dom.
Kijk naar de PVDA met Spekman en Samson, ook twee compleetidioten die ook nog eens heel hoog in de boom zijn beland.
Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Dirk III | 17-12-14 | 12:07

Lach me dood als iemand echt komt en hem pats ad bakkus geeft, valt dat onder consentual sex.

Bokito ergo sum | 17-12-14 | 12:05

Op het moment dat je denkt, die Wilders heeft toch een heel klein beetje gelijk en je ziet dan zo een PVV-fan als @pvvforever bezig op internet dan heb je toch wel zoiets van, nou nee, daar wil ik echt niet bij horen.

mr. coffee | 17-12-14 | 12:04

Wat een aandachtshoer om het meteen op twitter te zetten. Nou Jeroen, Lekker Belangrijk.

Dirk III | 17-12-14 | 12:03

tipo | 17-12-14 | 11:55
Mijn welgemeende excuses. ;-) Maar heeft niet zozeer met tolerantie te maken. Je kunt iemand ook compleet de grond in boren of zeggen dat hij er een achterlijk gevaarlijk gedachtengoed op nahoudt zonder zijn moeder voor hoer uit te maken of dreigen zijn hond dood te steken. Moet je alleen wel met zinnige argumenten komen. #pvvop1, kk neger of 'durf je dat ook in mijn gezicht te zeggen' zijn geen argumenten.

kicktherabbit | 17-12-14 | 12:02

tipo | 17-12-14 | 11:57
Tsja, feiten daar hebben jullie, de ideologen, het doorgaans moeilijk mee.

Bakito | 17-12-14 | 12:02

@the jackdawn
En de VVD bestaat uit frusto lefties die rechts werden nadat ze wat meer gingen verdienen, Het CDA zit vol met mensen die niet kunnen kiezen tussen God en samenleving, D66 met heeeeel veeeeel belangrijke, cultuurminnende mensen die denken dat amsterdam en Nederland hetzelfde zijn, de SGP met vrouwenhatende reliëfs, poespoes met mensen die geen liefde bij mensen kunnen vinden en 50+ met aso tuig dat Nederland heeft leeggeroofd en nog steeds niet genoeg heeft.
Zo, circel is weer rond

RoBD=Skullfucker | 17-12-14 | 12:02

Maandag 12 uur, parkeerterrein.... Maxim Hartman?

vanderjas | 17-12-14 | 11:58

Met een grammetje coke verandert Pauw in een Tijger.
Ik ben persoonlijk voor de PVV en vind Pauw ergens wel een grote lulhannes. Maar voor deze actie (via klantenservice :) ) krijgt Pauw van mij een +1.
Al is het voor het idee, want in werkelijkheid draait ieder Linksmensch 180 graden als het hunzelf beter uitkomt.

ET007 | 17-12-14 | 11:58

Herinner mij nog hoe Hans Janmaat en vriendin Wil Schuurman destijds zijn geveld door linksfascistisch geweld in Kedichem en waarvan Schuurman blijvend invalide werd en hoe de linkse media dit verzwegen. Of heeft u de Kokken, Halsema's, Rosenmollers, Wittemannen en andere linkse huichelaars hierover ooit hun geneende afkeuring horen uitspreken?

Ridde Rogter | 17-12-14 | 11:58

[email protected] 11:53
PVV-ers die werkeloos zijn. Het idee alleen al.

tipo | 17-12-14 | 11:57

Mahatma | 17-12-14 | 11:48
fighting with the stars. Leuke variant op dancing with...... Zou de mol dit concept al gepatenteerd hebben?

swift1.6 | 17-12-14 | 11:57

JeroenPaul wil ook even aandacht.
Leuk om weer even alle pvv-ers weg te zetten als asociale tokkies die van geweld houden.
Hier thuis vier pvv-ers waarvan er een bij justitie werkt.
Een bij de marechaussee en een hoog opgeleid.
Vierde is nog aan het studeren.
Ben zelf nu arbeidsongeschikt geworden deze maand ,maar nog nooit geweld gepleegd.
Pvda stemmers voelen zich zoveel beter dan andere mensen kots.

Lilia2 | 17-12-14 | 11:56

En wat roept ie dan op het parkeerterrein? We gaan beginnen we gaan beginnen we gaan begiiiiiiiiineeeeeen!

myrna1965 | 17-12-14 | 11:55

@Klik_hier | 17-12-14 | 11:49
"Ik stem PVV, stuur geen dreigmailtjes en kijk graag naar Pauw... Moet ik nu in therapie?"

