
Zaterdagkranten, daar is altijd meer dan voldoende ruimte voor een ouderwets potje moddergooien. In deze aflevering: de vorige week uit de PvdA gestapte / gegooide Kamerleden
Kuzu en Öztürk. Het verhaal wil dat de heren Kamerleden de integratiekoers van Asscher te hard vinden en daarom uiteindelijk weg gingen, maar veel leuker zijn de anekdotes over Didi. We bedoelen, wat boeit het nou wat twee marginale zeteldieven vinden over wat dan ook? Dus deden we even een control f op 'Samsom' en dit kwam er uit de omgekeerde wasstraat, die men ook wel de
Azijnbode noemt, rollen: '
Op woensdagavond zei Diederik: 'Ik zal je dit nóóit vergeven, godverdomme!' En donderdagmiddag, net voor de breuk, pakt dezelfde Diederik mij bij mijn schouders en kijkt me diep in de ogen. Hij zegt: 'Teken. Als je het doet, dan ben je mijn man voor het leven, ik zal je altijd helpen.' (...) Hij wilde naar buiten toe de fractievoorzitter uithangen die twee dwarse, kritische Kamerleden in een hok kon stoppen. Onze alternatieve verklaring ging in de prullenbak en wij moesten door de knieën. (...) Diederik zei: 'Weg uit mijn kamer! Als jullie niet tekenen, stuur ik jullie uit de fractie!' Ik heb gezegd dat dat zo niet werkt in een democratie. Daarvoor is een fractiebesluit nodig. Werd hij weer kwaad.' (...) 'Waarom doe je dat nou!?', schreeuwde Diederik later in de middag tegen ons, Kamerleden van zijn eigen fractie.' (...) In de fractie en door medewerkers wordt gezegd dat Samsom een speelbal van Asscher is geworden. Diederik heeft dat niet in de gaten.' Hiero een
samenvatting van het verhaal, waarop de PvdA zelf maar nauwelijks wilde reageren. '
Het verhaal hangt van onwaarheden aan elkaar. (..) Op de interne gesprekken wil ik niet ingaan, dat vind ik (Khadija Arib -red)
niet fatsoenlijk.' Ah, de fatsoenskaart. Nou, dan weet u dus dat het waar is. Hoe lang nog voor Asscher het stokje overneemt? Oja, Kuzu en Öztürk zijn helemaal voor homo's en vrouwenrechten, geen trekpoppen van Erdogan en Marcouch denkt er stiekem net zo over als zijn twee opgestapte collega's. Echt waar, ze zeggen het zelf!
Reaguursels
Inloggen"In de fractie en door medewerkers wordt gezegd dat Samsom een speelbal van Asscher is geworden. "
Dat geloof ik meteen. Asscher trekt inmiddels aan alle touwtjes. De grootste machtswellusteling die de PvdA sinds lang gekend heeft. Samsom is ijdel en ongeduldig en daarom breekbaar als glas, Asscher is verre van ijdel, heeft alle geduld van de wereld en is hard als graniet. Die uitgestreken smoel is erg misleidend.
Ben ik de enige die elke keer Kutturk leest?
EU is Qlippoth en !slam is der SSturmabteillung.
Marcouch zegt zinnige dingen met betrekking tot openbare orde, zolang als dat nodig is. Deze ontmaskering door Kusturk is dus niet slim en wel Shirk.
Zelfs de moslim die in het openbaar het haatboek zou verbranden kan het nooit goeddoen:
- Haatboek verbranden is afvalligheid: Doodstraf door mede-mentaal-gedetineerden.
- Haatboek verbranden is al taqiya: Boete voor fikkie stoken zonder kooktoestel.
Een potje schaak, in concept nog ouder dan de weg naar rome.
Het werkt omdat "mensen" bereid zijn tot (fysiek)geweld en het uitoefenen van overmacht.
Jammeren om de boze Kusturk is munafiqeen, omdat in die ene kamer HET FOKKING HAATBOEK op dat tafeltje staat. En hoezo begaat de gehele poppenkast hiermee geen soera 93 W.v.strafrecht? Het haatboek vigerend aan de wetgeving van natiestaten.
*vriend van leven is, Geen godje bij naam kent*
De Nederlandse trekpoppen van Erdogan, de Turkse voorvechter voor de democratie. Is het niet 80 jaar geleden, dat die andere democraat in ons buurland aan de macht kwam. Die stapte uit de democratietrein toen hij dat nodig vond. Zit Erdogan niet in die trein nu.
Interessant om te zien dat er nog steeds verwarring is over iets heel belangrijks. Zijn de twee heren met goede kleermakers in hun achterban er uit gestapt of uit gezet? Een cruciaal verschil waar alle kanten een andere visie op hebben. Supermatthijs ( Hij die denkt altijd gelijk te hebben, dit ook graag wil, maar zelden krijgt ) zegt in een eerder comment dat het van daadkracht getuigt om de twee fractieleden er uit te gooien. Zelf zeggen de mannen er uit gegooid te zijn. De PvdA zegt dat ze zelf zijn opgestapt.
Een tweede opmerkelijke observatie betreft het naar gelang je belang en doel framen van de heren. Turks, Turks Nederlands. Grijze Wolf, moslimfundamentalist Erdogan of zoals ik hierboven deed, fractieleden, heren, PvdA leden.
Ik geloof zonder meer wat er gezegd is door de heren over Marcouch en Didi. Het is hun beleving en werkelijkheid. Vul in en kleur de plaatjes. Veel anders zal het niet gegaan zijn. Zeker als je hun verhaal afzet tegen beschrijvingen van andere, soortgelijke, crisissituaties door ex politici. Het is geen vak voor wie schone handen wil houden.