Dat ligt eraan, als je je ergert aan Pauw dan zit je bij de PVV op de juiste plaats.

the Jackdawn | 17-12-14 | 11:55

@kicktherabbit 11:49
Fijn dat u zo veel tolerantie heeft. Bewonderenswaardig, eerlijk waar.

Alleen jammer van dat onmiddelijke ge-tu-toyeer, maar daar kan ik tegenwoordig steeds beter tegen. ;)

tipo | 17-12-14 | 11:55

@Bakito | 17-12-14 | 11:53
Net als de PvdA, kunnen die niet samen een regering vormen?


Kunt u niet even wat beter uw best doen? Uw ge-troll is vandaag wel zeer doorzichtig.

TeeJee | 17-12-14 | 11:55

James Lastig | 17-12-14 | 11:35
Ach kom op, partijen die consequent slecht scoren in de privacy, burgerrechten en 'vrijheid' statistieken zijn de conservatieve partijen als het CDA, VVD en de PVV. Neem bijvoorbeeld de privacy barometer of de digitale vrijheidswijzer van BoF.

Klik_hier | 17-12-14 | 11:49
Nee, je moet niet alle PVV'ers over een kam scheren maar ze zijn wel oververtegenwoordigd in de Twitter-flamewars-en-dreigementen-statistieken. Maar dat mag je niet zeggen want demonisering.

kicktherabbit | 17-12-14 | 11:55

Dus wil ik de VARA mailen voor een afspraak, contactformulier op zwart... Goed werk Pauw!

Hoe vaak zou Wildes bedreigd zijn en hoe vaak linkse politici en Pauw? Ow, wacht, Wilders wordt bedreigd door PVV'ers die hem niet extreem genoeg vinden.

RoBD=Skullfucker | 17-12-14 | 11:54

Jeroen doet denigrerend over vrouwen, heeft een veel te groot ego en Jeroen is agressief. Jeroen lijkt wel een kutmarokkaan. Zou uit deze overeenkomsten en herkenning de affiniteit van links Nederland met kutmarokkanen voortvloeien?

The real McCoy | 17-12-14 | 11:54

@Mahatma | 17-12-14 | 11:48

Misschien kan Jeroen Pauw hier alvast wat inspiratie opdoen:

www.imdb.com/title/tt0137523/

Outsider-Inside | 17-12-14 | 11:54

Die Pauw moet wel last van zijn nek hebben, zoveel boter als hij op zijn kop heeft. Naar aanloop naar de verkiezingen verwacht ik nog wel veel meer van dit soort bagger tegen de PVV. Een kat in het nauw maakt rare sprongen en het oog kijkt altijd van zich af.

WitteGrunneger | 17-12-14 | 11:54

PVVforever is het account van een gefrustreerde PvdA stemmer die uit protest naar de PVV is overgelopen. Daarom moet je de PVV net als de SP of PvdA niet serieus nemen. Deze mensen dragen niets bij aan de maatschappij en leven op kosten van de hardwerkende Nederlanders.

the Jackdawn | 17-12-14 | 11:54

Is een nep account van Links, dat is helemaal het dingetje van Links. Zo kunnen hun afwijkende ideeën in stand gehouden worden. Dreigen is nooit goed, alleen voert Links ze daadwerkelijk uit dat is wel gebleken de afgelopen jaren. Linksmensen zijn link en onvoorspelbaar.

leijpeideaud | 17-12-14 | 11:54

tipo | 17-12-14 | 11:39
LOL, de PVV bestaat grotendeels uit werklozen.

Bakito | 17-12-14 | 11:53

Dit soort twitter-activisten moeten aan een baan en/of een vriendin geholpen worden, lijkt me. Verongelijkte thuiszitters die zich verbitterd op een ideaal storten als surrogaat voor een positieve levensinvulling.

Dikr | 17-12-14 | 11:52

Ik stem PVV, stuur geen dreigmailtjes en kijk graag naar Pauw... Moet ik nu in therapie?

Klik_hier | 17-12-14 | 11:49

tipo | 17-12-14 | 11:45
Ja, ik zal je nooit uitschelden en gewoon als een normaal mens behandelen. Ondanks een eventueel meningsverschil.

kicktherabbit | 17-12-14 | 11:49

Ik zou serieus geld betalen om Pauw te zien vechten.

Mahatma | 17-12-14 | 11:48

Jan Passant mk2 | 17-12-14 | 11:22
Ik ben absoluut niet links, vandaar ook mijn afzetten tegen de PVV.
Dat je aan zelfreflectie doet valt je alleen maar te prijzen.