Geen enkele 'wereldburger' zal ooit echt een Wereldburger zijn. We zijn allemaal te tribaal. De een wat meer dan de ander.
Deze twee zijn geen leiders. Over een jaar hoor je er niets meer van. Peppie en Kokkie waren grotere leiders
LPF achtige toestanden bij de PvdA. Ik hoor nog PvdAers zout in de wond strooien toen de PVV wat problemen had. Het siert de PVV dat ze zich inzake dit op de achtergronf houden. Maarja als je een vijand hebt die zichzelf van binnenuit opblaast kun je ook maar het beste je mond houden.
Strafbaar delict. Slaap verder. Was ook een Turk die stemmen ronselde. GS zat er bovenop. Justitie gaapde even en sliep verder. Ook pvda toch? Zal allemaal weer mijn schuld zijn. Lekker makkelijk.
Lekker belangrijk. Zolang Tukije hier maar niet de dienst uitmaakt. Mijn stem krijgen ze niet.
Maar snap ik nou goed dat de andere PvdA-fractieleden wél een verklaring vooraf hebben getekend dat ze een minister onvoorwaardelijk steunen? Dat klinkt als een strafbaar delict; gekozen volksvertegenwoordigers moeten hun werk zonder last of ruggespraak kunnen doen. Waar liggen de voorgedrukte aangifteformulieren?
N.a.v. reactie donjon | 22-11-14 | 16:31
Ik heb gewerkt voor HRM Adam. Was goed bevriend met een Marokk. collega. Prima vent, heel fijn in de omgang. Echter, ooit heeft hij in vertrouwen, tegen mij gezegd; "marokkanen, geven jou graag het gevoel dat ze aan jou kant staan, echter in hun hart zullen ze altijd hun eigen (vertrouwde) lijn volgen". Hij ging hier veel dieper op in, en zie herkenning in de woorden én het woord wat jij schrijft, iets met/over taqiyya ...
Volgens de mijne zijn de islamieten al ver doorgedrongen in de PvdA. Behalve kamerleden is de partijsecretaris van de PvdA ook van dat geloof. En die Marcouch is ook van dat geloof. Het duurt niet lang meer eerdat ze de meerderheid hebben en de Didi's en Aschers de mond snoeren. Dan is het snel afgelopen met de scheiding van kerk en staat in Nederland.
weet je... als Turken nu eens dezelfde onzin uitstrooien naar Hollanders zoals hier gebeurt door Hollanders richting Turken dan spelen we quitte..
Dit hier is doorgaans slap gezeik en barstensvol fantasie en vooringenomenheid.
Wat g heeft NL toch eee lam klootjesvolk..
trollaria..
Ja, ja, zag het al in het nieuws. Asscher voert hier commando en die komt uit een Joodse familie. PvdA= Joods= Fascistische, Zionistische Racisme. Dat gaat de moslim-partij straks bij de verkiezingen 2 miljoen stemmen opleveren. Goed gespind Kutzuur en Boozturk!
@MAD1950 | 22-11-14 | 20:10
Ja zo zal het wel ongeveer gaan al zie ik windbuil Samsom niet in Brussel belanden maar eerder zijn miljoenen in de wind-industrie gaan oogsten waar hij EUR 20 miljard subsidie gezaaid heeft.
Het milieu subsidiabele complex is wel een bedankje verschuldigd aan Didi Samsom voor deze - in alle opzichten - historische verschuiving van belastinggeld in hun richting. Mede mogelijk gemaakt dankzij de "windmolens draaien op subsidie"-VVD.
Wat was er nou zo schokkend over Didi? Redelijk normaal menselijk gedrag zou ik zeggen. Als dit alles is...
PvdA wil meer invloed, door meer Islam en meer Staat. Meer Islamitische Staat, dat is waar de PvdA op uitdraait.
@ sorry Joris, tegen mij zei het schermpje dat een error van de internal server verantwoordelijk was...
-weggejorist-
@Ih8yousf
"Nog even volhouden tot september 2015 Didi... eerst even de Eerste Kamer verkiezingen in maart verkloten... vervolgens de val van Rutte II en dan nog even Tweede Kamer verkiezingen in september 2015. Daarna mag je weg en heb je je doel gediend."
Samsom haalt de volgende Tweede Kamerverkiezingen niet. Die wordt als lijsttrekker vervangen door de frisse, dynamische Asscher en bij die verkiezingen beleeft de PvdA een verrassende comeback. Onderschat nooit de domheid van de stemmers op die partij.
Als Asscher niet in het kabinet zat, was Samsom allang vervangen. Maar de huidige PvdA-fractie heeft geen sterke persoonlijkheid die de rol van fractieleider op zich kan nemen, dus het is wachten tot Asscher vrijkomt. Zodra dat gebeurt, krijgt Samsom een mooie post in Brussel en is Asscher de nieuwe bezielende leider.
En da' geleufde gij, dat d'n turk tegen Samsom zegt, 'ho, ho, zo werkt dat niet in een democratie?'
Gnegnegne, het is een vrolijke zaterdagavond.
O,ja, dat van Marcouch: Die stond op het Parool om the pleiten voor de imam op school, voor religieuze vorming onder het mom van weerbaarheidstraining.