Igor Putkin | 17-12-14 | 11:47

Haha, typisch Quid. Zelf het vuurtje aansteken en dan snel wegrennen en wachten achter een boom om te zien hoe zijn vrienden de kastanjes uit het vuur halen.

roze_bril | 17-12-14 | 11:47

@kicktherabbit 11:42
Nee, mensen die zich 'schop het konijn' noemen zijn veel betere gesprekspartners.

tipo | 17-12-14 | 11:45

Wat een gelul weer allemaal.

swassannuf | 17-12-14 | 11:44

Mensen die tweeten met pvv in hun naam of consequent de hashtag #pvvop1 gebruiken moet je ook negeren. Valt toch niet op een normale manier mee te praten.

kicktherabbit | 17-12-14 | 11:42

PVV-aanhangers betalen 20% van het half miljoen aan Pauw-salaris. Enkel omdat Pauw een programma maakt waar niemand naar kijkt.

Dat Pauw niet elke dag op straat teruberoofd wordt door PVV-aanhangers, geeft al aan hoe lief en vergevingsgezind PVV-aanhangers eigenlijk zijn.

tipo | 17-12-14 | 11:39

"Opmerkelijk dat vaak PVV-aanhangers dreigen met geweld" - Terwijl PvdA-kiezers het vaak gewoon plegen. Daar zijn die PVV-aanhangers verontwaardigd over.

Angel_eyes | 17-12-14 | 11:37

Maar de kogel komt van links.

Polderjihad | 17-12-14 | 11:36

"die PVV-malloten die krijsen om vrijheid voor meningsuiting, maar deze zelf vooral gebruiken om achterlijke dingen te zeggen en te dreigen met geweld"

In tegenstelling tot de linkse kliek die voor vrijheid van meningsuiting is zolang het tenminste maar om hun mening gaat. En die tegen geweld zijn maar heimelijk hopen dat Geert Wilders hetzelfde lot wacht als Pim Fortuyn.

James Lastig | 17-12-14 | 11:35

@Brenjtje | 17-12-14 | 11:23
Idd!

@Quid, ik hoor dat je een groot PVDA knuffelaar ben geworden.

swagmachine | 17-12-14 | 11:35

Chow | 17-12-14 | 11:32
PPV=PVV

Chow | 17-12-14 | 11:35

Ach, de PVV haalt in de peilingen een equivalent van 3 miljoen Nederlanders. Toch kan Pauw nog altijd gewoon over straat. Natuurlijk zal hij wel eens uitgescholden worden voor zakkenvuller, maar dat is dan ook gewoon waar. Aan de andere kant hebben links en de moslimgemeenschap enkele doden, vele gewonden en een hoop materiële schade op hun geweten. En als je als politicus daar wat van zegt moet je beveiligd worden. Pauw moet dus niet miepen.

witwas | 17-12-14 | 11:34

PPV aanhangers gebruiken geen geweld. Die bekladden moskeeën. Gooien er soms de ruiten in of laten er een varkenskop achter.

Chow | 17-12-14 | 11:32

Linkschmensen dreigen inderdaad niet op het Mediapark. Die schieten gelijk raak.

duitse herder | 17-12-14 | 11:32

7,62x39 | 17-12-14 | 11:14 - dat is ook weer overdreven. De PVV-aanhang bestaat uit een doorsnede van de Nederlandse bevolking, met veel geplaagde ondernemers maar ook politieagenten, verpleegkundigen, verkopers, vrachtwagenchauffeurs en ja, ook boze mensen die uit hun gezellige volkswijken werden verjaagd en/of hun banen zijn kwijtgeraakt. De grootste slachtoffers dus van de multiculturele nachtmerrie waarin wij zijn beland.

Inka6786 | 17-12-14 | 11:30

We weten allemaal dat geweld van links komt. Voor links heiligt het doel de middelen. Altijd.

Adversary | 17-12-14 | 11:26

@ProAsfalt | 17-12-14 | 11:05
Maar-hij-begon-jankbalk. Stop mij wijzen, herken de balk en accepteer hem.

Linkse Zakkenvuller | 17-12-14 | 11:24

Twitter is een riool voor mensen die offline niet uit de verf komen.

Jerolimo | 17-12-14 | 11:23

PVV aanhangers dreigen niet met geweld. Het zijn vooral moslims en linkse actiegroepen die dreigen met geweld en geweld uitvoeren!!

Dat zijn de feiten.

Heeft iemand wel eens een gewelddadige PVV demonstratie gezien?

Nee dus.

Maar ik wel talloze geweldige demonstraties van links en moslims gezien.

Brenjtje | 17-12-14 | 11:23

@Igor Putkin | 17-12-14 | 11:08
Als ik je regeltjes tot mij neem, dan begrijp ik waarom op links zulke enge dingen geprojecteerd worden op mensen met een andere mening.
Zelfreflectie.

Jan Passant mk2 | 17-12-14 | 11:22

@kom hoe heet ie | 17-12-14 | 11:10

Dat is niet nodig, die maken zichzelf belachelijk.

Skunk57 | 17-12-14 | 11:22

Jeroen Pauw leeft van geld dat onder dreiging van geweld en vrijheidsontneming van de belastingbetaler is afgepakt. Als er iemand met geweld dreigt, is het Jeroen Pauw zelf wel. Hij heeft er zelfs een loopbaan van gemaakt.

Maar ik zie geen bericht waarin PVV-forever met geweld dreigt, dus zal Jeroen Pauw dat ook wel weer verzonnen hebben.

tipo | 17-12-14 | 11:20

'Opmerkelijk dat vaak PVV-aanhangers dreigen met geweld.'

Dreigen, ja. Uitvoeren van geweld en moord is dan weer een monopolie voor de Islam en laf links.

Vraag maar aan Bouyeri of Volkert.

Maar goed, hopelijk wordt Pauw goed te grazen genomen. Vooringenomen talentloze krullenbol.

Snackbar van Allah | 17-12-14 | 11:18

Jeroen Pauw, die vult zijn zakken met het maken van linkse propaganda op kosten van de belastingbetaler. Hij zou wat meer respect voor zijn werkgevers moeten hebben.

3Xniks | 17-12-14 | 11:17

.. maar goed. Ik herinner mij nog een filmpje waarin een "PVV aanhanger" alle stereotiepen van den klassieke racist demonstreerde. Meneer bleek achteraf van de AFA, een zeer linkse tevens fascistische beweging.

Jan Passant mk2 | 17-12-14 | 11:17

Slechts een deel van PPV aanhangers is verbaal gewelddadig net zo als een deel dat ook is van de VVD, D66 en noem maar op.
Maar laten we nooit vergeten dat de PvdA stemmer over het algemeen geweld op straat gewoon uitvoert. En daar hoor ik Pauw dan weer niet over.

appeltjesgroeneweide | 17-12-14 | 11:16

Bakito | 17-12-14 | 11:06

Zeau, eens zien hoeveel mensen hierin happen als een dik kind in een muffin hapt.

Wc-kip | 17-12-14 | 11:16

"Wat een grote mond @pvvforever Opmerkelijk dat vaak PVV-aanhangers dreigen met geweld."
-
Ik vermoed dat dat komt door je perspectief @jeroenepoen. Prominente linksen hebben last van domrechtsen en prominente rechtsen hebben last van domlinksen.
-
Daarnaast moet ik toch opmerken dat historisch bekeken vooral de domlinksen daadwerkelijk overgaan tot aksie, geweldpleging ende moord.

Badderbeest! | 17-12-14 | 11:15

Moeten wij nu van Jeroen Pauw aannemen dat PVV/forever met geweld dreigt? Of mogen we dat bericht zelf even zien?

tipo | 17-12-14 | 11:14

-weggejorist-

jasser | 17-12-14 | 11:14

kom hoe heet ie | 17-12-14 | 11:10
Het is tenslotte algemeen bekend dat PVV-sympathisanten de intellectuele voorhoede van het land vormen.

7,62x39 | 17-12-14 | 11:14

Volgens mij is @pvvforever een fake account bedoelt om de PVV in een kwaad daglicht te stellen.

Maar wat het ook is een persoon (een account!) spreek niet voor de PVV of voor andere PVV supporters.

Brenjtje | 17-12-14 | 11:14

Mwah, in de beleveniswereld van de linkse Beschaafden achter hun Fatsoenskloof zijn "PVV aanhangers" vast bijzonder gewelddadig. Extreem zelfs.
Het zegt meer over henzelf. Ik ben "PVV aanhanger", ken er nog een paar. Niet 1 daarvan heeft enige behoefte om samen met zo'n Fatsoensrakker op een parkeer plaats geweld te plegen.

Weet je welke linkse fatsoensrakker ook al geweld wilde plegen op een parkeerplaats? Tot nu toe het meest toonzettende en ernstigste geweld in de politieke sfeer?