Pleur Marcouch ook maar buiten. Tekst interpretatie in de islam is namelijk non existent. We worden gddomme van binnen uit in de zeik gezet
Islam en democratie gaan niet samen. Je mag hier vrij je geloof belijden, maar niet regeren! Sowieso moeten er geen dubbele paspoorten in overheidsfuncties mogelijk zijn.
@Smarties | 22-11-14 | 19:05
Zand erover, ik krijg graag gelijk.
aupermatthijs = supermatthijs. mosterlijke= monsterlijke. Mijn excuus.
Parel van het Zuiden | 22-11-14 | 18:46
Eigenlijk heeft tie aupermatthijs nog gelijk ook. Maar niet op de manier die hij bedoelt. Dankzij de olicrisis hebben wij getekend voor Oil for immigration. De vruchten van dit heerlijke verdrag gaan zich nu pas openbaren en zal mosterlijke vormen aannemen.
P.s. Die autoloze zondagen waren heerlijk voor kinderen. Ik denk niet dat de mensen werden geraakt, wel de regering voor hun inkomsten. En dat mag niet. Dan teken je alles om je geld weer tot je te trekken.
Ik zelf zou gezocht hebben naar een alternatief voor olie. Zodat die kut arabieren lekker ongezien de tyfus hadden gekregen in hun tentjes.
Helaas begrijpt een socialist niets van innovatie, en vraag en aanbod. Zodoende....?
@Islamofiel | 22-11-14 | 18:54
CDA was/is links ?
-weggejorist-
Even voor de statistiek. Gastarbeiders danken we aan de werkgevers en gezinshereniging aan links
Het maakt niet uit wat je stemt, de drie grote partijen maken het al honderd jaar uit. CDA (fusie van verschillende gristelijke partijen), VVD en PVDA(SDAP). Die partijen hebben 10-tallen jaren geleden al een verbond gesloten, zij bepalen de koers. Den Uyl is en was een gajus die de arbeiders verraadde, plus hij had een oorlogsverleden m.b.t. Nationaal socialisme. De christenen hadden van Agt, ook zo'n smeerlap met Jodenhaat. De liberalen hebben nu de macht, en komen met een Rutte. Het is geen vent, ook gen wijf, maar onderwijl neukt tie je lachend.
@Supermatthijs | 22-11-14 | 18:32
Ik beweer niets. Ik haal feiten aan. De oliecrisis wordt in naslagwerken regelmatig in de top tien geplaatst (van zeg maar de laatste 100 jaar). Hij wordt echter nooit genoemd als de "grootste crisis ooit". Uw bewering dus.
@Parel van het Zuiden | 22-11-14 | 18:28
Of ga je nu beweren dat de olie crisis geen grote crisis was ?
@Parel van het Zuiden | 22-11-14 | 18:28
1 vd dan. Jij je zin.
@sinar2 | 22-11-14 | 18:27
Waar blijft mijn premie argument in deze ?
@Supermatthijs | 22-11-14 | 18:21
En ik schreef u dat de oliecrisis verbleekt bij andere crises en dat uw stelling, de grootste crisis ooit, nergens op slaat. Wat u stelt is gewoon niet waar.
@Supermatthijs | 22-11-14 | 18:25
Overigens is het buitengewoon sympathiek dat je de 'Arbeid' in PvdA consequent met een kleine letter 'a' schrijft, eigenlijk zou iedereen dat moeten doen.
@Supermatthijs | 22-11-14 | 18:23
Het teruggaan was vanaf het begin heel duidelijk gemaakt. Daarom hoefden de nieuwkomers ook nooit taalcursussen of wat dan ook te volgen. Vanf de eerste dag was ook bij hun duidelijk dat ze wat jaren zouden komen werken en dan met dat geld terug
@smdyasc | 22-11-14 | 18:21
Heeft vooral het CDA zich sterk voor gemaakt. Begrijpelijk ook vanuit menselijk oogpunt maar nu niet de schuld aan de Pvda geven aub.
@sinar2 | 22-11-14 | 18:21
De Pvda is zich op een gegeven moment druk gaan maken over de (gast)arbeiders want immers arbeiders. En dat terug gaan is vanaf het eerste moment niet goed afgesproken. Men liet ze wel de premie's betalen voor WW en WAO en dus maakten ze daar aanspraak op. Niet de fout van de Pvda.
@Parel van het Zuiden | 22-11-14 | 18:18
Ik weet heel goed waarover ik het heb in deze Parel. De oliecrisis namelijk. Kan je gewoon vinden in alle geschiedenis boekjes hoor. Als je dus de meest linkse regering ooit (den Uyl) daarop wil afrekenen moet je het wel mee nemen in je redenatie.
@Supermatthijs | 22-11-14 | 18:03
@BeunDeHaas | 22-11-14 | 18:05
De eerste gastarbeiders zijn het probleem niet, het is juist wat daarna over Nederland uitgestort is aan kanslozen-hereniging en uitkering-stapeling.
@Supermatthijs | 22-11-14 | 18:08
Met het binnenhalen van gastarbeiders was niks mis. Die zouden na gedane arbeid met de verdiende centen terug naar huis.
Waar het fout ging was dat Links opeens een potentieel nieuwe groep stemmers dacht aan te boren door ook de hele familie van die mensen binnen te halen en te pamperen zodat ze nooit meer terug zouden gaan. En integreren hoefde ook niet want Links houd zijn stemvee het liefst dom en afhankelijk van de subsieberstrekkers.
@Boy Cot | 22-11-14 | 18:16
Nou dat schept verwachtingen voor de combinatie Moslims en vrije samenlevingen zullen we maar zeggen. Al hebben sommige mensen natuurlijk wel eens buitendijks gekeken en gezien wat een dominante aanwezigheid van Moslims met een maatschappij doet.
@Supermatthijs | 22-11-14 | 18:10
"De grootste crisis ooit.", zegt een flapdrol tijdens jaar 7 van economische neergang. Waarbij het flapdrol ook nog eens zou sieren om een geschiedenisboek op te pakken en iets te weten van wat de grote depressie genoemd wordt. Laat ik het verder niet al te moeilijk maken door bijv. de teloorgang van de Nederlandse republiek te noemen.
.
Zorg toch eens dat u weet waarover u praat voordat u begint te praten.
Het zou mooi zijn als straks veel moslims naar d66 gaan. Kunnen ze daar mooi die partij van binnenuit naar de kloten helpen. Of het nu een voetbalclub, school of politieke partij, als er teveel moslims binnenkomen is het gedaan.
@BeunDeHaas | 22-11-14 | 18:12
Een jaar of wat geleden was dat wellicht zo maar nu niet meer. Zie de actie van Asscher. Immigranten stemmen trouwens nauwelijks beste Beun. Dat komt de rechtse roeptoeters hier niet zo goed uit maar het is wel zo. De Pvda bestaat grotendeels uit gewone blanke nederlanders die werken of met pensioen zijn.
@ Supermatthijs | 22-11-14 | 18:08
Het was de rechterflank die ervoor heeft gezorgd dat gastarbeiders het werk kwamen doen waar de Nederlander zijn/haar neus voor ophaalden. Dat geef ik je mee.
Tegenwoordig misbruikt links wel ALLE immigranten als stemvee om maar zoveel mogelijk invloed te hebben om nog meer multiculti gelul door de strot van de inwoners van dit land te drukken.
@RoBD=Skullfucker | 22-11-14 | 18:07
Cijfers tijdens de grootste economische crisis ooit ! Lees anders je linkjes eerst even. Deze spreekt tegen je.
@BeunDeHaas | 22-11-14 | 18:05
Heel goed, de Pvda was in 1e instantie tegen de komst van gastarbeiders maar de werkgevers (VVD dus) drukten door. En lees ook dit eens:
sargasso.nl/staatsschuld-begrotingstek...
De grote rechtse leugen.
@supermathijs 17.45
Bij deze wat volkomen neutrale cijfers over "de grootste staatsman ooit".
www.parlement.com/id/vhteley98hzf/cijf...
Vlak voor de volgende verkiezingen neemt Ascher het roer over en dan stemt half Nederland gewoon weer op de PvdA.
@ smdyasc | 22-11-14 | 17:53
Als je helemaal teruggaat naar de oorsprong is het eigenlijk de schuld van de rechterkant. Die haalden tegen de zin van links "gast"arbeiders hier naartoe omdat niemand treinen wilde wassen. Rechts heeft ze in de armen gedreven van links, omdat links kansen zag onder de immigranten en gastarbeiders.
croque monsieur | 22-11-14 | 17:00
Uitstekend stuk van Afshin Ellian. De vinger op de zere plek!
-
De PvdA wordt langzaam maar zeker verslonden door hun eigen veelkoppige moslimmonster. Ik gun het ze van harte.
De schade welke deze partij al decennia lang heeft toegebracht aan ons land valt nauwelijks te herstellen:
Het lokken en koesteren van import stemvee, het daarmee ondermijnen en uithollen van letterlijk alles wat ons land ooit zo prettig leefbaar maakte. Puur uit partijbelang en het aantal zetels, uit machtswellust en persoonlijk gewin voor de bobo's.
Het eigen volk verbannen naar de verdomhoek, kritisch eigen volk bestraft met het brandmerk "xenofobe racist".
@MarcS | 22-11-14 | 18:03
En zo is dat ! Jij snapt dingen.
@smdyasc | 22-11-14 | 17:53
Onzin, het kabinet en Uyl was 1 vd meest progressieve regeringen ooit. En de multiculti hebben we aan de werkgevers te danken. Niet aan de Pvda.
Supermathijs, dus je bent een groot staatsman als je bedrijven nationaliseert? Dan zijn Bos en Dijsselbloem groter dan groots.
Shitttttttttttttttttttt. De godwin begint al met de pica. Dus ik heb niks toe te voegen :(
@smdyasc | 22-11-14 | 17:53
Den Uyl mag dan dood zijn, ik zou hem postuum nog iets willen toewensen.
Maar dat vind GU niet lievv....
Uitleg graag.
Als je niets hebt tegen joden, afvalligen in leven mogen blijven, je oprecht gelooft dat mannen en en vrouwen dezelfde rechten hebben, en hebt niets tegen andere religies......
Waarom zou je in allahs naam dan nog moslim willen zijn en waarom lees je dan nog in de koran?
De stekker eruit en verkiezingen, een eerlijk verhaal schrijf je zelf.
@Supermatthijs | 22-11-14 | 17:45
In de peilingen hebben ze momenteel maar 10 zetels, ik ken 4 partijen die er momenteel een stuk beter voor staan.
Dat optimisme van jou komt zeker omdat de NPO tijdens verkiezingstijd 24/7 PvdA propaganda uitzendt van MIJN taxpoet
Enne... den Uyl was degene die het aardgas uit Groningen verkwanseld heeft.
Dit land had zoveel rijker geweest als we hadden gehandeld naar Noors voorbeeld.
Wat moet ik doen om jou wat verstand bij te brengen?
*het niet meer weet*
kloopindeslootjijook | 22-11-14 | 17:40
Hoe dacht je dat die moslims hierover denken? Voor hun is er maar één waarheid en dat is de islam. Bereid u maar voor op de nieuwe werkelijkheid.
@Supermatthijs | 22-11-14 | 17:45
Den Uyl was de grootste verrader en uitverkoper van arbeidend Nederland, hem komt enkel minachting toe. Den Uyl en de PvdA zijn de grootste schuldigen aan de multikul-ellende die ons land teistert en kapot maakt.
@ Desmoulins | 22-11-14 | 17:16
Hm. Misschien heb je gelijk wat M. betreft.
Maar dat ik de woorden van 'dat duo' met het nodige wantrouwen tot me neem, lijkt me niet meer dan logisch.
@kloopindeslootjijook | 22-11-14 | 17:40
Fatsoen / moraal zijn een containerbegrippen. Het ligt er erg aan hoe je deze vult. Goddelozen hebben geen fatsoen, moraal zoals de gelovige deze vult.
.
Dat is niet erg want gelovigen zien bijv. uitsluiting als fatsoen. "Wij zijn beter omdat we geloven, zij zijn minderwaardig omdat zij dat niet doen." Als dat fatsoen is, dan geef mijn portie maar aan fikkie.
.
Daarnaast is het sowieso niet handig om te luisteren naar mensen die hun levenswijze baseren op boeken die geschreven zijn door mensen wiens wereldbeeld ongeveer de dertig strekkende kilometers rond hun grot, hut van geitenstront, of tent omvatten.
.
Ik zeg hiermee niet dat de gemiddelde "atheist" nou zo verstandig is. De stand der dingen in de Westerse maatschappij bewijst wel dat ook hier een probleem zit.
@Snowy2000 | 22-11-14 | 17:44
'Volstromen' is een groot woord, onder haar beleid steeg de immigratie van 118.000 (2007) naar 141.000 (2008).
De laagste immigratiecijfers zijn trouwens toe te schrijven aan Rita Verdonk, jammer dat ze min of meer uit het beeld is verdwenen.
Natuurlijk zeggen Ren en Stimpy dat ze voor vrouwenrechten zijn, homo's liev vinden, en geen trekpoppen van Erdogan zijn.
Als ze namelijk toegeven dat het 180 graden anders ligt kunnen ze hun splintergroepering ook wel opheffen.
Wat ik je brom, Jut en Jul zullen met de PvdA meestemmen, maar als ze nog wat meer trekpoppen van Erdogan naar Nederland kunnen halen is de PvdA ineens te rechts en verhard geworden.
@necrosis | 22-11-14 | 17:41
Je praat hier weer eens als een kip zonder kip. Den Uyl was de grootste staatsman ooit. Die kon met een vrolijk gezicht werkgevers uitleggen dat hij hun bedrijven ging nationaliseren en dat er geen fuck was wat ze daar tegen konden doen. En je kan wel over verhuisdozen roepen hier maar we hebben het gewoon nog steeds over de tweede partij van het land. Peilingen zijn niet zaligmakend ouwe necro. Let maar eens op bij de volgende 2e kamer verkiezingen. Dan is de Pvda niet weg maar gewoon 1 vd grootste partijen van ons land.
Die Turkse kamerleden zijn slim, ze gebruiken de argumentatie die in PvdA-kringen ALTIJD wordt gebruikt, of het nou gaat om allochtonen in de bijstand of allochtonen die zichzelf gaan opblazen in Syrië.
Wij trekken ons terug in onze eigen enclave en het is jullie schuld! Wij wilden wel maar werden door jullie teruggedrongen in ons eigen hok!
Echt berekenend en verdomd slim van dat stel.
necrosis | 22-11-14 | 17:23
Ja, die ken ik inderdaad vanuit de tijd dat Nederland volstroomden met gelukzoekers (nieuwe PvdA stemmers).
necrosis | 22-11-14 | 17:33
"Ik wil daden zien, en resultaat!"
Op z'n minst zoiets als het zwarte-pieten wetsvoorstel! Dat zijn pas mokerslagen!
@kloopindeslootjijook | 22-11-14 | 17:40
Iemand zonder geloof kan in ieder geval niet functioneren, aldus de Harry Potter van de lage landen.
@Supermatthijs | 22-11-14 | 17:35
Wat ik meer wil?
Dat ze hun naam eens waar gaan maken, zoals Drees dat deed.
En niet zoals van Uyl en al die andere incapabele flapdrollen die aan het roer stonden dat deden.
Als beloning kunnen ze een stapel verhuisdozen van me krijgen, die lever ik desnoods persoonlijk af op het Binnenhof.
postmodernismisdead | 22-11-14 | 16:32
"Goddelozen hebben per definitie geen moraal, dus ook geen fatsoen. "
Wat een kul. Dus iemand zonder geloof heeft geen moraal? Dat is een groot deel van de Nederlandse bevolking inmiddels dan.
Over Turkije gesproken: hebben ze Saban Baran al op het vliegtuig richting Nederland gezet om de rest van zijn straf uit te zitten?
@necrosis | 22-11-14 | 17:33
Asscher heeft die twee turken eruit gesmeten dus wat voor daden en resultaat wil je nog meer ? De Pvda gaat hier zijn beloning voor krijgen in de peilingen. Let maar eens op !
@Supermatthijs | 22-11-14 | 17:28
Asscher ZEGT dat hij het wil gaan aanpakken, maar een PvdA'er vertrouw ik nooit op zijn/ haar woord.
Ik wil daden zien, en resultaat!
Waar is Ebru als je haar nodig hebt?
Way to go, girl!
@necrosis | 22-11-14 | 17:25
Dat wil Asscher nu juist aanpakken de lange arm vanuit Ankara. Daarom gaan deze twee eruit bij de Pvda. En op Joop kom ik bijna nooit. Het is hier veel te gezellig.
@Supermatthijs | 22-11-14 | 17:16
Jij wil zeker ook ontkennen dat veel Turken in Nederland 'stemadvies' rechtstreeks uit Ankara krijgen?
Haal je kop eens uit je reet en lees eens wat betrouwbare informatie ipv die meuk op Joop.
@necrosis | 22-11-14 | 17:15
De bouw van de megavarkensstallen was niet door gegaan, als Sharon geen speklappen mocht eten op de barbecue.
Moslims en democratie, kansloos.
@Snowy2000 | 22-11-14 | 17:15
Vergeet haar nicht Nebahat (PvdA) niet die immigratie in haar portefeuille had tijdens BakEllende IV.
Onder haar steeg het aantal immigranten enorm.
PvdA'ers op financiën of immigratie is de kat op het spek binden.
Taqiyya experts en trojaanse paarden (Marcouch, Kuzu, Oztürk)... lieden die de islamisering vam Europa en de belangenen van buitenlandse mogenheden bevorderen. onbegrijpelijk dat NL die waanzin tolereert.
over 20, 30 jaar hebben we hier dezelfde veiligheidssituatie als in Israel.... alleen dat daar de bevolking nog alert is... hier in Europa, verwelkomen we die tumor nog met open armen.
begin maar alvast met sparen om de toekomstige jizya te betalen.
Echt betrouwbare types, dat zie je meteen, die neem je graag in vertrouwen....
@necrosis | 22-11-14 | 17:13
We zullen zien grote fantast. Zoveel turken en marokkanen stemmen helemaal niet.
Lewis | 22-11-14 | 17:02
Als u de woorden van Marcouch serieus neemt, bent u helaas naïef. Het komt nu vooral goed uit om alle uitspraken van dit duo niet meer serieus te nemen maar die vanuit de partij dus wel. Opmerkelijk.
Wat spreekt u dan zoal aan?
www.dagelijksestandaard.nl/2014/11/pvd...
www.elsevier.nl/Algemeen/blogs/2008/12...
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/01/...
www.parool.nl/parool/nl/508/THEODOR-HO...
www.de-stek.info/hvv/index1d9b1d9b.htm...
hoeiboei.blogspot.nl/2012/02/7-sterke-...
www.pvv.nl/index.php/component/content...
keesjemaduraatje.blogspot.nl/2010/10/m...
@Ik was in Haren | 22-11-14 | 17:09
Sharon had geklaagd over de afwezigheid van speklappen op de BBQ.....
Durmazon | 22-11-14 |
Bedoel je soms deze Grijpstra... figuur?
nos.nl/artikel/707589-albayrak-verlies...
@Supermatthijs | 22-11-14 | 17:07
Wishfull thinking, supertje.
Je hebt de kiezers die tijdens GR14 zijn overgestapt naar D'66 (foei!!!) en nu zullen een hoop Turkse stemmers afhaken als PvdA blijft inzetten op integratie.
Trekken ze die keutel weer in, dan neemt niemand Samsom, Spekman en Asscher nog serieus.
*in handen wrijven doet*
Die mevrouw van de fatsoenskaart had toch ook een paar bijbaantjes bij de koning van Marokko?
Nou ja, Samsom was dat halal gesodemieter met etentjes en de jaarlijkse barbecue toch eigenlijk ook wel een beetje zat.
Kuzu en Öztürk beweren overigens dat ze iets moesten ondertekenen waardoor ze iets niet mochten zeggen. Dat hebben ze geweigerd, dus ze kunnen vrijuit spreken. Maar dat doen ze dus niet; waarom zeggen ze nu niet gewoon wat ze willen? waarschijnlijk omdat er niks is; dit is gewoon een kinderachtig trucje om de slachtofferrol te kunnen spelen...
Ik moet Samsom niet, maar ik weiger te geloven dat Didi zo op deze manier gezegd heeft, want dat lijkt me niks voor hem en het is typisch manier van 'turks' communiceren.
@--sql error-- | 22-11-14 | 17:04
Het kan Samsom ook niet boeien wat de burgerT van hem denkt.
Hij vangt gratis geld, heeft een jong neukertje en een riant huis, wie doet hem wat.
@necrosis | 22-11-14 | 17:05
Dat denk ik dus niet grote denker. Dit kan weleens een omslagpunt worden voor de Pvda. Veel kiezers zien nu dat het tot hier en niet verder is voor de invloed van dit soort mannetjes. Let op mijn woorden grote roeptoeter: Ze gaan weer stijgen in de peilingen vanaf nu.
GS-redactie: om Samson te kijk te zetten heb je de "onthullingen" door deze twee Turken helemaal niet nodig. Ik wantrouw dat volk en hun uitspraken, waarin eerlijke introspectie nog zeldzamer is dan barmhartigheid bij isis.
Geef Joop c.s. door dit artikel geen aangrijpingspunt om GS van onjuiste berichtgeving te betichten. Wacht 1 dag en Samson c.s. geven weer voldoende aantoonbare redenen hen tot te sokken af te fakkelen.
(en daarmee heel GS in twijfel te trekken). Samson en de pvda falen aantoonbaar zodanig vaak, dat je d
"Samsom bijna helemaal doorgedraaid"
Kom op mensen, geef hem dan het laatste zetje.
In ieder geval leuk dat het rommelt binnen de rode gelederen.
Het gaat de partij hoe dan ook stemmen kosten.
Kuzu en Öztürk werden onderzocht door de aivd en hun eigen fractie, vanwege belangenverstrengelingen en werken voor de Turkse overheid.
Verder kan het me niet boeien wat ze over Samsom beweren.
@Ik was in Haren | 22-11-14 | 17:01
Hij kreeg ook wat anders, van mijn goedste vriend;)
Marcouch voelt zich als een vis in het water op het terrein tussen de politiek correcten en zijn islamistische achterban. Dat hebben de heren goed gezien
moddergooien,ik dacht dat dit soort mens,zoveel eer had!
nu vind ik het in het geval PVDA niet zo erg.
@ Desmoulins | 22-11-14 | 16:54
Naïef? Nee. Ik maak me zeer grote zorgen. Alleen ben ik geneigd Marcouch te geloven. Geen enkele reden meer geloof te hechten aan de woorden van Kuzu en Öztürk.
@necrosis | 22-11-14 | 17:00
Hij wilde juist wat anders dan een topic over moslims.
@uitkering4life | 22-11-14 | 16:40
Misschien straks een topic over mensen die een uitkering trekken.....
Echt ouderwets smullen dit. Dat het nog een tijdje mag duren. Het verongelijkte gejank van die twee turken en hun gevolg op facebook is ook grandioos.
Waarom vragen veel allochtonen tolerantie van Nederland, terwijl in hun land van herkomst racisme heel normaal is? Onterecht wordt de suggestie gewekt dat discriminatie een westers fenomeen is.
www.elsevier.nl/Nederland/blogs/2014/1...
@Desmoulins | 22-11-14 | 16:54
waarschijnlijkHEID, that is.
Waarom zou ik deze twee Turkse Turken geloven?
PvdA fittie: de vijfde colonne is het niet eens met de vijfde colonne over hoe te vijfdecolonnen.
@ Lewis
U bent naïef.
Er is niets gematigd aan deze man. Genoeg bronnen die nogal duidelijk laten zien dat dit heerschap spreekt met dubbele tong. Symboolpolitiek kent Marcouch als geen ander. De achterban schreeuwt namelijk om zand in de ogen. Bij uw uitspraken moet ik denken aan de bezopen visie omtrent Abu Mazen die vrede predikt richting het Westen en oproept tot dood en verderf richting Arabieren. Ik wil daarmee niet zeggen dat iedere moslim zich schuldig maakt aan taqiyya maar Marcouch is er naar alle waarschijnlijk niet vies van.
Nog even volhouden tot september 2015 Didi... eerst even de Eerste Kamer verkiezingen in maart verkloten... vervolgens de val van Rutte II en dan nog even Tweede Kamer verkiezingen in september 2015. Daarna mag je weg en heb je je doel gediend.
Calimero mentaliteit.
Tsja dat krijg je als je politiek overlaat aan een gesjeesde milieuterrorist en een stel moslimterroristen
Typisch dat de GoedVolkbode dan weer een podium aan deze 'visionaire dwarsdenkers' .... ehhh... mannetjesmannetjes geeft.
Begrip, respeckdt, mensen!
Altijd weer leuk om te lezen dat Didi de milieu-terrorist nog niks van zijn dictatoriale totalitaire trekjes verloren heeft. Zo kennen we hem weer.
Maar D'66-kloon Lodewijk Asscher rekent zich te vroeg rijk als hij denkt het wel even beter te kunnen doen dan Samsom. De PvdA zit in een klassieke Catch-22 situatie: Vaart de PvdA een meer rechtse koers dan verliest ze een groot deel van de (allochtone) stemmers, proberen ze de allochtonen nog meer te paaien dan verliezen ze de autochtone en rechtsere stemmers en eisen de allochtonen - logisch ook - de topposities binnen de PvdA op.
De PvdA-top denkt nog steeds dat men wat allochtonen symbolisch voor spek en bonen mee kan laten doen om de allochtone stemmen veilig te stellen en dat die allochtone kandidaten dan altijd maar weer steeds braaf doen wat de autochtone PvdA-top wil. Dat gaat dus niet meer werken, ook niet onder Asscher. De PvdA is - linksom of rechtsom - gedoemd om uit elkaar te vallen langs deze onoverbrugbare etnische breukvlakken.
"Kuzu en Öztürk zijn helemaal voor homo's en vrouwenrechten, geen trekpoppen van Erdogan en Marcouch denkt er stiekem net zo over als zijn twee opgestapte collega's. Echt waar, ze zeggen het zelf!"
_______
Vertrouw een moslim niet, al ligt ie 40 jaar begraven.
Vrij naar professor Pinto.
@ donjon | 22-11-14 | 16:42
Reële vraag natuurlijk. Maar ik weiger elke moslim per definitie te wantrouwen. Marcouh komt op mijn integer over, hij heeft lef, hij durft misstanden binnen de Marokkaanse gemeenschap duidelijk te benoemen. Ik geloof hem, hij komt op mijn integer over.
Bij de twee heren die de PvdA zojuist de rug hebben toegekeerd ligt dat bijvoorbeeld weer heel anders. Ik hoop maar dat ik me vergis, maar ik denk het niet.
Marcouch is een wolf in schaapskleren.
Zijn handelen komt precies overeen met wat deze twee afgevaardigden van de AK-partij verklaard hebben.
Een man om rekening mee te houden.
Een man om te wantrouwen.
Achter de schermen is hij druk bezig met het monitoren en criminaliseren van islamkritiek wat tegenwoordig binnen policor-kringen staat voor Islamofobie met een hoofdletter, uiteraard. Marcouch weet dat via de geleidelijke weg er zoveel meer winst valt te behalen voor de islam. Totaal onnodig om tegen schenen aan te schoppen zolang islamkritiek binnen de policor-goegemeente wordt geduid als een gevolg van de PVV.
Ik ben er dan ook heilig van overtuigd dat Marcouch dit werkelijk van mening is, waarschijnlijk was daarom de verontwaardiging groot bij de soldaten van Erdogan.
Zij hebben moeite met het dragen van een masker.
De PvdA gaat misschien kapot maar in alle lagen van de samenleving zit het linkse gedachtengoed comfortabel verankerd.
Samsom is een psychopaat. Zag ik jaren geleden al. Het staat op z'n voorhoofd. Dat mensen nog luisteren naar wat er uit die mond komt blijft me verbazen.
@uitkering4life | 22-11-14 | 16:40
Je hebt liever een vrolijk topic?
Diederik kan helemaal niet iemand zijn "man" voor leven zijn. Nog los van het absente stukje persoonlijkheidswontwikkeling dat van een jongen een man maakt heeft hij met zijn ex vrouw natuurlijk ook niet een al te brilliant track record.
@Lewis 16:35
Marcouch is net als Tariq Ramadan een mooiprater van buiten, maar een moslimterrorist van binnen.
Eén woord: Takkiya.
@Lewis | 22-11-14 | 16:35
@ donjon | 22-11-14 | 16:31
Dat zie ik in dit geval anders. Ik ben het niet altijd met Marcouch eens, maar vaak wel, en volgens mij speelt die man geen spelletje.
.
____
.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik ben er niet gerust op.
Het taqiyya fenomeen maakt argwanend, ook naar eventuele, laten we zeggen, goede moslims.
Maar hoe weet je wie wie is?
@uitkering4life | 22-11-14 | 16:40
Ga es wat doen met je leven of rot op naar joop.nl
En het was nog lang onrustig in Meerdijk.
In de VK staat een verhaal dat je met wat goede wil de halve en gekleurde waarheid kunt noemen.
Natuurlijk deden de heren die zich als slachtoffer voordoen zelf helemaal niets fout.
Ondertussen kunnen we ons voorbereiden op een nieuwe PvdA met Asscher aan het roer die stemmen zal proberen terug te winnen door een strenger integratiebeleid.
-weggejorist en opgerot-
@Godsammekraken 16:27: Dat van dat uitstappen geldt blijkbaar ook voor het lidmaatschap van de fractie.
Hoopt dat dit de Pvda de nekschot geeft.
@ donjon | 22-11-14 | 16:31
Dat zie ik in dit geval anders. Ik ben het niet altijd met Marcouch eens, maar vaak wel, en volgens mij speelt die man geen spelletje.
Het is met allochtone partijleden sowieso al heel vaak hommeles, en als ze van islamitische origine zijn helemaal. Fijn dat vooral de PvdA hiervan last heeft.
Het zijn adders die je aan je borst drukt.
Ohja dus van twee turkse politici die hun boodschap twee keer vermelden (een keer in het Nederlands en een keer in het Turks) en die weigerden te onderzoeken of Turkse organisaties in Nederland gesteund worden door Erdogan, moeten we geloven dat het geen trekpoppen van Erdogan zijn? How to turk: Stap 1: word lid van een politieke partij (het liefst links). Stap 2: doe alsof je een geïntegreerde Nederlander bent door te zeggen dat je de Nederlandse normen en waarden aanhangt (in combinatie met je nationaliteit betekent dit een gegarandeerde plek op de lijst). Stap 3: eenmaal gekozen, ontpop je zelf tot een turkofiele moslimfunamentalist met slachtofferhouding.
Heerlijk om de PVDÜ zo te zien spartelen. Dat krijg je als je meer bezig bent met mensen strategisch neer te zetten voor een beter imago ipv een beter beleid.
Een socialist die de fatsoenskaart speelt is natuurlijk het grootste gotspe. Goddelozen hebben per definitie geen moraal, dus ook geen fatsoen.
Draai de hele PvdA maar door.
Overigens wijzen alle foto's erop dat Kuzu en Öztürk een stel zijn, da's wel weer grappig.
Onbegrijpelijk dat de PvdA opeens een probleem met fascistische grijze wolven heeft. Ze passen zo goed bij elkaar.
Over Marcouch:
.
Öztürk en Kuzu gaan ook in op de rol van Ahmed Marchouch. Volgens Öztürk zitten hij en Marcouch 'precies op één lijn' wat betreft hun houding ten opzichte van allochtonen en de kijk op de islam. 'Maar hij zei altijd: je moet het een beetje stiekem doen, onderhuids, je moet het niet openlijk doen.'
Uit:
www.elsevier.nl/Politiek/achtergrond/2...
.
Dit punt klinkt heel geloofwaardig, moslims kennende,........ iets met taqiyya:
De PvdA wil een sociale partij zijn met leden die alles behalve sociaal zijn.
Didi de Drammer krijgt van een Erdogan-laafje een lesje over hoe de democratie functioneert. Hoe diep kun je zakken?
Erdogan is die van die democratische tram waar je uitstapt als je je doel bereikt hebt.
REAGEER OOK