Jan Passant mk2 | 17-12-14 | 11:14

Opmerkelijk dat het vooral extreem links is die niet dreigt met geweld maar het gewoon gebruikt (RaRa, Moord op Fortuyn, aanslag op huis Staatssecretaris Kosto, Makro's in de fik steken, mensen die asielbeleid uitvoeren thuis intimideren, etc.)

Outsider-Inside | 17-12-14 | 11:13

Bakito | 17-12-14 | 11:06
8/10 reaguursel-aas.

Mooi dat Meneertje Pauw dit soort accounts niet serieus neemt. Geef toe, als een account "pvvforever" als nick heeft kan het niet anders dan een troll of hersenloze roeptoeter betreffen.

HaatAth3ist | 17-12-14 | 11:13

@benrod | 17-12-14 | 11:05

Zo te zien ben jij een van de weinigen hier die het doorheeft!

Murk Ratte | 17-12-14 | 11:12

Ik was benieuwd naar de tweet van @pvvforever waar @jeroenpauw op reageerde, maar deze is niet te vinden. Wel zijn er een heleboel andere tweets van @pvvforever. Wat een zeldzame klapmongool is dat zeg.

7,62x39 | 17-12-14 | 11:10

Mag de tweet waar Pauw op reageert er ook bij?

harbi | 17-12-14 | 11:10

Het zou mij niets verbazen als dat @pvvforever account fake blijkt te zijn. Om de pvv te bashen.

Rest In Privacy | 17-12-14 | 11:10

Grappig hoe hij stoer doet over hoe pvv stemmers hem op moeten komen zoeken. Als het moslims betrof die hem bedreigden, zou hij het nooit durven zeggen.

DaRealSwag | 17-12-14 | 11:10

Verreweg het meeste geweld komt van moslims of linkse demonstranten die vaak vernielen maar de media probeert vaak begrip te kweken voor deze (gewelddadige demonstranten omdat ze er mee sympathiseren.

Ik heb nog nooit een gewelddadige PVV demonstratie gezien.

Brenjtje | 17-12-14 | 11:09

PVV-ers durven alleen met vuurwapens en dan het liefst op een eiland tegen kinderen.
Bakito | 17-12-14 | 11:06

Wat een ongelovelijke kleautzak ben jij zeg!!
Pleur van het internet trol!!

Makemyday! | 17-12-14 | 11:08

Elke kans om alle PVV-stemmers te schofferen wordt gegrepen. Dat mag, maar is volgens mij niet terecht, geweld komt juist vaak van (extreem) links.

MaisNon | 17-12-14 | 11:08

PVV tokkies die bang zijn voor moslimterrorisme. En dan iemand gaan bedreigen die die angst niet heeft.
Een gotspe.

Igor Putkin | 17-12-14 | 11:08

"opmerkelijk, dat vaak PVV aanhangers dreigen met geweld"
Kun je inderdaad beter PvdA aanhangers hebben, die gebruiken ten minste geweld.
Dreigen is voor mietjes.

jemagookniksmeer | 17-12-14 | 11:07

Dit is de best betaalde ambtenaar van NL.
Ong 5 1/2 x het salaris van Wilders.
Hij mag blij zijn dat hij niet 5 1/2 x meer dreigementen krijgt dan Geert.

Zweistein | 17-12-14 | 11:07

Volkert is weer in te huren als stand-in. Misschien kunnen ze er een mooie remake van maken. Het origineel is uit mei 2002.

ad melkert | 17-12-14 | 11:06

-weggejorist-

Bakito | 17-12-14 | 11:06

Oh, jij bent nu #TeamPauw? Terwijl je nog geeneens weet wat er nu gezegd is? Tjonge, tjonge...
.

Thoth | 17-12-14 | 11:06

Is @pvvforever niet gewoon een nep account van links om pvv-ers in een kwaad daglicht te stellen.

benrod | 17-12-14 | 11:05

Alsof Links zich niet schuldig maakt aan bedreiging met geweld. Sterker nog, Links voert het uit is diverse malen gebleken.

ProAsfalt | 17-12-14 | 11:05

Quid. Knul. Snap het dan.

Er kijkt geen hond naar zijn programma. Die tweet is zuiver bedoeld ter aandachtshoerering. En je trapt er nog in ook.

Willianus Wortelus | 17-12-14 | 11:04

Jeroen huurt vast stiekem een paar mannetjes in...

De hersenloze | 17-12-14 | 11:03

Ja heel mooi, maar het blijft de meeste extreme narcist van NL, die zichzelf 's avonds in de spiegel aankijkt tijdens het aftrekken.

arikanari | 17-12-14 | 11:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken